Ik krijg net bericht dat de Surface bij de buren is bezorgd
YEaah!
Vandaag mijn surface besteld bij de duitse microsoft website, net bevestiging gekregen! Ik wacht gespannen af
Onze verkopers waren het geklooi met Outlook presentaties op de i-pad zat. Nu hebben de collega's uit de VS hebben er eentje voor ons ingekocht. Ze hebben er daar al even mee gespeeld. Dit was de reacties op mijn vraag of het een miskoop was. "Zeker. Ik zou 'm hier laten". Ze vinden 'm mooi.... dinsdag isie op kantoor. Ik ben echt benieuwd of het met dit apparaat wél gaat lukken.... en anders stuur ik 'm gewoon terug naar de VS.
Verwijderd
Bedoel je niet Powerpoint presentaties?mebrein schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 09:06:
Onze verkopers waren het geklooi met Outlook presentaties op de i-pad zat.
Ik zag in commentaar op de review van Tweaker petersmith (productreview: Microsoft Surface Windows RT 32GB Zwart review door Verwijderd) dat hij in Duitsland besteld had, en een Duitse typecover kreeg welke hij kon ruilen voor een Engelse.
Hebben meer mensen hier ervaring mee?
Hebben meer mensen hier ervaring mee?
Kon het niet laten, en ik heb hem maar besteld in Duitsland 
Wel zonder touchcover, ik wil echt een US-international layout hebben.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Op ebay wordt de engelse versie van de surface ook behoorlijk veel aangeboden. Ook door betrouwbare verkopers voor een redelijk prijs. Is dat geen optie?
Verwijderd
Had eerst een Touchcover in de MS UK store gekocht Die heeft wel QWERTY maar ook bepaalde tekens op een andere plaats. Die is dus weer retour.Sebazzz schreef op zondag 18 november 2012 @ 23:38:
Ik heb er wel even mee kunnen spelen en een Touchcover blijkt erg fijn. Zo fijn, dat ik er nu een met US layout op Ebay gekocht heb.
En waar op eBay heb je die bestend? Ik kom alleen maar UK keyboards tegen en ook nog voor onmogelijke prijzenVerwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:53:
[...]
Had eerst een Touchcover in de MS UK store gekocht Die heeft wel QWERTY maar ook bepaalde tekens op een andere plaats. Die is dus weer retour.
Ik heb er wel even mee kunnen spelen en een Touchcover blijkt erg fijn. Zo fijn, dat ik er nu een met US layout op Ebay gekocht heb.
Beetje domme vraag. Maar als ik in de USA een surface koop, heb ik dan "onze" keyboard? Wij gebruiken US-international, is dit anders dan US native?
En 2e domme vraag, waarom koopt men niet de surface met borderlinx?
Een vriendin uit de US komt volgende week hierheen, eerst wilde ik wachten totdat de surface in NL beschikbaar komt (wil artikelen altijd eerst 's aanraken voordat ik ze koop), maar als het een beetje tegen zit gaat dat heel lang duren.
Een vriendin uit de US komt volgende week hierheen, eerst wilde ik wachten totdat de surface in NL beschikbaar komt (wil artikelen altijd eerst 's aanraken voordat ik ze koop), maar als het een beetje tegen zit gaat dat heel lang duren.
Ik heb een USA Surface met TouchCover en kan je vertellen dat het toetsenbord US International is, precies zoals wij dat gewend zijn.Russel88 schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:56:
Beetje domme vraag. Maar als ik in de USA een surface koop, heb ik dan "onze" keyboard? Wij gebruiken US-international, is dit anders dan US native?
Met als enige uitzondering dat er geen Euro-tekentje langs de 5 zit. Deze werkt uiteraard wel als je toetsenbord softwarematig gewoon op US-Int staat, alleen staat het tekentje er niet fysiek op "gedrukt".
2) Kan prima, maar dan heb je alsnog een creditcard nodig.
Kun je het ook in de US bestellen als je een NL creditcard hebt? Of is een Amerikaanse cc verplicht?HyperioN schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:12:
2) Kan prima, maar dan heb je alsnog een creditcard nodig.
Ik kon het ook niet laten, net in Duitsland besteld zonder touch cover. Laat maar komen :-)
Nu hopen dat hij donderdag of vrijdag komt want dan werk ik toevallig thuis en kan ik hem een warm welkom te geven.
Nu hopen dat hij donderdag of vrijdag komt want dan werk ik toevallig thuis en kan ik hem een warm welkom te geven.
Helaas bezorgd de US Store niet in NederlandRussel88 schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:24:
[...]
Kun je het ook in de US bestellen als je een NL creditcard hebt? Of is een Amerikaanse cc verplicht?
Mweh 
Ik dacht dat mijn Surface niet door de douane opgepikt was mbt. invoerrechten.
Wel dus; krijg zojuist een rekening (12 dagen na levering) met 50 euro BTW en 10 euro administratiekosten.
Toch jammer.
Wel dus; krijg zojuist een rekening (12 dagen na levering) met 50 euro BTW en 10 euro administratiekosten.
Toch jammer.
En dan is hij zowat net zo duur als in Nederland?HyperioN schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:57:
Mweh
Toch jammer.
Verwijderd
Kijk op Ebay.com.TheVMaster schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:38:
[...]En waar op eBay heb je die bestend? Ik kom alleen maar UK keyboards tegen en ook nog voor onmogelijke prijzen
Zoals deze:
http://www.ebay.com/itm/M...D1%26sd%3D170943785306%26
Maar ik zou dan net geen zwarte willen....die heeft een viezige filten achterkant. Die blauwe of witte zijn van ander materiaal.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:27:
[...]
Kijk op Ebay.com.
Zoals deze:
Verwijderd
De zwarte is de standaard meegeleverde Touchcover. Voor een witte of blauwe in US layout ga je waarschijnlijk veel geduld nodig hebben. Of via via in de VS bestellen.TheVMaster schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:34:
[...]Maar ik zou dan net geen zwarte willen....die heeft een viezige filten achterkant. Die blauwe of witte zijn van ander materiaal.
(De mijne is vandaag al verstuurd. Can't W8
TheVMaster schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:44:
[...]
En dan is hij zowat net zo duur als in Nederland?
Ja, stukje duurder zelfs.. beetje gegokt en verloren..
Maar wel een qwerty keyboard :-)
Maar wel een qwerty keyboard :-)
Hoe snel heb jij hem binnen gehad na bestelling? Krijg je ook een mail met track & trace code en dergelijke? Ik heb hem zondag besteld, maar nog geen bericht ontvangen.TheVMaster schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:53:
[...]
in Europa (als in Euro' s) bedoelde ik....hee heb hem zelf ook uit Duitsland.
Zo wordt ie wel heel snel heel duur.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:27:
[...]
Kijk op Ebay.com.
Zoals deze:
Typisch, zodra je biedt is er net *toevallig* ook iemand die aan het bieden is en een schepje erbovenop gooit...
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ik heb de mijne zondag ochtend om 01:00 uur ofzo besteld. Status van bestelling staat nog steeds op: Wordt verwerkt. Hoop toch wel dat ze deze week nog leveren. Op de Duitse MS Store website stond iig niet meer dat ze uitverkocht waren.
XBL: MRE Inc
Weet iemand of het mogelijk is om de surface in Engeland te testen?
Zo ja in welke winkels?
Zo ja in welke winkels?
Jeeu, gisteravond de Surface besteld, net een mailtje ontvangen dat ie verstuurd is :-)
Ik kreeg na 2 dagen volgens mij een mail met een tracking code. Er stond wel bij dat hij met UPS was verstuurd, maar vreemd genoeg werkte de trackingcode niet bij UPS, maar wel bij FedEX.Sebazzz schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 07:33:
[...]
Hoe snel heb jij hem binnen gehad na bestelling? Krijg je ook een mail met track & trace code en dergelijke? Ik heb hem zondag besteld, maar nog geen bericht ontvangen.
[...]
Zo wordt ie wel heel snel heel duur.
Typisch, zodra je biedt is er net *toevallig* ook iemand die aan het bieden is en een schepje erbovenop gooit...
Hmm...op een of andere manier komt alle mail van Microsoft niet helemaal aan bij mij. Mail van @msdirectservices.com komt niet aan, maar hotfix@microsoft.com wel weer.jvalks schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:00:
Jeeu, gisteravond de Surface besteld, net een mailtje ontvangen dat ie verstuurd is :-)
Wat is het domeinachtervoegsel van de mail die jullie ontvangen hebben dat de surface verstuurd is ? Dan voeg ik die toe aan mn safe senders.
Bij mij kwam de mail van : "Microsoft Store Support" <DO-NOT-REPLY@microsoftstore.com>MRELynx schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:42:
[...]
Hmm...op een of andere manier komt alle mail van Microsoft niet helemaal aan bij mij. Mail van @msdirectservices.com komt niet aan, maar hotfix@microsoft.com wel weer.
Wat is het domeinachtervoegsel van de mail die jullie ontvangen hebben dat de surface verstuurd is ? Dan voeg ik die toe aan mn safe senders.
Dank, staat er nu tussen bij Safe senders. Toch raar dat mail van microsoft naar een exchange online abo niet aankomt.TheVMaster schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:59:
[...]
Bij mij kwam de mail van : "Microsoft Store Support" <DO-NOT-REPLY@microsoftstore.com>
Hoop toch echt dat als ik zo thuis kom, dat er dan een pakketje klaar ligt....
Surface heb ik al bijna een week in huis. De mail met de tracking code moet ik nog steeds ontvangen ;-) Dus blijkbaar gaat daar nog wel wat mis.TheVMaster schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:03:
[...]
Ik kreeg na 2 dagen volgens mij een mail met een tracking code. Er stond wel bij dat hij met UPS was verstuurd, maar vreemd genoeg werkte de trackingcode niet bij UPS, maar wel bij FedEX.
Heb net de Surface besteld vanuit Duitsland.Jippie! Hoop dat ik hem snel krijg. Nu ebay even afspeuren voor een Type cover.
Jeej, heb hem binnen. Geen briefje of niks achter gelaten door de bezorg dienst. Belt gelukkig mn buurman aan om 8 uur. Met een mooie doos met daarin mijn surface. Echt een top ding zeg....
Overigens vraag ik me af in hoeverre deze tablets echt uit Duitsland komen. Op de doos staat als afzender:
Microsoft Ireland Operations Ltd
C/O CEVA Logistics Netherlands
Wattstraat 2
5807 GB OOSTRUM
NETHERLANDS
Heb zaterdagnacht iets voor 0:00 uur de bestelling gedaan op de Duitse MS site. Zondag wordt die natuurlijk niet verwerkt, dus is dat maandag gebeurd. Dinsdag lag de Surface in de brievenbus. Vind dat net effe iets te snel voor als het uit Duitsland moet komen. Zal dan ook nog wel door de doaune moeten en zo....
Overigens vraag ik me af in hoeverre deze tablets echt uit Duitsland komen. Op de doos staat als afzender:
Wattstraat 2
5807 GB OOSTRUM
NETHERLANDS
Heb zaterdagnacht iets voor 0:00 uur de bestelling gedaan op de Duitse MS site. Zondag wordt die natuurlijk niet verwerkt, dus is dat maandag gebeurd. Dinsdag lag de Surface in de brievenbus. Vind dat net effe iets te snel voor als het uit Duitsland moet komen. Zal dan ook nog wel door de doaune moeten en zo....
[ Voor 58% gewijzigd door MRE-Inc op 21-11-2012 09:28 ]
Hele punt van de EU is juist de open grenzen, enige douane die je krijgt is van buiten de EU dus uit de VS ofzo. Dan moet je ook BTW en invoersrechten betalen.MRELynx schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:54:
Jeej, heb hem binnen. Geen briefje of niks achter gelaten door de bezorg dienst. Belt gelukkig mn buurman aan om 8 uur. Met een mooie doos met daarin mijn surface. Echt een top ding zeg....
Wattstraat 2
5807 GB OOSTRUM
NETHERLANDS
Verwijderd
Ik heb gisteren geprobeerd er eentje te bestellen via Duitsland, maar toen werd mijn creditcard niet geaccepteerd. Vandaag nog een keer geprobeerd en toen kreeg ik bericht van mijn bank dat mijn creditcard geblokkeerd is vanwege een onveilige website. Ik neem aan dat Microsoft toch wel betrouwbaar is, iemand hier ervaring mee?
Bij mij ging dat prima met credit card (MasterCard).
Heb trouwens maandag besteld, probeerden ze hem dinsdag al af te leveren. Op die snelheid had ik niet gerekend dus ik was niet thuis, en mijn buren blijkbaar ook niet. Ook geen briefje achter gelaten.... maar moest het vernemen via de FedEx track & trace. Vandaag hebben ze het alleen niet opnieuw geprobeerd en heeft hij de hele dag in Amersfoort gelegen
Ook die van mij heeft vertrekpunt Oostrum. Dus als je er een besteld via de MS Store Duitsland, dan kan je hem de volgende dag verwachten als het mee zit.
Heb trouwens maandag besteld, probeerden ze hem dinsdag al af te leveren. Op die snelheid had ik niet gerekend dus ik was niet thuis, en mijn buren blijkbaar ook niet. Ook geen briefje achter gelaten.... maar moest het vernemen via de FedEx track & trace. Vandaag hebben ze het alleen niet opnieuw geprobeerd en heeft hij de hele dag in Amersfoort gelegen
Ook die van mij heeft vertrekpunt Oostrum. Dus als je er een besteld via de MS Store Duitsland, dan kan je hem de volgende dag verwachten als het mee zit.
Verwijderd
Kan er iemand een btw nummer invoeren op de microsoftshop? Ik zou hem graag op naam van vaders bedrijf bestellen (omwille van btw aftrek in België) maar ik vind nergens de optie om een btw nummer in te voeren...
Zie mijn ervaring: TrueChaoZ in "[Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic"Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:29:
Ik heb gisteren geprobeerd er eentje te bestellen via Duitsland, maar toen werd mijn creditcard niet geaccepteerd. Vandaag nog een keer geprobeerd en toen kreeg ik bericht van mijn bank dat mijn creditcard geblokkeerd is vanwege een onveilige website. Ik neem aan dat Microsoft toch wel betrouwbaar is, iemand hier ervaring mee?
Kort samengevat, je besteld waarschijnlijk nooit uit het buitenland, dus betaling als verdacht gemarkeerd door automatisch controle systeem. Even laten deblokkeren met telefoontje naar bank, en dan kan je snel weer.
Let wel ook op dat je Microsoft Billing account gegevens (zie m'n post) ook kloppen.
Volgens mij kan dit inderdaad niet, maar dat kan je ook regelen zonder dat er werkelijk een BTW nummer op staat, als hij dan ook echt voor het bedrijf gebruikt wordtVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:12:
Kan er iemand een btw nummer invoeren op de microsoftshop? Ik zou hem graag op naam van vaders bedrijf bestellen (omwille van btw aftrek in België) maar ik vind nergens de optie om een btw nummer in te voeren...
Verwijderd
Ontzettend bedankt, was inderdaad met ING, schrok al een beetje, maar dan gaat het helemaal goed komen!TrueChaoZ schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:56:
[...]
Zie mijn ervaring: TrueChaoZ in "[Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic"
Kort samengevat, je besteld waarschijnlijk nooit uit het buitenland, dus betaling als verdacht gemarkeerd door automatisch controle systeem. Even laten deblokkeren met telefoontje naar bank, en dan kan je snel weer.
Let wel ook op dat je Microsoft Billing account gegevens (zie m'n post) ook kloppen.
Geen probleem, succes met je aankoop.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:21:
[...]
Ontzettend bedankt, was inderdaad met ING, schrok al een beetje, maar dan gaat het helemaal goed komen!
Die FedEx zijn me er ook een stelletje zeg. Dinsdag hebben ze proberen af te leveren, ik was niet thuis (had maandag aan het eind van de dag besteld, dus was redelijk onverwacht), en kreeg woensdag ook pas het trackingnummer. Echter, ze hadden geen briefje achtergelaten, dus ik verwachte hem eigenlijk gewoon op woensdag natuurlijk, maar niemand aan de deur, en track&trace bood ook niet meer info.
Dus ik vandaag maar eens bellen (toen het er op leek dat hij weer niet het sorteercentrum in Amersfoort zou verlaten). Bleek dat het de bedoeling was dat ik zou bellen om aan te geven wanneer ik wel thuis was, voor ze het opnieuw zouden proberen..... dus nu krijg ik hem pas morgen geleverd, maar gelukkig nog steeds voor het weekend.
Dus ik vandaag maar eens bellen (toen het er op leek dat hij weer niet het sorteercentrum in Amersfoort zou verlaten). Bleek dat het de bedoeling was dat ik zou bellen om aan te geven wanneer ik wel thuis was, voor ze het opnieuw zouden proberen..... dus nu krijg ik hem pas morgen geleverd, maar gelukkig nog steeds voor het weekend.
20 November de Surface besteld. Hoop dat de status vandaag veranderd in verzonden.
Bij mij hadden ze ook geen briefje achter gelaten. Dus ik baalde wel een beetje toen ik geen briefje zag liggen dat ze geweest waren. Om 8 uur stond de buurman op de stoep te bellen. Hadden ze hem bij de buren afgeleverd. Dat was dinsdag dus. Woensdag avond kreeg ik een mail van MS met de trackingcode van FedEXCabezaDelZorro schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:28:
Die FedEx zijn me er ook een stelletje zeg. Dinsdag hebben ze proberen af te leveren, ik was niet thuis (had maandag aan het eind van de dag besteld, dus was redelijk onverwacht), en kreeg woensdag ook pas het trackingnummer. Echter, ze hadden geen briefje achtergelaten, dus ik verwachte hem eigenlijk gewoon op woensdag natuurlijk, maar niemand aan de deur, en track&trace bood ook niet meer info.

Ik heb hem 20 nov besteld en heb nog geen verzend bevestiging. Staat nog steeds op wordt verwerkt en er is ook nog niks van me creditcard af. Ik werd wel meteen gebeld door de creditcard service of de betaling van de surface wel rechtsgeldig was. Dit deden ze ter beveiliging. Hoelang duurde het bij jullie gemiddeld. Duurt me te lang dit
. Ongeduldig!
Bij mij was de afschrijving van m'n Paypal volgens mij nadat hij verzonden was. Toen het geld er af was, had ik hem de dag erna in huis. Dinsdag (heel laat) besteld....vrijdag in huis.bangsat schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:33:
Ik heb hem 20 nov besteld en heb nog geen verzend bevestiging. Staat nog steeds op wordt verwerkt en er is ook nog niks van me creditcard af. Ik werd wel meteen gebeld door de creditcard service of de betaling van de surface wel rechtsgeldig was. Dit deden ze ter beveiliging. Hoelang duurde het bij jullie gemiddeld. Duurt me te lang dit. Ongeduldig!
[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 22-11-2012 17:30 ]
Hmm. Ook dinsdag besteld en heb nog geen mail dat ie verzonden is. Zie ook niks op me creditcard afschrijving staan. Zou het kunnen dat ing het heeft geblokt ondanks dat ze me hebben gebeld of het correct was? Heb net paypal test gedaan en dat was wel meteen van me creditcard af. Microsoft schiet is opTheVMaster schreef op donderdag 22 november 2012 @ 17:29:
[...]
Bij mij was de afschrijving van m'n Paypal volgens mij nadat hij verzonden was. Toen het geld er af was, had ik hem de dag erna in huis. Dinsdag (heel laat) besteld....vrijdag in huis.
Edit: Leveren ze ook op Zaterdag?
Gister (woensdag 21e) om 17.30 besteld via de Duitse store .
Zojuist de bevestigingsmail ontvangen dat hij morgen (vrijdag) zal worden afgeleverd.
Zojuist de bevestigingsmail ontvangen dat hij morgen (vrijdag) zal worden afgeleverd.
Zondag besteld, dinsdag binnen en het is nu al vrijdag en van PayPal nog geen incasso gehad ondanks het wel van PayPal is afgeschreven. Ik kan mij niet herinneren dat dat altijd zo lang duurde.
hmmm lucky you. Zal maar is even contact opnemen met microsoft dan en ING. Want ik heb dinsdag besteld en nog steeds niks te horen gekregenTheWhiteMonk schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:55:
Gister (woensdag 21e) om 17.30 besteld via de Duitse store .
Edit: Nog steeds Niks
Edit 2: GRRR wordt nog steeds verwerkt. Nog iemand waar het ook 3/4 dagen heeft geduurd alvorens je een mail of verzendbevestiging kreeg?
[ Voor 16% gewijzigd door bangsat op 23-11-2012 17:13 ]
Vrijdag 16 november order geplaatst en mijn speeltje dinsdag ontvangen...order status nog steeds op in behandeling en de track & trace ook nooit ontvangen. Komt vast wel goed...bangsat schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 06:28:
[...]
hmmm lucky you. Zal maar is even contact opnemen met microsoft dan en ING. Want ik heb dinsdag besteld en nog steeds niks te horen gekregen
Edit: Nog steeds Niks
Edit 2: GRRR wordt nog steeds verwerkt. Nog iemand waar het ook 3/4 dagen heeft geduurd alvorens je een mail of verzendbevestiging kreeg?
Net mail gekregen dat ie verzonden is. De mail is trouwens in het NederlandsRemko1973 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:27:
[...]
Vrijdag 16 november order geplaatst en mijn speeltje dinsdag ontvangen...order status nog steeds op in behandeling en de track & trace ook nooit ontvangen. Komt vast wel goed...
Edit: Gatver. maandag word ie pas geleverd door UPS. Die levert niet op zaterdag!
Edit 2: Gaat nog heel wat mis daar bij microsoft. Pakket word geleverd door Fedex volgens de mail. Ga ik naar Fedex site, maar daar niks te vinden. Ga ik naar UPS site en bam daar word ie door geleverd
[ Voor 26% gewijzigd door bangsat op 24-11-2012 11:31 ]
Yourtablet.nl verkoopt de surface. Het betreft hier wel een uk versie!MarkoAlmelo schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:22:
Is er al iets bekend wanneer dat ding in Nederland te koop is?
Nog redelijk goedkoop ook, 414 euro. Hoe krijgen ze dat voor elkaar? Bij de MS Store is ie duurder.bangsat schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:59:
[...]
Yourtablet.nl verkoopt de surface. Het betreft hier wel een uk versie!
prijs is alweer aangepast denk ik, ik zie 499, dus de normale prijzenSebazzz schreef op zondag 25 november 2012 @ 22:09:
[...]
Nog redelijk goedkoop ook, 414 euro. Hoe krijgen ze dat voor elkaar? Bij de MS Store is ie duurder.
Mijn zus was afgelopen weekend voor werk in Chicago, dus maar even lief gevraagd of ze wilde kijken of er ergens nog een surface te krijgen was. En jawel, midden in de nacht ging mijn telefoon; mijn zus met de vraag wat ik precies wilde hebben.
Nu dus ook de trotse bezitter van een 32gb met rode touch cover. En nog een hoes/sleeve van 50$ gratis erbij vanwege black friday. Alles bij elkaar, inclusief tax $650,-. Nu nog hopen dat ze op Schiphol niet te streng zijn.
Nu dus ook de trotse bezitter van een 32gb met rode touch cover. En nog een hoes/sleeve van 50$ gratis erbij vanwege black friday. Alles bij elkaar, inclusief tax $650,-. Nu nog hopen dat ze op Schiphol niet te streng zijn.
Wat mij opvalt is dat al deze mensen dik onder de prijs van Microsoft zitten, vraag me af hoe dat zit?Mr. Jinx schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:00:
Op ebay wordt de engelse versie van de surface ook behoorlijk veel aangeboden. Ook door betrouwbare verkopers voor een redelijk prijs. Is dat geen optie?
Daarnaast; is een SurfaceRT garantietechnisch verbonden aan het liveID waaronder deze is aangeschaft?
In ieder geval bedankt.LeVortex schreef op zondag 25 november 2012 @ 22:20:
[...]
prijs is alweer aangepast denk ik, ik zie 499, dus de normale prijzen
Ik wacht tot de nederlandse versie + Touch Cover te koop is.
Hopelijk duurt het niet al te lang meer
Dit is een heel interessante, ik moet die van mij retour sturen en als ik het goed begrepen heb krijg ik geld retour....waarna ik zelf een nieuwe kan kopen. Volgens mij kun je de Surface gewoon registreren....nadat je hem thuis hebt ontvangen.Tomba schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:16:
[...]
Wat mij opvalt is dat al deze mensen dik onder de prijs van Microsoft zitten, vraag me af hoe dat zit?
Daarnaast; is een SurfaceRT garantietechnisch verbonden aan het liveID waaronder deze is aangeschaft?
Is er al een periode geprikt wanneer de surface in Nederland uitkomt? Anders bestel ik m maar in Duitsland denk ik...
Gewoon in Duitsland bestellen...gaat denk ik nog wel ff duren voordat hij in NL uit is.MarkoAlmelo schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:17:
Is er al een periode geprikt wanneer de surface in Nederland uitkomt? Anders bestel ik m maar in Duitsland denk ik...
Verwijderd
Hij is binnen! Vrijdag 23 Nov besteld en vandaag binnen. Ik kreeg het mailtje waarin stond dat hij verzonden was vandaag pas, dus was even bang dat het wat langer ging duren, maar dat was dus niet zo. Ook in duitsland besteld. Wil alleen nog een Brits toetsenbord bestellen, zijn de levertijden daar ook hetzelfde?
Ik heb de gok gewaagd en via er een via ebay besteld. Gisteren besteld en via PayPal betaald, vandaag reeds verzondenTomba schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:16:
[...]
Wat mij opvalt is dat al deze mensen dik onder de prijs van Microsoft zitten, vraag me af hoe dat zit?
[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 27-11-2012 18:33 ]
Ik vraag me oprecht af hoe dat nu zit met garantie etc...kun je hem rechtstreeks aanmelden bij Microsoft?Tomba schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:32:
[...]
Ik heb de gok gewaagd en via er een via ebay besteld. Gisteren besteld en via PayPal betaald, vandaag reeds verzondenScheelt bijna 100 euro met bestellen via MS!
64GB? Ben benieuwd. Laat ons weten hoe het zit met garantie van uw product.Tomba schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:32:
[...]
Ik heb de gok gewaagd en via er een via ebay besteld. Gisteren besteld en via PayPal betaald, vandaag reeds verzondenScheelt bijna 100 euro met bestellen via MS!
Zo de mijne is besteld bij yourtablet.nl. De UK versie, ik kan met de verschillen in het keyboard wel leven. Net even gebeld, zou max. twee weken moeten duren.
LOL zij gaan hem dus nu bij Microsofstore.co.uk bestellen hehe en dan met 20 euro winst aan jou doorsturenPowergrim schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:12:
Zo de mijne is besteld bij yourtablet.nl. De UK versie, ik kan met de verschillen in het keyboard wel leven. Net even gebeld, zou max. twee weken moeten duren.
Waarom heb je hem niet zelf bij Microsoft besteld (in Duitsland bv)?
[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 28-11-2012 10:18 ]
In Duitsland is geen optie voor mij, een QWERTZ toetsenbord is volledig waardeloos voor mij. De UK Keyboards zijn op minder punten verschillend.TheVMaster schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:17:
[...]
LOL zij gaan hem dus nu bij Microsofstore.co.uk bestellen hehe en dan met 20 euro winst aan jou doorsturenPfff..hoe kan ik geld verdienen als webshop
Waarom heb je hem niet zelf bij Microsoft besteld (in Duitsland bv)?
En persoonlijk heb ik geen zin om met adresjes in de UK te gaan pielen. Voor die €20 mag de webshop dat regelen;).
Je besteld gewoon de Tablet in Duitsland en een UK/US toetsenbordje bij Ebay. Vraagt aan de verkoper om onder de 150 euro te declareren en je betaalt geen import kostenPowergrim schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:25:
[...]
In Duitsland is geen optie voor mij, een QWERTZ toetsenbord is volledig waardeloos voor mij. De UK Keyboards zijn op minder punten verschillend.
En persoonlijk heb ik geen zin om met adresjes in de UK te gaan pielen. Voor die €20 mag de webshop dat regelen;).
Dat is ook de weg die ik heb bewandelt. Daarbij is het zwarte toetsenbord van een soort vilt-achtige stof en de blauwe/rode/roze/witte zijn meer van rubber-achtig materiaal begreep ik.bangsat schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:32:
[...]
Je besteld gewoon de Tablet in Duitsland en een UK/US toetsenbordje bij Ebay. Vraagt aan de verkoper om onder de 150 euro te declareren en je betaalt geen import kosten
Ik ga er gewoon vanuit dat ik 1 jaar garantie bij MS krijg vanaf moment van registreren op mijn Microsoft Accountbangsat schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:12:
[...]
64GB? Ben benieuwd. Laat ons weten hoe het zit met garantie van uw product.
Afgelopen zondag besteld vanuit Duitsland. Zojuist mail ontvangen dat hij is verzonden, en inmiddels zie ik ook op de site van UPS dat hij vandaag word geleverd. Ben benieuwd, met een beetje geluk kan ik er dus vanavond mee spelen =D
minimaal 2 jaar garantie he...we wonen in NederlandTomba schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:48:
[...]
Ik ga er gewoon vanuit dat ik 1 jaar garantie bij MS krijg vanaf moment van registreren op mijn Microsoft Account
Dat zeg je goed. Daar had ik helemaal niet aangedacht. Mooie twee jaar garantie dus. Is je surface al eens opgehaald? Wat zijn de verwachte terugave tijden van geld van Microsoft?TheVMaster schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:02:
[...]
minimaal 2 jaar garantie he...we wonen in Nederland
Ik heb btw nog geen rekening op me creditcard gezien, maar wel de surface ontvangen. Gratis Surface? Denk het niet
Mijn Surface is gisteren opgehaald en vandaag bij Microsoft in Eindhoven aangekomen. Overigens had ik de Surface ook al ontvangen en werd pas de dag erna m'n Paypal 'belast'.bangsat schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:10:
[...]
Dat zeg je goed. Daar had ik helemaal niet aangedacht. Mooie twee jaar garantie dus. Is je surface al eens opgehaald? Wat zijn de verwachte terugave tijden van geld van Microsoft?
Ik heb btw nog geen rekening op me creditcard gezien, maar wel de surface ontvangen. Gratis Surface? Denk het niet
Geen idee hoe het zit, maar wat ik heb begrepen is dat ze mij of een nieuwe Surface toesturen....of dat ik het geld retour krijg en zelf een nieuwe kan bestellen. Even afwachten wat het wordt...ik hoor namelijk van medewerkers 2 verhalen.
Ik heb mijn Surface al 2 dagen en er is nog niks van mijn creditcard af. De mederwerker die ik aan de lijn had om mijn surface te retouren vroeg me wat ik wou. Me tablet retour of laten vervangen voor een nieuwe.TheVMaster schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:40:
[...]
Mijn Surface is gisteren opgehaald en vandaag bij Microsoft in Eindhoven aangekomen. Overigens had ik de Surface ook al ontvangen en werd pas de dag erna m'n Paypal 'belast'.
Geen idee hoe het zit, maar wat ik heb begrepen is dat ze mij of een nieuwe Surface toesturen....of dat ik het geld retour krijg en zelf een nieuwe kan bestellen. Even afwachten wat het wordt...ik hoor namelijk van medewerkers 2 verhalen.
En nu kunnen we ook gaan aftellen en doorsparen voor de Pro versie:
In January, Surface with Windows 8 Pro will be available in two versions and pricing will start at $899:
· 64GB standalone version at $899
· 128GB standalone version at $999
Both versions will both include a Surface pen with Palm Block technology and include the ability to use a Touch Cover or Type Cover (sold separately).
http://blogs.technet.com/...indows-8-pro-pricing.aspx
In January, Surface with Windows 8 Pro will be available in two versions and pricing will start at $899:
· 64GB standalone version at $899
· 128GB standalone version at $999
Both versions will both include a Surface pen with Palm Block technology and include the ability to use a Touch Cover or Type Cover (sold separately).
http://blogs.technet.com/...indows-8-pro-pricing.aspx
Laten ze eerst de Surface RT überhaupt in Nederland leveren...directsonna schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:02:
Is er enige indicatie wanneer de pro versie geleverd gaat worden? Q1 2013?
Apart....ik kon hem alleen maar laten retourneren....aangezien ik niet in Duitsland woon.bangsat schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:18:
[...]
Ik heb mijn Surface al 2 dagen en er is nog niks van mijn creditcard af. De mederwerker die ik aan de lijn had om mijn surface te retouren vroeg me wat ik wou. Me tablet retour of laten vervangen voor een nieuwe.
In januari....sonna schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:02:
Is er enige indicatie wanneer de pro versie geleverd gaat worden? Q1 2013?
Update: Ik heb het aankoopbedrag retour op mijn PayPal rekening....
[ Voor 24% gewijzigd door TheVMaster op 30-11-2012 07:31 ]
De Pro ziet er wel erg gaaf uit + legacy software maar denk dat ik toch voor de RT ga; lekker stuk lichter en handzamer.. heb toch niet meer nodig als student en heb m'n laptop er nog naast..
Markoalmelo, ik ben boterbartje btw
Grote voordelen van de RT zijn de batterylife en gewicht.
Dus ik zou de Pro niet willen als tablet, alleen als laptop vervanger.
Op het moment ben ik blij met mijn Surface RT en laptop (waarbij de laptop lekker in de tas kan blijven tijdens het reizen)
Dus ik zou de Pro niet willen als tablet, alleen als laptop vervanger.
Op het moment ben ik blij met mijn Surface RT en laptop (waarbij de laptop lekker in de tas kan blijven tijdens het reizen)
HeyWorsteneter schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:16:
De Pro ziet er wel erg gaaf uit + legacy software maar denk dat ik toch voor de RT ga; lekker stuk lichter en handzamer.. heb toch niet meer nodig als student en heb m'n laptop er nog naast..
Ik deel je mening. Hopen dat de Surface in Januari in Nederland uit komt !
Met de pro geen laptop meer mee. Een tablet en laptop in 1. Bij wijze van spreken kan je je laptop en tablet die je nu hebt verkopen en een surface pro halen ;PWorsteneter schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:16:
Ik twijfel heel erg; heb nu een xps 15, erg fijn. Maar vind het vervelend om elke keer die zware bak mee te slepen + oplader want 2 colleges van 2 uur trekt die niet.. daarom ga ik denk ik voor de RT. genoeg voor colleges en reizen en de laptop er dan gewoon bij.
Met dank aan de douane is het pakketje gisteren na sluitingstijd (bij mijn werkgever laten bezorgen) aangeboden. Wordt dus helaas wachten tot maandag, hopelijk snapt de bezorger dat ie tijdens werktijden terug moet komen... (27-11 verzonden via Royal Mail)Tomba schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:32:
[...]
Verwijderd
Douane met iets wat uit de UK komt? Wat moeten die doen?Tomba schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:51:
[...]
Met dank aan de douane is het pakketje gisteren na sluitingstijd (bij mijn werkgever laten bezorgen) aangeboden. Wordt dus helaas wachten tot maandag, hopelijk snapt de bezorger dat ie tijdens werktijden terug moet komen... (27-11 verzonden via Royal Mail)
TweeMarkoAlmelo schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:02:
Hoeveel dagen gaan er overheen als je de Surface koopt via de Microsoft Store Duitsland?
Zondagavond besteld en ik had het dinsdagmiddag binnen
Oh kijk aanSebazzz schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:04:
[...]
Twee![]()
Zondagavond besteld en ik had het dinsdagmiddag binnenIk moest zelfs de e-mail met de track en trace code nog krijgen, die kreeg ik de dag nadat ik mijn Surface binnen had
We wachten rustig af
(Helaas voor mij) steekproevenVerwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 19:45:
[...]
Douane met iets wat uit de UK komt? Wat moeten die doen?
Heb inmiddels het bericht van PostNL dat het pakketje vandaag dan toch binnen zou moeten komen... Echt moeilijk.... wachten
En hij is zojuist binnengekomen

[ Voor 12% gewijzigd door Tomba op 03-12-2012 12:17 ]
Status:Bestelling in behandelingSebazzz schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:04:
[...]
Twee![]()
Zondagavond besteld en ik had het dinsdagmiddag binnenIk moest zelfs de e-mail met de track en trace code nog krijgen, die kreeg ik de dag nadat ik mijn Surface binnen had
Beste Marko,
Bedankt voor uw bestelling bij Microsoft op 1 december 2012. De volgende producten zijn verzonden. Als u met een creditcard hebt betaald, is het bedrag nu op uw creditcard in rekening gebracht.
We hebben deze bestelling via FedEx naar u verzonden, met onderstaand(e) trackingnummer(s).
Product-SKU Productnaam Bestelde hoeveelheid Verzonden aantal Totaalaantal verzonden Bedrag
7XR-00003 Surface mit Windows RT 1 1 1 € 479.00
Verzendgegevens
Zo bestelling de deur uit.. mocht lang duren met die achterlijk zooi. CC geblokt door ING en daarna bleef die hem eruit gooien, maar dit keer omdat ik het via chrome deed ipv IE. Maar omdat de kaart eerder op de avond vanwege andere reden was geblokt dacht ik daar niet aan. Tot rond 11 uur en vele gesprekken met ING later.. toen lukte het eindelijk 
Dus volgende week ook gelukkig bezitter van Surface.
Met dank aan MarkoAlmelo
Dus volgende week ook gelukkig bezitter van Surface.
Met dank aan MarkoAlmelo
Verwijderd
Voor wie het ook van plan is om een Touchcover uit de VS te importeren:
Vrijdag mijn Touchcover, met US keyboard layout, via Ebay uit de VS binnen gekregen. Ik dacht nog dat een bedrag van ~430 euro vrij van invoerrechten is, maar dat is blijkbaar alleen als je het mee neemt in een vliegtuig.
Dus moest ik nog inklaring en BTW kosten betalen.
Gelukkig is de Touchcover helemaal goed en werkt deze erg prettig.
Maar gauw vergeten die extra kosten..
Vrijdag mijn Touchcover, met US keyboard layout, via Ebay uit de VS binnen gekregen. Ik dacht nog dat een bedrag van ~430 euro vrij van invoerrechten is, maar dat is blijkbaar alleen als je het mee neemt in een vliegtuig.
Dus moest ik nog inklaring en BTW kosten betalen.
Gelukkig is de Touchcover helemaal goed en werkt deze erg prettig.
Maar gauw vergeten die extra kosten..
Als het goed is moet vanaf januari de Surface RT en PRO in nederland te koop zijn, althans dit heb ik gehoord dus ik wacht nog even met kopen in het buitenland
Heb je ook een bron van deze informatie?G.Scholtens schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:46:
Als het goed is moet vanaf januari de Surface RT en PRO in nederland te koop zijn, althans dit heb ik gehoord dus ik wacht nog even met kopen in het buitenland
Geen officiele bron nog. Via een klant van ons gehoord, die deed ook zaken met MS.TheVMaster schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:02:
[...]
Heb je ook een bron van deze informatie?
Vrijdag avond besteld en vandaag nog helemaal geen mail gehad. Geen verzendbevestiging, geen statusupdate, geen track&trace; krijg ik hem wel dinsdag of niet?!
Edit:
GEWELDIG, typ net dit bericht of m'n trackentrace komt binnen; morgen is hij er!
Edit:
GEWELDIG, typ net dit bericht of m'n trackentrace komt binnen; morgen is hij er!
[ Voor 22% gewijzigd door PaT op 02-01-2013 11:25 ]