Ik had in een
ander topic de volgende vraag gesteld:
Ik heb de Surface Pro 2 (256gb) ge-preordered via de Microsoft Store op de 25e van vorige maand, alleen als ik daar nu kijk staat er op de publieke pagina:
"Beschikbaar voor verzending op 15/12/2013"
In mijn orderoverzicht staat er:
Vooraf bestellen Wordt verzonden op 21 oktober
maar: Status: BackOrdered
terwijl in dezelfde order voor de type cover 2 staat:
Status: Wordt verwerkt
Heeft iemand ervaring hoe dit rechtstreeks via de Microsoft Store gaat? Worden daar levertijden correct bijgehouden of kan ik het door de backorder status pas in December verwachten? (Godskolere!!)
met 1 antwoord:
Die status "Backordered" heeft mijn 128 GB Surface Pro 2 ook, maar de verzenddatum staat op 21 oktober. Ik vermoed dat de eerste batch 256 GB uitverkocht is en dat mensen die nu bestellen deze inderdaad pas in december krijgen...
Nu heb ik net de MS Store gebeld en werd er gezegd dat het nog onduidelijk is wanneer de 256gb Surface Pro 2 wordt uitgeleverd. De engelstalige medewerker wist niet zeker of alle 256gb pas 15 December uitgeleverd zullen worden of dat er al een eerdere batch zou komen en dat ik dan misschien geluk zou hebben om daar er al eentje van te krijgen.
Heeft iemand anders ervaring hiermee of weet hoe het met de Surface Pro 2 256gb staat? Wellicht via een Nederlandse afdeling die meer zicht heeft op de NL markt?