5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Dat is hoe de gameplay werkt, zou ik geen fout noemen. Je moet er rekening mee houden en niet op een enorme bende enemies afstormen. Iedereen heeft er last van dus voor eidereen wordt het lastiger, zorgt er gelijk weer voor dat de beste spelers niet compleet kunnen domineren.rickyy schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:43:
Ik zie alleen weer de fout die ze met CS:GO ook hebben gemaakt; nadat je iemand killed krijg je direct een ander wapen terwijl er nog een tweede of derde persoon op je af stormt. Dan heb je dus geen schijn van kans meer.
Op de consoles valt het mee omdat ze daar nog geen snorlax op 10 meter kunnen raken maar op de PC wordt dit wel een issue denk ik.
En aangezien patches komen met de volgende DLC heb ik er weinig vertrouwen in.
But we'ill see how it goes.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Smaken verschillen. Ik denk niet dat je daardoor veel meer kan domineren, ik zou me alleen minder ergeren. Bij 1.6 en Source zat het toch beter in elkaar.Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:08:
[...]
Dat is hoe de gameplay werkt, zou ik geen fout noemen. Je moet er rekening mee houden en niet op een enorme bende enemies afstormen. Iedereen heeft er last van dus voor eidereen wordt het lastiger, zorgt er gelijk weer voor dat de beste spelers niet compleet kunnen domineren.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik vind dat het gewoon bij gungame hoort, je moet er altijd rekening mee houden dat als je een kill maakt je instant je volgende wapen in handen krijgt.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Heb je de TS al gelezen? Daar staat het namelijk injagermeister schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:16:
Wanneer komt CQ eigenlijk uit?
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Ga je daar toch spelen? Dit is de Battlefield 3 manier en dit is zoals het hoort, tenminste nadenken bij elke kill die je maakt en situaties die instant kunnen veranderen doordat je opeens een totaal ander wapen krijgt.rickyy schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:10:
Smaken verschillen. Ik denk niet dat je daardoor veel meer kan domineren, ik zou me alleen minder ergeren. Bij 1.6 en Source zat het toch beter in elkaar.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Beetje smakeloze reactie, maar zoals ik al zei, persoonlijke smaak.Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:23:
[...]
Ga je daar toch spelen? Dit is de Battlefield 3 manier en dit is zoals het hoort, tenminste nadenken bij elke kill die je maakt en situaties die instant kunnen veranderen doordat je opeens een totaal ander wapen krijgt.
Nee is geen onzin, er is alleen wat verwarring tussen de assignment waarbij je 20 shotgun kills en 20 pistol kills moet halen (niet class gebonden) en de assignment waarbij je 25 shotgun kills moet halen en ik geloof ook nog een kill met de EOD bod (alleen engineer). Daar hebben ze het nu over, die assignment voor de premium dogtag.bloodlynx schreef op zondag 10 juni 2012 @ 10:17:
[...]
Dat is denk ik onzin ik heb het met medic gehaald. En waarom kan er met de andere Assignments dan wel gespeeld worden met andere classes?
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
http://battlelog.battlefi...how/34074102/1/336464702/
~edit: sta er ook niet tussen zie ik, maar staat wel 1 death. O.o
[ Voor 13% gewijzigd door AdmiralSnipe op 10-06-2012 14:43 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Je staat er wel bij, scroll maar helemaal naar onderen (er staat een "More Players" knop...)AdmiralSnipe schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:43:
Wtf, staat opeens een battlereport op mn Battlelog waarbij ik 1 dead had op gulf of oman terwijl ik die ronde niet eens gespeeld heb...
http://battlelog.battlefi...how/34074102/1/336464702/
~edit: sta er ook niet tussen zie ik, maar staat wel 1 death. O.o
Android developer & dürüm-liefhebber
Jep, ik schiet er nu constant meehardcoresmurf schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:00:
zijn er nog meer mensen die de aek-971 met burst-fire zo geweldig vinden?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Wel als je met alle wapens alle dingen al unlocked hebt. Geeft je weer een beetje een doel om iets te doen. En nieuwe dingen zijn naar mijn inziens altijd wel leuk.hardcoresmurf schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:09:
zijn die assignments echt zo leuk?
Oh ja, had ik niet eens gezien...Mavamaarten schreef op zondag 10 juni 2012 @ 15:30:
[...]
Je staat er wel bij, scroll maar helemaal naar onderen (er staat een "More Players" knop...)
Maar het gare is dat ik die ronde helemaal niet heb gespeeld.
Heb die server bekeken maar daar heb ik helemaal niet op gezeten.
Las een post van iemand anders die dat ook had, blijkbaar een serverfout dus als het goed is wordt het weer verwijderd.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Damavand Peak als defender. Ik reed wat rond en zie op eens een attacker liggen, hij let even niet op, ik kan er heen rijden en las een gat in z'n hoofd.Mu.siQ schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:08:
Thuis zo maar weer lekker verder met de assigment. De kill met EOD-bot, dat wordt nog wat lol. Waar hebben jullie die gehaald? Gewoon random of iets van metro?
Als je dat moet vragen is het antwoord voor jou nee vermoed ik. Sommigen vinden het leuk, sommigen niet. Ik vind het zelf niet zo boeiend en vind assignments halen niks aan, dat levert mij normaliter niks op. Echter wilde ik in dit geval die Jack of All Trades dog tag dus leverde het nu wel wat op.hardcoresmurf schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:09:
zijn die assignments echt zo leuk?
Verwijderd

Had graag dat eendje gehad
Je kan ze niet selecteren als je ze van iemand jat.Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:13:
Ik heb daarnet dog tags van iemand gestolen maar ik kan ze niet selecteren.. weet iemand hoe dit komt?
[afbeelding]
Had graag dat eendje gehad
Je moet ze zelf unlocken voordat je ze bij je kunt dragen.
~edit: Jammer dat er van die admins zijn die denken dat ze alles mogen in hun server.
Kwam net ook weer eentje tegen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DjjgMOjTdgw]
[ Voor 17% gewijzigd door AdmiralSnipe op 10-06-2012 16:15 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Gewoon rush op metro, eerste keer dat ik het ooit probeerde en meteen gelukt.Mu.siQ schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:08:
Thuis zo maar weer lekker verder met de assigment. De kill met EOD-bot, dat wordt nog wat lol. Waar hebben jullie die gehaald? Gewoon random of iets van metro?
Ze waren gewoon jaloers dat ze nog geen geld hadden om het zelf te kopen.Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:45:
Battlelog forums zijn tof! Mensen die premium afzeiken en twee dagen later staat er zo'n keurig premium icoontje naast hun naam
Die was echt verschrikkelijk om te krijgen maar dat is ook weer gefixed.Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:13:
Als je dat moet vragen is het antwoord voor jou nee vermoed ik. Sommigen vinden het leuk, sommigen niet. Ik vind het zelf niet zo boeiend en vind assignments halen niks aan, dat levert mij normaliter niks op. Echter wilde ik in dit geval die Jack of All Trades dog tag dus leverde het nu wel wat op.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Komaan zeg.. het was toch de bedoeling als je langs achteren iemand knifed je de dog tags krijgt? Nu plots moet je ze unlockenAdmiralSnipe schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:14:
[...]
Je kan ze niet selecteren als je ze van iemand jat.
Je moet ze zelf unlocken voordat je ze bij je kunt dragen.
~edit: Jammer dat er van die admins zijn die denken dat ze alles mogen in hun server.
Kwam net ook weer eentje tegen:
[video]
Dat is alleen voor de show denk ik.Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:18:
[...]
Komaan zeg.. het was toch de bedoeling als je langs achteren iemand knifed je de dog tags krijgt? Nu plots moet je ze unlocken
Ik heb een aantal dogtags van anderen gejat waarvan ik niet eens weet hoe je ze kunt unlocken (zitten ook een aantal tussen die je alleen bij Amazon preorder kreeg ofzo). O.o
Verwijderd
Heb het eens opgezocht, het zijn dus Act Of Valor dogtags only, je kan ze unlocken op een of andere manier maar je moet in de USA wonen..
Nu nog een werkende proxy vinden ^^
http://www.battlefield3on...g-awesome-trailer/3348/3/
http://inthegame.nl/forum...or-verkrijgen-Nou-zou-dus
*de Cock of Duty: Black Dicks manier eerderTsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:23:
[...]
Ga je daar toch spelen? Dit is de Battlefield 3 manier en dit is zoals het hoort, tenminste nadenken bij elke kill die je maakt en situaties die instant kunnen veranderen doordat je opeens een totaal ander wapen krijgt.
(heb is YT video ervan gezien en daar wordt het wapen ook onmiddellijk gewisseld)
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 10-06-2012 16:29 ]
Die Act of Valor dogtags heb ik een tijd geleden 'unlocked'. Hoe precies weet ik niet meer, maar volgens mij moet je je Battlelog en/of Origin location of VS zetten (en mogelijk je OS ook).Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:27:
Pfft mijn respect voor EA is nog meer gedaald.. maar ja wat kan een miezerig gamertje nu daartegen doen..
Heb het eens opgezocht, het zijn dus Act Of Valor dogtags only, je kan ze unlocken op een of andere manier maar je moet in de USA wonen..
Nu nog een werkende proxy vinden ^^
http://www.battlefield3on...g-awesome-trailer/3348/3/
http://inthegame.nl/forum...or-verkrijgen-Nou-zou-dus
---
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Yup, ik heb ze ook al.w00t00w schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:30:
[...]
Die Act of Valor dogtags heb ik een tijd geleden 'unlocked'. Hoe precies weet ik niet meer, maar volgens mij moet je je Battlelog en/of Origin location of VS zetten (en mogelijk je OS ook).
Hoeft niet via een proxy.
Zoals w00t00w al zegt, je hoeft alleen maar Origin, Battlelog en je PC op VS te zetten en als het goed is werkt het dan.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Even opsommen.
De AUG lijkt verdacht veel op de L85 met een tikje meer recoil maar wel 50RPM sneller en de hoogste muzzle velocity in de game oftewel belachelijk dodelijk op afstand zoals we al wisten.
De SCAR-L is feitelijk underpowered. Weliswaar geen zware recoil maar recoil alle kanten op, een lage muzzle velocity en een zeer lage RPM maakt de SCAR-L een slecht wapen.
De ACR is interessanter, ik vond deze al raar en inconsistent na ruim 200 kills maar nu blijkt deze dus maar 20 damage te toen i.p.v 25. De recoil is nog lager dan de M4A1 en de damage dropoff is veel minder maar dit weegt niet op tegen de lagere damage naar mijn mening. Jammer van z'n leuk wapen.
De MTAR-21 trekt gigantisch naar rechts maar heeft wel een RPM van 900 en doet 25-14.3 net als de andere carbines. Deze moet ik nog proberen maar voor close quarters lijkt me deze wel goed.
De M417 lijkt mij een beest. Die doet dus 50-37.5 damage met minder recoil dan een MK11 of SVD en een hogere RPM. Die ga ik dus straks even proberen en dit kan wel eens een SKS killer worden.
De LMG's, de JNG-90 en de MP5K laat ik maar even omdat ik die niet kan/ga gebruiken en ook niet snel zal willen gebruiken. Die kan je zelf opzoeken.
http://symthic.com/charts.php
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan ga ik daar straks ook nog maar ff lekker mee knallen. Voordat die een dikke nerf krijgt ofzo
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Dat zegt dus helemaal niks.
Op TDM lopen namelijk ook heel wat mensen rond die echt niet kunnen mikken wat best wel pijnlijk is aangezien je alleen je muis naar iets moet bewegen en klikken. Dat dan iedereen.
Ook op CQ en rush is ie niet zo spray able als de SKS hoor, waar ik 2 keer klik per round met de SKS is h et bij den ander 3*-4keerDanielWW2 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:00:
[...]
Dat zegt dus helemaal niks.![]()
Op TDM lopen namelijk ook heel wat mensen rond die echt niet kunnen mikken wat best wel pijnlijk is aangezien je alleen je muis naar iets moet bewegen en klikken. Dat dan iedereen.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Als je de SKS alleen voor close quarters gebruikt dan doe je echt iets fout. De kracht van dat wapen zit hem juist in de range en de mogelijkheid om close quarters gevechten te winnen.yzx schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:09:
[...]
Ook op CQ en rush is ie niet zo spray able als de SKS hoor, waar ik 2 keer klik per round met de SKS is h et bij den ander 3*-4keer
Ding is monsterlijk met holo sight en andere keuzeattachments op close range. Op medium raak je vaak ook wel veel, maar het is geen echte sniper als je het mij vraagt,DanielWW2 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:12:
[...]
Als je de SKS alleen voor close quarters gebruikt dan doe je echt iets fout. De kracht van dat wapen zit hem juist in de range en de mogelijkheid om close quarters gevechten te winnen.
x7 scope derop en dan is het niet alleen schieten onder 50meter hoorDanielWW2 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:12:
[...]
Als je de SKS alleen voor close quarters gebruikt dan doe je echt iets fout. De kracht van dat wapen zit hem juist in de range en de mogelijkheid om close quarters gevechten te winnen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
x7 op een sks.yzx schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:15:
[...]
x7 scope derop en dan is het niet alleen schieten onder 50meter hoor
Echt nooit doen, nooit, gewoon een 3.4x of red dot/kobra.
De lens glare verpest elke high powered scope in de game.
Daarom kijken goede Recons nooit te lang door een scope. Is maar een manier om de 'bug' te omzeilen.DanielWW2 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:19:
[...]
x7 op een sks.![]()
En ik ben begonnen met de SKS, was mijn eerste sniper in BF3. Goede scope is moeilijk te masteren, maar mogelijk.
Ik quickscope dan ook meer dan derdoor te kijken op het zo te zeggenDanielWW2 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:19:
[...]
x7 op een sks.![]()
Verwijderd
in hardcore triple kill gehaald in metro, rende netjes achter elkaar:)
net duckhunt, easy pickings.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2012 17:25 ]
Als ik hem al in CQ gebruik pak ik altijd de 3,4x, maar mooie momenten zijn datVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:23:
L96 met acog
in hardcore triple kill gehaald in metro, rende netjes achter elkaar:)
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
En we zien je van honderd meter afstand aan komen waggelenyzx schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:22:
[...]
Ik quickscope dan ook meer dan derdoor te kijken op het zo te zeggen
Hij hobbelt waarschijnlijk achter zijn eigen kogel aanTsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:25:
[...]
En we zien je van honderd meter afstand aan komen waggelen
Liever dat dan ergens in een bosje liggenTsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:25:
[...]
Edit nog is advies opgevolgd over videos op youtube van bf3 en heb dit geproduceerd op 2 uurtjes,
Feedback please?
[ Voor 29% gewijzigd door yzx op 10-06-2012 17:36 ]
Wie waggelt er dan ook met een sniper...Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:25:
[...]
Gewoon handgun in je handjes en als je wilt snipen switch je over naar je Sniper.
Haha, heb 't gister in 1 potje 2x geprobeerd en had bij de 2e keer al succes!Accident schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:02:
Echt he, heb ik het eindelijk voor elkaar een kill te maken met dat EOD onding registreert ie hem niet voor de assignement
moet het met de torch eigenlijk, die kill die ik had was een roadkill nml
Dan stond er waarschijnlijk ook KILLED in het deathscherm en niet EOD Bot. Dat laatste telt mee voor assignment.Accident schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:22:
Vooral doorgaan dus
moet het met de torch eigenlijk, die kill die ik had was een roadkill nml
Verwijderd
Verwijderd
ok tnx ga dat wel proberenVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:56:
ik heb hem gewoon op metro gehaald, ff in de buurt van een ammo pak gaan staan en dan beetje rondscheuren met dat ding tot je de eerste de beste support camper tegenkomt en dan hoef je alleen nog maar ff te klikken... ding doet nog vrij veel damage dus je hebt er opzich snel genoeg iemand mee neer.
/edit
Metro did the trick
[ Voor 3% gewijzigd door Accident op 10-06-2012 19:25 ]
Spawnrape... tsjah, Dice weet niet precies wat het inhoud lijkt wel.
Verwijderd
Spawnrape gebeurt alleen op kleinere mappen met 64 spelers. Dat werkt gewoon niet. Ik ben misschien 1 of 2 keer tegen gekomen dat een team terug in de base werd gedrukt op metro, met 32 spelers.rickyy schreef op zondag 10 juni 2012 @ 20:10:
Je moet sowieso langer spelen dan een dag. Alle maps een beetje kennen, ook maps zonder choppers. Binnenkort komen nieuwe maps uit die je misschien meer liggen.
Spawnrape... tsjah, Dice weet niet precies wat het inhoud lijkt wel.
Niet slecht, alleen opletten dat je niet gaat overediten. Negatief enzo is een beetje raar om naar te kijken, en ook teveel slow-mo. Slomo om een kill nicer te maken, maar het moet geen montage zijn van slomo beelden.yzx schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:29:
[...]
Liever dat dan ergens in een bosje liggen
Edit nog is advies opgevolgd over videos op youtube van bf3 en heb dit geproduceerd op 2 uurtjes,
Feedback please?
Nice muziekkeuze btw ;D
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Speel je trouwens met een controller?
Die negatieve filter ff bij die container was omdat het contrast in de container echt moeilijk waar te nemen was en vond het negatief dan beter uit zien dan een contrast filter er door te halenMavamaarten schreef op zondag 10 juni 2012 @ 20:21:
[...]
Niet slecht, alleen opletten dat je niet gaat overediten. Negatief enzo is een beetje raar om naar te kijken, en ook teveel slow-mo. Slomo om een kill nicer te maken, maar het moet geen montage zijn van slomo beelden.
Nice muziekkeuze btw ;D
Edit : de contrasts alleen in de container naar boven halen wist ik niet hoe dat gedaan moest worden
Dat filmpje is op 2,5u, gerecord, geedit en gerenderd
En voor een noob valt het goed mee
[ Voor 15% gewijzigd door yzx op 10-06-2012 20:26 ]
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 16-11 20:55
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Oh, ik had de claymore-specialist ook nog niet gezien
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2012 21:10 ]
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Minder CoD stijl spelen dus bv gun en run in open veldenhardcoresmurf schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:07:
iemand nog tips om m'n kd te verbeteren? hij is momenteel 0.78 en dat is niet zo goed......
Vind een class/wapen wat je ligt en vooral map kennis is belangrijk vind ik
Hax??hardcoresmurf schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:07:
iemand nog tips om m'n kd te verbeteren? hij is momenteel 0.78 en dat is niet zo goed......
Meer TDM spelen, liefst Noshahr Canals 16 player. Zorg ervoor dat je je ninja skills goed op orde hebt (je kan namelijk super gemakkelijk heen en weer navigeren in de hoogte. Sommige jumps lijken onmogelijk maar je kan "draaien in de lucht" waardoor je héél snel van de ene plek naar de andere kan. Zo ben je enemies te snel afhardcoresmurf schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:07:
Verwijderd
Je moet je altijd de vraag stellen:hardcoresmurf schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:07:
Ben ik veilig waar ik nu ben? Indien neen, ga naar de dichtstbijzijnde beschutting of iets dergelijks en scan dan de omgeving af. En ga zo verder, van cover naar cover.
Indien ja (bijvoorbeeld als je bent op een plaats waar je met je team zonet een flag capte): ja dan kan je gerust als een kip zonder kop over het veld springen
Dit klinkt misschien cliché en logisch, wat ik hier vertel. Maar als je echt LET op deze tactiek, ga je echt automatisch veel meer enemies zien die je niet zou zien moest je hier niet aan denken.
(Ik heb het zelf soms moeilijk om hier expliciet aan te denken, waardoor ik terug in mijn oud Rush-ritme val. Zeker als je met een wapen met hoge RPM speelt, durf je al is meer te rushen.)
Tracht ook veel te kijken naar je minimap. Zo krijg je soms een idee van waar de enemies zitten, en ook van hoeveel er zijn.
Maar als je eerder tips vroeg over hoe je een wapen moet hanteren: buiten 'in bursts schieten' en een degelijke scope nemen (Kobra, RDS of Holo) kan ik ook niet meer zeggen...
[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 10-06-2012 21:49 ]
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Ga wat filmpjes af op youtube van rivalxfactor, daar kan je wat map tips/gun play tips uithalen. Probeer ook je wapens te leren kennen. De ideale plaats hiervoor is TDM.hardcoresmurf schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:07:
ik ben wel aardig goed in tdm maar op conquest en rush haal ik bijna geen kills.....gerre22 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:49:
[...]
Ga wat filmpjes af op youtube van rivalxfactor, daar kan je wat map tips/gun play tips uithalen. Probeer ook je wapens te leren kennen. De ideale plaats hiervoor is TDM.
whinewhinewhineTsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:49:
Hoop dat er binnenkort nog een VIP Premium komt, dat je voor de normale Premium mensen in de queue komt. Moet ik alsnog wachten nu
Merk ook niet veel van die queue prioritization, maar dat komt wss omdat driekwart van de spelers nu premium heeft.Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:49:
Hoop dat er binnenkort nog een VIP Premium komt, dat je voor de normale Premium mensen in de queue komt. Moet ik alsnog wachten nu
Behalve als je AWESOME bent. Dan ren je alleen vooruit en win je elk vuurgevecht.Asgaro schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:45:
[...]
Je moet je altijd de vraag stellen:
Ben ik veilig waar ik nu ben? Indien neen, ga naar de dichtstbijzijnde beschutting of iets dergelijks en scan dan de omgeving af. En ga zo verder, van cover naar cover.
Indien ja (bijvoorbeeld als je bent op een plaats waar je met je team zonet een flag capte): ja dan kan je gerust als een kip zonder kop over het veld springen![]()
Dit klinkt misschien cliché en logisch, wat ik hier vertel. Maar als je echt LET op deze tactiek, ga je echt automatisch veel meer enemies zien die je niet zou zien moest je hier niet aan denken.En aangezien je meer enemies ziet (en je speelt ook rustiger), zal je automatisch meer killstreakjes hebben!
(Ik heb het zelf soms moeilijk om hier expliciet aan te denken, waardoor ik terug in mijn oud Rush-ritme val. Zeker als je met een wapen met hoge RPM speelt, durf je al is meer te rushen.)
Tracht ook veel te kijken naar je minimap. Zo krijg je soms een idee van waar de enemies zitten, en ook van hoeveel er zijn.
Maar als je eerder tips vroeg over hoe je een wapen moet hanteren: buiten 'in bursts schieten' en een degelijke scope nemen (Kobra, RDS of Holo) kan ik ook niet meer zeggen...
Los van het commentaar op de editing(ik vond de muziek niet vervelend overigens) hierboven, wat ik niet begrijp: waarom schiet je zoveel met een shotgun als de SPAS vanuit de heup? De spread is een stuk groter dan wanneer je ADS gebruikt, de momenten dat je ADS wel gebruikt zijn juist de kills die je makkelijker met een beetje pistool kunt maken. De SPAS heeft een lage firerate waardoor je moet streven naar de optimale damage per schot. Doe je dat niet dan moet je te vaak een tweede schot lossen en zal je tegen een beetje speler al omver worden geschoten voordat je dat tweede schot überhaupt kan lossen.yzx schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:29:
[...]
Liever dat dan ergens in een bosje liggen
Feedback please?
Wel met je eens dat de SKS beter is dan de M417, ik dacht een waardige vervanger had gevonden maar toen ik de SKS weer even testte bleek deze toch duidelijk het betere wapen. Als de bulletsnelheid wat hoger zou liggen bij de SKS dan zou het misschien wel het meest dodelijke vuurwapen zijn dat er in BF3 aanwezig is, in handen van de juiste persoon that is. Gebruik tegenwoordig altijd de holo op de SKS, die scopeglare moet je vijand alleen zien op het moment dat jouw kogel op zijn hoofd in slaat. Aangezien de SKS zich vooral onderscheid in close combat is groter dan 4x absoluut af te raden. Ik zelf vind 3,4x echt de max, liever nog 1 of 1,5x.
LolMakkelijk schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:03:
[...]
Behalve als je AWESOME bent. Dan ren je alleen vooruit en win je elk vuurgevecht.
Ben nog gewend met de M1014 te spelen waar ik denk van dont waste time 7 shots, 3seconds go go go goreemprive schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:05:
[...]
Los van het commentaar op de editing(ik vond de muziek niet vervelend overigens) hierboven, wat ik niet begrijp: waarom schiet je zoveel met een shotgun als de SPAS vanuit de heup? De spread is een stuk groter dan wanneer je ADS gebruikt, de momenten dat je ADS wel gebruikt zijn juist de kills die je makkelijker met een beetje pistool kunt maken. De SPAS heeft een lage firerate waardoor je moet streven naar de optimale damage per schot. Doe je dat niet dan moet je te vaak een tweede schot lossen en zal je tegen een beetje speler al omver worden geschoten voordat je dat tweede schot überhaupt kan lossen.
En ik speel vaak met slugs dus over spray
Mja das mijn speelstijl al dan niet met de correcte wapen
Tyvm
Probeer de AN-94/G3a3 onder de knie te krijgen, voor de grotere CQ maps is die echt zeer effectief in burst mode. Blijf bij andere spelers in de buurt zonder allemaal exact dezelfde route te lopen(probeer af en toe te flanken). Stop af en toe achter cover en scan je omgeving, en HOU JE MINIMAP IN DE GATEN!hardcoresmurf schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:50:
[...]
ik ben wel aardig goed in tdm maar op conquest en rush haal ik bijna geen kills.....
[edit] En pak wat vaker voertuigen ! Zie dat je daar amper kills mee hebt, tanks zijn lekker voor je K/D als je eenmaal door hebt hoe je je tank in leven kan houden. Zonet op stike at karkand CQ iets van 40-3 gehaalt
In dogfights kan je vziw (ik speel met joystick) beter overschakelen naar keyboard om bochtjes te draaien, als je echt goed wilt vliegen zou ik een joystick aanraden, heb je al voor 25,-arjankol schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:44:
Weet iemand wat de beste settings zijn om een straaljager met muis en toetsenbord te besturen? Als ik een scherpe bocht wil maken, moet ik de muis steeds weer optillen. Hij stopt na een tijdje namelijk met sturen.
[ Voor 9% gewijzigd door Jay-P op 10-06-2012 22:14 ]
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
En daarom is een goed squad nou zo fijn
haha, ja dat probleem heb ik ook altijd. Op de ps3 was ik goed met jets, maar nu op de pc niet meerarjankol schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:44:
Weet iemand wat de beste settings zijn om een straaljager met muis en toetsenbord te besturen? Als ik een scherpe bocht wil maken, moet ik de muis steeds weer optillen. Hij stopt na een tijdje namelijk met sturen.
Heb daarnet een grappige wedstrijd gespeeld met een tank, er was constant een engineer aan het repairen, en een buddy in de 2de seat
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Daar was ik al een tijdje achter. Met AWSME-0 spelen in een squad zorgt er haast voor dat je zelf awesome word, bijna.Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:12:
http://battlelog.battlefi...how/34129047/1/186401280/
En daarom is een goed squad nou zo fijnZij trokken mij eerder mee dan andersom, maak ik niet vaak mee
Season final?
Wij 2 met rienspy en admiraalsnipergast zijn ook awesomODanielWW2 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:31:
[...]
Daar was ik al een tijdje achter. Met AWSME-0 spelen in een squad zorgt er haast voor dat je zelf awesome word, bijna.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Niet zo awesome, je moet het zelf ervaren om het te snappen hoe lekker het speelt met AWSME-0 en nog 2 goede spelers in een squad.yzx schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:35:
[...]
Wij 2 met rienspy en admiraalsnipergast zijn ook awesomO
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Mwah bijna? Hij gaat wel vaker dood hoorDanielWW2 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:31:
Daar was ik al een tijdje achter. Met AWSME-0 spelen in een squad zorgt er haast voor dat je zelf awesome word, bijna.
Weet ik wel hoorDanielWW2 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:39:
[...]
Niet zo awesome, je moet het zelf ervaren om het te snappen hoe lekker het speelt met AWSME-0 en nog 2 goede spelers in een squad.
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.