Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
En omdat ik hem knife dan? Was nog geiler dan toen we Jezus aan het kruis nageldenDanielWW2 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:45:
[...]
Niet jezelf zo hard op je borst kloppen omdat je een match een beter K/D haalt.![]()
En voor de record, ik haal wel eens de MVP ribbon als ik met AWSME-0 in een squad zit.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
daarbij draait het bij Battlfield ook totaal niet om K/DrDanielWW2 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:45:
[...]
Niet jezelf zo hard op je borst kloppen omdat je een match een beter K/D haalt.![]()
En voor de record, ik haal wel eens de MVP ribbon als ik met AWSME-0 in een squad zit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik ben atheïst en juist hierom ga ik me hier van distantiëren. Heb het afgelopen halfjaar een cursus gevolgd over religie en geweld met de studie en rule one is: Never and I mean never piss off Christians, especially Catholics.Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:47:
[...]
En omdat ik hem knife dan? Was nog geiler dan toen we Jezus aan het kruis nagelden
Oh en ik heb geen flauw idee waar je het over hebt?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
HALLELUJA!ProfoundValue schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:54:
2 dagen tot Close Quarters!
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Ik ben Joods dus ik claim die killDanielWW2 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:51:
Ik ben atheïst en juist hierom ga ik me hier van distantiëren. Heb het afgelopen halfjaar een cursus gevolgd over religie en geweld met de studie en rule one is: Never and I mean never piss off Christians, especially Catholics.
Oh en ik heb geen flauw idee waar je het over hebt?
MTAR-21 is fucking geil!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
You just pissed off the Catholics.Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:55:
[...]
Ik ben Joods dus ik claim die killDat was pas teamwork destijds
![]()
MTAR-21 is fucking geil!
En ik had geen idee dat je joods was.
Oh en je weet dat Jezus een jood was he? Ja, shocking truth.
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-06-2012 23:00 ]
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Je zit gewoon weer te provoceren he?
Oh en ik wil close quarters, tijd voor een beetje serieuze vernietiging zoals die al had moeten zijn bij release. I blame EA for this failure.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Gewoon een plekje zoeken voor mijn mortar, plekje selecteren om de mortier te droppen, TV aanzetten en een paar keer op LMB klikken...
'I reject your reality and substitute my own'
Klopt, altijd:
http://battlelog.battlefi...how/34135496/1/351973533/
http://battlelog.battlefi...how/34130705/1/351973533/
http://battlelog.battlefi...how/34127513/1/351973533/
http://battlelog.battlefi...how/34016384/1/351973533/
Maar zonder gekheid, Tsurany heeft de goede looproutes behoorlijk in de smiezen, dat kom je niet al te vaak tegen in publics, die knife kill zag ik ook absoluut niet aankomen, daar komt normaal gesproken nooooit iemand langs
Hier heb je ergens wel een puntje, maar om objectives te veroveren of verdedigen moeten ze aan de andere kant toch echt dood, hoe minder je dood gaat, hoe meer je in dezelfde tijd neer kan sabelen. Alleen aan k/d alleen kan je inderdaad niets aflezen, hangt er echt vanaf hoe je speelt en waar je je positioneert maar vooraal waar je de vijand neerschiet.hardwarejunk schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:48:
[...]
daarbij draait het bij Battlfield ook totaal niet om K/Dr
Mijn gemiddelde k/d is niet exceptioneel maar ik zit dan ook altijd op de frontlinie te hengsten, maar als ik in aanvulling op Asgaro wat algemene tips mag geven:Asgaro schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:45:
[...]
Je moet je altijd de vraag stellen:
Ben ik veilig waar ik nu ben? Indien neen, ga naar de dichtstbijzijnde beschutting of iets dergelijks en scan dan de omgeving af. En ga zo verder, van cover naar cover.
Indien ja (bijvoorbeeld als je bent op een plaats waar je met je team zonet een flag capte): ja dan kan je gerust als een kip zonder kop over het veld springen![]()
Dit klinkt misschien cliché en logisch, wat ik hier vertel. Maar als je echt LET op deze tactiek, ga je echt automatisch veel meer enemies zien die je niet zou zien moest je hier niet aan denken.En aangezien je meer enemies ziet (en je speelt ook rustiger), zal je automatisch meer killstreakjes hebben!
(Ik heb het zelf soms moeilijk om hier expliciet aan te denken, waardoor ik terug in mijn oud Rush-ritme val. Zeker als je met een wapen met hoge RPM speelt, durf je al is meer te rushen.)
Tracht ook veel te kijken naar je minimap. Zo krijg je soms een idee van waar de enemies zitten, en ook van hoeveel er zijn.
Maar als je eerder tips vroeg over hoe je een wapen moet hanteren: buiten 'in bursts schieten' en een degelijke scope nemen (Kobra, RDS of Holo) kan ik ook niet meer zeggen...
Kijk echt elke seconde 1 of 2 keer naar de minimap (helpt als je niet een al te groot scherm hebt en je echt naar linksonder moet kijken maar daarvoor kan je de HUD iets beter positioneren, map naar het midden). Waar is de vijand gespot, waar schiet de vijand en waar gaan je teamgenoten neer (die kunnen meestal maar van een paar punten beschoten worden, visualiseer hun meest logische positie en focus je daarop), anticipeer daarop en schieten maar.
Pak, muv een sniper, altijd een kobra of rds (al is in sommige gevallen een holo met support op de bipod wel prettig) dit zorgt ervoor dat ten alle tijde het meeste overzicht hebt en dat je de recoil makkelijker kan compenseren zonder dat je de vijand uit het zicht verliest. Met de meeste wapens en de 4x ben je na een burst van 4+ kogels snel je doelwit uit het oog verloren.
Controls, pas je controls aan op je speelstijl, wat heb je het meeste nodig en zet dat ten aller tijden onder direct handbereik zonder dat je movement in het geding komt.
Probeer ook eens om als de vijand moet herladen (en je zelf herlaad) direct naar voren te pushen, dit verwachten de meeste BF3 spelers niet aangezien er vaak (te) voorzichtig wordt gespeeld, daarmee overompel je veel mensen en dat zijn de makkelijkste kills.
Haha jij hebt je er overigens echt een skill van gemaakt als Knijnemans of ik weer eens een mcom gecleard hebben om dat ding voor ieders neus weg te armen.DanielWW2 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:45:
[...]
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Laat mij eens selectief linken
Defenden is zo easy, gewoon rekening houden met wat ik zelf zou doen als aanvaller en wat de idioten normaal doen als ze aanvallen. Dan weet je waar zowel de slimme spelers als de domme spelers zittenMaar zonder gekheid, Tsurany heeft de goede looproutes behoorlijk in de smiezen, dat kom je niet al te vaak tegen in publics, die knife kill zag ik ook absoluut niet aankomen, daar komt normaal gesproken nooooit iemand langs
Indeed, je moet gewoon kills maken en zelf niet dood gaan, daar gaat het spel om. Zorg alleen dat je dit op de juiste plek doet zodat je wint.Hier heb je ergens wel een puntje, maar om objectives te veroveren of verdedigen moeten ze aan de andere kant toch echt dood, hoe minder je dood gaat, hoe meer je in dezelfde tijd neer kan sabelen. Alleen aan k/d alleen kan je inderdaad niets aflezen, hangt er echt vanaf hoe je speelt en waar je je positioneert maar vooraal waar je de vijand neerschiet.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
MCOM's worden zo vaak bij mij weggekaapt dat ik elke mogelijkheid aanneem om er een te armen. (wil toch eens een MCOM attacker medal) Verder ben ik meer van de defuse of een MCOM verdedigen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 23:40:
Haha jij hebt je er overigens echt een skill van gemaakt als Knijnemans of ik weer eens een mcom gecleard hebben om dat ding voor ieders neus weg te armen.
Tsu weet inderdaad hoe hij moet lopen alleen weet ik meestal wat hij gaat doen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 23:40:
Maar zonder gekheid, Tsurany heeft de goede looproutes behoorlijk in de smiezen, dat kom je niet al te vaak tegen in publics, die knife kill zag ik ook absoluut niet aankomen, daar komt normaal gesproken nooooit iemand langs
Ik heb gewoon een 6de zintuig als het om Tsu vinden gaat.
Tuurlijk is een beetje gungame leuk.reemprive schreef op maandag 11 juni 2012 @ 00:08:
Ben ik de enige die zich verheugt op Gun Master overigens? Vond het geweldig in CSS, het is natuurlijk niet typisch Battlefield maar wel een spannende toevoeging. Altijd spannend als 2 of 3 man de knife kill moeten maken of juist als je iemand wil inhalen of op de hielen wordt gezeten. k merk ook dat ik een beetje inkak wat ik wel vaker heb na een tijdje, ben weer toe aan wat nieuws in het spel.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Kijk dat vrouwen gamen, prima. Dat ze goed zijn, prima. Maar elke keer zeggen dat je door een vrouw bent gepwned? Dan krijg je er van langs
[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 11-06-2012 00:28 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Of niet omdat jij er kennelijk van langs kreeg.Tsurany schreef op maandag 11 juni 2012 @ 00:23:
She does not like me nor my jokes
Kijk dat vrouwen gamen, prima. Dat ze goed zijn, prima. Maar elke keer zeggen dat je door een vrouw bent gepwned? Dan krijg je er van langs
Is goed voor je ego tsu.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
She liked it when I 'shot' all over her headDanielWW2 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 00:48:
Of niet omdat jij er kennelijk van langs kreeg.![]()
Is goed voor je ego tsu.
Nah zo goed was ze niet, liep alleen beetje te zeuren dus dan maar paar keer afschieten
Dat schiet blazoen van je rug halen?hardcoresmurf schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:07:
iemand nog tips om m'n kd te verbeteren? hij is momenteel 0.78 en dat is niet zo goed......
Mapkennis is wel belangrijk, daarnaast net te gehaast willen zijn gewoon rustig aan spelen. Alle hoeken checken voordat je doorloopt. als het erg close quarter is dit even Aim Down Sight doen. Niet voorop willen lopen. Dit omdat je (gezien je K/D ) niet de beste bent. Gewoon zorgen dat je met mensen van sqaud meeloopt.
Als laatste (ik geloof zelf niet dat ik dit zeg) niet als recon gaan spelen.
Nickname KasPlantje.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
1) Zo fout.Tsurany schreef op maandag 11 juni 2012 @ 00:49:
[...]
She liked it when I 'shot' all over her head
Nah zo goed was ze niet, liep alleen beetje te zeuren dus dan maar paar keer afschieten
2) Durf je wel, een meisje afschieten.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Recon met een niet al te forse scope (3.4 of 4x) op een semi auto en een motiondetector in een niet al te drukke map kan erg goed zijn voor je KD, maar met een beltfed support gun en een bipod drukke steegjes in blazen is ook erg goed voor je KD, 40 player team deathmatch in seine crossing is een feest in de gangetjes.GvanGiessen schreef op maandag 11 juni 2012 @ 00:50:
[...]
Dat schiet blazoen van je rug halen?
Mapkennis is wel belangrijk, daarnaast net te gehaast willen zijn gewoon rustig aan spelen. Alle hoeken checken voordat je doorloopt. als het erg close quarter is dit even Aim Down Sight doen. Niet voorop willen lopen. Dit omdat je (gezien je K/D ) niet de beste bent. Gewoon zorgen dat je met mensen van sqaud meeloopt.
De nieuwe SPAS geprobeerd, kan schieten wat ik wil maar uit de 5 kogels heb ik mazzel als ik een hitmarker zie. Zelfde geld voor de nieuwe M417, geen hitmarkers te zien terwijl ik iemand 10x recht voor z'n raap schiet. Daarna maar weer de M416 geprobeerd, ook vrij weinig hitmarkers.
Zal wel weer aan mij liggen. Ik raak werkelijk niks op het moment.
[ Voor 199% gewijzigd door rickyy op 11-06-2012 02:41 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik ben het ook helemaal met je eens hoor!reemprive schreef op maandag 11 juni 2012 @ 00:08:
Ben ik de enige die zich verheugt op Gun Master overigens? Vond het geweldig in CSS, het is natuurlijk niet typisch Battlefield maar wel een spannende toevoeging. Altijd spannend als 2 of 3 man de knife kill moeten maken of juist als je iemand wil inhalen of op de hielen wordt gezeten. k merk ook dat ik een beetje inkak wat ik wel vaker heb na een tijdje, ben weer toe aan wat nieuws in het spel.
rickyy schreef op maandag 11 juni 2012 @ 02:06:
Hitmarkers lijken wel erg broken vanavond zeg... Dafuq
rickyy schreef op maandag 11 juni 2012 @ 02:06:
Zal wel weer aan mij liggen. Ik raak werkelijk niks op het moment.
Meh, ik dacht datie vanavond al speelbaar wasProfoundValue schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:54:
2 dagen tot Close Quarters!
Want a cookie?!
Dat van die recon klopt wel maar aangezien hij een nog niet al te goed k/d heeft doet dat vermoeden dat reactie vermogen en richt vermogen nog niet bepaalt optimaal zijn. Dan is een wapen wat door blijft schieten met een kogel of 30 beter. Dan een wapen waarbij je echt snel moet reageren om 1 tot 3 schoten down range te krijgen.HKS-Skyline schreef op maandag 11 juni 2012 @ 01:46:
[...]
Recon met een niet al te forse scope (3.4 of 4x) op een semi auto en een motiondetector in een niet al te drukke map kan erg goed zijn voor je KD, maar met een beltfed support gun en een bipod drukke steegjes in blazen is ook erg goed voor je KD, 40 player team deathmatch in seine crossing is een feest in de gangetjes.
Ik zie wel dat hij ook redelijk veel TDM speel. Daar haalt hij waarschijnlijk ook zijn meeste DAO kills. Persoonlijk speel ik liever TDM met een sniper (uitdaging) maar ik weet uit ervaring dat je het beter met een PDW kan iets van een PDW-R met red dot-extended mag en flashlight. Omdat je je korte targets verblind en nog steeds kan hebt de wat mid range targets neer te halen. Vooor TDM geld overs eerste advies nog steeds: Niet te ver voorop willen lopen.
Nickname KasPlantje.
Morgen officieel. Ik heb nog nergens gezien vanaf welk tijdstip dus nog even geduld.Renquin schreef op maandag 11 juni 2012 @ 08:12:
[...]
Meh, ik dacht datie vanavond al speelbaar was
Ik kwam er achter dat hij het bij mij ook niet onthoudt als ik de pagina refresh (of browser opnieuw start). Vervolgens doet hij het alleen als ik filter uit en weer aan zet. Irritant. (firefox)Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 19:05:
Werkt prima in Firefox
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
True, een tijdstip is niet gegeven, alleen de datum waarop Close Quarters gepre-released wordtreemprive schreef op maandag 11 juni 2012 @ 08:43:
[...]
Morgen officieel. Ik heb nog nergens gezien vanaf welk tijdstip dus nog even geduld.
GVD er stond mij ook bij dat die datum 11 juni was? De PS3 (met de week early acces) konden vorige week maandag ook gewoon los, dus het leek me dat we daarom vanavond los kunnen.....ProfoundValue schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:23:
[...]
True, een tijdstip is niet gegeven, alleen de datum waarop Close Quarters gepre-released wordt
Taai taai, Origin zal vast niet trappen in een trucje met tijdzones/vpnnetje naar australië/eilandengroep in de stille oceaan om CQ alvast te downloaden?
[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 11-06-2012 09:28 ]
Echt raar is dat, ik las op de Battlelog fora dat er meer mensen waren waarbij 11 juni werd aangegeven, terwijl de releasedate van CQ toch echt 12 juni is..A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:26:
[...]
GVD er stond mij ook bij dat die datum 11 juni was? De PS3 (met de week early acces) konden vorige week maandag ook gewoon los, dus het leek me dat we daarom vanavond los kunnen.....
Taai taai, Origin zal vast niet trappen in een trucje met tijdzones/vpnnetje naar australië om CQ alvast te downloaden?
Verwijderd
Dat wil niet alleen zeggen dat je weet in welke hoekjes zich rotzakjes graag ophouden, maar ook dat je een geijkt wapen voor elke class bij elke kaart weet te vinden. In Metro wil je iets goeds voor close quarters en kun je bijvoorbeeld een shotgun of snelvurend wapen nemen met grip en laserpointer. Op Caspian (Conquest) wil je een beter richtend wapen om de lange leegte te overbruggen en zou je eerder een M60 met bipod en silencer dan een M249 met grip en laserpointer willen voor je Support class, bijvoorbeeld. Op Kharg (Conquest) verwacht je aanvankelijk een wapen voor de lange afstand nodig te hebben, maar tenzij je als een boomklever ergens gaat liggen snipen heb je vooral veel gevechten onder de 100 meter omdat je niet goed van vlag naar vlag kunt schieten en je weinig open zichtlijnen hebt. Een M16a3 is altijd mooi, maar op deze kaart kun je ook vrij hard billetjes betreden met een AS Val of 870MCS met slugs (en een red-dot sight - geen scope!)GvanGiessen schreef op maandag 11 juni 2012 @ 00:50:
[...]
Mapkennis is wel belangrijk,
Als je veel CQ speelt is het ook handig even na te denken over waar je vijanden vandaan komen en als je verwacht wat tegenstanders tegen te gaan komen even snel een hoek in te duiken of achter een laag muurtje te gaan zitten zodat je een kans hebt ze van de flank of in de rug aan te vallen. Silencers maken je schoten zwakker op middellange afstand maar op lange afstand maakt het niet meer uit en op korte afstand maakt het ook weinig tot geen verschil. Ze verbergen je echter wel op de radar tijdens het schieten en veel mensen horen je ook niet goed en moeten op zoek naar je voor ze terug kunnen schieten. Die kwart seconde extra kan het verschil uitmaken tussen een duel of een executie. Let wel dat het advies niet is te gaan hoekjeszitten met een silencer, maar wel slim gebruik maken van dekking, verstopmogelijkheden en stealth - dus ook geen glarende scopes gebruiken, maar gewoon ACOGs. Een vijand die je niet ziet en niet hoort heeft geen schijn van kans en moet je dood kunnen hebben voor hij doorheeft wat hem overkomt. De rondes waarin ik hoge KDRs haal als infanterie zijn de rondes waar ik met een silenced wapen achter vijandelijke linies kruip en hele squads in de rug aanval. Tegen de tijd dat die doorhebben dat er een vreemde eend in de bijt is, heeft de eend ze neergemaaid. Probeer ten alle tijden de frontale aanval te vermijden - als ze je kunnen zien kunnen ze je schieten tenslotte, en val alleen groepjes aan als je denkt de hele groep te kunnen hebben voor ze reageren. Dat laatste hangt er nogal op dat je snel korte salvo's aftikt op hoofd-hoogte, de tijd die je hebt voor ze reageren verbeter je hier duidelijk met de silencer.daarnaast net te gehaast willen zijn gewoon rustig aan spelen. Alle hoeken checken voordat je doorloopt. als het erg close quarter is dit even Aim Down Sight doen. Niet voorop willen lopen. Dit omdat je (gezien je K/D ) niet de beste bent. Gewoon zorgen dat je met mensen van squad meeloopt.
Onderschat ook de trololol-pret van een goeie ambush niet. Een LMG op bipod met ene ammokistje naast je en een dunne lange gang waa rje tegenstanders doorheen moeten kan makkelijk 20 kills zonder deaths opleveren. Mijn persoonljike beste killstreak is op Bazaar, met een M60, bipod en ext. mags 28 kills.
Recon spelen kan best, maar ga niet in een holletje zitten snipen, of nog erger, met een sniperrifle over straat huppelen. Een PDW of shotgun op een close-range kaart zoals Bazaar gecombineerd met een TUGS of MAv geeft je het grote voordeel dat jij op jouw minimap kunt zien waar de vijand zich ophoudt terwijl hij jou niet kan zien (met silencer ook niet als je vuurt) waardoor je betere kansen hebt achter de vijand terecht te komen en een massaslachtinkje aan te richten. Als je dan persé met een sniperrifle wilt rondlopen, neem dan een semi-auto met silencer en een kleine sight (red dot of ACOG) en loop achter wat teammates aan - zodra zij met vijanden in duel gaan schiet jij over hun schouders te tegenstander in z'n neus. Maar dit gaat je KDR niet positief beïnvloeden als je niet kunt mikken...Als laatste (ik geloof zelf niet dat ik dit zeg) niet als recon gaan spelen.
over mikken trouwens: mij valt vaak op dat mensen die slecht kunnen ikken hun muis naar de vijand slepen, eroverheen gaan of ervoor blijven steken, en dan corrigeren. Als je niet met één muisbeweging je vizier min of meer op het hoofd van je vijand hebt (op korte én lange afstand!) kan het helpen je muisgevoeligheid aan te passen tot dat wél lukt. waarom zou je leren je muishand precies zó te bewegen als het spel vereist als je het spel ana kan passen aan je handbewegingen tenslotte.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2012 09:40 ]

Steeds even kijken of 't al mogelijk is.. doet het al sinds afgelopen zaterdag
Waar zie je dit?ProfoundValue schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:37:
[afbeelding]
Steeds even kijken of 't al mogelijk is.. doet het al sinds afgelopen zaterdag
Verwijderd
in Origin. Veel boeiender is, wat is die vierde tool die hij voor BF3 geïnstalleerd heeft die hij geblurred heeft...
Origin man, ik kijk steeds of het al mogelijk is om de boel te preloaden.. wie weet dat ze dat ineens perongeluk aanzetten ofzo
Hopelijk morgen niet al te laat thuis van m'n werk, kan ik lekker knallen.
Want a cookie?!
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:32:
[...]
Dat wil niet alleen zeggen dat je weet in welke hoekjes zich rotzakjes graag ophouden, maar ook dat je een geijkt wapen voor elke class bij elke kaart weet te vinden. In Metro wil je iets goeds voor close quarters en kun je bijvoorbeeld een shotgun of snelvurend wapen nemen met grip en laserpointer.
De Foregrip zou ik alleen aanraden in combinatie met een heavy barrel anders is je ADS spread echt gigantisch (+50% in de meeste gevallen) en worden vuurgevechten vanaf een metertje of 20 al lastig om te winnen. Voor Metro lijken de beste wapens per klasse mij: M16A3, M4A1, M27 IAR, SKS of PDW-R in het algemeen. Met al deze wapens kan je van 0 tot 80 meter vuurgevechten winnen en tegen groepen van 2 of 3 kan je ze allemaal nog snel neervlammen in theorie.
Op Caspian (Conquest) wil je een beter richtend wapen om de lange leegte te overbruggen en zou je eerder een M60 met bipod en silencer dan een M249 met grip en laserpointer willen voor je Support class, bijvoorbeeld. Op Kharg (Conquest) verwacht je aanvankelijk een wapen voor de lange afstand nodig te hebben, maar tenzij je als een boomklever ergens gaat liggen snipen heb je vooral veel gevechten onder de 100 meter omdat je niet goed van vlag naar vlag kunt schieten en je weinig open zichtlijnen hebt. Een M16a3 is altijd mooi, maar op deze kaart kun je ook vrij hard billetjes betreden met een AS Val of 870MCS met slugs (en een red-dot sight - geen scope!)
Voor Conquest is Engi M4A1, RPG, repairtool allround de beste kit lijkt me?
Als je veel CQ speelt is het ook handig even na te denken over waar je vijanden vandaan komen en als je verwacht wat tegenstanders tegen te gaan komen even snel een hoek in te duiken of achter een laag muurtje te gaan zitten zodat je een kans hebt ze van de flank of in de rug aan te vallen. Silencers maken je schoten zwakker op middellange afstand maar op lange afstand maakt het niet meer uit en op korte afstand maakt het ook weinig tot geen verschil.
Onderschat je ook niet de round velocity die naar beneden gaat (bijna halveert)? Dwz twee kogels van een m16 kan jou geraakt hebben in dezelfde tijd dat jouw ene kogel aankomt?
Ze verbergen je echter wel op de radar tijdens het schieten en veel mensen horen je ook niet goed en moeten op zoek naar je voor ze terug kunnen schieten. Die kwart seconde extra kan het verschil uitmaken tussen een duel of een executie. Let wel dat het advies niet is te gaan hoekjeszitten met een silencer, maar wel slim gebruik maken van dekking, verstopmogelijkheden en stealth - dus ook geen glarende scopes gebruiken, maar gewoon ACOGs.
Brrrr, ondingen die ACOGs. Maar aux serieus, hoe speel je met die dingen? Ik vind ze Killing voor het overzicht en als je beschoten wordt is het veel lastiger om te bepalen waar vandaan precies je beschoten wordt, daarmee zijn lange bursts veel lastiger te controleren en kan de vijand makkelijker uit je zicht ontsnappen.
Een vijand die je niet ziet en niet hoort heeft geen schijn van kans en moet je dood kunnen hebben voor hij doorheeft wat hem overkomt. De rondes waarin ik hoge KDRs haal als infanterie zijn de rondes waar ik met een silenced wapen achter vijandelijke linies kruip en hele squads in de rug aanval. Tegen de tijd dat die doorhebben dat er een vreemde eend in de bijt is, heeft de eend ze neergemaaid. Probeer ten alle tijden de frontale aanval te vermijden - als ze je kunnen zien kunnen ze je schieten tenslotte, en val alleen groepjes aan als je denkt de hele groep te kunnen hebben voor ze reageren. Dat laatste hangt er nogal op dat je snel korte salvo's aftikt op hoofd-hoogte, de tijd die je hebt voor ze reageren verbeter je hier duidelijk met de silencer.
Onderschat ook de trololol-pret van een goeie ambush niet. Een LMG op bipod met ene ammokistje naast je en een dunne lange gang waa rje tegenstanders doorheen moeten kan makkelijk 20 kills zonder deaths opleveren. Mijn persoonljike beste killstreak is op Bazaar, met een M60, bipod en ext. mags 28 kills.
[...]
Recon spelen kan best, maar ga niet in een holletje zitten snipen, of nog erger, met een sniperrifle over straat huppelen. Een PDW of shotgun op een close-range kaart zoals Bazaar gecombineerd met een TUGS of MAv geeft je het grote voordeel dat jij op jouw minimap kunt zien waar de vijand zich ophoudt terwijl hij jou niet kan zien (met silencer ook niet als je vuurt) waardoor je betere kansen hebt achter de vijand terecht te komen en een massaslachtinkje aan te richten. Als je dan persé met een sniperrifle wilt rondlopen, neem dan een semi-auto met silencer en een kleine sight (red dot of ACOG) en loop achter wat teammates aan - zodra zij met vijanden in duel gaan schiet jij over hun schouders te tegenstander in z'n neus. Maar dit gaat je KDR niet positief beïnvloeden als je niet kunt mikken...
over mikken trouwens: mij valt vaak op dat mensen die slecht kunnen ikken hun muis naar de vijand slepen, eroverheen gaan of ervoor blijven steken, en dan corrigeren. Als je niet met één muisbeweging je vizier min of meer op het hoofd van je vijand hebt (op korte én lange afstand!) kan het helpen je muisgevoeligheid aan te passen tot dat wél lukt. waarom zou je leren je muishand precies zó te bewegen als het spel vereist als je het spel ana kan passen aan je handbewegingen tenslotte.
Helemaal mee eens! Ten alle tijden je cursor op hoofdhoogte (ik prefereer linksonder in de nek) houden en zoals Knetter terecht zegt moet je naar je vijand toe 'snappen' en dan pas schieten, niet al schietend naar je vijand toe met je crosshair. Je eerste 3 kogels zijn het meest accuraat, daar moet je gebruik van maken!
eerlijk gezegd denk ik niet dat ze pre-loaden toe zullen staan, aangezien er nu al servers zijn die CQ draaien.. wanneer je die bestanden dan binnen hebt, dan zou je dus al voor de pre-release kunnen spelenRenquin schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:16:
Hmz... Vanavond maar ff pre-loaden dan
Hopelijk morgen niet al te laat thuis van m'n werk, kan ik lekker knallen.
Dat is waarschijnlijk zo'n shortcut unlock ding dat hij gekocht heeft maar niet wil laten zien omdat hij bang is dat wij erop gaan bashen ;')Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:00:
[...]
in Origin. Veel boeiender is, wat is die vierde tool die hij voor BF3 geïnstalleerd heeft die hij geblurred heeft...
met een beetje fantasie zie je er: co-op shortcut bundle staan.
[ Voor 8% gewijzigd door Bartske op 11-06-2012 10:33 ]
Hoeft niet persé iets voor BF3 te zijn...vorm van de woorden komen ook niet echt overeen? Misschien wel iets beschamends als 'De Sims 3: Katy Perry Pakt Uit'Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:00:
[...]
Edit: jammer, zie net dat dit alleen aan BF3 gerelateerde installs zijn
Hehe listig ik kon ook maar niet bedenken wat dat zou kunnen zijnBartske schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:32:
[...]
Dat is waarschijnlijk zo'n shortcut unlock ding dat hij gekocht heeft maar niet wil laten zien omdat hij bang is dat wij erop gaan bashen ;')
Verwijderd
op een meter of veertig, vijftig werkt dit nog wel als je bursts vuurt (+50% inaccuracy op een inaccuracy van nagenoeg nul is nog steeds heel weinig) en een meter of 80 is voor de meeste mensen allang geen close range meer, dus je kunt het, in Metro en wat mij betreft alleen in Metro, nog wel redelijk effectief gebruiken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:19:
Dat wil niet alleen zeggen dat je weet in welke hoekjes zich rotzakjes graag ophouden, maar ook dat je een geijkt wapen voor elke class bij elke kaart weet te vinden. In Metro wil je iets goeds voor close quarters en kun je bijvoorbeeld een shotgun of snelvurend wapen nemen met grip en laserpointer.
De Foregrip zou ik alleen aanraden in combinatie met een heavy barrel anders is je ADS spread echt gigantisch (+50% in de meeste gevallen) en worden vuurgevechten vanaf een metertje of 20 al lastig om te winnen. Voor Metro lijken de beste wapens per klasse mij: M16A3, M4A1, M27 IAR, SKS of PDW-R in het algemeen. Met al deze wapens kan je van 0 tot 80 meter vuurgevechten winnen en tegen groepen van 2 of 3 kan je ze allemaal nog snel neervlammen in theorie.
Mjah... ik gebruik als enigneer liever de AS Val (ik kan daar gewoon veel beter mee mikken, ik haat carbines) en Javelins, met RPGs raak je geen luchtdoelen en er zijn nog steeds mensen die Zoom optics en IR op hun tank kwakken...Op Caspian (Conquest) wil je een beter richtend wapen om de lange leegte te overbruggen en zou je eerder een M60 met bipod en silencer dan een M249 met grip en laserpointer willen voor je Support class, bijvoorbeeld. Op Kharg (Conquest) verwacht je aanvankelijk een wapen voor de lange afstand nodig te hebben, maar tenzij je als een boomklever ergens gaat liggen snipen heb je vooral veel gevechten onder de 100 meter omdat je niet goed van vlag naar vlag kunt schieten en je weinig open zichtlijnen hebt. Een M16a3 is altijd mooi, maar op deze kaart kun je ook vrij hard billetjes betreden met een AS Val of 870MCS met slugs (en een red-dot sight - geen scope!)
Voor Conquest is Engi M4A1, RPG, repairtool allround de beste kit lijkt me?
Ik denk dat je met een m4a1 op langere afstand redelijk kansloos bent, zelfs met bipod eronder stuitert dat ding als een zatte Rus na een rondje voetbal. Als ik op Caspian van lange afstand omver gemaaid word is dat nooit door een engineer, in elk geval. Als het puur om de KDR gaat zou ik hier eerder een medic of support class nemen met een langzaam vurend wapen voor de afstand.
Met de RPG snipen op snipers, wat ik nog wel pleeg te doen, is ook niet heel effectief (maar wel goed voor je gemoedstoestand als je de sniper raakt die jou miste
Als je een silencer op je wapen zet en vervolgens je tegenstander de optie geeft om terug te schieten had je er inderdaad geen silencer op moeten zetten. De silencer maakt het leven alleen beter als je vijanden in hun rug schiet. Dan komen zijn kogels op z'n vroegst na jouw vijfde of tiende schot en als hij na tien schoten nog staat moet je eerst wat aan je aim-skillz gaan doen lijkt meAls je veel CQ speelt is het ook handig even na te denken over waar je vijanden vandaan komen en als je verwacht wat tegenstanders tegen te gaan komen even snel een hoek in te duiken of achter een laag muurtje te gaan zitten zodat je een kans hebt ze van de flank of in de rug aan te vallen. Silencers maken je schoten zwakker op middellange afstand maar op lange afstand maakt het niet meer uit en op korte afstand maakt het ook weinig tot geen verschil.
Onderschat je ook niet de round velocity die naar beneden gaat (bijna halveert)? Dwz twee kogels van een m16 kan jou geraakt hebben in dezelfde tijd dat jouw ene kogel aankomt?
Lange bursts? Maar als je op een afstand zit waar die scope relevant wordt, dan burst je toch sowieso niet lang? Behalve met de LMGs op bipods stuitert alles inderdaad veel te woest, dus is met de acog het RSI-verwekkende snelklikken geboden. Sowieso gebruik ik alleen scopes op m'n sniper - dus ik doe niet bursten. Maar als ik er één op een volautomaat zet dan is het de M60 met bipod. Die centert zó snel na het vuren dat als je 2- en 3-round bursts afgeeft door gewoon zo snel mogelijk op je linkermuisknop te hameren alle kogels binnen een paar centimeter van je rode chevron landen op 100 meter. Nauwelijks spread en verwaarloosbare recoil.Ze verbergen je echter wel op de radar tijdens het schieten en veel mensen horen je ook niet goed en moeten op zoek naar je voor ze terug kunnen schieten. Die kwart seconde extra kan het verschil uitmaken tussen een duel of een executie. Let wel dat het advies niet is te gaan hoekjeszitten met een silencer, maar wel slim gebruik maken van dekking, verstopmogelijkheden en stealth - dus ook geen glarende scopes gebruiken, maar gewoon ACOGs.
Brrrr, ondingen die ACOGs. Maar aux serieus, hoe speel je met die dingen? Ik vind ze Killing voor het overzicht en als je beschoten wordt is het veel lastiger om te bepalen waar vandaan precies je beschoten wordt, daarmee zijn lange bursts veel lastiger te controleren en kan de vijand makkelijker uit je zicht ontsnappen.
Al schietend mikken werkt alleen als je een bipod hebt, een zachte recoil, en je doel in een dun gangetje staat. Grand Bazaar, een M60 met bipod en een smal gangetje zijn de juiste ingrediënten voor dit soort lamballigheid. Maar mijn punt was vooral de sensitivity - zó vaak zie je mensen klagen dat ze niets raken en dan blijkt dat ze hun vizier helemaal niet onder controle hebben. Dan ga je sowieso nooit wat raken, want in de tijd dat jij het hoofd gevonden hebt heeft je vijand jou, je squad en je spawnbeacon aan vellen geschoten en c4 op je tank geplakt.[...]
over mikken trouwens: mij valt vaak op dat mensen die slecht kunnen mikken hun muis naar de vijand slepen, eroverheen gaan of ervoor blijven steken, en dan corrigeren. Als je niet met één muisbeweging je vizier min of meer op het hoofd van je vijand hebt (op korte én lange afstand!) kan het helpen je muisgevoeligheid aan te passen tot dat wél lukt. waarom zou je leren je muishand precies zó te bewegen als het spel vereist als je het spel ana kan passen aan je handbewegingen tenslotte.
Helemaal mee eens! Ten alle tijden je cursor op hoofdhoogte (ik prefereer linksonder in de nek) houden en zoals Knetter terecht zegt moet je naar je vijand toe 'snappen' en dan pas schieten, niet al schietend naar je vijand toe met je crosshair. Je eerste 3 kogels zijn het meest accuraat, daar moet je gebruik van maken!
Overigens is blijven lopen terwijl je schiet ook een hele goeie manier om volledig naast te schieten - je kunt beter even blijven staan (of hurken als je die tijd hebt) en een paar korte vuurstoten afgeven dan lopend sproeien op je doel - je raakt niets en suppression is ook niet meer wat geweest is.
Ben het helemaal met je eens.GvanGiessen schreef op maandag 11 juni 2012 @ 00:50:
[...]
Bonus tip: weet wanneer je iemand onder vuur moet nemen. Er zijn gasten die echt alles onder vuur nemen.
En minimap checken en checken en als je denkt dat je alles weet nog eens checken.
Bij mij staat dat er nietProfoundValue schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:05:
[...]
Origin man, ik kijk steeds of het al mogelijk is om de boel te preloaden.. wie weet dat ze dat ineens perongeluk aanzetten ofzo
In Battlelog heb ik toch echt Premium en CQ al
Moest even doorklikken, ik zie het al
[ Voor 6% gewijzigd door NinjaTuna op 11-06-2012 11:50 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Je kunt met je muis hoveren over de releasedatum in Origin. Daar staat:rickyy schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:55:
Weet iemand hoelaat hij dinsdag hier in Nederland beschikbaar is? Er is een verschil tussen 9 uur in de ochtend of 9 uur in de avond.
Oftewel, 's avonds om 19:00 (morgen!) zou je het in ieder geval moeten kunnen preloaden en waarschijnlijk ook spelen.Tuesday, June 12, 2012 7:00:00 PM West-Europa (zomertijd)
Morgenavond, you mean?Bee.nl schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:14:
[...]
Je kunt met je muis hoveren over de releasedatum in Origin. Daar staat:
[...]
Oftewel, 's avonds om 19:00 (morgen!) zou je het in ieder geval moeten kunnen preloaden en waarschijnlijk ook spelen.
*EDIT* You edited your post, smart move
Dit is trouwens wat er geblurd is, moest iemand het nog interesseren: "Co-op weapons shortcut".
(http://store.origin.com/s...50300/productID.247583300)
[ Voor 26% gewijzigd door RangedNeedles op 11-06-2012 12:24 ]
Same here met Internet Explorer.MeagaShira schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:55:
Hebben meer mensen er ook last van dat je de region niet kan instellen. Ik krijg een rode melding links boven in battlelog.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Hier nietMinaaj schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:36:
Firefox doet region het wel goed.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Verwijderd
Wut? is daar een shortcut voor? Maar... je kunt alle Coop rotzooi in een uur vrijspelen, twee als je het met random idioten over internet doet en zij geen idee hebben wat ze horen te doen? Dat is vier euro voor 6 wapens die je ijn een verloren zondagmiddag had kunnen hebben...PixelShooter schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:20:
Dit is trouwens wat er geblurd is, moest iemand het nog interesseren: "Co-op weapons shortcut".
(http://store.origin.com/s...50300/productID.247583300)
Dat is zondegeld zeg.
Don't blame me, vind het ook maar raar. Heb nog niet eens alle moeilijkheidsgraden van alle missies gedaan, yet, I have all the weaponsVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:22:
[...]
Wut? is daar een shortcut voor? Maar... je kunt alle Coop rotzooi in een uur vrijspelen, twee als je het met random idioten over internet doet en zij geen idee hebben wat ze horen te doen? Dat is vier euro voor 6 wapens die je ijn een verloren zondagmiddag had kunnen hebben...
Dat is zondegeld zeg.
Verwijderd
Ja dat is echt koekie. Met een vriend die ook de M39 en dat burst-pistool wilde een uurtje herhaald die missie met de heli gedaan en hij had ze allemaal - en hij heeft leren vliegen zonder de godganse tijd tegen paaltjes en watertorens aan te kachelen. Ik stap nog steeds niet graag bij hem in een heli in multiplayer maar ik maak me in elk geval geen zorgen dat hij niet opstijgen kan zonder een hangar of boom te knuffelen.PixelShooter schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:23:
[...]
Don't blame me, vind het ook maar raar. Heb nog niet eens alle moeilijkheidsgraden van alle missies gedaan, yet, I have all the weapons
Ik heb alle wapens er gratis bij gekregen een paar patches geleden. Had Coop nog lang niet af.PixelShooter schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:23:
[...]
Don't blame me, vind het ook maar raar. Heb nog niet eens alle moeilijkheidsgraden van alle missies gedaan, yet, I have all the weapons
Vlak na de launch moest je wel een behoorlijk aantal punten hebben voor alle wapens en moest je daarvoor de missies echt wel vaak spelen of behoorlijk lang farmen in het laatste level.DMZ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:38:
[...]
Ik heb alle wapens er gratis bij gekregen een paar patches geleden. Had Coop nog lang niet af,
Na de eerste patch hebben ze het benodigde punten aantal dusdanig verlaagd dat je met 1 keer de co-op door alle wapens hebt.
Toch betwijfel ik dat ik met genoeg punten voor 1 wapen pre-patch, post patch wel opeens alles had.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:41:
[...]
Vlak na de launch moest je wel een behoorlijk aantal punten hebben voor alle wapens en moest je daarvoor de missies echt wel vaak spelen of behoorlijk lang farmen in het laatste level.
Na de eerste patch hebben ze het benodigde punten aantal dusdanig verlaagd dat je met 1 keer de co-op door alle wapens hebt.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Verwijderd
Vooral voor Team-DM bedoel ik dan
Heb nog geen tijd gehad om ze te halen helaas...
Ik doe veel met Anti Air maar zijn er nog meer mensen hier die daar veel mee doen?
Wat gebruik je zoal op je AA?
Heb nu Zoom Optics aan staan met Air Radar en dat bevalt me wel behalve dat je toch snel kapot ben als je een goeie jet tegen je heb.
Sowieso reactive armor, heatseakers en meestal dacht ik infra red.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:50:
Wat vinden jullie beter AUG 53 of Scar-L en waarom?
Vooral voor Team-DM bedoel ik dan![]()
Heb nog geen tijd gehad om ze te halen helaas...
Ik doe veel met Anti Air maar zijn er nog meer mensen hier die daar veel mee doen?
Heb nu Zoom Optics aan staan met Air Radar en dat bevalt me wel behalve dat je toch snel kapot ben als je een goeie jet tegen je heb.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Heb nu de assault en engineer wapens uitgespeeld dus hoef enkel nog support, recon en die twee nieuwe global weapons. Nog een paar uurtjes en voor de tweede keer alle unlocks uit het spel gehaald.
Het recon wapen dat je nu kan gebruiken is naar mijn mening zowat het beste recon wapen, tenzij je super aim hebt of alleen ergens op een berg ligt te snippen. Het is net de m416 maar dan in sniper rifle vorm. Zou hem zeker uitproberen!Tsurany schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:53:
Scar-L is te traag voor close combat. De Aug is aardig maar blinkt nergens in uit.
Heb nu de assault en engineer wapens uitgespeeld dus hoef enkel nog support, recon en die twee nieuwe global weapons. Nog een paar uurtjes en voor de tweede keer alle unlocks uit het spel gehaald.
Daarnaast ben ik het met je eens dat de Aug weinig speciaals is en snap ik ook niet waren mensen het zo graag willen gebruiken, de m16 blijft toch veel beter.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Die M417 is aardig maar een M416? Mwah... hij is wel nauwkeurig maar vergelijkbaar met de M39. Bij te hoge vuursnelheid wordt hij gigantisch onnauwkeurig.
Verwijderd
Zoals unlocks kwijt op wapens of achievments kwijt?
Gebeurt niet, alleen je W/L, K/D, SPM en accuracy. Unlocks blijven dus behouden.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:03:
Weet iemand of je met de stats reset ook iets negatiefs met zich mee brengt?
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Die M417 doet wel een insta kill bij een headshot idd maar een goede tegenstander laat zich niet headshotten. Hij is niet slecht maar geen super gun, voegt niet veel toe.
[ Voor 44% gewijzigd door Tsurany op 11-06-2012 14:07 ]
Zover ik heb begrepen zijn het alleen je stats, ranks, kills, deaths enz behoud je gewoon alleen je k/d en spm en win/lose staat weer op 0.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:03:
Weet iemand of je met de stats reset ook iets negatiefs met zich mee brengt?
Ik snap niet waarom, je all time stats blijven behouden, oftewel trol. Het enige wat het doet is dat je stats beter bij je skills passen(Na BF3 gewent te zijn).Tsurany schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:04:
Niks kwijt. Enkel de metertjes tellen de tijd tot de reset niet meer mee. Natuurlijk is resetten wel kansloos.
Had ik ook, uurtje later werkte het wel.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:05:
HAHA Fail, je kan je stats niet resetten.... There was a problem resetting your stats xD
[ Voor 24% gewijzigd door Facenoise op 11-06-2012 14:10 ]
Die nieuwe M417 is een beetje een kruising tussen een M39 en een Mk110 Mod 0 en een SKS.Tsurany schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:02:
Het is nieuw en nieuw is altijd leuk!
Die M417 is aardig maar een M416? Mwah... hij is wel nauwkeurig maar vergelijkbaar met de M39. Bij te hoge vuursnelheid wordt hij gigantisch onnauwkeurig.
Het schietgevoel is een redelijk Mk11. Maar hij harkt iets meer net als een M39 en heeft heeft bijna net zoveel kogels als een SKS. Het blijft een redelijk wapen.
Persoonlijk kijk meer uit naar de JNG-90
Nickname KasPlantje.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Dan ben jij ook wel heel slecht aangezien ik je steeds headshot.Tsurany schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:04:
Niks kwijt. Enkel de metertjes tellen de tijd tot de reset niet meer mee. Natuurlijk is resetten wel kansloos.
Die M417 doet wel een insta kill bij een headshot idd maar een goede tegenstander laat zich niet headshotten. Hij is niet slecht maar geen super gun, voegt niet veel toe.
Ik ga de M417 straks even proberen, kijken wat ik er van vind.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Zodat je pro lijkt door enkel je laatste spelletjes mee te laten tellen? Ja ik vind het kansloos om je zo te schamen voor je geschiedenis en daardoor met fake stats rond te willen lopen.erikvandenberg schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:09:
Ik snap niet waarom, je all time stats blijven behouden, oftewel trol. Het enige wat het doet is dat je stats beter bij je skills passen(Na BF3 gewent te zijn).
@ Daniel: leuk dat je zo trots bent op die incidentele kills maar met een semi auto sniper lukt dat niet en kan je niet consistent headshots uitdelen.
[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 11-06-2012 14:17 ]
ik vind hem bruut met rds erop en foregrip.Tsurany schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:04:
2 kogels (a 3) op het lichaam en doei!
Verwijderd
Verwijderd
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Dat doet elke semi auto sniper maar de TTK is vrijwel altijd te hoog met bodyshots op middellange afstand. Werkt enkel op zeer lange afstand tege prutsers of op echt korte afstand.fragcompany schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:17:
ik vind hem bruut met rds erop en foregrip.
2 kogels (a 3) op het lichaam en doei!
@ TrippiNz: Dat zal echt aan jou liggen, niet aan dat wapen.
[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 11-06-2012 14:21 ]
Verwijderd
T enige wat echt werkt met MAA is thermal camo + IR smoke.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:50:
Jet-pro's kunnen je dan niet zo 1,2,3 spotten als ze dat doen kun je IR smoke gebruiken om de spot kwijt te raken en weg te rijden (zonder dat de jet kan zien welke richting je op rijdt).
IR smoke helpt ook enorm als je besluit bij je friendly tanks te blijven hangen om ze te beschermen ivm javelins.
Reactive armor is enkel tegen anti-tank projectielen, reactive armor werkt niet tegen alles wat van jets en helis komt.
Zoom optics is overbodig als je eenmaal ervaring hebt in het schieten, dus als je weet hoe je moet leaden en wat het bereik is.
Ik kan de link zosnel niet vinden,maa ik geloof 50-37,5% per kogel (afhankelijk van de range)Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:19:
Dan doet de M417 dus meer dmg dan de SKS, met dezelfde ammo capacity? Nice! Of heeft 'ie een veel hogere recoil en/of lagere RPM?
Ik zelf (als je ermee om kan gaan) vind het een mini usas
Nogmaals, onderop zie je nog steeds de all-time stats. En het is niet schamen, het is een betere weergave van je werkelijke skills, ipv van je n00bie skills van de eerste 2 maanden leren.Tsurany schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:15:
[...]
Zodat je pro lijkt door enkel je laatste spelletjes mee te laten tellen? Ja ik vind het kansloos om je zo te schamen voor je geschiedenis en daardoor met fake stats rond te willen lopen.
@ Daniel: leuk dat je zo trots bent op die incidentele kills maar met een semi auto sniper lukt dat niet en kan je niet consistent headshots uitdelen.
Maar ik snap dat je het niet begrijpt mister unlock everything(no life).
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Mits iedereen dat zou doen. Nu lijk je in verhouding ten onrechte beter.erikvandenberg schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:21:
[...]
Nogmaals, onderop zie je nog steeds de all-time stats. En het is niet schamen, het is een betere weergave van je werkelijke skills, ipv van je n00bie skills van de eerste 2 maanden leren.
Gevoelige snaar geraakt? Beetje loze reactie.Maar ik snap dat je het niet begrijpt mister unlock everything(no life).
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
whaha, nee juist niet. Bij jou blijkbaar wel, en iedereen kan het doen, mits premium dus weer een non argument. Leuk he als mensen zo reageren, je doet het zelf namelijk 8/10 keer.Tsurany schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:23:
[...]
Mits iedereen dat zou doen. Nu lijk je in verhouding ten onrechte beter.
[...]
Gevoelige snaar geraakt? Beetje loze reactie.
Maar goed ik zal de discussie wel stoppen, voordat het weer over en weer geflame wordt, we hebben een verschillende mening, agree to disagree.
o lol,overheen gekeken
Fijnste wapens vind ik nu toch wel de aug a3 en vooral de mtar 21 @ midrange
Hoe up-to-date zijn die gegevens? Na elke patch verandert er wel wat dus ik kan me voorstellen dat de stats niet helemaal meer kloppen....
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Owja die JNG-90 is beter dan een L96 en heeft 11 kogels. Hij is wel eens waar minder dan een M98B maar die ligt bij mij toch als weg te stoffen, laatst alleen gebruikt voor een extra long distance kill (1300 meter)fragcompany schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:23:
a gevonden.
http://symthic.com/charts...ort=Class&adsc=ASC&attc=-
handige site voor weapon info
Ik zou geggen JNG-90 kom maar bij papa
Nickname KasPlantje.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Juist om die reden onze eigen data verwijderd. Symthic is vrij snel, premium wapens staan er ook al in.ChojinZ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:29:
[...]
Hoe up-to-date zijn die gegevens? Na elke patch verandert er wel wat dus ik kan me voorstellen dat de stats niet helemaal meer kloppen....
Verwijderd
tx, duidelijk!Tsurany schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:32:
[...]
Juist om die reden onze eigen data verwijderd. Symthic is vrij snel, premium wapens staan er ook al in.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Dat is nogal een verschil hoor sneller schieten + snellere kogels. De garantie om the hitten met een wapen wordt dan wel wat groter.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:33:
De L96 heeft ook 11 kogels: 10 in het magazijn en 1 in de kamer. Het enige verschil is dat de JNG-90 sneller schiet en snellere kogels schiet.
Nickname KasPlantje.
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.