Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:52

codex

Geen OpenAI agent :)

De M417 heeft meer recoil en een iets lagere firerate dan de SKS, de SKS heeft minder damage en een tragere kogel naar mijn idee. Ik kan er moeilijk een mening over vormen, de ene keer werkt de SKS beter bij mij en de andere keer de M417. Nooit als echte sniperrifle gebruiken overigens, het is een agressief wapen. Persoonlijk hou ik het bij een Kobra of Holo, een scope op een dergelijk wapen heeft geen nut.

P.S.
Kijk deze debiel nou:
http://battlelog.battlefi...how/34178814/1/635497423/

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 14:24
Lees even de modbreak.

[ Voor 92% gewijzigd door Sn0wblind op 11-06-2012 18:43 ]

Alle vragen hebben een antwoord

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
reemprive schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:39:
De M417 heeft meer recoil en een iets lagere firerate dan de SKS, de SKS heeft minder damage en een tragere kogel naar mijn idee. Ik kan er moeilijk een mening over vormen, de ene keer werkt de SKS beter bij mij en de andere keer de M417. Nooit als echte sniperrifle gebruiken overigens, het is een agressief wapen. Persoonlijk hou ik het bij een Kobra of Holo, een scope op een dergelijk wapen heeft geen nut.

P.S.
Kijk deze debiel nou:
Hijs alweer gereset zo te zien.

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
knip

[ Voor 108% gewijzigd door Sn0wblind op 11-06-2012 18:44 ]

Verwijderd

Dat is nog eens powerlvl'en :+

Dit is trouwens wel een erg nice tool. Leuk ook om te zien dat op op close- en long-range de M417 van de SKS wint qua TTK, maar tussen de 20 en 40 meter wint de SKS juist. Op normal dan, HC boeit mij toch niet.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-11 22:36

yzx

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:44:

Dit is trouwens wel een erg nice tool. Leuk ook om te zien dat op op close- en long-range de M417 van de SKS wint qua TTK, maar tussen de 20 en 40 meter wint de SKS juist. Op normal dan, HC boeit mij toch niet.
ook al mag een wapen 2498454154 damage hebben ;) als je er niet mee kunt spelen ga je als nog dood

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• codex

codex

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:44:

Ah, interessant. Wat je wel moet meenemen, met de SKS krijg je makkelijker meerdere kogels op 1 plek. Aan de andere kant, als je goed bent in headshots maken is de M417 wel erg prettig.

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
erikvandenberg schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:41:
[...]

Beter kijken, hij is niet gereset deze noob speelt pas 20 uur!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Lees even de modbreak.

[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 11-06-2012 18:44 ]

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-11 14:13
hebben mensen ook last van een bug dat als je gerevived wordt je gewoon het spawn menu voor je krijgt maar dit niet meer weg kan halen?? Dat de enige oplossing de game verlaten is :?

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
tobitronics schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:13:
hebben mensen ook last van een bug dat als je gerevived wordt je gewoon het spawn menu voor je krijgt maar dit niet meer weg kan halen?? Dat de enige oplossing de game verlaten is :?
Die bug bestaat al een hele tijd. Als je in het menu zit terwijl je revived wordt dan kun je niets meer. De enige manier om eraan te ontsnappen is door gekilled te worden of te reconnecten.
Doe maar liever niet. Er staat niet voor niets een waarschuwing bij het reageren en in de topicstart.

[ Voor 20% gewijzigd door Bee.nl op 11-06-2012 15:18 ]

• smoothz
  • Laatst online: 28-08-2022
tobitronics schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:13:
Ja heb ik ook een paar keer gehad, erg irritant.

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
reemprive schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:39:

P.S.
Kijk deze debiel nou:
Prachtig dat je dit soort mensen met een k/d van 52 niet kan reporten 8)7

• OnyxNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-08 17:53
erikvandenberg schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:41:
[...]

En alweer druk bezig ook... 8)7

• Bee.nl
  • Niet online
bloodlynx schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:17:
[...]

Prachtig dat je dit soort mensen met een k/d van 52 niet kan reporten 8)7
Bij mij verschijnt er wel een report profile venster? Die gast heeft ondertussen weer al een k/d van >50. Stats resetten helpt echt niet bij cheaters, ze gaan net zo hard door. Jammer dat EA/Dice/PB niet strenger optreden.

[edit]
Oh, bij het versturen krijg ik een foutmelding. Reporten moet echt aangepakt worden, want dit is onwerkbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Bee.nl op 11-06-2012 15:31 ]

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Thorack schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:33:Bonus tip: weet wanneer je iemand onder vuur moet nemen. Er zijn gasten die echt alles onder vuur nemen.
En minimap checken en checken en als je denkt dat je alles weet nog eens checken.
Da's zeker een goeie: pick your victims, in plaats van los te gaan op alles dat een hartslag heeft. Alhoewel het aanlokkelijk is om op elke tegenstander te schieten is het soms beter ze te laten gaan, ook al is het een guaranteed kill. Ten eerste geef je door te schieten je positie (en daarmee soms je intenties) prijs, ten tweede leidt het af van datgene wat je op dat moment van plan bent in dienst van je team, ongeacht of het offensief of defensief is.

In het verlengde daarvan: loop sowieso niet doelloos rond, maar stel jezelf vóór elke respawn een doel op basis van de situatie op dat moment, en hou daar in principe aan vast totdat dit doel bereikt is of je een kogel in je knar hebt gekregen. Overzie de situatie daarom eerst goed en kies je spawn point zorgvuldig, in plaats je alter ego zomaar ergens blind te reïncarneren. Ga ook niet uit wraakzucht achter je killer aan: daar doe je je team geen plezier mee. En als je een beetje goed speelt krijg je diegene vroeger of later toch wel een keer op de korrel (helemaal wanneer het campers zijn - van veel tegenstanders krijg je al vrij snel een aardige indruk van hun spelwijze).
Probeer daarnaast, wanneer je team het moeilijk heeft, juist een nieuwe opening te forceren om zo de druk op je kameraden elders te verminderen (veel spelers gaan meteen de flikkerende icoontjes van belaagde objectives, en aangezien je aan de minimap kun je niet zien of een objective door één of meer vijanden wordt aangevallen, kun je op deze manier in je eentje, zonder ook maar één schot te lossen, je team een grote dienst bewijzen).

Daarnaast is de minimap inderdaad je beste vriend: het geeft niet alleen aan waar vijanden zijn en hoeveel, maar ook waar je kameraden momenteel sneuvelen en waar veel om medics/ammo wordt gevraagd. Dat zijn hotspots, probeer daar via een zijweg naartoe te gaan om te kameraden te ontzetten danwel offensief te ondersteunen - gewoon bij hen aansluiten heeft weinig zin, omdat de vijand zich daar al op gefocused heeft, dus probeer het via een andere weg. Niet alleen help je daar je team het beste mee, het verrassingseffect is ook zeker goed voor je k/d.
Bovendien is de minimap een goede tool om te zien welke kant vijanden kijken en bewegen. Een korte blik op de kaart heeft me al dikwijls het leven gered, omdat ik net op tijd doorhad dat iemand me volgde: en iemand om het hoekje opwachten en volblaffen met lood is altijd beter dan een kogel in je rug incasseren.

Voor de rest nog wat obvious tips:
- Ken je kaarten, ken je looproutes/shortcuts/plekken voor een hinderlaag, loop altijd van dekking naar dekking en alleen wanneer nadat je de situatie goed hebt overzien;
- Blijf onvoorspelbaar voor je tegenstander, wissel zo nu en dan eens van kit (ook binnen hetzelfde potje, al is het maar voor één leven);
- Reload vaak (zeker met carbines en assault rifles), als je situatie het toelaat na elke kill, maar sowieso wanneer je aan de wandel gaat. Niets is frustrerender dan oog in oog te komen met een tegenstander, om na een paar schoten door je kogels heen te zijn (en al helemaal wanneer je tegenstander nog maar een handvol % health over heeft). Of wanneer je nog één hit nodig hebt om iemand te vellen, maar eerst moet reloaden;
- Probeer te achterhalen welk type wapen je het beste ligt, ook binnen elke klasse: ik heb een voorkeur voor 'hard-hitting' wapens met een wat lagere rate of fire (G3A3, Scar-H - kost wat tijd om ze goed onder de knie te krijgen, maar dan heb je ook wat!), maar anderen houden meer van snel-schietende wapens zoals bijvoorbeeld de M16/M4. Schiet sowieso altijd in korte bursts wanneer je individuele targets aanpakt: sproeien kan altijd nog in paniek- en overmachtsituaties;
- Je hebt granaten, dus gebruik ze - niet alleen voor kills, maar ook om te zien of ergens tegenstanders verscholen zitten (die beginnen dan namelijk meteen te brullen);
- Mop up na het veroveren van een objective: sloop vijandige apparatuur en doorzoek, indien aanwezig, alle ruimtes/etages (erg irritant wanneer je net na het overnemen van een objective wordt afgeknald door een goed verstopte of terug-spawnende vijand);
- Vlucht wanneer dat de beste optie is - je kunt als een Rambo op een overmacht blijven inschieten totdat je magazijn leeg is, maar een goede speler weet wanneer te veel te veel is (vrij onder het motto 'discretion is the better part of valor');
- Beter iets te voorzichtig dan iets te roekeloos (duh! :+ ) - heb je roekeloze team mates die hun sprint-knop aan hun toetsenbord vast geducttaped hebben, ge(mis)bruik ze door hen voorop te laten gaan en de eerste lading lood te vangen.

Oh, bovenstaande is wat werkt voor mij (en zeker niet gesteld als algemene waarheden), en is voornamelijk op basis van Conquest - Rush speel ik nauwelijks, en TDM is toch vooral een kwestie van snelle reacties en een goede kennis van de kaart en looproutes (zijn overigens zeer zeker wel dingen waar je spel in de andere game modi van kan profiteren!)

---

w00t00w schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:23:

- Beter iets te voorzichtig dan iets te roekeloos (duh! :+ ) - heb je roekeloze team mates die hun sprint-knop aan hun toetsenbord vast geducttaped hebben, ge(mis)bruik ze door hen voorop te laten gaan en de eerste lading lood te vangen.
Ah, de spelen als een "Duitser" tactiek. Die gebruik ik ook heel vaak. >:)
Eigenlijk is het meer spelen als een Rus maar Duitser klinkt leuker. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• w00t00w

w00t00w

Derp

DanielWW2 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:30:
[...]

Ah, de spelen als een "Duitser" tactiek. Die gebruik ik ook heel vaak. >:)
Eigenlijk is het meer spelen als een Rus maar Duitser klinkt leuker. :+
Dat zal de 50% Duits bloed in mijn aderen wel zijn - na de deceptie van WW2 is de Blitz er ook wel een beetje uit :D
Maar goed, de 'service' wordt door sommigen geboden (en tegen ze aanlullen in de chat is veelal toch zinloos), dus waarom er niet je voordeel uit halen >:)

[ Voor 18% gewijzigd door w00t00w op 11-06-2012 15:55 ]

---

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Kwam net per ongeluk in een 64 player metro conquest server uit. Kansloze game op die manier, constant suppressed door granaten en rpg rounds, overal rook en ik zat natuurlijk bij het zwakste team. We hadden alleen A en om dan verder te pushen is zowat onmogelijk 0.o

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 09:27

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik was altijd fan van kharg island, nu speel ik met regelmaat Canals.. vind met voertuigen toch de leukste game ervaring. Was eerst anti- vehicle

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Verwijderd

Weet iemand eigenlijk hoe laat we morgen CQ krijgen? Zou het wel nog graag spelen morgenavond, woensdag wordt natuurlijk voetbal kijken :9 Kon het nergens vinden op BattleLog.

Verwijderd

Oh, bovenstaande is wat werkt voor mij (en zeker niet gesteld als algemene waarheden), en is voornamelijk op basis van Conquest - Rush speel ik nauwelijks
In Rush vind ik het trouwens het makkelijkst kills harken door in het verdedigende team te zitten. Een goede bottleneck zoeken, je ammo kistje op de grond, M60 op de bipod op een goed overzichtspunt, en volcontinue bursten zodat er niets doorheenkomt wat niet gesuppressed is - en dat afschieten. Indien mogelijk met een squadmate naast je die ook een LMG op bipod heeft en afwisselend herladen zodat je altijd minimaal één LMG hebt die staat te ratelen en bij wijlen twee. Dit meermalen met een squadmate op Skype gedaan wat toch redelijk wat kills oplevert en, omdat je vast op een goed verdedigbaar punt staat, spawnen je andere squadmates ook steeds op je wat je punten oplevert en af en toe een medic of engineer als ondersteuning oplevert. Een derde squadmate (medic) die erbij blijft om mensen die door je bulletstorm komen nog even af te knallen en je te reviven als iemand een lucky shot weet te plaatsen maakt je bottleneck min of meer onbreekbaar voor enkele squads - op met name Metro en Bazaar kun je zo killzones creeëren waar je tegenstander letterlijk met drie keer zoveel man aan moet komen als je verdedigend hebt om een kans te hebben erdoor te breken. Op Bazaar kun je nog wel gemortared worden natuurlijk, dus een dak boven je hoofd is essentieel.
Je accuracy lijdt er wel onder trouwens: als je een rondje Metro met z'n vieren de roltrappen volledig dicht gezet hebt en de rest van je team heeft zich met de rode trap aan de zijkant beziggehouden, heb je misschien 12 kills, 1 death, en een paar duizend kogels afgevuurd. Maar wel veel resupply-ribbons :)

• Bee.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:54:
Weet iemand eigenlijk hoe laat we morgen CQ krijgen? Zou het wel nog graag spelen morgenavond, woensdag wordt natuurlijk voetbal kijken :9 Kon het nergens vinden op BattleLog.
Ja, dat is op de vorige pagina al een keer langsgekomen.
Bee.nl schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:14:
[...]

Je kunt met je muis hoveren over de releasedatum in Origin. Daar staat:

[...]

Oftewel, 's avonds om 19:00 (morgen!) zou je het in ieder geval moeten kunnen preloaden en waarschijnlijk ook spelen.
Know release time and date of C.Q. in your region
What time will Close Quarters unlocked?

Opzoekvraagje, vind je ook niet? ;)

[edit]
Weer een nieuwe banwave aan de gang op PBBans oOo
FeareX schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:13:
Die ACW-R (premium gun voor engineer) is wel heerlijk zeg. Dat wapen heeft amper recoil lijkt het wel, bursts zijn vaak niet nodig iig.
Er zijn geen Premium-wapens ;)
De ACW-R is onderdeel van de CQ-dlc, welke morgen uitkomt. Je kunt de wapens echter al eerder vrijspelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Bee.nl op 11-06-2012 16:14 ]

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zojuist een heerlijk potje TDM op Canals gehad. Nog nooit zo'n hoge score gehaald:

http://battlelog.battlefi...how/34188364/1/187970083/

Die ACW-R (premium gun voor engineer) is wel heerlijk zeg. Dat wapen heeft amper recoil lijkt het wel, bursts zijn vaak niet nodig iig.

Canon EOS R | Olympus OM-1

Da's zeker een goeie: pick your victims, in plaats van los te gaan op alles dat een hartslag heeft. Alhoewel het aanlokkelijk is om op elke tegenstander te schieten is het soms beter ze te laten gaan, ook al is het een guaranteed kill. Ten eerste geef je door te schieten je positie (en daarmee soms je intenties) prijs, ten tweede leidt het af van datgene wat je op dat moment van plan bent in dienst van je team, ongeacht of het offensief of defensief is.
Precies, soms wil je gewoon eentje laten lopen zodat je er drie in de rug kan schieten.
Probeer daarnaast, wanneer je team het moeilijk heeft, juist een nieuwe opening te forceren om zo de druk op je kameraden elders te verminderen (veel spelers gaan meteen de flikkerende icoontjes van belaagde objectives, en aangezien je aan de minimap kun je niet zien of een objective door één of meer vijanden wordt aangevallen, kun je op deze manier in je eentje, zonder ook maar één schot te lossen, je team een grote dienst bewijzen).
Gewoon altijd de flanken op zoeken. De weg met de minste weerstand levert de meeste backrape op. Is het ergens druk? Lekker omlopen en ze backrapen. Of de Mcom armen en niet blijven zitten maar doorlopen voor een backrape op de andere Mcom. Schept verwarring en muchos kills :D
- Blijf onvoorspelbaar voor je tegenstander, wissel zo nu en dan eens van kit (ook binnen hetzelfde potje, al is het maar voor één leven);
Hier zie ik dan het praktisch nut niet van in. De tegenstander interesseert het vrij weinig wat op hun af komt. Als ik het met mij vergelijk, ik heb liever supports, engineers en snipers want die gaan dood. Wisselt een assault naar zo'n kit dan is het voor mij veel makkelijker. Komt er constant een sterke assault met maximum killing power is het een stuk pittiger.
Schiet sowieso altijd in korte bursts wanneer je individuele targets aanpakt: sproeien kan altijd nog in paniek- en overmachtsituaties;
Erg wapen specifiek, sommige wapens kunnen prima full auto geschoten worden in close combat situaties en doen dan juist de meeste damage. Kijk echt naar welk wapen ideaal is voor sproeien en welke juist niet.
- Je hebt granaten, dus gebruik ze - niet alleen voor kills, maar ook om te zien of ergens tegenstanders verscholen zitten (die beginnen dan namelijk meteen te brullen);
En weten dat jij er aan komt, dus houd daar wel rekening mee.
Te voorzichtig is saai en traag, liever een keertje dood gaan dan een kans missen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

verassend veel franssen :P

• w00t00w

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:56:
[...]

In Rush vind ik het trouwens het makkelijkst kills harken door in het verdedigende team te zitten. Een goede bottleneck zoeken, je ammo kistje op de grond, M60 op de bipod op een goed overzichtspunt, en volcontinue bursten zodat er niets doorheenkomt wat niet gesuppressed is - en dat afschieten. Indien mogelijk met een squadmate naast je die ook een LMG op bipod heeft en afwisselend herladen zodat je altijd minimaal één LMG hebt die staat te ratelen en bij wijlen twee. Dit meermalen met een squadmate op Skype gedaan wat toch redelijk wat kills oplevert en, omdat je vast op een goed verdedigbaar punt staat, spawnen je andere squadmates ook steeds op je wat je punten oplevert en af en toe een medic of engineer als ondersteuning oplevert. Een derde squadmate (medic) die erbij blijft om mensen die door je bulletstorm komen nog even af te knallen en je te reviven als iemand een lucky shot weet te plaatsen maakt je bottleneck min of meer onbreekbaar voor enkele squads - op met name Metro en Bazaar kun je zo killzones creeëren waar je tegenstander letterlijk met drie keer zoveel man aan moet komen als je verdedigend hebt om een kans te hebben erdoor te breken. Op Bazaar kun je nog wel gemortared worden natuurlijk, dus een dak boven je hoofd is essentieel.
Je accuracy lijdt er wel onder trouwens: als je een rondje Metro met z'n vieren de roltrappen volledig dicht gezet hebt en de rest van je team heeft zich met de rode trap aan de zijkant beziggehouden, heb je misschien 12 kills, 1 death, en een paar duizend kogels afgevuurd. Maar wel veel resupply-ribbons :)
Ik heb persoonlijk echt een takkehekel aan belt-fed LMG's en de spray-and-pray gameplay die daar vaak mee gepaard gaat (zie mezelf dan ook niet zo snel die Pecheneg-assigment halen), omdat ik veel liever in beweging blijf en flexibel wil zijn wat betreft waar ik mee bezig ben. Al moet ik toegeven dat het de MG36 en M27 IAR best prima spelen is, maar dit zijn sowieso meer assault rifles on steroids dan echte support sproeiers.

---

Die PKP kan je best nog accuraat mee schieten en leuke dingen mee doen. Foregrip erop en hij is nog enigsinds accuraat. Nee, het zal nooit een assault rifle worden, maar om die achievement te halen kan je er vast nog wel mee leven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Gewoon Metro 64p CQ en dan al schietend de bekende hoekjes omlopen; dan krijg je die hele mooie *kuch* dogtag wel.

Wat ik me trouwens net bedacht: zou een Capture the Flag mode niet heel goed passen bij End Game? Lekker met scootertjes achter mekaar aan crossen en al racend met de mountend gun moeten schieten. Dat zou nog best leuk kunnen zijn denk ik!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Oeh, dat was even epic!
Ik join een 16 man TDM server op Neushaar kanalen, en er zijn nog 2 tickets over. We hebben het nog super lang getrokken, ik was echt aan het reviven en kills aan het maken, niet normaal :+

EDIT: Ik weet niet hoe of wat, maar als ik op een server speel met 20 ping meer, raak ik alles en iedereen :+
EDIT2: En goan! 23 - 6 aggressive sniper, wtf :+

[ Voor 27% gewijzigd door Mavamaarten op 11-06-2012 17:51 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

• w00t00w

w00t00w

Derp

[message]Tsurany schreef op maandag 11 juni 2012[/message]:Hier zie ik dan het praktisch nut niet van in. De tegenstander interesseert het vrij weinig wat op hun af komt. Als ik het met mij vergelijk, ik heb liever supports, engineers en snipers want die gaan dood. Wisselt een assault naar zo'n kit dan is het voor mij veel makkelijker. Komt er constant een sterke assault met maximum killing power is het een stuk pittiger.
Ik verander wel eens van kit omdat ik op die manier mijn team beter hoop te kunnen helpen (of het wat uithaalt is overigens een andere zaak). Ik geef absoluut de voorkeur aan Assault, maar wanneer de tegenstander met voertuigen overheerst stap ik nog wel eens over naar Engineer, wordt ik gebaseraped, switch ik nog wel eens naar Recon om oprukkende teammates op afstand te ondersteunen. Support speel ik eigenlijk maar weinig, nu ik er over nadenk.
Of de tegenstander of ikzelf er uiteindelijk wat aan heeft (positief danwel negatief) weet ik niet, maar soms kan het wel helpen even je vaste rol opzij te zetten voor wat anders. Maar ik zie vaak genoeg de ene na de andere team mate z'n tanden stukbijten op een chokepoint (zeker wanneer de tegenstander overheerst), en in plaats van mee te doen als kanonnenvoer kies ik dan liever voor een wat andere aanpak.
[message]Tsurany schreef op maandag 11 juni 2012[/message]:En weten dat jij er aan komt, dus houd daar wel rekening mee.
True, maar als je zomaar een gang in rent trek je vaak aan het kortste eind, zeker wanneer er meerdere vijanden op je staan te wachten die niet keurig in het gelid op een double of triple kill van jouw kant staan te wachten. Een granaat kan je helpen besluiten al dan niet de gok te nemen, met als extra voordeel dat je allicht alvast net die paar procent health wegsnoept die je uiteindelijk een beslissend voordeel geven.
[message]Tsurany schreef op maandag 11 juni 2012[/message]:Te voorzichtig is saai en traag, liever een keertje dood gaan dan een kans missen.
Mijn voorkeur voor zwaardere, tragere wapens (Scar-H, G3A3) dwingt mij tot een iets behoudener speelwijze, aangezien ze niet optimaal zijn in een 1-op-1 situatie. Als ik echter de vijand spot voordat het zover komt, dan zijn de rollen omgedraaid.
Maar verder ben ik het met je eens, te voorzichtig is saai, traag en inefficient. Ik neem dan ook zeker met enige regelmaat de nodige risco's (overrompelen van je tegenstander is een prima hulpmiddel - wat geeft een grotere rush dan na een intense close quarters confrontatie je, knee-deep in vijandig bloed, af te vragen hoe je daar in godsnaam levend uit bent gekomen?), maar ik merk dat, sinds ik wat voorzichtiger (of wellicht is berekender een betere omschrijving) ben gaan spelen, ik veel efficienter speel: langere streaks, betere k/d ratio, pak meer objectives. Alhoewel daar ook zeker andere zaken aan bijdragen als toenemende kennis van de maps, looproutes, wapens etc.
Tsurany schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:55:
Die PKP kan je best nog accuraat mee schieten en leuke dingen mee doen. Foregrip erop en hij is nog enigsinds accuraat. Nee, het zal nooit een assault rifle worden, maar om die achievement te halen kan je er vast nog wel mee leven.
Vast, maar ik zie mezelf niet zo snel mijn eigen spel spelen met zo'n ding in mijn klauwen. En mijn slaapzak uitrollen, bipod opstellen en te wachten tot er wat voorbij komt vind ik gewoon geen zak aan ;) Maar ik heb ook nog de nodige C4 kills nodig, dus vroeger of later haal ik die Pecheneg wel een keer uit de mottenballen.

[ Voor 3% gewijzigd door w00t00w op 11-06-2012 17:44 ]

---

Verwijderd

w00t00w schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:53:
[...]
Ik heb persoonlijk echt een takkehekel aan belt-fed LMG's en de spray-and-pray gameplay die daar vaak mee gepaard gaat (zie mezelf dan ook niet zo snel die Pecheneg-assigment halen), omdat ik veel liever in beweging blijf en flexibel wil zijn wat betreft waar ik mee bezig ben. Al moet ik toegeven dat het de MG36 en M27 IAR best prima spelen is, maar dit zijn sowieso meer assault rifles on steroids dan echte support sproeiers.
Ieder z'n ding natuurlijk, maar om te verdedigen is beweeglijkheid niet zo relevant - als je eenmaal in positie bent is het gewoon een kwestie van zorgen dat er geen mensen door je killzone komen. Daar heb je met een clippy LMG meer moeite mee dan met een belt-fed 200 rounds bipod mounted LMG. Om aan te vallen is een M27 prettiger (de MG36 vind ik te stuiterig waardoor ik er eigenlijk een bipod onder wil) alhoewel ik om historische redenen sowieso altijd de M60 op m'n Support class heb zitten (en de M60 in eigenlijk elk spel waar hij inzit standaard, bijna als enige, gebruik).

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

What the hell ben je beetje mensen aan het complimenteren krijg je opeens deze melding LOL: Sorry, we are all out of hooahs! Please wait a few minutes and try again...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Verwijderd

Donnie schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:08:
What the hell ben je beetje mensen aan het complimenteren krijg je opeens deze melding LOL: Sorry, we are all out of hooahs! Please wait a few minutes and try again...
spammer.

:+
er was een poosje terug een gek die alles en dan ook álles bij wildvreemden (álles wildvreemden die hij kon vinden) ging zitten hooah-en (met een scriptje no doubt) en daar was wat gezeur over. Dus er zal wel een grens zijn aan het aantal hooahs per uur ofzo.
Tsurany schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:33:
[...]

Te voorzichtig is saai en traag, liever een keertje dood gaan dan een kans missen. ... om te reviven
Dat ben ik!
Liever nog snel iemand onnodig reviven (100 points tsjing tsjing!), voordat ikzelf het loodje leg oOo
Haters gonna hate *O*

On a more serious note: dit spastisch revive gedrag heb ik de laatste maanden al drastisch verminderd :)

[ Voor 17% gewijzigd door Asgaro op 11-06-2012 18:23 ]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bee.nl schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:09:
[...]

Weer een nieuwe banwave aan de gang op PBBans oOo
Goede zaak.

Wilde laatst cheater reporten, werkt die gare Origin functie niet.

Gozer schoot iedereen all over the map (oman) dood met een pp19. Halverwege rondje had ie al 261-1

Gelukkig is ie gereset.
http://battlelog.battlefi..._Hattab_/stats/362555071/

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:07:
[...]
Ieder z'n ding natuurlijk, maar om te verdedigen is beweeglijkheid niet zo relevant - als je eenmaal in positie bent is het gewoon een kwestie van zorgen dat er geen mensen door je killzone komen. Daar heb je met een clippy LMG meer moeite mee dan met een belt-fed 200 rounds bipod mounted LMG. Om aan te vallen is een M27 prettiger (de MG36 vind ik te stuiterig waardoor ik er eigenlijk een bipod onder wil) alhoewel ik om historische redenen sowieso altijd de M60 op m'n Support class heb zitten (en de M60 in eigenlijk elk spel waar hij inzit standaard, bijna als enige, gebruik).
Hier moet je wel het geduld voor kunnen opbrengen, ik heb echt altijd dat wanneer ik die bipod uitklap om zo'n lekkere kill zone neer te leggen er geen HOND meer langs lijkt te komen. Maar zodra je dat ding inklapt komen ze plotseling, echt een wet van murphy verhaal, heb jij dat nooit?
En weten dat jij er aan komt, dus houd daar wel rekening mee.
Dit kan je ook in je voordeel gebruiken, door juist een andere route te pakken of nog even 5 seconden langer te wachten dan je normaal zou doen, dan komen ze weer naar voren lopen en dan pre-fire het hoekje om :)
Te voorzichtig is saai en traag, liever een keertje dood gaan dan een kans missen.
Helemaal mee eens, balls to the wall! BF3 wordt door de meesten veel trager gespeeld dan de engine toelaat, hier blijf ik me over verbazen...
Donnie schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:08:
Terecht :) Dat ge-hooah als je weer eens een service star hebt gehaald dwingt bijna een schuldgevoel af dat je het ook zou moeten doen terwijl ik daar nog niet helemaal in kan komen, dat sociale aspect van een shooter is echt nieuw voor me....

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Laat de slowchat maar achterwege. Tevens ook weer teveel VPN en keys in andere landen praat, de volgende mag 24uur met vakantie.

[ Voor 50% gewijzigd door Sn0wblind op 11-06-2012 18:45 ]

• codex

codex

Ik zie heel veel mensen praten over looproutes, dat is nou echt iets waarmee ik me nooit bezig hou. Als ik wil planten vergroot ik mijn minimap maximaal en kijk ik waar ik veilig door zou kunnen dringen, als ik in het defensieve team zit doe ik juist het tegenovergestelde.

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-11 21:37
Overgestapt van BF2.. Zo wat is dit wennen zeg als een kip zonder kop rond rennen zit er niet meer in.

Moet veel meer tactisch lopen kruipen enz het is ff omschakelen.

Als jullie overstap tips hebben graag:p

[ Voor 3% gewijzigd door Remco Tr op 11-06-2012 18:54 ]

Lees even de laatste pagina's door, daar gaat het praktisch alleen maar over tips en tacktieken.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Remco Tr schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:53:
Overgestapt van BF2.. Zo wat is dit wennen zeg als een kip zonder kop rond rennen zit er niet meer in.

Als je wil rondrennen als een kip zonder kop ga dan voor TDM op kleine maps, en verras de vijand voor ze jouw verrassen ;)

Android developer & dürüm-liefhebber

Remco Tr schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:53:

Meteen weer een mythe over BF2 gebust. Zo tactisch was het dus ook niet. :+
Verder staan de afgelopen pagina's vol met tactiek en er is YT. ;)

YouTube: LevelCapGaming
Altijd leuk en er zit veel tussen over wapens.

YouTube: rivaLxfactor
Pro player, wel een redelijk hoog kijk hoe goed ik ben gehalte maar wel leerzaam.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Mavamaarten schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:17:
[...]

Als je wil rondrennen als een kip zonder kop ga dan voor TDM op kleine maps, en verras de vijand voor ze jouw verrassen ;)
Normale conquest 32p spelen op de wat grotere maps is ook een goede rondren modus. Capping flags for dayz!

Sowieso een leuke map/mode combinatie. Genoeg ruimte om je movement skills aan het werk te zetten, je kan solo ook veel werk verzetten en veel 1op1-3 situaties. Met 64p op CQ large of 32-64p rush wordt het toch snel een fronten oorlog wat ik een beetje te slow paced vind. Lijkt me wel leuker als je met je squad echt georganiseerd speelt tho.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11 16:00
Sorry -> Snel verwijderd

[ Voor 161% gewijzigd door Lumics op 11-06-2012 19:35 ]

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47
Inb4 mcsluis die gebanned is :D

Overigens had ik hem zaterdag gehaald. Verscheen wel gewoon op mijn account en had netjes een mailtje gekregen, maar op Battelog stond het nog niet aangegeven. Zonet voor het eerst even mijn Desktop aangezet (Waar BF3 op staat) en het stond er meteen. Uiteindelijk dus nog worries om niks.

Verwijderd

Juuj, all assignments completed.
(Behalve de onmogelijke dan..)

Verwijderd

Iemand zin om CO-OP te spelen? Nooit gedaan maar ik zie het niet zitten om dit via die Matchmake functie te doen..

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:39:
[...]
Hier moet je wel het geduld voor kunnen opbrengen, ik heb echt altijd dat wanneer ik die bipod uitklap om zo'n lekkere kill zone neer te leggen er geen HOND meer langs lijkt te komen. Maar zodra je dat ding inklapt komen ze plotseling, echt een wet van murphy verhaal, heb jij dat nooit?
Mja... als je het vaker doet leer je de minimap in de smiezen te houden zodat je ziet waar jouw team is en waar de vijanden bezig zijn, zodat je je killzone kunt kiezen aan de hand van waar je vijanden door proberen te drukken, en niet waar jij toevallig net loopt :)
en als er tien seconden niemand langs komt dan is het inpakken en verkassen, iets wat ik sowieso regelmatig doe om het leven spannend te houden voor mijn tegenstander die campers jaagt O-)

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:05
Weet iemand wat deze melding inhoud? Invalid licence reason code = 0x0006

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:02:
Iemand zin om CO-OP te spelen? Nooit gedaan maar ik zie het niet zitten om dit via die Matchmake functie te doen..
Ik heb je even toegevoegd (Lightshope). Zelf ook wel zin in wat coop missies :)

Right for all the wrong reasons.

• Sagaris
  • Laatst online: 23-10 13:43
Kepro schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:41:
Heb je het proberen te googlen?

• Kepro
Sagaris schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:44:
[...]

Heb je het proberen te googlen?
Ja, maar kom er nog niet uit:P en ik dacht misschien weten jullie een snelle manier.

Verwijderd

Kepro schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:45:
[...]

Ja, maar kom er nog niet uit:P en ik dacht misschien weten jullie een snelle manier.
Rebooten :)

• Kepro
De pc? Heb ik al 2 gedaan:)
Ook heb ik deze 2 stappen gevolgd wat helaas niet mog baten

http://battlelog.battlefi...ew/2832654347723461388/1/

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

meer mensen hier die de steam overlay met bf3 gebruiken?

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:19

mrc4nl

Procrastinatie expert

Kepro schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:41:
Er bestaat een speciaal bf3 problemen topic, ik zou het daar vragen....

ora et labora

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:22
Hmm, kan een aantal CQ servers al joinen, maar blijf hangen in zwart loadingscreen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Kon gisteren ook al, maar je zal alsnog niet kunnen spelen op die servers.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:22
Tsurany schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:04:
Kon gisteren ook al, maar je zal alsnog niet kunnen spelen op die servers.
Zag gister idd al zo'n bericht langskomen, maar was ik even kwijt.
Die server die ik joinde zaten 44 spelers in, dus wss zaten er 44 mensen op deze wereld naar een zwart schermpje te staren. :o

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Dat zou heel goed kunnen inderdaad. Of wellicht al wat beta testers.

Trouwens, voor wie dit nog niet wist over de nieuwe mappen:
Scrapmetal
XP2_Factory
TeamDeathMatchC0,GunMaster0,Domination0,SquadDeathMatch0

Operation 925
XP2_Office

Donya Fortress
XP2_Palace

Ziba Tower
XP2_Skybar

Dus geen oude gameplay types op de nieuwe mappen.

Oh en VIP slots werken eindelijk en je kan dus gekickt worden omdat een VIP de server op komt.
If a game server is full people who join will be placed in a queue. There are some options to control
how people are added from the queue.
Priority order:
1) VIP players (players added to the reservedSlotsList)
2) Premium players (players who have bought Premium)
3) Normal players.
If players are added to the reservedSlotsList the will be moved in ahead of normal and Premium
players. If reservedSlotsList.aggressiveJoin is set to true and a VIP enters the queue the server will
kick a non VIP from the game to make room for the queued VIP. The server will first try to kick a non-VIP player who is not in a group and first if no such player could be found will it kick a grouped non-
VIP. When kicking a players we do not make any distinguish between Premium and Normal players. A
normal or Premium player joining the queue will never trigger a kick.

[ Voor 40% gewijzigd door Tsurany op 11-06-2012 21:16 ]

• Kepro
mrc4nl schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:00:
[...]

Er bestaat een speciaal bf3 problemen topic, ik zou het daar vragen....
Ik heb het er ingezet, heb ook ea meteen gemaild.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ghehe, ik ging het toch ook even proberen toen ik het iemand zag doen!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DanielWW2 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:23:
[...]

Meteen weer een mythe over BF2 gebust. Zo tactisch was het dus ook niet. :+
Das gelul hoor, in BF2 was rondlopen als kip zonder kop ook al weinig succesvol...

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Help!!!! schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:04:
[...]

Das gelul hoor, in BF2 was rondlopen als kip zonder kop ook al weinig succesvol...
Dammit, ik wil graag alle "BF2 was zo geweldig" zeikers eens flink ongelijk geven. :P
vinom schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:58:
[video]
Waarom zijn glitches in BF eigenlijk altijd leuk om te zien? Deze is ook gewoon leuk en grappig om te zien terwijl in CoD het meteen moord en brand is. :+

BF glitch: awesome, hilarious, great etc
CoD glitch: you stupid glitching prick, go f*ck yourself.

M26 dart not included in this summery. :Y)

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

hallo
Onze gotbf3#3 in nu een CQ dlc server all maps en verschillende gamemodes

http://battlelog.battlefi...-nl-3-32p-Close-Quarters/

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

beuker19 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:23:
hallo
Onze gotbf3#3 in nu een CQ dlc server all maps en verschillende gamemodes

http://battlelog.battlefi...-nl-3-32p-Close-Quarters/
Daar duik ik morgen dan maar in denk ik. ;)

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-11 10:07
Vind er nog steeds weinig aan, wat is er precies zo goed aan battlefield 3? ben nu lvl 6 en vind alleen het snipen nog een beetje leuk maar om de een of andere reden zie ik alleen maar tanks en jeeps en straaljagers, en amper infantary :P
JordyPSC schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:46:
Vind er nog steeds weinig aan, wat is er precies zo goed aan battlefield 3? ben nu lvl 6 en vind alleen het snipen nog een beetje leuk maar om de een of andere reden zie ik alleen maar tanks en jeeps en straaljagers, en amper infantary :P
Dan speel je dus op de verkeerde mappen. ;)

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

JordyPSC schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:46:
ja die lopen bij de vlaggen en niet een km verder in de bosjes :+
in het begin kun je beter assault spelen en rond de vlaggen is meestal de actie en kun je de meeste punten halen

64p cql FTW

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 11-06-2012 22:50 ]

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-11 10:07
DanielWW2 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:48:
[...]

Dan speel je dus op de verkeerde mappen. ;)
Ik heb nu alles al geprobeerd, TDM is gewoon spawnrape na spawnrape, en die maps zijn te klein om fatsoenlijk te snipen, conquest vliegt en rijd alles overal rond, rush word je of gespawnraped of kapot gesniped door de 32 snipers die overal verspreid liggen te wachten tot je spawnt om je zo meteen weer neer te knallen..

Ik weet het niet.. vind BF2 toch een stuk leuker, heb wel Back to karkand besteld omdat daar wake island enzovoort inzit uit BF2, misschien veranderd dat mijn mening :p

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

JordyPSC schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:50:
[...]

Ik heb nu alles al geprobeerd, TDM is gewoon spawnrape na spawnrape, en die maps zijn te klein om fatsoenlijk te snipen, conquest vliegt en rijd alles overal rond, rush word je of gespawnraped of kapot gesniped door de 32 snipers die overal verspreid liggen te wachten tot je spawnt om je zo meteen weer neer te knallen..

Ik weet het niet.. vind BF2 toch een stuk leuker, heb wel Back to karkand besteld omdat daar wake island enzovoort inzit uit BF2, misschien veranderd dat mijn mening :p
een squad joinen met engi's en daar meelopen of kom een x op TS

vinom schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:58:
[video]
Haha, mooi geëdited. Ik heb me maar is gesubbed :)

edit: deze muziek zou ook passen :P YouTube: R Kelly - I Believe I Can Fly

[ Voor 19% gewijzigd door Asgaro op 11-06-2012 23:12 ]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Thanks, mijn dank is groot :)
EDIT: ghehe, had ook gekund, maar dat had iets te cliche geweeat :P

[ Voor 54% gewijzigd door vinom op 11-06-2012 23:14 ]

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Asgaro schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:02:
Robbaz geraakt serieus opgewonden lmao _O-
[video]
Jammer dat je niet walrus hebt in battlefield3 :+
JordyPSC schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:50:
[...]

Wauw.... waar te beginnen?

In TDM kan je niet gespawnraped worden, random spawns, toegegeven je kan af en toe pech hebben, maar TDM is gewoon een kwestie van veel bewegen, probeer anders eens een niet 32p server. Bovendien heeft een campende sniper niets te zoeken op TDM, als je toch persé wil snipen moet je aggresief spelen en quick scopen aanleren.

De key-selling point van BF3 is voertuigen én infantry combat gecombineerd, hier moet je of aan wennen en je specialiseren in voertuigen of voertuigen slopen of infantry only servers joinen. Persoonlijk bevallen de meeste conquest maps me ook niet zo t.o.v. BF:BC2, P4F, 1943 etc. Het gaat naar mijn smaak te traag en er zijn juist te weinig voertuigen. Spawnrapen is het gevolg van slecht spelende teams of zeer ongebalanceerde teams, maar join de TS en je merkt dat het al een stuk beter gaat. Communicatie en samenwerken compenseert een hele boel tanks en vliegtuigen!

Als je in Rush last hebt van snipers moet je echt anders gaan lopen, snipers zijn de allermakkelijkste slachtoffers in Rush. De KPM van snipers is het aller laagst van alle klasses, ze zijn dankzij de scope glare enorm goed zichtbaar en ze zitten doorgaans ACHTER de mcoms, kortom, daar heb je geen last van bij het armen.

BF3 heeft zeker een learning curve, maar wat jij omschrijft is totaal niet representatief voor BF3 zoals ik of alle GoTters hier ervaren. Gewoon even doorzetten en wat leuke servers ontdekken!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-11 21:37
Asgaro schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:02:
Robbaz geraakt serieus opgewonden lmao _O-
[video]
Geniaal!!! Ik me kapot gelachen!!!

Het is een pratende mister Bean!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Laten we binnen nu en 5 minuten eens zien of CQ te downloaden is..

Verwijderd

Die Robbaz is een baas ja. Hij speelde hier alleen wel tegen echt hele grote debielen hoor, al was zijn aim meestal ook spót on.

Heb net nog even de L86A2 en de SPAS unlocked, ben benieuwd hoe ze gaan spelen :) Spas was goed, hoorde ik?

• Mu.siQ
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

ProfoundValue schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:56:
Laten we binnen nu en 5 minuten eens zien of CQ te downloaden is..
Die heb je al met de laatste patch gedownload? Het is puur een kwestie van activeren. Morgenavond tussen 19:00 en 20:00 barst hier het feest los in ieder geval :) Kan persoonlijk erg uitkijken naar gunmaster en conquest domination
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:57:
Die Robbaz is een baas ja. Hij speelde hier alleen wel tegen echt hele grote debielen hoor, al was zijn aim meestal ook spót on.

Heb net nog even de L86A2 en de SPAS unlocked, ben benieuwd hoe ze gaan spelen :) Spas was goed, hoorde ik?
Mwah vind spass niet super maar ik ben dan ook niet een echte shotgun speler. Zodra je target 4 meter of verder van je af staat win je al niet meer 8)7 L86a2 is weinig mis mee

[ Voor 39% gewijzigd door Mu.siQ op 11-06-2012 23:58 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Mu.siQ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:57:
[...]

Die heb je al met de laatste patch gedownload? Het is puur een kwestie van activeren. Morgenavond tussen 19:00 en 20:00 barst hier het feest los in ieder geval :) Kan persoonlijk erg uitkijken naar gunmaster en conquest domination
Nee, als die met de laatste patch mee was gedownload dan had deze nu al in het mapje Xpack2 van de map Update gezeten.. maar dat maakt niet uit ;)

Waarom zou het feest morgenavond trouwens pas losbarsten?

• Mu.siQ

Mu.siQ

ProfoundValue schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:58:
[...]
Nee, als die met de laatste patch mee was gedownload dan had deze nu al in het mapje Xpack2 van de map Update gezeten.. maar dat maakt niet uit ;)

Waarom zou het feest morgenavond trouwens pas losbarsten?
Dat komt door alle tijdsverschillen enzo. Ga maar is naar Origin en hover op de datum van CQ dan zie je 19:00 GMT+1 19:00 zomertijd. Dus 19:00 uur. Naar mijn weten leven we nu in GMT+2 dus dat zou dan 20:00 zijn.

Ik dacht dat die bij de patch zat. Nou ja dan zal 't morgen een mierenneukerige update zijn gok ik zo, maar niet veel in ieder geval

[ Voor 3% gewijzigd door Mu.siQ op 12-06-2012 00:02 ]

Mu.siQ schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 00:00:
[...]

Dat komt door alle tijdsverschillen enzo. Ga maar is naar Origin en hover op de datum van CQ dan zie je 19:00 GMT+1 19:00 zomertijd. Dus 19:00 uur. Naar mijn weten leven we nu in GMT+2 dus dat zou dan 20:00 zijn.

Ik dacht dat die bij de patch zat. Nou ja dan zal 't morgen een mierenneukerige update zijn gok ik zo, maar niet veel in ieder geval
We hebben de wapens al, het word dus een 100kb unlock download.
Wedden dat de servers van Origin down gaan? :P

Verwijderd

Het is nu 3 minuten na 12, we zijn nu officieel 12 juni. Nu komt CQ uit, voor Premium users die hiervoor 50 euro hebben betaald.

Helaas zie ik niks van servers of iets dergelijk die online is!

BAD EA!

Verwijderd

De PS3 had nog een download van 1GB las ik; je moet de maps natuurlijk ook nog hebben. Op dat vlak is Origin gelukkig meer dan voldoende, dus je kunt ook dan gewoon weer met volle snelheid de boel binnen trekken; nu doen zelfs de pauper-spelers niet mee, omdat die nog twee weken moeten wachten :D

• Mu.siQ

Mu.siQ

DanielWW2 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 00:03:
[...]
We hebben de wapens al, het word dus een 100kb unlock download.
Wedden dat de servers van Origin down gaan? :P
Lol dikke kans :z
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 00:04:
Het is nu 3 minuten na 12, we zijn nu officieel 12 juni. Nu komt CQ uit, voor Premium users die hiervoor 50 euro hebben betaald.

Helaas zie ik niks van servers of iets dergelijk die online is!

BAD EA!
En jij snapt het principe van tijdszones nog niet helemaal of wel? :P het is 12 juni 23:59 ook nog steeds 12 juni. Dus zo lang ze 12 juni releasen heb je niets in te brengen O-)

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:39
waarom kan je niks meer reporten op battlelog,,,,,,, try again later, de hele dag al.

[ Voor 11% gewijzigd door haarbal op 12-06-2012 00:41 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

haarbal schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 00:41:
waarom kan je niks meer reporten op battlelog,,,,,,, try again later, de hele dag al.
Is al een paar dagen zo. :/

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:39
DanielWW2 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 00:43:
[...]

Is al een paar dagen zo. :/
karig, zat daarnet in een server met iemand waarvan de ping niet zichtbaar was en hij was overduidelijk aan het aimbotten. hij had hem wel zo afgesteld dat z'n stats geen rare dingen doen. maar goed, hij rent gewoon op meerdere gasten af en knalt ze allemaal instantaan neer, dan weet je wel hoe laat het is.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Verwijderd

Net maar eens besloten om voor het slapen nog even wat challenges vol te spelen met een knalmaat. Hij wilde Metro en ik niet te veel regels en niet te veel spelers. Vandaag was er ruimte zat op GOTBF3.nl 2 voor onze bescheiden bijdrage.

http://battlelog.battlefi...how/34232886/1/389682867/
http://battlelog.battlefi...how/34235311/1/389682867/

Die m417 is echt beestachtig zonder scope zeg, zelden zo lekker geript met een sniper op Metro. 't zal mij benieuwen hoe lang het duurt voor die generfd wordt.
M60 sproeien ging ook goed trouwens. meermaals met de knop in een huisje op A doorgerend en dan drie of vier man omver gemaaid zonder mikken. Geen slecht avondje voor de KDR en SPM :+
haarbal schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 00:51:
[...]

karig, zat daarnet in een server met iemand waarvan de ping niet zichtbaar was en hij was overduidelijk aan het aimbotten. hij had hem wel zo afgesteld dat z'n stats geen rare dingen doen. maar goed, hij rent gewoon op meerdere gasten af en knalt ze allemaal instantaan neer, dan weet je wel hoe laat het is.
Ik had er een paar dagen geleden ook zo een. Aangezien er nu een banwave bezig is zullen ze wel gepakt worden. Here comes the banhamzor. >:)

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:30
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 01:07:
Net maar eens besloten om voor het slapen nog even wat challenges vol te spelen met een knalmaat. Hij wilde Metro en ik niet te veel regels en niet te veel spelers. Vandaag was er ruimte zat op GOTBF3.nl 2 voor onze bescheiden bijdrage.

http://battlelog.battlefi...how/34232886/1/389682867/
http://battlelog.battlefi...how/34235311/1/389682867/

Die m417 is echt beestachtig zonder scope zeg, zelden zo lekker geript met een sniper op Metro. 't zal mij benieuwen hoe lang het duurt voor die generfd wordt.
M60 sproeien ging ook goed trouwens. meermaals met de knop in een huisje op A doorgerend en dan drie of vier man omver gemaaid zonder mikken. Geen slecht avondje voor de KDR en SPM :+
Ik kreeg niet eens een schot af :( << Florensh

Verwijderd

Mu.siQ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:57:

[...]

Mwah vind spass niet super maar ik ben dan ook niet een echte shotgun speler. Zodra je target 4 meter of verder van je af staat win je al niet meer 8)7 L86a2 is weinig mis mee
Ik vind de SPAS ook erg tegenvallen. Hij lijkt zelfs net even iets trager between shots vergeleken met de 870 en ik heb ook het idee dat 870 meer damage doet op langere afstand. Wat dat betreft blijft de jackhammer die die viking gast in dat filmpje ook gebruikt the best way to go, zolang je dicht genoeg bij je enemy kunt komen ofcourse
haarbal schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 00:51:
[...]

ik heb ook dat mijn ping niet zichtbaar is en er een streepje staat hoor. komt doordat de firewall van men virusscanner iets blokkeert. Ik zou niet te snel oordelen als ik jou was, zeker niet als zijn stats ook niet heel vreemd zijn.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Conquest domination lijkt me een zwaar punten festijn te worden. Als je een flag zo snel overneemt en capt heb je toch al vrij snel 550 punten in de pocket en dit doe je meer dan vaak in deze maps.

I like it.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• BarryKohne
  • Laatst online: 15-08-2021
Nog 2uur30 te gaan en we kunnen CQ spelen 8)

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

De release is 19:00 volgens Origin, denk dat je nog even geduld moet hebben.

• BarryKohne
  • Laatst online: 15-08-2021
Hier zegt ie toch echt 10:00:00 en "iedereen" hier op ts heeft dezelfde tijd staan.

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Pagina: 1 ... 12 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.