Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Voor klachten kan je terecht in het feedback topic.

[ Voor 83% gewijzigd door Sn0wblind op 09-06-2012 14:29 ]

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:De slowchat mag minder en het is al helemaal geen voetbal topic.

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7cuTN.jpg
Beschrijving is niet nodig :+

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Volgens mij sta ik op iemands ignore list :Y)

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:18

Bever!

3

best kwalijk, ik stond op het punt om premium te bestellen. maar ik denk dat ik het nu fijn los ga kopen...

• OnyxNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-08 17:53
Even wachten dan tot komende week of er toch nog lagere prijzen verschijnen.
Heb er (eigenlijk) toch nog geen tijd voor :D

Verwijderd

Wtf? Voetbal omg... Het GoT niveau zakt tot beneden alle pijl...

en de MTAR-21 is een beest :D
Jay-P schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:34:
Volgens mij sta ik op iemands ignore list :Y)
Als je het over mij hebt, ik ben met andere dingen bezig, geen zin me met jouw posts te bemoeien aangezien ik ze erg laag in waarde schat.

Ik zou er best op willen ingaan maar het enige wat je doet is zijn argumenten herhalen en dat gaat gewoon nergens over. Ik ken jou niet als speler maar als je een goede speler was zou ik er nog wel naar luisteren, echter heb ik het vermoeden dat dit niet zo is.

En dit ga je vast heel persoonlijk opvatten maar het is vrij simpel. De goede spelers geven allemaal aan verschil te merken, ook op publics, waarom zou ik dan naar een matige speler luisteren die het tegendeel beweert?

[ Voor 47% gewijzigd door Tsurany op 09-06-2012 14:54 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-11 12:17

codex

Geen OpenAI agent :)

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:37:
Wtf? Voetbal omg... Het GoT niveau zakt tot beneden alle pijl...

en de MTAR-21 is een beest :D
Ja heerlijk he bij korte afstand gevechten. Je knalt zo met 1 clip 2 a 3 man omver bij een confrontatie.
En hij ziet er nog cool uit ook :D Speelt inderdaad erg fijn, lekker accuraat en goede vuursnelheid met weinig spread.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Waarom hebben ze de M27 zo hard generfed :S dat wapen heeft zoveel recoil sinds de patch.
Me beste wapen schiet nu niet meer accuraat en de damage output lijkt ook verminderd te zijn, zelfs close range haal je nu niemand meer neer.

Begin de air maps ook een beetje beu te raken met te sterke jets en heli's. krijg weer het BF2 gevoel, waarbij ik altijd zonder voeruigen speelde.

[ Voor 68% gewijzigd door Pykow op 09-06-2012 15:11 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• bloodlynx
Bever! schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:36:
[...]

best kwalijk, ik stond op het punt om premium te bestellen. maar ik denk dat ik het nu fijn los ga kopen...
Dan komt het ongeveer op hetzelfde uit alleen heb je met premium nog steeds meer dus kan je net zo goed premium halen :)

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:43
Jay-P schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:15:
[...]

Lijkt me niet echt een goeie vergelijking aangezien elk wapen voor- en nadelen heeft op een bepaald terrein/situatie. (verstappen vs schumacher in de regen any1 ??) Even afgezien van het handje vol wapens wat echt bijna slecht te noemen is is er met elk 'fatsoenlijk' wapen prima te schieten als je weet op welk terrein die het best tot zijn recht komt en er een beetje aan gewent bent. Opzich vind ik dat lonewolph wel een punt heeft, de verschillen tussen de betere wapens gaan echt niet het verschil maken op je algehele k/d, zeker niet op de grotere speelmodi en al helemaal niet op pub serevers. Ik heb op dit moment de meeste kills gemaakt met de SG553, nu is dat geen butt wapen maar het is ook zeker geen wapen dat door de 'internetcommunity' als sterkst wordt beschouwt. Ik zoek liever en passant mijn eigen favo wapen op dan dat ik door excel sheets ga spitten en forums gaan doorbladeren om het algemeen geaccepteerde uber wapen te vinden. (overigens vind ik de m16a3 maar kut, liever m416 maar ik schiet ook graag met een UMP alleen al omdat ik het geluid bruut vind :P)
voor en nadelen op een bepaald terrein / situatie.... meh, als jij met die sg553 een goeie speler met een m16 tegenkomt ben je 9/10 keer dood, ongeacht je skill.

de m416 heeft op langere afstanden een kleine edge boven de m16 maar niets verslaat de m16 op midrange, daarom gebruikt iedereen hem.

an94 en g3 zijn ook bruut goed trouwens. tikje minder user friendly alleen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Jay-P
haarbal schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:12:
[...]

voor en nadelen op een bepaald terrein / situatie.... meh, als jij met die sg553 een goeie speler met een m16 tegenkomt ben je 9/10 keer dood, ongeacht je skill.

de m416 heeft op langere afstanden een kleine edge boven de m16 maar niets verslaat de m16 op midrange, daarom gebruikt iedereen hem.

an94 en g3 zijn ook bruut goed trouwens. tikje minder user friendly alleen.
9/10, no way, kijk ik ga niet beweren dat het niet uitmaakt welk wapen je kiest ook ontken ik niet dat sommige wapens een voordeel hebben in bepaalde situaties, maar die 9/10, dat is naar mijn ervaring toch echt onzin.
Tsurany schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:48:
[...]

Als je het over mij hebt, ik ben met andere dingen bezig, geen zin me met jouw posts te bemoeien aangezien ik ze erg laag in waarde schat.

Ik zou er best op willen ingaan maar het enige wat je doet is zijn argumenten herhalen en dat gaat gewoon nergens over. Ik ken jou niet als speler maar als je een goede speler was zou ik er nog wel naar luisteren, echter heb ik het vermoeden dat dit niet zo is.

En dit ga je vast heel persoonlijk opvatten maar het is vrij simpel. De goede spelers geven allemaal aan verschil te merken, ook op publics, waarom zou ik dan naar een matige speler luisteren die het tegendeel beweert?
Ach ja, een post zonder persoonlijke kwalificaties en oncontroleerbare stats.. the horror

Speciaal voor jou dan: klik
Jay-P schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:25:
Ach ja, een post zonder persoonlijke kwalificaties en oncontroleerbare stats.. the horror

Is het nou echt zo ingewikkeld om mijn punt te snappen? Hoe moet je tussen tienduizenden meningen de gene eruit halen die de moeite waard is om naar te luisteren? Dat doe je door iemands kwaliteiten te beoordelen op dat gebied en dan een conclusie te trekken. Iedereen kan zich een autoriteit op een bepaald gebied noemen en meningen geven maar als hij geen prestaties heeft waarmee hij kan aantonen dat hij weet waar hij het over heeft ga je toch niet naar die persoon luisteren?

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-11 12:17

codex

Geen OpenAI agent :)

Sn0wblind schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:12:
Die AUG inlocked, en merk dan meteen dat dit DE assault rifle is, volgens mij is de spread echt heel laag.
Valt wel mee, de M16A3 heeft naar mijn idee een kleinere spread en een overduidelijke pull naar rechtsboven. Ik heb met die AUG geschoten maar zie toch meer missers dan met de M16A3, die bovendien een hogere ROF heeft.

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 01:41
iNFiNiTY- schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:19:
Ik zie dat ''close quarters'' los wordt aangeboden voor 11 euro, gaat dit voor alle packs zo worden denken jullie? want dan gaat de vlieger van ''ja koop premium, dan ben je goedkoper uit dan los bla la niet op''
Ik zie nog altijd totaalprijzen van 13 euro dus je bent nog altijd goedkoper uit.

'I reject your reality and substitute my own'

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:36
PixelShooter schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:44:
[...]

Die man is pro! Van dat serieus intellectueel Engels gebruiken en de legislatuur omtrent onlinezaken kennen, nice :9

Trouwens die link die je hebt gepost, is al eens de revue gepasseerd. Zoals er toen ook gezegd werd, en ook te lezen valt op die pagina, werkt het verre van altijd dat ze je 'n B-Day coupon geven. Heb zelf 3x 'meegedaan', wel, tot op dag van heden niets :P
Die van mij zou vandaag moeten komen, maar niks gekregen (had ook niet anders verwacht btw).

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• haarbal
9/10, no way, kijk ik ga niet beweren dat het niet uitmaakt welk wapen je kiest ook ontken ik niet dat sommige wapens een voordeel hebben in bepaalde situaties, maar die 9/10, dat is naar mijn ervaring toch echt onzin.
Ik zeg goeie spelers met een m16, geen idioten met een ander engineer wapen, wat je meestal in een bf3 server tegenkomt.

• bloodlynx

Hieruit kan je gewoon concluderen dat je minsten 30% van je Battlefield uren in een Jet hebt gezeten en daar best goed in zult zijn voor de rest is het totaal niks bijzonders.

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 06:25:
ik heb 3 maanden geen last meer gehad van me pc, spontaant reboots, Geheugen fout en nu weer 2 dagen volop problemen ;) zucht wordt echt tijd voor een nieuwe pc.

Gisteren met de Aug A3 gespeeld en het is toch best wel een heerlijk wapen.
ik ben nu een beetje alles aan het testen, vandaag de LST en de scar-l proberen.
jammer dat de nieuwe wapens geen camo's hebben gekregen tijden de release.
Dude, dat had ik ong. een maand geleden ook.
In 1 week tijd iets van 10 keer spontane reboot gekregen.
In logboek stond iets met kernel power nogwattes (code 41 o.i.d.).
En idd ook geheugen fout.
Daarna tot op heden geen last meer van gehad.

• Jay-P
bloodlynx schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:46:
[...]

Hieruit kan je gewoon concluderen dat je minsten 30% van je Battlefield uren in een Jet hebt gezeten en daar best goed in zult zijn voor de rest is het totaal niks bijzonders.
Zoals ik bij die van jou kan concluderen dat je voornamelijk metro speelt, continu gerevived wordt door je squadmates en de m26 bug flink misbruikt hebt ?

Ik speel 90% van de tijd conquest large, daar moet je iets meer moeite doen om een hoge k/d ratio te halen en heb je over het algemeen een wat betere aim nodig dan bij de metro spam en spray fests. Dat gezegd hebbende boeit mij stats geen fuck, in game niet en op het forum ook niet (een goed argument is en blijft een goed argument ongeacht iemands stats), zolang ik het potje maar win.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
reemprive schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:40:
[...]

Valt wel mee, de M16A3 heeft naar mijn idee een kleinere spread en een overduidelijke pull naar rechtsboven. Ik heb met die AUG geschoten maar zie toch meer missers dan met de M16A3, die bovendien een hogere ROF heeft.
Ik vind de M16A3 een enorm vervelend wapen, voelt bij mij totaal niet lekker aan, mijn vorige favoriet was dan toch wel echt de F2000, maar de AUG overtreft die op elk vlak voor mijn gevoel.

• AdmiralSnipe
Kan niet eens inloggen bij de EA helpdesk (blijft hangen op inlogscherm na invullen van gegevens).
Iemand anders hier ook problemen mee???

• Jay-P
haarbal schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:46:
[...]

Ik zeg goeie spelers met een m16, geen idioten met een ander engineer wapen, wat je meestal in een bf3 server tegenkomt.
Dan delen we toch dezelfde conclusie, meestal maakt het geen drol uit want de meeste idioten zijn nog met een pistol neer te halen, de occasional goeie speler die je tegen komt daar gelaten. 9/10 lijkt me dus schromelijk overdreven al begrijp ik best je punt.
En er is weer oorlog op het forum, reden: stats...
Pakt popcorn en een drankje en kijkt hoe mensen elkaar kansloos afzeiken over een spelletje. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Tsurany schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:39:
[...]

Is het nou echt zo ingewikkeld om mijn punt te snappen? Hoe moet je tussen tienduizenden meningen de gene eruit halen die de moeite waard is om naar te luisteren? Dat doe je door iemands kwaliteiten te beoordelen op dat gebied en dan een conclusie te trekken. Iedereen kan zich een autoriteit op een bepaald gebied noemen en meningen geven maar als hij geen prestaties heeft waarmee hij kan aantonen dat hij weet waar hij het over heeft ga je toch niet naar die persoon luisteren?
Daarom luister ik NIET naar |JOU :+ _O- *O*

Verwijderd

Kom op jongens, een beetje aardig zijn kan heus geen kwaad.
Nog maar een paar daagjes tot CQ!

• bloodlynx
Jay-P schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:57:
[...]

Zoals ik bij die van jou kan concluderen dat je voornamelijk metro speelt, continu gerevived wordt door je squadmates en de m26 bug flink misbruikt hebt ?

Ik speel 90% van de tijd conquest large, daar moet je iets meer moeite doen om een hoge k/d ratio te halen en heb je over het algemeen een wat betere aim nodig dan bij de metro spam en spray fests. Dat gezegd hebbende boeit mij stats geen fuck, in game niet en op het forum ook niet (een goed argument is en blijft een goed argument ongeacht iemands stats), zolang ik het potje maar win.
Conquest large is het juist makkelijk om een hoge k/d te halen 90% van de tijd haal je daar ook een hoge k/d als je een tank hebt of een chopper golf of omen of Caspian is altijd kassa. Daarnaast bestond de mass ook al voordat er die bug was en er bestaat ook zo iets als metro rush ooit van gehoord? En continu gerevived knap dat je dat kan zien :) , dat samenspel met een inactieve clan zorgt echt voor goede teamplay. :F

• AdmiralSnipe
Erom vragen is niet toegestaan.

[ Voor 71% gewijzigd door Sn0wblind op 09-06-2012 16:29 ]

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Hallo ,
gotbf3.nl 2 server is nu een metro only /no rules dus kom gerust langs

http://battlelog.battlefi...TBF3-nl-2-64p-Metro-Only/

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

beuker19 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:31:
Hallo ,
gotbf3.nl 2 server is nu een metro only /no rules dus kom gerust langs

http://battlelog.battlefi...TBF3-nl-2-64p-Metro-Only/
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GGpTV.gif

Is't 1 April? Nu gaan de GoTers zich dus verlagen tot 64p Metro whoring ofzo? :P

Nuja, ik veronderstel dat deze drastische beslissing werd genomen omdat de GoT servers niet meer zo populair zijn als vroeger?...
Ik zal wel ooit is langskomen :o

• haarbal
DanielWW2 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:03:
En er is weer oorlog op het forum, reden: stats...
Pakt popcorn en een drankje en kijkt hoe mensen elkaar kansloos afzeiken over een spelletje. :Y)
nou ja, wapen stats he, en hoeveel invloed het heeft op je ingame prestaties. ik heb toch vaak zat dat ik 1 op 1 met een m16 of g3 tegenover iemand met een ak74 sta en het vuurgevecht win met maar een paar health punten over, dan heeft de DPS me weer gered.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Asgaro schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:57:
[...]

[afbeelding]

Is't 1 April? Nu gaan de GoTers zich dus verlagen tot 64p Metro whoring ofzo? :P

Nuja, ik veronderstel dat deze drastische beslissing werd genomen omdat de GoT servers niet meer zo populair zijn als vroeger?...
Juist

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:47

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

[...]

[afbeelding]

Hoezo een drastische beslissing? Server stond leeg en voor 64p Metro is blijkbaar veel belangstelling. Dus waarom hier niet voor inrichten als het toch niet uitmaakt?

Specs

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Pykow schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:01:
Waarom hebben ze de M27 zo hard generfed :S dat wapen heeft zoveel recoil sinds de patch.
Me beste wapen schiet nu niet meer accuraat en de damage output lijkt ook verminderd te zijn, zelfs close range haal je nu niemand meer neer.

Begin de air maps ook een beetje beu te raken met te sterke jets en heli's. krijg weer het BF2 gevoel, waarbij ik altijd zonder voeruigen speelde.
Baal hier ook van, voordat m26 een bug had was het een heel goed wapen dicht bij, nu na die fix is hij heel erg zwak geworden en heb ik moeite om van dicht bij te killen.

Elke keer verklooien alan kertz en gustav haling de wapen balance.
[...]

[afbeelding]

Je klaagt dus weer om niks. Beter dat die server word gebruikt i.p.v nutteloze stroomverspilling. Nu is het nuttige stroomverspilling en kunnen we met een gerust hart f*ck you tegen het milieu zeggen. En metro kan leuk zijn mits er maar maximaal 20 mensen in de server zitten. Hierboven word het van kwaad naar erger. tot complete nadespam...
Betafield 3. oOo

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-11 12:25
Sodeknetter, ik moet zeggen dat de patch voor mij heel goed uitpakt, ik classificeer mezelf als een middelmatige speler die Objective voor K/D ratio stelt.

- De Hitreg pakt voor mij erg goed uit, geen idee wat de oorzaak hiervan is, maar zonder dat ik erop uit was, ging het ineens stukken beter.
(Lijkt wel een performance issue, wellicht draait het net nét iets beter, en had ik eerder teveel details gebruikt)

- Fire mode wordt onthouden (na respawn )
- Nieuwe desert camo lijkt goed te werken
- MAA Gun range sterk verbeterd !
bvk schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:31:
[...]

Hoezo een drastische beslissing? Server stond leeg en voor 64p Metro is blijkbaar veel belangstelling. Dus waarom hier niet voor inrichten als het toch niet uitmaakt?
Ik vind het een goede beslissing hoor! Moest ik in de GoT clan zitten en mijn mening zou gevraagd worden, zou ik ook voor de optie gekozen hebben om een 64p Metro server in te richten, omdat dit veel volk trekt.

Maar het blijft gewoon wat grappig omdat in het verleden hier opt forum al discussies geweest zijn tegen de "beruchte 64p Metro whoring servers" ;)

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

MEN-O schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:47:
Sodeknetter, ik moet zeggen dat de patch voor mij heel goed uitpakt, ik classificeer mezelf als een middelmatige speler die Objective voor K/D ratio stelt.

- De Hitreg pakt voor mij erg goed uit, geen idee wat de oorzaak hiervan is, maar zonder dat ik erop uit was, ging het ineens stukken beter.
(Lijkt wel een performance issue, wellicht draait het net nét iets beter, en had ik eerder teveel details gebruikt)

- Fire mode wordt onthouden (na respawn )
- Nieuwe desert camo lijkt goed te werken
- MAA Gun range sterk verbeterd !
Inderdaad. Vroeger had ik veel momenten dat ik dacht, JEZUS die gast is 3x dood!
Nu gaan ze meestal wél dood, en als ze niet doodgaan is het wel degelijk mijn eigen domheid of onkunde :+

Android developer & dürüm-liefhebber

DanielWW2 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:45:
[...]

Je klaagt dus weer om niks. Beter dat die server word gebruikt i.p.v nutteloze stroomverspilling. Nu is het nuttige stroomverspilling en kunnen we met een gerust hart f*ck you tegen het milieu zeggen. En metro kan leuk zijn mits er maar maximaal 20 mensen in de server zitten. Hierboven word het van kwaad naar erger. tot complete nadespam...
Mijn eerste zin was grappig bedoeld. (zie ook de emoticon)
Mijn tweede zin vraagt naar de reden.
Mijn derde zin toont aan dat ik wel is zal langskomen.

Klagen is dus niet te vinden. :)
Asgaro schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:52:
[...]

Mijn eerste zin was grappig bedoeld. (zie ook de emoticon)
Mijn tweede zin vraagt naar de reden.
Mijn derde zin toont aan dat ik wel is zal langskomen.

Klagen is dus niet te vinden. :)
Verpest mijn geklaag op jou geklaag nou niet. :+

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik heb de nieuwe wapens geprobeerd van de Assault class, AUG G3 en de SCAR-L ofzoiets, toch blijft de M416 koning.

http://battlelog.battlefi...how/33981378/1/351804938/

De AUG is net wat te stroperig voor me.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 14:54
Pff sommige server admins zijn echt triest.
Meteen blazen en dreigen, doe je wat ze zeggen kicken ze je alsnog. 8)7

Men beweert dat boven op de kraan in Nostahr canals zitten een "map glitch" is.
Als dat zo was had DICE die al wel gefixed lijkt me. Triest.

Enfin, sinds de patch valt me op dat knife kills erg laggy zijn voor het slachtoffer op de grond zakt. Iemand die dat ook heeft gemerkt?

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-11 14:13
heerlijk muziekje om onder BF3 te zetten [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gTw2YvutJRA]
Sypher schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:11:
Pff sommige server admins zijn echt triest.
Meteen blazen en dreigen, doe je wat ze zeggen kicken ze je alsnog. 8)7

Enfin, sinds de patch valt me op dat knife kills erg laggy zijn voor het slachtoffer op de grond zakt. Iemand die dat ook heeft gemerkt?
Kan er toch gewoon met parachute op landen? Snap hun punt dan niet echt.

Verwijderd

• tobitronics
Effe mijn HD7850 2GB van Asus gisteren ingebouwd, een test run gedraaid met de missie 'Going Hunting' en een lichte OC toegepast en vandaag mijn eerste potje BF3 met alles maxed out gespeeld >:) Beautiful 8)

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47
Op TDM servers wordt er regelmatig gekicked voor het campen boven op die kraan. Nadeel is namelijk dat je daar alleen kan komen met de radio beacon. Vindt het eigeniljk niet zo heel vreemd, als je daar gaat zitten wordt het één groot campfest. Af en toe er op zitten voor wat overzicht is leuk, maar het hele potje daar wat zitten campen is wat lame.

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Zag dat er al Close Quarters servers up zijn. Kun je die vandaag al joinen als je het Premium pakket aanschaft of moet je wachten tot dinsdag/woensdag?

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:26
Frank76NL schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:02:
Zag dat er al Close Quarters servers up zijn. Kun je die vandaag al joinen als je het Premium pakket aanschaft of moet je wachten tot dinsdag/woensdag?
Als je er eentje joined krijg je deze melding: "You need to download and install this expansion"

EDIT: Dit is ook leuk om eens te bekijken! YouTube: Battlefield 3: Patchbusting v1.05 (June Patch)

[ Voor 20% gewijzigd door Qlii256 op 09-06-2012 21:34 ]

• bloodlynx
Hebben meer mensen dat de game echt vaak crashed terwijl je een game joined?

• bvk

bvk

Asgaro schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:47:
[...]

Ik vind het een goede beslissing hoor! Moest ik in de GoT clan zitten en mijn mening zou gevraagd worden, zou ik ook voor de optie gekozen hebben om een 64p Metro server in te richten, omdat dit veel volk trekt.

Maar het blijft gewoon wat grappig omdat in het verleden hier opt forum al discussies geweest zijn tegen de "beruchte 64p Metro whoring servers" ;)
Ach, aan lege servers heb je inderdaad ook niets... We hebben met de GoT clan altijd getracht de servers in te richten zoals de leden dat wilden en in het begin was dat prima. Nu zijn er nog steeds teveel servers en moet je ze echt "opstarten" om ze vol te krijgen.

Ook zijn de mapvote en adaptive slots nu weg, helpt misschien in het laten vinden van de servers. Nadeel is dat TS sync nu dan ook weg is, jammer dan...

Specs

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Sypher schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:11:
}:O

Das een goeie. Even los van of het wel of geen glitch is, lekker makkelijke redenatie, het is mogelijk, dus het is geen glitch :+

• AdmiralSnipe
Die heatseeking missiles van heli falen nog steeds tegen jets.
Zat net met Bee op caspian borden en toen ik een jet gelocked had vlogen de raketten gewoon bij dat ding langs.
Kunnen er trouwens 64 man in die CQ maps??
Zag servers met /64, /48 en /32 man staan bij CQ DLC terwijl ik dacht dat het max 8 vs 8 was.
tobitronics schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:57:
heerlijk muziekje om onder BF3 te zetten [video]
Is toch hetzelfde liedje... 8)7

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:12:
Zat net met Bee op caspian borden en toen ik een jet gelocked had vlogen de raketten gewoon bij dat ding langs.
Zag servers met /64, /48 en /32 man staan bij CQ DLC terwijl ik dacht dat het max 8 vs 8 was.

[...]

[...]

Is toch hetzelfde liedje... 8)7
Beetje :)

• boelensman1
  • Laatst online: 29-10 17:05
Weet iemand of je bf3 premium kan giften? En kan je het uberhaubt kopen als je geen bf3 hebt?

CTO van Appeal

Verwijderd

boelensman1 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:17:
Weet iemand of je bf3 premium kan giften? En kan je het uberhaubt kopen als je geen bf3 hebt?
Neen, je moet het kopen met je EA account waarop je BF3 is geinstalleerd.

• Avioto
  • Laatst online: 19:11
Weet iemand wat Gun Master voor mode is? Is het alleen voor Close Quarters?

Steam/XBL: Avioto

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ooit..

Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/303/knipselze.png

• AdmiralSnipe
Avioto schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:36:
Weet iemand wat Gun Master voor mode is? Is het alleen voor Close Quarters?
Dan krijg je elke keer dat je iemand killed een ander wapen.
Op het laatst krijg je een knife en als je dan iemand knifed win je de game.
Denk dat het idd alleen voor CQ is.

• bvk

bvk

Snap niet dat admins hun servers nu al op CQ zetten, heeft nog geen enkel nut...

Specs

Verwijderd

Terwijl het natuurlijk prima op TDM-maps zou kunnen, dus ik weet het zo net nog niet.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-11 11:07
Qlii256 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:14:
[...]

Als je er eentje joined krijg je deze melding: "You need to download and install this expansion"
Ja die melding kreeg ik ook, en vervolgens.. niets. Misschien mis ik iets

edit: officieel pas vanaf 12-6 lees ik

[ Voor 6% gewijzigd door loewie1984 op 09-06-2012 22:51 ]

discogs

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

bvk schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:49:
[...]
Snap niet dat admins hun servers nu al op CQ zetten, heeft nog geen enkel nut...
Waarschijnlijk willen ze wel maar kunnen ze niet, omdat PS3 early access krijgt :r

Android developer & dürüm-liefhebber

• rickyy
Hoe installeer jij hem? Als ik een server wil joinen (waar al 9 mensen op zitten) staat er dat ik moet installeren en dat ik origin kan openen. Daar staat alleen maar Battlefield 3...

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:36

yzx

rickyy schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:51:
[...]

Hoe installeer jij hem? Als ik een server wil joinen (waar al 9 mensen op zitten) staat er dat ik moet installeren en dat ik origin kan openen. Daar staat alleen maar Battlefield 3...
Omdat CQ pas dinsdag er is voor de PC hoor ;)

Dat zijn beta spelers die op die servers zitten

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

bvk schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:49:
Ik snap dat wel, nu alvast je server klaar zetten betekent dat hij direct na de update draait. Als je er mee wacht ga je weer achter de feiten aanlopen omdat je admins zitten te slapen en dan zit iedereen allang op andere servers te spelen en blijft je server leeg.

• bvk

bvk

Tsurany schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:53:
[...]

Ik snap dat wel, nu alvast je server klaar zetten betekent dat hij direct na de update draait. Als je er mee wacht ga je weer achter de feiten aanlopen omdat je admins zitten te slapen en dan zit iedereen allang op andere servers te spelen en blijft je server leeg.
Ja, maar op dit moment (de 9e) zorgt het alleen maar voor posts zoals die van Haakontje. Op de 11e in de avond bijvoorbeeld is ook ruim op tijd.

Specs

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:12:
Ja, dat ging best lekker. Jij piloot en ik gunner. Die heat-seekers sloegen inderdaad niet in, terwijl hij geen flares/ecm had gedropped. Geen scherpe bochten ofzo, heel vaag.

Helaas ook weer genoeg noobs in het spel. Zo spawnde ik bij een squadmate in een tank en hij blijf ruim achter vlag E (tank station) staan, terwijl we alle vlaggen hadden. Hij reed zelfs in paniek weg omdat ik met de CITV aan het locken was. Hij dacht natuurlijk dat hijzelf gelockt was 8)7 En hij reed ook constant weg toen ik wilde repairen. Frustrerend...
Zelfde met rush. Is gemaakt voor 32 maar daar zijn ook /64 servers van. Zal wel hetzelfde zijn met CQ.

Overigens zie ik dat er al mensen spelen op CQ-servers, hoe kan dat...
Onder andere deze.

[edit]
Oh yeah, I'm jack of all trades 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Bee.nl op 09-06-2012 23:29 ]

Hugh Hefner die beetje verdikt is en achter een bar staat.
Oja, en hij werkt momenteel samen met EA en promoot dus BF Premium zoals je ziet!
(Playboy DLC incoming?)

Afbeeldingslocatie: http://blogscdn.battlefield.com/wp-content/uploads/2012/06/IMG_4668.jpg

Just kidding hé http://blogs.battlefield....-recap-see-you-next-year/

[ Voor 17% gewijzigd door Asgaro op 09-06-2012 23:28 ]

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
yzx schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:52:
[...]

Omdat CQ pas dinsdag er is voor de PC hoor ;)

Dat zijn beta spelers die op die servers zitten
Het enige wat je doet is Battlelog voor de gek houden en faken dat je Close Quarters hebt.. in feite heeft dit geen enkel nut omdat je toch nooit de servers kan joinen aangezien je de echte bestanden niet op je computer hebt. Uiteindelijk krijg je net als iedereen een LOADING scherm te zien en kun je niks.. nog even wachten dus.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jyHQHY57OWI]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=huvQdhIml3k]

• yzx

yzx

Wat footage van mij en een M1014

Rate, comment and sub ;)

En wat kritische opbouw mag ook wel :P en nee niet over mijn speelstijl

• bvk

bvk

Spekkie voor ons bekkie @ RTL 7 op dt moment!

Specs

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:18
25 kills with shotguns
0 / 25

Terwijl ik al de SPAS heb gebruikt en de 870 Combat...bij welke telt ie wél de kills mee?

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 01:41
En speelde je ook als Engineer? Want die assigments zijn gebonden aan je class.

'I reject your reality and substitute my own'

• vinom
Oh...

• Sypher
Tsurany schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:12:
[...]

Kan er toch gewoon met parachute op landen? Snap hun punt dan niet echt.
Yep
Adanteh schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:33:
Op TDM servers wordt er regelmatig gekicked voor het campen boven op die kraan. Nadeel is namelijk dat je daar alleen kan komen met de radio beacon. Vindt het eigeniljk niet zo heel vreemd, als je daar gaat zitten wordt het één groot campfest. Af en toe er op zitten voor wat overzicht is leuk, maar het hele potje daar wat zitten campen is wat lame.
Als je er gewoon legaal kan komen, is het geen map glitch. Maar het is niet alsof je onkillbaar ben of 100% van de map kan overzien. Het is een betere plek, maar toch. :)

• Joshuatree
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:29
Ik weet niet of dit de juiste plek is om deze vraag te stellen maar heeft er misschien iemand voor mij een goed Setpoint Logitech profiel voor de G700 voor BF3

Alvast bedankt _/-\o_

• tobitronics
Joshuatree schreef op zondag 10 juni 2012 @ 09:52:
Ik weet niet of dit de juiste plek is om deze vraag te stellen maar heeft er misschien iemand voor mij een goed Setpoint Logitech profiel voor de G700 voor BF3

Alvast bedankt _/-\o_
Geen. Setpoint is zo verschrikkelijk kl*te dat je er bijna niks mee kan. Ik heb een keer geprobeerd om een sniperbutton te maken, maar dat kan simpelweg niet. Je zult het moeten doen met de ingame settings. Of natuurlijk wachten op LGS.

• bloodlynx
theburninglink schreef op zondag 10 juni 2012 @ 02:10:
En speelde je ook als Engineer? Want die assigments zijn gebonden aan je class.
Dat is denk ik onzin ik heb het met medic gehaald. En waarom kan er met de andere Assignments dan wel gespeeld worden met andere classes?

[ Voor 33% gewijzigd door bloodlynx op 10-06-2012 10:21 ]

• Sypher
bloodlynx schreef op zondag 10 juni 2012 @ 10:17:
[...]

Dat is denk ik onzin ik heb het met medic gehaald. En waarom kan er met de andere Assignments dan wel gespeeld worden met andere classes?
Volgens mij maakt het weinig uit welke rank je hebt, tenzij de wapens class-specifiek zijn (carbines voor engineers, C4 voor Support)

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:52

Phntm

Tlingelingeling

Jezus, ik krijg het niet voor elkaar om squad repairs te krijgen. Zit er iemand uit me squad in een wagen, probeer ik het te repairen, krijg ik alleen repair +10's.

• yzx

yzx

Phntm schreef op zondag 10 juni 2012 @ 11:15:
Jezus, ik krijg het niet voor elkaar om squad repairs te krijgen. Zit er iemand uit me squad in een wagen, probeer ik het te repairen, krijg ik alleen repair +10's.
Lawl, had het met DanielWW2 op firestorm gedaan, duurde 5 minuten voor 30 repairs ofzo

Verwijderd

Volgens mij moet die de driver zijn om squad repairs te krijgen. En assignments zijn niet gemaakt om ze vervolgens te cheaten :P

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 23:25
Sypher schreef op zondag 10 juni 2012 @ 09:23:
[...]

Yep

[...]

Als je er gewoon legaal kan komen, is het geen map glitch. Maar het is niet alsof je onkillbaar ben of 100% van de map kan overzien. Het is een betere plek, maar toch. :)
Ik heb het graag genoeg dat daar snipers gaan zitten. Dat zijn echt vogels voor de kat daar. Iedereen zit te snipen met zo een mega scope met scope glint, dan is het gewoon hoofdjes poppen met de M40+Acog. Of M320 all the way, dan zie je ze ooit mooi vliegen :D

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

gerre22 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 11:38:
[...]

Ik heb het graag genoeg dat daar snipers gaan zitten. Dat zijn echt vogels voor de kat daar. Iedereen zit te snipen met zo een mega scope met scope glint, dan is het gewoon hoofdjes poppen met de M40+Acog. Of M320 all the way, dan zie je ze ooit mooi vliegen :D
Precies. Weer een hoop gewhine om niks.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• bloodlynx
Gewoon een helie op z'n kant leggen en met z'n 2en repairen >:)

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
En je wilt dat Jezus je daar bij helpt¿

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
pafdaddy schreef op zondag 10 juni 2012 @ 12:41:
[...]
En je wilt dat Jezus je daar bij helpt¿
Lachen man...

/ontopic
Ik wil wel helpen met squad repairs, heb zelf ook hulp gehad van Pykow. Voeg me maar toe en dan join ik je wel als ik tijd heb.

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:51

ikt

...

Wat denken jullie van C4 op een jeep en daarmee tanks/gebouwen opblazen? Ik krijg alleen maar negatieve reacties...

• vinom
Dat is leuk om te doen op z\n tijd :)

Verwijderd

Lolol, kom ik server binnen, spawn ik op een squadmate, die wordt aanngevallen door 2 vijanden die ik dan netjes afmaak met m'n MTAR-21, daarna: You were kicked, reserved slot.

In minder dan 10 sec :)

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
ikt schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:15:
...

Wat denken jullie van C4 op een jeep en daarmee tanks/gebouwen opblazen? Ik krijg alleen maar negatieve reacties...
Het vereist de nodige skill, dus ik vind dat mensen onterecht "C4 noob faggooooot" roepen, maar het is wel een beetje jammer als je ook zelfmoord pleegt :P

• AdmiralSnipe
Heb best wel zin in CQ, dat gunmaster ziet er ook wel geinig uit (ben benieuwd hoe spelers die bijna altijd met 1 wapen spelen daarmee om gaan).
Lijkt me wel leuk om GoT vs GoT te doen op CQ maps.

Aah daar ga ik wel het voordeel hebben :D Kan met elk wapen wel overweg dus dat moet wel goedkomen. En snel een voorsprong opbouwen, scheelt ook.

• rickyy
Ik zie alleen weer de fout die ze met CS:GO ook hebben gemaakt; nadat je iemand killed krijg je direct een ander wapen terwijl er nog een tweede of derde persoon op je af stormt. Dan heb je dus geen schijn van kans meer.

Op de consoles valt het mee omdat ze daar nog geen snorlax op 10 meter kunnen raken maar op de PC wordt dit wel een issue denk ik.

En aangezien patches komen met de volgende DLC heb ik er weinig vertrouwen in.

But we'ill see how it goes.

rickyy schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:43:
Ik zie alleen weer de fout die ze met CS:GO ook hebben gemaakt; nadat je iemand killed krijg je direct een ander wapen terwijl er nog een tweede of derde persoon op je af stormt. Dan heb je dus geen schijn van kans meer.

Op de consoles valt het mee omdat ze daar nog geen snorlax op 10 meter kunnen raken maar op de PC wordt dit wel een issue denk ik.

En aangezien patches komen met de volgende DLC heb ik er weinig vertrouwen in.

But we'ill see how it goes.
Lol, ik ging net hetzelfde zetten :)
Vind dit ook een grote design flaw eigenlijk. Je zou zélf het moment moeten bepalen waarop je van wapen wilt wisselen. (maar natuurlijk met een limiet zodat na bv 5 sec. je verplicht switcht naar volgend wapen)
Want als je inderdaad temidden van een bosje vijanden zit...

Maar toch kijk ik uit naar Gun Master, hoewel ik meer het type ben die bij 2 à 3 voorkeurswapens blijft en daar 80% van de tijd blijft mee spelen. :)

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:25
Ik krijg invites van een random gast UmadNow :X gister ook al!
Pagina: 1 ... 9 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.