Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
F2000 oOo

Idd, aan alle haters:
Afbeeldingslocatie: https://www.picbadges.com/badges-assets/790/2801723_1309615972.png
Afbeeldingslocatie: http://25.media.tumblr.com/tumblr_lp45g0lwjf1qgt40no1_400.gif

(kga et straks bezien)

[ Voor 27% gewijzigd door Asgaro op 08-06-2012 20:14 ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

Aan alle haters:
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/6/15904561251-orig.png

Android developer & dürüm-liefhebber

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-11 06:22
Past wel bij: dilicious food. :+
Asgaro schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:35:
Int vet mijn antwoorden :)

[...]
Wat betreft de crouch ADS, dit maakt in battlefield 3 geen verschil ten opzichte van staand ADS. In staand move en crouch move is wel miniem verschil (hip fire) maar dit is niet vaak doorslaggevend. Echter als je crouched beweeg ik (je?) automatisch veel minder en tussen crouch ADS en move staand ADS zit wel significant verschil. Bij de meeste shooters maakt dit wel (veel) uit dus het is er een beetje als automatisme ingeslopen. Daar komt bij dat je met een M16a3 heb je 1 goede burst nodig (7 kogels zijn met een beetje recoil control spot-on te 'deliveren') in crouch ADS en de vijand is neer.

Jouw verhaal met de grenade kan ik wel inkomen, dat wil zeggen dat ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar in BF3 merk ik dat ik de grenaat hoofdzakelijk defensief gebruik, m'n assault rifle is meestal sneller :+.

Met jouw toggele to zoom uitleg kan ik inkomen op als je met de muis zoomt, maar met hold to zoom zou het toch makkelijker moeten zijn om drag shots te maken lijkt me. ik speel (op redelijk aardig niveau, al zeg ik het zelf) online shooters sinds Quake 2 waar zoom nog totaal geen issue was dus dat kwam pas later in het syteem :).

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Even Binum in z'n video rammen zegt 'm :9
Wie is er zo vriendelijk om mij te helpen met de laatste 2 Squad repairs !!
ben al 2,5 uur bezig voor 8 squad repairs. steeds lopen rijden ze door en haal ik hem niet.
Echt de allerlaatste die ik moet halen

Angelo NL / Global Cargo VTC

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Pykow schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:28:
Wie is er zo vriendelijk om mij te helpen met de laatste 2 Squad repairs !!
ben al 2,5 uur bezig voor 8 squad repairs. steeds lopen rijden ze door en haal ik hem niet.
Echt de allerlaatste die ik moet halen
Ik moet er nog vijftig 47, deal?

Verwijderd

PixelShooter schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:27:
[...]

Even Binum in z'n video rammen zegt 'm :9
Ik dacht dat die gast totaal niet bekend was, dus ik ram hem erin. Vijf min later: youtube: we hebben overeenkomstige inhoud ontdekt...

HOW DA FUQ? 8)7

Verwijderd

Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Als gunner erbij in een tank en wachten tot een disable: tank kan niet wegrijden en heb je die twee repairs in notime.

• RangedNeedles
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:29:
[...]

Ik dacht dat die gast totaal niet bekend was, dus ik ram hem erin. Vijf min later: youtube: we hebben overeenkomstige inhoud ontdekt...

HOW DA FUQ? 8)7
Bwah, vooral vroeger, in het so-called 'jumpstyle tijdperk', toen best nog wel :)

• NinjaTuna
@Pykow
Wil je nou wat doen of niet?

Verwijderd

PixelShooter schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:30:
[...]

Bwah, vooral vroeger, in het so-called 'jumpstyle tijdperk', toen best nog wel :)
Oh ja, de muziek pastte wel ^^

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:36
Is dat het Belgisch volkslied aan het begin en eind?

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:34:
[...]

Is dat het Belgisch volkslied aan het begin en eind?
Jup :)

• AdmiralSnipe
Weten we dat ook weer! :)

Verwijderd

Hmmm heb een nieuwe pc gekocht echter werkt Battlefield niet meer lekker. Na ong 2 minuten springt ie terug naar winkels. Op de achtergrond staat het nog wel aan, maar kan er met geen mogelijkheid meer naar toe.

PC: Ivybridge + gtx670. Iemand meer ervaring mee? Virusscanner en alles heb ik eraf gehaald, geen resultaat.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2012 21:02 ]

• NinjaTuna
Godallemachtig wat een kutteam had ik net, third stage metro, ZOVEEL mogelijkheden, maar nee, we blijven gewoon lekker allemaal in die locker hall zitten campen en mensen schieten tot de resources op zijn. mongooltjes. ondertussen zat er ook nog een meisje in de server dus er werd meer geouwehoerd dan geschoten...

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:18
Wat, de video of de F2000 ?:P
De F2000. Heb niet gekeken toen ik las dat het "Belgisch" volkslied word afgespeeld. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:50
F2000, ben er vandaag aan begonnen maar man wat een baggerwapen is dat. Dichtbij own je wel aardig, maar op mid leg ik het meestal al af (kan ook door mijn beperkte skills komen natuurlijk :P)
net dat ik het post krijg ik eindelijk de 2 squad repairs, heb er echt lang overgedaan. maar ik ben altijd beschikbaar om je squad repairs te geven. Gewoon een server joinen, op een tank in je basis schieten, instappen en jij repairen en dat steeds herhalen ;)

Nu lekker een weekendje de wapens testen.
Aug A3 lijkt een sterke map op kleine maps.
ACW-R is naast de M4A1 mijn favo gun en in sommige situaties beter dan de M4A1

[ Voor 24% gewijzigd door Pykow op 08-06-2012 21:14 ]

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:53:
Hmmm heb een nieuwe pc gekocht echter werkt Battlefield niet meer lekker. Na ong 2 minuten springt ie terug naar winkels. Op de achtergrond staat het nog wel aan, maar kan er met geen mogelijkheid meer naar toe.

PC: Ivybridge + gtx670. Iemand meer ervaring mee? Virusscanner en alles heb ik eraf gehaald, geen resultaat.
Ik neem aan dat je bureau blad bedoeld? Wat voor geheugen heb je? Heb je dat getest? Daarnaast overal de laatste drivers van?

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 13:36

Murk

Is this thing on?

Yay nieuw deeltje. En de teller staat alweer op 700 posts in 2 en een halve dag, mooi om te zien dat het slowchat gehalte aan het afnemen is.

offtopic:
Wat betreft die birthday coupon om te gebruiken voor premium, volgens deze site zou ik na het aanvinken van die mail-optie dus volgende week een mailtje moeten ontvangen, maar ik hoop van harte dat ik mijn goede DoB heb ingevuld ten tijde van het aanmaken van mijn EA account. Want als je dat niet doet heb je echt een kwaaie aan EA :+

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Verwijderd

bloodlynx schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:15:
[...]

Ik neem aan dat je bureau blad bedoeld? Wat voor geheugen heb je? Heb je dat getest? Daarnaast overal de laatste drivers van?
Yup, heb corsair dd3 1600 geheugen. laatste nvidia drivers had ik al inderdaad. Media player heb ik hetzelfde mee, beeld blijft gewoon draaien maar ik kan nergens meer opklikken. toch maar eens wat herinstalleren....

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

NinjaTuna schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:54:
Godallemachtig wat een kutteammap had ik net, third stage metro, ZOVEEL mogelijkheden, maar nee, we blijven gewoon lekker allemaal in die locker hall zitten campen en mensen schieten tot de resources op zijn. mongooltjes. ondertussen zat er ook nog een meisje in de server dus er werd meer geouwehoerd dan geschoten...
You've spelled "map" wrong.

EDIT: Ik kon weer geen kat raken op BF3, behalve met de AEK... Nieuw favo wapen: CHECK :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Mavamaarten op 08-06-2012 21:48 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Scar-L unlocked :D

Verwijderd

Ben toch wel benieuwd wat al de 'metronoobs' gaan doen als CQ uitkomt. Heb geen zin dat heel die DLC wordt verpest door mensen die in hoekjes zitten te campen. Ik wil actie, flanken en knallen!
Omdat de actie zo snel gaat in CQ, als het goed is, ben je dus ook vaker dood. Zou DICE iets hebben gedaan met het respawnen? Heb geen zin om iedere keer 10 sec te moeten wachten voordat ik weer kan, om daarna na 30 seconde (en 4 kills :P ) weer dood te zijn. Ja, ik weet dat de server dat kan instellen, maar je bent al vrij veel tijd kwijt aan de kill-cam etc, wat je niet kunt overslaan.

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:51:
Ben toch wel benieuwd wat al de 'metronoobs' gaan doen als CQ uitkomt. Heb geen zin dat heel die DLC wordt verpest door mensen die in hoekjes zitten te campen. Ik wil actie, flanken en knallen!
Omdat de actie zo snel gaat in CQ, als het goed is, ben je dus ook vaker dood. Zou DICE iets hebben gedaan met het respawnen? Heb geen zin om iedere keer 10 sec te moeten wachten voordat ik weer kan, om daarna na 30 seconde (en 4 kills :P ) weer dood te zijn. Ja, ik weet dat de server dat kan instellen, maar je bent al vrij veel tijd kwijt aan de kill-cam etc, wat je niet kunt overslaan.
Campen in CQ lijkt me niet zo zinvol, na een paar weken ken je de "populaire" hoekjes wel.
Dus je springt in slowmo de hoek om en popped zo dat hoofdje van de camper.
BAM!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:51:
Nou speel ik best veel Metro en moet zeggen dat het campen erg meevalt imho. Natuurlijk heb je wel vaak lock situaties maar dat is geen campen.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Verwijderd

Zolang er geen serieuze pogingen gedaan worden om die situaties te doorbreken (granaten spammen, snipen, met je LMG liggen wachten) noem ik het wel campen. Maargoed, dat is ook gewoon het mapdesign van Metro; je kúnt niet flanken en dus ook moeilijk doorbreken. Zelden een potje gehad waarbij beide partijen de macht over B afwisselden.
De CQ maps zouden wel meer flankmogelijkheden moeten hebben (al dan niet omdat je eerst een muurtje opblaast), dus dat zou een stuk beter moeten worden. CQD klinkt sowieso als goede modus.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Murk schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:25:
offtopic:
Wat betreft die birthday coupon om te gebruiken voor premium, volgens deze site zou ik na het aanvinken van die mail-optie dus volgende week een mailtje moeten ontvangen, maar ik hoop van harte dat ik mijn goede DoB heb ingevuld ten tijde van het aanmaken van mijn EA account. Want als je dat niet doet heb je echt een kwaaie aan EA :+
offtopic:
Wat een idioot zeg. Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen dat EA voor het totaal, compleet en permanent verwijderen van je profiel en alle games die erbij horen ze wat meer informatie willen dan dat je een mailtje kan sturen? Lijkt me nogal evident dat het een behoorlijk ingrijpend iets is, en je dus extra bevestiging wilt dat je met de echte eigenaar van het account van doen hebt.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 22:17:
Zolang er geen serieuze pogingen gedaan worden om die situaties te doorbreken (granaten spammen, snipen, met je LMG liggen wachten) noem ik het wel campen. Maargoed, dat is ook gewoon het mapdesign van Metro; je kúnt niet flanken en dus ook moeilijk doorbreken. Zelden een potje gehad waarbij beide partijen de macht over B afwisselden.
De CQ maps zouden wel meer flankmogelijkheden moeten hebben (al dan niet omdat je eerst een muurtje opblaast), dus dat zou een stuk beter moeten worden. CQD klinkt sowieso als goede modus.
Op de server waar ik vaak speel gebeurt dat wel (flanken, B afwisselen). Campen is stil in een hoekje liggen wachten en op die server valt dat erg mee.

Sinds de patch heb ik overigens veel (vaker) disconnects na een tijdje spelen. ( En ja, PB is up to date en verder is er ook niets veranderd.)

Anderen daar ook last van :?

[ Voor 10% gewijzigd door Help!!!! op 08-06-2012 22:46 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-10 15:39
Eindelijk BF3 gekocht nudat ik een goede pc heb! :D Ik ga eens op zoek naar de tweakers server. spelen daar vaak mensen op?

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 01:41
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 22:17:
Wat ik en mijn squad doen tijdens het metro spelen: B volspammen met smoke en doorrennen naar C, whatever the cost :)

'I reject your reality and substitute my own'

They call me Jack, I'm the master of all trades!

Dit bericht is enkel voor Premium spelers. Niet-premium spelers kunnen een Premium berichten licentie afsluiten voor vijf euro per maand. Indien u wel dit bericht leest maar geen Premium bezit bent u in overtreding.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:52

Phntm

Tlingelingeling

Tsurany schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:08:

Dit bericht is enkel voor Premium spelers. Niet-premium spelers kunnen een Premium berichten licentie afsluiten voor vijf euro per maand. Indien u wel dit bericht leest maar geen Premium bezit bent u in overtreding.
Herpderp premium master race over here.

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:30

Post voortaan normale links.

[ Voor 12% gewijzigd door Sn0wblind op 08-06-2012 23:25 ]

Je bent laat Tsu, die heb ik al een halve dag. :+
thibaultvdb schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 22:51:
Eindelijk BF3 gekocht nudat ik een goede pc heb! :D Ik ga eens op zoek naar de tweakers server. spelen daar vaak mensen op?
Ja, die servers staan nu al z'n 3 maanden stroom te verbruiken. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• RangedNeedles
  • Niet online
Murk schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:25:
offtopic:
Die man is pro! Van dat serieus intellectueel Engels gebruiken en de legislatuur omtrent onlinezaken kennen, nice :9

Trouwens die link die je hebt gepost, is al eens de revue gepasseerd. Zoals er toen ook gezegd werd, en ook te lezen valt op die pagina, werkt het verre van altijd dat ze je 'n B-Day coupon geven. Heb zelf 3x 'meegedaan', wel, tot op dag van heden niets :P

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

zo vandaag eens lekker gespeeld.
op aanraden van een vriend de m1014 geprobeerd.woei, wat een lekker wapen, ideaal voor cc
en de f200o is ook erg lekker met 4x scope, doet ie het goed op alle afspanden(ok het is geen sniper)

ora et labora

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:43
DanielWW2 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:40:
[...]

Je bent laat Tsu, die heb ik al een halve dag. :+
[...]

Ja, die servers staan nu al z'n 3 maanden stroom te verbruiken. :Y)
die tweakers servers zijn idd permanent leeg lijkt het.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Tsurany schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:50:
[...]

Ik heb dan ook meer te doen in m'n leven ;)
Ja smoesjes. :P

DanielWW2 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:09:
[...]

De F2000. Heb niet gekeken toen ik las dat het "Belgisch" volkslied word afgespeeld. ;)
Afbeeldingslocatie: http://anongallery.org/img/8/7/thats-racist.gif

ONTOPIC: Ik kijk wel uit naar die AC-130. Vooral omdat je er altijd kan vanuit spawnen met parachute. Zie je hele tijd mensen droppen over de map :9~

[ Voor 21% gewijzigd door Asgaro op 09-06-2012 00:02 ]

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Zo, voor het eerst in maaaaaaaaanden weer eens infantry gespeeld (na jet service star 30 te hebben gehaald) en dan kom ik meteen tot de ontdekking: wat een geneuzel allemaal over die wapens en wat het beste schiet en wat niet, welke scope, hoeveel recoil en links rechts of naar boven en al die andere zogenaamd heel belangrijke stats en features...

Heb gewoon de M16A3 gepakt en daarna de PP19 en ik deed in een potje TDM meteen weer mee in de bovenste regionen (als ik eerste plaats zou zeggen klink het wel heel arro ;) ). Welk wapen het beste is, is dus gewoon wat jij leuk vindt, welke er leuk uitziet en welk geluid lekker is om te horen. Het is gewoon de speler erachter. Al die stats van die wapens zeggen dus (nog steeds) echt totaal (!) geen ruk.

Eindelijk maar weer eens wat spelen voor unlocks...

Steam || Diablo 3

Je denkt toch niet dat iemand zo'n mening serieus neemt als die gepost wordt door iemand met zulke stats?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 01:41
Wow, ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit iemand heb gezien die met 250+ uur slechts 2 classes heeft gespeeld :O

'I reject your reality and substitute my own'

• haarbal
na een maand of wat alleen op fallobstclan slow vehicle spawn dacht ik even een "normale" server te joinen.

niet dus, instant vehicle spawn, wat een puinhoop, wel een goeie gelegenheid om de maa even uit te proberen. De damage van de jets is echt enorm veel minder, vooral de splash lijkt minder, jets komen nu op je af en missen gewoon het gros van de raketten.

de range van de aa is wel een beetje belachelijk geworden, tegen jets doet het geen kont omdat die hard gaan en veel bochten maken, maar voor de heli's kan het wel eens heel vervelend gaan worden.

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:14
Makkelijk schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:36:
[...]

Ja ik bedoelde ook eigenlijk indirecte ontploffing. Onderaan trappen liggen vaak claymores of C4. Als er dan een grenaat op valt heb je best een flinke boem.
Simpel: gooi er een berg mine's neer en een nate erop :)
**BOEM**
Of schiet ze kapot :)

Verwijderd

Eindelijk, de MTAR :)

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Is het iemand anders ook opgevallen dat zijn weapon accuracy opeens hoger/lager is in battlelog? Bij mij is het nu eindelijk een wat logischer getal (was altijd 22-23%, nu opeens 16%)

Verwijderd

Voertuigen tellen niet meer mee voor je accuracy. Was eerst wel zo, dus het kan idd omlaag of omhoog zijn gegaan. Bij mij gelijk gebleven rond de 17% (is omlaag gegaan sinds de vorige, M26-bug patch)
Wat betreft de range van de MAA: die is idd flink gebuffed. Ik speel altijd wel met zoom optics, die ik ook wel gebruik, tenzij er iets heel erg dichtbij is (en dan zijn ze sowieso screwed). Ik kan ingezoomd prima heli's neerhalen die flink ver weg zijn, zonder dat ze enig idee hebben waar ik sta. Andersom heb ik nog niet veel ervaring, want op elke server staan vaak wel 3 chopper whores, dus daar ga ik dan niet bij staan :) Dan pak ik wel een tank of ga ik gewoon als infantry het gevecht aan.
Tegen jets maakt die range idd niet veel uit, want die kunnen nogsteeds rockets spammen terwijl je weinig raakt in een burst. Zolang je bochtjes blijft maken als jet zijn eig alleen andere jets gevaarlijk.
ik heb 3 maanden geen last meer gehad van me pc, spontaant reboots, Geheugen fout en nu weer 2 dagen volop problemen ;) zucht wordt echt tijd voor een nieuwe pc.

Gisteren met de Aug A3 gespeeld en het is toch best wel een heerlijk wapen.
ik ben nu een beetje alles aan het testen, vandaag de LST en de scar-l proberen.
jammer dat de nieuwe wapens geen camo's hebben gekregen tijden de release.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
l0n3w012ph schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 00:16:
Zo, voor het eerst in maaaaaaaaanden weer eens infantry gespeeld (na jet service star 30 te hebben gehaald) en dan kom ik meteen tot de ontdekking: wat een geneuzel allemaal over die wapens en wat het beste schiet en wat niet, welke scope, hoeveel recoil en links rechts of naar boven en al die andere zogenaamd heel belangrijke stats en features...

Heb gewoon de M16A3 gepakt en daarna de PP19 en ik deed in een potje TDM meteen weer mee in de bovenste regionen (als ik eerste plaats zou zeggen klink het wel heel arro ;) ). Welk wapen het beste is, is dus gewoon wat jij leuk vindt, welke er leuk uitziet en welk geluid lekker is om te horen. Het is gewoon de speler erachter. Al die stats van die wapens zeggen dus (nog steeds) echt totaal (!) geen ruk.

Eindelijk maar weer eens wat spelen voor unlocks...
Je pakt twee wapens die allebei redelijk hetzelfde schieten en allebei redelijk allround wapens zijn, en je conclusie is dat ze alle wapens hetzelfde zijn :?

Maar belangrijker, wel één heel potje, en die heb je nog geen eens uitgespeeld...
Dus daar zegt je score ook weinig tov de score van andere. Als je die wel vergelijkt haal je namelijk nauwlijks de middenmoot.

[ Voor 7% gewijzigd door Sissors op 09-06-2012 09:32 ]

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:43
yzx schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:59:
Dan werkt die alleen met de aug want smoke gister met de G3 ging niet zo :(
Werkt ook alleen met de aug. Geloof dat nog niet iedereen de bug begrijpt. Das raar want je merkt het snel genoeg als je de bug misbruikt. Het enige verschil is namelijk dat de granaat gewoon de snelheid en het trajectory van een assault rifle bullet heeft, en dus bijna geen drop. Maar goed, juist de tijd en de drop maakt het moeilijk om met een granaat een kill te maken, dus als je goed kan mikken kun je die smoke bug goed gebruiken.

Feit blijft dat je heel weinig ammo hebt en een erg onhandige reload time.
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:00:
[...]
M26 ging ook (voornamelijk) alleen met de G3A3
Das niet waar. M26 ging prima met andere wapens, het enige verschil was dat de damage met de G3A3 nog 20% hoger was, dus in plaats van 4x te hoog 5x te hoog.
Jorn1986 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:12:
ik lijk een veel hogere fps te hebben of het lijkt allemaal vloeiender te gaan: kan dat kloppen?
Heb ik ook, sinds de patch heb ik nauwelijks nog framedrop in drukkere servers, waar hij eerst varieerde tussen de 20 en 50 is de variatie nu meer tussen de 40 en 50 geworden. Heerlijk.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
theburninglink schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 00:23:
Wow, ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit iemand heb gezien die met 250+ uur slechts 2 classes heeft gespeeld :O
Ik heb 228 uur gespeeld, verdeeld over engineer en support. Af en toe assault en recon gespeeld. Maar goed, noem mezelf ook geen bovengemiddelde speler...verre van zelfs, gezien mijn stats.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tsurany schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 00:19:
Je denkt toch niet dat iemand zo'n mening serieus neemt als die gepost wordt door iemand met zulke stats?
Lees nou toch eerst eens goed oh grote alwetende Tsurany, die meteen op zijn teentjes getrapt is als iemand zijn mening over stats qua wapens aanvalt :) (maar wel heerlijk dat je meteen weer reageert :) ik had het al verwacht, maar dat je meteen de eerste zou zijn doet me wel goed. Het feit dat je het meteen op de persoon speelt en niet weer met je statistieken analyses komt, zegt me dat ik wel goed zit :) )

Classes interesseren mij niet, dus vandaar dat ik alleen maar assault en engineer speel omdat die het beste uitkomen bij dat wat ik speel (en ik support helemaal niks vind. Kijk trouwens maar eens bij andere vehicle freaks als Burrem, die heeft ook maar 333 uur en speelt ook maar twee classes). Assault toen ik nog infanterie speelde maar dat was niet lang (minder dan drie weken). Engineer toen ik de heli's en jets instapte. Ik heb al meerdere malen gepost dat dat mijn stats verneukt heeft tot een K/D ratio van rond de 0,6. Maar niet opgeven :) en nu rondes kunnen halen met K/D ratio's van 4 of soms 5. Als ik doorga en dat zouden mijn stats worden, neem je mij dan wel serieus? Of is het de accuracy? Die is gewoon gemiddeld. Is het de W/L ratio? Die is totaal afhankelijk van je team. Is het mijn skill? Die ligt constant tussen de 750 en 900. Best redelijk dacht ik zo.

Nee, al jouw analyses over statistieken van wapens wordt door mij in een klap totaal de grond ingeboord. Dat is mijn mening natuurlijk maar die kan ik wel staven aan de hand van het feit dat het na al die maanden gewoon niks uitmaakt wat ik oppak. Ik schiet er gewoon goed mee. Het is een FPS (alhoewel mss wel wat tactischer dan COD) maar feit blijft gewoon: wie is sneller dan de ander en wie positioneert zich beter. Als jij met je (volgens jouw op statistieken gebaseerde) op-wapen voor mijn loop komt en ik schiet eerder kan je (volgens jouw statistieken-analyses) op-wapen nog zo goed zijn maar heb ik al een half magazijn in je leeg gepompt. Gevolg: jij dood met je op-wapen...

En trouwens: iedereen is hier volgens mij een casual gamer. Je pakt gewoon wat je leuk vindt. En als je dan een beetje inzicht hebt en feeling voor het spelletje kom je echt een heel eind. Ook met mijn (vehicle) stats :)

Steam || Diablo 3

Als een speler geen verschil merkt in wapens komt het niet omdat hij zo goed is maar juist omdat hij zo vreselijk matig is. Elke goede speler merkt direct elk verschil in wapens. Die merkt wanneer een wapen op lange afstanden zeer onnauwkeurig word en die merkt wanneer de firerate van een wapen het wapen vreselijk hindert in presteren. dat jij zo durft te beweren hier geen last van te hebben is prima, maar dan staat het mij vrij te stellen dat je gewoon de skills niet hebt om dit verschil te merken.

Dit is trouwens op veel meer situaties van toepassing waar de gemiddelde personen de kleine verschillen niet merkt en de kundigere personen dit wel merken. Dat merk je ook in de autosport, zet twee matige chauffeurs in twee auto's waarvan de een een klein stukje sneller is en het zal alsnog vrij random zijn wie er wint. Zet er echter twee professionele coureurs in die aan elkaar gewaagd zijn en de auto die beter is zal veel vaker winnen.

Daarnaast hoef ik niet met statistieken te komen, die zijn er al lang en worden door de goede spelers ook keurig bevestigd. Jij bent de persoon die hetgeen wat algemeen geaccepteerd is wilt betwisten, kom zelf dan met bewijzen aan zetten. En het liefst een sample size groter dan drie potjes spelen.

Ik zie trouwens dat je in de afgelopen dagen twee potjes TDM gespeeld hebt. Een potje met 2-1 en een potje met 39-29. In deze potjes heb je de M16A3 als enige wapen gebruikt. Je andere potjes bestaan letterlijk uit enkel vehicle kills. Dus tenzij jou bewering over veel meer dagen van toepassing is, wat mij onlogisch lijkt gezien jou tijdsaanduidingen, zie ik eigenlijk überhaupt niet waar je andere wapens hebt geprobeerd.
Sterker nog, volgens BF3stats.com heb je de afgelopen maand geen recon of support gespeeld en enkel gisteren assault gespeeld. Dus eigenlijk enkel engineer.
Verder zie ik op jou Battlelog pagina weinig ervaringen met verschillende wapens, je gebruikt over het algemeen de wapens die als 'beter dan hun concurrenten' bestempeld worden.
Derhalve kan ik nu niet anders dan concluderen dat jou post nergens op gebaseerd is.

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 09-06-2012 11:22 ]

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-11 16:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heeft er iemand zin om wat co-ops te doen? Voeg me ingame maar toe op Grudgie

Verwijderd

JOINING een Close Quarters server right now :D

Tochniet, je raakt vast in het loading screen :(

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2012 11:31 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:26:
JOINING een Close Quarters server right now :D

Tochniet, je raakt vast in het loading screen :(
Bij mij geeft hij al direct een error over missende content, die moet eerst gedownload worden.

Verwijderd

Tsurany schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:34:
[...]

Bij mij geeft hij al direct een error over missende content, die moet eerst gedownload worden.
Normaal kreeg ik die ook, maar oppeens was hij aan het joinen (maar helaas, hij bleef steken bij het loading rechtsonderaan). Ook zie ik dat er 3 dudes al aan het spelen zijn in 1 van die servers...

try yourself: http://battlelog.battlefi...TNGC-TerraNovaGaming-Com/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2012 11:37 ]

Hmm ja zie het nu ook. Zitten een paar ook al vol. Ach, eens kijken of het lukt en anders wachten tot maandag.

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
furby-killer schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:11:
[...]

Het idee van AA is dat je je team verdedigt. Als je zover naar achter staat dat je geen last van tanks en RPGs hebt, betekend het dat de tegenstander met een beetje competente piloten gewoon nog steeds je hele team kan neermaaien zonder dat AA van afstand er veel tegen kan doen.
Dat valt prima te doen vanuit de tweede linie, neem kharg island, als je daar met je AA op E(RU) of A(US) gaat staan kan je met je AA al zo een beetje heel het speelveld verdedigen. Je kan beter je MAA levend houden en met minder kills genoegen nemen dan het risico nemen dat je binnen no time kapot geknald wordt door een tank of rpg en je hele team weer minimaal 2 min. zonder AA zit.
furby-killer schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:11:
[...]

Tenzij het zeer recent serieus is verandert (heb tijdje weinig gespeeld, dus dat zou kunnen), is een stinger in principe ook compleet nutteloos tegen aanvals helis en jets. Tegen jets zijn ze gewoon te traag. Zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat je in een positie bent om een jet te raken doet die zijn flares en is buiten bereik. Daar doet hij twee rondjes en zijn flares zijn herladen.

Aanvals heli hoeft enkel laag te vliegen en hij is immuum voor stingers met below radar. Om het nog maar niet te hebben over flares/ECM.

De enige helis die je een beetje met stingers kan neerhalen zijn degene waarbij je niet zowel pilot als gunner perks hebt. En zelfs dan is het in de praktijk bijzonder lastig omdat ze gewoon flares gebruiken en dan achter bergen duiken.
Dat is nou precies de self fulfilling prophecy die er voor zorgt dat ze inderdaad waardeloos zijn. Niemand gebruikt ze omdat iedereen denkt dat het geen nut heeft. Resultaat is dat je inderdaad dan in je eentje stingers staat te schieten en er geen een raakt. Zodra er 2 of meer man stingers gaan gebruiken gaat het gevaar voor zowel jets als helis gigantisch omhoog. Zeker helis zijn makkelijk neer te halen als je wacht tot een ander er voor zorgt(of je bent een goeie teamplayer en offert zelf je eerste stinger op) dat ie zijn flares moet droppen. Bij jets idem dito, granted, vaker wel dan niet lukt het om maar een enkele hit te krijgen en vliegt ie (als ie slim is) naar het uiteinde van de map om te wachten tot ie weer van 55% naar 100% is, maar dat is zeker met al die noob direct spawn servers in feite effectiever dan m neer te halen. Die jet is namelijk voorlopig ff geen gevaar meer plus het feit dat je je eigen air de upperhand gunt tov die jet. Mensen focussen te veel op kills terwijl het vaak al voldoende is om air met een stinger (of zelfs alleen maar een lock) af te schrikken of below radar te dwingen.

• vinom
Hmz, 15 hand grenade kills. Waar kan ik dat het makkelijkste halen? Toch niet Metro 64 players hé :P

• haarbal
Ik heb de laatste tijd best wel succes met heli's neerhalen met igla/stinger. Ze zijn een beetje overmoedig geworden doordat niemand stingers gebruikt.

Als je igla/stinger gebruikt trouwens niet wachten op de lock toon, gewoon tijdens het locken op fire spammen, hij lanceert al iets eerder, vaak zijn ze dan te laat met de ecm.

[ Voor 6% gewijzigd door haarbal op 09-06-2012 12:01 ]

vinom schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:01:
Hmz, 15 hand grenade kills. Waar kan ik dat het makkelijkste halen? Toch niet Metro 64 players hé :P
Elke city map werkt goed genoeg, alleen verwacht het niet instantly te hebben. Gewoon spelen zoals je normaal doet :)

• vinom
Ja, dan gaat het, in tegenstelling tot de rest van de challenges, super lang duren. Ik heb er pas 3 :(
De rest allemaal al gehaald? Wat ik deed was gewoon nades gooien terwijl ik de rest van de challenges deed.

• haarbal
15 is nog wel te doen, maar als ik puur naar m'n stats kijk is maar 1 op de 100 kills met een granaat.

met support spelen en de granaten perk zal ongetwijfeld helpen.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

vinom schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:05:
Ja, dan gaat het, in tegenstelling tot de rest van de challenges, super lang duren. Ik heb er pas 3 :(
Maps als Metro en Bazaar helpen wel aardig voor grenade kills. Ik vind die achievements verder wel weer een beetje lame, 50 sniper kills terwijl ik die klasse zelden speel, hooguit met shotgun of PWD.

Ik zie nu wel een paar Close Quarters-maps in Battlelog, maar als ik join krijg ik "You need to download and install this expansion." terwijl ik Premium heb. Battlefield zegt, als ik 'm wil updaten via Origin, dat 'ie al up-to-date is. ;( EDIT: Close Quarters staat op een releasedatum van 12 juni in Battlelog.

Close Quarters release 12 juni

En van de Battlefield-site:
Battlefield 3 Premium Members PlayStation 3 June 4
Battlefield 3 Premium Members Xbox 360 and PC June 12
Battlefield 3 Players PlayStation 3 June 19
Battlefield 3 Players Xbox 360 and PC June 26

[ Voor 40% gewijzigd door CodeCaster op 09-06-2012 12:26 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Tsurany schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:12:
Als een speler geen verschil merkt in wapens komt het niet omdat hij zo goed is maar juist omdat hij zo vreselijk matig is. Elke goede speler merkt direct elk verschil in wapens. Die merkt wanneer een wapen op lange afstanden zeer onnauwkeurig word en die merkt wanneer de firerate van een wapen het wapen vreselijk hindert in presteren. dat jij zo durft te beweren hier geen last van te hebben is prima, maar dan staat het mij vrij te stellen dat je gewoon de skills niet hebt om dit verschil te merken.

Dit is trouwens op veel meer situaties van toepassing waar de gemiddelde personen de kleine verschillen niet merkt en de kundigere personen dit wel merken. Dat merk je ook in de autosport, zet twee matige chauffeurs in twee auto's waarvan de een een klein stukje sneller is en het zal alsnog vrij random zijn wie er wint. Zet er echter twee professionele coureurs in die aan elkaar gewaagd zijn en de auto die beter is zal veel vaker winnen.
Lijkt me niet echt een goeie vergelijking aangezien elk wapen voor- en nadelen heeft op een bepaald terrein/situatie. (verstappen vs schumacher in de regen any1 ??) Even afgezien van het handje vol wapens wat echt bijna slecht te noemen is is er met elk 'fatsoenlijk' wapen prima te schieten als je weet op welk terrein die het best tot zijn recht komt en er een beetje aan gewent bent. Opzich vind ik dat lonewolph wel een punt heeft, de verschillen tussen de betere wapens gaan echt niet het verschil maken op je algehele k/d, zeker niet op de grotere speelmodi en al helemaal niet op pub serevers. Ik heb op dit moment de meeste kills gemaakt met de SG553, nu is dat geen butt wapen maar het is ook zeker geen wapen dat door de 'internetcommunity' als sterkst wordt beschouwt. Ik zoek liever en passant mijn eigen favo wapen op dan dat ik door excel sheets ga spitten en forums gaan doorbladeren om het algemeen geaccepteerde uber wapen te vinden. (overigens vind ik de m16a3 maar kut, liever m416 maar ik schiet ook graag met een UMP alleen al omdat ik het geluid bruut vind :P)

• NinjaTuna
Jongens, kan iemand mij ff helpen met mn EOD kill? Op youtube lijkt het zo makkelijk maar het lukt me echt niet 0.o

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Hallo kom allemaal even gotbf3.nl 1 server even vol maken

http://battlelog.battlefi...s-Mapvote-Adaptive-Slots/

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Is bij jullie Battlelog ook zo tergend langzaam sinds de laatste update? Ik weet niet wat EA gedaan heeft, maar waar pre-update bijvoorbeeld het aanvinken van checkboxes instant was, duurt de postback nu ongeveer een seconde. Verder is scrollen een drama (zwaar vertraagd), zijn buttons veel minder responsive, en lijkt sowieso elke (inter)actie trager te zijn dan dikke stront door een trechter - wordt er soms helemaal gestoord van. Browser is gewoon dezelfde trouwens (Chrome).

Edit: merk net dat dat trage alleen op mijn gaming desktop het geval is - op mijn laptop (ook Chrome) lijkt alles nog bij het oude... :?

[ Voor 12% gewijzigd door w00t00w op 09-06-2012 12:43 ]

---

• vinom
Hmm, nee voelt gewoon nog hetzelfde.
Tsurany schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:12:
Hier moet ik je toch gelijk geven en om er meteen maar even op in te haken het volgende. Ik ben nu eigenlijk al klaar met de ACR. Ik merk gewoon dat het wapen op afstand veel te veel spread heeft om goed te gebruiken. Ja je kan bursten maar zelfs dat helpt niet echt meer op range. Ik merk gewoon de afwijking op het wapen en ik zou echt de stats wel eens willen zien om te kijken of mijn ervaring klopt dat de ACR niet zo geweldig is op range. De ACR is wel geweldig op close range tot z'n 25/30 meter maar daarna ben je naar mijn mening toch beter af met de M4A1 of mijn favoriet de G36C. ;)
Lame, is die eens vol en dan moet ik zo weg. :/ (nieuwe bureaustoel nodig, die van mij is zo goed als kapot)

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:32
Oranje natuurlijk! Je bent toch een Nederlander? :+ 8)7 :)F

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 14:54
NinjaTuna schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:27:
Jongens, kan iemand mij ff helpen met mn EOD kill? Op youtube lijkt het zo makkelijk maar het lukt me echt niet 0.o
Die is ook niet lastig :) Gewoon op Caspian Border een sniper zoeken, die besluipen en vlak achter je EOD bot neergooien en barbecueën maar!
Jorn1986 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:13:
Oranje natuurlijk! Je bent toch een Nederlander? :+ 8)7 :)F
Dat is korte termijn denken. Ja, de komende weken is het een goede schutkleur maar na de eerste drie wedstrijden verloren te hebben kan je echt beter groen nemen, valt een stuk minder op.

Gotta think smart :+

[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 09-06-2012 13:17 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:43
net echt :')

Mijn YouTube

• vinom
Damn, wat slecht geshopped :P
Asgaro schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:22:
BF4 announced and box art leaked!

[afbeelding]
BF3.5. :+
En Tsu maakt een goed punt hier. Stel dat we verliezen? :X (gebeurd niet maar toch)

• vinom
Dit is nogsteeds het BF3 topic.

[ Voor 77% gewijzigd door Sn0wblind op 09-06-2012 14:30 ]

vinom schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:30:
Als Nederland verlist ben ik voor Belgie! Oh wacht...
:P
Dan ben ik voor de moffen onze lieve oosterburen die ons echt niet zullen aanvallen. :Y)

[ Voor 88% gewijzigd door Sn0wblind op 09-06-2012 14:30 ]

[ Voor 91% gewijzigd door Sn0wblind op 09-06-2012 14:30 ]

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-09 15:17
Kan men tegenwoordig ook al voetballen in BF3?

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

BertusB404 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:36:
Kan men tegenwoordig ook al voetballen in BF3?
Gewoon een trap geven tegen een granaat. Degene die te laat is ontploft en de ander wint. :+

Maar laten we weer ontopic gaan. :Y)

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

en hij is weer leeg. goed werk. 8)7

ora et labora

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:43
Asgaro schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:22:
BF4 announced and box art leaked!

[afbeelding]
Onrealistisch. Aan dat wapen heb je niks, doet geen boem.

@voetbal misschien moeten Vlaanderen en Wallonië het gewoon afzonderlijk gaan proberen qua sport, dan komt er vast meer interesse en daarmee succes. In heel veel sporten is Catalonië ook een apart team bijvoorbeeld.

[ Voor 28% gewijzigd door Makkelijk op 09-06-2012 13:54 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Die AUG inlocked, en merk dan meteen dat dit DE assault rifle is, volgens mij is de spread echt heel laag.

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Ik zie dat ''close quarters'' los wordt aangeboden voor 11 euro, gaat dit voor alle packs zo worden denken jullie? want dan gaat de vlieger van ''ja koop premium, dan ben je goedkoper uit dan los bla la niet op''

• OnyxNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-08 17:53
iNFiNiTY- schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:19:
Ik zie dat ''close quarters'' los wordt aangeboden voor 11 euro, gaat dit voor alle packs zo worden denken jullie? want dan gaat de vlieger van ''ja koop premium, dan ben je goedkoper uit dan los bla la niet op''
Waar is dat?
Pagina: 1 ... 8 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.