Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:08
@Rien, waar blijft je Only in Battlefield filmpje ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:32:
[...]

snelcursus videobewerken? (Oogt veel mooier/professioneler) Gebruik Sony Vegas pro 11 of Cyberlink Powerdirector ofzo...
je had me laatst al geholpen, maar we kregen het toen niet voor elkaar om sony aan de praat te krijgen met de codec ofzo iets.
maar als ik de kwaliteit hoog wil houden is het 5GB en 7GB groot !!
nu gewoon opgeslagen onder een minder groot bestand en hopelijk is het nog om aan te zien op youtube haha

Eerste keer dat ik een volledige match heb opgenomen, je kan zelf skippen als het te lang duurt, want 600 tickets TDM duurt vrij lang.
ik had ook wat opgenomen op BF3:CQ, die waren wat korter maar dan zie je mijn frustratie op het scherm ;)
Teammaten die tegen je aan lopen
Teammaten die je blokeren
Teammaten die op je schieten
Teammaten die flashlight in je gezicht proppen
Teammaten die campen en niet lopen

nee geen succes

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:08:
[...]

je had me laatst al geholpen, maar we kregen het toen niet voor elkaar om sony aan de praat te krijgen met de codec ofzo iets.
Oh indeed, I remember. Ik heb inderdaad erg zitten sukkelen met mijn codecs maar met ffdshow heb ik het toch aan de praat kunnen krijgen, al eens een youtube tut opgezocht ofzo? Ik dacht dat ik daarvandaan de oplossing had gevonden, maar ben 't niet zeker...
maar als ik de kwaliteit hoog wil houden is het 5GB en 7GB groot !!
Niet noodzakelijk, er zijn betere compressiemanieren hoor. Maar ik denk dat die problemen opgelost zullen zijn zodra je je VideoEditor aan de praat krijgt ;)
vinom schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:44:
@Rien, waar blijft je Only in Battlefield filmpje ^^
Wel ik zit momenteel ongeveer 1000km van mijn thuisbasis, beetje moeilijk recorden/editten, niet? :P Zondag kom ik terug van vakantie en dan kan zal ik het onderste uit de kast halen... (Me wanna haz thoze supadupa-awesomez Gaming Rig :9~ )

EDIT: Mijn manier om te "proberen" om te winnen is de volgende: als je een beetje kijkt naar de vorige winnaars (ja een beetje afkijken moet ook kunnnen :+) is er altijd een speciaal aspect dat wordt uitgelicht, bij de winnaar was dit alle spectaculaire dingen die je overkomen in BF3 (random dingen vooral, bvb het heli wrak dat rakelings over je hoofd "stuiterd"), maar de winnaars hebben allemaal iets overeenkomstig: en dat is spectaculaire actie, footage die elkaar in sneltempo opvolgt.

Wat ik dus ga doen is proberen spectaculaire kills af te wisselen met cinematics (dus eventuele in scène gezette footage). En het vooral spectaculair te houden en lekker veel te editten :Y)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Cool, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan een admin van GoT clan is aub al die campers kicken op de BF3GoT nr 4 server?? TDM kharh island. dankuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Asgaro schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 23:08:
Kan een admin van GoT clan is aub al die campers kicken op de BF3GoT nr 4 server?? TDM kharh island. dankuu
Je bedoelt die mensen op het dak? Die zaten geloof ik in mijn team, vandaar dat ik er geen last van had :? Het is wel vervelend, maar als je lekker aan het rondrennen bent tussen de containers heb je er weinig last van.
Mijn AS VAL ging best lekker. Gewoon lekker door alle gangetjes lopen en raggen met je wapen. Snipen in TDM werkt hooguit op mappen als Caspian en Tehran. Maar weinig mensen kunnen goed actief/agressief spelen met een (bolt action) sniper rifle. Overigens maakt het mij niet uit hóe mensen spelen, zolang het maar binnen de regels valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 23:28:
[...]

Je bedoelt die mensen op het dak? Die zaten geloof ik in mijn team, vandaar dat ik er geen last van had :? Het is wel vervelend, maar als je lekker aan het rondrennen bent tussen de containers heb je er weinig last van.
Mijn AS VAL ging best lekker. Gewoon lekker door alle gangetjes lopen en raggen met je wapen. Snipen in TDM werkt hooguit op mappen als Caspian en Tehran. Maar weinig mensen kunnen goed actief/agressief spelen met een (bolt action) sniper rifle. Overigens maakt het mij niet uit hóe mensen spelen, zolang het maar binnen de regels valt.
Inderdaad, die kerels op het dak...
Achja, ik liep ook altijd rond, maar toch kregen ze me soms te pakken. Was irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:20
Tjah wat moet ik hier van zeggen. Pykow playing Mp5k ( close quarters ) en een Scar H ( dikke damage ) op TDM. Ik zie persoonlijk niet echt de kunst hierin? Allereerst spelen op TDM de meeste idiote mensen. Waardoor het dan vooral kills harken is, dan echt moeite doen. Je hebt uiteraard daar wel van die kerels die zo slecht zijn dat ze op de een of andere manier altijd je van achter Bsen, maar dat terzijde.

In TDM valt met elk wapen wel te spelen doordat ze gewoon voor je neus lopen( fictief gezien ) Het zou in mijn ogen iets meer waarde hebben op een conquest of rush server. Ik beoordeel hier uiteraard niet je skills want die zullen er zeker zijn. Maar meer hoe je het nog iets geloofwaardiger kan overbrengen.

Desalniettemin ben ik benieuwd naar het filmpje. Blijft altijd leuk om een goede pot te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 23:59:
Tjah wat moet ik hier van zeggen. Pykow playing Mp5k ( close quarters ) en een Scar H ( dikke damage ) op TDM. Ik zie persoonlijk niet echt de kunst hierin? Allereerst spelen op TDM de meeste idiote mensen. Waardoor het dan vooral kills harken is, dan echt moeite doen. Je hebt uiteraard daar wel van die kerels die zo slecht zijn dat ze op de een of andere manier altijd je van achter Bsen, maar dat terzijde.

In TDM valt met elk wapen wel te spelen doordat ze gewoon voor je neus lopen( fictief gezien ) Het zou in mijn ogen iets meer waarde hebben op een conquest of rush server. Ik beoordeel hier uiteraard niet je skills want die zullen er zeker zijn. Maar meer hoe je het nog iets geloofwaardiger kan overbrengen.

Desalniettemin ben ik benieuwd naar het filmpje. Blijft altijd leuk om een goede pot te bekijken.
De kunst der zelfverheerlijking? Het is inderdaad niet bijster boeiend, redelijke scores met wapens die totaal niet boeiend zijn. TDM en CQ is gewoon punten krikken en een beetje met matige mensen spelen zodat je al snel beter lijkt. Als je nou een super score haalt met de meest idiote wapen keuzes... maar dit is gewoon "meh" in combinatie met "meh".

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Zo makkelijk is de Scar-H ook weer niet in CQ: ja, veel schade, maar lage rof en kleine clip. Het vergt toch wel wat meer skill en accuratesse dan waar men doorgaans mee speelt op die kaarten. Het is niet voor niets dat maar weinig mensen ermee spelen op CQ en TDM (alhoewel laatste tijd meer door de assignments).

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik ga het filmpje zo ook maar even kijken. Maar waarom dat gezeik op Pykow? Die gozer is skilled zat, dat weet iedereen die hem een beetje kent. Waarom dat bitchen dan? Is juist leuk dat hij een filmpje upload. Zouden meer mensen moeten doen. Vooral de skilled mensen die zo goed zijn dat zelfs ik (Ik ben ook aardig skilled, maar er zijn altijd mensen beter) nog van denk dat ze dingen doen die aardig op cheats lijken. Laat zien dan hoe je speelt? Show je eigen skillz. Zouden meer mensen doen, ipv zo te zeiken imo. Zeker in de onzekere tijden is het leuk om te zien hoe andere mensen spelen zodat je respect voor ze kunt hebben omdat ze gewoon goed zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door DAMAGE op 07-08-2012 01:16 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 00:11:
[...]

De kunst der zelfverheerlijking? Het is inderdaad niet bijster boeiend, redelijke scores met wapens die totaal niet boeiend zijn. TDM en CQ is gewoon punten krikken en een beetje met matige mensen spelen zodat je al snel beter lijkt. Als je nou een super score haalt met de meest idiote wapen keuzes... maar dit is gewoon "meh" in combinatie met "meh".
Dus de M5K op 64 player conquest op Firestorm? :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week weer eens aan DODS begonnen, en het speelt stiekem toch fijner weg ivm je maar een x aantal wapens hebt voelt het wat eerlijker aan. Daarnaast was het best ff inkomen weer ivm de recoil en muscle climb? Steeds weer muis naar beneden corigeren hehe.

Ik vind het zo jammer dat het in BF3 allemaal zoveel leunt op spray and pray, of ik ben gewoon een idioot die met een scopeless bolt action speel.

Ik kan ook niet wachten op de nieuwe maps, het word een beetje saai :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:48
Tsurany schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 00:11:
[...]

Tja zo verschilt dat hé, waarom denk je dat het Close Quarters heet? snelle actie en als je een beetje normaal speelt ook veel punten ja, maar de rest toch ook? dus als je MVP oid haalt doe je toch nog wel wat goeds.
Plus het is altijd dat op de grote conquest/rush 64man maps de beginners(lowranks) op zitten, veel meer dan op CQ.

Jij zit dan zeker liever op een server waar er 10snipers op een berg liggen, 6mensen op een heli wachten 4 op een jet en 6 op tanks. Rest doet misschien nog iets nuttigs.
CQ Punten krikken? nee dat doe je op metro/flag run (waarom denk je nog dat 60% metro only speelt)
Maar toch Iedereen mag spelen hoe hij zelf wilt, en verder zit er niet zo veel verschil tussen wapens in bf3 hoor.. ze kunnen allemaal wel iemand snel omleggen (zelfs de UMP-45).

Ben zelf ook niet echt een voorstander van TDM maar snap wel dat mensen het spelen, je hoeft niet lang te zoeken voordat je kan schieten ;)
Iedereen heeft grote mond altijd ipv ook maar een beetje respectvol te zijn tegen anderen, lijkt wel de cs scene van vroeger hier!

Vallen er veel af als ik een 3on3/5on5 team voor ESL zou maken hier iig, alleen al op attitude.
Het is maar een spelletje. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het maakt bij mij niet zoveel uit of ik nu TDM speel of conquest, in beide gevallen is het zo dat je wapen goed moet kunnen gebruiken. nu is het zo dat de M5K vooral bedoelt is voor close fights, dus op sein crossing, grand bazaar en metro kan het een leuk wapen zijn voor conquest.
De scar-h daarin tegen is langzaam en sterk op lange afstanden in TDM kom je ze ook vaak van dichtbij tegen en is het dus vrij lastig om iemand neer te halen.

Conquest gameplay met 1 wapen is lastig te tonen, omdat je meestal in een voertuig zit en omdat het veel meer lopen is.

al met al hier zijn de filmpjes
in het eerste filmpje gebruik ik de M5K Kobra en zo nu en dan heb ik een magnum kill op mid en longrange afstanden.

in deze 2e filmpje gebruik ik dus de scar-h

Ik moet er wel bij zeggen dat het niet echt mijn beste potjes waren en dat ik soms heel stom dood ga door een shotgun of doordat me wapen niet wisselde op een of andere manier

Filmpjes duren vrij lang, zijn onbewerkt en je hoort mensen op teamspeak praten, in de toekomst gaat dit anders worden natuurlijk. dit is meer een test hoe de kwaliteit is

laten we het eens anders aanpakken.
jullie mochten al het wapen uitkiezen (en nog steeds) maar nu mogen jullie ook een map kiezen.
Verwacht niet dat ik rush ga spelen, misschien als vrienden het spelen, maar anders speel ik nooit rush.
ik ben niet zo van het camperen rn linaire gameplay, ik wil variatie.

[ Voor 24% gewijzigd door Pykow op 07-08-2012 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:55

ye-roon

knaak

Pykow, waarom als je TDM speelt met een PDW gebruik je de engineer? Waarom niet de Assault/Support? Je hebt in TDM zo veel meer utility met een Assault dan met een Engineer. En je blijft per definitie langer in leven, plus als je veel kills maakt kan je makkelijker je team reviven en zo dus meer bijdragen aan de winst. Zelfs met support en recon heb je meer team utility dan met een engineer.

@hierbenden: Hij speelt met een M5K, en dat is een PDW, en die is beschikbaar voor elke class. Lezen is blijkbaar moeilijk.

[ Voor 13% gewijzigd door ye-roon op 07-08-2012 10:18 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:40

codex

Geen OpenAI agent :)

ye-roon schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:28:
Pykow, waarom als je TDM speelt met een PDW gebruik je de engineer? Waarom niet de Assault/Support? Je hebt in TDM zo veel meer utility met een Assault dan met een Engineer. En je blijft per definitie langer in leven, plus als je veel kills maakt kan je makkelijker je team reviven en zo dus meer bijdragen aan de winst. Zelfs met support en recon heb je meer team utility dan met een engineer.
Scar H is alleen Engineerclass...

Mooie filmpjes Pykow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
ik ben niet zo van het camperen rn linaire gameplay, ik wil variatie

helemaal mee eens,zal de volgende keer ff opletten of ik je tegen kom,zit ook vaak in deze map.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks voor de vids Pykow! Zal ze straks op mn gemak bekijken met een kop koffie :)

edit: epic facepalm voor mij. Feitelijk wou ik de Assault-variant van de SCAR. Dit is dan de SCAR-L, maar ik zette SCAR-H in mijn post :F :F

[ Voor 45% gewijzigd door Asgaro op 07-08-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 08:06:

laten we het eens anders aanpakken.
jullie mochten al het wapen uitkiezen (en nog steeds) maar nu mogen jullie ook een map kiezen.
Verwacht niet dat ik rush ga spelen, misschien als vrienden het spelen, maar anders speel ik nooit rush.
ik ben niet zo van het camperen rn linaire gameplay, ik wil variatie.
Iedereen kan op de GoT servers hoge scores halen. Laat het ook maar eens zien op deze server met de mp5k http://battlelog.battlefi...ro-Bazaar-Seine-Rotation/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:28:
[...]

Iedereen kan op de GoT servers hoge scores halen. Laat het ook maar eens zien op deze server met de mp5k http://battlelog.battlefi...ro-Bazaar-Seine-Rotation/
>:)

Erg goede competitie daar vaak inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:20
Minaaj schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 02:53:
[...]

Vallen er veel af als ik een 3on3/5on5 team voor ESL zou maken hier iig, alleen al op attitude.
Het is maar een spelletje. :z
Mocht je nog mensen zoeken ik hou me aanbevolen! competitief gameplay old skool lang gelee. Leuk om dat weer te doen! Ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
DanielWW2 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 01:19:
[...]

Dus de M5K op 64 player conquest op Firestorm? :+
Kijk, dat zou ik dan weer wel willen zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:21
Asgaro schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:33:
Thanks voor de vids Pykow! Zal ze straks op mn gemak bekijken met een kop koffie :)

edit: epic facepalm voor mij. Feitelijk wou ik de Assault-variant van de SCAR. Dit is dan de SCAR-L, maar ik zette SCAR-H in mijn post :F :F
de scar h is tenminste nog een beetje interessant, de scar L is gewoon "just another assault rifle"

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:28:
[...]

Hangt er net vanaf wie er op dat moment spelen. Bovendien, TDM is niet vergelijkbaar met Conquest. In TDM ben je op je zelf aangewezen, terwijl je in Conquest met een goed team achter je nog aardige scores kan halen door de backup. Zelfs een revive in TDM is vrij lastig vanwege de korte tijd dat je het kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:16

Compizfox

Bait for wenchmarks

nero355 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:51:
Real hero's walk away from the explosion :D
Dit bedoel je? :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:53:
[...]

Hangt er net vanaf wie er op dat moment spelen.
Het niveau op die server is toch wel altijd een stuk hoger dan op de GoT servers.
Bovendien, TDM is niet vergelijkbaar met Conquest.
Gaat het helemaal niet om, pykow wil toch laten zien hoe goed hij is.
In TDM ben je op je zelf aangewezen, terwijl je in Conquest met een goed team achter je nog aardige scores kan halen door de backup.
Als je team in TDM poep is haal jezelf ook geen geweldige scores, Je wordt makkelijk geflankt/vanachter beschoten, weinig revives, weinig spots, etc. En omgedraaid dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Loop ik daar in m'n groene camo tussen de rode containers. Sinds wanneer wordt dat nu ineens weer wel bewaard? :') :P

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 07-08-2012 13:55 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
jantje 2 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:50:
[...]

Mocht je nog mensen zoeken ik hou me aanbevolen! competitief gameplay old skool lang gelee. Leuk om dat weer te doen! Ik hoor het wel.
Zou het onthouden! ESL geeft nu voor iedereen een mooie mogelijkheid om beetje competitief spelen, als je een account aanmaakt en je battelog nickname invult kan je op "Play Now" drukken, zijn meestal wel 150+ battefield 3 spelers online.

Je krijgt dan gewoon een type gather, je kan een party maken met vrienden en ook kijkt hij naar het skillniveau en daarop worden weer punten uitgedeeld indien je wint/verliest.

Je hebt 5on5 infantry en 3on3 CQ, trouwens ook nog Jetcups en dergelijken voor de geïnteresseerden.
Alle games die je speelt zijn trouwens unranked, dus maakt niet uit als je compleet weg wordt geschoten een potje oid, natuurlijk wel beetje jammer dat je het dan voor "niets" doet behalve wellicht de game zelf natuurlijk.

Zijn ook nog verschillende ladders, hier een overzicht http://www.esl.eu/eu/bf3/
CodeCaster schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 13:55:
[...]

Loop ik daar in m'n groene camo tussen de rode containers. Sinds wanneer wordt dat nu ineens weer wel bewaard? :') :P
Als je normaal afsluit ipv alt+f4 wordt hij iig gesaved bij mij, met alt+f4 saved hij vrijwel nooit.
reemprive schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:53:
[...]

Hangt er net vanaf wie er op dat moment spelen. Bovendien, TDM is niet vergelijkbaar met Conquest. In TDM ben je op je zelf aangewezen, terwijl je in Conquest met een goed team achter je nog aardige scores kan halen door de backup. Zelfs een revive in TDM is vrij lastig vanwege de korte tijd dat je het kan doen.
De korte tijd van revives in TDM komt omdat niemand wacht totdat de death echt gecount is, iedereen spawnt zsm na het dood gaan en denken inderdaad aan zichzelf.
Neemt niet weg dat je ook een slecht team (niet revivend,campen) kan hebben in Conquest want dat gebeurd ook vaak genoeg.
TDM zal je mij iig niet vaak zien, heb het wel paar keer gedaan maar was vrij snel saai en in mijn ogen ook niet echt een Battlefield game mode.

But whatever floats your boat. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 13:47:
[...]
Het niveau op die server is toch wel altijd een stuk hoger dan op de GoT servers.
Ik bedoelde eigenlijk dat zo nu en dan in de GoT servers ook wel goede spelers zitten. Ik ga zeker wat vaker kijken bij die server, maar eerst even wachten tot ik mijn nieuwe muismat en muisvoetjes binnen heb. Muisvoetjes heb ik eraf getrokken en krijg ik niet meer vast, mijn muismat zit vol met brandgaten :) Richt niet bepaald lekker. Infantry Only trekt mij wel, maar veel infantry only servers waar ik voorheen in zat hebben toch vehicles rondrijden.

[/quote]
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 13:47:
[...]
Als je team in TDM poep is haal jezelf ook geen geweldige scores, Je wordt makkelijk geflankt/vanachter beschoten, weinig revives, weinig spots, etc. En omgedraaid dus ook.
Laat ik het zo stellen, je bent minder afhankelijk van je team. TDM maps zijn eenvoudiger af te dekken omdat je tegenstander altijd uit een bepaalde richting op je af komt, waardoor je niet in je 1tje omsingeld bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:09:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk dat zo nu en dan in de GoT servers ook wel goede spelers zitten. Ik ga zeker wat vaker kijken bij die server, maar eerst even wachten tot ik mijn nieuwe muismat en muisvoetjes binnen heb. Muisvoetjes heb ik eraf getrokken en krijg ik niet meer vast, mijn muismat zit vol met brandgaten :) Richt niet bepaald lekker. Infantry Only trekt mij wel, maar veel infantry only servers waar ik voorheen in zat hebben toch vehicles rondrijden.
Jij steekt je muismat in de fik tijdens het gamen? :+
Ik zou dan maar brandwerende muisvoetjes zoeken. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

DanielWW2 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:12:
[...]

Jij steekt je muismat in de fik tijdens het gamen? :+
Ik zou dan maar brandwerende muisvoetjes zoeken. ;)
Feitelijk zijn het geen gaten maar bubbeltjes, sigaretten + Razer Destructor is geen succes. Krijg je een soort maanlandschap mee, glijd voor geen meter. Neem dan een muis zonder muisvoetjes en het is een schuurpartij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Iets andere versie met dezelfde scenes grofweg, maar die is ook leuk :D Geen idee waar ik degene die ik bedoel heb gezien... lang geleden !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:15:
[...]

Feitelijk zijn het geen gaten maar bubbeltjes, sigaretten + Razer Destructor is geen succes. Krijg je een soort maanlandschap mee, glijd voor geen meter. Neem dan een muis zonder muisvoetjes en het is een schuurpartij.
Dan moet je niet roken. That stuff will kill you. :Y) (both virtually and IRL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wtf, en ik irriteer me al als er een korreltje op mijn muismat ligt... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@crawler, wtf is dat voor server man. :+

Ik was wel nieuwschierig, vraag me al tijden af waar op pubs nu ECHT serieus gespeeld wordt, dit is zeker wel een kandidaatje hoor!

Laagste level was een rank 45 adelaartje, stuk of 9 level 100's, IEDEREEN loopt met een m16a3 + foregrip + HB. Verdomme wat ging ik er hard af, mijn ultra-agressieve rush speelstijl werkt niet zo best in conquest. Zelfs met een accuracy van 24% verloor ik de meeste vuurgevechten. Met klamme handen, klotsende oksels en zweet in de bilnaad aan het zwoegen voor een k/d van 2+ wat vaker niet dan wel lukte. Damn, wat spelen daar goede gasten zeg!
[...]

Steelseries QCK voor de win! Met een kilo as erin glijdt het nog fantastisch, even uitkloppen en dóór!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Minaaj schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:32:
[...]

Je hebt 5on5 infantry en 3on3 CQ, trouwens ook nog Jetcups en dergelijken voor de geïnteresseerden.
Alle games die je speelt zijn trouwens unranked, dus maakt niet uit als je compleet weg wordt geschoten een potje oid, natuurlijk wel beetje jammer dat je het dan voor "niets" doet behalve wellicht de game zelf natuurlijk.
Ik vind het eigenlijk jammer dat er niet gewoon volle 32v32 Conquest matches zijn. Alle clans spelen 4v4 of 8v8 ofzo. Ik begrijp dat 32v32 veel moeilijker te organiseren is als er al clans zijn met zoveel (actieve) spelers. Maar 8v8 en 4v4 is voor mij gewoon COD spel (ik chargeer enigzins) en niet interessant genoeg om elke week te spelen. Conquest large met alle air en land vehicles erop en eraan blijft het enige wat ik echt BF spel vind. Het zou het ook veel ingewikkelder maken om te controleren en sturen maar dus ook realistischer. Elke squad een eigen TS kanaal, een squad alleen air, één iemand die alles enigzins aanstuurt en communiceert met de leiders van elke squad waarna die weer zijn eigen squad aanwijzingen geeft, etc.etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
@Jay-P als je 32v32 wilt spelen zou je eens moeten overwegen gmrt te joinen, spelen het niet veel maar proberen het wel altijd te organiseren.

Laatste 32v32 die ik gespeeld had was een hell trouwens, soflams overal en iedereen tactische opgesteld. Zwaar geslacht

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-P schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:49:
Elke squad een eigen TS kanaal, een squad alleen air, één iemand die alles enigzins aanstuurt en communiceert met de leiders van elke squad waarna die weer zijn eigen squad aanwijzingen geeft, etc.etc.
Een Commander dus ;)
Battlefield probeert veel focus op teamplay in grote teams te leggen, maar de functies daarvoor zijn juist uit het spel gehaald in BF3... Zelf pas begonnen bij BC2, maar BF2 klinkt echt een stuk beter wat betreft teamplay. Ligt waarschijnlijk ook deels aan de spelers, maar DICE maakt het alleen maar moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:48:

Ik was wel nieuwschierig, vraag me al tijden af waar op pubs nu ECHT serieus gespeeld wordt, dit is zeker wel een kandidaatje hoor!

Laagste level was een rank 45 adelaartje, stuk of 9 level 100's, IEDEREEN loopt met een m16a3 + foregrip + HB. Verdomme wat ging ik er hard af, mijn ultra-agressieve rush speelstijl werkt niet zo best in conquest. Zelfs met een accuracy van 24% verloor ik de meeste vuurgevechten. Met klamme handen, klotsende oksels en zweet in de bilnaad aan het zwoegen voor een k/d van 2+ wat vaker niet dan wel lukte. Damn, wat spelen daar goede gasten zeg!
Ja, normaal sta ik toch wel bijna altijd in de top3 maar dat lukt me in die server toch wel erg weinig. Een foutje en je wordt gewoon keihard afgeknalt. Daarbij moet je je bedenken dat het niveau `s avonds nog wel een beetje hoger ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:16

Compizfox

Bait for wenchmarks

Asgaro schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:33:
[...]

Wtf, en ik irriteer me al als er een korreltje op mijn muismat ligt... :o
Zandkorreltje onder je muis, brrr

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Is er ook zo'n vehicle-server?

Als het hier over goede spelers en goede servers gaat, is het altijd infantry. Jullie lijken wel een stelletje CoD'ers. :P

Infantry is leuk om m'n aim op peil te krijgen als ik even ga gamen, maar daarna stap ik alleen nog uit m'n tank om te repareren. :P

[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 07-08-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Steelseries QCK voor de win! Met een kilo as erin glijdt het nog fantastisch, even uitkloppen en dóór!
Net een Razer Sphex besteld, lijkt me wel een cool ding. Setje nieuwe muisvoetjes erbij en ik ben weer helemaal het heertje.

Ga toch kappen met roken dus die blijft wel een tijdje in goede conditie(net als ikzelf :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
reemprive schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:51:
[...]

Net een Razer Sphex besteld, lijkt me wel een cool ding. Setje nieuwe muisvoetjes erbij en ik ben weer helemaal het heertje.

Ga toch kappen met roken dus die blijft wel een tijdje in goede conditie(net als ikzelf :) )
Heb zelf ook een Sphex, erg fijn matje. Hoop alleen dat je niet regelmatig naar LANs enzo gaat, want deze mat zit vastgeplakt ;).

En good luck met stoppen met roken, alhoewel zware potjes BF3 bij mij ook regelmatig worden gevolgd door een relaxend sigaretje, en het is erg moeilijk dat gevoel om even te relaxen weg te krijgen zonder sigaret (voor rokers werkt een sigaret namelijk tegen de stress ;))

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Thanks, ik ga gewoon eten in plaats van roken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:55
reemprive schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:00:
Thanks, ik ga gewoon eten in plaats van roken :+
Niet boven je muismat dan hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
CodeCaster schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:37:
[...]

Als het hier over goede spelers en goede servers gaat, is het altijd infantry. Jullie lijken wel een stelletje CoD'ers. :P

Infantry is leuk om m'n aim op peil te krijgen als ik even ga gamen, maar daarna stap ik alleen nog uit m'n tank om te repareren. :P
Sommigen hebben inderdaad een clan achtergrond of iets dergelijks wellicht in counter strike sfeer, daar ging het ook altijd om aim/objective/teamplay zonder dat je veilig in een tankje kon zitten.
Als je bijvoorbeeld een goed team in een clanwar met een tank laat spelen heb je dus echt geen enkele kans, ze kunnen je zelfs gaan baserapen met dat ding en 3 engineers er achter.

Het hoort inderdaad wel bij battefield public en bij casual/fun wars, maar voor geld en dergelijken is het gewoon te unbalanced, ook jets en heli's.

In een 5on5 gaat het natuurlijk ook nergens over om in vehicles te zitten, dat hoort gewoon guncombat te wezen.

Volgens mij heb ik wel eens een Clanbase war gezien waar ze de LAV op Bazaar mochten gebruiken, maar dat was dan wel 8vs8! (esl 8vs8 conquest is ook met vehicles zie ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ze hebben ook een rush conquest non infrantry only mixed server, niveau is wel een stukje lager maar nog steeds boven gemiddeld. Zoek gewoon op AnR, zijn UK servers dus misschien moet je je regions aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Duurt wel lang voordat ze iets bekend maken over die Bonus Content zeg. Ik wil weten wat het inhoud. We zitten al dik in Augustus.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 16:45
net een code van de close quaters uitbreiding gekocht via een webstore. Nu heb ik de code maar waar kan ik het spel downloaden of de code ergens invoeren????

Is al gelukt inmiddels

[ Voor 7% gewijzigd door Masterkale1 op 07-08-2012 21:54 ]

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickyy schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:02:
Duurt wel lang voordat ze iets bekend maken over die Bonus Content zeg. Ik wil weten wat het inhoud. We zitten al dik in Augustus.
Ja inderdaad, is er trouwens al een release date voor AK gekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Die beschrijving, ik krijg er een goed beeld van zo _O-

Dat jij moeite hebt om erdoorheen te komen zegt wel wat. Op dergelijke servers werkt keihard doorrushen inderdaad eerder averechts. Ik ga het straks ook eens proberen op die server. Klinkt als een goede uitdaging. Het zal nog wel lastiger zijn dan bijv {AHG} #2 waar het niveau vaak al bovengemiddeld is. Daar spelen ook veel regulars met hoge ranks.
rickyy schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:02:
/me kijkt op de kalender: 7 augustus.

"Dik in augustus" is ietwat overdreven ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Bee.nl op 07-08-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-10 16:27
We komt me joinen?

Hypnotr0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Minaaj schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:09:
[...]

Sommigen hebben inderdaad een clan achtergrond of iets dergelijks wellicht in counter strike sfeer, daar ging het ook altijd om aim/objective/teamplay zonder dat je veilig in een tankje kon zitten.
Als je bijvoorbeeld een goed team in een clanwar met een tank laat spelen heb je dus echt geen enkele kans, ze kunnen je zelfs gaan baserapen met dat ding en 3 engineers er achter.

Het hoort inderdaad wel bij battefield public en bij casual/fun wars, maar voor geld en dergelijken is het gewoon te unbalanced, ook jets en heli's.

In een 5on5 gaat het natuurlijk ook nergens over om in vehicles te zitten, dat hoort gewoon guncombat te wezen.

Volgens mij heb ik wel eens een Clanbase war gezien waar ze de LAV op Bazaar mochten gebruiken, maar dat was dan wel 8vs8! (esl 8vs8 conquest is ook met vehicles zie ik)
Dat snap ik, maar ik mis op servers met vehicles een beetje de spelers die tussen de noobs en de clanners in zitten. Ik heb niet de reflexen om eerste te worden bij Counter Strike, maar wil een wat rustiger gameplay zonder dat m'n heli door een boze teammate wordt volgeplakt met C-4 omdat hij wilde vliegen.

Bij infantry only merk ik, zeker op de kleinere maps dat de beste FPS'ers altijd winnen, maar er zit veel meer in Battlefield dan dat. Helaas heb ik dat in deze versie nog amper kunnen ontdekken.

Maar in zal eens naar die AnR-servers kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
edit: youtube filmpje mislukt :P

[ Voor 89% gewijzigd door evilpin0 op 07-08-2012 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb 3x ANR server gejoined omdat iedereen het over heeft dat het daar moeilijker op is :S
1, team balance is meestal ver te zoeken het is domineren of gedomineerd worden.
2. ze jatten vaak je tank en net als op iedere pub geen ammo/medic of tugs
Het is gewoon een server net als ieder ander, allemaal public spelers en soms een goede speler, maar die heb je overal. waarom zo opmerking dat ik het op AnR moet proberen, het is overal het zelfde.je hebt gasten die beter en slechter zijn, so what ? misschien ben ik wel anders dan jullie, want gaat het niet om fun ipv de hoogste score halen om je e-pen.. te showen ?
wapens.

ik speelde engineer omdat ik bijna een service star had en in TDM heb ik nog al schijt aan iedereen om het grof te zeggen. 1 revive meer of minder maakt geen verschil in TDM en meestal laten ze mij ook liggen, dus verdienen zei ook niet geholpen te worden. tugs plaatsen vindt ik heel zielig op een TDM map, omdat je dan alles kan zien. ammo drops why !!!, jat gewoon de guns van de tegenstander als je zonder ammo komt te zitten, net zo makkelijk en sneller.

ik stop er al weer mee, want op dit soort reacties zit ik niet op te wachten pff haantjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:41
Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:28:
Iemand die de vertraagde M320 gebruikt? Ik merk het praktisch nut niet echt.
Nee, compleet nutteloos :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
Maar wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Chopper pilot filmpje: YouTube: bf3 2012 08 06 20 41 17 757

Probeerde eentje te uploaden van 28 min maar dat mag niet met mijn account :(

Edit: Kwestie van je mobiel nr even achter laten en je mag meer dan 15 min uploaden ;)

YouTube: JohnyOutOfMoney flying random round on Caspian

Rondje Caspian, helaas net te weinig fps om en nog goed te spelen en te recorden op 64 player filled server. Zal binnenkort meer entertaining roundjes erop proberen te zetten. Al met al moet intressant zijn voor de chopper mannejes ;)

[ Voor 51% gewijzigd door evilpin0 op 08-08-2012 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:54

d_star

Maharadja of the Year :-/

Pykow schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 01:03:
ik stop er al weer mee, want op dit soort reacties zit ik niet op te wachten pff haantjes
Pykow, in tegenstelling tot wat hier wordt gezegd zijn er genoeg mensen die misschien niet zo actief zijn in dit topic, maar toch je filmpjes gaaf vinden!

Ik genoot er in ieder geval erg van, je handelingssnelheid is extreem snel waardoor je filmpjes iets bewonderenswaardigs krijgen!

Probeer anders je filmpjes te submitten (mits iets geedit) naar bijvoorbeeld channels van bekendere YT'ers, of Battlefieldo.com. Krijg je vanzelf meer exposure van mensen die net zoals ik gewoon kunnen genieten van goeie gameplay :)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
d_star schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:31:
[...]

Pykow, in tegenstelling tot wat hier wordt gezegd zijn er genoeg mensen die misschien niet zo actief zijn in dit topic, maar toch je filmpjes gaaf vinden!

Ik genoot er in ieder geval erg van, je handelingssnelheid is extreem snel waardoor je filmpjes iets bewonderenswaardigs krijgen!

Probeer anders je filmpjes te submitten (mits iets geedit) naar bijvoorbeeld channels van bekendere YT'ers, of Battlefieldo.com. Krijg je vanzelf meer exposure van mensen die net zoals ik gewoon kunnen genieten van goeie gameplay :)
Precies, hier wordt altijd geflamed omdat ze het beter kunnen. Laat dat geen reden zien niet te uploaden Pykow, ik vond hem goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ik heb 3x ANR server gejoined omdat iedereen het over heeft dat het daar moeilijker op is :S
1, team balance is meestal ver te zoeken het is domineren of gedomineerd worden.
2. ze jatten vaak je tank en net als op iedere pub geen ammo/medic of tugs
Het is gewoon een server net als ieder ander, allemaal public spelers en soms een goede speler, maar die heb je overal. waarom zo opmerking dat ik het op AnR moet proberen, het is overal het zelfde.je hebt gasten die beter en slechter zijn, so what ? misschien ben ik wel anders dan jullie, want gaat het niet om fun ipv de hoogste score halen om je e-pen.. te showen ?
wapens.
Vond AnR niveau wel wat beter dan gemiddeld maar minder dan ik verwacht had. Maar op de conquest maps die gisteravond draaiden was het vooral infanterie wat de klok sloeg (Seine, Grand Bazaar, Metro). Iedereen loopt is medic met de M16 etc. heel veel run n gun. Wel leuk maar om nou te zeggen wat een geweldige BF ervaring :? Imho is dat gewoon meer COD achtige gameplay.

Alhoewel ik BF3 een topgame vind, heb ik toch echt heimwee naar de BF2 tijd met waypoints, commander etc.

Ik eindigde gemiddeld beetje in de middenmoot of iets erboven als 5ster adelaar, had het slechter verwacht. Maar er waren een hoop mensen met een strakke aim. Zag wat bekende mensen zoals Awsome-0
en stinkdier die het erg goed deden. Wel leuk om daar een keer mee te spelen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:40:
[...]

Precies, hier wordt altijd geflamed omdat ze het beter kunnen. Laat dat geen reden zien niet te uploaden Pykow, ik vond hem goed ;)
Nouja, altijd geflamed? Volgens mij is er zegge en schrijven 1 min-of-meer negatieve reactie op het filmpje van Pykow tegenover een stuk of 8 positieve dus dat valt ook wel een beetje mee.

Maar je vliegt als een scheermes hoor, impressive! Wat gebruik jij eigenlijk om te mikken met de missles? De crosshair of dat balkje wat door het beeld zwabbert? Zoja, hoe kan je dat balkje het beste interpreteren voor de meeste hits? Ik krijg die maar niet onder de knie.
Help!!!! schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:49:
[...]

Vond AnR niveau wel wat beter dan gemiddeld. Maar op de conquest maps die gisteravond draaiden was het vooral infanterie wat de klok sloeg (Seine, Grand Bazaar, Metro). Iedereen loopt is medic met de M16 etc. heel veel run n gun. Wel leuk maar om nou te zeggen wat een geweldige BF ervaring :? Imho is dat gewoon meer COD achtige gameplay.

Alhoewel ik BF3 een topgame vind, heb ik toch echt heimwee naar de BF2 tijd met waypoints, commander etc.

Ik eindigde gemiddeld beetje in de middenmoot als 5ster adelaar, had het slechter verwacht. Maar er waren een hoop mensen met een strakke aim. Zag wat bekende mensen zoals Awsmo
Het heeft ook weinig met de normale battlefield gameplay te maken, maar qua gunplay en teamwork is het wel impressive. Het is ook persoonlijk, zelf heb ik ietsje minder met voertuigen en kan ik hier wel van genieten. (En verschrikkelijk vloeken als ik weer eens veel te leip werd neergevlamd)

Het was in elk geval wel gezellig met half GoT!

edit: er nog even over na denkende, wellicht dat het juist toch óók bij battlefield hoort. Juist de grote variatie aan gameplay die je in 1 spel binnen een paar uur kan meemaken. CoD-stijl run-'n-gun, CS teamplay, heli/jet, conquest veldslagen met zware voertuigen etc. etc.

BF2 heb ik eigenlijk niet gespeeld, kan daar moeilijk over oordelen hoeveel beter dat zou moeten zijn. Maar dan ben je toch ook afhankelijk van complete randoms die de waypoints zetten en genoeg gasten die ze niet opvolgen?

[ Voor 11% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 08-08-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:57:
[...]

Maar je vliegt als een scheermes hoor, impressive! Wat gebruik jij eigenlijk om te mikken met de missles? De crosshair of dat balkje wat door het beeld zwabbert? Zoja, hoe kan je dat balkje het beste interpreteren voor de meeste hits? Ik krijg die maar niet onder de knie.
Raketjes schiet ik puur op gevoel. Als je stil hangt gaan ze goed recht vooruit maar stilhangen = prime target voor zon beetje het hele enemy team.

Ik schiet ze meestal strafend en dan is de beweging van de chopper leidend waar ze naar toe gaan, enige manier hoe je dat kan krijgen is spelen spelen spelen ;)

edit:28 min filmpje inmiddels verwerkt door joeptoeb.

[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 08-08-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Vond AnR niveau wel wat beter dan gemiddeld maar minder dan ik verwacht had. Maar op de conquest maps die gisteravond draaiden was het vooral infanterie wat de klok sloeg (Seine, Grand Bazaar, Metro). Iedereen loopt is medic met de M16 etc. heel veel run n gun. Wel leuk maar om nou te zeggen wat een geweldige BF ervaring :? Imho is dat gewoon meer COD achtige gameplay.
Dat is gewoon Battlefield gameplay in Infantry only mode en daar is niks mis mee : Het is eigenlijk het enige gedeelte waarin BF3 een flinke verbetering is ten opzichte van BF2 d:)b

In BF2 vond ik het echt een verschrikkelijke game mode, maar in BF3 doe ik niks anders eigenlijk en is stiekem ook de reden dat ik het gekocht heb :+
En de vehicles : TV Guided = Tank destroyed en niet die Disabled crap waarbij dat ding ook nog eens bagger is om te besturen :P
Wat gebruik jij eigenlijk om te mikken met de missles? De crosshair of dat balkje wat door het beeld zwabbert? Zoja, hoe kan je dat balkje het beste interpreteren voor de meeste hits? Ik krijg die maar niet onder de knie.
Binnen een bepaalde marge kan je het midden van het streepje gebruiken om te mikken. Daar buiten moet je gewoon heel veel oefenen. Met de Guided rockets wordt het later bijna prijs schieten dus gewoon effe door blijven knallen :)

[ Voor 21% gewijzigd door nero355 op 08-08-2012 10:24 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het heeft ook weinig met de normale battlefield gameplay te maken, maar qua gunplay en teamwork is het wel impressive. Het is ook persoonlijk, zelf heb ik ietsje minder met voertuigen en kan ik hier wel van genieten. (En verschrikkelijk vloeken als ik weer eens veel te leip werd neergevlamd)

Het was in elk geval wel gezellig met half GoT!

edit: er nog even over na denkende, wellicht dat het juist toch óók bij battlefield hoort. Juist de grote variatie aan gameplay die je in 1 spel binnen een paar uur kan meemaken. CoD-stijl run-'n-gun, CS teamplay, heli/jet, conquest veldslagen met zware voertuigen etc. etc.
[...]
Tuurlijk is varieteit ook 1 vd pluspunten van de BF serie. Die varieteit bestaat echter bij gratie van de dingen die de BF serie toevoegde tov de al bestaande shooters.
Wat de BF serie onderscheidde en toevoegde tov andere FPS shooters waren de grote mappen met voertuigen op land EN in de lucht. Tactische mogelijkheden middels waypoints, commander etc.

De maproulatie gisteren was gewoon infanterie only.
BF2 heb ik eigenlijk niet gespeeld, kan daar moeilijk over oordelen hoeveel beter dat zou moeten zijn. Maar dan ben je toch ook afhankelijk van complete randoms die de waypoints zetten en genoeg gasten die ze niet opvolgen?
Dat laatste klopt uiteraard. Maar vaak werkte het vrij goed en het is gewoon veel leuker spelen. Althans dat vind ik dan. Liever mee verlegen dan om verlegen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik eindigde gemiddeld beetje in de middenmoot of iets erboven als 5ster adelaar, had het slechter verwacht. Maar er waren een hoop mensen met een strakke aim. Zag wat bekende mensen zoals Awsome-0
Sommige zijn gewoon te serieus en spelen dus met de m16 all the way en zijn dus nu ook allemaal level 100.
ik gebruik zo beetje alle wapens, zodat ik weet hoe iedere wapen reageert. Meestal moet je alleen je gamestijl veranderen. bijvoorbeeld met de Scar-h moet je langzaam spelen en op afstand blijven en met de M5K zo close mogelijk.

Hopelijk wordt BF4 gewoon BF2 met de frosbite engine.
radar was beter, classes waren beter verdeeld, commander, maps waren veel beter en spawns waren veeeeel beter. bij BF3 heeft iedere vlag maar 2 spawnpunten. voor US en RU en dan kan je altijd gaan spawncampen.
met BF3 hebben ze het geprobeerd, maar assault class is te sterk en de recon class moet niet alleen snipers en PDW-s kunnen gebruiken, maar ook een AR of Carbine, zodat je met de recon class ook speelt waarvoor die bedoelt is. ipv sniper achter in een bergje. een Recon moet spotten en spawnpoints plaatsen voor je squad.
evilpin0 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:40:
[...]

M5K had alleen 1 grote frustratie bij mij en dat was jiddo94 !! die gast zat steeds te camperen, dat was echt niet gezond meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:54

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ik vond die jiddo94 niet zozeer een camper (ja wel iets afwachtend), maar een luie speler die de typische trekjes vertoont van iemand die honderden service stars met zn M16 heeft.

Zoals Pykow al zegt; andere classes en wapens zorgen ervoor dat je je spel blijft ontwikkelen, veel beter dan honderden uren in één wapen stoppen imho.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Hoi allemaal. Na sinds mei niet meer gespeeld te hebben, leek het me leuk om BF3 weer eens aan te zwengelen. Het blijft natuurlijk een leuk spel, maar alle GoT conquest servers zijn nu telkens leeg :( En ik mis het community-gevoel en het een beetje samenspelen met een squad in ventrillo/teamspeak wel een beetje. Dus nu is mijn vraag: wat is een leuke Nederlandse conquest/conquest large server waar er ook nog een beetje een leuke community is?

Bedankt!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Goed op bepaalde maps waar vaak veel vijanden op de hoek zitten. Gebruik het zo nu en dan wel. Helemaal in Metro Conquest Large is het killing.

Wat die AnR server betreft, ik heb daar inderdaad gisteren met een aantal GoT'ers gespeeld wat op zich best goed ging maar het niveau is wel erg hoog omdat er een paar pro's rondlopen die genadeloos zijn. Ik probeer daar niet eens met een P90 of SPAS rond te rennen, omdat je met goede spelers te maken hebt die ook nog eens de M16A3 gebruiken ga je toch snel voor de M16A3 of M416. Laatste rondes domineerden we wel aardig het spel, dat was wel weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:23
Dit lijkt me een leuke verandering voor Gunmaster:
Today, looking at giving admins more control what weapon list your gunmaster can run. #todayatDICE #noeta #experimentingisfun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sinus_rhythm schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:51:

[...]
Klinkt alsof Gunmaster eindelijk leuk kan worden :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinus_rhythm schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:51:

[...]
Das nice! Ik had verwacht dat ze gewoon andere "vaste" wapens zouden nemen, maar de keuze bij de admins laten is ook een optie.
Natuurlijk worden we dan afhankelijk van de keuze van de admin ... en als een admin enkel bolt action snipers pakt, ga ik ragen in die bepaalde server :>

Kan iemand mij vertellen wat de beste shotgun is?
Heb bijna 200 uur BF3 gespeeld maar heb tot gisteren nog nooit een shotgun aangeraakt :D
Nu moet ik wel want ik ga me eindelijk focussen op assignments. Daarnaast zijn die close quarters maps wel zeer verleidelijk voor shotguns.

Keuze uit:
- 870MCS (gisteren geprobeerd)
- M1014
- SAIGA 12K
- USAS-12
- SPAS-12
- DAO-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:05:
[...]

Heb bijna 200 uur BF3 gespeeld maar heb tot gisteren nog nooit een shotgun aangeraakt :D
Nu moet ik wel want ik ga me eindelijk focussen op assignments. Daarnaast zijn die close quarters maps wel zeer verleidelijk voor shotguns.

Keuze uit:
- M1014
- SAIGA 12K
- USAS-12
- SPAS-12
- DAO-12
SPAS of 870MCS met slugs en laser sight. Ikzelf vond de spas iets beter maar qua stats zijn ze bijna gelijk.
Als je niet kan aimen zou ik de saiga pakken.
Pykow schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:48:
M5K had alleen 1 grote frustratie bij mij en dat was jiddo94 !! die gast zat steeds te camperen, dat was echt niet gezond meer.
En bedankt, dat campen viel trouwens wel mee, maarja je moet iets de schuld geven als je gedood wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zullen we maar kappen met de hele discussie wie of wat de meest 'complete' of 'echte' battlefield speler is? Het krijgt een beetje een kribbig sfeertje terwijl we toch met z'n allen proberen dat iedereen zoveel mogelijk plezier haalt uit BF3, wat bij iedereen weer anders is.
MicScott schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:57:
Keuze uit:
- M1014
- SAIGA 12K
- USAS-12
- SPAS-12
- DAO-12
Voor buckshot en flechette: 870 MCS (hoogste damage en muz. vel. (meeste pellets)
Voor Slugs SPAS-12 (hoogste damage/vuursnelheid)

Daarna is het een beetje toss up tussen de SAIGA en de DAO. SAIGA reload heel snel maar je kan niet tijdens het reloaden schieten, wat met de DAO dan wel weer kan. De USAS kan je helemaal links laten liggen, die is helemaal kapot generfd (al komt er nog regelmatig Usas Noob! voorbij in de chat als iemand er toch mee speelt). De M1014, tsja, mij een raadsel waarom die erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:12:
En bedankt, dat campen viel trouwens wel mee, maarja je moet iets de schuld geven als je gedood wordt.
Dat campen viel wel mee ja. Schoot je steeds af als je ergens naartoe liep. :+
[...]

Das nice! Ik had verwacht dat ze gewoon andere "vaste" wapens zouden nemen, maar de keuze bij de admins laten is ook een optie.
Natuurlijk worden we dan afhankelijk van de keuze van de admin ... en als een admin enkel bolt action snipers pakt, ga ik ragen in die bepaalde server :>

Keuze uit:
- M1014
- SAIGA 12K
- USAS-12
- SPAS-12
- DAO-12
Pump = SPAS-12 met slugs
Semi auto = Saiga 12K

En de voopagina van tweakers heeft ook weer wat:
nieuws: Ex-lead designer van Battlefield 3 stapt over naar Starbreeze

En dan ook nog geen Wii U versie van BF3. Care? :+
nieuws: Geen Battlefield 3 voor Wii U door onenigheid Nintendo en EA

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-08-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Keuze uit:
- M1014
- SAIGA 12K
- USAS-12
- SPAS-12
- DAO-12
Hangt van de situatie af maar SAIGA-12K > M1014 > rest > DAO-12.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj

Was jij niet diegene die kwam op mijn filmpje met 10opmerkingen dat ik moest bursten? ptfo? terughoudend spelen en nog veel meer haantjes gedrag?
Wat deed ik? ik reageerde gewoon normaal terug.

Jij kan gewoon niet tegen kritiek dat is het, en dan ga je net doen alsof je een slachtoffer bent (heb zelf trouwens nog niks over je filmpjes gezegd behalve dat TDM aardig boring is)

nee angelo, volgens mij is er toch wat met jou mis en moet je er niet zo veel van aantrekken.. als je wellicht zelf niet altijd dat haantjes gedrag vertoont krijg je wellicht ook geen bijdehante opmerkingen van iemand.

Ook mensen K/D ego amsterdammertjes noemen en ondertussen heb je zelf ongeveer 4keer gepost dat je 49-0 stond in een heli, en dan laat je nog team deathmatch zien ook.. wat allemaal om K/D gaat??

Snap je niet helemaal, waren trouwens inderdaad meer positieve dan negatieve opmerkingen.. je komt echt als een klein kind over nu.
Doe waar je zin in hebt en als je niet tegen gehaat kan zou ik inderdaad niet verder gaan, denk je dat de wat bekendere youtube gasten geen flames krijgen?

Heb je de AnR battelogs trouwens? ben benieuwd hoe je het deed (laatste van je is TDM op GoTLike :S? van je filmpje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:21
Minaaj schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:07:
Was jij niet diegene die kwam op mijn filmpje met 10opmerkingen dat ik moest bursten? ptfo?
goeie tips toch?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04 09:56
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'DonnyR1991' (for 5 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006

wat is dit nou weer voor onzin
1e x dat ik deze zie in 300 hour playtime

edit:
ik ga een nieuw potje in en na 1 min.
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'DonnyR1991' (for 2 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006

pc maar even restarten dan

edit 2:na restart geen problemen meer

[ Voor 37% gewijzigd door DonnyR op 08-08-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:42

superwashandje

grofheid alom

HACKER!

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Nouja het was op een manier van "wat een lame gamestijl heb je" ik speel zo nooit.

Had daar heel normaal op gereageerd, iets wat pykow ook gewoon zou kunnen doen waardoor we wellicht zijn volgende video's weer gaan kijken.

Het is allemaal zo dubbel hé, K/D mag je niet mee patsen in dit spel want dan ben je een egoïst? waar komen al die youtube montages van.. van mensen die goed schieten en dus ook een hoge K/D halen.

Ik zit ook al sinds het begin in dit topic, niet al te veel postend maar heb pykow toch regelmatig langs zien komen met (30+) K/D's battlelogs en dergelijken waar ik ook gewoon naar kijk.

Hij praat zichzelf gewoon tegen, het lijkt er op dat hij zelf het liefst de ego amsterdammer is.
Heb ook trouwens helemaal geen haat tegen hem hoor, heb beide video's gekeken en er mogen er meer komen.

Lijkt wel alsof we hier een landen oorlog uitvoeren, ookal zouden wij nederlanders en enkele belgjes elkaar gewoon continue moeten "backup'en" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik heb de beste K/D ratio hier....;)

2.824 op 41.000 kills owwwyeaaaaaaaa

Maar als het 1 : 1 was geweest had ik even veel plezier gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 06:30

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Voor wat betreft het hele verhaal om teamplay meer te bevorderen kan al op een hele makkelijke manier. In BF2 kon je je squad een eigen naam geven ipv de standaard Alpha Beta Charlie enz squads. Je noemde je squad simpelweg TEAMWORK en kijk aan... alleen maar spelers in je squad die ook echt teamplay willen spelen. Dus samen blijven, healen/reviven, ammo drops, blijven liggen zodat er gespawned kan worden op diezelfde plek enz....

Zó moeilijk moet het veranderen van je squadname toch niet zijn voor te implementeren dacht ik zo...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Zouden ze dat ook niet een keer inplementeren? Ik dacht dat ooit gelezen te hebben. Maar zoals meer features heeft Dice gewoon gefaalt met Battlefield 3.

Wie weet hebben ze het er express uitgelaten zodat ze meer vernieuwing aan BF4 kunnen brengen.

Als zij maar centjes krijgen is het goed. Verder luisteren ze met één hoor die nog 10% functioneert naar de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Een oplossing zou natuurlijk kunnen zijn: "BF2 mode" die je optioneel bovenop de huidige settings kunt draaien. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:03:
Zouden ze dat ook niet een keer inplementeren? Ik dacht dat ooit gelezen te hebben. Maar zoals meer features heeft Dice gewoon gefaalt met Battlefield 3.

Wie weet hebben ze het er express uitgelaten zodat ze meer vernieuwing aan BF4 kunnen brengen.

Als zij maar centjes krijgen is het goed. Verder luisteren ze met één hoor die nog 10% functioneert naar de community.
Het blijft hier maar terug komen dat bepaalde aspecten van BF2 niet geimplementeerd zijn, maar dat DICE gefaald heeft met BF3 is toch wel zwaar overdreven.

Geen enkele andere shooter heeft zulke graphics, zulk geluid, zulke vloeiende animaties en zowel voertuigen als infantry wat goed is uitgewerkt! Zoveel verschillende game modes waar je precies kan doen wat JIJ wil. De voertuigen deden het leuk in BF2, maar de hitreg als infantry was behoorlijk slecht als ik het me goed kan herinneren. Bovendien is BF2 nu al behoorlijk op leeftijd en wordt het behoorlijk geromantiseerd.

Wat maar terug blijft komen is dus het gebrek aan teamwork wat in BF2 dus alomvertegenwoordigd was en potje na potje perfect was. Nou, je maakt mij niet wijs dat in BF2 samen gespeeld wordt omdat je toevallig een squadnaam kan veranderen of waypoints kan zetten. Samenwerken moet gewoon vanuit de spelers komen, kennelijk wil de huidige generatie dat een stuk minder. Via een TS, maatjes via skype oid, of gewoon regular zijn op een server met veel 'bekenden' en je kan GEWELDIGE teamplay ervaren.

Natuurlijk zit je soms met knuppels in een squad/team, maar daar zou je ook in BF2 mee zitten als die vandaag uit zo komen. BF3 heeft zoveel te bieden als je met goede vrienden/spelers samen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Overdrijven is ook een kunst. Ik vind BF3 een van de vetste games ooit! Ik bedacht alleen één simpel dingetje die ik nog weet van BF2 die naar mijn mening de teamplay een flink stuk zal boosten.... Waypoints enzo zijn wat moeilijk te implementeren dan het kunnen aanpassen van je squadname, lijkt mij...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Techno Overlord schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:35:
Overdrijven is ook een kunst. Ik vind BF3 een van de vetste games ooit! Ik bedacht alleen één simpel dingetje die ik nog weet van BF2 die naar mijn mening de teamplay een flink stuk zal boosten.... Waypoints enzo zijn wat moeilijk te implementeren dan het kunnen aanpassen van je squadname, lijkt mij...
Ja precies, het is niet perfect, maar stellen dat DICE compleet gefaald heeft, gaat me echt te ver. Ik zou het ook leuk vinden hoor als de squadname veranderd wordt, maar of het teamplay nou echt een zware boost krijgt van een andere squadname durf ik wel te betwijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik neem aan dat je iemand anders bedoelt met "stellen dat DICE compleet gefaald heeft", en niet mij?

Misschien dat zulke kleine tweaks in bijvoorbeeld Armored Warfare weer te zien zullen zijn.. #wishfullthinking

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Techno Overlord schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:48:
Ik neem aan dat je iemand anders bedoelt met "stellen dat DICE compleet gefaald heeft", en niet mij?

Misschien dat zulke kleine tweaks in bijvoorbeeld Armored Warfare weer te zien zullen zijn.. #wishfullthinking
Owja zeker, was niet naar jou toe hoor, maar rricky kwam met zo'n harde statement en op de voorpagina is het ook reactie na reactie van veel mensen die BF3 als mislukking beschouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
http://www.reddit.com/r/b..._i_rarely_use_the_soflam/

Dit mogen ze ook wel eens wat beter maken! (soflam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zal altijd mensen hebben die geen idee hebben hoe je BF speelt. Meestal leren die het vanzelf of gaan ze weg omdat ze het niet leren. Nu hebben we een enorme influx van nieuwe spelers gehad en een groot aantal heeft geleerd, een groot aantal is aan het leren en een groot aantal is gestopt omdat ze het gewoon niet konden. Wanneer BF4 komt kan het best wel eens zo zijn dat er veel minder nieuwe spelers over komen omdat ze BF3 niks vonden. Verder is de lead developer van BF3 vertrokken en die kwam extern bij DICE en heeft kennelijk maar een game meegedraaid. Het kan dus gewoon zo zijn dat ze BF4 meer richting BF2 pushen.

Mensen hier moeten echt eens kappen met BF2 te idealiseren en te nemen wat er is. BF2 was echt niet perfect en dat weet iedereen hier. Je gaat me echt niet wijs maken dat iedereen in BF2 samenwerkte door alleen commander. Ik denk eerder dat mensen die toch al samenwerkte beter samenwerkte door commander mode en dat de rest alsnog totaal niet samenwerkte en maar wat deed.

En dit lijkt me toch toepasselijk op elke BF game: :+

Elke BF heeft malloten, de truc is om ze of te vermijden of tenminste in de chat te zeggen wat ze moeten doen want dat helpt vaker wel dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Ik denk inderdaad ook dat BF2 wat geromantiseerd wordt. Vooral commander is toch een functie die ik mis voor de rest heb ik eigenlijk niets dan lof over BF3 op een paar kleine puntjes na (camo's bijv. echt zelden gebruikt, wat mij betreft zijn die alleen nuttig als ze per map onthouden worden. Anders vind het gewoon teveel moeite om elke keer bij de start van een map aan te gaan passen). En ik denk inderdaad ook dat de huidige playerbase gewoon minder teamplay minded is dan vroeger.
evilpin0 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:57:
@Jay-P als je 32v32 wilt spelen zou je eens moeten overwegen gmrt te joinen, spelen het niet veel maar proberen het wel altijd te organiseren.

Laatste 32v32 die ik gespeeld had was een hell trouwens, soflams overal en iedereen tactische opgesteld. Zwaar geslacht
Misschien dat ik daar eens naar ga kijken maar aan de andere kant vind ik het juist ook wel leuker om met kleinere clans te spelen waar je elkaar wat beter leert kennen en op elkaar ingespeeld kan raken. Gamert is volgens mij behoorlijk groot en anoniem wat dat betreft.

Leuk filmpje btw. Als je weer eens een gunner of pilot nodig hebt moet je me maar weer ff op Battlelog berichtje sturen, was wel ff leuk laatst. Welke loadouts gebruik jij en Xantor trouwens normaal gesproken voor de gunner/pilot. Ik ben als pilot van guided rockets teruggegaan naar stealth. Ik heb het idee dat dat voor maps met jets toch wel handig is. Ben trouwens ook een filmpje aan het uploaden van wat jet gameplay op Oman. Benieuwd of er wat kwaliteit overblijft aangezien ik vrij hard moet compressen omdat de upload hier traag als stront is (3uur voor 500mb ;().
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:03:
[...]
Een Commander dus ;)
Battlefield probeert veel focus op teamplay in grote teams te leggen, maar de functies daarvoor zijn juist uit het spel gehaald in BF3... Zelf pas begonnen bij BC2, maar BF2 klinkt echt een stuk beter wat betreft teamplay. Ligt waarschijnlijk ook deels aan de spelers, maar DICE maakt het alleen maar moeilijker.
Commander inderdaad al moet ik zeggen dat het kunnen zien hoeveel squads vlag X gemarkt hebben al een vrij goede toevoeging is.
[...]

Volgens mij heb ik je er al eens gezien maar AUK (vooral s'avonds) vind ik ook wel een server met een hoger dan gemiddeld niveau(wel alleen B2K maps maar leuke afwisseling van Rush en Conquest al vind ik 64players op rush eigenlijk te veel). Maar zoals al gezegd is het op conquest large server wisselender dan op TDM servers. De ene keer verbaas je je over het aantal noobs de andere keer zijn het echt onwijs gave battles die van de ene op de andere moment totaal om kunnen slaan. Bij servers waar het niveau lager is is het vaak zo dat zodra er een team de meeste vlaggen heeeft het haast niet meer om te buigen is en het op een rapefest uitdraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zal ik misschien geweest zijn die BF3 een faal noemde :P

Ok, BF3 is een knaller van een game als je vergelijkt met concurrerende FPS shooters.
Maar toch is BF3 op sommige vlakken toch wel een faal te noemen omdat:

- Dice echt wel meermaals sprak van een "spiritual successor to BF2". En wat is er uniek aan BF2 dat BFBC2 niet had? Grote maps met 64 players, prone, jets, teamplay en squadplay elementen. Bij de 3 eerste puntjes is Dice erin geslaagd om te deliveren, maar bij teamplay en squadplay hebben ze gewoon overgenomen wat aanwezig was in BFBC2...

- Dice heeft zelfs voor de release gesproken over "working closely with e-sports management to see what features we need". Ze waren zelfs aanwezig op de grootse Dreamhack LAN met hun BF3 beta.
Maar hier dus een faal: want zoiets essentieel als spectator mode is er niet. Niet dat IKZELF er baat bij zou hebben, want ik wil nooit in e-sports gaan ofzo. Maar dit is terug een belofte die niet waargemaakt is.

Ik persoonlijk zou het wel handig vinden om squadnames te kunnen veranderen, en dat waypoint systeem. Ik denk dat als die tools in de game zouden zitten, dat mensen die wel zouden gebruiken. Natuurlijk niet iedereen, maar ik denk dat je per match wel genoeg volk zou vinden die dit gebruikt.

Enkele maanden geleden nog is BF2 gespeeld. En het klopt: NIET iedereen speelt in team/squadverband. Op een volle 64 player server worden er misschien "maar" 2, 3 of 4 volle squads aangemaakt (per team). Eén team telt 32 players en daarvan zitten dus 4*6 = 24 mensen in een squad. Er zijn dus nog genoeg lonewolfs maar toch: genoeg mensen die wel team/squadplay willen.
En ja: ik zie wel degelijk mensen gatheren rond een vlag als de squadleader die flag aanduidt. :)

Ik heb op dit ogenblik nog hoop dat Battlefield 4 wel hieraan zal voldoen. BF3 moest gewoon veel te snel de deur uit voor EA (persé vóór de MW3 release). Dit merk je ook aan het feit dat de BF3 Open Beta nog niet afgelopen was, of de game moest al releasen over 2 weken... Daarom ook die grote Zero Day Patch.

Feit is dat de basis van de Frostbite 2 engine er nu is. De designers die ermee moeten werken, hebben er nu ook al meer ervaring mee door BF3, plus die mensen konden eventueel feedback geven. Daardoor (veronderstel ik) zou de ontwikkeling van BF4 wel wat sneller kunnen gaan dan BF3.
Tenzij ze nu térug met een nieuwe engine komen, maar dat zal natuurlijk niet. Frostbite 2 was ook gemaakt voor gebruik van de nextgen consoles dus die engine mogen ze gerust uitbuiten.
Ik verwacht wel terug wat innovatie: bij de details dus. Zoals terug destruction mogelijk maken waardoor huizen volledig instorten, maar tegelijkertijd de BF3 micro destruction behouden voor de huizen die niet kunnen instorten.

Wat ik verwacht van BF4:
- terug Frostbite 2 maar met hier en daar wel nuttige evoluties. (o.a. dus op gebied van destruction)
- meer focus op team/squadplay features: return van BF2 features, plus new stuff.
- een nieuwe setting: Naar WWII? Naar de toekomst? Voor mij maakt het niet uit, zolang het maar NIET Modern Time is.
- nieuwe game modes.

Voldoe aan deze 4 eisen, en ik ben een tevreden man. :)

Edit:
Daarnaast apprecieer ik wel dat Dice de commo-rose heeft teruggebracht. Alleen is de implementatie wat brak, en weet het grootste deel van de community er niet van.
Hier heb ik geen harde cijfers over, maar stel je een gamer voor die BF2 nooit heeft gespeeld (zo zijn er véél): waar zou die dan moeten horen over commo-rose? Hij kan het zijn team mates niet zien gebruiken... Enkel als je in de key settings gaat, weet je feitelijk van het bestaan af. :P
Dice moet een soort van tutorial op de BF3 Youtube channel zetten, of er een volledige post aan besteden op Battlelog. De enigste officiele melding van die feature was bij een van die patch changelogs waar een fotootje stond van deze feature...

[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 08-08-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ik hoop dat Battlefield 4 voor de next gen consoles uitkomt. Dit houdt dan hoop ik de PC versie niet zo tegen als BF3 op de consoles deed. En ook al neem ik aan van wel, vrees ik zelfs nog dat de nieuwe consoles niet in staat zijn om een game als BF3 met de frostbite 2 engine met 64 man op minimaal 1080p 60fps te laten lopen. Dan heb je zelfs voor deze tijd behoorlijke hardware voor nodig. Ik zie het niet gauw gebeuren.

Ik denk dus dat zelfs BF4 op de PC zal worden gebottleneckt door consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Leuke opmerking daar :
This is the most promising build of the beta but still can't wait till the full game is out.
Ben ik het echt helemaal mee eens :D Moet hij er alleen nog "since BF1942" aan toevoegen dan is het 100% af _O_
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:28:
Geen enkele andere shooter heeft zulke graphics, zulk geluid, zulke vloeiende animaties en zowel voertuigen als infantry wat goed is uitgewerkt!
Die laatste 3 ben ik het wel met je eens, vooral het geluid is altijd heel goed geweest in de Battlefield games, maar vind je de graphics van BF3 echt mooi ?!

Ik eigenlijk nog steeds niet... high tech en alles wel, maar mooi absoluut niet. Die screenshots van de Alpha versie zijn veel meer mooi te noemen dan wat het geworden is uiteindelijk.
En al die vage troep die rondvliegt in Grand Bazaar bijvoorbeeld is ook niet echt iets waar ik blij van word... vroeger kon je dat in games disablen :)
Bovendien is BF2 nu al behoorlijk op leeftijd en wordt het behoorlijk geromantiseerd.
Dacht ik ook, totdat ik het ging spelen afgelopen Vrijdag :

- Ik kan eindelijk zien wie er op me schiet.
- Waar die vandaan schiet.
- Waarmee die schiet.
- Gelukkig zat ik in een tank en was die meteen dood :+

Zomaar wat dingen die in BF3 een ramp zijn en in BF2 toch echt wel beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:28:
[...]

Het blijft hier maar terug komen dat bepaalde aspecten van BF2 niet geimplementeerd zijn, maar dat DICE gefaald heeft met BF3 is toch wel zwaar overdreven.

Geen enkele andere shooter heeft zulke graphics, zulk geluid, zulke vloeiende animaties en zowel voertuigen als infantry wat goed is uitgewerkt! Zoveel verschillende game modes waar je precies kan doen wat JIJ wil. De voertuigen deden het leuk in BF2, maar de hitreg als infantry was behoorlijk slecht als ik het me goed kan herinneren. Bovendien is BF2 nu al behoorlijk op leeftijd en wordt het behoorlijk geromantiseerd.

Wat maar terug blijft komen is dus het gebrek aan teamwork wat in BF2 dus alomvertegenwoordigd was en potje na potje perfect was. Nou, je maakt mij niet wijs dat in BF2 samen gespeeld wordt omdat je toevallig een squadnaam kan veranderen of waypoints kan zetten. Samenwerken moet gewoon vanuit de spelers komen, kennelijk wil de huidige generatie dat een stuk minder. Via een TS, maatjes via skype oid, of gewoon regular zijn op een server met veel 'bekenden' en je kan GEWELDIGE teamplay ervaren.

Natuurlijk zit je soms met knuppels in een squad/team, maar daar zou je ook in BF2 mee zitten als die vandaag uit zo komen. BF3 heeft zoveel te bieden als je met goede vrienden/spelers samen werkt.
Deze discussie wordt natuurlijk al gevoerd sinds het begin van BF3, derhalve wil ik mijn mening geven maar omdat ik dat al diverse keren gedaan heb op andere fora ga ik hier even een reply posten uit een zelfde discussie op reddit (dit topic: http://www.reddit.com/r/b...e_backlash_this_game_has/ )

Okay, I'll bite.

You say you're a long time Battlefield player and as such, have played the old series. Let's have a stroll down memory lane... (this is all IMO of course)

Battlefield is a series that made it's name on all out, combined arms, warfare on big (sometimes huge) maps. When the first game came out it was unprecedented.

Furthermore, the game was moddable... and this fact alone gave us some of the coolest versions of the game that one could think of.

We got:

Desert Combat
Galactic Conquest
Point Of Existence
Forgotten Hope

And a slew of others, you get my point.

These mods alone made Battlefield a unique series, but let's get back to the heart of the matter.

Battlefield 3 is a good game, but it was marketed as the "true successor to Battlefield 2" and I contend it really is not. It's a good game, but if they would've called it Bad Company 3 people wouldn't have gone ballistic.

More to the point:

Maps: Maps are small compared to the older series. I think currently the biggest maps (not counting the B2K maps) are Operation Firestorm and Kharg Island. The maps in themselves are big yes, but the playable area is small.

Compare these maps to El Alamein, Gazala, Operation Clean Sweep, Dragon Valley et al and then these new maps are nothing. We're supposed to get "the biggest maps ever" with Armored Kill but I'm not holding my breath.

Yes, older titles had small maps too and I've got nothing against them but Battlefield is supposed to be BIG. It's called BattleFIELD after all, not BattleROOM.

Graphics: BF3 has great graphics, but they are ruined by the blue tint and supernova sun a.k.a. "art direction". The old games look old, but still look good. It's personal preference though and as I said, the game looks stunning overall but it could be so much better.

Gameplay: Again, personal preference but things in general have been dumbed down considerably from the older games. No commander, severely limited squad options, commo rose that's practically useless, no in-game VoIP, no spectate and BattleRecorder. These are some things that come to mind instantly.

Let's not even get into vehicles. The vehicle unlocks are a shame to the series. Back then, you got into a Hind with a gunner from the get go and you were a death machine. Now, when you're a new player you're basically screwed. In addition, handling of vehicles has been dumbed down considerably (yes choppers, I'm looking at you).

Also, audio spotting. Bad call and probably should've been made a server side option.

Mods: DICE have dropped the ball on this one, the popularity of other mods like the ones for Skyrim and the recent DayZ have shown that there is a demand for mods and that there are people willing to invest in them. Some of my best Battlefield memories come from mods.

These are some things that, as a long time Battlefield player and fan, bother me about this game and the general direction that the series is heading in.

As I said, I like the game and I play it regularly, but it could have been so much more.

/lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:32:
Ik hoop dat Battlefield 4 voor de next gen consoles uitkomt. Dit houdt dan hoop ik de PC versie niet zo tegen als BF3 op de consoles deed. En ook al neem ik aan van wel, vrees ik zelfs nog dat de nieuwe consoles niet in staat zijn om een game als BF3 met de frostbite 2 engine met 64 man op minimaal 1080p 60fps te laten lopen. Dan heb je zelfs voor deze tijd behoorlijke hardware voor nodig. Ik zie het niet gauw gebeuren.

Ik denk dus dat zelfs BF4 op de PC zal worden gebottleneckt door consoles.
Ik denk dat BF4 ook op de nieuwe generatie consoles zal komen. Ik denk alleen wel dat de nieuwe gen iets beters zal hebben qua GPU kracht dan een 8800gt (minimum) en ik denk dat ze ook wel over de 4870 heen zullen gaan. Ik denk dat BF4 op de consoles best wel 60 FPS zal halen maar dan misschien geen 64 players. Maar als ze 48 krijgen is het al meer dan genoeg. Ik denk dat BF4 verder ook geen limitaties meer zal kennen van de huidige generatie consoles omdat ik vermoed dat DICE gewoon geen XBOX360/PS3 versie meer gaat maken. Of EA dat leuk vind is een tweede maar ik denk dat EA hier ook vrede mee zal hebben omdat ze dan echt kunnen laten zien hoe ver CoD wel niet achter ligt. Verder verwacht ik ook Frostbite 2.5 i.p.v 2.0 aangezien DICE altijd een nieuwe engine heeft bij elke grote BF game en ze ook de mankracht hebben om dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
[b][message=38716815,noline]

[...]

Misschien dat ik daar eens naar ga kijken maar aan de andere kant vind ik het juist ook wel leuker om met kleinere clans te spelen waar je elkaar wat beter leert kennen en op elkaar ingespeeld kan raken. Gamert is volgens mij behoorlijk groot en anoniem wat dat betreft.

Leuk filmpje btw. Als je weer eens een gunner of pilot nodig hebt moet je me maar weer ff op Battlelog berichtje sturen, was wel ff leuk laatst. Welke loadouts gebruik jij en Xantor trouwens normaal gesproken voor de gunner/pilot. Ik ben als pilot van guided rockets teruggegaan naar stealth. Ik heb het idee dat dat voor maps met jets toch wel handig is. Ben trouwens ook een filmpje aan het uploaden van wat jet gameplay op Oman. Benieuwd of er wat kwaliteit overblijft aangezien ik vrij hard moet compressen omdat de upload hier traag als stront is (3uur voor 500mb ;().
Je hebt altijd een trial oid, maargoed ik ga je niet proberen binnen te harken ;)

Stealth vind ik zelf persoonlijk best useless, voorheen (voor below radar buff en stinger change) was stealth nog wel goed. Ik moet wel zeggen dat ik regelmatig ECM te laat aansla, maar dat is meer een lag probleem, met stealth heb je hier minder last van. Aangezien de ECM flare (mits je er goed in blijft, anders bugged die) ook goed werkt tegen incoming heatseakers en je gunner waarschijnlijk ook flares heeft zou ik niet stealth kiezen ipv guided rockets. Guided rockets is ook meer kills als pilot.

Loadout verschilt eigenlijk; rape loadout gunner = reload, thermal en tv guided

Ga je echter tegen een chopper team die weten wat ze doen ga je thermals wel moeten inwisselen voor flares, anders ga je nat in een chopper gevecht. (gunner) Stealth kan wel een life saver zijn maar de reload perk kan dat bijvoorbeeld even goed zijn in handen van een gunner die goed schiet. Als je amper armor ziet en of 32 player size speelt is kan je eventueel wel guided rockets inruilen voor stealth of maintaince

Truckje is dat xant0r extinguisher meeneemt als pilot, als ik gedisabled wordt spring ik eruit hij drukt op f1 en X en voilà niet meer disabled. Echt een life saver als er een jet op je loert, je wordt niet meer gekilt terwijl je staat te repairen.

Maar als je geen stealth meeneemt en/of flares vereist dat gewoon meer van de pilot, niet te hoog, altijd zorgen dat je in je ECM use below radar kan bereiken en direct de lock vebreken, feitelijk zorgen dat er geen incoming missles op je af komen. Is goed mogelijk maar vereist wel elke keer een juiste reactie. Speel zelf regelmatig met pilots (ben dan gunner) die meer uren dan ik gespeeld hebben en hun ontbreken dit eigenlijk ook maar zijn verder wel effectief.

Puntje bij paaltje; pas je speel stijl een beetje naar je niveau aan; weet je niet precies wat je doet (en dat weten eigenlijk alleen de 24/7 chopperwhores), speel dan meer defensief.

Overigens wat algemene chopper uitleg voor het forum probeer je niet de les te lezen jayP ;)

Pagina: 1 ... 71 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.