Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 22:04:
Als we het toch over cod-achtige games hebben ->

[video]
Je ziet hopelijk toch wel dat het nep is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 17:09

superwashandje

grofheid alom

aanvallen als recon kan best wel!
http://battlelog.battlefi...how/38250762/1/346505394/

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk kan dat, als je geen bolt action sniper gebruikt maar een wapen dat praktisch een assault rifle is dan hoeft dat geen enkel probleem te zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 07-10 17:09

superwashandje

grofheid alom

snap ik :P maar er word vaak genoeg afgegeven op de recon klasse dus mag er ook wel eens een positief geluid over te horen zijn imo :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Voor de mensen die het zich afvroegen:

Afbeeldingslocatie: http://img577.imageshack.us/img577/9813/jeepjump.png

De jeep is veilig geland inc alle inzittenden zonder enige schade in welke vorm.

[ Voor 51% gewijzigd door Postius op 18-07-2012 02:00 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superwashandje schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 01:26:
snap ik :P maar er word vaak genoeg afgegeven op de recon klasse dus mag er ook wel eens een positief geluid over te horen zijn imo :P
Trues. Vanavond met de L96 en de .44 Magnum gespeeld, close combat pak ik de .44 en dan werkt het nog aardig goed. Aanvallen met de L96 met Acog scope gaat ook prima, van afstand alle snipers/campers uitschakelen en dan met de .44 naar binnen rushen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 09:17
Als je de .44 onder controle hebt is het inderdaad een verrassend goede vervanger voor een primair wapen :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:47
superwashandje schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 01:26:
Vind ik ook, als ik recon lig ik zelden te campen, probeer gewoon zo actief mogelijk deel te nemen in het gevecht ook al ben je kwestbaarder (geen m320, rpg of c4) ben spawn beacon zo ver mogelijk naar voren bij rush, of op cruciale posities verstoken in gebouwen. En dan lekker met de m417 raggen. Is het laatste wapen wat ik nog moet voor alle unlocks van alle wapens te hebben vrijgespeeld.

Gisteren heerlijk op Sharqi Peninsula rush, beacon achter vijandelijke linies geplaatst en de mortar dudes een voor een even het leven zuur gemaakt en dat waren er nogal een paar. Verder al die recons een voor een knifen. En toen het potje voorbij was zat ik op 43-17 niet slecht toch.. had een paar deaths die te vermijden waren, maarja ik rag er altijd gewoon vol in.

[ Voor 6% gewijzigd door loewie1984 op 18-07-2012 09:04 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
loewie1984 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:02:
[...]
Vind ik ook, als ik recon lig ik zelden te campen, probeer gewoon zo actief mogelijk deel te nemen in het gevecht ook al ben je kwestbaarder
Ik heb de laatste tijd met M98B gespeeld (had m geunlocked dus wilde hem gebruiken). Het is een beetje raar maar ik vind het een heerlijk wapen om agressief mee te spelen met een RDS scope er op (3.4x lijkt me nog beter eigenlijk). Je moet alleen grote confrontaties uit de weg gaan en mensen aanvallen als ze alleen zijn en schakelen naar je sidearm als je geen headshot maakt. Na enige gewenning kan magnum echt prima mee met andere wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:24:
[...]

Ik heb de laatste tijd met M98B gespeeld (had m geunlocked dus wilde hem gebruiken). Het is een beetje raar maar ik vind het een heerlijk wapen om agressief mee te spelen met een RDS scope er op (3.4x lijkt me nog beter eigenlijk). Je moet alleen grote confrontaties uit de weg gaan en mensen aanvallen als ze alleen zijn en schakelen naar je sidearm als je geen headshot maakt. Na enige gewenning kan magnum echt prima mee met andere wapens.
Dit doe ik dus ook altijd, alleen dan met een ACOG scope en inderdaad ook met een magnum als secondary. Op deze manier heb ik ook al 38 service stars voor de m98b :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:43:
[...]

Dit doe ik dus ook altijd, alleen dan met een ACOG scope en inderdaad ook met een magnum als secondary. Op deze manier heb ik ook al 38 service stars voor de m98b :P
Waarom de m98b? Zover ik weet heb je toch 2 kogels nodig voor de kill? Dat heb je ook met een L96 nodig, alleen kun je met de L96 sneller weer schieten en je hebt meer kogels.

Ik heb het eigenlijk nog nooit met een m98b geprobeerd, dus ik laat me graag overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Sharkware schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:26:
[...]
Waarom de m98b? Zover ik weet heb je toch 2 kogels nodig voor de kill? Dat heb je ook met een L96 nodig, alleen kun je met de L96 sneller weer schieten en je hebt meer kogels.

Ik heb het eigenlijk nog nooit met een m98b geprobeerd, dus ik laat me graag overtuigen.
L96 heeft lagere ROF dan M98B hè. Maar goed, meer kogels en in theorie is de M40A5 de beste close-range bolt-action vanwege de (veel) hogere ROF. Of de SV98 vanwege de beste reload en een verhoogde hip accuracy.
Iets aan de M98B voelt gewoon "lekker". Ik denk dat het dan toch is dat je op iets langere afstand vaak nog steeds exact op het hoofd kunt mikken en er dus makkelijker headshots mee maakt en dat niet elke vijand 100% health heeft. Maar het blijft een feit dat je met een bolt-action rifle in close quarters combat vaak meer kill assists krijgt dan kills :)

Ik vind het vooral een lekker wapen op caspian border. Daar kun je goed close range snipen bij de meeste objectives.

[ Voor 6% gewijzigd door Makkelijk op 18-07-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:31
Pykow schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 22:08:
ik ga het waarschijnlijk toch wel kopen voor BF4 beta.
ook al word ik weer genaait door EA waarschijnlijk.
maar goed, ik wil wel veel meer informatie over MoH.
want hoe gaan de killstreaks worden ? Wordt het een BF game of de zoveelste CoD game.
Daarnaast vindt ik de berichten voor BF4 echt veeelste vroeg !
ik wil eerst info over deze nieuwe game. grote of kleine maps !! wat krijgen we
Ik ga die game echt niet kopen om een BF4 beta key te bemachtigen.
Zoiets had je toch ook bij BF3??
Als je de LE van Medal of Honor (2010) kocht kreeg je een beta key voor BF3 en ongeveer een maand later werd het een open beta (ook al werkte die bij mij weer eens niet :( ).

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:21
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 00:37:
[...]

Je ziet hopelijk toch wel dat het nep is?
Joh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
Makkelijk schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:07:
[...]

L96 heeft lagere ROF dan M98B hè.
......
Echt waar? Daar heb ik de L96 extra op uitgekozen destijds.... Is dat altijd zo geweest? Ik dacht altijd dat de m40a5 en de L96 de hoogste ROF hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Sharkware schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:29:
[...]

Echt waar? Daar heb ik de L96 extra op uitgekozen destijds.... Is dat altijd zo geweest? Ik dacht altijd dat de m40a5 en de L96 de hoogste ROF hadden.
Volgens mij was dat altijd als zo.
M40A5 is wel sneller dan M98B

http://symthic.com/charts...ort=Class&adsc=ASC&attc=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

AdmiralSnipe schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:32:
[...]

Volgens mij was dat altijd als zo.
M40A5 is wel sneller dan M98B

http://symthic.com/charts...ort=Class&adsc=ASC&attc=-
M98B met een kleine scope, hmmm misschien ook maar is proberen :) Nu hopen dat in armored kill de m95 z'n return maakt. Dat was me favoriete wapen in BC2 gewoon puur om het geluid wat het maakte als je schoot. Elke keer als ik die muis knop in drukte kon je aan het geluid al horen dat als de kogel raak was dat je target dood was :) En Heli's kapot schieten was gewoon leuk :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
ye-roon schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:44:
[...]

M98B met een kleine scope, hmmm misschien ook maar is proberen :) Nu hopen dat in armored kill de m95 z'n return maakt. Dat was me favoriete wapen in BC2 gewoon puur om het geluid wat het maakte als je schoot. Elke keer als ik die muis knop in drukte kon je aan het geluid al horen dat als de kogel raak was dat je target dood was :) En Heli's kapot schieten was gewoon leuk :)
Met realistische gore van de gevolgen als je iemand raakt met een M95 :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:42
Makkelijk schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:47:
[...]

Met realistische gore van de gevolgen als je iemand raakt met een M95 :X.
Dat zal bijna TF2 style worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
ye-roon schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:44:
[...]

Dat geluid was echt heerlijk! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Laten we dan meteen een S&W 500 revolver er in stoppen.
Kun je als recon rondrennen en roepen "I only shoot 50 cal weapons bitch".

En deze tune de hele tijd draaien natuurlijk:

[ Voor 4% gewijzigd door Makkelijk op 18-07-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 11:37

Eagle Creek

Breathing security

S.J_84 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:59:
[video]

Wel droog haha, je komt soms best leuke dingen tegen van BF3.
Hoe zijn al die binnenopnames gemaakt? Ik zie allerlei maps die ik niet ken of alleen uit de single player?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Eagle Creek schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:14:
[...]

Hoe zijn al die binnenopnames gemaakt? Ik zie allerlei maps die ik niet ken of alleen uit de single player?
Dat zijn beelden uit de nieuwe Close Quarters DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
snipers..... ;)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharkware schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:26:
[...]

Ik speel hardcore, daar heb ik bijna elke keer een kill met 1 hit. Pas na 80 meter heb je meerdere hits nodig, tenzij headshot natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Daarom is hardcore dus crap, sniper die je in je been one hit killen.

In CoD vond ik HC mode altijd om reactie draaien, wie schiet er sneller en was je snel genoeg kon je er zo 3 binnen 1 seconde omleggen. In bf3 is het nut van hardcore mode me niet duidelijk, afgezien voor sniper want die kunnen je tenminste killen. Twee keer achter elkaar geraakt worden door matige sniper overkomt me nl vrijwel nooit

[ Voor 79% gewijzigd door evilpin0 op 18-07-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom heet het ook hardcore. Softcore heb ik nooit leuk gevonden, dat je bij wijze van spreken een halve clip in iemand moet pompen voordat hij dood is.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

evilpin0 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:20:
Daarom is hardcore dus crap, sniper die je in je been one hit killen.
Daarom speel ik op "No sniper" servers d:)b
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:23:
De damage in Softcore heb ik nooit leuk gevonden, dat je bij wijze van spreken een halve clip in iemand moet pompen voordat hij dood is.
Zo ben ik het met je eens, hoewel BF3 dan toch nog weet te falen _O- :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swandertj schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:45:
[...]
En mensen kicken omdat de allah akhbar zeggen is ook nog eens discriminatie (je zou immers op een server wel 'praise god' mogen zeggen zonder dat men daar moeilijk over doet).
praise god? wat heeft dat er mee te maken? Allahu Akbar is toch gewoon arabisch voor "snel, vingers in je oren!"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Allah Akbar
god is groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:28:
[...]

praise god? wat heeft dat er mee te maken? Allahu Akbar is toch gewoon arabisch voor "snel, vingers in je oren!"?
I Lol'd
Swandertj schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:45:
[...]
En mensen kicken omdat de allah akhbar zeggen is ook nog eens discriminatie (je zou immers op een server wel 'praise god' mogen zeggen zonder dat men daar moeilijk over doet).
Nee, want je wordt gekicked omdat je trolt. Er is geen reden om allah akbar in BF3 te zeggen anders dan een C4/Mijn troll.

[ Voor 46% gewijzigd door Makkelijk op 18-07-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:23:
Daarom heet het ook hardcore. Softcore heb ik nooit leuk gevonden, dat je bij wijze van spreken een halve clip in iemand moet pompen voordat hij dood is.
Je moet je schoten zorgvuldiger nemen, dus altijd op upperbody en hoofd mikken.
Dan heb je mensen best gauw neer.

Merkte bij het oefenen in jets, dat ik mijn hoofd meedraai met de riching die ik ga :P
Zal er best apart uitzien van een ander perspectief haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
S.J_84 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:43:
[...]

Je moet je schoten zorgvuldiger nemen, dus altijd op upperbody en hoofd mikken.
Dan heb je mensen best gauw neer.

Merkte bij het oefenen in jets, dat ik mijn hoofd meedraai met de riching die ik ga :P
Zal er best apart uitzien van een ander perspectief haha.
Deed ik vroegah ook met gran turismo op de PS1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:15
DanielWW2 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 00:35:
[...]

Ervan uitgaande dat je BF3 bedoeld.
PC al gesmolten? :*)
Haha BF3 idd. Staat wel lekker te koken ja. i7 920 @ stock, 5870. Alles op High en shadows en textures op medium @ 1920x1080 maar het is toch wel echt bruut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:05

codex

Geen OpenAI agent :)

Softcore bij BF3 is prima, mensen gaan snel genoeg neer als je een beetje goed richt. Maar de verhouding softcore met hardcore is bij de BF reeks wel anders dan bij COD, bij COD kan je bij hardcore met de ARs met een medium firerate one shot one kills maken. Hardcore werd daardoor vaak(vooral bij MW2) een campfestijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Hebben we hem ook weer:

Die kerel duikt echt elke keer weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Toch heeft die kerel altijd gelijk in ze fimpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
evilpin0 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 15:35:
Toch heeft die kerel altijd gelijk in ze fimpjes
Ja dat viel me ook op, hij heeft er wel verstand van lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey tweakers,

Ik wil een joystick aanschaffen voor bf3
Graag zou ik suggesties willen van jullie wat een goede joystick is, ik wil dit gebruiken om te vliege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-10 06:47
Kom ik net toevallig op de Tweakers videopreview van bf3, waarin Border wordt gespeeld
reviews: Gamescom: Battlefield 3
In dat filmpje zijn de letters van de vlaggen anders, Gas station is A en wat normaal A is (kan even niet op de naam komen) in Conquest (small) is nu D. Waarom zouden ze dat op t laatste moment nog veranderen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 15:57:
Hey tweakers,

Graag zou ik suggesties willen van jullie wat een goede joystick is, ik wil dit gebruiken om te vliege
Ik zou er eentje pakken met dubbele axis. Zodat als je een chopper bestuurt je zowel naar voren als naar achter kan maar ook nog in de lucht al hoverend rond kan draaien en dan kom je al gauw op zoiets uit: pricewatch: Logitech Extreme 3D Pro

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
loewie1984 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:10:
[...]

Ik zou er eentje pakken met dubbele axis. Zodat als je een chopper bestuurt je zowel naar voren als naar achter kan maar ook nog in de lucht al hoverend rond kan draaien en dan kom je al gauw op zoiets uit: pricewatch: Logitech Extreme 3D Pro
De tijd die het duurd om zo'n stick goed in te stellen er aan te wennen, kan je net zo goed steken in het leren vliegen met toetsenbord en muis want elke goede piloot gebruikt gewoon de keyboard en muis. Ik heb die stick zelf ook gehaald (hij was maar 20 euro) maar eigenlijk niet langer dan een uur gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 14:23
bloodlynx schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:24:
[...]

De tijd die het duurd om zo'n stick goed in te stellen er aan te wennen, kan je net zo goed steken in het leren vliegen met toetsenbord en muis want elke goede piloot gebruikt gewoon de keyboard en muis. Ik heb die stick zelf ook gehaald (hij was maar 20 euro) maar eigenlijk niet langer dan een uur gebruikt.
Instellen duurt wel even, gewoon worden heeft mij ongeveer 10mins geduurd bij een dubbel as joystick. Ik kwam van een x360 controller en dat is pas crap om te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
gerre22 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:26:
[...]

Instellen duurt wel even, gewoon worden heeft mij ongeveer 10mins geduurd bij een dubbel as joystick. Ik kwam van een x360 controller en dat is pas crap om te vliegen.
Nog steeds is muis en toetsenbord veel beter, vooral als je switch tussen keyboard voor de scherp bochten en muis voor het aimen. Bijvoorbeeld bf2 was het vele male nuttiger om een flight stick te hebben want daar was van te voren ook rekening mee gehouden zo als bijvoorbeeld de trottle die je perfect kon instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
bloodlynx schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:28:
[...]

Nog steeds is muis en toetsenbord veel beter, vooral als je switch tussen keyboard voor de scherp bochten en muis voor het aimen. Bijvoorbeeld bf2 was het vele male nuttiger om een flight stick te hebben want daar was van te voren ook rekening mee gehouden zo als bijvoorbeeld de trottle die je perfect kon instellen.
Snel draaien is voor mij absoluut geen probleem (throttle schuiver+afterburner doet goed zijn werk), ik vlieg wel met een T.16000M vanwege de linkshandigheid van dat ding.

EDIT: nauwkeurig mikken (flaps?) zit bij mij op de dubbele as.

[ Voor 5% gewijzigd door gerre22 op 18-07-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat te denken aan deze joystick :
http://www.alternate.nl/h...tick/539480/?tk=7&lk=4062

Is dit wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
Wat ik me uit de reviews kan herinneren geloof ik dat hij niet altijd even degelijk aanvoelt. Naar die heb ik toen ook zitten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm oke, ik hoor /lees wel veel positieve dingen over die Logitech Extreme 3D Pro
Maar kun je hier ook een heli goed mee besturen?
Ik ben nieuw into joysticks dus heb geen idee waar ik op moet letten maar daar hebben we gelukkig meerdere mensen voor op deze wereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Als iemand dit ding van mij wilt overkopen stuur je me maar een PM..
pricewatch: Saitek X52 Pro Flight Control System

Vind joysticks zelf maar niks maar de kwaliteit van deze is goed. Voor de helft van de winkelprijs inc verzenden mag je hem hebben. (zeg 65 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Binnen een half uur heb je alles ingesteld zoals je wil en ben je het allemaal al lang gewend.
Vliegen met muis en toetsenbord doe je alleen bij helikopters in BF3 en BF2.

Echter zijn sommige joysticks die eigenlijk te goed zijn voor beide games heel slecht in te stellen dankzij DICE :/ Ik snap niet hoe een developer iets super handigs kan maken in de eene game (BF2) en vervolgens totaal negeren als wens van de klanten voor de opvolger (BF3, maar ik begreep dat er in BC2 ook al aardig was geklaagd) namelijk control settings PER VEHICLE TYPE |:(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
nero355 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:38:
[...]

Binnen een half uur heb je alles ingesteld zoals je wil en ben je het allemaal al lang gewend.
Vliegen met muis en toetsenbord doe je alleen bij helikopters in BF3 en BF2.

Echter zijn sommige joysticks die eigenlijk te goed zijn voor beide games heel slecht in te stellen dankzij DICE :/ Ik snap niet hoe een developer iets super handigs kan maken in de eene game (BF2) en vervolgens totaal negeren als wens van de klanten voor de opvolger (BF3, maar ik begreep dat er in BC2 ook al aardig was geklaagd) namelijk control settings PER VEHICLE TYPE |:(
BF3 settings editor? Helicopters met muis en toetsenbord? Blasphemy! Joystick met dubbele as helpt voor ook de tail rudder te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
bloodlynx schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:28:
[...]

Nog steeds is muis en toetsenbord veel beter, vooral als je switch tussen keyboard voor de scherp bochten en muis voor het aimen.
Ik ga niet de moeite doen om de bronnen op te zoeken maar ik weet zeker dat er onder de pak m beet 20 beste BF3 piloten zowel muis/tobo gebruikers als puur tobo gebruikers als joystick gebruikers als gamepad gebruikers zaten.

En @nero BF3 settings editor downloaden :)

[ Voor 72% gewijzigd door Makkelijk op 18-07-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
[...]

Ik ben ook voor tobo+muis, maarja als hier gevraagd wordt om een joystick. Raad ik een joystick aan he ;)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik vlieg niet veel maar als ik vlieg vlieg ik met toetsenbord en muis, rollen op toetsenbord gezet en pannen juist op muis. Inverted controls en spatiebalk om omhoog te sturen en control om omlaag te sturen.

Dus ten opzichte van originele controls >:)

W+S -> niet veranderd
Pijltje links-rechts / A+D -> veranderd naar Muis links / rechts
Pijltje boven / Muis boven -> veranderd naar spatie
Pijltje beneden / Muis beneden -> veranderd naar control

Wat doet muis naar boven of beneden bewegen dan? Helemaal geen zak.
Beetje raar maar werkt prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Makkelijk schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:43:
En @nero BF3 settings editor downloaden :)
Kan je dan daarmee de sensitivity per jet/heli/tank/boot/jeep/enz... aanpassen ??
Dat zou nog stommer zijn dan ... wel de mogelijkheid inprogrammeren, maar niet in het spel aanbieden om het aan te passen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat ik toch liever voor een joystick ga waar ik een helicopter en vliegtuigen mee kan besturen.
Dus wat is volgens jullie de beste joystick om te gebruiken?
- Logitech Extreme 3D Pro
- Saitek X52 Pro Flight Control System
- Mad Catz Cyborg F.L.Y 5 Flight Stick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:56:
Ik geloof dat ik toch liever voor een joystick ga waar ik een helicopter en vliegtuigen mee kan besturen.
Pro's vliegen ook gewoon met een muis. Dus ik zou lekker geld besparen en een middagje (of 3) gaan oefenen.

Zelf zou ik het niet weten, ik ben al blij als ik fatsoenlijk op kan stijgen met zo'n ding :') 0,0 talent voor.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
nero355 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:53:
[...]

Kan je dan daarmee de sensitivity per jet/heli/tank/boot/jeep/enz... aanpassen ??
Dat zou nog stommer zijn dan ... wel de mogelijkheid inprogrammeren, maar niet in het spel aanbieden om het aan te passen :')
De sensitivity niet, wel de controls van alle vehicles volledig gescheiden. Maar dat kon al voor heli en jet geloof ik sorry :X

@Murk misschien is hij wel geen pro. Als iemand het leuker vind om jet te vliegen met een joystick (snap ik) doe dat dan gewoon :)

[ Voor 12% gewijzigd door Makkelijk op 18-07-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja ik ben geen pro dus zou het toch leuk vinden om een goede joystick te hebben... ook gewoon voor de ervaring alsof je echt z'n ding bestuurd =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:05

Phntm

Tlingelingeling

Zo, alle 4 nieuwe camos unlocked. :) Nu ga ik voor die tactical appearance camo voor mijn soldaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:56:
De derde ken ik niet, maar de Saitek is #1 en Logitech #3 vanwege assen die speling krijgen.
De #2 heb ik zelf, maar is te snel/precies voor BF3 net als de Saitek denk ik : pricewatch: Thrustmaster T-Flight Hotas X Zwart, PC, PlayStation 3

Wat ik daarmee bedoel is dat je het gevoel hebt dat je muis op 10.000 dpi met de bijbehorende veel te snelle scan rate staat en je er niks aan kan doen, omdat de sensitivity in het spel niet laag genoeg kan.
Wat dat betreft zit je goed bij de Logitech, want die is lekker traag en minder smooth ook helaas. EN de assen krijgen dus speling, maar daar heb je de RMA regeling voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
nero355 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:32:
[...]

De derde ken ik niet, maar de Saitek is #1 en Logitech #3 vanwege assen die speling krijgen.
De #2 heb ik zelf, maar is te snel/precies voor BF3 net als de Saitek denk ik : pricewatch: Thrustmaster T-Flight Hotas X Zwart, PC, PlayStation 3

Wat ik daarmee bedoel is dat je het gevoel hebt dat je muis op 10.000 dpi met de bijbehorende veel te snelle scan rate staat en je er niks aan kan doen, omdat de sensitivity in het spel niet laag genoeg kan.
Wat dat betreft zit je goed bij de Logitech, want die is lekker traag en minder smooth ook helaas. EN de assen krijgen dus speling, maar daar heb je de RMA regeling voor :)
naja, de 3e (die van Mad Catz) word ook deels gemaakt door Saitek, Cyborg gaming gear word gemaakt door samenwerkende groepen waaronder Saitek & Mad Catz ik zeg het verkeerd, Mad Catz, heeft Saitek en Cyborg (en nog een paar) als dochterbedrijven.
Cyborg word wel als "Mad Catz" gebrand alleen het heeft ook veel tech van Saitek er in!

[ Voor 8% gewijzigd door w4v3g0d op 18-07-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie ziet het verschil? :)

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/11cd005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2ef2wrd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2qkuvch.jpg

Deze is toch m'n favoriet, met de friendslist geminimaliseerd zoals vroeger

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/28v9l00.jpg

Uitgebreide stats

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2m4rib9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/29ux6ag.jpg

http://getbblog.com/

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:46:
Wie ziet het verschil? :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Deze is toch m'n favoriet, met de friendslist geminimaliseerd zoals vroeger

[afbeelding]

Uitgebreide stats

[afbeelding]

[afbeelding]

http://getbblog.com/
je gebruikt de better battlelog plugin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
nero355 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:53:
[...]

kon je bij Battlefield 2 altijd wel heel erg mooi instellen, kon je per voertuig/modus instellen hoeveel sensivity, inverted mouse etc.

Jammer dat ze dat niet in BF3 hebben gedaan, vond ik echt een goede zaak.

en ik ben nog steeds van mening dat de Alpha en Beta van Battlefield 3 beter is/was dan de huidige "echte" game :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Automated Kick for reserved slot - sorry!
:')

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
pure haat & adrenaline vloeit rijkelijk door mijn aderen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-10 13:56
Armored Kill heeft een Snow Map :9 (hopelijk?)

https://www.facebook.com/battlefield/posts/395632360486005
The Battelfield 3 Armored Kill Multiplayer Trailer will be debuting the morning of the 19th. Get a quick look at the newest Battlefield expansion featuring the largest map in Battlefield history.

Oh - And bring a warm jacket and boots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat neem ik als een ja. Er is nu zo veel om gezeurd dat DICE dat niet meer kan weigeren. Nu maar hopen dan het geen baggermap word. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Misschien krijgen we wel een snow camo VOOR DE F2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Makkelijk schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:10:
Dat zou wel mooi zijn, daar hebben ze namelijk NOG GEEN CAMO VOOR UITGEGEVEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:15:
[...]

Dat zou wel mooi zijn, daar hebben ze namelijk NOG GEEN CAMO VOOR UITGEGEVEN
En de f2000 is super handig op grote mappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
;(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Liever snow camo voor de m40a5 en een snow gillie suit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Eerder eentje voor een nuttig wapen zoals de g3a3 of de ak74 die je tenminste OP LONG RANGE kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
hardcoresmurf schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:21:
Liever snow camo voor de m40a5 en een snow gillie suit
m40a5 -> m98b, voor de rest agree!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

tobitronics schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:22:
[...]

m40a5 -> m98b, voor de rest agree!
meh, m98b is te traag met herladen

ohja ik wil ook nog dat ze binoculairs in bf3 stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Dice zou keihard trollen als ze dat zouden doen. :+

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik denk leuk, Tsurany joined mijn server. Gedraagt ie zich als een enorme eikel wtf :S Was het je broertje ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Avioto op 18-07-2012 21:57 ]

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avioto schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:57:
Ik denk leuk, Tsurany joined mijn server. Gedraagt ie zich als een enorme eikel wtf :S Was het je broertje ofzo?
Ja dat was boze Tsurany vermoed ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
DanielWW2 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:59:
[...]

Ja dat was boze Tsurany vermoed ik. :+
Nee hoor zo is die jongen gewoon, valt toch ook wel over het algemeen uit z'n posts op te merken?

[ Voor 30% gewijzigd door Postius op 18-07-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Maak er snel een F2000 only server van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij hebben we niet langer dan een potje samen gezeten en ik kan het me werkelijk niet herinneren wat er dan gebeurt moet zijn. Wellicht af en toe een vloekwoordje maar meer ook niet.

Maar is dit een soort schandpaal idee ofzo? Want ik snap niet wat je nu wilt.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 18-07-2012 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik ga niet herhalen wat je zei, maar ik vond het gewoon raar. That's all.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja ik kan het me niet herinneren dus dan kan ik er verder niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
WTF ik nou toch meemaakte :')
Totale baserape, maar dat team ook de hele tijd schelden en alle geniale plannen in de "all" chat vermelden.

[ Voor 65% gewijzigd door Makkelijk op 19-07-2012 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Postius schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:49:

Nee hoor zo is die jongen gewoon, valt toch ook wel over het algemeen uit z'n posts op te merken?
Je hebt meerdere Tsu's hoor:
Je hebt boze Tsu, zeer boze Tsu, sarcastische Tsu, je had admin Tsu maar die is weg (dat is maar goed ook, wat een eikel was dat soms) en je hebt zelfs een vrolijke Tsu. Dan is er ook nog trollende Tsu, droogkloot Tsu en directe Tsu.

Het is een zeer uiteenlopende persoonlijkheid. :+

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-07-2012 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Avioto schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:54:
Ik ga niet herhalen wat je zei, maar ik vond het gewoon raar. That's all.
Nofi, maar dan telt het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
DanielWW2 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:11:
[...]

Je hebt meerdere Tsu's hoor:
Je hebt boze Tsu, zeer boze Tsu, sarcastische Tsu, je had admin Tsu maar die is weg (dat is maar goed ook, wat een eikel was dat soms) en je hebt zelfs een vrolijke Tsu. Dan is er ook nog trollende Tsu, droogkloot Tsu en directe Tsu.

Het is een zeer uiteenlopende persoonlijkheid. :+
En het valt samen te vatten als iemand die raged in games. Kan je leuker over doen hoor maar moet je niet zo makkelijk goed praten. Ragen blijft toch wat sneu.

Tsurany, niet doen alsof je neus bloed :o .

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 19-07-2012 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Postius schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 02:39:
En het valt samen te vatten als iemand die raged in games. Kan je leuker over doen hoor maar moet je niet zo makkelijk goed praten. Ragen blijft toch wat sneu.

Tsurany, niet doen alsof je neus bloed :o .
Ik doe niet alsof m'n neus bloed, ik kan me niet herinneren wat ik zei. Dan kan ik er verder ook niks over zeggen. Zeg vaak genoeg dingen die sommigen niet leuk vinden om te lezen in de chat alleen daar denk ik verder geen seconde over na en ik schrijf ze ook niet op in m'n dagboek om later terug te lezen. Maar wat een heksenjacht hier, tijd om eens wat selectiever te kijken naar de mensen op de server want sommigen hanteren de "ik ga het zeggen" mentaliteit. Wilt iemand anders m'n adres? Kan je op het forum posten welk kleur t-shirt ik draag.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 19-07-2012 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Tsurany schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 02:43:
[...]

Ik doe niet alsof m'n neus bloed, ik kan me niet herinneren wat ik zei. Dan kan ik er verder ook niks over zeggen. Zeg vaak genoeg dingen die sommigen niet leuk vinden om te lezen in de chat alleen daar denk ik verder geen seconde over na en ik schrijf ze ook niet op in m'n dagboek om later terug te lezen. Maar wat een heksenjacht hier, tijd om eens wat selectiever te kijken naar de mensen op de server want sommigen hanteren de "ik ga het zeggen" mentaliteit. Wilt iemand anders m'n adres? Kan je op het forum posten welk kleur t-shirt ik draag.
Je kan er leuk over voorbij praten, het ging er gewoon om dat je kinderachtig gedrag vertoont ingame en niet mans genoeg bent om dit even te bevestigen. Je scheld mensen gewoon verrot ingame zonder enige aanleiding met de meest verschrikkelijke woorden. Nu heb ik er verder geen moeite mee maar het is niet verbazingwekkend als mensen je op dat soort gedrag aanspreken aangezien het niet echt normaal is.

Misschien moet je er dan wel is over nadenken want in capslock mensen voor nsdap aanhanger uitmaken die van alles en nog wat met hun moeder doen is gewoon niet echt normaal en draagt het daarnaast vrij weinig bij aan het ingame potje.

En meestal als mensen hier een andere tweaker joinen verwachtten ze enigszins een normaal iemand. Als je dan zo extreem ingame zit te ragen en te schelden dan kan dat voor gefronste wenkbrauwen zorgen.

En een heksenjacht is heel wat anders maar goed je bent een vrij goed in er van alles en nog wat bij halen wat er niks mee te maken heeft.

Kern van het verhaal was gewoon dat er gevonden wordt dat jij je vrij abnormaal draagt ingame in BF3, ik denk dat je dit zelf ook echt wel weet dus vond ik het wat kinderachtig dat je het probeert te ontkennen en downplayen. Is geen heksenjacht. Maar goed HF ingame, verslijt je capslock niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Postius op 19-07-2012 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Murk schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:59:
[...]

Pro's vliegen ook gewoon met een muis. Dus ik zou lekker geld besparen en een middagje (of 3) gaan oefenen.

Zelf zou ik het niet weten, ik ben al blij als ik fatsoenlijk op kan stijgen met zo'n ding :') 0,0 talent voor.
Meeste wel, ken wel goede pilots die met joystick vliegen maar die zijn niet "top".

Bind pitch up aan space zodat je niet je muis hoeft te slepen en voilla lekker knallen met je jet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 15:57:
Hey tweakers,

Hier een vrij aardig artikel:
http://www.xbitlabs.com/a...y/joystick-roundup_8.html

Hierdoor kom ik op:
1 Thrustmaster T.16000M
2 Logitech Extreme™ 3D Pro

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nog niet langs zien komen:
Afbeeldingslocatie: http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/315495_10150961773053445_798874202_n.jpg

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 03:16:
[...]
Je scheld mensen gewoon verrot ingame zonder enige aanleiding met de meest verschrikkelijke woorden.
Je hebt zo'n knopje om de chat uit te zetten.
Nu heb ik er verder geen moeite mee maar het is niet verbazingwekkend als mensen je op dat soort gedrag aanspreken aangezien het niet echt normaal is.
Je hebt er wel degelijk moeite mee dus.
Misschien moet je er dan wel is over nadenken want in capslock mensen voor nsdap aanhanger uitmaken die van alles en nog wat met hun moeder doen is gewoon niet echt normaal en draagt het daarnaast vrij weinig bij aan het ingame potje.
En meestal als mensen hier een andere tweaker joinen verwachtten ze enigszins een normaal iemand. Als je dan zo extreem ingame zit te ragen en te schelden dan kan dat voor gefronste wenkbrauwen zorgen.
En een heksenjacht is heel wat anders maar goed je bent een vrij goed in er van alles en nog wat bij halen wat er niks mee te maken heeft.
Je hebt er wel degelijk moeite mee dus.
Kern van het verhaal was gewoon dat er gevonden wordt dat jij je vrij abnormaal draagt ingame in BF3, ik denk dat je dit zelf ook echt wel weet dus vond ik het wat kinderachtig dat je het probeert te ontkennen en downplayen. Is geen heksenjacht. Maar goed HF ingame, verslijt je capslock niet.
Je hebt er niet alleen moeite mee, je probeert hem hier aan de schandpaal te nagelen ook. Begrijp me goed: ik ben het volkomen met je eens en hij staat bij mij op m'n player-radar in BBlog omdat ik hem ook een intense slappe zak vind in-game (en vaak in-forum) maar dit soort heksenjacht c.q. schandpaalposts dragen net zo min bij aan een gezellig forum als zijn gedrag bijdraagt aan een vrolijk spel.
In het spel kun je echter de chat uitzetten. Doe dit, en je leven wordt merkbaar beter. Op dit forum moeten we weer wachten tot er een modje voorbij komt om blauwe lettertjes in te spuiten.

Zet je chat uit of knal Tsu in je player-radar en speel zonder hem, en post hier leuke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 08:26:
[...]

Meeste wel, ken wel goede pilots die met joystick vliegen maar die zijn niet "top".

Bind pitch up aan space zodat je niet je muis hoeft te slepen en voilla lekker knallen met je jet
Zo vlieg ik ook... wat sommige mannen op Youtube posten is gewoon hilarisch. Zo is er ene die constant zijn muis opheft en van boven naar onder schuift op z'n mousepad. Nu, als dat werkt voor hem, waarom niet. Ik zou het persoonlijk enorm irritant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 08:34:
[...]

Zo vlieg ik ook... wat sommige mannen op Youtube posten is gewoon hilarisch. Zo is er ene die constant zijn muis opheft en van boven naar onder schuift op z'n mousepad. Nu, als dat werkt voor hem, waarom niet. Ik zou het persoonlijk enorm irritant vinden.
Dat is het ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09 17:06
Ligt Origin eruit? Ik krijg steeds unable to connect...Nu had ik wel begrepen dat battlelog eruit lag.
Pagina: 1 ... 58 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.