Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

http://getbblog.com/ zijn er mensen die dit gebruiken? is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 00:01

DMZ

iNFiNiTY- schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:37:
Ja, werkt echt stukken beter en geeft meer info. Zeker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:45
Makkelijk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:33:
[...]

Negeer het joh, er is maar 1 goeie manier om dat te doen en dat is een gebouwtje opblazen, hoe vaak maak je dat nou mee. Je hebt er meestal toch alleen de wookies mee ;)
Ik troll sowieso alleen als het potje toch al kansloos is. Meestal in rush games in een team waar 80% recon is.
1 goeie manier??
Wat te denken van die sneue gastjes die met een jeep op teammates afrijden en er op het laatste moment uitspringen.
Die zijn pas irritant! :(

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:41:
[...]
1 goeie manier??
Wat te denken van die sneue gastjes die met een jeep op teammates afrijden en er op het laatste moment uitspringen.
Vreselijk ja. Daarom doe ik het alleen als mensen bij mijn heli gaan staan wachten om die te kapen.
It's my chopper and I'll fly if I want to, fly if I want to... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:46:
[...]

Vreselijk ja. Daarom doe ik het alleen als mensen bij mijn heli gaan staan wachten om die te kapen.
Haha, wat is dat voor vintage kudt muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:52:
[...]
Haha, wat is dat voor vintage kudt muziek.
offtopic:
content blocked in your country by GEMA in dit geval een goede situatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:22
[...]

Heerlijk ouderwets nummer, doet me denken aan de film Problem Child :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 09:17
Pykow schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:38:
[...]
Saiga 12K (935 kills) meest sterke wapen, soort M26 dart, alleen niemand heeft het er nog over
Nieuwe informatie? Waarom is de saiga sterk? Ik heb het nooit gemerkt en nooit iemand er over gehoord.

De M26 dart damage was aantoonbaar en onweerlegbaar gebugged. Namelijk per dart de damage van het AR waar je hem onder hing.

De Saiga is niet aantoonbaar bugged, de statistieken zijn vrijwel identiek aan die van de M1014 en DAO-12 op verschillen in reload en aantal pellets / ammo na. Accuracy & damage is allemaal precies gelijk op elke afstand. Dus wat is precies de bug in de Saiga?

[ Voor 9% gewijzigd door Makkelijk op 17-07-2012 14:11 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

[...]

Moet altijd hieraan denken wanneer er weer eens iemand in de eigen base uit z'n neus zit te vreten en te wachten op zijn tank: YouTube: My Machine :+

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

het is ook wel grappig om op noshahr canals tdm de hele map vol mines te leggen en dan d'r met een pistol opschieten, dan krijg je een mega dikke multikill met een pistol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardcoresmurf schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:14:
het is ook wel grappig om op noshahr canals tdm de hele map vol mines te leggen en dan d'r met een pistol opschieten, dan krijg je een mega dikke multikill met een pistol :D
Nee, terwijl jij AT mijnen loopt te strooien tieft er iemand een ghandgranaat tussen je benen en maait hij in één klap jouw halve team weg.
Ook leuk om te doen als je een maat even snel aan z'n Engineer score moet helpen voor de Javelin O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:15:
[...]

Nee, terwijl jij AT mijnen loopt te strooien tieft er iemand een ghandgranaat tussen je benen en maait hij in één klap jouw halve team weg.
Ook leuk om te doen als je een maat even snel aan z'n Engineer score moet helpen voor de Javelin O-)
dit moet je ook doen in een pistol only server

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik het al maanden en ik ga niet meer terug naar de reguliere. Dit is veel beter. ;)
Pykow schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:38:

Saiga 12K (935 kills) meest sterke wapen, soort M26 dart, alleen niemand heeft het er nog over
http://symthic.com/charts...ort=Class&adsc=ASC&attc=-

Ja, die is inderdaad lekker overpowered.
De M26 (dart dus flechette) glitch was 25 damage per pellet. (34 met de G3A3) Dat keer 12 pellets was een ronduit belachelijke 300 damage of zelfs 408 damage.

Bij de Saiga 12 kom ik op maar 12.5x9 = 112.5.

Ja echt super overpowered. :F

[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-07-2012 14:20 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Probeer het uit zou ik zeggen, mocht je het niks vinden gooi je het er weer af. Ik gebruik hetzelf en ga verlopig niet meer terug.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:19:
[...]

Ik gebruik het al maanden en ik ga niet meer terug naar de reguliere. Dit is veel beter. ;)

[...]

http://symthic.com/charts...ort=Class&adsc=ASC&attc=-

Ja, die is inderdaad lekker overpowered.
De M26 (dart dus flechette) glitch was 25 damage per pellet. (34 met de G3A3) Dat keer 12 pellets was een ronduit belachelijke 300 damage of zelfs 408 damage.

Bij de Saiga 12 kom ik op maar 12.5x9 = 112.5.

Ja echt super overpowered. :F
nou ik zou het zo zeggen, met de M26 dart kon je iedereen in 1 a 2 schoten neer halen met gemak.
met de Saiga 12K kan ik dat nu ook, maar dan sneller.
pas geleden op close quaters op ziba tower 10 man achter elkaar geschoten. allemaal one hit kills.
de DAO en M1014 hebben een andere reload waardoor die wat minder zijn,want als je leeg bent of aan het reloaden ben kan je niet inzoemen.

ik heb het niet over stats overpowerd, maar dat je er sneller iemand mee neer kan halen dan met de M26.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:12
Nu al zin om vanavond te knallen (als het van EA mag..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:42
Pykow schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:43:
[...]

nou ik zou het zo zeggen, met de M26 dart kon je iedereen in 1 a 2 schoten neer halen met gemak.
pas geleden op close quaters op ziba tower 10 man achter elkaar geschoten. allemaal one hit kills.
de DAO en M1014 hebben een andere reload waardoor die wat minder zijn,want als je leeg bent of aan het reloaden ben kan je niet inzoemen.

ik heb het niet over stats overpowerd, maar dat je er sneller iemand mee neer kan halen dan met de M26.
M26 had veel minder pellets (3-4)nodig om iemand neer te halen. Dus meer kans om op grotere afstand iemand te doodden.
Saiga heeft net niet alle pellets nodig om iemand neer te schieten vanaf dichtbij volgens mij...
Grazder schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:47:
Nu al zin om vanavond te knallen (als het van EA mag..).
Succes!

[ Voor 9% gewijzigd door Cyberwarmacine op 17-07-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
Damn, wat is het makkelijk om met de assault class punten te verdienen.
Switchte kit om iemand te reviven.
Medpack, tick tick tick 20 punten 20 punten.
Revive, bam 100 punten
Kill, 100 punten.

Ze mogen naar mijn inziens wel wat meer balance inbrengen in het vergaren van punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:43:
[...]

Je hebt dus het hele M26 dart probleem gemist. Het ging niet om de damage maar over de damage op range. Niet alleen de maximum maar ook de minimum damage werd verhoogd naar de stats van de AR. Voor de meeste wapens was dit 18.4 op 75 meter met een HB.
Dan krijg je dus 12x18.4 = 220.8 damage met alle 12 pellets
Met de G3A3 is het zelfs 90 meter voordat de minimal damage van 22 word bereikt.
12x22 = 264 damage met alle 12 pellets

En dan nu hoeveel pellets moesten raken met minimal damage voor een insta kill:

100:18.4 = 5.43 dus 6 pellets die je moeten raken voor een insta kill op 75+ meter
100: 22 = 4.55 dus 5 pellets die je moeten raken op 90+ meter met de G3A3

Ik zie een Saiga dat nooit halen, sterker nog een Saiga is niet eens dodelijk meer op 25 meter al alle 9 pellets raken. Dan doet die maar 8.4x9 =75.6 damage. Het is leuk en aardig dat een Saiga binnen 15 meter in theorie 112.5 damage doet en dus alles in een keer killed maar daarom is het ook een shotgun. En bedenk je ook nog dat de pellets niet allemaal recht vooruit vliegen maar zich verspreiden waardoor de range drastisch word verlaagd. 5 meter is wel het maximum voor een gegarandeerde one shot kill.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
EA heeft vandaag bekendgemaakt dat spelers die Medal of Honor; Warfighter Limited Edition* reserveren voordat de game op 25 oktober uitkomt, exclusieve toegang krijgen tot de bètaversie van Battlefield 4.

De exclusieve bètaversie van Battlefield 4 komt uit in de herfst van 2013. Meer informatie over Battlefield 4 wordt op een later tijdstip bekendgemaakt

Of te wel er komt een Battlefield 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theregiment schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:11:
EA heeft vandaag bekendgemaakt dat spelers die Medal of Honor; Warfighter Limited Edition* reserveren voordat de game op 25 oktober uitkomt, exclusieve toegang krijgen tot de bètaversie van Battlefield 4.

De exclusieve bètaversie van Battlefield 4 komt uit in de herfst van 2013. Meer informatie over Battlefield 4 wordt op een later tijdstip bekendgemaakt

Hoopt dan toch op WW2. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-10 05:17
Was te verwachten maar ik vrees dat niet iedereen gelijk omhoog springt om naar deel 4 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig dat sommige mensen eerst keihard ragen over shotguns op het forum en Teamspeak en nu opeens fan zijn van de shotgun en er eindeloos mee spelen. Als je het zelf gebruikt is het niet meer OP he ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:41:
[...]

1 goeie manier??
Ja maar dan krijg je geen teamkill ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:12:
Grappig dat sommige mensen eerst keihard ragen over shotguns op het forum en Teamspeak en nu opeens fan zijn van de shotgun en er eindeloos mee spelen. Als je het zelf gebruikt is het niet meer OP he ;)
Komt me inderdaad vaag bekent voor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
.

[ Voor 100% gewijzigd door Makkelijk op 17-07-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:05

Phntm

Tlingelingeling

Die Scar-h camo assignment vindt dat helicopters uit de lucht schieten met een javelin niet mee mag tellen als een air vehicle. 3 telden mee, de andere 10 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:17:
[...]

Herfst 2013? Dan komt er dus zeer waarschijnlijk nog een Bad company tussen eind dit jaar :)
Nee een BF elke twee jaar.
2011 was BF3
2013 is BF4. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
DanielWW2 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:17:
[...]

2011 was BF3
2013 is BF4. ;)
2010 was BC2.
Toegegeven, die kwam in het voorjaar ;)

Maar goed, ik kan sowieso niet echt jou patroon ontdekken.
Het mijne ook niet overigens :P

[ Voor 16% gewijzigd door Makkelijk op 17-07-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:18:
[...]

2010 was BC2.
Toegegeven, die kwam in het voorjaar ;)

Maar goed, ik kan sowieso niet echt jou patroon ontdekken.
Het mijne ook niet overigens :P
En die was uitgesteld vanwege de monsterrelease van MW2. :X (wat een klotegame)
EA heeft vorig jaar aangekondigd dat ze om en om in de laatste week van october een MoH of BF game zouden releasen. Expres een week voor CoD. ;)
Daarom word het dus in 2013 een BF game.

[ Voor 34% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-07-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
edit: Waarom is de beta dan in het najaar, hoe lang duurde de beta van BF3? Tot nu toe heeft er tussen twee BF games maximaal 20 maanden gezeten (dat was tussen 2142 en BC2) dat wordt dus nu 24.

Maar je hebt natuurlijk wel gelijk, want ze doen nu veel meer DLC. En als endgame in maart 2013 uit komt lijkt het me sterk dat ze nog even een BC3 er tussendoor uitpoepen. Betekend wel bijzonder weinig inkomsten voor de BF serie in 2013.

[ Voor 25% gewijzigd door Makkelijk op 17-07-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:27:
Maar dan nog, dan komt BF4 niet uit voor begin 2014 lijkt me, als de beta ergens tussen september en december is. Dat is meer dan 26 maanden sinds de release van BF3. Tot nu toe heeft er tussen twee BF games maximaal 20 maanden gezeten (dat was tussen 2142 en BC2).

Maar je hebt natuurlijk wel gelijk, want ze doen nu veel meer DLC. En als endgame in maart 2013 uit komt lijkt het me sterk dat ze nog even een BC3 er tussendoor uitpoepen.
Ha, het gaat hier om EA hoor.
En er is een reden dan Battlefield Bad Company er een 2 achter had.
Er was namelijk ook een Battlefield Bad Company. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
DanielWW2 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:29:
[...]

Ha, het gaat hier om EA hoor.
En er is een reden dan Battlefield Bad Company er een 2 achter had.
Er was namelijk ook een Battlefield Bad Company. ;)
Ja ik snap nu hoe het werkt... Maar wanneer was de BF3 beta dan eigenlijk? Best ongelovelijk dat je een beta in het "najaar" hebt als je in oktober released :)

Edit: ik bedoelde 20 maanden tussen 2042 en BC (wat console only was, maar goed dat was toen hip)

[ Voor 13% gewijzigd door Makkelijk op 17-07-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:30:
[...]

Ja, maar wanneer was de BF3 beta dan eigenlijk? Best ongelovelijk dat je een beta in het "najaar" hebt als je in oktober released :)
Eind September 2011. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Lol, en dan raar vinden dat niet alles zo gaat als gepland? :D
Dus beta is eigenlijk gewoon early access en instellen van de console servers? :)

Dat heeft niets met beta te maken :P

[ Voor 22% gewijzigd door Makkelijk op 17-07-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:31:
[...]

Lol, en dan raar vinden dat niet alles zo gaat als gepland? :D
Die beta was echt een rampspoed aan bugs. :+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MN2U1eG89kw]

Moet er nog steeds om lachen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Ik had 800nogwat op een bijna random schot richting een berg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik ging gisteravond nog even voor het eerst met de L96 schieten voor al die maffe premium opdrachten. Verschrikkelijk wapen als je een M98B gewend bent. Eerste schot was meteen 635 (pers. record). Puur toeval natuurlijk want uiteindelijk had ik (mede dankzij geen unlocks en dus geen 4X scope en straight pull bolt) een K/D van 0.3 en geen schot meer boven de 250 meter gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Makkelijk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:17:
[...]

Herfst 2013? Dan komt er dus zeer waarschijnlijk nog een Bad company tussen eind dit jaar :)
Ik denk niet dat er dit jaar een nieuwe BC komt.
Aangezien MoH warfighter ook in het najaar gereleased wordt, zou BC3 (of hoe die game dan ook zal heten) een concurrent worden voor MoH en ik denk niet dat EA dat graag wil.
Ook wordt er sowieso tot maart 2013 content geleverd voor BF3 dus ik denk eerder dat er een nieuwe BC in 2013 komt en dan BF4 in 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:00:
[...]

Aangezien MoH warfighter ook in het najaar gereleased wordt, zou BC3 (of hoe die game dan ook zal heten) een concurrent worden voor MoH en ik denk niet dat EA dat graag wil.
Ook wordt er sowieso tot maart 2013 content geleverd voor BF3 dus ik denk eerder dat er een nieuwe BC in 2013 komt en dan BF4 in 2014.
Klopt, zie discussie hierboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
[...]

Er komt dit jaar ook geen nieuwe Battlefield volgens mij heeft EA al regelmatig aangegeven dat ze om het jaar een Battlefield en MOH willen releasen. Dit jaar komt er dus een MOH uit en volgend jaar weer een nieuwe Battlefield!

Het wordt dus weer een lekkere uitmelk gebeuren, gelukkig vermaak ik me uistekend met Bf3 en mits Bf4 een andere tijdsperiode wordt hou ik het wel leuk bij BF3.

Sinds de release van CQ wel weer paar irritante bugs erbij gekomen, heb regelmatig dat de command rose constant blijft flikkeren en ik geen andere knoppen kan gebruiken. Maargoed voor de rest kan ik niet wachten op de volgende uitbreiding :)

[ Voor 12% gewijzigd door Andyk125 op 17-07-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Andyk125 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:23:
Het wordt dus weer een lekkere uitmelk gebeuren, gelukkig vermaak ik me uistekend met Bf3 en mits Bf4 een andere tijdsperiode wordt hou ik het wel leuk bij BF3.
Tsjah, het is afwachten of er nog BF3 servers bestaan, een tijdje nadat BF4 uit is.
Zie nu maaris een BC2 server te vinden (is mij al maanden niet meer gelukt).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:17:
[...]

2011 was BF3
2013 is BF4. ;)
nee je moet het anders zien.

2011 Battlefield3
2012 Battlefield 3 PREMIUM
2013 Battlefield 4
2014 Battlefield 4 PREMIUM
Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:12:
Mijn mening blijft nog steeds het zelfde, ik gebruik ze want "if you can't beat them, just join them"
[...]

van mij mogen ze stoppen met Bad company
versie 1 was een console game en versie 2 was een console poort.
ik heb sinds 2005 geen Battlefield game meer aangeraakt.
alleen maar Counter-strike, GTA en daarna 4 jaar TF2.
Vorig jaar kwamen ze eindelijk met de opvolger van BF2 en ben nu weer blij dat ik in voertuigen, choppers en infitry kan spelen. grote maps en kleine maps.
maar gasten ik wil heel deze discussie niet meer hebben. Waar zijn die ontwikkelaars van vroeger, waarbij je games meer dan 5 jaar aan het spelen was. Quake, unreal, Counter-strike, Team fortress 2 (na 4 jaar speel ik het nog) nee we krijgen nu. BF > MoH > BF > MoH > ,,,,,,

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 17-07-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:14

beany

Meeheheheheh

Theregiment schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:11:

Jep, kreeg net dit te zien toen ik BF3 wilde starten:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bVLSrWhcRJE61vHhTLEQkvtI/full.png

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Die laatste MoH was ook zo verschrikkelijk slecht. Maar nu verkoopt ie weer goed.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 20:29

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Pykow schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:35:
maar gasten ik wil heel deze discussie niet meer hebben. Waar zijn die ontwikkelaars van vroeger, waarbij je games meer dan 5 jaar aan het spelen was. Quake, unreal, Counter-strike, Team fortress 2 (na 4 jaar speel ik het nog) nee we krijgen nu. BF > MoH > BF > MoH > ,,,,,,
Nog steeds waar ze zitten. :)

Epic (hoewel die nu erg console gericht zijn en daar redelijk productief zijn), id software en Valve zijn nog een van de weinige die maar af en toe een game uitbrengen en dan niet eens een uit dezelfde franchise.

Dice poept al jaren constant BF content uit. Misschien niet elke keer een volledig nieuwe game, maar ze laten toch bijna elk jaar iets van zich horen qua BF sinds 2002.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Postius schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:41:
Die laatste MoH was ook zo verschrikkelijk slecht. Maar nu verkoopt ie weer goed.
de laatste MoH zat veel met fouten en hopelijk gaat deze nieuwe MoH een stuk beter worden.
MoH zag er grafisch er goed uit, maar ik kreeg mijn muis maar niet goed ingesteld, waardoor ik echt vaak dood ging. Daarnaast had je maar 1 map die online gespeeld werd en de singleplayer was te kort en vol met fouten.
soms ging je zomaar dood zonder reden en ook regelmatig last gehad van de bots die de andere kant op keken en toch jou richting opschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Pykow schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:45:
[...]

de laatste MoH zat veel met fouten en hopelijk gaat deze nieuwe MoH een stuk beter worden.
MoH zag er grafisch er goed uit, maar ik kreeg mijn muis maar niet goed ingesteld, waardoor ik echt vaak dood ging. Daarnaast had je maar 1 map die online gespeeld werd en de singleplayer was te kort en vol met fouten.
soms ging je zomaar dood zonder reden en ook regelmatig last gehad van de bots die de andere kant op keken en toch jou richting opschoten.
Wel wat offtopic, maar met BF3 gameplay dus valt het mee :p

Deze youtuber is goed te spreken over de alpha van MoH: Warfighter
YouTube: MOH WARFIGHTER ALPHA ROCKS! - Battlefield 3

Voor de Jet piloten, had even een controller geprobeerd, maar wil het gaan proberen met tobo en muis.
Hebben jullie nog veranderingen aangebracht aan de keybinds, of alles gewoon op default?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
De pijltjes (waarmee je stuurt. Muis vind ik bagger om te sturen) veranderen naar de numpad 456 en 8 knoppen. Is wat comfortabeler voor mij.

Er zijn er ook die de pijl omlaag veranderen naar toetsenbord om zo makkelijker met de muis te kunnen vliegen maar voor mij werkt dat niet lekker. Is persoonlijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

De Battlefield 4 beta zal rond herst 2013 beginnen. Interessant
The beta will be available in fall of 2013.^SA" @Battlefield (Battlefield)
Dus release tegen de kerst of toch echt pas in begin 2014 ?.. Ben benieuwd.

[ Voor 20% gewijzigd door Metian op 17-07-2012 17:04 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
S.J_84 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:59:
[...]

Wel wat offtopic, maar met BF3 gameplay dus valt het mee :p

Deze youtuber is goed te spreken over de alpha van MoH: Warfighter
YouTube: MOH WARFIGHTER ALPHA ROCKS! - Battlefield 3

Voor de Jet piloten, had even een controller geprobeerd, maar wil het gaan proberen met tobo en muis.
Hebben jullie nog veranderingen aangebracht aan de keybinds, of alles gewoon op default?
Ik heb die vanochtend ook gekeken en normaliter ben ik het altijd eens met Frankie, maar nu totaal niet. Al die punten die hij opnoemt kan ik me totaal niet in vinden. En ik heb toch redelijk veel de alpha nu gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 00:21
vinom schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:04:
[...]

Ik heb die vanochtend ook gekeken en normaliter ben ik het altijd eens met Frankie, maar nu totaal niet. Al die punten die hij opnoemt kan ik me totaal niet in vinden. En ik heb toch redelijk veel de alpha nu gespeeld.
Hoe komen jullie aan alpha acces :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Combattesting.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Ik heb sinds december ongeveer 45 min BF3 gespeeld. Zijn er nog bijzondere dingen waar ik op zou moeten letten als ik het weer op ga pakken v/d zomer?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe krijg je kills met mijnen? Je rent op een tank af, dump twee mijnen voor en twee mijnen achter en rent alsof je leven er vanaf hangt. :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:17:
Hoe krijg je kills met mijnen? Je rent op een tank af, dump twee mijnen voor en twee mijnen achter en rent alsof je leven er vanaf hangt. :D
Wrong... je plaatst al je mijnen dicht bij elkaar, dan ga je zitten campen achter een steen o.i.d. en als er een tank aankomt schiet je een kogel op je mijnen

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Stef602 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:19:
[...]

Wrong... je plaatst al je mijnen dicht bij elkaar, dan ga je zitten campen achter een steen o.i.d. en als er een tank aankomt schiet je een kogel op je mijnen
idd, dat werkt ook goed in tdm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
hardcoresmurf schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:19:
[...]

idd, dat werkt ook goed in tdm
maar dan krijg je geen kills met mijnen maar met dat wapen waar de kogel vandaan kwam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

tobitronics schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:20:
[...]

maar dan krijg je geen kills met mijnen maar met dat wapen waar de kogel vandaan kwam ;)
ja, dus dat is goed voor pistol only servers >:)

[ Voor 0% gewijzigd door hardcoresmurf op 17-07-2012 17:21 . Reden: evil smiley toegevoegt >:) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Stef602 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:19:
[...]
Zo dus niet..
Zo krijg je kills met andere kutwapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Makkelijk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:26:
[...]

Zo dus niet..
Zo krijg je kills met andere kutwapens
http://i.imgur.com/aRuOX.png

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Pykow schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:35:
[...]
maar gasten ik wil heel deze discussie niet meer hebben. Waar zijn die ontwikkelaars van vroeger, waarbij je games meer dan 5 jaar aan het spelen was.
UT'99 > RTCW > BF3 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoe haal je mine kills.
mijnen plaatsen op de weg en spelen maar, over paar weken heb je alle kills gemaakt.
ik ga geen jihad doen, kills komen vanzelf wel een keertje langs ;)

heb alleen een nieuwe hobby ;) heli's uit de lucht halen met RPG.
Alleen na je eerste rocket moet je echt weg zijn

[ Voor 25% gewijzigd door Pykow op 17-07-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Pykow schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:35:
hoe haal je mine kills.
mijnen plaatsen op de weg en spelen maar, over paar weken heb je alle kills gemaakt.
ik ga geen jihad doen, kills komen vanzelf wel een keertje langs ;)
waarom niet?! ,anders kom je nooit bij allah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

hardcoresmurf schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:36:
[...]

waarom niet?! ,anders kom je nooit bij allah :P
En de 70 maagden :9

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

driekwart van mijn C4 kills maak ik door als een wilde gek op een voertuig af te sprinten, plat op de buik te gaan en het ding vol te plakken en dan direct af te drukken, waarna ik, als ik uit gegiecheld ben, "Allahu Akbar" in de chat gooi. Ik heb tot dusver alleen kicks en bans geoogst; de enige maagden die enige interesse lijken te hebben zijn allemaal ventjes van 15. Not fucking worth it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:17:
Die tankbestuurders faalden ook wel heel erg. :+
Verder moet ik zeggen dat we dat samenspelen eens wat eerder hadden moeten proberen. Speelde wel lekker tot we de SCAR-H gingen gebruiken. (belgenwapens) O-)
Oh en natuurlijk onze prive hater. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:52:
[...]

driekwart van mijn C4 kills maak ik door als een wilde gek op een voertuig af te sprinten, plat op de buik te gaan en het ding vol te plakken en dan direct af te drukken, waarna ik, als ik uit gegiecheld ben, "Allahu Akbar" in de chat gooi. Ik heb tot dusver alleen kicks en bans geoogst; de enige maagden die enige interesse lijken te hebben zijn allemaal ventjes van 15. Not fucking worth it.
Ze hebben nooit specifiek gezegd of de maagden ook vrouwen zijn ;).
En mensen kicken omdat de allah akhbar zeggen is ook nog eens discriminatie (je zou immers op een server wel 'praise god' mogen zeggen zonder dat men daar moeilijk over doet). Ik doe het ook af en toe, maar een kick/ban heb ik tot nu toe nog niet voor gehad.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:56
vinom schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:04:
[...]

Zijn er ergens al beelden? Zie dat ze op Youtube zijn verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:15

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Lizardz schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:12:
[...]

Ik wou je net een linkje doen, maar op die site was het al weer verwijderd.

Had net even wat toetsen voor de jet veranderd naar de nummers 4856, werkt lekker.
Alleen zal erg moet wennen aan het sturen met de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:45:
[...]

Medal of Honor moet even goed gaan verkopen dus halen ze maar Battlefield 4 erbij. Tja, dat kan ook idd.
Of MoH dat ook gaat lukken is zelfs met een BF4 beta code nog maar de vraag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Het is ze met de vorige keer ook niet echt gelukt, toen zat er zogenaamd early acces voor de bf3 beta bij.
Hoor de commentaren nu nog toen bekend werd dat mensen die bf3 zelf preorderd hadden nog eerder toegang kregen tot de beta |:(

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84

Wel droog haha, je komt soms best leuke dingen tegen van BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
S.J_84 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:59:
[video]

Wel droog haha, je komt soms best leuke dingen tegen van BF3.
Lulz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

vinden jullie het ook zo irritant dat mensen in rush alleen maar om de kd spelen en dan niet de mcoms defenden/attacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
hardcoresmurf schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:04:
vinden jullie het ook zo irritant dat mensen in rush alleen maar om de kd spelen en dan niet de mcoms defenden/attacken?
Ja, hetzelfde geldt voor alle andere objective-based modes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hardcoresmurf schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:04:
Dat soort mensen jaag ik na en stab ik met mijn mooie oranje stanleymes 2.0. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:28:
[...]

Dat soort mensen jaag ik na en stab ik met mijn mooie oranje stanleymes 2.0. :+
En dat doe je ook bij teammates terwijl friendly fire uit staat? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 20:29

Gundogan

Rip and tear, until it is done

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:49:
[...]

No step backwards? >:)

Maarja, vooral bij rush zag ik in BC2 al dat mensen steeds passiever gingen spelen. Het is een hele leuke gamemode, maar je moet wel de spelers hebben die durven aan te vallen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:49:
[...]

Nee dan blaas ik het gebouw waarin ze campen op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Lizardz schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:12:
[...]

Hier zitten wat gameplay beelden in:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:09:
[...]

Hier zitten wat gameplay beelden in:

[video]
Ze mogen nog flink gaan sleutelen voordat ik het koop. Ik ben de vorige MoH niet vergeten en ik wil wel wat meer dan eye candy. En zelfs in eye candy komen ze niet in de buurt van BF3 op het moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Vind het geluid van de guns wel erg vet, klinkt net wat beter als BF3.
Natuurlijk mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Begint, hier aardig op een MoH topic te lijken... afijn ik vind het triest dat ze deze game proberen te verkopen door exclusive toegang geven voor de Battlefield 4 beta. Vraag me af wanneer de fullrelease van Battlefield 4 is, ik vind het vrij snel gaan. Er moet nog allemaal nieuwe content komen voor bf3.

De berichtgeving op http://www.battlefield.com/battlefield4 komt ook wat slijmerig over.
"Quote" As ever, we are humbled by the community’s response to the game, and couldn’t be happier with the feedback we have received to Battlefield 3 Premium. Pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:59:
Vind het geluid van de guns wel erg vet, klinkt net wat beter als BF3.
Natuurlijk mijn mening :)
Ik ga voor heel wat slechter dan BF3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Als we het toch over cod-achtige games hebben ->

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ibneKT3Ogfc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ga het waarschijnlijk toch wel kopen voor BF4 beta.
ook al word ik weer genaait door EA waarschijnlijk.
maar goed, ik wil wel veel meer informatie over MoH.
want hoe gaan de killstreaks worden ? Wordt het een BF game of de zoveelste CoD game.
Daarnaast vindt ik de berichten voor BF4 echt veeelste vroeg !
ik wil eerst info over deze nieuwe game. grote of kleine maps !! wat krijgen we

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

C4 held+1

Zit te klooien met c4 voor mijn laatste camo assignment. PKP pecheneg camo. Nog 16 kills te gaan en wat gaan ze moeilijk zeg als je ze per se wilt krijgen. KARMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Phntm schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 22:22:
C4 held+1

Zit te klooien met c4 voor mijn laatste camo assignment. PKP pecheneg camo. Nog 16 kills te gaan en wat gaan ze moeilijk zeg als je ze per se wilt krijgen. KARMA.
Alle assignment dingen zijn klote als je ze moet hebben. Normaal gesproken komen de air javelin kills binnen, maar nu is het een ramp voor mij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

tobitronics schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 22:25:
[...]

Alle assignment dingen zijn klote als je ze moet hebben. Normaal gesproken komen de air javelin kills binnen, maar nu is het een ramp voor mij :S
Ach joh, die dingen werkten neit eens bij mij. pas na 12 javelin kills vond die teller het goed om 5/5 te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:48
Waarom MOH WF kopen als we BF3 hebben? Die BETA wordt toch wel weer open..

AK wordt de shit in September!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:12
Damn, een vet spel! Kan er nog niks van maar is wel vet!
GrazderNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Grazder schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 23:41:
GrazderNL
welk spel BF3 of MOH warfighter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grazder schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 23:41:
GrazderNL
Ervan uitgaande dat je BF3 bedoeld.
PC al gesmolten? :*)

Pagina: 1 ... 57 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.