Jaaaa dat wil ik juist weer in bf3!! Zo vet waren die hits.
Denk miss met armored kill....
Denk miss met armored kill....
[ Voor 23% gewijzigd door evilpin0 op 16-07-2012 15:39 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 23% gewijzigd door evilpin0 op 16-07-2012 15:39 ]
WERKT DUS DUIDELIJK NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Errr..oke dan.vinom schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:42:
Afgelopen drie weken ben ik trouwens met mijn Battlefield 3 short movie bezig geweest, hier is het resultaat
(Neem het niet al te serieus)
Humpers on the Roof
[video]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Dyslectic history cynic
Dat deed ik ook altijd in BFBC2.Minaaj schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:20:
[...]
Sommige lui waren echt zo goed met de at4 in bc2.![]()
[video]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik darte ze meestal en dan locken XD
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Dyslectic history cynic
Helaas waren er altijd veel met smoke.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zover ik gelezen heb kan je met een SOFLAM wel een lock houden op een vliegtuig/helicopter. Alleen met samenwerking kun je dit gebruiken. Ik zet als recon wel eens een SOFLAM neer, maar zonder team overleg is er geen enigneer die er gbruik van maakt. Andersom trouwens ook niet, zeul je de javelin mee is er geen recon die een SOFLAM neer plant.JordyPSC schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:06:
Hoe schiet je die Apaches uit de lucht met steal perk? dan lock je, en dan doen hun een of andere vage explosie dingen om de chopper en is je lock weg.. schiet overigens met stinger of die andere, begin een beetje moe te worden van die choppers die je hele team constant aan het rapen zijn
Wtf is een steal perk??JordyPSC schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:06:
Hoe schiet je die Apaches uit de lucht met steal perk? dan lock je, en dan doen hun een of andere vage explosie dingen om de chopper en is je lock weg.. schiet overigens met stinger of die andere, begin een beetje moe te worden van die choppers die je hele team constant aan het rapen zijn
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dat vind ik ook zo mooi hè. Lock je iemand, zie je ze tegelijk de ECM inschakelen en flares droppen, en dan wordt die hele chopper door de rest van m'n team genegeerd.AdmiralSnipe schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:18:
Wat soms wel werkt is dat je op een heli locked maar niet gelijk gaat schieten.
Sommige piloten en/of gunners droppen gelijk ECM of flares als ze gelocked zijn
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Stealth perk is het, dacht dat die er voor zorgde dat je niet meer kan locken, ben pas lvl 16 dus ken al die perks nog niet :x ben nu het meeste in tanks aan het rijden om dingen te unlocken, alleen de enemy tanks hebben meestal de beste perks waardoor mijn tank binnen 2 schoten al kapot isAdmiralSnipe schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:18:
[...]
Wtf is een steal perk??
Bedoel je dat je de chopper z'n rockets kunt jatten zodat ze niet meer kunnen schieten???
Wss bedoel je de stealth perk waardoor het langer duurt om te locken.
Het kan idd lastig zijn om met een stinger of igla zo'n heli neer te krijgen.
Als je een beetje een goede chopperpiloot hebt gebruikt die z'n ECM jammer (die gare explosies) en duikt ie naar beneden waardoor hij "below radar" komt zodat jij niet meer kunt locken.
Omdat je hier met een stinger of igla weinig tegen kunt doen gebruik ik die dingen eigenlijk nooit.
Veel leuker vind ik het om heli's uit de lucht te knallen met een RPG of SMAW.
Wat soms wel werkt is dat je op een heli locked maar niet gelijk gaat schieten.
Sommige piloten en/of gunners droppen gelijk ECM of flares als ze gelocked zijn maar duiken vervolgens niet naar beneden, als je dan wacht totdat de ECM voorbij is of het effect van de flares afgelopen is kun je ze soms toch nog raken voordat hun ECM of Flares opnieuw geladen zijn.
Da's ECM jammer, die zorgt ervoor dat je een aantal seconden niet gelocked kunt worden.JordyPSC schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:25:
[...]
Stealth perk is het, dacht dat die er voor zorgde dat je niet meer kan locken, ben pas lvl 16 dus ken al die perks nog niet :x ben nu het meeste in tanks aan het rijden om dingen te unlocken, alleen de enemy tanks hebben meestal de beste perks waardoor mijn tank binnen 2 schoten al kapot is
⭐⭐⭐⭐⭐
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Gehe die Loonens ook!
⭐⭐⭐⭐⭐
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dyslectic history cynic
Oefening baart kunst! Zelfs ík was er op een gegeven moment redelijk goed in, dusdanig dat de tegenpartij de heli's doorgaans maar liet staan na een paar keer neergehaald te zijnTsurany schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:05:
Jups hij was errrug handig met dat ding. Zelf ook wel geprobeerd maar was aardig tricky om dat onder controle te houden.
Ik ben de laatste tijd wat gaan oefenen met jets en het gaat me al beter af dan in het begin.Sn0wblind schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:01:
Het ergste vind ik nog dat jets kunnen spotten, op die snelheid moet je niet in staat zijn loslopende soldaten te kunnen spotten. Nu heb je op caspian border maar al te vaak piloten die rondvliegen constant random Q drukken totdat ze wat driehokjes op hun scherm zien en gaan weer langs met hun overpowered guns die opeens enorm accuraat lijken te zijn tegen gronddoelen.
Elke F18 en SU35 is opeens een A10 in deze game.
Wat is die muziek bij die aardbol? Hij komt me bekend voor...vinom schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:42:
Afgelopen drie weken ben ik trouwens met mijn Battlefield 3 short movie bezig geweest, hier is het resultaat
(Neem het niet al te serieus)
Humpers on the Roof
[video]
Werkt op de de volgende manier.
[ Voor 3% gewijzigd door beuker19 op 16-07-2012 19:53 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik heb ff 2 potjes caspian op die manier gespeeld en de m15 kills liepen binnenbeuker19 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:53:
[...]
- gooi je jeep/buggy vol met mijnen (er wel in niet er naast)
- Kijk op minimap of rij rond op zoek naar voertuigen (jeep/buggy , tank of maa )
- Parkeer je jeep tegen het voegtuig en stap uit
- BOEM!!!!!!!!!
- Double kill![]()
Ps. je bent zelf ook dood
Ik heb mijn settings op medium staan en kan ze al spotten op 700 meter hoogte. Het is wat overdreven door sommigen want zo enorm makkelijk is het nu ook weer niet om ze neer te schieten die infanterie. Als het lukt geeft het me altijd wel een grote grijns op mijn gezichtAdmiralSnipe schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:10:
[...]
Ik ben de laatste tijd wat gaan oefenen met jets en het gaat me al beter af dan in het begin.
Wat me wel opviel is dat het inderdaad wel makkelijk is om infantry neer te schieten met de mitrailleur van jets.
Ik weet niet of het aan mn settings ligt (echt alles op het laagsts) maar ik kan amper infantry spotten in een jet.
Ik hoor wel dat geschreeuw van "SPOTTED ENEMYYYY SOLDER GROAHHHH!!!" maar ik zie pas een driehoekje verschijnen als ik misschien iets van 50 meter of minder bij hen vandaan ben en dan ben je meestal te laat om ze nog neer te maaien (het lukt vaak nog net maar dan knal ik vervolgens in de grond of tegen een pilaar).
Maar zouden de settings ook invloed hebben op hoever de "Spot driehoekjes" zichtbaar zijn want als dat zo is dan ben ik best wel in het nadeel met m'n low settings...
⭐⭐⭐⭐⭐
Wat zwaar irritant is.Tsurany schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:59:
Hit Detection in BF3 is in het algemeen gewoon verneukt. Zowel met vuurwapens als met tanks en eigenlijk alles wat iets afschiet wat op een projectiel lijkt.
[ Voor 13% gewijzigd door AdmiralSnipe op 16-07-2012 21:01 ]
Nee dat is 1 van de camo's die je 'gratis' bij premium kreeg, de woodland is van de assignmentAdmiralSnipe schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:59:
[...]
Wat zwaar irritant is.
~edit: Wist trouwens helemaal niet dat de L96 een "Airman Cammo" had.
Is die cammo stock??
ah vandaar.tobitronics schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:02:
[...]
Nee dat is 1 van de camo's die je 'gratis' bij premium kreeg, de woodland is van de assignment
Ach, andersom komt het ook regelmatig voor. Als ik met mensen op TS zit en ik krijg een vage laggy kill of iets dergelijks vroeg ik altijd even of ze mij nog zagen. Dan bleek ik nog rechtop te staan op het moment dat zij schoten. Ondertussen lag ik zelf dus al achter cover maar kwamen de kogels nog wel gewoon aan. Gister had ik dat ook met een RPG. Ik zag dat ding vol langs me vliegen (en mijn gunner ook), maar we werden wel uit de lucht geschoten. De dader bleek ons netjes in het midden te hebben geraakt.AdmiralSnipe schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:48:
Die hitdetection is echt zwaar naar de kloten.
Zit er een heli te baserapen op neushaar, schiet een tank shell vol op z'n vuile baserapende onderkant, rookt dat ding niet eens.
Kreeg wel een crosshair maar de hit werd natuurlijk weer niet geregistreerd.
Het lukt inderdaad, alleen ik vergat dus uit te stappen.beuker19 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:53:
[...]
- gooi je jeep/buggy vol met mijnen (er wel in niet er naast)
- Kijk op minimap of rij rond op zoek naar voertuigen (jeep/buggy , tank of maa )
- Parkeer je jeep tegen het voegtuig en stap uit
- BOEM!!!!!!!!!
- Double kill![]()
Ps. je bent zelf ook dood
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Goed er achter staat en niet te dichtbij. Heb er zelf totaal geen problemen meer zelfs van de zijkant terwijl ik aan het rennen ben lukt het nog.Murk schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:40:
Iemand tips hoe je moet knifen?Op de 1 of andere manier presteer ik het altijd om de tegenstander alleen maar te schampen, dus doet wel damage maar m'n char plant zijn stanleymes niet in de tegenstander zijn strot. Daarna duurt het een half uur voordat je eindelijk weer kunt schieten en heeft de tegenstander me allang overhoop geschoten..
Vanaf de voorkant werkt dus niet?..DMZ schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:43:
[...]
Goed er achter staat en niet te dichtbij. Heb er zelf totaal geen problemen meer zelfs van de zijkant terwijl ik aan het rennen ben lukt het nog.
On a side note: Wat is het heerlijk om me een teammaat in een chopper flaggen te pakken. Hij landt, ik secure the area (gewoon een paar meter voor de heli rondkijken) en als het klaar is weer erin en gaan! Geeft me bijna kippenvel! XD
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Dyslectic history cynic
Nee, dit is geen CoD.
Voor kant wil ook nog werken, ik zie dit soms bij een vuurgevecht, komt die gast opeens mid-gevecht je kniven.
Ik heb daar wel is een filmpje over gezien. Dat komt doordat als je langs elkaar rent en iemand pakt zijn knife en klikt op het moment dat jij omdraait dat het lijkt alsof die van voren aanvalt.DMZ schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:47:
[...]
Voor kant wil ook nog werken, ik zie dit soms bij een vuurgevecht, komt die gast opeens mid-gevecht je kniven.
[ Voor 15% gewijzigd door ElmarJ16 op 16-07-2012 21:55 ]
Angelo OTR
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dyslectic history cynic
Geprobeerd om in en uit te loggen ?. Dus uitloggen en voor zekerheid even origin helemaal uitzetten en dan opstarten en inloggen.Grazder schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:34:
Ik heb een probleempje... Nu toch eindelijk Battlefield 3 bestelt via Origin.
De game is betaalt en bij 'bestelgeschiedenis' staat netjes bestelling voltooit.
Hoe moet ik de game nou downloaden? Hij staat ook niet bij 'Mijn games'
[ Voor 10% gewijzigd door Metian op 16-07-2012 22:35 ]
Rupsen, Rapsen.
Dan zou ik even *Ziet de avatar*... format C doen. Dat helpt altijd!Grazder schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:34:
Ik heb een probleempje... Nu toch eindelijk Battlefield 3 bestelt via Origin.
De game is betaalt en bij 'bestelgeschiedenis' staat netjes bestelling voltooit.
Hoe moet ik de game nou downloaden? Hij staat ook niet bij 'Mijn games'
Probeer dit anders even, misschien dat het opgelost is.Hi all,
To clear up this matter, game entitlement (referring to which games are attached to your account and appear in the my games section of Origin) is account based and what is displayed depends on two main factors.
1) Your Initial Server connection: When you log into Origin, you connect to a server that provides you your account details including which games are attached to your account.
2) Your offline cache: This stores your account settings when you login in offline mode.
You should not have to roll back to a system restore to access your library of games.
If you just purchased a title on the Origin store, please wait a few moments for your order to clear.
Make sure you can connect to the Origin servers. If Origin undergoes a recent update, make sure that your security software is not flagging these processes: Origin.exe, EACoreServer.exe, OriginClientService.exe, and EAProxyInstaller.exe.
Logging out and logging back in should resolve most issues.
You can also try deleting your offline cache.
1. Exit Origin completely. Right click system tray icon > Exit.
2. Navigate to the OfflineCache file. Here's the path:
Win 7/Vista.
C:\ProgramData\Origin\DownloadCache{ your email address }
Win XP.
C:\Documents and Settings\All Users\Application data\Electronic Arts\Origin\DownloadCache{ your email address }
3. Delete the OfflineCache file.
4. Run Origin and login.
If you are still experiencing the No games being detected, post your Origin ID (DO NOT POST YOUR E-MAIL for SECURITY REASONS!) in this thread. dit natuurlijk niet doen
Thanks,
Origin Live Ops
[ Voor 83% gewijzigd door Metian op 16-07-2012 22:42 ]
Rupsen, Rapsen.
[ Voor 25% gewijzigd door Grazder op 16-07-2012 22:44 ]
Normaliter zou die onder "My Games" moeten staan ( cover + tekst ) en daar moet dan een button bij staan met downloaden.Grazder schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:43:
Ik weet het, maar er staat 15 tot 30 min en ik wacht nou toch al een uur.
Ben er op de een of andere manier niet gerust over..
Edit:
Er zou een download knop bij moeten staan zie ik? Bij mij is niks klikbaar.
Rupsen, Rapsen.
[ Voor 138% gewijzigd door Grazder op 16-07-2012 23:01 ]
Ik vind die assignments ook wel een leuke toevoeging, ben me nu wat meer specifiek aan het richten op het behalen ervan, en daarvoor moet je soms heel anders spelen dan je gewend was. Al met al een aardige bezigheidtobitronics schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:02:
Even een ronde metro de MAV ingezet icm met de M417, 35-8 en de 50 spot assists binnen dus de L96 camo is ook unlocked, nog 4 AT Air kills en iets van 1000 normal kills en alle assignments zijn done
[ Voor 33% gewijzigd door Grazder op 16-07-2012 23:48 ]
Rupsen, Rapsen.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Zoals hierboven ook is gezegd. Heb je battlefield 3 zelf wel aangeschaft?Grazder schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:37:
Ik wil inloggen op Battlelog, krijg ik dood leuk de melding 'Buy BF3 to get access to Battlelog. Check the FAQ'.
Hoe kan dit allemaal...
Btw; is Origin nog in Beta?
Hebben jullie dit ook zo gehad?
[afbeelding]
Ja klopt daar ben ik het wel mee eens. Ik vind alleen wel raar dat de assigments niet in battlelog staan, erg irritant. Daarbij moet ik nog maar s kijken hoe ik in godsnaam 350m headshot ga halen met l96. Dat wordt nog lang proberenMurk schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:17:
[...]
Ik vind die assignments ook wel een leuke toevoeging, ben me nu wat meer specifiek aan het richten op het behalen ervan, en daarvoor moet je soms heel anders spelen dan je gewend was. Al met al een aardige bezigheid
[ Voor 37% gewijzigd door Mu.siQ op 17-07-2012 01:01 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ben jij die gast die altijd dat gebouw in davamand peak kapotmaakt?DanielWW2 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:21:
LOL, ik wou even een gebouwtje opblazen omdat verdedigen dan wat makkelijker gaat.
4 teammates geteamkilled.![]()
Ben maar weggegaan voor de rage.
[ Voor 4% gewijzigd door Makkelijk op 17-07-2012 08:21 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Verwijderd
/me blijft altijd gewoon in de server als verdedigingsgeorienteerde sloopacties door teammates verpest worden door in zijn slooppand te gaan zitten bivakkeren.Makkelijk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:19:
[...]
Ben jij die gast die altijd dat gebouw in davamand peak kapotmaakt?
Maakte het pas ook mee, ik en 3 anderen dood. Ik stond ook gewoon naast het gebouw ik zie die gast en die gast ziet mij maar schiet toch zn RPG af
Je zegt dat je Battlelfield 3 via Origin besteld hebt en dat je nu 50 euro lichter bent, maar zoals al verteld is, is BF3 op Origin geen 50 euro.Grazder schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:52:
Heb ik toch blijkbaar iets verkeerd gedaan.. Of is er iets verkeerd gegaan. Tegenvaller50 euro lichter maar geen game.
1) net als hun moeder?Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:12:
[...]
/me blijft altijd gewoon in de server als verdedigingsgeorienteerde sloopacties door teammates verpest worden door in zijn slooppand te gaan zitten bivakkeren.
Zeker als je iemand rondjes ziet huppelen door je huisje en de hele binnenkant vol ziet plakken met C4 moet je toch het verstand hebben dat je in plaats van binnen mensen op te gaan zitten wachten eruit moet omdat die kerel met die C4 de binnenlopende vijanden al gaat hebben? Al meermaals gehad dat er mensen achter je aan een huis in lopen om te kijken wat je doet en dan hun TUGS neerkwakken en achter het raam gaan zitten, net als hun moeder. En dan volkomen verbaasd reageren dat de hele wereld ontploft en de hemel op je dop valt en ragen...
[ Voor 9% gewijzigd door Makkelijk op 17-07-2012 11:15 ]
mwja je mag wel een duidelijke melding verwachten dat bf3 nodig is voor premium. Ik had waarschijnlijk dezelfde "fout" gemaakt.AdmiralSnipe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:02:
[...]
Je zegt dat je Battlelfield 3 via Origin besteld hebt en dat je nu 50 euro lichter bent, maar zoals al verteld is, is BF3 op Origin geen 50 euro.
BF Premium echter wel en aangezien je een screen post waarop "Battlelfield Premium elektronisch downloaden" staat ben ik bang dat je de verkeerde besteld hebt.
Je hebt namelijk niet veel aan BF Premium als je de game zelf niet hebt.
Het is niet zo dat BF3 bij Premium inbegrepen zit, premium is een toevoeging op BF3 waarbij je alle beschikbare en aankomende DLC's + nog wat extra's krijgt.
[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 17-07-2012 11:21 ]
Als je aim goed is hoor je daar geen last van te hebben, beste wapens m416, m16a3 zou je al volledig geunlocked moeten kunnen hebben. Overpowerd wapens ziten er naar mijn mening niet in, behalve de one hit kill van sniper rifles op korte afstand wat bs is naar mijn mening.thorgal21 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:21:
Vinden meer mensen dat door de laatste updates het spel oneerlijk is geworden? Level 4's met M98B / L96, level 3 met AUG, dat soort dingen, vind ik toch wel dat er een level limiet op moet. Ben nu level 35, en enigste wat ik nog af en doe is sniperen, maar met close quarter maps verlies ik altijd door de lage levels met veel te goede, met echt geld, gekochte wapens.
⭐⭐⭐⭐⭐
Negeer het joh, er is maar 1 goeie manier om dat te doen en dat is een gebouwtje opblazen, hoe vaak maak je dat nou mee. Je hebt er meestal toch alleen de wookies meeevilpin0 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:18:
[...]
Je echt heel vet je eigen team mates killen, helaas zie ik steeds vaker meer trolls als jij. Toch iets wat het spel voor een gedeelte voor mij verpest
Nee, de AUG is in geen enkel opzicht beter dan andere wapens. De M16A3 is het meest gebruikte AR, is het meest allround wapen. Unlockbare wapens bieden alleen een voordeel op sommige specialistische vlakken zoals close quarters, long range, voor goede mikkers (AEK, F2000, G3A3).thorgal21 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:21:
Vinden meer mensen dat door de laatste updates het spel oneerlijk is geworden? Level 4's met M98B / L96, level 3 met AUG, dat soort dingen, vind ik toch wel dat er een level limiet op moet. Ben nu level 35, en enigste wat ik nog af en doe is sniperen, maar met close quarter maps verlies ik altijd door de lage levels met veel te goede, met echt geld, gekochte wapens.
[ Voor 6% gewijzigd door Makkelijk op 17-07-2012 11:36 ]
het is inderdaad nogal zielig om te doen. je vergalt er alleen het plezier van al die anderen mee. ik vraag me wel eens af of die mensen vroeger (of zelfs nu nog) zelf gepest zijn en hier in een spel zonder consequenties het eens lekker bij anderen kunnen doen..evilpin0 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:18:
[...]
@makkelijk
Je echt heel vet je eigen team mates killen, helaas zie ik steeds vaker meer trolls als jij. Toch iets wat het spel voor een gedeelte voor mij verpest
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ja zit ansight wel at humor, wachten tot een sniper een camp plekje zoekt in een gebouw en dan opblazen. Bf3 leent zich vind ik af en toe net wat te goed hiervoor, het is wel echt troll paradise soms en als je dan wel altijd the objectieve speelt soms wel erg irritantMakkelijk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:33:
[...]
Negeer het joh, er is maar 1 goeie manier om dat te doen en dat is een gebouwtje opblazen, hoe vaak maak je dat nou mee. Je hebt er meestal toch alleen de wookies mee
Ik troll sowieso alleen als het potje toch al kansloos is. Meestal in rush games in een team waar 80% recon is.
[...]
[ Voor 23% gewijzigd door evilpin0 op 17-07-2012 11:48 ]
Lekker kort door de bocht weer zeg...superwashandje schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:41:
het is inderdaad nogal zielig om te doen. je vergalt er alleen het plezier van al die anderen mee. ik vraag me wel eens af of die mensen vroeger (of zelfs nu nog) zelf gepest zijn en hier in een spel zonder consequenties het eens lekker bij anderen kunnen doen..
Want a cookie?!
Die heb ik ook regelmatig, vaker met de APC dan met de heli. Als ik dan een gebouw van één verdieping sloop en 3 vijanden en 2 teammates kill, vraag ik me altijd weer af WTF die teammates van mij dan aan het doen waren...evilpin0 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:43:
Maar ik heb regelmatig dat ik een gebouw sloop met de chopper en dan seconde later alsnog teamkills krijg, beetje zelfde wat jij doet maar dan per ongeluk
[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 17-07-2012 11:51 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
⭐⭐⭐⭐⭐
Had ik van't weekend ook, met nog 40 tickets over (we stonden iets van 300 tickets voor, de teams waren 30 en 32 man) en ineens dood en bij het andere team.Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:54:
Wordt ik 20 tickets voor het einde naar het verliezende kut team geplaatst vol campende mongolen. En dan niet eens nadat ik dood ben, nee ik word gewoon gekilled om verplaatst te worden. Zulke admins mogen per direct dood neer vallen, walgelijke lui.
Want a cookie?!
Laten we eens kijken of het mysterie van de retarted bf3 troll kunnen ontrafelen, het is idd kort door de bocht.Renquin schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:50:
[...]
Lekker kort door de bocht weer zeg...
Over het algemeen is dat dus juist wat je NIET doet als je gepest bent, gezien je dan weet hoe erg anderen dit kunnen vinden.
Mwah, denk dat Henkie na een paar minuten ragen het wel weer normaal zal proberen.evilpin0 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:00:
Laten we eens kijken of het mysterie van de retarted bf3 troll kunnen ontrafelen, het is idd kort door de bocht.
Misschien over een paar jaar profiled de FBI wel naar hoe iemand zich online gedraagt voor een serie moordernaars profiel, voorheen martelde ze dieren in hun beginfase, nu begint het ontwikkelen van deze afwijking online
Want a cookie?!
Verwijderd
Ik heb het vooral met tanks en C4. Ik mik niet op de teammates, maar ik hou er ook niet voor tegen - als je een huis inloopt waar een vijand zit en ik ben dat huis aan het afbreken dan ga je mee, moet je maar beter opletten. Expres helis tegen dingen aan smijten voor de TKs vind ik wel kinderachtig, maar als ik een Jihad-Venom maak en met de cockpit vol C4 in duikvlucht op een tank afduik moet je er niet bij gaan zitten... want dan gaat het allemaal niet zo goed eindigen. Idem ditto met Kamiknalzejeeps en mijn persoonlijke favoriet, de BobC4t.CodeCaster schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:51:
[...]
Die heb ik ook regelmatig, vaker met de APC dan met de heli. Als ik dan een gebouw van één verdieping sloop en 3 vijanden en 2 teammates kill, vraag ik me altijd weer af WTF die teammates van mij dan aan het doen waren...
Dyslectic history cynic
Nee dit was Noshar Canals, de tweede basis, het gebouw naast A.Makkelijk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:19:
[...]
Ben jij die gast die altijd dat gebouw in davamand peak kapotmaakt?
Maakte het pas ook mee, ik en 3 anderen dood. Ik stond ook gewoon naast het gebouw ik zie die gast en die gast ziet mij maar schiet toch zn RPG af
ps: Wat is firestorm een kutmap he...
Idd, deze assignments staan niet op battlelog.Mu.siQ schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 00:59:
Ja klopt daar ben ik het wel mee eens. Ik vind alleen wel raar dat de assigments niet in battlelog staan, erg irritant. Daarbij moet ik nog maar s kijken hoe ik in godsnaam 350m headshot ga halen met l96. Dat wordt nog lang proberen
[ Voor 16% gewijzigd door Murk op 17-07-2012 12:21 ]
⭐⭐⭐⭐⭐
Gisteren nog zitten testen, camo's worden wel onthouden!Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:24:
Ach zolang cammo's niet onthouden worden ga ik er geen moeite voor doen. Vind het enorm jammer dat eerder gemaakte kills niet mee tellen. Zo kan je honderden kills per wapen hebben maar zodra zoiets uit komt kan je opnieuw met crappy wapens en crappy speelstijl gaan werken. Erg jammer.
Ja, als jij nu Battlefield 3 koopt, zal je account (als het goed is) meteen geupgrade worden naar Battlefield 3 Premium, en heb je meteen Back to Karkand en CQ erbijGrazder schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:28:
Hele dom fout... Dus als ik nu Battlefield koop. Dan werkt het incl. het gene wat ik al heb aangeschaft?
Rupsen, Rapsen.
⭐⭐⭐⭐⭐
Dyslectic history cynic
Ja en dan heb je meteen alle DLC die er voor BF3 uitkomt ter waarde van €75 voor €50.Grazder schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:28:
Hele dom fout... Dus als ik nu Battlefield koop. Dan werkt het incl. het gene wat ik al heb aangeschaft?
---
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Dyslectic history cynic
Wat je koopt als Premium zit al in de laatste patch van BF3. Je moet alleen even €50 overmaken naar EA.Grazder schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:35:
@Daniel?
Hoezo is het een vernietigende 100kb?
Ik trouwen helemaal geen codes.
500 kills with AssaultThunderNet schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:34:
Daarnaast, niemand verplicht je om die unlocks vrij te spelen. Als jij geen zin hebt om 500 kills met een F2000 te maken, doe je het toch gewoon niet?
Er zijn ook goedkopere alternatieven ala http://www.g2play.net/sto...remium-EA-Origin-Key.htmlDanielWW2 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:36:
[...]
Wat je koopt als Premium zit al in de laatste patch van BF3. Je moet alleen even €50 overmaken naar EA.![]()
Dan krijg je een mooie 100kb download die het activeert.
[ Voor 30% gewijzigd door Murk op 17-07-2012 12:38 ]
Omdat ook non-Premium sloebers de uitbreidingen binnenhalen (omdat ook zij de DLC-wapens moeten kunnen looten): die 100kB zorgt ervoor dat de kaarten, spel-modi en assignments worden vrijgegeven.Grazder schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:35:
@Daniel?
Hoezo is het een vernietigende 100kb?
Ik trouwen helemaal geen codes.
---
Dyslectic history cynic
Ik wou dat deze lost stond van de andere 4. Deze zou ik nog gaan doen en met redelijk gemak gaan halen maar die andere 4 kunnen doodvallen.Murk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:36:
[...]
500 kills with Assault
400 kills with Support
500 kills with Engineer
300 kills with Recon
Dus als je niet 24/7 dezelfde class speelt zul je deze assignment zonder veel extra moeite kunnen halen.
Angelo OTR
Nee, want de wapens zijn echt niet in een voordeel. beter gezegd de M16A4,M4A1,M27 heb je vanaf dag 1 al beschikbaar en ik ben nu rank 108 (adelaar 63) en speel nog steeds met dezelfde wapens.thorgal21 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:21:
wapen camo's blijven wel op mijn wapens zitten, maar me uiterlijk zelf niet.Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:30:
Mijn ervaring is helaas anders. Camo's worden bij mij niet onthouden. Evenals unlocks voor voertuigen, dat wordt eens in de zoveel tijd "vergeten".
Understatement. Dat ding is gewoon overpowered. En ik gebruik hem zelf dus ik kan het weten
Dyslectic history cynic
EA will be very pleased.Grazder schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:46:
Dus dat's 50 euo lekker spended hoor ik wel en dan heb je nog niks..
Zo nog maar 25 euro over maken naar EA dan.
Of 19 via G2play.net.Grazder schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:46:
Dus dat's 50 euo lekker spended hoor ik wel en dan heb je nog niks..
Zo nog maar 25 euro over maken naar EA dan.
Angelo OTR
MP7 is redelijk gelijk aan de P90 alleen heeft de P90 meer kogels en betere accuratie op lange afstanden.Murk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:44:
[...]
Understatement. Dat ding is gewoon overpowered. En ik gebruik hem zelf dus ik kan het wetenMet 1 clip kan je met een beetje mazzel 3 man omleggen, zonder dat je daarbij op het hoofd hoeft te mikken.
Elk wapen is overpowered in de juiste handen zullen mensen weerleggen. Maar die rate of fire, gecombineerd met de accuracy op lange afstand, maken de P90 voor mij toch echt een tikkeltje op.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq