Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Jaaaa dat wil ik juist weer in bf3!! Zo vet waren die hits.

Denk miss met armored kill....

[ Voor 23% gewijzigd door evilpin0 op 16-07-2012 15:39 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Afgelopen drie weken ben ik trouwens met mijn Battlefield 3 short movie bezig geweest, hier is het resultaat :)
(Neem het niet al te serieus :P )

Humpers on the Roof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
WERKT DUS DUIDELIJK NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
vinom schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:42:
Afgelopen drie weken ben ik trouwens met mijn Battlefield 3 short movie bezig geweest, hier is het resultaat :)

Humpers on the Roof
[video]
Errr..oke dan.

Overigens, niet heel handige indeling van 5 minuten filmpje: 1min inleiding, 2 minuten core stuff en 2 minuten outro. Iets meer een midden stuk, maar goed daarnaast snapte ik het ook niet echt.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Minaaj schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:20:
[...]

Sommige lui waren echt zo goed met de at4 in bc2. 8)7

[video]
Dat deed ik ook altijd in BFBC2. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:16
DanielWW2 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:50:
[...]

Dat deed ik ook altijd in BFBC2. :+
Ik darte ze meestal en dan locken XD

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Greater schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:51:
[...]

Ik darte ze meestal en dan locken XD
Helaas waren er altijd veel met smoke.
Wat ook kon was een persoon darten en dan een RPG schieten. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 19:59
Hoe schiet je die Apaches uit de lucht met steal perk? dan lock je, en dan doen hun een of andere vage explosie dingen om de chopper en is je lock weg.. schiet overigens met stinger of die andere, begin een beetje moe te worden van die choppers die je hele team constant aan het rapen zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 11:55
JordyPSC schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:06:
Hoe schiet je die Apaches uit de lucht met steal perk? dan lock je, en dan doen hun een of andere vage explosie dingen om de chopper en is je lock weg.. schiet overigens met stinger of die andere, begin een beetje moe te worden van die choppers die je hele team constant aan het rapen zijn :')
Zover ik gelezen heb kan je met een SOFLAM wel een lock houden op een vliegtuig/helicopter. Alleen met samenwerking kun je dit gebruiken. Ik zet als recon wel eens een SOFLAM neer, maar zonder team overleg is er geen enigneer die er gbruik van maakt. Andersom trouwens ook niet, zeul je de javelin mee is er geen recon die een SOFLAM neer plant.

Ah, genoeg gezeur. Toch maar tijd dat eens een leuke clan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:45
JordyPSC schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:06:
Wtf is een steal perk??
Bedoel je dat je de chopper z'n rockets kunt jatten zodat ze niet meer kunnen schieten???
Wss bedoel je de stealth perk waardoor het langer duurt om te locken.
Het kan idd lastig zijn om met een stinger of igla zo'n heli neer te krijgen.
Als je een beetje een goede chopperpiloot hebt gebruikt die z'n ECM jammer (die gare explosies) en duikt ie naar beneden waardoor hij "below radar" komt zodat jij niet meer kunt locken.
Omdat je hier met een stinger of igla weinig tegen kunt doen gebruik ik die dingen eigenlijk nooit.
Veel leuker vind ik het om heli's uit de lucht te knallen met een RPG of SMAW.
Wat soms wel werkt is dat je op een heli locked maar niet gelijk gaat schieten.
Sommige piloten en/of gunners droppen gelijk ECM of flares als ze gelocked zijn maar duiken vervolgens niet naar beneden, als je dan wacht totdat de ECM voorbij is of het effect van de flares afgelopen is kun je ze soms toch nog raken voordat hun ECM of Flares opnieuw geladen zijn.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

AdmiralSnipe schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:18:
Sommige piloten en/of gunners droppen gelijk ECM of flares als ze gelocked zijn
Dat vind ik ook zo mooi hè. Lock je iemand, zie je ze tegelijk de ECM inschakelen en flares droppen, en dan wordt die hele chopper door de rest van m'n team genegeerd. ;( :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 19:59
AdmiralSnipe schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:18:
[...]

Wtf is een steal perk??
Bedoel je dat je de chopper z'n rockets kunt jatten zodat ze niet meer kunnen schieten???
Wss bedoel je de stealth perk waardoor het langer duurt om te locken.
Het kan idd lastig zijn om met een stinger of igla zo'n heli neer te krijgen.
Als je een beetje een goede chopperpiloot hebt gebruikt die z'n ECM jammer (die gare explosies) en duikt ie naar beneden waardoor hij "below radar" komt zodat jij niet meer kunt locken.
Omdat je hier met een stinger of igla weinig tegen kunt doen gebruik ik die dingen eigenlijk nooit.
Veel leuker vind ik het om heli's uit de lucht te knallen met een RPG of SMAW.
Sommige piloten en/of gunners droppen gelijk ECM of flares als ze gelocked zijn maar duiken vervolgens niet naar beneden, als je dan wacht totdat de ECM voorbij is of het effect van de flares afgelopen is kun je ze soms toch nog raken voordat hun ECM of Flares opnieuw geladen zijn.
Stealth perk is het, dacht dat die er voor zorgde dat je niet meer kan locken, ben pas lvl 16 dus ken al die perks nog niet :x ben nu het meeste in tanks aan het rijden om dingen te unlocken, alleen de enemy tanks hebben meestal de beste perks waardoor mijn tank binnen 2 schoten al kapot is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
JordyPSC schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:25:
[...]

Stealth perk is het, dacht dat die er voor zorgde dat je niet meer kan locken, ben pas lvl 16 dus ken al die perks nog niet :x ben nu het meeste in tanks aan het rijden om dingen te unlocken, alleen de enemy tanks hebben meestal de beste perks waardoor mijn tank binnen 2 schoten al kapot is :+
Da's ECM jammer, die zorgt ervoor dat je een aantal seconden niet gelocked kunt worden.
Als dat afgelopen is heeft de piloot vaak nog below radar wat hij kan gebruiken om van locks af te komen.
En als dat niet lukt, heeft de gunner altijd nog flares.

Succes ;)

Air is OP, en below radar zou nooit in de game moeten zitten.
Al helemaal omdat noob pilots daar geen toegang tot hebben, terwijl zij het 't meeste nodig zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Gehe die Loonens ook!
Mooie kills!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jups hij was errrug handig met dat ding. Zelf ook wel geprobeerd maar was aardig tricky om dat onder controle te houden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf erbij dat iedereen veel te moeilijk doet over hoe slecht de stinger wel niet is. Oke, geweldig is een stinger niet maar iedereen hier vind iets meteen waardeloos omdat een shot niet killed. Over het algemeen kill je een tank ook niet in je eentje, dat doe je ook met meerdere veel beter en sneller.

De truc tegen heli's is ze gewoon uitlokken. Zorg ervoor dat de afstand die een stinger moet afleggen zo laag mogelijk is. Meestal vraagt dit dus om aas en wat is nou mooier aas dan een tank? Als je goed opgesteld staat met een stinger vlak naast doelwitten dan kan je een heli zo makkelijk slopen omdat piloten of hun ECM niet uit kunnen doen of die nog niet werkt. Verder moet je bij de stinger ook bedenken dat een semi redelijk team ook zal proberen een Javelin op de heli te schieten of een andere heli die ook missles heeft. Als de ECM al gebruikt is dan zit een heli in de problemen. Het gaat met de stinger niet om de kill maar om het verlies van de ECM van de heli piloot, zeker omdat de gunner flares niet extreem veel voorstellen en er genoeg ongecoördineerde heli's rondvliegen.

Tegen goede piloten met een waardeloos team heb je hier helaas niet veel aan... (dus esc, quit bij air rape)

Ik vind alleen wel dat DICE wat mag veranderen aan de air combat. Dat heli's rockets veel minder damage doen is een verbetering, nu mogen de jets nog een nerf hebben als het om de rockets gaat. De stinger zijn range moet echt omhoog. 300 meter is gewoon veel te weinig om een fatsoenlijke lock te krijgen tegen jets en juist jets zijn kwetsbaar tegen stingers omdat andere jet met missles en een stinger een jets wel slopen.
Below radar mag van mij compleet worden veranderd. Kijkend naar de naam zou ik toch eerder denken dat het een ground scanning radar moet zijn die als je laag vliegt iedereen in een bepaalt gebied spot. Lijkt mij veel eerlijker.

En dan nog twee wat radicalere veranderingen:

Jets moeten standaard AA missles krijgen en mogen kiezen tussen rockets en air to ground missles. Waarom? Omdat jet zo elkaar gaan bestoken met missles waardoor jets kwetsbaarder worden voor missles van de grond.

Een random factor in zowel de ECM als de flare. IRL werken beide niet 100% perfect zoals in BF3 het geval is. Als jij een stinger schiet naar een heli die op jou af vliegt dat is de heli de dichtstbijzijnde hittebron en dan moet een flare al niet meer werken. Als een stinger niet door de ECM wolk heen gaat word die niet gejammed en dan moet die stinger de heli inrammen.

Oh en dan nog dit:
EEN F*CKING MAA OP ELKE MAP MET JETS EN GEVECHTSHELI'S DICE. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Stinger is zeker niet waardeloos, maar op je eentje zal het zeer moeilijk zijn om een heli (en zeker een jet) neer te halen.

Bij stingers gaat het er om om je teamleden in een heli te helpen. Als je ziet dat de vijandelijke heli zijn flares/ECM gebruikt, paar seconden wachten en vuren maar! Zo kan je het verschil maken zodat je eigen heli overleeft.

Het boordkanon van jets mag ook wel wat generft worden tegen helis, een heli is quasi kansloos tegen een ietswat fatsoenlijke jetpiloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Het ergste vind ik nog dat jets kunnen spotten, op die snelheid moet je niet in staat zijn loslopende soldaten te kunnen spotten. Nu heb je op caspian border maar al te vaak piloten die rondvliegen constant random Q drukken totdat ze wat driehokjes op hun scherm zien en gaan weer langs met hun overpowered guns die opeens enorm accuraat lijken te zijn tegen gronddoelen.

Elke F18 en SU35 is opeens een A10 in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:58

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Tsurany schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:05:
Jups hij was errrug handig met dat ding. Zelf ook wel geprobeerd maar was aardig tricky om dat onder controle te houden.
Oefening baart kunst! Zelfs ík was er op een gegeven moment redelijk goed in, dusdanig dat de tegenpartij de heli's doorgaans maar liet staan na een paar keer neergehaald te zijn ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Sn0wblind schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:01:
Het ergste vind ik nog dat jets kunnen spotten, op die snelheid moet je niet in staat zijn loslopende soldaten te kunnen spotten. Nu heb je op caspian border maar al te vaak piloten die rondvliegen constant random Q drukken totdat ze wat driehokjes op hun scherm zien en gaan weer langs met hun overpowered guns die opeens enorm accuraat lijken te zijn tegen gronddoelen.

Elke F18 en SU35 is opeens een A10 in deze game.
Ik ben de laatste tijd wat gaan oefenen met jets en het gaat me al beter af dan in het begin.
Wat me wel opviel is dat het inderdaad wel makkelijk is om infantry neer te schieten met de mitrailleur van jets.
Ik weet niet of het aan mn settings ligt (echt alles op het laagsts) maar ik kan amper infantry spotten in een jet.
Ik hoor wel dat geschreeuw van "SPOTTED ENEMYYYY SOLDER GROAHHHH!!!" maar ik zie pas een driehoekje verschijnen als ik misschien iets van 50 meter of minder bij hen vandaan ben en dan ben je meestal te laat om ze nog neer te maaien (het lukt vaak nog net maar dan knal ik vervolgens in de grond of tegen een pilaar).
Maar zouden de settings ook invloed hebben op hoever de "Spot driehoekjes" zichtbaar zijn want als dat zo is dan ben ik best wel in het nadeel met m'n low settings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Dat soort spelers zijn vaak met z'n 2en en spotten ook met z'n 2en, denk dat het ook wel enigzins oefening is. Maar zodra dat spotten lukt dan is het te easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-10 00:21
vinom schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:42:

Humpers on the Roof
[video]
Wat is die muziek bij die aardbol? Hij komt me bekend voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-10 08:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

smoothz schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:57:
[...]

WERKT DUS DUIDELIJK NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Werkt op de de volgende manier.
- gooi je jeep/buggy vol met mijnen (er wel in niet er naast)
- Kijk op minimap of rij rond op zoek naar voertuigen (jeep/buggy , tank of maa )
- Parkeer je jeep tegen het voegtuig en stap uit
- BOEM!!!!!!!!!
- Double kill ;)

Ps. je bent zelf ook dood

[ Voor 3% gewijzigd door beuker19 op 16-07-2012 19:53 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
beuker19 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:53:
[...]

- Kijk op minimap of rij rond op zoek naar voertuigen (jeep/buggy , tank of maa )
- BOEM!!!!!!!!!
- Double kill ;)

Ik heb ff 2 potjes caspian op die manier gespeeld en de m15 kills liepen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

AdmiralSnipe schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:10:
[...]

Ik ben de laatste tijd wat gaan oefenen met jets en het gaat me al beter af dan in het begin.
Wat me wel opviel is dat het inderdaad wel makkelijk is om infantry neer te schieten met de mitrailleur van jets.
Ik weet niet of het aan mn settings ligt (echt alles op het laagsts) maar ik kan amper infantry spotten in een jet.
Ik hoor wel dat geschreeuw van "SPOTTED ENEMYYYY SOLDER GROAHHHH!!!" maar ik zie pas een driehoekje verschijnen als ik misschien iets van 50 meter of minder bij hen vandaan ben en dan ben je meestal te laat om ze nog neer te maaien (het lukt vaak nog net maar dan knal ik vervolgens in de grond of tegen een pilaar).
Maar zouden de settings ook invloed hebben op hoever de "Spot driehoekjes" zichtbaar zijn want als dat zo is dan ben ik best wel in het nadeel met m'n low settings...
Ik heb mijn settings op medium staan en kan ze al spotten op 700 meter hoogte. Het is wat overdreven door sommigen want zo enorm makkelijk is het nu ook weer niet om ze neer te schieten die infanterie. Als het lukt geeft het me altijd wel een grote grijns op mijn gezicht :D. Het is inderdaad een kwestie vand e Q spammen maar je hoort dan wel op 700 meter hoogte "enemy soldier spotted" maar dan zie je de rode driehoek nog niet. Die zie je pas op een meter of 200 a 300. Dan moet je snel reageren, maar oefening baart kunst en het is een mooie compensatie van DICE want...

@DanielWWII: jets nog verder nerfen met hun rockets??? Dat zou dan weer de volledig andere kant op zijn. Met twee volledige rocketpods op een tank is hij misschien nog niet eens destroyed en een MAA ga ik nu maar liever uit de weg. Als er eentje ECHT vervelend is, stijg ik tot 700 meter in een schuine hoek zodat ik minstens drie rocket pods op hem kan legen anders gaat hij niet kapot. Dus de balans zit er nu echt wel in hoor. MAA's en stationary AA's hebben zo'n idioot lange reach gekregen dat ze 75% van Caspian en Firestorm kunnen bestrijken vanaf de base. Een onervaren piloot kan daarom het beste zorgen dat je de enemy meelokt tot naar de helft van jouw kant. Als je MAA je dan support geeft, leg je het in je jet gewoon af. Persoonlijk vind ik dat te gek maar goed... de infantry liefhebbers zijn er weer blij mee. Het is toch nooit goed en ik doe het er maar mee. Heb er in ieder geval nog veel plezier mee en ik ben CQ met die COD-like spawn rape festijnen en idiote spawns wel weer zat. Het meest erger ik me nog aan het feit dat een spawn op een squad mate bijna altijd in een instant death resulteert omdat die 9 van de 10 keer in een vuurgevecht zit en als die het verliest je rech voor de neus van de enemy spawnt. Gevolg: dood |:( Ik spawn maar meestal op een random spawn point. Of moet ik zeggen "spawnde". Het was leuk voor even maar dit geeft me geen BF-gevoel. Back to the jets! :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Die hitdetection is echt zwaar naar de kloten.
Zit er een heli te baserapen op neushaar, schiet een tank shell vol op z'n vuile baserapende onderkant, rookt dat ding niet eens.
Kreeg wel een crosshair maar de hit werd natuurlijk weer niet geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hit Detection in BF3 is in het algemeen gewoon verneukt. Zowel met vuurwapens als met tanks en eigenlijk alles wat iets afschiet wat op een projectiel lijkt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Tsurany schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:59:
Hit Detection in BF3 is in het algemeen gewoon verneukt. Zowel met vuurwapens als met tanks en eigenlijk alles wat iets afschiet wat op een projectiel lijkt.
Wat zwaar irritant is.

~edit: Wist trouwens helemaal niet dat de L96 een "Airman Camo" had.
Is die camo stock??

[ Voor 13% gewijzigd door AdmiralSnipe op 16-07-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
AdmiralSnipe schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:59:
[...]

Wat zwaar irritant is.

~edit: Wist trouwens helemaal niet dat de L96 een "Airman Cammo" had.
Is die cammo stock??
Nee dat is 1 van de camo's die je 'gratis' bij premium kreeg, de woodland is van de assignment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
tobitronics schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:02:
[...]

Nee dat is 1 van de camo's die je 'gratis' bij premium kreeg, de woodland is van de assignment
ah vandaar.
Heb woodland ook bijna, nog 4 kills met L96.
Er stond in dan Battlelog bericht trouwens dat je 50 squad assists met de MAV moet, maar gewone assists tellen ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
AdmiralSnipe schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:48:
Die hitdetection is echt zwaar naar de kloten.
Zit er een heli te baserapen op neushaar, schiet een tank shell vol op z'n vuile baserapende onderkant, rookt dat ding niet eens.
Kreeg wel een crosshair maar de hit werd natuurlijk weer niet geregistreerd.
Ach, andersom komt het ook regelmatig voor. Als ik met mensen op TS zit en ik krijg een vage laggy kill of iets dergelijks vroeg ik altijd even of ze mij nog zagen. Dan bleek ik nog rechtop te staan op het moment dat zij schoten. Ondertussen lag ik zelf dus al achter cover maar kwamen de kogels nog wel gewoon aan. Gister had ik dat ook met een RPG. Ik zag dat ding vol langs me vliegen (en mijn gunner ook), maar we werden wel uit de lucht geschoten. De dader bleek ons netjes in het midden te hebben geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
beuker19 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:53:
[...]

- BOEM!!!!!!!!!
- Double kill ;)

Het lukt inderdaad, alleen ik vergat dus uit te stappen.
Waardoor ik gewoon met mijn jeep tegen ander vehicles aan zat te rijden zonder resultaat :p

Moet nog 2 kills met mine`s ben ik daar in ieder geval vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Iemand tips hoe je moet knifen? :') Op de 1 of andere manier presteer ik het altijd om de tegenstander alleen maar te schampen, dus doet wel damage maar m'n char plant zijn stanleymes niet in de tegenstander zijn strot. Daarna duurt het een half uur voordat je eindelijk weer kunt schieten en heeft de tegenstander me allang overhoop geschoten..

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 00:01

DMZ

Murk schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:40:
Iemand tips hoe je moet knifen? :') Op de 1 of andere manier presteer ik het altijd om de tegenstander alleen maar te schampen, dus doet wel damage maar m'n char plant zijn stanleymes niet in de tegenstander zijn strot. Daarna duurt het een half uur voordat je eindelijk weer kunt schieten en heeft de tegenstander me allang overhoop geschoten..
Goed er achter staat en niet te dichtbij. Heb er zelf totaal geen problemen meer zelfs van de zijkant terwijl ik aan het rennen ben lukt het nog.

On a side note: Wat is het heerlijk om me een teammaat in een chopper flaggen te pakken. Hij landt, ik secure the area (gewoon een paar meter voor de heli rondkijken) en als het klaar is weer erin en gaan! Geeft me bijna kippenvel! XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

DMZ schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:43:
[...]

Goed er achter staat en niet te dichtbij. Heb er zelf totaal geen problemen meer zelfs van de zijkant terwijl ik aan het rennen ben lukt het nog.

On a side note: Wat is het heerlijk om me een teammaat in een chopper flaggen te pakken. Hij landt, ik secure the area (gewoon een paar meter voor de heli rondkijken) en als het klaar is weer erin en gaan! Geeft me bijna kippenvel! XD
Vanaf de voorkant werkt dus niet?..

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murk schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:45:
[...]

Vanaf de voorkant werkt dus niet?..
Nee, dit is geen CoD. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Voor kant wil ook nog werken, ik zie dit soms bij een vuurgevecht, komt die gast opeens mid-gevecht je kniven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ja wou ik al zeggen, is mij wel eens gebeurd.. en in BC2 werkte het ook. Naja, maar wat meer sneaken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-02-2024
DMZ schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:47:
[...]

Voor kant wil ook nog werken, ik zie dit soms bij een vuurgevecht, komt die gast opeens mid-gevecht je kniven.
Ik heb daar wel is een filmpje over gezien. Dat komt doordat als je langs elkaar rent en iemand pakt zijn knife en klikt op het moment dat jij omdraait dat het lijkt alsof die van voren aanvalt.

edit:

Hier is het filmpje daarover (begint op 3:54)

http://www.youtube.com/watch?v=rTkMhHb6Ie4

[ Voor 15% gewijzigd door ElmarJ16 op 16-07-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ge-wel-dig om heli's /chopper uit de lucht te schieten. vooral op kharg island heb je genoeg kansen om er eentje neer te halen.

vandaag in totaal 5 neergehaald in 2 potjes. ik moest er nog maar 1 voor de assignment.
en ook nog eens 5 mine kills
nu alleen nog 18 mine kills te gaan en dan Assault,Engineer en recon kit kills maken.
lekker op mijn gemak alles proberen te halen, gelukkig blijven de mijnen oneindig liggen en zijn er genoeg mensen die erin trappen, speel de laatste tijd alleen maar Kharg island want bij punt D en C in de bochten haal je geregeld wel een kill.

nou moet ik zeggen dat het andere team niet goed was :
http://battlelog.battlefi...how/38138737/1/172685289/

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL, ik wou even een gebouwtje opblazen omdat verdedigen dan wat makkelijker gaat.
4 teammates geteamkilled. :D

Ben maar weggegaan voor de rage. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ook leuk. Zit je 2 minuten te wachten iemand die @ karkand in het water schuilt terwijl al je vlaggen weg zijn. Uiteindelijk krijgt enemy hem te pakken, ronde voorbij. Wordt je tijdens scorescherm gekicked omdat je te lang idle was :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:12
Ik heb een probleempje... Nu toch eindelijk Battlefield 3 bestelt via Origin.
De game is betaalt en bij 'bestelgeschiedenis' staat netjes bestelling voltooit.
Hoe moet ik de game nou downloaden? Hij staat ook niet bij 'Mijn games'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Grazder schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:34:
De game is betaalt en bij 'bestelgeschiedenis' staat netjes bestelling voltooit.
Geprobeerd om in en uit te loggen ?. Dus uitloggen en voor zekerheid even origin helemaal uitzetten en dan opstarten en inloggen.

[ Voor 10% gewijzigd door Metian op 16-07-2012 22:35 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
Zeker, ook al Origin opnieuw geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Grazder schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:34:
Dan zou ik even *Ziet de avatar*... format C doen. Dat helpt altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
Haha, doe ik. Als Battlefield werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

" If you just purchased a title on the Origin store, please wait a few moments for your order to clear. "

Geen idee, maar denk toch echt dat je even geduld moet hebben.
Hi all,

To clear up this matter, game entitlement (referring to which games are attached to your account and appear in the my games section of Origin) is account based and what is displayed depends on two main factors.

1) Your Initial Server connection: When you log into Origin, you connect to a server that provides you your account details including which games are attached to your account.

2) Your offline cache: This stores your account settings when you login in offline mode.

You should not have to roll back to a system restore to access your library of games.

If you just purchased a title on the Origin store, please wait a few moments for your order to clear.

Make sure you can connect to the Origin servers. If Origin undergoes a recent update, make sure that your security software is not flagging these processes: Origin.exe, EACoreServer.exe, OriginClientService.exe, and EAProxyInstaller.exe.

Logging out and logging back in should resolve most issues.

You can also try deleting your offline cache.

1. Exit Origin completely. Right click system tray icon > Exit.
2. Navigate to the OfflineCache file. Here's the path:

Win 7/Vista.
C:\ProgramData\Origin\DownloadCache{ your email address }

Win XP.
C:\Documents and Settings\All Users\Application data\Electronic Arts\Origin\DownloadCache{ your email address }

3. Delete the OfflineCache file.
4. Run Origin and login.

If you are still experiencing the No games being detected, post your Origin ID (DO NOT POST YOUR E-MAIL for SECURITY REASONS!) in this thread. dit natuurlijk niet doen

Thanks,
Origin Live Ops
Probeer dit anders even, misschien dat het opgelost is.

[ Voor 83% gewijzigd door Metian op 16-07-2012 22:42 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
Ik weet het, maar er staat 15 tot 30 min en ik wacht nou toch al een uur.
Ben er op de een of andere manier niet gerust over..

Edit:
Er zou een download knop bij moeten staan zie ik? Bij mij is niks klikbaar.

[ Voor 25% gewijzigd door Grazder op 16-07-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Grazder schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:43:
Ik weet het, maar er staat 15 tot 30 min en ik wacht nou toch al een uur.
Ben er op de een of andere manier niet gerust over..

Edit:
Er zou een download knop bij moeten staan zie ik? Bij mij is niks klikbaar.
Normaliter zou die onder "My Games" moeten staan ( cover + tekst ) en daar moet dan een button bij staan met downloaden.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
Heb ik toch blijkbaar iets verkeerd gedaan.. Of is er iets verkeerd gegaan. Tegenvaller :( 50 euro lichter maar geen game.

[ Voor 138% gewijzigd door Grazder op 16-07-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Even een ronde metro de MAV ingezet icm met de M417, 35-8 en de 50 spot assists binnen dus de L96 camo is ook unlocked, nog 4 AT Air kills en iets van 1000 normal kills en alle assignments zijn done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

tobitronics schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:02:
Even een ronde metro de MAV ingezet icm met de M417, 35-8 en de 50 spot assists binnen dus de L96 camo is ook unlocked, nog 4 AT Air kills en iets van 1000 normal kills en alle assignments zijn done :)
Ik vind die assignments ook wel een leuke toevoeging, ben me nu wat meer specifiek aan het richten op het behalen ervan, en daarvoor moet je soms heel anders spelen dan je gewend was. Al met al een aardige bezigheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
Ik wil inloggen op Battlelog, krijg ik dood leuk de melding 'Buy BF3 to get access to Battlelog. Check the FAQ'.
Hoe kan dit allemaal...
Btw; is Origin nog in Beta?

Hebben jullie dit ook zo gehad?
Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/5609/capturevsy.png

[ Voor 33% gewijzigd door Grazder op 16-07-2012 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Waar zie je dat staan ?. Want er staat Battlefield Premium o.O

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 21:40
battlefield is nu 25 euro, dus ja, je zal premium wel gekocht hebben zonder battlefield 3.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Grazder schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:37:
Ik wil inloggen op Battlelog, krijg ik dood leuk de melding 'Buy BF3 to get access to Battlelog. Check the FAQ'.
Hoe kan dit allemaal...
Btw; is Origin nog in Beta?

Hebben jullie dit ook zo gehad?
[afbeelding]
Zoals hierboven ook is gezegd. Heb je battlefield 3 zelf wel aangeschaft?
Murk schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:17:
[...]
Ik vind die assignments ook wel een leuke toevoeging, ben me nu wat meer specifiek aan het richten op het behalen ervan, en daarvoor moet je soms heel anders spelen dan je gewend was. Al met al een aardige bezigheid :)
Ja klopt daar ben ik het wel mee eens. Ik vind alleen wel raar dat de assigments niet in battlelog staan, erg irritant. Daarbij moet ik nog maar s kijken hoe ik in godsnaam 350m headshot ga halen met l96. Dat wordt nog lang proberen

[ Voor 37% gewijzigd door Mu.siQ op 17-07-2012 01:01 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 09:17
DanielWW2 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:21:
LOL, ik wou even een gebouwtje opblazen omdat verdedigen dan wat makkelijker gaat.
4 teammates geteamkilled. :D

Ben maar weggegaan voor de rage. :+
Ben jij die gast die altijd dat gebouw in davamand peak kapotmaakt? ;)
Maakte het pas ook mee, ik en 3 anderen dood. Ik stond ook gewoon naast het gebouw ik zie die gast en die gast ziet mij maar schiet toch zn RPG af :P

ps: Wat is firestorm een kutmap he...

[ Voor 4% gewijzigd door Makkelijk op 17-07-2012 08:21 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:19:
[...]
Maakte het pas ook mee, ik en 3 anderen dood. Ik stond ook gewoon naast het gebouw ik zie die gast en die gast ziet mij maar schiet toch zn RPG af :P
/me blijft altijd gewoon in de server als verdedigingsgeorienteerde sloopacties door teammates verpest worden door in zijn slooppand te gaan zitten bivakkeren.
Zeker als je iemand rondjes ziet huppelen door je huisje en de hele binnenkant vol ziet plakken met C4 moet je toch het verstand hebben dat je in plaats van binnen mensen op te gaan zitten wachten eruit moet omdat die kerel met die C4 de binnenlopende vijanden al gaat hebben? Al meermaals gehad dat er mensen achter je aan een huis in lopen om te kijken wat je doet en dan hun TUGS neerkwakken en achter het raam gaan zitten, net als hun moeder. En dan volkomen verbaasd reageren dat de hele wereld ontploft en de hemel op je dop valt en ragen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Grazder schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:52:
Heb ik toch blijkbaar iets verkeerd gedaan.. Of is er iets verkeerd gegaan. Tegenvaller :( 50 euro lichter maar geen game.
Je zegt dat je Battlelfield 3 via Origin besteld hebt en dat je nu 50 euro lichter bent, maar zoals al verteld is, is BF3 op Origin geen 50 euro.
BF Premium echter wel en aangezien je een screen post waarop "Battlelfield Premium elektronisch downloaden" staat ben ik bang dat je de verkeerde besteld hebt.
Je hebt namelijk niet veel aan BF Premium als je de game zelf niet hebt.
Het is niet zo dat BF3 bij Premium inbegrepen zit, premium is een toevoeging op BF3 waarbij je alle beschikbare en aankomende DLC's + nog wat extra's krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:12:
[...]

/me blijft altijd gewoon in de server als verdedigingsgeorienteerde sloopacties door teammates verpest worden door in zijn slooppand te gaan zitten bivakkeren.
Zeker als je iemand rondjes ziet huppelen door je huisje en de hele binnenkant vol ziet plakken met C4 moet je toch het verstand hebben dat je in plaats van binnen mensen op te gaan zitten wachten eruit moet omdat die kerel met die C4 de binnenlopende vijanden al gaat hebben? Al meermaals gehad dat er mensen achter je aan een huis in lopen om te kijken wat je doet en dan hun TUGS neerkwakken en achter het raam gaan zitten, net als hun moeder. En dan volkomen verbaasd reageren dat de hele wereld ontploft en de hemel op je dop valt en ragen... :X
1) net als hun moeder? :D je bent knettergek ;)
2) wie had het over c4? ;)
3) teammates killen is bijna altijd leuk, behalve als het potje spannend is :P
met een transport chopper clean en onopvallend tegen iets hoogs aanvliegen en er zelf uitspringen bijvoorbeeld

[ Voor 9% gewijzigd door Makkelijk op 17-07-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:02:
[...]

Je zegt dat je Battlelfield 3 via Origin besteld hebt en dat je nu 50 euro lichter bent, maar zoals al verteld is, is BF3 op Origin geen 50 euro.
BF Premium echter wel en aangezien je een screen post waarop "Battlelfield Premium elektronisch downloaden" staat ben ik bang dat je de verkeerde besteld hebt.
Je hebt namelijk niet veel aan BF Premium als je de game zelf niet hebt.
Het is niet zo dat BF3 bij Premium inbegrepen zit, premium is een toevoeging op BF3 waarbij je alle beschikbare en aankomende DLC's + nog wat extra's krijgt.
mwja je mag wel een duidelijke melding verwachten dat bf3 nodig is voor premium. Ik had waarschijnlijk dezelfde "fout" gemaakt.

Het is EA, daar kan je niet van verwachten dat ze volledig en juist tegenover hun klanten zijn

@makkelijk

Je echt heel vet je eigen team mates killen, helaas zie ik steeds vaker meer trolls als jij. Toch iets wat het spel voor een gedeelte voor mij verpest

[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 17-07-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Vinden meer mensen dat door de laatste updates het spel oneerlijk is geworden? Level 4's met M98B / L96, level 3 met AUG, dat soort dingen, vind ik toch wel dat er een level limiet op moet. Ben nu level 35, en enigste wat ik nog af en doe is sniperen, maar met close quarter maps verlies ik altijd door de lage levels met veel te goede, met echt geld, gekochte wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
thorgal21 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:21:
Vinden meer mensen dat door de laatste updates het spel oneerlijk is geworden? Level 4's met M98B / L96, level 3 met AUG, dat soort dingen, vind ik toch wel dat er een level limiet op moet. Ben nu level 35, en enigste wat ik nog af en doe is sniperen, maar met close quarter maps verlies ik altijd door de lage levels met veel te goede, met echt geld, gekochte wapens.
Als je aim goed is hoor je daar geen last van te hebben, beste wapens m416, m16a3 zou je al volledig geunlocked moeten kunnen hebben. Overpowerd wapens ziten er naar mijn mening niet in, behalve de one hit kill van sniper rifles op korte afstand wat bs is naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, op jou level kan je prima de standaard wapens, die nog altijd beter zijn, unlocked hebben. Ook de 870 zou je prima unlocked kunnen hebben, daar red je het zeker mee in CQ. Wat ik zie is een bekend probleem in eigenlijk alle shooters, mensen die verliezen schuiven de schuld af naar iets anders dan hun eigen skill. In sommige pay2win shooters is dat gerechtvaardigd, in Battlefield 3 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
evilpin0 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:18:
[...]
Je echt heel vet je eigen team mates killen, helaas zie ik steeds vaker meer trolls als jij. Toch iets wat het spel voor een gedeelte voor mij verpest
Negeer het joh, er is maar 1 goeie manier om dat te doen en dat is een gebouwtje opblazen, hoe vaak maak je dat nou mee. Je hebt er meestal toch alleen de wookies mee ;)
Ik troll sowieso alleen als het potje toch al kansloos is. Meestal in rush games in een team waar 80% recon is.
Nee, de AUG is in geen enkel opzicht beter dan andere wapens. De M16A3 is het meest gebruikte AR, is het meest allround wapen. Unlockbare wapens bieden alleen een voordeel op sommige specialistische vlakken zoals close quarters, long range, voor goede mikkers (AEK, F2000, G3A3).
De M98B kun je alleen snel hebben door shortcut te kopen. Het is misschien het enige wapen wat vrij specialistisch is en mogelijk een voordeel bied om te hebben als je wilt longrange sniperen. Aan de andere kant heb je al heel snel de SV98 en dat is een prima bolt-action.

Wat jij volgens mij wilt is snel unlocken, daarvoor kun je het beste TDM spelen op nosahr cannels. Dan stromen de kills binnen. Met de SKS kun je snel recon wapens binnenharken, met de M16A3 assault. Voor support is de standaard M27 één van de beste wapens en door engineer is de M4A1 zéker het beste wapen.

Enige wat je enig voordeel geven als je langer speelt en wat je kunt kopen met echt geld is volgens mij de Javelin. Enige wapen in CQ wat echt wat toevoegt is de M417 (tussenweg tussen SKS en rest van automatische snipers).

Zelfs als je level 1 bent kun je prima close quarters spelen. In al die mappen kun je met een M16A3 of M4A1 met iron sights prima ownen. Dan unlock je vrij snel de rest :P.

[ Voor 6% gewijzigd door Makkelijk op 17-07-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 07-10 17:09

superwashandje

grofheid alom

evilpin0 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:18:
[...]
@makkelijk

het is inderdaad nogal zielig om te doen. je vergalt er alleen het plezier van al die anderen mee. ik vraag me wel eens af of die mensen vroeger (of zelfs nu nog) zelf gepest zijn en hier in een spel zonder consequenties het eens lekker bij anderen kunnen doen..

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Makkelijk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:33:
[...]

Negeer het joh, er is maar 1 goeie manier om dat te doen en dat is een gebouwtje opblazen, hoe vaak maak je dat nou mee. Je hebt er meestal toch alleen de wookies mee ;)
Ik troll sowieso alleen als het potje toch al kansloos is. Meestal in rush games in een team waar 80% recon is.

[...]
Ja zit ansight wel at humor, wachten tot een sniper een camp plekje zoekt in een gebouw en dan opblazen. Bf3 leent zich vind ik af en toe net wat te goed hiervoor, het is wel echt troll paradise soms en als je dan wel altijd the objectieve speelt soms wel erg irritant ;)

Maar ik heb regelmatig dat ik een gebouw sloop met de chopper en dan seconde later alsnog teamkills krijg, beetje zelfde wat jij doet maar dan per ongeluk 

The fuck man als ik eraan denk dat in Bf2 friendfire standaard aanstond….zou niet werken met bf3 puur vanwege dat bf3 casual is gegaan en de speler die dit aantrekt.

@superwashandje

Ja ik zie steeds vaker mensen die echt heel kansloos trollen en daar echt het hele potje dedicated mee bezig zijn. Bijvoorbeeld iemand die met een tank 24/7 de heli pad blokt en in de mainbase rondrijdt in een jeep op zoek naar teamkills.

Ik noem deze spelers dan ook e-tards, gepest in rl neemt wraak online. Ik kan er echt geen hoogte van krijgen van de rage die sommige mensen blijken te hebben. Als het me teveel wordt vertrek ik meestal naar onze clan server, mensen die me dan trollen worden echt instant gebant dan, geen kick direct perm ban en geloof me dat zijn er vaak meerdere op een avond.

[ Voor 23% gewijzigd door evilpin0 op 17-07-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
superwashandje schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:41:
het is inderdaad nogal zielig om te doen. je vergalt er alleen het plezier van al die anderen mee. ik vraag me wel eens af of die mensen vroeger (of zelfs nu nog) zelf gepest zijn en hier in een spel zonder consequenties het eens lekker bij anderen kunnen doen..
Lekker kort door de bocht weer zeg...
Over het algemeen is dat dus juist wat je NIET doet als je gepest bent, gezien je dan weet hoe erg anderen dit kunnen vinden.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

evilpin0 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:43:
Maar ik heb regelmatig dat ik een gebouw sloop met de chopper en dan seconde later alsnog teamkills krijg, beetje zelfde wat jij doet maar dan per ongeluk
Die heb ik ook regelmatig, vaker met de APC dan met de heli. Als ik dan een gebouw van één verdieping sloop en 3 vijanden en 2 teammates kill, vraag ik me altijd weer af WTF die teammates van mij dan aan het doen waren...

On another note: hardcore spelen met 3D spotting uit is erg goed voor je trigger-happiness. Ik leer het steeds beter, en m'n accuracy blijft maar stijgen. Het wordt nog eens wat. :) Wel moeilijk hoor, vijanden herkennen met goede camouflage zonder rood driehoekje boven hun hoofd. :P

[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 17-07-2012 11:51 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wordt ik 20 tickets voor het einde naar het verliezende kut team geplaatst vol campende mongolen. En dan niet eens nadat ik dood ben, nee ik word gewoon gekilled om verplaatst te worden. Zulke admins mogen per direct dood neer vallen, walgelijke lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:54:
Wordt ik 20 tickets voor het einde naar het verliezende kut team geplaatst vol campende mongolen. En dan niet eens nadat ik dood ben, nee ik word gewoon gekilled om verplaatst te worden. Zulke admins mogen per direct dood neer vallen, walgelijke lui.
Had ik van't weekend ook, met nog 40 tickets over (we stonden iets van 300 tickets voor, de teams waren 30 en 32 man) en ineens dood en bij het andere team.
Echt een WTF momentje >_<

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Renquin schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:50:
[...]

Lekker kort door de bocht weer zeg...
Over het algemeen is dat dus juist wat je NIET doet als je gepest bent, gezien je dan weet hoe erg anderen dit kunnen vinden.
Laten we eens kijken of het mysterie van de retarted bf3 troll kunnen ontrafelen, het is idd kort door de bocht.

Henkie wordt gepest, henkie kan niet meekomen met de rest en komt in een sociale isolatie en krijgt een vervormen visie van normen en waarden. Henkie zit vol woede maar kan deze niet in het echt uiten, henkie wordt 3x achter elkaar kapot geschoten en kan online wel zijn woede uitten; BF3 troll11!111!

Jopie zuigt gewoon arse en weet dat die niet kan winnen en gaat maar trollen om toch nog een gevoel van “winnen” te behalen al is het door zijn eigenteam te laten verliezen

Denk dat veel e-tards hier alsnog niet onder vallen; vergeet niet dat sommige mensen gewoon echt een retarted tik hebben. Je kan voor de funz even een troll actie doen maar als je dedicated aant trollen bent heb je volgens mij gewoon een afwijking en kan je ook niet normaal in de maatschappij meedraaien.

Misschien over een paar jaar profiled de FBI wel naar hoe iemand zich online gedraagt voor een serie moordernaars profiel, voorheen martelde ze dieren in hun beginfase, nu begint het ontwikkelen van deze afwijking online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
evilpin0 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:00:
Laten we eens kijken of het mysterie van de retarted bf3 troll kunnen ontrafelen, het is idd kort door de bocht.

Misschien over een paar jaar profiled de FBI wel naar hoe iemand zich online gedraagt voor een serie moordernaars profiel, voorheen martelde ze dieren in hun beginfase, nu begint het ontwikkelen van deze afwijking online
Mwah, denk dat Henkie na een paar minuten ragen het wel weer normaal zal proberen.
Jopie daarentegen is wel een groot probleem voor de community.

Ah well, ik denk dat de FBI al een hele tijd dit soort profiles aan het maken is (gezien er nogal veel geweld van totaalmalloten aan online shooters is/wordt gerelateerd).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:51:
[...]
Die heb ik ook regelmatig, vaker met de APC dan met de heli. Als ik dan een gebouw van één verdieping sloop en 3 vijanden en 2 teammates kill, vraag ik me altijd weer af WTF die teammates van mij dan aan het doen waren...
Ik heb het vooral met tanks en C4. Ik mik niet op de teammates, maar ik hou er ook niet voor tegen - als je een huis inloopt waar een vijand zit en ik ben dat huis aan het afbreken dan ga je mee, moet je maar beter opletten. Expres helis tegen dingen aan smijten voor de TKs vind ik wel kinderachtig, maar als ik een Jihad-Venom maak en met de cockpit vol C4 in duikvlucht op een tank afduik moet je er niet bij gaan zitten... want dan gaat het allemaal niet zo goed eindigen. Idem ditto met Kamiknalzejeeps en mijn persoonlijke favoriet, de BobC4t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:19:
[...]

ps: Wat is firestorm een kutmap he...
Nee dit was Noshar Canals, de tweede basis, het gebouw naast A.
Die bij damavand laat ik meestal heel vanwege alle snipers op de heuvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Mu.siQ schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 00:59:

Ja klopt daar ben ik het wel mee eens. Ik vind alleen wel raar dat de assigments niet in battlelog staan, erg irritant. Daarbij moet ik nog maar s kijken hoe ik in godsnaam 350m headshot ga halen met l96. Dat wordt nog lang proberen
Idd, deze assignments staan niet op battlelog.

Die 350m headshot gaat voor mij ook een hele klus worden, hoogste wat ik heb gehaald is 278. Maar als je een paar rondes alleen maar met sniper speelt ga je vanzelf targets proberen die veel verder weg zijn, moet je echter wel op een grote map spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Murk op 17-07-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach zolang cammo's niet onthouden worden ga ik er geen moeite voor doen. Vind het enorm jammer dat eerder gemaakte kills niet mee tellen. Zo kan je honderden kills per wapen hebben maar zodra zoiets uit komt kan je opnieuw met crappy wapens en crappy speelstijl gaan werken. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
Hele dom fout... Dus als ik nu Battlefield koop. Dan werkt het incl. het gene wat ik al heb aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:24:
Ach zolang cammo's niet onthouden worden ga ik er geen moeite voor doen. Vind het enorm jammer dat eerder gemaakte kills niet mee tellen. Zo kan je honderden kills per wapen hebben maar zodra zoiets uit komt kan je opnieuw met crappy wapens en crappy speelstijl gaan werken. Erg jammer.
Gisteren nog zitten testen, camo's worden wel onthouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Grazder schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:28:
Hele dom fout... Dus als ik nu Battlefield koop. Dan werkt het incl. het gene wat ik al heb aangeschaft?
Ja, als jij nu Battlefield 3 koopt, zal je account (als het goed is) meteen geupgrade worden naar Battlefield 3 Premium, en heb je meteen Back to Karkand en CQ erbij

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn ervaring is helaas anders. Camo's worden bij mij niet onthouden. Evenals unlocks voor voertuigen, dat wordt eens in de zoveel tijd "vergeten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grazder schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:28:
Ja en dan heb je meteen alle DLC die er voor BF3 uitkomt ter waarde van €75 voor €50. ;)
En ik gok dat je geen download scherm kreeg omdat Premium een vernietigende 100kb is. :+ (het is gewoon een activeringscode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Ik speel ook niet om de assignments zo snel mogelijk te unlocken (de dag dat ik een wapen-camo of iets anders dan de default camo voor mijn dude gebruik moet nog komen), maar uiteindelijk wil ik ze wel gewoon halen. Naar mate je voor je favoriete wapens/voertuigen alle unlocks binnen hebt, wordt spelen toch een beetje gereduceerd tot ribbons en medals binnenharken, wat geen doel op zich is, dus een beetje afwisseling kan imo. zeker geen kwaad. Ik merk daarom ook dat ik wat gevarieerder ga spelen, omdat ik zo nu en dan wel even één van de assigment-wapens pak om mee te spelen, in plaats van altijd maar mijn default wapens te pakken. Toevallig zijn een aantal sowieso al mijn default-wapens voor de desbetreffende class (Scar-H en L96), maar het is goed voor de afwisseling om niet telkens weer met exact dezelfde wapens rond te rennen (wat niet zegt dat ik er uitzonderlijk veel lol aan beleef, zoals de Pecheneg, M26 of in iets mindere mate de F2000 - takkedingen }:| )

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Mja op zich, er staat niet duidelijk op deze pagina aangegeven dat het spel zélf er niet bij zit http://store.origin.com/s...50300/productID.249982800

Pas als je 'meer weergeven' aanklikt en heeeeelemaal naar beneden scrolt vind je dit: "Basisgame Battlefield 3 niet inbegrepen".
Dus de verwarring is niet eens zo heel onlogisch voor iemand die voor het eerst met BF3 kennismaakt. Staan wel mooie spelfouten in: uitbreidingdspakketten, Aanbevolgen systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

ThunderNet

Flits!

Daarnaast, niemand verplicht je om die unlocks vrij te spelen. Als jij geen zin hebt om 500 kills met een F2000 te maken, doe je het toch gewoon niet?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
@Daniel?
Hoezo is het een vernietigende 100kb? :o
Ik trouwen helemaal geen codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grazder schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:35:
@Daniel?
Wat je koopt als Premium zit al in de laatste patch van BF3. Je moet alleen even €50 overmaken naar EA. :Y)
Dan krijg je een mooie 100kb download die het activeert. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

ThunderNet schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:34:
Daarnaast, niemand verplicht je om die unlocks vrij te spelen. Als jij geen zin hebt om 500 kills met een F2000 te maken, doe je het toch gewoon niet?
500 kills with Assault
400 kills with Support
500 kills with Engineer
300 kills with Recon

Dus als je niet 24/7 dezelfde class speelt zul je deze assignment zonder veel extra moeite kunnen halen.
DanielWW2 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:36:
[...]

Wat je koopt als Premium zit al in de laatste patch van BF3. Je moet alleen even €50 overmaken naar EA. :Y)
Dan krijg je een mooie 100kb download die het activeert. ;)
Er zijn ook goedkopere alternatieven ala http://www.g2play.net/sto...remium-EA-Origin-Key.html

[ Voor 30% gewijzigd door Murk op 17-07-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Grazder schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:35:
@Daniel?
Omdat ook non-Premium sloebers de uitbreidingen binnenhalen (omdat ook zij de DLC-wapens moeten kunnen looten): die 100kB zorgt ervoor dat de kaarten, spel-modi en assignments worden vrijgegeven.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:36:
[...]

500 kills with Assault
400 kills with Support
500 kills with Engineer
300 kills with Recon

Dus als je niet 24/7 dezelfde class speelt zul je deze assignment zonder veel extra moeite kunnen halen.
Ik wou dat deze lost stond van de andere 4. Deze zou ik nog gaan doen en met redelijk gemak gaan halen maar die andere 4 kunnen doodvallen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, want de wapens zijn echt niet in een voordeel. beter gezegd de M16A4,M4A1,M27 heb je vanaf dag 1 al beschikbaar en ik ben nu rank 108 (adelaar 63) en speel nog steeds met dezelfde wapens.
mijn top wapens bestaan ook uit:
M16A4 (2668 kills) beste AR
M4A1 (2603 kills) beste Carbine
M27 IAR (2579 kills) beste support wapen
P90(1348 kills) echt een beest in CQDM
AEK-971(1026 kills) zelfde als de P90, maar dan minder kogels
Saiga 12K (935 kills) meest sterke wapen, soort M26 dart, alleen niemand heeft het er nog over

je level/rank zegt echt helemaal niets.
vooral sinds de double XP week en weekenden.

342 uur in de game en ik kan nog steeds geen Dogfights. zodra er een jet achter me aanzit dan vlieg ik boven de vlaggen en spring ik er gelijk uit, want ik weet dat ik het altijd verlies.
Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:30:
Mijn ervaring is helaas anders. Camo's worden bij mij niet onthouden. Evenals unlocks voor voertuigen, dat wordt eens in de zoveel tijd "vergeten".
wapen camo's blijven wel op mijn wapens zitten, maar me uiterlijk zelf niet.
PKP met die nieuwe camo ziet er wel nice uit, maar ik wil camo's voor de wapens die ik hier boven heb opgenoemd en ZONDER ASSIGNMENTS. die vervelende mine kills alleen nog maar te doen.

OffTopic: mijn nieuwe PC wordt nu in elkaar gezet en geinstalleerd , nu maar afwachten hoe snel ze het verzenden. hopelijk heb ik hem deze week nog. want ik ben echt beperkt nu in BF3, operation firestorm, alle b2k maps (behalve strike at karkand) zijn niet te spelen op mijn pc op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Pykow schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:38:
[...]

P90(1348 kills) echt een beest in CQDM
Understatement. Dat ding is gewoon overpowered. En ik gebruik hem zelf dus ik kan het weten :+ Met 1 clip kan je met een beetje mazzel 3 man omleggen, zonder dat je daarbij op het hoofd hoeft te mikken.

Elk wapen is overpowered in de juiste handen zullen mensen weerleggen. Maar die rate of fire, gecombineerd met de accuracy op lange afstand, maken de P90 voor mij toch echt een tikkeltje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
Dus dat's 50 euo lekker spended hoor ik wel en dan heb je nog niks..
Zo nog maar 25 euro over maken naar EA dan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grazder schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:46:
EA will be very pleased. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Grazder schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:46:
Of 19 via G2play.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:44:
[...]

Understatement. Dat ding is gewoon overpowered. En ik gebruik hem zelf dus ik kan het weten :+ Met 1 clip kan je met een beetje mazzel 3 man omleggen, zonder dat je daarbij op het hoofd hoeft te mikken.

Elk wapen is overpowered in de juiste handen zullen mensen weerleggen. Maar die rate of fire, gecombineerd met de accuracy op lange afstand, maken de P90 voor mij toch echt een tikkeltje op.
MP7 is redelijk gelijk aan de P90 alleen heeft de P90 meer kogels en betere accuratie op lange afstanden.
maar door de RoF ben je snel door je ammo heen. waardoor ik er niet altijd mee speel.
Alleen als ik recon class speel, speel ik altijd met de P90, Saiga 12K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

*zucht* EA is weer bezig. Gisteren nog lekker aan het knallen, vandaag 9006 PB error na een paar minuten. Patch geweest waar ik niets vanaf weet?
Pagina: 1 ... 56 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.