Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dat is dus een stuk duidelijker. Battlefield 3 filter werkt prima maar je moet hem wel zelf instellen en hij heeft een limiet. Hij luistert zeer goed naar alles wat je in stelt, als jij iets niet instelt houd hij er geen rekening mee. Kies jij dus geen speler aantallen uit zal hij op basis van jouw overige voorkeuren een X aantal servers uitzoeken die aan de andere eisen voldoen zonder rekening te houden met aantal spelers. Dat kunnen ook lege servers zijn omdat jij er volgens jou filters geen probleem mee hebt om lege servers terug te krijgen. Je moet dus duidelijk aangeven via filters dat jij ook wilt dat er altijd mensen op zitten. Dan krijg je dus alleen servers terug met mensen er op. Daardoor kan het lijken alsof er maar weinig volle servers zijn.

En volgens mij verwar je Origin met Battlelog. Origin werkt namelijk net als Steam, ook een losse applicatie die je hebt draaien vanwaar je de meeste Origin spellen op moet starten. Enkel voor Battlefield 3 hebben ze nog een aparte verplichte webinterface gebouwd. Ga je een ander spel spelen in Origin zal je zien dat het gewoon een Steam kloon is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap m niet? Kan ik een hint kopen? :+

Edit: Aah, bedoel je die avatar van de nr1 links? Hmm... dat kan ik ook wel doen :*) >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 14-07-2012 21:00 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Tsurany schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:55:
[...]

Ik snap m niet? Kan ik een hint kopen? :+

Edit: Aah, bedoel je die avatar van de nr1 links? Hmm... dat kan ik ook wel doen :*) >:)
kijk naar mijn beste wapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaah. Ja das wel nice :D Moet je eens de M320 LVG proberen, vanaf de trein als maar granaten spammen naar het middenstuk, werkt ook goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 10:51
Soms is het zo leuk om in naam van Allah met C4 en een Jeep de tirannie van de armored vehicles te gaan bestrijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjah schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:46:
Nouja, ik hou mijn mond nu maar, want anders ben ik echt aan spammen, mijn vragen waren dus:

1 waarom zo weinig mensen op de server , zitten ze allemaal bij MW3 (antwoord heb ik nu)

2 Steam vind ik niet leuk nee, positief ben ik over Origin. ;)
1. Yep filters goed instellen in BF3 en je ziet genoeg servers.
laat ik maar niks zeggen over MW3, dat heb ik al te vaak gedaan

2.Steam is juist stukke beter dat origin. origin is alleen beperkt op EA games en zit vol met bugs.
Steam heeft meerdere games van meerdere ontwikkelaar en heeft ook leuke aanbiedingen 2x per jaar.
Summersale en Wintersale.

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 14-07-2012 21:27 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Tsurany schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:15:
Aaah. Ja das wel nice :D Moet je eens de M320 LVG proberen, vanaf de trein als maar granaten spammen naar het middenstuk, werkt ook goed!
meh, je kunt meer trollen met de m320 smoke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
hardcoresmurf schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:34:
[...]

meh, je kunt meer trollen met de m320 smoke ;)
C4 blijft ultiem trollwapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

tobitronics schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:35:
[...]

C4 blijft super :) Vooral @ CQ maps, wat ik vaak doe is een stuk C4 neergooien waar de enemy is, stukje terug en wat pistol rounds schieten, draaien ze zich om en BOOM :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Repair torch of defibs zijn nog beter. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
DanielWW2 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:37:
[...]

Repair torch of defibs zijn nog beter. :+
Was de defibs idd vergeten :P ook zo leuk dat als je iemand killt met defibs dat je poppetje ineens EAT THIS YOU FUCKER schreeuwt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
En uiteraard even T-baggen na de kills, ook niet vergeten.

Probeer jets en heli`s neer te halen met javelin, maar van bijna alle servers waar ik inzat geen soflam gebuikers.
En als ik het vraag in team chat, no respond at all :'(

[ Voor 60% gewijzigd door S.J_84 op 14-07-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
S.J_84 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:41:
En uiteraard even T-baggen na de kills, ook niet vergeten.

Probeer jets en heli`s neer te halen met javelin, maar van bijna alle servers waar ik inzat geen soflam gebuikers.
En als ik het vraag in team chat, no respond at all :'(
En keihard trololololo in de chat schreeuwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
[...]

Nog leuker is mijnen spammen in de CQ DLC, en dan met een magnum of shotgun met frag rounds ze triggeren.
Multikill met 1 schot van je pistol :) (granaatje of rpg kan ook natuurlijk, maar dat geeft niet zoveel verbazing)

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 14-07-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
unfor schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:07:
[...]

Nog leuker is mijnen spammen in de CQ DLC, en dan met een magnum of shotgun met frag rounds ze triggeren.
Multikill met 1 schot van je pistol :) (granaatje of rpg kan ook natuurlijk, maar dat geeft niet zoveel verbazing)
hmmmm misschien een idee voor die engi camo assignment :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
tobitronics schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:08:
[...]

hmmmm misschien een idee voor die engi camo assignment :P ?
Nee, want het telt bij het wapen op waarmee je de mijnen triggered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
unfor schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:08:
[...]

Nee, want het telt bij het wapen op waarmee je de mijnen triggered.
Afbeeldingslocatie: http://files.sharenator.com/fuuuuu_The_Worlds_Hardest_Game_3-s343x268-95358-580.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:15
unfor schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:07:
[...]

als je met iemand samenwerkt kan je misschien een mooie boobytrap maken, claymores die op een c4 of mijnenveld gericht staan. kan je gewoon weglopen en misschien krijg je een heel squad te pakken.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
pecheneg camo is binnen, nog 3 te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Afbeeldingslocatie: http://g.bf3stats.com/pc/8qvoeQVH/dpthepcgamer.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
voor het "patsen" met stats hebben we http://bf3stats.com/leaderboard/GoTPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje screwed in het voordeel van de Conquest speler. De rush speler telt niet mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Tsurany schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:46:
Beetje screwed in het voordeel van de Conquest speler. De rush speler telt niet mee :(
Rush is dan ook geen echte battlefield mode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:46:
Nogal ja, en als je alleen Close Quarters speelt dan gaat het helemaal snel omhoog. Verder is die lijst volgens mij ook nog alleen van volle caps, dus alleen als je als eerste was.

En er zit ook nog een hacker tussen die gestatwiped is. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah ik vind Rush juist veel meer een Battlefield mode. Nadruk ligt veel meer op het samenwerken van voertuigen en infantry dan in de andere gamemodes. Ook is er een gemeenschappelijk doel waardoor er veel meer samengewerkt wordt. Veel minder dat iedereen maar wat rondjes loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Daniel heeft wel gelijk dat CQ DLC nu een vertekend beeld geeft, ik ga hem ergens anders op sorteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:52:
Mwah ik vind Rush juist veel meer een Battlefield mode. Nadruk ligt veel meer op het samenwerken van voertuigen en infantry dan in de andere gamemodes. Ook is er een gemeenschappelijk doel waardoor er veel meer samengewerkt wordt. Veel minder dat iedereen maar wat rondjes loopt.
En waardeloze teammates maken de ervaring ook veel leuker. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:12

Gundogan

Rip and tear, until it is done

unfor schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:53:
Daniel heeft wel gelijk dat CQ DLC nu een vertekend beeld geeft, ik ga hem ergens anders op sorteren.
Objective score per minute misschien (hoewel in CQ dom spelers dan ook in het voordeel zijn ten opzichte van bijvoorbeeld rush spelers)? Sowieso vind ik 'per minute' scores een betere weergave dan de totale scores. Hoewel op elke variabele wel wat aan te merken is. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 15-07-2012 00:05 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 09:17
Tsurany schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:51:
En dat is dus een stuk duidelijker. Battlefield 3 filter werkt prima maar je moet hem wel zelf instellen en hij heeft een limiet. Hij luistert zeer goed naar alles wat je in stelt, als jij iets niet instelt houd hij er geen rekening mee. Kies jij dus geen speler aantallen uit zal hij op basis van jouw overige voorkeuren een X aantal servers uitzoeken die aan de andere eisen voldoen zonder rekening te houden met aantal spelers. Dat kunnen ook lege servers zijn omdat jij er volgens jou filters geen probleem mee hebt om lege servers terug te krijgen. Je moet dus duidelijk aangeven via filters dat jij ook wilt dat er altijd mensen op zitten. Dan krijg je dus alleen servers terug met mensen er op. Daardoor kan het lijken alsof er maar weinig volle servers zijn.
Mooie discussie weer ;) maar 1 dingetje. De filters werken niet "prima", de filters zijn g :Xewoon feitelijk kapot.

Iedereen verwacht dat wanneer je aflopend sorteert op aantal spelers dat je dan verwacht dat de query naar servers wordt aangepast zodat je de volste servers bovenaan krijgt. Dat battlelog dat niet doet is natuurlijk gewoon een kwestie van waardeloze webdevelopment waarbij eerst resultaten worden opgehaald en client-side op de beperkte set gesorteerd wordt.

Ik weet dat er ook dingen als better battlelog zijn maar dat gaf bij mij ook meteen een bug (bf3 starte niet meer), ik vind het gewoon een van de meest irritante bugs uit battlelog en ze halen het er niet ffkes uit. :X

Ik weet zeker dat de n00b in dit topic niet de eerste is die denkt "weinig volk, wat een kutspel" dus echt goed voor het imago is het niet ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Makkelijk op 15-07-2012 00:06 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-02-2024
Net toch nog me beste potje ooit op Karkand gespeeld :o
http://battlelog.battlefi...how/37945793/1/351402852/

90% van de tijd in de LAV gereden en gelukkig als ik in hoge nood kwam dat 3 a 4 teamgenoten op me af renden met hun repair tool :+

Helaas komt aan alles mooi een eind, toen ik iets te haastig achteruit reed en me LAV vast reed :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Gundogan schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:04:
[...]

Objective score per minute misschien (hoewel in CQ dom spelers dan ook in het voordeel zijn ten opzichte van bijvoorbeeld rush spelers)? Sowieso vind ik 'per minute' scores een betere weergave dan de totale scores. Hoewel op elke variabele wel wat aan te merken is. :)
Kan niet sorteren op obj. score.
Sowiezo is een leaderboard vrij moeilijk te sorteren.
De welbekende 24/7 metro helden hebben sowiezo kunstmatig hoge stats, en nu met CQ DLC en double XP is het allemaal vrij nietszeggend.
Het enige wat nog overblijft is skill level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:09:
[...]

Kan niet sorteren op obj. score.
Sowiezo is een leaderboard vrij moeilijk te sorteren.
De welbekende 24/7 metro helden hebben sowiezo kunstmatig hoge stats, en nu met CQ DLC en double XP is het allemaal vrij nietszeggend.
Het enige wat nog overblijft is skill level.
Kan er wel een mcom destroyed/armed/defused bij?
Verder zegt skill ook niet veel. De grafiek van mij varieerde tussen de 480 en 754.
http://bf3stats.com/stats_pc/DanielWW2/history#global.elo

En het feit dat Awesome-0 niet bovenaan staat qua skill zegt al genoeg. :Y)
Makkelijk schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:04:
[...]

Mooie discussie weer ;) maar 1 dingetje. De filters werken niet "prima", de filters zijn g :Xewoon feitelijk kapot.

Iedereen verwacht dat wanneer je aflopend sorteert op aantal spelers dat je dan verwacht dat de query naar servers wordt aangepast zodat je de volste servers bovenaan krijgt. Dat battlelog dat niet doet is natuurlijk gewoon een kwestie van waardeloze webdevelopment waarbij eerst resultaten worden opgehaald en client-side op de beperkte set gesorteerd wordt.

Ik weet dat er ook dingen als better battlelog zijn maar dat gaf bij mij ook meteen een bug (bf3 starte niet meer), ik vind het gewoon een van de meest irritante bugs uit battlelog en ze halen het er niet ffkes uit. :X

Ik weet zeker dat de n00b in dit topic niet de eerste is die denkt "weinig volk, wat een kutspel" dus echt goed voor het imago is het niet ;)
Ik zou toch better battlelog opnieuw proberen. Het verbeterd battlelog zoveel dat ik niet meer zonder wil. Hetzelfde met de FXAA injector, het is een must have voor BF3.

Verder heeft BF z'n reputatie dat een serverlijst dat niet gaat verpesten. :+

[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-07-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Laatst online: 24-09 16:50
Waar ik 2e sta met SPM... ^^ Al let ik liever op mijn KDr zover het allemaal nog er toe doet xD

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:04:

De filters werken prima, ze doen exact wat ze moeten doen. Dat mensen ze niet goed kunnen toepassen is iets anders. Ze gaan uit van een bepaalde werking terwijl er geen enkele reden is om aan te nemen dat het zo zou werken. Ze filters werken precies zoals de techniek zou suggereren. Als jij niet aangeeft dat je een server met mensen er op wilt krijg jij die ook niet perse.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 15-07-2012 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:35
Tsurany schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:32:
[...]

De filters werken prima, ze doen exact wat ze moeten doen. Dat mensen ze niet goed kunnen toepassen is iets anders. Ze gaan uit van een bepaalde werking terwijl er geen enkele reden is om aan te nemen dat het zo zou werken. Ze filters werken precies zoals de techniek zou suggereren. Als jij niet aangeeft dat je een server met mensen er op wilt krijg jij die ook niet perse.
Nu heb ik het wel gehad met je, wie zegt dat ik niet op enkel bevolkte servers heb gedrukt? Aannames, en arrogantie en betweterigheid. Heb wel degelijk uiteraard gefilterd, vond er toen nog steeds weinig opzitten, daarom kwam ik hier de open vraag stellen of er weinig mensen op der server zitten. Er zijn tenslotte wel 15 miljoen exemplaren verkocht. Sorry hoor, maar dit moest er even uit! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:15
Sjah schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:40:
[...]

Nu heb ik het wel gehad met je, wie zegt dat ik niet op enkel bevolkte servers heb gedrukt? Aannames, en arrogantie en betweterigheid. Heb wel degelijk uiteraard gefilterd, vond er toen nog steeds weinig opzitten, daarom kwam ik hier de open vraag stellen of er weinig mensen op der server zitten. Er zijn tenslotte wel 15 miljoen exemplaren verkocht. Sorry hoor, maar dit moest er even uit! :(
als je tsurany al vervelend vindt zou ik de battlelog forums maar niet openen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haarbal schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:42:
[...]

als je tsurany al vervelend vindt zou ik de battlelog forums maar niet openen.
Tsu valt inderdaad nog mee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nee zal ik ook niet doen, gamers is een slag apart, zeer direct, dat ben ik ook, verschil is dat zij mij 0wnen en er voor leven. Kan veel beter postzegels gaan verzamelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:30

codex

Geen OpenAI agent :)

Wat wel een leuke map is met C4 is Scrap Metal. Vanaf het dak bij A kan je namelijk wel behoorlijk trollen door met prone over de balken heen te kruipen en telkens c4 te droppen. Met een beetje noobs duurt het ook een eeuwigheid voordat iemand door heeft waar je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Meerder keren 'refresh and save filter' klikken helpt ook, dunno why maar dan verschijnen er vaak nieuwe servers. Soms is 3x klikken 3x een nieuwe servers xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Zag iemand anders net ook het ''Battlefield 4 -beta onthuld'' bericht op de frontpage? Toen ik er op klikte was het al weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjah schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:40:
Welk maptype ik ook kies, met 1-5 en 6-10 man vind ik nog altijd ruim 20 servers per gametype. Even snel naar Rush en Conquest64 gekeken en vind er meer dan genoeg die ook prima vol zitten. En dan is het al vrij laat op de avond, als je eerder speelt zal je nog veel meer vinden. Je verwacht toch niet dat die 15 miljoen mensen elke avond spelen? Zelfs de echte fanatiekelingen spelen niet elke avond.
Zijn op dit moment toch 44000 BF3 spelers online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:48:
Wat wel een leuke map is met C4 is Scrap Metal. Vanaf het dak bij A kan je namelijk wel behoorlijk trollen door met prone over de balken heen te kruipen en telkens c4 te droppen. Met een beetje noobs duurt het ook een eeuwigheid voordat iemand door heeft waar je zit.
Nog een reden om die map niks te vinden. Nu hebben we:
Waardeloze spawns
Zeer veel campers
Zeer veel shotguns (is gewoon irritant op z'n tijd)
C4 op flags
Achterlijke fall damage
Claymores
En nog meer C4 spam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel gewoon geen CQ meer ;) Heel af en toe nog maar echt boeiend vind ik het niet. Het is echt een CoD kloon. Opzich geen probleem maar dan start ik liever MW3 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
ok, naja het is ook eigenlijk wel prima, mijn probleem was dat het niet zo intuiïief is, als ik niks selecteer qua mode, verwacht ik zeer veel te zien (64-spelers map ja), zal mijn fout zijn. Anders dan ik gewend was. ;) (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:57:
Ik speel gewoon geen CQ meer ;) Heel af en toe nog maar echt boeiend vind ik het niet. Het is echt een CoD kloon. Opzich geen probleem maar dan start ik liever MW3 op.
Het is CoD 2.0. Het is beter in elke mogelijke manier maar niet veel.
You haz MW3? :o (lasteraar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Close Quarters moet je gewoon van houden, ik vind het leuk om het af te wisselen met Conquest. Mijn conquest potjes zijn vaak vrij hectisch en druck, maar ze zijn niks vergeleken met een potje CQ. Ookal zitten daar geen voertuigen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Tsurany schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:57:
Slechte kloon van een CoD gamemode die al niet al te best was uitgevoerd in de meeste delen van die serie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup heb MW3 en ik vind dat spel op een aantal aspecten toch een stuk beter dan CQ. Battlefield 3 gun gameplay is niet optimaal voor CQ terwijl die van MW3 daar op geoptimaliseerd is. Met Medal of Honor gaat EA toch een stukje meer die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:00:
Jup heb MW3 en ik vind dat spel op een aantal aspecten toch een stuk beter dan CQ. Battlefield 3 gun gameplay is niet optimaal voor CQ terwijl die van MW3 daar op geoptimaliseerd is. Met Medal of Honor gaat EA toch een stukje meer die kant op.
Slecht hoor Tsu, MW3 kopen. ;)
Activision mag mij gaan betalen per potje voordat ik MW3 wil hebben. €5 per potje lijkt me eerlijk. 8)
Gundogan schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:00:
[...]

Slechte kloon van een CoD gamemode die al niet al te best was uitgevoerd in de meeste delen van die serie. ;)
Een slecht gekloonde gamemode van een slecht gekloonde gamemode van een gamemode die we allemaal kennen als Conquest. Je dacht toch niet dat ze iets nieuws hebben bedacht bij IW? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:03:
Slecht hoor Tsu, MW3 kopen. ;)
Activision mag mij gaan betalen per potje voordat ik MW3 wil hebben. €5 per potje lijkt me eerlijk. 8)
Heb er geen cent voor betaald dus don't worry ;) Maar als je een hersenloze shooter zoekt is MW3 gewoon de betere keuze. Als je het echt enkel van snelle reflexen wilt hebben en niet tactisch wilt hoeven denken is MW3 wel beter dan BF3 in het geheel, voelt soepeler en sneller aan met betere kill cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:05:
[...]

Heb er geen cent voor betaald dus don't worry ;) Maar als je een hersenloze shooter zoekt is MW3 gewoon de betere keuze. Als je het echt enkel van snelle reflexen wilt hebben en niet tactisch wilt hoeven denken is MW3 wel beter dan BF3 in het geheel, voelt soepeler en sneller aan met betere kill cam.
Heb te veel CoD's en ik ben wel klaar met het hersenloze. :+
Ik heb: CoD 1 met UO
CoD 2 voor de XBOX360 en PC
CoD 3 (f*ck wat een geweldige game is dat, zeker omdat die in 8 maanden is gemaakt) :9
CoD 4 voor PC en XBOX360
CoD WaW voor PC en XBOX360
MW2 (moet dood) :+ XBOX360
BO voor XBOX360 (boring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

MW3 is ook geen held in z'n gun play. Beide games zijn toch te console friendly wat dat betreft (geen merkbare recoil op shortrange + combo van hoge damage en hoge firerate) waardoor op de pc er niet echt veel uitdaging in zit. MoH is veel van hetzelfde denk ik, afgaande van 'deel 1' en de korte mp trailer.

Maar in CoD zijn de spawns tenminste niet te random en redelijk te controleren (beter in Black Ops dan in MW3) en de maps iets beter (ook weer in Black Ops tenminste, niet in MW3) geoptimaliseerd voor domination. Bij Dice hadden ze denk ik de gedachte van 'MOAR CoD!' in plaats van goed na te denken over een fatsoenlijke capture and hold modus op kleine mappen. Want CoD is niet het beste voorbeeld helaas voor hun. :p
DanielWW2 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:03:
Een slecht gekloonde gamemode van een slecht gekloonde gamemode van een gamemode die we allemaal kennen als Conquest. Je dacht toch niet dat ze iets nieuws hebben bedacht bij IW? :P
Capture and hold*

Conquest, domination, headquarters, king of the hill. Allemaal varianten daarvan. :)

Volgens mij (nouja, en een Dice mannetje volgens het internet) was UT99 de eerste (niet-mod in ieder geval) met deze gamemode. Genaamd domination. :X En er zijn denk ik ook wel oudere games met king of the hill.

[ Voor 21% gewijzigd door Gundogan op 15-07-2012 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Helaas is de gun feel niet super bij MoH: Warfighter, Battlefield of CoD doen dat vele malen beter. En nog wel meer, maarja...mag er niet teveel over zeggen.

[ Voor 6% gewijzigd door vinom op 15-07-2012 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Gundogan schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:10:
[...]

Maar in CoD zijn de spawns tenminste niet te random en redelijk te controleren (beter in Black Ops dan in MW3) en de maps iets beter (ook weer in Black Ops tenminste, niet in MW3) geoptimaliseerd voor domination. Bij Dice hadden ze denk ik de gedachte van 'MOAR CoD!' in plaats van goed na te denken over een fatsoenlijke capture and hold modus op kleine mappen. Want CoD is niet het beste voorbeeld helaas voor hun. :p

.
Dat heeft ze ook 3 delen gekost, ik weet nog goed dat je in mw2 gewoon recht onder een chopper kon spawnen en daar bleven ze dan ook een tijd spawnen wat zeer kut was. Daarna geen call of duty meer aangeraakt.

Daarnaast is de game modes prima maar ligt het puur aan de mensen die spelen, die liever in een hoekje gaan zitten campen ook al is de map 4bij 4 dan ooit een point te over te nemen.
In call of duty is dit natuurlijk nog vele malen erger omdat iedereen alleen met die klote killstreaks bezig is waardoor er eigenlijk totaal niet meer naar het objective gekeken wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

bloodlynx schreef op zondag 15 juli 2012 @ 02:03:
Daarnaast is de game modes prima maar ligt het puur aan de mensen die spelen, die liever in een hoekje gaan zitten campen ook al is de map 4bij 4 dan ooit een point te over te nemen.
In call of duty is dit natuurlijk nog vele malen erger omdat iedereen alleen met die klote killstreaks bezig is waardoor er eigenlijk totaal niet meer naar het objective gekeken wordt...
Blame the game, not the player. :)

Als je effectief uber passief kan spelen in een game die fast paced moet zijn en je beloond wordt voor het niet spelen van de objective (of te weinig voor het wel spelen van de objective), is je game gewoon kut. Je moet gewoon die mogelijkheden niet creëren. Oh hallo daar CoD vanaf deel 4 (dappere poging van Black Ops, maar heeft uiteindelijk dezelfde problemen). :p

CQ dom is gewoon kut omdat door het spawnsysteem je niet effectief 2 van de 3 of alle 3 de vlaggen kan houden (even los van mijn mening dat zoiets ook niet echt een goede mechanic is, maar voor wat het nu is, moet je het zo spelen) en de grote loze ruimtes waar mensen gezellig TDM gaan spelen (wordt versterkt door het spawnsysteem). Levert veel chaos op, maar, voor mij dan, weinig spelplezier.

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 15-07-2012 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

ES335 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:54:
Zag iemand anders net ook het ''Battlefield 4 -beta onthuld'' bericht op de frontpage? Toen ik er op klikte was het al weer verwijderd.
http://www.gamersnet.nl/n...7/battlefield_4_op_komst/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nr 4 ? hoe kom je daarbij ? ik zie jou naar op plaats 159 staan in mijn lijst.
ik sta nu 13e onder Bee_nl

goed nieuws ;) Gisteren mijn nieuwe pc bestelled bij azerty. dus deze week komt hij binnen als het goed is :D
of anders begin volgende week (volgens mij heb ik dan vakantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Tsurany schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:32:
[...]

I lol'd.

Hoe zorgvuldig je het ook doet, als je op Tsurany reageert krijg je al een dikke 'maar'. Maakt niet uit wat je zegt :X. Dat hij volstrekt aan mijn punt 'sorteren' voorbij gaat deert hem niet, weet hij ook best.

Punt is, vanuit common-UX-sense hoe gefilterde lijsten op webpagina's werken, wijkt battlelog behoorlijk af. Er is geen paginering, er is geen hint dat het een gelimiteerde set is, er staat niet eens een hint onderaan de lijst en tóch kun je sorteren. Sowieso, het feit dat deze vraag al voor de zoveelste keer in dit topic staat geeft aan dat er een probleem is. Als gebruikers het niet snappen ligt het namelijk niet aan de gebruikers. Als jij mij 1 ux'ert brengt die dit een goede oplossing vind voor filterresultaten kom ik je persoonlijk een krat bier brengen.

Het punt is dat het niet bepaald n00b proof is, we zijn hier op tweakers en we verwachten een soort IT-niveau. Als het maar 0,1% van de BF3 klanten is die na een week denkt "wat weinig bevolkte servers, ik ga wel MW3 halen" dan kost dat al een hoop klanditie voor de DLC en toekomstige games. Terwijl dit natuurlijk maximaal een paar honderd euro kost om te fixen en mee te nemen in een battlelog update. Sortering fixen en het wordt veel beter.. Is gewoon typerend voor de niet-altijd-handige keuzes van dice :)

[ Voor 6% gewijzigd door Makkelijk op 15-07-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk schreef op zondag 15 juli 2012 @ 10:21:
I lol'd.

Hoe zorgvuldig je het ook doet, als je op Tsurany reageert krijg je al een dikke 'maar'. Maakt niet uit wat je zegt :X. Dat hij volstrekt aan mijn punt 'sorteren' voorbij gaat deert hem niet, weet hij ook best.
Doe maar niet
Misschien is het qua design sub-optimaal, echter als je gewoon naar elke filter kijkt moet het niet enorm lastig te begrijpen zijn. En ik denk dat je na de eerste keer filteren toch wel door moet hebben dat je slechts een select aantal servers te zien krijgt. Dat lijkt mij om eerlijk te zijn echt niet iets waar je voor moet studeren om daar achter te komen.

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 15-07-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Pykow schreef op zondag 15 juli 2012 @ 08:33:
[...]

nr 4 ? hoe kom je daarbij ? ik zie jou naar op plaats 159 staan in mijn lijst.
ik sta nu 13e onder Bee_nl

goed nieuws ;) Gisteren mijn nieuwe pc bestelled bij azerty. dus deze week komt hij binnen als het goed is :D
of anders begin volgende week (volgens mij heb ik dan vakantie)
eerst ging leaderboard op flagg caps is nu veranderd in skill ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Tsurany schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:01:
[...]

Je kan zeggen wat je wilt maar ik vind het systeem prima werken. Misschien ben ik gewoon een stuk intelligenter dan de gemiddelde speler, dat zou ook kunnen. Maar als het filter systeem je al verslagen heeft vraag ik me af of je wel het spel kan spelen want dat is volgens mij nog net een stukje ingewikkelder.
Misschien is het qua design sub-optimaal, echter als je gewoon naar elke filter kijkt moet het niet enorm lastig te begrijpen zijn. En ik denk dat je na de eerste keer filteren toch wel door moet hebben dat je slechts een select aantal servers te zien krijgt. Dat lijkt mij om eerlijk te zijn echt niet iets waar je voor moet studeren om daar achter te komen.
Persoonlijk heb ik het ook in dit topic moeten vragen, maar goed. Ik heb dan ook een sub-optimale intelligentie. Als jij het maar prima vindt werken toch? :)

Verder werkt het ook prima als je het eenmaal door hebt, daar niet van :)

[ Voor 5% gewijzigd door Makkelijk op 15-07-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Ik ben ook weer een beetje aan het afkicken van CQ maps, door de punten die al vaker aangekaart zijn.

Ik heb mezelf ook net even toegevoegd bij de Gotters op BF3 stats, en naar mijn verbazing stond ik op nr 10.
Hoe word dat berekend?
Want er staan een aantal betere spelers lager als mij.

Ga vanaf nu maar af en toe eens in een jet oefenen, heb een controller op mijn pc aangesloten en gister een kleine test gedaan.
En tegenover de tobo en muis combi werkt dit voor mij wel fijner, uiteraard speel ik de rest gewoon wel met die combinatie.

Maar gister dus even gevlogen, en kon gewoon goed in de lucht blijven zonder te crashen en ook nog landen :)
Hier nog maar even mee oefenen, en dan langzaam aan de dogfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
S.J_84 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:55:
Ik ben ook weer een beetje aan het afkicken van CQ maps, door de punten die al vaker aangekaart zijn.

Ik heb mezelf ook net even toegevoegd bij de Gotters op BF3 stats, en naar mijn verbazing stond ik op nr 10.
Hoe word dat berekend?

Ga vanaf nu maar af en toe eens in een jet oefenen, heb een controller op mijn pc aangesloten en gister een kleine test gedaan.
En tegenover de tobo en muis combi werkt dit voor mij wel fijner, uiteraard speel ik de rest gewoon wel met die combinatie.

Maar gister dus even gevlogen, en kon gewoon goed in de lucht blijven zonder te crashen en ook nog landen :)
Dat laatste wordt bij mij altijd het probleem met jets. Ik kan ze goed besturen, maar als ik eenmaal in een dogfight kom dan ben ik ook zo neer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Hoe word dat berekend?
Wikipedia: Elo rating system

in het kort:
jij schiet een noob, je krijgt 1 punt en hij verliest 1 punt.
noob schiet jou, hij krijgt 5 punten, en jij verliest 5 punten.

dus als je veel tegen beginners speelt zul je nooit in skill level stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus tegenover noobs moet je een KDR van 5 hebben wil je daadwerkelijk stijgen. Opzich niet extreem moeilijk maar in sommige situaties toch vrij lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
ElmarJ16 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:57:
[...]

Dat laatste wordt bij mij altijd het probleem met jets. Ik kan ze goed besturen, maar als ik eenmaal in een dogfight kom dan ben ik ook zo neer :(
Ik werd dus wat te overmoedig toen ik kon landen met jet :+
Dacht ik join gewoon een potje, werde de eerste keer door javelin neergehaald en de 2e keer door een andere jet.

Ik ga dus eerst maar oefenen op manoeuvreren, als ik dat wat doorheb kunnen we wel eens tegen elkaar oefenen.
In plaats van direct afgeknald te worden door de ervaren spelers.

@ unfor, thnx voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
S.J_84 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:04:
[...]

Ik werd dus wat te overmoedig toen ik kon landen met jet :+
Dacht ik join gewoon een potje, werde de eerste keer door javelin neergehaald en de 2e keer door een andere jet.

Ik ga dus eerst maar oefenen op manoeuvreren, als ik dat wat doorheb kunnen we wel eens tegen elkaar oefenen.
In plaats van direct afgeknald te worden door de ervaren spelers.

@ unfor, thnx voor de uitleg.
Prima, voeg me maar toe op Origin: Ultimatum90. Dan hoor ik wel wanneer je tijd hebt om een beetje te oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

tips voor je anti tank mine kills

Jihad FTW had net 10 kills in 1 rondje

YouTube: REAL Jihad Jeeping with M15 AT mines in BF3

[ Voor 7% gewijzigd door beuker19 op 15-07-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Tsurany schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:01:
[...]

Je kan zeggen wat je wilt maar ik vind het systeem prima werken. Misschien ben ik gewoon een stuk intelligenter dan de gemiddelde speler, dat zou ook kunnen. Maar als het filter systeem je al verslagen heeft vraag ik me af of je wel het spel kan spelen want dat is volgens mij nog net een stukje ingewikkelder.
Het filter systeem werkt inderdaad prima maar waar veel mensen denk ik problemen mee hebben is vooral dat het zoek resultaat een handjevol server oplevert terwijl als ze zonder filter gaat zoeken veel meer zoek resultaten krijgt die de zelfde map en mode draaien. Ik heb persoonlijk het gevoel dat sommige server gewoon niet gevonden worden als je een bepaalde filter gebruikt. Natuurlijk kan je hier makkelijk omheen werken.

En het is een hele verbetering van bijv. battlefield 2 want als je daar 3 keer een filter had gebruikt zag je geen server meer 8)7 Zeker in combinatie met de snelle laadtijden en het gewoon in je browser kunnen opstarten in combinatie met toch wel een redelijke uitgebreide filter lijst denk ik toch dat er weinig betere server browsers zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door bloodlynx op 15-07-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
Het filter systeem werkt helemaal niet naar behoren. Dat weet iedereen onderhand wel. Dat jij zo intelligent bent dat je meerdere filters aanzet en daarom meer resultaten krijgt, gefeliciteerd. Maar dit neemt niet weg dat zodra je minder filters aanzet je minder resultaten krijgt.

Klein testje om het aan te tonen: Filters aan: Normal, Ranked, Punkbuster
Resultaat: 5 servers met 64 man vol.

Volgende filter: Normal, Ranked, Punkbuster, 64 man
Resultaat: 37 servers met 64 man vol.

Hoe meer filters je aanzet, hoe meer resultaten je krijgt.
Hij "filtert" dus helemaal niets, maar hij zoekt meer.

Dat het systeem prima werkt is dus onzin. Ga het zelf maar testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-10 21:45
Hoe moet je dat leaderboard nou zien dan???
Als ik op die link klik wordt het op skill geselecteerd en dan sta jij op 130 i.p.v 4.
Maar een leaderboard gebaseerd op skill heb je niet veel aan lijkt me, skill fluctueert als de nete.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remz schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:27:
Het filter systeem werkt helemaal niet naar behoren. Dat weet iedereen onderhand wel. Dat jij zo intelligent bent dat je meerdere filters aanzet en daarom meer resultaten krijgt, gefeliciteerd. Maar dit neemt niet weg dat zodra je minder filters aanzet je minder resultaten krijgt.

Klein testje om het aan te tonen: Filters aan: Normal, Ranked, Punkbuster
Resultaat: 5 servers met 64 man vol.

Volgende filter: Normal, Ranked, Punkbuster, 64 man
Resultaat: 37 servers met 64 man vol.

Hoe meer filters je aanzet, hoe meer resultaten je krijgt.
Hij "filtert" dus helemaal niets, maar hij zoekt meer.

Dat het systeem prima werkt is dus onzin. Ga het zelf maar testen..
Hij filtert prima. Jij geeft eerst aan dat je een selectie servers wilt die voldoen aan de criteria normal, ranked en punkbuster. Vervolgens krijg je een flink aantal servers terug die aan die criteria voldoen. Als jij dan vervolgens die criteria aanpast naar enkel 64 man servers ga je inderdaad enkel servers krijgen met 64 man en dan is logischerwijs het aantal servers met 64 man die vol zit groter is. Pas je die criteria aan door ook nog 'full' te kiezen zal je zien dat je enkel 64 man servers vind die vol zijn. Is dat zo gek?

Beetje hetzelfde als een kist 'fruit' willen hebben en dan klagen dat je zo weinig groene appels wilt en het gek vinden dat wanneer je een kist 'appels' vraagt je opeens verhoudingsgewijs meer appels krijgt. Als jij een kist met enkel groene appels wilt moet je om een kist 'groene appels' vragen. Zo kan je de serverbrowser ook zien. Je krijgt nooit alle servers te zien maar slechts een redelijk aantal. Wil jij meer server naar jou smaak zien moet je strenger filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

AdmiralSnipe schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:48:
[...]

Hoe moet je dat leaderboard nou zien dan???
Als ik op die link klik wordt het op skill geselecteerd en dan sta jij op 130 i.p.v 4.
Maar een leaderboard gebaseerd op skill heb je niet veel aan lijkt me, skill fluctueert als de nete.
was eerst op flagg caps :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:25:
Je krijgt nooit alle servers te zien maar slechts een redelijk aantal. Wil jij meer server naar jou smaak zien moet je strenger filteren.
In theorie werkt dat prima, maar je hebt te weinig filtermogelijkheden. Zeker nu je al het scorebord kunt zien, wil ik gewoon uit veel servers kunnen kiezen. Ik heb er namelijk geen zin in om een server te joinen waar het 300 - 700 staat, dan weet je bij voorbaat al dat het een kansloos potje wordt. En jammer genoeg zijn er weinig servers met goede balance, dus zitten er veel van dat soort servers tussen.
Zou het teveel moeite zijn om alle servers weer te geven? Servers met een ping hoger dan 50ms hoef ik sowieso niet te zien, dus als het zou kunnen zou ik daar gelijk op filteren. Nu krijg je een handjevol servers te zien, waaronder een paar met een ping >250ms, wat heb je daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op region filteren en je krijgt eigenlijk nooit 250ms ping servers te zien. Zulke hoge ping krijg je enkel als de servers buiten europa staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:50:
[...]
In theorie werkt dat prima, maar je hebt te weinig filtermogelijkheden. Zeker nu je al het scorebord kunt zien, wil ik gewoon uit veel servers kunnen kiezen. Ik heb er namelijk geen zin in om een server te joinen waar het 300 - 700 staat, dan weet je bij voorbaat al dat het een kansloos potje wordt. En jammer genoeg zijn er weinig servers met goede balance, dus zitten er veel van dat soort servers tussen.
Zou het teveel moeite zijn om alle servers weer te geven? Servers met een ping hoger dan 50ms hoef ik sowieso niet te zien, dus als het zou kunnen zou ik daar gelijk op filteren. Nu krijg je een handjevol servers te zien, waaronder een paar met een ping >250ms, wat heb je daar aan?
Ik weet niet of jij via je mobiel zit te gamen maar als je filter binnen Europa zet dan kan je eigenlijk niet boven de 100 uitkomen. Sterker nog naar de meeste Amerikaanse servers haal ik dat bij lange na niet.

Daarnaast is het met Battlefield juist wat fijner om hogere ping te hebben aangezien het deels clientside hit detection is.
Dus als jij op iemand schiet die veel ping heeft maakt het niet uit hoe weinig ping jij hebt je ben meestal gewoon dood/bijna dood omdat je zo lang moet wachten. 30-tot 50 ping is het beste wat je imo kan hebben maar dat wil nog niet zeggen dat je veel nadeel hebt als je een ping boven de 50 hebt. Het max zit ergens rond de 60-70 voordat je echt iets van lag begint te merken. Dit vind ik dus misschien dat jij een hele andere ervaring hebt. Maar ik vind persoonlijk de meeste Amerikaanse servers ook nog redelijk goed speelbaar en die hebben bij mij een ongeveer een ping van 90-120.

[ Voor 26% gewijzigd door bloodlynx op 15-07-2012 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
Tsurany schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:25:
[...]

Hij filtert prima. Jij geeft eerst aan dat je een selectie servers wilt die voldoen aan de criteria normal, ranked en punkbuster. Vervolgens krijg je een flink aantal servers terug die aan die criteria voldoen. Als jij dan vervolgens die criteria aanpast naar enkel 64 man servers ga je inderdaad enkel servers krijgen met 64 man en dan is logischerwijs het aantal servers met 64 man die vol zit groter is. Pas je die criteria aan door ook nog 'full' te kiezen zal je zien dat je enkel 64 man servers vind die vol zijn. Is dat zo gek?

Beetje hetzelfde als een kist 'fruit' willen hebben en dan klagen dat je zo weinig groene appels wilt en het gek vinden dat wanneer je een kist 'appels' vraagt je opeens verhoudingsgewijs meer appels krijgt. Als jij een kist met enkel groene appels wilt moet je om een kist 'groene appels' vragen. Zo kan je de serverbrowser ook zien. Je krijgt nooit alle servers te zien maar slechts een redelijk aantal. Wil jij meer server naar jou smaak zien moet je strenger filteren.
Het hele idee van filteren is dingen uit een selectie halen.

Ik wil dus van alle servers zien welke Normal, Punkbuster en Ranked zijn. Dan zou je alles moeten zien welke hier aan voldoen. Ga je dan alleen de 64 man servers er uit filteren, moet alles wat geen 64 man is er uit.

Stomme vergelijking: Als je een spam filter uit zet, krijg je toch ook niet 80% van je mail te zien? Als de spam filter aanstaat zie je alles behalve de spam.

In Team Fortress 2, Battlefield 2 en een paar andere games werkt dit principe wel. Je krijgt alle servers te zien die aan jou filters voldoen, en dit aantal wordt alsmaar kleiner zodra je meer filters aanzet. In Battlefield wordt de keuze juist groter zodra je filters aanzet.

[ Voor 8% gewijzigd door Remz op 15-07-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Hoe word dat berekend?

Landen zou ik niet eens op oefenen. Zo lang DICE geen veranderingen aanbrengt in de jets en je eindeloos kunt doorvliegen zonder te moeten landen voor reloads is dat echt verspilde tijd.

Als ik een keer wordt neergeschoten in de lucht, althans disabled, probeer ik altijd tot aan de base terug te vliegen, spring eruit en land met de parachute bijna precies op de andere klaarstaande jet en stijg meteen weer op :) Als ik dat niet red, bail ik niet en dan maar dood. Er zijn genoeg stat-whores die meteen uit hun jet bailen om hun K/D ratio maar niet te verpesten. Niet echt fair in leuke dogfights vind ik persoonlijk.

Dus mijn tip: ga niet oefenen op landen maar ga eerst met je rocket pods de vehicles op de grond aanvallen en ga vooral ook sinds de laatste patch de infantry op de grond neerknallen. Las een stukje terug over wat de ultieme troll is, nou dat is er zeker eentje nu want met het bordkanon is dat nu wel erg makkelijk en gegarandeerd krijg je allerlei verwensingen naar je hoofd geslingerd.

Het belangrijkst is wel dat je oefent op snelheid houden en precies houden op 300-310 kph. Als je dat niet lukt ga je het in iedere dogfight afleggen want die snelheid geeft je de snelste turns. Met 36 jet service stars beheers ik dat ook nog lang niet voldoende... Maar ik kom er wel :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mijn nieuwe PC staat klaar voor verzending ;) duurt 5 tot 7 werkdagen ;)
en met wat geluk heb ik hem morgenavond al, want me pa zit morgen in het noorden en als die waarschijnlijk vandaag nog de betaling doet, dan kan die hem morgen waarschijnlijk gaan ophalen.
anders moet ik nog wachten tot Vrijdag t/m volgende week woensdag. Volgende week lekker 2 weken vakantie, dus twee weken om mijn PC goed te installeren en uit te testen.

mijn huidige pc gaat steeds slechter lopen. regelmatig zit mijn FPS tussen de 30 en 45 en is hij helemaal niet stabiel te noemen, dus heb ik veel last van stutteringen. Nou ben ik ook gewent om alle games op 60 FPS af te spelen en als je dat halveert, dan valt dat gelijk op en is het voor mij eigenlijk onspeelbaar, tenzei je niets anders gewend bent.
Gisteren zo vaak dood gegaan door Freezes of dat me FPS rond de 30 komt te zitten en dat ik dan gewoon geen vloeiende beweging kan maken.

verder ontopic:
ik moet nog 1 heli uit de lucht halen met RPG/SMAW (nu kom ik er net achter dat javalins ook mee tellen)
5 voortuigen kapot maken met C4
en nog 18 Mine kills maken (en je moet ook engineer spelen, anders tellen ze niet. gisteren 3 mine kills gehaald, maar ik was gewisseld naar support. ze werden gewoon niet geteld !) Jihad jeep maken heeft geen nut voor mij, want ik wordt altijd gezien. ze draaien altijd op het laatste moment om of rijden weg als je er naar staat. Gisteren zelfs een zelfmoord, doordat ik met mijn auto IN de tank bleef hangen en daarna wegschoot tegen een gebouw aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Laatst online: 07-10 21:51
Weet niet of het hier al eerder geplaatst is, kon het zo snel niet vinden. In close quarters heb ik af en toe als ik spawn dat ik niet kan rennen. Ik kies dan random spawnpoint, en spawn gehurkt. Als ik dan wegloop kan ik niet sprinten, totdat ik doodga. Meer mensen die hier last van hebben? Of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 11:55
Ik heb dat nog niet mee gemaakt in CQ, en ik speel nu veel CQ, voornamelijk om alle opties van de wapens vrij te spelen. De kills gaan voor mij het snelst in CQ.

Alleen wil het nog niet zo goed lukken met de lange sniper wapens...

Meestal spawn ik op een squadmember. Wel even kijken wat hij aan het doen is, en maar hopen dat ik niet gelijk als menselijk schild spwan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
l0n3w012ph schreef op maandag 16 juli 2012 @ 08:48:
[...]

Landen zou ik niet eens op oefenen. Zo lang DICE geen veranderingen aanbrengt in de jets en je eindeloos kunt doorvliegen zonder te moeten landen voor reloads is dat echt verspilde tijd.

Als ik een keer wordt neergeschoten in de lucht, althans disabled, probeer ik altijd tot aan de base terug te vliegen, spring eruit en land met de parachute bijna precies op de andere klaarstaande jet en stijg meteen weer op :) Als ik dat niet red, bail ik niet en dan maar dood. Er zijn genoeg stat-whores die meteen uit hun jet bailen om hun K/D ratio maar niet te verpesten. Niet echt fair in leuke dogfights vind ik persoonlijk.

Dus mijn tip: ga niet oefenen op landen maar ga eerst met je rocket pods de vehicles op de grond aanvallen en ga vooral ook sinds de laatste patch de infantry op de grond neerknallen. Las een stukje terug over wat de ultieme troll is, nou dat is er zeker eentje nu want met het bordkanon is dat nu wel erg makkelijk en gegarandeerd krijg je allerlei verwensingen naar je hoofd geslingerd.

Het belangrijkst is wel dat je oefent op snelheid houden en precies houden op 300-310 kph. Als je dat niet lukt ga je het in iedere dogfight afleggen want die snelheid geeft je de snelste turns. Met 36 jet service stars beheers ik dat ook nog lang niet voldoende... Maar ik kom er wel :)
Na vele pogingen om langer dan 10 sec in de lucht te blijven, heb ik gisteren mijn (oude) joystick weer eens aangesloten. Lege server opgezocht en na het compleet aanpassen van de keybindings ging het vliegen wonderbaarlijk aardig, Nog wat doelen weten te raken, snelheid rond de 300 vast gezet (lekker makkelijk met een apart hendeltje voor de snelheid op de joysticj), Ongetwijfeld nog steeds vliegend stingervoer...

Maar die heli's die gaan niet de kant op die ik graag voor ogen heb en de raketten komen ook niet neer waar ik ze graag wil hebben. Dat gaat nog wel even duren voor ik mijn eerste kill als piloot binnen haal.

Tenzij ik de heli, met stom geluk, bovenop iemand laat crashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Pykow schreef op maandag 16 juli 2012 @ 08:54:
mijn nieuwe PC staat klaar voor verzending ;) duurt 5 tot 7 werkdagen ;)
en met wat geluk heb ik hem morgenavond al, want me pa zit morgen in het noorden en als die waarschijnlijk vandaag nog de betaling doet, dan kan die hem morgen waarschijnlijk gaan ophalen.
anders moet ik nog wachten tot Vrijdag t/m volgende week woensdag. Volgende week lekker 2 weken vakantie, dus twee weken om mijn PC goed te installeren en uit te testen.

mijn huidige pc gaat steeds slechter lopen. regelmatig zit mijn FPS tussen de 30 en 45 en is hij helemaal niet stabiel te noemen, dus heb ik veel last van stutteringen. Nou ben ik ook gewent om alle games op 60 FPS af te spelen en als je dat halveert, dan valt dat gelijk op en is het voor mij eigenlijk onspeelbaar, tenzei je niets anders gewend bent.
Gisteren zo vaak dood gegaan door Freezes of dat me FPS rond de 30 komt te zitten en dat ik dan gewoon geen vloeiende beweging kan maken.

verder ontopic:
ik moet nog 1 heli uit de lucht halen met RPG/SMAW (nu kom ik er net achter dat javalins ook mee tellen)
5 voortuigen kapot maken met C4
en nog 18 Mine kills maken (en je moet ook engineer spelen, anders tellen ze niet. gisteren 3 mine kills gehaald, maar ik was gewisseld naar support. ze werden gewoon niet geteld !) Jihad jeep maken heeft geen nut voor mij, want ik wordt altijd gezien. ze draaien altijd op het laatste moment om of rijden weg als je er naar staat. Gisteren zelfs een zelfmoord, doordat ik met mijn auto IN de tank bleef hangen en daarna wegschoot tegen een gebouw aan.
Serieus ze moeten at-4 launcher erin doen. Een controled rpg is echt nodig om choppers te raken, ik raak ze alleen van heel dichtbij of met blind geluk.

Als ik gekilt wordt in de chopper door rpg is dat bijna altijd door een rank ond er 45, gewoon blinde luck dus. Prachtig altijd iemand je baan seconde van te voren berekend en je er raakt, gebeurt echter vrijwel nooit omdat een simpele dot gas en strafe voldoende is de baan zodanige te veranderen dat de RPG mist.

Ik weet nog in bf2 dat het heel spannend was al die rpg op je af te zien komen, nu kan je ze gewoon negeren als je zorgt dat je elke 1-2 seconde een kleine correctie maakt in je vliegpatroon = onraakbaar door skilled speler

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:07:
[...]

Serieus ze moeten at-4 launcher erin doen. Een controled rpg is echt nodig om choppers te raken, ik raak ze alleen van heel dichtbij of met blind geluk.

Als ik gekilt wordt in de chopper door rpg is dat bijna altijd door een rank ond er 45, gewoon blinde luck dus. Prachtig altijd iemand je baan seconde van te voren berekend en je er raakt, gebeurt echter vrijwel nooit omdat een simpele dot gas en strafe voldoende is de baan zodanige te veranderen dat de RPG mist.

Ik weet nog in bf2 dat het heel spannend was al die rpg op je af te zien komen, nu kan je ze gewoon negeren als je zorgt dat je elke 1-2 seconde een kleine correctie maakt in je vliegpatroon = onraakbaar door skilled speler
ja maar met de AT-4 launcher moet je de heli toch volgen om je rocket te besturen ? dat lijkt mij veel lastiger.
Attack heli en scout heli zijn met 1 rocket neer te halen, de transporter heeft er 2 nodig.
Sinds de patch schiet ik regelmatig een heli uit de lucht, maar ook vaak zat dat mijn rocket er dwars doorheen gaat op mijn scherm en geen hitmark krijg tezien.
ik heb denk ik in totaal nu 20 heli's neergehaald en 5 jets.
gisteren in 1 potje kargh island 2x the little bird en 1x de jet, alleen kreeg ik een destroy assist :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Lastiger? :D Hoe dan? Je kan dat ding last minute corrigeren. Ding kan alleen crap zijn tegen tanks met canister, aangezien je hem dan moet guideden ertegen en je dus exposed bent

Een controled RPG zoals de At-4 zou een perfecte toevoeging zijn, hoeft zeker niet beter te zijn, je zal vaakt gekilt worden terwijl je de raket stuurt maar de hitrate gaat wel zwaar omhoog en zou dan een serieuze “soft” counter zijn tegen chopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Det at-4 zoals in BFBC2? Want dat was juist het meest vervelende anti vehichle wapen, tenzij je ergens onder of over wilde schieten. Gezien je hem kan besturen zal hij ook wel aanzienlijk minder snel travelen dan een rpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
theburninglink schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:45:
Det at-4 zoals in BFBC2? Want dat was juist het meest vervelende anti vehichle wapen, tenzij je ergens onder of over wilde schieten. Gezien je hem kan besturen zal hij ook wel aanzienlijk minder snel travelen dan een rpg.
En daarvoor had je dan weer de tracert dart, Tracert erop schieten en de rpg's vlogen er keurig achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:09:
[...]
Sinds de patch schiet ik regelmatig een heli uit de lucht, maar ook vaak zat dat mijn rocket er dwars doorheen gaat op mijn scherm en geen hitmark krijg tezien.
Met unguided shells uit je tank en IFV kogels heb ik wel regelmatig dat ik helis raak en hitmarkers krijg maar ze geen damage krijgen. In een rondje waar ik een tank heb al meermaals gehad dat ik met de tank met gewone shells twee, drie, vier keer een transport heli of attack heli raak, inclusief hitmarker, en het ding niet beschadigd raakt. Super irritant, zeker als die heli bezig is jou je tank uit te knallen of je engineers onder vuur legt. Met de IFV is het éxtra pijnlijk als je een salvo van zes sabot rounds op de cockpit van een heli afvuurt en beide inzittenden afmaakt maar de heli ongeschonden op de grond stuitert. Mijn gunner sprong daar direct in en meldde dat het ding nog 60% over had... Dan is het bijna efficienter om met een sniperrifle die kerels eruit te knallen, dan heb je in elk geval nog een goeie scope en het voordeel van de verrassing. Bovendien heb je met de IFV alle zes die hits nodig om het ding in één keer op de grond te krijgen, en vaak heb je onvoldoende tijd om de volgende zes er ook nog in te boren. Nog afgezien van het feit dat als er één raak is zonder damage er vaak een paar schadeloos raak zijn.

De maat waarmee ik vaak samen voertuigjes betrek meldde ook al dat hij meerdere hitmarkers gehad had bij het schieten op jets met unguided shells maar die raak ik nooit dus dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Ik mis de AT-4 uit Bad Company 2 best wel, kon je toch makkelijker choppers mee uit de lucht halen dan een RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-10 21:45
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:15:
[...]

Met unguided shells uit je tank en IFV kogels heb ik wel regelmatig dat ik helis raak en hitmarkers krijg maar ze geen damage krijgen. In een rondje waar ik een tank heb al meermaals gehad dat ik met de tank met gewone shells twee, drie, vier keer een transport heli of attack heli raak, inclusief hitmarker, en het ding niet beschadigd raakt. Super irritant, zeker als die heli bezig is jou je tank uit te knallen of je engineers onder vuur legt. Met de IFV is het éxtra pijnlijk als je een salvo van zes sabot rounds op de cockpit van een heli afvuurt en beide inzittenden afmaakt maar de heli ongeschonden op de grond stuitert. Mijn gunner sprong daar direct in en meldde dat het ding nog 60% over had... Dan is het bijna efficienter om met een sniperrifle die kerels eruit te knallen, dan heb je in elk geval nog een goeie scope en het voordeel van de verrassing. Bovendien heb je met de IFV alle zes die hits nodig om het ding in één keer op de grond te krijgen, en vaak heb je onvoldoende tijd om de volgende zes er ook nog in te boren. Nog afgezien van het feit dat als er één raak is zonder damage er vaak een paar schadeloos raak zijn.

De maat waarmee ik vaak samen voertuigjes betrek meldde ook al dat hij meerdere hitmarkers gehad had bij het schieten op jets met unguided shells maar die raak ik nooit dus dat weet ik niet zeker.
Ik merkte ook dat tank shells soms geen damage doen tegen heli's en jets.
Best wel irritant als ze dan net op jou aan het schieten zijn.
En je weet ook dat je raak schoot want je ziet gewoon een explosie van de shell als je de heli of jet raakt.
Ik ben dan ook niet echt te spreken over de hitdetection in BF3, ook in infantrie situaties merk ik vaak dat de hits niet altijd geregistreerd worden wat erg frustrerend kan zijn.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Je hitmarker verhaal kan best eens kloppen, heb zovaak dat ik choppers/jets raak met de tv guided en een hitmarker krijg en dat ding ZELFS zie ontploffen op de air unit maar geen kill krijg of schade gedaan is. Tsja gewoon bf3 denk ik maar

In een IFV kun je beste switchen naar gunner positie om een chopper disabled te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:24:
[...]
In een IFV kun je beste switchen naar gunner positie om een chopper disabled te krijgen
Nee, in een IFV zeg je "Ray, heli rechts voor hoog!" en dan hoor je via Skype "check" en dan wordt het leven lawaaierig en dan krijg je rechtsonder in beeld "Squad Driver Assist 40" drie keer. :+
Solo in voertuigen werkt alleen met jets, de rest doen we als squad. Vaak met goeie scores tot gevolg.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
l0n3w012ph schreef op maandag 16 juli 2012 @ 08:48:
[...]

Was er gister echt even klaar mee, maar later op een andere server ging het gelukkig al wat beter.
En had dus ook een stuk of wat infantry afgeschoten, was wel een hypocriete actie van me 8)

Die rocketpods zijn mijn volgende unlock, moet nog een paar punten.
Zal het landen dan maar even uit mijn hoofd zetten.

Heb al iemand toegevoegd om dogfights mee te oefenen, op gewone servers ben ik gewoon kanonnenvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
Sommige lui waren echt zo goed met de at4 in bc2. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Nice, hij is zeker goed :)
Pagina: 1 ... 55 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.