Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt goed aja!

Maar ik hoop echt dat Dice een regeling kan schikken met Sony en MS om het aantal console players te verhogen. Anders zullen ze nog veel kritiek te slikken krijgen.
Als ik op een 24 player server speel, met de 3 flags variant van Operation Firestorm bijvoorbeeld, vind ik dat al redelijk saai.
Ik kan me niet voorstellen hoe de console gamers op deze nieuwe map dan fun zullen hebben... Tenzij ze gewoon een groot deel van de map niet toegankelijk maken op de consoleversies en de flags iets dichter bij elkaar proppen.

Maar ach, waar maak ik me zorgen over: PC GAMING MASTER RAAAAAAAAACE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Asgaro schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:43:
[...]

Klinkt goed aja!

Maar ik hoop echt dat Dice een regeling kan schikken met Sony en MS om het aantal console players te verhogen. Anders zullen ze nog veel kritiek te slikken krijgen.
Als ik op een 24 player server speel, met de 3 flags variant van Operation Firestorm bijvoorbeeld, vind ik dat al redelijk saai.
Ik kan me niet voorstellen hoe de console gamers op deze nieuwe map dan fun zullen hebben... Tenzij ze gewoon een groot deel van de map niet toegankelijk maken op de consoleversies en de flags iets dichter bij elkaar proppen.

Het ligt niet aan Sony en MS om het aantal spelers te verhogen maar aan de gebrekkige hardware, problem?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://battlelog.battlefi...how/37787705/1/307564538/
Nice wedstrijd, ik join met ongeveer 50 tickets over. Maar door teamplay, revives en goede tactiek kunnen we het punt B met een paar man uit handen van bijna het hele vijandige team houden. Een van de leukste potjes ooit :)

EDIT: protje erna: http://battlelog.battlefi...how/37788428/1/307564538/ verloren met 3 tickets verschil :')

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:00
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:56:
http://battlelog.battlefi...how/37787705/1/307564538/
Nice wedstrijd, ik join met ongeveer 50 tickets over. Maar door teamplay, revives en goede tactiek kunnen we het punt B met een paar man uit handen van bijna het hele vijandige team houden. Een van de leukste potjes ooit :)
Die exchanger78, duidelijk aimbot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:54:
[...]
Het ligt niet aan Sony en MS om het aantal spelers te verhogen maar aan de gebrekkige hardware, problem?
Ok, dan ligt de fout bij Dice. Moeten ze maar wat graphics parameters omlaag gooien en de player count verhogen. Ik snap niet dat Dice zo een risico wil lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Pazienza schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:59:
[...]

Waarom?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Asgaro schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:01:
[...]

Ok, dan ligt de fout bij Dice. Moeten ze maar wat graphics parameters omlaag gooien en de player count verhogen. Ik snap niet dat Dice zo een risico wil lopen...
Gewoon op de PC spelen, problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 10:42
Denk dat hij doelt op de 69% accuraccy. Maar dat is normaal met shoutguns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pazienza schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:59:
[...]

Hij liep rond met de Saiga, waar je makkelijk een accuracy mee kan halen die zo hoog ligt, zijn average accuracy op zijn stats (30%), zijn wél verdacht... (maar met de saiga heeft ie ook het meeste kills...)
Nuja die gast krijgt van mij het voordeel van de twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:07:
[...]

Hij liep rond met de Saiga, waar je makkelijk een accuracy mee kan halen die zo hoog ligt, zijn average accuracy op zijn stats (30%), zijn wél verdacht... (maar met de saiga heeft ie ook het meeste kills...)
Nuja die gast krijgt van mij het voordeel van de twijfel.
30% is niet bijzonder wanneer je alleen met shotguns rondloopt. Ik heb 19% en gebruik amper shotguns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:01:
[...]

Heb jij ooit een PS3 of Xbox360 game gezien met graphics parameters ?
ja de kleuren en brightness van je beeldscherm aan te passen, maar verder niks.

Daarnaast stond er een heel verhaal in de gamekings crown magazine, waarom het niet mogelijk is om meer spelers toe te laten op een server en ook waarom de maps kleiner gemaakt zijn, om toch de juiste gameplay te houden.

De frosbite engine maakt gebruik van een logische techniek. namelijk afbeelding alvast in het geheugen te laden ipv live streaming 90% van de games doen dit. Hierdoor kunnen ze de game stabieler laten lopen, beter gezegd het verschil tussen low en ultra is maar 20 FPS terwijl ik nog de tijden ken van Crysis 1, waar we praten over low settings fps van 50 en maximum setting fps van 15/20.

ik denk dat microsoft te lang heeft gewacht met het uitbrengen van een nieuwe console. de PC's zijn zoveel krachtiger geworden afgelopen jaar. wij kunnen nu BF3 1080p Ultra settings (Wat er stukke beter uitziet dan op de consoles) al op 100 FPS afspelen, waarbij de xbox360 eigenlijk de medium settings haalt op de PC en maar 30FPS aankan. de consoles trekken het gewoon niet meer.

BF3 bestaat uit een nieuwe frosbite engine. FIFA impact engine, DirectX 11.0 grote maps en 64 spelers.
xbox360 gamers vinden MW3 er goed uit zien, terwijl wij pc gamers het 1 van de slecht uitziende game vinden in het afgelopen jaar. Mass effect 3, skyrim, diablo 3, BF3, Crysis 2 zien er allemaal stukke beter uit.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:30

codex

Geen OpenAI agent :)

Phyxion schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:12:
[...]

30% is niet bijzonder wanneer je alleen met shotguns rondloopt. Ik heb 19% en gebruik amper shotguns.
Klopt, ik heb 61% met de SPAS met slugs. Dan heb je nog niet het voordeel van pallets afvuren.
http://battlelog.battlefi...nfo/spas-12/247903762/pc/

Met de SAIGA heb ik 73%. daarmee speel ik nooit met slugs:
http://battlelog.battlefi...o/saiga-12k/247903762/pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:43:
[...]

Klinkt goed aja!

De console versies en dan met name de XBOX360 versie draaien al op 30 FPS i.p.v 60 en dan ook nog onder de laagste settings die de PC versie heeft, zonder DX10 of DX11 effecten en op een resolutie van 1280x704. Waar wil jij nog wat weghalen? De Frostbite 2.0 engine kan volgens mij niet veel lager. :+
En de XBOX versie is nog slechter omdat die niet eens AA heeft waar de PS3 wel wat AA heeft.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Cyberwarmacine schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:06:
[...]

Denk dat hij doelt op de 69% accuraccy. Maar dat is normaal met shoutguns.
Dat vermoedde ik inderdaad al, en daar is inderdaad weinig bijzonders aan als je veel met shotguns speelt (ze zouden de accuracy van die dingen moeten delen door het aantal pellets, om de shotgun-accuracy een beetje waarde te geven, imo.)
Wordt een beetje flauw van al die ongefundeerde beschuldigingen over en weer (niet specifiek op Pazienza gericht btw: ik wist zelf aanvankelijk ook niet dat de shotgun-accuracy zo berekend wordt) - hacker die, cheater dat Afbeeldingslocatie: http://i82.photobucket.com/albums/j274/ayumidah/emote47.gif
Hier op Tweakers valt het wel mee, maar in de ingame chat lopen bijna structureel wel een paar mensen te janken als een baby. Jammer dat op valse hackusations geen sancties staan (1 dag geen internet-toegang, of het chirurgisch verwijderen van één testikel bijvoorbeeld >:) )

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Werd die engine niet alleen in de SP-modus gebruikt? Die animaties zijn namelijk veel vloeiender en uitgebreider dan die in de MP (logisch ook) - speel voor de gein dat stukje op het dak, met die sniper, nog maar eens: daar kun je goed zien dat de character-animations er fantastisch uitzien :Y

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
w00t00w schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:48:
[...]

Dat vermoedde ik inderdaad al, en daar is inderdaad weinig bijzonders aan als je veel met shotguns speelt (ze zouden de accuracy van die dingen moeten delen door het aantal pellets, om de shotgun-accuracy een beetje waarde te geven, imo.)
Kan ook niet, als je dan altijd raak schiet met een 870MCS heb je een accuracy van max 8% ;)
Je kunt wel per pellet kunnen rekenen natuurlijk. Dan moet je altijd alle pellets raken voor 100%. Maarja das toch altijd in het nadeel van de shotgun want op enige afstand heb je dan alsnog max 25% ofzo. Vergelijkbaar maken is in elk geval volstrekt onmogelijk. Om nog maar niet over de frag wapens te spreken.

[ Voor 10% gewijzigd door Makkelijk op 13-07-2012 15:56 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:55:
[...]
Je kunt wel per pellet kunnen rekenen natuurlijk. Dan moet je altijd alle pellets raken voor 100%. Maarja das toch altijd in het nadeel van de shotgun want op enige afstand heb je dan alsnog max 25% ofzo. Vergelijkbaar maken is in elk geval volstrekt onmogelijk. Om nog maar niet over de frag wapens te spreken.
Dat is juist wel eerlijk, want als je met je M60 gaat knetteren (dwz, knop in en proberen je rode puntje in de buurt van je vijand z'n kop te houden) tel je ook alleen de rake kogels. de hele burst is raak maar van de veertig kogels landen er hooguit vijf in je target. Met een shotgun is dat niet anders, alleen komen de pellets er gebroederlijk tegelijk uit in plaats van in ganzenpas. Waarom zouden de pellets die je op 25 meter naast je target in de muur plopt mee moeten tellen als hit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Makkelijk schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:55:
[...]

Kan ook niet, als je dan altijd raak schiet met een 870MCS heb je een accuracy van max 8% ;)
Hehe, als dat mensen ervan weerhoudt om met die pleurisdingen te spelen, go for it!!! :P
Maar je hebt natuurlijk helemaal gelijk: even niet bij stil gestaan.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
w00t00w schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:48:
[...]

Wordt een beetje flauw van al die ongefundeerde beschuldigingen over en weer (niet specifiek op Pazienza gericht btw: ik wist zelf aanvankelijk ook niet dat de shotgun-accuracy zo berekend wordt) - hacker die, cheater dat [afbeelding]
Hier op Tweakers valt het wel mee, maar in de ingame chat lopen bijna structureel wel een paar mensen te janken als een baby. Jammer dat op valse hackusations geen sancties staan (1 dag geen internet-toegang, of het chirurgisch verwijderen van één testikel bijvoorbeeld >:) )
Ik had gister een 52-0 sniper op die map dat aanvallers op ene boot beginnen. En hij stond op het dek van dat apparaat te snipen. Ja daahaag, zo duidelijk hacken en dan nog niet gekicked worden als je vote. EN nee ik ben geen aap die skills en cheats door elkaar haal. Daarvoor heb ik al iets teveel FPS games online gespeeld en iets teveel hackers meegemaakt. Vooral BF heeft er altijd echt veel last van gehad (vroegah was het helemaal erg, BC2 op het einde was ook een drama).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Postius schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:13:
[...]

Ik had gister een 52-0 sniper op die map dat aanvallers op ene boot beginnen. En hij stond op het dek van dat apparaat te snipen. Ja daahaag, zo duidelijk hacken en dan nog niet gekicked worden als je vote. EN nee ik ben geen aap die skills en cheats door elkaar haal. Daarvoor heb ik al iets teveel FPS games online gespeeld en iets teveel hackers meegemaakt. Vooral BF heeft er altijd echt veel last van gehad (vroegah was het helemaal erg, BC2 op het einde was ook een drama).
Tuurlijk, er zullen altijd 'echte' hackers, cheaters en glitchers zijn (ben er nog niet zo heel veel tegengekomen, trouwens), en die mogen ze wat mij betreft op het marktplein vierendelen (perma-ban volstaat overigens ook wel...)
Maar voor elke hacker heb je ook minstens één jankmuil die er geen fuck van kan en daarom maar meteen met hackusations begint te smijten zodra hij flink geownd wordt of om wat voor kutreden dan ook. Dat soort figuren mogen net zo goed weggezuiverd worden, want de community is absoluut beter af zonder dat soort droeftoeters.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
w00t00w schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:32:
[...]

Maar voor elke hacker heb je ook minstens één jankmuil die er geen fuck van kan en daarom maar meteen met hackusations begint te smijten zodra hij flink geownd wordt of om wat voor kutreden dan ook.
Ik kan er wel om lachen. Al kan ik me op sommige vlakken wel voorstellen dat men denkt dat ik een hacker ben. Heb een hoofdtelefoon met een erg goed ruimtelijk geluid waardoor de positie van geluid zeer makkelijk te beoordelen is. Met bijpassende hoofdtelefoonversterker, Ik draai me dus plotseling om als er iemand 10 meter achter me begint te rennen :P.

Vooral op TDM noshar komt dit vaak voor :+
http://bf3stats.com/stats_pc/Rugtert/reports#rep_37530436
En dan nog verliezen ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
Cyberwarmacine schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:43:
[...]

Ik kan er wel om lachen. Al kan ik me op sommige vlakken wel voorstellen dat men denkt dat ik een hacker ben. Heb een hoofdtelefoon met een erg goed ruimtelijk geluid waardoor de positie van geluid zeer makkelijk te beoordelen is. Met bijpassende hoofdtelefoonversterker, Ik draai me dus plotseling om als er iemand 10 meter achter me begint te rennen :P.

Welke geluidskaart gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Afbeeldingslocatie: http://epiphany-acoustics.co.uk/wp-content/uploads/2012/04/Epiphany-Acoustics-EHP-O2-Reflection2.jpg

Die.

[ Voor 58% gewijzigd door Cyberwarmacine op 13-07-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Cyberwarmacine schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:43:
[...]

Het is soms ook wel hilarisch, maar wat ik jammer vind is dat dat gezeur eraan bijdraagt dat de chat compleet onbruikbaar is. 95% van wat er langs komt is of gehuil, of gerage, of server messages/spam. Heel af en toe speel ik wel eens in een squad/team dat de chat gebruikt om info aan hun team mates door te spelen (gebruik tot op heden zelf geen Skype of Teamspeak, en ben zeker niet de enige), maar tegenwoordig staat er zoveel spam en hersenloze rotzooi in de chat dat bruikbare informatie niet of nauwelijks meer doorkomt.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:57:
[...]

Het is soms ook wel hilarisch, maar wat ik jammer vind is dat dat gezeur eraan bijdraagt dat de chat compleet onbruikbaar is. 95% van wat er langs komt is of gehuil, of gerage, of server messages/spam. Heel af en toe speel ik wel eens in een squad/team dat de chat gebruikt om info aan hun team mates door te spelen (gebruik tot op heden zelf geen Skype of Teamspeak, en ben zeker niet de enige), maar tegenwoordig staat er zoveel spam en hersenloze rotzooi in de chat dat bruikbare informatie niet of nauwelijks meer doorkomt.
Gewoon blijven doorspammen met nuttige berichten. De helft van de spelers lijkt geen idee te hebben wat ze moeten doen en als je met een of twee andere goede spelers in een team de coördinatie opneemt van de chat dan gaat het regelmatig vanzelf merk ik en dan gaat je team daadwerkelijk wat nuttigs doen. De laatste tijd is het ook haast onmisbaar aan het worden omdat er zoveel mensen zijn die nog niet level 45 zijn en gewoon weinig ervaring hebben.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:57:
[...]

er is geen scrollbar in de chat.
ik zie alleen maar ADMIN/SERVER berichten langskomen.

mooi bijna weekend, kan ik eindelijk mijn nieuwe PC bestellen, speel nu al 1 week met een PC die drops heeft naar 40 a 50 FPS en ik merk dat ik er nu echt helemaal klaar mee ben om nog langer onder de 60 FPS games te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlefield Bad Company 2 and Battlefield 3 lead designer David Goldfarb has announced he is leaving DICE. Speaking with Kotaku, Goldfarb said: “It was time to move on for me. Fans have nothing to worry about.” While he isn’t sure where he is headed next, he has been rolling around an idea for a film script, and he’s been working on a novel on and off since the late ’90s. “Today and yesterday I worked on cleaning up and reframing chapter 1 and 2. Mostly what this was was coming to grips with the old style of the book, which is this thing a friend of mine called ‘Biblepunk’ for lack of a better word,” he said. “Or Old Testament noir. Anyway. It’s weird, and it’s especially weird revisiting it as a writer and being like, how the hell am I going to get myself back in that creative headspace again.”
http://www.vg247.com/2012...lead-designer-exits-dice/

Heb even op Google Images gezocht om een beeld van hem te hebben, maar heb die kerel nog nooit gezien zelfs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie nu pas dat de 2e premium video online is gekomen en ook het maken van matches is nu eindelijk actief.
niks bijzonders eigenlijk.
je maakt een match, server goed instellen en op het moment dat je wil spelen ga je naar de server (door direct te spelen of een datum in te stellen en op de desbetreffende dag krijg je een melding dat je match begint)
vervolgens wacht je tot iedereen in de server is en zet je eigen status op ready en dan begint de match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Tsurany schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:47:
http://blogs.battlefield....-use&utm_content=blogpost
...
In Conquest Large, Bandar Desert is stretching as far as 1,900 meters from U.S. to Russian deployment, not counting the airstrip at the very end of the ground forces combat area. This is even longer than Fushe Pass from Battlefield 2.
...
As a comparison, Caspian Border is roughly 1,100 meters between the U.S. and Russian deployments — around 800 meters difference both in width and length. Should you count the distance between your spawned jet and the enemy spawned jet, you will end up with 2,400 meters on Bandar Desert. From the closest capturable flag to the furthest capturable flag, you are looking at around 1,200 meters. For Caspian Border, the equivalent distance is just about 400 meters.
Goed nieuws dit. *O* *O* *O*

Eindelijk echte grote mappen erbij, zoals Fushe Pass, Zatar Wetlands, Operation Harvest etc.

Ik hoop dan ook dat er meer transport voertuigen per vlag zijn, i.v.m. de te overbruggen afstanden.

Tevens hoop ik dan ook dat minstens 2 mappen zich dan in het bosrijke Oekraïne afspelen.
Mapjes die dan zouden lijken op de Point of Existence2 mappen "Fallen" (zeer uitgebreide infrantry only bosmap), "Orel" (met verschillende dorpjes) of "Spies Like Us" (nacht sneeuwmap) zouden dan zeker niet misstaan. ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:00
Net in één rondje conquest 2 keer een helikopter piloot er uit gesniped. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:58
Als iemand nog geen BF3 heeft voor de PC hij staat nu in de origin store voor €24,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:15
Daarnet even op de CRT op 800x500 en 170hz gespeeld.

3.4 scope op de EMR39, het leek wel alsof ik aan het aimbotten was, dat ding heeft enorme damage en is supernauwkeurig, op enorme fps gaat schieten echt te makkelijk.

helemaal cpu limited op die resolutie trouwens. i5-750 ~4 Ghz. gemiddeld 150 fps, maar ook wel aardige drops.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Pykow schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:23:
[...]

BF3 bestaat uit een nieuwe frosbite engine. FIFA impact engine, DirectX 11.0 grote maps en 64 spelers.
xbox360 gamers vinden MW3 er goed uit zien, terwijl wij pc gamers het 1 van de slecht uitziende game vinden in het afgelopen jaar. Mass effect 3, skyrim, diablo 3, BF3, Crysis 2 zien er allemaal stukke beter uit.
Nee, wij console-gamers vinden MW3 er ook uitzien als pure poep :P

Tja, de Xbox 360 loopt inderdaad op zijn laatste benen, maar goed, voor 300 euro heb je wel een apparaat dat grofweg 9-10 jaar de nieuwste games kon draaien, al is het niet op de hoogste settings. Dit is precies ook wat mij naar de Xbox heeft gepushed. Tijden lang BF2 op de PC gespeeld, maar games als BFBC en later kon ik niet meer draaien, dus maar een Xdoos gekocht en er geen spijt van gehad :)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thijsje66 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:43:
[...]

Nee, wij console-gamers vinden MW3 er ook uitzien als pure poep :P
MW3 is gewoon pure poep. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Laatst online: 09-09 15:07
DanielWW2 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:54:
[...]

True.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:41

Metro2002

Memento mori

WTF ben ik lekker aan het spelen word ik ineens gekicked. Stated reason: member

Nee, DAT is tenminste duidelijk :/ wtf is dat dan. Het is een server waar ik vaak genoeg op speel dus waarom ik er nu ineens zonder reden uit getrapt wordt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Je zal waarschijnlijk wel gekickt zijn omdat er iemand joined die in de VIP lijst staat van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:09
Zat net op een Operation Firestorm waar een sniper iets van 43-5 stond.
Zocht m even op op BF3stats blijkt ie 158 kills met de SV98 te hebben terwijl hij 159 hits heeft.
Maarja, met een sniperrifle zou dat opzich nog wel kunnen, dan moet hij 1x geen HS gemaakt moeten hebben.
Vervolgens kijk ik bij de M240B, blijkt hij 148 kills te hebben en 151 hits... :o Daar klopt toch helemaal niks van.
Met een spray wapen als de M240B en dan allemaal 1 hit kills maken.
Waren wel meer spelers die het vermoeden hadden dat hij hackte maar de admin geloofde er niks van omdat zijn accuracy niet hoog was en wou m daarom niet kicken.
Het probleem is juist dat hackers hun accuracy kunstmatig laag houden maar dat hebben de meeste spelers blijkbaar niet door...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:11
DanielWW2 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:54:
[...]

Plus dat we verwend zijn met BF3, het spel waar ik een graka van 400 euro en een 120hz monitor voor upgrade, is de shiznit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Eindelijk vandaag maar eens Premium gekocht. werd ook wel eens een keer tijd. Zitten wel coole maps bij, maar was vandaag erg moe ivm uitgelopen nachtdienst (lag pas om 14.00 in me mandje en maar 3 uur slaap:P) dus heb niet echt voluit kunnen schieten.

Morgen maar weer even koekeloeren :) Die grote maps lijken mij ook erg vet! Zou ook graag een medium mapje zien als Valparaiso ofzo. Of Oasis, ook erg vet!

[edit]

Iets totaal anders! Ik heb altijd v-sync UIT tijdens het spelen, omdat ik het idee heb dat mijn muis dat fijner beweegt. Als ik het aan zet voelt het laggy aan. Meer mensen met dit probleem? aangezien ik een prima machine heb, heb ik qua fps nooit te klagen, zelfs op de meest extreme settings niet.

[ Voor 27% gewijzigd door DAMAGE op 14-07-2012 05:14 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

“The challenge with designing a huge map like this is that the size mustn’t lead to it becoming boring and uneventful.”
Mwah, ik zie toch weer behoorlijk veel copypaste van huisjes zoals ze in Sharqi staan.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
Wat is het beste engineer wapen volgens jullie en waarom.
Ik ben recent wat meer van de recon class afgestapt, aangezien recon semi auto en bolt is heb ik geen idee wat nu een goed full auto wapen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Thorack schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:52:
Ik ben recent wat meer van de recon class afgestapt, aangezien recon semi auto en bolt is heb ik geen idee wat nu een goed full auto wapen is.
Speel niet veel met engi maar vind de M4A1 wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
CodeCaster schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:19:
[...]

Mwah, ik zie toch weer behoorlijk veel copypaste van huisjes zoals ze in Sharqi staan.
Ik denk dat die quote meer over de gameplay gaat. Ik vind het allemaal wel een goed verhaal, veel assets te vinden op de vlaggen. Van wat ik er in lees ook transpo heli's als asset bij bepaalde vlaggen. Minder eentonig wat betreft landschap (zoals Firestorm wat eentonig is wat betreft landschap). Meer tactische mogelijkheden voor tanks (zoals Firestorm ze niet heeft bijv). Ik zie het wel zitten. Hoop alleen dat mensen dan wat meer het extra belang van sommige vlaggen in gaan zien zoals dat dikwijls ontbreekt op Wake en ze het dan maar op onbalans van de map gooien(Tuurlijk is die map niet 100% gebalanceerd aangezien het geen symetrische map is zoals Caspian/Firestorm maar dat maakt hem juist leuk als je de juiste doelstellingen nastreeft en je een maprotation hebt die je de kans geeft een keer aan beide zijden te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Indy91 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:14:
[...]

Goed nieuws dit. *O* *O* *O*

Eindelijk echte grote mappen erbij, zoals Fushe Pass, Zatar Wetlands, Operation Harvest etc.

Ik hoop dan ook dat er meer transport voertuigen per vlag zijn, i.v.m. de te overbruggen afstanden.

Tevens hoop ik dan ook dat minstens 2 mappen zich dan in het bosrijke Oekraïne afspelen.
Mapjes die dan zouden lijken op de Point of Existence2 mappen "Fallen" (zeer uitgebreide infrantry only bosmap), "Orel" (met verschillende dorpjes) of "Spies Like Us" (nacht sneeuwmap) zouden dan zeker niet misstaan. ;)
Vehikel maps zijn toch altijd het zieke broertje geweest van de battlefield reeks. }:O Ik vind die grootste maps in deze BF editie ook weer moeilijk saai. Behalve als je een goeie piloot bent is het rennen rennen en gesniped worden. BIj die oude battlefields waren de echte vehikel maps ook het slechts of het minst leuk en minst gespeeld. 1 transport of apc is prima. Teveel en het werkt niet meer, de helft van de server heeft lol omdat die in een helikopter zit om ligt te snipen. De andere helft is kansloos aan het rondrennen 90% van de tijd.

Als je de grote maps in BF3 nog groter maakt kom je helemaal niemand ooit nog tegen. Al is dat misschien voor sommige mensen ideaal. Gewoon punten kappen zonder tegenstanders, want god oh god wat is het camp gehalte verschrikkelijk hoog.

Dan over de noob teams in het algemeen.
Overigens als je een compleet klote team hebt ben je daar zelf ook verantwoordelijk voor. Je kan altijd in chat wat gaan typen over hoe en wat er moet gebeuren en er zijn altijd mensen die het proberen op te lossen mee proberen te spelen, dat je lekker in nerd rage blijft hangen om je team geeft aan dat je ook maar alleen maar met jezelf bezig bent. In welk geval jij als ervaren speler net zo schuldig bent aan het falen, maar dat willen de meeste nooit inzien.

[ Voor 46% gewijzigd door Postius op 14-07-2012 14:19 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:15
Postius schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:15:
[...]
Overigens als je een compleet klote team hebt ben je daar zelf ook verantwoordelijk voor. Je kan altijd in chat wat gaan typen over hoe en wat er moet gebeuren en er zijn altijd mensen die het proberen op te lossen mee proberen te spelen, dat je lekker in nerd rage blijft hangen om je team geeft aan dat je ook maar alleen maar met jezelf bezig bent. In welk geval jij als ervaren speler net zo schuldig bent aan het falen, maar dat willen de meeste nooit inzien.
Vaak kan je gewoon echt niet winnen, misschien als je met 3 skillde gasten op de teamspeak zit. Dan heb je nog die eikels die gaan teamswitchen.

http://battlelog.battlefi...how/37889424/1/351819094/

m'n best gedaan maar het was tamelijk hopeloos. vijand had bijna altijd een vlag meer, hadden we 3 vlaggen wordt er niet verdedigd maar gaan ze gewoon chargen naar de army base, veroveren die en we hebben de andere 3 basissen weer verloren.

[ Voor 9% gewijzigd door haarbal op 14-07-2012 14:33 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wou het ook net posten. Maar het is dus legit...

Ik had echt eerst een Bad Company 3 of BF 2142 sequel verwacht... EA weet echt niet van aanpakken, en vanaf nu kan het alleen nog maar downhill gaan met de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 09-10 21:44
Battlefield 4 komt pas volgend jaar hoor maak je niet druk, eerst zal wellicht nog Bad Company 3 komen "_"

Goed dat ze die mooie engine uitmelken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Minaaj schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:34:
Battlefield 4 komt pas volgend jaar hoor maak je niet druk, eerst zal wellicht nog Bad Company 3 komen "_"

Dat hoeft niet eens ze willen weer eens kopers gaan lokken door iets te claimen wat net zoals bij battlefield 3 uitkomt op 2 dagen early acces dusja wie trapt hier nog in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Ze mogen de premium gebruikers ook wel beta access geven imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Minaaj schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:34:

EA heeft al gezegd dat er elke jaar afgewisseld wordt tussen een Medal of Honor en een Battlefield ;)

Dus Battlefield 4 is voor september 2013.
Maar dit slaat nergens op: op 2 jaar kan je heus niet voldoende innovatie teweeg brengen om al een degelijke Battlefield 3 opvolger op poten te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Asgaro schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:37:
[...]

EA heeft al gezegd dat er elke jaar afgewisseld wordt tussen een Medal of Honor en een Battlefield ;)

Maar dit slaat nergens op: op 2 jaar kan je heus niet voldoende innovatie teweeg brengen om al een degelijke Battlefield 3 opvolger te hebben.
Nou meer als de grote concurrent die 2 extra wapens en 3 killstreaks erin stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M4A1 by far. De M16A3 is de beste AR voor assault maar daar is tenminste nog competitie. De M4A1 outclassed gewoon elke carbine.
Asgaro schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:32:
[...]

Wou het ook net posten. Maar het is dus legit...

Ik had echt eerst een Bad Company 3 of BF 2142 sequel verwachtte... EA weet echt niet van aanpakken, en vanaf nu kan het alleen nog maar downhill gaan met de serie.
Dit zegt nog niks, ik vermoed dat BFBC3 er nog steeds komt volgend jaar. Verder is er totaal geen sprake van uitmelken van de BF serie als er elke twee jaar er een komt.

Het tempo van een BF game elke 2 jaar is zelfs nog langzaam te noemen als je kijkt naar de release list.
Wikipedia: Battlefield (series)|

Ik verwacht gewoon een nieuwe BF op Frostbite 2.5 die er nog beter uit ziet en die heel veel goede dingen van BF3 overneemt en verbeterd. BF ligt al zover voor dat ze nu best BFBC3 kunnen maken met wat verbeteringen ten opzichte van BFBC2 en BF3 waarmee het nog steeds een zeer goede game zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
[...]

Maar dit slaat nergens op: op 2 jaar kan je heus niet voldoende innovatie teweeg brengen om al een degelijke Battlefield 3 opvolger op poten te zetten.
Daar geef ik je gelijk in, beter wordt het dan World War 2 op die engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

[...]

Of ze doen als de GT series >:) de even nummers zijn strak en de oneven brengen niet zoveel bij :D Oh GT6 daar koop ik wel een PS5 voor

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ik hoop inderdaad net zoals daniel zegt ze meer met de engine nu kunnnen, je merkte eigenlijk alles als bij de battlefield 3 release dat hij eigenlijk nog te nieuw was. Nacht/dag cycle meer sneeuw maps, betere distruction.
Minaaj schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:40:
[...]

Ze kunnen veel beter een x forgotten hope 2 poorten in de frostbite engine. Die mod was werkelijk geweldig. Een stuk realistischer en moeilijker waardoor de mensen die niks van bakken snel afhaken en je dus wel teamwork krijgt :D

[ Voor 49% gewijzigd door bloodlynx op 14-07-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:39:
[...]

Dit zegt nog niks, ik vermoed dat BFBC3 er nog steeds komt volgend jaar. Verder is er totaal geen sprake van uitmelken van de BF serie als er elke twee jaar er een komt.

Het tempo van een BF game elke 2 jaar is zelfs nog langzaam te noemen als je kijkt naar de release list.
Wikipedia: Battlefield (series)|

Ik verwacht gewoon een nieuwe BF op Frostbite 2.5 die er nog beter uit ziet en die heel veel goede dingen van BF3 overneemt en verbeterd. BF ligt al zover voor dat ze nu best BFBC3 kunnen maken met wat verbeteringen ten opzichte van BFBC2 en BF3 waarmee het nog steeds een zeer goede game zal zijn.
I'm aware dat er om de 2 jaar steeds een nieuwe BF game komt.

Maar ik heb het over het statuut/imago dat een "Battlefield X" game heeft. Battlefield 2 bracht veel innovatie. Battlefield 3 bracht ook voldoende innovatie om van een degelijke Battlefield 2 opvolger te praten. (sommigen zijn hier niet mee akkoord :P )

Ik heb vertrouwen in DICE, maar ik ben bang dat een Battlefield 4 niet dezelfde wow-factor zal geven die BF2 en BF3 bij hun release deden.

Ik hoop zoals jou ook dat er eerst spinoffs komen (zoals dus BFBC3) waar DICE experimenteert. En intussen tegelijkertijd ook nog nieuwe technieken ontwikkeld die dan bedoeld zijn voor de grote Battlefield 4 game.
Dit deden ze ook voor BF3: aan Frostbite 2.0 werd simultaan gewerkt toen ze nog bezig waren met BFBC2 en de Vietnam expansion pack.
Minaaj schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:40:
[...]

Geef ik je gelijk in. Terug naar de WWII setting zou al genoeg vernieuwing bieden ten opzichte van BF3, dus in dat geval zou ik blij zijn. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 14-07-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

bloodlynx schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:41:
Ik hoop inderdaad net zoals daniel zegt ze meer met de engine nu kunnnen, je merkte eigenlijk alles als bij de battlefield 3 release dat hij eigenlijk nog te nieuw was. Nacht/dag cycle meer sneeuw maps, betere distruction.
Andere uitgevers kondigen nu 'nextgen' games aan voor release in 2014, dus 'BF4' zo best wel eens de Frostbyte2 engine wat meer gebruiken op de volgende generatie consoles.

Oftewel BF3 met ultra settings op de PS4/X720. O-)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet er alleen wel even bij bedenken dat toen BF3 zelf werkt gemaakt na BFBC2 de Frostbite 2.0 engine al klaar moet zijn geweest. Je kan geen game maken op een halve engine dus die was er al. Ik denk dat Frostbite 2.5 ook al lang klaar is en dat ze aan Frostbite 3.0 werken of een compleet nieuwe engine.

Verder is die post van de BF4 beta van iemand van de marketing afdeling van Origin. Ik denk niet dat je dan al 1.5 jaar voor een release te horen krijgt wat de volgende game uit een franchise als BF word. Verder is er overduidelijk een fout heeft gemaakt omdat het weg is gehaald. Dit nieuws is allemaal leuk en aardig maar zegt absoluut niks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

DanielWW2 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:55:
Je moet er alleen wel even bij bedenken dat toen BF3 zelf werkt gemaakt na BFBC2 de Frostbite 2.0 engine al klaar moet zijn geweest. Je kan geen game maken op een halve engine dus die was er al. Ik denk dat Frostbite 2.5 ook al lang klaar is en dat ze aan Frostbite 3.0 werken of een compleet nieuwe engine.

Verder is die post van de BF4 beta van iemand van de marketing afdeling van Origin. Ik denk niet dat je dan al 1.5 jaar voor een release te horen krijgt wat de volgende game uit een franchise als BF word. Verder is er overduidelijk een fout heeft gemaakt omdat het weg is gehaald. Dit nieuws is allemaal leuk en aardig maar zegt absoluut niks. ;)
Of is er om dommerikken te vallen en heeft EA ineens een half miljoen preorders op MoH :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

DanielWW2 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:55:

Ik denk het later nog wel terugkomt als 'beta for the next battlefield game'. Op zich wel een goede strategie zodat mensen je MoH en BF games blijven kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:58:
[...]

Ik denk het later nog wel terugkomt als 'beta for the next battlefield game'. Op zich wel een goede strategie zodat mensen je MoH en BF games blijven kopen.
De strategie is gewoon mensen om en om BF en MoH te laten kopen. MoH is de fast pased game en BF3 is de enorme schaal en verbeteringen. Ik denk alleen niet dat MoH zo goed gaat verkopen als BF3 juist omdat het geen verbeteringen bied ten opzichte van BF3. Het geluid is zelfs beduidend slechter te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

DanielWW2 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:02:
[...]

De strategie is gewoon mensen om en om BF en MoH te laten kopen. MoH is de fast pased game en BF3 is de enorme schaal en verbeteringen. Ik denk alleen niet dat MoH zo goed gaat verkopen als BF3 juist omdat het geen verbeteringen bied ten opzichte van BF3. Het geluid is zelfs beduidend slechter te noemen.
MoH heeft één goed deel nodig om blijvend marktaandeel van de CoD franchise af te snoepen en met deze koppeling met BF beta, profiteert de BF franchise ook mee en snoept het nog meer aandeel af. Maar dan moet je dus wel op hetzelfde tempo games blijven uitbrengen als CoD en MoH moet dus niet blijven aanmodderen. Maar dan komt EA vast wel met een andere reboot en ontwikkelaar om games te blijven uitpoepen. :)

Als consument wordt je er niet echt blij van (mindere kwaliteit en je bent relatief toch wat meer geld kwijt als je elk jaar de game + alle DLC koopt). En ook wel jammer voor BF3 spelers, want per nieuwe game verlies je toch een aantal spelers zonder dat je kan overstappen naar een echte opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik vind zelf de SCAR-H en G36C erg fijn spelen, maar zoals al zo vaak gezegd in dit topic heb je statistisch gezien en persoonlijk gezien de beste wapens en die twee willen nogal eens verschillen. Maak een paar tientallen tot honderden kills met alle wapens en je merkt vanzelf welke je zelf het fijnst vindt spelen.
Jay-P schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:08:
Ik denk dat die quote meer over de gameplay gaat.
True, maar wat variatie voor het oog kan ook geen kwaad. Je kunt natuurlijk ook weer niet te veel verwachten voor vijftien euro. :P
Jay-P schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:08:
Hoop alleen dat mensen dan wat meer het extra belang van sommige vlaggen in gaan zien zoals dat dikwijls ontbreekt op Wake en ze het dan maar op onbalans van de map gooien
Breek me de bek niet open. Ben je US, gaan ze als eerste D pakken met vijftien man. Ja, die AA die daar staat is vervelend, maar die rijdt meestal weg van de vlag, en dan is het belang van die vlag nul. Je komt niet er niet weg als C en E nog van de Russen zijn. Pak dan eerst C... maar nee hoor. Het kost inderdaad wat meer moeite (lees: meer deaths, en dat is slecht voor de stats, boohoo), maar als je vanaf het begin C heb je gewoon veel meer kans om te winnen. Vervolgens rijden de RU tanks van A en E naar C, en als je die bij C met z'n allen gesloopt hebt, kan je team met bootjes of de transport-heli bij A en E de verse tanks pakken en daarna die vlaggen cappen. Resten B en D nog. Helaas zie ik dat maar bar weinig gebeuren, maar de keren dat het lukt veeg je die Russen finaal van de map.
Overigens als je een compleet klote team hebt ben je daar zelf ook verantwoordelijk voor. Je kan altijd in chat wat gaan typen over hoe en wat er moet gebeuren en er zijn altijd mensen die het proberen op te lossen mee proberen te spelen
De chat wordt doorgaans volledig genegeerd. Als ik op Karkand als US vlag G heb gecapt en in de chat "Empty tank @ G!" tik, staat die tank er steevast een minuut later nog. Je gaat me niet vertellen dat iedereen wat beters te doen heeft; als je die tank hebt, kun je gegarandeerd E cappen, en als je geluk / een engineer / een niet-oplettend vijandelijk team hebt rij je ook zo door naar D en B. Maar nee, ze spawnen liever als sniper op de base. Je kunt me een hoop vertellen, maar daar doe je helemaal niks aan.

Natuurlijk is er niet altijd één tactiek mogelijk, maar de openingszetten bepalen wel een groot deel van de strijd. Zelfde op Oman, als je als US aan het begin B (met tank) kwijtraakt en G (tank en APC) niet capt, wordt het bijzonder moeilijk om nog te winnen. Met een team vol tyfussniper gaat dat in ieder geval niet lukken.

Ik ga over een uurtje weer los op Oman of Karkand. Iemand zin om te joinen, eventueel met nuttig Teamspeak-gebruik? :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 14-07-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onzin, je kan zonder voice chat of commander systeem geen compleet team gaan aansturen dat geen idee heeft hoe je moet spelen. Ik snap dat jij je wellicht enorm aangevallen voelt omdat jij juist bij de grote groep spelers hoort die een negatieve invloed op het team heeft maar je bent dan niet de juiste persoon om over deze ervaringen mee te praten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:24:
[...]

Onzin, je kan zonder voice chat of commander systeem geen compleet team gaan aansturen dat geen idee heeft hoe je moet spelen. Ik snap dat jij je wellicht enorm aangevallen voelt omdat jij juist bij de grote groep spelers hoort die een negatieve invloed op het team heeft maar je bent dan niet de juiste persoon om over deze ervaringen mee te praten.
Wat ben je weer lekker direct. :+
Verder moet je die chat ook niet meteen afschrijven hoor. Ik merk dat het soms wel degelijk helpt als je je team gaan aansturen via de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:41:
Wat ben je weer lekker direct. :+
Verder moet je die chat ook niet meteen afschrijven hoor. Ik merk dat het soms wel degelijk helpt als je je team gaan aansturen via de chat.
Laten we eerlijk zijn, hij heeft zelf net twaalf uur in het spel zitten. Dan moet je niet vanaf zo'n positie de ervaren spelers gaan aanvallen door te zeggen dat ervaren spelers die klagen enkel met nerd rage bezig zijn en net zo min bijdragen. Echter vaak zijn dit toch de spelers die MCOM's verdedigen, vlaggen cappen en in het algemeen productief bezig zijn. De ervaren speler moet niet verantwoordelijk zijn voor jou persoonlijke ontwikkeling. Hij kan je helpen en je kan hem volgen om te kijken wat hij doet maar dat is niet zijn verantwoordelijkheid.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Tsurany schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:44:
[...]

Laten we eerlijk zijn, hij heeft zelf net twaalf uur in het spel zitten. Dan moet je niet vanaf zo'n positie de ervaren spelers gaan aanvallen door te zeggen dat ervaren spelers die klagen enkel met nerd rage bezig zijn en net zo min bijdragen. Echter vaak zijn dit toch de spelers die MCOM's verdedigen, vlaggen cappen en in het algemeen productief bezig zijn. De ervaren speler moet niet verantwoordelijk zijn voor jou persoonlijke ontwikkeling. Hij kan je helpen en je kan hem volgen om te kijken wat hij doet maar dat is niet zijn verantwoordelijkheid.
Als je die jongen nou een dagje achter je aan laat lopen dan komt het vast allemaal wel goed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:46:
Als je die jongen nou een dagje achter je aan laat lopen dan komt het vast allemaal wel goed. :+
Tuurlijk komt het uiteindelijk wel goed. Alleen ik houd er niet van als iemand die net bij het spel komt kijken de ervaren spelers gaat vertellen dat het hun schuld is, dat ze bezig zijn met nerd rage en enkel aan zichzelf denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:46:
[...]

Achter Tsu aanrennen is een slecht idee. Een malloot die overal naar rent zonder ooit eens te kijken is voldoende. :+

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-07-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
CodeCaster schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:19:
[...]

Breek me de bek niet open. Ben je US, gaan ze als eerste D pakken met vijftien man. Ja, die AA die daar staat is vervelend, maar die rijdt meestal weg van de vlag, en dan is het belang van die vlag nul. Je komt niet er niet weg als C en E nog van de Russen zijn. Pak dan eerst C... maar nee hoor. Het kost inderdaad wat meer moeite (lees: meer deaths, en dat is slecht voor de stats, boohoo), maar als je vanaf het begin C heb je gewoon veel meer kans om te winnen. Vervolgens rijden de RU tanks van A en E naar C, en als je die bij C met z'n allen gesloopt hebt, kan je team met bootjes of de transport-heli bij A en E de verse tanks pakken en daarna die vlaggen cappen. Resten B en D nog. Helaas zie ik dat maar bar weinig gebeuren, maar de keren dat het lukt veeg je die Russen finaal van de map.
Lol, ja heel herkenbaar. Al vind ik D na C nog het meest nuttige punt omdat zodra je D hebt er een heel spawnfestijn losbarst dat voor C gaat. Al gaan ze vaak dan bij de hangar campen om wat Air te stelen, toegegeven, daar ben ik ook niet altijd vies van zeker als de Air units bij de RU sterke spelers hebben(op Wake zijn goede air spelers denk ik het meest belangrijk, zeker in het begin)
CodeCaster schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:19:
[...]

De chat wordt doorgaans volledig genegeerd. Als ik op Karkand als US vlag G heb gecapt en in de chat "Empty tank @ G!" tik, staat die tank er steevast een minuut later nog. Je gaat me niet vertellen dat iedereen wat beters te doen heeft; als je die tank hebt, kun je gegarandeerd E cappen, en als je geluk / een engineer / een niet-oplettend vijandelijk team hebt rij je ook zo door naar D en B. Maar nee, ze spawnen liever als sniper op de base. Je kunt me een hoop vertellen, maar daar doe je helemaal niks aan.

Natuurlijk is er niet altijd één tactiek mogelijk, maar de openingszetten bepalen wel een groot deel van de strijd. Zelfde op Oman, als je als US aan het begin B (met tank) kwijtraakt en G (tank en APC) niet capt, wordt het bijzonder moeilijk om nog te winnen. Met een team vol tyfussniper gaat dat in ieder geval niet lukken.

Ik ga over een uurtje weer los op Oman of Karkand. Iemand zin om te joinen, eventueel met nuttig Teamspeak-gebruik? :Y)
Mijn g knop slijt volgens mij door BF3 het meest (denk aan Sharqi, Oman en idd Karkand)

G!
G!
G!!!!!!!!!

Als je zin hebt, join AUK server ! Zit ik zo over 30min op denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:50:
Achter Tsu aanrennen is een slecht idee. Een malloot die overal naar rent zonder ooit eens te kijken is voldoende. :+
Dat heeft vrijwel altijd succes hoor, enkel spawn jij toevallig net op de verkeerde momenten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:56:
[...]

Dat heeft vrijwel altijd succes hoor, enkel spawn jij toevallig net op de verkeerde momenten :+
Ik doe het zelf ook hoor. En ik heb soms geen geluk met spawns ja. :+
(iets met spawnen en asgaro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Jay-P schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:55:
Al vind ik D na C nog het meest nuttige punt omdat zodra je D hebt er een heel spawnfestijn losbarst dat voor C gaat.
Maar als de Russen alle vlaggen behalve D hebben, kom je amper omhoog bij D vandaan. Snipers in de hangar bij C, snipers achter de heli-spawn, infantry over de heuvel en langs het strand bij C en E vandaan. Als je inf2inf beter bent dan ik (dat is niet heel moeilijk :')), maak je inderdaad misschien nog een kansje, zeker als je team ook meehelpt en niet eveneens gaat liggen snipen, maar om voet aan de grond te houden op Wake heb je zeer zeker minstens één tank nodig.
Als je zin hebt, join AUK server ! Zit ik zo over 30min op denk ik.
Wat is AUK? Ik vind niks. :P

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 14-07-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
EA is wel erg wanhopig hoor dat ze zo'n BF4 BETA advertentie plaatsen en weer weghalen..

Zal me niks verbazen of ze zijn volgend jaar failliet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:51

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jovas schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 16:13:
EA is wel erg wanhopig hoor dat ze zo'n BF4 BETA advertentie plaatsen en weer weghalen..
Tuurlijk niet. Ze gaan gewoon richting Activision, elk jaar een uitgemolken game. En ze verdienen er nog meer aan dan vroeger, da's het ergste.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorig jaar hadden ze wat financiële problemen maar afgelopen kwartaal is zeer positief afgesloten. Afgelopen jaar is gemiddeld genomen ook zeer positief geweest voor EA. Daarnaast heeft EA aardig wat kapitaal achter de hand liggen, genoeg om op korte termijn alle schulden af te lossen. Ik zie dan ook geen enkele reden waarom EA volgend jaar failliet zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Jovas schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 16:13:

Nog steeds zuur... :+

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
CodeCaster schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 16:03:

[...]

Wat is AUK? Ik vind niks. :P
My bad ->

http://battlelog.battlefi...Back-To-Karkand-All-Maps/

Leuke rotation, prima admins(op één na die vind dat je snipers niet van het dek af mag schieten), meestal hoger dan gemiddelde skill (zeker s'avonds) en teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Mavamaarten schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 16:21:
[...]

Tuurlijk niet. Ze gaan gewoon richting Activision, elk jaar een uitgemolken game. En ze verdienen er nog meer aan dan vroeger, da's het ergste.
Ze zullen wel moeten, de aandelen kelderen dramatisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Laatst online: 12-07-2022

Ik heb een bizar probleem met mijn menu in Bf3.

Het is als het ware een 3d ruimte en kan niet verder.

[ Voor 49% gewijzigd door yannickmerckx op 14-07-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sinds wanneer is de G3A3 zo nice? Met die gun was vroeger niks mee te raken zowat :/

[ Voor 21% gewijzigd door Phyxion op 14-07-2012 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:55

scorpie

Supra Addict

Ziet er cool uit Yannic :P
Maare, al geprobeerd alle gamedata te verwijderen en de game + patches opnieuw te installeren?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Laatst online: 12-07-2022
scorpie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:04:
Ziet er cool uit Yannic :P
Maare, al geprobeerd alle gamedata te verwijderen en de game + patches opnieuw te installeren?
Vermits ik alles moet downloaden en bijna over men download limiet zit (België) probeer dit liever niet.
Ik moet wel vermelden dat ik de russia extended edition heb en heb hem in het Engels proberen zetten.

Het is wel een verse installatie en vorige keer lukte het perfect om de taal in het Engels te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:55

scorpie

Supra Addict

Vreemd, maar dit heb je dus iedere keer als je het spel opstart? Zou EA dan even bellen om te vragen wat je kunt proberen. Ik zou dan wel een vergoeding voor je data-limiet-overschrijding vragen als je dat van hun moet doen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:10
Hier iemand die na jaaaren weer ns een game kocht, voor de multiplayer ja, singleplayer is nogal saai. Vraag me wel af of ik deze of MW2 had moeten nemen voor de mulit. Want? Vind het aantal bevolkkte servers nogal tegenvallen, als ik dat vergelijk met de tijd dat ik Q2 en BF1942 enzo wel 'ns deed (nee ik zal nooit een echte gamer worden). Steam had ik een hekel aan, daar werkt op zich mijn CS nog op, maar niet installt staan.Origin vind ik dan veel minder irri, gewoon via een browser plugin, mwwa mij best. En BF3, dat ik hem kocht..... puur ook mee te maken dat ik em voor 22.50 kon krijgen, 35+ is voor iemand die er weinig om geeft gewoon veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je had MW3 moeten nemen, dan kon je dat topic vol spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-02-2024
Voor iedereen waarmee de 350+ headshot met de L96 nog niet gelukt is: Zorg ervoor dat je in het RU team komt op Sharqi Peninsula. Ga dan met een bipot een beetje achter de base zitten campen en binnen een minuut schiet je zo een headshot bij iemand die op G zit te campen. 575 meter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjah schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:20:
Hier iemand die na jaaaren weer ns een game kocht, voor de multiplayer ja, singleplayer is nogal saai. Vraag me wel af of ik deze of MW2 had moeten nemen voor de mulit. Want? Vind het aantal bevolkkte servers nogal tegenvallen, als ik dat vergelijk met de tijd dat ik Q2 en BF1942 enzo wel 'ns deed (nee ik zal nooit een echte gamer worden). Steam had ik een hekel aan, daar werkt op zich mijn CS nog op, maar niet installt staan.Origin vind ik dan veel minder irri, gewoon via een browser plugin, mwwa mij best. En BF3, dat ik hem kocht..... puur ook mee te maken dat ik em voor 22.50 kon krijgen, 35+ is voor iemand die er weinig om geeft gewoon veel.
je moet de filters goed instellen ;)
vooral de slots en hoeveel open slots een server moet hebben, moet je goed instellen.
als je niks insteld en je druks op zoeken, dan krijg je heel weinig servers te zien.
maar zodra je 64 man, 1 -5 open slots, Conquest large, conquest large assault en je hebt veel meer servers.
ik heb 50 in mijn history staan en nog steeds speel ik iedere avond op andere servers (nu en dan)
ik denk dat je MW3 bedoelt ipv MW2. want anders had je helemaal geen servers meer ;)

kom op Teamspeak voeg wat mensen toe en je zal zien dat er genoeg servers zijn waar we op spelen.

net nog 2 lekkere potjes gehad. 1x als heli gunner met een goede heli pilot.
daarna 1 potje alleen maar in de Mobile anti air gezeten.
2 nieuwe unlocks vrijgespeeld en goed gewonnen, omdat ze niks in de lucht meer konden doen.
wat heeft die MAA een groot bereik zeg, maar wil het niet overpowerd noemen, want als ze een soflam op hadden gezet was het een stuk lastiger geweest voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ok tx.

tsuranie: autistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjah schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:06:
Ok tx.

Nee, alleen jou manier van typen is zeer irritant Je gaat van de hak op de tak en je stelt eigenlijk geen enkele vraag in die lap tekst. Een gestructureerd verhaal zit er niet in. Volgens mij wil je weten wat je fout doet aan filters om servers te vinden? Dat is het enige wat ik zo'n beetje eruit op kan maken. Enige wat ik daar op kan zeggen is om 1-5 spelers aan te vinken, dan vind je enorm veel volle servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Sjah schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:06:
Ok tx.

Trek het je niet aan. Als je dit topic volgt dan weet je: "Tsurany knows all" 8)

Hij zegt ook wel ware dingen. Serverfilters goed instellen en je vindt heel veel volle servers. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Help!!!! op 14-07-2012 20:19 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:18:
[...]

Trek het je niet aan. Als je dit topic volgt dan weet je: "Tsurany knows all" 8)

Hij zegt ook wel ware dingen. Serverfilters goed instellen en je vindt heel veel volle servers. :)
En dat in twijfel trekken is altijd leuk. :+
Oh en autisme gebruiken in deze context is niet bepaald gepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Zal dat even uitleggen: ik kom hier als BF3 noob/welwillend_ongetalenteerd-geinteresseerd , deel mijn ervaringen uit behoefte (yup dat is mijmeren waar niet iedereen op zit te wachten, maar als een game net uit is mijmert bijna iedereen over zijn nieuwe aanwinst), en word dan weggejaagd, althans gewoon lomp bejegend. Dat leg ik uit als : wij zitten erg in onze game, en jij moet wegblijven, dat noem ik enigszins autistisch zonder iemand ook maar echt met die diagnose te willen opzadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Sjah schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:33:
Zal dat even uitleggen: ik kom hier als BF3 noob/welwillend_ongetalenteerd-geinteresseerd , deel mijn ervaringen uit behoefte (yup dat is mijmeren waar niet iedereen op zit te wachten, maar als een game net uit is mijmert bijna iedereen over zijn nieuwe aanwinst), en word dan weggejaagd, althans gewoon lomp bejegend. Dat leg ik uit als : wij zitten erg in onze game, en jij moet wegblijven, dat noem ik enigszins autistisch zonder iemand ook maar echt met die diagnose te willen opzadelen.
Zie het gewoon als positiefe feedback :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijmeren, zoals jij het noemt, is gewoon erg lastig voor anderen aangezien het nou niet duidelijk is wat je met je post wilt. Wat wil je van ons weten? Ik lees enkel wat over servers die tegenvallen en dat je Steam niet fijn vind. Als je concrete vragen of opmerkingen neer zet kan je die ervaringen een stuk beter delen. Nu moeten we jou post ontcijferen om te kijken wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Sjah schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:33:
Zal dat even uitleggen: ik kom hier als BF3 noob/welwillend_ongetalenteerd-geinteresseerd , deel mijn ervaringen uit behoefte (yup dat is mijmeren waar niet iedereen op zit te wachten, maar als een game net uit is mijmert bijna iedereen over zijn nieuwe aanwinst), en wordt dan weggejaagd, althans gewoon lomp bejegend. Dat leg ik uit als : wij zitten erg in onze game, en jij moet wegblijven, dat noem ik enigszins autistisch zonder iemand ook maar echt met die diagnose te willen opzadelen.
Om nou gelijk te sticker "autistisch" op iemand z'n hoofd te plakken vind ik een beetje te ver gaan als je net je eerste post geplaatst hebt in dit topic en de anderen dus nog niet zo goed kent.
Misschien had je beter even een paar pagina's van dit topic door kunnen lezen, want ik heb het idee dat je dit niet gedaan hebt.
Had je dit echter wel gedaan, dan was je zelf wel tot de ontdekking gekomen dat Tsurany "alles weet" en dat je daar het beste niet tegenin kunt gaan.
Doe je dit wel dan ontstaat er vaak een zeer felle discussie die tot in den treure doorgaat.
En wat die servers betreft, je had wss idd verkeerde filtersettings aanstaan want ik krijg toch echt een behoorlijke lijst als ik op "refresh and save filter druk".
Wat ook kan helpen is dat je even naar beneden scrolled zodat er meer servers geladen worden en dat je vervolgens op het tabje "players" klikt zodat de (bijna) volle servers bovenaan komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nouja, ik hou mijn mond nu maar, want anders ben ik echt aan spammen, mijn vragen waren dus:

1 waarom zo weinig mensen op de server , zitten ze allemaal bij MW3 (antwoord heb ik nu)

2 Steam vind ik niet leuk nee, positief ben ik over Origin. ;)
Pagina: 1 ... 54 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.