Thorack schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:52:
Wat is het beste engineer wapen volgens jullie en waarom.
Ik ben recent wat meer van de recon class afgestapt, aangezien recon semi auto en bolt is heb ik geen idee wat nu een goed full auto wapen is.
Ik vind zelf de SCAR-H en G36C erg fijn spelen, maar zoals al zo vaak gezegd in dit topic heb je statistisch gezien en persoonlijk gezien de beste wapens en die twee willen nogal eens verschillen. Maak een paar tientallen tot honderden kills met alle wapens en je merkt vanzelf welke je zelf het fijnst vindt spelen.
True, maar wat variatie voor het oog kan ook geen kwaad. Je kunt natuurlijk ook weer niet te veel verwachten voor vijftien euro.

Breek me de bek niet open. Ben je US, gaan ze als eerste D pakken met vijftien man. Ja, die AA die daar staat is vervelend, maar die rijdt meestal weg van de vlag, en dan is het belang van die vlag nul. Je komt niet er niet weg als C en E nog van de Russen zijn. Pak dan eerst C... maar nee hoor. Het kost inderdaad wat meer moeite (lees: meer deaths, en dat is slecht voor de stats, boohoo), maar als je vanaf het begin C heb je gewoon veel meer kans om te winnen. Vervolgens rijden de RU tanks van A en E naar C, en als je die bij C met z'n allen gesloopt hebt, kan je team met bootjes of de transport-heli bij A en E de verse tanks pakken en daarna die vlaggen cappen. Resten B en D nog. Helaas zie ik dat maar bar weinig gebeuren, maar de keren dat het lukt veeg je die Russen finaal van de map.
Postius schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:15:
Overigens als je een compleet klote team hebt ben je daar zelf ook verantwoordelijk voor. Je kan altijd in chat wat gaan typen over hoe en wat er moet gebeuren en er zijn altijd mensen die het proberen op te lossen mee proberen te spelen
De chat wordt doorgaans volledig genegeerd. Als ik op Karkand als US vlag G heb gecapt en in de chat
"Empty tank @ G!" tik, staat die tank er steevast een minuut later nog. Je gaat me niet vertellen dat iedereen wat beters te doen heeft; als je die tank hebt, kun je gegarandeerd E cappen, en als je geluk / een engineer / een niet-oplettend vijandelijk team hebt rij je ook zo door naar D en B. Maar nee, ze spawnen liever als sniper op de base. Je kunt me een hoop vertellen, maar daar doe je helemaal niks aan.
Natuurlijk is er niet altijd één tactiek mogelijk, maar de openingszetten bepalen wel een groot deel van de strijd. Zelfde op Oman, als je als US aan het begin B (met tank) kwijtraakt en G (tank en APC) niet capt, wordt het bijzonder moeilijk om nog te winnen. Met een team vol tyfussniper gaat dat in ieder geval niet lukken.
Ik ga over een uurtje weer los op Oman of Karkand. Iemand zin om te joinen, eventueel met nuttig Teamspeak-gebruik?
[
Voor 5% gewijzigd door
CodeCaster op 14-07-2012 15:33
]