Tja, ik geef toe dat zulke types zowat onmogelijk uit de lucht te halen zijn met stingers maar door te locken en te schieten creëer je in ieder geval wat ruimte en dwing je ze om terug te trekken, elke goeie jet piloot gaat niet rondjes draaien als die continu een lock geluid hoort, die zal of below radar duiken of zich terugtrekken en waarschijnlijk beide, zo creëer je ook mogelijkheden en ruimte voor je team(MAA missiles, friendly jet of gewoon een klein beetje tijd om ergens met je jeep een vlag te bereiken).
[edit]wbt dat battlereport, dat vind ik dan toch wel enigzins laffe piloten, zitten waarschijnlijk continu met twee jets in de lucht. Ik heb zulk soort types ook al is op rush gezien, gaan ze met zn tweëen in de frogfoots zitten en spreken dan af elkaar niet af te schieten, tja dan wordt nogal easy kills op de grond.
[edit]wbt dat battlereport, dat vind ik dan toch wel enigzins laffe piloten, zitten waarschijnlijk continu met twee jets in de lucht. Ik heb zulk soort types ook al is op rush gezien, gaan ze met zn tweëen in de frogfoots zitten en spreken dan af elkaar niet af te schieten, tja dan wordt nogal easy kills op de grond.
[ Voor 23% gewijzigd door Jay-P op 23-06-2012 21:42 ]