Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Tja, ik geef toe dat zulke types zowat onmogelijk uit de lucht te halen zijn met stingers maar door te locken en te schieten creëer je in ieder geval wat ruimte en dwing je ze om terug te trekken, elke goeie jet piloot gaat niet rondjes draaien als die continu een lock geluid hoort, die zal of below radar duiken of zich terugtrekken en waarschijnlijk beide, zo creëer je ook mogelijkheden en ruimte voor je team(MAA missiles, friendly jet of gewoon een klein beetje tijd om ergens met je jeep een vlag te bereiken).

[edit]wbt dat battlereport, dat vind ik dan toch wel enigzins laffe piloten, zitten waarschijnlijk continu met twee jets in de lucht. Ik heb zulk soort types ook al is op rush gezien, gaan ze met zn tweëen in de frogfoots zitten en spreken dan af elkaar niet af te schieten, tja dan wordt nogal easy kills op de grond.

[ Voor 23% gewijzigd door Jay-P op 23-06-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zou zulke mensen dan sieren als eentje naar het andere team wisselt en daar gaat vliegen. Twee zulke piloten aan een kant en de rest kan niks meer uithalen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Tja, op zich denk ik er zo ook over maar een beetje hypocriet is dat natuurlijk ook wel(geldt ook voor mezelf) want als jij met je 'zorgvuldig' uitgekozen goeie vriendjes in een squad zit en de boel ownt durf ik te wedden dat jij ook niet gaat switchen omwille van de balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:27
Wie gaat er nou switchen als je in een winnend team zit? Ik doe het iig nooit als ik in m'n eentje ben. Hoogstens als ik op m'n clanserver speel en geen zin meer heb in die baserape die al een paar potjes gaande is, dan switch ik wel met een full squad.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theburninglink schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 22:53:
Wie gaat er nou switchen als je in een winnend team zit? Ik doe het iig nooit als ik in m'n eentje ben. Hoogstens als ik op m'n clanserver speel en geen zin meer heb in die baserape die al een paar potjes gaande is, dan switch ik wel met een full squad.
Ik wissel wel eens in mijn eentje naar het verliezende team als ik denk dat ze wel een kans maken en alleen wat hulp nodig hebben.
Als het kansloos is dan blijf ik zitten omdat ik me niet vrijwillig verrot laat schieten. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Daarom geef ik ook aan dat ik het met een squad nog wel wil wagen, in je eentje kun je vaak/meestal niet veel uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
YouTube: Battlefield 3 PTFO HACKUSATION DRAMA
Beetje triest dat mensen hun handen moeten opnemen omdat ze vinden dat mensen cheaten die hun kunnen killen...
Het wordt toch steeds erger?

[ Voor 11% gewijzigd door bloodlynx op 23-06-2012 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou SPM is ook niks meer waard als stat. Door al die 2x XP weekenden en QC is het nu zo makkelijk geworden om het op te krikken dat je er niet eens meer naar moet kijken. Het is nog makkelijker dan TDM.
Vandaag is die van mij van 561 naar 577 gegaan in z'n 10 potjes. Dat is dus z'n 1.5 per game van ongeveer 15 minuten...
bloodlynx schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:52:
YouTube: Battlefield 3 PTFO HACKUSATION DRAMA
Beetje triest dat mensen hun handen moeten opnemen omdat ze vinden dat mensen cheaten die hun kunnen killen...
Het wordt toch steeds erger?
€5 dat het RivaLXfactor was die met de hackusations gooit omdat hij geownt werd...

[ Voor 41% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-06-2012 00:10 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:54:
Nou SPM is ook niks meer waard als stat. Door al die 2x XP weekenden en QC is het nu zo makkelijk geworden om het op te krikken dat je er niet eens meer naar moet kijken. Het is nog makkelijker dan TDM.
Vandaag is die van mij van 561 naar 577 gegaan in z'n 10 potjes. Dat is dus z'n 1.5 per game van ongeveer 15 minuten...
Is het ook nooit geweest.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Tsurany schreef op zondag 24 juni 2012 @ 00:03:
[...]

Zegt vooral veel over welke maps je precies speelt en welke classes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zondag 24 juni 2012 @ 00:03:
[...]

Nog minder. ;)
Er was namelijk wel een verschil tussen 200 en 800. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mensen hopelijk mag ik dit hier vragen: als ik in de serverbrowser op GoT zoek voor een server, vind ik niks. iemand? Of zijn er alleen CQ servers van GoT nu?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:53

thommich

Belg

DAMAGE schreef op zondag 24 juni 2012 @ 00:56:
Mensen hopelijk mag ik dit hier vragen: als ik in de serverbrowser op GoT zoek voor een server, vind ik niks. iemand? Of zijn er alleen CQ servers van GoT nu?
je moet zoeken op gotbf3.nl

Maar ze staan allemaal al weken leeg hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 20:17:
[...]

Het is natuurlijk ook de rol van assault. Wat dat betreft is het jammer dat assault ook medic is. Op zich zou het voor engineers en recons iets makkelijker mogen worden om punten te halen. Spotten meer waard maken (ik vind het echt heerlijk als er een paar T-ugs zijn als ik andere klasse speel), engineer op een of andere manier nuttiger maken in kleine maps...
Mee eens!
Ik speel vooral Assault en Engineer. Support en Recon speel ik nauwelijks. De ene reden is omdat ik de LMGs of snipers niet echt aangenaam vind, maar de andere reden is omdat ik er merkbaar minder puntjes mee kan sprokkelen waardoor ik moeilijk in de top 5 ofzo in een match eindig.

In BFBC2 speelde ik ook voornamelijk Assault. Maar daar had je geen defibrillators. Ik kan me nu niet goed herinneren of je daar als Assault ook meer voordeel had dan andere classen (op gebied van puntjes scoren), maar ik denk van niet.

Vooral bij de Recon in BF3 zijn de points die je kunt krijgen via je gadgets, ondermaats. Wat heb je daar? Een MAV, spawn beacon, ... maar al die zaken kunnen je niet direct een groot pak punten geven.
Als je dan ziet naar andere classes:
Assault: defibs zorgen voor veel points
Engineer: rockets die bij het destroyen van een tank veel points geven
Support: C4 dat handig ingezet kan worden (vehicles, gebouwen)

Maar bij Recon heb je dit niet echt, en daar zou Dice iets aan moeten doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Asgaro op 24-06-2012 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Asgaro schreef op zondag 24 juni 2012 @ 01:23:
[...]

Vooral bij de Recon in BF3 zijn de points die je kunt krijgen via je gadgets, ondermaats. Wat heb je daar? Een MAV, spawn beacon, ... maar al die zaken kunnen je niet direct een groot pak punten geven.
Als je dan ziet naar andere classes:
Assault: defibs zorgen voor veel points
Engineer: rockets die bij het destroyen van een tank veel points geven
Support: C4 dat handig ingezet kan worden (vehicles, gebouwen)

Maar bij Recon heb je dit niet echt, en daar zou Dice iets aan moeten doen.
Onzin dit, in elke rush match heb je een recon nodig, zijn spawn beacon geven een enorm groot voordeel als je ze goed gebruikt, daarnaast is de mav of de dat kleine radartje enorm handig om te hebben. Sniper heeft ook genoeg close range guns om mee te kunnen doen.
Bijv. op damavandpeak als je daar een spawn beacon als sniper in het begin zet en je laat je squad erop spawnen dat is iedereen binnen no time bij de mcom. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op zondag 24 juni 2012 @ 02:02:
[...]

Onzin dit, in elke rush match heb je een recon nodig, zijn spawn beacon geven een enorm groot voordeel als je ze goed gebruikt, daarnaast is de mav of de dat kleine radartje enorm handig om te hebben. Sniper heeft ook genoeg close range guns om mee te kunnen doen.
Bijv. op damavandpeak als je daar een spawn beacon als sniper in het begin zet en je laat je squad erop spawnen dat is iedereen binnen no time bij de mcom. >:)
Ja, dat ze nuttig zijn ben ik volledig mee akkoord.
Maar feit is dat de Recon die ze opzet er niet veel punten voor krijgt, en dat vind ik jammer. Per spawn is het 10 of 50 points als ik me goed herinner? Zou toch wel veel hoger mogen.
En bij de MAV zou de Recon ook points moeten krijgen per getagde enemy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
DanielWW2 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:54:

[...]

€5 dat het RivaLXfactor was die met de hackusations gooit omdat hij geownt werd...
Omdat hij iets verkeerds heeft gezegd worden er meteen met vooroordelen gesmeten? Of mocht je hem net als ik al nooit helemaal? :*)

Om welke match gaat het eigelijk?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Asgaro schreef op zondag 24 juni 2012 @ 02:07:
Maar feit is dat de Recon die ze opzet er niet veel punten voor krijgt, en dat vind ik jammer. Per spawn is het 10 of 50 points als ik me goed herinner? Zou toch wel veel hoger mogen.
PDW of Shotgun + een M9/MP443 = Recon unlocken en heeeeel snel ook nog eens :)
Als je de T-UGS eenmaal hebt dan vliegen de punten binnen !!!

Ik heb alles unlocked zonder ook maar 1 keer een sniper schot te lossen :*)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als sniper heb je wel marksman bonus als je op wat afstand kills maakt. Als je op een afstand zit waardoor deze boven de 100 uitkomt lopen de punten wel binnen en kun je gewoon hoog eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op zondag 24 juni 2012 @ 02:07:
[...]

bij de mav krijg je ook gewoon punten. ik vindt het juist goed dat je niet zoveel punten krijgt met de tugs en mavs. anders gaat iedereen recon spelen omdat ze zoveel puntjes willen halen.
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 08:33:
Als sniper heb je wel marksman bonus als je op wat afstand kills maakt. Als je op een afstand zit waardoor deze boven de 100 uitkomt lopen de punten wel binnen en kun je gewoon hoog eindigen.
ja, maar als iemand aangeeft moeite te hebben met de recon class, dan ga je toch ook geen sniper spelen. maar gewoon met PDW of Shotguns.
mijn langste headshot is 384 meter. ;) speel vrijwel noot met een sniper rifle, speel wel soms met de recon om te spotten etc, maar verder niks bijzonders

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:58
nero355 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 04:12:
[...]

PDW of Shotgun + een M9/MP443 = Recon unlocken en heeeeel snel ook nog eens :)
Als je de T-UGS eenmaal hebt dan vliegen de punten binnen !!!

Ik heb alles unlocked zonder ook maar 1 keer een sniper schot te lossen :*)
Op TDM of metro werkt dat wel ja >:)

@Pykow Op zich heb je wel gelijk want de punten voor T-Ugs en MAV zijn bijna gratis. Waarschijnlijk zou het al een stuk meer balanced zijn als soflam assists enorm veel meer werden beloond.

Maar bijvoorbeeld alleen squad spawn op recon en dan meer punten daarvoor (en voor spawn beacon) lijkt me ook wel wat.

[ Voor 29% gewijzigd door Makkelijk op 24-06-2012 10:13 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Makkelijk schreef op zondag 24 juni 2012 @ 10:11:
Op TDM of metro werkt dat wel ja >:)
Ziba Tower, helemaal bovenin, achter de bar die daar zit is ook succes gegarandeerd voor T-UGS, zeker op een volle 48 slots server! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik rectificeer: TDM, metro of CQD ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Makkelijk op 24-06-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
rickyy schreef op zondag 24 juni 2012 @ 02:38:
[...]

Omdat hij iets verkeerds heeft gezegd worden er meteen met vooroordelen gesmeten? Of mocht je hem net als ik al nooit helemaal? :*)

Om welke match gaat het eigelijk?
Ik heb al veel meer gelezen dat het rivalxfactor is, daarnaast past het op zich best bij zijn ego om te gaan janken dat mensen hacken als hij geowned wordt. Jackfrags moest zowat alles opnemen wat hij aan het doen was, ook zijn hand met een camera en een webcam voor zijn scherm en ook nog recorden en live streamen anders wilde ze de final van PTFO niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Tsurany schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:01:
Kijken jullie ook allemaal elke avond GTST?
Nee wel VI maar dat is tegenwoordig bijna hetzelfde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Iemand die de speciale dogtag al heeft? Ik ben er al een aantal tegengekomen die de dogtag hebben, maar het lukte met nooit hem te pakken. Is er iemand die deze dogtag heeft die ik even een keertje zou mogen knifen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die dogtag is enkel voor mensen die echt veel bijdragen aan de community, die zal je hier niet vinden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Tsurany schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:21:
Die dogtag is enkel voor mensen die echt veel bijdragen aan de community, die zal je hier niet vinden hoor.
Dus je kan die niet afnemen door iemand te knifen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:26:
Dus je kan die niet afnemen door iemand te knifen?
Je kan uberhaupt geen dogtags afnemen door te knifen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:45
(jarig!)
Tsurany schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:30:
[...]

Je kan uberhaupt geen dogtags afnemen door te knifen.
Je kunt ze wel afnemen je kunt ze alleen niet dragen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerGio schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:31:
Je kunt ze wel afnemen je kunt ze alleen niet dragen
Dus je kunt ze niet afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Tsurany schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:34:
[...]

Dus je kunt ze niet afnemen.
En wat is dan dat geen ik telkens vast heb in mijn hand als ik iemand knife? Is dat geen dogtag dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:38:
En wat is dan dat geen ik telkens vast heb in mijn hand als ik iemand knife? Is dat geen dogtag dan?
Als je zo pietje precies wilt zijn moet je dat zelf weten. Maar zolang je er vervolgens geen zak mee kan doen en hem niet zelf kan gebruiken zou ik niet zeggen dat je hem hebt afgenomen. Je krijgt een lijstje met welke dogtags je bent tegengekomen en that's it. Je kan ze niet gebruiken en je kan er verder ook niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Tsurany schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:45:
[...]

Als je zo pietje precies wilt zijn moet je dat zelf weten. Maar zolang je er vervolgens geen zak mee kan doen en hem niet zelf kan gebruiken zou ik niet zeggen dat je hem hebt afgenomen. Je krijgt een lijstje met welke dogtags je bent tegengekomen en that's it. Je kan ze niet gebruiken en je kan er verder ook niks mee.
Inderdaad in bfbc2 wist je nog van wie ze waren, maar nu zie je gewoon een plaatje en dan 30x zegt ook niet bijzonder veel. Vind het jammer dat ze de naam hebben weggehaald was toch wel wat leuker >:)

[ Voor 6% gewijzigd door bloodlynx op 24-06-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
bloodlynx schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:47:
[...]

Inderdaad in bfbc2 wist je nog van wie ze waren, maar nu zie je gewoon een plaatje en dan 30x zegt ook niet bijzonder veel. Vind het jammer dat ze de naam hebben weggehaald was toch wel wat leuker >:)
Dus de dogtag je die vast hebt als je iemand knifed staat dan gewoon bij de lijst van dogtags, maar je kan hem zelf niet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Qlii256 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:48:
[...]

Dus de dogtag je die vast hebt als je iemand knifed staat dan gewoon bij de lijst van dogtags, maar je kan hem zelf niet gebruiken?
Je kan hem pas gebruiken doorgaans als je hem zelf unlocked hebt anders zit er een slotje op(ik weet niet zeker of het bij allemaal zo werkt wel 90%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
(jarig!)
Tsurany schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:45:
[...]

Maar dat doet niks af van het feit dat je ze hebt afgenomen. Het is namelijk zo dat er duidelijk staat dat de dog tags "taken' Voor de duidelijkheid afbeelding hiervan toegevoegd met het desbetreffende woord omcirkelt

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/75611562/Battlefield%203.png

Daarnaast als we dat gaan vertalen gebruikende Vertalen.nu:

http://www.vertalen.nu/ve...=en&naar=nl&vertaal=taken

Dan staat daar duidelijk het woord afnemen. Dat je alleen je unlocked dog tags kunt selecteren doet niks af van het feit dat je de rest niet af kan nemen. Ze staan immers in je verzameling

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zeg ik toch? Als je zo pietje precies wilt zijn moet je dat zelf weten. Alleen ik vind 'taken' een waardeloze term aangezien je niks hebt afgenomen. Die ander heeft hem gewoon nog, wat al betekend dat hij niet afgenomen is, en jij hebt enkel ergens in een lijstje staan dat jij iemand met die dogtag geknifed hebt, wat betekent dat hij niet in jou bezit is gekomen.
Dus iemand raakt iets niet kwijt en datgene is niet in jou bezit. Dat noem ik niet 'taken' ofwel 'afgenomen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:44

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jezus, jij kan ook overal moeilijk om doen he :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Mavamaarten schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:36:
Jezus, jij kan ook overal moeilijk om doen he :+
Hij heeft deze keer wel gelijk, je neemt hem niet af je krijgt gewoon te zien dat je iemand hebt geknifed die toevallig die dogtag had. Je weet niet eens wie het was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou het probleem met taken/afnemen is dus dat mensen denken dat je die dogtags dan zelf kan dragen terwijl dat niet zo is. Het onjuist gebruiken van zulke termen zorgt voor verwarring en dat is dus het probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:50:
[...]

Je kan hem pas gebruiken doorgaans als je hem zelf unlocked hebt anders zit er een slotje op(ik weet niet zeker of het bij allemaal zo werkt wel 90%).
Dit werkt 100% zo, anders kan jij met een dogtag van een premium user rond lopen of van een dice medewerker, zonder er daadwerkelijk iets te mee te maken.
je moet ze zelf unlocken en dogtags die je nog niet had die komen op je pagina te staan , waar 99% niet eens naar kijkt. Dus ook die mensen die voor de DiCE dogtag gaan hebben er niks aan.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
(jarig!)
Tsurany schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:18:
Dat zeg ik toch? Als je zo pietje precies wilt zijn moet je dat zelf weten. Alleen ik vind 'taken' een waardeloze term aangezien je niks hebt afgenomen. Die ander heeft hem gewoon nog, wat al betekend dat hij niet afgenomen is, en jij hebt enkel ergens in een lijstje staan dat jij iemand met die dogtag geknifed hebt, wat betekent dat hij niet in jou bezit is gekomen.
Dus iemand raakt iets niet kwijt en datgene is niet in jou bezit. Dat noem ik niet 'taken' ofwel 'afgenomen'.
Ten eerste was dat eerste pietje precies niet tegen mij maar tegen iemand anders.Daarbij speel het alsjeblieft niet op de persoon maar houd het algemeen. Daarbij staat duidelijk in het topic FAQ toon respect voor anderen. Daarbij hoort ook mensen respecteren die jou proberen iets duidelijk te maken en die niet meteen pietje precies te noemen omdat die met feiten onderbouwen waarbij ze gelijk hebben en niet hun mening in de groep gooien waarbij ze verwachten dat hun mening meteen een feit is.

Ten tweede hadden we het over de afnemen in de definitie van het spel en niet over jou definitie van afnemen. Dit is toch immers het forum over het spel. dus in dit geval was afnemen de juiste term voor de vraag. Je wist immers wat ermee bedoelt werd.
Tsurany schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:39:
Nou het probleem met taken/afnemen is dus dat mensen denken dat je die dogtags dan zelf kan dragen terwijl dat niet zo is. Het onjuist gebruiken van zulke termen zorgt voor verwarring en dat is dus het probleem :)
Daar heb je misschien gelijk in misschien was de term collected een betere term geweest,

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerGio schreef op zondag 24 juni 2012 @ 14:00:
Ten eerste was dat eerste pietje precies niet tegen mij maar tegen iemand anders.Daarbij speel het alsjeblieft niet op de persoon maar houd het algemeen. Daarbij staat duidelijk in het topic FAQ toon respect voor anderen. Daarbij hoort ook mensen respecteren die jou proberen iets duidelijk te maken en die niet meteen pietje precies te noemen omdat die met feiten onderbouwen waarbij ze gelijk hebben en niet hun mening in de groep gooien waarbij ze verwachten dat hun mening meteen een feit is.
Als je er niet tegen kan om pietje precies genoemd te worden als je met vertaalsites en letterlijke definities van woorden komt moet je ook niet op die manier discussiëren. Pietje precies is op geen enkele manier op te vatten als belediging. Daarnaast noem ik ook niemand pietje precies maar zeg ik enkel dat als mensen pietje precies willen zijn dat van mij mag.

Daarnaast kan je niet twisten over een woord zoals 'afnemen', dat woord heeft een definitie en op de manier waarop het hier gebruikt wordt is afnemen een onjuist woord. Afgezien nog van het feit dat 'taken' en 'afnemen' verschillende woorden zijn en een andere definitie hebben. En ja, dan ben ik nu pietje precies aan het zijn.

Punt is dat je dogtags van anderen die je geknifed hebt niet zelf kan gebruiken en je enkel een lijstje krijgt waar je een beetje naar kan kijken en op kan fappen.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 24-06-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ok jongens, ik zal het jullie nog 1 keer uitleggen. Omdat jullie zo blijven doorvragen naar een orakel...
---

Zoals jullie weten is battlefield 3 een realistische oorlogssimulator. En net als in het echt lopen soldaten dus altijd met zo'n jetser rond.
Afbeeldingslocatie: http://www.specnetdistribution.com/product_images/t/638/G2410__81131_zoom.jpg
Maar dan een military grade versie met flashdrive en accu.

Zoals jullie waarschijnlijk ook weten is het in het leger een algemene praktijk om, nadat je iemand zijn strot door hebt gesneden, zijn dogtags af te nemen en deze even te scannen. Je legt de dogtag dan terug bij de dode, voor zijn karma.

Vandaar dat je de dogtags wel kan bekijken, maar niet kan dragen. Ze zijn immers enkel digitaal opgeslagen.
Dus zoals tsurany zegt is taken het verkeerde woord, er had gewoon scanned moeten staan. Foutje, kan gebeuren. Is vast door Belgen, Finnen of Zweden gemaakt ofzo dat battlelog.

[ Voor 10% gewijzigd door Makkelijk op 24-06-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk schreef op zondag 24 juni 2012 @ 14:57:
Ok jongens, ik zal het jullie nog 1 keer uitleggen. Omdat jullie zo blijven doorvragen naar een orakel...
---

Zoals jullie weten is battlefield 3 een realistische oorlogssimulator. En net als in het echt lopen soldaten dus altijd met zo'n jetser rond.
Authentiek, niet realistisch. ;)
Voor de rest:

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
bloodlynx schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:06:
[...]

Nee wel VI maar dat is tegenwoordig bijna hetzelfde :+
Staat die wedstrijd op youtube tegen RivalX? Ik zou 'm graag geowned zien worden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
(jarig!)
Tsurany schreef op zondag 24 juni 2012 @ 14:17:
[...]

Als je er niet tegen kan om pietje precies genoemd te worden als je met vertaalsites en letterlijke definities van woorden komt moet je ook niet op die manier discussiëren. Pietje precies is op geen enkele manier op te vatten als belediging. Daarnaast noem ik ook niemand pietje precies maar zeg ik enkel dat als mensen pietje precies willen zijn dat van mij mag.
Je mist duidelijk het punt. Het punt gaat niet over het feit dat ik het wel of niet leuk vind dat ik een pietje precies genoemd wordt. Het punt gaat over dat jij mensen persoonlijk aanvalt op hun manier van discussiëren en geen ruimte laat voor iemand anders zijn mening. Dat wordt bedoelt met toon respect voor anderen.
Daarnaast kan je niet twisten over een woord zoals 'afnemen', dat woord heeft een definitie en op de manier waarop het hier gebruikt wordt is afnemen een onjuist woord. Afgezien nog van het feit dat 'taken' en 'afnemen' verschillende woorden zijn en een andere definitie hebben. En ja, dan ben ik nu pietje precies aan het zijn.
Afnemen en Taken zijn inderdaad andere woorden ze komen namelijk uit verschillende talen.
Ze hebben een verschillende definitie. Maar zoals mijn bron al liet zien ook dezelfde definitie en daar valt inderdaad niet over te twisten.

Of het juiste woord in de vraagstelling is gebruikt daar kan ik enkel over zeggen dat ik de vraag in een keer snapte dus dat zijn vertaling van het woord Taken dicht genoeg bij kwam om de vraag te snappen en deze te kunnen beantwoorden op de manier waarop hij het woord Taken had vertaalt.
Punt is dat je dogtags van anderen die je geknifed hebt niet zelf kan gebruiken en je enkel een lijstje krijgt waar je een beetje naar kan kijken en op kan fappen.
Ja dat was gedeeltelijk het antwoord op de originele vraag.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wat een gehandicapte discussie man!
Wat maakt het nu in godsnaam uit! Stuur EA een mailtje en vraag of ze even "Taken" veranderen in "Collected", probleem opgelost :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:25:
Wat een gehandicapte discussie man!
Wat maakt het nu in godsnaam uit! Stuur EA een mailtje en vraag of ze even "Taken" veranderen in "Collected", probleem opgelost :F
Dat gaat dus niemand doen omdat ze dan voor gek worden verklaart. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
rickyy schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:17:
[...]

Staat die wedstrijd op youtube tegen RivalX? Ik zou 'm graag geowned zien worden :*)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aFx_lnKFbgw&feature=g-all-u]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:58
Is bij jullie Origin ook down? Ik krijg de hele tijd errors dat Origin niet kan syncen en dat de chat niet beschikbaar is. Ik kan hierdoor ook geen bf3 spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Daar zit rival toch niet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
rickyy schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:57:
[...]

Daar zit rival toch niet bij?
Nop het is die lexus, maar meerdere hadden al geklaagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ah oke bedankt.

Wat is de P90 toch een fijn wapen :D

http://battlelog.battlefi...show/35810294/1/351804938

Kwam halverwege binnen. Gelukkig maar want je kan makkelijk gekicked worden in die server en ik zag ook flink wat mensen gevotekicked worden de hele tijd. Werd ook een aantal keer hacker genoemd door een paar kinderen, gelukkig geen kick. haters gonna hate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-10 16:17

Metian

Snert is vies

rickyy schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:47:
Ah oke bedankt.

Wat is de P90 toch een fijn wapen :D

http://battlelog.battlefi...show/35810294/1/351804938

Kwam halverwege binnen. Gelukkig maar want je kan makkelijk gekicked worden in die server en ik zag ook flink wat mensen gevotekicked worden de hele tijd. Werd ook een aantal keer hacker genoemd door een paar kinderen, gelukkig geen kick. haters gonna hate.
Welke unlocks heb je met P90 gebruikt ?. Jammer dat Battle report dat niet laat zien. :X

[ Voor 4% gewijzigd door Metian op 24-06-2012 18:22 . Reden: typos ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Metian schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:22:
[...]

Welke unlocks heb je met P90 gebruikt ?. Jammer dat Battle report dat niet laat zien. :X
Laser + RDS. Meer niet. Gebruikte eerst de MP7, maar toen ik stats ging kijken bleek dat de P90 de zelfde hip accuracy heeft als de MP7. Keus snel gemaakt denk. Je kan veel langer sprayen met een P90 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:58
Asgaro schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:23:
Mooie screen, al zeg ik het zelf :9~
[afbeelding]
Hoe maak jij screenshots in bf3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
tobitronics schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:32:
[...]

render.screenshot in de console typen. Alleen dan krijg je dat console vak erbij. Volgens mij kan je die ook binden aan een key. Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10 19:35
[...]

ik met Fraps.
ook video opnemen doe ik zo.

FPS kun je daar ook mee in beeld zien. en ik heb het op m'n G15 keyboard in het schermpje :)

[ Voor 19% gewijzigd door PuckStar op 24-06-2012 18:34 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Met Dxtory. Heb dat altijd aanstaan als ik game omdat ik mijn FPS altijd wil weten. (Waarom? Cuz Im a stats whore :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Asgaro schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:33:
[...]

Met Dxtory. Heb dat altijd aanstaan als ik game omdat ik mijn FPS altijd wil weten. (Waarom? Cuz Im a stats whore :P )
Je kan ook render.drawFps 1 doen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 14:57
Qlii256 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:34:
[...]

Je kan ook render.drawFps 1 doen he ;)
Of je telt gewoon het aantal frames gedurende 60 seconden en vervolgens deel je dit aantal weer door 60, zo krijg je ook het aantal FPS.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypetrax
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-10 16:20
AdmiralSnipe schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:48:
[...]

Of je telt gewoon het aantal frames gedurende 60 seconden en vervolgens deel je dit aantal weer door 60, zo krijg je ook het aantal FPS.
Idd, zo doe ik dat ook altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
hypetrax schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:53:
[...]

Idd, zo doe ik dat ook altijd
Ja ik mis er meestal eentje waardoor het niet helemaal klopt. Meestal komt dat omdat ik dan in een druk vuurgevecht zit, en dan heb ik zowiezo al wat minder frames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:23:
Mooie screen, al zeg ik het zelf :9~
[afbeelding]
Is dat medium settings?
Wat lelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 19:28:
[...]

Is dat medium settings?
Wat lelijk. :P
Haha, ja alles op Medium.
Ik zie zelfs niet in waarom iemand op High of Ultra wil spelen (tenzij je een uber graka en CPU hebt). Het beste visuele voordeel krijg je door de FXAA injector te installeren, en niet door in de ingame settings wat te foefelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op zondag 24 juni 2012 @ 19:43:
[...]

Ik zie zelfs niet in waarom iemand op High of Ultra wil spelen (tenzij je een uber graka en CPU hebt). Het beste visuele voordeel krijg je door de FXAA injector te installeren, en niet door in de ingame settings wat te foefelen :P
That is me. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 19:38
[...]
Het beste visuele voordeel krijg je door de FXAA injector te installeren, en niet door in de ingame settings wat te foefelen :P
Ik zou niemand FXAA injector willen adviseren te installeren, ik hou persoonlijk niet van het sjoemelen met game files. Ik zou gewoon met Color saturation of Digital vibrance bezig gaan voor het zelfde effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 16:03
[...]

Bizar, als ik op medium speel, wat om een onverklaarbare reden de enige mogelijkheid is tegenwoordig, ziet het er toch wel een heel stuk beter uit. Ik heb wel een 2560x1440 scherm, waardoor het misschien wat scherper overkomt, maar het verschil is toch wel opmerkelijk.
Ik vraag me trouwens af waarom het tegenwoordig niet meer vloeiend draait op 'high' bij mij. Lang geleden draaide het nog wel vloeiend, maar plotseling veranderde dat. Het beeld werd schokkerig, waardoor het niet meer zo fijn was om te spelen. Toen ben ik maar overgestapt op de lagere setting. Het bizarre is dat ik op 'high' wel nog voldoende FPS heb. Ik zit op de rustige momenten boven de 60FPS, en als er echt veel grafisch geweld is, dan zakt hij naar ongeveer 40. In principe zou het dan toch vrij vloeiend moeten zijn, of niet soms? De schokken komen vooral voor wanneer ik van SSAO naar HBAO ga, terwijl dat geen grote invloed heeft op mijn FPS. Het zijn ook constante schokken. Als ik bijvoorbeeld loop, is dat niet vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:54

codex

Geen OpenAI agent :)

QPeter schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:15:
[...]

Ik zou niemand FXAA injector willen adviseren te installeren, ik hou persoonlijk niet van het sjoemelen met game files. Ik zou gewoon met Color saturation of Digital vibrance bezig gaan voor het zelfde effect.
Heb ik geprobeerd, bereikte niet hetzelfde effect als met FXAA. Bovendien kan je de FXAA ook nog aardig tweaken, waardoor het compleet naar eigen wens is in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-10 16:17

Metian

Snert is vies

rickyy schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:26:
[...]

Laser + RDS. Meer niet. Gebruikte eerst de MP7, maar toen ik stats ging kijken bleek dat de P90 de zelfde hip accuracy heeft als de MP7. Keus snel gemaakt denk. Je kan veel langer sprayen met een P90 :D
Eens uitproberen dan >:)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:54

codex

Geen OpenAI agent :)

Yep P90 is beter, maar de PDW-R is ook een aanrader(meer damage op range).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou dit was echt een baalgame. Ik heb dit team echt op sleeptouw moeten nemen omdat ze maar niet naar voren gingen. Komen we wonderbaarlijk bij de laatste MCOM aan en dan verpesten ze het alsnog. :')

http://battlelog.battlefi...how/35836690/1/184991456/

Heb wel eindelijk eens de MCOM attacker medal gescoord. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Ik had net toch wel een paar erg lekkere Conquest Domination potjes :O
http://battlelog.battlefi...how/35809595/1/237887550/
http://battlelog.battlefi...how/35832236/1/237887550/
http://battlelog.battlefi...how/35835206/1/237887550/

Laatste potje werd ik gekickt voor een VIP -_- Enorm logisch om de nummer 1 te kicken voor een VIP xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:15:
[...]

Dat werkt inderdaad. Maar feit is dat je normale bureaublad enzo ook enorm fleurig is dan.
Ik gebruik Color Saturation in een lichte vorm voor het bureaublad enzo. Maar als in dan BF3 speel, ziet de game er toch nog veel te grauw uit. Daarom dus die FXAA injector om specifiek voor BF3 het nog een stuk fleuriger te maken ;)
Enjah: zoals er nog geen mensen zijn die gebanned zijn door FXAA, heb ik geen reden om het te verwijderen. Er zijn echt duizenden mensen die het gebruiken. Als PB het zou verbieden, zou er een grote ban wave gebeurd zijn maar tot nu toe bleef dit uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jo... schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:16:
[...]

Bizar, als ik op medium speel, wat om een onverklaarbare reden de enige mogelijkheid is tegenwoordig, ziet het er toch wel een heel stuk beter uit. Ik heb wel een 2560x1440 scherm, waardoor het misschien wat scherper overkomt, maar het verschil is toch wel opmerkelijk.
Ik vraag me trouwens af waarom het tegenwoordig niet meer vloeiend draait op 'high' bij mij. Lang geleden draaide het nog wel vloeiend, maar plotseling veranderde dat. Het beeld werd schokkerig, waardoor het niet meer zo fijn was om te spelen. Toen ben ik maar overgestapt op de lagere setting. Het bizarre is dat ik op 'high' wel nog voldoende FPS heb. Ik zit op de rustige momenten boven de 60FPS, en als er echt veel grafisch geweld is, dan zakt hij naar ongeveer 40. In principe zou het dan toch vrij vloeiend moeten zijn, of niet soms? De schokken komen vooral voor wanneer ik van SSAO naar HBAO ga, terwijl dat geen grote invloed heeft op mijn FPS. Het zijn ook constante schokken. Als ik bijvoorbeeld loop, is dat niet vloeiend.
SSAO en HBAO zijn beide wel technieken die veel fps smullen. SSAO is iets lichter dan HBAO.
Nu heb ik zelf bij Medium soms ook zo fluctuaties tussen 60 en 30 fps, maar dat komt omdat mijn CPU de bottleneck is. En die begint te puffen als er extreem veel actie in beeld is.
Dat zie ik aan mijn FPS counter toch, dat die soms neig fluctueert. Maar zelf heb ik nooit schokken waar jij over spreekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Asgaro schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:18:
[...]

Dat werkt inderdaad. Maar feit is dat je normale bureaublad enzo ook enorm fleurig is dan.
Ik gebruik Color Saturation in een lichte vorm voor het bureaublad enzo. Maar als in dan BF3 speel, ziet de game er toch nog veel te grauw uit. Daarom dus die FXAA injector om specifiek voor BF3 het nog een stuk fleuriger te maken ;)
Enjah: zoals er nog geen mensen zijn die gebanned zijn door FXAA, heb ik geen reden om het te verwijderen. Er zijn echt duizenden mensen die het gebruiken. Als PB het zou verbieden, zou er een grote ban wave gebeurd zijn maar tot nu toe bleef dit uit.
Kan jij mij vertellen waar jij jouw FXAA injector vandaan hebt? Ik downloadde een injector (beta 1.3 van een of andere duitser) en sindsdien kreeg ik telkens "BF3 has stopped working"...

Anyways, daaaaaamn, F2000 = BEAST MODE ACTIVATE 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:06
Ik begrijp niet dat mensen de tank op Seine zo vaak laten staan, als je een beetje slim speelt en niet te veel naar voren pusht, haal je machtig mooie scores:

http://battlelog.battlefi...how/35841392/1/228027248/

Met die double XP is het punten binnen harken zo, 120k in een ronde :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:28:
[...]

Kan jij mij vertellen waar jij jouw FXAA injector vandaan hebt? Ik downloadde een injector (beta 1.3 van een of andere duitser) en sindsdien kreeg ik telkens "BF3 has stopped working"...

Anyways, daaaaaamn, F2000 = BEAST MODE ACTIVATE 8)
Ja, ik had is vernomen dat 1.3 niet goed werkte ofzo. Ik gebruik de 1.25 performance edition. :)
http://extreme.pcgameshar...1-v1-3-beta-download.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

PRTSCN :?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dan krijg ik een zwart screenshot. Ik moet met Fraps opnemen en dan het filmpje afspelen en dáár een screenshot van nemen, dan werkt het wel. :P

Zojuist ook:
Zero

En dan nu nog even m'n Punkbuster fixen, ik word telkens gekickt van verschillende servers. :')

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt, die 2x XP haalt de "noobs" weer naar BF3. Er is totaal geen tegenstand vandaag zo lijkt het en goede medespelers zijn al net zo zeldzaam. Hoop dat er morgen weer wat meer word "gespeeld". Oke het is leuk om over mensen heen te walsen maar een goede game met twee goede teams is nog leuker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Dat houdt alleen de laatst gemaakte capture in het geheugen (clipboard), plus je moet dan de boel na afloop van de match plakken in een grafisch programma. Het is veel makkelijker wanneer de screen dumps gewoon in een folder worden opgeslagen tijdens het spelen mbv. een tooltje.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Wat super saai zeg op die GoT server. Inderdaad super weinig tickets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De tickets mogen inderdaad wel hoger. Zelfs CoD games duren nog langer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je het bij de GoT admins melden he. Zit er zelfs eentje in de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:14:
Moet je het bij de GoT admins melden he. Zit er zelfs eentje in de server.
Al gedaan, geen antwoord. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

DanielWW2 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:07:
De tickets mogen inderdaad wel hoger. Zelfs CoD games duren nog langer...
Heb ik net gevraagd maar hoeveel tickets dacht je aan daniel :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
450 tickets is toch wel het minimum bij Conquest Domination imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:30:
[...]

Heb ik net gevraagd maar hoeveel tickets dacht je aan daniel :)
Minimaal 200. Ik denk dat 250 wel lekker zal spelen. Niet belachelijk lang maar ook niet zo snel voorbij dat je geen ribbons kan scoren en dat een tripple cap meteen game over voor het andere team is wat nu bij 100 het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ik zou toch eerder voor 300 - 350 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Staat nu op 200%, dus 300 tickets.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

bvk schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:50:
Staat nu op 200%, dus 300 tickets.
Dank je Bvk
is stuk leuker maar je moet niet met 250tickets verschil verliezen :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Pagina: 1 ... 35 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.