Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets vreemd met assignments... Voor Jack of All Trades zie ik bij "Get 30 kills with Assault Rifles" dat ik 12/30 heb terwijl ik al een paar honderd kills met assault rifles heb gemaakt sinds ik Premium heb. Carbines, light machine guns en pistols is wel voltooid. Iemand enig idee hoe dat komt, dat hij niet meer verder telt? Life Saver en Bullet provider heb ik voltooid, de rest nog niet. Misschien heeft het daar iets mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10 19:35
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:13:
Ik heb iets vreemd met assignments... Voor Jack of All Trades zie ik bij "Get 30 kills with Assault Rifles" dat ik 12/30 heb terwijl ik al een paar honderd kills met assault rifles heb gemaakt sinds ik Premium heb. Carbines, light machine guns en pistols is wel voltooid. Iemand enig idee hoe dat komt, dat hij niet meer verder telt? Life Saver en Bullet provider heb ik voltooid, de rest nog niet. Misschien heeft het daar iets mee te maken?
je moet eerst de rest halen. daarom staat er duidelijk een pijtje tussen die andere en jack of al trades

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
CodeCaster schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:37:
[...]

Dan krijg ik een zwart screenshot. Ik moet met Fraps opnemen en dan het filmpje afspelen en dáár een screenshot van nemen, dan werkt het wel. :P

Zojuist ook:
[afbeelding]

En dan nu nog even m'n Punkbuster fixen, ik word telkens gekickt van verschillende servers. :')
als je al fraps gebruikt, waarom dan niet de shortcut om een printscreen te maken!?
tabblad screenshot. bij mij is F10 een printscreen en F9 een filmpje starten en stoppen.

betreft het kicken....je gebruikt niet toevallig autohotkey?

[ Voor 4% gewijzigd door PuckStar op 24-06-2012 23:49 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
QPeter schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:15:
[...]

Ik zou niemand FXAA injector willen adviseren te installeren, ik hou persoonlijk niet van het sjoemelen met game files. Ik zou gewoon met Color saturation of Digital vibrance bezig gaan voor het zelfde effect.
dan weet je er weinig van....FXAA doet namelijk niets met game files.....

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 11:19
Guys,

Ik ga Premium kopen maar heb nog een vraag: Kan ik mijn oude knife nog gebruiken of ben ik permanent aangewezen op de acb-90? En tellen acb-90 kills apart mee of bij knife? En bestaan er Conquest Domination ribbons die je aan het einde krijgt? Of zijn dat normale conquest ribbons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
- Je bent permanent aangewezen op acb
- acb = knife kills, staat ook in battlelog als normale knife
- Zijn gewone conquest ribbons --> er is niks verandert aan de ribbons :)

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:20

Phntm

Tlingelingeling

Daniel is een beetje boos omdat Asgaro zijn SPM staat omhoog te krikken. lal. :D

@boven, je krijgt geen CQ ribbons voor CQD

[ Voor 22% gewijzigd door Phntm op 25-06-2012 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 15:14

beuker19

Killerbeuker is so OP

I've GoT asago's dogtag

haha alleen werden we keihard geraped en verloren we met 250 tickets op een 300 ticket server
Faal team FTL :( :( :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phntm schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:24:
Daniel is een beetje boos omdat Asgaro zijn SPM staat omhoog te krikken. lal. :D
He will never catch me, NEVER. :+
Zo makkelijk om te halen. oOo

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 19:38
PuckStar schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:48:
[...]
dan weet je er weinig van....FXAA doet namelijk niets met game files.....
Klopt, ik roep altijd maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p90 Fan! kost me nog wel 20 bullets voordat iemand ligt, maar wat een heerlijk wapen voor close combat!. Ik gebruik dit wapen voor all mijn klasses om andere zooi te unlocken!

Ik heb bijna alle wapens unlocked, en dan maar eens kijken naar een premium account voor die andere 2 expansions, volgens mij is dat wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phntm schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:24:

@boven, je krijgt geen CQ ribbons voor CQD
Haha, ik zie ook net zijn post op mn Battlelog. Ja, hij mag al stress beginnen krijgen, maar jammer dat het double XP weekend nu gedaan is. :P
beuker19 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:33:
I've GoT asago's dogtag

haha alleen werden we keihard geraped en verloren we met 250 tickets op een 300 ticket server
Faal team FTL :( :( :(
Ja, en het was op die balustrade vanboven bij Donya Fortress, onder de stralende zon. Ik kon me geen mooiere plek voorstellen om te sterven... oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
Zie deze battlelog eens;

http://battlelog.battlefi...how/35854881/1/171188242/

Echt nog nooit zo'n vreemde server gezien waar iedereen alleen maar nades gooit? en mass revive spam voor iedereen 8)7

Oh DonQuake zat er ook in! misschien kan hij ons meer vertellen 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Minaaj op 25-06-2012 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Had eerder zon quad core moeten kopen, eindelijk eens normaal in wat voertuigen kunnen spelen op de B2K maps ;)

http://battlelog.battlefi...how/35854910/1/355271289/

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CodeCaster schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:37:
[...]

Dan krijg ik een zwart screenshot. Ik moet met Fraps opnemen en dan het filmpje afspelen en dáár een screenshot van nemen, dan werkt het wel. :P

Zojuist ook:
[afbeelding]

En dan nu nog even m'n Punkbuster fixen, ik word telkens gekickt van verschillende servers. :')
Gewoon in windowed mode draaien :)
w00t00w schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:37:
[...]

Dat houdt alleen de laatst gemaakte capture in het geheugen (clipboard), plus je moet dan de boel na afloop van de match plakken in een grafisch programma. Het is veel makkelijker wanneer de screen dumps gewoon in een folder worden opgeslagen tijdens het spelen mbv. een tooltje.
Neuh, daar gebruikt men een tooltje voor die het of meteen upload of naar je hdd zet ;)
Pykow schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:46:
[...]

Te weinig tickets helaas
Agreed, en nu nog 32 players en we komen ergens :)
theburninglink schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:32:
450 tickets is toch wel het minimum bij Conquest Domination imho.
Zekers, 450 is mooi :)
PuckStar schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:46:
[...]

je moet eerst de rest halen. daarom staat er duidelijk een pijtje tussen die andere en jack of al trades
Mja, dat heb ik ook niet maar Jack of all trades heb ik wel compleet.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:03:
Agreed, en nu nog 32 players en we komen ergens :)
Gast we hebben het over CQD, 32 is veelste veel :S 24 is echt de max, anders is er echt niks aan, alleen je eigen score vliegen hard omhoog als je skill hebt, maar je hebt ook vaak zat dat je spawn en gelijk dood gaat.
nee 24 man en 500 tickets is iedeaal, het zijn maar 4 maps, dus je moet wel redelijk wat tickets hebben, want anders speel je steeds dezelfde maps

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pykow schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:08:
[...]

Gast we hebben het over CQD, 32 is veelste veel :S 24 is echt de max, anders is er echt niks aan, alleen je eigen score vliegen hard omhoog als je skill hebt, maar je hebt ook vaak zat dat je spawn en gelijk dood gaat.
nee 24 man en 500 tickets is iedeaal, het zijn maar 4 maps, dus je moet wel redelijk wat tickets hebben, want anders speel je steeds dezelfde maps
Ik weet wel dat we het over CQ hebben hoor, 32 players is het minimum om nog wat mensen te zien, net zoals 64 players het minimum is op grote maps. Daarnaast gaat je SPM een stuk beter met meer players :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:08:
[...]

Met 24 goede spelers zijn de maps (muv 925) op zijn best, dat ben ik met je eens. Maar indien niet iedereen even goed speelt (de standaard op publics) is 32 spelers nóg beter. Spawns gaan vrijwel altijd goed merk ik (en van iedereen waar ik mee speel, snap niet dat iedereen hier kennelijk zoveel pech heeft en wij zelden tot nooit) , tempo ligt lekker hoog, het is uitdagend om k/d's van 2+ te halen aangezien er constant actie is om je heen en campen heeft geen enkel nut omdat er teveel mensen langssjouwen om consequent te winnen.

925 is volgens mij groot genoeg om de 64 player madness aan te kunnen, maar 32p is ideaal, nét een tikkeltje te groot voor 16/24p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Moet eerlijk toegeven dat ik 24player Close Quarter servers direct leeg aan vind voelen, 32 spelers is naar mijn idee ook ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:48:
[...]

Met 24 goede spelers zijn de maps (muv 925) op zijn best, dat ben ik met je eens. Maar indien niet iedereen even goed speelt (de standaard op publics) is 32 spelers nóg beter. Spawns gaan vrijwel altijd goed merk ik (en van iedereen waar ik mee speel, snap niet dat iedereen hier kennelijk zoveel pech heeft en wij zelden tot nooit) , tempo ligt lekker hoog, het is uitdagend om k/d's van 2+ te halen aangezien er constant actie is om je heen en campen heeft geen enkel nut omdat er teveel mensen langssjouwen om consequent te winnen.

925 is volgens mij groot genoeg om de 64 player madness aan te kunnen, maar 32p is ideaal, nét een tikkeltje te groot voor 16/24p.
komop serieus 32man krijg je dit soort scores:
http://battlelog.battlefi...how/35778633/1/172685289/ (halfuurtje)
http://battlelog.battlefi...how/35691652/1/172685289/ (halfuurtje)
http://battlelog.battlefi...how/35688762/1/172685289/ (24 minuten)
of een heel kort potje van 7 minuten
http://battlelog.battlefi...how/35843254/1/172685289/

P90 en Saiga FTW ;)
Phyxion schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:11:
[...]

Ik weet wel dat we het over CQ hebben hoor, 32 players is het minimum om nog wat mensen te zien, net zoals 64 players het minimum is op grote maps. Daarnaast gaat je SPM een stuk beter met meer players :)
lees even de post boven je ;)
daar staat het volgende:
450 tickets is toch wel het minimum bij Conquest Domination imho.
Daarna geeft BVK aan dat het nu 200% tickets is etc.
niemand heeft het over CQ,maar over CQD van gisteren omdat de potjes zo kort waren.

en trouwens weer een leuke glitch ;)
http://battlelog.battlefi...o/saiga-12k/172685289/pc/
Suppressor
SAIGA 12K Kills 654 / 400

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 25-06-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:32:
[...]
komop serieus 32man krijg je dit soort scores:
http://battlelog.battlefi...how/35778633/1/172685289/ (halfuurtje)
http://battlelog.battlefi...how/35691652/1/172685289/ (halfuurtje)
http://battlelog.battlefi...how/35688762/1/172685289/ (24 minuten)
of een heel kort potje van 7 minuten
http://battlelog.battlefi...how/35843254/1/172685289/

P90 en Saiga FTW ;)

niemand heeft het over CQ,maar over CQD van gisteren omdat de potjes zo kort waren.

en trouwens weer een leuke glitch ;)
http://battlelog.battlefi...o/saiga-12k/172685289/pc/
Suppressor
SAIGA 12K Kills 654 / 400
Ik mis een beetje het punt van je battlereports? Zulke rondes zijn toch niet zo uitzonderlijk? Niet inherent aan 32 players in elk geval, k/d's van 3 of 4 zijn nog veel makkelijker met 24 of minder player met gelijk aantal tickets.

btw, het is geen glitch, een supressor voor shotguns is een DICE dev exclusive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:53:
[...]

Ik mis een beetje het punt van je battlereports? Zulke rondes zijn toch niet zo uitzonderlijk? Niet inherent aan 32 players in elk geval, k/d's van 3 of 4 zijn nog veel makkelijker met 24 of minder player met gelijk aantal tickets.

btw, het is geen glitch, een supressor voor shotguns is een DICE dev exclusive.
Met 32 man leg je soms gewoon een man of 4 achter elkaar neer en haal je heel snel punten, maar met minder spelers haal je weer een hogere KD omdat het rustiger is, maar aantal kills zullen geen 100 zijn.

en gaat ook niet om mijn score, maar die van de andere, hoeveel kills en deaths die allemaal hebben is ook niet gezond.

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 25-06-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:56:
[...]

Met 32 man leg je soms gewoon een man of 4 achter elkaar neer en haal je heel snel punten, maar met minder spelers haal je weer een hogere KD omdat het rustiger is, maar aantal kills zullen geen 100 zijn.
Maar ben ik nou gek of is het niet vele malen leuker om 100 man over de kling te jagen in een ronde dan 20? :P

Het is natuurlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur, maar ik vind die superhectische shoot-outs en het belachelijk hoge tempo van 32p CQD wel een redelijk skill level vereisen om consequent MVp's te pakken. Shotguns en p90 lijken wel heel sterk in CQ maar over de gehele ronde lijkt een assault rifle me toch effectiever aangezien je ook alle kills van 20m tot 75m meepakt en close range 4 kogels voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:04:
[...]

Maar ben ik nou gek of is het niet vele malen leuker om 100 man over de kling te jagen in een ronde dan 20? :P

Het is natuurlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur, maar ik vind die superhectische shoot-outs en het belachelijk hoge tempo van 32p CQD wel een redelijk skill level vereisen om consequent MVp's te pakken. Shotguns en p90 lijken wel heel sterk in CQ maar over de gehele ronde lijkt een assault rifle me toch effectiever aangezien je ook alle kills van 20m tot 75m meepakt en close range 4 kogels voldoende zijn.
de AEK doet het ook lekker en CQD, maar de P90 heeft meer kogels en kan je dus iets meer killen.
de saiga wordt steeds meer verbannen op servers, omdat je iedereen neerhaalt in 1 a 2 schoten zoals iedere shotgun, alleen omdat hij zijn volledige clip reload + snel schiet is het een beest van een wapen.
je moet alleen weten waar je crosshair zit in het midden van je scherm en dan hoef je eigenlijk nooit in te zoomen, heb ook vaakzat gehad dat mijn crosshair en wapen weg is en dat is echt ideaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het nadeel van een AR is dat die snel leeg kan zijn en dan zit je met de reload, alhoewel de M16 uitzonderlijk snel is. De meeste shotguns kun je on the fly bijladen of het verwisselen van het magazijn gaat vrij vlot. Na wat uitproberen ben ik op de Saiga met ext. mag en flechette ammo blijven hangen. Op shortrange 1 à 2 shots nodig, medium range 3 tot 5. Bevalt echt prima :) Net zoals de P90, doet ook de MP7 met ext. mag en laser het erg goed in CQ.

Je moet je battles altijd zorgvuldig uitkiezen. Als je met een shottie op medium range iemand ziet lopen, dan moet je er niet recht op af gaan maar zorgen dat je dichterbij kunt komen. De regen aan kogels die uit een shotgun komt werkt erg effectief tegen groepjes. Bij een AR heb je altijd nog de kans dat enemy #2 op je gaat schieten, terwijl je zelf nog op #1 knalt.
Dat eerste natuurlijk :o

Gisteren werd het mij wel duidelijk dat 24p tot maximaal 32p veel leuker en constanter speelt dan een 16p server. Met 8 tegen 8 kom je soms een paar minuten niemand tegen en dan laat ik me soms nog te vaak verrassen. Net alsof je aandacht/concentratie minder scherp is, omdat je zo sprintend aan het zoeken bent. Sprinten is sowieso niet handig als je snel je wapen wilt trekken, maar lopen is weer zo traag :+

[ Voor 17% gewijzigd door Bee.nl op 25-06-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
[...]

Ik vind het niet meer leuk als het zo'n chaos is, het liefst speel ik 24p op de grote fly mappen. Zodra je groepen van 4+ man bij een vlag hebt vind ik het teveel chaos. Ik hou meer van rustige gameplay met zo een paar hectische momenten.

Kan er ook aan liggen dat ik eigenlijk altijd solo ga of mensen moeten mij joinen, en dat je dan tegen groepen van 4 of meer man eigenlijk altijd wel aflegt. Ik speel veel te weinig om een degelijke squad te vormen en ook te kort om het voor mensen nuttig te maken, sinds release nog maar 205 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:20:
[...]

Het nadeel van een AR is dat die snel leeg kan zijn en dan zit je met de reload, alhoewel de M16 uitzonderlijk snel is. De meeste shotguns kun je on the fly bijladen of het verwisselen van het magazijn gaat vrij vlot. Na wat uitproberen ben ik op de Saiga met ext. mag en flechette ammo blijven hangen. Op shortrange 1 à 2 shots nodig, medium range 3 tot 5. Bevalt echt prima :) Net zoals de P90, doet ook de MP7 met ext. mag en laser het erg goed in CQ.

Je moet je battles altijd zorgvuldig uitkiezen. Als je met een shottie op medium range iemand ziet lopen, dan moet je er niet recht op af gaan maar zorgen dat je dichterbij kunt komen. De regen aan kogels die uit een shotgun komt werkt erg effectief tegen groepjes. Bij een AR heb je altijd nog de kans dat enemy #2 op je gaat schieten, terwijl je zelf nog op #1 knalt.
Op Ziba tower wil ik je die nog wel geven, mits je binnen blijft. Maar op de andere maps zijn de meeste confrontaties toch echt over grotere afstanden dan de 1 hit kill zone van shotguns en als je een beetje mikt met de AR krijg je die de kans voor het tweede shot niet. Ook pre-fire cornering werkt een stuk minder met shotguns en herladen duurt voor alle shotguns langer.

Een AR clip (m16, m416, aek, f2000) is voloende voor 3 a 4 kills gemiddeld, dat zie ik een shotgun of PDW niet doen.

Begrijp me niet verkeerd, shotguns spelen zeer lekker weg op close quarters, maar ik verzet me een beetje tegen de notie dat shotguns noob of op zijn. Maar ik moet er zelf ook voor waken, als ik een hoekje omren en vol met m'n bakkes tegen zo'n shotgun loop ren -> insta death, dat voelt ergens een tikkeltje oneerlijk. Tegelijkertijd vergeet je (ik) dan wel al die keren kills dat je diezelfde kerel neer vlamt zonder dat hij er iets aan kon doen op een grotere afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:41:
[...]

Op Ziba tower wil ik je die nog wel geven, mits je binnen blijft. Maar op de andere maps zijn de meeste confrontaties toch echt over grotere afstanden dan de 1 hit kill zone van shotguns en als je een beetje mikt met de AR krijg je die de kans voor het tweede shot niet. Ook pre-fire cornering werkt een stuk minder met shotguns en herladen duurt voor alle shotguns langer.

Een AR clip (m16, m416, aek, f2000) is voloende voor 3 a 4 kills gemiddeld, dat zie ik een shotgun of PDW niet doen.

Begrijp me niet verkeerd, shotguns spelen zeer lekker weg op close quarters, maar ik verzet me een beetje tegen de notie dat shotguns noob of op zijn. Maar ik moet er zelf ook voor waken, als ik een hoekje omren en vol met m'n bakkes tegen zo'n shotgun loop ren -> insta death, dat voelt ergens een tikkeltje oneerlijk. Tegelijkertijd vergeet je (ik) dan wel al die keren kills dat je diezelfde kerel neer vlamt zonder dat hij er iets aan kon doen op een grotere afstand.
met de P90 haal ik net zoveel mensen neer als met een AR, heel vaak kom je 2 man tegen en dan wil je ze neerleggen en dan draai je je om en moet je met een AR reloaden, waarbij de P90 nog kogels overheeft.

saiga doet het goed in Ziba tower, Donya fortress (je loopt toch nooit over het plein) en scrapmetal.
alleen in operation 925 is hij zwak, daar speel ik gewoon met een P90 of AEK.

nog 1.0810.000 punten te gaan voor colonel 100 ;)
in theorie zou dat dan 242 uur nog moeten zijn, zonder medals ;) lol

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 25-06-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Wie weet waarderen sommigen hier het niet, en dat baseer ik op het feit dat ik elke ronde wel door iemand wordt uitgescholden op Close Quarters. Maar ik ben dus die kerel die je constant tegen het lijft loopt met een shotgun.
Ook ik verzet met tegen het feit dat shotguns noob of op zijn, ik speel met de 870MCS (/RDS/Laser sight/slug ammo) en ik moet toch echt elke gunfight het eerste schot leveren. Doe ik dit niet of mis ik het eerste schot dan ben ik 7 v/d 10 keer dood.

@A.wesome, omdat ik met slugs speel is 1 shot op borst altijd 1 kill. Vaak heb ik aan de 5 kogels dus genoeg om 4 kills te maken, als ik een groep flank en achter ze kom is het zelfs 5 shots / 5 kills.
Verder komen die slugs toch best ver, 30 meter op torso is vaak een 1 shot kill. Ik kan zelfs vijanden in 2 schoten doden op Scrap Metal, als ik op het dak schiet naar beneden richting point A ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:47:
[...]

met de P90 haal ik net zoveel mensen neer als met een AR, heel vaak kom je 2 man tegen en dan wil je ze neerleggen en dan draai je je om en moet je met een AR reloaden, waarbij de P90 nog kogels overheeft.

saiga doet het goed in Ziba tower, Donya fortress (je loopt toch nooit over het plein) en scrapmetal.
alleen in operation 925 is hij zwak, daar speel ik gewoon met een P90 of AEK.

Als ik door m'n ammo heen ben switch ik snel naar de sidearm, of even snel dekking en dan weer vol erin vlammen. Het gebeurt me zelden dat ik het daarop verlies eerlijk gezegd, bovendien kan je met een creatieve bunny-hop ook nog wel redelijk vaak een shotgunner/speler ontwijken. :)

edit:

Op scrap metal is er toch wel veel verticale exchanges en veel schieten door hekwerken, daar komt een saiga toch lastig uit te verf lijkt me? Op Donya is de actie altijd wel rond C, die campers achterin haal je moeilijk neer vanaf de entry points.
theburninglink schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:53:
Wie weet waarderen sommigen hier het niet, en dat baseer ik op het feit dat ik elke ronde wel door iemand wordt uitgescholden op Close Quarters. Maar ik ben dus die kerel die je constant tegen het lijft loopt met een shotgun.
Ook ik verzet met tegen het feit dat shotguns noob of op zijn, ik speel met de 870MCS (/RDS/Laser sight/slug ammo) en ik moet toch echt elke gunfight het eerste schot leveren. Doe ik dit niet of mis ik het eerste schot dan ben ik 7 v/d 10 keer dood.

@A.wesome, omdat ik met slugs speel is 1 shot op borst altijd 1 kill. Vaak heb ik aan de 5 kogels dus genoeg om 4 kills te maken, als ik een groep flank en achter ze kom is het zelfs 5 shots / 5 kills.
Verder komen die slugs toch best ver, 30 meter op torso is vaak een 1 shot kill. Ik kan zelfs vijanden in 2 schoten doden op Scrap Metal, als ik op het dak schiet naar beneden richting point A ;P
Nou, ik moet wel een kleine rectificatie plaatsen, met buckshot op close range is het toch wel een tikkeltje noob aangezien het aimen wel errug makkelijk wordt. Maar als je met slugs mij met m'n AR er consequent uit schiet dan dikke kudo's, maar dat moet ik nog zien :P

[ Voor 5% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 25-06-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:41:
Op Donya gaat het ook prima met een shotgun. Scrapmetal is op het randje, maar 925 is er niet geschikt voor. Het hangt er natuurlijk ook vanaf of je tegen middelmatige spelers bezig bent of tegen goede spelers zoals jij. In dat laatste geval pak ik de sterkste combinatie voor de betreffende map.
Een Saiga met ext. mag heeft 11 rounds, wat 4 à 5 kills op kan leveren. Een PDW met ext. mag moet je ook niet onderschatten. Met 41-51 kogels kun je aardig wat omleggen. Niet zo accuraat als een AR, maar toch.
Je bedoelt 10 miljoen, de punt staat verkeerd ;)
Hier nog in totaal nog 7,82 miljoen punten. Dat is gedeeld door mijn huidige SPM nog 183 uur. Dat zal vast wel minder zijn, want -los van de 2XP- neemt mijn SPM nog steeds toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Van je 31 kogels heb je er toch maar 6 of 7 nodig per kill zelfs als je redelijk lomp mikt (zoals ik O-) ) toch? Op de range waar je met de AR meer kogels nodig hebt moet je de P90 half leegschudden voor de kill of zó langzaam schieten dat je sowieso niets hebt aan je hoge vuursnelheid en grote clip. Ik vind de P90 eigenlijk nooit echt het beste wapen - als het zo close range is dat je snel groepjes platspuiten kunt had een mk3a1 of doa12 ook volstaan, en als de shotguns niet meer goed werken is een AR al snel het betere wapen. De enige reden die ik dan heb om met de P90 te spelen is dat ik geen assault speel omdat ik die class niet leuk vind.

Overigens, in CQ is de M417 stiekem ook best lekker met een laserpointer, foregrip en iron sight. Gisteren gruweldadig zitten lamballen op Grand Bazaar in het hoge gebouw boven A en de US spawn, en ik ben daar meermaals met één clip op killstreaks van 5 of 6 gekomen door te wachten tot er een kudde mensen hun anti-camper filosofie kwam uitdragen, op de 1e verdieping naar buiten te springen en ze dan van achteren met snelvuur zonder ADS om te maaien. Sterke suppression maakt dat het terugschieten wat binnen de perken blijft, sterke short-range schade maakt 2-hit kills een eitje en 1-hit kills goed te doen - zeker als ze voor je een trap op lopen in een rijtje, langzaam om de claymores te vermijden, en je met één kogel drie man ventileert.

Van de week maar eens proberen of het ook werkt tegen half capabele tegenstanders zonder te campen als een bitch 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:50
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:19:
[...]

Overigens, in CQ is de M417 stiekem ook best lekker met een laserpointer, foregrip en iron sight. Gisteren gruweldadig zitten lamballen op Grand Bazaar in het hoge gebouw boven A en de US spawn, en ik ben daar meermaals met één clip op killstreaks van 5 of 6 gekomen door te wachten tot er een kudde mensen hun anti-camper filosofie kwam uitdragen, op de 1e verdieping naar buiten te springen en ze dan van achteren met snelvuur zonder ADS om te maaien. Sterke suppression maakt dat het terugschieten wat binnen de perken blijft, sterke short-range schade maakt 2-hit kills een eitje en 1-hit kills goed te doen - zeker als ze voor je een trap op lopen in een rijtje, langzaam om de claymores te vermijden, en je met één kogel drie man ventileert.
Klopt de M417 is best een lekker wapen. uit de TDM potjes met dat wapen weet ik dat hij behoorlijk wat schade kan aanrichten met als grootste voordeel dat headshot meteen kil is dus het loont 0.5 seconden langer te mikken om de vijand in een keer tegen de vlakte te schieten. Daarnaast is de JNG-90 ook een best krachtige sniper alleen moet je daar zowiezo al snel en goed mee kunnen schieten wil je redelijke kills kunnen maken. Dit omdat het laden langer duurt dan bij een L96. Al heb ik laatst op een hardcore Sniper server gespeel en dat is niet helemaal voor mij weggelecht. Dan gaat de hele headhunter theorie eraan.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:58
Ik speel CQD ook meestal met shotgun. Word de hele tijd uitgescholden maar ach. Mijn keuze is de 870 + RDS + Laserpointer + Slugs. Extended mags vind ik bij slugs niet nuttig. Voor een kill heb je 1 of 2 schoten nodig en de 870 reload best rap. Je kunt gelukkig gedeeltelijk reloaden. De SPAS-12 neem ik sowieso niet want dan word je nog meer uitgescholden, terwijl hij eigenlijk precies hetzelfde is als de 870...

Als ik geen shotgun pak pak ik MP7 (ik heb die bursts erg lekker onder controle) of F2000. Allebei met zelfde layout. F2000 is misschien wel de beste keus.. Ik vind assault alleen niet zo leuk op CQD. Ik ben liever support, ik geniet er eerlijk gezegd ontzettend van om mensen boos te zien worden als ik met een shotgun rond ren en overal C4 dump. :X

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:48

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pfwuh, mijn PCtje trekt FXAA injector niet :'(
De performance versie laat mijn BF3 crashen en de gewone zorgt voor input lag...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mavamaarten schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:26:
De performance versie laat mijn BF3 crashen en de gewone zorgt voor input lag...
Draait er hier ook een stuk minder door, en ik vind het ook geen verbetering, zand is gewoon wit en de zon is nog erger geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:43

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Makkelijk schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:02:
Ik speel CQD ook meestal met shotgun. Word de hele tijd uitgescholden maar ach. Mijn keuze is de 870 + RDS + Laserpointer + Slugs. Extended mags vind ik bij slugs niet nuttig. Voor een kill heb je 1 of 2 schoten nodig en de 870 reload best rap. Je kunt gelukkig gedeeltelijk reloaden. De SPAS-12 neem ik sowieso niet want dan word je nog meer uitgescholden, terwijl hij eigenlijk precies hetzelfde is als de 870...
Haters gonna hate? Niks van aantrekken. :)

9 van de 10 keer zijn het ook mensen die alleen met de M16A3 of de hoge RPM vol automatische wapens spelen in CQ. Tja, die zijn ook erg geschikt voor korte afstanden en gaan zich ook niet gimpen met bijvoorbeeld een G3 of AN94 op zulke kleine mappen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Phyxion schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:36:
[...]
Draait er hier ook een stuk minder door, en ik vind het ook geen verbetering, zand is gewoon wit en de zon is nog erger geworden.
Ik meen me te herinneren dat ik het vroeger wel gebruikte zonder problemen. Achja, ooit koop ik nog wel eens een nieuwe CPU en GPU. (Q8200 en GTX260 zijn niet meer van de nieuwste)...

Ugh, rush spelen met een bende incompetente prutsers is echt vreselijk. A en B defenden is toch niet zo moeilijk? Die mongols lopen allemaal naar A terwijl ik in mijn eentje dan maar B moet gaan defenden -.-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je moet het ook zelf customizen om het goed te krijgen. Bij mij was het hopeloos na patch 1.04 omdat DICE de kleuren aanpaste. Toen heb ik zelf een eigen config gemaakt die ik wel lekker vind werken. ;)

Je moet de injFX_Settings.H file openen met notepad en dan naar tonemap gaan.

#define Gamma 1.00
#define Exposure 0.15
#define Saturation 0.80
#define BlueShift 0.00
#define Bleach 0.1
#define Defog 0.2
#define FogColor float4(0.0, 0.050, 0.0130, 1.0)

Dan krijg je dit te zien. (die van mij is al custom dus anders dan de standaard)
Gamma, Exposure doe ik niks mee.
Saturation is voor de felheid van de kleuren. Deze moet je niet te hoog zetten want dan zie je echt niks in woestijnmappen. Deze moet je verder pas na de kleuren goed zijn instellen.
Blueshift uit. (ja laten we nog meer blauw toevoegen) 8)7
Bleach maakt alles wat donkerder. Pas mee gaan prutsen na de kleuren.
Defog doe ik ook niks mee.
Fogcolor is waar de magie plaatsvindt.
De getallen staan voor de kleuren:
Blauw, rood, geel en wit.

De truc is om geel en rood in evenwicht te krijgen met ingame blauw en dan wit in te stellen en dan saturation en bleach waarna het eyegasm tijd is. :9~

FXAA

FXAA 3

En ik moet er wel bij zeggen dat de SP mappen verschrikkelijk zijn om echt goed te krijgen. Ik ben dan ook nog niet 100% tevreden maar het kan er mee door. Voornamelijk in MP. ;)

FXAA 2

En ja, dit is ultra met 4x MSAA. :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-06-2012 15:07 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10 12:41

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

als je dit in je config propt, krijg je dan wat meer natuurgetrouwe kleuren? soms vind k de kleuren echt nie realistisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de config van je FXAA injector proppen, niet van Battlefield 3.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:24:
In de config van je FXAA injector proppen, niet van Battlefield 3.
Dit, ik gok dat als je random dingen in BF3 files gooit dat je game niet gaat starten. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:26:
[...]

Bizar, die drop in performance zou niet echt mogen. Toch niet als je de performance edition hebt. Sommige mensen hebben zelfs een performance increase heb ik gelezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:52:
[...]

[...]

Bizar, die drop in performance zou niet echt mogen. Toch niet als je de performance edition hebt. Sommige mensen hebben zelfs een performance increase heb ik gelezen :D
Ik kreeg toen ik die performance editie installeerde inderdaad een paar frames erbij. Die verspilde ik alleen meteen door wat anders hoger te zetten. :P
Verder moet je de ingame FXAA (post processing) wel uitzetten, anders heb je twee keer FXAA. Verder is de FXAA van de injector ook lichter en superieur aan de ingame FXAA. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Sinds lange tijd weer eens wat met een Sniper Rifle gespeeld, blijft toch erg leuk.

Beetje van afstand je squad support geven en mensen die het niet verwachten een headshot geven. Voelt toch elke keer weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Asgaro schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:52:
[...]
De performance versie crasht hier altijd, da's niet echt een increase in performance :+
Zowel de 1.3 performance als de 1.25 performance heeft dit probleem:

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/6/17600135433-orig.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Mavamaarten op 25-06-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:24:
[...]

De performance versie crasht hier altijd, da's niet echt een increase in performance :+
Zowel de 1.3 performance als de 1.25 performance heeft dit probleem:

[afbeelding]
Origin en je browser al afgesloten en opnieuw geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

DanielWW2 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:32:
[...]
Origin en je browser al afgesloten en opnieuw geprobeerd?
Ja, maar ik zie niet in hoe dat iets zou veranderen? Ik denk persoonlijk dat het wat te maken heeft met fullscreenheid. Even met die settings editor de game op fullscreen pleuren en kijken wat het doet :/
Net 1.3 beta (non-performance) getest en die crasht ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:50

superwashandje

grofheid alom

kuchproblementopickuch

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:34:
[...]

Ja, maar ik zie niet in hoe dat iets zou veranderen? Ik denk persoonlijk dat het wat te maken heeft met fullscreenheid. Even met die settings editor de game op fullscreen pleuren en kijken wat het doet :/
Net 1.3 beta (non-performance) getest en die crasht ook.
Ik heb die crash namelijk al sinds de release. Herstarten van origin en mijn browser fixed het altijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Je hebt een punt. I'll take my shit there.
EDIT: Holy shit lol! Ik had Visual Studio draaien en die wou debugger spelen. Wat zie ik:
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/6/17600260349-orig.jpg

De boosdoener was dus Xfire die zijn shitty ingame ding niet kan injecten.
EDIT: Haha nu heb ik ook een performance boost. Alles gaat opeens veel soepeler dan ervoor, maar extra FPS heb ik niet. :D

[ Voor 53% gewijzigd door Mavamaarten op 25-06-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

http://oi50.tinypic.com/8ye5q8.jpg mijne vind ik een beetje flets (met die injector) misschien ligt het aan de map.

Hmm deze is beter.

http://oi48.tinypic.com/2h2qe5e.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door iNFiNiTY- op 25-06-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik volg ff niet wat jullie doen ? en een performance boost? met wat..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-04 21:37
Nickrsd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:32:
Door Premium

edit: nah kidding de FXAA injector (:)) heeft een performance versie en die zorgt voor iets meer FPS

[ Voor 15% gewijzigd door Robbertjan94 op 25-06-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickrsd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:32:
MSAA is een Anti Aliasing techniek die vrij veel performance kost. Je kan een aparte file downloaden die een efficiëntere techniek heeft die wat performance winst kan opleveren. Echter over het algemeen wordt het hele FXAA stuk gewoon uitgezet en gebruiken mensen deze injector puur om een bepaald effect over het beeld heen te gooien.

Vergelijk het met een foto bewerken waar je ook met de kleuren kan spelen. Dat doen ze nu hier met Battlefield 3 en dan gebeurt het realtime. Battelfield 3 heeft standaard wat fletse grauwblauwe kleuren, door zo'n FXAA injector kan je deze kleuren wat op laten leven en minder blauw maken.

[ Voor 0% gewijzigd door Tsurany op 25-06-2012 17:45 . Reden: FXAA moest MSAA zijn, thnx Daniel :) ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:19:
[...]

FXAA is een Anti Aliasing techniek die vrij veel performance kost. Je kan een aparte file downloaden die een efficiëntere techniek heeft die wat performance winst kan opleveren. Echter over het algemeen wordt het hele FXAA stuk gewoon uitgezet en gebruiken mensen deze injector puur om een bepaald effect over het beeld heen te gooien.

Vergelijk het met een foto bewerken waar je ook met de kleuren kan spelen. Dat doen ze nu hier met Battlefield 3 en dan gebeurt het realtime. Battelfield 3 heeft standaard wat fletse grauwblauwe kleuren, door zo'n FXAA injector kan je deze kleuren wat op laten leven en minder blauw maken.
Je bedoelt vrij weinig zeker? FXAA vraagt echt niet veel. MSAA en voornamelijk SSAA vragen pas veel. ;)
Voor de rest klopt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nog een TIP voor diegene die nu de FXAA injector gebruiken:

Ga naar de EA Origin settings, en zet daar de Origin overlay uit.
Ga dan in-game, en nu kan je door op de toets "Pause/Break" te klikken de FXAA Injector gewoon aan en uit zetten. Dan zie je zeer goed het grote verschil in kleurgebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:28:
[...]

Je bedoelt vrij weinig zeker? FXAA vraagt echt niet veel. MSAA en voornamelijk SSAA vragen pas veel. ;)
Dit dus.
FXAA is nog maar vrij recent ontdekt (in 2010 of 2011). Door iemand bij nVidia. En er is nauwelijks een performance hit. Het nadeel dan weer is dat je een beeld hebt dat ietsje blurry is.

edit: Maar als je die FXAA injector installeert, krijg je net een zeer crisp beeld, dus weet niet hoe dat zit :D Ik heb in de FXAA injector settings de instellingen zelfs wat aangepast omdat ik de scherpte wat te extreem vond.

[ Voor 33% gewijzigd door Asgaro op 25-06-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

en waar kan ik die file vinden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Asgaro schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:28:

Ga dan in-game, en nu kan je door op de toets "Pause/Break" te klikken de FXAA Injector gewoon aan en uit zetten. Dan zie je zeer goed het grote verschil in kleurgebrek* ;)
:+

Klopt inderdaad. Je kan dan makkelijk toggelen en je verbazen over waarom ze het spel niet zo hebben gemaakt qua kleurstelling.

Ik speel al sinds de release met de injector, ik zou niet anders willen tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickrsd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:32:
en waar kan ik die file vinden dan?
Op deze pagina: http://extreme.pcgameshar...1-v1-3-beta-download.html
Maar aangezien alles in het Duits is, zal ik direct de juiste downloadlink geven (voor versie 1.25 Performance edition, die gebruiken de meesten hier) http://www.dateiupload.ne...a4a24cc473eba393fc36e0377

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Er is ook een 1.3 performance versie: http://www.mediafire.com/?uxcagk4dhpk42ql

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Asgaro schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:34:
[...]

Op deze pagina: http://extreme.pcgameshar...1-v1-3-beta-download.html
Maar aangezien alles in het Duits is, zal ik direct de juiste downloadlink geven (voor versie 1.25 Performance edition, die gebruiken de meesten hier) http://www.dateiupload.ne...a4a24cc473eba393fc36e0377
Mag ik vragen waarom je de 1.25 zoveel beter vind? Ik heb nu de 1.3 Performance (zonder xfire shit deze keer :+) en ik heb geen problemen (meer)...

Anyways, toch raar dat hij performance winst geeft. AA heeft toch normaal gezien een negatief effect op prestaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:38:
[...]

Mag ik vragen waarom je de 1.25 zoveel beter vind? Ik heb nu de 1.3 Performance (zonder xfire shit deze keer :+) en ik heb geen problemen (meer)...

Anyways, toch raar dat hij performance winst geeft. AA heeft toch normaal gezien een negatief effect op prestaties?
1.3 is redelijk geel merkte ik en met mij velen. Dat is waarom veel mensen 1.25 hebben. Qua prestaties maakt het niks uit.
Verder kost AA enorm veel frames omdat het in feite je beeld opnieuw renderen om karteltjes wel te werken. Dat is redelijk intensief. ;) (kost mij op ultra z'n 40 frames tussen geen of 4x MSAA)

FXAA is een lichtere AA die minder effectief is maar nog steeds wat wegredenderd.
Verder is de FXAA in BF3 zelf niet echt efficient te noemen dus die kan je beter uit zetten. (post possessing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:28:
Ja er had MSAA moeten staan, thnx for zhe correction :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:38:
[...]

Ik had is gelezen dat 1.3 voor problemen zorgde en daarom ben ik nooit overgeschakeld. Maar ik wil best geloven dat 1.3 nu wel goed werkt.
Dan is er inderdaad geen reden om op 1.25 te blijven :)

edit: en zie ook DanielWW2s respons.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 25-06-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:46:
[...]

Ik had is gelezen dat 1.3 voor problemen zorgde en daarom ben ik nooit overgeschakeld. Maar ik wil best geloven dat 1.3 nu wel goed werkt.
Dan is er inderdaad geen reden om op 1.25 te blijven :)

edit: en zie ook DanielWW2s respons.
Ook geen reden om te upgraden. ;)

En voor mensen die zich er in willen gaan verdiepen voor hun eigen config kan ik deze aanraden:

http://forums.electronica...custom-fxaa-injector.html

Ja, dat is het EA forum en dat topic is er al een tijdje. Hoe bedoel je dat je gebanned gaat worden door DICE?
Ik denk dat de meeste DICE devs het onderhand zelf hebben geïnstalleerd. :+

[ Voor 33% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-06-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

welke moet ik uitzetten?? aa post of aa referred?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickrsd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:54:
welke moet ik uitzetten?? aa post of aa referred?
Post en als je framerate niet zo best is beide. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

framerate is goed hr, had net beide nog aan staan, maar dan is het een beetje te pijnlijk voor je ogen, niet soft.. de randjes.. kan ik ook beide aan laten staan? dan zie ik nog wel verschil in de kleuren :>

[ Voor 24% gewijzigd door Nickrsd op 25-06-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickrsd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:58:
framerate is goed hr, had net beide nog aan staan, maar dan is het een beetje te pijnlijk voor je ogen, niet soft.. de randjes.. kan ik ook beide aan laten staan? dan zie ik nog wel verschil in de kleuren :>
Ik had ook last van die scherpte. Heb even gezocht naar mijn oude post hierover...
*TADA* Asgaro in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"
Als je die zaken uitvoert, doet het al veel minder pijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lolwut, nauwelijks servers te vinden met deze filter-settings :?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/filter.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En als je de filters op minimaal 1-5 personen zet? Ik vind veel meer als ik op personen filter dan wanneer ik dat niet doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Waarom toont de History tab op Battlelog alle servers waar je al eens bent in geweest (of toch heel veel, super lange lijst bij mij)? En waarom kan je niet filteren op datum wanneer je daar in gespeeld hebt. Dat is toch een van de dingen waarvoor de History zou gaan dienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:39:
En als je de filters op minimaal 1-5 personen zet? Ik vind veel meer als ik op personen filter dan wanneer ik dat niet doe.
Ahja, dat helpt een beetje precies. Nu zien ik 8 bijna-volle servers. Nog steeds weinig feitelijk, maar kan er mee door nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

Hoog intelligent spelletje gedaan met Rienspy en Asgaro :P

Go Belgie ? :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Somebody gets it. ;)
Dit gaat over Close Quarters en waarom veel mensen het niet goed vinden. Niet dat hier nou echt een discussie is maar ik wil deze toch delen omdat hij het precies begrijpt.

Verder is dit ook een beetje de verklaring waarom ik af en toe op een enorme rapestreak ga in QC. De CoD mindset hebben is eigenlijk cruciaal voor CQ. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Asgaro schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:28:

Ga dan in-game, en nu kan je door op de toets "Pause/Break" te klikken de FXAA Injector gewoon aan en uit zetten. Dan zie je zeer goed het grote verschil in kleurgebruik ;)
Waar kan ik origin overlay vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Qlii256 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:39:
Waarom toont de History tab op Battlelog alle servers waar je al eens bent in geweest (of toch heel veel, super lange lijst bij mij)? En waarom kan je niet filteren op datum wanneer je daar in gespeeld hebt. Dat is toch een van de dingen waarvoor de History zou gaan dienen?
Begrijp ik inderdaad ook niet, je battlereport lijstje op je profile page is handiger mocht het een server zijn die je recent hebt bezocht. Maar zo zijn er nog wel meer dingen waarvan ik niet begrijp waarom dat niet gefixed en/of geadd is (vehicle spawn time filter, en huidige map op een server pagina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

ik vind het jammer dat de irnv scope zo veel generfed is, je ziet er nouwelijks iets door :(

het leek mij juist wel awsome om lekker stealthie met zo'n scope mensen neer te knallen :D op operation metro.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was een zieke match met Yabzie, Rienspy en Phyxion. Jammer dat Phyxion door moest, anders stond die ook op de "groepsfoto" hieronder :P
We waren echt aan elkaar gewaagd qua punten.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/battles/nieuw.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 25-06-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Net een ronde gespeeld en in het winnende team zat ene TWOLOGIN. Toevallig keek ik hem eens na want hij had een hoge chopper score, dus ik denk "die zal wel hoog zitten in de world ranking". En dan blijkt dat hij maar 143 chopper kills heeft of zo. Zijn hoogste wapen is met maar tussen de 200 en 300 kills ook niet geweldig en dan zie ik op bfstats.com dat hij maar liefst 3777 heals heeft. Maar vervolgens heeft hij maar 40 medical ribbons... :S En hij heeft maar een paar resupplies en met zijn beste support wapen hooguit een paar honderd kills, maar wel Support service star 6...

Hij is echter wel Colonel 18. Gevalletje hack? Of kijk ik ergens niet goed?

http://bf3stats.com/stats_pc/TWOLOGIN

[ Voor 10% gewijzigd door l0n3w012ph op 25-06-2012 20:25 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

smoothz schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:58:
[...]

Waar kan ik origin overlay vinden?
Bij origin -- instellingen -- in-game -- origin in game uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-10 16:17

Metian

Snert is vies

l0n3w012ph schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:23:
Net een ronde gespeeld en in het winnende team zat ene TWOLOGIN. Toevallig keek ik hem eens na want hij had een hoge chopper score, dus ik denk "die zal wel hoog zitten in de world ranking". En dan blijkt dat hij maar 143 chopper kills heeft of zo. Zijn hoogste wapen is met maar tussen de 200 en 300 kills ook niet geweldig en dan zie ik op bfstats.com dat hij maar liefst 3777 heals heeft. Maar vervolgens heeft hij maar 40 medical ribbons... :S

Hij is echter wel Colonel 18. Gevalletje hack? Of kijk ik ergens niet goed?

http://bf3stats.com/stats_pc/TWOLOGIN
Ik trek niet meteen een conclusie, maar wanneer je bij history kijkt op zijn score, is te zien dat hij in iets minder dan ander half uur, bijna 1m punten bij elkaar heeft gespeeld.

edit // zat eens te kijken naar zijn 'heals' en die komen pas nadat hij zoveel score binnen heeft gehaald.

[ Voor 5% gewijzigd door Metian op 25-06-2012 20:28 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:57
Wat footage met de MP7 dat ik nog op mn PC had staan.
Wel een heerlijk wapen voor CQ vind ik.

Beetje crappy kwaliteit maar anders duurt het dagen om te uploaden...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:16:
Was een zieke match met Yabzie, Rienspy en Phyxion. Jammer dat Phyxion door moest, anders stond die ook op de "groepsfoto" hieronder :P
We waren echt aan elkaar gewaagd qua punten.

[afbeelding]
Moesten er geen bende meiden voor m'n deur komen te staan zijn geweest zijnde (zo ongeveer zo), dan had ik MVP en killing machine :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:33:
[...]
Moesten er geen bende meiden voor m'n deur komen te staan zijn geweest zijnde (zo ongeveer zo), dan had ik MVP en killing machine :(
Ja ja mislukte cassanova :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzx schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:36:
[...]

Ja ja mislukte cassanova :+
Maar wel lekkûr puntjes vergaren :+

edit: Battlelog is doing strange, nu moet ik telkens opnieuw vrienden accepten die ik al lang geleden toegevoegd heb (bvb DanielWW2) 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:37:
[...]

Maar wel lekkûr puntjes vergaren :+
IRL of ingame? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMG dat word afkicken :)
mijn pc is na een half jaar problemen nu echt dood ;)
tijd voor een nieuwe te bestellen en dat duurt dan weer 6 tot 10 werkdagen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:13

d_star

Maharadja of the Year :-/

AdmiralSnipe schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:29:
Wat footage met de MP7 dat ik nog op mn PC had staan.
Wel een heerlijk wapen voor CQ vind ik.

<videoow>

Beetje crappy kwaliteit maar anders duurt het dagen om te uploaden...
Holy crap met je 31 kill streak, damn! Zo goed heb ik ze nog niet vaak gezien, hoop niet tegenover jou te komen staan in een server :|

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Both at tha same time :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Metian schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:26:
[...]

Ik trek niet meteen een conclusie, maar wanneer je bij history kijkt op zijn score, is te zien dat hij in iets minder dan ander half uur, bijna 1m punten bij elkaar heeft gespeeld.

edit // zat eens te kijken naar zijn 'heals' en die komen pas nadat hij zoveel score binnen heeft gehaald.
Dat is idd een waanzinnige statistiek, dan hou ik het maar op een hack. En het is een Rus... :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
d_star schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:43:
[...]

Holy crap met je 31 kill streak, damn! Zo goed heb ik ze nog niet vaak gezien, hoop niet tegenover jou te komen staan in een server :|
Werd wel 2 à 3 keer gerevived dus had ook 31-3 kunnen staan.
Maar als ik record met fraps speel ik op 50 FPS, wat ik net wat te weinig vind om lekker te spelen.
En om de een of andere reden krijg ik op willekeurige momenten framedrops die soms niet weggaan totdat ik stop met recorden.
Heeft iemand anders dat ook met Fraps? want dat is echt irritant.
Pykow schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:43:
OMG dat word afkicken :)
mijn pc is na een half jaar problemen nu echt dood ;)
tijd voor een nieuwe te bestellen en dat duurt dan weer 6 tot 10 werkdagen ofzo.
Lol, meer dan een week geen BF3, hoe wil je dat volhouden! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:46:
[...]

Werd wel 2 à 3 keer gerevived dus had ook 31-3 kunnen staan.
Maar als ik record met fraps speel ik op 50 FPS, wat ik net wat te weinig vind om lekker te spelen.
En om de een of andere reden krijg ik op willekeurige momenten framedrops die soms niet weggaan totdat ik stop met recorden, heeft iemand anders dat ook met Fraps want dat is echt irritant.

[...]

Lol, meer dan een week geen BF3, hoe wil je dat volhouden! :9
Livestreams kijken en dan denken dat ik zelf aan het spelen ben \o/
geen idee :P ik heb eigenlijk nog nooit zonder een PC gezeten ;).
maar goed deze week een nieuwe pc bestellen voor 1200 tot 1400 euro ;)
Game PC 1200 tot 1400 euro

met alles wat ik nu doe krijg ik een foutmelding dat ik een programma moet sluiten haha

2007 MB beschikbaar
322 MB Vrij :P succes om een game met maar 300 intern geheugen te spelen. PACMAN !!

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 25-06-2012 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:48:
[...]

met alles wat ik nu doe krijg ik een foutmelding dat ik een programma moet sluiten haha

2007 MB beschikbaar
322 MB Vrij :P succes om een game met maar 300 intern geheugen te spelen. PACMAN !!
Als wij nou allemaal even een live-stream opzetten heb je toch nog het gevoel dat je met GoTters aan het spelen bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:51:
[...]

Als wij nou allemaal even een live-stream opzetten heb je toch nog het gevoel dat je met GoTters aan het spelen bent. :)
ahw wat lief van jullie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:48:
[...]

2007 MB beschikbaar
Ik denk dat BF 1942 nog wel zal draaien hoor. :P
Verder staat er al een mooi lijstje in je topic. Alleen misschien even de cooler wisselen en een iets lagere CPU maar dat is niet eens nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Met die FXAA krijg ik altijd frame drops. Meestal zit ik tussen 50 en 64. Maar zelfs met de FXAA 1.3 performance krijg ik drops in CQ maps tot 45.
Pagina: 1 ... 36 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.