Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En inderdaad, cannibalism was awesome, free vendor food
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
M'n mage is een night elf, maar daar heb ik dan weer bijna niets aan de racials. Een druid night elf heeft er al weer meer aan, zeker een tank met de extra dodge. Als ik een druid maak zal het dus ook een night elf worden.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Klopt, zeker als je veel solo speelt.Blitzdoctor schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:01:
Gift of the Naaru is ook heerlijk tijdens het levelen van een char die niet zichzelf kan healen zoals een mage.
Maar in PvP is het waardeloos, een arena match zal je niet winnen door Gift of Naaru, daar waar je arcane torrent/war stomp prima kan combineren met andere interrupts, stuns of CC, dat maakt het juist zo krachtig.
Betreft PvE, niet onaardig, maar Spine win je er niet mee, daar waar je met berserk wel degelijk extra burst hebt.
zo heeft iedere racial z'n voor en nadelen. dus?MysticSnake schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:13:
[...]
Klopt, zeker als je veel solo speelt.
Maar in PvP is het waardeloos, een arena match zal je niet winnen door Gift of Naaru, daar waar je arcane torrent/war stomp prima kan combineren met andere interrupts, stuns of CC, dat maakt het juist zo krachtig.
Betreft PvE, niet onaardig, maar Spine win je er niet mee, daar waar je met berserk wel degelijk extra burst hebt.
Dus Horde racials zijn als het er op aan komt veel krachtiger in situaties dat je ze nodig hebt. Over het algemeen zijn Horde racials beter in PvE en PvP encounters. En ik vroeg me dus af of dat in MoP eindelijk gebalanced gaat worden.JoeBravo schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:22:
[...]
zo heeft iedere racial z'n voor en nadelen. dus?
Gnomes zullen wel wat populairder worden denk ik in MoP, vanwege de 5% extra intellect. Met een maximum aan mana is dat toch best wel veelMysticSnake schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:25:
[...]
Dus Horde racials zijn als het er op aan komt veel krachtiger in situaties dat je ze nodig hebt. Over het algemeen zijn Horde racials beter in PvE en PvP encounters. En ik vroeg me dus af of dat in MoP eindelijk gebalanced gaat worden.
in pvemaken de racials hooguit 1 a 2% verschil in dps uit, voor healers nagenoeg niks, en voor tanks zijn ze ook zeer situatieafhankelijk, cq marginaal tot nutteloos.MysticSnake schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:25:
[...]
Dus Horde racials zijn als het er op aan komt veel krachtiger in situaties dat je ze nodig hebt. Over het algemeen zijn Horde racials beter in PvE en PvP encounters. En ik vroeg me dus af of dat in MoP eindelijk gebalanced gaat worden.
Pvp heb ik weinig/geen verstand van, maar ook daar zullen ze een ras niet maken/breken: interupt vs stun vs minder snare vs gratis/2e pvptrinket. allemaal situatieafhankelijk.
imo QQ om niks.
ik had het over opmerkingen alslanerios schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:24:
euh, we zeggen niet dat ze geen racials hebben. Echt mensen, lees aub alle berichten even voordat je reageert. Het gaat hier over Underwater vs Touch of the grave. Totaal ander iets.
En inderdaad, cannibalism was awesome, free vendor food
wat gewoon bullshit isals je kijkt naar de racials van undead die...nou echt totaal niets toevoegen terwijl eigenlijk alle classes wel wat hebben.
Moet je nagaan, je krijgt dus gewoon 2% cadeau omdat je Horde speelt ipv Alliance en dat noem jij QQ om niks?JoeBravo schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:39:
[...]
in pvemaken de racials hooguit 1 a 2% verschil in dps uit, voor healers nagenoeg niks, en voor tanks zijn ze ook zeer situatieafhankelijk, cq marginaal tot nutteloos.
Pvp heb ik weinig/geen verstand van, maar ook daar zullen ze een ras niet maken/breken: interupt vs stun vs minder snare vs gratis/2e pvptrinket. allemaal situatieafhankelijk.
imo QQ om niks.
Echte E-peners gaan al moeilijk doen over 0,5% extra DPS, dus 2% is natuurlijk wel enorm veelJoeBravo schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:39:
in pvemaken de racials hooguit 1 a 2% verschil in dps uit, voor healers nagenoeg niks, en voor tanks zijn ze ook zeer situatieafhankelijk, cq marginaal tot nutteloos.
(blijft natuurlijk grappig dat 99% nog kijkt naar DPS ipv damage done).
- Zerora
- Registratie: September 2003
- Laatst online: 00:16
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- World Of Warcraft - Wrath Of The Lich King
- World Of Warcraft - The Burning Crusade
- World of Warcraft: Cataclysm
- Mmog
- World Of Warcraft - Battlechest
- World of Warcraft Burning Crusade, Collector's Edition
- Pc-game
- World Of Warcraft
- World of Warcraft Collector
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
- Husk of Naraxis
Dropt van Naraxis, rare in Duskwood met half uur/uur respawn tijd, met drop chance 0,07%.
Zou dat gaan lukken
Jammer dat die chest een unique look heeft anders had ik wel een alternatief gepakt.
[ Voor 15% gewijzigd door Zerora op 08-06-2012 13:57 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Hier nog even vier levels omhoog om een DK te kunnen maken, ben benieuwd!
klopt hoor, maar da's wel theorie. RNG zorgt al voor een dusdanige variatie dat het verrekte moeilijk is dat terug te vinden (switch van tauren dk naar troll dk was in de dpscijfers niet te merken bv).SinergyX schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:50:
[...]
Echte E-peners gaan al moeilijk doen over 0,5% extra DPS, dus 2% is natuurlijk wel enorm veel
(blijft natuurlijk grappig dat 99% nog kijkt naar DPS ipv damage done).
die 'krijg' je als een een specifiek ras speelt icm een specifieke rol en klasse en heeft dan ook alleen bij bepaalde content echt nut.MysticSnake schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:48:
[...]
Moet je nagaan, je krijgt dus gewoon 2% cadeau omdat je Horde speelt ipv Alliance en dat noem jij QQ om niks?
Een racial die voor de ene combinatie een voordeel is heeft voor een andere combinatie totaal geen nut.
Daar zit 'm de balans in en dat is prima wmb.
enige 'probleem' zijn racials die nutteloos worden en/of al zijn geworden (hebben undead niet extra water breathing duur bv?)
- Zerora
- Registratie: September 2003
- Laatst online: 00:16
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- World Of Warcraft - Wrath Of The Lich King
- World Of Warcraft - The Burning Crusade
- World of Warcraft: Cataclysm
- Mmog
- World Of Warcraft - Battlechest
- World of Warcraft Burning Crusade, Collector's Edition
- Pc-game
- World Of Warcraft
- World of Warcraft Collector
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg

Eens kijken of mijn huidige afmaak of voor deze ga
Dit was de set waar ik mee bezig was:
[ Voor 26% gewijzigd door Zerora op 08-06-2012 16:10 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
persoonlijk vind ik de shoulders en belt niet zo geweldig, voor de rest lijkt ie teveel op m'n eigen 1e hunter (t6+t13 helm) om het niks te vindenZerora schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:03:
Even zitten spelen voor een nieuwe transmo set voor mn hunter:
[afbeelding]
Eens kijken of mijn huidige afmaak of voor deze ga
Vond die Highlander's altijd wel grappig, 2 van die houten plankjes op je schouders
T6 zijn rode shoulders met een bewegend oog erin, gronnstalker heet die set meen ik.SinergyX schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:23:
T6? Waren dat die belachelijk grotere shoulders? Riftstalker ofzo?
Vond die Highlander's altijd wel grappig, 2 van die houten plankjes op je schouders
riftstalker klinkt als T5 (met af en toe bliksemschichten uit de schouders).
kan de mijne hier niet linken maar bekijk Joebravo@dragonblight eens.
[ Voor 7% gewijzigd door JoeBravo op 08-06-2012 16:46 ]
Thnx! Reeds voorzien.
[ Voor 15% gewijzigd door JSchut op 11-06-2012 11:40 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Hmm hoe kan ik je een DM sturen? Ik heb nog een scrollJSchut schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 07:35:
Zou iemand mij een scroll of ressurection kunnen sturen? Pm mij even voor mn emailadres.
SoR wegfunkeey schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:37:
Ik zou ook graag een Scroll of ressurection ontvangen!
[ Voor 22% gewijzigd door geemfriek op 09-06-2012 18:53 ]
Nu tijd voor voetbal....
edit:
@hieronder: ik ben weer eens te snel. heb je net een scroll verstuurd, maar nu lees ik je bericht pas goed en zie dat je wilt uitdelen en niet ontvangen
[ Voor 63% gewijzigd door temp00 op 10-06-2012 14:03 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
1
| opdebeeck.michael@gmail.com |
Lees de TS evengeemfriek schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:12:
Nog iemand die Scroll of ressurection wil: mail je battle.net adres naar
code:
1 opdebeeck.michael@gmail.com
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Moet zeggen dat het me tot nu toe wel bevalt (ben pas lvl 21, maar toch).
Vooral het instadungeon is heel erg fijn. Er zijn gewoon geen queues voor tanks
Want a cookie?!
Op lagere levels zijn die er meer dan op hogere xDRenquin schreef op maandag 11 juni 2012 @ 08:09:
Heb een pally tank aangemaakt een paar dagen terug, gewoon om te kijken hoe dat gaat.
Moet zeggen dat het me tot nu toe wel bevalt (ben pas lvl 21, maar toch).
Vooral het instadungeon is heel erg fijn. Er zijn gewoon geen queues voor tanks
Ik ben nu 79 druid tank.
Voor de random met die JP die ik krijg duurt het wat langer maar na die 7 keer gewoon een random doen is insta join.. Alleen wel jammer dat je veel dezelfde instances krijgt daarbij.. in het begin zeker 10x UK gehad en nu telkens Drak'Tharon Keep (keer of 6)
Verwijderd
Mjin gevoel is dat een lock niet de beste DPS class is voor trash packs maar wil toch het optimale er uit halen. Als ik diverse rotations bekijk dan is er verschil tussen mensen die beginnen met de DoTs en mensen die direct de fire spells (soul fire, immolate, incernate etc.) gaan spammen. Mijn vraag is dan ook, wat is nu het meest handig om te doen?
Ik start zelf met Curse of the Elements Bane of Doom Soulburn (mits up) Soul Fire (twijfel of deze altijd moet of alleen als deze instant is via proc) Immolate Corruption Conflagate Chaos Bolt
Vervolgens spam ik zoveel mogelijk Immolate en houd ik Corruption up. Wanneer Soulburn available is of Soul Fire via proc kan worden gebruikt dan gebruik ik deze.
Bovenstaande werkt prima op een boss, maar op trash packs merk ik dat de mob al dood is wanneer ik bij immolate ben. Alles wat voor immolate komt levert weinig DPS op = lage DPS op trash packs. Ik zou dus ook CoE en Bane of Doom over kunnen slaan om direct met echte DPS te starten maar ik weet niet wat wijsheid is.
AoE (Rain of Fire) op trash packs levert ook relatief weinig DPS op.
Hoe doen jullie dit? Ik sta eventueel open voor Demonlogy of Affliction, maar ik merk dat Destruction wat gemakkelijker speelt.
Tjah... toen ik nog lock speelde in cata had ik hetzelfde probleem. Echter pwn je de meeste mensen weer op bosses omdat je er dan wel een volle rotatie uit kunt halen. Uit mijn hoofd was het in het begin zo dat je op trashpacks het beste immolate kon rondspammen, samen met Corruption en dan aanvullen met Incinerates. Ik dacht dat dat het meeste dps deed op trashpacks, maar dat je dan alsnog niet in de buurt komt van 'burst dps'.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:05:
Ik ben nu level 84 met mijn Destro Lock en twijfel behoorlijk of ik wel het maximale qua DPS uit mijn speelstijl haal. Ik lees wisselende ervaringen over Affliction/Destruction als top spec, maar heb voor Destruction gekozen omdat dat met questen prettig werkt. Momenteel speel ik veel instances en haal ik gemiddeld zo’n 6500 DPS, waar de DPS op trash packs op 5000-6000 uit komt en ik op een boss (als ik continu kan blijven casten en niet hoef te rennen) zo’n 10500 doe. Vergeleken met anderen in de groep is dit zeker niet slecht (althans de DPS op bosses) maar ik baal van de lage DPS op trashpacks.
Mjin gevoel is dat een lock niet de beste DPS class is voor trash packs maar wil toch het optimale er uit halen. Als ik diverse rotations bekijk dan is er verschil tussen mensen die beginnen met de DoTs en mensen die direct de fire spells (soul fire, immolate, incernate etc.) gaan spammen. Mijn vraag is dan ook, wat is nu het meest handig om te doen?
Ik start zelf met Curse of the Elements Bane of Doom Soulburn (mits up) Soul Fire (twijfel of deze altijd moet of alleen als deze instant is via proc) Immolate Corruption Conflagate Chaos Bolt
Vervolgens spam ik zoveel mogelijk Immolate en houd ik Corruption up. Wanneer Soulburn available is of Soul Fire via proc kan worden gebruikt dan gebruik ik deze.
Bovenstaande werkt prima op een boss, maar op trash packs merk ik dat de mob al dood is wanneer ik bij immolate ben. Alles wat voor immolate komt levert weinig DPS op = lage DPS op trash packs. Ik zou dus ook CoE en Bane of Doom over kunnen slaan om direct met echte DPS te starten maar ik weet niet wat wijsheid is.
AoE (Rain of Fire) op trash packs levert ook relatief weinig DPS op.
Hoe doen jullie dit? Ik sta eventueel open voor Demonlogy of Affliction, maar ik merk dat Destruction wat gemakkelijker speelt.
Afgelopen weekeind heb ik mijn priest verplaatst naar Bladefist. Even een paar runs gedaan en besloten om er Tailoring en enchanting op te levelen. Omdat ik geen zin heb om me kapot te farmen had ik al bedacht dat het me waarschijnlijk flink wat gold zou gaan kosten om beide professions te levelen. Heb nu beide professions rond de 200 zitten en het heeft me, naast het kopen van de skills, nog niets gekost. Dat is toch weer fijn:) Powerlevelen op Bladefist gaat het niet helemaal worden, er is simpelweg niet genoeg cloth om te kopen op de Auction House of er wordt meer dan 100g voor een stack aan low level clothes gevraagd, iets dat ik er echt niet voor neer ga leggen.
Volgens mij werkt soulburn op elke spec, die combineren met RoF, zou een respectable dps moeten halen.
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2012 09:55 ]
Zit met mn vriendin lekker te grinden, 60 stacks thorium, 20 stacks borean leather (zij de thorium, ik de leather). We gaan eten, willen inloggen om alles op AH te zetten? Locked due to suspicious activity. Wachtwoord veranderen, yay. We zetten alles op de AH. In de ochtend? Account locked. Weer veranderd, weer verder, wat levellen (van 81-83 en van 70 naar 75), vriendin grind nog 40 stacks thorium. Vanochtend? Account locked.
We snappen het blizz! je wil niet dat we lol hebben met farmen (hetgeen wij leuk vinden in het spel), want dat mag dus blijkbaar niet. Maar stop met onze accounts dichtgooien.
Sorry, die irritatie moest er even uit. Ja, ik heb een ticket gemaakt, met als reactie "Doen we niks aan, sorry" >_> Dus we moeten er maar mee leven dat onze accounts steeds gelocked worden.
[ Voor 13% gewijzigd door corset op 11-06-2012 09:58 ]
Dat is wel heel erg gek hoor.lanerios schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:57:
>_> Wordt echt gek van Blizzard.
Zit met mn vriendin lekker te grinden, 60 stacks thorium, 20 stacks borean leather (zij de thorium, ik de leather). We gaan eten, willen inloggen om alles op AH te zetten? Locked due to suspicious activity. Wachtwoord veranderen, yay. We zetten alles op de AH. In de ochtend? Account locked. Weer veranderd, weer verder, wat levellen (van 81-83 en van 70 naar 75), vriendin grind nog 40 stacks thorium. Vanochtend? Account locked.
We snappen het blizz! je wil niet dat we lol hebben met farmen (hetgeen wij leuk vinden in het spel), want dat mag dus blijkbaar niet. Maar stop met onze accounts dichtgooien.
Sorry, die irritatie moest er even uit. Ja, ik heb een ticket gemaakt, met als reactie "Doen we niks aan, sorry" >_> Dus we moeten er maar mee leven dat onze accounts steeds gelocked worden.
Ik zit ook genoeg te farmen, maar dit heb ik nog niet meegemaakt.
Heb echt bags vol met ore en flowers gefarmed de laatste 2 weken.
Hebben jullie een volkomen vaste route die jullie vliegen/afgaan? En is dit steeds hetzelfde gebied?
Want a cookie?!
Conclusie: Contact opnemen met Blizzard en vragen waarom je account is gelocked. Als je het van hun kant bekijkt is het waarschijnlijk ook logisch. Ze gebruiken een geautomatiseerd proces dat controleert of je wel 'menselijke' bewegingen doet. Daarnaast is een hele dag farmen iets wat over het algemeen alleen goldfarmers doen, en niet de normale spelers. Dus: je locked het account en gaat onderzoeken of er daadwerkelijk sprake is van illegale ingame acties. Vervolgens verandert de gebruiker het wachtwoord zodat deze weer in kan loggen, en dan ook nog twee keer. Lijkt mij ook dat ze dat dan gaan locken. Ik zou even contact opnemen met de support desk van Blizzard en de situatie uitleggen, wellicht dat zij er iets aan kunnen doen.lanerios schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:57:
>_> Wordt echt gek van Blizzard.
Daarnaast farm ik ook wel eens een uur of 2 aan ores; maar een hele dag is mij wat overdreven.
En contact opnemen gedaan, ze zeggen gewoon "Doen we niks aan, is automatisch, leer er maar mee leven" (via ticket) en telefonisch "Sorry, zo werkt het nou eenmaal, als we denken dat mensen botten doen we dat"
Grinden is botten dus
Ach ja, doe het af en toe eens afwisselen met een dungeon zou ik zeggen
Want a cookie?!
ow, ben jij die priestThysiej schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:26:
[...]
Tjah... toen ik nog lock speelde in cata had ik hetzelfde probleem. Echter pwn je de meeste mensen weer op bosses omdat je er dan wel een volle rotatie uit kunt halen. Uit mijn hoofd was het in het begin zo dat je op trashpacks het beste immolate kon rondspammen, samen met Corruption en dan aanvullen met Incinerates. Ik dacht dat dat het meeste dps deed op trashpacks, maar dat je dan alsnog niet in de buurt komt van 'burst dps'.
Afgelopen weekeind heb ik mijn priest verplaatst naar Bladefist. Even een paar runs gedaan en besloten om er Tailoring en enchanting op te levelen. Omdat ik geen zin heb om me kapot te farmen had ik al bedacht dat het me waarschijnlijk flink wat gold zou gaan kosten om beide professions te levelen. Heb nu beide professions rond de 200 zitten en het heeft me, naast het kopen van de skills, nog niets gekost. Dat is toch weer fijn:) Powerlevelen op Bladefist gaat het niet helemaal worden, er is simpelweg niet genoeg cloth om te kopen op de Auction House of er wordt meer dan 100g voor een stack aan low level clothes gevraagd, iets dat ik er echt niet voor neer ga leggen.
degene die je heeft invite heeft geen guildnote gezet, dus is niet te zien nog.
Zat zaterdagavond met JtY en Tibby nog op TS en we zaten ons af te vragen wie je was
en niet gewoon vragen natuurlijk
Heerlijk zo, ik wordt nog wel eens gewhisperd om te bedanken dat we de prijzen aan het normalizeren zijn. En tsja, iemand moet het doen.
Zerg... Stelletje hazenJoeBravo schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:21:
[...]
ow, ben jij die priest
degene die je heeft invite heeft geen guildnote gezet, dus is niet te zien nog.
Zat zaterdagavond met JtY en Tibby nog op TS en we zaten ons af te vragen wie je was
en niet gewoon vragen natuurlijk
Was wel grappig met JtY. ik was even op mijn warrior (Azjol-Nerub) gelogged om het laatste stukje LFR af te maken. Kwam ik hem tegen op Deathwing... Ik hem whisperen dat als ik het sword zou winnen ik het met m zou traden.. Krijg je terug '<3'.. Iets later maar verteld dat ik het was. Er zitten toch wel voordelen aan dezelfde battlegroup:)
Verwijderd
Vreemd genoeg had ik dit ook dit weekend. Voor het eerst in 5 jaar. Heb echter niet gegrind maar vond het wel vreemd.lanerios schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:57:
Locked due to suspicious activity. Wachtwoord veranderen, yay.
Hmz... dat kan ook gezien worden als suspicious...lanerios schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:23:
ga ik vanavond maar proberen (dungeons). Wordt er een beetje moe van, kijk, natuurlijk, we hebben op de server de Thorium en Netherweave (Bag) market in handen met zn 2en, bijna geen andere mensen meer die het erop zetten (we verkopen voor 50% van de originele waarde, en we maken nog steeds 5 tot 6k winst per dag).
Heerlijk zo, ik wordt nog wel eens gewhisperd om te bedanken dat we de prijzen aan het normalizeren zijn. En tsja, iemand moet het doen.
Ik zou bijna zeggen, gooi de prijzen iets omhoog, zo lijken jullie idd op gold farmers
Maarruh... Hebben jullie de authenticator (apparaatje of op je mobiel)?
Misschien probeert iemand jullie gewoon te hacken, dan geeftie dat ook namelijk.
Verder raad ik aan de sms-alert aan te zetten, zodat je kan zien of iemand je wachtwoord probeert te veranderen o.i.d.
Want a cookie?!
Ben daar van het weekend nog mee bezig geweest, de cata leathers wat betaalbaar maken. Heb nu 2 vaste afnemers die voor 250g die pristine hide van mij kopen ipv 350-400g. Snap de logica soms niet, dingen kosten 10 heavy savage, welke je maakt van 5 savage. Stack van 20 gaat voor 40 gold, dus 100g kan je via de AH ze zelf maken.lanerios schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:23:
Gisteren nog een poging tot Firelands gedaan. Helaas was zeker de helft van de groep (waaronder ik) er voor het eerst. Ging dus allemaal maar moeizaam kwam tactics en slechts een paar mensen waren overgeared ter compensatie. Uiteindelijk maar 2 bosses plat en een 3e bijna. Ach ja, als we een keer een iets georganiseerdere run doen (met guild of tweakers) lopen we er vast zo doorheen. Nu ook van 1 tweaker hulp gehad, weet niet meer wie, maar nog bedankt
Het viel me wel op dat tactics subtieler en belangrijker leken dan in DS. Misschien is dat omdat ik DS al zo vaak gedaan heb, maar iets zegt me dat DS veel makkelijker is dan FL destijds. Klopt dat?
PM staat open
En bij ons is het ook nog steeds leeg. Waarschijnlijk door Diablo, maar ik merk zelf ook al dat ik er wel een beetje genoeg van heb om telkens maar heel DS door te cruisen.
Verwijderd
Dat zal waarschijnlijk wel meespelen, echter als ik naar mezelf kijk is D3 iets tijdelijks en biedt WoW veel meer diepgang en blijft dus langer leuk. In mijn ogen zal WoW binnenkort weer drukker bevolkt zijn.Ricmaniac schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:44:
Ik was gisteren weer eens ingelogd na lange tijd. maar mijn server (twisting nether) die savond's echt barstens druk was in orgrimmar vond ik nu echt voor ons doen leeg. Ik denk echt dat het door Diablo komt (bij mijzelf wel in ieder geval)of heeft iemand anders een andere verklaring?
jaa tuurlijk dat ben ik met je eens hoor. ik heb tijdje de beta van MoP gespeeld en verwacht echt een goeie zet met die expansion. Ik kom ook zeker weten vollop terug als die uit komt.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:53:
[...]
Dat zal waarschijnlijk wel meespelen, echter als ik naar mezelf kijk is D3 iets tijdelijks en biedt WoW veel meer diepgang en blijft dus langer leuk. In mijn ogen zal WoW binnenkort weer drukker bevolkt zijn.
1e run in m'n normale tankgear gedaan, wat het dodelijk saai maakte (ilevel 400 >_<)
2e run kon ik nog steeds een satchel verdienen, dus opnieuw erin, maar nu in m'n dpsgear
Wat een lol, nog steeds een verveelde healer en dps die je bijna niet/niet bij kan houden
(well of eternity, 3 mob pack in het begin met stackende critbuff: 100k dps als tank)
Erg grappig om te doen.
Daarna ook nog even OS3D10 ge-2-manned met een guildie die al weken die mount wil, maar 'm iedere keer voor d'r neus weggekaapt ziet worden. Omdat ik niet op zat te letten werd het ff scary op het eind (~10% hp over met boss op 25%), maar het ging goed.
[ Voor 86% gewijzigd door Oxigeon op 11-06-2012 11:28 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Kben zelf diablo ook wel zat met mijn level 60 wizard.. echt geen zin om aan inferno te beginnen en die levels heb ik nu wel gezien!bechown schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:54:
Wij zijn van een 25m NL guild naar 10m NL guild weer gegaan.. Diablo maakte het niet mogelijk meer een fatsoenlijke raid op te zetten en we moesten teveel mensen gearen om heroics te doen.. Nu we heroics rustig aan aan het clearen zijn zitten we nu op 5/8 en vanavond waarschijnlijk 6/8 en mensen komen nu langzaam terug van Diablo.. Helaas hebben we geen plek meer voor hun.. Server begint ook weer meer pugs te krijgen dus ik denk dat de Diablo hype wel een beetje over is..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb je inderdaad niet gezien haha!Oxigeon schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:27:
Heb het hele weekend niet gespeeld. Vanavond nog maar wat proberen te levelen. Hopelijk tik ik dan snel de 70 aan. Zit op dit moment op 67
Ik heb heel even (lees een uurtje) gespeeld, even snel van 62 naar 63 gegaan. Bewust heb ik elke keer gelogd in de inn voor de rested bonus, en stiekem scheelt dit toch erg veel.. Misschien een tip?
Dat doe ik ook altijd. Hoeft volgens mij niet perse een inn te zijn maar mag ook gewoon in een dorp/stad. Dat zijn xp's daar hoef je niets voor te doen. En als je dan ook nog eens een heel weekend niet kan spelen loopt dat inderdaad aardig de pan uitPoel13 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:41:
[...]
Ik heb je inderdaad niet gezien haha!
Ik heb heel even (lees een uurtje) gespeeld, even snel van 62 naar 63 gegaan. Bewust heb ik elke keer gelogd in de inn voor de rested bonus, en stiekem scheelt dit toch erg veel.. Misschien een tip?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ja indd en je kan tot 1.5 level rested hebben en dit gebruik je niet op bij het inleveren van quests alleen voor het killen van mobsOxigeon schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:19:
[...]
Dat doe ik ook altijd. Hoeft volgens mij niet perse een inn te zijn maar mag ook gewoon in een dorp/stad. Dat zijn xp's daar hoef je niets voor te doen. En als je dan ook nog eens een heel weekend niet kan spelen loopt dat inderdaad aardig de pan uit.
Na meer dan een jaar offline te zijn geweest ben ik weer begonnen
Na het inloggen op mijn 85 warlock kon ik echt heel weinig nog herinneren van hoe ik het allemaal vroeger heb gedaan.
ik zie dat ik in cataclysm al met alles Exalted ben, dus nu is mijn vraag wat ik naast het beginnen van een nieuwe char nog meer kan doen.
iemand suggesties?
ik weet nog wel dat er vroegah een website was waar je een soort gear-verlanglijstje kon maken en dan kon zien waar je die kon scoren, weet iemand toevallig waar ik het over heb?
Het is echt alsof ik in het diepe wordt gegooid.. iemand tips?
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
Dit kun je gewoon met de add-on atlasloot doen.predacore schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:26:
ik weet nog wel dat er vroegah een website was waar je een soort gear-verlanglijstje kon maken en dan kon zien waar je die kon scoren, weet iemand toevallig waar ik het over heb?
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
okay, dan ga ik die vanavond downloaden! thanksValHallen schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:28:
[...]
Dit kun je gewoon met de add-on atlasloot doen.
http://www.maxdps.com/warlock/affliction.php
heb de ele-shaman, (BM) hunter en frost dk sub-pagina's even bekeken, maar daar zit er met name in de dps-priorities nog wel een paar haken en ogen aan. En daardoor kunnen de statweights er ook net even naast zitten.predacore schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:31:
Klopt deze info nog? deze vond ik onder het stof tussen mijn bookmarks.
http://www.maxdps.com/warlock/affliction.php
Maar desondanks een prima basis voor je dps-rotatie/gear denk ik.
okay, thanks. als iemand een betere site/lijst heeft (apart van atlasloot) dan houd ik mij aanbevolenJoeBravo schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:00:
[...]
heb de ele-shaman, (BM) hunter en frost dk sub-pagina's even bekeken, maar daar zit er met name in de dps-priorities nog wel een paar haken en ogen aan. En daardoor kunnen de statweights er ook net even naast zitten.
Maar desondanks een prima basis voor je dps-rotatie/gear denk ik.
Die gebruik ik zelf voor de basics. Al laat icy-veins tegenwoordig best wel veel (en naar mijn idee vooral goede) informatie zien voor het spelen van je character. Op een gegeven moment heb ik toch meer bronnen nodig om het maximale uit mijn character te halen, daar gebruik ik dan forums als mmo-champion, wowhead en Elitist Jerks voor.IntToStr schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:12:
Ik vind de websites noxxic.com en icy-veins.com wel erg handig.
Mee eens, al kom je met de info van icy-veins al een heel eind denk ik. Die site is de laatste tijd behoorlijk hard gegroeid. Voor de laatste beetjes optimalisatie kun je inderdaad weer verder zoeken. Vooral elitist jerks rekent alles helemaal door en zo voor wat te gebruiken op welk moment. Volgens mij nemen een hoop sites de overzichten van elitist jerks ook gewoon over en presenteren het een stuk beter.Thysiej schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:22:
[...]
Die gebruik ik zelf voor de basics. Al laat icy-veins tegenwoordig best wel veel (en naar mijn idee vooral goede) informatie zien voor het spelen van je character. Op een gegeven moment heb ik toch meer bronnen nodig om het maximale uit mijn character te halen, daar gebruik ik dan forums als mmo-champion, wowhead en Elitist Jerks voor.
Gbank en tochtje op AH leverde weinig bruikbare glyphs op. 2 slots bijkomend ingevuld op basis van veelgebruikte spells. Nog 5 slots open. Veel priests in onze guild op hi lvl hebben hun glyphs natuurlijk al lekker gefit.
Speel op Azjol-Nerub. Shadow Priest, Horde. Naam: Hesbaye.
http://eu.battle.net/wow/...ub/Hesbaye/talent/primary
Wat bevelen jullie nog aan?
Kijk hier eens.Hurtebise schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:19:
Gisteren via Instance Finder HC gejoined met m'n priest. Heb nochtans voldoende gearpunten om te joinen. Maar deed volgens partyleader te weinig dmg. Kicked. Heb tot nu toe gespeeld met niet al mijn glyphs ingevuld. Alles ging prima, dus veel leek ik niet te missen.
Gbank en tochtje op AH leverde weinig bruikbare glyphs op. 2 slots bijkomend ingevuld op basis van veelgebruikte spells. Nog 5 slots open. Veel priests in onze guild op hi lvl hebben hun glyphs natuurlijk al lekker gefit.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Waarom maar 2/3 shadow apartion in je spec?Hurtebise schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:19:
Gisteren via Instance Finder HC gejoined met m'n priest. Heb nochtans voldoende gearpunten om te joinen. Maar deed volgens partyleader te weinig dmg. Kicked. Heb tot nu toe gespeeld met niet al mijn glyphs ingevuld. Alles ging prima, dus veel leek ik niet te missen.
Power word shield als glyph?
http://www.noxxic.com/wow/pve/priest/shadow
En je gear is gewoon nog te slecht.. keep on farming
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hoe kan ik dat farmen best aanpakken? Rep grinden en dan stuff kopen? Quests blijven doen?
Dungeons non-HC runnen?
Heb me nooit zo verdiept in endgame en top/raidgear...
Tegen dat ik cap was, begon ik een andere char. Dom, dom, dom ...
[ Voor 11% gewijzigd door Hurtebise op 11-06-2012 15:38 ]
met gold kan je de cheat mode gebruiken:Hurtebise schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:38:
Thx voor tips. Points maar eens wat herschikken dan.
Hoe kan ik dat farmen best aanpakken? Rep grinden en dan stuff kopen? Quests blijven doen?
Dungeons non-HC runnen?
Heb me nooit zo verdiept in endgame en top/raidgear...
Tegen dat ik cap was, begon ik een andere char. Dom, dom, dom ...
Koop zoveel mogelijk pvp spull van ilevel 372+ ringen en necklace hoeven niet eens dingen te zijn die je kunt gebruiken. Zolang je char het kan equipen en het in je bag zit boost het je ilvl. En dan gewoon que-en voor de ZG/ZA dungeon of meteen HoT dungeon voor epics.. Hier krijg je ook JP en daar kan je ook weer gear voor kopen! ZSM naar LFR toe gaan en klaar is kees
*edit ow, als je toch gold hebt kan je ook goedkoop even epic boots+bracers kopen ( die verkoopt men door ze met JP te kopen en dan op AH te zetten ! )
[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 11-06-2012 16:18 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Maar dat werkt dus minder goed als je, zoals Hurtebise, gekickt wordt door de party leader omdat je te weinig DPS doet. Nu zal dit lang niet altijd gebeuren, en mogelijk gebeurt het ook pas na een baasje of twee, zodat je in elk geval wat JP opstrijkt. Punt blijft dat je wel leuk je ilvl kunt boosten door gear in je inventory of PvP spul, maar daarmee verhoog je je DPS niet. Ik snap dat mensen het doen, maar zelf doorloop ik toch liever gewoon netjes de weg leveling gear > normal dungeons > heroic dungeons > ZA/ZG > HoT. Bovendien leer je je class daarmee ook wat beter kennen in een dungeon omgeving, wat natuurlijk heel anders is dan de leveling ervaring.hmr schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:18:
[...]
met gold kan je de cheat mode gebruiken:
Koop zoveel mogelijk pvp spull van ilevel 372+ ringen en necklace hoeven niet eens dingen te zijn die je kunt gebruiken. Zolang je char het kan equipen en het in je bag zit boost het je ilvl. En dan gewoon que-en voor de ZG/ZA dungeon of meteen HoT dungeon voor epics.. Hier krijg je ook JP en daar kan je ook weer gear voor kopen! ZSM naar LFR toe gaan en klaar is kees
*edit ow, als je toch gold hebt kan je ook goedkoop even epic boots+bracers kopen ( die verkoopt men door ze met JP te kopen en dan op AH te zetten ! )
Als je goede DPS doet in crap gear, leef je uit in ZA/ ZG/ HoT. Doe je 5k DPS in die gear, ben je het haasje.
True... was even aan het feit voorbij gegaan dat we beginnen speler hebben hier en niet een crack die zijn zoveelste alt even gearedBlistimo schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:34:
[...]
Maar dat werkt dus minder goed als je, zoals Hurtebise, gekickt wordt door de party leader omdat je te weinig DPS doet. Nu zal dit lang niet altijd gebeuren, en mogelijk gebeurt het ook pas na een baasje of twee, zodat je in elk geval wat JP opstrijkt. Punt blijft dat je wel leuk je ilvl kunt boosten door gear in je inventory of PvP spul, maar daarmee verhoog je je DPS niet. Ik snap dat mensen het doen, maar zelf doorloop ik toch liever gewoon netjes de weg leveling gear > normal dungeons > heroic dungeons > ZA/ZG > HoT. Bovendien leer je je class daarmee ook wat beter kennen in een dungeon omgeving, wat natuurlijk heel anders is dan de leveling ervaring.
Als je goede DPS doet in crap gear, leef je uit in ZA/ ZG/ HoT. Doe je 5k DPS in die gear, ben je het haasje.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
http://eu.battle.net/wow/...rren-mill/Lcount/advancedHurtebise schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:19:
dit is mijn char met de goede glyphs, talents die het beste zijn je kunt eventueel 1 punt van inner sanctum in mental agility stoppen als je mana problemen hebt. Mijn build is echter wel helemaal een raid built
verder als je LFR in kan gaan en je de 4 set bonus krijgt van t13 dat je een 2de rotatie krijgt waar je je cooldowns heel anders gaat handelen. http://howtopriest.com/viewtopic.php?t=1176
verder is de rotatie shadow word pain, mind flay tot 1 orb, mind blast, DP en VT, mind flay totdat mind blast weer van CD af is gebruiken de beste damage done. http://shadowpriest.com/viewtopic.php?f=73&t=30303
howtopriest.com
shadowpriest.com
zijn de beste guides voor spriests.
Mijn eigen ervaring met de 377 pvp gear is anders best goed.Blistimo schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:34:
[...]
Maar dat werkt dus minder goed als je, zoals Hurtebise, gekickt wordt door de party leader omdat je te weinig DPS doet. Nu zal dit lang niet altijd gebeuren, en mogelijk gebeurt het ook pas na een baasje of twee, zodat je in elk geval wat JP opstrijkt. Punt blijft dat je wel leuk je ilvl kunt boosten door gear in je inventory of PvP spul, maar daarmee verhoog je je DPS niet. Ik snap dat mensen het doen, maar zelf doorloop ik toch liever gewoon netjes de weg leveling gear > normal dungeons > heroic dungeons > ZA/ZG > HoT. Bovendien leer je je class daarmee ook wat beter kennen in een dungeon omgeving, wat natuurlijk heel anders is dan de leveling ervaring.
Hiermee doe ik toch al snel 9k dps in HoT's. (okee, ik heb 2 items van de normale set gekocht, maar toch).
Met 5K ga je het in HoT niet redden nee, daar heb je wel gelijk in.
Want a cookie?!
ik vind 9k anders ook knap matigRenquin schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:22:
[...]
Mijn eigen ervaring met de 377 pvp gear is anders best goed.
Hiermee doe ik toch al snel 9k dps in HoT's. (okee, ik heb 2 items van de normale set gekocht, maar toch).
Ehhh... Toen ik de eerste keer Normale Heroics deed (eerste dag cataclysm) deden de dps die meegingen al meer dan 10k dps. Als ik als tank of healer dps zie die onder de 10k is vraag ik me toch serieus af waar die mee bezig zijn; als ze vervolgens ook nog slacken (wat vaak het geval is) volgt er direct een kick.Renquin schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:22:
[...]
Mijn eigen ervaring met de 377 pvp gear is anders best goed.
Gisteren weer een bergje aan tries op Warmaster 10HC. Het is duidelijk dat we dat gevecht nog niet onder controle hebben. Drakes en elites gaan naar mijn idee te langzaam neer en ik ben veel te veel bezig met heen en weer rennen voor Twilight barrages etc. Vanwege het vaak moeten switchen van target en de elites die moeilijk bij elkaar blijven zorgt het ervoor dat het geen makkelijk gevecht is voor een combat rogue (denk ik). Daarnaast hebben we problemen met het vuur dat ontstaat op het dek (chaos). Opzich is het allemaal te overzien, we hebben denk ik iets meer dps nodig en wat meer mensen die opletten voor bijvoorbeeld de charges.
Logs:http://www.worldoflogs.com/guilds/48298/. Iemand tips?
Iemand die dat weet?
Thysiej schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:44:
[...]
Ehhh... Toen ik de eerste keer Normale Heroics deed (eerste dag cataclysm) deden de dps die meegingen al meer dan 10k dps. Als ik als tank of healer dps zie die onder de 10k is vraag ik me toch serieus af waar die mee bezig zijn; als ze vervolgens ook nog slacken (wat vaak het geval is) volgt er direct een kick.
Ik zeg ook niet dat het super dps was, maar dat was prima om mee te beginnen.
Na 1 rondje had ik al genoeg gear om 12k te doen en inmiddels zit ik op de 20k
Want a cookie?!
zover ik weet zijn de daily quests daar hoe dan ook dagelijks en niet per battleAmras schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:49:
Momenteel ben ik bezig met reputation en Commendations farmen in Tol Barad zodat ik met Exalted de Drake mount kan kopen. Nu heb je daar van die random dailies waar je er 6 van kunt oppikken. Refreshen deze dagelijks of na iedere Tol Barad battle? Ik snap dat je dezelfde daily maar één keer kunt doen, maar als ze random zijn en na iedere battle refreshen dan zou je er met wat geluk een stuk meer kunnen doen op één dag.
Iemand die dat weet?
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Ik heb het in het begin van cata gedaan, toen refreshde ze één keer per dag en niet na elke battle. Zou een mooie zijn;)Amras schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:49:
Momenteel ben ik bezig met reputation en Commendations farmen in Tol Barad zodat ik met Exalted de Drake mount kan kopen. Nu heb je daar van die random dailies waar je er 6 van kunt oppikken. Refreshen deze dagelijks of na iedere Tol Barad battle? Ik snap dat je dezelfde daily maar één keer kunt doen, maar als ze random zijn en na iedere battle refreshen dan zou je er met wat geluk een stuk meer kunnen doen op één dag.
Iemand die dat weet?
Het start gebied bij de portal krijgt niet per battle nieuwe quests geloof ik maar weet niet meer zeker..
Edit: Zo veel edits.. het is nog vroeg =.=
[ Voor 18% gewijzigd door bechown op 12-06-2012 08:59 ]
Dat je een daily maar eenmaal per dag kunt doen, dat begrijp ik, zo slecht is mijn engels niet.knightofn1 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:51:
[...]
zover ik weet zijn de daily quests daar hoe dan ook dagelijks en niet per battle
Het had natuurlijk gekund dat je voor een battle quest 1, 2, 3, 4, 5 en 6 kon oppikken en na een battle 1, 2, 3, 7, 8 en 9. De eerste drie had ik dan niet meer kunnen doen, want daily, maar 7, 8 en 9 wel want die heb ik die dag nog niet gedaan. Maar ook dat gaat blijkbaar niet op dus.
Dat zou inderdaad een mooie zijn, maar dat gaat jammergenoeg dus niet op. Dat wordt dan wat meer dagen farmen.Thysiej schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:51:
[...]
Ik heb het in het begin van cata gedaan, toen refreshde ze één keer per dag en niet na elke battle. Zou een mooie zijn;)
Thanks guys.
Mooship P1 is puur een zaak van zo snel mogelijk de drakes down krijgen. Deze zorgen voor de Twilight Barrages, en zeker als ze de kans wordt geboden een keer uit de harpoons te ontsnappen zorgt dat voor meer ship damage, chaos, paniek, enzovoorts. Wat wij op onze eerste kills deden (en nog steeds doen) was één van de adds aanwijzen als ranged target (zeg, bakboord) en de andere als melee target. De tanks draggen de adds naar de stuurboard Drake toe, en zo worden de melee adds passief mee gecleaved. Met 3 ranged DPS en 3 melee DPS hadden we de drakes zo down voordat ze weer weg konden vliegen, en dat was voor ons de belangrijkste factor waardoor we steeds vaker P2 gingen halen.Thysiej schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:44:
[...]
Ehhh... Toen ik de eerste keer Normale Heroics deed (eerste dag cataclysm) deden de dps die meegingen al meer dan 10k dps. Als ik als tank of healer dps zie die onder de 10k is vraag ik me toch serieus af waar die mee bezig zijn; als ze vervolgens ook nog slacken (wat vaak het geval is) volgt er direct een kick.
Gisteren weer een bergje aan tries op Warmaster 10HC. Het is duidelijk dat we dat gevecht nog niet onder controle hebben. Drakes en elites gaan naar mijn idee te langzaam neer en ik ben veel te veel bezig met heen en weer rennen voor Twilight barrages etc. Vanwege het vaak moeten switchen van target en de elites die moeilijk bij elkaar blijven zorgt het ervoor dat het geen makkelijk gevecht is voor een combat rogue (denk ik). Daarnaast hebben we problemen met het vuur dat ontstaat op het dek (chaos). Opzich is het allemaal te overzien, we hebben denk ik iets meer dps nodig en wat meer mensen die opletten voor bijvoorbeeld de charges.
En soms spawnt het vuur kut. En soms gaat het vuur niet weg. Die wipes zul je op de kop toe moeten nemen.
P2 is vervolgens tactisch gezien niet heel ingewikkeld meer.
--edit: Aan je logs te zien zijn je twee melee DPS ontzettend aan het slacken op Drake DPS. De elites zijn niet je top priority, de Drakes wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Blistimo op 12-06-2012 09:26 ]
Twilight Barrages links laten liggen en alleen de grote soaken. Verder op de Cabin beginnen zodat drakes al rond 50% zitten dan drakes nuken, dan elites dan komt sapper.Thysiej schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:44:
[...]
Ligt ook een beetje aan jullie setup beste is gewoon 2 tanks, 2 healers, 4 ranged en 2 melee.
Op een kant van het schip beginnen met de elites zodat de melee ook damage naar de drakes kan doen. en dan naar andere kant om de andere drake te downen. eerste drake die down gaat is aan de kant van de tower dus rechterkant van het ship.
Als je dit goed uitvoert heb je ongeveer 20 a 30% van het ship over aan het einde.
keuze raidleader. melee adds bleven in het midden getankt, en prio 1 was barrages en onslaughts soaken.Blistimo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:23:
[...]
Mooship P1 is puur een zaak van zo snel mogelijk de drakes down krijgen. Deze zorgen voor de Twilight Barrages, en zeker als ze de kans wordt geboden een keer uit de harpoons te ontsnappen zorgt dat voor meer ship damage, chaos, paniek, enzovoorts. Wat wij op onze eerste kills deden (en nog steeds doen) was één van de adds aanwijzen als ranged target (zeg, bakboord) en de andere als melee target. De tanks draggen de adds naar de stuurboard Drake toe, en zo worden de melee adds passief mee gecleaved. Met 3 ranged DPS en 3 melee DPS hadden we de drakes zo down voordat ze weer weg konden vliegen, en dat was voor ons de belangrijkste factor waardoor we steeds vaker P2 gingen halen.
En soms spawnt het vuur kut. En soms gaat het vuur niet weg. Die wipes zul je op de kop toe moeten nemen.
P2 is vervolgens tactisch gezien niet heel ingewikkeld meer.
--edit: Aan je logs te zien zijn je twee melee DPS ontzettend aan het slacken op Drake DPS. De elites zijn niet je top priority, de Drakes wel.
Om eerlijk te zijn ook niet echt bezig geweest RL ervan te overtuigen de barrages te negeren en op dps te concentreren. Gevolg was wel dat van de 2e set drakes er altijd wel 1 weg kon vliegen, dus meer barrages.
Volgende keer er toch maar eens op aandringen de barrages te negeren tenzij makkelijk te soaken.
Helpt ook niet echt dat ik gewend ben in melee te kunnen slacken (pak alleen een barrage als AMS van cooldown is en het in de buurt is) en geen idee heb wat en hoeveel de ranged dan soaked.
OK, dat is tegenstrijdig met de eerdere berichten, maar geeft wel hoop. Zal vanavond thuis eens onderzoeken hoe het nu zit, ik kan hier op het werk helaas niet op sites als WoWhead e.d.bechown schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:56:
Ze refreshen per battle al vanaf het begin dat cata uit is gekomen.. Het enige is dat je 25 dailies kan doen per dag en het aantal nieuwe dat je krijgt per battle zijn 3 als je wint.. Maximaal 6 extra quests voor elke hoek 3 extra dus..
Het start gebied bij de portal krijgt niet per battle nieuwe quests geloof ik maar weet niet meer zeker..
Edit: Zo veel edits.. het is nog vroeg =.=
nog niet geprobeerd, misschien een goeie.toolkist schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:39:
Bij 3e set drakes BL/TW poppen en (als melee) de drakes negeren, ranged mag dan toch geen problemen hebben met het neerkrijgen van de drakes.
ik heb het grootste deel van de avond het idee gehad dat de 2e hunter nogal aan het slacken was op de drakes (in skada zag ik dat zijn damage op de melee adds voortdurend meer was als op de drakes, terwijl bij de andere 3 ranged dit duidelijk de drakes was). Na een opmerking van mij werd dit beter, maar 2 drakes in 1x neer bleef een probleem.
Het lukt me niet om dit duidelijk in WoL naar voren te krijgen, omdat er 2 drakes zijn en ik deze niet kan combineren (ik faal met de expressie-editor).
Er zit in het 'win' gebied elke keer 3 quests die je doet in een kelder.. Deze moet je afronden en nog belangrijker inleveren.. als er weer gewonnen wordt krijg je weer 3 nieuwe quests.. Je krijgt dus 6 quests de eerste keer en 3 daarvan veranderen telkens als je ze afgerond hebt.. Helaas moet je wel elke win aanwezig zijn om de quests te pakken want ze roteren elke win een slag verder tot alle 3 de kelders hun quests hebben gehad..Amras schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:43:
[...]
OK, dat is tegenstrijdig met de eerdere berichten, maar geeft wel hoop. Zal vanavond thuis eens onderzoeken hoe het nu zit, ik kan hier op het werk helaas niet op sites als WoWhead e.d.
[ Voor 11% gewijzigd door bechown op 12-06-2012 09:54 ]
Wat mij vooral bij mijzelf opviel (combat rogue) was dat mijn damage nogal fluctueerde. Doordat ik de gehele tijd heen en weer aan het rennen ben lukt het mij niet om goed gebruik te maken van talents en door het gecharge van de elites en slecht plaatsen ervan is cleaven ook niet echt makkelijk. Als ik me gewoon volop kan focussen op de drakes en dan als er een elite in de buurt is kan cleaven zou dit veel schelen denk ik.
Ach ja Joe, die tweede hunter... Goed, hetzelfde kunnen we zeggen over de mage die 29781923 keer achter elkaar dezelfde fout maakt en het vertikt om fire te gaan
Sorry ik er niet was gister
Ga de log's maar is bekijken van de try's van gister, ik had het idee dat die week ervoor mijn dps op de drakes best "ok was"
Humanstein, of Tanki ?
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 12-06-2012 10:06 ]
OK cool, ik dacht dat er alleen 6 quests waren op die plek waar je uitkomt als je de portal in Stormwind gebruikt, maar blijkbaar zijn er dus nog meer te vinden.bechown schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:52:
[...]
Er zit in het 'win' gebied elke keer 3 quests die je doet in een kelder.. Deze moet je afronden en nog belangrijker inleveren.. als er weer gewonnen wordt krijg je weer 3 nieuwe quests.. Je krijgt dus 6 quests de eerste keer en 3 daarvan veranderen telkens als je ze afgerond hebt.. Helaas moet je wel elke win aanwezig zijn om de quests te pakken want ze roteren elke win een slag verder tot alle 3 de kelders hun quests hebben gehad..
Als jou kant wint (alliance/horde) dan kan je de brug over naar een ander gebied.. daar in het midden zijn de eerste keer nog eens 6 quests.. En daar bedoel ik dat er elke win 3 nieuwe komen als je ze afgerond hebt.. Als jou kant verliest kan je ook de brug over alleen dan kan je geen quests pakken maar wel nog een paar afronden (niet alle)..Amras schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:08:
[...]
OK cool, ik dacht dat er alleen 6 quests waren op die plek waar je uitkomt als je de portal in Stormwind gebruikt, maar blijkbaar zijn er dus nog meer te vinden.
Dit topic is gesloten.
![]()