Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Op mijn oude realm Haomarush is dat de orde van de dag, daar mag je blij zijn als er om tien uur 's avonds 3 man voor de AH in Orgrimmar staatSinergyX schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:52:
[...]
Of als je juist op je eigen (lowpop) realm blijft, je komt echt niemand meer tegen.
Moet ik zeggen dat ik gisteren nog even door outlands vloog voor wat herbs, ben geen mens tegengekomen.
Toen ik op Aszune begon te questen wist ik niet wat ik zag; zelfs in Outlands lopen mensen!!!
Op Haomarush kreeg ik in Outlands het gevoel alsof de Dark Portal was dichtgetimmerd
Zojuist maar gekocht voor 8 euro. Vanavond maar eens kijken wat ik allemaal nog kan uitvingen qua archeology etc.maikel_rox schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:44:
Ook in Nederland is het zo goedkoop te vinden. Ik kocht Catalysm voor 9,- euro bij de Music Store..
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Gewoon lekker relax gamen, rustig aan doen, en zien waar het eindigt.
Horde Shaman: Quelaag
Alliance Paladin: Smough
Alliance Hunter: Ornstein
Horde DK: Gwyndolin

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hopelijk vanavond een snelle clear van DS normal en dan zie ik wel hoe lang ik nog blijf raiden.
Verwijderd
Inderdaad, er zijn zat (leveling)guilds die gewoonweg bestaan omdat iedereen in zo'n guild het voor de gezelligheid doet en af en toe misschien een dungeon/BG/raid wil pakken.EJSchuiteman schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:21:
Veel guilds accepteren socials dus dan ben je ze niets verplicht. Alleen af en toe eens inloggen en dan is het wel goed.
In zo'n pushy guild stappen heb je echt zelf in de hand

Moet zeggen dat het mij best wel bevalt. Nooit hoeven letten op guild chat en wel de perks hebben van een level 25 guild. Ben op die realm toch niet echt opzoek naar sociale interactie.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Vanavond Warlord en Hagara voor de 1e keer op heroic neer !
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Oeh, nais! Altijd leuk om te horenMektheb schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:45:
Jeeej eindelijk 5/8..hc
Vanavond Warlord en Hagara voor de 1e keer op heroic neer !.
Zelf de laatste week vooral op m'n mage zitten HoT'en.
Om het ilvl te halen maar wat pvp gear gekocht.
Nu inmiddels al een aantal 378 dingetjes gehaald ^_^
Enige jammere is dat ik nog een 232 trinket heb, die ik maar niet vervangen krijg nog...
Want a cookie?!
Het zijn 2 losse instances geworden. Living Side en Dead side. HelaasZeror schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:46:
Hebben ze nou Stratholme geupdate?![]()
[afbeelding]
Het plein naar Rivendare staat er niet meer op.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Was voor mij 1ste keer dat ik madness heroic deed...hadden we maar 5 pogingen voor nodig, best wel makkelijk met die buff. Er zijn echter nog steeds maar 2 guilds op Karazhan die 88/ hc hebben -_-
Idg, was wel tof om te doen als dk tank.
En natuurlijk 2x Gurthalak dropte
Mektheb schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:45:
Jeeej eindelijk 5/8..hc

ik was vooral verbaasd dat Hagara zo snel neer ging.
't zal de rush van zon'ozz neerleggen wel geweest zijn die hielp.
Hoeveel tries hadden jullie nodig voor Zon'ozz? Want toen we het vorige week probeerden ging het helemaal nergens over. Al denk ik dat het lezen van de tactics (en allemaal dezelfde) wel heeft geholpen:)JoeBravo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:13:
[...]
ik was vooral verbaasd dat Hagara zo snel neer ging.
't zal de rush van zon'ozz neerleggen wel geweest zijn die hielp.
Balen dat mijn internet eruit lag gisteravond (volgens XMS als de gehele dag). Tevens jammer dat al mijn buren tegenwoordig ook op XMS zitten en ik dus ook niet even van netwerk heb kunnen switchen (heb alles in de buurt ingericht en heb dus overal de wachtwoorden e.d. van
Gefeliciteerd man! LekkerMektheb schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:45:
Jeeej eindelijk 5/8..hc
Wij hebben gister de hele avond gewiped op ship. Helaas krijgen we zelfs met de 25% nerf de burning tendons net niet in 1 keer neer... Eigenlijk doen alleen ik (arcanemage) onze legendary rogue en onze SP genoeg burst. De hunter zit ietsje te laag en de lock is helemaal om te huilen. Wordt sommige tries zelfs ingehaald door onze tank.
Wel een aantal keer bij de 3de plate aangekomen, hier worden we overrun door bloods.
Wij dachten even een snelle clear van normal te doen, maar toen we na een kleine anderhalf uur bij spine kwamen was het fail op fail met rollen... Beetje jammer, maar goed, dan vanavond maar afmaken. Het is nu alleen wel echt faceroll geworden als je de tactics ten minste goed doet. Elke boss ging in recordtijd neer. De healers hebben volgens mij bijna niets te doen gehad.
Qua loot was het feest

Paar weken terug was m'n dps spec maar magertjes en nu is het dit: http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced. Alleen dat wapen he...
Voorlopig kan ik dus weer als tank LFR in om nog wat trinkets en ringen te verzamelen. En wie weet ook gurthalak (tank krijgt ook role bonus), al hoop ik op de normal variant vanavond
En natuurlijk Grats Mektheb
Het valt me echt op hoe makkelijk DS nu "lijkt". Natuurlijk kan een simpele fout ales verprutsen, maar met een fatsoenlijke groep gaan we er zó doorheen. Wel wat nieuwe dingen geprobeerd...Morchok bijv in 2 minuten gedaan zonder te splitsen (gewoon op elkaar stacken)...met die 25% buff is dat wel goed te doen. Daarnaast geprobeerd Spine te doen met 1 tank (ik) en 2 healers..tendors proberen in 1x neer te krijgen, maar dut lukte (helaas) nog steeds niet. Na paar wipes kregen we het vaak rond 10% op zn best, maar dan heb je 3rde plate weinig healing en teveel bloods...ook is het niet te tanken voor mij, met alle bloods en ama die op elkaar staan heb je direct stakcs...en als je als solo tank 5+ stacks hebt is het wipe
Dus maar teruggegaan naar 2 tanks + 3 healers, ging zo neer :3
Even uit me hoofd 4/5, ging de 1e 3 tries een paar dood door iets raars, maar daarna was het echt bijna perfect..Thysiej schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:19:
[...]
Hoeveel tries hadden jullie nodig voor Zon'ozz? Want toen we het vorige week probeerden ging het helemaal nergens over. Al denk ik dat het lezen van de tactics (en allemaal dezelfde) wel heeft geholpen:)
Balen dat mijn internet eruit lag gisteravond (volgens XMS als de gehele dag). Tevens jammer dat al mijn buren tegenwoordig ook op XMS zitten en ik dus ook niet even van netwerk heb kunnen switchen (heb alles in de buurt ingericht en heb dus overal de wachtwoorden e.d. van)
alleen timewarp timen en klaar.
En hagara 2..
[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 07-06-2012 10:05 ]
die hadk ook al is indd wel beter hoor..Oxigeon schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:29:
Gisteren de Flight Master License gekocht zodat ik kan vliegen door heel Eastern Kingdoms. Gaat toch wat sneller allemaal nu. Leuk om ook eens boven Stormwind te vliegen. Is toch wel een grote stad.
Ja ik ben nu aan het sparen voor snel vliegen xD kost alleen nogal was 4.5k ofzo xD
Ben in ieder geval al blij dat ik Northrend kan vliegen lopen Northrend zou echt een ramp zijn xD
heb het gevoel dat het bij beide misschien een paar tries meer waren, maar desondanks behoorlijk vlot.Mektheb schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:01:
[...]
Even uit me hoofd 4/5, ging de 1e 3 tries een paar dood door iets raars, maar daarna was het echt bijna perfect..
alleen timewarp timen en klaar.. ( wel net aan hoor tegen enrage )
En hagara 2..
Ook zowel bij zon'ozz als hagara eerst een keer tegen de enrage aangelopen

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ben de laatste weken een hunter begonnen, inmiddels level 61.. maar outland is zo ontzettend saai..
Ik heb ook de flying license voor E.K.
Misschien kom ik je nog eens tegen
Als ik vanavond geen gurthalak normal win ga ik het maar weer eens in lfr proberen, maar hoe vaak ik daar al niet een roll verloren heb van iemand die het zwaard al had...
Ik wil het volgende:
Ik heb 1 naam gebaseerd op mijn favoriete Dark souls boss, Quelaag (http://darksoulswiki.wiki...9/Chaos_Queen_Quelaag.png) Nu zoek ik dus een class die erbij past. Ik zat te denken aan een Belf Hunter met lava spider pet. (moet wel horde worden), maar weet het niet zeker. Wat zouden jullie kiezen?
http://www.wow-petopia.com/browse/gallery.html
Hier kan je nog wat makkelijker pets kiezen, spider heb je 3 varianten (red/black, red fire en fire tarantula).
Ja indeedJoeBravo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:21:
[...]
heb het gevoel dat het bij beide misschien een paar tries meer waren, maar desondanks behoorlijk vlot.
Ook zowel bij zon'ozz als hagara eerst een keer tegen de enrage aangelopen
Mja zou bijna die "nieuwe oude mage" in ze ass kicken om mijn loot te jatten
( ja thys de pants dropte en natuurlijk won iemand hem die net weer 3/4 weken raid )...
En om het dps commentaar van mensen zou ik bijna noobspec gaan, maar ik weiger gewoon !
Fire =

Grrrrrrr.
En moet nog steeds trinket vervangen >.>
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 07-06-2012 13:12 ]
Ik zag het al Mektheb. Het is nog erger dat ik voor precies dezelfde tokens moet rollen... En elke keer als ik mee ga dropt er alleen een head token dat ik ondertussen al hebMektheb schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:09:
[...]
Ja indeed.
Mja zou bijna die "nieuwe oude mage" in ze ass kicken om mijn loot te jatten.
( ja thys de pants dropte en natuurlijk won iemand hem die net weer 3/4 weken raid )...
En om het dps commentaar van mensen zou ik bijna noobspec gaan, maar ik weiger gewoon !
Fire =
Grrrrrrr.
En moet nog steeds trinket vervangen >.>
Ach, hopen dat ik deze week in LFR eens mazzel heb met tier tokens
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 07-06-2012 13:35 ]
En nu dropt er heroic tier, en dan krijg je natuurlijk dat iedereen de "heroic wil".
1e paar raids moest ik passen voor tanks ( obv )
2e periode raids wonnen anderen hem ( die stopte met spelen of rerollde )
3e nu met raiden wint iedereen de heroic tokens behalve ik
Maar ach heb wel een Wand gewonnen dus zo erg is het niet.
Moet gewoon nog steeds een andere belt / pants / trinket.
Blijf maar hangen op 397.
En de lack of buffs in de groep helpen me bij Fire ook al niet helemaal, maar het gaat wel en daar gaat het om.
En zolang we maar dingen killen ben ik wel blij, maar het begint wel irritant te worden.
Ik wil ook wel is meer DPS doen, en al ging dat afgelopen raid behoorlijk goed, maar als je dan ziet iemand met een ofspec of 5/6 ilvl minder als ik, met Arcane spec je eruit knalt is erg irritant.
Maar op een andere fight is het weer andersom.
ik ga trouwens vanavond wel in LFR thys, dus ik kan met je mee als je wil ( moet eerst ff weg dus denk rond 2100 ) moet VP's hebben om PVP gear te kopen voor me transmo.
frustratie 1: de irritante wannabe pro shaman gelijk moeten geven over één ding, dat ook doen om vervolgens weer een heel fout relaas aan te moeten horen over de rest. (shaddap!)
frustratie 2: gearswaps uitvoeren die tot een dpsincrease moeten leiden en vervolgens ~2k dps minder doen op een dummy >_<
maar met 3030 haste/~1950 mastery ipv m'n oude ~2700/~2300 oid had ik dat ook wel kunnen verwachten eigenlijk

dit weekend nog maar wat meer simmen/testen.
@mek: ~397? da's wel ernstig

ik heb 399 ele/400 resto nu (401 overall)
[ Voor 6% gewijzigd door JoeBravo op 07-06-2012 13:42 ]
Na het levelen naar 85 (of 90 later) is het alleen nog een kwestie van snel gear verzamelen voor lfr toegang, daar oefenen en ilvl verhogen en vervolgens "echt" raiden.
Ik zit inmiddels nog steeds op 66. Heb vanavond weer wat tijd om 1 of 2 levels te stijgen. Heb namelijk ook al een hele pak quests gedaan die ik nog moet terugbrengen naar de questgiver (of hoe je dat wil noemen) Ik heb ook nog geld om het vliegen te kopen voor Northrend.Poel13 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:41:
Hoe gaat het op Darkspear Oxigeon?
Ik ben de laatste weken een hunter begonnen, inmiddels level 61.. maar outland is zo ontzettend saai..
Ik heb ook de flying license voor E.K.
Misschien kom ik je nog eens tegen
De AH begint zich volgens mij weer een beetje aan te trekken. Er wordt meer gekocht naar mijn idee. Probleem wat zich nu wel begint op te spelen is dat alles zeer goedkoop wordt. Waar ik voorheen bijna 2G kreeg voor een Copper Bar krijg ik nu nog maar 93s. Of waar ik 220G kreeg voor een stack adamantite krijg ik nu nog maar 160 of iets dergelijks.
Dat is dan wel weer jammer.
Dit zal gok ik niet werken zoals je zo beschrijft. Nu kan het nog werken, omdat je nu met bijvoorbeeld crafted gear zo lfr in kan. Maar dat komt omdat we al 3 'patches' / content verder zitten. Je wordt nu 85, koopt spotgoedkoop wat gear van AH en kan zo 1-2 heroic doen, en dan gelijk LFR.IntToStr schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:40:
Het viel me gisteren op dat er ook best wel wat verschil zit tussen lfr/normal/heroic gear. Naar mijn mening ook alleen maar terecht overigens.
Na het levelen naar 85 (of 90 later) is het alleen nog een kwestie van snel gear verzamelen voor lfr toegang, daar oefenen en ilvl verhogen en vervolgens "echt" raiden.
Zeg nou dat in MoP je 90 wordt, en door quest items / beetje blues ilvl 470 hebt, dan moet je eerst ilvl 485 hebben voor een heroic, en dan moet je heroics farmen tot je ilvl 515 hebt dan lfr in (...deze getallen verzin ik overigens). Dus "snel gear verzamelen" zit er niet in gok ik tenzij je direct gaat raiden...maar dan wordt het lastig door slechte gear. Het ligt dus net wat anders dan nu (net zoals met elke nieuwe expension)
[ Voor 6% gewijzigd door Anvesi op 07-06-2012 13:50 ]
Dat lijkt mij een goed plan Mektheb, dan ga ik eerst even met mijn warrior LFR in op mijn oude realm; die kan nog wel wat tanking gear gebruiken (arms/prot warrior). Dan log ik ergens rond 2100 in op mijn rogue.Mektheb schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:38:
ik ga trouwens vanavond wel in LFR thys, dus ik kan met je mee als je wil ( moet eerst ff weg dus denk rond 2100 ) moet VP's hebben om PVP gear te kopen voor me transmo.
Ik deed eergisteren nog even een rondje LFR met mijn warrior. Even met de tweede tank overlegd na de eerste boss en besloten dat ik tot hagara iig kon gaan dps'en. Altijd leuk om als tank te LFR in te gaan en vervolgens Top dps te doen in LFR.
We hadden nog een erg leuke bug trouwens tijdens LFR. We gingen naar Hagara, en ondertussen doet één van de raidleden een summon. Ik accept, en we zitten in Malygos 25 man. Die direct ook maar even gedaan, maar het viel me wel op dat het een beetje rare bug was...
Voor mensen die het niet geloven: check mijn history maar: http://eu.battle.net/wow/.../azjolnerub/Abruzo/simple
[ Voor 5% gewijzigd door Thysiej op 07-06-2012 13:52 ]
Of het terecht is, laat ik in het midden, maar ik had zelf verwacht dat na LK ze toch wel enigzins hier over nagedacht hadden mbt gearsets en LFR, maar het is nog steeds een compleet ongecontroleerd zooitje. Met de grap erbovenop, koop gewoon 2-3 PVP items (387?) en je maar richting Twilight (hier kan je wel in behoorlijk snelheid naar 378 toegaan) en kort erop naar LFR.IntToStr schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:40:
Het viel me gisteren op dat er ook best wel wat verschil zit tussen lfr/normal/heroic gear. Naar mijn mening ook alleen maar terecht overigens.
Andere kant, mij boeit het ook amper, de weg naar 85 is leuker dan 85 zijn, zeker als je uiteindelijk nog maar 1x in de week wat nuttigs kan gaan doen (zeker als DPS). Het is alleen jammer dat je niet meer in de queue kan voor oude raids of dungeons, een Naxx of Ulduar zou ik nog best een keertje willen doen.
Dat is geen bug...maar een trollThysiej schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:51:
[...]
We hadden nog een erg leuke bug trouwens tijdens LFR. We gingen naar Hagara, en ondertussen doet één van de raidleden een summon. Ik accept, en we zitten in Malygos 25 man. Die direct ook maar even gedaan, maar het viel me wel op dat het een beetje rare bug was...
Iemand die lfr joined loopt gewoon Eye of Eternity binnen summond iedereen. Het lijkt precies zoals op Hagara (tja het vind op dezelfde plek plaats) dus iedereen gaat daarvan uit. Klik en opeens komt Malygos tevoorschijn
Gewoon een geval van een slechte troll, niets meer
Daar zat ik al aan te denken terwijl ik het aan het schrijven was... Ach, ik vond het wel prima, had de achievement toch niet:PFiole schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:58:
[...]
Dat is geen bug...maar een troll
Iemand die lfr joined loopt gewoon Eye of Eternity binnen summond iedereen. Het lijkt precies zoals op Hagara (tja het vind op dezelfde plek plaats) dus iedereen gaat daarvan uit. Klik en opeens komt Malygos tevoorschijn
Gewoon een geval van een slechte troll, niets meer
Yup ik heb nog een LFR belt en LFR pants en LFR trinket..JoeBravo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:40:
gisteren voor en na de raid ook nog een poos bezig geweest met simcraft (simulatietool) voor m'n shaman.
frustratie 1: de irritante wannabe pro shaman gelijk moeten geven over één ding, dat ook doen om vervolgens weer een heel fout relaas aan te moeten horen over de rest. (shaddap!)
frustratie 2: gearswaps uitvoeren die tot een dpsincrease moeten leiden en vervolgens ~2k dps minder doen op een dummy >_<
maar met 3030 haste/~1950 mastery ipv m'n oude ~2700/~2300 oid had ik dat ook wel kunnen verwachten eigenlijk
dit weekend nog maar wat meer simmen/testen.
@mek: ~397? da's wel ernstig
ik heb 399 ele/400 resto nu (401 overall)
Dit drukt helaas echt de hele meuk bij elkaar.
En ik moet ook elke keer alles passen of het dropt niet naja je weet zelf
En ja die kerel is erg irritant
Played time staat op 2 dagen en 2 uur, gaat veel te snel tegenwoordig.
Denk eraan om eens wat meer PvE te gaan doen in plaats van Pvp. Voor Pvp level ik nog wel een ander character
Maar eens beginnen op te zoeken hoe ik er beste aan kan beginnen (nog nooit een raid gedaan in men leven

Niet zo mekkeren MekMektheb schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:06:
[...]
Yup ik heb nog een LFR belt en LFR pants en LFR trinket..
Dit drukt helaas echt de hele meuk bij elkaar.
En ik moet ook elke keer alles passen of het dropt niet naja je weet zelf.
En ja die kerel is erg irritant
Ja dat is ook zo...Thysiej schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:11:
[...]
Niet zo mekkeren MekIk loop rond met 390 gear en heb pas 1(!) tier item, op veel gevechten stond ik afgelopen maandag alsnog op 1 of 2 qua damage done; al is dat als combat rogue op veel gevechten niet helemaal eerlijk omdat je dan gewoon vrolijk de boss mag blijven dps'en (maar toch, het verschil qua gear is groot vergeleken met de anderen).
Maar als ik kijk hoe ik als Fire tegen de Arcane mages speel, dan verlies ik het op alle fronten van hun, terwijl eigenlijk hun alleen beter gegeared zijn op het gebied van die 3 die ik nog moet.
Om het maar zo te zeggen.
Ik heb dan ook nog is geen Focus Magic, want dat doen hun onder elkaar.
En de fights zoals Morchok en Sleeper win ik het dik, en dan zoals Ultraxx weer niet.
En dan gaan we naar firelands bijvoorbeeld en dan hak ik ze er dik eruit( aly niet meegeteld )
MAar moet ook zeggen ik wel vind mijn pyroblast echt amper procced...
Waarom dat dan weer is mag joost weten, ja ik crit niet genoeg terwijl ik dacht dat me crit toch best in orde was..."voor wat ik heb"
Ben helaas niet zo'n theory crafter, maar het voelt wel zuur als je in Wotlk rond de 60K deed en nu niet eens de helft

Maar wie weet kom je snel in zo'n streak als ik nu Mektheb: tijdenlang niets winnen en nu opeens 5 upgrades van 6 bosses en de week hiervoor ook al 3 upgrades + wat lfr meuk.
60k DPS..Twylight schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:34:
60k crit in wotlk? lijkt me sterk
En toen kon je al meer als 60k critten met arcane blast in full heroic gear..
Volgens mij zelfs meer, in de tijd dat je OS3D in een halve minuut deed kon je dat altijd goed zien met alle cd's gepopt.
[ Voor 40% gewijzigd door Mektheb op 07-06-2012 14:37 ]
Dat lijkt me nog sterkerMektheb schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:35:
[...]
60k DPS..
En toen kon je al meer als 60k critten met arcane blast in full heroic gear..
Sorry ? trol je nu of wat ?
60k crit is helemaal niet zo gek hoor, nu crit je al rond de 30.000
[ Voor 18% gewijzigd door Mektheb op 07-06-2012 14:38 ]
Ik bedoel: onze mage (legendary staff, full hc) doet nu gemiddel 60-70k dps. Vergelijk dat met gear van wotlk, dan is het enige waar ik aan kan denken ICC met 30% buff. Dan kun je idd 40k doen, +30% zit je opeens stuk hoger. En burst. Maar een lang gevecht zonder die buff..? Onwaarschijnlijk ;>
Maar ik ga even opzoeken, het is al weer is lang geleden
Precies en dat bedoel ik, ze doen nu al 60 /70 KFiole schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:39:
Lijkt me eerlijk gezegd ook sterk: tenzij je dat kunt aantonen
Ik bedoel: onze mage (legendary staff, full hc) doet nu gemiddel 60-70k dps. Vergelijk dat met gear van wotlk, dan is het enige waar ik aan kan denken ICC met 30% buff. Dan kun je idd 40k doen, +30% zit je opeens stuk hoger. En burst. Maar een lang gevecht zonder die buff..? Onwaarschijnlijk ;>
En in ICC met 30% bufff zat 50K er best wel in.
Maar een fight die 30min duurt natuurlijk niet, maar dat is wel logisch.
Maar mijn reactie een 60.000k aanval van arcane blast of iets is toch niet zo gek of ben ik nu gestoord.
Teminste denk ik ?.
Even zo van World of Log's,
Maar op de fight van de Lichking heroic 10 en Rotface en OS3D
The Lich King
1 Marío
Erzritter EU-Blackhand 62384
2 죽레기
시즈모드 KR-우서 61539
3 캠핑킹
시즈모드 KR-우서 58894
4 Newshbébe
Timantti Täydell... US-Blackrock 57292
5 Deathhaken
시즈모드 KR-우서 53117
6 Ziroc ( Mage )
Erzritter EU-Blackhand 50772
Rotface
1 Eldiablox
Eldialog EU-Illidan 82345
2 Físhnchips
Alt run DA BAWZE... EU-Draenor 80267
3 Pitpat
Anthràx Logs EU-Blackrock 79474
4 Pistolaum
Pwn Shop - Illid... US-Illidan 78173
Dus het kon zeker wel zulke getallen kwa DPS.+3 Drakes
1 Niyan
Antiquus_Saurfan... US-Saurfang 160944
2 Nivram
Extra Bag Space US-Saurfang 144190
3 Killercrank
Predestined US-Bleeding Holl... 140344
4 Эйвелин
Max penetration EU-Дракономор 112876
5 Mageasourous
Shadows of Emera... US-Ravencrest 109788
6 Dethekus
Tanked and Spank... EU-Aszune 100361
7 Шоколадно
Max penetration EU-Дракономор 97020
8 Lyminal
Old Ten US-Area 52 95902
9 Joul
Fatality EU-Marécage de Z... 94433
10 Curds
Extra Bag Space US-Saurfang 82280
Maar goed wou ik nu daar dus in de buurt kwam, en dat is momenteel huilen met de pet op.
Ik ga maar is EJ lastigvallen.
Was geen aanval hoor
[ Voor 167% gewijzigd door Mektheb op 07-06-2012 15:21 ]
Volgens mij zijn dit gewoon Cata geared mensen die nog LK doen, Niyan heeft aardige activity log van andere LK raids. (afaik haalde zelfs de speedruns niet over de 120k bij DS).Mektheb schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:39:
Dus het kon zeker wel zulke getallen kwa DPS.
Maar goed wou ik nu daar dus in de buurt kwam, en dat is momenteel huilen met de pet op.
Ik ga maar is EJ lastigvallen.
Was geen aanval hoor, maar ik weet dat we wel is OS3D in een halve minuut gedaan hadden ofzo en toen was de DPS ook echt sick.
Gister kwam ik 1 rogue tegen, die heeft eerste tijd van Deathwing gevecht een 80k weten vol te houden, maar die zakte uiteindelijk ook naar kleine 65k.
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 07-06-2012 15:40 ]
Vooral door de haste zijn daar een paar classes die echt flink damage/dps kunnen doen. Op mijn alt warlock krijg ik het in LFR DS ook al voor elkaar om 60k dps te doen, simpelweg omdat warlocks heel erg van die 20% haste en added damage houden:) Daar waar andere classes veel minder baat bij haste hebben (in verhouding houden bijvoorbeeld arms warriors (fury weet ik niet) totaal niet van haste)SinergyX schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:38:
[...]
Volgens mij zijn dit gewoon Cata geared mensen die nog LK doen, Niyan heeft aardige activity log van andere LK raids. (afaik haalde zelfs de speedruns niet over de 120k bij DS).
Gister kwam ik 1 rogue tegen, die heeft eerste tijd van Deathwing gevecht een 80k weten vol te houden, maar die zakte uiteindelijk ook naar kleine 65k.
Dat zou best kunnen, maar ik weet zeker dat ik zelf ook met "niet bis gear in wotlk " erg veel DPS deed als Mage.SinergyX schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:38:
[...]
Volgens mij zijn dit gewoon Cata geared mensen die nog LK doen, Niyan heeft aardige activity log van andere LK raids. (afaik haalde zelfs de speedruns niet over de 120k bij DS).
( en daarom had ik ook wat andere fights erbij gehaald. )
En ik weet ook dat als je alles BIS had je echt zieke damage deed.
Maar volgens mij is ook het 1 en ander anders geschaald in Cataclysm dan in WOTLK.
Thagreech uit onze guild deed bijvoorbeeld ook in LFR op Madness 70K constant.
En die heeft alleen "de 397 gear"
Maar lang verhaal kort te maken, waar het eigenlijk om ging
Heb het idee me DPS te laag is en of dat het door RNG setup komt, en ik Fire ben of niet.. weet ik niet..
Want op een Dummy doe ik makkelijk elke keer rond de 26k met pieken tot 30k.
[ Voor 15% gewijzigd door Mektheb op 07-06-2012 15:59 ]
Weet je wel goed hoe een firemage werkt? (geen flame)Mektheb schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:16:
[...]
Ja dat is ook zo...
Maar als ik kijk hoe ik als Fire tegen de Arcane mages speel, dan verlies ik het op alle fronten van hun, terwijl eigenlijk hun alleen beter gegeared zijn op het gebied van die 3 die ik nog moet.
Om het maar zo te zeggen.
Ik heb dan ook nog is geen Focus Magic, want dat doen hun onder elkaar.
En de fights zoals Morchok en Sleeper win ik het dik, en dan zoals Ultraxx weer niet.
En dan gaan we naar firelands bijvoorbeeld en dan hak ik ze er dik eruit( aly niet meegeteld )
MAar moet ook zeggen ik wel vind mijn pyroblast echt amper procced...
Waarom dat dan weer is mag joost weten, ja ik crit niet genoeg terwijl ik dacht dat me crit toch best in orde was..."voor wat ik heb"
Ben helaas niet zo'n theory crafter, maar het voelt wel zuur als je in Wotlk rond de 60K deed en nu niet eens de helft( natuurlijk weet ik dat alles nu anders is dan toen, maar toch )
Heb je combustionhelper of MyBigIgnite? Ik domineer op veel gevechten alles en iedereen behalve onze legendary rogue (die non stop rankings haalt) en onze shadowpriest... En dat als fire. De hoogte van je ignite is ongelooflijk belangrijk voor je dmgoutput, net als bijvoorbeeld je hasteprocs. (Ik neem aan dat je 4set hebt, dat is een leuke boost voor je dps die erg goed te combineren valt met een insignia haste proc!)
Als je armory geeft en beschrijft hoe je speelt kan ik je misschien wel helpen. Zal hier een logje plaatsen van onze laatste raid waar we 6/8 HC hebben gecleared (na 4 weken vakantie, dus beetje onwennig, maar naar mijn mening zeker niet te ver onder de maat...)
http://www.worldoflogs.co...sum/damageDone/?enc=kills
Ik speel nu even arcane omdat de gecontroleerde burst handiger is voor Spine HC, maar fire is echt NIET zo slecht als je hier beschrijft...
Naar mijn mening wel, ik speel al WoW sinds de Beta en heb nooit een andere char gespeeld behalve deze.hulkie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:09:
[...]
Weet je wel goed hoe een firemage werkt? (geen flame)
Heb je combustionhelper of MyBigIgnite? Ik domineer op veel gevechten alles en iedereen behalve onze legendary rogue (die non stop rankings haalt) en onze shadowpriest... En dat als fire. De hoogte van je ignite is ongelooflijk belangrijk voor je dmgoutput, net als bijvoorbeeld je hasteprocs. (Ik neem aan dat je 4set hebt, dat is een leuke boost voor je dps die erg goed te combineren valt met een insignia haste proc!)
Als je armory geeft en beschrijft hoe je speelt kan ik je misschien wel helpen. Zal hier een logje plaatsen van onze laatste raid waar we 6/8 HC hebben gecleared (na 4 weken vakantie, dus beetje onwennig, maar naar mijn mening zeker niet te ver onder de maat...)
http://www.worldoflogs.co...sum/damageDone/?enc=kills
Ik speel nu even arcane omdat de gecontroleerde burst handiger is voor Spine HC, maar fire is echt NIET zo slecht als je hier beschrijft...
En eigenlijk meer Fire geweest dan Arcane in me "carriere".
Ik gebruik Combuster / Scorchio 2 / Magenuggets en verder standaard addons natuurlijk.
Ik begrijp gewoon niet waar het fout gaat, Mr Robot zegt als het ingesteld staat op Tier13+ gear dat het "prima is"..
Volgens Elitist Jerks Rawr zijn van 80% de Gems enzo goed.( gebruik niet overall +50 gems )
Ik sta er helemaal voor open !
http://eu.battle.net/wow/.../bladefist/Mektheb/simple

Lijkt erop dat vooral de traag-casters enorme winst halen bij haste, daar verlaag je je cast time relatief stuk meer dan classes die met 1,5 sec castskills zitten.Thysiej schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:52:
Vooral door de haste zijn daar een paar classes die echt flink damage/dps kunnen doen. Op mijn alt warlock krijg ik het in LFR DS ook al voor elkaar om 60k dps te doen, simpelweg omdat warlocks heel erg van die 20% haste en added damage houden:) Daar waar andere classes veel minder baat bij haste hebben (in verhouding houden bijvoorbeeld arms warriors (fury weet ik niet) totaal niet van haste)
En natuurlijk erg afhankelijk hoe de raid steeds AoE bij elkaar harkt. Mijn ele en enh gear zit nagenoeg rond hetzelfde niveau, toch zit ik op een enorm verschil qua dps. Plus dat ik met ele nu al 2x de bug had dat mijn lightning shield direct na casten weer verdween, resultaat is dat je geen mana hebt zo'n beetje door hele gevecht heen
Daar zullen niet de grote verschillen vandaan komen...
Zo te zien recorden jullie geen WoL. Dat is jammer, daar kun je vaak wel wat goede informatie uithalen...
Kijk fire is inderdaad een beetje RNG, maar als je het handig speelt valt dat goed te beperken. Ik heb slechts heel af en toe een try dat het echt niet wil, of dat juist wel alle sterren in één lijn staan...
Maar bestaat bij jullie de raid ook uithulkie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:35:
Hmm, ik heb 2,4% meer crit - 700 spellpower meer en iets minder haste...
Daar zullen niet de grote verschillen vandaan komen...
Zo te zien recorden jullie geen WoL. Dat is jammer, daar kun je vaak wel wat goede informatie uithalen...
Kijk fire is inderdaad een beetje RNG, maar als je het handig speelt valt dat goed te beperken. Ik heb slechts heel af en toe een try dat het echt niet wil, of dat juist wel alle sterren in één lijn staan...
1 Druid Healer
1 Pally Healer
1 Pally Tank
1 Pally Dps
1 Mage Arcane
1 Mage Arcane
1 Mage Fire
1 Elemental shammy / Resto
1 DK Tank
1 Elemental Shammy ( geloof ik )
Wij missen echt veel buff's heb ik het idee in raids.
We Verschillen indeed niet enorm veel, maar ik denk ik gewoon pech heb want als ik zo even uit me hoofd zeg als je 10keer fireball afvuurt hoevaak procced het bij jouw dan ?, ik bij mij als ik geluk heb 1keer misschien 2.
Ik heb vaak het idee dat het gewoon echt niet wil, terwijl mijn trinkets en al dat soort dingen wel altijd lekker afgaan.
En alleen met "heroism / timewarp" het pyroblasten komt.
Ik gebruik gewoon Livingbomb en Fireblast en Scorch etc en verder fireball etc en ondertusssen de orb er doorheen etc etc.
Ik heb niet het idee mijn rotation gaar is, maar dat ik gewoon te weinig proc's heb.
Want echt verkeerd dingen timen kan ook niet echt met die "addons" die doen bijna alles voor je al.
Zou het kunnen zijn ik misschien teveel in beweging ben ?.
de pun, hij is leukhulkie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:09:
[...]
Weet je wel goed hoe een firemage werkt? (geen flame)
...

om even het algemene niveau van de mages aan te geven: ik kan ze als elemental shaman over het algemeen goed bijhouden en dat is nou niet bepaald de sterkste klasse atm. (sorry Mek)
Sterkste dps setup zou atm warrior, rogue, retpala en hunter (niet wannabe-pro-shaman
En als je het over rare Madness buff mechanics hebt:
deed op onze madness hc tries als dk off tank (bloods) 30-40k dps waarvan 30-50% die aoe proc. Ik vond het hilarisch.
Ja inderdaad zo is het ook, Maar komt ook omdat zowel Harian als Thagreech alles van Normal hebben wat er te hebben valt.JoeBravo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:42:
[...]
de pun, hij is leuk![]()
om even het algemene niveau van de mages aan te geven: ik kan ze als elemental shaman over het algemeen goed bijhouden en dat is nou niet bepaald de sterkste klasse atm. (sorry Mek)
Sterkste dps setup zou atm warrior, rogue, retpala en hunter (niet wannabe-pro-shaman) zijn.
En als je het over rare Madness buff mechanics hebt:
deed op onze madness hc tries als dk off tank (bloods) 30-40k dps waarvan 30-50% die aoe proc. Ik vond het hilarisch.
En ze hoeven niet constant heen en weer te rennen.
Mijn DPS is laag, ik krijg amper Pyro Proc's etc...
En als ik Arcane ga is het niet veel beter...terwijl dat echt 111111111x 300000 is.
Ik weet het gewoon niet, teminste ik kom er niet achter wat het is...
Ik heb Foodbuff ik heb een Flask, maar verder..
Heb ook niet toevallig een fishing pole aangehad ofzo, dat had ook nog gekunt maar dat is het gewoon niet.
Als ik nu zelf gewoon retarded ben ja dan zou ik zeggen ok, maar ik weet ik veel meer kan..
Maar ergens lukt het me niet.
Misschien beweeg ik teveel of scorch ik teveel tussendoor ofzo..
[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 07-06-2012 16:48 ]
Ik ken het hoor. heb atm ook niet het idee alles uit m'n dk te halen qua dps. Eerder dat ik al 10 ilvl's stil sta. En ook m'n shaman, hoewel het best lekker gaat, zou ik met de gear die ik heb meer uit moeten kunnen persen.Mektheb schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:45:
[...]
Ja inderdaad zo is het ook, Maar komt ook omdat zowel Harian als Thagreech alles van Normal hebben wat er te hebben valt.
En ze hoeven niet constant heen en weer te rennen.
edit:
en onze raidsetup is ook regelmatig dramatisch te noemen ja. missen eigenlijk altijd wel 2 of 3 bossdebuffs en minimaal 1 raidbufff.
[ Voor 10% gewijzigd door JoeBravo op 07-06-2012 16:49 ]
Maar dat is wel echt frustrerend...JoeBravo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:48:
[...]
Ik ken het hoor. heb atm ook niet het idee alles uit m'n dk te halen qua dps. Eerder dat ik al 10 ilvl's stil sta. En ook m'n shaman, hoewel het best lekker gaat, zou ik met de gear die ik heb meer uit moeten kunnen persen.
Helemaal als Jake dan ff op Nicco komt en die doet zelf ff 3k meer als Tanki en 6k meer als ik..
En zoveel betere gear heeft hij niet.. ( helemaal niet zelfs hij heeft zelfs 3 iLevel minder ).
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 07-06-2012 16:54 ]
dat kan ik me voorstellen ja, zeker als hij de hele tijd loopt te piepen dat hij ballast isMektheb schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:49:
[...]
Maar dat is wel echt frustrerend...
Helemaal als Jake dan ff op Nicco komt en die doet zelf ff 3k meer als Tanki en 6k meer als ik..
En zoveel betere gear heeft hij niet..

Ik zou hunter inwisselen voor een DK, voor mij gevoel doen die het net iets beter. (andere kant, ik ben totaal geen fan van SV).JoeBravo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:42:
Sterkste dps setup zou atm warrior, rogue, retpala en hunter (niet wannabe-pro-shaman) zijn.
Ik ben zo blij dat ik de enige rogue ben die mee isJoeBravo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:50:
[...]
dat kan ik me voorstellen ja, zeker als hij de hele tijd loopt te piepen dat hij ballast is
Even terugkomend op je elemental shaman JoeBravo; het is dan misschien niet de sterkste class atm maar ook echt niet slecht. Het is niet zo dat ze 5% of meer damage minder doen dan de top aan dps. En dat zag ik vorige week ook toen je mocht dps'en, toen deed je op fights ineens wel goede dps (in tegenstelling tot de week ervoor).
Verder ben ik het inderdaad met Hulkie eens Mektheb, CombustionHelper of zo'n addon werkt echt rete goed voor fire mages. Daarnaast is het soms op het goede moment net even mazzel hebben:)
we hebben geen skilled dps dk, de betreffende hunter doet het beter, vandaar mijn 'keuze'.SinergyX schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:54:
[...]
Ik zou hunter inwisselen voor een DK, voor mij gevoel doen die het net iets beter. (andere kant, ik ben totaal geen fan van SV).
Ik ook niet, vind BM veel leuker, maar neemt niet weg dat SV makkelijker uit te voeren is, minder foutgevoelig is en (mede daardoor ook) meer dps doet.
Yup indeed..Thysiej schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:55:
[...]
Ik ben zo blij dat ik de enige rogue ben die mee isLekker met niemand te vergelijken. Daarnaast weet ik dat met 390 gear meer dan 30k dps kunnen pushen een prima prestatie is. Pas als ik meer tier items heb en stage 2 of de legendary's zelf ga ik echt een flinke dps increase zien denk ik.
Even terugkomend op je elemental shaman JoeBravo; het is dan misschien niet de sterkste class atm maar ook echt niet slecht. Het is niet zo dat ze 5% of meer damage minder doen dan de top aan dps. En dat zag ik vorige week ook toen je mocht dps'en, toen deed je op fights ineens wel goede dps (in tegenstelling tot de week ervoor).
Verder ben ik het inderdaad met Hulkie eens Mektheb, CombustionHelper of zo'n addon werkt echt rete goed voor fire mages. Daarnaast is het soms op het goede moment net even mazzel hebben:)
Nadeel is ik gebruik die altijd al
Ik denk ik teveel loop ofzo of misschien net op de verkeerde momenten iets fouts doe.
Want ik hoor veel meer DPS te kunnen doen !.
Want op een Dummy doe ik namelijk ook veel meer, dan begin ik vaak met rond de 34 35k met alles erop en gecast, en zak dan in naar de 26 27k tot ik oom ben.
Maar goed dan hoef ik niet te lopen en al die ongein.
[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 07-06-2012 16:58 ]
SV is ook erg RNG gevoelig, zeker die LnL proc is irritant en dit goed matchen met de dot. Ik speel ook enkel BM, heel af en toe nog een MM spec voor oude tijdenJoeBravo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:57:
Ik ook niet, vind BM veel leuker, maar neemt niet weg dat SV makkelijker uit te voeren is, minder foutgevoelig is en (mede daardoor ook) meer dps doet.

(zat ff door de armory te bladeren)
Klopt de gene waar jij eigenlijk gear mee shared, speeld niet meerJoeBravo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:01:
best ernstig overigens (en typisch shaman is mijn ervaring): vrij laat bij de groep gekomen, maar heb voor beide specs al vrijwel de beste gear in deze raidgroep![]()
(zat ff door de armory te bladeren)
En verder is er eigenlijk niemand voor jouw Tokens..
" James the elder " Komt alleen als het echt moet want die is er eigenlijk helemaal klaar mee.
Mesto is gestopt.
Wikii die komt heel af en toe als we hem nodig hebben of niet.
Serenian is meer social dan een raider.
Alleen Melodyx denk ik, maar die zou ook al wel goed in gear zitten.
Geloof namelijk dat Thagreech ook 3x Full Tier heeft voor alle spec's..
Denk dat jij en Harian en Thagreech de beste zijn kwa gear, samen met Zesshelios
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 07-06-2012 17:06 ]
Varmint (oid) kan nog wel wat gebruiken en daar hebben we ook nog eens wat aan.Mektheb schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:04:
[...]
Klopt de gene waar jij eigenlijk gear mee shared, speeld niet meer.
En verder is er eigenlijk niemand voor jouw Tokens..
" James the elder " Komt alleen als het echt moet want die is er eigenlijk helemaal klaar mee.
Mesto is gestopt.
Wikii die komt heel af en toe als we hem nodig hebben of niet.
Serenian is meer social dan een raider.
Alleen Melodyx denk ik, maar die zou ook al wel goed in gear zitten.
Geloof namelijk dat Thagreech ook 3x Full Tier heeft voor alle spec's..
Denk dat jij en Harian en Thagreech de beste zijn kwa gear, samen met Zesshelios
Klopt dat is de Guildleader,(Styg/Stygiax) ( james the elderJoeBravo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:10:
[...]
Varmint (oid) kan nog wel wat gebruiken en daar hebben we ook nog eens wat aan.
Anders gaat hij liever SWOTOR spelen tot MOP.
Maar denk hoe meer we HC doen hoe vaker die wel wil komen.
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 07-06-2012 17:17 ]
Je wilt sowieso zo min mogelijk scorch gebruiken. Alleen als je moet bewegen... Ook wil je uiteraard zo min mogelijk bewegen!Mektheb schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:45:
[...]
Mijn DPS is laag, ik krijg amper Pyro Proc's etc...
En als ik Arcane ga is het niet veel beter...terwijl dat echt 111111111x 300000 is.
Heb ook niet toevallig een fishing pole aangehad ofzo, dat had ook nog gekunt maar dat is het gewoon niet.
Als ik nu zelf gewoon retarded ben ja dan zou ik zeggen ok, maar ik weet ik veel meer kan..
Maar ergens lukt het me niet.
Misschien beweeg ik teveel of scorch ik teveel tussendoor ofzo..
Is je connectie wel goed? Misschien dat het daaraan ligt... Voor mij maakt wireless of kabeltje in mn pc ongeveer 5k verschil gemiddeld. Dat is best veel imho!
Je combustions moeten het werk doen, die maken het verschil. Ik heb net even in SW op een bossdummy staan schieten, puur om even te kijken waar ik gemiddeld eindig en hoe ik in het begin piek:
Piek met hero ergens rond de 44-50k... Dan zak ik terug tussen ergens rond de 29 en de 34k.
De buffs in een raid zijn zeker wel belangrijk voor een firemage. Ik doe in gevechten beduidend meer, ook al kan ik niet mijn rotatie perfect afmaken (heroic Ultrax) en/of moet ik regelmatig lopen (Zon Ozz en Yorr bijvoorbeeld). Misschien dat de raid environment toch teveel afleidt... en dat je dus toch minder goed je spell prio en snelheid van casten haalt door boss-mechanics.
Dit is iets dat gewoon verschilt per speler. De een heeft er helemaal geen last van, de ander juist weer wel.
Wat doe je gemiddeld op bijvoorbeeld Ultraxion normal of HC? Gemiddeld genomen zou een firemage daar een arcane mage moeten verslaan... Ookal is het geen AoE gevecht en hoef je er niet te bewegen.
Ik denk ik teveel beweeg..hulkie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:11:
[...]
Je wilt sowieso zo min mogelijk scorch gebruiken. Alleen als je moet bewegen... Ook wil je uiteraard zo min mogelijk bewegen!
Is je connectie wel goed? Misschien dat het daaraan ligt... Voor mij maakt wireless of kabeltje in mn pc ongeveer 5k verschil gemiddeld. Dat is best veel imho!
Je combustions moeten het werk doen, die maken het verschil. Ik heb net even in SW op een bossdummy staan schieten, puur om even te kijken waar ik gemiddeld eindig en hoe ik in het begin piek:
Piek met hero ergens rond de 44-50k... Dan zak ik terug tussen ergens rond de 29 en de 34k.
De buffs in een raid zijn zeker wel belangrijk voor een firemage. Ik doe in gevechten beduidend meer, ook al kan ik niet mijn rotatie perfect afmaken (heroic Ultrax) en/of moet ik regelmatig lopen (Zon Ozz en Yorr bijvoorbeeld). Misschien dat de raid environment toch teveel afleidt... en dat je dus toch minder goed je spell prio en snelheid van casten haalt door boss-mechanics.
Dit is iets dat gewoon verschilt per speler. De een heeft er helemaal geen last van, de ander juist weer wel.
Wat doe je gemiddeld op bijvoorbeeld Ultraxion normal of HC? Gemiddeld genomen zou een firemage daar een arcane mage moeten verslaan... Ookal is het geen AoE gevecht en hoef je er niet te bewegen.
Me verbinding kan het niet zijn, ik heb wel wireless maar heb gewoon 20MS en haal ook makkelijk 8MB wireless ( 300N FTW )
Heb ook niet de mogelijkheid om hem wired te doen helaas.
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik deed op ultrax heroic, maar volgens mij was het 25k ?. ( Joe ? )
Ik durf het niet te zeggen..
Maar ik ga maar is beginnen met het " bewegen in de gaten te houden en misschien de scorch knop maar is wat minder "
Thanks voor de tips
Heb verder totaal geen verstand van mages alleen dat viel me op
http://eu.battle.net/wow/...rren-mill/Lcount/advanced = mijn char btw
Ik kan je eigenlijk geen tips geven als ik geen logs heb. En samen raiden zit er denk ik niet echt in. Wil best een keertje samen LFR in gaan ofzo, kunnen we eens kijken wat we anders doen. (Naast natuurlijk het stukje ilevel dat zeker verschil maakt.)
Deze site is wel leuk om naar te kijken trouwens, ik heb hem op ultrax HC gezet voor 10man:
http://raidbots.com/dpsbot/Ultraxion/10H/all/14/60/default/
Haha, ja i knowLcount schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:50:
Mektheb ga je reputations eens naar 999/1000 brengen![]()
Heb verder totaal geen verstand van mages alleen dat viel me op![]()
http://eu.battle.net/wow/...rren-mill/Lcount/advanced = mijn char btw
Als ik zin heb haha
Ja ik ga vanavond is kijken hoe en wat als ik terug ben van ergens heenhulkie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:28:
Hmm, 25k is inderdaad wel wat aan de magere kant...
Ik kan je eigenlijk geen tips geven als ik geen logs heb. En samen raiden zit er denk ik niet echt in. Wil best een keertje samen LFR in gaan ofzo, kunnen we eens kijken wat we anders doen. (Naast natuurlijk het stukje ilevel dat zeker verschil maakt.)
Deze site is wel leuk om naar te kijken trouwens, ik heb hem op ultrax HC gezet voor 10man:
http://raidbots.com/dpsbot/Ultraxion/10H/all/14/60/default/
Thanks voor de input !
Net even op een raiders dummy zitten knallen, met alles gepopped en combust etc en timewarp zit ik op de 28k
Zonder food / flasks, en natuurlijk andere raid buffs..
Maar weer viel mij op echt 8 fireballs en 1 procc, als ik moet misschien maar is wat meer mastery kweken..
Of juist niet lees ik net op EJ
[ Voor 60% gewijzigd door Mektheb op 07-06-2012 22:40 ]
Als dps madness. Dat gaat nu echt nergens meer over na de nerf. Nieuwe gear even getest en begon meteen met 55k dps. Uiteindelijk 2e op de dps lijst met zo'n 40k in totaal. Onze andere Ret pala staat nog wel boven me, maar die heeft gurthalak en nog net iets betere gear. Helaas moesten we de wapens/loot bijna vendoren, alleen nuttig voor niet gebruikte off specs.
Uiteraard wel weer gurthalak in lfr verloren
Als ik Fire ga en reforge naar hitcap en dan " haste 1500 " en de rest naar crit dan haal ik stabiel zo rond de 28k met uitschieters naar 30.
Ga ik Arcane dan burst ik in het begin met 35k en daarna kak ik in naar 26 27k..
1505 met 4set... niet lager... En toen ik t nog fanatiek volgde op elitist jerks en MMO-champions: 1728 haste (heb ik, kan ook 1724 zijn)Mektheb schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:17:
Zo even bezig geweest met wat stuff..
Als ik Fire ga en reforge naar hitcap en dan " haste 1500 " en de rest naar crit dan haal ik stabiel zo rond de 28k met uitschieters naar 30.
Ga ik Arcane dan burst ik in het begin met 35k en daarna kak ik in naar 26 27k..
1505 is in ieder geval het minimum om met 2 set tijdens hero/bloodlust een extra tick van je combustion te krijgen... die mis je dus net aan met 1500
Het zou mooi zijn als Alliance en Hordes eindelijk eens racials krijgen die balanced zijn.
Trolls zijn zwaar overpowered in PvE en ik verlies 25% van mijn arena games in PvP door warstomp en arcane torrent. Alliance hebben waardeloze troep zoals extra reputation enzo waar je op de lange termijn niets aan hebt en shadowmeld heb je niets aan natuurlijk.
Je moet de racials altijd in je games in rekenen. Ik verlies ook eens door warstomp, maar alsik een tauren zie bereid ik me eral op voor dat we er eentje gaan krijgen.MysticSnake schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:26:
Is er trouwens al iets bekend over racials in MoP?
Het zou mooi zijn als Alliance en Hordes eindelijk eens racials krijgen die balanced zijn.
Trolls zijn zwaar overpowered in PvE en ik verlies 25% van mijn arena games in PvP door warstomp en arcane torrent. Alliance hebben waardeloze troep zoals extra reputation enzo waar je op de lange termijn niets aan hebt en shadowmeld heb je niets aan natuurlijk.
Zeer succesvolle en bevredigende wow avond.
de undead racial is er volgens mij een soort chance on hit low damage iets.MysticSnake schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:26:
Nu een rogue gemaakt, volgende wordt een mage, 2 classes die ik nooit max-level heb gehad.
Klopt heb even exact gekeken maar ik zit op 1622 12.67% ofzo.hulkie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:37:
[...]
1505 met 4set... niet lager... En toen ik t nog fanatiek volgde op elitist jerks en MMO-champions: 1728 haste (heb ik, kan ook 1724 zijn)
1505 is in ieder geval het minimum om met 2 set tijdens hero/bloodlust een extra tick van je combustion te krijgen... die mis je dus net aan met 1500
Dus ik krijg het als het goed is nu wel mee.
Spell Power 9500
Haste 12.67% 1622
Hit+ 17.06% 1748
Crit 24.63% 1857
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 08-06-2012 09:52 ]
Met andere woorden:SinergyX schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:36:
Je kan dus ook jezelf SoR's sturenAls oud multi-boxer heb ik 4 accounts tot m'n beschikking, toch even geprobeerd
Best grappig wat je als 80 allemaal krijgt, bags, 232 green gear, volledige spec (grappig hoe blizzard dus laat zien dat diverse talents dus compleet nutteloze talent-items hebben), via de mail nog mijn originele gear en natuurlijk alle flight-skills behalve die laatste max-fly.
Nu een rogue gemaakt, volgende wordt een mage, 2 classes die ik nooit max-level heb gehad.
€13 voor gametime
€20 voor het omzetten van je multibox acc naar je mainaccount
€33 euro voor één lvl 80.
Zonde... 1-80 gaat tegenwoordig zo snel.. Heirlooms + lvl 11?? guild voor 10%
€ 0
Je krijgt 7 dagen free gametime, free upgrade Cata, multibox accounts heb ik paar jaar geleden al gratis naar mijn mijn battle.net gezet.
Ik zal binnenkort eens een account bij WOL opzetten zodat we logs bij kunnen gaan houden van de raids. Dan kunnen we er een stuk duidelijker uit worden, kunnen andere mensen makkelijker tips geven en is het gemakkelijker om te zien wat we moeten verbeteren.Mektheb schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:45:
[...]
Klopt heb even exact gekeken maar ik zit op 1622 12.67% ofzo.
Dus ik krijg het als het goed is nu wel mee.
Spell Power 9500
Haste 12.67% 1622
Hit+ 17.06% 1748
Crit 24.63% 1857
Gisteravond natuurlijk weer dikke pech met mijn rogue. 4 Rolls gedaan op items, geen enkele roll gewonnen. Nog even met een mage zitten praten die ook in LFR zat en 2/4 rolls won, mooi is het dat iedereen in de raid dan begint te zaniken dat iemand 2 rolls wint. Hij liep nog rond in 378 gear en kon de upgrades goed gebruiken, daarnaast was zijn dps zeker niet verkeerd
Ook met mijn warrior nog even de eerste 4 bosses van LFR gedaan; ik kan daarop nog wel wat tanking gear gebruiken. Kom de eerste run bij Yor'Sahj binnen, net op tijd geleaved omdat de dps allemaal random blobs aan het aanvallen waren en er dus 3 bij de boss terecht kwamen --> Whipe.
Andere run ook lekker mogen dps'en, leuk gevecht met twee rogues voor de top dps. Helaas leg je dat af door Blade Flurry, single target deed ik ongeveer 8k dps meer (35k avg, 52 op Zon'ozz). Geen enkele roll gewonnen natuurlijk.
Naar die 7 dagen valt gametime van dat account af. Wil je ze kunnen blijven gebruiken op dat account moet je gametime adden... Of je moet de char naar je eigen account kopieren... maar dat kost naar mijn weten 20€SinergyX schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:11:
Om precies te zijn:
€ 0
Je krijgt 7 dagen free gametime, free upgrade Cata, multibox accounts heb ik paar jaar geleden al gratis naar mijn mijn battle.net gezet.
Misschien dat ik deel 1 ook nog loop deze week, maar heb alleen een tank ring nodig, dus weet niet of ik daar de moeite voor ga nemen...
Dat geval wel, maar ik was toch nooit van plan met een rogue/mage te gaan spelen, het is meer de feeling te krijgen hoe zij werken op lvl80 (en hoger). En anders handel ik weer wat in andere games en kan ik weer een maandje kopenSpuitelf schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:19:
Naar die 7 dagen valt gametime van dat account af. Wil je ze kunnen blijven gebruiken op dat account moet je gametime adden... Of je moet de char naar je eigen account kopieren... maar dat kost naar mijn weten 20€
Nou...nou... escape artist van de gnome, shadowmeld als druid en je hebt volgens mij een extra ravage/pounce.MysticSnake schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:26:
Waardeloos zou ik die niet noemen. shadowmeld kan je ook gebruiken als aggro dump.
[ Voor 3% gewijzigd door bitpixl op 08-06-2012 10:48 ]
Het is voornamelijk Will of the forsaken wat erg effectief is in pvplanerios schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:34:
[...]
de undead racial is er volgens mij een soort chance on hit low damage iets.
Daar heb ik het echt totaal niet over. Vraag was over nieuwe racials. de nieuwe racial is een low damage chance on hit shadow iets.temp00 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:02:
[...]
Het is voornamelijk Will of the forsaken wat erg effectief is in pvp
zie: http://mop.wowhead.com/spell=5227/touch-of-the-grave
[ Voor 8% gewijzigd door corset op 08-06-2012 11:14 ]
20% kans om x shadow dmg te doen en jezelf voor dat bedrag te healen.
Zeker een verbetering, als je kijkt naar de racials van undead die...nou echt totaal niets toevoegen terwijl eigenlijk alle classes wel wat hebben.
Dit topic is gesloten.