Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Oxigeon schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:23:
[...]

Ik hoop dat ik 85 ben als je terug bent, maar dat betwijfel ik ten zeerste :P.
Betwijfel ik toch niet xD ik ga nu een volledige maand niet spelen :P

Heb m'n GS wel al mee zit al op 315 dus :P gaat lekker zo xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Oxigeon schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:06:
[...]

Ja nu kan ik 4 mobs tegelijk aan ongeveer. Eerder was het 1 mob en dan moest ik healen. Dit gaat nu echt vele malen sneller. Ik gok nog een half uur a 3 kwartier en dan ben ik level 70.

Heb tevens gisteren eens gekeken naar Archeology. Liep naar een digsite en vond daar 3 Fragments. Toen ging de digsite weg en moest ik dus naar de volgende toe ergens in Eastern Kingdoms. Maar als ik dat allemaal zo zie gaat er verdomd veel tijd zitten in het levelen van Archeology. Puur alleen al door het reizen.
Arcaeology is dan ook een prima profession die je oppikt als tijdsverdrijf. Het voegt niets prestatieverhogends toe aan je character, dus als je er geen tijd in wil steken kun je het gevoeglijk links laten liggen. Door de manier waarop het is opgezet lijkt het ook niet echt een profession die je tijdens het levelen mee-levelt. Tuurlijk kom je soms in een zone wel eens een digsite teegn, maar als je pech hebt heb je 4 digsites in een lvl 85 zone, die je dus pas tegenkomt als je max level bent.

Ik zou, als je serieus bent in het willen levelen van archaeology lekker wachten tot je lvl 85 bent, en wat tijd over hebt. Je kunt dan overal vliegen, wat de reistijd aanzienlijk verkort. En ja, ik weet dat je al eerder overal kunt vliegen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:37
Heb inmiddels invites voor beide accounts geregeld. Nu even bekijken wat ik wil gaan doen, maar goed, heb ook een hele expansion gemist.

Ik heb nu:
85 Warrior in leveling gear
80 Resto Shaman
80 Rogue (vanilla char)
80 DK
70 Rogue (vanilla char)
62 Mage (vanilla char)

Gratis level 80 zou ik kunnen gebruiken voor die Mage, een Druid of een Paladin. De Warrior en DK heb ik eerlijk gezegd geen trek in. Rogue blijft altijd een geweldige class. Mage heb ik nooit full potential van gezien, die staat samen met die 70 rogue op het vanilla account dat ik ooit van een vriend kreeg.

Ik weet niet echt wat momenteel de staat van classes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:39
Kaap schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:09:

Ik weet niet echt wat momenteel de staat van classes is.
Wat nu geldt, geldt nog maar voor een paar weken/maanden denk ik. Bij MoP kan het zomaar helemaal anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:15:
Wat nu geldt, geldt nog maar voor een paar weken/maanden denk ik. Bij MoP kan het zomaar helemaal anders zijn.
Denk dat de basis nog redelijk gelijk blijft, ik zie maar weinig écht grote veranderingen, het is meer een grotere variatie over de 3 specs heen, samen met nog meer CD clickies en procs. Andere kant, hoe initieel hunter bij MoP werd aangekondigt, zijn daarvan dacht ik nog maar 3-4 talents van over.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
SinergyX schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:20:
[...]

Denk dat de basis nog redelijk gelijk blijft, ik zie maar weinig écht grote veranderingen, het is meer een grotere variatie over de 3 specs heen, samen met nog meer CD clickies en procs. Andere kant, hoe initieel hunter bij MoP werd aangekondigt, zijn daarvan dacht ik nog maar 3-4 talents van over.
stampede blijft. de rest is bijzaak.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
IntToStr schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:15:
[...]

Das waar, MoP komt. Niet eens over nagedacht. Wellicht gewoon farmen en een Monk rollen, net zoals iedereen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:22:
stampede blijft. de rest is bijzaak.
:P
Epic ability, zonder twijfel. Maar 10 min cooldown met 10sec duration? Vind ik wel erg matig. Zeker met de laatste ability die in Cata erbij kwam (Camo.. nutteloos), zie ik mijn hunter in iedergeval geen actieve rol spelen in MoP.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
SinergyX schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:32:
[...]

Epic ability, zonder twijfel. Maar 10 min cooldown met 10sec duration? Vind ik wel erg matig. Zeker met de laatste ability die in Cata erbij kwam (Camo.. nutteloos), zie ik mijn hunter in iedergeval geen actieve rol spelen in MoP.
5. pets. tegelijk.
al had het een cd van 30 minuten, 't blijft gaaf :P
Ik acht de kans juist groot dat m'n hunter(s) weer een actieve rol gaan spelen. als main, danwel als alt-raider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij niet 'gaver' dan een hearthstone, net zo weinig nut in combat als stampede :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
SinergyX schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:55:
Voor mij niet 'gaver' dan een hearthstone, net zo weinig nut in combat als stampede :P
blasfemie! heiden! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We hadden toch al mount-pet-minipet combinaties, als je daar beetje creatief met potions/skills bent, is dat al genoeg om een heel 'army of the pets' te hebben :P

Maar toegegeven, je kan er wel geweldige combinaties mee maken (enkel cats, enkel lions, assault of the Devilsaurs etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
SinergyX schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:19:
We hadden toch al mount-pet-minipet combinaties, als je daar beetje creatief met potions/skills bent, is dat al genoeg om een heel 'army of the pets' te hebben :P

Maar toegegeven, je kan er wel geweldige combinaties mee maken (enkel cats, enkel lions, assault of the Devilsaurs etc).
spirit beast army (kat, beer, krab, vogel, wolf)!
of glyphen voor 5 loque's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok.. Loque, je hebt me :P Goed, epic skill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
SinergyX schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:33:
Ok.. Loque, je hebt me :P Goed, epic skill :D
:D

dat doet me eraan denken: ik moet Ankha (witte spirit tijger in hyjal) nog op m'n 2e hunter...

@thys: sign eens voor vanavond! anders gaat de ballast mss weer mee :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nog steeds erg blij met mijn metal/rock cat uit Molten Front ^^

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-05 09:14

hmr

JoeBravo schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:39:
[...]

dat doet me eraan denken: ik moet Ankha (witte spirit tijger in hyjal) nog op m'n 2e hunter...

Hoe gaat het met jullie progress dan ? :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:39
Misschien gaan wij vanavond ook wel HC progress proberen. In ieder geval staat op m'n verlanglijstje een 2H wapen om m'n 378 na 3 maanden te vervangen en een head token om tank 4-set bonus eindelijk te krijgen na 3 maanden. Een tank ring zou ook leuk zijn, want daar heb ik ook nog een 378 van. Heb die ring gewoon nog nooit gezien :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Heb in iedergeval Thagreech al laten signen en ik ben er ook bij.

Dus als het een beetje mee zit hebben we voldoende, en anders laat ik ze wel iemand bellen / smse heb geen zin in boosting.
En dat zou ik ze ook vertellen...
Dat ik ook nog shit moet hebben en al raid sinds de start...

En dan zien we wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 10:03
[...]

Sign is gedaan Joe, al zag ik al dat er redelijk veel melee dps heeft gesigned... Dus er zal wel een melee dps gebenched worden :(
Ik zie het alweer voor me (tijd voor een drama schets): ik word gebenched vanavond en er dropt alleen maar rogue gear..... Dan wordt het weer lekker FFFFUUUUUU!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:08:
[...]

Sign is gedaan Joe, al zag ik al dat er redelijk veel melee dps heeft gesigned... Dus er zal wel een melee dps gebenched worden :(
Ik zie het alweer voor me (tijd voor een drama schets): ik word gebenched vanavond en er dropt alleen maar rogue gear..... Dan wordt het weer lekker FFFFUUUUUU!!!!
Nee dat wordt je niet, Thagreech heeft geen zin in Raiden meer en wil eigenlijk alleen nog MOP spelen.
Maar ik laat hem komen zodat hij toch ze kop laat zien, dus als ze iemand benchen zeg ik wel ze hem moeten benchen en dan kan jij mee en kan hij naar Diablo3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:07:
[...]

Heb in iedergeval Thagreech al laten signen en ik ben er ook bij.

Dus als het een beetje mee zit hebben we voldoende, en anders laat ik ze wel iemand bellen / smse heb geen zin in boosting.
En dat zou ik ze ook vertellen...
Dat ik ook nog shit moet hebben en al raid sinds de start...

En dan zien we wel :D
Boze man!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I know Sorry buddy <3.

Maar om nu al xxx weken iets te farmen en dan dropt het eindelijk en dan gaat iemand die net 1 week mee doet er mee vandoor is crap :P.

Tijd voor een nieuwe loot way in MOP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mektheb schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:11:
[...]

I know Sorry buddy <3.

Maar om nu al xxx weken iets te farmen en dan dropt het eindelijk en dan gaat iemand die net 1 week mee doet er mee vandoor is crap :P.

Tijd voor een nieuwe loot way in MOP :P
In MoP zou ik jullie eventueel wel willen versterken :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Komop mektheb :P heb ik je daarvoor spulletjes geven in diablo 3? :p

*edit ik heb nu een ilevel 396 mage maar ga een panda rollen in MoP dus kzal redelijk snel een monk panda hebben :)

[ Voor 22% gewijzigd door hmr op 20-06-2012 13:17 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:16:
[...]

Komop mektheb :P heb ik je daarvoor spulletjes geven in diablo 3? :p
Ah kijk chris dus :P.
( moet wel zeggen ik aardig wat spulletjes gekregen heb her en der haha :P )

Ja helaas nicknames op forum's onthou ik niet haha, maar ja ik zou zeggen waarom niet !
Monk lijkt me wel lachen :D

[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 20-06-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:17:
[...]

Ah kijk chris dus :P.
( moet wel zeggen ik aardig wat spulletjes gekregen heb her en der haha :P )

Ja helaas nicknames op forum's onthou ik niet haha, maar ja ik zou zeggen waarom niet !
Monk lijkt me wel lachen :D
Jij blijft toch eeuwig op die mage van je spelen :D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:20:
[...]
Jij blijft toch eeuwig op die mage van je spelen :D
Ja ik wel :P.

Maar ik denk dat het in MOP misschien wel verandert, omdat ik dan ook met titles en mounts op alts heb / krijg.
Dan voel ik me niet zo naakt denk ik.

Wil teminste wel me Pally en Priest gaan levelen om te gebruiken in MOP. ( of het gebeurt is een 2e )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:21:
[...]

Maar ik denk dat het in MOP misschien wel verandert, omdat ik dan ook met titles en mounts op alts heb / krijg.

Wil teminste wel me Pally en Priest gaan levelen om te gebruiken in MOP. ( of het gebeurt is een 2e )
Ach, ik heb vorige week mijn dr00d op 85 gekregen eindelijk na een paar jaar :')

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mektheb schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:21:
[...]

Kwil wel gaan raiden op een monk :) weer eens wat nieuws! Heb alles gehad behalve dk's en locks

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:22:
[...]
Ach, ik heb vorige week mijn dr00d op 85 gekregen eindelijk na een paar jaar :')
Haha :D, maar je hebt al aardig wat char's gehad volgens mij :D ?.
hmr schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:23:
[...]

Kwil wel gaan raiden op een monk :) weer eens wat nieuws! Heb alles gehad behalve dk's en locks
Dan zou ik een Monk maken bij ons en een invite maken dan ! , dan zorg ik je er wel in komt

[ Voor 37% gewijzigd door Mektheb op 20-06-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:23:
[...]

Haha :D, maar je hebt al aardig wat char's gehad volgens mij :D ?.
Klopt :)

Maar dit is wel een heul fijne healer dus even focus op deze.
En nu ga ik weer arbeiten

[ Voor 6% gewijzigd door Ebayzo op 20-06-2012 13:24 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:24:
[...]
Klopt :)

Maar dit is wel een heul fijne healer dus even focus op deze.
Ja ik heb zoveel chars her en der maar nooit ze door gezet haha.
Maar ik moet wel me Rogue levelen om lockboxes te doen voor me Mage..

Maar goed als ik zin heb :P
werkse maatje

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 20-06-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:25:
[...]

Ja ik heb zoveel chars her en der maar nooit ze door gezet haha.
Maar ik moet wel me Rogue levelen om lockboxes te doen voor me Mage..

Maar goed als ik zin heb :P
werkse maatje
Graftakkenwerk, veel plezier ;) Ga ik ondertussen enchanting en tailoring levelen op mijn priest; net zo'n monnikenwerkje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Thysiej schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:08:
[...]

had je maar 3e healer moeten rollen, gegarandeerd een spot :P

@mek: ook al gezien welke staff jty nu heeft? terwijl Tanki ook aanwezig was?
ondanks alle inzet die hij atm laat zien, vind ik dat niet erg sociaal van hem en dus dikke minpunten voor hem, wat mij betreft. :-(

Maar 't is vooral Wii die ik liever niet zie (goh echt? :') ), dan nog liever een melee teveel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:36:
[...]

ondanks alle inzet die hij atm laat zien, vind ik dat niet erg sociaal van hem en dus dikke minpunten voor hem, wat mij betreft. :-(

Maar 't is vooral Wii die ik liever niet zie (goh echt? :') ), dan nog liever een melee teveel mee.
Ja ik had het gezien, maar zo was het toch ook dat hij de pants won en ik niet ?.
Hij is en blijft een lootwhore, en ik kan je nu al vertellen in MOP speeld hij weer een andere class want hij heeft 30 alts.

En ja ik had ook liever gehad dat Tanki hem kreeg, maar helaas is het "passen van loot" niet meer van deze tijd lijkt het wel.

En ja die Wiki wil ik ook niet mee >.>

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 20-06-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:37:
[...]

Ja ik had het gezien, maar zo was het toch ook dat hij de pants won en ik niet ?.
Hij is en blijft een lootwhore, en ik kan je nu al vertellen in MOP speeld hij weer een andere class want hij heeft 30 alts.

En ja ik had ook liever gehad dat Tanki hem kreeg, maar helaas is het "passen van loot" niet meer van deze tijd lijkt het wel.

En ja die Wiki wil ik ook niet mee >.>
mwah, heb de 1e heroic morchok nek die ik won aan euph gegeven en varmint heeft geloof ik de hc chest voor me gepasst, dus het gebeurt wel.
Maar voel me er dus niet schuldig over de heroic hit/crit ring van jty gewonnen te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JoeBravo schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:36:
[...]

Tjah, lootwhores heb je altijd. Ik dacht ook dat Continuum werkte met EPGP of een dergelijk systeem? Ik ben van mening dat als mensen 'ontevreden' zijn over de lootverdeling dat zo'n systeem ook goed kan werken. In mijn vorige guild was het roll-systeem heel normaal maar werd er ook gewoon heel vaak loot doorgegeven als je van mening was dat iemand anders het eigenlijk meer verdiende. Uiteindelijk komt iedereen wel aan z'n loot; het is zonde als je al heel lang wacht op een item en het net voor je neus wordt weggekaapt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

*kuch*

offtopic:
Ik heb er een hekel aan de topic-politie uit te hangen, maar het begint wel heel erg guildforummig te worden hier af en toe. En niet alleen door de mensjes hierboven. Hoe leuk ik het ook vind de achterklap en het guilddrama mee te maken, kan ik het me ook voorstellen dat er ineens een modje langskomt die wat posts gaat deleten :P

Ik zat gisteren toevallig na te denken over de release date van MoP, nadat dat op ons guild forum ter sprake was gekomen. Met de hoeveelheid content die nog getest moet worden in de beta, en dan nog eventuele stress tests, zie ik MoP nog niet zo snel voor september releasen. En ineens bedacht ik me die Annual Pass ergens in oktober 2011 live is gegaan, en dat het marketingtechnisch briljant slim zou zijn om mensen voor een jaar vast te leggen, omze dan, vlak voor het eindigen van dat contract, een nieuwe Xpack voor te schotelen. Release eind oktober? Tin foil hat?

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben al vorige week kort over EPGP gehad en het zou me niks verbazen we die kant op gaan in MoP.

Denk alleen dat Mark ( dauph ) misschien dat niet leuk gaat vinden, maar volgens mij was het Styg / Varmin die het balletje opgooide erover dus wie weet.
Blistimo schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:55:
*kuch*

offtopic:
Ik heb er een hekel aan de topic-politie uit te hangen, maar het begint wel heel erg guildforummig te worden hier af en toe. En niet alleen door de mensjes hierboven. Hoe leuk ik het ook vind de achterklap en het guilddrama mee te maken, kan ik het me ook voorstellen dat er ineens een modje langskomt die wat posts gaat deleten :P

Ik zat gisteren toevallig na te denken over de release date van MoP, nadat dat op ons guild forum ter sprake was gekomen. Met de hoeveelheid content die nog getest moet worden in de beta, en dan nog eventuele stress tests, zie ik MoP nog niet zo snel voor september releasen. En ineens bedacht ik me die Annual Pass ergens in oktober 2011 live is gegaan, en dat het marketingtechnisch briljant slim zou zijn om mensen voor een jaar vast te leggen, omze dan, vlak voor het eindigen van dat contract, een nieuwe Xpack voor te schotelen. Release eind oktober? Tin foil hat?
True, En ja dat dacht ik ook al dat het Oktober gaat worden.

[ Voor 68% gewijzigd door Mektheb op 20-06-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
*kuch*

offtopic:

offtopic:
eens, ik zit er zelf ook vaak genoeg op te hameren als het te ver buiten het GoT-topic gaat dus ik zal er wat meer op letten. Aan de andere kant zijn discussies over loot vaak generiek genoeg zodat er meerdere mensen op kunnen reageren... ;)

Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit wanneer MoP komt. Eind augustus tot eind september ben ik op vakantie, het zou leuk zijn als ze niet in de tussentijd ineens een Xpac releasen. Het is ook zo moeilijk gokken bij Blizzard, bij dit soort grote partijen had ik ook nooit gegokt dat ze FireLands aan het begin van de zomervakantie zouden releasen. Veel mensen gaan dan op vakantie en guilds hebben dan altijd wat leegloop; toch deed Blizzard het. Ik heb ook geen idee van de status van de MoP beta momenteel, hoever ze zijn met balanceren en content en dergelijke... Ik laat me wel weer vrolijk verassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
*kuch*

offtopic:

offtopic:
ben op teveel fora actief om de precieze regels hier te onthouden, maar zolang het bij af en toe blijft is het toch niet zo'n probleem toch? bovendien, ook game gerelateerde guildzaken zijn on topic toch? :P

Geen slechte redenatie eigenlijk dus geen zuivere tin foil hat.
Neemt niet weg dat ik betwijfel of er echt nog zoveel getest moet worden. class mechanics is blizzard redelijk klaar mee, op wat fine tuning na lijkt het, aangezien ze de number crunchers hebben aangegeven dat nu het moment is om daar mee te beginnen, aangezien ze geen grote veranderingen meer gepland hebben.
het hele questgebeuren wordt nu bijgeschaafd dus dat laat alleen de raids nog over.
Lijkt mij meer een kwestie van weken dan van maanden voor de game af is.
Enige vraag die dan overblijft is hoe lang het duurt om de distributietrein op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

JoeBravo schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:17:
[...]

offtopic:
ben op teveel fora actief om de precieze regels hier te onthouden, maar zolang het bij af en toe blijft is het toch niet zo'n probleem toch? bovendien, ook game gerelateerde guildzaken zijn on topic toch? :P

Geen slechte redenatie eigenlijk dus geen zuivere tin foil hat.
Neemt niet weg dat ik betwijfel of er echt nog zoveel getest moet worden. class mechanics is blizzard redelijk klaar mee, op wat fine tuning na lijkt het, aangezien ze de number crunchers hebben aangegeven dat nu het moment is om daar mee te beginnen, aangezien ze geen grote veranderingen meer gepland hebben.
het hele questgebeuren wordt nu bijgeschaafd dus dat laat alleen de raids nog over.
Lijkt mij meer een kwestie van weken dan van maanden voor de game af is.
Enige vraag die dan overblijft is hoe lang het duurt om de distributietrein op te zetten.
offtopic:
Het kan mij persoonlijk niet zoveel schelen hoor, maar slow chat topics worden in dit deel van het forum niet gewaardeerd. Als ik me dan nog ergens aan stoor is het dat er namen worden genoemd waar ik niks mee kan. Als je roddelt over crappy hunters, doe het dan met wat context voor de niet ingewijden, dan hebben die er een beeld bij. Smult een stuk beter :D Algemene guildzaken zijn natuurlijk on topic, maar als ik less dat Pietje en Henkie gesignd hebben en Jopie ook, maar die zuigt... dat heeft voor een discussie natuurlijk weer geen enkele toegevoegde waarde.

Cata releasete krap 3 weken nadat de beta down ging. Met het sluiten van de beta werden bij mijn weten toen ook de pre-cata events gestart (Liberation van Echo Isles en iets met Gnomes) maar ik kan me niet zo goed meer herinneren of we toen ook al de nieuwe talents etc hadden. Werden die niet tegelijkertijd met Cata uitgerold? Voor die tijd was er in elk geval altijd een uitgebreide 2.0/3.0 patch, waarin we ruim een maand de tijd hadden om te wennen aan de nieuwe talents enzo, maar Cata heeft daar al mee gebroken. Dat zou met MoP dus ook moeten kunnen, waardoor eind beta > release dus binnen 3 weken moet kunnen.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Blistimo schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:40:
[...]

offtopic:
Het kan mij persoonlijk niet zoveel schelen hoor, maar slow chat topics worden in dit deel van het forum niet gewaardeerd. Als ik me dan nog ergens aan stoor is het dat er namen worden genoemd waar ik niks mee kan. Als je roddelt over crappy hunters, doe het dan met wat context voor de niet ingewijden, dan hebben die er een beeld bij. Smult een stuk beter :D Algemene guildzaken zijn natuurlijk on topic, maar als ik less dat Pietje en Henkie gesignd hebben en Jopie ook, maar die zuigt... dat heeft voor een discussie natuurlijk weer geen enkele toegevoegde waarde.

Cata releasete krap 3 weken nadat de beta down ging. Met het sluiten van de beta werden bij mijn weten toen ook de pre-cata events gestart (Liberation van Echo Isles en iets met Gnomes) maar ik kan me niet zo goed meer herinneren of we toen ook al de nieuwe talents etc hadden. Werden die niet tegelijkertijd met Cata uitgerold? Voor die tijd was er in elk geval altijd een uitgebreide 2.0/3.0 patch, waarin we ruim een maand de tijd hadden om te wennen aan de nieuwe talents enzo, maar Cata heeft daar al mee gebroken. Dat zou met MoP dus ook moeten kunnen, waardoor eind beta > release dus binnen 3 weken moet kunnen.
offtopic:
point taken (mage=humanstien, hunter=wiiki) :P

release in augustus/september kan dus nog prima. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik hoop eigenlijk dat MoP ruim voor, of na Halloween released wordt vanwege de doodstomme reden dat ik dit jaar, na al die jaren, toch echt eens de Headless Horseman mount op één van m'n chars wil scoren 8)7. Als MoP vlak voor Halloween komt, moet ik al m'n 85'rs als de tering snel gaan levelen en daar heb ik geen zin in 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHH
ik net nog even questen.. moest ik nog maar 25k xp is me sub afgelopen :o
dus als ik terug kom van vakantie en sub terug doe is het vliegen 50m naar een questgiver en ding 85 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Vandaag voor het eerst Raid Finder gedaan, en uiteraard niks gewonnen.
Maar er was dus een gast die won 2 of 3 dingen, waar ik ook op rolde.
Ik dacht dat je maar 1 item kon winnen per keer ?

Weet nu al dat RF voor mij een en al frustratie word, want met mijn geluk win ik nooit iets daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je kan 1 item per boss winnen :) Maar dat wil wel vaak buggen. Dus 3 items rollen op 1 boss, en alle 3 krijgen zie iknog wel eens gebeuren.

ff random terugblik nu het over crappy guildies gaat.

Ik, de enige mage in de guild. En ook 95% attendance. Firelands released, en ik heb binnen een paar dagen alles klaar om aan de shards te beginnen voor de Legendary. Ze droppen, maar! gaan naar de shadow priest die een attendance van 40% heeft. Waarom? "Hij is een vriend van de officer, en je bent toch maar een scrub mage" Yay! Altijd leuk om te horen.
Goed, gaat paar weken door, uiteindelijk op Ragnaros, shadow priest heeft volledig firelands gear. Wipe na Wipe. En natuurlijk! Ik krijg de schuld dat m'n gear niet goed genoeg is. Fijn, goed, volgende reset. Cloth dropped van 3 bosses. En guess what! het gaat naar de offspec van onze healers. Want ik heb het toch niet nodig.

/Sigh

Moraal van het verhaal. NL guilds zoals dat moeten gewoon niet meer bestaan

[ Voor 74% gewijzigd door corset op 20-06-2012 17:59 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:53:
je kan 1 item per boss winnen :) Maar dat wil wel vaak buggen. Dus 3 items rollen op 1 boss, en alle 3 krijgen zie iknog wel eens gebeuren.

ff random terugblik nu het over crappy guildies gaat.

Ik, de enige mage in de guild. En ook 95% attendance. Firelands released, en ik heb binnen een paar dagen alles klaar om aan de shards te beginnen voor de Legendary. Ze droppen, maar! gaan naar de shadow priest die een attendance van 40% heeft. Waarom? "Hij is een vriend van de officer, en je bent toch maar een scrub mage" Yay! Altijd leuk om te horen.
Goed, gaat paar weken door, uiteindelijk op Ragnaros, shadow priest heeft volledig firelands gear. Wipe na Wipe. En natuurlijk! Ik krijg de schuld dat m'n gear niet goed genoeg is. Fijn, goed, volgende reset. Cloth dropped van 3 bosses. En guess what! het gaat naar de offspec van onze healers. Want ik heb het toch niet nodig.

/Sigh

Moraal van het verhaal. NL guilds zoals dat moeten gewoon niet meer bestaan
nee moraal van het verhaal, wtf doe je nog in zo'n crappy guild? |:( eieren voor je geld kiezen en weg gaan?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Pfft, wij doen het vrij simpel.

Iedereen die de legendary kan gebruiken mag anoniem iemand nomineren die niet zichzelf is voor de legendary. Degene met de meeste stemmen krijgt de eerste. De daggers waren echter makkelijker, we hebben maar 1 actieve rogue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hmr, ben er al een tijdje weg. En ook erg blij, maar kan geen andere guild vinden aangezien die NL guild me aardig aan het zwart maken is geweest :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsnack
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-04 00:25
lanerios schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:53:
Dat is niet helemaal waar en zeker geen bug. Je kunt alleen de eerste keer dat je een boss downed rollen op z'n loot. Als die boss 4 items dropped die je allemaal kunt gebruiken, dan kun je ze in principe ook alle 4 winnen >:)

Mocht je die week nogmaals dezelfde boss tegen de vlakte werken, dan kun je niet meer rollen. Er zit geen maximum aan het aantal items dat je per boss kunt krijgen. Alleen de eerste kill is dus je loot kill.

[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:41

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren nog eventjes gespeeld. Level 70.5 geworden. Hoop eigenlijk morgen toch echt rond de 75 t zitten want dat is mijn volgende doel. Heb gisteren op de AH nog een kleine 1K aan Gold uitgegeven voor wat Obsidium Ore. Heb in totaal 270 Bars gemaakt en direkt weer terug op de AH gezet. Als ik die dan allemaal verkoop heb ik toch een kleine 1K winst. Wat ik toch al veel vind. Maarja, moet nu gaan sparen voor Artisian Riding. Maar dat valt toch aardig in de prijzen. Ik kan niet zomaar even 4 of 5K neerleggen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 07:46:
Gisteren nog eventjes gespeeld. Level 70.5 geworden. Hoop eigenlijk morgen toch echt rond de 75 t zitten want dat is mijn volgende doel. Heb gisteren op de AH nog een kleine 1K aan Gold uitgegeven voor wat Obsidium Ore. Heb in totaal 270 Bars gemaakt en direkt weer terug op de AH gezet. Als ik die dan allemaal verkoop heb ik toch een kleine 1K winst. Wat ik toch al veel vind. Maarja, moet nu gaan sparen voor Artisian Riding. Maar dat valt toch aardig in de prijzen. Ik kan niet zomaar even 4 of 5K neerleggen
Met questen, alles looten en verkopen en instances verdien je ook goed hoor..
En ik heb af en toe eens een bleu op de AH gooien en wat cloths maar niet dat ik der veel mee verdiende..
Ik had op lvl 81 bijna 10k gold en toen 8k ervan uitgegeven aan m'n artisian en master flying..

[ Voor 6% gewijzigd door Dopiej op 21-06-2012 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:00:
[...]

Met questen, alles looten en verkopen en instances verdien je ook goed hoor..
En ik heb af en toe eens een bleu op de AH gooien en wat cloths maar niet dat ik der veel mee verdiende..
Ik had op lvl 81 bijna 10k gold en toen 8k ervan uitgegeven aan m'n artisian en master flying..
Kloterij is dat ik veel items krijg die Soulbound zijn. En ik die dus niet meer op de AH kan gooien. Anders moet ik maar eens wat spul gaan farmen (volatile Earth of Fire) of hoe dat spul ook heet) schijnt volgens de fora's flink op te kunnen leveren op de AH. Maar ben nu nog te low om daar te kunnen overleven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:29:
[...]

Kloterij is dat ik veel items krijg die Soulbound zijn. En ik die dus niet meer op de AH kan gooien. Anders moet ik maar eens wat spul gaan farmen (volatile Earth of Fire) of hoe dat spul ook heet) schijnt volgens de fora's flink op te kunnen leveren op de AH. Maar ben nu nog te low om daar te kunnen overleven denk ik.
Ja maar ik doe ook bijna niks op AH, doe jij greens die droppen ook allemaal op AH zetten?
Gewoon alles looten ook als is het Soulbound dan kan je die aan vendors verkopen en nog daar verdien je ook aan.. ik heb gewoon ook standaard altijd m'n autoloot all aanstaan..
Sommige trash items zijn per stack soms ook 1,5gold ofzo en dat vendorren schiet aardig op..

Maar weet niet of die Earths en Fires nog wat opbrengen hoor..
Met WotLK wel omdat die voor de professions nodig waren.. bijv. om titansteel bars te maken.. maar nu heb je weer al nieuwere volgens mij..

[ Voor 11% gewijzigd door Dopiej op 21-06-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:33:
[...]

Ja maar ik doe ook bijna niks op AH, doe jij greens die droppen ook allemaal op AH zetten?
Gewoon alles looten ook als is het Soulbound dan kan je die aan vendors verkopen en nog daar verdien je ook aan.. ik heb gewoon ook standaard altijd m'n autoloot all aanstaan..
Sommige trash items zijn per stack soms ook 1,5gold ofzo en dat vendorren schiet aardig op..

Maar weet niet of die Earths en Fires nog wat opbrengen hoor..
Met WotLK wel omdat die voor de professions nodig waren.. bijv. om titansteel bars te maken.. maar nu heb je weer al nieuwere volgens mij..
Mja, ik dacht altijd dat auto-loot maar irritant zou zijn. (wat heb ik bv aan een veer van een vogel). Ik heb op dit moment die paarse bags (megaweave bags of hoe die heten, 16 slots). Als ik auto-loot zou aanzetten zou het qua levelen wel sneller zijn lijkt me. Maar eens kijken of ik dat aan kan zetten of dat ik daar een add-onn voor moet downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Oxigeon schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:29:
[...]

Wat voor professions heb je?

Ik heb, door het meelevelen van mijn professions, skinng en mining, tijdens het levelen van m'n alt ongeveer 20k gold verdiend. Ores en Skins voor ietsje lager dan de laagste buyout op het AH zetten, en zo goed als alles verkocht. Af en toe nog eens een BoE green erop gezet, maar de meeste zooi toch gewoon gevendort. En dit was op een realm waar ik geen andere chars had, dus moest zonder bags en eventuele opstartfondsen werken. Ging prima.

Als je je uitgaven beperkt houdt moet je als je lvl 85 dingt echt meer dan genoeg gold overhouden om je flying skills en mounts te kopen.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Blistimo schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:40:
[...]

Wat voor professions heb je?

Ik heb, door het meelevelen van mijn professions, skinng en mining, tijdens het levelen van m'n alt ongeveer 20k gold verdiend. Ores en Skins voor ietsje lager dan de laagste buyout op het AH zetten, en zo goed als alles verkocht. Af en toe nog eens een BoE green erop gezet, maar de meeste zooi toch gewoon gevendort. En dit was op een realm waar ik geen andere chars had, dus moest zonder bags en eventuele opstartfondsen werken. Ging prima.

Als je je uitgaven beperkt houdt moet je als je lvl 85 dingt echt meer dan genoeg gold overhouden om je flying skills en mounts te kopen.
Mining en Blacksmithing. Moet zeggen dat ik mining al op 450 heb. Alle ores wat ik krijg maak ik bars van en gaan de ah in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Gouden tip: smelt ze niet om naar bars. Ores worden gebruikt door Jewelcrafters, en zeker de wat wanhopigere gebruiken soms tig stacks ores om er maar de juiste gems uit te halen. Bars lijken voor meer te verkopen, maar ik denk dat je uiteindelijk de ores gemakkelijker kwijt kunt.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:37:
[...]

Mja, ik dacht altijd dat auto-loot maar irritant zou zijn. (wat heb ik bv aan een veer van een vogel). Ik heb op dit moment die paarse bags (megaweave bags of hoe die heten, 16 slots). Als ik auto-loot zou aanzetten zou het qua levelen wel sneller zijn lijkt me. Maar eens kijken of ik dat aan kan zetten of dat ik daar een add-onn voor moet downloaden
Nja is niet irritant hoor.. je opent gewoon een mob die je gekilled hebt en hij pakt alles..
en je verkoopt het gewoon bij een vendor..
ook al is het maar 50 silver.. alles is meegenomen en stel je heb 1 veer die 50 silver waard is.. en stack van 20 is dan 2 gold erbij.. en dat alleen voor een beetje looten..
Is ieder zijn keuze maar door alle trash + greens die ik in instances en van mobs en quests krijg vendor ik gewoon en had ik op level 81. 10k gold..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Blistimo schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:49:
Gouden tip: smelt ze niet om naar bars. Ores worden gebruikt door Jewelcrafters, en zeker de wat wanhopigere gebruiken soms tig stacks ores om er maar de juiste gems uit te halen. Bars lijken voor meer te verkopen, maar ik denk dat je uiteindelijk de ores gemakkelijker kwijt kunt.
Weten we dat ook weer :). Dan de volgende keer de ores alles erop zetten :). Dacht idd dat ze meer waard zouden zijn als bars.
Dopiej schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:49:
[...]

Nja is niet irritant hoor.. je opent gewoon een mob die je gekilled hebt en hij pakt alles..
en je verkoopt het gewoon bij een vendor..
ook al is het maar 50 silver.. alles is meegenomen en stel je heb 1 veer die 50 silver waard is.. en stack van 20 is dan 2 gold erbij.. en dat alleen voor een beetje looten..
Is ieder zijn keuze maar door alle trash + greens die ik in instances en van mobs en quests krijg vendor ik gewoon en had ik op level 81. 10k gold..
Ok, dan moet ik dat ook maar eens gaan doen. Maar die veertjes etc kan ik meestal maar verkopen voor 2 silver ofzo. Maarja heb 50 van die dingen dan heb je wel weer 1G. Toch ook maar eens proberen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:52:
[...]

Weten we dat ook weer :). Dan de volgende keer de ores alles erop zetten :). Dacht idd dat ze meer waard zouden zijn als bars.
[...]

Ok, dan moet ik dat ook maar eens gaan doen. Maar die veertjes etc kan ik meestal maar verkopen voor 2 silver ofzo. Maarja heb 50 van die dingen dan heb je wel weer 1G. Toch ook maar eens proberen dan
Ja indd alles is meegenomen.. net als die greens die droppen ik doe de moeite niet ze op de AH te zetten.. Krijg bijv. een green die BoE is en die is bij een vendor 15gold waard.. ga ik de moeite niet doen die op te sparen en op ah te zetten om hem uiteindelijk niet te verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Wat je ook kunt doen is de greens bewaren, en dan door iemand laten disenchanten, de mats die eruit komen zijn vaak meer waard dan wat de vendor ervoor geeft (realm afhankelijk natuurlijk). Vooral de oudere (tbc/wotlk) mats verkopen vaak wel lekker, vooral met MoP om de hoek, nieuwe chars enzo ;).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
ValHallen schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:01:
Wat je ook kunt doen is de greens bewaren, en dan door iemand laten disenchanten, de mats die eruit komen zijn vaak meer waard dan wat de vendor ervoor geeft (realm afhankelijk natuurlijk). Vooral de oudere (tbc/wotlk) mats verkopen vaak wel lekker, vooral met MoP om de hoek, nieuwe chars enzo ;).
neem ik de moeite niet voor om dat te gaan doen.. dan loop je echt hele tijd met volle bags..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
beta raidtests beginnen morgen. laatste fase van het testen lijkt te zijn begonnen dus.
augustus/september release blijft mogelijk oOo

@newbies: gebruik de auctionator addon.
die geeft, na een AH scan gedaan te hebben, naast de vendor- ook de AH- en geschatte disenchantwaarde aan.
met een buyout net onder de disenchantwaarde is de kans erg groot dat je een greenie verkoopt en levert meer op dan de vendor. Heeft bij mij op 3 realms al gewerkt iig.

En alle greys autolooten levert idd ook veel geld op. v.a. outland kunnen grijze wapens en (plate) armor makkelijk 1 - 5 gold per stuk opleveren en dat tikt op de lange duur behoorlijk aan.

[ Voor 65% gewijzigd door JoeBravo op 21-06-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Dopiej schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:03:
[...]

neem ik de moeite niet voor om dat te gaan doen.. dan loop je echt hele tijd met volle bags..
Bank altje aanmaken, je meuk daar heen mailen en de mail retour sturen op het moment dat je ze wilt laten dissen. Dat doe ik met al m'n loot zo'n beetje. Mag Argenta spaarbank het allemaal lekker uitsorteren voor me :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463653

...

[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 463653 op 21-06-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
detheavn schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:08:
[...]

Bank altje aanmaken, je meuk daar heen mailen en de mail retour sturen op het moment dat je ze wilt laten dissen. Dat doe ik met al m'n loot zo'n beetje. Mag Argenta spaarbank het allemaal lekker uitsorteren voor me :p
Ja benk te lui voor xD maar ga ik wel doen als ik weer is nieuw char ga levelen (gaat wrsch. priest worden xD) dan kan ik het zelf disenchanten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:27
lanerios schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:37:
@hmr, ben er al een tijdje weg. En ook erg blij, maar kan geen andere guild vinden aangezien die NL guild me aardig aan het zwart maken is geweest :p
Zijn er mensen hier die in een leuke (eventueel Nederlandse) en competitieve guild zitten?
Mijn huidige begint me namelijk een beetje te vervelen door verschillende redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
De afgelopen dagen niet veel meer gedaan.. Ben nu level 72 (dacht ik)? Ik zit in ieder geval al in Dragonblight.
Maar mijn tentamen dagen zitten erop, vandaag mijn stage afronden, vanavond wat opdrachtjes doen en dan heb ik vakantie!
Eind volgende week hoop ik minstens 78 te zijn, het levelen begint echt saai te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Poel13 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:22:
De afgelopen dagen niet veel meer gedaan.. Ben nu level 72 (dacht ik)? Ik zit in ieder geval al in Dragonblight.
Maar mijn tentamen dagen zitten erop, vandaag mijn stage afronden, vanavond wat opdrachtjes doen en dan heb ik vakantie!
Eind volgende week hoop ik minstens 78 te zijn, het levelen begint echt saai te worden.
Moet je nagaan hoe saai het is van 80 tot 85 xD dan moet je veel heel veel quests doen xD
laatste level heb ik 6u over gedaan (met wat slacken erbij) maar je moet dan 9.5mil xp xD

[ Voor 7% gewijzigd door Dopiej op 21-06-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

maikel_rox schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:20:
[...]

Zijn er mensen hier die in een leuke (eventueel Nederlandse) en competitieve guild zitten?
Mijn huidige begint me namelijk een beetje te vervelen door verschillende redenen.
competitieve guild? Ik meen me te herinneren dat je net begonnen was met raiden :+ maar nee geen flauw idee ik denk dat alle goede guilds pas weer in de aanloop van MoP actief worden!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:23:
[...]

Moet je nagaan hoe saai het is van 80 tot 85 xD dan moet je veel heel veel quests doen xD
Kap daar toch eens mee. Ik vind van 0 naar 70 gaan al saai. Laat staan van 80 naar 85 :P. Ochja, denk persoonlijk als ik 80 ben dat er dan evengoed een hele wereld voor me open gaat. Als ik maar 85 ben voordat MOP uitkomt :P. Zoveel kan ik ook weer niet spelen in de week.

Poel, jij speelt in dezelfde server als ik (Darkspear) In welke guild zit jij eigenlijk? Ik zit op dit moment in een simpele nederlandse guild met 483 leden ofoziets die allemaal voor de fun spelen.Worden niet echt veel raids gedaan, alleen als iemand zin heeft om er een op te zetten. Gemiddeld zijn er een man of 5 tot 10 online elke keer als ik online kom. Maar een guild waar wat meer actie is zou ik ook fijn vinden.

Probleem is alleen dat mijn engels nog redelijk brak is tov mijn nederlands (wat ook al brak is :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:36:
[...]

Kap daar toch eens mee. Ik vind van 0 naar 70 gaan al saai. Laat staan van 80 naar 85 :P. Ochja, denk persoonlijk als ik 80 ben dat er dan evengoed een hele wereld voor me open gaat. Als ik maar 85 ben voordat MOP uitkomt :P. Zoveel kan ik ook weer niet spelen in de week.

Poel, jij speelt in dezelfde server als ik (Darkspear) In welke guild zit jij eigenlijk? Ik zit op dit moment in een simpele nederlandse guild met 483 leden ofoziets die allemaal voor de fun spelen.Worden niet echt veel raids gedaan, alleen als iemand zin heeft om er een op te zetten. Gemiddeld zijn er een man of 5 tot 10 online elke keer als ik online kom. Maar een guild waar wat meer actie is zou ik ook fijn vinden.

Probleem is alleen dat mijn engels nog redelijk brak is tov mijn nederlands (wat ook al brak is :P).
Haha ik speel ook niet super veel hoor.
En nu al zeker niet :P

Ik zit in een guild op Aszune die opzich wel gezellig is (wel engels, maar zitten veel nederlanders in ook)
maar zijn er jammer genoeg veel die nu op hold staan en bezig zijn met D3..
hmr schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:35:
[...]

competitieve guild? Ik meen me te herinneren dat je net begonnen was met raiden :+ maar nee geen flauw idee ik denk dat alle goede guilds pas weer in de aanloop van MoP actief worden!
volgens mij nog niet eens begonnen met raiden (85 raids dan toch)

[ Voor 61% gewijzigd door Dopiej op 21-06-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:27
hmr schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:35:
[...]

Haha, zo bedoelde ik het competitieve niet! :9 Ik doelde op hangt er een goede sfeer, worden er dingen ondernomen, zijn mensen bereid elkaar te helpen, is het een leveling guild en vergelijkbare onderwerpen.

Competitief is denk een verkeerd verkozen woord inderdaad O-)

Raiden is voor mij inderdaad voorlopig nog leuk om af en toe een keer een low-level mee te mogen pakken.
Verder heb ik daar nog niets te zoeken.

[ Voor 11% gewijzigd door maikel_rox op 21-06-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
maikel_rox schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:40:
[...]

Haha, zo bedoelde ik het competitieve niet! :9 Ik doelde op hangt er een goede sfeer, worden er dingen ondernomen, zijn mensen bereid elkaar te helpen, is het een leveling guild en vergelijkbare onderwerpen.

Raiden is voor mij inderdaad voorlopig nog leuk om af en toe een keer een low-level mee te mogen pakken.
Nouja die low-level raids zijn altijd leuk om te doen, toevallig vorige week eens een run BT en Kara meegedaan, genoeg goed kunnen/mogen looten en leuke gear voor transmog kan je dan ook nog vinden de oudere tiersetjes zien er ook altijd wel vet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Na 3 weken niets doen mijn Shaman weer eens opgepakt. Bijna level 20 :)

Ik probeer nu alle quests in een gebied te pakken. Het levelen gaat wel iets minder snel, maar dat geeft wel weer ruimte om herbalism bij te houden. Kijken hoe lang ik dit vol kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:17:
Na 3 weken niets doen mijn Shaman weer eens opgepakt. Bijna level 20 :)

Ik probeer nu alle quests in een gebied te pakken. Het levelen gaat wel iets minder snel, maar dat geeft wel weer ruimte om herbalism bij te houden. Kijken hoe lang ik dit vol kan houden.
Haha waarschijnlijk niet al te lang :P Heb je der heirlooms op of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu weer 2x meegemaakt dat de RL mensen gaat kicken na de laatste lootbox in LFR, zat geen gear van mij tussen (was rogue, DK, warrior, pala gear), maar binnen 10 seconde van de lootmelding zag ik betreffende classes verdwijnen uit de raid.

Ik dacht dat in LFR de RL geen mensen kon kicken zonder vote? Ik kan nu met mn DK de top 10 DPS bijbenen, denk dat ik maar een pug DS ga opzoeken, heb LFR nu 8x gedaan, pas 2 drops gewonnen. De rest gaat of naar een overgearde die het doorgeeft (of verkoopt), of mijn class niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
SinergyX schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:31:
Nu weer 2x meegemaakt dat de RL mensen gaat kicken na de laatste lootbox in LFR, zat geen gear van mij tussen (was rogue, DK, warrior, pala gear), maar binnen 10 seconde van de lootmelding zag ik betreffende classes verdwijnen uit de raid.

Ik dacht dat in LFR de RL geen mensen kon kicken zonder vote? Ik kan nu met mn DK de top 10 DPS bijbenen, denk dat ik maar een pug DS ga opzoeken, heb LFR nu 8x gedaan, pas 2 drops gewonnen. De rest gaat of naar een overgearde die het doorgeeft (of verkoopt), of mijn class niet :/
Pff als ik die verhalen van dat LFR allemaal lees zie ik er al tegenop om daaraan mee te gaan doen als ik wat betere gear heb..
Is dat echt zo erg dat mensen gear krijgen terwijl ze het al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:19:
[...]

Haha waarschijnlijk niet al te lang :P Heb je der heirlooms op of niet?
Nee ik speel zonder heirlooms en heb 'maar' 5% bonus van guild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dopiej schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:41:
Pff als ik die verhalen van dat LFR allemaal lees zie ik er al tegenop om daaraan mee te gaan doen als ik wat betere gear heb..
Is dat echt zo erg dat mensen gear krijgen terwijl ze het al hebben?
Ik kijk altijd bij de rolls wie er wint en meteen een inspect, de 2h axe van Deathwing ging dus naar iemand die de 403 variant had (dat is heroic?). De run op mijn shaman ging de rogue met 1 axe aan de haal terwijl die rondliep met de 2 legendary varianten. Zeker op de DPS lijsten zie je vrij snel wie dus voorbij de LFR gegeared is, alsof ze in de hoop de roll winnen en kunnen verkopen aan iemand in de raid van hun realm.

Mischien kom ik gewoon de foute parties tegen, ook in Twilight had ik dit bij Jaina, eindelijk dropt die staff, maar mage need ook en wint hem. Krijg ik whisper 'wanna buy for 15k?'. Hijzelf had de legendary, belachelijk dat je zoiets doet, andere kant hilarisch omdat hij niet eens op mijn realm zat (en je dus geen geld kan traden) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:51:
[...]

Nee ik speel zonder heirlooms en heb 'maar' 5% bonus van guild ;)
ah kijk dan is het al wat langer vol te houden in een gebied.. als je met heirlooms speelt en met bonus van de guild doe je hooguit 20 tot 25 quests per gebied (in de lagere gebieden dan toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:52:
[...]

ah kijk dan is het al wat langer vol te houden in een gebied.. als je met heirlooms speelt en met bonus van de guild doe je hooguit 20 tot 25 quests per gebied (in de lagere gebieden dan toch)
Ja ik zit nu ook al groene quests te doen >:)
Ik kijk altijd bij de rolls wie er wint en meteen een inspect, de 2h axe van Deathwing ging dus naar iemand die de 403 variant had (dat is heroic?). De run op mijn shaman ging de rogue met 1 axe aan de haal terwijl die rondliep met de 2 legendary varianten. Zeker op de DPS lijsten zie je vrij snel wie dus voorbij de LFR gegeared is, alsof ze in de hoop de roll winnen en kunnen verkopen aan iemand in de raid van hun realm.
Ja dit probleem had ik ook vaak in LFR en ben er dan ook mee gestopt. In MoP weer nieuwe kansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maikel_rox schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:40:
[...]

Als ze alleen nederlands praten kan ik me niet voorstellen het een gezellige sfeer is :D.:P.
Nee zonder dollen, een 100% Nederlandse guild gaat em voor mij never nooit niet worden :P ( imho )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Ik heb al eens eerder in nederlandstalige guilds gezeten en hoewel het daar echt heel gezellig kan zijn heb ik altijd het idee gehad dat je progression wise gewoon maar uit een beperkt aantal mensen kunt kiezen. In TBC namen we in de 25 mans raids dan ook gewoon mensen mee als raid opvulling; ze zogen eigenlijk net niet genoeg om ze thuis te laten en een pug mee te nemen.

Uiteindelijk werd ik daar zelf gewoon strontmelig van en heb ik ervoor gekozen om gewoon binnen internationale guilds te blijven. Net zo gezellig en je hebt gewoon een breder publiek om fatsoenlijk personeel uit te kiezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
detheavn schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:43:
Ik heb al eens eerder in nederlandstalige guilds gezeten en hoewel het daar echt heel gezellig kan zijn heb ik altijd het idee gehad dat je progression wise gewoon maar uit een beperkt aantal mensen kunt kiezen. In TBC namen we in de 25 mans raids dan ook gewoon mensen mee als raid opvulling; ze zogen eigenlijk net niet genoeg om ze thuis te laten en een pug mee te nemen.

Uiteindelijk werd ik daar zelf gewoon strontmelig van en heb ik ervoor gekozen om gewoon binnen internationale guilds te blijven. Net zo gezellig en je hebt gewoon een breder publiek om fatsoenlijk personeel uit te kiezen :p
Ja had ik hetzelfde toen WotLK er was.. Zat bij een alleen Nederlandse guild alleen waren wat ruzies onderling (ivm loot) en de progression stockte indd.
Overgestapt naar internationale guild en daar waren veel meer mensen en dus meer keuzes voor de verschillende classes die meekonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
Oxigeon schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:36:
[...]

Klopt helemaal, toch vind ik 80-85 nog intressant, omdat ik dit pas 1 keer gedaan heb zonder ook maar op te letten wat het verhaal was.. gewoon levels geknalt om zo snel mogelijk cata endgame dingen te gaan doen. Dus toch denk ik dat ik er nog wel wat plezier aan beleef, die laatste 5 leveltjes (in tegenstelling tot nu..)
( en die spirit beasts in Cata areas.. :9~ )

Klopt, ik speel op Darkspear en zit in de de guild (level 21) Hostile
http://eu.battle.net/wow/...darkspear/Gilnaion/simple
Prima guild, redelijk sociaal, maar geen endgame raids o.i.d. op het schema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=3624&e=4086

*shakes fist @ thys*

ow wacht, jij hoefde niet naar blobs te lopen, ik wel :P 8)

wat me wel opvalt is hoe ver alle dps van de 'ranked' grens af zit: 50-75%. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JoeBravo schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:29:

*shakes fist @ thys*

Jup, is mij al een keer eerder opgevallen dat de dps voor de gear redelijk laag is. Aan de andere kant kan je niet verwachten dat we rond de rankings zitten, aangezien het een social raiding guild is die niet zit te min-maxen of puur gefocussed is op de dps. Daarnaast is de teamsamenstelling niet 100% voor buffs en debuffs en is mijn gear simpelweg te slecht om in de rankings te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maikel_rox schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:20:
[...]

Ja hoor... Op dit moment ligt het een beetje stil, maar voor MoP hebben we een behoorlijk sterk 10mans team staan. De basis is al expansions lang goed. 10-mans, volledig NL.

De meeste mensen zitten als sinds MC bij elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:29:

*shakes fist @ thys*

En naar mijn weten doe ik nog steeds niks raars...en ja vindt het nog steeds to low

Teminste op Morchock vond ik het wel meevallen. ( maar dat is voor mij een redelijke static fight )
Sleeper vondt ik erg laag
Warlord was ook nog wel redelijk, maar volgens mij moet dat ook wel wat beter kunnen thys zit maar liefst 7 % hoger als ik.

Hagara weet ik niet meer, teminste ik kan de kill niet zien.

[ Voor 26% gewijzigd door Mektheb op 21-06-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:48:
[...]

En naar mijn weten doe ik nog steeds niks raars...en ja vindt het nog steeds to low

Teminste op Morchock vond ik het wel meevallen. ( maar dat is voor mij een redelijke static fight )
Sleeper vondt ik erg laag
Warlord was ook nog wel redelijk, maar volgens mij moet dat ook wel wat beter kunnen thys zit maar liefst 7 % hoger als ik.

Hagara weet ik niet meer, teminste ik kan de kill niet zien.
Wat mij even snel bij jou opviel Mektheb is dat je naar mijn idee erg weinig fireballs cast op Yor'sahj.
Pyroblasts: 17
fireballs: 28
scorch: 58
Flame strike: 31

Ik zie dat je 5 keer een Combustion hebt gedaan, voor in totaal bijna 300k aan damage. Ik zou zeggen dat dat nog wel wat hoger kan. Ik zou eigenlijk eens moeten vergelijken met mijn mage, al is de gear niet te vergelijken en heb ik daar al even niet mee gespeeld. Wat je zou kunnen doen is even vergelijken met een oude log van 'Oost West Epics Best'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
edit

[ Voor 98% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-06-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr