![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Volgens mij kon je ze niet slowen maar ik weet dat de shockwave van een warrior bevoorbeeld wel weer werkt om ze kortstondig te stunnenBlistimo schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:00:
@Helza waarom zou je de bloods willen slowen dan? Of is het puur voor de DPS increase? Dat laatste lijkt me niet echt problemen mogen opleveren, aangezien je op het laatst toch geen dps op de bloods doet... Als je healers er last van hebben lijkt het mij vrij nutteloos die patch neer te leggen
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
de bloods kunnen niet geslowed worden, alleen gestunned.Helza schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:37:
Weet iemand of op Heroic Spine de Corrupted Blood's geslowed kunnen worden door een hunters ice trap en de 6% crit buff op bloods krijgt?
Afgelopen raid een progress avondje op Spine gehad, maar de ice patch is nogal vervelend voor onze healers omdat ie dan de healing rain niet kan zienen ik twijfel of de bloods uberhaupt wel geslowed kunnen worden. En volgens mij krijg je als hunter die 6% crit op target alleen bij successvolle slows.
Ik op WoL nog gezocht op ice trap, maar behalve de plaatsing van de trap zie ik hem helemaal niet terug komen, dus ik weet niet of de bloods hiervoor immune zijn
PvP deaths kosten geen repair.Dopiej schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:39:
[...]
Ja heb der toen ook gestaan.. een tip, doe al je gear uit en zet dat in je bank.. anders
als ze je vinden en je blijven killen lopen de repair kosten hoog op..
Sommige zijn ook anders hoor.. die komen gewoon naast je staan vissen en doen je niks
nou heeft mij toen genoeg gold gekost dat weet ik nog wel..
Misschien dat je er guards bij gehaald hebt, maar pvp death = no durability loss.Dopiej schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:15:
[...]
nou heeft mij toen genoeg gold gekost dat weet ik nog wel..
nee was 2x doodgegaan totdat ik op plek stond maar daarna nog x aantal keren gekilled door alliance spelers.. en toen ik HS gebruikte en ging repairen was het bijna allemaal oranje gekleurd..Darkangle schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:15:
[...]
Misschien dat je er guards bij gehaald hebt, maar pvp death = no durability loss.
When you use the services of a Spirit Healer, you lose 25% durability on all equipped items and items in your bags, on top of the 10% durability loss on your equipped items you already lost when you died.Darkangle schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:18:
"When you die, 10% durability is lost on all equipped items (that have a durability rating). This is 10% of maximum durability, not remaining durability. You will not lose 10% durability on death if you are killed in PvP combat by another player (if a PvP flagged guard or other NPC kills you, you still lose durability) or if your death is suicide through using an item or spell that kills you (this excludes environmental damage, such as falling) or if the death is due to an encounter's mechanic (like tanking Steelbreaker with him dying as the last member - Meltdown)."
http://www.wowwiki.com/Durability
[ Voor 46% gewijzigd door Blistimo op 08-05-2012 14:35 ]
ja en andere achievs halenEJSchuiteman schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:35:
Een voordeel van meerdere keren een periode stoppen en telkens met andere chars spelen is dat je genoeg te doen hebt
om eerlijk te zijn, het enige wat mij interesseert in wow zijn de volgende dingen,Dopiej schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:37:
[...]
ja en andere achievs halen
Vissen, Exploren, Loremaster halen enz. enz. enz.
genoeg te doen als je et mij vraagt..
Ik weet niet hoeveel chars jij kan aan maken per realmEJSchuiteman schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:35:
Een voordeel van meerdere keren een periode stoppen en telkens met andere chars spelen is dat je genoeg te doen hebt
[ Voor 6% gewijzigd door EJSchuiteman op 08-05-2012 14:48 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Slowen als de offtank in de 3de plate te bloods aan het kiten is lijkt me op zich wel handigBlistimo schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:00:
@Helza waarom zou je de bloods willen slowen dan? Of is het puur voor de DPS increase? Dat laatste lijkt me niet echt problemen mogen opleveren, aangezien je op het laatst toch geen dps op de bloods doet... Als je healers er last van hebben lijkt het mij vrij nutteloos die patch neer te leggen
[ Voor 16% gewijzigd door Helza op 08-05-2012 15:33 ]
Zelfde verhaal... was nu een shaman aan het levellen maar heb mijn account gecancelled op 15 mei ( toeval ) en zie het wel weer in MoPfenylalaline schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:42:
[...]
om eerlijk te zijn, het enige wat mij interesseert in wow zijn de volgende dingen,
Characters lvlen
Gearen
Raiden
achievements, profs, mounts, companions kunnen mij vrij weinig interesseren.
heb nu 8/10 op 85 waarvan minstens 5 LFR gegeared. een paar uitzonderingen omdat ik die chars totaal niet kan spelen haha. het punt is nu we problemen hebben met raiden, en het al een heel gepruts is om uberhaupt een run op te kunnen zetten, gaat de fun voor mij er een beetje af. LVLen komt mn neus uit. 8 vindt ik voor nu wel even genoeg. de laatste 3 lvl ik wel in mop.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 24% gewijzigd door EJSchuiteman op 08-05-2012 18:57 ]
Ben alleen benieuwd of het ook cross-realm is, of dat dat ook net als bij de heirlooms niet het geval gaat zijn.EJSchuiteman schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 18:49:
Account-wide achieves uitgelegd: http://eu.battle.net/wow/...unt_Level-08_05_2012#blog
Dit ziet er op het eerste gezicht goed uit. Benieuwd wat de feedback van de beta zal zijn.
Ik zit met hetzelfde probleem, op dit moment is het tijd opvullen tot diablo 3. Tussendoor raid ik dan wel 2.5-3 uurtjes op de woensdag, maar na drie maanden farm is dit ook niet echt aantrekkelijk. Deze Tier is zeker weten een van de meest teleurstellende tiers tot nu toe voor mij. Misschien komt dit ook omdat er deze tier geen boss bij zat die je ~600 tries bezig houdt (Ragnaros bijvoorbeeld). En het aantal bosses is ook redelijk laag vergeleken met bijvoorbeeld Tier 11, de combinatie van deze twee factoren maakt dit een van de meest teleurstellende en snelle tiers tot nu toeDarkangle schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:24:toon volledige bericht
Hahahaha, fair enough
.
On another note:
We hebben al een tijdje 8/8.
MoP komt voorlopig nog niet uit.
Een raid duurt maximaal 4 uur voor een full clear op HC25.
Er komt geen nieuwe content tot MoP.
Ik betrap mezelf er op dat ik mezelf niet meer kan motiveren om in te loggen, dus ik speel max 4 uur per week. Sinds family & friends beta in 2003-2004 is dat nog niet voor gekomen...
Ik denk echt dat blizz de plank goed heeft mis geslagen met de timing dit maal.
Volgende week komt D3 uit, en ik verwacht niet genoeg mensen van onze raiding core om uberhaupt een 25 man te kunnen doen, nog de weken daar na.
Waar is blizz mee bezig?
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Werken de raids tegenwoordig nog steeds met tactics of is het gewoon hack en slashen?Thysiej schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:59:
Laatste raid gisteravond gedaan met mijn oude guild. Lekker ontspannen door DS normal heen banjeren, met de 20% nerf is dat nu net zo makkelijk als LFR geworden. Alleen Ultraxion heb ik even geholpen met tanken, op de andere bosses heb ik lekker staan dps'en; met als resultaat dat ik overal eerste stond qua dps (met 383 ilvl). Zelfs nog mazzel qua loot, legs, chest en een ring voor mijn dps spec.
Onze priest wil helaas nog wel eens last hebben van een crashende pc. Zo ook gisteren weer, op madness crashte hij op platform 4, toen heeft onze shaman het nog volgehouden tot de 2e wave aan adds voordat we allemaal stuk voor stuk neervielenEenmaal in ghost form komt de priest weer online:(
Voor Hagara wilde zowel ik als een andere rogue pickpocketen. Dat is geen enkel probleem. Wij deden het met een hunter die Feign Death gebruikt, maar het kan ook met een rogue die Vanished. Gewoon de boss resetten en je kan opnieuw looten.
Vanavovond dus de eerste twee daggers :-)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
OkéBoeboe schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:15:
LFR is grotendeels hack/slash. Normale en Heroic raids zijn 100% tactics
gisteren met 1 pug normal spine ge-8-manned en normal madness 10-manned, wat zo snel ging dat we op 2 platforms niet eens hemorrage/bloods kregen. >_<Boeboe schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:15:
LFR en normal is grotendeels hack/slash. Normale en Heroic raids zijn 100% tactics
[ Voor 78% gewijzigd door EJSchuiteman op 09-05-2012 10:14 ]
Waar ontbreekt het jullie setup aan? Wij runnen heel DS al met een min of meer nutteloze setup (4 melee DPS op onze eerste Zon'Ozz heroic kill enzo) dus misschien kan ik nog wat tips gevenJoeBravo schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:00:
[...]
gisteren met 1 pug normal spine ge-8-manned en normal madness 10-manned, wat zo snel ging dat we op 2 platforms niet eens hemorrage/bloods kregen. >_<
wtb goeie spine hc setup, al 2 weken nada en het ziet er voor komende week ook niet goed uit.
Fiole schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:08:toon volledige bericht
Achievements tijd!! Er staat een mooie post op mmo-champ over, en het lijkt erop dat er dus wél veel account-wide shared achievements komen, inclusief meta ! (ha eat that mektheb I was right)
These are achievements that require you to get other specific achievements. An infamous example is "What a Long, Strange Trip It's Been." These achievements generally ARE account-wide. If one character earned Noble Gardener and another character earned The Flame Warden, then your account would get Long Strange Trip. (Otherwise it would be weird: it would look as if you had the sub-achievements, but you wouldn't have the meta-achievement). Even though you need Explore Thousand Needles on one character, all of your characters can contribute to Explore Kalimdor.
En over het halen van 250k hk's of daily quests etc.:
There are two categories of account-only achievements. One is achievements that are not possible to earn on one character. If we made an achievement to level every class to level 90, it would be account-only. (I'm not sure we will, but it's a good example.) The other category are achievements that are just brutal to complete on one character (and you’d never want to do for multiples), such as 2500 daily quests or 250K honorable kills. In these cases, the cumulative work of all your characters on those criteria will count.
Best awesome, genoeg haters maar ik vind het gewoon goed aangepakt
Anoniem: 457794
wij doen 8/8 hc 1x per week, nog 3-4 alt runs met 1-2 op hc.JoeBravo schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:00:
[...]
gisteren met 1 pug normal spine ge-8-manned en normal madness 10-manned, wat zo snel ging dat we op 2 platforms niet eens hemorrage/bloods kregen. >_<
wtb goeie spine hc setup, al 2 weken nada en het ziet er voor komende week ook niet goed uit.
stap 1: recruit een rogueMektheb schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:58:
Joe mag ons weer tips en tricks geven om nieuwe HC kills te krijgen![]()
Wel klote dag je DS niet via realID kan doen. DOen jullie toevallig ook nog FL heroic? Heb alle bosses hc behalve raggyAnoniem: 457794 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:54:
[...]
wij doen 8/8 hc 1x per week, nog 3-4 alt runs met 1-2 op hc.
<Has No Friends> Doomhammer (Horde)
stap 1: recruit een rogue ( done )Thysiej schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:10:
[...]
stap 1: recruit een rogue
stap 2: geef rogue gear
stap 3: leun achterover
Realm-transfer doe ik vanavond, moet nog wat troep en gold heen en weer sturen zodat ik makkelijk professions kan levelen en overal genoeg gold voor heb.
ah ja was ik even vergetenThysiej schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:30:
stap 1: recruit een rogue ( done )
stap 2: geef rogue gear ( donderdag in LFR )
stap 3: leun achterover( hopelijk de week erna met raiden twee weken erna, ivm vakantie
)
Dat is prima, alleen heb ik dan al de eerste stage van de legendary; voor mij zou je het dus niet doen. Ik kan dan natuurlijk wel voor iemand anders rollen:)Mektheb schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:31:
[...]
ah ja was ik even vergeten.
Maar top donderdag heb ik al 3 man klaar voor je om mee te gaan in LFR ik hoop alleen nog iemand die op de zelfde wapens enz kan rollen.
[ Voor 18% gewijzigd door Thysiej op 09-05-2012 11:51 ]
[ Voor 34% gewijzigd door hmr op 09-05-2012 12:23 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
we hebben een nogal kleine groep (11 man + 1 vaste filler), wat door 99% attendance van iedereen zelden een probleem oplevert, maar door vakantie en ziekte komen we de laatste weken vaak niet eens tot een volle raid.Blistimo schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:17:
[...]
Waar ontbreekt het jullie setup aan? Wij runnen heel DS al met een min of meer nutteloze setup (4 melee DPS op onze eerste Zon'Ozz heroic kill enzo) dus misschien kan ik nog wat tips geven
door die hoge attendance hebben de reservetanks (paladin en 2e dk (ik)) erg weinig hc tank ervaring en, door crappy drops, ook niet de benodigde gear om de setup te veranderen. We hebben wel een dk/paladin setup geprobeerd overigens.Blistimo schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:34:
11 personen core, klinkt bekend
Tot afgelopen reset hebben wij altijd een paladin tank op de Bloods gehad. Druid tankt de Amalg en kan dan DPS op de Tendon doen, en niet eens onverdienstelijk. Maar ik gok dat jullie DK daar ook wel wat in de melk te brokkelen heeft.
Aangezien onze pally na een jaar of 4 zijn shield aan de wilgen heeft gehangen gaan wij het vanavond voor het eerst met een DK tank en Druid tank doen. Maar wij zetten de DK op de Bloods, niet de druid. Ik kan dus vanavond pas zeggen hoe die DK het doet t.o.v. de pally, hoewel het bjina niet mogelijk is dat het gemakkelijker wordt om hem te healen.
Pikt jullie Amalg tank ook Bloods op op het laatste platform?
Normaal kan je toch, als je aan de entrance staat, ook realID buddies summonen met Have Group, Will Travel ?Fiole schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:14:
[...]
Wel klote dag je DS niet via realID kan doen. DOen jullie toevallig ook nog FL heroic? Heb alle bosses hc behalve raggy
Enige kans dat ik daarvoor crossrealm mee kan? zou wel cool zijn
Je kan iemand van dezelfde server niet summone in de 'open wereld'. Dit kan ALLEEN binnen de instance. Echter kan je DS (en ook Baradin Hold) niet crossrealm doen. Dit doen ze om crossrealm guilds en boosts etc tegen te gaan. ALs je kan probeert binnen te lopen krijg je een melding "niet iedereen is van dezelfde server". Tja en als je niet dan naar binnen kan kan je ook niet summonenJimDB schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:51:
[...]
Normaal kan je toch, als je aan de entrance staat, ook realID buddies summonen met Have Group, Will Travel ?
Unlimited range
6 sec cast 2 hrs cooldown
Summons all raid or party members to the caster's current location. Cannot be used while in combat, and can only be cast while in the outdoor world or near the entrance of a dungeon or raid.
Daar had ik anders wel op gehoopt
Al niet meer nodig, Fiole vertelde hetzelfdeJimDB schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:51:
[...]
Normaal kan je toch, als je aan de entrance staat, ook realID buddies summonen met Have Group, Will Travel ?
Unlimited range
6 sec cast 2 hrs cooldown
Summons all raid or party members to the caster's current location. Cannot be used while in combat, and can only be cast while in the outdoor world or near the entrance of a dungeon or raid.
Daar had ik anders wel op gehoopt
[ Voor 9% gewijzigd door Thysiej op 09-05-2012 13:56 ]
Anoniem: 52038
Druid,Anoniem: 52038 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:06:
ok mensen. gewetensvraagje.
welke char.
een Hunter? lekker dps, goed in solo. snel levellen tot end content
een Rogue? meer tactische gameplay, wel trager in levellen, maar denk in endgame weer wat beter
of andere onderbouwde suggesties haha
Kun je niet gewoon een guild zoeken om te raiden? En wie weet kan er vanaf de start van MoP wel in DS geraid worden x-realm.
[ Voor 24% gewijzigd door IntToStr op 09-05-2012 14:11 ]
Ja en Ultraxion ook en eigenlijk Sleeper ook.IntToStr schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:10:
[...]
Kun je niet gewoon een guild zoeken om te raiden? En wie weet kan er vanaf de start van MoP wel in DS geraid worden x-realm.
Is Morchok HC eigenlijk een beetje te doen voor een groep die alles op normal redelijk simpel kan doen?
Hunter, alles wat je goed doet in dungeons en raids is meegenomen, omdat standaard aangenomen wordt dat je een huntard bent.Anoniem: 52038 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:06:
welke char.
een Rogue? meer tactische gameplay, wel trager in levellen, maar denk in endgame weer wat beter
Anoniem: 93248
Hunter was voor mij zonder twijfel de leukste class om te (solo)levelen. Moet er wel bij zeggen dat dat in de tijd was dat hunters nog Bullets/Arrows moesten kopen, je nog op mana liep en je nog Eyes of the Beast had!Anoniem: 52038 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:06:
welke char.
Ligt puur aan skill van de groep. Normaal kan je nog genoeg faal hebben en toch nog de kill krijgen...op hc ligt het anders. Als daar 2 (wellicht 1) faalt, is het vaak al een wipe. Denk bijv aan iemand die niet bij stomp staat waardoor een derde doodgaat etc.IntToStr schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:10:
[...]
Is Morchok HC eigenlijk een beetje te doen voor een groep die alles op normal redelijk simpel kan doen?
ja dat was leukAnoniem: 93248 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:14:
[...]
Hunter was voor mij zonder twijfel de leukste class om te (solo)levelen. Moet er wel bij zeggen dat dat in de tijd was dat hunters nog Bullets/Arrows moesten kopen, je nog op mana liep en je nog Eyes of the Beast had!
Zoals de discussie bij jullie gaat, het hangt af van de healers, als je 3 healers gebruikt en ze vinden het alsnog te lastig(zelfs met een hymn of een tranq van een Spriest/moonkin) dan gewoon rennen. Allemaal in de binnenkant van de cirkel en naar binnen rennen als je de debuff krijgt waarna de healer dat persoon dispelled,Mektheb schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:13:
[...]
Ja en Ultraxion ook en eigenlijk Sleeper ook.
Ter info van andere mensen die HC doen, 10man Hagara..
Healers en Ranged in het midden met frost phase ?. of niet...
Ik ben van mening van wel, en mijn officers van niet en laten ons dus endless rondjes rennen om die 4 sparks te killen.
Want ja het healen is te ingewikkeld en to hard zeggen ze dan ?, ( weet ik niet ik heal niet)
[ Voor 5% gewijzigd door mvveen op 09-05-2012 14:21 ]
Guilds op Twilight's Hammer zijn:IntToStr schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:10:
[...]
Ja Juist dat dacht ik dus ookmvveen schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:17:
[...]
Zoals de discussie bij jullie gaat, het hangt af van de healers, als je 3 healers gebruikt en ze vinden het alsnog te lastig(zelfs met een hymn of een tranq van een Spriest/moonkin) dan gewoon rennen. Allemaal in de binnenkant van de cirkel en naar binnen rennen als je de debuff krijgt waarna de healer dat persoon dispelled,
Ik doe het zelf in de mainrun in het midden, echter met een alt/casual run rennen we gewoon rondjes.
uit eigen ervaring: daar was niet tegenop te healen, wss omdat de dps niet bepaald indrukwekkend genoeg is om die fase zo kort mogelijk te laten duren.Mektheb schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:13:
[...]
Ja en Ultraxion ook en eigenlijk Sleeper ook.
Ter info van andere mensen die HC doen, 10man Hagara..
Healers en Ranged in het midden met frost phase ?. of niet...
Ik ben van mening van wel, en mijn officers van niet en laten ons dus endless rondjes rennen om die 4 sparks te killen.
Want ja het healen is te ingewikkeld en to hard zeggen ze dan ?, ( weet ik niet ik heal niet)
Inderdaad dat was het ook nog is, ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat.JoeBravo schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:23:
[...]
uit eigen ervaring: daar was niet tegenop te healen, wss omdat de dps niet bepaald indrukwekkend genoeg is om die fase zo kort mogelijk te laten duren.![]()
En zo heel moeilijk is dat rondjes rennen niet, maar men moet niet zo in paniek raken als er een keer een patch op een onhandige plek ligt, want dat is niet te voorkomen.
Ja dat is mijn idee ook, maar de DPS was inderdaad niet genoeg zoals JOE al aangaf en ik denk er ook wat anders niet helemaal lekker ging.Blistimo schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:28:
Als je caster DPS en healers in het midden staan scheelt het je wel de helft aan dispells, want de mensen in het midden hoeven niet dispelled te worden. Wij doen Hagara HC al vanaf het begin met 3 healers en ranged in de bubble, gewoon omdat het een pure DPS boost is. Je casters stan stil en kunnen hun maximale rotatie doen, en je melee worden nauwelijks onderbroken door patches. Wij poppen alle healer CDs, op 1 ToL van een druid na, die die gebruikt tijdens de Lightning phase.
Rondrennen is chaotisch, maar als het goed gaat nauwelijks een inspanning voor de healers, op het dispellen na. Stilstaan is zwaar voor de healers, maar scheelt je potentieel de helft aan DPS.
[ Voor 45% gewijzigd door Mektheb op 09-05-2012 14:31 ]
ben niet thuis in de mages, maar leveren de int pots niet meer op?Mektheb schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:29:
[...]
Inderdaad dat was het ook nog is, ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
ik weet dat tom ( harian ) nogal paniekerig is![]()
Hoop in ieder geval we de rest ff snel neer leggen zodat we genoeg tijd hebben op der.
Dat ik vanavond maar is de switch ga maken naar Crit pots in plaats van Haste.
Misschien dat dat ook weer wat zoden aan de dijk zet.
Moet wel zeggen dat de lightning phase wel makkelijk is
Mja levelen als een hunter is een eitje, die pet van je tanked alles en je schiet er op, zeker met BM spec om te levelen. En MM/SV zijn voorzover ik kan zien redelijk top dps in raids.Dopiej schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:15:
[...]
ja dat was leukmoest je extra ruimte bewaren of quiver kopen voor bullets/arrows..
vond het met mana leuker spelenkon je blijven spammen..
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ja ik gebruik een Flask natuurlijk voor intelletc, maar ik bedoel voor tijdens een nuke phase dat je ff kan rammen ff een Potion erdoorheen, en aangezien ik al haste capped ben ( volgens mij ) heb ik meer aan crit.JoeBravo schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:31:
[...]
ben niet thuis in de mages, maar leveren de int pots niet meer op?
lightning mag ook nog wel wat aan gesleuteld worden, aangezien de hele raid wel erg laag in hp komt daar.
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 09-05-2012 14:38 ]
Je hebt nooit meer aan crit dan aan int... http://www.wowhead.com/item=58091/volcanic-potionMektheb schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:38:
[...]
Ja ik gebruik een Flask natuurlijk voor intelletc, maar ik bedoel voor tijdens een nuke phase dat je ff kan rammen ff een Potion erdoorheen, en aangezien ik al haste capped ben ( volgens mij ) heb ik meer aan crit.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
dat bedoel ik ook: een +1200(?) intellect pot gebruikenMektheb schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:38:
[...]
Ja ik gebruik een Flask natuurlijk voor intelletc, maar ik bedoel voor tijdens een nuke phase dat je ff kan rammen ff een Potion erdoorheen, en aangezien ik al haste capped ben ( volgens mij ) heb ik meer aan crit.
Dus vandaar ff pre pull potten en in de fight ff een pot gebruiken, wat ik ook betwijfel of anderen dat wel doen.
We zien vanavond we, hoop we dan ff link progress krijgen.
[ Voor 8% gewijzigd door JoeBravo op 09-05-2012 14:45 ]
Ah zie dan gebruikte ik toch de verkeerdeNMe schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:39:
[...]
Je hebt nooit meer aan crit dan aan int... http://www.wowhead.com/item=58091/volcanic-potion
[ Voor 34% gewijzigd door Mektheb op 09-05-2012 14:47 ]
noob! tijd voor de guildschandpaal.Mektheb schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:45:
[...]
Ah zie dan gebruikte ik toch de verkeerde, ik had namelijk de haste ones altijd bij me
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeTrans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ach ik heb het erger gezien bij ons, healen met fishing pole's.
Zeror schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:50:
Pandaren dansjes!!!!!
[video]
Female: Caramelldansen
Male: Party Rock Anthem
DM gestuurd..rlg.ddp schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:09:
Lang geleden WoW gespeeld (t/m BC) en na een paar jaar er tussenuit zijn geweest, begint het toch weer te kriebelen. Nu las ik iets over een Scroll Of Resurrection. Iemand die mij er eentje kan sturen?
Btw, al lang actief op tweakers, doch altijd als lurker. Nu toch maar de stap gemaakt.
Ik heb de reward zelf al, dus ik wacht liever even af tot iemand anders je helpt, mocht je vanavond nog niemand hebben gevonden dan kun je me wel een dm sturen.rlg.ddp schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:09:
Lang geleden WoW gespeeld (t/m BC) en na een paar jaar er tussenuit zijn geweest, begint het toch weer te kriebelen. Nu las ik iets over een Scroll Of Resurrection. Iemand die mij er eentje kan sturen?
Btw, al lang actief op tweakers, doch altijd als lurker. Nu toch maar de stap gemaakt.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Een faction unique mount, wil hem zelf ook nog hebben
Haha, denk ik ga op werk via Wow armory op mn mobiel is alle HK's natellen kijken waarop ik uitkom en ik sta verbaasd.Fiole schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:08:toon volledige bericht
Achievements tijd!! Er staat een mooie post op mmo-champ over, en het lijkt erop dat er dus wél veel account-wide shared achievements komen, inclusief meta ! (ha eat that mektheb I was right)
These are achievements that require you to get other specific achievements. An infamous example is "What a Long, Strange Trip It's Been." These achievements generally ARE account-wide. If one character earned Noble Gardener and another character earned The Flame Warden, then your account would get Long Strange Trip. (Otherwise it would be weird: it would look as if you had the sub-achievements, but you wouldn't have the meta-achievement). Even though you need Explore Thousand Needles on one character, all of your characters can contribute to Explore Kalimdor.
En over het halen van 250k hk's of daily quests etc.:
There are two categories of account-only achievements. One is achievements that are not possible to earn on one character. If we made an achievement to level every class to level 90, it would be account-only. (I'm not sure we will, but it's a good example.) The other category are achievements that are just brutal to complete on one character (and you’d never want to do for multiples), such as 2500 daily quests or 250K honorable kills. In these cases, the cumulative work of all your characters on those criteria will count.
Best awesome, genoeg haters maar ik vind het gewoon goed aangepakt
Ik farm nog steeds MC voor oranje dingen en MH voor die klote schouders (...willen nog steeds niet droppen) Daarnaast altijd nog BT doen voor rep + mace voor jou (...die ik ondertussen al heb gewonnen vorige week, sorry man mijn loottabel is echt raarZethiel schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:38:
[...]
Ik zal thuis ook even een lijstje makenmoeten we btw nog weer eens iets van een oude raid doen ?
Ah jij bent diegene met telkens dat rare teken bij zijn naam ;pMektheb schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:41:
Ja wij alliance ook !, al moet ik zeggen op het moment ik weer lekker aan het raiden ben en door de weeks verder wat Sc2 doe.
Ben ook niet zo'n groep maker, meer een joiner
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq