Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 261 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
sjaak88 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:45:
[...]

Ah jij bent diegene met telkens dat rare teken bij zijn naam ;p
Maar wat mij opvalt is dat er gewoon erg weinig horde tweakers zijn =(
Hahah ja dat ben ik :P.

Vindt Sc2 namelijk erg leuk en speel dit vrij veel met me broer die weer helemaal niks met WoW heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-06 09:18

ye-roon

knaak

sjaak88 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:45:
[...]

Ah jij bent diegene met telkens dat rare teken bij zijn naam ;p
Maar wat mij opvalt is dat er gewoon erg weinig horde tweakers zijn =(
<--- horde :) Alliance is evil!

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
ye-roon schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:54:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-06 19:07
Darkangle schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:10:
[...]

<-- Alliance })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
<-- Alliance })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
<-- Alliance })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
<-- Alliance })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik zie topic vervuiling xD

binnenkort ook maar eens aan de fishing archie 's gaan beginnen,wat kijk ik daar tegen op :P guildie van me vind het leuk..like wtf

<== wel alliance btw :)

heb alleen een paar horde toons voo archievments,moet ik maar weer eens deleten :P

[ Voor 25% gewijzigd door mrsar op 09-05-2012 16:22 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-06 16:46
mrsar schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:21:

binnenkort ook maar eens aan de fishing archie 's gaan beginnen,wat kijk ik daar tegen op :P guildie van me vind het leuk..like wtf :P
Fishing is af en toe wel heerlijk, gewoon lekkere muziek op en breinloos naar je scherm staren, of zonder muziek en dan alleen wow sounds.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej

binnenkort ook maar eens aan de fishing archie 's gaan beginnen,wat kijk ik daar tegen op :P guildie van me vind het leuk..like wtf :P
<3 fishing ;) leuk om tijd te verdoen alsk geen zin heb om te levelen ofzo..
tip doe het wel samen cooking.. dubbele achiev's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023

binnenkort ook maar eens aan de fishing archie 's gaan beginnen,wat kijk ik daar tegen op :P guildie van me vind het leuk..like wtf

<== wel alliance btw :)

heb alleen een paar horde toons voo archievments,moet ik maar weer eens deleten :P
Fishing buddy even erop zetten, en een goddeloze hoeveelheid bier klaar zetten. Zo doe ik elke expansion fishing levelen met de vrouw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Darkangle schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:22:
[...]

Fishing buddy even erop zetten, en een goddeloze hoeveelheid bier klaar zetten. Zo doe ik elke expansion fishing levelen met de vrouw :D
Fishing buddy: Nope
Goddeloze hoeveelheid bier: Check

Vanavond weer verder met fishing levelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Kwam via een post op reddit deze guild tegen.

http://www.guildox.com/go...e+Death&r=Kil%27jaeden-US - Armory link

Leuke boxer :P Check ook die HK's..

[ Voor 23% gewijzigd door junglebeast op 09-05-2012 16:46 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
junglebeast schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:44:
Kwam via een post op reddit deze guild tegen.

http://www.guildox.com/go...e+Death&r=Kil%27jaeden-US - Armory link

Leuke boxer :P Check ook die HK's..
das me daar is een no-life pvper xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

<=== For the Horde!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-06 16:46
Hier mijn lijstje :)

Pally 85 : 94224
Rogue 85 : 30114
Mage 85 : 2758
Death Knight 85 : 2182
Hunter 71 : 769
Mage 70 : 10161
Rest : 2500
---------------------------
= 142708 :/ ik heb ook 2 chars gedelete die ook meer dan 10k hadden.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453719

Druid lvl 85 : 140k+ hks 2.7k rbg 2.4k arena
Hunter lvl 80 40k+ hks 2.1k arena
Mage lvl 81 20k hks -
rogue lvl 70 78k hks 2.4k arena (tbc)
dk 80 5k hks -

Met real id premades kan je zo hks halen ( zie gast waarmee ik altijd wow speelde http://eu.battle.net/wow/...sting-nether/Tohil/simple)

speel zelf al een tijdje niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
maar heeft gister wel pvp setje gehaald?

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453719

Is niet mijn charr die is de mijnen

http://eu.battle.net/wow/...-nether/M%C3%BCshy/simple

zie trouwens dat ik maar 137k heb op druid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Zal ik nog maar even meedoen, wel laat maargoed :P

<--- Lok'tar ogar!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Helaas weer geen Raven Lord mogen looten op Anzu (weer twee kills erbij). De overige tijd online met Fishing bezig geweest. Van 150 naar 300 gebracht en zelfs Cooking van 1 naar 66 :p

Artikel MMO-Champ:

Account-Wide Reputation
We don’t want to make reputation account-wide. We think that removes too much of the gameplay of having an alt. Harkening back to the blog, the goal is for players to feel free to play their alts. If you have a cool mount on character A, then that might be an issue. Being exalted on character A so that enchants are easier to buy doesn’t seem like the same issue. (What I mean is, it’s a short step from there to saying character A has better gear so you aren’t going to play B).

We can understand where the desire to have reputations function in this way stems from, however. For this reason faction rep is going to work a little differently in Mists of Pandaria and, we think, will feel better for players with multiple characters.

For all intents and purposes, assume that the game doesn't really understand the concept of a WoW license. The account-level achievement system will all be based on the Battle.net account and not each individual WoW license attached to it.

Will this affect reputations associated with mounts?
The best answer right now is we're not sure. We're still discussing some of these details and honestly haven't drawn final conclusions as of yet. So just keep that in mind as you read on.

For Ramkahen, you'll probably just need to buy the mount once by gaining the necessary reputation on one character, in order to unlock it for all characters on your Battle.net account. The challenge comes with the city mounts. If I have a dwarf today, I have to get Exalted Darnassus to buy a nightsaber. But if the nightsabers become account level, then I should probably just make a night elf rather than grind exalted on the dwarf. If that doesn't feel right, we could "fix it" by making the city mounts non-account level. Or we could let them be account level, but make you require the appropriate reputation to use them. If we did THAT, then it might make sense for all faction mounts to require a rep.

But again, the simple answer is we’re not sure yet. I left out your question about reputation-based titles because we don't have an answer as of yet. I guess you could say that also falls within the "we're not sure" category at this stage.(Blue Tracker / Official Forums)

Account-Wide Achievements
Let’s consider Loremaster of Kalimdor.

Character A completes Ashenvale Quests for a toast and 10 points.
If Character B then completes Ashenvale Quests, they will get the toast, but not 10 more points. (It is NOT a new achievement for the account.)
If Character B then completes Felwood Quests, he gets a toast and 10 points. (It is a new achievement for the account.)
If Character A never completes Felwood Quests, he will not get a toast, but the achievement will show that the account has the achievement. (It is NOT a new achievement for the account.)
Loremaster of Kalimdor is a meta achievement, so it is account only. If we assume that Character A complete half of the Kalimdor quest achievements and Character B completes the other half, then Loremaster of Kalimdor will give a toast for whichever character is logged on at the time. The account will get 10 points.
Any new characters will continue to get toasts (but not points) for doing Felwood Quests or whatever, but . No character on that account will ever see a toast for Loremaster of Kalimdor again.

This sounds more confusing than it is. In the Achiement UI, you will see normal achievements (which are now shared) and account-only achievements, which use a different color and symbol to indicate that you can only get them once.

[ Voor 90% gewijzigd door EJSchuiteman op 10-05-2012 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-06 09:18

ye-roon

knaak

EJSchuiteman schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:38:
[...]

Fishing buddy: Nope
Goddeloze hoeveelheid bier: Check

Vanavond weer verder met fishing levelen 8)7
Fishing is meestal de eerste proffesion die ik max lol :) Wel tegelijk met Cooking, ik vang die meuk niet voor niets :) maja, als Tauren druid is herbalism wel het makkelijkst :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
hagara hc van gister ging wel ok, maar niet ok genoeg: het lukte om zowel frost als lightning phase zonder kleerscheuren door te komen, maar zelden na elkaar dus nog geen kill.
Wel 2 normal items bij zon'ozz mogen looten voor m'n healinggear, dus productieve avond :P

Daarna m'n 525 inscription vervangen voor 525 alchemy 8)
Waar overigens wel een uur of 5 aan herbfarming aan vooraf ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
*Dagboek*

gisteren met de guild DS normal gedaan. Zouden om 19:30 beginnen, maar werd 20:00 omdat 2 mensen het vergeten waren. Ging als een trein en om 22:00 stonden we weer buiten met een full clear.

2 BiS (normal) items erbij voor mijn DPS-set. En we hadden zelfs een mount-drop, echter mijn imba-rolls bleven dit keer steken op 26. Helaas, was wel een mooie mount geweest die niet veel mensen hebben.

Daarna nog even een uurtje PvP-en.
weer een slordige 100 HK's erbij in tezamen 3 BG's.

*einde dagboek*

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:50
Waar kun je offers brengen aan de lootgoden? Wordt er een beetje moe van. 30+ bosses neer in DS normal en nog steeds maar 3 upgrades (waarvan 2 heel laag op de prioriteitenlijst) mogen looten. Van de 10 items die dropten gisteren was er weer maar 1 waar ik op kon needen en die had ik al... Andere vaste leden van onze groep zitten ondertussen al bijna vol met 397 gear. Maar er komt een dag, ooit, waarop ik zowaar eens geluk heb :p

Met de vp heb ik een belt voor m'n dps spec kunnen kopen, zodat die in ieder geval ilvl 384 is met volledige dps gear ipv een mix van tank en dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JoeBravo schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:41:
hagara hc van gister ging wel ok, maar niet ok genoeg: het lukte om zowel frost als lightning phase zonder kleerscheuren door te komen, maar zelden na elkaar dus nog geen kill.
Wel 2 normal items bij zon'ozz mogen looten voor m'n healinggear, dus productieve avond :P

Daarna m'n 525 inscription vervangen voor 525 alchemy 8)
Waar overigens wel een uur of 5 aan herbfarming aan vooraf ging.
Indeed, ik hoop stiekem het vrijdag beter gaat :).

Maar je hebt wel weer lekker 2 items binnen geharkt ! :D, vanavond maar is met LFR hopen we Thys wat gear kunnen toeschuiven.

Ik heb al gehoort er 2 hunters 1 warrior / en ik mee gaan dus dat is al 4 + hijzelf is 5.
Moet lukken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Hoe laat gaan jullie? Weet nog niet zeker of ik vanavond kan, maar het is wel zo fijn om een groep te hebben die niet volledig faalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:04:
[...]

Indeed, ik hoop stiekem het vrijdag beter gaat :).

Maar je hebt wel weer lekker 2 items binnen geharkt ! :D, vanavond maar is met LFR hopen we Thys wat gear kunnen toeschuiven.

Ik heb al gehoort er 2 hunters 1 warrior / en ik mee gaan dus dat is al 4 + hijzelf is 5.
Moet lukken :).
IntToStr wil ook mee als ik het goed heb.

Ik ben gisteren welgeteld 1.5uur bezig geweest om de eerste stap van de legendary daggers te halen... Duidelijk nog wat meer leren over rogues en cc, etc.

Uiteindelijk rond 11 uur proberen te trasferren naar bladefist, was battle.net down voor onderhoud... Wil je het even netjes melden op het forum van continuum, ook down 8)7

Vanavond maar transferren dan. Zit nog even te twijfelen welke profession ik ga nemen. Ik zat te denken aan Inscription, al doe ik meestal jewelcrafting op characters op nieuwe realms zodat ik iig zelf geen gems hoef te kopen. Daarnaast is jc ook nog eens redelijk makkelijk levelen:-)

Betreffende LFR: uurtje of 8 doen? Dan is mijn realmtransfer e.d. wel gelukt, hopelijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Thysiej op 10-05-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Uurtje of 8 klinkt voor mij prima, ik gok mijn maatjes er dan ook zijn en natuurlijk mag hij ook mee :)
alle andere tweakers mogen van mij prima mee..

Als ze maar weten ik wel Tokens ninja voor Thys :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-06 17:03
EJSchuiteman schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:02:
Helaas weer geen Raven Lord mogen looten op Anzu (weer twee kills erbij). De overige tijd online met Fishing bezig geweest. Van 150 naar 300 gebracht en zelfs Cooking van 1 naar 66 :p

Artikel MMO-Champ:

Account-Wide Reputation
We don’t want to make reputation account-wide. We think that removes too much of the gameplay of having an alt. Harkening back to the blog, the goal is for players to feel free to play their alts. If you have a cool mount on character A, then that might be an issue. Being exalted on character A so that enchants are easier to buy doesn’t seem like the same issue. (What I mean is, it’s a short step from there to saying character A has better gear so you aren’t going to play B).

We can understand where the desire to have reputations function in this way stems from, however. For this reason faction rep is going to work a little differently in Mists of Pandaria and, we think, will feel better for players with multiple characters.

For all intents and purposes, assume that the game doesn't really understand the concept of a WoW license. The account-level achievement system will all be based on the Battle.net account and not each individual WoW license attached to it.

Will this affect reputations associated with mounts?
The best answer right now is we're not sure. We're still discussing some of these details and honestly haven't drawn final conclusions as of yet. So just keep that in mind as you read on.

For Ramkahen, you'll probably just need to buy the mount once by gaining the necessary reputation on one character, in order to unlock it for all characters on your Battle.net account. The challenge comes with the city mounts. If I have a dwarf today, I have to get Exalted Darnassus to buy a nightsaber. But if the nightsabers become account level, then I should probably just make a night elf rather than grind exalted on the dwarf. If that doesn't feel right, we could "fix it" by making the city mounts non-account level. Or we could let them be account level, but make you require the appropriate reputation to use them. If we did THAT, then it might make sense for all faction mounts to require a rep.

But again, the simple answer is we’re not sure yet. I left out your question about reputation-based titles because we don't have an answer as of yet. I guess you could say that also falls within the "we're not sure" category at this stage.(Blue Tracker / Official Forums)

Account-Wide Achievements
Let’s consider Loremaster of Kalimdor.

Character A completes Ashenvale Quests for a toast and 10 points.
If Character B then completes Ashenvale Quests, they will get the toast, but not 10 more points. (It is NOT a new achievement for the account.)
If Character B then completes Felwood Quests, he gets a toast and 10 points. (It is a new achievement for the account.)
If Character A never completes Felwood Quests, he will not get a toast, but the achievement will show that the account has the achievement. (It is NOT a new achievement for the account.)
Loremaster of Kalimdor is a meta achievement, so it is account only. If we assume that Character A complete half of the Kalimdor quest achievements and Character B completes the other half, then Loremaster of Kalimdor will give a toast for whichever character is logged on at the time. The account will get 10 points.
Any new characters will continue to get toasts (but not points) for doing Felwood Quests or whatever, but . No character on that account will ever see a toast for Loremaster of Kalimdor again.

This sounds more confusing than it is. In the Achiement UI, you will see normal achievements (which are now shared) and account-only achievements, which use a different color and symbol to indicate that you can only get them once.
ik had dit idd op MMO gelezen, ik realiseer me echter zojuist dat als je bezig bent om 9000+ te behalen je dus bij MoP als aller eerste op die character moet inloggen, want die character kan mogelijk spontaan meta achievements erbij krijgen + de punten, je alts krijgen die punten dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:15:
Uurtje of 8 klinkt voor mij prima, ik gok mijn maatjes er dan ook zijn en natuurlijk mag hij ook mee :)

Ik zie nu al gebeuren dat er helemaal niets nuttigs voor mij dropt vanavond;) Gaat er ook een healer mee? Verkort de wachttijd van LFR aanzienlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

IntToStr schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:00:
Waar kun je offers brengen aan de lootgoden? Wordt er een beetje moe van. 30+ bosses neer in DS normal en nog steeds maar 3 upgrades (waarvan 2 heel laag op de prioriteitenlijst) mogen looten. Van de 10 items die dropten gisteren was er weer maar 1 waar ik op kon needen en die had ik al... Andere vaste leden van onze groep zitten ondertussen al bijna vol met 397 gear. Maar er komt een dag, ooit, waarop ik zowaar eens geluk heb :p

Met de vp heb ik een belt voor m'n dps spec kunnen kopen, zodat die in ieder geval ilvl 384 is met volledige dps gear ipv een mix van tank en dps.
Heb je geen vaste raidgroep dan? Wij hebben ook heel eenvoudige "need if you need" lootregels, maar wij gaan wel steevast elkaars ilvl vergelijken en meestal gaat de loot naar de persoon die het echt het meeste nodig heeft. Raid progression over personal progression.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thysiej schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:25:
[...]

Ik zie nu al gebeuren dat er helemaal niets nuttigs voor mij dropt vanavond;) Gaat er ook een healer mee? Verkort de wachttijd van LFR aanzienlijk :9
Volgens mij niet, of ik moet Zesshelios ff kunnen poken :P.
Of Joe moet mee willen en healen ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Boeboe schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:28:
[...]

Heb je geen vaste raidgroep dan? Wij hebben ook heel eenvoudige "need if you need" lootregels, maar wij gaan wel steevast elkaars ilvl vergelijken en meestal gaat de loot naar de persoon die het echt het meeste nodig heeft. Raid progression over personal progression.
Ik ga wel met een redelijk vaste groep en onze regels zijn need voor main spec en greed voor off spec. In al die tijd heb ik echter pas 2 (dezelfde) trinkets zien droppen voor tanks en dat was het. Qua tokens, we zijn met 3 pallies en meestal ook nog wel 1 of 2 priests en tot nu toe heb ik 1 roll gewonnen. De 2 andere pallies hebben meer geluk gehad. Verder valt er heel veel voor andere classes. Ondertussen moet het wel bijna zo zijn dat ik bij alle tokens zo'n beetje ga winnen. Zal het ook eens voorleggen bij de raid leader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dilemma: Guild morgenavond helpen en healen in DS of verder met mijn professions Skinning & Fishing......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Guild helpen duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Helza schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:19:
[...]

ik had dit idd op MMO gelezen, ik realiseer me echter zojuist dat als je bezig bent om 9000+ te behalen je dus bij MoP als aller eerste op die character moet inloggen, want die character kan mogelijk spontaan meta achievements erbij krijgen + de punten, je alts krijgen die punten dan niet meer.
Dit snap ik niet. Die punten zijn toch account-wide? (en dus maakt het niet uit met welk character je inlogt) Als je op een ander char het achievement haalt krijg je alleen de popup en niet meer de punten.
Ja daar neig ik ook naar, maar dan kom ik weer niet aan mijn eigen lijstje toe |:(

[ Voor 15% gewijzigd door EJSchuiteman op 10-05-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
EJSchuiteman schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:44:
[...]

Dit snap ik niet. Die punten zijn toch account-wide? (en dus maakt het niet uit met welk character je inlogt) Als je op een ander char het achievement haalt krijg je alleen de popup en niet meer de punten.

[...]

Ja daar neig ik ook naar, maar dan kom ik weer niet aan mijn eigen lijstje toe |:(
Eigenlijstje in je eigen tijd :P vaste raid tijden ?, dan is dat de guild ze tijd :P.
En nee ik ben echt niet hardcore :).
Er zullen vast wel dagen zijn je niet hoef te raiden en je wel iets kan doen voor jezelf, als je dan zelf niet kan is het helaas ff wachten.

Ik heb ook zoveel ik nog wil doen, maar ik ga niet elke dag elke avond WoW spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:46:
[...]

Eigenlijstje in je eigen tijd :P vaste raid tijden ?, dan is dat de guild ze tijd :P.
En nee ik ben echt niet hardcore :).
Er zullen vast wel dagen zijn je niet hoef te raiden en je wel iets kan doen voor jezelf, als je dan zelf niet kan is het helaas ff wachten.

Ik heb ook zoveel ik nog wil doen, maar ik ga niet elke dag elke avond WoW spelen :)
Ik heb geen vaste raidtijden, want ik ga alleen mee in hoge nood 8) Probeer zo min mogelijk te raiden.
En normaal gesproken kan ik vrijdags ook niet, maar nu gaat de vrouw een avondje weg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
EJSchuiteman schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:49:
[...]

Ik heb geen vaste raidtijden, want ik ga alleen mee in hoge nood 8) Probeer zo min mogelijk te raiden.
En normaal gesproken kan ik vrijdags ook niet, maar nu gaat de vrouw een avondje weg :o
Ah als je neit een vaste raider ben maakt het niet uit :), dan moet je doen waar je zin in heb :P.
Maar mochten ze je dan nodig hebben, zou ik wel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:50:
[...]

Ah als je neit een vaste raider ben maakt het niet uit :), dan moet je doen waar je zin in heb :P.
Maar mochten ze je dan nodig hebben, zou ik wel gaan.
Ja het is een relaxte guild en raiden is altijd wel fun met ze. Dus daar zal het niet aan liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:31:
[...]

Kan mee op druid, warrior of mage .. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Druid zou wel nice zijn of je mage kan je op de tokens rollen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:16:
Druid zou wel nice zijn of je mage kan je op de tokens rollen :P
Mage heeft alleen wel schouders nodig .. rest heb ik al!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Owh Top :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:31:
[...]

heb m'n andere raidgroep vanavond, dus dat gaat 'm niet worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ga wel mee op mage even kijken wie wie eruit dpst ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hmr schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:21:
[...]

ga wel mee op mage even kijken wie wie eruit dpst ;)
Jij mij natuurlijk, op LFR ga ik meestal ./movie kijken en ./follow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:25:
[...]

Ga maar eens je best doen dan slackert!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Zou wat zijn Mektheb, als ik jou er vanavond uit dps, met mijn max ilvl van 372!

Krijg je van raidbosses eigenlijk ook reputation voor de faction waar je de tabard voor draagt? Dat is mij even ontschoten... Zou wel fijn zijn, moet nog 12k voor Therazane :( Heb het al 5 keer gefarmed ondertussen, begint nu wel echt saai te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thysiej schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:30:
Zou wat zijn Mektheb, als ik jou er vanavond uit dps, met mijn max ilvl van 372!

Krijg je van raidbosses eigenlijk ook reputation voor de faction waar je de tabard voor draagt? Dat is mij even ontschoten... Zou wel fijn zijn, moet nog 12k voor Therazane :( Heb het al 5 keer gefarmed ondertussen, begint nu wel echt saai te worden
nee volgens mij niet :)

En ik ga het je gewoon makkelijkmaken ! ik wand alleen

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 10-05-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

gisteravond nog even gekloot op de mop beta met mijn main(destro lock)......zitten toch wel weer flink wat veranderingen in zeg,gaat weer flink wennen worden,burning ember meuk die jeopbouwd door gebruik van bepaalde spells (net als aantal andere classes) pffff flink wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
IntToStr schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:00:
Waar kun je offers brengen aan de lootgoden?
Dat zou wel een goed idee zijn.
We hebben nu deadwing in totaal 4 keer gekilled, en we hebben echt elke keer alleen maar agility-loot gehad.
Dus 8 * agility items : 3 axes, 2 knives, 3 staves (oke + 1*mount)

En laten we nou geen hunters/shamans/rogues hebben die nog agility weapons nodig hebben, maar des te meer de int/str weapons voor de overige classes.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:25:
[...]

En de speciale titel die je krijgt om deathwing op LFR te verslaan: <AFK> :Y

* boe2 blijft zo ver mogelijk weg van LFR

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Boeboe schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:17:
[...]

* hmr blijft zo ver mogelijk weg van LFR
ik vind lfr ook een grap.. alleen me damn shoulders willen niet droppen.. en die heb ik nodig om mijn 4-set te behouden en de Spine gloves te kunnen equipen.. en die shoulders drukken me ilevel :s

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Boeboe schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:17:
[...]

* Mektheb blijft zo ver mogelijk weg van LFR
ik ook hoor :).

Het is ik op dit moment dan een Tweaker / Guildie kan helpen, maar anders ging ik wel lekker Starcrafte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:21:
[...]

ik ook hoor :).

Het is ik op dit moment dan een Tweaker / Guildie kan helpen, maar anders ging ik wel lekker Starcrafte :P
Ik vind het altijd ideaal om nieuwe technieken uit te proberen, te kijken wat mijn dps verschil is, andere talent tree's uit te proberen etc. etc.

Daarnaast zijn die 500vp lekker snel verdient over het algemeen en vind ik het nog steeds leuker dan die HoT heroics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:26
Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:15:

Ally of Horde? wil wel mee aan de horde kant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ally :P

en @ Thys, true daar is het leuk voor, maar ik koop niks met me VP behalve conquest points en dan haal ik wat PvP gear waar ik weer helemaal niks mee doe :P.

Alleen al langer dan 5min in de Que wachten voor een Heroic of LFR is mij al te lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:26
Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:59:
ally :P

en @ Thys, true daar is het leuk voor, maar ik koop niks met me VP behalve conquest points en dan haal ik wat PvP gear waar ik weer helemaal niks mee doe :P.

Alleen al langer dan 5min in de Que wachten voor een Heroic of LFR is mij al te lang :P
Helaas helaas, wat ik me afvraag spelen meer mensen op de ally of op horde hier in tweakers? ben ik wel benieuwd naar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Tijd voor een Tweakers guild in MoP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
POLL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Speel al 5jaar samen met de zelfde mensen, dus ik ben niet zomaar daar weg tenzij er pro heroic en realm firsts inzitten :P.
die heb ik nu niet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Hoeft niet gelijk met je main ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat begrijp ik, maar ik ben absoluut geen ALT fan.

Speel er dus ook nooit op als ik een ALT heb, en al helemaal niet op een andere realm en plus als ik 2 dagen per week raid met me Main, en dan ook nog is 2 op me ALT zou moeten, zit ik 4 avonden per week te raiden :P.
Nee moet ook de was enz nog doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Haha true. Niemand zegt dat je moet raiden, een guild heeft ook socials nodig :p
Maar als je niet met ALT's speelt heb je er vrij weinig aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 22:01
Rokz schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:00:
[...]

Helaas helaas, wat ik me afvraag spelen meer mensen op de ally of op horde hier in tweakers? ben ik wel benieuwd naar :P
Verreweg Alliance helaas :P
Check een pagina ofzo maar terug ^^
Ik wil ook mee met LFR :/
Misschien toch 1 van me characters maar alliance maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
EJSchuiteman schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:08:
Haha true. Niemand zegt dat je moet raiden, een guild heeft ook socials nodig :p
Maar als je niet met ALT's speelt heb je er vrij weinig aan :)
Ja ik weet niet wat het is, ik heb geen aanzet om op me alt te blijven.
Misschien met MoP wel omdat ik dan ook de titles en mounts enz krijg, en het misschien dan leuker ga vinden omdat ik niet weer X moet farmen.

Ik heb altijd het idee op me ALT dat ik alles moet doen wat me MAIN al gedaan heeft :P.
Dat staat me enorm tegen.
Ondanks dat ik netjes alle slots full heb met char's van lvl 20 tot 70 tot 80 en 85.
Speel ik er nooit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:11:
[...]

Ja ik weet niet wat het is, ik heb geen aanzet om op me alt te blijven.
Misschien met MoP wel omdat ik dan ook de titles en mounts enz krijg, en het misschien dan leuker ga vinden omdat ik niet weer X moet farmen.

Ik heb altijd het idee op me ALT dat ik alles moet doen wat me MAIN al gedaan heeft :P.
Dat staat me enorm tegen.
Ondanks dat ik netjes alle slots full heb met char's van lvl 20 tot 70 tot 80 en 85.
Speel ik er nooit op.
Grappig, ik heb juist 'bergen' alts. Nu 7 classes op 85 en allemaal redelijk tot goed gegeared (goed is 390+). Ik ben groot fan van altruns, dan doe ik eens wat anders dan mijn normale rol (tanken). Aan de andere kant baal ik er vervolgens wel van dat ik op al die characters reputation moet farmen. Dat hoort er nu eenmaal bij waarschijnlijk :( Hopen dat ze in MoP afstappen van de characterbound shoulderenchant en het gewoon accountwide maken, net zoals het einde van WotLK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik zag gisteren volgens mij nog een blog waarop ze hadden uitgelegd dat reputation waarschijnlijk voor elke char opnieuw behaald moet worden. Al was het nog niet helemaal zeker.

Ook voor de head enchants moet je rep farmen, maar dat gaat gelukkig een stuk sneller.

Wat ik wel leuk vind van alts is dat je compleet andere invalshoeken hebt. M'n mage is totaal anders dan m'n paladin uiteraard, waardoor de manier van spelen totaal anders is. Al weet ik wel zeker dat ik niet van alle classes een alt ga maken. Zoals mektheb al aangaf, af en toe moet je ook gewoon iets in het huishouden doen en zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:06:
[...]

Dat begrijp ik, maar ik ben absoluut geen ALT fan.

Speel er dus ook nooit op als ik een ALT heb, en al helemaal niet op een andere realm en plus als ik 2 dagen per week raid met me Main, en dan ook nog is 2 op me ALT zou moeten, zit ik 4 avonden per week te raiden :P.
Nee moet ook de was enz nog doen ;)
kom ik aan met m'n 7 lvl 85-ers, 6 met ilvl 390+ en actief raidend met 2 toons 2x2 à 3 avonden per week. :P
addicted much? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JoeBravo schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:30:
[...]

kom ik aan met m'n 7 lvl 85-ers, 6 met ilvl 390+ en actief raidend met 2 toons 2x2 à 3 avonden per week. :P
addicted much? :')
Mja ik zou dat niet kunnen :P, wel 7/7 op 1 char :).
Maar dan moet ik wel dingen te doen hebben en farmen en achievments te halen.

Glory of the Firelands bla bla.
Die dingen wil ik nogsteeds, maar echt niemand doet dat hier.

Ja 1 guild voor 200K krijg je je Mount en Firelord title.....lol

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 10-05-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:32:
[...]

Mja ik zou dat niet kunnen :P, wel 7/7 op 1 char :).
Maar dan moet ik wel dingen te doen hebben en farmen en achievments te halen.

Glory of the Firelands bla bla.
Die dingen wil ik nogsteeds, maar echt niemand doet dat hier.

zulke achievements boeien me alleen als ik de mount mooi vind en het gebeurd als de content nog een uitdaging is.
Glory of the Firelands heb ik op m´n dk, maar in 400+ gear met 8 man nog met 2 vingers in je neus die achievements kunnen halen dan boeit het mij niet zo meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JoeBravo schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:35:
[...]

zulke achievements boeien me alleen als ik de mount mooi vind en het gebeurd als de content nog een uitdaging is.
Glory of the Firelands heb ik op m´n dk, maar in 400+ gear met 8 man nog met 2 vingers in je neus die achievements kunnen halen dan boeit het mij niet zo meer.
Haha, ja naja ik zou het alleen al doen om 10puntjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvveen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05 12:33
Alt raids zijn hartstikke leuk, ook om in contact te komen met andere guilds op de server. Zelf doe ik regelmatig alt runs met mensen uit guilds van verschillende progressie levels.
Zelf raid ik op m'n Druid main (best gegeared)
Alt Mage voor een run van casuals/old raiders/paar andere mensen die nu op 6/8HC zijn (>400ilvl)
Alt Blood DK >395 (tot 5/8 hc gedaan)
Alt Disc priest >390 niet echt veel heroics gedaan

En ben rustig bezig een warrior aan het levellen, alleen nog niet zeker of ik tank of dps ga.

Vooral dezelfde instance doen, maar dan een andere role maakt het vaak interessant. En daarnaast natuurlijk lekker slap lullen op vent/skype onder het genot van een biertje maakt het de moeite waard !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:44

mvds

Totally awesome!

Vast een vraag die niet voor de eerste keer gesteld gaat worden, maar toch kan ik hem niet beantwoord krijgen.

Ik heb jaren geen WoW gespeeld, nooit ECHT actief geweest, nooit hoger gekomen dan lvl 74. Maar toch weer eens een maandje betaald. Nu weet ik dat levellen makkelijker is geworden, dus wil ik een nieuwe toon beginnen. Ik ben Horde, en ik wil weten waarmee ik het snelste kan levellen. Het gaat erom dat ik ondanks dat ik maar een paar uurtjes per week erin ga steken, toch hoog kan komen binnen afzienbare tijd. Zonder urenlang rond te moeten rennen en/of grinden.

Welke class+race kan ik het beste gaan spelen? Ik heb tot nu toe een Orc Warrior op lvl 74, een Blood Elf Warlock op 70 en twee lage (< lvl 25) chars (rogue en priest). Ik gok dat het DPS gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:32:
[...]
haha ik las dit ook op het wow forum. Ze hadden al wel één persoon geholpen en de tweede aanvraag was binnen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
EJSchuiteman schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:58:
[...]

haha ik las dit ook op het wow forum. Ze hadden al wel één persoon geholpen en de tweede aanvraag was binnen :o
ik kan je wel zeggen dat het hele wow forum van onze realm zo dood als een pier is, dus het zou me niks verbazen ze al wat meer mensen hebben die het gedaan hadden.

Maar alsnog denk ik er maar 2 guilds zijn met firelord in het algemeen ;).
Laat staan Dragonslayer ( dat zullen er 2/3 ) zijn en pas 3 met Saviour :)
EJSchuiteman schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:58:
[...]

En hun zijn trouwens een best ok guild, ze hebben 99% van de tijd de Realms firsts en zijn ook helemaal niet hardcore, maar "semi casual".
Zitten alleen wat [piepsuckersin] maar dat is alles :).

[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 10-05-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:09:
[...]

ik kan je wel zeggen dat het hele wow forum van onze realm zo dood als een pier is, dus het zou me niks verbazen ze al wat meer mensen hebben die het gedaan hadden.

Maar alsnog denk ik er maar 2 guilds zijn met firelord in het algemeen ;).
Laat staan Dragonslayer ( dat zullen er 2/3 ) zijn en pas 3 met Saviour :)

[...]

En hun zijn trouwens een best ok guild, ze hebben 99% van de tijd de Realms firsts en zijn ook helemaal niet hardcore, maar "semi casual".
Zitten alleen wat [piepsuckersin] maar dat is alles :).
Ik keek gisteren even naar wowprogress, er zijn al wat meer guilds op bladefist met 8/8 ondertussen. De meeste blijven steken op 6/8 though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja klopt maar 4 zijn er horde, en die zie ik dus nooit dus dacht dat die er nog maar 1 hadden :P.
Bij alliance zijn het er dus maar 2.

Dan heb je Has Left The Guild die niet meer raiden en al half gedisband zijn ( toch yintha ? )
Digital Knights zegt me ook niks
Divanation zegt me ook niks
Pagony zijn best ok.
Grumpy old Sweden prima maar alleen als je Zweed ben ( en 1 van de oudste guilds )
Freak Circus volgens mij doen die ook niks meer.
The Council zegt mij niks
Faithe zegt me kwa naam wat maar niet dat ze al schrikbarend lang bestaan.
En dan zijn er tot aan me eigen guild alleen maar guilds die pas een maand of 4/5 bestaan volgens mij en zoals Lessergods die bestaan ook al niet meer.

Dus mja nogsteeds "weinig aanbod" voor echt echt endgame als alliance zijnde heb je dan 2 guilds als keus.

Terwijl als ik me oude realm bekijk ( grim batol ) dan zijn er alweer 17 guilds die op 8/8 zitten en nog is alliance zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 10-05-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:20:
Ja klopt maar 4 zijn er horde, en die zie ik dus nooit dus dacht dat die er nog maar 1 hadden :P.
Bij alliance zijn het er dus maar 2.

Dan heb je Has Left The Guild die niet meer raiden en al half gedisband zijn ( toch yintha ? )
Digital Knights zegt me ook niks
Divanation zegt me ook niks
Pagony zijn best ok.
Grumpy old Sweden prima maar alleen als je Zweed ben ( en 1 van de oudste guilds )
Freak Circus volgens mij doen die ook niks meer.
The Council zegt mij niks
Faithe zegt me kwa naam wat maar niet dat ze al schrikbarend lang bestaan.
En dan zijn er tot aan me eigen guild alleen maar guilds die pas een maand of 4/5 bestaan volgens mij en zoals Lessergods die bestaan ook al niet meer.

Dus mja nogsteeds "weinig aanbod" voor echt echt endgame als alliance zijnde heb je dan 2 guilds als keus.

Terwijl als ik me oude realm bekijk ( grim batol ) dan zijn er alweer 17 guilds die op 8/8 zitten en nog is alliance zijn.
Op mijn realm 8 guilds met 8/8 heroicen 9 met minimaal 6/8 HC

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kijk dat zijn denk ik dan toch wat drukkere realms :).
Maar dat terzijde en om OT te gaan, ik zou geen 200K neerleggen voor Firelord.
Dan ga ik volgende exp wel terug om hem te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Firelands zou ik ook nog wel eens willen clearen. Zou toch doable moeten zijn in gear met 390+ ilvls. Wie weet als we DS beu zijn dat ik wat mensen mee naar FL kan krijgen. Of misschien een x-realm groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

IntToStr schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:46:
Firelands zou ik ook nog wel eens willen clearen. Zou toch doable moeten zijn in gear met 390+ ilvls. Wie weet als we DS beu zijn dat ik wat mensen mee naar FL kan krijgen. Of misschien een x-realm groep?
Ik ga mee als we niet zoals vorige keer een zojuit 85 gedingde lock aan het boosten zijn en wat mensen die er nog nooit zijn geweest ;) ben wel in voor achie run met mensen

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

FL heb ik alleen op Normal gecleared,hc waren we niet eens aan begonnen :P heb eigelijk nooit in een wat meer hardcore raiding guild gezeten :P alles voornamelijk op normal gedaan hehe

en ik ben ook wel in voor xrealm FL,al zal ik dan weer eens moeten kijken hoe dat ook alweer ging met alle bosses :)

[ Voor 24% gewijzigd door mrsar op 10-05-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ik ben ook wel in voor een FL x-realm run (alleen Shannox gedaan :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Vorige RealID raid was toch iets van 4/7 down in FL met wat alts en een undergearede warlock. :) Dus ja hier heb ik ook wel zin in. Moet deze expansion alleen nog Ragnaros neer hebben.

Oh en je kunt mij ook altijd poken voor een LFR run op mijn Druid (weer 1 voor het token)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja ik vindt prima :) alleen dan wel voor achievments etc.

Dan ben ik van de party ! ( ally ofc )
Normal alles down en hc alleen shannox.

[ Voor 17% gewijzigd door Mektheb op 10-05-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
mrsar schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:47:
FL heb ik alleen op Normal gecleared,hc waren we niet eens aan begonnen :P heb eigelijk nooit in een wat meer hardcore raiding guild gezeten :P alles voornamelijk op normal gedaan hehe

en ik ben ook wel in voor xrealm FL,al zal ik dan weer eens moeten kijken hoe dat ook alweer ging met alle bosses :)
Is dat op een gegeven moment niet saai? Ik liep er in mijn vorige guild tegenaan dat we alleen nog door normal DS heen wandelden om wat gear uit te delen aan een aantal guildies. Dat verveelt mij zeer snel. Heroic daarentegen is een stuk uitdagender en kan ik mij ook meer mee vermaken.

Ik zou best een keer een x-realm Firelands mee willen doen. Het is al wel even geleden dat ik in FL ben geweest, maar ook dat stelt op normal helemaal niets voor en daar weet ik de tactics zeker nog wel van:) Ik ben het er mee eens dat je niet een net gedingede speler mee moet nemen, er zijn maar weinig mensen die het leuk vinden om iemand te boosten (Mektheb is er één van :9 ) die ze niet of nauwelijks kennen.

Edit: Dan zou ik wel een paar bosses heroic willen doen, ivm BiS capes :-) Op mijn rogue moet ik bijvoorbeeld Ryolith heroic cape hebben. Volgens mij moeten mana dps'ers de cape van Baleroc hebben voor BiS

[ Voor 8% gewijzigd door Thysiej op 10-05-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:53:
Ja ik vindt prima :) alleen dan wel voor achievments etc.

Dan ben ik van de party ! ( ally ofc )
Normal alles down en hc alleen shannox.
Als iedereen op mains komt lijkt me dat we prima de mount of title kunnen halen (lees goed gegearde mensen die het niet erg vinden een paar wipes te sufferen! )

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb de tactics alleen gelezen, maar met een paar extra tips ter plaatse kom ik er vast wel doorheen, desnoods als dps ipv tank als dat makkelijker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja inderdaad ik heb de meeste wel gelezen of gezien of geprobeerd en me gear is ook boven FL dus dat moet zeker lukken.

Wanneer ? :D iemand suggesties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Mijn Druid (resto) is 382. Als jullie dat acceptabel vinden ben ik van de partij, als ik kan uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
EJSchuiteman schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:07:
Mijn Druid (resto) is 382. Als jullie dat acceptabel vinden ben ik van de partij, als ik kan uiteraard :)
Als je goed mee zou komen met healen enz zou ik niet weten waarom niet :).
En besides we zullen vast mensen zoals healer of tank moeten vinden, want 10 Tweakers zie ik niet zo gauw gebeuren.
Probleem is namelijk we allemaal op de zelfde tijd online moeten zijn om dan iets te kunnen doen.
maar kan wrong zijn ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mijn rogue is 372, unenchanted en met maar een paar gems. Als ik eenmaal een beetje gear heb en 30k dps doe ben ik van de partij:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Thysiej schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:10:
Mijn rogue is 372, unenchanted en met maar een paar gems. Als ik eenmaal een beetje gear heb en 30k dps doe ben ik van de partij:)
30k duurt wel even

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mijn mage doet 32k met 387 gear, ik verwacht dat ik snel genoeg 30k ga doen met mijn rogue:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:10:
[...]

En besides we zullen vast mensen zoals healer of tank moeten vinden, want 10 Tweakers zie ik niet zo gauw gebeuren.
Probleem is namelijk we allemaal op de zelfde tijd online moeten zijn om dan iets te kunnen doen.
maar kan wrong zijn ofc.
Eventueel is Priest (Disc) met 383 (4/8 DS normal) ook mogelijk. Het is maar net wat nodig is :+

Nee de kans dat we 10 tweakers in één run krijgen zal wel niet zo groot zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Thysiej schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:12:
[...]

Mijn mage doet 32k met 387 gear, ik verwacht dat ik snel genoeg 30k ga doen met mijn rogue:-)
Echt? Op welke bosses en 10 of 25 :D misschien doe ik wel iets verkeerd maar tik met mijn ilevel zoiets (ilevel 397)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:10:
[...]

maar kan wrong zijn ofc.
In het begin hadden we er ook 8 dacht ik, plus 2 nl-talige pugs. Maar als ik zo mijn lijst door kijken zie ik toch een paar die gestopt zijn. De tijd zal ook wel lastig zijn ja.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.