![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik Henk 'm!
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Daar ben ik het inderdaad ook wel mee eens..NotoriousBAS schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:01:
hmm, tot op zekere hoogte eens met:
Vergeet niet: Wat een guild ook voor eisen stelt aan jou, je speelt het spel gewoon zoals jij dat wilt. Het is en blijft wel een spelletje!!! Dit wil namelijk nog weleens vergeten worden door sommige spelers/guilds.
maar als er geraid wordt laat je 9 of 24 personen in de kou staan als je maar doet wat je wilt. Voetballen met een team is ook maar een spelletje maar daar kun je ook niet komen en gaan wanneer je wilt.
Ik ben het volledig eens met die zinnen hoor.NotoriousBAS schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:01:
hmm, tot op zekere hoogte eens met:
Vergeet niet: Wat een guild ook voor eisen stelt aan jou, je speelt het spel gewoon zoals jij dat wilt. Het is en blijft wel een spelletje!!! Dit wil namelijk nog weleens vergeten worden door sommige spelers/guilds.
maar als er geraid wordt laat je 9 of 24 personen in de kou staan als je maar doet wat je wilt. Voetballen met een team is ook maar een spelletje maar daar kun je ook niet komen en gaan wanneer je wilt.
[ Voor 0% gewijzigd door Thysiej op 29-05-2012 14:11 . Reden: Typo ]
Klopt inderdaad wat hier gezegd wordt. Als je je voor zoiets opgeeft hoor je er idd ook te zijn. Het is voor andere spelers totaal niet te doen als er ineens iemand weg gaat. Heb zelf nog geen raids etc gedaan, maar kan me dan ook totaal vinden met deze uitspraken.Dopiej schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:06:
[...]
Daar ben ik het inderdaad ook wel mee eens..
Zoiezo, als jij bij een guild zit en je geeft je op voor te raiden ben je wel verplicht om aanwezig te zijn vind ik.
Of je moet een verdomd goede reden hebben dat je niet kan zonder iets te laten weten..
Toen ik nog raidde (Naxx, Ulduar, ICC) was het de straf als je er niet was zonder een reden te geven. 1 maand niet mee raiden (wat ik terecht vind). Zelfde als je opeens moest eten, slapen of wat dan ook wat je al van te voren wist..
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik Henk 'm!
Idd. Lijkt mij een goede optie.Twylight schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:12:
Het wordt tijd dat Tweakers een optie maakt om reeksen automatisch te volgen
Casual of niet, als je signed moet je er (op tijd) zijn. Dat was altijd mijn grootste frustratie met raiden, mensen die te laat of helemaal niet komen.IntToStr schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:11:
Er valt wel iets voor te zeggen inderdaad. Ligt een beetje aan het type raiden. Zonder weer een discussie over hardcore vs casual te starten, als je casual raid weet je dat mensen niet elke week kunnen of elke week de woensdag vrij houden. Als je in een "echte" raidgroep zit moet je daar wel vanuit kunnen gaan vind ik. Zelf ben ik overduidelijk slechts een casual raider. Elke week heb ik weer andere dagen waarop ik wel/niet aanwezig kan zijn. Komende reset weet ik dat ik bijna elke dag weg ben bijv. Al kan zelfs voor een casual groep raiders het casualgehalte uiterst frusterend zijn. Bij ons duurt het bijna altijd minimaal een half uur om een groep vol te krijgen ondanks dat mensen wel signen. Regelmatig komt de helft gewoon niet opdagen. Maar de volgende keer ben je toch blij als ze er zijn, want dan kun je ten minste starten...
Ik denk dat dat bij iedereen wel de grootste frustratie is.EJSchuiteman schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:21:
Casual of niet, als je signed moet je er (op tijd) zijn. Dat was altijd mijn grootste frustratie met raiden, mensen die te laat of helemaal niet komen.
Want a cookie?!
Ja dat is inderdaad bij de meeste guilds ook wel het geval hoor dat er op reserve staan.. maar stel dat ze niemand op reserve hebben een keer en iemand heeft geen zin dus logt niet in en is niet te bereiken.. Kunnen die andere 9 of 24 niet gaan raiden met de guild omdat 1 persoon het laat afweten..Renquin schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:11:
[...]
Ik denk dat dat bij iedereen wel de grootste frustratie is.
Maar aan de andere kant, een beetje guild zorgt ervoor dat er altijd wel een paar spelers op de reservebank zitten. (iig zo ging het bij mijn guild vroeger)
Op het moment er zelf voor gekozen niet te raiden, hier gaat veelsteveel tijd in zitten die ik liever aan andere zaken besteed.
Ben daarom zeer blij dat het LfR systeem gelanceerd is. Raiden wanneer je zelf wilt
Anoniem: 93248
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 93248 op 29-05-2012 15:25 ]
Tuurlijk niet, er bestaat al tijden zoiets magisch als een pug. Er is altijd wel iemand in de raid die andere mensen op de realm kent die mee willen raiden, desnoods op een alt.Dopiej schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:18:
[...]
Ja dat is inderdaad bij de meeste guilds ook wel het geval hoor dat er op reserve staan.. maar stel dat ze niemand op reserve hebben een keer en iemand heeft geen zin dus logt niet in en is niet te bereiken.. Kunnen die andere 9 of 24 niet gaan raiden met de guild omdat 1 persoon het laat afweten..
Als je je opgeeft en je komt niet opdagen vind ik een waarschuwing of zwaardere sancties terecht.
Als je niet kan garanderen dat je er bent is er altijd nog de optie Tentative bij de Calender items die gemaakt zijn voor te raiden..
Klopt, maar er wordt altijd wel een x aantal minuten gewacht. En al met al zit je zo een lange tijd niks te doen in een week tijd. Ach ik ben allang blij dat ik dit niet meer mee maakRenquin schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:11:
[...]
Ik denk dat dat bij iedereen wel de grootste frustratie is.
Maar aan de andere kant, een beetje guild zorgt ervoor dat er altijd wel een paar spelers op de reservebank zitten. (iig zo ging het bij mijn guild vroeger)
Op het moment er zelf voor gekozen niet te raiden, hier gaat veelsteveel tijd in zitten die ik liever aan andere zaken besteed.
Ben daarom zeer blij dat het LfR systeem gelanceerd is. Raiden wanneer je zelf wilt
Er zijn guilds die geen pugs willen. Als er niet genoeg mensen beschikbaar zijn wordt de raid gewoon gecancelled.Thysiej schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:23:
[...]
Tuurlijk niet, er bestaat al tijden zoiets magisch als een pug. Er is altijd wel iemand in de raid die andere mensen op de realm kent die mee willen raiden, desnoods op een alt.
Daarnaast vind ik de optie tentative een beetje gek. Je geeft aan dat je niet zeker weet dat je er bent. Hoe kijkt een raidleader daar naar? Ohh, daar kan ik dus niet vanuit gaan tijdens het opzetten van de raid.
[ Voor 26% gewijzigd door EJSchuiteman op 29-05-2012 15:31 ]
Zijn genoeg guilds die pure guildrun willen.. en geen pug erbij willen hebben.Thysiej schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:23:
[...]
Tuurlijk niet, er bestaat al tijden zoiets magisch als een pug. Er is altijd wel iemand in de raid die andere mensen op de realm kent die mee willen raiden, desnoods op een alt.
Daarnaast vind ik de optie tentative een beetje gek. Je geeft aan dat je niet zeker weet dat je er bent. Hoe kijkt een raidleader daar naar? Ohh, daar kan ik dus niet vanuit gaan tijdens het opzetten van de raid.
klopt,dus ga ik daar ook niet van uit.Ik heb regelmatig dat ik niet zeker weet of ik de tijd haal ivm werk of eventuele vertraging van een vlucht of wat dan ook.Thysiej schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:23:
[...]
.
[ Voor 6% gewijzigd door mrsar op 29-05-2012 15:28 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
True dat er altijd wel gewacht wordt.EJSchuiteman schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:25:
Klopt, maar er wordt altijd wel een x aantal minuten gewacht. En al met al zit je zo een lange tijd niks te doen in een week tijd. Ach ik ben allang blij dat ik dit niet meer mee maak![]()
LFR is nog frustrerenderTe makkelijk waardoor een aantal helemaal niets doet, mensen die loot needen die ze niet nodig hebben of vasthouden voor een guildie. Het zou leuk zijn als er ook een (verbeterde) 10-man editie zou komen. Dat vind ik weer veel leuker.
Want a cookie?!
Nice gefeliciteerd!EJSchuiteman schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:32:
Bam! Albino Drake is binnen. Guildie heeft even geholpen in the Culling of Stratholme en in 10 minuten was het al klaar
Weer iets weggestreept
Lijkt mij inderdaad ook leuk om eens een LFR te doen (als ik 85 ben dan) maar kan je gelijk op 85 dat doen of beter eerst instances doen om gear te verzamelen?Thysiej schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:02:
Ik vind LFR zelf een heerlijke uitvinding. Tuurlijk zijn er frustraties, maar over het algemeen gezien vind ik het allemaal best wel meevallen. Je hebt wel eens een whipe ja, maar met /y macro's kom je een heel eind moet ik zeggen. Als ik bijvoorbeeld op Yor'saj aangeef welke blob ze moeten pakken, dan gaat vervolgens 90% van de dps ook echt naar die blob. In de meeste normale raids geeft een raidleader ook aan welke blob je moet hebben, zo verschrikkelijk is dat nou ook weer niet.
Daarnaast is LFR uitermate geschikt voor het proberen van een nieuwe spec, build of rotation (voor de classes die nog 'echt' een rotation gebruiken). Als ik dit weekeind thuis ben ga ik eens subtlety proberen in LFR. Het testen van een nieuwe spec, build of rotation gaat stukken beter in LFR dan in een dungeon waar je een boss met 3 minuten neer hebt liggen:-)
Je hebt een minimum gear level nodig, net als voor alle instances die je vanaf 80 doet.Dopiej schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:23:
[...]
Lijkt mij inderdaad ook leuk om eens een LFR te doen (als ik 85 ben dan) maar kan je gelijk op 85 dat doen of beter eerst instances doen om gear te verzamelen?
Okej dankjeThysiej schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:29:
[...]
Je hebt een minimum gear level nodig, net als voor alle instances die je vanaf 80 doet.
Even uit mijn hoofd:
- normale cataclysm instances : ilvl 226
- heroic cataclysm instances : ilvl 329
- zandalari instances : ilvl 346
- Hour of Twilight instances : ilvl 353
- Looking For Raid : ilvl 372
Maar dit is ook allemaal te vinden op wowhead oid natuurlijk...
Goed bezig. Je zit nu ook op Aszune toch?Anoniem: 93248 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:37:
Gister maar een Paladin gerolled, mis aan de DK toch wel dat ik niet kan healen. (vind ik de leukste role in 5-mans) Ook het feit dat je op lvl55 begint kent niet alleen maar voordelen. Heb nu b.v. een groot deel van de Alliance begin content gemist, terwijl dat juist één van de redenen was om op een nieuwe server een alliance character aan te maken. Dus nu ben ik vol goede moed een pally aan het lvlen, mocht de holy pally niet bevallen (nooit gehad) dan neem ik wel een resto druid of disc priest; beidde hele leuke healing specs.
Was je nog online gisteren? Ik heb je niet gezien.Dopiej schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 07:53:
[...]
Nice gefeliciteerd!
Ja is tegenwoordig snel te doen xD
Weet nog wel dat iedereen vroeg om timed runs op CoT voor die drake xD
[ Voor 20% gewijzigd door EJSchuiteman op 30-05-2012 09:27 ]
Misschien is dat de redenJoeBravo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:04:
pluspunt: dezelfde avond ging spine hc neer.
Wel jammer dat ik vrijwillig benchte.
Dat is inderdaad jammer Joe, in Continuum zouden we graag gebruik maken van jouw kennis van de heroic contentJoeBravo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:04:
en toen was m'n horde guild van 2 raidteams terug naar 1.
problemen met de bezetting deed beid teams de handoek in de ring gooien voor de rest van deze expansion, om vervolgens beide restanten samen te voegen en met een iets te grote basis verder te gaan als 1 team.
Hebben nu een man of 16 voor de rest van de expansion, dus een kleiner risico op geen raid als iemand afwezig is om wat voor reden dan ook.
pluspunt: dezelfde avond ging spine hc neer.
Wel jammer dat ik vrijwillig benchte.
[ Voor 8% gewijzigd door Thysiej op 30-05-2012 09:39 ]
Klopt jaEJSchuiteman schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:19:
[...]
Goed bezig. Je zit nu ook op Aszune toch?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 93248 op 30-05-2012 09:41 ]
Ja maar was om 8u niet meer online.. Ging met paar collega's MW2 samen spelen via skypeEJSchuiteman schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:19:
[...]
Goed bezig. Je zit nu ook op Aszune toch?
[...]
Was je nog online gisteren? Ik heb je niet gezien.
Kan kloppen dat hun minder online zijn hoor wrsch. ook door D3 maar ik zal het proberen regelen dat je erbij kan. Zal vanavond na half 11 ook nog eens online komen danAnoniem: 93248 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:40:
[...]
Klopt ja
Ik heb Dopiej al aangemeld via RealID maar ik loop em al een week mis elke avondIk speel meestal pas wat later op de avond >10uur. Dopiej had me wel al twee andere namen gegeven binnen jullie guild maar die waren ook niet online. Misschien kun je je RealID dm'en, dan voeg ik je vanavond wel toe. Ben misschien al wat vroeger online vanavond.
Done!Anoniem: 93248 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:40:
[...]
Klopt ja
Ik heb Dopiej al aangemeld via RealID maar ik loop em al een week mis elke avondIk speel meestal pas wat later op de avond >10uur. (en soms in de pauze op men werk
) Dopiej had me wel al twee andere namen gegeven binnen jullie guild maar die waren ook niet online. Misschien kun je je RealID dm'en, dan voeg ik je vanavond wel toe. Ben misschien al wat vroeger online vanavond.
Wishper Mektheb / Bubblewrap / Tanki / Euphrati anders maar.DrFlash schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:30:
[...]
Misschien is dat de reden![]()
Ik heb ondertussen ook een char aangemaakt op bladefist, bij gebrek aan inspiratie wat voor class ik wou aanmaken heb ik maar random gedaan en ben uitgekomen op een dwarf shaman. Kon helaas mektheb niet online vinden dus moet nog maar even me irriteren aan alle ninja guild invites. Later nog maar es proberen
[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 30-05-2012 09:49 ]
Nice GZ !IntToStr schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:57:
Gisteren na een 4% wipe en een 2% wipe op madness als zo'n beetje last man standing madness toch neer
Geen wapens voor me, maar wel de mountM'n eerste draak!
Ik heb heroic geraid in de huidige content (al was het maar 2 clears) als er vragen zijn kan ik ze misschien wel beantwoorden.Thysiej schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:38:
[...]
Dat is inderdaad jammer Joe, in Continuum zouden we graag gebruik maken van jouw kennis van de heroic content
Vanavond eens inlezen in de mechanics van HC, het zou mooi zijn als ik mee kon:)
Verschrikkelijk! Dat Nederlands Engelse accent op TeamSpeak!Mektheb schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:19:
Dat is altijd mooi.
Helaas zijn ze bij ons nogal wel van hun eigen tactics vasthouden, wat goed en slecht kan zijn.
Maar verder ben ik uiterst tevreden hoe ze tot nu toe dingen doen.
En dat richting 4/8 gaan voor een "vrij simpele guild is al best een achievment ".
En ik spreek elke keer met een dubbele tong, omdat het ook niet helemaal mijn level van progressie is en waar ik altijd voor ga, maar de tijd om echt gelijk vanaf het begin heroic te gaan doen wanneer het kan en weer 3/4 avonden per week spelen, ga ik niet meer redden.
Zit er prima op me plek en de lui zijn ook prima om mee te spelen, en nu met wat meer nler's vermaak ik me alleen maar meer !
tja, door de nu grote groep en het feit dat ik bij Continuum een redelijk vaste plek heb, bench ik wat makkelijker vrijwillig. Maarja, dan kan dit het gevolg zijnThysiej schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:38:
[...]
Dat is inderdaad jammer Joe, in Continuum zouden we graag gebruik maken van jouw kennis van de heroic content
Vanavond eens inlezen in de mechanics van HC, het zou mooi zijn als ik mee kon:)
@DrFlash: vanavond is Mektheb waarschijnlijk wel online. Whisper anders even iemand in Continuum, er is vast wel iemand online die kan inviten
Anoniem: 460715
[ Voor 77% gewijzigd door jmxd op 30-05-2012 11:53 ]
ja, daar heb je gelijk in, self healing van Ret's/Dk's is gigantisch, maar enhance shaman's horen ook in dat rijtje.IntToStr schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:53:
Ik weet echt helemaal niets van pvp, maar is het niet ook ontzettend irritant als je tegen 3 ret paladins / dks komt te staan? Ze hebben dan wel geen dedicated healer, maar ze kunnen wel wat healen en ze slaan wel ontzettend hard lijkt me.
Dat verbaasde me al niet, ik zit al langere tijd een beetje te rotzooien met m'n hit rating, maar ik heb iets hoger aangehouden, nu is het me duidelijk dat het dus niet nodig is, ik was altijd bang dat dit te kostte ging van m'n damage omdat er ook rekening gehouden moest worden met spell-hit.Twylight schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:49:
rogue, holy paladin, enhance shaman is wel redelijk viable
wat betreft op/aanmerkingen, je zit over de hitcap voor pvp heen (hoeft maar 4% te zijn, en voor draenei eigenlijk maar 3% omdat je er 1% gratis bij krijgt) En die gem in je relic slaat natuurlijk nergens op
Je off-hand enchant moet je vervangen met een pyrium weapon chain en op je bracers zou ik 50 agility zetten ipv crit
[ Voor 16% gewijzigd door temp00 op 30-05-2012 12:50 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
4% stond ik van te kijken toen je dat zei, maar na een beetje zoeken blijkt het toch zo te zijn, nu wordt het maar eens tijd om die Hit een beetje naar beneden te krijgen.temp00 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:47:
Is het voor melee geen 5% hit en voor wizards 4%? Ik hou zelf nu op mn feral druid, waar ik overigens nog niet zo heel lang mee pvp, 5% aan namelijk.
(met ook de nodige spell pen overigens)
m'n allie shaman heeft een poosje bij jullie gezeten ja. daarna op Argent Dawn nog bij twee guilds en nu bij Mek op Bladefisthulkie schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:40:
@ Joe: Gz met jullie spine kill!
Bij ons is het daar nog niet van gekomen, maar nu ik weer terug ben van vakantie proberen we toch weer wat raids op te zetten. D3 is voor bijna alle raiders nu de focus... Een aantal beginnen er al wel genoeg van te krijgen, dus dat is voor WoW positief.
Speel je trouwens met je DK of met je shaman als main? Je hebt heel even bij ons gezeten toch?
Leuk, zo ieder zijn voorkeur toch? Ik heb nog een mage, warlock en priest als ranged dps; soms log ik er één, ter afwisseling. Toch moet ik zeggen dat melee dps mij over het algemeen beter bevalt. Al vond ik warlock ten tijde van WotLK erg leuk!JoeBravo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:47:
[...]
m'n allie shaman heeft een poosje bij jullie gezeten ja. daarna op Argent Dawn nog bij twee guilds en nu bij Mek op Bladefist
Maar ik zie m'n horde toon(s) nog altijd als m'n main, waarbij m'n dk m'n huidige raidingchar is daar. Maar zoals gezegd, ik ben melee dps nogal zat, maar heb geen viable toon om naar te switchen daar (405 ilvl dk vs 392 hunter en 386 shaman).
Dus om m'n ranged dps/healing needs te bevredigen raid ik met Mek z'n guild mee.
Als het goed is zit m'n lowbie paladin nog wel bij jullie, maar de kans dat ik die log is wel erg klein.
Kun je misschien iets over ervaringen op Argent Dawn vertellen? Het is een best drukke server als ik de realm population lijstjes moet geloven. Beetje normale AH? Regelmatig pugs op diverse raids?JoeBravo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:47:
[...]
m'n allie shaman heeft een poosje bij jullie gezeten ja. daarna op Argent Dawn nog bij twee guilds en nu bij Mek op Bladefist
Het is puur en alleen om de Legendary daggers te krijgenIntToStr schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:52:
[...]
Kun je misschien iets over ervaringen op Argent Dawn vertellen? Het is een best drukke server als ik de realm population lijstjes moet geloven. Beetje normale AH? Regelmatig pugs op diverse raids?
En blijkbaar gaat iedereen hier opeens naar Bladefist. Is dat puur om de guild van Mekhteb te pimpen of zijn er meer redenen om naar die realm te gaan?
[ Voor 8% gewijzigd door Thysiej op 30-05-2012 14:02 ]
1. rp server. en dat gebeurde nog best veel viel mij op. Dus daar moet je van houden.IntToStr schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:52:
[...]
Kun je misschien iets over ervaringen op Argent Dawn vertellen? Het is een best drukke server als ik de realm population lijstjes moet geloven. Beetje normale AH? Regelmatig pugs op diverse raids?
En blijkbaar gaat iedereen hier opeens naar Bladefist. Is dat puur om de guild van Mekhteb te pimpen of zijn er meer redenen om naar die realm te gaan?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Aah het is dus zo als je de beta speelt dat je straks weer helemaal overnieuw kan beginnenMektheb schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:20:
Haha ja, ik ga geen beta's meer spelen ik laat me verassen
.
Ik heb Cataclysm Beta gespeeld en helaas tot nu toe de hele exp geen piep aan vindt
Dus ik ga mezelf niet meer spoilen !, desondanks dan toch have fun !
Huh? Hangt er denk vanaf hoeveel keer je WoW op je account heb staan? Bij mij is WoW3 ook gewoon Cata
Ik kan kiezen tussen mijn account en WoW1 weet niet waarom ik mijn account moet kiezen in dat keuze schermpje..mrsar schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:44:
mkaydan weet ik het ook niet xD als ik mop beta opstart heb ik daar ook nog keuze menu voor wow2 of wow3,waarbij wow2 niet werkt (logisch)
ja is bij mij ook het geval aangezien ik ook cata beta heb gespeeldEJSchuiteman schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:01:
Toen ik de Cata beta had, moest ik ook kiezen uit twee accounts. Blijkbaar houden ze het zo gescheiden
bij mij dus niet.. WoW1 en mijn eigen account.. maar dat zal zijn omdat ik gehacked was en ik mijn e-mail heb moeten veranderen..EJSchuiteman schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:04:
Bij mij is die Cata beta [Wow1 of Wow2] sinds een paar weken weer weg
Eens... dan zou ik wel weer subben en naar een leuke realm verhuizenEJSchuiteman schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:10:
Ze zouden mogelijk moeten maken dat je per char eenmalig een transfer mag maken aan het einde van een expansion.
Mede doordat er zoveel mensen wegtrekken naar andere realms stoppen er mensen gewoon met spelen (en dus betalen). Het lijkt me dat ze dit tegen willen gaan.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
verbaasd me niks. Heb zelf nu zo'n 80 uur in D3 zitten ne merk dat het herhaaldelijk dezelfde content/quests begint te vervelen en me weer meer op WoW begin te richten.Oxigeon schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:21:
Ik moet eerlijk gezegt wel zeggen dat ik gisteren een kleine toename zag in SW om 12 uur savonds. Waar het normaal minimaal (1 a 2 man) was in de AH liepen er gisteren toch weer/nog tientallen rond. (server Darkspear)
Ja zit der bij mij ook een op werk die speelde dan geen WoW maar wel D3 en die heeft ook zoiets van 100u erop zitten en die heeft hem al opzij gelegd en is weer verder gegaan met freaking runescape -.-JoeBravo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:28:
[...]
verbaasd me niks. Heb zelf nu zo'n 80 uur in D3 zitten ne merk dat het herhaaldelijk dezelfde content/quests begint te vervelen en me weer meer op WoW begin te richten.
Gisteravond vond ik LFR+LFG interessanter dan D3, dat zegt me al wel genoeg
Dus ga je voor de 1290128491284 LFR zitten doen? Logica! Haha! Maar moet eerlijk bekennen dat ik nu op act 2 in Hell mode zit en het inderdaad een beetje begint te vervelen.. Was er nu nog maar leuke content in WoW watn als er iets is wat saai is is het DS en de huidige content wel!JoeBravo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:28:
[...]
verbaasd me niks. Heb zelf nu zo'n 80 uur in D3 zitten ne merk dat het herhaaldelijk dezelfde content/quests begint te vervelen en me weer meer op WoW begin te richten.
Gisteravond vond ik LFR+LFG interessanter dan D3, dat zegt me al wel genoeg
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ga pvpenhmr schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:31:
[...]
Dus ga je voor de 1290128491284 LFR zitten doen? Logica! Haha! Maar moet eerlijk bekennen dat ik nu op act 2 in Hell mode zit en het inderdaad een beetje begint te vervelen.. Was er nu nog maar leuke content in WoW watn als er iets is wat saai is is het DS en de huidige content wel!
Fully decked out in Cataclysmic gear maar geen leuke partners om door te stomen naar serieuze arena..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik zou persoonlijk ook geen arena doen xD vind de gewone BG's veel leuker..hmr schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:35:
[...]
Fully decked out in Cataclysmic gear maar geen leuke partners om door te stomen naar serieuze arena..
*zeurmode* het haalt het allemaal niet meer bij de enige echte pvp expansion TBC *zeurmode*Dopiej schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:39:
[...]
Ik zou persoonlijk ook geen arena doen xD vind de gewone BG's veel leuker..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hoezo je mag je mening toch gevenhmr schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:41:
[...]
*zeurmode* het haalt het allemaal niet meer bij de enige echte pvp expansion TBC *zeurmode*
Mwja... dan zou ik het liefst rbg's doen maar dat is ook alleen maar leuk met een echt team... misschien zeur ik ook wel teveel en moet ik gewoon echt pauze blijven houden tot MoP
Haha ja dan is het nog leuk - en noodzakelijk voor gear - maar na 8 85's gespeeld te hebben en door DS gehaald te hebben is de lol er wel af!Dopiej schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:42:
[...]
Hoezo je mag je mening toch geven
Ik ga denk ik als ik 85 ben is een paar keer de BG's induiken
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja dat kan ik snappenhmr schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:47:
[...]
Haha ja dan is het nog leuk - en noodzakelijk voor gear - maar na 8 85's gespeeld te hebben en door DS gehaald te hebben is de lol er wel af!
Haha, ik heb er nog geen 1 op level 85 en ben aan het hopen dat ik dat zsm haal. Wil wel eens meer van die harde gear gaan krijgen.Dopiej schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:51:
[...]
Ja dat kan ik snappenheb nog maar 1 op lvl 85 en daar speel ik niet mee xD die heb ik naar 85 geleveld en daarna hebk me sub stop gezet
nu weer opnieuw begonnen dus is het leuk allemaal..
Misschien eens kijken om een DK te starten en alleeen te levelen in BG's..
[ Voor 30% gewijzigd door EJSchuiteman op 30-05-2012 16:02 ]
Ik ga der niet aan beginnen om me hunter over te zetten.. zou ik eerst een faction change moeten doen + realm change das al 40 euro en ik weet toch niet meer hoe ik hem fatsoenlijk moet spelen enzo.. beetje zonde van het geld dan als je het mij vraagtEJSchuiteman schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:54:
Te vaak dezelfde content gaat gewoon vervelen. Dat is vrijwel overal mee.
Ikzelf ben nu nog hartstikke druk met mijn Druid om o.a. ook de oude content door te lopen, maar als ik daar klaar mee zou zijn dan bleef er voor mij ook vrij weinig over.
Voor MoP de Druid denk ik nog verplaatsen naar een andere realm. Helaas 20 euro verspillen. Verder ben ik helemaal uitgekeken op mijn Pally, deze misschien maar verwijderen voordat ik hier weer tijd aan ga besteden.
iets met marktwerking op de diverse realms, zeldzame/dure mats op een goedkope server kopen, en doormailen naar een server waar ze duur zijn...EJSchuiteman schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:30:
Je kan er nu gewoon mee spelen tochJe kunt alleen niks tussen je chars versturen etc.
Ook dat zou een welkome verbetering zijn. Ongeacht welke realm, faction je ook zit. Je kunt altijd items naar je eigen chars sturen (want waarom zouden ze dit niet willen?).
Daar heb je gelijk in, maar het is zo fijn als je weer eens een alt start je hier bags en gold heen kan sturenEelcoB schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:38:
[...]
iets met marktwerking op de diverse realms, zeldzame/dure mats op een goedkope server kopen, en doormailen naar een server waar ze duur zijn...
[ Voor 4% gewijzigd door EJSchuiteman op 30-05-2012 16:42 ]
Anoniem: 63072
[ Voor 6% gewijzigd door Exitium op 30-05-2012 23:28 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq