PascalvE schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:03:
Vandaag weer eens ingelogged, ik kreeg namelijk een scroll of resurrection van een vriend en heb daarmee mijn main character van een lege alliance server naar een volle horde server verplaatst.
Wat denk je: ik heb nog 90 silver over van de pakweg 15-20k gold die ik had, enkele van mijn epic items zijn verkocht (had volle raid gear toen ik stopte in December).
Dus ik open een ticket, zegt de GM doodleuk dat het mijn fout is want ik zou mijn account niet beveiligd hebben (ik ben potver 6 maanden gestopt met het spel, is het dan nog steeds mijn taak om de boel te 'bewaken'?). En aangezien het zo lang geleden is kan hij me niks teruggeven... Zeggen ze ook nog doodleuk: maar je hebt toch nog wat items dus kun je alles weer terugverdienen. Ja dag, wat een *** advies is dat zeg, ik heb er uren voor gewerkt en omdat zij de boel niet strakker kunnen beveiligen gaan ze me dit adviseren?
Anyway ook op mijn laatste tickets blijven ze dom hetzelfde soort antwoord geven, ze gaan niet eens meer in op mijn inhoud van de ticket. Blizzard's service was ooit beter... Ik kap er mee.
Sja, je pc zou wel een keylogger of iets in die geest gehad hebben.
En ja je kan ook een Authenticator gebruiken, en misschien heb je de verkeerde vragen gesteld op een niet juiste manier ?.
En wat hij zegt is ook geloel...ik heb ooit is een item weg gedaan waar ik 5 maanden later achter kwam en die kreeg ik ook netjes terug.
Secure van je PC ligt bij je zelf, van Servers enz bij hun..
Ik heb nog nooit dom antwoord gehad van een GM, ik heb er verschillende gehad en ingame gezien die kwamen helpen of even kwamen lachen.
Zoals jij ze beschrijft heb ik nog nooit gehoord, ook al geloof ik wel dat het waar is.
Vraag me af hoe jij iets naar hun gezegd heb.
En gear + gold = Peanuts.