Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb dus drie wow accounts aan me Batllenet account hangen,
1 account is active en er staat voor drie maanden game tijd op.
Nu wil ik dus een scroll of ressurection sturen naar een van me Frozen accounts,
Maar dut lukt maar niet.

Mail komt maar niet binnen, snap er helemaal niks meer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Dopiej & EJSchuiteman

Ik heb niet nog even met Eljie gesproken maar blijkbaar kwam ik niet betrouwbaar genoeg over :)
Ik heb beidde jullie character namen genoemd maar ze wil eerst van jullie horen of ik wel echt zuivere koffie ben :P

Dus dan weten jullie er in ieder geval vanaf wanneer ze er naar vraagt, heb haar gesproken op mijn char Dorpsfiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
ff 32 ulduar achievements gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Exitium schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:28:
Scroll of resurrection is best leuk, twee gratis lvl 80's erbij. :) Heb wel een ticket aan moeten maken om achter de gegevens van m'n tweede account te komen, maar dat is nog snel geregeld door Blizz. Zondag een ticket ingeschoten van een account waarvan ik de accountname (wel een benadering, niet exact), het wachtwoord en het emailadres (twee opties doorgemaild) niet wist, en ook niet welke characters er op zaten. Gelukkig wel op dezelfde adresgegevens als m'n standaardaccount, dus kreeg dinsdagavond een mailtje met excuses voor de late reactie (door de drukte rond Diablo en MoP) en dat de account aan m'n Battle.net gehangen was. Vond het nog erg snel, zeker omdat afgelopen maandag een feestdag was. Vervolgens dus m'n eigen Battle.net een SoR gestuurd en geaccepteerd, tweede level 80 en een mountje op m'n paladin. :P Alleen jammer dat ik de komende tijd niet veel aan spelen toe zal komen vanwege verbouwing en verhuizing. :)
Feestdag in Nederland ja :P

[ Voor 95% gewijzigd door jmxd op 31-05-2012 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 00:19:
@ Dopiej & EJSchuiteman

Ik heb niet nog even met Eljie gesproken maar blijkbaar kwam ik niet betrouwbaar genoeg over :)
Ik heb beidde jullie character namen genoemd maar ze wil eerst van jullie horen of ik wel echt zuivere koffie ben :P

Dus dan weten jullie er in ieder geval vanaf wanneer ze er naar vraagt, heb haar gesproken op mijn char Dorpsfiets.
Is goed zal vanavond der is aan der oren trekken op ventrillo :P

Heb trouwens zelf zo'n soort gesprekje ook met haar gehad hoor..
Toen heeft ze me ook wat vragen gesteld en volgens mij ook EJSchuiteman over mij
gevraagd maar weetk niet ckr..

[ Voor 14% gewijzigd door Dopiej op 31-05-2012 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:53
Sporten ging niet door gisteren, dus dit was zo'n beetje m'n enige kans tot een raid deze week. Zowaar hadden we een hoop guildies online om zelfs tot 2 raid groepen te komen. In de hoofdgroep hadden we alleen een pug healer mee. Als die healer nou af en toe op z'n knop zou duwen bij ultraxxion zouden we alles in 1x neer hebben gehad t/m warmaster in anderhalf uur. Voor ons is dat heel wat :) Helaas lijken mensen bij spine dat rollen maar niet te willen snappen.

Yor'shaj heb ik deze keer solo getanked. Dat ging eigenlijk prima en meteen een record kill met meer dan 1 minuut verschil. Morchok moet eigenlijk ook solo te doen zijn, al deden we het met 2 tanks, dus dan heb je alleen bij ultraxxion en warmaster 2 tanks nodig. Ook Zon'ozz, onze plaaggeest, ging in recordtempo neer.

En zowaar een upgrade gewonnen! Shoulders van Morchok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Dopiej schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 08:19:
[...]

Is goed zal vanavond der is aan der oren trekken op ventrillo :P

Heb trouwens zelf zo'n soort gesprekje ook met haar gehad hoor..
Toen heeft ze me ook wat vragen gesteld en volgens mij ook EJSchuiteman over mij
gevraagd maar weetk niet ckr..
Ja klopt. Ze willen niet jan en alleman in de guild >:)

Voor de afwisseling gister een Female Tauren Shaman aangemaakt. Juiste keus geweest want Mulgore is een leuke plek om te questen en alles is (nog) nieuw wat ook niet verkeerd is. In ongeveer twee uur naar level 10 gebracht.

Verder mijn Paladin en Priest op Freeze gezet. Alles wat ze bezitten (+ gold) naar Mage gestuurd en vanaf nu alleen bezig met Mage en Druid (+ Shaman voor even wat rust :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:18:
[...]

Ja klopt. Ze willen niet jan en alleman in de guild >:)

Voor de afwisseling gister een Female Tauren Shaman aangemaakt. Juiste keus geweest want Mulgore is een leuke plek om te questen en alles is (nog) nieuw wat ook niet verkeerd is. In ongeveer twee uur naar level 10 gebracht.

Verder mijn Paladin en Priest op Freeze gezet. Alles wat ze bezitten (+ gold) naar Mage gestuurd en vanaf nu alleen bezig met Mage en Druid (+ Shaman voor even wat rust :> )
Nee idd.. is ook wel logisch.. zo heb je wel volwassen guild ;)

Taurens <3 alle chars op bloodhoof die ik heb zijn taurens :P
Met of zonder boa gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:20:
[...]

Nee idd.. is ook wel logisch.. zo heb je wel volwassen guild ;)

Taurens <3 alle chars op bloodhoof die ik heb zijn taurens :P
Met of zonder boa gear?
Ja Tauren is nog enigszins acceptabel bij de Horde 8)7 Ik speel zonder boa gear en na een uur spelen in de guild Ninja turtles belandt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Interessant bericht. Geen reputations meer farmen dus in MoP :)
Head enchants are gone.

We decided that putting head enchants on the various faction vendors wasn't working well with our design intent for the factions. There is a lot of max-level quest content in MoP, much of it focused around the reputation with the new factions. I think it's really cool stuff -- worlds away from the old Argent Dawn scourge stone days.

In previous expansions, the head enchants on the faction vendors served to force players into that content. You couldn't even choose which reputation to pursue -- you had to pursue the one with your specific head enchant. Our design intent for MoP is to give players options in how to play, and the head enchant design wasn't compatible with that.

Once we decided to no longer offer new head enchants, we made the older ones non-functional or else players would feel like they had to go back to older content or be missing out on power. This way, helmets are just no longer enchantable and you'll have one less required step to get a piece of loot ready to wear.

Shoulder enchants can now be provided by scribes, so those still exist, but they are also not part of the faction reputation system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:22:
[...]

Ja Tauren is nog enigszins acceptabel bij de Horde 8)7 Ik speel zonder boa gear en na een uur spelen in de guild Ninja turtles belandt :P
Ja maar dat vind ik irritant..
Alsmaar op low level die random invites voor guilds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ja heb er verscheidene declined, maar Ninja Turtles kon ik niet weerstaan :p Ook nog maar level 9 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:42:
Ja heb er verscheidene declined, maar Ninja Turtles kon ik niet weerstaan :p Ook nog maar level 9 haha
Ik decline automatisch (of het moet lvl 25 guild zijn) dan heb je tenminste goeie Guildperks enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ja ik heb nu een 5% experience bonus. Vanaf guild level 11 of 12 is het 10% denk ik.
Ach het hoeft voor mij ook niet snel te gaan, het is een extra char die ik gebruik als ik het even zat ben op de 85's.

edit: kun je instellen dat je guilds lager dan level 25 auto declined?
Interessant bericht. Geen reputations meer farmen dus in MoP
Weer een hele goede verbetering :) Dat MoP moet wel de beste expansion ooit worden :)

[ Voor 8% gewijzigd door EJSchuiteman op 31-05-2012 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik heb nog een resto druid waar ik al een hele tijd niet meer mee speel (hele tijd as in Tier 11), is er nog iemand die een resto druid kan gebruiken (horde of alliance)? Gearen zal wel niet zo'n probleem zijn.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Reputations gaan we nog wel krijgen, maar ik vind het een goed idee om ervoor te zorgen dat het reputation farmen nu iets wordt wat je kunt doen omdat je het leuk vindt, of omdat je iets specifieks wilt hebben als reward, in plaat van iets opgelegd te gaan krijgen omdat je BiS enchants voor die slots nodig hebt.

Persoonlijk denk ik wel dat scribes nu de bonusprijs gaan krijgen, aangezien zij nu de aangewezen persoenen zijn om ons van schouder enchants te voorzien ... M'n scribe misschien toch eens naar mijn huidige server halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Iets zegt me inderdaad dat ze meer dan de ~60g gaan vragen die het me gisteren kostte om in deepholm een enchant op te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
detheavn schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:51:
Reputations gaan we nog wel krijgen, maar ik vind het een goed idee om ervoor te zorgen dat het reputation farmen nu iets wordt wat je kunt doen omdat je het leuk vindt, of omdat je iets specifieks wilt hebben als reward, in plaat van iets opgelegd te gaan krijgen omdat je BiS enchants voor die slots nodig hebt.

Persoonlijk denk ik wel dat scribes nu de bonusprijs gaan krijgen, aangezien zij nu de aangewezen persoenen zijn om ons van schouder enchants te voorzien ... M'n scribe misschien toch eens naar mijn huidige server halen :p
Heb nog nooit inscription gehad als profession.. Valt hier wat mee te verdienen?
En is dit makkelijk te levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:58:
[...]

Heb nog nooit inscription gehad als profession.. Valt hier wat mee te verdienen?
Is makkelijk te levelen als je Herbalism erbij neemt. Heb het op mijn Priest.
Heb er wel wat mee verdient maar niet extreem veel ofzo. Maar aan de andere kant heb ik me er niet echt goed in verdiept :) Naar max level gebracht en thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 12:32
Vandaag weer eens ingelogged, ik kreeg namelijk een scroll of resurrection van een vriend en heb daarmee mijn main character van een lege alliance server naar een volle horde server verplaatst.

Wat denk je: ik heb nog 90 silver over van de pakweg 15-20k gold die ik had, enkele van mijn epic items zijn verkocht (had volle raid gear toen ik stopte in December).

Dus ik open een ticket, zegt de GM doodleuk dat het mijn fout is want ik zou mijn account niet beveiligd hebben (ik ben potver 6 maanden gestopt met het spel, is het dan nog steeds mijn taak om de boel te 'bewaken'?). En aangezien het zo lang geleden is kan hij me niks teruggeven... Zeggen ze ook nog doodleuk: maar je hebt toch nog wat items dus kun je alles weer terugverdienen. Ja dag, wat een *** advies is dat zeg, ik heb er uren voor gewerkt en omdat zij de boel niet strakker kunnen beveiligen gaan ze me dit adviseren?

Anyway ook op mijn laatste tickets blijven ze dom hetzelfde soort antwoord geven, ze gaan niet eens meer in op mijn inhoud van de ticket. Blizzard's service was ooit beter... Ik kap er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Dopiej schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:58:
[...]

Ik denk persoonlijk niet echt dat inscription nu iets is waarmee te verdienen valt, maar in MoP wel weer (nieuwe chars, dus ook weer glyphs nodig).
En alle professions zijn makkelijk te levelen, als je er veel gold tegenaan gooit ;). Ik zou het persoonlijk levelen samen met herbalism.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PascalvE schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:03:
Vandaag weer eens ingelogged, ik kreeg namelijk een scroll of resurrection van een vriend en heb daarmee mijn main character van een lege alliance server naar een volle horde server verplaatst.

Wat denk je: ik heb nog 90 silver over van de pakweg 15-20k gold die ik had, enkele van mijn epic items zijn verkocht (had volle raid gear toen ik stopte in December).

Dus ik open een ticket, zegt de GM doodleuk dat het mijn fout is want ik zou mijn account niet beveiligd hebben (ik ben potver 6 maanden gestopt met het spel, is het dan nog steeds mijn taak om de boel te 'bewaken'?). En aangezien het zo lang geleden is kan hij me niks teruggeven... Zeggen ze ook nog doodleuk: maar je hebt toch nog wat items dus kun je alles weer terugverdienen. Ja dag, wat een *** advies is dat zeg, ik heb er uren voor gewerkt en omdat zij de boel niet strakker kunnen beveiligen gaan ze me dit adviseren?

Anyway ook op mijn laatste tickets blijven ze dom hetzelfde soort antwoord geven, ze gaan niet eens meer in op mijn inhoud van de ticket. Blizzard's service was ooit beter... Ik kap er mee.
Sja, je pc zou wel een keylogger of iets in die geest gehad hebben.

En ja je kan ook een Authenticator gebruiken, en misschien heb je de verkeerde vragen gesteld op een niet juiste manier ?.
En wat hij zegt is ook geloel...ik heb ooit is een item weg gedaan waar ik 5 maanden later achter kwam en die kreeg ik ook netjes terug.
Secure van je PC ligt bij je zelf, van Servers enz bij hun..

Ik heb nog nooit dom antwoord gehad van een GM, ik heb er verschillende gehad en ingame gezien die kwamen helpen of even kwamen lachen.
Zoals jij ze beschrijft heb ik nog nooit gehoord, ook al geloof ik wel dat het waar is.
Vraag me af hoe jij iets naar hun gezegd heb.

En gear + gold = Peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Hetgeen mij het meeste verbaasd is dat ze de head-enchants gewoon eruit halen, zonder het te hebben over wat ervoor in de plaats komt.

Ik mag aannemen dat de gear dan wel gebuffed wordt met de desbetreffende stats die je anders van de enchants zou krijgen, maar dit zal wel weer niet...

@PascalvE: da's wel balen zeg...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 09:09
Als je problemen hebt met de gm, kun je contact opnemen met een ander team (http://eu.battle.net/supp...decision-of-a-game-master).

Wat betreft het verliezen van jouw spullen: voor dit soort zaken heeft blizzard een waslijst aan informatie, maar daarvoor moet je zelf ook wat inzet tonen. Begin eens met https://eu.battle.net/account/support/account-recovery.html - natuurlijk nadat je zelf alles hebt gedaan om er zeker van te zijn dat jouw pc niet besmet is met een keylogger, virus, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ze hebben toch zo'n nieuwe service in het leven geroepen om je items terug te brengen ingame? http://eu.battle.net/supp...attlenet-item-restoration

En van dat gold is dan wel kut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Mektheb schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:14:
20k is echt zo gemaakt als je slackt maak je dat in een weekje.
Jij misschien ;)
Ik zit na drie maand op 11k :+

[ Voor 8% gewijzigd door EJSchuiteman op 31-05-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Mektheb schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:10:
[...]

Sja, je pc zou wel een keylogger of iets in die geest gehad hebben.

En ja je kan ook een Authenticator gebruiken, en misschien heb je de verkeerde vragen gesteld op een niet juiste manier ?.
En wat hij zegt is ook geloel...ik heb ooit is een item weg gedaan waar ik 5 maanden later achter kwam en die kreeg ik ook netjes terug.
Secure van je PC ligt bij je zelf, van Servers enz bij hun..

Ik heb nog nooit dom antwoord gehad van een GM, ik heb er verschillende gehad en ingame gezien die kwamen helpen of even kwamen lachen.
Zoals jij ze beschrijft heb ik nog nooit gehoord, ook al geloof ik wel dat het waar is.
Vraag me af hoe jij iets naar hun gezegd heb.

En gear + gold = Peanuts.
Vraag me dat ook af.. Ik heb ook al een aantal tickets gemaakt omdat ik gehacked was en spullen kwijt was..
Authenticater via mijn gsm heb ik erop staan.
Nog nooit domme antwoorden gehad van GM's inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:35:
Interessant bericht. Geen reputations meer farmen dus in MoP :)

[...]
Geen reputations farmen voor je head enchant. Voor overige dingen moet je nog steeds gaan rep farmen. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Zeror schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:21:
[...]

Geen reputations farmen voor je head enchant. Voor overige dingen moet je nog steeds gaan rep farmen. :)
Ook de schouder enchants gaan eruit rep wise, die gaan naar de scribes als ik het goed begreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Zouden de head enchants zoals de leg enchants gaan dan?

Agi bij leatherworking
Int bij tailors
strenght/tank bij blacksmiths

Dat lijkt mij eerlijk gezegd wel een goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Nog holy paladins of resto shamans die zin hebben om 2 avonden in de week de Cata cotent te farmen en voor te bereiden voor MoP? 18+ is een must, DM me ajb voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 12:32
Thanks voor de feedback, en ik was zeker niet onaardig tegen de GM's, in het begin gewoon netjes gevraagd wat de mogelijkheden zijn, maar als ze dan met dergelijke adviezen komen ga ik wel beginnen over: na 6 jaar wow zo'n service, dan kap ik er mee (nog niet echt onaardig imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik snap het niet, een vriend van me ze accoutn was ook gehackt, moest hij hun bellen enz enz.
Gingen ze vragen over ze paspoort en al die ongein, toen heeft hij ze ook duidelijk verteld dat hij dat niet van plan was.
Maar zijn account wel weer vrij gegeven moest worden want hij had er immers XXXX voor betaald etc etc.
En toen hebben ze het ook gewoon weer vrij gegeven met een passreset en toen heeft hij een authenticator gekocht.

Dus ik snap niet waarom ze jouw niet kunnen helpen..
Ik zou is een Forum bericht maken op de Technical sectie en kijken of een andere "GM" je wel kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PascalvE schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:32:
Thanks voor de feedback, en ik was zeker niet onaardig tegen de GM's, in het begin gewoon netjes gevraagd wat de mogelijkheden zijn, maar als ze dan met dergelijke adviezen komen ga ik wel beginnen over: na 6 jaar wow zo'n service, dan kap ik er mee (nog niet echt onaardig imo).
Voor krappe 10 euro heb je je account altijd beveiligd, ik heb jaren geleden berg van die dingen gekocht, je hele battle.net blijft netjes beveiligt ook al speel je geen van de b.net spellen.

Maar gezien de SoR aardig succes is, zullen de GM's daar hun handen al vol aan hebben, waar ongetwijfeld genoeg 'hacked' accounts tussen zitten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
SinergyX schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:37:
[...]

Voor krappe 10 euro heb je je account altijd beveiligd, ik heb jaren geleden berg van die dingen gekocht, je hele battle.net blijft netjes beveiligt ook al speel je geen van de b.net spellen.

Maar gezien de SoR aardig succes is, zullen de GM's daar hun handen al vol aan hebben, waar ongetwijfeld genoeg 'hacked' accounts tussen zitten.
10 euro? Ik gratis..
Je kan als je smartphone hebt de Authenticator op je gsm zetten..
Werkt gewoon als een trein..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:47:
[...]

10 euro? Ik gratis..
Hier ook sinds een aantal weken. Als je veel tijd in het spel hebt zitten is het eigenlijk een must.
Wel kut als je je tel beneden hebt liggen als je even in wilt loggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
EJSchuiteman schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:49:
[...]

Hier ook sinds een aantal weken. Als je veel tijd in het spel hebt zitten is het eigenlijk een must.
Gelukkig zorgen de standaard instellingen er ook voor dat je niet elke keer je authenticator code in hoeft te vullen. Dus die 1 of 2 keer per week dat je verplicht bent naar je telefoon te graaien stellen dan ook niet veel voor :)

Ik snap het hele issue niet waarom er nog steeds mensen zijn die gewoon geen authenticator installeren of kopen. Ik vind dat je Blizzard, welke al heel wat veranderd heeft qua account security sinds vanilla, niet iets moet gaan lopen verwijten als je zelf geen moeite steekt in het secure houden van je account.

Maar goed, dat is misschien weer een andere discussie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dopiej schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:47:
10 euro? Ik gratis..
In die tijd hadden ze dat nog niet en ze hebben geen WP ondersteuning (zover ik weet). :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik zag gisteren toch echt nog "Available on Zune® for Windows Phone 7 devices" staan.

Maar goed, ik weet niet hoeveel mensen er nog < WP7 draaien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:49:
[...]

Nja dat is dan alleen als je op battle.net site wilt..
Ik moet maar 1x in de week dat doen als ik in WoW zelf inlog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
detheavn schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:54:
[...]

Gelukkig zorgen de standaard instellingen er ook voor dat je niet elke keer je authenticator code in hoeft te vullen. Dus die 1 of 2 keer per week dat je verplicht bent naar je telefoon te graaien stellen dan ook niet veel voor :)

Ik snap het hele issue niet waarom er nog steeds mensen zijn die gewoon geen authenticator installeren of kopen. Ik vind dat je Blizzard, welke al heel wat veranderd heeft qua account security sinds vanilla, niet iets moet gaan lopen verwijten als je zelf geen moeite steekt in het secure houden van je account.

Maar goed, dat is misschien weer een andere discussie :p
Welke standaardinstellingen? Ik moet hem er elke keer bij pakken. Zowel op de site als ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
SinergyX schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:57:
[...]
In die tijd hadden ze dat nog niet en ze hebben geen WP ondersteuning (zover ik weet). :P
De authenticator is er sinds wrath, dus dat is al zeker 4 jaar. Op dit moment hebben ze de hardware authenticator (10euro geloof ik) daarnaast de mobile authenticator:

For the iPhone® and iPod® touch
Also available on Google Play™
Available on BlackBerry® App World™
Available on Zune® for Windows Phone 7 devices

Maw, voor zo'n beetje elke smartphone.

En ze hebben zelfs voor de mensen met een dumbphone of huistelefoon de mogelijkheid om te bellen naar een gratis nummer om je te authenticeren.

De laatste 2 opties (mobile en dial) zijn gratis. absoluut geen reden om het niet te doen dus. en de authenticator koppeld aan je battle.net account dus al je accounts en spellen van blizzard zijn beschermd.

ik heb de authenticator overigens ook voor swtor.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
EJSchuiteman schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:05:
[...]

Welke standaardinstellingen? Ik moet hem er elke keer bij pakken. Zowel op de site als ingame.
Zoals van: http://us.battle.net/supp...bile-authenticator-faq#q4
Why didn't I get an Authenticator prompt this time?
The authenticator system will now intelligently track your login locations. If you are logging in consistently from the same location, you may not be asked for an authenticator code. This change was made to make the authenticator process less intrusive when we are sure you are the person logging in to your account.

If you'd prefer this prompt at every login, there is now a check-box to enable this feature. Log into Account Management and choose Security Options from the top links. The next page for an account with an active authenticator is Manage Security Options, and you'll see Active: with a picture of your authenticator. The checkbox to enable this feature is directly under Remove Authenticator.
Deze staat sinds implementatie default zo ingesteld dat je je authenticator niet elke keer nodig hebt. Kan zijn dat jij 'm toevallig wel zelf aangezet hebt. Zo heb je bij het inloggen in het spel niet elke keer je authenticator nodig, maar wel elke keer als je bij B.net in wilt loggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:04:
Ik zag gisteren toch echt nog "Available on Zune® for Windows Phone 7 devices" staan.

Maar goed, ik weet niet hoeveel mensen er nog < WP7 draaien ...
hebben/hadden door elkaar gehaald :X (ze hadden nog geen support voor WP, 4 jaar geleden bestond WP nog niet :P).

Maar zoals DrFlash zegt, er is eigenlijk geen reden meer om geen iets van authenticator op je B.net account te hebben, zelfs als je niet meer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Tx! Ben net al ingelogd om eens te kijken en er staat inderdaad een vinkje dat er elke keer om gevraagd moet worden.

Zal deze wel eens uitzetten dan omdat 'ik' altijd van dezelfde plek inlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
@head enchants: volgens de blue post vervallen ze volledig. Ik heb echter wat gear van MoP gezien en je hoeft echt niet te klagen over die paar tientallen punten voor je stats. Cata gear gaat echt in no time waardeloos zijn. De inflatie is namelijk weer hard toegeslagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:12:
Tx! Ben net al ingelogd om eens te kijken en er staat inderdaad een vinkje dat er elke keer om gevraagd moet worden.

Zal deze wel eens uitzetten dan omdat 'ik' altijd van dezelfde plek inlog.
Weet niet eens meer hoe ik dat heb gedaan xD..
Heb dat 1,5 jaar geleden aangeschaft ofzo en toen ik nu weer terug met
WoW ben gegonnen moest ik dat 1x in de week invoeren als ik inlogde op WoW..

Same here.. Ik log ook alleen in op dezelfde plek (Thuis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Na alle screenshots en info die je op allerlei sites zoals mmo-champion tegenkomt heb ik nu toch wel echt zin in MoP. Ik neem aan dat ze niet releasen in juli/augustus en dat het in september live komt. Laat ik nou net dan op vakantie gaan. Ach, met cataclysm ben ik met 2 jaar achterstand begonnen, dus dan moet dit ook wel lukken met 2 weken achterstand als het echt rond die tijd uit komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik gok op augustus eerlijk gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
IntToStr schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:45:
Na alle screenshots en info die je op allerlei sites zoals mmo-champion tegenkomt heb ik nu toch wel echt zin in MoP. Ik neem aan dat ze niet releasen in juli/augustus en dat het in september live komt. Laat ik nou net dan op vakantie gaan. Ach, met cataclysm ben ik met 2 jaar achterstand begonnen, dus dan moet dit ook wel lukken met 2 weken achterstand als het echt rond die tijd uit komt :D
Augustus zou mooi zijn :)
Ik vertrek over maandje juist al xD
van 1 juli tot 22 juli op vakantie..
Daarna werk ik wel hele dagen maar kan ik in ieder geval 's avonds spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Kan ook niet wachten..
Na de filmpjes en screenshots..
En het lezen van hoe het gaat worden :D

@ IntToStr

maakt toch eigenlijk niet uit dat je "achterstand" oploopt..
Tegen de tijd dat je dan mee kan met die anderen kan je slackend mee
lopen door raids en gratis gear halen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik heb eigenlijk altijd al September gedacht. Weet niet precies waarom, gewoon een 'gut feeling' zal ik maar zeggen :p

Kan mij iig niet snel genoeg komen.... ook al speel ik totaal niet meer op de Beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ik ga voor eind Augustus, begin September!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Halverwege september komt me wel goed uit, laat het dan maar komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb op mijn battlenet account staan dat ik de public realm test van Mists of Pandaria kan downloaden de Beta versie... Houd dit in dat ik ook daadwerkelijk de Beta kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al ben maar heel even online geweest vandaag heb ik toch wel wat leuks kunnen binnenhalen. Een nieuwe transmoset stond al een tijdje op de planning. Vandaag de eerste 2 van de 3 giantstalker armor binnengehaald voor mijn transmoset.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ben gelukkig bijna 67 dan nog 1 level en op naar Northrend :D
Ff vraagje, hoe kom ik in Northrend vanaf Alliance kant.. aangezien ik nog nooit alliance hoog heb gespeeld :P
Morgenochtend is vriendin toch gaan werken dus kan ik spelen hopelijk dan de 68 aantikken.

@ EJSchuiteman
Nog bedankt voor het helpen met de ring of blood quest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:36

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 07:57:
Ff vraagje, hoe kom ik in Northrend vanaf Alliance kant.. aangezien ik nog nooit alliance hoog heb gespeeld :P
Morgenochtend is vriendin toch gaan werken dus kan ik spelen hopelijk dan de 68 aantikken.

@ EJSchuiteman
Ik geloof dat we op dezelfde hoogte zitten :). Ik moet nog een blokje of 8 dan zit ik ook op 67. Dan ook naar de 68 en dan vertrek ik ook naar Northrend. Daar door tot level 80 en dan moet ik zo langzamerhand toch maar een Cataclysm gaan aanschaffen. Maar ik heb zoon idee eer dat ik level 80 ben we weer een jaar of 2 verder zijn :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 07:57:
Met de boot vanuit Stormwind (laatste steiger).
@ EJSchuiteman
Geen probleem ;)

[ Voor 11% gewijzigd door EJSchuiteman op 01-06-2012 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:06:
[...]

Ik geloof dat we op dezelfde hoogte zitten :). Ik moet nog een blokje of 8 dan zit ik ook op 67. Dan ook naar de 68 en dan vertrek ik ook naar Northrend. Daar door tot level 80 en dan moet ik zo langzamerhand toch maar een Cataclysm gaan aanschaffen. Maar ik heb zoon idee eer dat ik level 80 ben we weer een jaar of 2 verder zijn :P
Haha ja als je naar de 85 wil moet je cata aanschaffen ja..
Mwa valt best mee hoor.. als je gewoon blijft questen gaat het wel redelijk vlot hoor..
Daarom doe ik ook weinig instances.. alleen als ik questen even beu ben..
Met questen gaat levelen veel sneller IMO..

@ EJSchuiteman

Oke thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ze hebben nu tot level 70 generfed toch? Ach die 10 levels in Northrend zijn ook wel te doen.
Zitten erg leuke gebieden tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

EJSchuiteman schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:12:
Ze hebben nu tot level 70 generfed toch? Ach die 10 levels in Northrend zijn ook wel te doen.
Zitten erg leuke gebieden tussen :)
En de rewards zullen wel wat hoger zijn lijkt me. Jammer vind ik alleen dat als je als level 68 direct naar Northrend gaat je direct lastige tegenstanders krijgt en het daardoor misschien wat langzamer gaat. Maar je krijgt wel weer meer xp per monster. Dat dan weer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ja je gear gaat er weer stukken op vooruit. Ik ben benieuwd wat het verschil straks zal zijn in MoP :p

Ik zou direct die overstap maken als het kan. Mobs killen gaat in het begin misschien iets langzamer, maar de xp en gear die je er voor terug krijgt maken het meer dan goed.

Weet iemand of de achievement van de mounts (50, 100 stuks) straks ook meta zijn? Is dit al te zien in de beta van MoP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:19:
[...]

En de rewards zullen wel wat hoger zijn lijkt me. Jammer vind ik alleen dat als je als level 68 direct naar Northrend gaat je direct lastige tegenstanders krijgt en het daardoor misschien wat langzamer gaat. Maar je krijgt wel weer meer xp per monster. Dat dan weer wel
Nja valt opzich best mee hoor.. Zal ongeveer hetzelfde zijn als van kalimdor/eastern kingdoms naar Outland..
Je bent iets langer bezig maar dat weegt niet af op die 2 levels die je extra zou doen in Outlands..
1. Je verdient er meer gold mee (mob loot, quest rewards, trash items aan vendor verkopen)
2. Je verdient meer xp (mobs killen, quest rewards)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of als je het nog niet vertrouwd een paar dungeons pakken om 69-70 te worden. Heb je een iets makkelijkere start als je in Northrend begint.

Zat gister nog even mijn alts te checken en ik heb op mijn Priest pas 259 quests complete (en die is nu lvl81 :P) Dungeons healen ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:41:
Of als je het nog niet vertrouwd een paar dungeons pakken om 69-70 te worden. Heb je een iets makkelijkere start als je in Northrend begint.

Zat gister nog even mijn alts te checken en ik heb op mijn Priest pas 259 quests complete (en die is nu lvl81 :P) Dungeons healen ftw!
Lol die is wel nice :)
Hopelijk dat morgen Eljie online is dat je invite kan krijgen..
Heb je nog gekeken of het mogelijk is die te krijgen als je offline bent?
Displayss zal em niet worden die is aan de D3 zei EJSchuiteman..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:27
Sowieso zijn de upgrades enorm als je naar Northrend gaat. De eerste paar quests zullen misschien wat vervelend zijn, maar daarna werken die upgrades die je krijgt zo goed mee. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Bartjeh schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:51:
Sowieso zijn de upgrades enorm als je naar Northrend gaat. De eerste paar quests zullen misschien wat vervelend zijn, maar daarna werken die upgrades die je krijgt zo goed mee. :p
Ja daarom.. Had hetzelfde toen ik in Outlands kwam (ook omdat ik heirlooms gewend was met levelen)
Ben al meer dood gegaan door teveel mobs pullen dan dat ik dood ben gegaan tijdens levelen met Heirlooms..

Maar je krijgt er zeker genoeg voor terug.. de upgrades zijn super goed. Er komt zeker 25% van je stats bij op de items..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dan ga ik het nog eventjes afmaken in Nagrand en dan op naar Northrend. Is er ergens een portal naar Northrend toe of moet ik die via een boot doen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet de boot pakken :) (stormwind of orgrimmar)

@Dopiej; Offline guild invites zijn helaas niet mogelijk :(. Waarschijnlijk uit angst voor guild invite spammers :p
Maar ik ben vast nog wel online dit weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Oxigeon schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:17:
Dan ga ik het nog eventjes afmaken in Nagrand en dan op naar Northrend. Is er ergens een portal naar Northrend toe of moet ik die via een boot doen ofzo?
Als je Alliance speelt kan je boot vanuit stormwind nemen naar Borean Tundra of boot vanuit Wetlands(?) naar Howling Fjord.

Voor Horde zappelin vanuit Org naar Borean Tundra, hoe je in Howling Fjord komt weet ik niet meer :P

(Tevens gaat mijn voorkeur uit naar Borean Tundra voor questen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was Howling Fjord niet met de zepp vanuit UC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 18:00
Bartjeh schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:22:
[...]

Als je Alliance speelt kan je boot vanuit stormwind nemen naar Borean Tundra of boot vanuit Wetlands(?) naar Howling Fjord.

Voor Horde zappelin vanuit Org naar Borean Tundra, hoe je in Howling Fjord komt weet ik niet meer :P

Ik heb Howling Fjord altijd een van de mooist ontworpen regio's gevonden in WoW, die en Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bartjeh schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:22:
[...]

Dankje, heb alleen nog 1 klein vraagje. Bij de boten vind ik nergens een bord waar welke boot naartoe gaat. Als je de boot ziet kun je wel ongeveer afleiden waar hij heen gaat lijkt me (de paarse lijkt op een elvenboot en gaat naar elvenland :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetah
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-07 12:20
Oxigeon schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:24:
[...]

Dankje, heb alleen nog 1 klein vraagje. Bij de boten vind ik nergens een bord waar welke boot naartoe gaat. Als je de boot ziet kun je wel ongeveer afleiden waar hij heen gaat lijkt me (de paarse lijkt op een elvenboot en gaat naar elvenland :P)
Staat er niet een NPC bij elke boot die je eoa aanwijzing geeft waar de boot heen gaat wanneer je hem aanklikt?

"The plug thing! It's not plugged!!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Ik ben zelf een groter fan van Howling Fjord. In ieder geval het eerste deel… Maar Boring Tundra gaat inderdaad ook altijd redelijk vlot.

Gister voor elkaar gekregen om weer eens een raid te doen. Was nog best een goede ook! 8 guildies, maar geen tanks online. Mijn friendslist deed wonderen! Helaas geen NLers maar een oude guildie op zn 390 ilevel tank/ 380 ilevel 'dps' warrior en een druid tankje van een andere maat. Die had wel een itemlevel van rond de 397."

Het resultaat was 6/8 HC. Vooral schip was leuk, die had ik zelf namelijk nog niet neer gekregen ivm mijn vakantie! Geen loot, maar wel een instance die klaar staat voor wat Spine progress… Ik moet wel zeggen dat de 20% nerf dingen wel echt makkelijker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Staat inderdaad of een NPC of een bord of iets dergelijks. Maar in Stormwind is het de meest noordelijke pier. Vanaf dezelfde pier vertrekt de boot naar Vash'ir maar die zie je pas nadat je de quest krijgt, dus daar hoef jij je niet druk om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Oxigeon schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:24:
[...]

Bij de boot naar elvenland staat een grote elven poort bij de dock, niet te missen ;)
De boten naar northrend zijn van die raderboten.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Blitzdoctor schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:21:
[...]

Bij de boot naar elvenland staat een grote elven poort bij de dock, niet te missen ;)
De boten naar northrend zijn van die raderboten.
nou hopelijk kan ik morgen een van die radarboten nemen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
En we zijn aangekomen in outland..

Questen hier vind ik veel leuker dan de nieuwe 1-60 :P

Heb een beetje een gemengd gevoel bij de nieuwe questen. Dat "3 questen halen , in leveren , 3 nieuwe krijgen , inleveren , 10 meter verder nieuwe questen krijgen systeem" bevalt me niet zo.. Levelen ging ook veel te snel naar mijn gevoel..

Had 1 dag played en was level 58.. Bijna geen dungeons gedaan (questen is sneller levelen , blijf ik bij xD), geen pvp , wel professions wat bijgehouden..

Nu weer fijn 25 questen verzamelen en tegelijk ingeven, jaa ik ben raar op dat gebied ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
PietjeP89 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:02:
En we zijn aangekomen in outland..

Questen hier vind ik veel leuker dan de nieuwe 1-60 :P

Heb een beetje een gemengd gevoel bij de nieuwe questen. Dat "3 questen halen , in leveren , 3 nieuwe krijgen , inleveren , 10 meter verder nieuwe questen krijgen systeem" bevalt me niet zo.. Levelen ging ook veel te snel naar mijn gevoel..

Had 1 dag played en was level 58.. Bijna geen dungeons gedaan (questen is sneller levelen , blijf ik bij xD), geen pvp , wel professions wat bijgehouden..

Nu weer fijn 25 questen verzamelen en tegelijk ingeven, jaa ik ben raar op dat gebied ^^
Valt best mee hoor.. Ik doe dat ook altijd..
Liefst gewoon 10+ quest opnemen en allemaal completen en dan inleveren..
Heb het eergisteren in Nagrand gedaan toen had ik 18 quests.. gelijk 1,75 lvl omhoog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Levelen in Outlands gaat altijd te traag, het is zo'n enorm gat geworden dat ze van mij je gewoon van 58 instant 68 mogen maken :P Ik heb nog 1 character daar, doe enkel dungeons, inmiddels 1 bub van 66. Niet supersnel, maar Outlands mag van mij gesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
SinergyX schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:05:
Levelen in Outlands gaat altijd te traag, het is zo'n enorm gat geworden dat ze van mij je gewoon van 58 instant 68 mogen maken :P Ik heb nog 1 character daar, doe enkel dungeons, inmiddels 1 bub van 66. Niet supersnel, maar Outlands mag van mij gesloten worden.
vind ik best meevallen hoor..
Is gewoon omdat je meer quests moet doen omdat je meer
xp moet halen..
Ik vind Nagrand leuk maar de rest niet zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Het probleem is gewoon dat die zones te leeg zijn :P Dat is het enige wat ik echt mis bij levelen, je komt nooit is andere mensen tegen (of puur toeval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Bartjeh schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:10:
[...]

Het probleem is gewoon dat die zones te leeg zijn :P Dat is het enige wat ik echt mis bij levelen, je komt nooit is andere mensen tegen (of puur toeval).
Nja aan de andere kant ook weer goed.. Het is frustrerend als ze een quest mob voor je neus killen zodat jij weer kan wachten tot ie respawned toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Eerder was het wel makkelijker als er meerdere mensen in een zone aanwezig waren. Toen had je nog redelijk wat groep quests.

Tegenwoordig is vrijwel alles solo te doen en is het frustrerend als een ander dan net jouw mob killed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:18:
Eerder was het wel makkelijker als er meerdere mensen in een zone aanwezig waren. Toen had je nog redelijk wat groep quests.

Tegenwoordig is vrijwel alles solo te doen en is het frustrerend als een ander dan net jouw mob killed >:)
leuke achiev gisteren trouwens he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartjeh schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:10:
Ik zit op Lightning's blade, waar elke zone leeg is. Daar ben ik wel aan gewend inmiddels, al heeft het voordelen voor je profession training en rare mobs, nooit een 'ninja' node tegengekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Welke van de twee, die krokodil of mijn vendor mount :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:21:
Welke van de twee, die krokodil of mijn vendor mount :)
die medium rare :P
Ja en je mount natuurlijk ook xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Outland is cool, een van de beste expansions van WoW, de regio's zijn mooi balanced en de mobs zijn cool.
Gewoon questen aan elkaar knopen en je gaat er als een speer vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lyca schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:47:
Outland is cool, een van de beste expansions van WoW, de regio's zijn mooi balanced en de mobs zijn cool.
Gewoon questen aan elkaar knopen en je gaat er als een speer vandoor
Blijft een persoonlijke mening, genoeg die Vanilla de beste vinden, andere juist weer LK.
Ik heb zelf de zones te vaak, teveel gezien, dus ik blijf fijn bij de random dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 10:18
Kan je Catalysm digitaal van Battle.net af trekken?
Gister even gehaald en de code al ingelost, echter zit de hoes en cd nog bij me vriendin in de tas..
Heb even zitten kijken maar niet veel verder gekomen eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cataclysm zit toch standaard al in je client?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
SinergyX schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:53:
[...]

Blijft een persoonlijke mening, genoeg die Vanilla de beste vinden, andere juist weer LK.
Ik heb zelf de zones te vaak, teveel gezien, dus ik blijf fijn bij de random dungeons.
Vanilla is de beste inderdaad, ik genoot in vanilla het meest van het spel.
Outland vond ik dan de beste expension pack

Blizzard zou het level process oftewel moeten inkorten oftewel iets meer "Challenge" maken.
Ik weet niet of nieuwe WoW spelers echt wel doorzetten tot 85, omdat het geheel wel wat saai is. Maar outland valt goed mee omdat de quest beetje beter waren gemaakt,nu ik heb 1-60 niet meer gedaan sinds cataclysm want er is heel wat veranderd dat wel.

Ik was vroeger blij dat ik Outland raakte want 58-60 had je op 2 uurtjes en dan de rest ging ook vlotjes omdat de quest hubs echte hubs waren.

Nagrand was farmville met dien kill quests daar haalde je een level en nog genoeg tot bijna je volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
maikel_rox schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:58:
Kan je Catalysm digitaal van Battle.net af trekken?
Gister even gehaald en de code al ingelost, echter zit de hoes en cd nog bij me vriendin in de tas..
Heb even zitten kijken maar niet veel verder gekomen eigenlijk!
Als je de gehele client van WoW afhaald zit alles daar normaal bij, je kan specifiek zeggen welke delen je wilt en welke delen je niet wilt. Je account moet wel al Cataclysm gemaakt zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind lvlen door questen wel het leukst, heb een aantal favo zones maar die liggen verspreid over de expansions. Sommige zones heb ik al 10x gedaan maar dat maakt me echt niets uit aangezien elke class toch weer anders speelt.
Zoals ik straks al een keer aangaf heb ik eigenlijk alleen mijn Priest puur door dungeons geleveled, die is voor solo questen ook niet geschikt vind ik. Ook mijn warrior heb ik als tank best veel door dungeons gehaald. DPS in 5 man dungeons vind ik echt geen zak aan! Het is voor mij of healen of tanken, en dan het liefst nog healen. DPS is tegenwoordig niets meer dan met je domme kop achter de tank aan rennen en looten :) Als tank/healer moet je af en toe nog nadenken. Vroegah was DPS nog wel uitdagend, toen er nog crowd controll bestond, af en toe een interruptje moest doen en je nog op je aggro moest letten _/-\o_
Maar dat waren de tijden dat Wailing Caverns nog een avondvullend programma was
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.