Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah, die nieuwe vortex pinnacle dungeon heb je nog steeds die idiote DPS die niet snappen dat je bewust CC gooit op de 2 healers, die blijkbaar ook de interuptability nooit hebben gevonden, en het dan toch raar vinden dat je daar 5-10 minuten op mobs staat te meppen die gewoon niet doodgaan omdat de 2 healers zo'n beetje onbeperkt kunnen healen :P

Andere kant, het is ook de meest gehate dungeon, 90% is magic damage, bizar veel AoE, ben altijd blij als ik weer 85 ben en die niet meer hoeft te doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
Levelen door dungeons is gewoon vervelend want als je eenmaal eraan begint zit je zo goed als vast.

Hiermee bedoel ik dat , stel ik ben level 20 , heb een deel quests voor mijn level en erboven. Ga even een dungeon of 2 doen en kom eruit als level 22/23. Dan zit je weer met groene quests , geven minder xp , minder goed om te doen dus als je vlotjes wilt levelen. Hop weer naar een nieuw gebied, nieuwe quests halen en als je na een paar levels weer een dungeon doet loop je tegen het zelfde probleem aan :P

Vind het leuker om in 1 weg door te gaan met quests , gaat ook veel sneller naar mijn gevoel.

En zoals KwarteL zegt , Dps in dungeons is heel saai geworden.. Vaak ook het gevoel dat ik als hunter amper kan bijbenen , voor ik hunters mark erop heb gegooid zijn de mobs al half hp :P

Heb het wel vooral op lower levels hier ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2012/june/worldMap.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PietjeP89 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:48:
Heb het wel vooral op lower levels hier ^^
Laatst nog een keer Lost City of The Tol'Vir (84-85) gedaan op mijn Hunter, na 5 minuten had ik het alweer gezien. Stond een beetje op multishot/black arrow/explosive shot te rammen en de hoogste DPS te tappen. Enige tactic is dat je bij die laatste boss eerst die adds moet slachten. Mijn hunter daarna snel maar weer op de plank gelegd... wel jammer, hunter was denk ik het leukst om te lvlen!

Misschien moeten ze een keer een Hunter Healing spec uitbrengen, b.v. dat je pet dan de hele tijd met heals heen en weer rent en je gun/bow pleisters schiet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:09:
[...]
Misschien moeten ze een keer een Hunter Healing spec uitbrengen, b.v. dat je pet dan de hele tijd met heals heen en weer rent en je gun/bow pleisters schiet :+
Jij zit al aan de drank? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:27
Tis vrijdag hè! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It's Five O'Clock Somewhere :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:20:
[...]

It's Five O'Clock Somewhere :*)
Too bad it's not here :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de oude tijd kon je met Eye of the Beast best nog wel paar kleine dingen tanken, je had volle controle over je pet en ze kunnen best redelijk agro houden :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:30:
In de oude tijd kon je met Eye of the Beast best nog wel paar kleine dingen tanken, je had volle controle over je pet en ze kunnen best redelijk agro houden :P
Eyes of the Beast..... wat kon je daar geweldig mee ouwehoeren! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 18:00
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:33:
[...]

Eyes of the Beast..... wat kon je daar geweldig mee ouwehoeren! :D
God man vanilla tijden

Met je huntertje naar enemy gebied, eyes of the beast, Horde/Alliance om het tuintje leiden.
Zij knallen op je pet, lekker hostile, jij knalt hun af. Als je zo de pet had van het type mobs dat er rond liep. Veel mensen pullden gewoon mobs zonder deftig te kijken. De good times

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetah
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-07 12:20
Lyca schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:00:
[...]

God man vanilla tijden

Met je huntertje naar enemy gebied, eyes of the beast, Horde/Alliance om het tuintje leiden.
Zij knallen op je pet, lekker hostile, jij knalt hun af. Als je zo de pet had van het type mobs dat er rond liep. Veel mensen pullden gewoon mobs zonder deftig te kijken. De good times
Ben pas gaan spelen vlak voor LK uitkwam, jammer dat ik dat heb gemist, klinkt errug cool >:)

"The plug thing! It's not plugged!!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
Zo stond er een filmpje op youtube met een hunter die met zijn stealth pet mensen na een duel ging killen :P 1 hp , 1 shot ! ^^

Hunter blijft mijn favoriete class.. Zoveel mogelijk mobs tegelijk pullen en dan maar zien dat het lukt , ben ik nu ook alweer bezig in outland , zo blijft het tenmiste wat boeiend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, mend pet moet weer ouderwets worden, channeled en op basis van spellpower :P Kunnen we eindelijk ook op resto/balance druid gear gaan rollen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lyca schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:00:
[...]
God man vanilla tijden

Nog zo'n hunter iets van vroegah: Eagle Eye, niet heel erg nuttig maar wel weer zo'n charmante Vanilla WoW ability :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:24:
[...]

Nog zo'n hunter iets van vroegah: Eagle Eye, niet heel erg nuttig maar wel weer zo'n charmante Vanilla WoW ability :)
feed pet bestaat dat nog eigg.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, sinds pets altijd in een goed humeur zijn niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:51:
Nope, sinds pets altijd in een goed humeur zijn niet meer :)
Dat is opzich jammer :P zelfde als arrows/bullets weg.. Had altijd wel wat.. ging je naxx ofzo in halverwege kom je erachter dat bullets op zijn.. HS bullets kopen nieuwe summon krijgen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze nog op mijn hunter!
Quiver of a Thousand Feathers

lekker old school :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dopiej schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:06:
Dat is opzich jammer :P zelfde als arrows/bullets weg.. Had altijd wel wat.. ging je naxx ofzo in halverwege kom je erachter dat bullets op zijn.. HS bullets kopen nieuwe summon krijgen xD
En ook arrows wisselen per boss, die Saronite arrows waren iets te duur om op trash te gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Blizzard heeft ooit eens gezegd nog minimaal door te gaan met het uitbrengen van expansions tot level 100. Ben benieuwd of er in die expansions ook weer nieuwe continenten bij komen, want er is zo onderhand niet veel plek meer op de map :P en een aparte map zoals Outlands is ook wat lame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
We hebben zowiezo nog de Emerald dream die ze ooit eens moeten gaan releasen :)

Daarnaast vermoed ik dat we ooit nog wel eens tegen de titans mogen vechten bv Sargaras :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twylight schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:03:
Blizzard heeft ooit eens gezegd nog minimaal door te gaan met het uitbrengen van expansions tot level 100. Ben benieuwd of er in die expansions ook weer nieuwe continenten bij komen, want er is zo onderhand niet veel plek meer op de map :P en een aparte map zoals Outlands is ook wat lame
Mwah, kunnen ze dan perfect doen met phased instances, pak gewoon een gebied waar je eind-level niet meer kom, gooi het om naar een 90+ content, klaar (zie Silvermoon/worgen startgebied) :D En neem aan dat Emeral Dream toch een aparte zone gaat worden zoals Outlands, al is Deepholm natuurlijk ook al 'buiten de map' (de vortex in het midden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:16:
[...]

Mwah, kunnen ze dan perfect doen met phased instances, pak gewoon een gebied waar je eind-level niet meer kom, gooi het om naar een 90+ content, klaar (zie Silvermoon/worgen startgebied) :D En neem aan dat Emeral Dream toch een aparte zone gaat worden zoals Outlands, al is Deepholm natuurlijk ook al 'buiten de map' (de vortex in het midden).
Bedoel meer als je naar deze map kijkt:

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2012/june/worldMap.jpg

Waar wouden ze er dan nog een continent bij plakken? :P Ik ben totaal niet op de hoogte van WoW lore, maar het wordt dan denk ik ook wat ongeloofwaardig dat er wéér een nieuw continent ontdekt wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
De map een stukje uitvergroten en schalen, dan lijken de huidige continenten een stuk kleiner en is er meer plaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Emerald Dream moet dan een 'copie" worden van de huidige wereld. Dat kan bijv de lvl 95 expansion worden.
En verder weet ik het niet echt meer. (edit: deze lijst weer gevonden via deze link)

Draenor Set

Azuremyst Isle - 1 to 10
Bloodmyrk Isle - 10 to 20

Eversong Forest - 1 to 10
Quel'thalas - 10 to 20
Hellfire Peninsula - 58 to 62
Zangarmarsh - 60 to 64
Terokkar Forest - 61 to 65
The Deadlands - 63 to 67
Nagrand - 64 to 68
Blade's Edge Mountains - 66 to 70
Netherstorm - 67 to 70
Shadowmoon Valley - 69 to 70

Northrend Set

Borean Tundra - 67 to 70
Howling Fjord - 67 to 70
Dragonblight - 69 to 72
Grizzly Hills - 70 to 73
Crystalsong Forest - 72 to 75
Zul'drak - 73 to 76
Sholazar Basin - 75 to 79
Storm Peaks - 76 to 80
Icecrown Glacier - 78 to 80

Maelstrom Set

Gilneas - 77 to 80
Grim Batol - 78 to 81
Kul Tiras - 79 to 82
Kezan - 81 to 86
Tel Abim - 83 to 85
Zandalar - 84 to 87
Plunder Isle - 86 to 88
The Broken Isles - 87 to 90
The Maelstrom - 89 to 90

Plane Set

Pandaria - 1 to 10
Hiji - 10 to 20

Wolfenhold - 1 to 10
Xorothian Plains - 10 to 20

The Green Lands - 88 to 91
The Dying Paradise - 91 to 94
The Emerald Nightmare - 94 to 97
The Eye of Ysera - 97 to 100

Deephome - 88 to 91
Skywall - 91 to 94
The Abyssal Maw - 94 to 97
The Firelands - 97 to 100

Legion Set

K'aresh - 96 to 99
Argus Meadowlands - 97 to 100
Mac'Aree - 99 to 100
Maw of Oblivion - 100+
The Burning Citadel - 100+++

[ Voor 85% gewijzigd door junglebeast op 01-06-2012 19:05 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:22
Gaat lekker hier, lvl 40 inmiddels gepasseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn toekomstverwachting voor World of Warcraft:

In Mists of Pandaria:
Garrosh wordt een corrupted orc door de slechte invloeden die The Sha met zich meebrengen. Hierdoor veranderd hij in een badguy van de expansion. Dit was ie al door de vernietiging van Theramore waarvan hij verantwoordelijk voor was. Door de corruptie moeten zowel Horde als Alliance Garrosh niet meer. Laatste grote patch zal dan ook draaien om de uitschakeling van Garrosh met hulp van Thrall (horde) en Jaina (alliance).

Na Mists of Pandaria:
Thrall ziet dat hij een foute keuze gemaakt heeft om zijn stokje door te geven aan Garrosh. Hij onderhandeld voor een nieuwe warchief van de Horde. Mogelijke kandidaten zijn Rexxar, Varok Saurfang of Chen Stormstout. Al vermoed ik zelf dat Varok Saurfang de grootste kansmaker is op de Warchief of the Horde titel. Thrall blijft wel op achtergrond.

De vernietiging van Theramore heeft de aandacht van Kul Tiras gewekt met in het bijzonder Tandred Proudmoore, de broer van Jaina, welke admiraal en koning van Kul Tiras is. Hij is kwaad, heel kwaad, omdat de Horde Theramore, de thuishaven van zijn zus Jaina, vernietigt heeft. Hij wil wraak op de Horde en stuurt een vloot richting de Horde. Een verrader van Kul Tiras licht de Horde in van de aanval. Hierdoor weet Varok Saurfang tijdig een vloot richting Kul Tiras te sturen als verdediging.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wegk4tu4TUbbMTdChn5PrLp2/full.jpg

Ze treffen echter niet elkaar aan, maar op de een van eilandjes ten zuiden maelstrom (zie afbeelding) stuiten ze op Burning Legion activiteiten. Naga's en demons hebben de overhand daar. Sargaras is weer bezig heeft en heeft dit keer Queen Aszhara ingezet om Azeroth te vernietigen.

Tegelijkertijd komt het slechte nieuws dat de Emerald Dream extra gevaar loopt nu Ysera niet meer zo krachtig is als voorheen sinds ze haar Aspect krachten neergelegd heeft. N'Zoth is aan deze kant bezig om chaos aan de wereld te verrichten. De Burning Legion activiteiten op The Broken Isles heeft hier ook mee te maken.

De expansion na MoP krijgt de volgende zones:

- The Broken Isles (lvl 90 - 92)
- Zandalar Isles (lvl 90 - 92)

'Continent' Emerald Dream
(een Azeroth zoals ie zou zijn zonder levende wezens; het origineel dat de Titans creëerde bij de schepping):
- Khaz Modan (zuid Eastern Kingdoms) (lvl 91 - 94)
Toegang via de Emerald Dream portal in Duskwood
- Northern Waste (Northrend) (lvl 93 - 95)
Toegang via de Emerald Dream portal in The Hinterlands
- Kalimdor (noord-Kalimdor) (lvl 91 - 94)
Toegang via de Emerald Dream portal in Ashenvale
- Azj'Aqir (zuid-kalimdor) (lvl 94 - 95)
Toegang via de Emerald Dream portal in Feralas
Alle zones aan elkaar zal een iets compactere versie van Azeroth zijn, omdat het anders te groot gaat worden.

Uiteindelijk worden de verhaallijnen van de Broken Isles en de Emerald samen voor de finale in patch x.4.
Ik verwacht geen terugkeer van Outlands. Die planeet is verwoest en niet interessant om nog voor nieuwe content te gebruiken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zullen ze niet eerst gewoon de 'scar' van Silvermoon eens weg gaan werken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Is het trouwens nog mogelijk om de meeste achievements te halen met een nieuw character?
Zou graag rerollen, maar ben wat dat betreft een redelijke 'completionist' die graag zo veel mogelijk wil halen in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Alle achievements worden toch shared in MoP dus maak je maar niet druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twylight schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 22:06:
Alle achievements worden toch shared in MoP dus maak je maar niet druk
Niet alle, maar groot gedeelte van de achievements worden idd shared. Hetzelfde geld voor mounts en companions.

Btw. Ik zat net ff die HP aantallen te bekijken van lvl 90 mobs in Pandaria. WTF HP van een lvl 90 non-elite beest ligt tussen 400k-500k hp :o

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is toch in lijn van de stats-increase? Stond ergens dat ze dat mogelijk nog volledig op de schop gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet ik wel, maar als je als lvl 85 explorer zo'n lvl 90 mob met zoveel hp ziet is dat toch ff schrikken. Helemaal als je ineens een heel leger tegenkomt van lvl 90 mantid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Klopt ja, was een heel artikel over, ging zelfs zover dat ze aanhaalden dat berekeningen met zulke grote getallen de game performance naar beneden haalt.

http://eu.battle.net/wow/en/blog/3258652

Ik vind persoonlijk dat ze de stap tussen wotlk en cata veel te groot gemaakt hebben, wat was wotlk ook alweer? 30k-40k hp? en dan ineens een mega stap naar 200k.

[ Voor 14% gewijzigd door Navi op 03-06-2012 12:15 . Reden: artikel gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik hoorde net van mn broertje dat je gratis level 80 kan worden als je een scroll of ressurection krijgt aangeboden. Nu heeft mijn account alleen maar uitbreiding tot en met the burning crusade. Nu zei hij zelfs dat je dan gratis wrath of the lich king expasion erbij krijgt. Klopt dit? Kan ik worden geresurrect en gelijk level 80 hitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Navi schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:13:
Klopt ja, was een heel artikel over, ging zelfs zover dat ze aanhaalden dat berekeningen met zulke grote getallen de game performance naar beneden haalt.

http://eu.battle.net/wow/en/blog/3258652

Ik vind persoonlijk dat ze de stap tussen wotlk en cata veel te groot gemaakt hebben, wat was wotlk ook alweer? 30k-40k hp? en dan ineens een mega stap naar 200k.
Mijn priest had iets van 25k op lvl 80. Tanks zaten meestal boven de 35k.
Ik had liever gezien dat het iets van een verdubbeling was geweest. Zeg maar 70-80k voor casters.. en 110-125k voor tanks op DS niveau dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlg.ddp
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-02-2024
GrazendeKoe schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:51:
Ik hoorde net van mn broertje dat je gratis level 80 kan worden als je een scroll of ressurection krijgt aangeboden. Nu heeft mijn account alleen maar uitbreiding tot en met the burning crusade. Nu zei hij zelfs dat je dan gratis wrath of the lich king expasion erbij krijgt. Klopt dit? Kan ik worden geresurrect en gelijk level 80 hitten?
Klopt inderdaad (heb ik ook gedaan). Mocht je een SoR nodig hebben, laat het mij weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:53
Mijn geluk was eindelijk weer terug afgelopen week :D

Dinsdag de mount van deathwing en woensdag + donderdag heb ik alles gewonnen waar ik op kon rollen. Tank shoulders van morchok, dps shoulders van spine, souldrinker van madness. Ook zowaar in LFR 2 upgrades gewonnen voor het eerst in meer dan een maand: hands token voor dps en dps trinket van spine. Gurthalak (dropte weer 2x) was helaas weer te veel gevraagd, maar goed, je kan niet alles hebben. Waarschijnlijk heb ik dat wapen straks eerder uit normal dan uit lfr na minstens 15 mislukte pogingen daar.

Woensdag start de missie om head tokens te winnen. Moet voor beide specs nog een helm om tot de 4-set bonus te komen. In onze raid groep zit niemand die tegen me kan rollen (hebben allemaal helm al), dus moet toch een keer lukken he :p

De darkmoon faire blijft ook altijd een interessant event. Heb daar een heirloom wapen voor druid mee kunnen nemen en goed geld verdiend met het verkopen van de quest items. Voor m'n mage gewoon een half level gestegen door 3 profession quests.

Nu mogen de mensen alleen wel weer terugkomen van D3, want m'n epic gems verkopen voor geen meter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Gisteren weer even met mijn nieuwe Shaman gespeeld. Van level 10 na 16 gebracht (jaja) en begint steeds leuker te worden. Melee zorgt voor de nodige afwisseling en de class voelt sterk aan. Even helemaal weg van de 85 hectiek en lekker levelen in Mulgore & Northern Barrens. Erg mooie omgevingen om een beetje rond te struinen en gelijk mijn Herbs mee te pakken.

Verder nog mijn 85 Paladin verwijderd zodat ik zeker weet dat ik hem er niet weer eventjes bij pak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag voor het eerst de AH op Aszune volgegooid met low level mats (copper/tin/bronze bars, peace bloom, silverleaf etc.) Eens kijken of er hierop nog wat te verdienen valt :) Op mijn oude server ging dit best prima, want ik moet binnenkort toch echt wat glyphs voor mijn verse Holy Paladin gaan kopen. Ik heb nu alles er op gezet met een ~25% undercut, misschien valt er dan zelfs nog wel wat hatemail van andere traders te verdienen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben van vrijdag op mn shaman ilvl319 naar 376 gegaan, via de HC's naar Twilight HC's, resto ingeruild voor Enh om daarna ook meteen heel LFR DS te doen :)

Had ik puur mazzel dat ik die race nog had gezien van de 4 top guilds, dat was al even genoeg om rond te komen bij elk gevecht (al missen er in LFR een aantal abilities? Op de rug van Deathwing heb je dus niet dat 'links en rechts ga zitten in zo'n tentacle plek' gebeuren?). Wel aantal wipes en de standaard 'OMG NOOB FAIL' gezeik (goed, stond laag op de lijst, maar dood ging ik niet).

Wel erg jammer dat bij de lootchest blijkbaar de leader iedereen kickte om alles daarna te ninjalooten. Zelfs de lootbox van rug van deathwing stond er nog, maar daar moet de roll-timer toch allang van zijn verstreken? (of iemand houd de box 'bezet' en ze kicken de winnende roller?).

Ook nog invite op mijn 83 priest gekregen om ICC25HC te doen, bizar hoe mijn priest nog geen enkele raid achievement heeft (of amper dungeon), eerste raid achievement is dan ook meteen de HC variant :P Grappig dat mijn oude characters nooit LK hebben neergehaald (zelfs op normal), en dat mijn laatst gemaakte character dan precies de 25HC haalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Twylight schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:59:
[...]
Bedoel meer als je naar deze map kijkt:

[afbeelding]

Waar wouden ze er dan nog een continent bij plakken? :P Ik ben totaal niet op de hoogte van WoW lore, maar het wordt dan denk ik ook wat ongeloofwaardig dat er wéér een nieuw continent ontdekt wordt :P
Er is nog zat mogelijk, denk aan emerald dream, wat in principe de map is maar dan "vers", Argus, de originele thuis planeet van draenei. of verzin iets, er zijn nog vele andere rassen in de warcraft universe, dus zullen ook nog vele planeten zijn.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
SinergyX schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:45:
Ook nog invite op mijn 83 priest gekregen om ICC25HC te doen, bizar hoe mijn priest nog geen enkele raid achievement heeft (of amper dungeon), eerste raid achievement is dan ook meteen de HC variant :P Grappig dat mijn oude characters nooit LK hebben neergehaald (zelfs op normal), en dat mijn laatst gemaakte character dan precies de 25HC haalt :P
Mijn eerste raid ervaring was ook een poging tot LK 25 heroic :) Uiteindelijk was een normal kill mijn eerste raid achievement. Nu ben ik het wat aan het inhalen :p

Ondertussen speel ik al weer een paar weken met ElvUI. Na een eerder mislukte poging hiertoe ben ik nu wel tevreden. Alles mooi in kunnen stellen zoals ik wil qua layout en speelt toch wel een heel stuk fijner als je gewend bent. Niet alle schermen/dialogen zien er even mooi uit, maar wie weet stop ik daar ooit nog wat tijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:15
Gisterenavond meegeweest met de guild naar Ulduar 25 voor de laatste 3 bosses: General Vexaz ,Yogg'Saron en Algalon. In eerste instantie waren we met 10 man, wat genoeg was voor de General, maar op Yogg hadden we toch wat extra DPS nodig en sloot een 11e man zich aan. Na wat tries ging hij uiteindelijk neer. Daarna Algalon, wat toch een erg leuke fight is en nog best een uitdaging met 11 man. Paar keer gewiped, maar op de 4e try had iedereen het wel door en ging hij vrij snel neer. Leuke beloning: de title "the Astral Walker". :)

Best leuk om zo Ulduar weer in te gaan. Vroeger heb ik daar progress raids gedaan en alles gezien behalve de laatste 3 bosses, omdat we lang vast zaten op Mimiron en toen dat gare colloseum kwam. Nu dus toch afgemaakt, zonder dat het een walk-over was. Voor mij blijft Ulduar echt verreweg de leukste raid instance die ik gespeeld heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Nou zit eindelijk in Northrend sinds dit weekend..
Questen in Borean Tundra is wel leuk opzich maar wil ASAP naar Sholazar xD
gisteren 5 instances gedaan en 5x Utgarde Keep dat eruit rolde..
Telkens zelfde drops op de bosses.. Hoe kan dit? Dat je 5x dezelfde hebt terwijl je random zoekt..

Uit verveling gisterenavond maar wat in Dalaran in de fontein gaan vissen en heb 1 gold 3 silver en 3 bronze coins al opgevist (fishing lvl 145 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Dopiej schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:45:
Nou zit eindelijk in Northrend sinds dit weekend..
Questen in Borean Tundra is wel leuk opzich maar wil ASAP naar Sholazar xD
gisteren 5 instances gedaan en 5x Utgarde Keep dat eruit rolde..
Telkens zelfde drops op de bosses.. Hoe kan dit? Dat je 5x dezelfde hebt terwijl je random zoekt..
Aangezien je alleen Utgarde Keep en The Nexus kunt krijgen op dat level, is het 50% kans dat je Utgarde Keep krijgt. Hetzelfde dus als het gooien met een muntstuk, wat ook zomaar 5x achter elkaar op kop kan vallen, ook al is de kans natuurlijk klein. Het is random, dus kan voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren na het raiden maar is gekeken wat mijn status is om The Insane te doen.

Ik kom er dus achter ik eigenlijk alleen Pirates en Ravenhold moet.
De Rest is al geflagged volgens de achievment tracker.
( op darkmoon na maar dat is peanuts dus tel ik niet mee ).

Ben bang ik dus een Rogue moet levelen :).
Ben bang als ik Thys teveel beg hij er ook niet aan begint :P hahaha

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 05-06-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat hij de dropt van de boss bedoelt ;)

Ligt het aan mij of zijn Zul'gurub en Zul'aman gewoon belachelijk stuk irritanter dan zelfs Twilight dungeons? Ik ken tot op heden geen enkele dungeon die zo belachelijk veel abilities heeft die instant kill geven (of randje, zoals 100k melee hits), wipefest om de mechanics uit te vogelen is best leuk, maar dit gaat gewoon nergens meer over. Ik wil nog steeds de heroics doen van de eerdere normals, maar krijg nu continue gurub of aman als random, heb ik nog weinig zin in :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:55:
Denk dat hij de dropt van de boss bedoelt ;)

Ligt het aan mij of zijn Zul'gurub en Zul'aman gewoon belachelijk stuk irritanter dan zelfs Twilight dungeons? Ik ken tot op heden geen enkele dungeon die zo belachelijk veel abilities heeft die instant kill geven (of randje, zoals 100k melee hits), wipefest om de mechanics uit te vogelen is best leuk, maar dit gaat gewoon nergens meer over. Ik wil nog steeds de heroics doen van de eerdere normals, maar krijg nu continue gurub of aman als random, heb ik nog weinig zin in :/
Je kunt toch gewoon dungeons aanvinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Mektheb schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:54:
Gisteren na het raiden maar is gekeken wat mijn status is om The Insane te doen.

Ik kom er dus achter ik eigenlijk alleen Pirates en Ravenhold moet.
De Rest is al geflagged volgens de achievment tracker.
( op darkmoon na maar dat is peanuts dus tel ik niet mee ).

Ben bang ik dus een Rogue moet levelen :).
Ben bang als ik Thys teveel beg hij er ook niet aan begint :P hahaha
Ehhh, waar heb je mij precies voor nodig dan? Dan zal ik er eens over nadenken of ik je kan helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:05:
[...]

Dan krijg je de rewards niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:08:
[...]

Ehhh, waar heb je mij precies voor nodig dan? Dan zal ik er eens over nadenken of ik je kan helpen :)
Heavy Junkboxes regelen :D.
http://www.wowhead.com/item=16885

Die moet ik dan weeer op me mage inleveren @ ravenhold om rep met hun te krijgen..
Geloof die met pickpokket's gedaan moeten worden ?.

Per 5 krijg ik dan 75 rep, en dat heb ik nodig tot exalted.

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 05-06-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:05:
Dan krijg ik m'n justice punten niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Volgens mij pakt de Dungeon Finder boven een bepaald iLevel constant die Troll dungeons. Superirritant, want die zijn inderdaad erg kut. Persoonlijk begin ik er niet meer aan, ik doe de Twilight dungeons wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:08:
[...]

Heavy Junkboxes regelen :D.
http://www.wowhead.com/item=16885

Die moet ik dan weeer op me mage inleveren @ ravenhold om rep met hun te krijgen..
Geloof die met pickpokket's gedaan moeten worden ?.

Per 5 krijg ik dan 75 rep, en dat heb ik nodig tot exalted.
En hoeveel zijn dat er in totaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
Ook weer eens na een week of 2 mijn hunter door gaan levelen.. maar wat is outland toch saai.. Zit nu op level 60, en ben blij als ik naar Northrend kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even denken ik begin vanaf friendly

Dus dat is Friendly / Honored / Revered

Dat is 5000 ? / 12000 / 21000 = 38000 rep
Per 5 krijg ik er 75rep
Dat is dus 75x.....= 380000 REP

Een hoop dus :P denk dat ik rond de 250 zo uit me hoofd moet hebben om in te leveren ?.
Dus dat is 250x5 ?

[ Voor 18% gewijzigd door Mektheb op 05-06-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
3000+6000+12000+21000=42000/15= 2800 als je neutral bent
friendly 2600
honored 2200
revered 1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Yep, deze laat ik aan mij voorbijgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotoriousBAS schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:30:
Yep, deze laat ik aan mij voorbijgaan
Mja, aan de andere kant denk ik heb ik wat te doen ( dit geval heb ik geen rogue ) maar anders level ik er wel 1 ervoor.

En verder ben ik bang ze hem in MOP eruit gaan halen of alleen nog maar FOS maken.
Dus wil het nog maar even doen :) "even"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amras schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:15:
Volgens mij pakt de Dungeon Finder boven een bepaald iLevel constant die Troll dungeons. Superirritant, want die zijn inderdaad erg kut. Persoonlijk begin ik er niet meer aan, ik doe de Twilight dungeons wel. :P
Ik kon eerst net nog niet mee richting de twilight dungeons (die ik nu weer erg makkelijk kan), beide specs had ik Head&Shoulders probleem (beide nog rond ilvl 330). Uiteindelijk de pvp-versies gekocht, dan maar hopen dat je in die Northrend map terecht komt, daar droppen de head/shoulders van beide specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cross realm zones, dat wordt de nekslag voor low population servers.

Het AH is al leeg dus we moeten al alles farmen. Kan je straks bij het farmen de nodes gaan delen met mensen van andere servers :(

Het is mischien leuk voor mensen die graag met andere mensen in een zone levelen. Dus voor medium of high population servers waar nauwelijks nog nieuwe mensen of alts aan het levelen zijn. Maar het probleem met lowlevel servers wordt weer eens genegeerd.

Tot zover de briljante oplossing van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amras schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:15:
Ik doe af en toe op mn mage wel eens een normale heroic in plaats van die HoT's, want die vind ik irritant, heb sinds HoT er is nog nooit een troll instance gehad, altijd gewoon Deadmines, Tol'Vir en dat soort instances. Itemlevel 403, dus daar ligt het niet aan... :)

Kom soms tanks tegen met 20k minder HP dan mn mage... Gaat vaak nog goed ook met aggro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
hulkie schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:11:
[...]

Ik doe af en toe op mn mage wel eens een normale heroic in plaats van die HoT's, want die vind ik irritant, heb sinds HoT er is nog nooit een troll instance gehad, altijd gewoon Deadmines, Tol'Vir en dat soort instances. Itemlevel 403, dus daar ligt het niet aan... :)

Kom soms tanks tegen met 20k minder HP dan mn mage... Gaat vaak nog goed ook met aggro!
Hmm ok, dan had ik waarschijnlijk gewoon pech. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb enkel 1x met mijn zwaar undergearde DK tank (main frost) per ongeluk gequeued als tank in HC, kwam ik in stonecore terecht, DPS en healer met 120-150k health, kom jij aanzakken met 104k HP :P Maarja, ik doe m'n ding en ze waren blij, enkel de mage was soms wat irritant met agro. Snap best dat arcane 1 spam button single target is, dan zou je ook verwachten dat ze genoeg tijd over hebben om dan ook even van target te wisselen :P

Maar met mn shaman is het tot op heden gurub of aman geweest :/ (ik ben van normals direct naar twilight gegaan, genoeg JP voor gear en wat crafts van guild gekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:44
Mektheb schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:28:
Even denken ik begin vanaf friendly

Dus dat is Friendly / Honored / Revered

Dat is 5000 ? / 12000 / 21000 = 38000 rep
Per 5 krijg ik er 75rep
Dat is dus 75x.....= 380000 REP

Een hoop dus :P denk dat ik rond de 250 zo uit me hoofd moet hebben om in te leveren ?.
Dus dat is 250x5 ?
Het is makkelijker om ff tot 11999/12000 te grinden door de syndicate te slachten en daarna de boxen te doen. Verder met bloodsail naar honoreren krijgen moet je ff kijken of je het phase event nog kunt doen in boottocht bay dan ben je binnen 4 uur klaar.

Ben nu zelf met iedere faction revered ravenholdt atm met 1500/21000 de laagste en everlook 5/21. Dus moet er nog wel wat uren in gaan steken vooral everlook gaat tergend langzaam.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:59:
Cross realm zones, dat wordt de nekslag voor low population servers.

Het AH is al leeg dus we moeten al alles farmen. Kan je straks bij het farmen de nodes gaan delen met mensen van andere servers :(

Het is mischien leuk voor mensen die graag met andere mensen in een zone levelen. Dus voor medium of high population servers waar nauwelijks nog nieuwe mensen of alts aan het levelen zijn. Maar het probleem met lowlevel servers wordt weer eens genegeerd.

Tot zover de briljante oplossing van Blizzard.
Ik denk dat je het hier een beetje verkeerd om ziet. Dat jij op een low pop server zit is de fout. Niet dat ik zeg dat het jouw fout is, hier had Blizz al lang iets aan moeten doen (mergen or whatever). Dat de economie van WoW blijkbaar niet is gebouwd op low pop servers wordt nu wel weer bewezen; blijkbaar kan er op een low pop server niet genoeg handel gedreven worden om de economie levensvatbaar te houden. Wat ze dus zouden moeten doen is die cross realm zones meteen afschieten en vervangen door een flinke bak server merges. What the hell, van mijn part schaffen ze dat hele krampachtige Realm gebeuren af gaan ze richting een systeem a la Guild Wars. (weet niet in hoe verre dit haalbaar is in de open world van WoW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lcount schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:25:
[...]

Het is makkelijker om ff tot 11999/12000 te grinden door de syndicate te slachten en daarna de boxen te doen. Verder met bloodsail naar honoreren krijgen moet je ff kijken of je het phase event nog kunt doen in boottocht bay dan ben je binnen 4 uur klaar.

Ben nu zelf met iedere faction revered ravenholdt atm met 1500/21000 de laagste en everlook 5/21. Dus moet er nog wel wat uren in gaan steken vooral everlook gaat tergend langzaam.
Ah dus ik kan tot 11999 syndicate farmen ?, dat wist ik niet dat scheeld al een hele hoop :).
Dan ga ik daar maar is mee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Vraagje. Mijn Disc priest is inmiddels lvl84 geworden en in theorie zou ik Halls of Origination en Lost City of the Tolvir in kunnen. Is dat met mijn gear een beetje te doen? Kwa gear upgrades kan ik namelijk bijna niets meer uit de lvl 80-84 bracket dungeons halen. En welke is voor een beginnende priest (SoR ftw!) makkelijker in te stappen?
Clickerdeclick voor m'n character.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:27:
[...]
Dat jij op een low pop server zit is de fout. Niet dat ik zeg dat het jouw fout is, hier had Blizz al lang iets aan moeten doen (mergen or whatever).
Inderdaad :( Ik heb op deze server gererolled halverwege vanilla en toen en tijdens TBC was het een medium realm met een normaal AH.

De einge reden dat ik ik nog zit is sociaal. We willen eigenlijk de hele guild migraten (voor de TVC spelers: Veneficus Ex), maar het loopt steeds vast op een te groot aantal spelers in de guild die dat niet kan betalen. Aangezien we al jaren samenspelen gaat daardoor de transfer steeds niet door. Jammer, maar het sociale gebeuren is ons gewoon te belangrijk.

Probleem is wel dat het aantal actieve raiders nu zo gedaald is dat we slechts nog 10 mans kunnen doen en recruitment is onmogelijk :/

Blizzard heeft nog nooit een server merge gedaan en het laatste wat ze aanboden was een free transfer naar een portugese server. Alsof de situatie nog niet erg genoeg was.

Vervolgens komen ze met een volkomen mislukt idee aan zetten voor de oplossing. Iedereen die een beetje nadenkt weet dat dit zo niet zal werken voor low pop realms. Maar ongetwijfeld wordt dit het nieuwste excuus voor blizzard om niets aan low pop en unbalanced servers te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:57:
[...]

Ah dus ik kan tot 11999 syndicate farmen ?, dat wist ik niet dat scheeld al een hele hoop :).
Dan ga ik daar maar is mee beginnen.
Dus dan hoef je 'maar' 1405 van die boxjes te hebben? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoveel is dat toch niet ? :).

Bedoel ik heb in TBC enz ook Kuranai in 1 dag gefarmed :).
De Goblins heb ik ook gefarmed door heletijd diremaul in en uit.

Ja ben het met je eens ik kan wel is wat leukers bedenken, maar het is nog altijd beter dan questen :P.
Heb nog een lvl 30 Rogue, dus die moet ik levelen naar 62 en dan kan ik het ook zelf doen.
Maar allee hulp is altijd welkom haha :D

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 05-06-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:27:
Ik denk dat je het hier een beetje verkeerd om ziet. Dat jij op een low pop server zit is de fout. Niet dat ik zeg dat het jouw fout is, hier had Blizz al lang iets aan moeten doen (mergen or whatever). Dat de economie van WoW blijkbaar niet is gebouwd op low pop servers wordt nu wel weer bewezen; blijkbaar kan er op een low pop server niet genoeg handel gedreven worden om de economie levensvatbaar te houden. Wat ze dus zouden moeten doen is die cross realm zones meteen afschieten en vervangen door een flinke bak server merges. What the hell, van mijn part schaffen ze dat hele krampachtige Realm gebeuren af gaan ze richting een systeem a la Guild Wars. (weet niet in hoe verre dit haalbaar is in de open world van WoW)
Er zijn toch ook weer een serie realms onder 1 battlegroup gezet? Maak binnen de battlegroup dan alles vrij toegankelijk, 1 centrale AH, realm switch (je naam wordt gewoon naam.realm).

Daarmee trek je dus hoog populatieservers gelijk met de lage (zoals Lightning's Blade en Sylvanas), maar zit je niet met geforceerde merges waar je dus mogelijk namen gaat kwijtraken (bijna al mijn LB character namen zijn al bezet op Sylvanas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Een centrale AH zou natuurlijk betekenen dat je gold over servers gaat verdelen en dat je zo even 50k over kunt maken naar iemand door iets voor een belachelijke prijs op de AH te zetten. Als alles echter cross realm zou worden zou dat geen probleem zijn. Naamconflicten kan eenvoudig worden opgelost zoals nu ook in dungeons en zo.

Aan de andere kant, ik zou graag weer eens wat verkopen op de AH. Op dit moment is het echt drama om gold te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
IntToStr schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:32:
Een centrale AH zou natuurlijk betekenen dat je gold over servers gaat verdelen en dat je zo even 50k over kunt maken naar iemand door iets voor een belachelijke prijs op de AH te zetten. Als alles echter cross realm zou worden zou dat geen probleem zijn. Naamconflicten kan eenvoudig worden opgelost zoals nu ook in dungeons en zo.

Aan de andere kant, ik zou graag weer eens wat verkopen op de AH. Op dit moment is het echt drama om gold te verdienen.
Ik vind dat erg meevallen om eerlijk te zijn. Er zijn altijd genoeg dingen waar gold mee te verdienen is. Door de AH dagelijks in de gaten te houden zie je al snel een patroon in de prijzen (althans, op Bladefist); hierdoor kan ik de ene dag voor 105 gold gems opkopen en die 3 dagen later weer voor 150 verkopen. Doe dat met 30 gems en je hebt alweer 1200 gold winst... Gaat snel genoeg, al zal je wel een beetje startkapitaal moeten hebben en weten dat je ook wel eens mis kan gokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

WoW China gaat servers mergen. Misschien gaan EU en US het ook gaat doen in de nabije toekomst.

Van google translate: (bron)
Een game-omgeving optimalisatie sinds de publicatie door de enthousiaste steun en de reactie van de server spelers. De eerste fase van de consolidatie dienst wordt soepel verloopt, de overgrote meerderheid van de spelers zijn gekomen om de doel-server wordt gestart, hoe beter World of Warcraft game-ervaring. Sneller en beter, zodat spelers om een ​​nieuwe game-ervaring te starten, zal volgende week dinsdag (5 juni) en we beginnen met de tweede fase van de spelomgeving optimalisatie programma. Draai vervolgens de server zal worden gesloten. Van de spelers van de server, moet u aandacht te besteden aan afwerking en tijdige ontvangst van de materialen in uw mailbox en veilinghuis, om te kunnen efficiënter en effectiever afronding van de transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar wat maakt die 50k dan uit? Alsof mensen dat nu niet doen via de black market van Ally naar Horde? Het is per saldo maar geld, of dat nu op realm A of realm B wordt uitgegeven.

Maar op LB is de AH echt kapot, enkel nog transmog gear te vinden, crafted of BoE gear gaat rustig 4-5k stuk (waar op sylvanas 500-1500 gaat), veelal zie je bij wapens niet eens 80-84 wapens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:46:
Ik zeg doen :) ze mogen van mij wel servers bij elkaar gooien !
Server mergen:
= meer spelers om mee/tegen te spelen.
= meer leven door de zones heen
= meer server capaciteit (technisch gezien)

Bij iedere merge verwacht ik wel dat de AQ gate event nog even wordt aangeslingerd! :P
Kan ik nog ff kans maken op die mount O-)

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 05-06-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ze hebben net cross realm zones aangekondigd. Reken er maar niet op dat ze in de EU servers gaan mergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twylight schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:54:
Ze hebben net cross realm zones aangekondigd. Reken er maar niet op dat ze in de EU servers gaan mergen.
Je kan cross-realms ook wel een beetje zien als een server merge. Gezien het grootste gedeelte van het spel voor de servers nu aan elkaar geknoopt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Zeror schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:55:
[...]

Je kan cross-realms ook wel een beetje zien als een server merge. Gezien het grootste gedeelte van het spel voor de servers nu aan elkaar geknoopt worden.
Niet echt. AH is nog steeds niet gedeeld, en het vinden van arena partners op low population realms gaat ook niet verbeteren. Net als raiders op low progression realms.

Het enige wat er gaat veranderen is dat je meer low levels tegen gaat komen tijdens het questen, maar de echte problemen van lage populatie gaat het niet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Alleen daar heb je niets aan. Voor drukke realms is het mooi als je meer instances van de 86-90 leveling areas hebt, maar voor low level realms werkt het alleen maar tegen je zoals al gemeld hierboven geloof ik.

Je krijgt geen betere AH, je kunt geen pugs maken naar current raid content en het is waarschijnlijk ineens drukker tijdens het levelen. Misschien vinden sommigen dat een pluspunt, maar je moet dus wel de quest targets delen...

Edit: zo ongeveer wat Twylight zei dus :p

[ Voor 4% gewijzigd door IntToStr op 05-06-2012 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Aangezien ik pas een week of 2,5/3 WoW speel kom ik af en toe nog wel voor vraagtekens..
Vandaag looten ik de Ace of Portals: http://www.wowhead.com/item=19276/ace-of-portals#dropped-by
Deze hoort bij de Portal Deck: http://www.wowhead.com/spell=23680

Maar nu de grote hamvraag, wat kan ik er mee? Snel even lezen deed me weinig meer van het item snappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:44
maikel_rox schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:10:
Aangezien ik pas een week of 2,5/3 WoW speel kom ik af en toe nog wel voor vraagtekens..
Vandaag looten ik de Ace of Portals: http://www.wowhead.com/item=19276/ace-of-portals#dropped-by
Deze hoort bij de Portal Deck: http://www.wowhead.com/spell=23680

Maar nu de grote hamvraag, wat kan ik er mee? Snel even lezen deed me weinig meer van het item snappen..
met de portal deck kun je http://www.wowhead.com/item=19290 maken. maar dan moet je van ace t/m 8 hebben. en is dit tevens een lvl 60 darkmoon card en is het weinig waard meer.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:59

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren weer eventjes een paar uurtje geWoW'd. Heb gisteren eens een keertje heel veel geld uitgegeven ipv te verdienen. Eerst heb ik de AH weer volgegooit met ores en bars waardoor ik mijn Mining heb gelevelt tot level 400. Nog 50 en dan zit ik weer op de max. Hoop dat dit dan zo langzamerhand geld gaat opleveren met de AH.

Verder heb ik ook mijn Blacksmithing geleveld wat ik wel erg duur begin te vinden :P. Ik geloof dat ik die geleveld heb met 35 levels waardoor die nu uitkomt op 235. Deze moet eerst level 525 zijn wil je er volgens mij wat aan gaan verdienen.

Ik geloof verder dat ik bijna Cataclysm moet gaan aanschaffen :P. Dan heb ik eindelijk alle versies en kan ik doorgaan tot level 80, ben nu 66

EDIT: Nu ben ik gisteren eens wat gaan rondneuzen omtrent de Darkmoon Faire. Maar nu schijnt het dus dat er overal Scheepwrakken liggen langs de gehele kust. In deze scheepswrakken liggen crates die mooie items hebben. Nu was ik gisteren in Westfall aan het rondkijken en zag verschillende scheepwrakken maar geen crates. Moet ik level 85 zijn hiervoor? Of is iemand anders me dan voor geweest

[ Voor 32% gewijzigd door Oxigeon op 06-06-2012 08:39 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Ik ging afgelopen week op pad voor het inleveren van die ticket, zit er ineens ergens een grote poort dicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Oxigeon schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 07:58:
EDIT: Nu ben ik gisteren eens wat gaan rondneuzen omtrent de Darkmoon Faire. Maar nu schijnt het dus dat er overal Scheepwrakken liggen langs de gehele kust. In deze scheepswrakken liggen crates die mooie items hebben. Nu was ik gisteren in Westfall aan het rondkijken en zag verschillende scheepwrakken maar geen crates. Moet ik level 85 zijn hiervoor? Of is iemand anders me dan voor geweest
Die crates zijn alleen op het Darkmoon Faire eiland en kun je daar opvissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

EJSchuiteman schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:58:
[...]

Die crates zijn alleen op het Darkmoon Faire eiland en kun je daar opvissen.
Owzo, dan moet ik me vandaag maar eens naar dat eiland gaan bevinden. Zal eens ff zoeken waar het ergens ligt. Want heb geloof ik niets op de kaart gezien ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ben je Alliance? Dan moet je naar Goldshire (Elwynn Forest), daar is een portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

EJSchuiteman schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:07:
Ben je Alliance? Dan moet je naar Goldshire (Elwynn Forest), daar is een portal.
thx, Ik zag het net staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Oxigeon schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:08:
[...]

thx, Ik zag het net staan.
Have fun >:) De inhoud van al die kratjes kan nog wel wat opleveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

EJSchuiteman schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:10:
[...]

Have fun >:) De inhoud van al die kratjes kan nog wel wat opleveren!
ja dat zag ik dus ook. sommige spraken van 115k als je het veel deed. maar de prijzen in de AH liggen niet zo hoog op mijn server. Maar moet evengoed aardig wat van te halen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Oxigeon schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:15:
[...]

ja dat zag ik dus ook. sommige spraken van 115k als je het veel deed. maar de prijzen in de AH liggen niet zo hoog op mijn server. Maar moet evengoed aardig wat van te halen zijn
Ja dat is uiteraard volledig afhankelijk van je realm. Maar alles is winst 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben ze nou Stratholme geupdate? :o

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2012/june/stratholme1.jpg

Het plein naar Rivendare staat er niet meer op.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 06-06-2012 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja en nee, volgens mij is Rivendare namelijk naar rechts ( langs festival lane ) toeals je van de officele ingang komt, en volgens mij is naar links naar Crusader's gedeelte.

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 06-06-2012 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik was zojuist eens op zoek naar een gamekey voor Cataclysm. Nu zie ik op een duitse verkoopsite waar de game 7.95€ kost het spel staan. Er is toch niks illegaal als ik de key in een ander land koop toch? Het betreft de volgende site:

http://www.gamesrocket.de...taclysm-WoW-Addon-EU.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Ook in Nederland is het zo goedkoop te vinden. Ik kocht Catalysm voor 9,- euro bij de Music Store..
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.