Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:43

Oxigeon

En zo is dat!

Blistimo schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:49:
Gouden tip: smelt ze niet om naar bars. Ores worden gebruikt door Jewelcrafters, en zeker de wat wanhopigere gebruiken soms tig stacks ores om er maar de juiste gems uit te halen. Bars lijken voor meer te verkopen, maar ik denk dat je uiteindelijk de ores gemakkelijker kwijt kunt.
Weten we dat ook weer :). Dan de volgende keer de ores alles erop zetten :). Dacht idd dat ze meer waard zouden zijn als bars.
Dopiej schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:49:
[...]

Nja is niet irritant hoor.. je opent gewoon een mob die je gekilled hebt en hij pakt alles..
en je verkoopt het gewoon bij een vendor..
ook al is het maar 50 silver.. alles is meegenomen en stel je heb 1 veer die 50 silver waard is.. en stack van 20 is dan 2 gold erbij.. en dat alleen voor een beetje looten..
Is ieder zijn keuze maar door alle trash + greens die ik in instances en van mobs en quests krijg vendor ik gewoon en had ik op level 81. 10k gold..
Ok, dan moet ik dat ook maar eens gaan doen. Maar die veertjes etc kan ik meestal maar verkopen voor 2 silver ofzo. Maarja heb 50 van die dingen dan heb je wel weer 1G. Toch ook maar eens proberen dan

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Oxigeon schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:52:
[...]

Weten we dat ook weer :). Dan de volgende keer de ores alles erop zetten :). Dacht idd dat ze meer waard zouden zijn als bars.
[...]

Ok, dan moet ik dat ook maar eens gaan doen. Maar die veertjes etc kan ik meestal maar verkopen voor 2 silver ofzo. Maarja heb 50 van die dingen dan heb je wel weer 1G. Toch ook maar eens proberen dan
Ja indd alles is meegenomen.. net als die greens die droppen ik doe de moeite niet ze op de AH te zetten.. Krijg bijv. een green die BoE is en die is bij een vendor 15gold waard.. ga ik de moeite niet doen die op te sparen en op ah te zetten om hem uiteindelijk niet te verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Wat je ook kunt doen is de greens bewaren, en dan door iemand laten disenchanten, de mats die eruit komen zijn vaak meer waard dan wat de vendor ervoor geeft (realm afhankelijk natuurlijk). Vooral de oudere (tbc/wotlk) mats verkopen vaak wel lekker, vooral met MoP om de hoek, nieuwe chars enzo ;).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
ValHallen schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:01:
Wat je ook kunt doen is de greens bewaren, en dan door iemand laten disenchanten, de mats die eruit komen zijn vaak meer waard dan wat de vendor ervoor geeft (realm afhankelijk natuurlijk). Vooral de oudere (tbc/wotlk) mats verkopen vaak wel lekker, vooral met MoP om de hoek, nieuwe chars enzo ;).
neem ik de moeite niet voor om dat te gaan doen.. dan loop je echt hele tijd met volle bags..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
beta raidtests beginnen morgen. laatste fase van het testen lijkt te zijn begonnen dus.
augustus/september release blijft mogelijk oOo

@newbies: gebruik de auctionator addon.
die geeft, na een AH scan gedaan te hebben, naast de vendor- ook de AH- en geschatte disenchantwaarde aan.
met een buyout net onder de disenchantwaarde is de kans erg groot dat je een greenie verkoopt en levert meer op dan de vendor. Heeft bij mij op 3 realms al gewerkt iig.

En alle greys autolooten levert idd ook veel geld op. v.a. outland kunnen grijze wapens en (plate) armor makkelijk 1 - 5 gold per stuk opleveren en dat tikt op de lange duur behoorlijk aan.

[ Voor 65% gewijzigd door JoeBravo op 21-06-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Dopiej schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:03:
[...]

neem ik de moeite niet voor om dat te gaan doen.. dan loop je echt hele tijd met volle bags..
Bank altje aanmaken, je meuk daar heen mailen en de mail retour sturen op het moment dat je ze wilt laten dissen. Dat doe ik met al m'n loot zo'n beetje. Mag Argenta spaarbank het allemaal lekker uitsorteren voor me :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463653

...

[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 463653 op 21-06-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
detheavn schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:08:
[...]

Bank altje aanmaken, je meuk daar heen mailen en de mail retour sturen op het moment dat je ze wilt laten dissen. Dat doe ik met al m'n loot zo'n beetje. Mag Argenta spaarbank het allemaal lekker uitsorteren voor me :p
Ja benk te lui voor xD maar ga ik wel doen als ik weer is nieuw char ga levelen (gaat wrsch. priest worden xD) dan kan ik het zelf disenchanten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-05 14:10
lanerios schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:37:
@hmr, ben er al een tijdje weg. En ook erg blij, maar kan geen andere guild vinden aangezien die NL guild me aardig aan het zwart maken is geweest :p
Zijn er mensen hier die in een leuke (eventueel Nederlandse) en competitieve guild zitten?
Mijn huidige begint me namelijk een beetje te vervelen door verschillende redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
De afgelopen dagen niet veel meer gedaan.. Ben nu level 72 (dacht ik)? Ik zit in ieder geval al in Dragonblight.
Maar mijn tentamen dagen zitten erop, vandaag mijn stage afronden, vanavond wat opdrachtjes doen en dan heb ik vakantie!
Eind volgende week hoop ik minstens 78 te zijn, het levelen begint echt saai te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Poel13 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:22:
De afgelopen dagen niet veel meer gedaan.. Ben nu level 72 (dacht ik)? Ik zit in ieder geval al in Dragonblight.
Maar mijn tentamen dagen zitten erop, vandaag mijn stage afronden, vanavond wat opdrachtjes doen en dan heb ik vakantie!
Eind volgende week hoop ik minstens 78 te zijn, het levelen begint echt saai te worden.
Moet je nagaan hoe saai het is van 80 tot 85 xD dan moet je veel heel veel quests doen xD
laatste level heb ik 6u over gedaan (met wat slacken erbij) maar je moet dan 9.5mil xp xD

[ Voor 7% gewijzigd door Dopiej op 21-06-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-04 18:55

hmr

maikel_rox schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:20:
[...]

Zijn er mensen hier die in een leuke (eventueel Nederlandse) en competitieve guild zitten?
Mijn huidige begint me namelijk een beetje te vervelen door verschillende redenen.
competitieve guild? Ik meen me te herinneren dat je net begonnen was met raiden :+ maar nee geen flauw idee ik denk dat alle goede guilds pas weer in de aanloop van MoP actief worden!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:43

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:23:
[...]

Moet je nagaan hoe saai het is van 80 tot 85 xD dan moet je veel heel veel quests doen xD
Kap daar toch eens mee. Ik vind van 0 naar 70 gaan al saai. Laat staan van 80 naar 85 :P. Ochja, denk persoonlijk als ik 80 ben dat er dan evengoed een hele wereld voor me open gaat. Als ik maar 85 ben voordat MOP uitkomt :P. Zoveel kan ik ook weer niet spelen in de week.

Poel, jij speelt in dezelfde server als ik (Darkspear) In welke guild zit jij eigenlijk? Ik zit op dit moment in een simpele nederlandse guild met 483 leden ofoziets die allemaal voor de fun spelen.Worden niet echt veel raids gedaan, alleen als iemand zin heeft om er een op te zetten. Gemiddeld zijn er een man of 5 tot 10 online elke keer als ik online kom. Maar een guild waar wat meer actie is zou ik ook fijn vinden.

Probleem is alleen dat mijn engels nog redelijk brak is tov mijn nederlands (wat ook al brak is :P).

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:36:
[...]

Kap daar toch eens mee. Ik vind van 0 naar 70 gaan al saai. Laat staan van 80 naar 85 :P. Ochja, denk persoonlijk als ik 80 ben dat er dan evengoed een hele wereld voor me open gaat. Als ik maar 85 ben voordat MOP uitkomt :P. Zoveel kan ik ook weer niet spelen in de week.

Poel, jij speelt in dezelfde server als ik (Darkspear) In welke guild zit jij eigenlijk? Ik zit op dit moment in een simpele nederlandse guild met 483 leden ofoziets die allemaal voor de fun spelen.Worden niet echt veel raids gedaan, alleen als iemand zin heeft om er een op te zetten. Gemiddeld zijn er een man of 5 tot 10 online elke keer als ik online kom. Maar een guild waar wat meer actie is zou ik ook fijn vinden.

Probleem is alleen dat mijn engels nog redelijk brak is tov mijn nederlands (wat ook al brak is :P).
Haha ik speel ook niet super veel hoor.
En nu al zeker niet :P

Ik zit in een guild op Aszune die opzich wel gezellig is (wel engels, maar zitten veel nederlanders in ook)
maar zijn er jammer genoeg veel die nu op hold staan en bezig zijn met D3..
hmr schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:35:
[...]

competitieve guild? Ik meen me te herinneren dat je net begonnen was met raiden :+ maar nee geen flauw idee ik denk dat alle goede guilds pas weer in de aanloop van MoP actief worden!
volgens mij nog niet eens begonnen met raiden (85 raids dan toch)

[ Voor 61% gewijzigd door Dopiej op 21-06-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-05 14:10
hmr schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:35:
[...]

Haha, zo bedoelde ik het competitieve niet! :9 Ik doelde op hangt er een goede sfeer, worden er dingen ondernomen, zijn mensen bereid elkaar te helpen, is het een leveling guild en vergelijkbare onderwerpen.

Competitief is denk een verkeerd verkozen woord inderdaad O-)

Raiden is voor mij inderdaad voorlopig nog leuk om af en toe een keer een low-level mee te mogen pakken.
Verder heb ik daar nog niets te zoeken.

[ Voor 11% gewijzigd door maikel_rox op 21-06-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
maikel_rox schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:40:
[...]

Haha, zo bedoelde ik het competitieve niet! :9 Ik doelde op hangt er een goede sfeer, worden er dingen ondernomen, zijn mensen bereid elkaar te helpen, is het een leveling guild en vergelijkbare onderwerpen.

Raiden is voor mij inderdaad voorlopig nog leuk om af en toe een keer een low-level mee te mogen pakken.
Nouja die low-level raids zijn altijd leuk om te doen, toevallig vorige week eens een run BT en Kara meegedaan, genoeg goed kunnen/mogen looten en leuke gear voor transmog kan je dan ook nog vinden de oudere tiersetjes zien er ook altijd wel vet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Na 3 weken niets doen mijn Shaman weer eens opgepakt. Bijna level 20 :)

Ik probeer nu alle quests in een gebied te pakken. Het levelen gaat wel iets minder snel, maar dat geeft wel weer ruimte om herbalism bij te houden. Kijken hoe lang ik dit vol kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:17:
Na 3 weken niets doen mijn Shaman weer eens opgepakt. Bijna level 20 :)

Ik probeer nu alle quests in een gebied te pakken. Het levelen gaat wel iets minder snel, maar dat geeft wel weer ruimte om herbalism bij te houden. Kijken hoe lang ik dit vol kan houden.
Haha waarschijnlijk niet al te lang :P Heb je der heirlooms op of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu weer 2x meegemaakt dat de RL mensen gaat kicken na de laatste lootbox in LFR, zat geen gear van mij tussen (was rogue, DK, warrior, pala gear), maar binnen 10 seconde van de lootmelding zag ik betreffende classes verdwijnen uit de raid.

Ik dacht dat in LFR de RL geen mensen kon kicken zonder vote? Ik kan nu met mn DK de top 10 DPS bijbenen, denk dat ik maar een pug DS ga opzoeken, heb LFR nu 8x gedaan, pas 2 drops gewonnen. De rest gaat of naar een overgearde die het doorgeeft (of verkoopt), of mijn class niet :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
SinergyX schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:31:
Nu weer 2x meegemaakt dat de RL mensen gaat kicken na de laatste lootbox in LFR, zat geen gear van mij tussen (was rogue, DK, warrior, pala gear), maar binnen 10 seconde van de lootmelding zag ik betreffende classes verdwijnen uit de raid.

Ik dacht dat in LFR de RL geen mensen kon kicken zonder vote? Ik kan nu met mn DK de top 10 DPS bijbenen, denk dat ik maar een pug DS ga opzoeken, heb LFR nu 8x gedaan, pas 2 drops gewonnen. De rest gaat of naar een overgearde die het doorgeeft (of verkoopt), of mijn class niet :/
Pff als ik die verhalen van dat LFR allemaal lees zie ik er al tegenop om daaraan mee te gaan doen als ik wat betere gear heb..
Is dat echt zo erg dat mensen gear krijgen terwijl ze het al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:19:
[...]

Haha waarschijnlijk niet al te lang :P Heb je der heirlooms op of niet?
Nee ik speel zonder heirlooms en heb 'maar' 5% bonus van guild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dopiej schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:41:
Pff als ik die verhalen van dat LFR allemaal lees zie ik er al tegenop om daaraan mee te gaan doen als ik wat betere gear heb..
Is dat echt zo erg dat mensen gear krijgen terwijl ze het al hebben?
Ik kijk altijd bij de rolls wie er wint en meteen een inspect, de 2h axe van Deathwing ging dus naar iemand die de 403 variant had (dat is heroic?). De run op mijn shaman ging de rogue met 1 axe aan de haal terwijl die rondliep met de 2 legendary varianten. Zeker op de DPS lijsten zie je vrij snel wie dus voorbij de LFR gegeared is, alsof ze in de hoop de roll winnen en kunnen verkopen aan iemand in de raid van hun realm.

Mischien kom ik gewoon de foute parties tegen, ook in Twilight had ik dit bij Jaina, eindelijk dropt die staff, maar mage need ook en wint hem. Krijg ik whisper 'wanna buy for 15k?'. Hijzelf had de legendary, belachelijk dat je zoiets doet, andere kant hilarisch omdat hij niet eens op mijn realm zat (en je dus geen geld kan traden) :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:51:
[...]

Nee ik speel zonder heirlooms en heb 'maar' 5% bonus van guild ;)
ah kijk dan is het al wat langer vol te houden in een gebied.. als je met heirlooms speelt en met bonus van de guild doe je hooguit 20 tot 25 quests per gebied (in de lagere gebieden dan toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:52:
[...]

ah kijk dan is het al wat langer vol te houden in een gebied.. als je met heirlooms speelt en met bonus van de guild doe je hooguit 20 tot 25 quests per gebied (in de lagere gebieden dan toch)
Ja ik zit nu ook al groene quests te doen >:)
Ik kijk altijd bij de rolls wie er wint en meteen een inspect, de 2h axe van Deathwing ging dus naar iemand die de 403 variant had (dat is heroic?). De run op mijn shaman ging de rogue met 1 axe aan de haal terwijl die rondliep met de 2 legendary varianten. Zeker op de DPS lijsten zie je vrij snel wie dus voorbij de LFR gegeared is, alsof ze in de hoop de roll winnen en kunnen verkopen aan iemand in de raid van hun realm.
Ja dit probleem had ik ook vaak in LFR en ben er dan ook mee gestopt. In MoP weer nieuwe kansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maikel_rox schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:40:
[...]

Als ze alleen nederlands praten kan ik me niet voorstellen het een gezellige sfeer is :D.:P.
Nee zonder dollen, een 100% Nederlandse guild gaat em voor mij never nooit niet worden :P ( imho )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Ik heb al eens eerder in nederlandstalige guilds gezeten en hoewel het daar echt heel gezellig kan zijn heb ik altijd het idee gehad dat je progression wise gewoon maar uit een beperkt aantal mensen kunt kiezen. In TBC namen we in de 25 mans raids dan ook gewoon mensen mee als raid opvulling; ze zogen eigenlijk net niet genoeg om ze thuis te laten en een pug mee te nemen.

Uiteindelijk werd ik daar zelf gewoon strontmelig van en heb ik ervoor gekozen om gewoon binnen internationale guilds te blijven. Net zo gezellig en je hebt gewoon een breder publiek om fatsoenlijk personeel uit te kiezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
detheavn schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:43:
Ik heb al eens eerder in nederlandstalige guilds gezeten en hoewel het daar echt heel gezellig kan zijn heb ik altijd het idee gehad dat je progression wise gewoon maar uit een beperkt aantal mensen kunt kiezen. In TBC namen we in de 25 mans raids dan ook gewoon mensen mee als raid opvulling; ze zogen eigenlijk net niet genoeg om ze thuis te laten en een pug mee te nemen.

Uiteindelijk werd ik daar zelf gewoon strontmelig van en heb ik ervoor gekozen om gewoon binnen internationale guilds te blijven. Net zo gezellig en je hebt gewoon een breder publiek om fatsoenlijk personeel uit te kiezen :p
Ja had ik hetzelfde toen WotLK er was.. Zat bij een alleen Nederlandse guild alleen waren wat ruzies onderling (ivm loot) en de progression stockte indd.
Overgestapt naar internationale guild en daar waren veel meer mensen en dus meer keuzes voor de verschillende classes die meekonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
Oxigeon schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:36:
[...]

Klopt helemaal, toch vind ik 80-85 nog intressant, omdat ik dit pas 1 keer gedaan heb zonder ook maar op te letten wat het verhaal was.. gewoon levels geknalt om zo snel mogelijk cata endgame dingen te gaan doen. Dus toch denk ik dat ik er nog wel wat plezier aan beleef, die laatste 5 leveltjes (in tegenstelling tot nu..)
( en die spirit beasts in Cata areas.. :9~ )

Klopt, ik speel op Darkspear en zit in de de guild (level 21) Hostile
http://eu.battle.net/wow/...darkspear/Gilnaion/simple
Prima guild, redelijk sociaal, maar geen endgame raids o.i.d. op het schema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=3624&e=4086

*shakes fist @ thys*

ow wacht, jij hoefde niet naar blobs te lopen, ik wel :P 8)

wat me wel opvalt is hoe ver alle dps van de 'ranked' grens af zit: 50-75%. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 18:01
JoeBravo schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:29:

*shakes fist @ thys*

Jup, is mij al een keer eerder opgevallen dat de dps voor de gear redelijk laag is. Aan de andere kant kan je niet verwachten dat we rond de rankings zitten, aangezien het een social raiding guild is die niet zit te min-maxen of puur gefocussed is op de dps. Daarnaast is de teamsamenstelling niet 100% voor buffs en debuffs en is mijn gear simpelweg te slecht om in de rankings te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maikel_rox schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:20:
[...]

Ja hoor... Op dit moment ligt het een beetje stil, maar voor MoP hebben we een behoorlijk sterk 10mans team staan. De basis is al expansions lang goed. 10-mans, volledig NL.

De meeste mensen zitten als sinds MC bij elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:29:

*shakes fist @ thys*

En naar mijn weten doe ik nog steeds niks raars...en ja vindt het nog steeds to low

Teminste op Morchock vond ik het wel meevallen. ( maar dat is voor mij een redelijke static fight )
Sleeper vondt ik erg laag
Warlord was ook nog wel redelijk, maar volgens mij moet dat ook wel wat beter kunnen thys zit maar liefst 7 % hoger als ik.

Hagara weet ik niet meer, teminste ik kan de kill niet zien.

[ Voor 26% gewijzigd door Mektheb op 21-06-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 18:01
Mektheb schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:48:
[...]

En naar mijn weten doe ik nog steeds niks raars...en ja vindt het nog steeds to low

Teminste op Morchock vond ik het wel meevallen. ( maar dat is voor mij een redelijke static fight )
Sleeper vondt ik erg laag
Warlord was ook nog wel redelijk, maar volgens mij moet dat ook wel wat beter kunnen thys zit maar liefst 7 % hoger als ik.

Hagara weet ik niet meer, teminste ik kan de kill niet zien.
Wat mij even snel bij jou opviel Mektheb is dat je naar mijn idee erg weinig fireballs cast op Yor'sahj.
Pyroblasts: 17
fireballs: 28
scorch: 58
Flame strike: 31

Ik zie dat je 5 keer een Combustion hebt gedaan, voor in totaal bijna 300k aan damage. Ik zou zeggen dat dat nog wel wat hoger kan. Ik zou eigenlijk eens moeten vergelijken met mijn mage, al is de gear niet te vergelijken en heb ik daar al even niet mee gespeeld. Wat je zou kunnen doen is even vergelijken met een oude log van 'Oost West Epics Best'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:19
edit

[ Voor 98% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-06-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-04 18:55