Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 261 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.486 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:34
EJSchuiteman schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:12:
[...]

Eventueel is Priest (Disc) met 383 (4/8 DS normal) ook mogelijk. Het is maar net wat nodig is :+

Nee de kans dat we 10 tweakers in één run krijgen zal wel niet zo groot zijn 8)7
dat verwacht ik ook niet, er zijn wel wat oude guildies van mij die mee willen. Zijn relaxte gasten die wel weten waar ze mee bezig zijn.

@hmr
10man Ultraxion, al is het wel een tijdje geleden dat ik op mijn mage iets gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Wat zeggen jullie van zondag- of maandagavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zullen we hier een OpenRaid van maken? Een private dat wel. Kunnen we gelijk het systeem testen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Waarom niet? Doe eens gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
Nou laten we dan een kickstart geven met bijvoorbeeld
Zondag avond !

Vrije avond voor de meeste mensen ?, ja / nee ? :P
En uiteraard guildies enz zijn ook welkom, het hoeft niet perse alleen NLers te zijn :).

Denk namelijk ik ook wel wat mensen ken in de guild die wel mee willen en toch goeie gear ook hebben.
Zondag avond zou voor mij top zijn.

[ Voor 50% gewijzigd door Mektheb op 10-05-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
Ja! Oh wacht, alliance ;( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:14
Haha, ook gewoon regelen voor de horde vind je niet?:d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Als jullie snel zijn heb je zondagavond een 85 Alliance met respectabele gear ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Helaas doe ik zondag mee aan een pubquizz dus niet beschikbaar!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nou laten we dan Zondag avond doen uurtje of 20:00 invite iedereen die je kent guildies ook etc en real ID mensen, dan group maken en olee

@ hmr aawh :<

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 10-05-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
EJSchuiteman schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:22:
Als jullie snel zijn heb je zondagavond een 85 Alliance met respectabele gear ;)
Ja ik zit nou toch sterk te twijfelen om mijn DK of Priest alliance te maken, gewoon ervoor betalen ipv alweer opnieuw te levelen.
Maar wat kost dat nou precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
sjaak88 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:23:
[...]

Ja ik zit nou toch sterk te twijfelen om mijn DK of Priest alliance te maken, gewoon ervoor betalen ipv alweer opnieuw te levelen.
Maar wat kost dat nou precies?
25 / 30 euro ?. zou wel iets meer zijn dan een realmtransfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
25 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:24:
[...]

25 / 30 euro ?. zou wel iets meer zijn dan een realmtransfer.
Hmmm, eigenlijk te gek voor woorden maar het bespaard mij erg veel tijd dat ik het nog waard vind ook. 8)7
Alleen met welke class, mijn echte main Priest, of toch de DK tank. Dan denk ik toch eerder de tank.

[ Voor 15% gewijzigd door sjaak88 op 10-05-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ok ik zet een OpenRaid.eu ding op. Kijken hoe dat met inviten en zo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
junglebeast schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:26:
Top !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Nice! Morgen alvast bier en rum inslaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:20
Zondag zouden we waarschijnlijk met de guild verder gaan in DS, maar die doen het maar een keer zonder me dan. Hopelijk ben ik in de gelegenheid om mee te doen. Weet het helaas nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Thysiej schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:54:
[...]

Is dat op een gegeven moment niet saai? Ik liep er in mijn vorige guild tegenaan dat we alleen nog door normal DS heen wandelden om wat gear uit te delen aan een aantal guildies. Dat verveelt mij zeer snel. Heroic daarentegen is een stuk uitdagender en kan ik mij ook meer mee vermaken.
Neh viel wel mee,we (probeerden) 2x per week te raiden,wat niet altijd lukte dus.voor de toenmalige raidgroep was normal uitdagend genoeg :P er zijn toen wel een aantal op HC gedaan/geprobeerd,daarna kwam DS en stopte die guild feitelijk,nu zit ik met de meeste in een andere guild,maar die raidtijden komen mij niet echt uit (vrijdag kan ik echt noooooit,zondag vaak wel) maar die lijken ook niet hard te gaan (8/8 normal 2/8 hc geloof ik,voornamelijk ook doordat raids vaak niet doorgaan.

Meestal heb ik ook maar 2 avonden de tijd (soms 3) heb ik nog last van standby diensten en andere meuk.vermaak me met normal genoeg over het algemeen :)

ps. ook voor tweak xrealm meuk kan ik meestal niet op vrijdag/zaterdag ;) doordeweeks is er vaak wel iets te verplaatsen enzo

[ Voor 5% gewijzigd door mrsar op 10-05-2012 15:32 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hoe werkt dat eigenlijk moet ik me registreren ofzo daar ook of ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja zover ik nu kan zien kun je geen private raids maken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
junglebeast schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:36:
Bah :<.

Denk gewoon iedereen die mee wil of wat Zondag online moet zijn rond een uur of 20:00 en dan op Teamspeak en in WoW met real id.
En dan iedereen asken die je wil asken en die mee komt guildies ja of nee.
en dan gewoon gaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
junglebeast schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:36:
Dat is slecht :(

Whisper me dan maar ingame als je Priest of Druid healer nodig hebt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Je zou altijd nog een afspraak in iets als google calendar of zo kunnen aanmaken. We hebben een hele lijst met realids. Maar mensen verzamelen op zondagavond lijkt me wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Laten we dat dan doen met ze alle zondag :).

En ook ervaren guildies vragen natuurlijk als je ze heb en die ook mee willen, hoe meer hoe beter ( tot we een group hebben ofc )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja die google calendar lijkt me wel wat. Via een private link kun je dan je die overzetten naar je eigen calender.

Ik heb nog even gekeken naar de wow guild sites. Maar die zijn volgens mij allemaal realm gebonden.

[ Voor 31% gewijzigd door junglebeast op 10-05-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Heb er al wel zin in ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Nu nog een beter chat systeem ingame en dat realid begint aardige vormen aan te namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

baal dat ik niet kan..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Als ik zondag niet met mijn eigen guild mee moet,ben ik van de partij :)

maandag kan ik ook nog,daarna diablo 3 :P al zal ik dat niet non-stop spelen t/m die maandag erna gok ik :P (woensdag ook vrij ;)

[ Voor 51% gewijzigd door mrsar op 10-05-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nou Hmr ik gok toch niet we in 1 avond met Firelord buiten staan dus laten we gewoon vaker gaan ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:37:
[...]

Bah :<.

Denk gewoon iedereen die mee wil of wat Zondag online moet zijn rond een uur of 20:00 en dan op Teamspeak en in WoW met real id.
En dan iedereen asken die je wil asken en die mee komt guildies ja of nee.
en dan gewoon gaan !
op zich interessant, heb wel TS/ventrilo, maar geen mic tot mn beschikking, of ik a.s. zondag red, geen idee, heb 's middags een verjaardag namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
EelcoB schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:59:
[...]

op zich interessant, heb wel TS/ventrilo, maar geen mic tot mn beschikking, of ik a.s. zondag red, geen idee, heb 's middags een verjaardag namelijk
naja ik heb het idee rond 20:00 beginnen of beginnen met mensen inviten etc.

Verder hoef je geen mic te hebben natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Sorry dat ik de X-realm slowchat even onderbreek, maar ik kan melden dat Spine 10HC met een DK op de Bloods en een feral op de Amalgs prima werkt. Wel met een min of meer gelijke verdeling van de Bloods tussen beide tanks, want ik gok dat die DK no way in zijn eentje alle Bloods op zich zou kunnen hebben, laat staan dat hij dat aggro-technisch aankon. Pally tank is wat dat betreft echt een stuk beter. Meer passieve cleave, maar AoE threat. We liepen op de eerste try aan tegen een enorme overvloed aan Bloods, want ze gingen gewoon niet snel genoeg dood. Maar dat kan er ook aan liggen dat onze elemental en DPS DK er niet bij waren, en die doen vaak goed mee wat cleave betreft. Beetje aanpassen aan meer DPS op de Bloods, en de try erna stonden we alweer voor Madness.

TL:DR: DK tank op Bloods kan prima, maar block tanks pwnen dat deel van het gevecht.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvveen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:24
Tank de bloods de laatste tijd als feral, ook belachelijk simpel, hoef niet eens te lopen.

En over de x-realm raid; Als ik geen guild raid heb, dan kan ik ook joinen, role maakt me ook niet uit:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:55
mrsar schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:31:
[...]

Neh viel wel mee,we (probeerden) 2x per week te raiden,wat niet altijd lukte dus.voor de toenmalige raidgroep was normal uitdagend genoeg :P er zijn toen wel een aantal op HC gedaan/geprobeerd,daarna kwam DS en stopte die guild feitelijk,nu zit ik met de meeste in een andere guild,maar die raidtijden komen mij niet echt uit (vrijdag kan ik echt noooooit,zondag vaak wel) maar die lijken ook niet hard te gaan (8/8 normal 2/8 hc geloof ik,voornamelijk ook doordat raids vaak niet doorgaan.

Meestal heb ik ook maar 2 avonden de tijd (soms 3) heb ik nog last van standby diensten en andere meuk.vermaak me met normal genoeg over het algemeen :)

ps. ook voor tweak xrealm meuk kan ik meestal niet op vrijdag/zaterdag ;) doordeweeks is er vaak wel iets te verplaatsen enzo
ik vind het juist wel Enorm saai.. 1x per week raiden 8/8 Heroic. zelfs met de alt run 6/8. MoP moet snel komen of er quitten weer heel veel mensen. en HC content is ook best makkelijk, op Spine na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
So avondje WoW zit erop ;)

Niet alle loot die we wouden, maar wel een hoop.
En officer geworden :), laten we maar is kijken of ik de motivatie erin kan houden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Originally Posted by Blizzard Entertainment

In the World of Warcraft: Mists of Pandaria beta, we’re introducing a new technology that will enable players to meet up and group with other players in under populated areas of the world such as low level zones or areas that other players may have outleveled or moved on from. This technology will allow players to form a group with other players from within a select pool of realms in order to quest just like they normally would while still allowing the social structures of their home realms to remain intact.

Q. How do cross-realm zones work?
When you’re in a zone that is set as a ‘cross-realm zone’ you’ll notice that in addition to the players you’d ordinarily see from your realm, you’ll also see (and be able to play with) players from other realms. This will happen seamlessly, and players will be able to group and quest as they normally would with players from their own realm.

Q. Will my cross-realm group be disbanded if we move on to an adjacent zone together, like from Goldshire to Westfall or from Thousand Needles to Feralas?
Much like how cross-realm groups currently work, your party won’t be disbanded when you move through different zones, though if you’re not in the same home realm, you won’t be able to see each other if you’re in separate zone instances.

Q. Does this mean that Auction Houses will be merged?
No, when any player access an Auction House, they will be only able to access their home realm’s Auction House.

geinig :)

[ Voor 47% gewijzigd door mrsar op 11-05-2012 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo dat is even een verassing.

Q. What about zones that are already overpopulated, like new race starting zones?
With this technology, we can also flag zones to allow for more than one copy of that zone per realm. Players on that realm will be split among those copies in order to alleviate problems due to overpopulation. Players won’t normally see or interact with those on a different instance of their zone, although joining a party will relocate all party members to a single instance of that zone.

- Dat kan handig zijn bij de launch. Wordt het te druk komt er weer een nieuwe copy van de zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
junglebeast schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 01:17:
Zo dat is even een verassing.

Q. What about zones that are already overpopulated, like new race starting zones?
With this technology, we can also flag zones to allow for more than one copy of that zone per realm. Players on that realm will be split among those copies in order to alleviate problems due to overpopulation. Players won’t normally see or interact with those on a different instance of their zone, although joining a party will relocate all party members to a single instance of that zone.

- Dat kan handig zijn bij de launch. Wordt het te druk komt er weer een nieuwe copy van de zone.
TERA heeft een vergelijkbaar systeem en dat werkt erg prettig. Word je geganked door iemand, hop ander channel. Geen zin om te wachten op een respawn, hop ander channel.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Gisteravond voor het eerst eens naar Darkmoon Faire geweest. Ik dacht laten we eens kijken of het wat is. En zowaar ik vond het nog wel leuk ook :p

En ik zag dat je best wel leuke rewards kan krijgen :) Hoeveel van die Darkmoon tickets (weet de naam niet meer) kun je per event week krijgen?

Gratis +5 op zowel Fishing als Leatherworking, nice! (vanavond ff snel met mijn mage erheen voor Enchanting)

Hierna Fishing nog opgewerkt tot 350 en nog steeds geen Turtle ;)

[ Voor 6% gewijzigd door EJSchuiteman op 11-05-2012 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
De LFR run van gisteren met een paar tweakers was maar matig qua loot. Als je al hunter mee was had je in 1x al je upgrades kunnen looten. Alle wapens bij madness waren hunter wapens en bijna alle tokens die dropten ook. Zelf heb ik 1 roll van de 4 mogelijke gewonnen, een leuk trinket :)

Op de faire kun je geloof ik iets van 145 tickets winnen per week. De 9 artifacts geven veruit het meeste tickets en ook de profession quests (max 6 x 3 tickets + 5 lvls voor profession) zijn makkelijk scoren. De dailies doe ik meestal 1x, de dag dat ik de andere zaken regel. Heb hier al heel wat heirlooms mee behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

die artifacts moet ik ook maar eens gaan inleveren enzo :P ben ze nu noig voornamelijk aan het verkopen.al is de meeste winst daar ook wel weer mee weg sinds deze keer (vorige faires die meuk makkelijk verkocht voor 600-900 gold :P nu zit het onder de 300 :( alsnog winst hoor vanaf opkopen vanaf 80-100G op het moment,maar niet meer zoveel :P

heb ondertussen wel de 1e mount kunnen halen bij de faire :) nu maar sparen voor de volgende :P

[ Voor 12% gewijzigd door mrsar op 11-05-2012 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
mrsar schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:25:
die artifacts moet ik ook maar eens gaan inleveren enzo :P ben ze nu noig voornamelijk aan het verkopen.al is de meeste winst daar ook wel weer mee weg sinds deze keer (vorige faires die meuk makkelijk verkocht voor 600-900 gold :P nu zit het onder de 300 :( alsnog winst hoor vanaf opkopen vanaf 80-100G op het moment,maar niet meer zoveel :P

heb ondertussen wel de 1e mount kunnen halen bij de faire :) nu maar sparen voor de volgende :P
Dat doe ik ook inderdaad. Bijv. 2 kopen voor 50g en 1 inleveren en 1 verkopen voor 350g en zo. Makkelijk meegenomen altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:09:
So avondje WoW zit erop ;)

Niet alle loot die we wouden, maar wel een hoop.
En officer geworden :), laten we maar is kijken of ik de motivatie erin kan houden !
De trinket en belt stonden gelijk aan 5k dps increase in de dungeon die ik deed. Stond nu op 22k dps, al is dat natuurlijk met de 15% buff:) Dat vind ik toch best wel netjes, met 370 iLvl, geen tier items, geen gems en geen enchants:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thysiej schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:33:
[...]

De trinket en belt stonden gelijk aan 5k dps increase in de dungeon die ik deed. Stond nu op 22k dps, al is dat natuurlijk met de 15% buff:) Dat vind ik toch best wel netjes, met 370 iLvl, geen tier items, geen gems en geen enchants:-)
Kijk is aan ! :D.

Nou ik zou zeggen poke me maar ingame als je heroic's of iets wil doen voor rep of vp's etc.
Ik ben wel in om mee te gaan.

Vanavond wel Raiden, maar eventueel rest van het weekend als ik er ben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
IntToStr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:23:
Op de faire kun je geloof ik iets van 145 tickets winnen per week. De 9 artifacts geven veruit het meeste tickets en ook de profession quests (max 6 x 3 tickets + 5 lvls voor profession) zijn makkelijk scoren. De dailies doe ik meestal 1x, de dag dat ik de andere zaken regel. Heb hier al heel wat heirlooms mee behaald.
Wat bedoel je met die 9 artifacts?

Fishing en Leatherworking heb ik nu +5. Cooking had ik nog op 66 staan, maar is nu 107. Ik zie dat je deze op 75 moet hebben om de quest te kunnen doen. De First Aid quest ben ik nog niet tegengekomen.

Edit1: Skinning mis ik ook nog. Vanavond nog eens goed alles bij langs :o
Edit2: Je bedoelt vast deze http://www.wowheadnews.co...arming-darkmoon-artifacts

[ Voor 13% gewijzigd door EJSchuiteman op 11-05-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja ik moet daar ook maar is mee bezig gaan :), heb nu elke keer alleen die gene die ik bij morchok krijg, maar de rest heb ik geen idee eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:42:
[...]

Kijk is aan ! :D.

Nou ik zou zeggen poke me maar ingame als je heroic's of iets wil doen voor rep of vp's etc.
Ik ben wel in om mee te gaan.

Vanavond wel Raiden, maar eventueel rest van het weekend als ik er ben :).
Vanavond ga ik weer een avondje rep farmen met therazane en Ramkahen. Ik baal er toch wel een beetje van dat de term 'Bound to Battle.net account' niet klopt. Ik ben al lang exalted met Ramkahen. Op mijn andere realm kan ik dan met elk character gewoon de head-enchant kopen, of ik nu revered ben of niet. Nu ik de realm transfer gedaan heb moet ik ineens weer opnieuw revered met Ramkahen worden, beetje jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 17:45
EJSchuiteman schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:43:
[...]

Wat bedoel je met die 9 artifacts?
Er zijn 9 drops die je één keer per darkmoon faire kunt inleveren voor tickets:

http://www.wowhead.com/items=12?filter=cr=104:72;crs=0:1;crv=darkmoon:0;eb=1

[ Voor 11% gewijzigd door kladblokje op 11-05-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
kladblokje schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:53:
[...]
Er zijn 9 drops die je één keer per darkmoon faire kunt inleveren voor tickets:

http://www.wowhead.com/items=12?filter=cr=104:72;crs=0:1;crv=darkmoon:0;eb=1
ik ken alleen Soothsayer's Runes

Rest heb ik nog nooit gezien ?.
Thysiej schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:48:
[...]

Vanavond ga ik weer een avondje rep farmen met therazane en Ramkahen. Ik baal er toch wel een beetje van dat de term 'Bound to Battle.net account' niet klopt. Ik ben al lang exalted met Ramkahen. Op mijn andere realm kan ik dan met elk character gewoon de head-enchant kopen, of ik nu revered ben of niet. Nu ik de realm transfer gedaan heb moet ik ineens weer opnieuw revered met Ramkahen worden, beetje jammer :(
Yup Lame :<.

[ Voor 38% gewijzigd door Mektheb op 11-05-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ik had [Imbued Crystal] op mijn Druid en [Monstrous Egg] heb ik volgens mij op mijn Mage of Priest. Vanavond eens verder kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Die items krijg je in dungeons van bosses. De egg krijg je bijv. van dierachtige bosses, de imbued crystal van mage-achtige bosses, etc. Ze droppen soms ook in de HoT dungeons. Een aantal van die artifacts dropt alleen in pvp setting. Die koop ik dus maar altijd op de AH :p

Als je de achievements van de DF wil doen: let op dat je alle artifacts voor de achievement tijdens 1 faire in moet leveren! De achievement wordt in z'n geheel gereset als de faire eindigt en de achievement niet volledig gedaan is. Hier ben ik in het begin een paar keer tegenaan gelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:22
het restant aan herbs en alles dat ik heb gemaakt om alchemy te levellen verkopen lijkt me nog meer te gaan opleveren dan het levellen zelf me gekost heeft. lol :D

gisteren DS maar in 1 avond gecleared (6hc/2normal) met 2 pugs (dus weer geen spine hc) wegens te weinig aanmeldingen voor zondag en Diablo3 release op dinsdag.
1 van de twee kreeg bij madness de destroyers end achievement, hoezo geboost? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JoeBravo schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:06:
het restant aan herbs en alles dat ik heb gemaakt om alchemy te levellen verkopen lijkt me nog meer te gaan opleveren dan het levellen zelf me gekost heeft. lol :D

gisteren DS maar in 1 avond gecleared (6hc/2normal) met 2 pugs (dus weer geen spine hc) wegens te weinig aanmeldingen voor zondag en Diablo3 release op dinsdag.
1 van de twee kreeg bij madness de destroyers end achievement, hoezo geboost? :P
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
IntToStr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:04:
Als je de achievements van de DF wil doen: let op dat je alle artifacts voor de achievement tijdens 1 faire in moet leveren! De achievement wordt in z'n geheel gereset als de faire eindigt en de achievement niet volledig gedaan is. Hier ben ik in het begin een paar keer tegenaan gelopen...
Geldt dat van de achievements ook voor de Profession achievement van DF?

[ Voor 52% gewijzigd door EJSchuiteman op 11-05-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Volgens mij geldt dat ook voor de professions achievement ja. Al is die minder erg, want die wil je toch wel doen als je nog moet levelen en anders is het ook gratis tickets :p

Als je wil zoeken op DF items in de AH: filter op quest items, rare, level 15-15. Alleen dat item van morchok zie je daar niet, maar daar heb je er waarschijnlijk toch al bergen van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ja inderdaad, die komt vanzelf wel. Wanneer ik Fishing op 525 heb ga ik starten met Archaeology en dan kan ik volgende maand voor dit achievement gaan :)

Thnx voor de heldere uitleg allemaal! Ik heb echt nog nooit wat gedaan aan die events en was gisteren positief verrast op dat eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

EJSchuiteman schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:50:

Hierna Fishing nog opgewerkt tot 350 en nog steeds geen Turtle ;)
heb me fishing al een half jaar op max. maar ook nog steeds geen turtle :/ echt drama.

btw hebben andere ook problemen met MoP beta? ik kan er gewoon helemaal niet meer in. elke character op het loading screen als k enter world druk krijg ik een WoW error en sluit die de game af

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ricmaniac schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:51:
[...]

heb me fishing al een half jaar op max. maar ook nog steeds geen turtle :/ echt drama.

btw hebben andere ook problemen met MoP beta? ik kan er gewoon helemaal niet meer in. elke character op het loading screen als k enter world druk krijg ik een WoW error en sluit die de game af
even de x32 gebruiken ipv de x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

En zo is me mage gisteren lvl 85 geworden. En average item level 356 dus vanavond maar ff geboost worden door wat instances :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
ye-roon schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:03:
En zo is me mage gisteren lvl 85 geworden. En average item level 356 dus vanavond maar ff geboost worden door wat instances :p
Gz! Zorg dat je een tank/healer mee krijgt of plan wat in om te doen tijdens de lange wachttijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

EJSchuiteman schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:06:
[...]

Gz! Zorg dat je een tank/healer mee krijgt of plan wat in om te doen tijdens de lange wachttijden.
komt goed, ik heb op me tank en op me healer de rest geboost :) en nu gaan ze mij maar ff boosten :p en dat doen ze ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ben je Alliance? Als ik vanavond klaar ben met DF ga ik nog wat HoTs doen met mijn Druid voor de JP's (wil die mount in Dalaran nog even kopen).

Mocht je niemand kunnen vinden kun je altijd mee. Ikzelf heb al een hekel aan wachttijden boven de 3 minuten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:22
Ricmaniac schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:51:
[...]

Ik heb guildies met >20.000 fish gevangen en nog steeds geen turtle ;)
Kreeg 'm zelf na ~2500 fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik ben Horde, en ik moet toch nog de therazane quests doen in deepholm voor de tabard om daar exalted te worden voor die enchant :) (de enige die niet account wide is :))

http://eu.battle.net/wow/...ylvanas/Threefinga/simple mijn clown face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
JoeBravo schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:26:
[...]

Ik heb guildies met >20.000 fish gevangen en nog steeds geen turtle ;)
Kreeg 'm zelf na ~2500 fish.
Ik kreeg em op mn hunter toen ik met de fishing contest bezig was, wist toen niet eens dat er een turtle mount was.... was toen net na 2-3 jaar afwezigheid weer begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 10-09 19:39
ye-roon schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:27:
Ik ben Horde, en ik moet toch nog de therazane quests doen in deepholm voor de tabard om daar exalted te worden voor die enchant :) (de enige die niet account wide is :))

http://eu.battle.net/wow/...ylvanas/Threefinga/simple mijn clown face
Ik zit zelf ook op Sylvanas ( Cepheus is de naam ) als je me online ziet en eventueel nog een tank of dps nodig hebt kan ik vast wel helpen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:01
Sinds in onze guild Raid groep 3 vervallen is en ik later thuis ben raid ik nu helaas nog maar 2x per week (was 3x). Door de overlap in raid avonden tussen groep 1 & 2 was het voor mij ook niet mogelijk om met groep 2 mee te gaan helaas. Daarvoor raidde ik 5-6x per week. Door nu ineens nog maar 2x per week te raiden verveel ik me behoorlijk in WoW.

Gisteren werd ik nog uitgenodigd op m'n alt om mee te gaan vanaf de 3de boss omdat iemand last had van lag. Ik was behoorlijk verbaasd dat ik met m'n ilvl 390 (fury) warrior behoorlijk kon meekomen met de rest van die groep (ilvl +/- 400) :) Ik deed zelfs nog 34k op ultrax, had ik niet verwacht er werd wel behoorlijk gewiped op hagara :P om een of ander reden was er besloten om mensen met die frost debuff maar te dispellen in het loop pad :P wipe na wipe telkens hetzelfde en niemand wist wist wie het was.

Wel geinig hoe de tactieken kunnen verschillen tussen 2 groepen, maar dat maakt het tegelijk ook wel weer leuk.

Het werd me wel weer gelijk duidelijk dat ik het raiden erg mis.. ik log alleen in om even m'n jewelcrafting/darkmoon dailies te doen en log weer uit.. toch maar eens kijken of er nog een andere guild een alt kan gebruiken die om 21.00 ofzo met raiden begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Zethiel schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:30:
[...]

Ik zit zelf ook op Sylvanas ( Cepheus is de naam ) als je me online ziet en eventueel nog een tank of dps nodig hebt kan ik vast wel helpen.
Ik zal er rekening mee houden, maar vaak zitten we al vol met 5 man :) zeker als we in VP farm mode zitten :) Ik speel met 2 neven van me en 2 vrienden van me neven (die ik inmiddels ook wel zo beschouw) en dan 1 broer van die vrienden. Dus drukke boel :) Ook samen met die broer op me tank de raid finder in, beide tank dat communiceert wel lekker via skype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helza schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:33:
wel behoorlijk gewiped op hagara :P om een of ander reden was er besloten om mensen met die frost debuff maar te dispellen in het loop pad :P wipe na wipe telkens hetzelfde en niemand wist wist wie het was.
Lol, ik moet ineens weer denken aan de eerste keer Hagara Heroic.

Ik was vlak voor de icewall toen ik de debuff kreeg. Dus ik dacht even snel catform, dash naar het midden en dan mezelf dispellen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

IntToStr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:04:

zeker weten? volgens mij staat er bij mij nog steeds 1 aangevinkt als gedaan (2 DF's geleden) ik zal het nog eens nakijken :) iig alvast thnx
EJSchuiteman schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:15:
Ben je Alliance? Als ik vanavond klaar ben met DF ga ik nog wat HoTs doen met mijn Druid voor de JP's (wil die mount in Dalaran nog even kopen).

Mocht je niemand kunnen vinden kun je altijd mee. Ikzelf heb al een hekel aan wachttijden boven de 3 minuten :p
jp mount in dala? welke is dat dan....? heb ik vast al,maar toch ff checken (als mount hoer :P )

[ Voor 30% gewijzigd door mrsar op 11-05-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Dat was alleen toen de die quests aangepast/fixed hadden, toen hebben ze gezegt dat dat bij die patch zou gebeuren, maar daarna niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dat zeiden ze ja, heb het zelfs bij een GM aangegeven. 3x raden wat er gebeurde bij de eerstvolgende faire: al m'n achievements qua artifacts weer gereset. Misschien dat die van professions dan nu wel blijven staan. Al werden ze dacht ik pas gereset op het moment dat de volgende faire weer begint. Ben hier niet 100% zeker van overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
mrsar schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:48:
jp mount in dala? welke is dat dan....? heb ik vast al,maar toch ff checken (als mount hoer :P )
Dat is de Wooly Mammoth, 2175 JP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

EINDELIJK de tier 13 shoulders :-)

Zonder hc content zit de progress op me mage nu wel een beetje in slop :(

http://eu.battle.net/wow/...r/neptulon/Chrisje/simple

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

EJSchuiteman schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:58:
[...]

Dat is de Wooly Mammoth, 2175 JP.
owja,die heb ik al :P
Ben maar eens begonnen met wat meer in de ah spelen op het moment,om te sparen voor de wat duurdere mounts,ook de lost-time proto wil ik ooit nog eens,maar dat ding is zo random :( pfff heb ik het geduld niet voor :P

[ Voor 37% gewijzigd door mrsar op 11-05-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hmr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:17:

Gz :D

Zijn er al meer mensen die Zondag om 20:00 mee willen naar FL om achievments en heroic encounters te doen ?
Alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Darkangle schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:02:
[...]

even de x32 gebruiken ipv de x64
helpt dat echt met het crashprobleem?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 10-09 19:39
EJSchuiteman schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:10:
[...]

Geldt dat van de achievements ook voor de Profession achievement van DF?
Dit is ( als het goed is ) sinds de vorige Darkmoon Faire gefixt.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Mektheb schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:30:
[...]

Zijn er al meer mensen die Zondag om 20:00 mee willen naar FL om achievments en heroic encounters te doen ?
Alliance.
als ik niet met mijn guild raid ben ik van de partij,al zal ik dan wel weer refresh moeten hebben op HC (sowieso alleen de eerste 4 bosses op HC gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ricmaniac schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:32:
[...]

helpt dat echt met het crashprobleem?
Probeer het, zou ik zo zeggen. Maar als je mijn woord er niet voor neemt; http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/4903960752#1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
hmr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:17:

Je kunt natuurljk altijd Morchok op hc gaan doen, die is net zo makkelijk als de andere bosses op normal :)
die 20% nerf heeft het allemaal makkelijk gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

_O- _O- _O-

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4133653_700b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:58

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dies al best oud inderdaad maar nog steeds erg goed overigens

[ Voor 40% gewijzigd door ShadowBumble op 11-05-2012 14:05 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ik kende hem nog niet in ieder geval,en vond em leuk genoeg

oeh ninja edit :P

[ Voor 15% gewijzigd door mrsar op 11-05-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hahah leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:30:
[...]

Alliance.
Wil je de achievements en heroic bosses tegelijk doen? Volgens mij maak je het jezelf dan wel moeilijk.

Ik moet zelf overigens nog wat achievements en Raggy op heroic, maar a.s. zondag kmomt me helaas niet goed uit :( Overigens moet ik alleen nog de achievements waar je van anderen afhankelijk bent (en bucket list.) Dan ben ik altijd wat huiverige om met 'onbekenden' te gaan :X

Laatste keer daar in een PuG bleek knielen erg moeilijk te zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:26:
[...]

Wil je de achievements en heroic bosses tegelijk doen? Volgens mij maak je het jezelf dan wel moeilijk.

Ik moet zelf overigens nog wat achievements en Raggy op heroic, maar a.s. zondag kmomt me helaas niet goed uit :( Overigens moet ik alleen nog de achievements waar je van anderen afhankelijk bent (en bucket list.) Dan ben ik altijd wat huiverige om met 'onbekenden' te gaan :X

Laatste keer daar in een PuG bleek knielen erg moeilijk te zijn |:(
Nee hoor zoals ik al zei we komen er vast niet in 1keer doorheen.

En ik doe het liever goed en dat we 2/3/4 keer terug komen, dan dat het 1 wipefest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ik weet niet of iedereen hier al de LK HC dungeon archievs heeft (ik mis er nog een paar bv) en van cata,anders kunnen we daar ook eens een gooi op doen :) voor dat soort dingen maak ik graag tijd :) en is 5 man genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
mrsar schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:42:
ik weet niet of iedereen hier al de LK HC dungeon archievs heeft (ik mis er nog een paar bv) en van cata,anders kunnen we daar ook eens een gooi op doen :) voor dat soort dingen maak ik graag tijd :) en is 5 man genoeg
Klinkt goed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

5 man op alliance in om timed event ZA nu te doen? :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 20:39
Voor alle hordes die lich king heroic op 25 man willen of de overige achievements op Been waiting a long time na, er is op onze server iemand (die ik ken) die elke week op zaterdag rond 19:00 een run doet. Ik ga eigenlijk ook altijd mee gewoon voor de mount (als hij dropt). Dus mocht je online zijn (en ik ook) dan kan ik altijd kijken of ik een spot voor je kan krijgen indien hij nog niet vol is. Meestal komen we nog wel wat ranged te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

hmr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:48:
5 man op alliance in om timed event ZA nu te doen? :)
ik zit op werk :P wordt lastig :P

die beer heb ik trouwens al,maar als er hulp nodig is met dps,kan ik altijd wel helpen (als ik kan ;) )
moet alleen bijna alle rare drops nog uit dungeons,waarvan ik sommige nog nooit heb zien droppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
mrsar schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:51:
[...]

ik zit op werk :P wordt lastig :P

die beer heb ik trouwens al,maar als er hulp nodig is met dps,kan ik altijd wel helpen (als ik kan ;) )
moet alleen bijna alle rare drops nog uit dungeons,waarvan ik sommige nog nooit heb zien droppen :(
Same here @work :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Waar kan ik btw makkelijk een leuke flying mount halen? Behalve die CoT draak want die is lelijk!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Gryphon Keeper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
mrsar schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:42:
Held die moet ik ook nog :), en van Trail of the Crusader 5 man ( ok ok ok dont shoot me ! !! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

die zijn niet leuk

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.