Albino Drake? (die vind ik wel vet er uit zien) Moet je 50 mounts hebben...
Ik was bezig met de draak die je van de molten front dailies krijgt, maar dat was me toch een partij saai. Wie weet maak ik het ooit nog eens af...
Dat is echt de lelijkste everEJSchuiteman schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:00:
Albino Drake? (die vind ik wel vet er uit zien) Moet je 50 mounts hebben...
Maar de makkelijkste ? is denk ik wel tegenwoordig die van Ulduar 10.
daar rag je echt zo doorheen.
Of OS10 3d
En ja amenIntToStr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:00:
Ik was bezig met de draak Hippogryph die je van de molten front dailies krijgt, maar dat was me toch een partij saai. Wie weet maak ik het ooit nog eens af...
[ Voor 31% gewijzigd door Mektheb op 11-05-2012 15:02 ]
Eens, toch heb ik die op 2 characters :-) Naast dat het saai is, kost het redelijk veel tijd voordat je überhaupt iets aan die daily's hebtIntToStr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:00:
Ik was bezig met de draak die je van de molten front dailies krijgt, maar dat was me toch een partij saai. Wie weet maak ik het ooit nog eens af...
AL die raid/dungeon achieves voor mounts moet ik allemaal ook nog
Daar binnenkort maar eens een groep voor zien te vinden.
De hippogryph van Cenarion Expedition is ook vrij makkelijk binnen te halen. Je hoeft alleen maar exalted te worden met CE. Dat is een kwestie van 3-4 dagen in die naga dungeons in Zangermarsh ingaan en klaar is kees. Daar tuf je alles omver tegenwoordig.hmr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:56:
Waar kan ik btw makkelijk een leuke flying mount halen? Behalve die CoT draak want die is lelijk!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Moeten we even kijken wanneer we dat met 5 mensen kunnen doen.Mektheb schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:59:
[...]
Held die moet ik ook nog, en van Trail of the Crusader 5 man ( ok ok ok dont shoot me ! !! )
Ik zou bijvoorbeeld morgenavond kunnen vanaf 19:00 als mensen willen,mooi daarvoor dan een mooie guide zoeken
is die alsnog niet redelijk prijzig,3k ofzo (volgens mij is hij beginnend speler (of vergis ik meZeror schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:08:
[...]
De hippogryph van Cenarion Expedition is ook vrij makkelijk binnen te halen. Je hoeft alleen maar exalted te worden met CE. Dat is een kwestie van 3-4 dagen in die naga dungeons in Zangermarsh ingaan en klaar is kees. Daar tuf je alles omver tegenwoordig.
[ Voor 38% gewijzigd door mrsar op 11-05-2012 15:17 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ook dat is voor mij een prima tijd, maar eigenlijk kan je me altijd poken ervoormrsar schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:14:
[...]
Moeten we even kijken wanneer we dat met 5 mensen kunnen doen.
Ik zou bijvoorbeeld morgenavond kunnen vanaf 19:00 als mensen willen,mooi daarvoor dan een mooie guide zoeken
[...]
is die alsnog niet redelijk prijzig,3k ofzo (volgens mij is hij beginnend speler (of vergis ik me, ben het even kwijt )
En zo moeilijk zijn de meeste niet
mooi,morgen rond 19:00 gooi ik hier ook nog wel een berichtje neer voor liefhebbers
Poe, hemel en aarde moeten bewegen om Blizzard ervan te overtuigen dat mijn oude WoW account van mij was (schijnbaar eerder dit jaar gehackt).
Enfin, dat eindelijk gelukt, willen (lees: eisen) ze voor een andere ticket eerst een scan van een officieel rijbewijs, paspoort, ...
Iemand daar ervaring mee?
/edit: hoe lang is de SoR aanbieding (increase level, etc...) eigenlijk geldig?
Enfin, dat eindelijk gelukt, willen (lees: eisen) ze voor een andere ticket eerst een scan van een officieel rijbewijs, paspoort, ...

[ Voor 12% gewijzigd door rlg.ddp op 11-05-2012 18:18 ]
Als je het faxt/E-mailed is het meestal binnen een uur gefixt.rlg.ddp schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:16:
Poe, hemel en aarde moeten bewegen om Blizzard ervan te overtuigen dat mijn oude WoW account van mij was (schijnbaar eerder dit jaar gehackt).
Enfin, dat eindelijk gelukt, willen (lees: eisen) ze voor een andere ticket eerst een scan van een officieel rijbewijs, paspoort, ...Iemand daar ervaring mee?
Na uren vissen is de Sea Pony binnen
Ik ging woensdag ff tussen een boss fight die ik skipte in hc Ds ff naar darkmoon fair om ff dailies te doen en voor de grap ff vissen tot dat ik weer voor volgende boss mocht komen. Nog geen 5 min gevist en had ik um :-D zelfde dat ik eindelijk raven lord heb na ongeveer 10 runs ofzo. Echt super veel geluk deze week.
Resultaat avondje alleen:
- Whooly Mammoth
- Sea Pony
- Fishing (475)
- First Aid (525)
Morgen (vandaag) rustdag. Word gek van die Turtle
- Whooly Mammoth
- Sea Pony
- Fishing (475)
- First Aid (525)
Morgen (vandaag) rustdag. Word gek van die Turtle
Vandaag eindelijk DS 8/8 Heroic gecleared op 10 man. Daar waar iedereen opgelucht was en blij, voelde ik me toch zwaar genaaid door Blizzard. Want ik ben er inmiddels achter gekomen dat DS heroics totaal niet gaat om skill, je hoeft helemaal niets speciaals te kunnen, geen slimme tactiek of strategie, alles en dan ook echt alles draait puur om setup en gear, als is na de 20% nerf gear allang niet meer zo belangrijk.
Ik ben zo ongelukkig geweest dat ik met een warlock speelde. Ja, kijk het maar na op raidbots,één van de zwakkere dps classes op eigenlijk elk gevecht. Zelfs op Morchok hc, waar je zou denken dat destruction warlocks met 15% bane of havoc, veel hoger zou scoren dan de rest, blijven ze ver onder rogues en zelfs shadow priests.
Met mijn tweede class, een protection warrior, kun je al op je vingers natellen waarom dat niet leuk is om te spelen. Ik kan me niet herinneren dat een tankclass zo underpowered was bij heroic encounters. Elk gevecht, op heel misschien Spine na, is 10 keer makkelijker met een andere tankclass dan warrior.
Over Spine gesproken, het domste gevecht ooit bedacht door Blizzard. Want, je raadt het al, 100% setup afhankelijk. Ga met een balance druid, hunter, warlock en disc priest...en je faalt, ga met een rogue, retri paladin, elemental shaman en resto shaman... en het is free kill met dezelfde strategie. Dat is samengevat hoe de heroic encounters werken vandaag de dag. En zeker een gevecht als deze is zó makkelijk balanced te maken, bijvoorbeeld: verkort de timer of verhoog de HP van de tendons, maar laat dots en bleed effects doortikken als de tendon weer naar beneden gaat, simpel.
Conclusie: Wanneer gaat Blizzard nou eindelijk een kéér echt iets doen aan class-balance en wanneer worden er eindelijk weer echte encounters gemaakt, die draaien om strategie en skill, in plaats van gevechten die enkel draaien om setup, classes en een beetje om gear.
Ik ben zo ongelukkig geweest dat ik met een warlock speelde. Ja, kijk het maar na op raidbots,één van de zwakkere dps classes op eigenlijk elk gevecht. Zelfs op Morchok hc, waar je zou denken dat destruction warlocks met 15% bane of havoc, veel hoger zou scoren dan de rest, blijven ze ver onder rogues en zelfs shadow priests.
Met mijn tweede class, een protection warrior, kun je al op je vingers natellen waarom dat niet leuk is om te spelen. Ik kan me niet herinneren dat een tankclass zo underpowered was bij heroic encounters. Elk gevecht, op heel misschien Spine na, is 10 keer makkelijker met een andere tankclass dan warrior.
Over Spine gesproken, het domste gevecht ooit bedacht door Blizzard. Want, je raadt het al, 100% setup afhankelijk. Ga met een balance druid, hunter, warlock en disc priest...en je faalt, ga met een rogue, retri paladin, elemental shaman en resto shaman... en het is free kill met dezelfde strategie. Dat is samengevat hoe de heroic encounters werken vandaag de dag. En zeker een gevecht als deze is zó makkelijk balanced te maken, bijvoorbeeld: verkort de timer of verhoog de HP van de tendons, maar laat dots en bleed effects doortikken als de tendon weer naar beneden gaat, simpel.
Conclusie: Wanneer gaat Blizzard nou eindelijk een kéér echt iets doen aan class-balance en wanneer worden er eindelijk weer echte encounters gemaakt, die draaien om strategie en skill, in plaats van gevechten die enkel draaien om setup, classes en een beetje om gear.
zo....wie heeft er zin in "glory of the hero"
(alliance)
[ Voor 11% gewijzigd door mrsar op 12-05-2012 18:54 ]
Ik kijk nu even die 4 guilds stream van DS 25m HC.
http://www.twitch.tv/affinitiibl
en
http://www.mmo-champion.c...STARS-vs-Exorsus-May-12th!
en
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Nog even terugkomend op het videokaart verhaal. Vanmiddag een 6850 ontvangen en wat een verschil zeg! Zelfs mijn vishaak lijkt nu mooi 
Alles op High/Ultra en ziet er een stuk beter uit!
Alles op High/Ultra en ziet er een stuk beter uit!
Wel zin, maar geen tijd. Have fun!zo....wie heeft er zin in "glory of the hero" (alliance)
Mooie eindrace van Stars en Blood, ging nek aan nek.junglebeast schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:14:
Ik kijk nu even die 4 guilds stream van DS 25m HC.
en
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sorry had helaas geen tijd :<mrsar schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:53:
zo....wie heeft er zin in "glory of the hero"(alliance)
Yup. BL ging volgens mij als eerste Spine aanvallen. Start heeft ze daarna in gehaald met 34 seconden of zo.SinergyX schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:46:
[...]
Mooie eindrace van Stars en Blood, ging nek aan nek.
ach,ben nu maar archeology aan het doen enondertussen series kijken xD
Paragon ging nog behoorlijk goed mee, maar op Spine verloren behoorlijk wat tijd.junglebeast schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:49:
[...]
Yup. BL ging volgens mij als eerste Spine aanvallen. Start heeft ze daarna in gehaald met 34 seconden of zo.
Welk leuk als je de directe streams bekeek (met chat) het verschil tussen Blood en Stars was enorm, in Blood was er continue gillen en schelden, stars was het echt maar een paar berichten heen en weer
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja BL is bekend om al dat gescheld van die raidleader. Ook mooi van Stars om het gewonnen geld te geven aan dem kids.
ik heb dan meer respect voor Stars dan dat idote gescheld van die ex militair..SinergyX schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:06:
[...]
Paragon ging nog behoorlijk goed mee, maar op Spine verloren behoorlijk wat tijd.
Welk leuk als je de directe streams bekeek (met chat) het verschil tussen Blood en Stars was enorm, in Blood was er continue gillen en schelden, stars was het echt maar een paar berichten heen en weer
Hmmmm, zou Blizzard mijn post op MMO-Champion gelezen hebben...?

Mijn post:Mists of Pandaria Beta - Build 15689 / Published on 2012-05-12 09:28 PM
Pet Battles
Time To Open a Pet Store now rewards the title Zookeeper, rather than Tamer.
2012-05-11, 01:04 AM
I want this title for pets:
Zookeeper <name>
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nééééééééééh..... 
Blizzard heeft deze Pandaren dance
veranderd in deze
veranderd in deze
De female versie was toch caramel dancing? 
Is het trouwens de eerste race die ook gezicht animaties heeft tijdens dansen?
Is het trouwens de eerste race die ook gezicht animaties heeft tijdens dansen?
Woaw, iemand over die Black Market gelezen op mmo champ? Wat een ongelooflijk SLECHT vind ik
"The Black Market Auction House allows players to bid on special items that are not normally sold by NPCs. For example, Mei Francis normally sells mounts in Dalaran, but in this case she is auctioning Ashes of Al'ar!
The items for auction vary by server, as other servers are able to bid on Reins of the Blazing Drake, Swift White Hawkstrider, or Riding Turtle."

Dus de mensen die het geld krijgen nu dus de kans lekker eaz-mode alles op AH te kopen? Zucht. Ik gok dat 0.01% van de server bizar veel heeft, en bijna niemand daar aan tipt...
Er zijn dus 3 optise om dan aan geld te komen hiervoor...
a.) AH bespelen
b.) bots
c.) geld kopen
Ik snap deze beselissing echt niet
"The Black Market Auction House allows players to bid on special items that are not normally sold by NPCs. For example, Mei Francis normally sells mounts in Dalaran, but in this case she is auctioning Ashes of Al'ar!
The items for auction vary by server, as other servers are able to bid on Reins of the Blazing Drake, Swift White Hawkstrider, or Riding Turtle."

Dus de mensen die het geld krijgen nu dus de kans lekker eaz-mode alles op AH te kopen? Zucht. Ik gok dat 0.01% van de server bizar veel heeft, en bijna niemand daar aan tipt...
Er zijn dus 3 optise om dan aan geld te komen hiervoor...
a.) AH bespelen
b.) bots
c.) geld kopen
Ik snap deze beselissing echt niet
Lijkt me toch niet echt een issue zo'n AH, laat mensen lekker veel geld spenderen aan iets wat voorheen door kans wordt bepaald (kans is ook niet echt een "eerlijke" manier van iets verkrijgen).
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Zolang die items BoP zijn vind ik het wel best. Laat er maar flink wat gold uit vloeien. Dingen zijn nu toch al extreem duur aan het worden soms. Wel leuk om te sellen maar ja.
Vraag me inderdaad ook af of het niet een enorme boost gaat geven aan goldsellers ondanks dat het eenvoudig is om op normale manieren aan gold te komen.
Aan de andere kant ben ik wel blij met die functie, mocht hij het uiteindelijke spel halen. Zo heb ik ook een kans om mounts uit raids te bemachtigen (ik raid niet)
En de TCG mounts / minipets komen hiemee ook binnen bereik.
Ik verwacht dan ook dat de echt zeldzame mounts misschien hooguit een keer per kwartaal voorbij zullen komen.
Daarnaast moet je nog een keer over voldoende gold beschikken om de echte "big spenders" te kunnen outbidden.
Aan de andere kant ben ik wel blij met die functie, mocht hij het uiteindelijke spel halen. Zo heb ik ook een kans om mounts uit raids te bemachtigen (ik raid niet)
En de TCG mounts / minipets komen hiemee ook binnen bereik.
In wezen is het nog steeds gebaseerd op kans. De items verschillen per server, dus niet ieder item zal altijd beschikbaar zijn.blouweKip schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:46:
Lijkt me toch niet echt een issue zo'n AH, laat mensen lekker veel geld spenderen aan iets wat voorheen door kans wordt bepaald (kans is ook niet echt een "eerlijke" manier van iets verkrijgen).
Ik verwacht dan ook dat de echt zeldzame mounts misschien hooguit een keer per kwartaal voorbij zullen komen.
Daarnaast moet je nog een keer over voldoende gold beschikken om de echte "big spenders" te kunnen outbidden.
Ik denk dat die Black market alleen leuk is als de auction tijs lang duurt als twee weken of een hele maand. Op die manier zal je de prijs echt omhoog zien gaan aangezien ik zie geen buyout prijzen zie staan.
Dus als op die manier maar enkele items per maand beschikbaar stellen in de Black Market is het nog steeds redelijk rare wat ik opzich niet als een probleem zie. Als de tijden hetzelfde zijn als de normale auction house dan zie ik echter wel een probleem. Dan komen de zeldzame spullen veel te snel de wereld in.
Het zou ook wel grappig zijn als je via de TCG loot cards een kaart hebt die een buyout toelaat op een willekeurig item van de black market.
Dus als op die manier maar enkele items per maand beschikbaar stellen in de Black Market is het nog steeds redelijk rare wat ik opzich niet als een probleem zie. Als de tijden hetzelfde zijn als de normale auction house dan zie ik echter wel een probleem. Dan komen de zeldzame spullen veel te snel de wereld in.
Het zou ook wel grappig zijn als je via de TCG loot cards een kaart hebt die een buyout toelaat op een willekeurig item van de black market.
[ Voor 54% gewijzigd door Zeror op 13-05-2012 14:55 ]
In het bied proces is er anders weinig ruimte voor kans, het hoogste bod wint.In wezen is het nog steeds gebaseerd op kans. De items verschillen per server, dus niet ieder item zal altijd beschikbaar zijn.
[
Met die redenatie is er in een raid ook geen ruimte voor kans mocht er een mount droppen: de hoogste roll wint.blouweKip schreef op zondag 13 mei 2012 @ 15:37:
[...]
In het bied proces is er anders weinig ruimte voor kans, het hoogste bod wint.
Ik kan mij aan de ene kant wel voorstellen dat het voor de mensen die niet raiden of waar het om andere redenen onmogelijk is bepaalde items te bemachtigen aantrekkelijk is, maar persoonlijk zie ik er niet zo heel veel in. Als ik bijv. naar de Ashes of Al'ar kijk, die ik als de mooiste mount ingame beschouw, dan vind ik het toch wel leuk dat deze een beetje uniek en moeilijk te bemachtigen blijft en waar je moeite voor moet doen ipv een zak geld op tafel te gooien. Ik raid zelf overigens ook niet.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Heb zelf het gevoeld at the Black market meer mensen er toe zal verlokken om gold te kopen.temp00 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:39:
Ik kan mij aan de ene kant wel voorstellen dat het voor de mensen die niet raiden of waar het om andere redenen onmogelijk is bepaalde items te bemachtigen aantrekkelijk is, maar persoonlijk zie ik er niet zo heel veel in. Als ik bijv. naar de Ashes of Al'ar kijk, die ik als de mooiste mount ingame beschouw, dan vind ik het toch wel leuk dat deze een beetje uniek en moeilijk te bemachtigen blijft en waar je moeite voor moet doen ipv een zak geld op tafel te gooien. Ik raid zelf overigens ook niet.
Welke weer mijn theorie aanwakkert dat Blizzard achter die sites zit
Maar als ik naar die SS kijk vind ik sommige prijzen best wel hoog.
Die Sen'jin Fetish is toch gewoon een BOE pet van de argent tourny welke je voor 40 tokens kunt kopen? Die staan regelmatig op AH voor 3 tot 6k.
Dus als ze zulke dingen erop zetten voor 10k dan gaan ze echt niet verkocht worden.
Degene met de hoogste roll kan iedereen zijn. Degene die zo'n auction wint niet. Ik heb 10 keer meer gold dan mijn guildies, dus als ik echt iets wil zet ik hun al buitenspel. En zo zal er ook wel iemand zijn die mij weer buitenspel zet. Heeft niks met kans te maken, alleen met hoeveel tijd je in het spel stopt of hebt gestopt, of hoeveel gold je hebt gekocht.Slamdance schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:56:
[...]
Met die redenatie is er in een raid ook geen ruimte voor kans mocht er een mount droppen: de hoogste roll wint.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik heb deze even ge-screenshotMet die redenatie is er in een raid ook geen ruimte voor kans mocht er een mount droppen: de hoogste roll wint.
Na erg lange tijd maar weer eens begonnen met me Warrior. gisteren van 80 naar 83 gelevelt. vanavond red ik wel bijna 85 denk ik. misschien net niet. Level in Fury en dat bevalt me echt super nu
vooral omdat je er gewoon fucking bruut uit ziet met 2 x 2h weapons. Maar ondertussen is me main spec Tank en heb veel Tank ervaring van Vanilla en TBC dus verwacht dat na wat oefenen het wel goed moet komen.
ik zit nu met m'n druid op 53, niet veel opgeschoten de laatste dagen
aangezien ik tot gisteren in Amsterdam heb gezeten xD
Vanavond weer vollebak levelen hopen dat ik eind van de week de 68 haal voor outland xD
aangezien ik tot gisteren in Amsterdam heb gezeten xD
Vanavond weer vollebak levelen hopen dat ik eind van de week de 68 haal voor outland xD
Na vrijdag niet veel meer gedaan. Alleen Fishing en Skinning naar 525 gebracht.
Deze week eens kijken of ik mijn gold voorraad op mijn Druid kan verdubbelen (momenteel 5k)
Deze week eens kijken of ik mijn gold voorraad op mijn Druid kan verdubbelen (momenteel 5k)
lekker hoorEJSchuiteman schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:25:
Na vrijdag niet veel meer gedaan. Alleen Fishing en Skinning naar 525 gebracht.
Al gelukt om die turtle te vangen btw?
Geen idee nogDopiej schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:29:
[...]
lekker hoorhoe ga je dat doen?
Al gelukt om die turtle te vangen btw?
Nee die Turtle is niet gelukt. Gevist in Uldum, maar die 0,1% is niet aan mij besteedt.
Ik ga nu eerst verder met mijn lijstje en als er tijd over is dan zal ik het weer eens proberen. Wel de SoR mount ontvangen (bedankt Juriaan
Mocht je heavy leathers over hebben zijn ze welkom (A) moet nog 20 levels met heavy leather alleen moet ik ze gaan farmen.. echt geen zin inEJSchuiteman schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:35:
[...]
Geen idee nogIk denk farmen van Leathers en hopelijk kan ik de VP feet voor een leuke prijs kwijt.
Nee die Turtle is niet gelukt. Gevist in Uldum, maar die 0,1% is niet aan mij besteedt.
Ik ga nu eerst verder met mijn lijstje en als er tijd over is dan zal ik het weer eens proberen. Wel de SoR mount ontvangen (bedankt Juriaan)
Heb gisteren ook SoR gestuurd nu wachten op de reward xD
Daar was afgelopen week juist _de_ week voor. grinden voor leather in de firelands (spinnetjes daar hebben bijna instant respawn en zijn onderdeel van een daily en niet iedereen op die daily heeft skinning ^^ En met de DMF quest was kon je op 1 punt +5 krijgen van die quest. Heb ik ook gedaan. Gewoon gezocht waar ik het meeste leer voor kwijt was en voor dat stuk die quest ingeleverdDopiej schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:37:
[...]
Mocht je heavy leathers over hebben zijn ze welkom (A) moet nog 20 levels met heavy leather alleen moet ik ze gaan farmen.. echt geen zin in
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Gisterenavond met een matige groep blackhorn net neer kunnen krijgen na een paar pogingen, maar op spine was rollen blijkbaar erg moeilijk. Uiteraard weer geen bruikbare loot. Totale tijdverspilling dus. Toen bedacht ik me opeens dat er mogelijk een groep naar firelands zou gaan; was ik helemaal vergeten. Zijn er nog mensen gegaan? Zou een stuk interessanter zijn geweest.
Nog wel iets leuks ontdekt omdat ik een leg enchant/enhancement wilde hebben. Stond op AH voor 800g, maar je kunt voor zo'n 120g de 20 simpele mats kopen en voor 200g 10 heavy leather hides, die je in twilight highlands kunt verkopen voor 1 pristine hide. Toch snel verdiend als je een leatherworker kunt vinden. Aangezien die pristine hides voor zo'n 400g op de AH stonden heb ik er nog maar 2 geruild bij de trader. Als ik ze weet te verkopen maak ik in totaal nog winst ook. Helemaal als je de leatherworker nog meer van die dingen kunt laten maken en die voor 800g op de AH kunt verkopen
Nog wel iets leuks ontdekt omdat ik een leg enchant/enhancement wilde hebben. Stond op AH voor 800g, maar je kunt voor zo'n 120g de 20 simpele mats kopen en voor 200g 10 heavy leather hides, die je in twilight highlands kunt verkopen voor 1 pristine hide. Toch snel verdiend als je een leatherworker kunt vinden. Aangezien die pristine hides voor zo'n 400g op de AH stonden heb ik er nog maar 2 geruild bij de trader. Als ik ze weet te verkopen maak ik in totaal nog winst ook. Helemaal als je de leatherworker nog meer van die dingen kunt laten maken en die voor 800g op de AH kunt verkopen
deze week niet meer dan?ye-roon schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:56:
[...]
Daar was afgelopen week juist _de_ week voor. grinden voor leather in de firelands (spinnetjes daar hebben bijna instant respawn en zijn onderdeel van een daily en niet iedereen op die daily heeft skinning ^^ En met de DMF quest was kon je op 1 punt +5 krijgen van die quest. Heb ik ook gedaan. Gewoon gezocht waar ik het meeste leer voor kwijt was en voor dat stuk die quest ingeleverd
Ik heb ook een SoR gekregen om een vriend die mount te geven, altijd grappig om weer een maandje te spelen, maar nu zag ik dat ik zelf dus ook weer een SoR kon versturen.Dopiej schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:37:
Nu heb ik nog 3 multibox accounts, kan ik die gewoon gebruiken voor de gratis upgrade naar Cata, server transfer en 80-boost?(Lightning's blade is wel erg rustig geworden, ondanks Paragon er zit - AH is 90% van de tijd zo goed als leeg voor mid80 gear)
Dit weekend niet veel gespeeld, maar wel iets moois meegemaakt. Ik was mijn runs naar Setthek Halls en Utgarde Pinnacle aan het doen voor de mounts en zat een beetje te chatten in guild chat over rare mounts en dat mijn geluk wel op zou zijn na de Deathcharger Reins in minder dan 25 runs. Ik had het net gezegd toen ik die drake boss neerlegde en bam: Blue Proto-Drake. Binnen 15 runs.
Vanavond eens Deathwing neerhalen en men legendary daggers gaan halen
. Net op tijd voor Diablo 3 ook, denk niet dat we komende weken de raids gaan volkrijgen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
OMG! Waarom zouden ze dat veranderen!!Zeror schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:22:
Nééééééééééh.....
[video]
veranderd in deze
[video]

Ben blij dat ik niet aan D3 begin.. tenminste nog niet.. gaat toch in het begin een overflow van de servers van D3 worden let maar opBoeboe schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:11:
Vanavond eens Deathwing neerhalen en men legendary daggers gaan halen. Net op tijd voor Diablo 3 ook, denk niet dat we komende weken de raids gaan volkrijgen.
hehe. Had eigenlijk voor vanavond een raid naar DS met guild, een semi-casual run met wat core members. Uitiendelijk lopen klagen of het niet vasnavond kon ivm Diablo 3 release an toch maar gegaan. Uiteindelijk zonder veel problemen (voor het eerst voor mij) 4/8 hc gedaan (Morchon / Yor'sahj / Zon'ozz / Ultraxion)! ...alleen amper wat gewonnen :<
Wel heroic axe van Morchok voor mn dk, dus gerespecced naar frost dps offspec...alleen lijk ik minder dps te doen dan unholy 2h, wel raar
Gok dat ik maar wel terugspec als het het wat meer heb getest...
Wel heroic axe van Morchok voor mn dk, dus gerespecced naar frost dps offspec...alleen lijk ik minder dps te doen dan unholy 2h, wel raar

Amras schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:05:
Dit weekend niet veel gespeeld, maar wel iets moois meegemaakt. Ik was mijn runs naar Setthek Halls en Utgarde Pinnacle aan het doen voor de mounts en zat een beetje te chatten in guild chat over rare mounts en dat mijn geluk wel op zou zijn na de Deathcharger Reins in minder dan 25 runs. Ik had het net gezegd toen ik die drake boss neerlegde en bam: Blue Proto-Drake. Binnen 15 runs.

Hij's fijn hè?
Valt mij alles mee dat ik geen guild kick heb gekregen voor extreem geluk, haha. Nu verder met Setthek Halls farmen en ook maar eens kijken in Magister's Terrace voor die kip.
@Dopiej: Hoe bedoel je dat? Dat er teveel mensen op de servers spelen zodat de servers traag worden ofzo? Dat gaat niet op de schaal gebeuren die jij beschrijft, daar zorgt Blizzard echt wel voor. Ik roll op zeker dinsdagavond ergens met mijn Monk richting Tristram, maar ik ben dan ook wel bijna klaar met Cata, wat content betreft 
Gisteravond onze raid 'even' afgemaakt met onze derde Madnees HC kill. We hebben sinds onze eerste kill op onze oude server toch wat replacements moeten doorvoeren. MT geswapt, DPS die bezig zijn met examens, zodat we een nieuwe healer hebben ingepast, waardoor ik ineens als DPS ben gaan fungeren. En aangezien ik dat eigenlijk nog nooit voor een langere periode heb gedaan, en ik mezelf nog steeds als healer beschouw, voelt het toch wat vreemd, op sommige gevechten.
Desondanks begin ik wel steeds beter door te krijgen hoe ik mijn slimmigheden in mijn rotatie kan benutten, want dat is als moonkin toch wel erg belangrijk. En dan gaat het niet om het up houden van je DoTs, maar meer om dingen als wanneer je je Nature's Grace haste proct, zodat je die niet voor de volle 100% verspeelt omdat je net op dat moment moet gaan lopen.
Vanaf deze reset dus naar alle waarschijnlijkheid 1 night clears. We moesten deze reset nog even wachten op een shaman, die afgelopen woensdag moest missen door een berg werk. Dus dan houden we 2 raid avonden over die we anders gaan invullen, misschien nog wel met een revisit van Raggy HC, waar we veel te weinig tijd aan hebben besteed...
Gisteravond onze raid 'even' afgemaakt met onze derde Madnees HC kill. We hebben sinds onze eerste kill op onze oude server toch wat replacements moeten doorvoeren. MT geswapt, DPS die bezig zijn met examens, zodat we een nieuwe healer hebben ingepast, waardoor ik ineens als DPS ben gaan fungeren. En aangezien ik dat eigenlijk nog nooit voor een langere periode heb gedaan, en ik mezelf nog steeds als healer beschouw, voelt het toch wat vreemd, op sommige gevechten.
Desondanks begin ik wel steeds beter door te krijgen hoe ik mijn slimmigheden in mijn rotatie kan benutten, want dat is als moonkin toch wel erg belangrijk. En dan gaat het niet om het up houden van je DoTs, maar meer om dingen als wanneer je je Nature's Grace haste proct, zodat je die niet voor de volle 100% verspeelt omdat je net op dat moment moet gaan lopen.
Vanaf deze reset dus naar alle waarschijnlijkheid 1 night clears. We moesten deze reset nog even wachten op een shaman, die afgelopen woensdag moest missen door een berg werk. Dus dan houden we 2 raid avonden over die we anders gaan invullen, misschien nog wel met een revisit van Raggy HC, waar we veel te weinig tijd aan hebben besteed...
lol uploade 2 keer me berricht
[ Voor 93% gewijzigd door Ricmaniac op 14-05-2012 10:27 ]
Ja die eerste was echt epic! Alleen daarom zou je deze willen levelenRicmaniac schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:27:
[...]
Waarom zouden ze dat doendie eerste was juist echt geniaal
zullen wel problemen gehad hebben dat ze de dans van iets overgenomen hebben
Ik heb Inscription (525) op mijn Priest maar zit te denken om dit aan te passen naar een Gathering prof. Ik heb al Herbalism, maar zat ook aan Mining te denken. Goed idee?
[ Voor 20% gewijzigd door EJSchuiteman op 14-05-2012 10:35 ]
Zijn er trouwens nog meer rare mounts die relatief eenvoudig solo gehunt kunnen worden in dungeons/raids? Ik ben bekend met de volgende:
Deathcharger's Reins (Stratholme)
Raven Lord (Setthek Halls: Heroic)
Blue-Proto Drake (Utgarde Pinnacle: Heroic)
Die witte kip, weet de naam niet (Magister's Terrace: Heroic)
In Karazhan schijnt ook een paard te droppen, is dat solo te doen als hunter?
Tot Chess kun je solo'en dacht ik. Welke baas dropt mount?Amras schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:37:
Zijn er trouwens nog meer rare mounts die relatief eenvoudig solo gehunt kunnen worden in dungeons/raids? Ik ben bekend met de volgende:
Eerste baas links, en ja, dat kan je al vannaf lvl 80 soloen.
Attumen the Huntsman. Volgens mij is dat één van de eerste bosses, al ben ik nooit in Kara geweest.EJSchuiteman schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:40:
[...]
Tot Chess kun je solo'en dacht ik. Welke baas dropt mount?
De eerste boss is een paard toch? Zou daar wel bij passen 
Maar ook chess is te doen solo. Heb het zelf laatst chess met z'n 2en gedaan, maar het schijnt ook solo te kunnen. De rest is eenvoudig solo te doen.
Maar ook chess is te doen solo. Heb het zelf laatst chess met z'n 2en gedaan, maar het schijnt ook solo te kunnen. De rest is eenvoudig solo te doen.
die in karazhan is erg makkelijk te doen. is eerste boss. solo je binnen 20 secAmras schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:37:
chess vind ik wel echt moeilijk om solo te doen. laatst met ze 3e duurde mij al te lang >_>IntToStr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:43:
Chess solo is mij nog nooit gelukt (~8 tries). Wel een paar keer bijna; ik kan me voorstellen dat het anderen wel lukt (met een beetje mazzel wellicht). Met zn 2-en is het overigens makkelijk te doen; ik zou niet krom gaan liggen om het in mn uppie te klaren als je weet dat je er met zn 2en zo doorknalt.IntToStr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:43:
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
Chess solo is niet al te moeilijk. Het komt wel eens voor dat ik een foutje maak en een tweede poging moet doen, maar doorgaans is het een one-shot. Key zijn King Llane zijn heroism, attack waarme je drie tegelijk dps't en de healer om de king weer te healen. De rest bestuur je eigenlijk alleen om ze opzij te zetten.Seraphin schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:48:
[...]
Chess solo is mij nog nooit gelukt (~8 tries). Wel een paar keer bijna; ik kan me voorstellen dat het anderen wel lukt (met een beetje mazzel wellicht). Met zn 2-en is het overigens makkelijk te doen; ik zou niet krom gaan liggen om het in mn uppie te klaren als je weet dat je er met zn 2en zo doorknalt.
Maar ik kom er niet zo vaak meer sinds ik het paardje heb.
Netherspite is overigens doodsimpel als je weet dat er een positie is waarin je alle drie de beams tegelijk krijgt. Dan ligt hij makkelijk dood voor je voor de tweede keer beams krijgt.
Ondanks dat je nu beide nodes tegelijk kan tracken vraag ik me af wat je wilt bereiken? De buffs van Gathering professions zijn gewoon minder dan die van crafting. En die raak je hierdoor kwijt! Wil je graag gold verdienen? De nieuwe expansion komt eraan. Als de vorige twee een indicatie zijn, kan je bakken gold verdienen door darkmoon cards te bakken. Ik heb aan het begin van WotLK zoveel darkmoon cards verkocht dat ik ergens gedurende ICC pas door mijn gold heen raakte (omdat ik niets meer deeed om bij te verdienen). Cataclysm was ik iets minder actief maar ook hier gaaf inscription weer leuke inkomsten.EJSchuiteman schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:28:
[...]
Ik heb Inscription (525) op mijn Priest maar zit te denken om dit aan te passen naar een Gathering prof. Ik heb al Herbalism, maar zat ook aan Mining te denken. Goed idee?
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 10:57 ]
heb je daar nog steeds wel key voor nodig?Ricmaniac schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:43:
[...]
die in karazhan is erg makkelijk te doen. is eerste boss. solo je binnen 20 sec
Wel voor de ingang boven toch?
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Ik ben paar weken terug voor het eerst karazhan in gegaan en had helemaal niets nodig. Ben gewoon bij de voordeur naar binnen gegaan en kon de hele instance door.
Moet je Chess doen voordat je verder kunt? Of kun je alle overige bazen gewoon killen?
Chess is de laatste "normale" boss voor de final boss. De rest kun je gewoon doen en is makkelijk solo te doen.
Chess moet down voor je Prince Malchezaar en Netherspite om kunt leggen. De rest kan daarvoor wel gekilld worden. En die namen kwamen van heeeel diepEJSchuiteman schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:16:
Moet je Chess doen voordat je verder kunt? Of kun je alle overige bazen gewoon killen?
Haha thnx. Voor mij is Kara ook al te lang geleden.
je moet toch in een raidgroup zitten voor je naar binnen kan?IntToStr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:16:
Ik ben paar weken terug voor het eerst karazhan in gegaan en had helemaal niets nodig. Ben gewoon bij de voordeur naar binnen gegaan en kon de hele instance door.
Voor Netherspite heb je toch geen chess nodig, want ik doe die nu 3 weken lang en ik doe geen chess (of ik doe het zonder het te wetenBlistimo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:19:
[...]
Chess moet down voor je Prince Malchezaar en Netherspite om kunt leggen. De rest kan daarvoor wel gekilld worden. En die namen kwamen van heeeel diep
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Klopt, dat wel, maar had een guildie mee die me de weg wees terwijl ik alles deed om te kijken of het solo kon en me ook hielp met de chess. De bekende truc met een alt van jezelf uitnodigen via een andere persoon die heel even in de raid groep zit en je kunt er in.mrsar schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:32:
[...]
je moet toch in een raidgroup zitten voor je naar binnen kan?
Alleen de laatste boss zit achter chess.kivanco schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:36:
[...]
Voor Netherspite heb je toch geen chess nodig, want ik doe die nu 3 weken lang en ik doe geen chess (of ik doe het zonder het te weten).
[ Voor 25% gewijzigd door IntToStr op 14-05-2012 11:37 ]
nou ik denk als je het chess event doet je het wel weet XDkivanco schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:36:
[...]
Voor Netherspite heb je toch geen chess nodig, want ik doe die nu 3 weken lang en ik doe geen chess (of ik doe het zonder het te weten).
klopt idd,dacht al xDIntToStr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:36:
[...]
Klopt, dat wel, maar had een guildie mee die me de weg wees terwijl ik alles deed om te kijken of het solo kon en me ook hielp met de chess. De bekende truc met een alt van jezelf uitnodigen via een andere persoon die heel even in de raid groep zit en je kunt er in.
[...]
Alleen de laatste boss zit achter chess.
Voor Nightbane(die draak op het balkon) moet je ook Chess down hebben, niet netherspite
Ah, vandaar dat ik die boss niet kon doen toen we daar buiten stondensjaak88 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:44:
Voor Nightbane(die draak op het balkon) moet je ook Chess down hebben, niet netherspite
Chess solo is vrij easy, afhankelijk van hoeveel geluk je hebt dat Medivh niet al te lastig cheat 
Wat ik meestal doe is:
- King controllen
- Eruit en de 2 'peons' (
) voor je koning en de healer naar voren moven, dit ivm vuur op de vloer
- Proberen de 2 'peons' voor de 'koningin' en de andere healer naar voren te zetten, als dat nog gaat
Vanaf dan is het een kwestie van je koning en healers uit het vuur houden en als het gaat met de mage de koning van de tegenpartij aan te vallen.
Is nogal een beetje RNG, maar het lukt me meestal in 1 of 2 tries.
Een extra persoon maakt alles inderdaad wel een stuk makkelijker en is ook een stuk gezelliger. Vooral sinds ik het paardje van Attumen al heb mogen de guildies bij mij gewoon mee
Zover ik weet is het nooit nodig geweest om Chess neer te halen om Nightbane te summonen
Wat ik meestal doe is:
- King controllen
- Eruit en de 2 'peons' (
- Proberen de 2 'peons' voor de 'koningin' en de andere healer naar voren te zetten, als dat nog gaat
Vanaf dan is het een kwestie van je koning en healers uit het vuur houden en als het gaat met de mage de koning van de tegenpartij aan te vallen.
Is nogal een beetje RNG, maar het lukt me meestal in 1 of 2 tries.
Een extra persoon maakt alles inderdaad wel een stuk makkelijker en is ook een stuk gezelliger. Vooral sinds ik het paardje van Attumen al heb mogen de guildies bij mij gewoon mee
Om nightbane te summonen moet je de quest chain gedaan hebben. Vroeger kreeg je dan de Blackened Urn met welke je hem dan kon summonen. Tegenwoordig kan dat met de urn die op het balkon staat, maar ook die kun je alleen gebruiken als je de quest chain gedaan hebt.sjaak88 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:44:
Zover ik weet is het nooit nodig geweest om Chess neer te halen om Nightbane te summonen
[ Voor 27% gewijzigd door detheavn op 14-05-2012 11:49 ]
Naja vroeger had je een item nodig om hem te summonen, nu ligt er voglens mij iets op het balkon dat je kan drukken.IntToStr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:45:
[...]
Ah, vandaar dat ik die boss niet kon doen toen we daar buiten stonden
Maar de deur na Chess zit toch op slot? Hoe kwam je dan op die balkon zonder Chess te verslaan?
Die deur zit inderdaad op slot, maar ik weet zeker dat ik voor chess al ergens op een balkon liep waar mijn "gids" dacht dat je daar een of ander item moest klikken om de boss te spawnen. Volgens de kaart moest er ook een boss zijn. Het lukte ons echter niet om dit te doen, er was niets om te klikken. Geen idee hoe ik daar ben gekomen, ik liep gewoon blind achter die andere gast aan.sjaak88 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:47:
[...]
Naja vroeger had je een item nodig om hem te summonen, nu ligt er voglens mij iets op het balkon dat je kan drukken.
Maar de deur na Chess zit toch op slot? Hoe kwam je dan op die balkon zonder Chess te verslaan?
Uhm Nightbane is ver voor Chess..
Daar zit nog Curator / Aran / en die " warlock boss voor ".
Nightbane buiten kan je dus gewoon killen, door op de urn te klikken
ok ben attuned dus kan zijn je daarom er wel op kan klikken ?.
Daar zit nog Curator / Aran / en die " warlock boss voor ".
Nightbane buiten kan je dus gewoon killen, door op de urn te klikken
ok ben attuned dus kan zijn je daarom er wel op kan klikken ?.
[ Voor 15% gewijzigd door Mektheb op 14-05-2012 11:50 ]
Ander balkoon. Nightbane kun je al bereiken na het Opera event. In plaats van de trap naar de Curater te pakken ga je een balkon op.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Kwam dus door de quest die ik nooit heb gedaan dat ik niet kon summonen. Weten we dat ook weer

En ik maar denken dat het daarna was
Lange tijd geleden dat ik in Karazhan actief was.
Kun je Kara ook met realid friends doen?
Lijkt me wel, net als elke andere raid behalve DS eigenlijk
Nice. Als je in een raid groep zit (met 1 ander) en die blijft ver weg van jou, dan kan deze toch niet needen/greeden op loot?
heb Kara voor het laatst gedaan denk 3,5 jaar geleden xDEJSchuiteman schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:20:
Haha thnx. Voor mij is Kara ook al te lang geleden.
kan hier niks over terugvinden op wowinsider of mmochampion. Volgens mij wordt er getrolled...Zeror schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:22:
Nééééééééééh.....
[video]
veranderd in deze
[video]
*maar checked voor de zekerheid vanavond toch de beta*
Ach, als het waar is houdt dit mij niet tegen om mijn enhance shaman om te zetten naar een pandaren male. Ik zou het wel heel sneu vinden, aangezien de pandaren dansjes zo mooi in elkaar zaten, vooral de emoties in het gezicht, je zag echt dat die gast er zin in had om helemaal los te gaan xD
Waar/Welke realm speelt het grootste deel ( en misschien leukste deel ?
) van de Tweakers ( Alliance! )?
Dit topic is gesloten.