Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 261 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.490 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Scallius schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:38:
Waar/Welke realm speelt het grootste deel ( en misschien leukste deel ? :D ) van de Tweakers ( Alliance! )?
Dat maakt niks meer uit nu met RealID :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:08

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Alleen is ReadID voor mensen die je IRL kent en niet voor random internetmensen ;)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat heeft iedereen toch met alliance! 70% van dit forum is volgens mij alliance :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Mjah... heb besloten me sub niet te verlengen.. ds komt me de neus uit! vanaf morgen geen time meer op Mage.. nog wel acces tot een druid en warrior van vrienden die niet actief zijn maar wel sub aanhouden maar mijn account staat in de wacht tot MoP

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Ricmaniac schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:58:
Wat heeft iedereen toch met alliance! 70% van dit forum is volgens mij alliance :P
Haha, nouja. Op dit moment zou een andere realm misschien wel refreshing voor mij zijn. Speel al jaren lang Alliance, maar zou eventueel altijd open staan voor Horde ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Op mijn server (twisting nether) is de guild Method afgelopen week heen gekomen :) best cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Blitzdoctor schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:56:
Alleen is ReadID voor mensen die je IRL kent en niet voor random internetmensen ;)
Mja ik ken EJSchuiteman ook niet IRL maar via hier en heb hem wel via RealID xD

@ Scallius

Ik en EJSchuiteman spelen op Aszune bij de Alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Ricmaniac schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:06:
Op mijn server (twisting nether) is de guild Method afgelopen week heen gekomen :) best cool
En daarbij de flok of fanboys :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Ricmaniac schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:06:
Denk niet dat die guild ook maar enigzins toegankelijk is voor mij. En weet niet of het een realm goed doet of niet, om een elite guild te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

nee dat denk ik ook niet hoor haha :P .

Mwa het is een PvE guild die gewoon hun eigen content doet dus zou niet weten waarom niet. Als het PvP guild was en Rated BG's domineren dan misschien niet nee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Mektheb schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:09:
[...]

En daarbij de flok of fanboys :P
Gaan ze daar hetzelfde krijgen al op Magtheridon voor een paar jaar terug? Toen Nihilum/Ensidia daar nog zat was het niet te doen met login queues van 900+ :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

detheavn schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:14:
[...]

Gaan ze daar hetzelfde krijgen al op Magtheridon voor een paar jaar terug? Toen Nihilum/Ensidia daar nog zat was het niet te doen met login queues van 900+ :p
Maar de hype op Nihilum was toen veel groter. nu heb je bijv blood legion, Paragon, Stars, Method, w/e ..

Naja zie wel. ik denk zelf dat het wel mee zal vallen. Valt me nog mee dat ze op de server de naam Method konden claimen als guildnaam. Want liep gisteren dus door orgrimmar en toen zag ik de eerste staan van Method en d8 huh, die naam ken ik volgens mij. en toen had die ook echt zieke gear enzo. Later nog 1tje etc. toen heb ik op hun website gekeken en daar stond ook dat ze in mei zouden transferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Is Method wel alliance gebleven dan? Want dat zou de verhoudingen op die realm wel eens ten goede kunnen komen. Ik heb een maand of wat geleden ook TN meegenomen in de realms waar we heen zouden kunnen transferen, en die realm leek mij toch iets teveel horde focused. Oftewel, veel te weinig worldPvP als MoP launcht :P

--Oh, die zijn altijd horde geweest, ik denk dat ik ze verwar met de (voormalige) top guild op Silvermoon :>

[ Voor 15% gewijzigd door Blistimo op 14-05-2012 13:22 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Blistimo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:18:
Is Method wel alliance gebleven dan? Want dat zou de verhoudingen op die realm wel eens ten goede kunnen komen. Ik heb een maand of wat geleden ook TN meegenomen in de realms waar we heen zouden kunnen transferen, en die realm leek mij toch iets teveel horde focused. Oftewel, veel te weinig worldPvP als MoP launcht :P
nee ze zijn Horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Wat een achterlijke gear hebben die kerels joh. Ik zie dat jij in ieder geval een rogue speelt. Precies wat ik op dit moment aan het levelen ben ( level 42 ) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Scallius schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:24:
[...]

Wat een achterlijke gear hebben die kerels joh. Ik zie dat jij in ieder geval een rogue speelt. Precies wat ik op dit moment aan het levelen ben ( level 42 ) :D
Rogue for the win! ... moet zeggen though dat ik ga twijfelen om weer terug te gaan naar me mage, Ik vind dat ze met MoP wat belachelijke beslissingen maken voor rogue :(

Mage was eerst me main http://eu.battle.net/wow/...utland/Garud%C3%A1/simple
Gear loopt nu achter though maar dat was 4 jaar lang me main geweest. was voor mij serieus een lastige beslissing om over te stappen naar een nieuwe main character XD

[ Voor 22% gewijzigd door Ricmaniac op 14-05-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Ricmaniac schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:26:
[...]

Rogue for the win! ... moet zeggen though dat ik ga twijfelen om weer terug te gaan naar me mage, Ik vind dat ze met MoP wat belachelijke beslissingen maken voor rogue :(
Ik raid momenteel op een mage. Erg toffe class, maar zoek wat afwisseling :D
Zou op 't moment niet eens weten what to level..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Nou, je kunt morgen kiezen uit 5 classes: Wizard, Barbarian, Demon Hunter, Witch Doctor en Monk.

Uhm, wacht, verkeerde topic. :+

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

detheavn schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:14:
[...]

Lightning's blade heeft zelfs een population van Low, ondanks Paragon daar zit (die zich buiten afgelopen weekend ook amper laten zien). Enkel de maanden nadat ze (dacht van Tarren Mill?) op LB kwamen was het behoorlijk druk, maar dat is al lange tijd over.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:01
afgelopen weekend druk bezig geweest om voor m'n resto druid wat feral dps gear te verzamelen. Ging van ilvl 350 naar 385, nu nog maar eens verdiepen in de rotatie :P kwam niet het hoger dan 18k op ultrax, zou toch echt wel meer moeten kunnen zijn. (zonder enchants, daar zit ik nu druk mee bezig om in orde te maken).

Tot dus ver vind ik feral cat niet erg leuk om te spelen, maar mogelijk komt dat ook omdat ik niet weet hoe het te spelen. Misschiem moet ik toch maar boomkin gaan ofzo. M'n hunter en warrior voelen gewoon vloeiend aan qua spelen, bij druid heb ik constant het gevoel dat ik moet wachten op focus om weer een bepaalde actie te kunnen doen om een nieuwe buff te toe te verversen/attack te kunnen doen.

was zelfs zo saai dat ik op lfr af en toe maar geen healen ipv van dps'en als we bagger healers hadden :P

[ Voor 7% gewijzigd door Helza op 14-05-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
Blistimo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:31:
Nou, je kunt morgen kiezen uit 5 classes: Wizard, Barbarian, Demon Hunter, Witch Doctor en Monk.

:')
Ik denk dat het toch echt wel wat rustiger de komende dagen hier en op wow zelf gaat worden.
Maar je herinnert mij er wel aan dat ik nog geen keuze heb gemaakt wat ik op 0:00 ga spelem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:22
Blistimo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:31:

:D

Ondanks vaste raiddag is vanwege D3 de raid van morgen bij voorbaat gecancelled :P
Gisteren 3e legendary staff voor onze raidgroep opgehaald, zien of dat nog wat uit gaat maken voor ons op spine. Maar ik vrees dat signups een groter probleem gaan zijn de komende weken/maanden.

Lijkt er ook sterk op dat de setup van onze groep voor MoP volledig overhoop gaat: ~6 van 11 switchen main en 1 stopt helemaal is de planning nu. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
zou wel handig zijn om van te voren weten welke classes een beetje op zijn in MoP voor raiding, dan kan ik die alvast levelen :)

"uber" gearen heeft in ieder geval nog weinig zijn omdat nagenoeg van scratch begint, alleen echt handig om de min ilvl voor dungeon's/lfr te halen :)

[ Voor 37% gewijzigd door Helza op 14-05-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Helza schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:02:
zou wel handig zijn om van te voren weten welke classes een beetje op zijn in MoP voor raiding, dan kan ik die alvast levelen :)
Er veranderd nog zooo veel contstant in de bèta's ..denk dat je dat pas kan weten zodra MoP uit komt :p maar zoals het er nu op lijkt valt mij op dat bijna elke klas buffs krijgt behalve rogues :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Op welke site kun je de realm population bekijken?

Ik heb het gevoel dat Draenor Alliance echt rustig is, en dat zal alleen maar minder worden vanaf morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Ricmaniac schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:03:
[...]

Er veranderd nog zooo veel contstant in de bèta's ..denk dat je dat pas kan weten zodra MoP uit komt :p maar zoals het er nu op lijkt valt mij op dat bijna elke klas buffs krijgt behalve rogues :/
nadeel is dat ik m'n hunter nog niet eens naar 89 gelevelled heb (pas 86,5 doh), laat staan m'n alts en om nu elke class aan te gaan maken op beta als 85 en levellen naar 89-90.. en dan tegen het probleem van raid groep aanlopen omdat mijn guild niet op beta zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:06:
Op welke site kun je de realm population bekijken?

Ik heb het gevoel dat Draenor Alliance echt rustig is, en dat zal alleen maar minder worden vanaf morgen.
http://www.warcraftrealms...xlevel=85&servertypeid=-1

daar heb ik wat gevonden.. wel over Aszune is dit dan..

Gaan er eigenlijk veel van jullie D3 spelen?

[ Voor 5% gewijzigd door Dopiej op 14-05-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Dopiej schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:58:
[...]

http://www.warcraftrealms...xlevel=85&servertypeid=-1

daar heb ik wat gevonden.. wel over Aszune is dit dan..

Ik zit er al jaren op te wachten en ga zeker D3 spelen.
Zamen met iemand die ik heb leren kennen via WoW als co-op en 1 solo voor als we niet samen online zijn.
Deze week heeft onze raidleader ook geen raids geplanned. De week daarna wel weer.

Zal dan wel een welcome afwisseling zijn want ik vond de beta-interface maar een RSI-bevorderend systeem. klick to walk en click to cast. Heb er in ieder geval zin in.
Zeker na de deceptie van afgelopen zondag. Alt-run naar DS, spine was te moeilijk. Is eigenlijk wel te verklaren want de healers waren veel te undergeared door alle afmeldingen (ziekte, maar wel heroics and LFR op de dag kunnen doen). Met onze mains stonden we binnen 2 uur weer buiten :p

Wel in PvP nog een achievement gehaald die ik nooit had verwacht te halen in Twin Peaks met een pug : winnen terwijl je achterstond met 2-0. Nog een achievement te gaan voor de twin peaks achievement : return and/or cap 9 flags. Helaas is dit niet een BG-wide achievement en dat terwijl ik de achievement return 5 flags in WSG al een drama vondt. Helaas is return 5 flags in WSG en return 5 flags in EOTS de enigste twee achivements die ik nog nodig heb voor mijn battlemaster :'(

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
neu.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Mooi xD
Heb er hele tijd aan zitten twijfelen. Maar ik ben eruit en ga het niet
spelen.. Hou er niet van allerlei spellen door elkaar te spelen.. Speel nu WoW en MW3 en
meer speel ik niet xD

@sabriel

Zijn die dan zo moeilijk die flags returnen? (ik pvp totaal niet veel)

[ Voor 11% gewijzigd door Dopiej op 14-05-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb aardig repertoire aan MMO's, maar D3 zit er niet tussen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Blistimo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:18:
--Oh, die zijn altijd horde geweest, ik denk dat ik ze verwar met de (voormalige) top guild op Silvermoon :>
Op silvermoon is Inner sanctum al zo lang als ik speel de nr 1 guild, die zijn alliance zoals 99% van silvermoon :-)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Sowieso gaat iedereen met een Annual Pass natuurlijk in ieder geval een blikje werpen. Zéker als het Nederlanders zijn... Gratis game! \o/

Ik vermoed trouwens dat we van de ontwikkelingen die in Diablo III zitten best wel wat elementen terug zullen gaan zien in WoW. Al was het alleen maar de RMAH. Zo helpt de ene Blizzard game de volgende verder. Lijkt me prima!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik ga zeker wel D3 spelen, maar blijf ook gewoon raiden op onze vaste raid dagen.
Woensdag en Zondag en Alts op een vrijdag kan ik dan wel een keer skippen.

De vakantie periode is weer over en mensen zijn weer trug van weekend/weekje(of 2) weg.
Wij hebben iig nog gewoon werk aan de winkel aangezien we Madness HM nog niet neer hebben.

We komen er wel en we gaan lekker onze eigen weg.

De vakantie periode gebruikt om mijn DK te lvl'en.
Minder geluk in gear dan mijn druid had maar in 2 dagen dat ze 85 is (Niet /played ofc) is ze nu 379 ilvl als tank.
Let wel een paar DPS Mastery items omdat tank stuff looten niet echt wil lukken, wel de LFR Gurthblabla sword geloot :D

Morgen D3 dag en na raiden dan weer D3 en op nieuw VP Cap halen tussen door.;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik ben al af aan het tellen voor D3, wat niet wil zeggen dat ik WoW in de steek laat. Nee, nee. D3 wordt waarschijnlijk voornamelijk spelen als mijn kameraadski ook online is ... en aangezien hij het druk genoeg heeft met werk zal ik geen moeite hebben met WoW en D3 mengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Even kijken of we vanavond 85 kunnen worden (ben echt net 83) denk dat het wel moet lukken though als k tot 12 uur speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ricmaniac schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:25:
Even kijken of we vanavond 85 kunnen worden (ben echt net 83) denk dat het wel moet lukken though als k tot 12 uur speel
no life questen ;) succes :)

Ik moet nog tot half 6 werken dus das pas rond 7u half 8 inloggen en dan vanaf lvl 53 weer verder levelen..
Zo snel mogelijk naar de 58 zodat ik naar outland kan xD
Heb geluk dat ik nog redelijk wat rested heb staan :P afgelopen dagen niet veel gespeeld dus lekker snel levelen vanavond hoop ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:07:
[...]

Mooi xD
Heb er hele tijd aan zitten twijfelen. Maar ik ben eruit en ga het niet
spelen.. Hou er niet van allerlei spellen door elkaar te spelen.. Speel nu WoW en MW3 en
meer speel ik niet xD

@sabriel

Zijn die dan zo moeilijk die flags returnen? (ik pvp totaal niet veel)
Lol, ik speel eigenlijk te veel door elkaar. Wat er uiteindelijk voor zorgt dat ik nergens echt goed in ben :)
PC: WoW, Guild Wars, BFBC2, CS:Source en Sim City 2000
PS3: BF3, MW3 en FF13-2

En dan te bedenken dat ik ongeveer (maar) 1-2 uur per dag game, blijft er niet zo veel tijd per game over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:31:
[...]

Lol, ik speel eigenlijk te veel door elkaar. Wat er uiteindelijk voor zorgt dat ik nergens echt goed in ben :)
PC: WoW, Guild Wars, BFBC2, CS:Source en Sim City 2000
PS3: BF3, MW3 en FF13-2

En dan te bedenken dat ik ongeveer (maar) 1-2 uur per dag game, blijft er niet zo veel tijd per game over...
ghehe deed ik eerst ook maar werkte niet..
Speelde toen:
CoD4, Wolfenstein: Enemy Territory, Enemy Territory Quake Wars, LoL, Silkroad online, WoW, Pes door elkaar..
Nu ben ik weer bijna maandje aan het WoWen geslagen nadat ik 1,5 jaar gestopt ben geweest.. Maar nu is het meer voor de fun wat spelen.. Tis niet dat ik zoals vroeger vanaf ik thuis kwam tot half 3 's nachts spelen en dan om half 7 weer op voor naar school te gaan..
Nee ik hou het nu bij WoW en tussendoor eens een half uurtje knallen op MW3

[ Voor 4% gewijzigd door Dopiej op 14-05-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:58
Das waar ook, ik heb ergens nog een Zelda spel liggen die ik nog moet spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ricmaniac schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:25:
Rested is dat zeker te halen, zonder rested trek je zo'n 5-10% exp per dungeon van 84-85 (mit je alles neermept), als tank (of guildie-tank) instant queue en gratz 85 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
SinergyX schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:04:
[...]

Rested is dat zeker te halen, zonder rested trek je zo'n 5-10% exp per dungeon van 84-85 (mit je alles neermept), als tank (of guildie-tank) instant queue en gratz 85 :P
Ja indd was ik niet opgekomen xD gewoon instances grinden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:06:
[...]
Ja indd was ik niet opgekomen xD gewoon instances grinden xD
Ik heb persoonlijk het idee dat ik tijdens 'power quest' sessies meer XP per uur haal dan met dungeons. Is waarschijnlijk ook afhankelijk van je dungeon group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Speel naast WoW eigenlijk alleen maar Minecraft. Dus denk dat Minecraft even op een laag pitje gaat. Wil namelijk nog steeds mijn lijstje afwerken voor MoP. :)

Raiden doe ik amper. Soms val ik in bij een alt/social run.

En ik heb weer WC3 geïnstalleerd staan, en doe daar een paar potjes.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:35:
[...]

Ik heb persoonlijk het idee dat ik tijdens 'power quest' sessies meer XP per uur haal dan met dungeons. Is waarschijnlijk ook afhankelijk van je dungeon group.
Questen gaat ook sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Is het mogelijk om arena cross-realm te doen ?
Zo ja, HOE ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 19:39
JimDB schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:24:
Nee, dat kan niet en ik denk ook niet dat dat gaat komen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo dat is weer een poosje geleden dat ik voor het laatst ingame ben geweest!

hoe is het met iedereen? heb inmiddels een hoop bijgelezen hier en het viel me op dat er een hoop nieuwe gezichten zijn op het grote wow forum!

gisteren gelijk maar even begonnen op mn warrior met het farmen van replacements voor mn pvp setje had er nog season 10 opzitten wat weer door S11 en 12 vervangen mag worden, helaas geen oude bekenden gezien.

verder leek het net of ik niet weggeweest was haha maar whatsabout de oldies hier? Rakkerzero is er toch nog wel?

verder nog volk wat op Auchindoun (pvp) zit? geen zin/tijd meer om een eigen guild te beginnen en te onderhouden and looking for a new home (pvp-guild)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Hier gaat het goed hoor :P
Ja o.a. ik ben nieuw hier (niet nieuw in wow overigens :P)
Weet niet hoe populated Auchindoun is.. Ik zit samen met EJSchuiteman die hier ook op forum
post op Aszune maar dat is pve server..

Het zal hier btw denk ik komende week wel rustig zijn op het forum aangezien sinds vanacht D3 uit is xD
JimDB schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:24:
Hoe let the birds out? Hoe Hoe? :P

[ Voor 43% gewijzigd door Dopiej op 15-05-2012 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* PvP-dagboek *

Lekker een dagje PvP-en had ik in gedachte. Eerste pot werden we compleet weggevaagd, en vonden ze het leuk om te GY-campen, dus ben maar weggegaan en samen met mijn PvP-maatje een dungeon gedaan. We hadden een DK-tank en moest gewoon 5s wachten voordat ik uberhaupt begon met mijn rotatie. Eerste boss had ik al agro na de eerste mindblast, mijn maatje ging dood op de 3de boss nadat hij de tank 5s headstart had gegeven, maar wel tot een goed einde gebracht. Wel leuk om te zijn dat we in PvE qua damage (30k)aardig gelijk op gaan.

Daarna terug naar BG's en heb daar eindelijk ook wrecking ball gehaald (20 HK's zonder dood te gaan)
Nog geen 10s daarna werdt ik wel belaagd door 3 melee die de achievement niet fijn worden maar dat mocht de pret niet drukken. Eind van de avond toch weer 4000 honourpoints gescoord dus weer genoeg cloth om weer wat netten van te gaan maken. Twin Peaks was de weekend BG en dat is echt wel mijn favoriet

* einde PvP-dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Vrij weinig gedaan gister, aantal mount runs (zonder succes) en zo'n 15 minuten gevist.
Morgenavond beginnen om een aantal factions richting Exalted te krijgen, als dat geen fun wordt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren me Warrior dus naar 85 willen levelen. maar is niet doorgegaan :P ging toch op me main nog even DS doen, dropt bij Deathwing 3x dat zwaard ;p zelf geen geluk. Moest alleen nog de broek. Nu heb ik maar die bladeshadow Leggings (van leatherworking) gekocht. zijn toch beter dan die LFR broek.

vanavond ook geen tijd om te levelen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er aan te denken om 1 van mijn alts voor PvP (BGs) in te gaan richten :)

Wat is de betere keus? Warrior of Paladin. Op mijn Warrior heb ik al een stuk meer ervaring, pally is pas lvl16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:09:
Vrij weinig gedaan gister, aantal mount runs (zonder succes) en zo'n 15 minuten gevist.
Morgenavond beginnen om een aantal factions richting Exalted te krijgen, als dat geen fun wordt :p
Heb nog run BRD gedaan alleen questen gaat indd sneller om te levelen :P maar toch weer wat nieuwe gear..
Zit op de 56 nu denk dat het pas van het weekend wordt dat het 58 is..
druk druk druk xD verjaardagen, concerten enz. xD
En niet te vergeten werk :P

@Kwartel,
Ik heb eigenlijk alleen nog maar een pala gespeeld dus ik durf niet te zeggen welke beter is..
Enigste wat ik wel weet is dat vroeger pala's zo OP waren in pvp.. weet niet of dit net als bij de DK veranderd is..

[ Voor 19% gewijzigd door Dopiej op 15-05-2012 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:24:
Zit er aan te denken om 1 van mijn alts voor PvP (BGs) in te gaan richten :)

Wat is de betere keus? Warrior of Paladin. Op mijn Warrior heb ik al een stuk meer ervaring, pally is pas lvl16
Ligt eraan wat voor voorkeuren je hebt kwa speelstijl (meer aanvallend,ondersteunend of defensief?)

ikzelf heb vanaf vanilla tot aan de patch waarbij bij de paladins "Holy Power" werd geintroduceerd als Retridin rondgelopen (ja ik heb ook ge-need op de valor set toen :P ) na die patch nog prot gespeeld op mn pally (flag carrier) en hem toen maar holy gespecced en gegeared (vlak voor mn break) zijn hele fijne healers.

vlak voor mn stop van ongeveer een half jaar heb ik dus gehealed voornamelijk in RBG's omdat mij dat wat meer trekt als arena, daarnaast nog een arms warrior gegeared en daar ga ik nu op verder.

Retribution nieuwe stijl (inmiddels al niet echt nieuw meer) is voor mij nog steeds nieuw,maar nadat al die veranderingen uitkwamen voor de paladins trok de speelstijl mij niet zo meer dus ben nu op mijn arms warrior aan het PvPen

duss... hangt er even vanaf wat je persoonlijke voorkeuren zijn kwa speelstijl en wat voor rol je wil gaan vervullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Redelijk rustig vandaag hier. Iedereen al aan diablo bezig? :p

Gisteren door wat leuke verkopen voor het eerst over de 20k gold gekomen. Heb nog voor ~4k aan spul dat te verkopen is, dus wordt ooit nog wel eens wat... Al is het nog lang niet wat sommigen hier hebben door flink op de AH te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha inderdaad rustig! ikke niet, sla deze diablo een keertje over, Diablo 2 wel grijs gespeeld maarja werk,relatie..druk druk tja dan moet je prioriteiten stellen he? heb het al druk zat met WoW en WoT wat ik in de leegloop uurtjes speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:56:
Retribution nieuwe stijl (inmiddels al niet echt nieuw meer) is voor mij nog steeds nieuw,maar nadat al die veranderingen uitkwamen voor de paladins trok de speelstijl mij niet zo meer dus ben nu op mijn arms warrior aan het PvPen
Ik heb Retri pala nu hernoemd naar melee-arcane mage :P Wat een doodsaaie class is dat geworden, 2 cooldowns, een proc en een upkeeper, en ik maar denken dat Hunter zo simpel was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
D3 overgeslagen :) volgende maand pas kopen, ik zoek nu een guest key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:14:
[...]

Ik heb Retri pala nu hernoemd naar melee-arcane mage :P Wat een doodsaaie class is dat geworden, 2 cooldowns, een proc en een upkeeper, en ik maar denken dat Hunter zo simpel was :P
dat heb je mooi verwoord ;) als de speelstijl me nog aanstond dan was ik hem wel blijven spelen maar vind er gewoon niks meer aan, had toen een mage naar lvl 85 geleveld maar dat was ook niet echt mijn ding in pvp dus vandaar de warrior, ben meer een melee man 8)7

maar Melee-arcane mage is een betere benaming dan mijn Roqu-arcane-Din :+

warrior voelde wel lekker vertrouwd, dan te bedenken dat ik zelfs in de RetLoL tijd nog zat te klooien met die Retri spec met een paar attacks met excorcism en auto attack als voornaamste speerpunt haha... ff bubble, healen en nog een keer! wel cool dat je toen gewoon met een auto attack swing een mage half dood sloeg :>

maar jij ook nog steeds in wow sinergy? waar is iedereen gebleven? (mektheb,Hawver,GotCoast en rakkerzero bijv?)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eigelijk vind ik heel paladin niet meer interessant, qua tanking vind ik DK veel leuker, warrior is ook nog erg leuk om te doen (zeker nu je wat beter agro kan houden ipv rend->footstomp), qua healing blijft het toch druid en shaman (holy priest heb ik nog teveel mana issues), al lukt aoe healing nog niet zo goed met m'n shaman, als was met ilvl320 een heroic healen achteraf niet zo'n strak idee.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:19:
maar jij ook nog steeds in wow sinergy? waar is iedereen gebleven? (mektheb,Hawver,GotCoast en rakkerzero bijv?)
Ik speel een maandje, vriend van me wilde de SoR mount hebben, doe meestal maar 3-4 dungeons en vind ik het al weer best :P En elke dag natuurlijk even rondje vliegen voor Loque.. ooit op een dag zal ik dat klotebeest tamen :P

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 15-05-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

[...]
De meesten hangen hier nog wel rond, met de opmerking dat Rakker tegenwoordig Zeror heet.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Wat vinden jullie van de nieuwe Cloud Serpent Mount? Ik vind hem spuuglelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:56:
[...]

Ligt eraan wat voor voorkeuren je hebt kwa speelstijl (meer aanvallend,ondersteunend of defensief?)

ikzelf heb vanaf vanilla tot aan de patch waarbij bij de paladins "Holy Power" werd geintroduceerd als Retridin rondgelopen (ja ik heb ook ge-need op de valor set toen :P ) na die patch nog prot gespeeld op mn pally (flag carrier) en hem toen maar holy gespecced en gegeared (vlak voor mn break) zijn hele fijne healers.

vlak voor mn stop van ongeveer een half jaar heb ik dus gehealed voornamelijk in RBG's omdat mij dat wat meer trekt als arena, daarnaast nog een arms warrior gegeared en daar ga ik nu op verder.

duss... hangt er even vanaf wat je persoonlijke voorkeuren zijn kwa speelstijl en wat voor rol je wil gaan vervullen?
Zal voornamelijk defensive worden. betrap mezelf er op dat ik meestal defense speel aangezien bijna niemand anders dat doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
EJSchuiteman schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:03:
Wat vinden jullie van de nieuwe Cloud Serpent Mount? Ik vind hem spuuglelijk :)
Vet :).

Erg stylish helemaal met de china muziek erbij.

Ik kan namelijk ook niet wachten op de Panda mounts te gebruiken etc.
De hele style van deze uitbreiding is mji op het lijf geschreven.

Het is een logische stap voor de uitbreiding zo'n draak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
De Panda's en het landschap spreken mij erg aan, maar zo'n Chinese draak: No thank you.

Er zullen vast nog wel meer de draak fantastisch vinden :p
Ik vind de Albino Drake dan weer vet en anderen niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
IntToStr schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:11:
Redelijk rustig vandaag hier. Iedereen al aan diablo bezig? :p

Gisteren door wat leuke verkopen voor het eerst over de 20k gold gekomen. Heb nog voor ~4k aan spul dat te verkopen is, dus wordt ooit nog wel eens wat... Al is het nog lang niet wat sommigen hier hebben door flink op de AH te spelen :)
nee ben aant werken :+
maar tis hier indd wel veel rustiger vandaag :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

tja,vannacht uurtje D3 gespeelt,nu werken en vanavond weer verder met D3 :P wow is voor nu even op laag pitje :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
mrsar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:29:
tja,vannacht uurtje D3 gespeelt,nu werken en vanavond weer verder met D3 :P wow is voor nu even op laag pitje :P
Heb al niet veel tijd voor WoW laat staan dat ik nog is D3 zou moeten spelen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
haha inderdaad. Dan raak ik helemaal in de war als ik dat er nog bij zou doen.
Eerst maar eens mijn lijstje wegwerken en dan nog maar eens nadenken over Diablo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Gisteren lekker Siege of Wyrmrest raid finder ingegaan met m'n priest, de tier broek gewonnen, nu 3/5 set items. Wil uiteindelijk de raid finder set compleet hebben en daarna op z'n minst de normal set nog. Ik lijk zo onderhand wel op een schaakstuk, maar ik blijf het een coole set vinden :)

Om 12 uur begon het dan .... een goed half uur bezig geweest met inloggen op Diablo 3, maar nog tot half 3 gespeeld ... Ben begonnen met een monk :D

Straks even Madness of Deathwing in de raid finder doen en dan weer wat Diablo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

dat heb je mooi verwoord ;) als de speelstijl me nog aanstond dan was ik hem wel blijven spelen maar vind er gewoon niks meer aan, had toen een mage naar lvl 85 geleveld maar dat was ook niet echt mijn ding in pvp dus vandaar de warrior, ben meer een melee man 8)7

maar Melee-arcane mage is een betere benaming dan mijn Roqu-arcane-Din :+

warrior voelde wel lekker vertrouwd, dan te bedenken dat ik zelfs in de RetLoL tijd nog zat te klooien met die Retri spec met een paar attacks met excorcism en auto attack als voornaamste speerpunt haha... ff bubble, healen en nog een keer! wel cool dat je toen gewoon met een auto attack swing een mage half dood sloeg :>

Boven je blinde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 17:45
De postbode heeft net diablo gebracht. Tot mijn verbazing zit er een guest pass bij voor WoW (en twee voor diablo). Ik dacht dat guest/trial accounts verleden tijd waren sinds de komst van wow starter edition. Weet iemand wat het verschil is tussen wow starter edition en een guest account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 19:39
kladblokje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:50:
De postbode heeft net diablo gebracht. Tot mijn verbazing zit er een guest pass bij voor WoW (en twee voor diablo). Ik dacht dat guest/trial accounts verleden tijd waren sinds de komst van wow starter edition. Weet iemand wat het verschil is tussen wow starter edition en een guest account?
De starter account heeft nog meer beperkingen dan een guest account geloof ik, zo zul je als guest wel kunnen whisperen etc ( denk ik ).

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Starter edition heeft een aantal restrictions, zie ook http://us.battle.net/supp...er-edition-account-faq#q2.

Is een guest account niet een aantal dagen gratis en dan of kopen of stoppen?

[ Voor 5% gewijzigd door EJSchuiteman op 15-05-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooow hihi O-) heb ik weer haha
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:08:
[...]

Zal voornamelijk defensive worden. betrap mezelf er op dat ik meestal defense speel aangezien bijna niemand anders dat doet :)
ok... Defensive it is ;) en dan moet je nog even gaan kijken of je DPS of wil gaan Tanken (jaaa je kan ook als je niet aan het Flag-carry-en bent defensive spelen)

ik heb nadat mn ehhh Retri wereldje een beetje instorte na die "Patch" eerst protection gespecced (kan ook met de warrior,wel andere skills maar principe blijft hetzelfde) toen speelde ik voornamelijk samen met een healer als je dan bijvoorbeeld met zn tweeën een vlag staat te verdedigen in AB dan heeft je tegenstander het sowiezo een stuk moeilijker en in het geval van AB betekend dat dat ze om versterking zullen vragen (hey! maar 1 healer en een tank daar!!) wat weer betekend dat jouw teamgenoten elders het met minder tegenstanders hoeven te doen! _/-\o_

maar ik kan jouw versie van defensive ook verkeerd opgevat hebben want je kan natuurlijk ook als DPSer defensive spelen, ikzelf speel meer ondersteunend, probeer te helpen waar de linies het dunst zijn en waar ik het meest nodig ben (bijv. een flag carrier verdedigen of onderscheppen) maar als je geen healer wil spelen zou ik je de warrior wel aan kunnen raden hoor!

............alleen beetje jammer dat je Horde bent haha :P welke battlegroup zit je?
ikke zit op de Auchindoun server (geen idee hoe die BG heet) en heb mn oude main aan de kant gegooid (vivaladen-pally) en speel nu op Underdóg (worgen warrior)

maar genoeg gekletst ik ben weer thuis en moet nog ff mn talents goedzetten en een inhaalslag maken kwa gear want zit nog met wat ehh oude pvp epics

http://eu.battle.net/wow/...doun/Underd%c3%b3g/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Wat is het beste om snel aan pvp gear te komen? Gewoon met je pve gear queuen en gaan of eerst JP's uitgeven en hiervan een eerste setje bij elkaar zien te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJSchuiteman schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:42:
Wat is het beste om snel aan pvp gear te komen? Gewoon met je pve gear queuen en gaan of eerst JP's uitgeven en hiervan een eerste setje bij elkaar zien te sparen.
ikzelf heb enkel pvp gedaan nadat TBC uitkwam maar op alts ben ik er gewoon ingedoken, dan voelen upgrades nog echt als upgrades ;)

als je die JP's toch niet gebruikt dan zou ik er gewoon een leuk setje van halen inderdaad maar kan je ze ook voor iets anders gebruiken dan zou ik gewoon gelijk de BG's induiken.

vergeet ook niet ff een arena teampje te maken, tegenwordig krijg je na iedere arena overwinning direct conquest points gestort (na bg's ook) die je gelijk weer kan gebruiken voor een iets betere set!

maar als je eerst een pvp setje koopt en die gaat upgraden dan voel je het effect toch iets minder dan dat je upgrade ook echt een enorme upgrade is :> en is natuurlijk zonde van JP's toch? honor farmen gaat tegenwordig best snel enzo sooooo it's up to you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Tijdens de BGs door deed ik altijd stiekem de PvP quests in Grizzly Hills...

Bij Conquest Hold / Amberpine lodge een quest voor 50 honor en bij Venture Bay nog 3 quests voor 50 honor elk. Toch weer 200 honor voor een partij in je neus boren :p

Voor de achiev hunters: Ze gelden als dailies, dus go go :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:40

Seraphin

Meep?

Ik zou een instap setje pvp kopen / maken die je met de crafting professions kan maken: LW/Tailor/BS voor blue armor, en JC voor 2 pvp ringen. Dan gewoon de BG's / TB induiken :)

Als je met PVE gear een BG in gaat, dan ben je in 2 klappen neer, echt níét leuk. Je kan dan ook verwachten dat je teamgenoten niet al te blij zijn.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetah
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-07 12:20
Toch maar eens posten hier. Speel nu weer een maand ofzo na een SoR. Heb 5 lvl 85's op Saurfang waarvan 3 kunnen raiden. Main is druid healer/ranged dps, alt 1 shaman healer/ranged dps, alt 2 mage, alt 3 dk tank/dps nog niet aan toegekomen om deze te gearen voor lfr, alt 4 hunter (deze speel ik eigenlijk helemaal niet). Verder nog wat lower lvl alts hier en daar op deze en andere servers.

Vraag me af of er met de mensen hier cross-realm wordt gespeeld en wat dan en met wie enzo. Vermoedelijk door D3 is het bij ons nu vrij leeg.

"The plug thing! It's not plugged!!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Er zijn al een paar LFR runs geweest (Alliance) waar tweakers aan deel genomen hebben. En er stond op de planning om afgelopen weekend FL te doen maar of dat doorgegaan is?

Djaily en ik zitten samen op Aszune maar hij schiet maar niet op met levelen :p En ik heb nog een Druid op Draenor (voor mijn gevoel ook al uitgestorven).

Heb wel interesse om dungeons te doen met een tank/healer cross-realm om mijn mage van de laatste twee HoT items te voorzien. Ik heb een hekel aan wachttijden en speel daardoor vrijwel nooit meer met mijn mage :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJ, ik zou mijn druid kunnen respeccen van kitty naar bear... :-)
Just add me -> staat in je DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:06:
Er zijn al een paar LFR runs geweest (Alliance) waar tweakers aan deel genomen hebben. En er stond op de planning om afgelopen weekend FL te doen maar of dat doorgegaan is?

Djaily en ik zitten samen op Aszune maar hij schiet maar niet op met levelen :p En ik heb nog een Druid op Draenor (voor mijn gevoel ook al uitgestorven).

Heb wel interesse om dungeons te doen met een tank/healer cross-realm om mijn mage van de laatste twee HoT items te voorzien. Ik heb een hekel aan wachttijden en speel daardoor vrijwel nooit meer met mijn mage :( .
Haha zoals ik al zei, ik speel niet meer no life zoals vroeger.. Heb et gewoon druk :P
Misschien dat ik vanavond online kom en anders is het pas zaterdag en zondag ochtend xD
Vanavond verjaardag, morgen is vriendin er, donderdag naar festival waar guus meeuwis komt, vrijdag voetballen en zaterdag en zondag middag is vriendin thuis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetah
Ohjah ook wel handig detail :)

<--- Alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Seraphin schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:39:
[...]

Ik zou een instap setje pvp kopen / maken die je met de crafting professions kan maken: LW/Tailor/BS voor blue armor, en JC voor 2 pvp ringen. Dan gewoon de BG's / TB induiken :)

Als je met PVE gear een BG in gaat, dan ben je in 2 klappen neer, echt níét leuk. Je kan dan ook verwachten dat je teamgenoten niet al te blij zijn.
Ik ben recentelijk ook weer wat vaker een PVP omgeving ingedoken, met alleen een trinket in mijn PvP setje, waar niet eens resilience op zat. Ik speel resto druid, en aangezien die sowieso al snel omliggen was ik er dus wel wat bang voor dat het tegen ging vallen. Maar dat deed het allerminst. Ik zocht een random melee DPS uit die behoorlijk sterk was in PvP, en bleef eigenlijk gewoon constant bij die persoon in de buurt. Het kwam soms voor dat mijn geforceerde buddy me totaal negeerde, maar door mijn heals presteerde hij toch beter. En áls mjin buddy het doorhad en voor me begon te peelen werd het helemaal leuk, dan bleven we steeds vaker en langer tegen een overmacht aan tegenstanders in leven.

Dus ook al heb je geen gear, zoek iemand op aan wie je je diensten kan aanbieden. Als je healer bent, zoek 1 persoon op en blijf primair die persoon volgen. Als je DPS bent: zoek een healer op en probeer die healer in leven te houden. En ja, je zult af en toe door 3 rogues en een DK tegelijkertijd getarget worden , warna je in een global de grond ligt te omhelzen, maar vaak ook kan je nog best verschil maken. En dat was voor mij genoeg om er plezier in te hebben.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Male Pandaren Dance Changed?
We're looking into this. Most likely there was some erroneous data pushed. It's being investigated however. When we do another beta push, this should be corrected again. (Official Forums)
Gelukkig maar. Oude dance komt waarschijnlijk dus weer terug :)

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 15-05-2012 16:32 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:09:
EJ, ik zou mijn druid kunnen respeccen van kitty naar bear... :-)
Just add me -> staat in je DM
Goed bezig 8)
Ik heb verder ook nog twee healers als iemand mijn diensten nodig heeft (DM maar). Ben niet elke avond online maar zo af en toe wel beschikbaar voor iets leuks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er trouwens geen lvl80 pvp set? ik zie op wowhead alleen maar 60,70 en 85 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is toch de Wrathfull set? Season 8 gok ik, 270 ilvl.

edit, inderdaad
http://www.wowhead.com/npc=12795
Die verkoopt ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:24:

edit, inderdaad
Die verkoopt ze.
ok thnx, ik zag het niet als "Lvl 80 PVP set" staan in de lijst met Priest item sets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:24:

edit, inderdaad
Die verkoopt ze.
Dat klopt helemaal ! beetje balen trouwens dat de level 60 pvp set nog steeds niet voor transmogrificatie gebruikt kan worden :( heb op mn oude mail slechts "Knight-Lieutenant" en enkel van Knight-captain kan je de transmo-set scoren

p.s. heb weer een nieuw wapentje op mn nieuwe main... 2hand mace dit keer (die s10 mace)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Iedereen is weg in WoW.... Diablo 3.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:55

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Nu is heel battlenet dood .. door diablo3 dat ik net speelde..
Helaas is het niet superduper boeiend diablo3 dus ik dacht ik ga nog ff mijn warrior levellen :P
Disconnect heel Diablo3 .. battlenet issues, en WoW werkt nu dus ook niet (gaat ook via battlenet) dus Blizzard is nu toch genekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
vreemd ik kan niet inloggen in warcraft zijn er nog meer mensen die het zelfde probleem hebben :(

update:
ah problemen dus

[ Voor 13% gewijzigd door napp op 15-05-2012 20:11 ]

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetah
Had het ook maar na paar keer proberen kom ik er toch in, battle.net is offline waardoor real-id niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

napp schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:10:
vreemd ik kan niet inloggen in warcraft zijn er nog meer mensen die het zelfde probleem hebben :(
had ik net ook eventjes, na het invullen van mijn user + wachtwoord enzo bleef ie een poosje hangen, paar keer opnieuw gedaan en toen kwam ik er wel in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanmeld server een beetje opgefokt omdat iedereen tegelijk WoW en D3 wil spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ja inloggen ging echt heel traag. Maar eenmaal erin is er geen problemen bij mij. Wel errrruuug rustig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Mooi moment dus om een lang weekend weg te gaan. Bij ons op de realm is het sowieso al rustig: op 1 na laagste population van english pve servers. Zal nu wel helemaal lege bedoeling zijn :p

Na het weekend als ik weer terug ben eens kijken of ik ergens nog wat mensen kan vinden om DS te lopen, desnoods in LFR in m'n eentje...
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.