Reforges zijn altijd een % van de stat die je weghaalt, volgens mij 40%. Maar daar zou ik op low level nog niet eens aan denken, beetje greens lopen reforgen die je over 4 levels weer vervangt. Da's echt zonde van je gold
@deadsy: grats! De Madness learning curve is inderdaad een stuk minder steil, hoewel je daar nog wel een aantal wipes op het vierde platform en phase 2 zult gaan meemaken, want daar liggen de cruciale punten. Maar als je de bolt impact kunt overleven en vervolgens in P2 slows voor elkaar krijgt is dat gevecht vrij gemakkelijk en snel in de pocket. Ja, dat is een tegenvaller na de clusterfuck van Spine phase 3, maargoed. Het zei zo
@warlocks op Spine 10 HC: aangezien wij niet zo veel zin hebben om enorm te gaan lopen schuiven met alts en offspecs, doen wij wel meer progress fights met minder dan optimale setups, en warlocks op Spine zijn... niet de allerbeste DPS, maar als de CDs goed worden ingezet valt het nog best te compenseren. Doomguard kan bij mijn weten twee keer gebruikt worden op het gevecht, dus dat scheelt al. Onze eerste kill met 10% nerf deden wij met een Subtlety Rogue, Retribution Paladin, Elemental Shaman, Moonkin en Demo lock. De Rogue en Pally kunnen prima bursten, de Shaman ook wel, maar de andere classes zijn minder optimaal, en toch deden wij het, met wat lichte paniek op de laatste burn, maar het kan dus prima zonder Arcane mage