Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 261 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
EJSchuiteman schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:34:
Ja inloggen ging echt heel traag. Maar eenmaal erin is er geen problemen bij mij. Wel errrruuug rustig...
Ben er vanavond nog wel even :)
vriendin moet eerst op der zusje passen en dan komt ze pas naar mij xD
zit op de 56 nu dus 58 en outlands duurt niet lang maar _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Dopiej schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:47:
[...]
Ben er vanavond nog wel even :)
vriendin moet eerst op der zusje passen en dan komt ze pas naar mij xD
zit op de 56 nu dus 58 en outlands duurt niet lang maar _/-\o_ :9~
Oké dan. Ikzelf ben misschien heel even aanwezig om Sethekk Halls (Anzu) en Auchindon te clearen. Ook weer 3-4k rep erbij voor Ironforge :)

Gisteravond deze twee gedaan en verder HoTs gelopen (twee stuks met Leetah), waarbij de laatste run echt dramatisch was in End of Time. Alles leek wel fout te gaan. Een tank die bijna niet te healen was, een DK die zijn eigen weg ging 8)7 Toen ze beiden uiteindelijk vervangen waren ging het vrij vlot en hebben we de zooi gecleared maar zo'n groep werkt demotiverend zeg.

Wel Exalted met Exodar en zes mounts mogen toevoegen (30 nu :+ ) en als afsluiter nog even 15 minuten gevist maar helaas :X

P.s. wat een rust is het nu ingame zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:19:
[...]

Oké dan. Ikzelf ben misschien heel even aanwezig om Sethekk Halls (Anzu) en Auchindon te clearen. Ook weer 3-4k rep erbij voor Ironforge :)

Gisteravond deze twee gedaan en verder HoTs gelopen (twee stuks met Leetah), waarbij de laatste run echt dramatisch was in End of Time. Alles leek wel fout te gaan. Een tank die bijna niet te healen was, een DK die zijn eigen weg ging 8)7 Toen ze beiden uiteindelijk vervangen waren ging het vrij vlot en hebben we de zooi gecleared maar zo'n groep werkt demotiverend zeg.

Wel Exalted met Exodar en zes mounts mogen toevoegen (30 nu :+ ) en als afsluiter nog even 15 minuten gevist maar helaas :X

Lekker rep aant farmen dus voor mounts :P
Nog geen turtle :P?
Ja had wel verwacht dat het rustig ging worden hoor.. zijn er echt veel die
D3 spelen nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Nou lekker.... :p

Ik wil graag die Albino Drake (50 mounts achieve) en die classic reps zijn dan het 'makkelijkst'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:15:
Nou lekker.... :p

Ik wil graag die Albino Drake (50 mounts achieve) en die classic reps zijn dan het 'makkelijkst'.
inderdaad..
Zo heb ik dat op mijn DK toen ook gedaan.. gewoon rep farmen en dan alle mounts van alle factions kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen1993
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Na een tijdje gestopt te zijn zou ik graag weer gaan spelen. Is er iemand die een Scroll of Resurrection over heeft? De kans is groot dat ik minimaal 1 maand subscribe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Koen1993 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:44:
Na een tijdje gestopt te zijn zou ik graag weer gaan spelen. Is er iemand die een Scroll of Resurrection over heeft? De kans is groot dat ik minimaal 1 maand subscribe.
Ik ga em open laten heb er vorige week al een gestuurd naar iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Koen1993 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:44:
ik heb dr wel 1 voor je, zie DM, heb nog wat info van je nodig :)

[ Voor 6% gewijzigd door EelcoB op 16-05-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

ik ook, heb de mount namelijk ook nog niet maar neem aan de eelco hem neemt

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen1993
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
hmr schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:06:
Dat klopt. Eelco was de eerste die reageerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
hmr schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:06:
hmr jij ging toch stoppen met WoW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:39

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:14:
[...]

Na een tijdje niet meer gespeeld te hebben denk ik dat ik hem vanavond ook nog eens ga downloaden wat gemiddeld toch wel weer een avondje duurt en daarna weer eens ga beginnen met wat spelen :D. Ben een level 60 human warrior en ren op dit moment ergens rond in de Outlands als ik me dat nog goed herriner. Wat ik voornamelijk doe is wat goud verdienen door te minen en dan er bars van te maken. Dat is voor mij op dit moment de beste en snelste manier om wat te verdienen.

Als jullie misschien een andere optie weten zou ik die ook graag willen weten :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:03:
[...]

Na een tijdje niet meer gespeeld te hebben denk ik dat ik hem vanavond ook nog eens ga downloaden wat gemiddeld toch wel weer een avondje duurt en daarna weer eens ga beginnen met wat spelen :D. Ben een level 60 human warrior en ren op dit moment ergens rond in de Outlands als ik me dat nog goed herriner. Wat ik voornamelijk doe is wat goud verdienen door te minen en dan er bars van te maken. Dat is voor mij op dit moment de beste en snelste manier om wat te verdienen.

Als jullie misschien een andere optie weten zou ik die ook graag willen weten :P
Gewoon questen :P dan level je gelijk en je verdient volgens mij gemiddeld 2 a 3 gold per quest.. en alles looten en gewoon verkopen verdien je ook veel mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:04:
[...]

Gewoon questen :P dan level je gelijk en je verdient volgens mij gemiddeld 2 a 3 gold per quest.. en alles looten en gewoon verkopen verdien je ook veel mee..
Mja dat klopt idd. Heb net eventjes ingelogd op de armory en zie toch dat ik nu op dit moment level 62 ben en ongeveer 2600gold heb. Ik kan dus nog wel eventjes vooruit nu :D. Misschien toch maar eens kijken dat ik het de laatste uitbreiding nog een keer aanschaf. Dan kan ik natuurlijk weer net iets meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:14:
[...]

Mja dat klopt idd. Heb net eventjes ingelogd op de armory en zie toch dat ik nu op dit moment level 62 ben en ongeveer 2600gold heb. Ik kan dus nog wel eventjes vooruit nu :D. Misschien toch maar eens kijken dat ik het de laatste uitbreiding nog een keer aanschaf. Dan kan ik natuurlijk weer net iets meer :P
Heb je iig meer dan mij xD
Mja ben helemaal zonder iets opnieuw begonnen op Aszune alleen heb wat hulp van EJSchuiteman :)

Je hebt t/m WotLK dan als ik het zo goed begrijp?
Je kan tot level 80 nog doorleveren als je dan tot 85 wilt moet je toch Cataclysm
aanschaffen..
En natuurlijk als je nog verder wilt en tegen dan is MoP uit kan je die erbij doen xD

[ Voor 8% gewijzigd door Dopiej op 16-05-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:18:
[...]

Heb je iig meer dan mij xD
Mja ben helemaal zonder iets opnieuw begonnen op Aszune alleen heb wat hulp van EJSchuiteman :)

Je hebt t/m WotLK dan als ik het zo goed begrijp?
Je kan tot level 80 nog doorleveren als je dan tot 85 wilt moet je toch Cataclysm
aanschaffen..
En natuurlijk als je nog verder wilt en tegen dan is MoP uit kan je die erbij doen xD
Klopt inderdaad zoals je het zegt. Maar op de een of andere manier mis ik toch wat bars die ik graag nog zou willen gebruiken / omsmelten. Want volgens mij komen die pas tot mijnbeschikking zodra ik nog een uitbreiding heb aangeschaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:22:
[...]

Klopt inderdaad zoals je het zegt. Maar op de een of andere manier mis ik toch wat bars die ik graag nog zou willen gebruiken / omsmelten. Want volgens mij komen die pas tot mijnbeschikking zodra ik nog een uitbreiding heb aangeschaft
tot level 80 kan WotLK heb je Titanium bars waarvan je weer Titansteel kan maken.. Om nog verder te gaan tot 525 volgens mij moet je wel Cata hebben ja.. maar op lvl 62 hoef je dat nog niet te hebben is pas vanaf dat je de Cata content gaat spelen..

Edit:
Weet iemand waarom ik niets kan zien bij mijn SoR history van degene die ik gestuurd heb..
Ik heb iemand SoR gestuurd en die heeft gelijk 2 maanden gekocht dus normaal zou ik toch mount moeten kunnen claimen bij history?

[ Voor 16% gewijzigd door Dopiej op 16-05-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetah
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-07 12:20
EJSchuiteman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:19:
[...]

Die laatste run was idd erg chaotisch, alhoewel ik ook lekker aan het stuntelen was met mijn mage, moet er echt weer in komen. Kon daarna wel mooi de vp cloak kopen \o/

"The plug thing! It's not plugged!!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:23:
[...]
Weet iemand waarom ik niets kan zien bij mijn SoR history van degene die ik gestuurd heb..
Ik heb iemand SoR gestuurd en die heeft gelijk 2 maanden gekocht dus normaal zou ik toch mount moeten kunnen claimen bij history?
Alleen als je SoR geaccepteerd is komt deze in de lijst te staan. Het lijkt erop dat dit dan niet gebeurd is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:03:
[...]

Alleen als je SoR geaccepteerd is komt deze in de lijst te staan. Het lijkt erop dat dit dan niet gebeurd is |:(
Nou das balen.. volgende keer beter dan maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ja kut man. Is toch weer een mount extra ;)
Waarschijnlijk heeft hij/zij direct game time gekocht i.p.v. de Scroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:14:
Ja kut man. Is toch weer een mount extra ;)
Waarschijnlijk heeft hij/zij direct game time gekocht i.p.v. de Scroll.
dan hebk net die andere voor niks aan me voorbij laten gaan xD
achja.. ben toch worgen en druid dus mount hebk eigg. niet eens nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dit topic is vrij dood sinds Diablo =p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ricmaniac schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:19:
Dit topic is vrij dood sinds Diablo =p
Ja ik zit telkens te wachten tot ik een (1) zie staan in me browser xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Je die release is hier en ingame goed te merken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:37

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

en straks guild wars 2;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:20:
Je die release is hier en ingame goed te merken!
Eigenlijk stom toch.. dat er opeens dan zoveel mensen die al zo lang WoW spelen ineens allemaal overstappen op D3..

@ Nickrsd

GW sucks bigtime xD

[ Voor 6% gewijzigd door Dopiej op 16-05-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 19:39
Dopiej schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:22:
[...]

Eigenlijk stom toch.. dat er opeens dan zoveel mensen die al zo lang WoW spelen ineens allemaal overstappen op D3..
Voor de meeste mensen is het gewoon even wat afwisseling, als ik bv weer genoeg heb van D3 zal ik WoW weer oppakken.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:58
Ik keek net voor de grap eens in het D3 topic, maar als je je afvraagt waar alle vaste bezoekers van dit topic zitten: daar dus ;)

Zelf ben ik pas ver na de launch van cataclysm begonnen met wow, maar ik kan me voorstellen dat als je al wel langer speelt er ook gewoon even klaar mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
En het lijkt volgens mij erg op elkaar, dus je bent vrij snel ingespeeld. Denk dat ze nog wel iets in WoW doen alleen in mindere mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Na even Diablo 3 gespeeld te hebben hier WOW aangeschaft.
Eerst de free client gedownload, maar tijdens het downloaden even snel in de winkel WoW + BC gehaald.

Nu vraag ik me eigenlijk een ding af..
Iis het slim om gelijk die code in te lossen of eerst gewoon tot lvl 20 spelen en dan die code in te lossen?
Om zo de maand betaling uit te stellen zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:37

Nickrsd

ik vind guild wars 2 wel veel belovend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ligt eraan hoe veel je speelt. Level 20 ben je al vrij snel als je regelmatig online bent.
Gisteren heb ik ook een link gedeeld met de restricties, misschien die eerst even bekijken voordat je een keuze maakt.

Hier de link: http://us.battle.net/supp...er-edition-account-faq#q2.

Als je er zeker van bent om echt te gaan spelen dan zou ik de code inwisselen. Ben je nog niet zeker eerst rustig tot level 20 spelen :)

[ Voor 38% gewijzigd door EJSchuiteman op 16-05-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
maikel_rox schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:24:
Eerst de free client gedownload, maar tijdens het downloaden even snel in de winkel WoW + BC gehaald.

Iis het slim om gelijk die code in te lossen of eerst gewoon tot lvl 20 spelen en dan die code in te lossen?
level 20 kan je normaal gezien in 2 avondjes halen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

maikel_rox schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:24:

Mag ik vragen hoe je op die beslissing gekomen bent na Diablo 3 gespeeld te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Nu online
Diablo 3 kon me op een of andere manier niet veel doen..
Maatje liet me WoW spelen, waar ik gelijk veel meer bij voelde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
maikel_rox schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:37:
Ben je al snel achter gekomen dan :P dat je D3 niet leuk vond..
en wel zonde van je 50 pleuries voor D3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

maikel_rox schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:37:
ooh oke dan is het goed :P ik dacht dat je met WoW gelijk begon door iets wat je mee maakte in Diablo :P zo kwam het berricht over.

Naja WoW is geen slechte keuze denk ik als je van Roleplaying games houd. ik speel het zelf nu al 6 jaar en nog steeds met plezier. alleen moet ik zeggen dat het nu laag staat door D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Dopiej schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:27:
[...]

level 20 kan je normaal gezien in 2 avondjes halen dus..
Ik heb het in 5 uren gehaald recent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ricmaniac schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:40:
[...]

ooh oke dan is het goed :P ik dacht dat je met WoW gelijk begon door iets wat je mee maakte in Diablo :P zo kwam het berricht over.

Naja WoW is geen slechte keuze denk ik als je van Roleplaying games houd. ik speel het zelf nu al 6 jaar en nog steeds met plezier. alleen moet ik zeggen dat het nu laag staat door D3
Ik moet zeggen dat ik de eerste versie ook een 6 jaar geleden heb gekocht. Ik heb toen 2 maanden gespeeld dan speel ik weer een half jaar niet, dan weer wel enzovoort. Ondertussen nu de game al 6 jaar in mijn bezit en pas level 62 :P. Wordt vanzelf wel meer enzo maar ik speel ook echt alleen maar als ik er zin in heb. Meestal als ik ook eventjes gespeeld heb ben ik er de komende maand bijna niet meer vanaf te slaan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liteiten schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:41:
[...]
Een nieuwe speler heeft natuurlijk geen heirlooms. En kan je met die test versie in een guild?

Hoe dan ook, ik zou om te kijken wat leuk is een paar klassen naar 20 spelen en dan pas de code gebruiken en je betaalde abo laten ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Liteiten schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:41:
[...]

dat zeg ik 2 avonden.. ervanuit gaand dat je niet gelijk van 7 tot 12 gaat zitten WoW'en..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:46:
[...]

dat zeg ik 2 avonden.. ervanuit gaand dat je niet gelijk van 7 tot 12 gaat zitten WoW'en..
Hmm, als dat ongeveer in een 5 uurtjes gedaan moet zijn dan ga ik eens zorgen dat ik een 2e character ga maken waar ik nog het een en ander mee kan zitten uitvogelen. Dan kan ik wat spul overzetten naar dat andere character zodat die spul kan gaan craften voor mijn ander account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:00:
[...]

Hmm, als dat ongeveer in een 5 uurtjes gedaan moet zijn dan ga ik eens zorgen dat ik een 2e character ga maken waar ik nog het een en ander mee kan zitten uitvogelen. Dan kan ik wat spul overzetten naar dat andere character zodat die spul kan gaan craften voor mijn ander account :P
zit nu denk ik op iets van 29u gespeeld op lvl 56 dus is goed te doen hoor.. gaat lekker snel dat levelen zonder heirlooms maar wel in lvl 25 guild zitten (dankje EJSchuiteman _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Oxigeon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:00:
[...]
Dan kan ik wat spul overzetten naar dat andere character zodat die spul kan gaan craften voor mijn ander account :P
Er zitten wel level restrictions aan je Professions, zie http://www.wowwiki.com/Profession

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Vraagje over die heirlooms, die zijn account bound, maar wil dat zeggen dat elke char op dat account ze heeft, of heb je er maar 1 en moet je die van de ene char naar de andere mailen? Die tweede vind ik redelijk omslachtig eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ze zijn account bound (alleen op dezelfde realm) en je zult ze rond moeten mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
obsidian schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:33:
Vraagje over die heirlooms, die zijn account bound, maar wil dat zeggen dat elke char op dat account ze heeft, of heb je er maar 1 en moet je die van de ene char naar de andere mailen? Die tweede vind ik redelijk omslachtig eigenlijk
edit:
zie antwoord hierboven..

[ Voor 17% gewijzigd door Dopiej op 16-05-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Dopiej schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:14:
[...]

Tijdelijk tot MoP wel, maar wil die mount nog steeds wel hebben voor dan!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
hmr schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:44:
[...]

Tijdelijk tot MoP wel, maar wil die mount nog steeds wel hebben voor dan!
Ow haha dan heb ik het verkeerd begrepen dacht dat je helemaal ging stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Nu online
Volgens mij gaat het bij de gemiddelde beginner iets langzamer inderdaad.
Anyways, de kop is er af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
maikel_rox schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:06:
Volgens mij gaat het bij de gemiddelde beginner iets langzamer inderdaad.
Anyways, de kop is er af :)
nouja tis als je het nog niet eerder gespeeld hebt wel even zoeken inderdaad..
En inderdaad zoals ze al zeiden is het makkelijk om eerst misschien eens een paar verschillende classes naar level 20 te levelen om te kijken welke je het leukste vind.
Als je nog vragen ofzo hebt kan je die hier altijd stellen meestal weet iemand hier het antwoord wel.

Succes met levelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Om de een of andere reden ligt de site van WoW Europe eruit. Wilde net eventjes wat gametime inzetten zodat ik weer kon inloggen, maar helaas

EDIT: en hij doet het weer

[ Voor 9% gewijzigd door Oxigeon op 16-05-2012 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Zo rep gaat harder dan verwacht. Even Hellfire Ramps, Sethekk en Auchenai gedaan en 7k erbij :) En dat binnen 30 minuten, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NNMUo.png

dat healing :P

en 11 mil maar wel verloren :P

[ Voor 36% gewijzigd door jmxd op 17-05-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

Dopiej schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:37:
[...]

Ben je al snel achter gekomen dan :P dat je D3 niet leuk vond..
en wel zonde van je 50 pleuries voor D3..
Vind zelf ook Diablo 3 wat tegenvallen eigenlijk. Het doet me wat denken aan WoW behalve dat je em op een gegeven moment uit hebt gespeeld en dat je met minder mensen speelt.

Gaf mij eigenlijk wel weer zin om WoW eens aan te trappen :)

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Ik vraag me af, is Spine heroic op 10 man eigenlijk wel te doen met een warlock in de raid? Of je nou een destruction warlock, affliction warlock of demonology warlock hebt, de burst is waardeloos laag, misschien 40% van een rogue of elemental shaman. Sinds corruptions (die tentacles) geen dots moeten hebben, is hun damage daarop ook zeer slecht, 4-5 keer casten voordat iemand los is, slaat echt nergens op.

Ik begin me echt af te vragen of dit gevecht überhaupt is getest met warlocks in de raid, maar er moet maar dringend een buff komen. Bijvoorbeeld een buff dat Warlocks 20% meer damage doen op tendons, gewoon ter compensatie. Dit heeft niets te maken met tactics of skill, bij dit gevecht geldt: ''bring de class, not the player''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
MysticSnake schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 23:37:
Ik vraag me af, is Spine heroic op 10 man eigenlijk wel te doen met een warlock in de raid? Of je nou een destruction warlock, affliction warlock of demonology warlock hebt, de burst is waardeloos laag, misschien 40% van een rogue of elemental shaman. Sinds corruptions (die tentacles) geen dots moeten hebben, is hun damage daarop ook zeer slecht, 4-5 keer casten voordat iemand los is, slaat echt nergens op.

Ik begin me echt af te vragen of dit gevecht überhaupt is getest met warlocks in de raid, maar er moet maar dringend een buff komen. Bijvoorbeeld een buff dat Warlocks 20% meer damage doen op tendons, gewoon ter compensatie. Dit heeft niets te maken met tactics of skill, bij dit gevecht geldt: ''bring de class, not the player''
Spine is echt gemaakt voor class stacking, rogues & mages voor dps en shamans voor healing en je bent klaar :P
Gelukkig is de boel nu voldoende generfed om ook met niet optimale setups dus het is zeker de toen met lock's in de groep.
Bij ons doen de locks nu ongeveer 1.1m per tendron (2 lifts), terwijl de de mages/rogues ongeveer 2m-2.2m doen.. tja verschil nogal groot. De rest van de dps zit hier ergens tussen (hunter 1.4m, priest 1.4m, 1.6m-1.8 met bloodlust)
De locks moeten zich ook niet bezig houden met het breken van de grips, daar zijn de hunters/priests/mages goed voor. Locks mogen zich lekker concentreren op de hidious en kunnen alle bloods lekker dotten, het is belangrijk dat die hidious zo snel mogelijk down gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Pindamann schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:19:
[...]

Vind zelf ook Diablo 3 wat tegenvallen eigenlijk. Het doet me wat denken aan WoW behalve dat je em op een gegeven moment uit hebt gespeeld en dat je met minder mensen speelt.

Gaf mij eigenlijk wel weer zin om WoW eens aan te trappen :)
ghehe okj ja ik denk dat ik de moeite niet ga nemen om Diablo 3 te kopen.
Dus jij bent weer terug aan de WoW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Diablo 3 is en groote farm house :), en daar moet je van houden.

Uit spelen op normal
Uitspelen op hell
Uitspelen op xxx
Uitspelen op YYYY

Allebeste gear verzamelen en achievments doen en vervolgens PvP.
Thats it :).
En ja kickasss !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Nu online
Lees trouwens hier en daar dingen over Addons, iemand tips met enkele must have's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
maikel_rox schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:58:
Lees trouwens hier en daar dingen over Addons, iemand tips met enkele must have's?
in het begin zijn er niet echt addons die je nodig hebt..
Maar de meest gebruikte zijn volgens mij:

- Auctioneer (handiger Auctions aanmaken en kijken voor wat het er gemiddeld op staat)
- Bartender 4 (om je actionbars te verzetten)
- Deadly Boss Mods (DBM)
- Recount (voor te zien hoeveel dps je doet)
- Omen (threath zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Tukui :).
Recoutn / Omen / Skada / DBM.

Klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Voor een Disc priest is rapture handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:13:
Voor een Disc priest is rapture handig.
Wordt weer is tijd dat ik verder ga levelen xD
afgelopen dagen en komende dagen wel weinig tijd :P
Weer ff maandje kopen want per 2 juli ben ik 3 weken op vakantie en dat
is zonde om dan 2 maanden te kopen waarvan je der maar 1 speelt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ja je zou dit weekend 58 zijn toch ;-) Dat moet wel lukken.

Zelf nog steeds bezig met rep farmen en mounts. Alleen nog Gnomeregan en Gilneas bij de Classic factions. Ben zelfs bezig om the Oracles naar Revered te krijgen (nog 3 dagen) en dan eitjes kopen en afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-09 12:54
god god, wat is low lvl pvp toch leuk. voor de grap samen met een vriend een full heirloom rogue aangemaakt. op lvl 10 mensen oneshotten met ambush is zo heerlijk. het enige wat ons nekt zijn dots. maar als je slim speelt en alleen van die afzakkers pakt die alleen lopen, is het echt een makkie.

warlock in low lvl pvp is ook wel leuk. beetje op de achtergrond blijven en dotten maar!

met wel dat het nu heel erg rustig is op de realm waar ik op zit.. het was al niet veel soeps maar nu met diablo is het echt dood. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Mektheb schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:11:
Tukui :).
Recoutn / Omen / Skada / DBM.

Klaar
Volgens mij doen Skada en Recount hetzelfde :) En Skada heeft wat mij betreft de voorkeur :)

En vergeet Bagnon niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:22:
Ja je zou dit weekend 58 zijn toch ;-) Dat moet wel lukken.

Zelf nog steeds bezig met rep farmen en mounts. Alleen nog Gnomeregan en Gilneas bij de Classic factions. Ben zelfs bezig om the Oracles naar Revered te krijgen (nog 3 dagen) en dan eitjes kopen en afwachten :)
Ja lukt wel.. morgenochtend en zondagochtend even wat spelen :)
Ja die eitjes moet je ook gewoon geluk mee hebben.. kunnen ook companions in zitten btw
dus die krijg je der ook bij dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
obsidian schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:36:
[...]

Volgens mij doen Skada en Recount hetzelfde :) En Skada heeft wat mij betreft de voorkeur :)

klopt :), maar ik discussier graag over beide ondanks dat ze anders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
obsidian schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:36:
[...]

bij mij heeft recount dan weer de voorkeur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:08:
[...]

bij mij heeft recount dan weer de voorkeur :P
Hier ook. Is het niet zo dat de Shields van Priests niet mee worden genomen in Skada? Of is dat inmiddels verholpen. Kon me herinneren dat ik mede daarom voor Recount heb gekozen.
maikel_rox schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:58:
Mijn lijstje
ElvUI (vernieuwde userinterface)
DBM (nodig voor dungeons/raids)
Clique (erg handig voor healers, je kunt spells toewijzen aan je muisknoppen etc)
Recount (damage/healing meters)
Rapture (disc priests)
Auctioneer (als je regelmatig auctionhouse scant dan weet je wat de spullen gemiddeld opbrengen)

Eventueel kun je Omen (threath meter) er nog bij doen maar die gebruik ik zelf niet.

[ Voor 46% gewijzigd door EJSchuiteman op 18-05-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:45:
[...]

Hier ook. Is het niet zo dat de Shields van Priests niet mee worden genomen in Skada? Of is dat inmiddels verholpen. Kon me herinneren dat ik mede daarom voor Recount heb gekozen.

[...]

Mijn lijstje
ElvUI (vernieuwde userinterface)
DBM (nodig voor dungeons/raids)
Clique (erg handig voor healers, je kunt spells toewijzen aan je muisknoppen etc)
Recount (damage/healing meters)
Rapture (disc priests)
Auctioneer (als je regelmatig auctionhouse scant dan weet je wat de spullen gemiddeld opbrengen)

Eventueel kun je Omen (threath meter) er nog bij doen maar die gebruik ik zelf niet.
ElvUI was ik ook nog vergeten ja :P

Nja omen is makkelijk als tank om te zien of je genoeg threath build hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Na drie weken iedere dag Anzu te hebben neergelegd (1e week met drie chars, tweede week met twee en deze week met nog één) zojuist Raven Lord mogen looten :)

[ Voor 7% gewijzigd door EJSchuiteman op 18-05-2012 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:39:
Na drie weken iedere dag Anzu te hebben neergelegd (1e week met drie chars, tweede week met twee en deze week met nog één) zojuist Raven Lord mogen looten :)
Nou proberen loont zie je wel :P
gefeliciteerd met je mount!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Zo besloten dat ik WoW weer ga oppakken.

Nieuwe server, nieuwe kansen. RP of RP-PVP, reden hiervoor is dat er vaak op zulke servers een betere community is en vaak ook meerdere world events. Deze keer zal ik aan de Alliance kant gaan strijden omdat ik voorheen altijd Horde gespeeld heb.

De servers die ik voor ogen heb zijn Argent Dawn en Defias Brotherhood.

Iemand nog een SoR beschikbaar? En zijn er mensen die toevallig op een van bovenstaande servers speelt?

[ Voor 8% gewijzigd door KraveN op 19-05-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

KraveN schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:06:
Zo besloten dat ik WoW weer ga oppakken.

Nieuwe server, nieuwe kansen. RP of RP-PVP, reden hiervoor is dat er vaak op zulke servers een betere community is en vaak ook meerdere world events. Deze keer zal ik aan de Alliance kant gaan strijden omdat ik voorheen altijd Horde gespeeld heb.

De servers die ik voor ogen heb zijn Argent Dawn en Defias Brotherhood.

Iemand nog een SoR beschikbaar? En zijn er mensen die toevallig op een van bovenstaande servers speelt?
zet dm even aan voor info/dm mij even,dan stuur ik je wel een SoR :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
[Maw of the Dragonlord] en 4/8hc *O* ik ben weer tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Nu online
Iemand die me een beetje kan helpen? Loop tegen het probleem aan dat ik geen quest meer kan vinden..
Ben een lvl 15 Demonology Warlock (undead) en dwaal momenteel een beetje rond bij Tirisfal Glades in de Eastern Kingdoms..

Heb het een en ander gedaan al (zo'n 60 quest oid) maar kan nu nergens meer questgivers vinden?
Hierdoor heb ik het gevoel dat ik een beetje "vast" loop en haalt de fun er een beetje uit nu.

[ Voor 12% gewijzigd door maikel_rox op 20-05-2012 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
maikel_rox schreef op zondag 20 mei 2012 @ 01:32:
Iemand die me een beetje kan helpen? Loop tegen het probleem aan dat ik geen quest meer kan vinden..
Ben een lvl 15 Demonology Warlock (undead) en dwaal momenteel een beetje rond bij Tirisfal Glades in de Eastern Kingdoms..

Heb het een en ander gedaan al (zo'n 60 quest oid) maar kan nu nergens meer questgivers vinden?
Hierdoor heb ik het gevoel dat ik een beetje "vast" loop en haalt de fun er een beetje uit nu.
Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2010/november/levelflow.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Maikel: download de addon questhubber (evt. icm Mapster). Deze addon geeft op je map aan waar quests zijn te vinden. www.curse.com

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Nu online
Thanks! Zal ze eens downloaden. Was al heel moedig rond gaan lopen naar andere gebieden maar niets verder gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
maikel_rox schreef op zondag 20 mei 2012 @ 10:40:
Thanks! Zal ze eens downloaden. Was al heel moedig rond gaan lopen naar andere gebieden maar niets verder gekomen.
Je kan natuurlijk ook gewoon stoppen met questen en dungeons doen.

( Let dan wel op je profs. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
JimDB schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:03:
[...]

Je kan natuurlijk ook gewoon stoppen met questen en dungeons doen.

( Let dan wel op je profs. :) )
dat gaat langzamer dan questen hoor..
Heb in het begin me profs bijgehouden alleen moet ik nu weer in lower level gebied gaan skinnen..
Doe ik wel als ik 85 ben dan xD
Eindelijk in Outlands.. heb toch wat tijd gevonden om even verder te levelen.. zit nu op 59..
Ik merk het wel dat ik zonder heirlooms toch best heavy damage doe maar ook krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Nu online
Wou voorlopig eerst nog even questen inderdaad, maar dan moeten die zich wel voordoen :p
Vanavond mooi maar eens proberen

EDIT: Via een dungeon in een geheel ander gebied beland, nu weer volop bezig.
Daardoor weer mooi wat levels verder, thanks mannen!

[ Voor 35% gewijzigd door maikel_rox op 21-05-2012 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

eindelijk, spine 25m HC down

*O* :+

Dan is HC Madness weer een behoorlijke meevaller...na een klein uurtje zaten we al op de 3e platform :Z

[ Voor 19% gewijzigd door vhal op 21-05-2012 06:34 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Eindelijk 60 :D
<3 flying veel makkelijker levelen dan overal door heen baggeren..
Nu kan ik er gewoon direct naartoe vliegen.. Wat neerslaan en terug vliegen xD
En god wat heb ik een hekel aan hellfire peninsula quests xD
60 gedinged en gelijk naar Zangramarsh.. Wil zo snel mogelijk naar Nagrand op naar de 68 en dan
Hup naar Northrend xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
ik zit in hellfire vanaf 58 tot 64, daarna ga ik door naar zangarmarsh tot 66 en dan vaak nagrand/netherstorm tot 68.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
fenylalaline schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:55:
ik zit in hellfire vanaf 58 tot 64, daarna ga ik door naar zangarmarsh tot 66 en dan vaak nagrand/netherstorm tot 68.
ja maar pff ik heb hekel aan hellfire dus daar ga ik zo snel mogelijk weg xD
vind het leukste in Nagrand te levelen :P en zeker omdat ik skinning heb :D
Zit te twijfelen.. zal ik nu al dat vliegen in kalimdor enz. kopen voor 212g is dat dacht ik
of kan ik daar nog beter mee wachten?
Denk dat ik toch even me LW al wat ga levelen.. die armor kits zijn wel praktisch als tank zijnde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:58:
[...]

ja maar pff ik heb hekel aan hellfire dus daar ga ik zo snel mogelijk weg xD
vind het leukste in Nagrand te levelen :P en zeker omdat ik skinning heb :D
Zit te twijfelen.. zal ik nu al dat vliegen in kalimdor enz. kopen voor 212g is dat dacht ik
of kan ik daar nog beter mee wachten?
Denk dat ik toch even me LW al wat ga levelen.. die armor kits zijn wel praktisch als tank zijnde..
Hier hetzelfde, ik zit ook in Hellfire. Vind het ook een zeer saai gebied. Ben blij als ik hier weg ben. Ik loop liever rond in wat gebieden waar wat meer licht is. Ben voor mijn Mining eens naar Nagrand gevlogen maar sjeezus dat is pas een mooi gebied.

Tevens heb ik nog een vraag aan de die-hard wow spelers hier in GoT. Heb me laatst Recount gedownload en geinstaleerd. Ik als HUman Warrior wil graag veel DPS hebben. En meld me dan in dungeons ook meestal aan als DPSer. Als ik met een hele groep samen zit haal ik net een DPS boven de Healer. Zou iemand eventjes naar mijn gear kunnen kijken (onderschrift) en kunnen zeggen/melden wat ik moet verbeteren?

Hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
Oxigeon schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:05:
[...]

Tevens heb ik nog een vraag aan de die-hard wow spelers hier in GoT. Heb me laatst Recount gedownload en geinstaleerd. Ik als HUman Warrior wil graag veel DPS hebben. En meld me dan in dungeons ook meestal aan als DPSer. Als ik met een hele groep samen zit haal ik net een DPS boven de Healer. Zou iemand eventjes naar mijn gear kunnen kijken (onderschrift) en kunnen zeggen/melden wat ik moet verbeteren?

Hartelijk dank
je bent nog low lvl, je moet niet kijken naar damage, zeker niet wanneer je geen enkele heirloom hebt. wacht totdat je 85 bent en wat meer gear verzameld heb. wil je wat meer weten over je main skills die je moet gebruiken kun je het beste hierheen gaan : www.noxxic.com

[ Voor 8% gewijzigd door Hajame op 21-05-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Nou heb ik een vraagje, ik weet dat ik nog low lvl ben en dat ik er nog niet naar moet kijken maar ik kom het meerder keren tegen als ik naar tank guides van druid kijk..
Wat betekent dit bij reforging?

Agility > Stamina > Dodge > Mastery > Expertise (26) => Crit > Hit Rating > Haste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Dopiej schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:17:
Nou heb ik een vraagje, ik weet dat ik nog low lvl ben en dat ik er nog niet naar moet kijken maar ik kom het meerder keren tegen als ik naar tank guides van druid kijk..
Wat betekent dit bij reforging?

Agility > Stamina > Dodge > Mastery > Expertise (26) => Crit > Hit Rating > Haste
Van links naar rechts de beste stats voor je tanking druid.

Dus met andere woorden:

Als je een item hebt met:

Stamina 200
Agility 150
Hit 100
Mastery 90

Dan reforge je de hit naar dodge. Waarom? Omdat dodge en mastery beter zijn dan hit.

Dus dan zou je item er als volgt uit zien:

Stamina 200
Agility 150
Hit: 60
Mastery 90
Dodge: 40

Je haalt dus van je slechtse stats er wat af om je betere stats te verhogen. Dit kan niet met de primary stats. (agility - intellect - strenght - stamina)

[ Voor 9% gewijzigd door Aapje! op 21-05-2012 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

fenylalaline schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:09:
[...]

je bent nog low lvl, je moet niet kijken naar damage, zeker niet wanneer je geen enkele heirloom hebt. wacht totdat je 85 bent en wat meer gear verzameld heb. wil je wat meer weten over je main skills die je moet gebruiken kun je het beste hierheen gaan : www.noxxic.com
Ja maar het probleem is vaak dat andere gewoon vele malen beter zijn qua DPS. ook merk ik dat ik het in quest steeds lastiger krijg tegen mobs. Of ligt het gewoon aan de wapens dat ik zo weinig schade aanbreng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
dopiej, dat is de volgorde van je stats. agility is de belangrijkste en meest usefull, en haste wil je totaal niet hebben.

Noxxic.com:

Agility
Provides Attack Power [threat], Crit [threat] and Dodge [survivability]. Agility increases both survivability and threat, making it the most valuable stat.

Stamina
Increases your total health, which can result in more threat through Vengeance. Still a good defensive stat that provides a small threat bonus.

Dodge
Increases your chance to dodge. This scales great with Feral and the more the better.

Mastery
Increases the damage absorbed by the Savage Defense ability. Mastery is an effective survivability stat.

Expertise
Decreases the chance for your target to dodge and parry your attacks. Expertise is an effective stat for threat generation & mitigation up until the dodge cap of 26 Expertise.

gelijk je reforging strategies erbij:

Scenario 1: Threat issues

If you are struggling with threat generation, increasing your amount of Expertise should help tremendously. On any gear without Expertise, reforge the weakest stat (see stat priority) into Expertise.

Scenario 2: Threat is fine

Because threat is not an issue, you'll want to increase your survivability as much as possible. On any gear without Dodge, reforge the weakest stat (see stat priority) into Dodge. Do this on as much gear as you can.

Also, on any gear with Dodge, but without Mastery, reforge the weakest stat (see stat priority) into Mastery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oke en wat is het maximum om te reforgen van een stat?

@spuitelf

Bedankt is heldere uitleg :D

@fenylalaline

Ja had ik gelezen maar snapte ik niet veel van xD

[ Voor 51% gewijzigd door Dopiej op 21-05-2012 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Check http://www.tentonhammer.c...s/general/reforging-guide. 40% van een stat wordt gereforged.

Een weekend van WoW weggebleven (10 minuten voor de dailies van the Oracles niet meegerekend :) ) en lekker van het weertje genoten! Deze week 's avonds verder met rep farmen en verder met achieve voor 50 mounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
deadsy33 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 06:33:
eindelijk, spine 25m HC down

*O* :+

Dan is HC Madness weer een behoorlijke meevaller...na een klein uurtje zaten we al op de 3e platform :Z
Op 10 man hadden wij nog best wel wat moeite met die laatste phase, het was iig geen walkover.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Reforges zijn altijd een % van de stat die je weghaalt, volgens mij 40%. Maar daar zou ik op low level nog niet eens aan denken, beetje greens lopen reforgen die je over 4 levels weer vervangt. Da's echt zonde van je gold :>

@deadsy: grats! De Madness learning curve is inderdaad een stuk minder steil, hoewel je daar nog wel een aantal wipes op het vierde platform en phase 2 zult gaan meemaken, want daar liggen de cruciale punten. Maar als je de bolt impact kunt overleven en vervolgens in P2 slows voor elkaar krijgt is dat gevecht vrij gemakkelijk en snel in de pocket. Ja, dat is een tegenvaller na de clusterfuck van Spine phase 3, maargoed. Het zei zo :>

@warlocks op Spine 10 HC: aangezien wij niet zo veel zin hebben om enorm te gaan lopen schuiven met alts en offspecs, doen wij wel meer progress fights met minder dan optimale setups, en warlocks op Spine zijn... niet de allerbeste DPS, maar als de CDs goed worden ingezet valt het nog best te compenseren. Doomguard kan bij mijn weten twee keer gebruikt worden op het gevecht, dus dat scheelt al. Onze eerste kill met 10% nerf deden wij met een Subtlety Rogue, Retribution Paladin, Elemental Shaman, Moonkin en Demo lock. De Rogue en Pally kunnen prima bursten, de Shaman ook wel, maar de andere classes zijn minder optimaal, en toch deden wij het, met wat lichte paniek op de laatste burn, maar het kan dus prima zonder Arcane mage :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Blistimo schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:56:
Reforges zijn altijd een % van de stat die je weghaalt, volgens mij 40%. Maar daar zou ik op low level nog niet eens aan denken, beetje greens lopen reforgen die je over 4 levels weer vervangt. Da's echt zonde van je gold :>

@deadsy: grats! De Madness learning curve is inderdaad een stuk minder steil, hoewel je daar nog wel een aantal wipes op het vierde platform en phase 2 zult gaan meemaken, want daar liggen de cruciale punten. Maar als je de bolt impact kunt overleven en vervolgens in P2 slows voor elkaar krijgt is dat gevecht vrij gemakkelijk en snel in de pocket. Ja, dat is een tegenvaller na de clusterfuck van Spine phase 3, maargoed. Het zei zo :>

@warlocks op Spine 10 HC: aangezien wij niet zo veel zin hebben om enorm te gaan lopen schuiven met alts en offspecs, doen wij wel meer progress fights met minder dan optimale setups, en warlocks op Spine zijn... niet de allerbeste DPS, maar als de CDs goed worden ingezet valt het nog best te compenseren. Doomguard kan bij mijn weten twee keer gebruikt worden op het gevecht, dus dat scheelt al. Onze eerste kill met 10% nerf deden wij met een Subtlety Rogue, Retribution Paladin, Elemental Shaman, Moonkin en Demo lock. De Rogue en Pally kunnen prima bursten, de Shaman ook wel, maar de andere classes zijn minder optimaal, en toch deden wij het, met wat lichte paniek op de laatste burn, maar het kan dus prima zonder Arcane mage :P
Nee is ook me bedoeling niet hoor.. zoals ik al zei wilde ik gewoon weten wat het precies inhield want het was me niet helemaal duidelijk ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.