Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 261 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.495 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:05:
[...]
Hier hetzelfde, ik zit ook in Hellfire. Vind het ook een zeer saai gebied. Ben blij als ik hier weg ben. Ik loop liever rond in wat gebieden waar wat meer licht is. Ben voor mijn Mining eens naar Nagrand gevlogen maar sjeezus dat is pas een mooi gebied.
Nagrand vind ik denk ik ook het mooiste gebied van WoW ja, na The Barrens ook het leukste quest gebied denk ik. Alhoewel Grizzly Hills ook goed is :)
maikel_rox schreef op zondag 20 mei 2012 @ 01:32:
Iemand die me een beetje kan helpen? Loop tegen het probleem aan dat ik geen quest meer kan vinden..
Ben een lvl 15 Demonology Warlock (undead) en dwaal momenteel een beetje rond bij Tirisfal Glades in de Eastern Kingdoms..

Heb het een en ander gedaan al (zo'n 60 quest oid) maar kan nu nergens meer questgivers vinden?
Hierdoor heb ik het gevoel dat ik een beetje "vast" loop en haalt de fun er een beetje uit nu.
Leuk om te lezen dat er iemand weer echt van vooraf aan begint met WoW en tegen al die klassieke probleman aan loopt. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Mijn toppertjes: Deepholm en Teldrassil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:43:
[...]

Nagrand vind ik denk ik ook het mooiste gebied van WoW ja, na The Barrens ook het leukste quest gebied denk ik. Alhoewel Grizzly Hills ook goed is :)

[...]

Leuk om te lezen dat er iemand weer echt van vooraf aan begint met WoW en tegen al die klassieke probleman aan loopt. d:)b
STV, Nagrand en Sholazar Basin <3 (lijken ook nogal op elkaar :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

je kan toch ook ten aller tijden naar de capital gaan en daar een quest oppakken van zo'n quest bord die je naar jou lvl gebeid brengt voor de eerst volgende quest?

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
mrsar schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:47:
je kan toch ook ten aller tijden naar de capital gaan en daar een quest oppakken van zo'n quest bord die je naar jou lvl gebeid brengt voor de eerst volgende quest?
Ja zo ben ik er ook achter gekomen waar ik moest gaan levelen.
Maar als je dit niet zou weten (zoals ik eerst ook) weet je echt niet waar je heen moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
En was het niet ook altijd zo dat één van de laatste questen van een gebied leidt naar een NPC van een nieuw gebied? Met hier dan al nieuwe questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 20:39

Oxigeon

En zo is dat!

Hoe komen jullie touwens aan nieuwe gear? Als ik in een dungeon zit kan ik heel vaak niet greeden/needen omdat het niet voor mijn class beschikbaar is. Moet ik dan de AH afstruinen of toch hopen dat ik eens iets tegen kom wat wel werkt?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:50:
En was het niet ook altijd zo dat één van de laatste questen van een gebied leidt naar een NPC van een nieuw gebied? Met hier dan al nieuwe questen.
Niet perse een van de laatste hoor.. volgens mij ligt dat ook aan je level..
Ik had het in searing gorge.. kreeg ik na 2 quests al quest voor blasted lands ofzo..
volgens mij is het level based meer dan hoeveel quests je al hebt gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

EJSchuiteman schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:50:
Meestal jaagt een npc je inderdaad naar een andere npc in een ander gebied. Dit vind ik altijd wel fijn. Dan weet je namelijk dat je klaar bent in het ene gebied en door kan gaan naar het andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Oxigeon schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:51:
Hoe komen jullie touwens aan nieuwe gear? Als ik in een dungeon zit kan ik heel vaak niet greeden/needen omdat het niet voor mijn class beschikbaar is. Moet ik dan de AH afstruinen of toch hopen dat ik eens iets tegen kom wat wel werkt?
Mijn advies is om niks te kopen! Zonde van je gold. Je kans afwachten in dungeons en anders gewoon quest gear dragen. Op level 85 kom je snel zat aan je gear ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:52:
[...]

Mijn advies is om niks te kopen! Zonde van je gold. Je kans afwachten in dungeons en anders gewoon quest gear dragen. Op level 85 kom je snel zat aan je gear ;)
indeed wou ik ook net gaan zeggen xD
Ik heb gewoon mijn gear van questen vooral..
Je ziet btw het verschil wel tussen de gear van kalimdor/eastern kingdoms en als je dan in Outlands komt..
Stats verdubbelen bijna altijd inclusief je gold wat je voor items krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

[...]

Ja het probleem is namelijk dat andere level genoten in dungeons veel meer schade aanrichten en volgens mij ook nog eens veel meer health hebben. Om de een of andere reden vind ik dit zeer frustrerend :P. Op plaatsen waar ik mobs tegen kom hoop ik dat er niet meer dan 2 tegelijk komen, want dan kan ik opnieuw beginnen in de graveyard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ja dat is wel een probleem. Je rotation is wel goed? (Ik heb verder geen verstand van Warriors).

Als je gewoon gear draagt van het gebied waar je quest mag je over het algemeen geen problemen kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:54:
[...]

Ja het probleem is namelijk dat andere level genoten in dungeons veel meer schade aanrichten en volgens mij ook nog eens veel meer health hebben. Om de een of andere reden vind ik dit zeer frustrerend :P. Op plaatsen waar ik mobs tegen kom hoop ik dat er niet meer dan 2 tegelijk komen, want dan kan ik opnieuw beginnen in de graveyard
Dat zijn meestal mensen die Heirlooms hebben.. dan ben je zoiezo al veel sterker omdat je gear met je level meegroeit om het zo te zeggen..
Met die 2 mobs tegelijk ligt het er ook aan hoe je ze dan killt..
Ik heb toevallig gisteren 4 mobs van lvl 61 op lvl 59 op me dak gehad en met beetje potions en af en toe een heal van trinket of van mezelf heb ik het aardig gedaan zonder dood te gaan alles neer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
[...]

Zit nu aan lvl 85. Wat nu? Wil aan betere gear komen. Heb vnl de dungeons gedaan via de instance finder en daar ook mooie blauwe stukken gerolled. Tips?
Dit is mijn poppetje: http://eu.battle.net/wow/...azjolnerub/Hesbaye/simple
Heb altijd via pve en quests gear verzameld.

[ Voor 18% gewijzigd door Hurtebise op 21-05-2012 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Hurtebise schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:58:
[...]

Zit nu aan lvl 85. Wat nu? Wil aan betere gear komen. Heb vnl de dungeons gedaan via de instance finder. Tips?
Ligt aan je ilvl.

Hc's --> Zanda Hc's --> HoTs = easy gear (ja, je moet wel geluk hebben met loot, dus je zal ze een aantal keer moeten doen)

Verder als je items kan craften scheelt dit al en bij veel factions zijn items te koop wanneer je revered/exalted bent.

edit: En zoals hieronder aangegeven kun je Justice en Valor points inleveren voor goede gear!

[ Voor 8% gewijzigd door EJSchuiteman op 21-05-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:11
EJSchuiteman schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:01:
[...]

Ligt aan je ilvl.

Hc's --> Zanda Hc's --> HoTs = easy gear (ja, je moet wel geluk hebben met loot, dus je zal ze een aantal keer moeten doen)

Verder als je items kan craften scheelt dit al en bij veel factions zijn items te koop wanneer je revered/exalted bent.
Jep, en je verzamelt Justice en Valor Points als je dungeons doet (laatste alleen met dungeon finder). Deze kun je ook gebruiken om gear te kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:58:
[...]

Dat zijn meestal mensen die Heirlooms hebben.. dan ben je zoiezo al veel sterker omdat je gear met je level meegroeit om het zo te zeggen..
Met die 2 mobs tegelijk ligt het er ook aan hoe je ze dan killt..
Ik heb toevallig gisteren 4 mobs van lvl 61 op lvl 59 op me dak gehad en met beetje potions en af en toe een heal van trinket of van mezelf heb ik het aardig gedaan zonder dood te gaan alles neer..
Dank voor de informatie. Met wat potions etc lukt het me ook wel om een man of 4 van me af te schudden.

Het leuke is dat ik echt al een jaar of 5 speel. Dan een maand en dan weer een aantal maanden totaal niet. En nu ben ik lvl 62. Uiteindelijk toch maar eens proberen door te gaan tot ik 85 ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:03:
[...]

Dank voor de informatie. Met wat potions etc lukt het me ook wel om een man of 4 van me af te schudden.

Het leuke is dat ik echt al een jaar of 5 speel. Dan een maand en dan weer een aantal maanden totaal niet. En nu ben ik lvl 62. Uiteindelijk toch maar eens proberen door te gaan tot ik 85 ben :P
no problemo..
Ja voor mij is het ook weer wennen.. bijna 2 jaar gestopt geweest, net na cataclysm.
Dus ik wist in het begin mijn weg ook niet hoor.. Zeker niet omdat ik normaal altijd Horde speelde
en nu als Alliance opnieuw begonnen ben op nieuwe server, zonder heirlooms.. Is toch even wennen als je normaal altijd met heirlooms geleveld heb.. dat scheelt echt super veel tijd.. Maar in een lvl 25 guild zitten scheelt je ook weer wat extra xp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:07:
[...]

no problemo..
Ja voor mij is het ook weer wennen.. bijna 2 jaar gestopt geweest, net na cataclysm.
Dus ik wist in het begin mijn weg ook niet hoor.. Zeker niet omdat ik normaal altijd Horde speelde
en nu als Alliance opnieuw begonnen ben op nieuwe server, zonder heirlooms.. Is toch even wennen als je normaal altijd met heirlooms geleveld heb.. dat scheelt echt super veel tijd.. Maar in een lvl 25 guild zitten scheelt je ook weer wat extra xp :)
Lijkt me inderdaad ook best tof om een keer op een nieuwe server te beginnen, gewoon helemaal weer vanaf 0.
Waar zitten jullie ergens? Misschien een idee om een keer samen een altje te levelen. Gewoon een beetje questen en ouwehoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:09:
[...]

Lijkt me inderdaad ook best tof om een keer op een nieuwe server te beginnen, gewoon helemaal weer vanaf 0.
Waar zitten jullie ergens? Misschien een idee om een keer samen een altje te levelen. Gewoon een beetje questen en ouwehoeren :)
Ik moet zeggen dat mijn allereerste char levelen het leukste was van alles. Uren rondlopen, zoeken en alles proberen uit te vinden.

Ik heb al een level 10 Shaman klaar staan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:07:
[...]

no problemo..
Op mijn server "darkspear" zit ik bij een nederlandse guild die level 24 is. Merk daar ook inderdaad dat het allemaal lekker loopt. Ben aan het wachten tot ik iets kan kopen om me direct naar SW te teleporteren. Is alleen eventjes afwachten met wat het kost etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Ik vind die heirlooms k*t :( Die dingen kan je pas bemachtigen als je exalted bent bij een guild, en dat word je pas als je al hoog lvl bent, en dan is het niet meer zo noodzakelijk om heirloom te hebben. Dus een leuk cirkeltje :(

Als je alts wilt levellen wel leuk, maar ja, dan moet je er wel de tijd voor hebben :( Ik zit wel in een lvl 25 guild, maar ben pas lvl 32, dus dan schiet het echt niet op met je rep binnen de guild. Hooguit maar 25 puntjes per dag. En ik moet tot aan de 3000 om friendly te worden. En dat ben ik nog laaaaang niet, dus exalted ga ik volgens mij al niet eens halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Oxigeon schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:03:
[...]

Mja, 4 man tegelijk is als nieuw character niet echt haalbaar. Als je vol zit met heirlooms of vol met dungeon gear van jouw level is het te doen, maar zelfs dan kun je best in problemen komen.

Als je open staat voor kritiek: je talent build heeft wat rare keuzes. Cruelty is een heel fijne gratis damage talent voor maar 2 puntjes. Rampage is een briljante ability die ik nooit zou skippen, terwijl Heroic Fury juist puur een PvP talent is. Daarnaast heb je een totaal nutteloos wapen in je offhand, ondanks dat de blauwe pixels er verleidelijk uitzien. En je hebt gewoon nog een boel non-Outland gear. Als je gewoon de complete questlines in Hellfire Peninsula doorspeelt zou je aan het eind van de zone alles moeten hebben geupgrade, en zul je zien dat je een stuk meer health hebt en damage doet.

--@obsidian: heirlooms zijn bedoeld voor alts. Je eerste character zul je zonder moeten doen, waarmee je een betere indruk krijgt van het spel, de verhaallijn en jouw character. Met heirlooms wordt alles een stuk simpeler, maar dan leer je er ook een stuk minder van.

[ Voor 9% gewijzigd door Blistimo op 21-05-2012 11:17 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
obsidian schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:13:
Ik vind die heirlooms k*t :( Die dingen kan je pas bemachtigen als je exalted bent bij een guild, en dat word je pas als je al hoog lvl bent, en dan is het niet meer zo noodzakelijk om heirloom te hebben. Dus een leuk cirkeltje :(
Heirlooms zijn toch gewoon te koop met Justice Points?

[ Voor 76% gewijzigd door EJSchuiteman op 21-05-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:09:
[...]

EJSchuiteman en ik zitten op Aszune aan de Alliance kant..
Als je me RealID wil moet je maar ff een DM sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024

Als je alts wilt levellen wel leuk, maar ja, dan moet je er wel de tijd voor hebben :( Ik zit wel in een lvl 25 guild, maar ben pas lvl 32, dus dan schiet het echt niet op met je rep binnen de guild. Hooguit maar 25 puntjes per dag. En ik moet tot aan de 3000 om friendly te worden. En dat ben ik nog laaaaang niet, dus exalted ga ik volgens mij al niet eens halen :(
Heirlooms zijn juist bedoeld om Alts te lvl'en.
Gebruikers klaagden over het ontbreken van veel nieuwe content en het te traag gaan van lvl'en met alts.
Dit plus het feit dat het heerlijk "overpowered" aanvoelt als je met Heirlooms aan lvl't, maakte het voor Blizz een win-win.

Ben er zelf ook wel blij mee :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Blistimo schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:14:
[...]

Mja, 4 man tegelijk is als nieuw character niet echt haalbaar. Als je vol zit met heirlooms of vol met dungeon gear van jouw level is het te doen, maar zelfs dan kun je best in problemen komen.

Als je open staat voor kritiek: je talent build heeft wat rare keuzes. Cruelty is een heel fijne gratis damage talent voor maar 2 puntjes. Rampage is een briljante ability die ik nooit zou skippen, terwijl Heroic Fury juist puur een PvP talent is. Daarnaast heb je een totaal nutteloos wapen in je offhand, ondanks dat de blauwe pixels er verleidelijk uitzien. En je hebt gewoon nog een boel non-Outland gear. Als je gewoon de complete questlines in Hellfire Peninsula doorspeelt zou je aan het eind van de zone alles moeten hebben geupgrade, en zul je zien dat je een stuk meer health hebt en damage doet.

--@obsidian: heirlooms zijn bedoeld voor alts. Je eerste character zul je zonder moeten doen, waarmee je een betere indruk krijgt van het spel, de verhaallijn en jouw character. Met heirlooms wordt alles een stuk simpeler, maar dan leer je er ook een stuk minder van.
Voor kritiek sta ik altijd open. Toch maar een keer mijn talent build opnieuw invullen dan. Ik denk persoonlijk dat ik bijna door de questline van hellfire heenzit. Maarja, dan kom ik vanzelf ander goed spul tegen als het goed is.Dan ga ik dus eens op zoek naar een beter wapen en dan zou het allemaal ietsjes beter moeten gaan. Verder doe ik altijd als ik aan het questen ben de dungeon finder aanzetten zodat ik die ook tussendoor nog kan doen. Uitloggen doe ik altijd in een dorpje zodat ik ook rested ben. Enigste vraag is nog, hoe lang blijf je rested als je uitlogt in een stad/dorp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:20:
[...]

Voor kritiek sta ik altijd open. Toch maar een keer mijn talent build opnieuw invullen dan. Ik denk persoonlijk dat ik bijna door de questline van hellfire heenzit. Maarja, dan kom ik vanzelf ander goed spul tegen als het goed is.Dan ga ik dus eens op zoek naar een beter wapen en dan zou het allemaal ietsjes beter moeten gaan. Verder doe ik altijd als ik aan het questen ben de dungeon finder aanzetten zodat ik die ook tussendoor nog kan doen. Uitloggen doe ik altijd in een dorpje zodat ik ook rested ben. Enigste vraag is nog, hoe lang blijf je rested als je uitlogt in een stad/dorp?
bedoel je de max? dat is maximum 1,5 lvl dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Je blijft rested tot je weer het dorp uitgaat. Ook als je uitlogt blijf je dus rested.
Hoe snel dit oploopt weet ik niet. Wel zat er altijd een max aan van anderhalf level.

En als je q's inlevert verschuift je balk mee. Dus het is beter om te blijven questen als je rested bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
While in an inn or anywhere in a capital city, your player portrait will begin to glow and your level circle will say zzz, indicating that you are resting. If you log off here, you will continue to rest while offline.
One bubble of rested XP (5% of a level) is earned for every 8 hours spent resting. A maximum of 30 bubbles (150% of a level) may be earned. In other words, you can leave your character resting in an inn or capital city for up to 10 days (without gaining experience) before you earn the maximum amount of rest state, and a resting character stores up one full level of rest in 160 hours (6.67 days).

You also become rested while logged off in the wilderness, but the accumulation is slower. When logged off "outside," rest is gained at one fourth the rate in an inn, or one bar every 32 hours.

It may also be possible to engage the resting state while in ghost form, or dead.

via wowwiki gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

EJSchuiteman schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:58:
Ja dat is wel een probleem. Je rotation is wel goed? (Ik heb verder geen verstand van Warriors).

Als je gewoon gear draagt van het gebied waar je quest mag je over het algemeen geen problemen kennen.
Warrior vanuit LK naar Cata is echt bizar groot verschil, de dmg-range van 2h (titan grip) geeft je DPS al bijna een verdubbeling. Ik zou gewoon op de AH wat greenie-koopjes pakken, hier en daar een ring er bij, ben je voor een 300-400g klaar, welke je relatief snel weer terugverdiend hebt.

Heb in m'n maandje het toch aardig gehaald, van al mijn 80's 2 naar 85, 2 op 84 en de rest 83, dit 90% uit random dungeons gedaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
SinergyX schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:24:
[...]

Warrior vanuit LK naar Cata is echt bizar groot verschil, de dmg-range van 2h (titan grip) geeft je DPS al bijna een verdubbeling. Ik zou gewoon op de AH wat greenie-koopjes pakken, hier en daar een ring er bij, ben je voor een 300-400g klaar, welke je relatief snel weer terugverdiend hebt.

Heb in m'n maandje het toch aardig gehaald, van al mijn 80's 2 naar 85, 2 op 84 en de rest 83, dit 90% uit random dungeons gedaan.
Mwa ik vind het zonde van je gold.. dan maar geen dungeons doen..
Questen gaat zoiezo veel sneller om te levelen dan dungeons doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

EJSchuiteman schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:22:
Je blijft rested tot je weer het dorp uitgaat. Ook als je uitlogt blijf je dus rested.
Hoe snel dit oploopt weet ik niet. Wel zat er altijd een max aan van anderhalf level.

En als je q's inlevert verschuift je balk ook. Dus het is beter om te blijven questen als je rested bent.
Quest XP heeft geen enkele invloed op je rested XP, alleen monsters slopen. Dus als je nu 1,5 lvls aan rested XP opmaakt door niet questen of het doet door te questen -en daardoor monsters sloopt- levert je rested XP per saldo altijd evenveel op. Maar je hebt gelijk dat je er voor je gevoel meer uithaalt als je blijft questen, omdat je dan potentieel nog wat rested overhoudt voor je volgende sessie.

@Oxigeon: zodra je Titan's Grip als talent kunt pakken moet je dat direct doen. Het is handig om dan alvast 2 goede Two Handed wapens klaar te hebben liggen. Dus als je die tegenkomt tijdens het questen: gooi ze niet weg!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dopiej schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:26:
[...]

Mwa ik vind het zonde van je gold.. dan maar geen dungeons doen..
Questen gaat zoiezo veel sneller om te levelen dan dungeons doen..
Als het questen ook leuk zou zijn, ik heb 1x elke zone helemaal afgewerkt, maar dit voor m'n overige 6 characters te doen.. nee, echt niet.

En als tank instant-que, enkel de 84-85 gaat wat traag met 10% max per dungeon.

En moge de dev die die nieuwe pinnacle heeft gemaakt per direct ontslagen worden :/

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 21-05-2012 11:29 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Zijn er hier nog mensen in hun guild die een resto shaman nodig hebben? Ik ben redelijk goed gegeared met ilvl 398 en heb alles gegemmed en enchanted.

Zit momenteel op Anachronos-EU, maar die is ten dode opgeschreven. Nauwelijks guilds die kwa progress nog raiden en al helemaal geen 25man guilds, behalve Hostile.

Heb via wowprogress.com eens verschillende realms bekeken waar veel horde zit en veel horde guilds zijn die hoog aangeschreven staan. Niks, noppes, nada. Heb al zowat 14 applications in zitten vullen, allemaal zeer serieus ingevuld en alle gegevens verstrekt. Aantal guilds declinen je gewoon omdat je niet eens helemaal epic gegemmed bent. Ik ga echt geen 3k gold betalen per gem voor een magere 10 of 20 intellect wins.

Zucht, zou graag weer eens op hoog niveau willen raiden, maar zoals het er nu uitziet gaat dat niet door.
Ben 5/8hc progresswise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Blistimo schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:26:
[...]

Quest XP heeft geen enkele invloed op je rested XP, alleen monsters slopen. Dus als je nu 1,5 lvls aan rested XP opmaakt door niet questen of het doet door te questen -en daardoor monsters sloopt- levert je rested XP per saldo altijd evenveel op. Maar je hebt gelijk dat je er voor je gevoel meer uithaalt als je blijft questen, omdat je dan potentieel nog wat rested overhoudt voor je volgende sessie.

@Oxigeon: zodra je Titan's Grip als talent kunt pakken moet je dat direct doen. Het is handig om dan alvast 2 goede Two Handed wapens klaar te hebben liggen. Dus als je die tegenkomt tijdens het questen: gooi ze niet weg!
Met titans grip is het dus mogelijk om 2 two-handed wapens vast te houden? Dan maak je toch inderdaad veel meer damage dan 2 one-handed wapens :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

doe dungeons,krijg je meer rep voor.trouwens zover ik weet krijg je voor iedere quest die je inleverd ook weer rep.
ben niet al te lang geleden van guild overgestapt,en kwam erachter dat ik bij het inleveren van dailies van de darkmoon ook al iets van 90 rep per daily kreeg (oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:17:
[...]

EJSchuiteman en ik zitten op Aszune aan de Alliance kant..
Als je me RealID wil moet je maar ff een DM sturen ;)
DM sent :)

Lijkt me leuk om weer eens wat met NL people te spelen, heb daarnaast ook nog nooit echt Alliance gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:48
Als je snel guild rep wil krijgen kun je het beste dailies doen op level 85. Op lagere levels schiet het echt niet op met rep uit quests. Het zou kunnen dat pvp wat sneller rep geeft, maar dat heb ik zelf nooit gedaan.

Ik haalde met een rondje molten front dailies zo een paar k aan rep binnen. Dat was dan wel met de guild tabard. Ook in heroic dungeons kun je aardig wat binnenharken. De combinatie gaf mij in ieder geval vaak in 1 avond de guild rep cap van zo'n 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
SinergyX schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:28:
[...]

Als het questen ook leuk zou zijn, ik heb 1x elke zone helemaal afgewerkt, maar dit voor m'n overige 6 characters te doen.. nee, echt niet.

En als tank instant-que, enkel de 84-85 gaat wat traag met 10% max per dungeon.

En moge de dev die die nieuwe pinnacle heeft gemaakt per direct ontslagen worden :/
Ik vind in sommige gebieden de quests juist leuk..
Kijk wat ik bedoel in STV, Nagrand en Sholazar met die hemingway quests die vind ik super om te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:58:
[...]

Ik vind in sommige gebieden de quests juist leuk..
Kijk wat ik bedoel in STV, Nagrand en Sholazar met die hemingway quests die vind ik super om te doen :D
yep! Hellfire voor de 3e keer komt echt de strot uit. Same voor mij in Deepholm, bah bah bah.
Ik vind de vrolijkere groene gebieden ook het leukst. Nagrand, Sholazar, STV heerlijk om daar rond te lopen en je ding te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:01:
[...]

yep! Hellfire voor de 3e keer komt echt de strot uit. Same voor mij in Deepholm, bah bah bah.
Ik vind de vrolijkere groene gebieden ook het leukst. Nagrand, Sholazar, STV heerlijk om daar rond te lopen en je ding te doen :)
Ja indd. heb ik ook liever dan die stomme kale gebieden xD
Ben toch de 60 gepasseerd van het weekend he :P dus je hebt gelijk gehad
dat ik de 58 wel zou halen dit weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik snap de mensen niet die de Barrens als 'favo gebied' aanduiden. Zal wel nostalgie zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Gister weer begonnen met raiden, om beetje terug te komen in ritme. Guild zat al op 8/8 hc en waren gestopt Dus maar weer is DS ingedoken . Buff (dus 30% makkelijker) stond uit, en toch nog 5/8 hc weten te doen (zonder buff dus). Liep verder wel lekker alleen warmaster lutke niet helemaal dus die hebben we maar normaal gedaan + achievement en ook deathwing maar een deel van achievement gedaan, door op blauwe platform te beginnen. Volgende week weer run, zien we wel of het dan beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Hurtebise schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:04:
Ik snap de mensen niet die de Barrens als 'favo gebied' aanduiden. Zal wel nostalgie zijn... :)
Nee vond ik ook zo'n klote gebied.. Veel te groot en teveel lopen voor zo'n laag level xD
Vanaf Cata er nooit meer geweest.. Voor Cata met elke char (Horde natuurlijk) omdat ik bijna alleen Tauren speelde xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oxigeon schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:35:
Met titans grip is het dus mogelijk om 2 two-handed wapens vast te houden? Dan maak je toch inderdaad veel meer damage dan 2 one-handed wapens :P.
Niet helemaal ;) Je hebt ook een talent dat 2x 1hand 20% meer damage doen, plus dat aantal attacks met beide wapens hitten ipv met 1 wapen. Plus dat natuurlijk je attackspeed 2x zo traag is met 2hands. Denk dat er tussen die 2 uiteindelijk niet veel verschil zit, zal er altijd wel 1 beter zijn (zoals 2x1h vs 1x 2h met frost), maar beide werken vrij goed.

edit, het is zelfs 20% meer damage.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 21-05-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SinergyX schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:22:
[...]

Niet helemaal ;) Je hebt ook een talent dat 2x 1hand 15% (of 10%) meer damage doen, plus dat aantal attacks met beide wapens hitten ipv met 1 wapen. Plus dat natuurlijk je attackspeed 2x zo traag is met 2hands.
Ja dat klopt ook weer. Vind het alleen rot dat ik nu zoon eind moet vliegen, Hellfire naar SW om naar de AH te gaan. Heb ook een alt waar ik af en toe eens wat mee op de AH gooi. Maar moet toch kijken dat mijn rank in de guild wat hoger wordt zodat ik me zoon ding kan kopen :P. Als ik het goed heb gelezen, kost dat iets van 120gold en kun je om de 4 uur erheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan toch ook via nagrand (die hoofdstad in het zuiden) instant portal nemen, daarna in SW portal naar de gate? (athans, als je van Dalaran naar Ogrimmar gaat, kom je in de Belly uit, waar direct een portal staat naar de Gate).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Zitten er in Shattrath geen portals meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oja, dat was de naam van die stad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:30:
Zitten er in Shattrath geen portals meer?
3 stuks nog
1 voor Quel'Danas
1 voor SW
1 voor Org

Volgens mij in Dalaran ook geen meer hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
In Dalaran zit in ieder geval een portal naar SW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
In SW zit weer een portal naar badlands en daarvandaan is het een mini stukje tot Hellfire ;)
Dus tussen deze gebieden travelen kost echt weinig tijd. Zonde om hiervoor gold uit te geven aan zo'n back van de Guild.

Eindelijk de 10k gold aangetikt met mijn Druid. AH items verkopen is echt dramatisch nu het zo rustig is. Nog 6k te gaan voor de Chopper >:)

[ Voor 24% gewijzigd door EJSchuiteman op 21-05-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:04:
Dopiej schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:09:
[...]
Nee vond ik ook zo'n klote gebied.. Veel te groot en teveel lopen voor zo'n laag level xD
Vanaf Cata er nooit meer geweest.. Voor Cata met elke char (Horde natuurlijk) omdat ik bijna alleen Tauren speelde xD
The Barrens is vooral nostalgie ja :)
Vroeger met mijn eerste huntertje; niet wetend wat talents waren, verkeerde/geen spells en abilities gebruiken, voor de 10e keer zonder ammo komen te zitten en je in Wailing Caverns maar afvragen waarom de andere hunters geen melee damage deden (waren zeker te lui om dichter naar de mobs te lopen) En dat The Barrens groot was viel wel mee.. je had toendertijd toch pas vanaf lvl 40 een mount....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:09:
[...]

[...]

The Barrens is vooral nostalgie ja :)
Vroeger met mijn eerste huntertje; niet wetend wat talents waren, verkeerde/geen spells en abilities gebruiken, voor de 10e keer zonder ammo komen te zitten en je in Wailing Caverns maar afvragen waarom de andere hunters geen melee damage deden (waren zeker te lui om dichter naar de mobs te lopen) En dat The Barrens groot was viel wel mee.. je had toendertijd toch pas vanaf lvl 40 een mount....
Ghehe ja die tijd heb ik ook gehad :P alhoewel ik met een warrior was begonnen :P
Lang geleden dat ik nog is warrior gespeeld heb xD
Is een warrior nog steeds een goede tank of toch beter als dpser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

EJSchuiteman schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:04:
In SW zit weer een portal naar badlands en daarvandaan is het een mini stukje tot Hellfire ;)
Dus tussen deze gebieden travelen kost echt weinig tijd. Zonde om hiervoor gold uit te geven aan zo'n back van de Guild.

Eindelijk de 10k gold aangetikt met mijn Druid. AH items verkopen is echt dramatisch nu het zo rustig is. Nog 6k te gaan voor de Chopper >:)
Dat is dan idd ook handig om te doen ja. Denk dat het nu een stuk rustiger is ivm diablo. Als de mensen daar op uitgekeken zijn zullen ze vanzelf wel weer terug komen lijkt me. Ik merk ook dat het met mijn mining professions lastiger is om spul te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ja ik heb echt giga veel greenies van al die pogingen op Anzu. Kost me telkens rond de 100g om ze op de AH te zetten en het levert bijna niks op. Denk dat ik alles maar aan de vendor gun.

Edit: Als je (Oxigeon) nog nieuwe gear wilt vanuit dungeons, ik ga morgen of woensdag avond rep farmen in Setthek, Hellfire etc voor Gnomeregan. Ik hoef zelf niks dus kan je alles looten. Laat maar weten of je mee wilt.

[ Voor 37% gewijzigd door EJSchuiteman op 21-05-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik hou ook maar even wat items vast om later te verkopen denk ik. Erg stil daar...

Hopelijk kan ik vanavond een pug vinden voor DS. Na een lang weekend vakantie kan ik nog wel wat items/vp gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

EJSchuiteman schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:19:
Ja ik heb echt giga veel greenies van al die pogingen op Anzu. Kost me telkens rond de 100g om ze op de AH te zetten en het levert bijna niks op. Denk dat ik alles maar aan de vendor gun.

Edit: Als je nog nieuwe gear wilt vanuit dungeons, ik ga morgen of woensdag avond rep farmen in Setthek, Hellfire etc voor Gnomeregan. Ik hoef zelf niks dus kan je alles looten. Laat maar weten of je mee wilt.
kan je ze niet dissen? dat verkoopt meestal wat beter.al moet i kzeggen dat ik ze meestal gewoon vendor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
mrsar schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:24:
[...]

kan je ze niet dissen? dat verkoopt meestal wat beter.al moet i kzeggen dat ik ze meestal gewoon vendor
Helaas is dit mijn enige char op Draenor. Mijn enchanter zit op Aszune 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:12:
[...]
Ghehe ja die tijd heb ik ook gehad :P alhoewel ik met een warrior was begonnen :P
Lang geleden dat ik nog is warrior gespeeld heb xD
Is een warrior nog steeds een goede tank of toch beter als dpser?
Ik tank wekelijks een dungeon of 2 op mijn Warrior, die ben ik langzaam aan aan het lvlen door dungeons (zit nu op lvl69). Ik heb nooit last van aggro problemen en ga ook nooit dood, damage taken ligt meestal tussen de 65 en 85% (volgens recount). Dus ja, warriors zijn m.i. prima tanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:30:
[...]

Ik tank wekelijks een dungeon of 2 op mijn Warrior, die ben ik langzaam aan aan het lvlen door dungeons (zit nu op lvl69). Ik heb nooit last van aggro problemen en ga ook nooit dood, damage taken ligt meestal tussen de 65 en 85% (volgens recount). Dus ja, warriors zijn m.i. prima tanks :)
Ik heb jaren geen wow gespeeld, laatste maand wel weer.. (85 druid) Ik verbaas me nu over de DPS van arms warriors, volgens mij ligt deze het hoogste nu in raiding. (Ik kan het ook totaal verkeerd hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
In DS zijn DKs erg handig. Als paladin tank vind ik het ook wel goed te doen. Wij hebben eigenlijk nog nooit met een warrior tank DS gedaan. Alleen in LFR zie ik er wel eens 1 voorbijkomen, maar goed, daar kan alles :) Heel LFR wel eens solo getankt en soms ga ik zelfs als dps maar tanken, anders gebeurt er niets :p

In lower level dungeons kom ik wel regelmatig warrior tanks tegen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als healer kom ik zelden een warrior tank tegen (5mans). Wat ik eigenlijk niet snap aangezien ik het idee heb dat wanneer ik zelf als warrior tank ik het de healer/group heel makkelijk maak. (of de gemiddelde tank in LFG snapt er gewoon niets van en maakt het zichzelf moeilijk :)) Ik zie tegenwoordig denk ik 75% DK tank, 15% pally, 5% Druid en 5% Warrior. Shaman tanks zie ik nooit (of hebben die geen tankspec meer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:53:
Als healer kom ik zelden een warrior tank tegen (5mans). Wat ik eigenlijk niet snap aangezien ik het idee heb dat wanneer ik zelf als warrior tank ik het de healer/group heel makkelijk maak. (of de gemiddelde tank in LFG snapt er gewoon niets van en maakt het zichzelf moeilijk :)) Ik zie tegenwoordig denk ik 75% DK tank, 15% pally, 5% Druid en 5% Warrior. Shaman tanks zie ik nooit (of hebben die geen tankspec meer?)
volgens mij niet nee..
Zo weinig druid tanks ook?
Vind druid tank wel chill.. heb ook nooit aggro loss en makkelijk te healen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:53:
Shaman tanks zie ik nooit (of hebben die geen tankspec meer?)
Nee, hebben ze die wel gehad dan?
Ik zie van alles voorbij komen. Warrior tanks wel het minst ja.

[ Voor 13% gewijzigd door EJSchuiteman op 21-05-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJSchuiteman schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:56:
[...]
Nee, hebben ze die wel gehad dan?
Ik zie van alles voorbij komen. Warrior tanks wel het minst ja.
Zolang ik speel (vanaf ca 2 maanden na de europese launch) niet. Alhoewel het met een fatsoenlijke healer en oplettende dps wel mogelijk was voor een enhancement shaman om iets als BRD te tanken.
IntToStr schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:35:
In DS zijn DKs erg handig. Als paladin tank vind ik het ook wel goed te doen. Wij hebben eigenlijk nog nooit met een warrior tank DS gedaan. Alleen in LFR zie ik er wel eens 1 voorbijkomen, maar goed, daar kan alles :) Heel LFR wel eens solo getankt en soms ga ik zelfs als dps maar tanken, anders gebeurt er niets :p

In lower level dungeons kom ik wel regelmatig warrior tanks tegen overigens.
Wij staan op 6/8 heroic en hebben een warrior maintank en een beertje als off tank/dps. Gaat allemaal prima. Alleen ligt spine nu stil aangezien van onze groep van 11 man er nu 1 dps zijn sub niet verlengd heeft en de beer door werk gehindrd wordt. De rest van de gear heeft niet de gear en dps voor spine om dat op te vangen :(

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:01:
Zolang ik speel (vanaf ca 2 maanden na de europese launch) niet. Alhoewel het met een fatsoenlijke healer en oplettende dps wel mogelijk was voor een enhancement shaman om iets als BRD te tanken.
Dan moet ik dat ooit gezien hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik heb geleveld met een enhancement shaman als tank in Vanilla, Dingen als Maraudon en BRD waren goed te doen, als je niet als een dolle ging AoE'en. Rockbiter verhoogde toen al threat, en mail armour + shield zorgde voor genoeg mitigatie. Maar daar kom je tegenwoordig niet meer mee weg, daarvoor wordt er teveel AoE gespamd.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:31:
Zijn er hier nog mensen in hun guild die een resto shaman nodig hebben? Ik ben redelijk goed gegeared...

Zit momenteel op Anachronos-EU, maar die is ten dode opgeschreven. Nauwelijks guilds die kwa progress nog raiden en al helemaal geen 25man guilds, behalve Hostile.
is het zo erg op mn oude realmpie? is alweer een tijdje geleden dat ik er weg ben gegaan, vanmorgen nog iemand in AV gesproken van Anachronos die zei dat vriendje Gronnstalker anachronos ook ging verlaten (wat het realm gelijk weer in waarde doet stijgen haha)

is een pvp realm niks voor jou? volgens mij is Auchindoun nog wel redelijk goed gevuld met 25 man guilds (maar dat weet ik niet zeker)

Brrrrr druk aan het twijfelen of ik retribution nog één kans ga geven haha aangezien mijn paladin eigelijk de eerste char van mij was in vanilla wow en er best veel achievements en spulletjes op heb waar ik geen zin meer in heb om op een andere toon te farmen (zoals de 100+ mounts met een aantal rare's en mn flag of ownership ofc)

zijn er hier nog retri pallies met PVP ervaringen? ikzelf heb altijd retri gespeeld totdat de patch met holy power uitkwam en de speelwijze dusdanig veranderde dat het ineens meer als een Arcane-Rogue-A-Din speelde.

iemand tips en tricks of de pally viable is in pvp? (holy heb ik wel gezien) of kan ik beter aan mn arms-warrior blijven hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Wat ik van 4.3 retribution weet is dat ze behoorlijk sterke burst hebben, dus dat lijkt me wel gewild in PvP. En ze zijn altijd al redelijk sterk als support class geweest met hun blessings en immunities. Wat ik van jou weet is dat je volgens mij wel een behoorlijk team player bent, dus dan zal je als retri prima mee moeten kunnen komen. Sowieso had je gewoon retri moeten blijven, nu ben je toch nét niet die die hard PvP-a-din :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:42:
Wat ik van 4.3 retribution weet is dat ze behoorlijk sterke burst hebben, dus dat lijkt me wel gewild in PvP. En ze zijn altijd al redelijk sterk als support class geweest met hun blessings en immunities. Wat ik van jou weet is dat je volgens mij wel een behoorlijk team player bent, dus dan zal je als retri prima mee moeten kunnen komen. Sowieso had je gewoon retri moeten blijven, nu ben je toch nét niet die die hard PvP-a-din :P
haha Dankjewel man! dan wordt het mischien tijd voor een comeback :P

had na die beruchte patch nog wel wat speeluurtjes gemaakt met een prot.spec (speelde een beetje als het oude retri) en daarna nog een poosje Holy gespeeld (volledig seizoen tien gegeared) maar holy was niet echt mijn ding dus ben ik maar warrior gegaan... maar op de een of andere manier mis ik mn pally toch steeds.

wel jammer dat ik maar Knight-Lieutenant heb gehaald in vanilla, was in vanilla druk aan het raiden (ja ikke haha) en vervolgens de omslag naar pvp gemaakt maarja toen ging het oude pvp systeem eruit en bleef ik hangen op Knight-Lieutenant en nu kan ik mn lievelings set niet Transmogriveren (of hoe je dat ook zegt) (de lvl 60 pvp set..)

maar wordt weer hard werken zeg! pfff volledig gearen haha heb namelijk alleen een Holy Set :P maarja hoort erbij, ga denk ik de boel maar transmogriveren naar de S3 vengefull set of de T 0,5 Lightforge set de S10 tow handed mace vind ik er verder wel leuk uitzien (helaas kan ik die niet veranderen in de lvl 60 pvp mace)

maar begint als ik zo op die forums lees wel te jeuken, vooral de "Retri-PvP- Broken vs de L2P" topics zijn erg amusant :P

maar verder heb ik niks negatiefs te zeggen over mn warrior hoor! arms warrior opzich is een leuke pvp class met leuke gap-closers en wat nadelige effectjes voor de benadeelde in het gevecht (mortal strike en de interupt effects) net zoals de frost mage die ik heb, maar de frostmage is niet echt mijn ding kwa speelstijl en de warrior was een leuk bezighoudertje maar mis toch mn pally een beetje maar dat gearen zie ik een beetje tegenop haha :P net mn warrior redelijk gegeared en nu mag ik opnieuw :P

....komt goed! /for The Alliance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:42:
Ooow ennuh thx voor de motivatie Blistimo! Vivaladen is back in business haha,helaas gearwise niet echt optimaal aangezien ik mn holy s10 met wat s11 spul aanheb maar de stam en resilience die erop zit moet ik het ff van hebben,dan maar ruk dmg eventjes ik kan iig suportive spelen maar nu vooral ff leren om te gaan met de voor mij nieuwe speelstijl haha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 11-09 10:56
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:05:
[...]

Ooow ennuh thx voor de motivatie Blistimo! Vivaladen is back in business haha,helaas gearwise niet echt optimaal aangezien ik mn holy s10 met wat s11 spul aanheb maar de stam en resilience die erop zit moet ik het ff van hebben,dan maar ruk dmg eventjes ik kan iig suportive spelen maar nu vooral ff leren om te gaan met de voor mij nieuwe speelstijl haha >:)
Lang verhaal, maar heb inmiddels een andere oplossing ;)

[ Voor 15% gewijzigd door KraveN op 21-05-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KraveN schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:26:
[...]

Lang verhaal, maar heb inmiddels een andere oplossing ;)
huh? wat dan? haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heb gisteren nog eens heerlijk gespeeld. Ben level 64 geworden. Begint nu zo langzamerhand een beetje op te schieten. Na wat zoeken had ik in het midden van Shattratch city de portals gevonden :). Weet ik dat ook weer. Hoef ik idd niet meer zo lang te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Oxigeon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 07:53:
Heb gisteren nog eens heerlijk gespeeld. Ben level 64 geworden. Begint nu zo langzamerhand een beetje op te schieten. Na wat zoeken had ik in het midden van Shattratch city de portals gevonden :). Weet ik dat ook weer. Hoef ik idd niet meer zo lang te vliegen.
Wees blij dat je al KAN vliegen ;)

Ben zelf een maandje geleden weer begonnen, dankzij een resurrection scroll van m'n vriendin.
Nu graties en voor nieks een lvl 80 Mage gehad van Blizz.
Wel ziek wat die char gelijk meekreeg:
- 4x 22slot bag
- First Aid op 450
- Alle vliegskills t/m de ena snelste
- Bijbehorende mount
- 100G (dit is niets, maar dat heb je snel genoeg uitgebreid met trade skills/questing/dungeoning)
- En nog wat andere handige meuk

Wel fijn moet ik zeggen :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Renquin schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:18:
[...]

Wees blij dat je al KAN vliegen ;)

Ben zelf een maandje geleden weer begonnen, dankzij een resurrection scroll van m'n vriendin.
Nu graties en voor nieks een lvl 80 Mage gehad van Blizz.
Wel ziek wat die char gelijk meekreeg:
- 4x 22slot bag
- First Aid op 450
- Alle vliegskills t/m de ena snelste
- Bijbehorende mount
- 100G (dit is niets, maar dat heb je snel genoeg uitgebreid met trade skills/questing/dungeoning)
- En nog wat andere handige meuk

Wel fijn moet ik zeggen :)
Ziet er inderdaad wel leuk uit maar schandalig dat mensen het krijgen. Ik zit hard te ploeteren tot ik een keer 85 aantik en jij start al nice met een level 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Sow was gisteren begonnen met farmen van leathers in low lvl gebieden voor m'n LW..
Uurtje bezig geweest en had het toen wel weer gezien.. god wat is leathers farmen saai!!
Had beter mining gekozen :P
Nja toch maar weer verder gegaan om te levelen. Gewoon die hogere mobs skinnen en alles in de bank zetten :P doe de rest van me LW wel op 85 xD

@ Oxigeon

Ja inderdaad.. Ik ben dan overnieuw begonnen op nieuwe server en je begint echt inderdaad vanaf 0..
En iemand die geen moeite doet krijgt een lvl 80 met alles erop en eraan erbij..
Dat heeft Blizzard imo niet goed bekeken..

[ Voor 25% gewijzigd door Dopiej op 22-05-2012 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:31:
Sow was gisteren begonnen met farmen van leathers in low lvl gebieden voor m'n LW..
Uurtje bezig geweest en had het toen wel weer gezien.. god wat is leathers farmen saai!!
Had beter mining gekozen :P
Nja toch maar weer verder gegaan om te levelen. Gewoon die hogere mobs skinnen en alles in de bank zetten :P doe de rest van me LW wel op 85 xD

@ Oxigeon

Ja inderdaad.. Ik ben dan overnieuw begonnen op nieuwe server en je begint echt inderdaad vanaf 0..
En iemand die geen moeite doet krijgt een lvl 80 met alles erop en eraan erbij..
Ogja, wat doen we eraan :P. Ik heb mijn character uitgerust met mining en met Blacksmithing. Moet persoonlijk zeggen dat Blacksmithing me een hele zooi gold gekost heeft tot nu toe. Mining daar integen heeft me weer zeer veel gold opgeleverd (eigenlijk alles wat ik heb -2400G-).

Ik koop hiermee goedkope ores op en maak er bars van. En plaats ze dan weer op de AH. Moet zeggen dat ik nu vrijwel niks verkoop de laatste tijd. Merk dat het minder druk wordt (door afnemende aantallen, of andere games/Diablo 3).

Moet toch eens uitzoeken hoe ik Lockpicking kan gaan gebruiken. Ik vind geregeld kistjes waar ik moet lockpicken. Moet eens kijken of dit mogelijk is voor mij of dat ik dan een andere class heb moeten kiezen

EDIT: Ik zie al dat alleen Rogues lockpicking kunnen doen. Toch maar eens een guildmember vragen om me wat dozen te openen

EDIT2: Een BS kan idd sleutels maken. Heb er hier ook een paar van in de AH gegooit enige tijd geleden. Die lopen ook redelijk

[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 22-05-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:39:
[...]

Ogja, wat doen we eraan :P. Ik heb mijn character uitgerust met mining en met Blacksmithing. Moet persoonlijk zeggen dat Blacksmithing me een hele zooi gold gekost heeft tot nu toe. Mining daar integen heeft me weer zeer veel gold opgeleverd (eigenlijk alles wat ik heb -2400G-).

Ik koop hiermee goedkope ores op en maak er bars van. En plaats ze dan weer op de AH. Moet zeggen dat ik nu vrijwel niks verkoop de laatste tijd. Merk dat het minder druk wordt (door afnemende aantallen, of andere games/Diablo 3).

Moet toch eens uitzoeken hoe ik Lockpicking kan gaan gebruiken. Ik vind geregeld kistjes waar ik moet lockpicken. Moet eens kijken of dit mogelijk is voor mij of dat ik dan een andere class heb moeten kiezen
volgens mij kan een rogue alleen lockpicking doen.. of een BS of Engineer kon sleutels ervoor maken weet niet zeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

BS kan sleutels maken ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dopiej schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:31:

@ Oxigeon

De Scroll of Resurrection werkt alleen op mensen die ooit al een subscription gehad hebben he. Het is niet alsof een brand new player begint met spelen en gratis dit soort dingen krijgt. Het zijn als het goed is in elk geval mensen die ooit al geld in het spel gestopt hebben. Dus "iemand die geen moeite doet" is wel heel kort door de bocht.

En het is natuurlijk een slimme manier om weer wat mensen terug te krijgen in het spel. En dat werkt prima door gratis dingen weg te geven, die -laten we eerlijk zijn- ook voor nieuwe spelers niet heel moeilijk te behalen zijn.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Blistimo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:30:
[...]

De Scroll of Resurrection werkt alleen op mensen die ooit al een subscription gehad hebben he. Het is niet alsof een brand new player begint met spelen en gratis dit soort dingen krijgt. Het zijn als het goed is in elk geval mensen die ooit al geld in het spel gestopt hebben. Dus "iemand die geen moeite doet" is wel heel kort door de bocht.

En het is natuurlijk een slimme manier om weer wat mensen terug te krijgen in het spel. En dat werkt prima door gratis dingen weg te geven, die -laten we eerlijk zijn- ook voor nieuwe spelers niet heel moeilijk te behalen zijn.
Owww, ik dacht dat het voor geheel nieuwe spelers gold. Maarja dat mag de pret evengoed niet drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Blistimo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:30:
[...]

Nouja dan vind ik het nog niet eerlijk..
Ik ben terug begonnen zonder SoR..
En btw als je een 80 char krijgt met alles erop en eraan.. wat is het nu dan van WoW te spelen..
Het gaat er juist om doordat je levelt dat je je char leert kennen enzo. Persoonlijk vind ik dit leuker..
Heb ook nog een 80 DK en 85 Hunter staan op andere server maar kan er niet meer mee spelen omdat ik niet meer weet hoe dat moet..

En dat geen moeite doen is wel waar dan he.. Je moet geen moeite doen om te levelen.
Je krijgt alles al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je class leren kennen lukt ook wel in 5 levels. Helemaal als je al eerder WoW gespeeld hebt en de essentie gewoon snapt. Bovendien, echt leren spelen doe je pas op max level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Twylight schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:38:
Je class leren kennen lukt ook wel in 5 levels. Helemaal als je al eerder WoW gespeeld hebt en de essentie gewoon snapt. Bovendien, echt leren spelen doe je pas op max level.
Daar zit inderdaad ook wat in. Ben nu level 64 en weet nog steeds niet hoe ik het beste iedereen moet aanpakken. Krijg nog steeds te veel verschillende dingen omdat ik nog level etc. Als je eenmaal 85 bent heb je alles (behalve steeds dezelfde gear) en gaat het ook steeds makkelijker af, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren na een uur zoeken uiteindelijk nog een groep kunnen maken met wat guildies en pugs om DS in te gaan. Komen we niet voorbij zonozz :( Bal bleef maar alle kanten op springen. Melee dps die niet aan de kant ging... Helaas ook geen enkele loot van de andere 2 bosses waar ik op kon needen.

Daarna nog maar even lfr geprobeerd voor de snelle vp en een kans op een beter dps wapen, maar dat ging werkelijk helemaal nergens over. Ultraxxion werd gestart met 3 healers en 1 tank (tot 2x toe!) en het bleek dat de tanks bij poging 3 ook geen idee hadden hoe het allemaal werkte ondanks de uitleg. Dps was ook bedroevend laag. Ik heb het dus maar opgegeven.

Soms vraag ik me af waarom ik dit spel speel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Twylight schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:38:
Nou daar ben ik het niet mee eens..
Je hebt al je skills dan en je moet maar proberen..
Als ik een 80 warrior zou krijgen zonder ooit warrior gespeeld te hebben lijkt het mij moeilijk..
Als je vanaf low lvl ermee begint weet je na loop van tijd wat je skills inhouden enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
Dopiej schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:37:
[...]

Nouja dan vind ik het nog niet eerlijk..
Ik ben terug begonnen zonder SoR..
En btw als je een 80 char krijgt met alles erop en eraan.. wat is het nu dan van WoW te spelen..
Het gaat er juist om doordat je levelt dat je je char leert kennen enzo. Persoonlijk vind ik dit leuker..
Heb ook nog een 80 DK en 85 Hunter staan op andere server maar kan er niet meer mee spelen omdat ik niet meer weet hoe dat moet..

En dat geen moeite doen is wel waar dan he.. Je moet geen moeite doen om te levelen.
Je krijgt alles al..
Voor mensen die jaren wow hebben gespeeld (zoals ik) en een SoR ontvangen is het prima te doen.
Ik ben gestopt toen BC net begon, en moet zeggen dat er toch wel gigantisch veel is veranderd. Als je er niet helmaal weer induikt hoe wow werkt is het inderdaad lastig om je char te leren kennen in 5 levels, maar als je er een paar uurtjes wat fora of guides op na leest is het wat mij betreft prima te doen.
Inmiddels ben ik ook een hunter begonnen (inmiddels level 50), en ik moet zeggen dat ik nu het 'leren spelen' wel onder de knie heb. Het levelen voegt niet echt meer wat toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sowbener
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11-2021
Hey mede tweakers.

Ben op zoek naar 2v2/3v3/5v5 arena partners op de server.

Character:notappearing
Realm:outland
Faction:horde

We hebben een leuk klein NL guildje als je nog op zoek bent;)

Skype/mic vereist voor pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Poel13 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:44:
[...]

Voor mensen die jaren wow hebben gespeeld (zoals ik) en een SoR ontvangen is het prima te doen.
Ik ben gestopt toen BC net begon, en moet zeggen dat er toch wel gigantisch veel is veranderd. Als je er niet helmaal weer induikt hoe wow werkt is het inderdaad lastig om je char te leren kennen in 5 levels, maar als je er een paar uurtjes wat fora of guides op na leest is het wat mij betreft prima te doen.
Inmiddels ben ik ook een hunter begonnen (inmiddels level 50), en ik moet zeggen dat ik nu het 'leren spelen' wel onder de knie heb. Het levelen voegt niet echt meer wat toe
Nouja dat is ieder zijn mening dan..
Ik had nog nooit druid boven de lvl 20 gehad..
Nu zit ik op lvl 60 maar toch ken ik het nog niet helemaal.. Krijg ook telkens nieuwe skills enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En na ruim 3 jaar (on en off spelen) is het dan eindelijk zover, ik heb Loque getamed :P Sinds ik de SoR had, elke dag braaf door Basin vliegen met zo'n target-macro, tot gister nog even snel een rondje en op de terugweg naar m'n uitlog punt.. daar liep hij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
Dopiej schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:47:
[...]

Nouja dat is ieder zijn mening dan..
Ik had nog nooit druid boven de lvl 20 gehad..
Nu zit ik op lvl 60 maar toch ken ik het nog niet helemaal.. Krijg ook telkens nieuwe skills enzo..
Klopt inderdaad.
Het ligt gewoon aan je eigen ervaringen met een char lijkt me. Persoonlijk snap ik helemaal niks van een DK, maar moet zeggen dat ik me er nooit in heb verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SinergyX schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:52:
En na ruim 3 jaar (on en off spelen) is het dan eindelijk zover, ik heb Loque getamed :P Sinds ik de SoR had, elke dag braaf door Basin vliegen met zo'n target-macro, tot gister nog even snel een rondje en op de terugweg naar m'n uitlog punt.. daar liep hij :D
Eens eventjes de wiki erbij gepakt. Dat beest ziet er nice uit :P. En dan spawnt dat beest ook nog tussen de 6 en 12 uur nadat hij gekillt/getamed is. Denk dus dat je veel geluk hebt gehad. Of het voordeel dat het nu niet zo druk is. Uit je tekst begrijp ik nu dus dat je hem als Pet bij je hebt lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:52:
Grats! Ik loop op mijn Hunter nog steeds met mijn Flatland Prowler "Tinus" rond die ik zo'n 5 jaar geleden heb getamed in Mulgore :D
Tinus is al een aantal jaar mijn steun en toeverlaat *; , deze hunter is ook het allereerste character die ik heb aangemaakt. Over nostalgie gesproken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:15:
[...]

Grats! Ik loop op mijn Hunter nog steeds met mijn Flatland Prowler "Tinus" rond die ik zo'n 5 jaar geleden heb getamed in Mulgore :D
Tinus is al een aantal jaar mijn steun en toeverlaat *; , deze hunter is ook het allereerste character die ik heb aangemaakt. Over nostalgie gesproken......
heb der nooit de moeite voor genomen om zo'n rare als pet te hebben xD
Had je m'n realID invite gehad ingame btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oxigeon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:56:
Eens eventjes de wiki erbij gepakt. Dat beest ziet er nice uit :P. En dan spawnt dat beest ook nog tussen de 6 en 12 uur nadat hij gekillt/getamed is. Denk dus dat je veel geluk hebt gehad. Of het voordeel dat het nu niet zo druk is. Uit je tekst begrijp ik nu dus dat je hem als Pet bij je hebt lopen?
Klopt inderdaad, speel al tijdje BM (damage is best netjes) en had altijd die spiritbeast-beer. Ik zit op Lightning's Blade, server die al voor D3 behoorlijk rustig was.

Het was ook de enige pet waar ik echt op zoek naar ben geweest, naast natuurlijk de witte Corehound uit Draenai startersgebied (death-walking ftw).

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 22-05-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ik heb WoW gespeeld van Vanilla tot een paar maanden na TBC.
Toen jaren gestopt, tussendoor een maandje gespeeld met WotLK, maar dat vond ik toen niets.

Afgelopen augustus heeft m'n vriendin me zo ver gekregen om weer eens te beginnen.
Helemaal van 0 af aan een Alliance (was altijd Horde voorheen) Druid gelvl'd naar 85 en deze is nog steeds m'n main.

Verder op het moment een lvl 46 Shammy, een 36 Huntard en een 17 Priest :P (Naast m'n lvl 82 Mage dankzij scroll).
5 lvl's is bij de dps classes meer dan voldoende om e.e.a. te leren kennen.
Als je gaat healen of tanken is dit niet aan te raden (de reden waarom ik voor een mage gekozen heb).

Het lezen van fora/guides helpt hier zeker wel bij :)

Wat al werd gezegd, die Scrolls worden alleen gegeven als je WoW minimaal x-maanden betaald gespeeld hebt, voordat je x-maanden bent gestopt. (weet niet de exacte cijfers).
Het enige wat ik er OP aan vind, zijn de 22 slot bags. Die zijn verdraaid duur op de AH :P

Want a cookie?!

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.