Voor totaal nieuwe spelers zou dat wel op gaan ja, maar als ik nu kon kiezen bij het maken van een nieuw character om het level 80 te maken of 1 dan weet ik het wel. Het lijkt me dat elke ervaren/zelf respecterende (Dopiej schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:42:
[...]
Nou daar ben ik het niet mee eens..
Je hebt al je skills dan en je moet maar proberen..
Als ik een 80 warrior zou krijgen zonder ooit warrior gespeeld te hebben lijkt het mij moeilijk..
Als je vanaf low lvl ermee begint weet je na loop van tijd wat je skills inhouden enzo..
Levelen duurt tegenwoordig ook gewoon veel te lang, straks moet je van 1 tot 90 levelen, dan ben je wel even bezig. Ik hoop dat Blizzard hier wat aan gaat doen want het wordt steeds moeilijker voor nieuwe spelers om aan het spel te beginnen. Stel jij nodigt een vriend uit het spel ook te komen spelen, als totale nieuweling en zonder RaF. Voordat jullie dan samen op max level kunnen spelen gaan er wel wat speeluren overheen hoor. Ik weet nog precies toen ik begon met spelen (net voor Cata), een vriend had me eindelijk overgehaald. Tegen de tijd dat ik mn eerste level 85 had was ik 3 keer gestopt en had ik er in totaal 5 maanden over gedaan. (Dat is wel erg sloom, maar ik denk dat veel nieuwe spelers tijdens het levelen zich gaan vervelen en het spel gewoon kut vinden)