Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 261 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.497 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dopiej schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:42:
[...]

Nou daar ben ik het niet mee eens..
Je hebt al je skills dan en je moet maar proberen..
Als ik een 80 warrior zou krijgen zonder ooit warrior gespeeld te hebben lijkt het mij moeilijk..
Als je vanaf low lvl ermee begint weet je na loop van tijd wat je skills inhouden enzo..
Voor totaal nieuwe spelers zou dat wel op gaan ja, maar als ik nu kon kiezen bij het maken van een nieuw character om het level 80 te maken of 1 dan weet ik het wel. Het lijkt me dat elke ervaren/zelf respecterende (:P) WoW speler de abilities van andere classes ook weet. Misschien ben je heel even aan het stuntelen als je net begint maar je komt er snel genoeg uit lijkt mij.

Levelen duurt tegenwoordig ook gewoon veel te lang, straks moet je van 1 tot 90 levelen, dan ben je wel even bezig. Ik hoop dat Blizzard hier wat aan gaat doen want het wordt steeds moeilijker voor nieuwe spelers om aan het spel te beginnen. Stel jij nodigt een vriend uit het spel ook te komen spelen, als totale nieuweling en zonder RaF. Voordat jullie dan samen op max level kunnen spelen gaan er wel wat speeluren overheen hoor. Ik weet nog precies toen ik begon met spelen (net voor Cata), een vriend had me eindelijk overgehaald. Tegen de tijd dat ik mn eerste level 85 had was ik 3 keer gestopt en had ik er in totaal 5 maanden over gedaan. (Dat is wel erg sloom, maar ik denk dat veel nieuwe spelers tijdens het levelen zich gaan vervelen en het spel gewoon kut vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:18
Je account moet voor 4 maart 2012 inactief zijn geworden (en nog steeds zijn uiteraard) om een sor te kunnen ontvangen. Die bags zijn ook mooi meegenomen inderdaad. Ik heb ze volgens mij voor 200g op de AH moeten kopen.

Overigens vind ik het levelen wel saai voor alts. Bij m'n main was alles nieuw een half jaar terug en was het prima om alles te leren. Dat leren voor een dps class mag een stuk sneller van me. Ook al heb ik bijna full heirlooms en level 25 guild, de exp kan niet snel genoeg gaan...

[ Voor 39% gewijzigd door IntToStr op 22-05-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
IntToStr schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:36:
Je account moet voor 4 maart 2012 inactief zijn geworden (en nog steeds zijn uiteraard) om een sor te kunnen ontvangen. Die bags zijn ook mooi meegenomen inderdaad. Ik heb ze volgens mij voor 200g op de AH moeten kopen.
Bij mij op de server gaan ze voor tussen de 400 en 500g -.-
Overigens vind ik het levelen wel saai voor alts. Bij m'n main was alles nieuw een half jaar terug en was het prima om alles te leren. Dat leren voor een dps class mag een stuk sneller van me. Ook al heb ik bijna full heirlooms en level 25 guild, de exp kan niet snel genoeg gaan...
True, lvl zelf bijna compleet via dungeons.
Heb een aantal alts waar ik mee bezig ben, doe elke week de 7 dungeons en dan ga ik naar de volgende :P

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Enige nadeel was dat je de 2 'bonus' dingen maar op 1 enkele character mag doen. De servertransfer+levelboost zijn niet apart te gebruiken, vriend van me was verhuist dus moest een keuze maken welke character ik gratis naar zijn server wilde zetten. Ik had maar 2 niet-80 classes, mage en rogue, precies de 2 classes die ik echt helemaal niets vind :P
Dopiej schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:37:
Nouja dan vind ik het nog niet eerlijk..
Ik ben terug begonnen zonder SoR..
En btw als je een 80 char krijgt met alles erop en eraan.. wat is het nu dan van WoW te spelen..
Het gaat er juist om doordat je levelt dat je je char leert kennen enzo. Persoonlijk vind ik dit leuker..
Heb ook nog een 80 DK en 85 Hunter staan op andere server maar kan er niet meer mee spelen omdat ik niet meer weet hoe dat moet..
Dit was niet veel anders dan de RAF multibox, ik heb zelf nog 3 accounts enkel met RAF characters, die ik gebruikte om mijn andere characters instant 60 te maken.

En ik denk niet dat er een class is die je niet kan spelen als je op 80 begint, maar wel genoeg ervaring binnen WoW hebt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
SinergyX schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:44:
Enige nadeel was dat je de 2 'bonus' dingen maar op 1 enkele character mag doen. De servertransfer+levelboost zijn niet apart te gebruiken, vriend van me was verhuist dus moest een keuze maken welke character ik gratis naar zijn server wilde zetten. Ik had maar 2 niet-80 classes, mage en rogue, precies de 2 classes die ik echt helemaal niets vind :P

[...]

Dit was niet veel anders dan de RAF multibox, ik heb zelf nog 3 accounts enkel met RAF characters, die ik gebruikte om mijn andere characters instant 60 te maken.

En ik denk niet dat er een class is die je niet kan spelen als je op 80 begint, maar wel genoeg ervaring binnen WoW hebt.
nou ik heb toch een aantal jaar al wow gespeeld maar met 2 verschillende classes.. DK en Hunter.
En omdat ik hele tijd (bijna 2 jaar) gestopt ben geweest wist ik niet meer hoe het allemaal werkte..
Hunter werkte eerst met Mana en nu overgeschakelt naar focus.. was een hele verandering voor mij..
Zodoende vind ik het niet erg om nieuw te levelen en het allemaal weer "opnieuw" te leren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:41

Oxigeon

En zo is dat!

Twylight schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:34:
[...]
Voor totaal nieuwe spelers zou dat wel op gaan ja, maar als ik nu kon kiezen bij het maken van een nieuw character om het level 80 te maken of 1 dan weet ik het wel. Het lijkt me dat elke ervaren/zelf respecterende (:P) WoW speler de abilities van andere classes ook weet. Misschien ben je heel even aan het stuntelen als je net begint maar je komt er snel genoeg uit lijkt mij.

Levelen duurt tegenwoordig ook gewoon veel te lang, straks moet je van 1 tot 90 levelen, dan ben je wel even bezig. Ik hoop dat Blizzard hier wat aan gaat doen want het wordt steeds moeilijker voor nieuwe spelers om aan het spel te beginnen. Stel jij nodigt een vriend uit het spel ook te komen spelen, als totale nieuweling en zonder RaF. Voordat jullie dan samen op max level kunnen spelen gaan er wel wat speeluren overheen hoor. Ik weet nog precies toen ik begon met spelen (net voor Cata), een vriend had me eindelijk overgehaald. Tegen de tijd dat ik mn eerste level 85 had was ik 3 keer gestopt en had ik er in totaal 5 maanden over gedaan. (Dat is wel erg sloom, maar ik denk dat veel nieuwe spelers tijdens het levelen zich gaan vervelen en het spel gewoon kut vinden)
Hier hetzelfde, ik moet door tot level 85. Dan is toch een hele poos als je dat in 1x moet doen. In totaal ben ik nu ongeveer ook al een maand of 5 bezig met af en toe spelen (Niet full-time)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Leren als tank/healer te spelen is misschien lastig als je pas op 80 begint. Ik ben vanaf level 30 of zo gaan tanken en bakte er in het begin waarschijnlijk niet veel van. Je leert het dan wel makkelijk dan in level 80 dungeons die ook tactics hebben.

Ik scheld nu wel regelmatig op tanks in LFR, maar toen ik het voor het eerst deed wist ik niet eens hoe taunt werkte omdat ik nog nooit met 2 tanks samen in een groep had gezeten :p Voor nieuwe spelers is dus zelfs van 1-85 soms niet genoeg om goed te leren spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:48:
[...]

Hier hetzelfde, ik moet door tot level 85. Dan is toch een hele poos als je dat in 1x moet doen. In totaal ben ik nu ongeveer ook al een maand of 5 bezig met af en toe spelen (Niet full-time)
Nee ik speel ook niet full-time..
Misschien totaal in de week uurtje of 5..
Ben maandje bezig en zit op lvl 60..
Maar ik doe gewoon rits quests aannemen, allemaal afronden en dan tegelijk inleveren.. Zo heb ik soms 2 levels gehaald als ik iets van 15 tot 20 quests inleverde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:18:
[...]
heb der nooit de moeite voor genomen om zo'n rare als pet te hebben xD
Had je m'n realID invite gehad ingame btw?
Ja, voordat ik die getamed had was ik wel een tijdje verder ja! ;)
Krijg nog regelmatig commentaar dat mijn pet zo lekker old-school is :P

Ik heb je invite niet gehad, was gister van 23:00 tot 01:30 online. Vanavond ben ik er waarschijnlijk ook weer, DM mij je RealID anders maar even, dan stuur ik jou ook wel een invite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:17:
[...]

Ja, voordat ik die getamed had was ik wel een tijdje verder ja! ;)
Krijg nog regelmatig commentaar dat mijn pet zo lekker old-school is :P

Ik heb je invite niet gehad, was gister van 23:00 tot 01:30 online. Vanavond ben ik er waarschijnlijk ook weer, DM mij je RealID anders maar even, dan stuur ik jou ook wel een invite
Hmm das wel vaag heb je toch geinvite nja DM komt eraan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetah
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-07 12:20
Voor die rare npc's gebruik ik een addon genaamd NPCScan, dan krijg je automatisch een visuele en audio melding wanneer je er 1tje tegenkomt en volgens mij wordt ie automatisch getarget en gemarked zelfs. Bijv. handig voor die achi's in outland en northrend, die ik overigens ook nog niet afheb want het betekend gewoon eindeloos veels te veel rondvliegen.

Lang klus/relaxweekend gehad dus weinig aan WoW gedaan. Het eerste stuk LFR op mijn druid en mijn shammy. Heb ondertussen eigenlijk wel weer zin in een vaste groep ipv dat LFR gedoe maar D3 lijkt er steeds meer in te hakken op mijn server dus tis errug leeg.

"The plug thing! It's not plugged!!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:39
Zo, binnen 3 weken alle collectors editions gevonden (sealed) via marktplaats/ebay etc :)
En dat voor 50 euro per stuk, hahahahaha

Helaas jammer dat me TBC collector nog niet geactiveerd is, duurt zo lang met die support.
Waren toen verkeerd gedrukt (de key's) en heb dus foto's moeten opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
SinergyX schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:44:
Je had natuurlijk ook gewoon een nieuwe char kunnen aanmaken op de classe die je leuk vind en deze naar lvl 80 helpen ;)
Dit heb ik ook met de mage gedaan (ooit gezworen nooit een mage vanaf lvl 1 te lvl'en :P).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort PvP/Terugkeer in WoW Dagboekje :

Gisteren weer aan de slag gegaan met mijn Paladin aangezien ik er enkel nog een S10 pvp setje op had en de Two handers in de AH met het oog op de Transmo feature verschrikkelijk duur waren maar besloten om mezelf tijdelijk een protection specje aan te meten.

eventjes specje gemaakt,gems vervangen (die waren wel achterlijk goedkoop) wat glypjes veranderd en toen mijn eerste BG in waar ik voornamelijk een ondersteunende rol ging vervullen.

al gauw kwam ik erachter dat protection spelen in holy gear best wel tof is haha, ok je slaat met je normal attacks geen deuk in een pakkie tauren vet maar toen ik mn Avenger's shield gooide begon de pret pas echt.. heb ook het voordeel dat mensen op dat moment pas denken "WTF?" ze zien een pally met een big ass mana pool en die gooit ineens een Avenger's shield hahadie nog eens leuk crit ook!

melee dmg komt door mijn gebrek aan strength pas later opgang (vengeance) en aangezien ik gebuffed bijna op de 200k HP zijn de aan vengeance hangende percentages ook mooi in mijn voordeel..

anyways nu dus druk bezig met het farmen van de juiste gear zodat mn dmg ook wat omhoog gaat maar kwa survivalbility zit het wel goed met de gear iig!

vervolgens nog maar eens een kijkje gaan nemen in ogrimmar waar ik zeer voorzichtig van huisje naar huisje stalkte in mijn poging onopgemerkt te blijven....

dat je nu gewoon recht Ogrimmar in kan vliegen vind ik dan weer een beetje minder spannend met het oog op vanilla waar we met een speciaal team met wat locks eerst de stad moesten infiltreren om vervolgens de raid groep te summonen haha heb nog wat rondgelopen en wat "vriendjes van garrosh" uitgeschakeld voordat ik me weer naar het mooie stormwind teleporteerde om mijn welverdiende nacht van rust te pakken.

wel jammer dat ondanks dat ik slechts tussen half en driekwart jaar weg was, het management vd guild grotendeels gestopt is met wow, ge-migrate is of op een andere manier uit beeld verdwenen is en de guild opgedoekt is.... heb het op het moment ook erg druk met mijn werk enzo dus heel veel tijd over heb ik ook weer niet , maarja first things first...gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Lekker lang verhaaltje :P

Is inderdaad wel jammer dat je zo de captials in kan vliegen.. zo wordt het wel erg simpel om te harassen als Alliance in Orgrimmar of als Horde in Stormwind.

Dat probleem heb ik dus gehad op het realm waar ik op zat.. Ik zat met een hele groep vrienden (van andere games en samen 4,5 jaar geleden begonnen met WoW) in een leuke guild, die vooral nederlands was.
Deze zijn nu ook voor een groot deel gestopt of naar andere PvP servers verhuisd..
Aangezien ik liever PvE speelt ben ik daarom gewoon helemaal opnieuw begonnen en zit nu op Aszune samen met EJSchuiteman in een leuke guild.
Merk wel dat het op de server veeeeeeeeeeeel minder druk is maar dat is algemeen bekend dat dit komt door Diablo 3 (waarvan ik gehoord heb dat het heel erg tegenvalt).

Bij mij is het first things first.. levelen en daarna pas gearen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Dopiej schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:10:
Is inderdaad wel jammer dat je zo de captials in kan vliegen.. zo wordt het wel erg simpel om te harassen als Alliance in Orgrimmar of als Horde in Stormwind.
Had het van het weekend, een stuk of 6 Hordies die de AH in Stormwind binnen vlogen en alle npc's afmaakten.
Wel lol om te zien dat vanuit heen Stormwind de guards naar de AH kwamen rennen :D

Zit op een PvE server btw, dus de meeste mensen stonden erbij en zaten WTF en ROFL te typen in /1 :P

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Er zijn ook wel veel mensen die D3 erg vet vinden. Het hack en slash werk bevalt ze wel :)
Zelf heb ik hier wat minder mee.

Vanavond misschien nog even online. Nog weer wat rep farmen en een eitje kopen bij the Oracles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Renquin schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:13:
[...]

Had het van het weekend, een stuk of 6 Hordies die de AH in Stormwind binnen vlogen en alle npc's afmaakten.
Wel lol om te zien dat vanuit heen Stormwind de guards naar de AH kwamen rennen :D

Zit op een PvE server btw, dus de meeste mensen stonden erbij en zaten WTF en ROFL te typen in /1 :P
Hoe kan je dat zien dan dat ze dat typte? Je kan de talen van de opposite factions toch niet lezen?
EJSchuiteman schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:18:
Er zijn ook wel veel mensen die D3 erg vet vinden. Het hack en slash werk bevalt ze wel :)
Zelf heb ik hier wat minder mee.

Vanavond misschien nog even online. Nog weer wat rep farmen en een eitje kopen bij the Oracles :)
Ja heb daar ook minder mee hoor..
Ik denk het ook nog wel even, weet nog niet zeker aangezien ik denk ik ga leren voor mijn Microsoft certificaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:21:
[...]
Hoe kan je dat zien dan dat ze dat typte? Je kan de talen van de opposite factions toch niet lezen?
[...]
Ik denk dat die de mensen van z'n eigen factions bedoeld.
Ja heb daar ook minder mee hoor..
Ik denk het ook nog wel even, weet nog niet zeker aangezien ik denk ik ga leren voor mijn Microsoft certificaten..
Ben je al bijna 65? Ik ben momenteel Steamvault aan het farmen >:) Dan kun je mee (easy gear en rep Cenarion Exp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:23:
[...]

Ik denk dat die de mensen van z'n eigen factions bedoeld.

[...]

Ben je al bijna 65? Ik ben momenteel Steamvault aan het farmen >:) Dan kun je mee (easy gear en rep Cenarion Exp)
nope nog steeds 60 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04:16
Damn, levelen gaat best hard in dungeons zeg! Inmiddels al op lvl 26 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisterenavond weer een tijdje gespeeld. ONdertussen ben ik level 65. Nog 2 levels en dan kan ik eindelijk de Titans Grip toepassen op mijn Warrior :). Heb gisteren tevens mijn alt verplaatst naar een mailbox en AH zodat ik easy spul van mijn main naar mijn alt kan sturen zodat ik met mijn main niet steeds terug hoef naar een grote stad.

Moet volgens mij toch vaker dungeons gaan doen, heb het idee dat ik daarmee net wat sneller rank dan via de normale quests. Af en toe doe ik eens wat dailies pakken in SW. Maar sjeezus... zijn die allemaal zo makkelijk? Pak 6 pompoen en geef me die. Vang die vis/jat die vis en geef me die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:47:
Gisterenavond weer een tijdje gespeeld. ONdertussen ben ik level 65. Nog 2 levels en dan kan ik eindelijk de Titans Grip toepassen op mijn Warrior :). Heb gisteren tevens mijn alt verplaatst naar een mailbox en AH zodat ik easy spul van mijn main naar mijn alt kan sturen zodat ik met mijn main niet steeds terug hoef naar een grote stad.

Moet volgens mij toch vaker dungeons gaan doen, heb het idee dat ik daarmee net wat sneller rank dan via de normale quests. Af en toe doe ik eens wat dailies pakken in SW. Maar sjeezus... zijn die allemaal zo makkelijk? Pak 6 pompoen en geef me die. Vang die vis/jat die vis en geef me die.
Nja ligt eraan hoe jij je quests doet.. als jij gewoon 20 quests open heb staan en je doet deze allemaal laten we zeggen in een uurtje en je levert ze in ben je 1,5 lvl verder (inclusief xp van mobs die je killt).
Een uurtje in een instance hangen brengt volgens mij toch nog steeds minder op..

Ik doe het op de manier die ik hierboven genoemd heb en werkt goed.. gisteren begonnen op lvl 60 helemaal in begin denk zoiets rond de 2%, 15 quests gedaan en bam op 25% lvl 61.. ben er in totaal misschien net uurtje mee bezig geweest..

Ja van zo'n alt ben ik te lui voor eentje aan te maken en naar AH te lopen xD meeste bewaar ik in me bags en ik ga toch 1x in de zoveel tijd naar SW of Shattrad ofzo voor trainer.. dan zet ik alles er in een keer op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
maikel_rox schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 00:51:
Damn, levelen gaat best hard in dungeons zeg! Inmiddels al op lvl 26 :)
Gz! Nog even te gaan :+

Zelf gisteren mijn eerste ei bij the oracles gekocht. Wel grappig hoe ze dat opgezet hebben. Drie dagen uitbroeden >:)

Waar ik wel van baal is dat de Coilfang Armaments niet meer in te leveren zijn voor rep Cenarion Expedition. Nu heb ik er bijna 200 wat eerder 15k aan rep zou geven, maar helaas is de benodigde quest verwijderd.

Wordt nog heel wat uurtjes farmen in Steamvault 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Je krijgt in de 3 heroics best een boel rep. Ik zou niet eens de normals farmen maar gewoon 1 keer per dag de 3 heroics doen. Dan ben je Exalted in no time.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik level nu een alt (warrior) ook puur met dungeons als tank, wel zo makkelijk.
Ff inloggen, 'I' drukken, aggro houden, bidden voor een healer die ook healt en aan het einde vaak 1 level erbij en dikke equipment.

Je weet gelijk hoe lang je potje duurt (wel handig voor mij als ouwe lul met werk en vriendin etc..etc..etc..) dus je kan zeggen "nog 10 minuten" en dan is het ook zo ;) Met questen zei ik dat ook altijd en dan heb je weer ruzie in huis.

Hiervoor altijd PvP gedaan, dus PvE leek me sowieso is een leuke afwisseling. Wel irritant dat als je nu zegt "ik ken deze dungeon nog niet" (tenslotte speel ik wel al jaren WoW maar nooit in de dungeon) dat je 3 van de 5 keren voor N00b wordt uitgescholden en mensen leaven.. teriwjl je het maar 1x hoeft te laten zien en je weet het voor eeuwig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:00:
[...]

Zelf gisteren mijn eerste ei bij the oracles gekocht. Wel grappig hoe ze dat opgezet hebben. Drie dagen uitbroeden >:)

Waar ik wel van baal is dat de Coilfang Armaments niet meer in te leveren zijn voor rep Cenarion Expedition. Nu heb ik er bijna 200 wat eerder 15k aan rep zou geven, maar helaas is de benodigde quest verwijderd.

Wordt nog heel wat uurtjes farmen in Steamvault 8)7
hmm 3 dagen.. dat is dan veranderd.. toen ik voor die draak bezig was duurde het nog 7 dagen voor ei uitkwam..

Ja dat van die coilfan armaments had ik indd ook ergens gelezen dat die quest niet meer bestaat.. is indd balen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:43

vhal

ಠ_ಠ

EJSchuiteman schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:00:
[...]

vroeger was het een week....goede oude tijd... :+

En Madness 25m HC 4e platform gezien na 1 echte avond. Wat een saai gevecht is dat zeg...ik ben blij als DS erop zit. :X

[ Voor 15% gewijzigd door vhal op 23-05-2012 09:25 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CT schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:07:
Ik level nu een alt (warrior) ook puur met dungeons als tank, wel zo makkelijk.
Ff inloggen, 'I' drukken, aggro houden, bidden voor een healer die ook healt en aan het einde vaak 1 level erbij en dikke equipment.

Je weet gelijk hoe lang je potje duurt (wel handig voor mij als ouwe lul met werk en vriendin etc..etc..etc..) dus je kan zeggen "nog 10 minuten" en dan is het ook zo ;) Met questen zei ik dat ook altijd en dan heb je weer ruzie in huis.

Hiervoor altijd PvP gedaan, dus PvE leek me sowieso is een leuke afwisseling. Wel irritant dat als je nu zegt "ik ken deze dungeon nog niet" (tenslotte speel ik wel al jaren WoW maar nooit in de dungeon) dat je 3 van de 5 keren voor N00b wordt uitgescholden en mensen leaven.. teriwjl je het maar 1x hoeft te laten zien en je weet het voor eeuwig.
Ach ja, je hoeft niet te zeggen dat je de dungeons niet kent. Alle normal dungeons kennen eigenlijk toch geen tactics, just tank 'n' spank :)
Tegenwoordig hebben alle dungeons ook duidelijke maps waarop alle bosses staan aangegeven, de route hoef je dus ook niet echt te kennen. Dat is iig hoe ik het op mijn Prot Warrior doe, ik speel af en toe mijn rested bonus op in dungeons en verder raak ik em niet echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ja tegenwoordig 'slack' ik een beetje in een nieuwe dungeon zodat iemand anders vaak de goede richting oprent of schreeuwt HIERHEEN :) werkt prima.
Ik doe idd ook ff rested bonus en voila :)

Maarja verder zit ik alleenmaar te handelen op de AH.. of D3 te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
CT schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:07:
Wel irritant dat als je nu zegt "ik ken deze dungeon nog niet" (tenslotte speel ik wel al jaren WoW maar nooit in de dungeon) dat je 3 van de 5 keren voor N00b wordt uitgescholden en mensen leaven.. teriwjl je het maar 1x hoeft te laten zien en je weet het voor eeuwig.
Ja zo zit het tegenwoordig wel in elkaar, helaas. Tegenwoordig report ik ook gewoon iedereen die anderen uitschelden en probeer ik zo'n 'minder' iemand te helpen en een votekick voor de minder geduldige. We hebben het allemaal een keer moeten leren.
hmm 3 dagen.. dat is dan veranderd.. toen ik voor die draak bezig was duurde het nog 7 dagen voor ei uitkwam..
Gelukkig dat ik er nu pas aan begin dan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hmm mischien ook maar weereens inloggen op wow ipv diablo3 :P heb vast mijn mailbox vol met meuk uit de AH :P en mischien is dit inderdaad ook wel een goede tijd om achter wat rares aan te gaan (bv time-lost)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

CT schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:45:
Ja tegenwoordig 'slack' ik een beetje in een nieuwe dungeon zodat iemand anders vaak de goede richting oprent of schreeuwt HIERHEEN :) werkt prima.
Ik doe idd ook ff rested bonus en voila :)

Maarja verder zit ik alleenmaar te handelen op de AH.. of D3 te spelen ;)
Hier hetzelfde, als ik er vaker ben geweest ren ik meestal voorop. Als dat niet het geval is slenter ik wat rond en wacht ik ook tot iemand zegt dat we die kant op moeten. Ik doe ook alleen maar dungeons als mijn XP-bar rested is.

Wat ik me trouwens afvraag is of ik dungeons wat ik nog niet voltooid heb nog opnieuw kan doen. Bv je had Dead Mines ergens in de begin levels, stel ik heb deze nog niet voltooid, kan ik die dan evengoed nog spelen als lvl 65 speler? of is dit niet mogelijk? Eventueel solo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ja die kun je nog gewoon spelen hoor. Je kunt uiteraard niet meer queuen maar gewoon erheen lopen en gaan.

[ Voor 48% gewijzigd door EJSchuiteman op 23-05-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Oxigeon schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:51:
[...]

Hier hetzelfde, als ik er vaker ben geweest ren ik meestal voorop. Als dat niet het geval is slenter ik wat rond en wacht ik ook tot iemand zegt dat we die kant op moeten. Ik doe ook alleen maar dungeons als mijn XP-bar rested is.

Wat ik me trouwens afvraag is of ik dungeons wat ik nog niet voltooid heb nog opnieuw kan doen. Bv je had Dead Mines ergens in de begin levels, stel ik heb deze nog niet voltooid, kan ik die dan evengoed nog spelen als lvl 65 speler? of is dit niet mogelijk? Eventueel solo
yup,soms moet je wel kiezen voor normal ipv hc of andersom :) maar je kan gewoon oude dungeons in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

EJSchuiteman schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:52:
Ja die kun je nog gewoon spelen hoor. Je kunt uiteraard niet meer queuen maar gewoon erheen lopen en gaan.
En hoe kan ik daar dan precies inkomen? Moet ik dan gewoon naar een portal gaan zodat ik erin kan. Of is die ook op een andere manier te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:55:
[...]

En hoe kan ik daar dan precies inkomen? Moet ik dan gewoon naar een portal gaan zodat ik erin kan. Of is die ook op een andere manier te starten
naar de plek gaan waar instance is en dan gewoon binnen lopen door de portal ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Laatst online: 08-09 13:12
Ik was mijn mains een beetje zat dus ben verder gegaan met mijn warrior, die's gister 70 geworden. Dus nu nog Northrend doorspitten en dan naar 85.

Ik level als prot, vind ik superlachen, kan met gemak 5-6 mobs aan en dan nog met >60% HP eindigen :)
Ik doe ook af en toe een dungeon wat ook wel vet is. En als ik eenmaal 85 ben ga ik prot pvp'en, kijken hoe dat gaat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Daffie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:19:
Ik was mijn mains een beetje zat dus ben verder gegaan met mijn warrior, die's gister 70 geworden. Dus nu nog Northrend doorspitten en dan naar 85.

Ik level als prot, vind ik superlachen, kan met gemak 5-6 mobs aan en dan nog met >60% HP eindigen :)
Ik doe ook af en toe een dungeon wat ook wel vet is. En als ik eenmaal 85 ben ga ik prot pvp'en, kijken hoe dat gaat haha
Als prot pvp'en (welke class dan ook) is vrij saai :P
Iedereen laat je zo'n beetje met rust tot alles dood is dan ben jij aan de beurt met 100man een uurtje inhakken..
Veel kan je namelijk niet uitspoken :)

Maar voor een flag-game (wsg etc) is het wel geinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren alleen "even snel" deel 2 LFR gedaan in de hoop wat voor m'n offspec op te pakken. Letterlijk alle mogelijk upgrades die ik kon halen dropten, maar net zoals de afgelopen 4 weken weer alles verloren. Er moet binnenkort toch een soort superdag aankomen qua rolls ter compensatie :D

Zijn er hier mensen die me wat inzicht in dps kunnen geven? Kun je de dps van lfr met normal vergelijken bijv? Ik dacht dat damage done alleen afhankelijk was van attack power en weapon speed, of zit er ook nog een component in qua armor van de boss? Dan weet ik of ik m'n lfr probeersels kan vergelijken met hoe het op normal zou gaan.

Op madness had ik ~42k dps over hele fight, ondanks regelmatig wat lag. Is dat een beetje ok eigenlijk? Mijn ilvl is nu 385 geloof ik, maar wel met een 378 weapon en alle items die nog 378 zijn (stuk of 6 a 7 denk ik) hebben geen enchantments. Op andere gevechten zat ik meestal rond de 27k dacht ik, tenzij je heel veel moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
IntToStr schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:35:
.....
Op madness had ik ~42k dps over hele fight, ondanks regelmatig wat lag. Is dat een beetje ok eigenlijk? Mijn ilvl is nu 385 geloof ik, maar wel met een 378 weapon en alle items die nog 378 zijn (stuk of 6 a 7 denk ik) hebben geen enchantments. Op andere gevechten zat ik meestal rond de 27k dacht ik, tenzij je heel veel moet lopen.
Op mijn hunter (85, BM) Haal ik de 22k dps met gemak (ilevel 377)
Op mijn Druid (85, tank Feral) Haal ik met een beetje moeite 19k AOE DPS (ilevel 368)

Maar dit is per heroic/raid etc verschillend qua buffs, procs etcetc.
Het bovenstaande is in Heroic Cata dungeons, bij 'normale gevechten'

Maar inzicht geven in DPS is erg moeilijk.. Is toch echt afhankelijk van degene die speelt lijkt me?

[ Voor 9% gewijzigd door Poel13 op 23-05-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Laatst online: 08-09 13:12
De mechanics van de LFR raid zijn veel simpeler dan die van de echte raid. Met als gevolg dat je in LFR minder hoeft op te letten en minder hoef te doen, waardoor je je beter kunt focussen op je DPS.

Oftewel, je DPS zal in een 'echte' raid waarschijnlijk lager zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Vandaar dat ik madness ook gebruikte, dat is ongeveer gelijk qua mechanics, al scheelt de platformvolgorde misschien iets. Ik switch de laatste tijd regelmatig tussen tank en dps in DS normal gedurende een run, maar gelukkig word ik er steeds handiger in :)

Als pally tank (ilvl 391 dacht ik) kan ik met aoe ook wel lekker los gaan. Als er een aantal mobs om me heen staan kan tegen de 40k zomaar voorkomen. Helpt met snel trash clearen, maar voor een boss moet ik het dan toch doen met rond de 16k (meer als solo tank door constante vengeance), al heb ik op zonozz ook wel flink hoger gehaald, maar die heeft de stacking debuff en als tank kun je constant blijven meppen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jaaaaaa! Blue proto drake eindelijk mogen looten gisteravond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Gz! Hoe lang heb je er over gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Dopiej schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:10:
Lekker lang verhaaltje :P
Merk wel dat het op de server veeeeeeeeeeeel minder druk is maar dat is algemeen bekend dat dit komt door Diablo 3 (waarvan ik gehoord heb dat het heel erg tegenvalt).
[off topic]
Gewoon hardcore spelen, dood = dood en kan niet meer geresurrect worden.
Helaas houdt de gemiddelde gamer daar niet van want het moet allemaal makkelijk en snel (zie de gemiddelde speler WoW). Softcore is dan makkelijk en valt tegen :p

Speel zelf softcore co-op barbarian en hardcore Wizard/hunter en vermaak me prima.
[off topic]

* dagboek *
Vanavond weer eens een avondje DS
Ben er een week uitgeweest en we hebben weer een gemengde groep dus ben benieuw hoe het gaat.
De vorige keer was ik niet lekker en had ik me verslapen voor de raid, de invaltank was een RET-paladin die tank wil gaan zijn (en er de gear voor heeft). In de praktijk blijkt hij er niets van te maken, en het is zooooo makkelijk volgens hem 8)

Ben benieuwd op welke class ik vanavond weer ga spelen. Ben de laatste paar keer geweest als s-priest maar heb nu het vermoeden dat ik als disc op mag gaan komen draven. Zal wel weer een leuke avond worden en hopelijk dropt hij nu eens geen rogue/hunter loot. 5 kills en hebben echt alleen maar hunter/rogue-loot gehad. :(

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Poel13 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:38:
Op mijn hunter (85, BM) Haal ik de 22k dps met gemak (ilevel 377)
Hoe schaalt op latere ilvl de damage van je pet eigenlijk? Ben nu volledig BM puur door loque (en gister 85 aangetikt), maar gaat mijn pet dood om welke reden dan ook, verlies ik volgens mij behoorlijk wat damage-output.

Heb m'n s-priest nu op 81, mindspike erbij gekregen. Ligt het aan mij, of geeft 3x mindspike/mindblast veel betere dungeon-dps dan de standaard rotatie? (dotjes en sear).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
Ben benieuwd vanaf weer hagara heroic 10man.

En ben toch is benieuwd of die nu is neer gaat, zitten al weken erop te wipen en elke keer same mistakes mensen dood, chains niet goed etc etc.
Joe er ook bij vanavond op shin ?.

Anders ga ik wel in ./o schoppen om warlord te gaan proberen of iets.
Normals ./blegh

[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 23-05-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
bleeeghh, 25 minuten in de qeue voor een dungeon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ja dat is balen. Ondertussen voor je Professions bezig of toch maar questen ;) Wat voor char ben je begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Beetje questen inderdaad.. Met professions heb ik, naar mijn gevoel, een beetje verkeerde keuze gemaakt :( Het tailoring en enchanting gekozen maar het levert me nog niet zo veel op..

Ben een Undead Demonology Warlock ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb die professions ook op een alt en zit nu op 300+ met beide, maar tot nu toe levert alleen het niet gebruikte spul van disenchanten me wat op. Er zit ook niemand te wachten op enchantments voor levelen lijkt me. Qua tailoring kan ik nu ook mageweave bags maken. Misschien dat daar iets mee te verdienen valt, maar verder inderdaad niets tot nu op een incidenteel shirt na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Bracers, Feet kopen en dan weer verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Niks meer voor eigen gebruik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ik heb er weer even een farm avond opzitten. (2 tot 2,5 uur)

- 100 thick leather,
- 200 rugged leather,
- Gnomeregan naar Exalted gebracht en
- Cenarion Expedition zit 90 van revered.

Eens kijken of we komend weekend Gilneas en Cenarion Expedition beide naar Exalted kunnen brengen. Ik verwacht het niet met dat mooie weer, maar je weet het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Vandaag lekke wat vrije uurtjes, dus mooi aan de slag kunnen gaan!
Mooi een paar levels verder :)

http://eu.battle.net/wow/en/character/silvermoon/Mkii/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik kwam gisteren ergens op een forum uit en daar hadden ze een goede gold tip staan. Weet uiteraard zelf nog niet of het werkt want heb het zelf nog niet getest. Maar als je naar Swamp of Sorrows gaat lopen daar geel/groene slimes rond. Sommige van hen laten een bag achter wat dan weer een kleine kans is dat in die bags een Oozeling zit.

Ik heb het zelf nog niet getest/gespeeld maar het schijnt volgens de fora's dat het werkt. Nu is mijn vraag eigenlijk aan jullie wat zoon Oozeling waard is. De fora's zeggen dat ze ergens tussen de 3.5 en 10kG opleveren per Oozeling.

Die gasten op de fora's hebben ook berekeningen gemaakt hoe groot de kans is dat je een bag tegenkomt en hoe groot de kans is dat je werkelijk een Oozeling aantreft. Zij zeggen dat je ongeveer 1 uur nodig hebt voor 1 Oozeling. Er zijn mensen die hebben een Oozeling bij het slachten van 1 slime en er zijn mensen die hebben er een na 7 uur zwoegen.

Nu is mijn 2e vraag eigenlijk, kan iedereen een Oozeling vinden? Ik ben namelijk maar level 65 en zou dit graag eens willen proberen. Alleen denk ik dat ik te lang nodig heb omdat ik aardig lang moet doormeppen op die slimes tot ze dood zijn waardoor ik misschien best lang werk heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:27:
Ik kwam gisteren ergens op een forum uit en daar hadden ze een goede gold tip staan. Weet uiteraard zelf nog niet of het werkt want heb het zelf nog niet getest. Maar als je naar Swamp of Sorrows gaat lopen daar geel/groene slimes rond. Sommige van hen laten een bag achter wat dan weer een kleine kans is dat in die bags een Oozeling zit.

Ik heb het zelf nog niet getest/gespeeld maar het schijnt volgens de fora's dat het werkt. Nu is mijn vraag eigenlijk aan jullie wat zoon Oozeling waard is. De fora's zeggen dat ze ergens tussen de 3.5 en 10kG opleveren per Oozeling.

Die gasten op de fora's hebben ook berekeningen gemaakt hoe groot de kans is dat je een bag tegenkomt en hoe groot de kans is dat je werkelijk een Oozeling aantreft. Zij zeggen dat je ongeveer 1 uur nodig hebt voor 1 Oozeling. Er zijn mensen die hebben een Oozeling bij het slachten van 1 slime en er zijn mensen die hebben er een na 7 uur zwoegen.

Nu is mijn 2e vraag eigenlijk, kan iedereen een Oozeling vinden? Ik ben namelijk maar level 65 en zou dit graag eens willen proberen. Alleen denk ik dat ik te lang nodig heb omdat ik aardig lang moet doormeppen op die slimes tot ze dood zijn waardoor ik misschien best lang werk heb.
Swamp of Sorrows is toch maar een lvl50 zone ofzo? Daar moet je op 65 zo doorheen kunnen raggen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej

Op lvl 65 zou ik nog niet teveel aandacht aan gold besteden..
Kan je beter doen als je 85 bent..
Heb hier btw zelf nog nooit iets over gehoord maar zou wel kunnen dat ze dat droppen.. alleen denk ik dat het lekker lang farmen wordt dan..

@ kwartel
doorlevelen met je DK ik zit op lvl 61 in outlands :P kennen we samen questen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:44:
[...]

Op lvl 65 zou ik nog niet teveel aandacht aan gold besteden..
Kan je beter doen als je 85 bent..
Heb hier btw zelf nog nooit iets over gehoord maar zou wel kunnen dat ze dat droppen.. alleen denk ik dat het lekker lang farmen wordt dan..

@ kwartel
doorlevelen met je DK ik zit op lvl 61 in outlands :P kennen we samen questen xD
http://www.wowhead.com/it...gusting-oozeling#comments

Probleem is dat ik op een andere server speel dan jullie haha. Klopt inderdaad dat ik op dit moment nog niet echt gold nodig heb en misschien beter kan wachten. Maar is wel mooi als je een buffertje hebt :P. Zou ik Blacksmithing en mijn mining alweer verder kunnen trainen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 17:34
Gisteren LFR weer doorgeschoten met mijn rogue. Toch weer twee nieuwe items kunnen krijgen. Terwijl ik in de queue zat lekker jewelcrafting geleveld. Zit nu ergens rond de 390. Vanavond eens kijken of ik al aan de cata juweeltjes kan beginnen. Ik zal ook maar eens wat enchants gaan kopen, zodat ik binnenkort de metertjes kan pownen in DS, die paar baasjes die ik elke week mee doe:)

@Mektheb, enchants zijn niet van de guild toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Voor lvl 65 niet te veel bezig houden met gold?
Ik heb nu 25 gold (komen jullie aan met honderden :P) en doe er nauwelijks iets mee..
Slim om dan iets voor je armor uit de action te plukken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
maikel_rox schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:58:
Ik heb nu 25 gold (komen jullie aan met honderden :P) en doe er nauwelijks iets mee..
Ik zet bijna niks op AH..
Zet gewoon aan dat ik alles loot en verkoop gewoon alles..
Groene low lvl's verkoop ik gewoon aan vendors.. alleen BoE blues en purples verkoop ik via AH en
mats voor bepaalde professions verkoop ik via AH.. voor de rest verdien ik gewoon veel met questen en trash verkopen aan vendors..
25 gold op lvl 65? Je krijgt gemiddeld in Outlands per quest al 2,5 gold..
10 quests doen + trash verkopen = +30 gold of meer..

edit:

sorry dacht dat ik Oxigeon qoute..

maar zou op low level echt niet teveel aandacht aan gold en gear besteden..
Gewoon levelen en je gear komt meestal gewoon vanzelf via quests of drops in instances..
en op low lvl op AH kopen heeft geen nut.. binnen 2 levels krijg je al iets beters van quest rewards..

[ Voor 17% gewijzigd door Dopiej op 24-05-2012 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 17:34
maikel_rox schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:58:
Zou het niet doen, is binnen een paar levels alweer oude meuk waar je een upgrade voor krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Gister eindelijk de neck van Morchok LFR eindelijk bemachtigt op mijn main.

Uiteraard rolde mijn priest main 104... Maar ik was samen gequeued met mijn paladin alt, en die won met 198. Niet helemaal fair, maar heb op 2 chars verdeeld 26% van alle healing gedaan door heen en weer te klikken in windowed WoW, dus heb niet geslacked :P.

Vreemd genoeg heb ik op mijn mains constant bagger rolls, en roll ik hoger op mijn alts, hebben jullie daar ook last van?

[ Voor 3% gewijzigd door ValHallen op 24-05-2012 09:09 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:44:
[...]
@ kwartel
Dat was wel het idee ja ;)
Ik doe mijn best vanavond om richting de 60 te komen, als jij nou een avondje meuk gaat farmen dan zitten we overmorgen samen in Outlands op ongeveer hetzelfde lvl :)

Mijn idee was eerst om een hunter rollen op Aszune, maar voordat ik dan bij jou in de buurt zit ben ik weer 2-3 weken verder ofzo. Daarnaast ook nog nooit echt een DK gespeeld, dus dat is ook wel weer lachen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2012 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:17:
[...]

Dat was wel het idee ja ;)
Ik doe mijn best vanavond om richting de 60 te komen, als jij nou een avondje meuk gaat farmen dan zitten we overmorgen samen in Outlands op ongeveer hetzelfde lvl :)

Mijn idee was eerst om een hunter rollen op Aszune, maar voordat ik dan bij jou in de buurt zit ben ik weer 2-3 weken verder ofzo. Daarnaast ook nog nooit echt een DK gespeeld, dus dat is ook wel weer lachen.
ja denk dat ik vanavond zoiezo me LW ff ga uppen.. Moet dan alleen heel heel heel veel heavy, thick en rugged leathers gaan farmen xD

Kan ook samen nieuwe chars beginnen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Dopiej op 24-05-2012 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Je hebt minstens 410 thick en 410 rugged leather nodig ;) Ik moet nog 200 rugged :(
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:26:
Je hebt minstens 410 thick en 410 rugged leather nodig ;) Ik moet nog 200 rugged :(
Succes!
ja kweet.. heb der wel al tegen de 200 van elk hoor.. owja moet ook nog wat heavy's farmen xD..
Wil het eigenlijk wel en niet xD
Dacht eraan het op lvl 85 te doen.. Maar... het bijhouden van je profs ten aanzien van je level is wel makkelijk.. je zit dan in het gebied waar je mats ook zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 12:48
EJSchuiteman schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:26:
Succes!
Als je het geld heb, gewoon lekker van de Auction House kopen. Heb je het geld niet, dan zou ik in Winterspring bij die YetiCave gaan farmen, rechts naast dat stadje (ik ben de naam kwijt :/ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
Bartjeh schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:32:
[...]

Als je het geld heb, gewoon lekker van de Auction House kopen. Heb je het geld niet, dan zou ik in Winterspring bij die YetiCave gaan farmen, rechts naast dat stadje (ik ben de naam kwijt :/ ).
Area 52 of 53 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ow rugged leathers gaan hard in Badlands (of Blasted Lands, weet het ff niet exact meer :) waar de portal zit naar Outlands)

Denk nog een half uur dat ik ze wel heb, maar voor de afwisseling ben ik maar wat rep gaan farmen gisteravond in de Steamvaults :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
Zo.. ok weer een paar leveltjes gedaan gisteren. Maar het was me toch een partij benouwd binnen, dus na een klein uurtje en 2 levels weer gestopt.
Vandaag ef outlands bereiken

http://eu.battle.net/wow/...darkspear/Gilnaion/simple

Weet iemand eigenlijk wat normaal is met levelen qua uren play time?
Ik zit nu namelijk op de 22 uur, en heb alleen de 10% more exp. guild perk.
Ik weet dat hunters snel gaan, maar ik vind het nu toch wel ERG snel gaan..

[ Voor 31% gewijzigd door Poel13 op 24-05-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:23:
[...]

ja denk dat ik vanavond zoiezo me LW ff ga uppen.. Moet dan alleen heel heel heel veel heavy, thick en rugged leathers gaan farmen xD

Kan ook samen nieuwe chars beginnen ;)
Ik vind het prima om met deze DK verder te gaan hoor, low level questing ken ik ondertussen wel ;)
Wordt nu alleen lastig om gaanderweg profs te skillen aangezien ik op lvl55 ben geboren maar dat maakt niet uit. Kan altijd nog Skinning+Mining gaan doen in de stille uurtjes en de AH volspammen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 12:48
Hmmm, zo heette dat dorpje in Netherstorm toch? :/ Hehe, ik begin zo langzamerhand al die oude dingetjes te vergeten :p
EJSchuiteman schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:37:
Ow rugged leathers gaan hard in Badlands (of Blasted Lands, weet het ff niet exact meer :) waar de portal zit naar Outlands)

Denk nog een half uur dat ik ze wel heb, maar voor de afwisseling ben ik maar wat rep gaan farmen gisteravond in de Steamvaults :p
Mja sinds Cataclysm zijn er ongetwijfeld wel meer goede spots om nu te farmen. (Ik heb sinds Cata niet meer gefarmed, en eigenlijk alles van de AH geplukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

everlook in winterspring toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Poel13 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:41:
Zo.. ok weer een paar leveltjes gedaan gisteren. Maar het was me toch een partij benouwd binnen, dus na een klein uurtje en 2 levels weer gestopt.
Vandaag ef outlands bereiken

http://eu.battle.net/wow/...darkspear/Gilnaion/simple

Weet iemand eigenlijk wat normaal is met levelen qua uren play time?
Ik zit nu namelijk op de 22 uur, en heb alleen de 10% more exp. guild perk.
Ik weet dat hunters snel gaan, maar ik vind het nu toch wel ERG snel gaan..
Heuj, ik heb een mede tweaker die in dezelfde realm zit. Dacht dat ik de enigste was van Tweakers die op Darkspear zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ja ik probeer het AH te vermijden. Het kost dan wel ff wat tijd, maar ben aan het sparen voor m'n Chopper en Repair/Vendor mount en wil zo min mogelijk kwijt aan mijn Professions. Ach het gaat de goede kant op, bijna 300 met LW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Thanks voor de bruikbare tips mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Zijn hier nog mensen die een ZA timed run met me willen doen dit weekend? Ik wil die mount nog ff voor mijn achievement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:09:
Zijn hier nog mensen die een ZA timed run met me willen doen dit weekend? Ik wil die mount nog ff voor mijn achievement :)
Welk level is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ik heb die lelijke mount al wel op al mijn andere chars, alleen nog niet op mijn Druid waar ik die Albino op wil :) En dan is de ZA mount toch een makkelijke om te krijgen nog. Moet er namelijk nog 6.

Zekerheidjes
Gilneas x2
Cenarion Expedition x1
Vasjhir x1
Culling of Stratholm x1

Of die Turtle moet opeens opgevist worden :p

Edit: bedenk me nu opeens dat ik nog een mount kan kopen voor 2000 honor points en die armored gryphon van 1800G kan eventueel nog gekocht worden. Misschien toch sneller aan de 50 dan gedacht >:)

[ Voor 22% gewijzigd door EJSchuiteman op 24-05-2012 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:21:
Ik heb die lelijke mount al wel op al mijn andere chars, alleen nog niet op mijn Druid waar ik die Albino op wil :) En dan is de ZA mount toch een makkelijke om te krijgen nog. Moet er namelijk nog 6.

Zekerheidjes
Gilneas x2
Cenarion Expedition x1
Vasjhir x1
Culling of Stratholm x1

Of die Turtle moet opeens opgevist worden :p
ghehe :P

Heb je alle battletanks al van Ahn'Qiraj al?
Die zijn op 85 ook easy te halen bij 1e boss droppen ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:22:
[...]

ghehe :P

Heb je alle battletanks al van Ahn'Qiraj al?
Die zijn op 85 ook easy te halen bij 1e boss droppen ze..
Geen idee welke dit zijn? Ik ga eens even wowhead bekijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:23:
[...]

Geen idee welke dit zijn? Ik ga eens even wowhead bekijken :+
http://www.wowwiki.com/Qiraji_battle_tank_mounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
Oxigeon schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:43:
[...]

Heuj, ik heb een mede tweaker die in dezelfde realm zit. Dacht dat ik de enigste was van Tweakers die op Darkspear zat.
Haha kijk eens ;)
Heb je een main op de server, buiten Oxigeon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:29:
[...]

Tx, dat zijn nog eens handige tips :)
np, heb ik toen op lvl 80 simpel kunnen solo'en, je moet alleen even in een party zitten omdat het een raid is.. je kan deze btw wel resetten en er opnieuw ingaan volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Poel13 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:28:
[...]

Haha kijk eens ;)
Heb je een main op de server, buiten Oxigeon?
Oxigeon is mijn main. Ik speel al 5 jaar, dan weer een maand, dan weer 5 maanden niet etc. Daarom pas zo laag :p. Tevens doe ik onder het levelen ook al behoorlijk wat aan gold verdienen en mijn professions (mining en Blacksmithing). Maar wil nu eigenlijk toch wel zo snel mogelijk naar 80 voordat de nieuwe uitbreiding er komt. Cataclysm heb ik op dit moment nog niet. Ik bezit nu alleen maar tot en met WOTLK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:30:
[...]

np, heb ik toen op lvl 80 simpel kunnen solo'en, je moet alleen even in een party zitten omdat het een raid is.. je kan deze btw wel resetten en er opnieuw ingaan volgens mij..
ja las al dat iemand al 5 keer binnen is geweest en alleen de eerste twee mobs gekilled heeft (en hierna reset). Binnen 20 minuten had die al drie battle tanks.

Ik ga hier vanavond nog wel even kijken (als het wat afgekoeld is) 8)

[ Voor 7% gewijzigd door EJSchuiteman op 24-05-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:33:
[...]

ja las al dat iemand al 5 keer binnen is geweest en alleen de eerste twee mobs gekilled heeft (en hierna reset). Binnen 20 minuten had die al drie battle tanks.

Ik ga hier vanavond nog wel even kijken (als het wat afgekoeld is) 8)
indeed :)
super easy te doen en snel een paar mounts erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Succes met farmen, want in die bags zit geen oozling meer met CATA.
Als je de oozling wil farmen moet je naar Silitus, worms
Daar had ik hem binnen 200 kills

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kijk anders op WarcraftPets als je extra info wilt over mini/vanity pets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

sabriel schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:16:
[...]

Succes met farmen, want in die bags zit geen oozling meer met CATA.
Als je de oozling wil farmen moet je naar Silitus, worms
Daar had ik hem binnen 200 kills
Aah jammer :P. Dan moeten we nog eventjes wachten tot ik cata heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt gewoon in Silitus komen zonder cata te hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:01

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
EJSchuiteman schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:29:
[...]

Tx, dat zijn nog eens handige tips :)
Als je ff door banjert door AQ dan heb sowieso al vrij easy de blue, yellow en de green. Dus dat zijn er al 3 mounts erbij. Voor de rode moet je wel geluk hebben.

En ja, Silithus kan je gewoon in zonder ook maar een enkele expansion te hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 24-05-2012 12:11 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:11:
Je kunt gewoon in Silitus komen zonder cata te hebben toch?
Ja moet lukken is een gebied van lvl 55-60. Maar vind het nergens op de kaart haha
EDIT: moet in Kalimdor ergens liggen
EDIT2: Hebbes. Linksonder in het PVP gedeelte, ben ik nog nooit geweest.

[ Voor 17% gewijzigd door Oxigeon op 24-05-2012 12:16 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.