lanerios schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:58:
Zucht.. dat maak je er zelf van dat je er niks van leert. Als jij zelf zoiets hebt "Het is toch faceroll dus ik hoef mn rotation, survivability skills etc niet te leren voor later echt raiden" dan faal je zelf, en heb je ook geen plek in een raiding guild, in mijn ogen dan, gewoon omdat dat laat zien dat je of a.) te lui bent om te oefenen of b.) Denkt dat target dummy's de beste manier van oefenen zijn. (allebei grappig)
Je kan in heroics echt wel je rotation oefenen, ook in LFR. Dat je dat dan niet wil, is je eigen fout, niet van de difficulty
Nee, dat heeft niets met falen te maken, maar met de mentaliteit die teveel mensen aan deze game hebben overgehouden. Ik vind LFR echt geweldig, die elitism die sommige er op loslaten is gewoon grappig om te zien, mensen afzeiken dat ze xx dps te weinig doen (maar daar wel bergen healen geven, omdat er 1 healer weg is), meteen een fail-tank als die even de mob verkeerde kant op trekt, doodgaan omdat ze dingen pullen zonder tank, maar dan wel hard gillen 'FAIL HEALER'. Dan nog even de AoE-dps e-peens daargelaten, dat is gewoon hilarisch.
Hoe groot verschil kan je maken om vooraf 1 persoon aan te wijzen die een mark zet op de juiste ooze, zodat iedereen weet welke ze moeten pakken, ipv continue maar FAIL dit en FAIL dat rond te gaan gillen. Communicatie, coordinatie en teamwork, dat is geen dps-charts, fail-gezeur of raidkicks.
De enige die je daarmee hebt, is jezelf. De irritatie, de stress, de 'haat' tegenover 'die noob'.
Is die persoon niets, zeg het hem dan gewoon en gooi hem eruit. Ga niet zielig achter z'n rug hem uitlachen of

doen, als hij niet in je team hoort, wees dan gewoon eerlijk. Genoeg guilds die zo'n persoon wel op sleeptouw nemen en met andere mentaliteit zo'n persoon wel tot 1 van de betere raiders kan maken.
Maargoed, ik heb een algemene hekel aan de mentaliteit van Nederlanders in MMO's, maar dat was bekend.