Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:26
Mektheb schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:05:
Fire <3 pew pew !.

Sorry ik er niet was gister :), maar moest weer is er vandoor en Woensdag natuurlijk het EK dus ik denk ik Vrijdag er pas weer ben.

Ga de log's maar is bekijken van de try's van gister, ik had het idee dat die week ervoor mijn dps op de drakes best "ok was"

Humanstein, of Tanki ? :P
JtY :)
maar ik ben het niet helemaal met thys eens. JtY is momenteel fire iig aan het proberen in hc dungeons en gaat vooruit in het ontwijken van de rushes. Hij kreeg veel minder bladerush damage dan ik deed in een aantal tries :$
Die hunter werkt me alleen maar op de zenuwen. :r :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Oh, ahem, ik heb in je logs alleen naar de try gekeken van 3'42". Het kan natuurlijk zijn dat dat juist een try was waarbij andere keuzes werden gemaakt.

Als je op WoL naar een specifieke attempt browset, en dan onder "Dashboard" naar "Analyse > Damage Done" gaat, kun je links bij "Target" aangeven dat je de Twilight Drakes wilt zien. Dit laat slechts één van de twee Drakes zien, maar je kunt beide daar selecteren. Het lijkt er dan op dat één hunter, je mage en je shammy samen op één target zitten, en je andere hunter op de andere target, waardoor deze zonder twijfel degene is die weg mag vliegen.

Wat betreft de Elites: de Dreadblade heeft prio over de Slayer, omdat die Cleavet. Deze kun je als rogue disarmen als hij de Onslaught in getrokken wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Blistimo op 12-06-2012 10:16 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Blistimo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:16:
Wat betreft de Elites: de Dreadblade heeft prio over de Slayer, omdat die Cleavet. Deze kun je als rogue disarmen als hij de Onslaught in getrokken wordt.
Dat is een erg goede tip, had ik nog niet aan gedacht :) Echter laten wij momenteel beide tanks buiten de Onslaught...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Thysiej schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:21:
[...]

Dat is een erg goede tip, had ik nog niet aan gedacht :) Echter laten wij momenteel beide tanks buiten de Onslaught...
wat ook kut is, omdat melee ze dan niet kan dps-en, dus ook iets dat beter kan.

edit: opmerkingen doorgezet naar guildforum. (met moeite 'kick the hunter!' weggelaten >_<)

[ Voor 12% gewijzigd door JoeBravo op 12-06-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
zo eindelijk de 80 gehaald.. nog 5 levels te gaan :D
wou in hyjal gaan levelen maar toch maar naar vash'jir gegaan xD
Leuke wereld onder water daar zeg!
Kijken of ik nog voor de 21 de 85 haal.. dan loopt m'n sub af en ik ga em pas verlengen als ik terug ben op 22 juli xD een maand betalen en er 3 weken van niet spelen vind ik zonde van m'n geld xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:22:
[...]

wat ook kut is, omdat melee ze dan niet kan dps-en, dus ook iets dat beter kan.

edit: opmerkingen doorgezet naar guildforum. (met moeite 'kick the hunter!' weggelaten >_<)
Nog steeds die zelfde hunter ?, als dat zo is kan ik daar wel een bal voor opgooien hoor en niet in de zin van de guild uit.
Maar meer in de zin van die kerel verkloot het, pick someone else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In MoP verdwijnt die melee range toch van hunters? Merkt wel bij veel gevechten je bijna niets kan doen als hunter, te kleine ruimte of je moet continue bij de boss zitten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:09:
[...]

Nog steeds die zelfde hunter ?, als dat zo is kan ik daar wel een bal voor opgooien hoor en niet in de zin van de guild uit.
Maar meer in de zin van die kerel verkloot het, pick someone else.
Jup.
Het meermalen domweg zonder iets te zeggen weigeren om bij de start op het brugdek te gaan staan om drakes te dps-en zou daar ook wel wat aanleiding voor kunnen geven. :')
Hij heeft met z'n "pro-shaman" ook warmaster hc nog niet neergelegd hè. Maar wel een hoop commentaar over hoe het moet...

zit ff de armory uit te pluizen: volgens mij zit hij niet meer in de guild waarmee hij z'n hc kills heeft gehaald (kom alleen mochok hc kills tegen bij 3 tal best gegearde guildies). Zal me niets verbazen als hij gekicked is. :')

:/

wat ben ik toch eigenlijk een naar, haatdragend, achterbaks mannetje :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JoeBravo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:30:
[...]
wat ben ik toch eigenlijk een naar, haatdragend, achterbaks mannetje :$
^^ Om jouw haat nog wat verder aan te moedigen:

Linkje naar zijn geschiedenis van Shaman: Hdtv@WoWprogress

Linkje naar zijn vorige guild:
Necrosis@WoWProgress

Er staat bij dat ze druk op zoek zijn naar hunters... Als jij nu eens heel subtiel een balletje op gooit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft niks met haatdragend te maken JoeBravo, ik zie het anders (zit niet in de guild, dus schop me als ik het fout heb). Ik bekijk het als ex hardcore guild officer op de volgende manier:

Perform je niet goed? 3 raids de kans. Doe je het of 3 raids fout, of verpest je het in die raids zo erg dat je niet aan die 3 toe komt? Ben je gebenched. Ik wil een efficiënte guild. Niet 9/24 man die hard werken, en 1 die gecarried wordt door de rest.
Je bent er als groep, dus je doet het ook als groep, als je dan gewoon niet goed wil/kan spelen, dan is er ook geen plek. Je hebt heroics, LFR etc om te leren spelen. Als het daar al niet lukt, dan moet je niet "echt" gaan raiden.

Misschien grof en kortaf, maar het blijft een teamsport dat raiden.

Nu nog een keer op zoek weer naar raiding guild haha

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Jullie laten alles altijd wel zo mooi moeilijker klinken dan het werkelijk is hoor jongens :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Dat is het makkelijke bij mijn guild :P ik heb nog geen 85 maar als ik der een heb kan ik toch nooit mee gaan raiden.. hun raiden op vrijdagavond en dan ben ik nooit beschikbaar :P
dus das ook geen gezeik dat ik bijv. niet zou kunnen tanken xD

[ Voor 15% gewijzigd door Dopiej op 12-06-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:38:
[...]

^^ Om jouw haat nog wat verder aan te moedigen:

Linkje naar zijn geschiedenis van Shaman: Hdtv@WoWprogress

Linkje naar zijn vorige guild:
Necrosis@WoWProgress

Er staat bij dat ze druk op zoek zijn naar hunters... Als jij nu eens heel subtiel een balletje op gooit >:)
Kortom zo iemand die veel praat maar gewoon gecarried is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:42:
Je bent er als groep, dus je doet het ook als groep, als je dan gewoon niet goed wil/kan spelen, dan is er ook geen plek. Je hebt heroics, LFR etc om te leren spelen. Als het daar al niet lukt, dan moet je niet "echt" gaan raiden.
Wat leer je nu in LFR? Dat alles 1 grote faceroll is? Ik heb nog geen LFR gehad waar een wipe kwam (buiten de mensen die het event starten met 16/25 man), tactics is gewoon DBM volgen. Heroics? Of het is faceroll met een 403 tank, of het is wipefest op die domme dungeons van Zul'. Mischien als tank zijnde dat je wat beter moet opletten, maar DPS is het redelijk simpel. Pugs zal ik ws nooit inkomen, heb niet eens de helft van m'n gems en enchants, toch kan ik nog steeds aardig mee met dps in de LFR (al vind ik ele niet bepaald sterk single target).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
SinergyX schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:55:
[...]
tactics is gewoon DBM volgen.
Is dat tegenwoordig niet bij de meeste raids van toepassing? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zucht.. dat maak je er zelf van dat je er niks van leert. Als jij zelf zoiets hebt "Het is toch faceroll dus ik hoef mn rotation, survivability skills etc niet te leren voor later echt raiden" dan faal je zelf, en heb je ook geen plek in een raiding guild, in mijn ogen dan, gewoon omdat dat laat zien dat je of a.) te lui bent om te oefenen of b.) Denkt dat target dummy's de beste manier van oefenen zijn. (allebei grappig)
Je kan in heroics echt wel je rotation oefenen, ook in LFR. Dat je dat dan niet wil, is je eigen fout, niet van de difficulty

[ Voor 15% gewijzigd door corset op 12-06-2012 11:59 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
lanerios schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:42:
Heeft niks met haatdragend te maken JoeBravo, ik zie het anders (zit niet in de guild, dus schop me als ik het fout heb). Ik bekijk het als ex hardcore guild officer op de volgende manier:

Perform je niet goed? 3 raids de kans. Doe je het of 3 raids fout, of verpest je het in die raids zo erg dat je niet aan die 3 toe komt? Ben je gebenched. Ik wil een efficiënte guild. Niet 9/24 man die hard werken, en 1 die gecarried wordt door de rest.

Misschien grof en kortaf, maar het blijft een teamsport dat raiden.

Nu nog een keer op zoek weer naar raiding guild haha
*schop*

casual guild is casual :P
progress is leuk, gezelligheid is belangrijker is mijn ervaring zover.

desondanks weet deze speler het bloed onder m'n nagels vandaan te halen waardoor iedere kleine irritatie vervolgens nog groter wordt. Ik weet 't, maar het is niet te stoppen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
lanerios schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:58:
Zucht.. dat maak je er zelf van dat je er niks van leert. Als jij zelf zoiets hebt "Het is toch faceroll dus ik hoef mn rotation, survivability skills etc niet te leren voor later echt raiden" dan faal je zelf, en heb je ook geen plek in een raiding guild, in mijn ogen dan.
Je kan in heroics echt wel je rotation oefenen, ook in LFR. Dat je dat dan niet wil, is je eigen fout, niet van de difficulty
Iedereen heeft andere verwachtingen en prioriteiten bij het spel. Naar mijn mening faalt dus niemand, alleen loop je in raidingguilds vaak tegen het Nederlandse Ambtenaren principe aan. Iemand stroomt door tot een functie waarin ze eigenlijk maar slecht functioneren, maar omdat de rewards goed zijn blijven ze in die functie zitten. Ik zie dat meer als een probleem, waar je redelijk veel guilds over hoort en moeilijk te voorkomen is door attendance of buddies met de Raidleader etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
thnx thys, nu zie ik nog een faal:
http://www.wowprogress.co...nblight/class.deathknight

ik ben weggezakt naar plek 5 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Compleet mee eens JoeBravo, maar gezelligheid kan echt verpest worden als een guild zich ergert aan eht gedrag van 1 persoon. Dat is juist het jammere. Ik was zelf altijd fan van gewoon aan de members individueel vragen wat zij er van vonden. De guild erin betrekken levert op dat het gewoon een stuk hechtere groep wordt, en dat je niet (zoals helaas steeds meer guild) 2 eilanden krijgt. Members en officers.

@Thys

Ook mee eens, ik runde zelf vaak met mn vriendin mensen door lagere raid content heen, en liet ze bosses dps'en om gewoon rotations te leren, we gaven ze tips etc. Zo kan je ook gelijk zien wie binnen "de groep passen" en wie erbuiten. Helaas wordt dat door de raid content de laatste tijd steeds minder nuttig omdat je er al zo snel doorheen brand (ik praat nu over mn Naxx/Ulduar tijd :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig zit die kerel er net een paar maandjes bij in, en als ik hem zat ben en ik zeg het tegen de GM die ik al 7 jaar ken en ook persoonlijk contact mee heb.

Dan logged de GM 1keer in en doe ./kick en logged daarna weer uit ;)
Hoe casual "we" dan ook zijn, iemand die komt irritant doen gaat er zo uit...

Al ben ik zelf en Jake blijven plakken ondanks dat we irritant zijn !.

En even een ander iets : AAAAAAh ik kwam 12k tekort voor de mount van de Shadowmourne quest.
Hij stont op AH voor 70K.

GRRR en er was niemand online om te asken ( midden in de nacht ) en na een half uur was hij weg :<

[ Voor 46% gewijzigd door Mektheb op 12-06-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:18:
Gelukkig zit die kerel er net een paar maandjes bij in, en als ik hem zat ben en ik zeg het tegen de GM die ik al 7 jaar ken en ook persoonlijk contact mee heb.

Dan logged de GM 1keer in en doe ./kick en logged daarna weer uit ;)
Hoe casual "we" dan ook zijn, iemand die komt irritant doen gaat er zo uit...
kan niet snel genoeg gebeuren *O*
incl. alle alts *O*

echt, hoe langer we er over doorgaan, hoe meer ergernissen er naar boven komen. de ene nog stompzinniger dan de ander _O-

"/G I want to do DS with this one."
*stilte*

ja? en? doe dat dan, zoek een pug ofzo... :')

nou ja. Eens zien of ik vanavond nog wat kan tanken in onze madness hc progressie. Zo niet, zal ik wel benchen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
btw, nog guilds op Kul TIras die een mage, paladin, warrior of priest zoeken (of evt druid/rogue)? Ik wil weer een keer nuttig worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:58:
Zucht.. dat maak je er zelf van dat je er niks van leert. Als jij zelf zoiets hebt "Het is toch faceroll dus ik hoef mn rotation, survivability skills etc niet te leren voor later echt raiden" dan faal je zelf, en heb je ook geen plek in een raiding guild, in mijn ogen dan, gewoon omdat dat laat zien dat je of a.) te lui bent om te oefenen of b.) Denkt dat target dummy's de beste manier van oefenen zijn. (allebei grappig)
Nee, dat heeft niets met falen te maken, maar met de mentaliteit die teveel mensen aan deze game hebben overgehouden. Ik vind LFR echt geweldig, die elitism die sommige er op loslaten is gewoon grappig om te zien, mensen afzeiken dat ze xx dps te weinig doen (maar daar wel bergen healen geven, omdat er 1 healer weg is), meteen een fail-tank als die even de mob verkeerde kant op trekt, doodgaan omdat ze dingen pullen zonder tank, maar dan wel hard gillen 'FAIL HEALER'. Dan nog even de AoE-dps e-peens daargelaten, dat is gewoon hilarisch.

Hoe groot verschil kan je maken om vooraf 1 persoon aan te wijzen die een mark zet op de juiste ooze, zodat iedereen weet welke ze moeten pakken, ipv continue maar FAIL dit en FAIL dat rond te gaan gillen. Communicatie, coordinatie en teamwork, dat is geen dps-charts, fail-gezeur of raidkicks.

De enige die je daarmee hebt, is jezelf. De irritatie, de stress, de 'haat' tegenover 'die noob'.

Is die persoon niets, zeg het hem dan gewoon en gooi hem eruit. Ga niet zielig achter z'n rug hem uitlachen of :') doen, als hij niet in je team hoort, wees dan gewoon eerlijk. Genoeg guilds die zo'n persoon wel op sleeptouw nemen en met andere mentaliteit zo'n persoon wel tot 1 van de betere raiders kan maken.

Maargoed, ik heb een algemene hekel aan de mentaliteit van Nederlanders in MMO's, maar dat was bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:29:
[...]

kan niet snel genoeg gebeuren *O*
incl. alle alts *O*

echt, hoe langer we er over doorgaan, hoe meer ergernissen er naar boven komen. de ene nog stompzinniger dan de ander _O-

"/G I want to do DS with this one."
*stilte*

ja? en? doe dat dan, zoek een pug ofzo... :')

nou ja. Eens zien of ik vanavond nog wat kan tanken in onze madness hc progressie. Zo niet, zal ik wel benchen. :)
Als ik zeg dat hij de nieuwe dutchies guildies irriteerd en zijn prestatie minimaal is en zijn ervaring zoals hij zegt wel goed is...
Dan denk ik ze wel een babbeltje met hem maken want ze kiezen liever voor Jouw dan hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:36:
[...]

Nee, dat heeft niets met falen te maken, maar met de mentaliteit die teveel mensen aan deze game hebben overgehouden. Ik vind LFR echt geweldig, die elitism die sommige er op loslaten is gewoon grappig om te zien, mensen afzeiken dat ze xx dps te weinig doen (maar daar wel bergen healen geven, omdat er 1 healer weg is), meteen een fail-tank als die even de mob verkeerde kant op trekt, doodgaan omdat ze dingen pullen zonder tank, maar dan wel hard gillen 'FAIL HEALER'. Dan nog even de AoE-dps e-peens daargelaten, dat is gewoon hilarisch.

Hoe groot verschil kan je maken om vooraf 1 persoon aan te wijzen die een mark zet op de juiste ooze, zodat iedereen weet welke ze moeten pakken, ipv continue maar FAIL dit en FAIL dat rond te gaan gillen. Communicatie, coordinatie en teamwork, dat is geen dps-charts, fail-gezeur of raidkicks.

De enige die je daarmee hebt, is jezelf. De irritatie, de stress, de 'haat' tegenover 'die noob'.

Is die persoon niets, zeg het hem dan gewoon en gooi hem eruit. Ga niet zielig achter z'n rug hem uitlachen of :') doen, als hij niet in je team hoort, wees dan gewoon eerlijk. Genoeg guilds die zo'n persoon wel op sleeptouw nemen en met andere mentaliteit zo'n persoon wel tot 1 van de betere raiders kan maken.

Maargoed, ik heb een algemene hekel aan de mentaliteit van Nederlanders in MMO's, maar dat was bekend.
Op zich mee eens, maar! ik vind wel, dat binnen LFR er een bepaald niveau verwacht mag worden. Moet je dan gelijk die underperformer uitschelden, kicken etc? Nee, gewoon uitleggen hoe het moet etc. Zo doen veel mensen die ik ken. Een underperformer wordt gewhispered "Hey, ik bedoel het niet lullig, maar misschien als je X of Y doet, gaat het beter" en dat helpt echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mee eens, maar ik heb al 5 jaar lang mensen geholpen die dat doen het houdt ook wel is op :P
En het is echt geen rocket sience, teminste niet altijd :P

[ Voor 24% gewijzigd door Mektheb op 12-06-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Nu ik dual spec priest heb Shadow / Holy krijg ik mijn skills/spells niet kwijt in de standaard UI (2 bars onder, 2 bars rechts). Welke addon is ideaal voor priest?

Ik hang ook graag wat potions, food in mijn UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Hurtebise schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:08:
Nu ik dual spec priest heb Shadow / Holy krijg ik mijn skills/spells niet kwijt in de standaard UI (2 bars onder, 2 bars rechts). Welke addon is ideaal voor priest?

met iedere willekeurige bar addon (bartender bijvoorbeeld) kun je je hoeveelheid knoppen naar wens uitbreiden/organiseren, dat is niet klasse specifiek :)

En als priest heb je nog geen klagen overigens, probeer eens een hunter (36 knoppen in beeld + 24 verborgen en nog te weinig :X ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elcappucino
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-07-2024
JoeBravo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:46:
[...]

met iedere willekeurige bar addon (bartender bijvoorbeeld) kun je je hoeveelheid knoppen naar wens uitbreiden/organiseren, dat is niet klasse specifiek :)

En als priest heb je nog geen klagen overigens, probeer eens een hunter (36 knoppen in beeld + 24 verborgen en nog te weinig :X ).
Waarom zoveel xD? Heb zelf een hunter maar ik kom niet aan de 36+24 o.0
Mss een screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hunter? Standaard balk plus bottomleft/right, klaar :)
Priest heb ik van hunter plus rechter balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Hurtebise schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:08:

Je zou kunnen beginnen met je healing spells de binden aan muisakties met Clique (mits je een muis hebt met minimaal 5 knoppen). Hierdoor hou je zat ruimte over om nog het één en ander aan spells, food e.d. te plaatsen.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Elcappucino schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:49:
[...]

Waarom zoveel xD? Heb zelf een hunter maar ik kom niet aan de 36+24 o.0
Mss een screenshot?
alle dpsspells, traps/melee abilities, cooldowns, trinket(s), gemacro'de pet abilities, encounter macro, mend pet, pets oproepen, -dismissen, -besturen (goto/stay/attack/passive/etc). het loopt nogal snel op. ;)
Deel van de abilities (aspects+pet) kan wel met de afzonderlijke bars, maar dan moet ik karakterspecifieke keybinds gaan maken en dat vind ik lastiger bij te houden, dus macro ik ze naar de gewonde taskbars.
Daardoor hebben alle toons nu dezelfde basislayout qua buttons, castbars en self-/target/-/party-/raidframes.

bij m'n dk, paladin, shamans en priests heb ik daar geen of iig veel minder last van. :)

Maar zal eens zien of ik een screenshot voor je kan regelen (m.a.w. als ik het niet weer vergeet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
Als ik dit allemaal zo lees krijg ik nog schrik om aan PvE te beginnen als complete PvE noob :P

Enigste waar ik ervaring mee heb zijn de lower level instances , daar is het moeilijk om iets fout te doen.

Gister 76 aangetikt , zondag zou ik 85 willen zijn en dan maar eens beslissen wat ik ga doen , PvP of PvE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PietjeP89 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:14:
Als ik dit allemaal zo lees krijg ik nog schrik om aan PvE te beginnen als complete PvE noob :P
Enigste waar ik ervaring mee heb zijn de lower level instances , daar is het moeilijk om iets fout te doen.
Gister 76 aangetikt , zondag zou ik 85 willen zijn en dan maar eens beslissen wat ik ga doen , PvP of PvE :P
Wat voor een class speel je? Sommige classes zijn namelijk best goed te combineren.
Zo speel ik met mijn Warrior, Hunter en vroegah ook Priest beidde PVP en PVE.
Dit zijn dan wel de classes die ik echt speel, heb van alle classes wel een altje maar daar kan ik niet veel van zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Ik speel op het moment met een hunter, al vaak max level geweest maar altijd PvP gedaan.

Nooit echt een guild gehad die zich bezighield met PvE, meer casual/leveling guild zonder echte doelen :P

Nu doet mijn huidige guild wel elke week een raid daarom dat mijn intresse wat gegroeid is.

Tijdens het levelen volg ik wat guides met uitleg over raids om toch al iets van kennis op te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe je dan meer BG of Arena PvP? Ik vond het namelijk altijd moeilijk om op mijn Hunter een arena team/partner te vinden. BGs zijn daarentegen weer helemaal te gek met een Hunter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/cast auto attack
/targetlasttarget
/cast auto attack
/targetlasttarget
/cast auto attack
/targetlasttarget

Deze macro geeft veel power :P

YouTube: Swifty & Friends World of Warcraft ep18 (Gameplay/commentary)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:58:
Doe je dan meer BG of Arena PvP? Ik vond het namelijk altijd moeilijk om op mijn Hunter een arena team/partner te vinden. BGs zijn daarentegen weer helemaal te gek met een Hunter :)
Ben alweer even gestopt , laatste keer dat ik het deed was voor Rated Bg's , toen deed ik dan ook altijd bg's en arena met 1 of 2 vrienden, super serieus was het niet :P

Om 1 of andere reden vind ik levelen gewoon veel te fijn, dit is nu dan ook al de 5de hunter die ik heb, 3 staan er op 85 , deze nu bijna. Telkens op andere realm om bij andere vrienden te zitten en dan ga ik toch altijd terug naar hunters.

Deze keer doe ik het voor mezelf en niet om iemand een plezier te doen dus hoop dat ik ofwel eens wat serieus PvP of serieus PvE kan gaan doen, of ja , dat is toch de doelstelling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een echte Hunter dus :)

Welke realm zit je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
JoeBravo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:29:
[...]

...

zie net dat 1 van de MT's heeft declined, dus dat wordt weer tankingduty *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:58:
een echte Hunter dus :)

Welke realm zit je nu?
Zit op Aggrammar , op emerald dream heb ik er ook nog eentje staan als ik me niet vergis.
En nog ergens eentje maar die is volledig naked (hacked en kreeg men items niet terug van blizz :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:09

vhal

ಠ_ಠ

Deathwing zojuist neer op HC mode....25m uiteraard

yeuh... :Z

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 15:11
Zit er in het gebied rond, geloof dat ie zo heet, the dead gate ergens een AH?
Heel wat AH-waardig spul maar waar de dichtstbijzijnde zit? Dont know..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Ricmaniac schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:44:
Ik was gisteren weer eens ingelogd na lange tijd. maar mijn server (twisting nether) die savond's echt barstens druk was in orgrimmar vond ik nu echt voor ons doen leeg. Ik denk echt dat het door Diablo komt (bij mijzelf wel in ieder geval) :P of heeft iemand anders een andere verklaring?
Lol toch niet de enige, die op TN zit. Maar jullie horde hebben toch niet te klagen. Als je Orgrimmar al leeg vind, dan moet je eens tussen 18 en 20 uur (dit zou toch prime time moeten zijn) in Stormwind kijken. als je 10 aliance tegen komt, maar mag je in je handjes klappen. Als dit zo is, dan denk ik echt dat Blizzard tegen MOP TN gaat mergen met een andere server, anders ben ik weg naar Ravencrest of zo. Aangezien het nu toch zomer wordt en vakanties zijn, blijf ik nog op TN. Als MOP komt bekijk ik het nog eens en anders verhuis ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Zow gisteren de 81 aangetikt en m'n gearscore hoog genoeg om random cata instances te doen.
Viel nog eens vies tegen als je de tactics van de bosses niet weet.
Aggro houden ging goed maar paar keer gewiped omdat ik niet wist wat ik moest doen met bepaalde bazen.
Gelukkig weet ik nu ongeveer wel van de eerste 2 instances hoe de tactics werken.

Weet iemand misschien een website waar goede tactics voor een tank te vinden zijn voor die nieuwe instances en misschien raids?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
deadsy33 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:09:
Deathwing zojuist neer op HC mode....25m uiteraard

yeuh... :Z
madness 10hc beste try gisteravond: 4%... en toen werd het weer 8%. wipe. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maikel_rox schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 00:47:
Zit er in het gebied rond, geloof dat ie zo heet, the dead gate ergens een AH?
Heel wat AH-waardig spul maar waar de dichtstbijzijnde zit? Dont know..
Als ik jou was zou ik voor zulke gevallen een bank alt aanmaken en die in SW/Orgr zetten.
Mail tussen je eigen characters is toch instant, het is dus gewoon een kwestie van even re-loggen en je meuk op AH posten.
Dopiej schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:21:
Zow gisteren de 81 aangetikt en m'n gearscore hoog genoeg om random cata instances te doen.
Viel nog eens vies tegen als je de tactics van de bosses niet weet.
Aggro houden ging goed maar paar keer gewiped omdat ik niet wist wat ik moest doen met bepaalde bazen.
Gelukkig weet ik nu ongeveer wel van de eerste 2 instances hoe de tactics werken.

Weet iemand misschien een website waar goede tactics voor een tank te vinden zijn voor die nieuwe instances en misschien raids?
Kijk hier maar eens, dit zijn volgens mij allemaal walk throughs van de Cata 5-mans. Dit zijn dan wel de Heroic modes zo te zien. Anders gewoon even aangeven van te voren dat je de tacts niet kent, allicht iemand in de groep die je op weg helpt. En ja, Cata normal dungeons zijn vaak toch nog gewoon Tank'n'Spank :).

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:52:
[...]

Als ik jou was zou ik voor zulke gevallen een bank alt aanmaken en die in SW/Orgr zetten.
Mail tussen je eigen characters is toch instant, het is dus gewoon een kwestie van even re-loggen en je meuk op AH posten.
Hoe gaat het levelen btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:25:
/cast auto attack
/targetlasttarget
/cast auto attack
/targetlasttarget
/cast auto attack
/targetlasttarget

Deze macro geeft veel power :P

YouTube: Swifty & Friends World of Warcraft ep18 (Gameplay/commentary)
Nu is Swifty een erg enthausiaste gast, maar soms twijfel ik er aan hoe slim hij is.
Die macro moet je wijzigen in:
code:
1
2
/cast auto attack
/targetlasttarget
en dan die macro spammen. Overigens ben ik meer fan van /use ipv /cast, scheelt toch weer 1 char.

[ Voor 5% gewijzigd door bitpixl op 13-06-2012 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:57:
[...]
Hoe gaat het levelen btw?
Best goed! ben gister met een Disc Priest begonnen die ik via dungeons naar level 85 ga knallen. Het Holy Pala healen bevalt me echt voor geen meter :P. Solo questen ga ik wel afmaken op mijn pala maar dan als retri/prot. Het questen gaat namelijk tering hard met een Pala, bijna geen downtime en de mobs gaan neer als een malle!

Maar prio is nu toch wel de priest. Zit nu net op lvl 10. Als ik zometeen op lvl15 de group finder in kan dan zit ik binnen no time op 85 :) Heb alleen Tailoring als prof genomen zodat ik daar ook het minste tijd aan kwijt ben (mats voor tailoring zijn best goed bijelkaar te halen als je alleen maar dungeons doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:09

vhal

ಠ_ಠ

JoeBravo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:48:
[...]

madness 10hc beste try gisteravond: 4%... en toen werd het weer 8%. wipe. -O-
hehe, balen. Ons probleem was de 4e platform. Maar na een herpositie van de parasite naast de corruption zodat melee ook makkelijker kon switchen ging het een stuk beter. Phase twee was dan een stuk makkelijker.

Spine daarentegen...ik geloof dat ik rond de 180 wipes zit (en 2 kills) :X

Wel apart, eigenlijk voor de eerste keer 25m content gecleared op HC voordat er een nieuwe patch komt. Dat we daar een 20/25% debuff voor nodig hebben gehad (voor spine en madness) neem ik maar voor lief.

+1 voor die gasten die het hebben gedaan met crap gear en 0% (en voor de nerfs)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Gisteren enchanting en tailoring op mijn priest weer wat geleveld, zitten nu allebei rond de 250. Het valt mij qua prijzen en dergelijke opzich best mee om het tot nu toe te levelen; al weet ik dat het vanaf WotLK erg prijzig gaat worden (volgens de guide heb ik 1400 frostweave nodig, om over embersilk maar niet te spreken (1800))

Diep van binnen hoop ik dat de raid vanavond niet doorgaat, simpelweg omdat ik dan wat meer kans heb om gear te krijgen op mijn rogue... Het is echt ruk dat ik nu al 4 weken rondloop met 390 ilvl en pas 1 item van tier 13... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
Nog steeds mijn huntard aan het levelen.. Momenteel op 65, doe er nu ongeveer 1 uur en 10 minuten over per level (zonder heirlooms).
20 levels te gaan.. Saai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:04:
[...]

Best goed! ben gister met een Disc Priest begonnen die ik via dungeons naar level 85 ga knallen. Het Holy Pala healen bevalt me echt voor geen meter :P. Solo questen ga ik wel afmaken op mijn pala maar dan als retri/prot. Het questen gaat namelijk tering hard met een Pala, bijna geen downtime en de mobs gaan neer als een malle!

Maar prio is nu toch wel de priest. Zit nu net op lvl 10. Als ik zometeen op lvl15 de group finder in kan dan zit ik binnen no time op 85 :) Heb alleen Tailoring als prof genomen zodat ik daar ook het minste tijd aan kwijt ben (mats voor tailoring zijn best goed bijelkaar te halen als je alleen maar dungeons doet).
dus je gaat dorpsfiets niet meer verder levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poel13 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:33:
Nog steeds mijn huntard aan het levelen.. Momenteel op 65, doe er nu ongeveer 1 uur en 10 minuten over per level (zonder heirlooms).
Vroegah, toen WotLK net uit was....
1 hele zone questen (en die WotLK zones hebben gemiddeld 100-110 quests) om vervolgens nog steeds geen level verder te zijn! Volgens mij deed ik toen 1 zone per 3-4 avonden (ben wel echt een quest whore :p) Geen Heirlooms, geen Guild XP, geen Group Finder..... dat waren nog eens tijden :)
Dopiej schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:40:
[...]
dus je gaat dorpsfiets niet meer verder levelen?
Zeker wel, maar niet meer met Healer als einddoel. Ga er nu gewoon rustig aan mee lvlen als ik zin heb. Main goal op dit moment is de Priest, ben er nu wel achter dat ik niets zo leuk vind als Disc Priest healen :)

Op Dorpsfiets ga ik voor alle profs op max, alle quests pakken etc.... The long way home zegmaar :)
Als solo char bevalt Pala me echt prima!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
deadsy33 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:11:
[...]

hehe, balen. Ons probleem was de 4e platform. Maar na een herpositie van de parasite naast de corruption zodat melee ook makkelijker kon switchen ging het een stuk beter. Phase twee was dan een stuk makkelijker.

Spine daarentegen...ik geloof dat ik rond de 180 wipes zit (en 2 kills) :X

Wel apart, eigenlijk voor de eerste keer 25m content gecleared op HC voordat er een nieuwe patch komt. Dat we daar een 20/25% debuff voor nodig hebben gehad (voor spine en madness) neem ik maar voor lief.

+1 voor die gasten die het hebben gedaan met crap gear en 0% (en voor de nerfs)
het plaatsen van de 1e parasite naast de corruption hadden we al snel door en werkt idd perfect. het bereiken van fase 2 is, platform jump bugs en wazige impale targetting daargelaten, geen probleem meer.
Alleen killen van de bloods in die fase zodat dw niet healed lukte nog niet helemaal.
Maar op basis van de ervaringen van gisteravond weet ik zeker dat het volgende week gaat lukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand een goede DK blood solo spec? Ik wil een DK gaan levellen, en die puur gaan gebruiken voor old school achievement gathering, dus veel solo doen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
lanerios schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:46:
Heeft iemand een goede DK blood solo spec? Ik wil een DK gaan levellen, en die puur gaan gebruiken voor old school achievement gathering, dus veel solo doen haha.
pick all the damage reduction and self healing!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
bitshady schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:02:
[...]
Nu is Swifty een erg enthausiaste gast, maar soms twijfel ik er aan hoe slim hij is.
Die macro moet je wijzigen in:
code:
1
2
/cast auto attack
/targetlasttarget
en dan die macro spammen. Overigens ben ik meer fan van /use ipv /cast, scheelt toch weer 1 char.
Dus in feite kan dat nog korter :)
code:
1
2
/startattack
/targetlasttarget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:46:
Frost beviel mijn beter als solo DK spec, weet niet precies waarom maar het voelt gewoon beter aan.
Groot voordeel is al de +10% mounted speed via de Frost talent tree :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:49:
[...]

Frost beviel mijn beter als solo DK spec, weet niet precies waarom maar het voelt gewoon beter aan.
Dat is leuk, maar niet als je dungeons wilt gaan solo-en... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik denk dat hij iets bedoelt als oude raids en instances soloen. Dan heb je als blood toch echt meer aan survivability en veeel minder aan mounted speed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:49:
[...]

voor het solo-en van higher level dungeons en raids werkt blood toch echt beter. Frost heeft daar niet genoeg self healing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Thysiej schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:26:
...

Diep van binnen hoop ik dat de raid vanavond niet doorgaat, simpelweg omdat ik dan wat meer kans heb om gear te krijgen op mijn rogue... Het is echt ruk dat ik nu al 4 weken rondloop met 390 ilvl en pas 1 item van tier 13... :(
als ik de kalender op armory nu bekijk, kon je nog wel eens mazzel hebben. ;)
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dungeon solo'en had ik er dan weer niet uitgehaald :)
Dan kun je idd beter voor blood gaan

Maar is een prot pally niet handiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:54:

miss wel maar met een prot pally begin je niet op lvl 55 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo

blood dk's zijn de solo kings. prot pally's hebben (a) niet zoveel self healing en (b) geen blood shield die damage voorkomt, maar reduceren alleen de damage door te blocken. Dus ook nog eens meer om te healen.

denk dat je met een feral druid nog het dichtst in de buurt komt van wat je met een dk kan doen.

[ Voor 9% gewijzigd door JoeBravo op 13-06-2012 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JoeBravo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:56:
[...]

blood dk's zijn de solo kings. prot pally's hebben (a) niet zoveel self healing en (b) geen blood shield die damage voorkomt, maar reduceren alleen de damage door te blocken. Dus ook nog eens meer om te healen.

denk dat je met een feral druid nog het dichtst in de buurt komt van wat je met een dk kan doen.
In het begin van WotLK kwamen wij goed in de buurt van een DK, met de fijne talents voor Word of Glory (instant cast, meer healing door talents en 30% kans dat ie geen HP consumed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:43:
[...]

1 hele zone questen (en die WotLK zones hebben gemiddeld 100-110 quests) om vervolgens nog steeds geen level verder te zijn! Volgens mij deed ik toen 1 zone per 3-4 avonden (ben wel echt een quest whore :p) Geen Heirlooms, geen Guild XP, geen Group Finder..... dat waren nog eens tijden :)

[...]

Ik weet er alles van.. Het questen gaat nu nergens meer over; in een quest of 40 maai je de hele zone om, en kan je verder.
In E.K. deed ik 20 minuten per level ongeveer, dus de snelheid is niet echt evenredig. Outlands duurt opeens 3x zo lang per level (nu moet je wel echt grote sprongen gaan maken in DPS/Health etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Poel13 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:59:
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:43:
[...]

[...]

Ik weet er alles van.. Het questen gaat nu nergens meer over; in een quest of 40 maai je de hele zone om, en kan je verder.
In E.K. deed ik 20 minuten per level ongeveer, dus de snelheid is niet echt evenredig. Outlands duurt opeens 3x zo lang per level (nu moet je wel echt grote sprongen gaan maken in DPS/Health etc)
ja dat klopt echt het levelen gaat als een speer.. vergeleken met vroeger (vanilla en TBC) deed je er veel langer over om te levelen en zat je inderdaad echt dagen in bepaalde gebieden..
I remember het altijd leuke (als horde zijnde) The Barrens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zou eigenlijk de levensvatbaarheid zijn van een BM Hunter in dit solo verhaal? Heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd met mijn hunter(s). Ben dan ook altijd SV geweest met soms een uitstapje naar MM..
Dopiej schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:12:
[...]
ja dat klopt echt het levelen gaat als een speer.. vergeleken met vroeger (vanilla en TBC) deed je er veel langer over om te levelen en zat je inderdaad echt dagen in bepaalde gebieden..
I remember het altijd leuke (als horde zijnde) The Barrens!
The Barrens ^) "Anyone knows where Mankriks Wife is?" :P

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:50:
Ik denk dat hij iets bedoelt als oude raids en instances soloen. Dan heb je als blood toch echt meer aan survivability en veeel minder aan mounted speed :)
Klopt :) ik wil zoveel mogelijk (liefst >10k achievement points) solo halen.

Dus alle TBC, en vanilla 5 man achieves
wotlk 5 man mount achievements voor de heroics zoveel mogelijk
alle TBC raid content voor zover mogelijk en classic etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:12:
wat zou eigenlijk de levensvatbaarheid zijn van een BM Hunter in dit solo verhaal? Heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd met mijn hunter(s). Ben dan ook altijd SV geweest met soms een uitstapje naar MM..

[...]

Haha ja inderdaad :P
Heb daar in de X-roads toch wat tijd gespendeerd hoor :+ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo

[...]

BM is de solospec van de hunter wmb. de extra talentpoints voor je pet geven 'm de extra overlevingskracht (wat een raar woord in het nederlands :') ), je loopt veel minder met misdirection te klooien (kill command ftw) en spirit bond + een spirit beast geeft behoorlijk wat self healing.

BM O+
daarom heb ik er ook 2 :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plus dat BM ook nog netjes doet als DPS, geen topper als SV (zeker met de lnl proc en crits op explosive shot), maar redelijk stabiele damage. Zet je pet op assist, taunt aan, gooi stings op random mobs, laat je pet de rest doen :) (als je pet op 1 target bezig is en je schiet een 2de, taunt hij die automatisch voor je).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:59

Mijn ervaring met prot pally en solo is dat je gewoon te weinig damage doet. In mijn ret spec ga ik bijv. veel sneller door oude raid content heen en omdat ik een factor x meer damage doe hoef ik ook veel minder damage te verduren.

Sinds gisteren ben ik trouwens officer in de guild :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DK juist omdat dat de enige 8x class is die ik nog niet heb xD daarom wil ik juist die gaan doen ervoor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
[qoute]
BM is de solospec van de hunter wmb. de extra talentpoints voor je pet geven 'm de extra overlevingskracht (wat een raar woord in het nederlands :') ), je loopt veel minder met misdirection te klooien (kill command ftw) en spirit bond + een spirit beast geeft behoorlijk wat self healing.

BM
daarom heb ik er ook 2 :$
[/quote]

Overpowerd 14k heals.. BM ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:08:
Mijn ervaring met prot pally en solo is dat je gewoon te weinig damage doet. In mijn ret spec ga ik bijv. veel sneller door oude raid content heen en omdat ik een factor x meer damage doe hoef ik ook veel minder damage te verduren.
Maar tanks specs krijgen toch allemaal die xx AP op basis van dmg tot een max van 10% van hun health ofzo? Zeker door die holypower heal is prot echt makkelijk te spelen, je damage gaat vanzelf omhoog :P Retri schaalt enorm met gear, zit je wat minder in je gear loopt je damage ook enorm achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
SinergyX schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:19:
[...]

Maar tanks specs krijgen toch allemaal die xx AP op basis van dmg tot een max van 10% van hun health ofzo? Zeker door die holypower heal is prot echt makkelijk te spelen, je damage gaat vanzelf omhoog :P Retri schaalt enorm met gear, zit je wat minder in je gear loopt je damage ook enorm achter.
klopt, de 'vengeance' buff.
Echter, een paladin kan de damage die nodig is om de maximale vengeance stack te krijgen niet bijhealen, dus doet ook niet veel damage. Een dk komt daar veel dichter bij in de buurt.
Dat maakte blood dk's ook zo overpowered toen vengeance nog in pvp werkte: hoe meer damage ze kregen, hoe meer damage ze deden EN hoe meer zelf healing ze deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:59
SinergyX schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:19:
[...]

True, maar die extra AP krijg je op basis van damage die binnenkomt, en dat is op oude raids te weinig om zelf tot leuke cijfers te komen. Als voorbeeld: als ik DS solo tank doe ik toch zeker wel 15k dps of meer. Ligt ook aan de fight natuurlijk. Doe ik molten core solo, doe ik nog maar 6k of zo.

Qua ret gear is overigens ook waar. Nu ik 395 ilvl heb gaat het lekker soepel :p Alleen vanavond hopelijk eindelijk eens een wapen looten in DS om m'n dps nog een flinke boost te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:27:
klopt, de 'vengeance' buff.
Echter, een paladin kan de damage die nodig is om de maximale vengeance stack te krijgen niet bijhealen, dus doet ook niet veel damage. Een dk komt daar veel dichter bij in de buurt.
Dat maakte blood dk's ook zo overpowered toen vengeance nog in pvp werkte: hoe meer damage ze kregen, hoe meer damage ze deden EN hoe meer zelf healing ze deden.
Zonder meer de DK de betere :) Viel me enkel op dat rond 81-82 ik met prot beter rondkwam dan retri. Maar dat was ook bij kitty vs bear, ging me in bearform een stuk makkelijker af, kon veel mobs pullen, healproc ging lekker door en door de nonstop crits had je altijd je shield.

Warrior vind ik beetje de underdog, heeft niets bijzonders buiten frenzy regen (of hoe die heet), heeft amper backup (druid kan healen, DK AoD en extra heal, pala heeft alles), dat is echt puur damage doen en hopen dat je het overleeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
wat zou eigenlijk de levensvatbaarheid zijn van een BM Hunter in dit solo verhaal?
Volgens mij Was er ooit een (BM?) hunter die Atramedes solo'de in BWD?
Maar goed, er zijn ook druids en priests die Alysrazor even solo neer nuken (nou ja, even?)

Zodra je current expansion raidbosses in je uppie neer kunt nuken ben je in mijn ogen wel goed bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Poel13 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:33:
Doe je snel. Ik ben op dit moment level 67 en doe toch wel een paar uurtjes over een level. Ik snap echt niet hoe het bij jullie zo snel kan gaan. Of kan het komen omdat ik een Human Warrior ben dat het gewoon wat langer duurt? Tevens zit ik op dit moment in Outlands wat jullie zeggen dat het levelen langer duurt. Wordt dus tijd dat ik door outlands heen kom en dan verder kan gaan in een ander gebied (Northrend).

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:46:
[...]

Doe je snel. Ik ben op dit moment level 67 en doe toch wel een paar uurtjes over een level. Ik snap echt niet hoe het bij jullie zo snel kan gaan. Of kan het komen omdat ik een Human Warrior ben dat het gewoon wat langer duurt? Tevens zit ik op dit moment in Outlands wat jullie zeggen dat het levelen langer duurt. Wordt dus tijd dat ik door outlands heen kom en dan verder kan gaan in een ander gebied (Northrend).
Zoiezo levelt een hunter al sneller dan welke andere class dan ook..
Het ligt er ook aan hoe je levelt..
Als je gewoon alle quests die je kan accepten in een keer doet en dan in 1 keer inlevert gaat het
ook veel sneller dan telkens 1 quest doen en inleveren en dan weer quest doen en inleveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:20
[...]

Of kan het komen omdat ik een Human Warrior ben dat het gewoon wat langer duurt?
Dit! Hunter heeft nauwelijks downtime omdat je een pet hebt die tankt en je die in het gevecht kunt healen met Mend Pet. Een Warrior moet bandages of food gebruiken om te healen tussen gevechten door. Een Hunter gaat ook nooit dood tijdens het levellen, waarbij ik met mijn warrior nog regelmatig moet corpsrunnen omdat ik teveel pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:39:
[...]

Volgens mij Was er ooit een (BM?) hunter die Atramedes solo'de in BWD?
Maar goed, er zijn ook druids en priests die Alysrazor even solo neer nuken (nou ja, even?)

Zodra je current expansion raidbosses in je uppie neer kunt nuken ben je in mijn ogen wel goed bezig :)
Ik heb met mijn hunter aardig wat solo gedaan, die worldboss boven orgrimmar, Onixia60, eerste 2 heroics van outlands (die 3rde zit je met teveel adds, aantal pets zijn compleet hun AoE kwijt), Nexus lukt me alleen net nog niet, te vaak komen ze melee en kan je niets meer doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
[...]

Hunter (is zoals velen ook zeggen) de snelste class om mee te levelen.
klein praktijk voorbeeld: kill 20 mobs in Nagrand.. Prima te doen zonder ook maar 1 seconde downtime
(macro voor petattack/huntersmark/petheal)

Ook loot ik helemaal niks (in tegenstelling tot quest items natuurlijk) en ken ik bijna elke outland quest uit mijn hoofd.
De levels knallen voorbij, maar spannend is het helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:49:
[...]

Zoiezo levelt een hunter al sneller dan welke andere class dan ook..
Het ligt er ook aan hoe je levelt..
Als je gewoon alle quests die je kan accepten in een keer doet en dan in 1 keer inlevert gaat het
ook veel sneller dan telkens 1 quest doen en inleveren en dan weer quest doen en inleveren..
Ik doe ook telkens alles accepteren en dan in 1x alles afmaken en dan inleveren. Komt inderdaad een behoorlijke balk bij dan ja. Probleem is echter dat ik idd steeds moet eten/potions moet gebruiken. Stel ik moet 20 mobs killen moet ik na elke mob of na 4 mobs weer wat eten. Maarja, nog 2 levels stijgen en ik ga 20% meer damage doen met mijn warrior

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:52:
[...]

Ik doe ook telkens alles accepteren en dan in 1x alles afmaken en dan inleveren. Komt inderdaad een behoorlijke balk bij dan ja. Probleem is echter dat ik idd steeds moet eten/potions moet gebruiken. Stel ik moet 20 mobs killen moet ik na elke mob of na 4 mobs weer wat eten. Maarja, nog 2 levels stijgen en ik ga 20% meer damage doen met mijn warrior
heb hetzelfde gehad met m'n druid om te levelen in cat form.. Ik had wel redelijke heal tijdens battle maar toch regelmatig een een heal casten (en ook vaak genoeg mogen corpsrunnen omdat ik teveel pullde..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
Dopiej schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:54:
[...]

heb hetzelfde gehad met m'n druid om te levelen in cat form.. Ik had wel redelijke heal tijdens battle maar toch regelmatig een een heal casten (en ook vaak genoeg mogen corpsrunnen omdat ik teveel pullde..)
Corpserunnen.. Wat is dat? (haha jk, vrijwel nooit met mijn hunter)

Met druids inderdaad ook een gevalletje, toch moet ik zeggen dat bear form levelen daar veel minder last van heeft, en als je het onder de knie hebt het ook nog snel gaat ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Poel13 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:56:
[...]

Corpserunnen.. Wat is dat? (haha jk, vrijwel nooit met mijn hunter)

Met druids inderdaad ook een gevalletje, toch moet ik zeggen dat bear form levelen daar veel minder last van heeft, en als je het onder de knie hebt het ook nog snel gaat ook!
heb het geprobeert met bear maar gaat toch langzamer dan met cat hoor..

en heb ook al 3 hunters gelevelt.. wordt saai en lang wachten voor instances..

[ Voor 8% gewijzigd door Dopiej op 13-06-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Poel13 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:52:
[...]

Hunter (is zoals velen ook zeggen) de snelste class om mee te levelen.
klein praktijk voorbeeld: kill 20 mobs in Nagrand.. Prima te doen zonder ook maar 1 seconde downtime
(macro voor petattack/huntersmark/petheal)

Ook loot ik helemaal niks (in tegenstelling tot quest items natuurlijk) en ken ik bijna elke outland quest uit mijn hoofd.
De levels knallen voorbij, maar spannend is het helaas niet
ik loot juist wel alles. Je vergist je erin hoeveel gold dit oplevert en zoveel downtime is dit nu ook weer niet ;)
Ook was ik met m'n ele/resto shaman niet of nauwelijks langzamer met levellen dan m'n hunter (beide in ~3,5days /played), dus zo groot hoeft dat verschil nou ook weer niet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
JoeBravo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:58:
[...]

ik loot juist wel alles. Je vergist je erin hoeveel gold dit oplevert en zoveel downtime is dit nu ook weer niet ;)
Ook was ik met m'n ele/resto shaman niet of nauwelijks langzamer met levellen dan m'n hunter (beide in ~3,5days /played), dus zo groot hoeft dat verschil nou ook weer niet te zijn.
Ja same ik loot ook alles.. ik zit nu op lvl 81 en heb 4.5k gold.. dat alleen met questen, trash verkopen en instances verdient..

Bij mij is me /played langer.. maar ik heb nog bezig geweest met m'n professions en vissen enzo.. en soms ingelogd staan terwijl ik aan het eten was ofzo.. dus is niet de pure "leveltime" bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoeBravo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:58:
[...]
Dit wordt zo heerlijk met MoP en Area Looting. Dat is zo'n gemakts functie waarvan je denkt hoe kon ik ooit zonder. Ik deed laatst weer eens wat farmen op de live servers irriteerde me echt aan het lopen naar ieder lijk terwijl ik dat vroeger zonder nadenken deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:05:
[...]

Dit wordt zo heerlijk met MoP en Area Looting. Dat is zo'n gemakts functie waarvan je denkt hoe kon ik ooit zonder. Ik deed laatst weer eens wat farmen op de live servers irriteerde me echt aan het lopen naar ieder lijk terwijl ik dat vroeger zonder nadenken deed.
indeed gold gaat never meer een probleem worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:05:
[...]

wat is dat Area Looting dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:52:
[...]
Hier probeer ik altijd wel een balans in te vinden. Vooral als je de meeste quest (chains) wel kent. Het is soms sneller om tussendoor even 1-2 quests in te leveren omdat je dan een nieuwe chain opent zodat je uiteindelijk met nog meer quests aan de gang kunt op een klein gebied.

Daarnaast, welke spec heb je en heb je Victory Rush geglyphed? De glyph op VR zorgt er namelijk voor dat ie 50% van je base health healed. Daarnaast zorgt de Arms talent Field Dressing ervoor dat self healing met 20% toeneemt. Ik heb echt nooit downtime op mijn Arms Warrior hierdoor tijdens grinden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dopiej schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:06:
[...]

wat is dat Area Looting dan?
Mobs droppen de loot gewoon inplaats van een pickup item..

Je kan dus over het lijk heen lopen en je raapt het automatisch op ( ala D3 )
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.