Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:07:
[...]

Pfff eitje.... betrekkelijk dan ;)

Ik had gisteren een elite pack met: invulnerable minions + shielding + fire chains + illusionist (of hoe dat ook heet)

Kort samen gevat als monk: bashing the elite totdat ze allemaal die kopietjes maken en dan ben je gewoon insta-gibbed door al die fire chains die je de nek omdraaien :(

En op Hell vind ik de treasure Goblins ook al best vervelend, immuun voor stuns en knockbacks dus als je dps net niet genoeg is dan gaat hij net weg voordat je hem afmaakt :'(
Die fire chains zijn inderdaad erg vervelend, ik knock met mn monk altijd zo ver mogelijk naar achter waardoor ze uit elkaar staan en dan dankzij mn teleport kan ik snel naar 1tje toe teleporteren om die snel in elkaar te bashen voor zo ver dat lukt :P
Sinds kort gebruik ik ook die earth ally, die is wel chill want die kan 2 mobs elkaar laten aanvallen. Ik weet niet of dat werkt op Elites maar op die blauwe mobs werkt dat wel voor zo ver ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:07

flessuh

Set sail for fail!

troyk schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:16:
[...]

Jailer / Fire Chains / Arcane sentry.

*ouch*
het volgende zag ik, en ik wilde wat ruimte scouten om te kiten, maar mijn templar had ze al op de korrel }:O

jailer / arcane / fast / vampiric

Ik rende weg, en toen liep ik het volgende tegen het lijf

Waller / horde / fire chains / teleporter

geloof mij, doet au. is ook meteen de naarste combi die ik kan bedenken, alleen al fire chains en teleporter is een naar iets op mijn wizard.
overigens na 2x sterven de packs weer gesplitst en toen was het uiteindelijk te doen 8)

wallers zijn op inferno ook best belachelijk in dungeons, ze metselen je gewoon vast, je staat echt letterlijk in de muur :(

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 13:03
Joarie schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:18:
Goblins zijn eigenlijk heel simpel in een hoekje te drijven zodra je de mechanics doorhebt:

- Ze zullen in eerste instantie niet gaan wegrennen als je geen enkele vorm van aanval doet
- Je kunt er rustig heenlopen en je positioneren
- De goblin zal na een aanval altijd van je weglopen in een hoek van 180° (kortgezegd: meest snelle manier om van je weg te lopen, een rechte lijn dus).
- Dit wetende kun je je opstellen zodat hij óf de kant oploopt die jij net gecleared hebt óf vastgezet kan worden in een hoekje.
Kijk, daar hebben we wat aan! Kudos! oOo

Dat scheelt weer een aantal maal mijn leven in de waagschaal gooien voor wat extra loot. Vaak is het overal langslopen, zoveel mogelijk mobs vastzetten en dan na het killen van die goblin, als het lukt natuurlijk, maar hopen dat je dat kleine leger ellende kunt afmaken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ik vind het tot nu toe alleen maar makkelijker worden. NM was makkelijker dan normal en Hell is nu helemaal een walk in the park tot nu toe.

Soms een beetje kiten voor een champion pack ofzo, maar voor de rest is het nog niet echt een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

flessuh schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:21:

wallers zijn op inferno ook best belachelijk in dungeons, ze metselen je gewoon vast, je staat echt letterlijk in de muur :(
Teleport en de instant cooldown na 15% damage helpen daar goed tegen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Bosmonster schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:22:
Hmm ik vind het tot nu toe alleen maar makkelijker worden. NM was makkelijker dan normal en Hell is nu helemaal een walk in the park tot nu toe.

Soms een beetje kiten voor een champion pack ofzo, maar voor de rest is het nog niet echt een uitdaging.
Gear helemaal zelf gevonden? Of maak je gebruik van de Auction house?
Ik suggereer niet dat het één slechter is dan het ander , ik ben alleen erg benieuwd.
Zelf heb ik nog niet gebruik gemaakt van de AH en ik moet zeggen dat ik in m'n eentje regelijk goed tot goed door NM - Act 3 fietste. In jouw geval kan ik me voorstellen dat je i.c.m. gear uit de AH een tamelijk eitje hebt aan Hell Act 1.

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

FreqAmsterdam schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:51:
[...]

Geinig, ik had Liquid Rainbow opeens in mn inventory zitten, had niet eens door dat het een belangrijk item was.

Ik ben trouwens inmiddels bezig met Act 2 van hell als Demon Hunter. Mijn DPS begint nu wel de pan uit te reizen (16.000!).

Nu al een beetje voorbereiden op Inferno, mijn overall resistances verbeteren, armor verbeteren... Ik vermaak me voorlopig nog wel...

Iemand die straks een beetje wel co-oppen op hell act2 (vanaf een uur of 11)? Naam: Lootman#2167
16k? Netjes! Welk lvl ben je. Zit op 8.5k lvl 54, Monk. En dan inderdaad ook act II Hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Waar ik trouwens echt gaar van word is de voice acting/actor van de monk.... wat is die dodelijk saai zeg.
Is dat ook uit te zetten?

Edit: word met dt geschreven 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Sneezzer op 30-05-2012 10:59 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:30:
Waar ik trouwens echt gaar van wordt is de voice acting/actor van de monk.... wat is die dodelijk saai zeg.
Is dat ook uit te zetten?
Russian monk!

(inderdaad bedroevend, maar dat vind ik van de companions ook als je ze allemaal al wel gehoord hebt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
ormagon schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:28:
[...]

16k? Netjes! Welk lvl ben je. Zit op 8.5k lvl 54, Monk. En dan inderdaad ook act II Hell.
Ik ben level 56. :) Zo even co-oppen?

[ Voor 3% gewijzigd door FreqAmsterdam op 30-05-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik had gisteren wel een aardige xp farming tactiek gevonden. 60 -70k exp (50k quest, 10-20k monsters) in hell per 30-60 sec. Je kunt in act2 de quest (even uit me hoofd) the road to alcarnus, 2de deel heel snel doen door naar de Khasim Outpost WP te gaan, quest clearen, change quest en nieuwe game starten. Niet veel aan, maar ik had iets nodig om me lvl te boosten zodat ik weer in de lvl range was voor MP games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:48
flessuh schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:21:
[...]
Gewoon zorgen dat je een 'escape/teleport' skill geselecteerd hebt.
Kheb er als monk ook 1tje, dashing strike, verder nutteloos. maar wel handig om snel naar een target toe te dashen. Verder istie vrij useless ;) (ook makkelijk bij treasure goblins *O* )

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

FreqAmsterdam schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:32:
[...]

Ik ben level 56. :) Zo even co-oppen?
Ik ben denk ik rond een uur of 12:00/13:00 beschikbaar. Dan heb ik zeker interesse, Ormagon#2941.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickko schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:33:
[...]

Gewoon zorgen dat je een 'escape/teleport' skill geselecteerd hebt.
Kheb er als monk ook 1tje, dashing strike, verder nutteloos. maar wel handig om snel naar een target toe te dashen. Verder istie vrij useless ;) (ook makkelijk bij treasure goblins *O* )
Dan moet je die wel op teleport hebben staan natuurlijk (wat ik doorgaans vergeet).

Maar dan nog vind ik wallers niet zo vreselijk irritant, meestal kan je de mobs wel raken maar zij jou niet ;)

Jailers zijn ook piece of taart, vooral omdat je met dashing strike uit de snares kan komen :)

Dan heb ik toch meer een hekel aan een champion pack met frozen er op, stomme balletjes overal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:38:
[...]

Dan moet je die wel op teleport hebben staan natuurlijk (wat ik doorgaans vergeet).

Maar dan nog vind ik wallers niet zo vreselijk irritant, meestal kan je de mobs wel raken maar zij jou niet ;)

Jailers zijn ook piece of taart, vooral omdat je met dashing strike uit de snares kan komen :)

Dan heb ik toch meer een hekel aan een champion pack met frozen er op, stomme balletjes overal...
Haha jup, dat wallen kan inderdaad ook in je voordeel werken.
En indd.. soms gaat dat frost zo snel (bij 2 packs of 1 pack / rare) dat het bijna insta death is van aaneenvolgende bevriezingen. Inderdaad vrij lastig te tackelen op sommige momenten :( maar goe, dat houd het spannend :)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

champion pack : fast vampiric reflects damage mortar molten
aaaaaaaaaw

maar lastigste tot nu toe dat we met ons team al zijn tegengekomen was op act IV die kerels die meteors kunnen summonnen en teleporten
horde shielding vampiric frozen
daar zijn we met 3 zo vaak gestorven
ik denk zelfs met mijn demon hunter plots willen escapen en nog een andere pack aangetrokken en dan was het helemaal lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:40

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik moest de eerste paar keer wel om die templar lachen als je met veel moeite een elite/champion pack uitschakeld dat ie zegt: Can we find more like that? Terwijl ik juist blij was dat ik ze verslagen had :| Nu beginde het wel een beetje eentonig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
DeepSeven schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:33:
Ik had gisteren wel een aardige xp farming tactiek gevonden. 60 -70k exp (50k quest, 10-20k monsters) in hell per 30-60 sec. Je kunt in act2 de quest (even uit me hoofd) the road to alcarnus, 2de deel heel snel doen door naar de Khasim Outpost WP te gaan, quest clearen, change quest en nieuwe game starten. Niet veel aan, maar ik had iets nodig om me lvl te boosten zodat ik weer in de lvl range was voor MP games.
Gevonden of gezien dat Fiveshot die video uploade ? :P

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zoals eerder gepost gister dus ACT I van Inferno gehaald samen met een maat 2 player CO-OP dus. Nu was ik toen we daar mee bezig waren druk bezig met testen wat nu echt lekker werkt in die combo en kwam ik er al snel uit dat als ik me meer focus op damage het een stuk makkelijker gaat (maat is monk dus die tankt meestal alles wel).

Nu zit ik dus een beetje met het punt van, hoever kan ik zakken met me verdediging en dan met namen vitality/health. Ik zit nu zo rond de 35k HP (had eerst 50k) en dit was voor Butcher prima te doen.

Mijn vraag nu dus hoeveel health heb ik nodig voor inferno ACT 2 t/m 4 ? en waar moet ik voor gaan ? Wat denken jullie dat het minimum is ?

Damage is 17k zonder weapon buffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteren Inferno ACT I afgerond. Butcher was even lastig, maar na wat proberen en veel rennen is het uiteindelik gelukt.

Toen ACTII ingestapt ... dat deed au ... veel au. Zelfs normals maken me zo af, over elites wil ik het nog niet eens hebben. Dus eerst nog even wat gear/gold farmen voor ik daar verder kan.

Zit nu zonder glass cannon rond de 19k DPS, met glass cannon en force armor op 25k.

Resistances moet nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

troyk schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:27:
[...]

Ik suggereer niet dat het één slechter is dan het ander , ik ben alleen erg benieuwd.
Zelf heb ik nog niet gebruik gemaakt van de AH en ik moet zeggen dat ik in m'n eentje regelijk goed tot goed door NM - Act 3 fietste. In jouw geval kan ik me voorstellen dat je i.c.m. gear uit de AH een tamelijk eitje hebt aan Hell Act 1.
MMM ik doe het zonder AH, maar ik merk dat ik nu rond eind a2 HELL eindelijk echt redelijk tegen een muur begin aan te lopen, normal mobs lopen wel, maar op de meeste elite packs ga ik 1of2 keer dood.
(Al zijn ze ook wel echt kut, extra fast, firechains,knockbak desertwasps |:( ) Misschien dat ik onderhand toch aan AH moet beginnen, maar eerst toch nog een extra a2 run voor een lvl en hopelijk wat meer gear
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:31:
[...]

Russian monk!

(inderdaad bedroevend, maar dat vind ik van de companions ook als je ze allemaal al wel gehoord hebt...)
Ik vind die monk anders wel een heerlijke droogkloot :)
Templar vond ik vanaf minuut 1 een zeur, die andere 2 komen af en toe wel leuk uit de hoek.
(scroundel : let me keep that safe for you :) )
Die companions ben ik ondertussen wel beu kwa stemmen, je komt om de 4 minuten een rare mobpack tegen,dat moet blijkbaar altijd vermeld worden, en daar hebben ze precies 3 verschillende zinnetjes voor.

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 30-05-2012 10:51 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

heuveltje schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:50:
[...]

MMM ik doe het zonder AH, maar ik merk dat ik nu rond eind a2 HELL eindelijk echt redelijk tegen een muur begin aan te lopen, normal mobs lopen wel, maar op de meeste elite packs ga ik 1of2 keer dood.
(Al zijn ze ook wel echt kut, extra fast, firechains,knockbak desertwasps |:( ) Misschien dat ik onderhand toch aan AH moet beginnen, maar eerst toch nog een extra a2 run voor een lvl en hopelijk wat meer gear

[...]

Templar vond ik vanaf minuut 1 een zeur, die andere 2 komen af en toe wel leuk uit de hoek.
Die companions ben ik ondertussen wel beu kwa stemmen, je komt om de 4 minuten een rare mobpack tegen,dat moet blijkbaar altijd vermeld worden, en daar hebben ze precies 3 verschillende zinnetjes voor.
Ik farm act1 inferno zonder die companions want ben ze gewoon zat lol

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

[...]

[...]

By all that is holy! do you see that enemy over there? Ik vind het wel handig eigenlijk, met name in levels waar ze net achter een muur zitten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
(jarig!)
[...]

[...]

Feit blijft wel dat je op de een of andere manier altijd loot vind die onder je huidige level is. Of ik level sneller dan ik zou moeten natuurlijk, maar dat lijkt me sterk. Gisteren Diablo op NM spanking gegeven, en toen was ik precies level 50. Mijn conclusie was halverwege (act 2 NM ofzo) dat het praktischer is om om de 4-5 levels gewoon je volledige gear te vervangen met wat je in de AH kan vinden voor prijzen van om en nabij de 10-20k gold per item. Zo blijf je lekker bij en ben je niet afhankelijk van wat je zelf vind; dat is vrijwel altijd slechter dan wat je kopen kan. Mijn tip trouwens ook: vergeet die blacksmith. Het is echt een behoorlijke moneydump, zowel in de vorm dat wat je "disenchant" je niet meer kan verkopen en zowel in de zin dat je behoorlijk mag bijdokken bij het craften met een grote kans op een volledig schijtitem.

Ik hoop ergens wel dat dat op inferno op een gegeven moment wat gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Laatst online: 12-09 10:28
Helemaal mee eens... Die blacksmith slaat nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-05 14:37

iCloudd

U 'MIRIN?

Xenophoben schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:57:
Die crafter ook niet echt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen handig voor het craften van legendaries en set-items i.m.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:27

Als je een beetje geluk hebt met gear vinden stellen NM en Hell echt niks voor. Als je pech hebt is het erg lastig. Diablo is extreem gear based.

Inferno Act2 heeft echter weinig meer met geluk in gear vinden te maken maar gewoon keihard grinden voor je gear en/of items kopen op AH met resist all. Ik zit nu met mijn barb met 57K HP en 500 resist all in Act 2 en het is nu goed te doen, 1 op de 6 champion packs ga ik nog een keertje dood maar alsnog is het goed te doen.

Als je 20 miljoen uitgeeft aan je gear kan je Act 4 inferno aan, pay2win :P. Maar ik vind het zonde om al mijn gold uit te geven aan gear >> Ik farm wel lekker verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Zethiel schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:48:
[...]

Gevonden of gezien dat Fiveshot die video uploade ? :P
Gevonden, maar had wel kunnen verwachten dat dit al lang bekend is met een game als deze :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
rodie83 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:55:
[...]

Ik hoop ergens wel dat dat op inferno op een gegeven moment wat gaat veranderen.
Jup dat gaat het, ik ben het er wel mee eens dat het een flinke investering is.
En tevens wil je BS van enig nut worden moet je books kopen/vinden waar toch minimaal 5 properties op staan wil het iets opleveren.

De lvl 10 items die je 'redelijk goedkoop' aan kunt komen kosten ook nog eens 50k per stuk om te maken, terwijl je meestal geen suc6 hebt op de 4 random properties.

Het salvagen van lvl 60 items is wel nuttig op inferno, gezien de matts kopen op AH duurder is als je item verkopen :) (dat is bij alles voor inferno niet het geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Heb nu na de laatste patch dat nadat ik inlog ik automatisch de general chat join. Wat hiervoor niet was, iemand een oplossing?

[ Voor 6% gewijzigd door An1mA op 30-05-2012 11:00 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

An1mA schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:59:
Heb nu na de laatste patch dat nadat ik inlog ik automatisch de general chat join. Wat hiervoor niet was, iemand een oplossing?
/leave general

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Weet iemand toevallig of de blacksmith random legendary/set items maakt of maakt iedereen zijn blacksmith de zelfde items. Mijne kan nog geen legendary/set items maken. (act 3 nightmare).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Ryan1981 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:01:
Weet iemand toevallig of de blacksmith random legendary/set items maakt of maakt iedereen zijn blacksmith de zelfde items. Mijne kan nog geen legendary/set items maken. (act 3 nightmare).
daar heb je een recipe voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ryan1981 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:52:
[...]

By all that is holy! do you see that enemy over there? Ik vind het wel handig eigenlijk, met name in levels waar ze net achter een muur zitten ofzo.
Haha dat vind ik ook inderdaad :) Soms heb ik het nog niet gezien en dan is het een fijne waarschuwing, zeker nu die elites/rares wat pittiger beginnen te worden.

Iemand deze al gezien: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5235400716? Eens iemand die het van de andere kant bekijkt :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Cloud schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:02:
[...]

Haha dat vind ik ook inderdaad :) Soms heb ik het nog niet gezien en dan is het een fijne waarschuwing, zeker nu die elites/rares wat pittiger beginnen te worden.

Iemand deze al gezien: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5235400716? Eens iemand die het van de andere kant bekijkt :)
Geweldige post. Goed verwoord, maakt sterke punten en niet te lang zodat de helft van zijn punten ondergesneeuwd wordt. Ik kan het er ook alleen maar mee eens zijn. Ik heb tot nu toe, behalve misschien de lengte van het spel (had eigenlijk wel 5 full length acts verwacht en niet 3 en een halve), geen klachten over de game.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Jawel hoor, op ijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Winning!

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]
Prachtige post, heb hem dan ook maar geliked :)
Afbeeldingslocatie: http://boe2.be/pictures/tu-dum-tsh.gif

[ Voor 42% gewijzigd door boe2 op 30-05-2012 11:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:07:
[...]

Geweldige post. Goed verwoord, maakt sterke punten en niet te lang zodat de helft van zijn punten ondergesneeuwd wordt. Ik kan het er ook alleen maar mee eens zijn. Ik heb tot nu toe, behalve misschien de lengte van het spel (had eigenlijk wel 5 full length acts verwacht en niet 3 en een halve), geen klachten over de game.
Ik dus ook niet of nouja, amper. In elk geval niet de zaken die daar staan. Wel vind ik dat de BS wat sterker mag zijn en dat er nog een sinkhole voor gems moet komen. Maar afgezien daarvan ben ik one happy puppy. :)

Ik denk dat het grootste deel van de klagers dan ook nooit D2 gespeeld hebben. D3 is echt een verbetering ten opzichte van dat. De redenen dat ik na een tijdje gekapt ben met D2 (elke keer dezelfde boss neermeppen in de hoop dat je een item krijgt wat iedereen al heeft), zijn gewoon gecorrigeerd in D3. De zaken waar iedereen om zeikt zouden van D3 gewoon D2.1 maken met alleen verbeterde graphics. No please.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

Cloud schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:16:
[...]

Ik dus ook niet of nouja, amper. In elk geval niet de zaken die daar staan. Wel vind ik dat de BS wat sterker mag zijn en dat er nog een sinkhole voor gems moet komen. Maar afgezien daarvan ben ik one happy puppy. :)

Ik denk dat het grootste deel van de klagers dan ook nooit D2 gespeeld hebben. D3 is echt een verbetering ten opzichte van dat. De redenen dat ik na een tijdje gekapt ben met D2 (elke keer dezelfde boss neermeppen in de hoop dat je een item krijgt wat iedereen al heeft), zijn gewoon gecorrigeerd in D3. De zaken waar iedereen om zeikt zouden van D3 gewoon D2.1 maken met alleen verbeterde graphics. No please.
Ik ben het deels met je eens.
Het sterke aspect van Diablo 3 vind ik misschien ook weer 't mindere aspect, namelijk de arcade-speelmanier. Het uitdiepen van je character door Synergies , het zoeken naar items met bepaalde eigenschappen zoals meer strength om weer andere items te kunnen dragen vond ik toch iets meer diepgang hebben dan de huidige D3 speelwijze.

Aan de andere kant: De pick-up van health globes, de vlotte gameplay, het bosrunnen vervangen door interessante random mobs vind ik dan juist weer erg prettig. Het click-and-play gehalte ligt nog wat hoger wat de game een eenvoudige instap geeft voor beginners, voor de echte 'cracks' kan dit misschien tegenvallen.

Ach, al met al ben ik zeer tevreden hoor , wil alleen erg graag m'n Zot's terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb D2 nooit gespeelt, ben meer van de Neverwinter Nights generatie. Maar dan nog vind ik D3 ook gewoon leuk. Als je op normal spelt gaat het je om het verhaal en het leren kennen van je class. op NM exploration en wat kleine achievements.

Vanaf Hell begint de echte uitdaging (voor mij) pas echt te komen en gaat het dus allang niet meer om het verhaal. En ja iedereen ervaart het geheel anders maar dan nog vind ik (de problemen daar gelaten met inloggen en AH issues) D3 zeker een geslaagd spel met veel replay-waarde.

natuurlijk mis ik ook wel wat dingen, ik vind het spel bijvoorbeeld veelste afhankelijk van je muis. movement tijdens het aanvallen (clickfest) is aan mij niet helemaal besteed, en ik ga dan ook vaak genoeg dood omdat ik niet snel genoeg een plek kan vinden om te klikken en weg te lopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik heb nog nooit een van de vorige delen van diablo gespeeld. Persoonlijk vind ik het enige minpunt dat je de 4 acts meerdere keren moet spelen en hadden wat mij betreft de speelvelden wel een stuk groter mogen zijn. Ik snap wel dat het waarschijnlijk weer een extra 12 jaar zou zijn als je nieuwe levels tot en met nightmare zou hebben, ik denk dat sommige mensen onderschatten hoevel detail er in dit spel zit. Ik heb ook bewust gekozen om met mijn eerste (en voorlopig nog steeds enige) character elk hoekje te ontdeken alles wat zwart is weg te halen en niet van "!" naar "!" te rennen. Meestal ga ik bij een open veld eerst de hele rand clearen en dan het zwart in het midden wegwerken.

Ik ben benieuwd of ik het op kan brengen inferno te verslaan als single player, het is bij mij vaak zo dat als ik het op een gegeven moment gezien heb, ik het spel niet meer aanraak :P Maar heb er nu totaal iets van 50 uur opzitten act 3 nightmare en zit nog steeds te wachten op mijn 2e legendary :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
[...]

Tja leuke post maar ik kan me niet herinneren dat mensen gevraagd hebben om volledig zonder uniques te lopen. En dat áls je al uniques (legendaries) vindt, ze eigenlijk slechter zijn dan de blues of rares die je al hebt.

En dat Inferno moeilijk is, hebben mensen inderdaad om gevraagd. Het probleem echter is dat normal en nightmare eigenlijk veel te makkelijk zijn. Normal met 0 deaths doorgekomen en nightmare welgeteld 1 keer gestorven bij Belial met mijn wizard. Ik zeg niet dat het aantal deaths aangeeft hoe moeilijk het is maar het was gewoon facerollend er doorheen rennen.

Ik zal vast veel geflame ontvangen hiervoor :)

Oh en om een antwoord te geven aan de vraag in dat topic, ja ik heb Diablo 2 gespeeld vóór LoD. Lvl 86 Barbarian op HC gehad (voordat ie dood ging).

[ Voor 6% gewijzigd door EnigmaNL op 30-05-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 14:48

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Dan heb je leuke gear. Mijn DH is wat underequipped en ik merk het erg goed op Hell. Ik moet elites echt veel kiten. Grotere groepen trash is ook niet makkelijk. Vaak toch maar drie of vier klappen en ik lig.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

EnigmaNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:24:
[...]

Tja leuke post maar ik kan me niet herinneren dat mensen gevraagd hebben om volledig zonder uniques te lopen. En dat áls je al uniques (legendaries) vindt, ze eigenlijk slechter zijn dan de blues of rares die je al hebt.

En dat Inferno moeilijk is, hebben mensen inderdaad om gevraagd. Het probleem echter is dat normal en nightmare eigenlijk veel te makkelijk zijn. Normal met 0 deaths doorgekomen en nightmare welgeteld 1 keer gestorven bij Belial met mijn wizard. Ik zeg niet dat het aantal deaths aangeeft hoe moeilijk het is maar het was gewoon facerollend er doorheen rennen.

Oh en om een antwoord te geven aan de vraag in dat topic, ja ik heb Diablo 2 gespeeld vóór LoD. Lvl 86 Barbarian op HC gehad (voordat ie dood ging).
Dit is wel een goeie aanvulling op je eerste alinea:

now, however, we have rares that are between 80-250% as good as uniques (just a random figure). it'd probably NOT be an overexaggeration to say that a vast majority of blues and rares are better than uniques that drop. I have no problems with perfectly rolled rares being better than uniques. but when the vast majority of rares and blues are better than uniques, everytime i see a unique i just go "meh, vendor trash". it's not fun, it's not exciting. partly this is due to the fact that the system of D3 is over-simplified into DPS, life and damage mitigation. those are the only three numbers you look at, and everything else is tossed through the window. THAT is what is wrong with the itemization in the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol je kan 3-4 klappen ontvangen
mijn DH kan 1 met geluk 2 meppen krijgen voordat ie sterft
maar doet wel veel damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Gebruik gemaakt van AH? Als je het zonder gedaan hebt, heb je blijkbaar geluk gehad met de gevonden items en/of goede skill-keuze gemaakt.

Ik heb de eerste playthrough expres voor Barb gekozen omdat ik dacht dat dat makkelijk was, maar merkte dat het heel veel uitmaakt hoeveel items je met vitality kiest en welke skills je waar gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:11
Het grootste probleem is dat het maar om een kleine procent gaat van de gehele Diablo community is die loopt te klagen, Ik heb ook jaren lang Diablo II gespeeld dagen en uren lang achter elkaar. Maar mij hoor je niet klagen, mensen verwachten tegenwoordig teveel, geen enkel spel is vanaf het begin perfect. Natuurlijk mis ik wel een aantal dingen maar (8 man/runewords) maar om dan meteen heen het spel af te zeiken nee dat niet. Ik zie het positieven erin (4 man maakt het moeilijker, hoge runewords zijn voor de meeste mensen amper te behalen denk aan ZOD rune).

Neem een voorbeeld aan Starcraft het heeft geloof ik 5/10 jaar geduurd voordat de gehele game goed gebalanceerd was en toen kwam Starcraft II.

Blizzard staat erom bekend dat ze een goede game op de markt brengen en langzamer hand de gehele game gaan fijn turnen samen met de community. Ik heb nog geen enkele game gezien die door Blizzard is uitgebracht die na een aantal jaren nog steeds het zelfde was dan toen ze het uit hebben gebracht.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
[...]

Ik zou zeggen dat de prijs voor het samenvoegen van de gems in de buurt van de vendor prijs moet komen te liggen. Of dermate laag dat ze onder de prijs van een square gem komen te liggen, dan hoef ik niet alle gems meer te vendoren.

De BS zou je beter kunnen maken door een aantal stats te garanderen op een item in ruil voor meer mats in de creatie. Bijvoorbeeld, je maakt een helm waarop je gegarandeert int wil hebben voor 2x de normale cost aan mats, 2 stats gegarandeert voor 4x de costs, enz.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@EnigmaNL
Niemand zal geflame ontvangen hier :) Ieder mag een mening hebben toch? Zeker als deze beargumenteerd is; no problem.

Het is ook niet dat spelers vroegen dat ze niet met uniques rond hoefden te lopen, het was meer het feit dat er een specifieke groep uniques/sets was die als 'het beste gold'. Iedereen wilde dat hebben en als je het bereikt was, was er niets meer te halen. Uiteindelijk had iedereen min of meer dezelfde gear; en dat was saai. Legendaries zijn bedoeld om uniek te zijn en niet bedoeld om per definitie de heilige item graal te zijn.

Dat Normal eenvoudig is klopt, maar te makkelijk nee. Voor jou misschien wel en voor andere heel ervaren spelers ook, maar gezien het feit dat er geen lagere moeilijkheidsgraad is kun je eigenlijk niet zeggen dat het te makkelijk is. Op NM verschilt mijn mening echt van de jouwe. NM is zeker niet te makkelijk; tenminste zolang je je char niet vol stopt met AH items. Als jij dat gedaan hebt, dan snap ik je standpunt; anders ben je echt een bizar goede speler of heb je flink lekkere drops gehad. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 30-05-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
troyk schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:27:
[...]

Ik heb t/m NM geen gear gekocht en daarmee was NM ook easy peasy.

Voor hell heb ik denk ik 70K uitgegeven aan wat cheap upgrades, niet heel bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Heeft iemand trouwens de patchnotes gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Auction house hoef je eigenlijk niet de doen voor normal en eventueel ook nightmare. Gewoon doorrushen en af en toe merchant bezoeken is genoeg.
Alleen bij Hardcore zou ik het doen (doe het daar zelf ook) aangezien je dan 0,0 risico wilt lopen ergens te weinig gear te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:19
leuke ad hieronder:
Ads door Google
D3 gold uit Nederland
€2.99 per 100K. Snelle levering. Betaal o.a. met iDeal. Nr1 in NL!

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bosmonster schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:34:
[...]

Ik heb t/m NM geen gear gekocht en daarmee was NM ook easy peasy.
Hmm netjes dan :) Ik vind wel dat je in NM al moet oppassen voor sommige elite mobs. De rares heb ik niet zo vaak moeite mee, maar de elites zijn soms echt link. Ten opzichte van Normal vind ik dat al een leuke uitdaging geven. Sowieso loopt de moeilijkheidsgraad vrij geleidelijk op. Maar blijkbaar is Hell meer jouw materiaal :) Zover ben ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:36:
leuke ad hieronder:
Ads door Google
D3 gold uit Nederland
€2.99 per 100K. Snelle levering. Betaal o.a. met iDeal. Nr1 in NL!
Je zou toch maar 29 euro betalen voor 1 mill, dan ben je toch gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:29:
[...]

Gebruik gemaakt van AH? Als je het zonder gedaan hebt, heb je blijkbaar geluk gehad met de gevonden items en/of goede skill-keuze gemaakt.

Ik heb de eerste playthrough expres voor Barb gekozen omdat ik dacht dat dat makkelijk was, maar merkte dat het heel veel uitmaakt hoeveel items je met vitality kiest en welke skills je waar gebruikt.
Ik heb bij mijn playthroughs met mijn Wizard geen gebruik gemaakt van de AH, bewust niet om niet overpowered te raken.
Cloud schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:31:
Op NM verschilt mijn mening echt van de jouwe. NM is zeker niet te makkelijk; tenminste zolang je je char niet vol stopt met AH items. Als jij dat gedaan hebt, dan snap ik je standpunt; anders ben je echt een bizar goede speler of heb je flink lekkere drops gehad. :)
Ik heb tot het eind van NM geen AH gebruikt op mijn Wizard. Wellicht geluk gehad met drops of gewoon de juiste items geselecteerd die ik vond (survival > damage). Ik vond NM in ieder geval echt makkelijk.

In Diablo 2 merkte je vanaf Nightmare vaak dat mobs resistance hadden tegen een bepaald element, daar merk ik in Diablo 3 helemaal niets van. Diablo 2 sorceress op nightmare was toch best uitdagend soms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Cloud schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:31:
@EnigmaNL

Dat Normal eenvoudig is klopt, maar te makkelijk nee. Voor jou misschien wel en voor andere heel ervaren spelers ook, maar gezien het feit dat er geen lagere moeilijkheidsgraad is kun je eigenlijk niet zeggen dat het te makkelijk is. Op NM verschilt mijn mening echt van de jouwe. NM is zeker niet te makkelijk; tenminste zolang je je char niet vol stopt met AH items. Als jij dat gedaan hebt, dan snap ik je standpunt; anders ben je echt een bizar goede speler of heb je flink lekkere drops gehad. :)
Mwah, normal is inderdaad de tutorial maar NM op solo is wel easy hoor (zonder AH of eerder een dergelijke game gespeeld te hebben), met coop in een groep van 4 vond ik het een stuk lastiger, vooral de AoE en stuns zijn dan aardig naar aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:29:
[...]

Barb is in the long run het makkelijkste denk ik, die kan het beste klappen vangen en dat is wat je nodig hebt.
Zorgen dat je veel kan hebben en minder DPS doet is bij een barb te doen, bij een Wizard oid moet je beiden kunnen.

Uniques waren wat D2 boeiend maakte, natuurlijk raakt de markt na een paar jaar verzadigd, toen bedachten ze daar die boeiende runewords voor en ging de boel op de schop.
Uniques moeten gewoon de markt kunnen beheersen, door nieuwe uniques uit te brengen zou de boel weer opgeschud kunnen worden, nu zijn de uniques gewoon niet de lijdraad, waardoor Blizzard de AH nooit echt goed kan beheersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:53
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:37:
[...]

Je zou toch maar 29 euro betalen voor 1 mill, dan ben je toch gek?
De verwachting is dat dit ongeveer de prijs voor 1m gold wordt op de RMAH bij launch met de huidige prijzen... voor de mensen die wel interesse hebben in de economy van D3 en wat het jou mogelijk zou kunnen opleveren; http://diablo3markets.incgamers.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:08

4bit

Onward, to futility!

Ziet er eigenlijk iemand toekomst in dat RMAH? Er zullen altijd wel mensen zijn die er geld aan geven, maar aangezien items nauwelijks uit de circulatie verdwijnen. Is het toch maar wachten, en er is opeens een overaanbod. Tenzij blizzard er geregeld nieuwe content bij gooit.
[...]

Ik geef je gelijk op dat punt hoor. Normal mocht wat moeilijker zijn. Act1 is nog goed, maar de daarop volgende acts mochten toch al geleidelijk aan wat meer denkwerk vereisen. Ik ben in normal 1 keer gestorven door de baas vlak voor diablo.
En dan krijg ik altijd te horen, ja maar, normal is nog maar de tutorial. Maar ik heb dus geen zin om voor ieder karakter terug een 10-15 uren durende tutorial te volgen. Alvorens het wat leuker en uitdagender is. Normal moest er niet zijn, nightmare -> normal, enz, en voeg er dan nog maar een extra moeilijkere difficulty bij.
Ik ben ze nog niet tegen gekomen, mensen die zeggen dat inferno te moeilijk is. Ben tevreden dat het moeilijk is, ik ben zelfs teleurgesteld dat inferno al zo snel gecleared was. Dat ze na de skill balancing er nog maar een extra difficulty bovenop zwieren.

De skill builds vind ik persoonlijk wel een pak leuker dan bij D2, niet perfect, maar het is toch leuk om op hogere difficulties je skills aan te passen om een pack neer te krijgen. Of gewoon eens wat anders te proberen. Enige probleem is dat eens je een goede combo hebt, je niets meer hoeft te veranderen voor een laaaange tijd. Maar dat kan met wat balancing aangepast worden, zodat bepaalde skills terug interessant worden.

[ Voor 6% gewijzigd door 4bit op 30-05-2012 11:42 ]

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:37:
[...]

Hmm netjes dan :) Ik vind wel dat je in NM al moet oppassen voor sommige elite mobs. De rares heb ik niet zo vaak moeite mee, maar de elites zijn soms echt link. Ten opzichte van Normal vind ik dat al een leuke uitdaging geven. Sowieso loopt de moeilijkheidsgraad vrij geleidelijk op. Maar blijkbaar is Hell meer jouw materiaal :) Zover ben ik nog niet.
Misschien ligt het ook aan de class? De WD maakt puin van alles vooralsnog zonder echt in de buurt te hoeven komen. Hoop damage/AOE stacking.

Zelfs nu op Hell is het Grasp + Acid Cloud en de meeste groepen zijn al dood. Voor rares/elites is het een beetje rond rennen en aoe's blijven neergooien.
Vandread schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:38:
[...]

Barb is in the long run het makkelijkste denk ik, die kan het beste klappen vangen en dat is wat je nodig hebt.
Zorgen dat je veel kan hebben en minder DPS doet is bij een barb te doen, bij een Wizard oid moet je beiden kunnen.
Met een melee char wil je klappen kunnen vangen. Dat is natuurlijk niet wat je met ranged classes wil moeten kunnen. Daar gaat het om kite-mogelijkheden.

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 30-05-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Daar zou het verschil wel eens vandaan komen; ik speel Monk dus kan gewoon niet kiten. Althans dat kan wel, maar dan doe ik ook geen damage. Ik denk dat daarom die elites wat gevaarlijker zijn voor mij, ondanks dat ik vrij tanky speel. :)

Maar goed, sowieso moet er nog wat aan de character balance gewerkt worden heb ik door. Dus dat wordt vast nog wel beter. Ik las ergens dat een bepaalde damage reduction voor melee chars nog niet werkt? Weet niet of het waar is, maar dat zou het verschil ook wat kunnen verklaren.

Mijn tweede char is trouwens WD, dus ik ben benieuwd hoe ik die ga ervaren.

[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 30-05-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 20:29
Mmore schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:39:
[...]

De verwachting is dat dit ongeveer de prijs voor 1m gold wordt op de RMAH bij launch met de huidige prijzen... voor de mensen die wel interesse hebben in de economy van D3 en wat het jou mogelijk zou kunnen opleveren; http://diablo3markets.incgamers.com/
hoe dan?

1mill kost nu $25
dit zal nog wel een tijdje dalen...
en dit zijn alleen de sites die het nu al doen, laat staan als iedereen het straks kan.

ik zeg $10 = 1mill bij de opening RMAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
Wat ik persoonlijk leuk vind, tot zover, is het spelen met de verschillende opties in je skills. Ik probeerde gisteren Diablo NM wat decent spanking te geven met de spec waarmee ik al een tijdje dwars door de standaard mobpacks aan het heen tetteren was (incinerate, arcane orb, hydra, meteor). Nou, dat was tegen Diablo gewoon ronduit niet te doen - want m'n wizard is dan wel goed in idiote AoE dps maar zuigt als ie fysieke klappen ontvangt. So what did i do? Hatsekidee, diamond skin, frostnova, hydra en archon, en primair magic missiles en ray of frost. Daarmee was het ineens instakill zonder noemenswaardige problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Wat ik ook mis is item customization. Gems zijn leuk enzo maar ik mis de ouderwetse runes! Het was gewoon leuk dat je met een rune bepaalde eigenschappen toevoegen en nu heb je nog maar 4 gems om uit te kiezen.

En tja, runewords mis ik toch stiekem ook wel. In LoD waren ze misschien deels verantwoordelijk voor het verneuken van de economie maar ik vond ze toch wel heel leuk. Mijn nickname is er zelfs aan ontleend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:22:
[...]
natuurlijk mis ik ook wel wat dingen, ik vind het spel bijvoorbeeld veelste afhankelijk van je muis. movement tijdens het aanvallen (clickfest) is aan mij niet helemaal besteed, en ik ga dan ook vaak genoeg dood omdat ik niet snel genoeg een plek kan vinden om te klikken en weg te lopen.
Las gister hier ergens in het topic dat je een key aan "move" kunt toewijzen dus heb dat gisteravond even geprobeerd. Het is wennen maar het scheelt je enorm veel muisklikken op een avond (of zere vinger als je je muis ingedrukt houdt tijdens het lopen).

Omdat ik LOTRO gewend ben waar je met wasd loopt heb ik de move key op "w" gezet. Heb mn linkerhand toch daar in de buurt voor de skills op 1 t/m 4 en als ik dus "w" indruk loopt mn char naar de locatie van mn muisaanwijzer. Heb dan mijn linkermuis-klik-vinger niet meer nodig bij het lopen, alleen bij het vechten. Probeer het eens.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4bit schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:40:

De skill builds vind ik persoonlijk wel een pak leuker dan bij D2, niet perfect, maar het is toch leuk om op hogere difficulties je skills aan te passen om een pack neer te krijgen. Of gewoon eens wat anders te proberen. Enige probleem is dat eens je een goede combo hebt, je niets meer hoeft te veranderen voor een laaaange tijd. Maar dat kan met wat balancing aangepast worden, zodat bepaalde skills terug interessant worden.
Het kunnen aanpassen van je build vind ik ook leuk aan D3. Zeker op HC is dat prettig. Als je nog niet zo goed in de gear zit, even switchen naar een meer defensieve build met bijv. Ancient Spear, zodat je de mobs wat meer 1-op-1 kan slaan (of voor die vliegen in act2), en zodra je gear het toe laat terug naar een meer aoe-gerichtere build, is erg prettig. Ik kan me voorstellen dat dat voor SC-spelers niet heel nuttig is, maar voor HC is het tot nog toe erg handig gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:43:
Daar zou het verschil wel eens vandaan komen; ik speel Monk dus kan gewoon niet kiten. Althans dat kan wel, maar dan doe ik ook geen damage. Ik denk dat daarom die elites wat gevaarlijker zijn voor mij, ondanks dat ik vrij tanky speel. :)

Maar goed, sowieso moet er nog wat aan de character balance gewerkt worden heb ik door. Dus dat wordt vast nog wel beter. Ik las ergens dat een bepaalde damage reduction voor melee chars nog niet werkt? Weet niet of het waar is, maar dat zou het verschil ook wat kunnen verklaren.

Ik zou vooralsnog niet weten hoe ik zou moeten overleven met een melee-char :+

Als ik per ongeluk klappen vang, zijn ze wel vrij hard en stil blijven staan is wel killing.

Moet overigens wel zeggen dat ik WD echt briljant vind om te spelen nu die wat meer skills heeft. Mn hele scherm is een grote AOE/explosie vaak :D (Fire bombs + Flash Fire is echt te cool)

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 30-05-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
EnigmaNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:37:
[...]
In Diablo 2 merkte je vanaf Nightmare vaak dat mobs resistance hadden tegen een bepaald element, daar merk ik in Diablo 3 helemaal niets van. Diablo 2 sorceress op nightmare was toch best uitdagend soms :)
Merk ik als Wizard wel hoor - ook al op nightmare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Cloud schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:43:

Ik speel ook een monk (lvl 46 nu) maar kan me (met mijn huidige kennis) niet voorstellen dat we te weinig DR hebben (ik las inderdaad ergens iets van 30%, waar ze in de EHP ook rekening mee houden). Iemand die hier meer uitleg over kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
rodie83 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:45:
Wat ik persoonlijk leuk vind, tot zover, is het spelen met de verschillende opties in je skills. Ik probeerde gisteren Diablo NM wat decent spanking te geven met de spec waarmee ik al een tijdje dwars door de standaard mobpacks aan het heen tetteren was (incinerate, arcane orb, hydra, meteor). Nou, dat was tegen Diablo gewoon ronduit niet te doen - want m'n wizard is dan wel goed in idiote AoE dps maar zuigt als ie fysieke klappen ontvangt. So what did i do? Hatsekidee, diamond skin, frostnova, hydra en archon, en primair magic missiles en ray of frost. Daarmee was het ineens instakill zonder noemenswaardige problemen.
Archon vind ik altijd een beetje tricky, je snijdt als een mes door boter, maar je hebt bijna geen survival/defense skills.

Ik vind het af en toe ook wel leuk om andere abilities te proberen. Ben nu een fan geworden van mirror image (met rune die 5 images oproept) i.p.v. frost nova. Werkt doorgaans effectiever omdat je klonen langer leven en de ability is ook op ranged enemies effectief. Voor de rest gebruik ik familiar voor 12% extra damage en force weapon voor 15% meer damage. Diamond skin als defense en magic missiles (blast rune) en arcane orb (tap the power). Vooral die arcane orbs van 20 AP per stuk kan je bijna blijven spammen en ze geven continu knock down aan mobs. Erg effectief en snel door je hoge dps.
Ik gebruik als passives, glass canon, +20 ap en dat arcane damage 30% slowed. Vooral die laatste is erg lekker in combo met arcane orbs.

[ Voor 4% gewijzigd door defiler1974 op 30-05-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rodie83 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:48:
[...]

Indeed dat had ik ook al :).

Kiten en spec wisselen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zit nu op lvl 59 hell act 3 met deze build http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYXVj!TYe!Ycbabb
main damage source is gewoon stacked calltrops en elemental arrow. en dan rondjes rennen om mijn calltrops heen en af en toe wat arrows schieten.

Dit met potten en preparation zorgt ervoor dat ik redelijk goed overeind blijf.
Smokescreen gebruik ik alleen in nood

Ben alleen al paar keer dood gegaan door elitepacks met hun reflect/return damage :X

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 30-05-2012 11:52 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
rodie83 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:48:
[...]

Het enige wat ik daar van merk zijn heel af en toe rare mobs die shielded zijn en daardoor immune voor alles zijn. Nog geen enkel immune to x gezien. Wel op hell overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
EnigmaNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:51:
[...]

Het enige wat ik daar van merk zijn heel af en toe rare mobs die shielded zijn en daardoor immune voor alles zijn. Nog geen enkel immune to x gezien. Wel op hell overigens.
Immune inderdaad niet, wel een stevige resistance soms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:51:
[...]

shield is echt de meest irritante... zeker met extra health en dan die fucking mortars ofzo..

daar ben ik dan wel even zoet mee met kiten.. maar ja, maakt het ook wel weer erg leuk om die packs neer te krijgen met random attributes.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 30-05-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:50:
[...]

Indeed dat had ik ook al :).

Kiten en spec wisselen :P
Spec wisselen doe je niet op Inferno, dan gaat je Valor stack (MF) naar de vaantjes.
Je moet je gewoon full pull op de gele boss gaan of veel kiten en zorgen dat je draakje het werk kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:55:
[...]

Spec wisselen doe je niet op Inferno, dan gaat je Valor stack (MF) naar de vaantjes.
Je moet je gewoon full pull op de gele boss gaan of veel kiten en zorgen dat je draakje het werk kan doen.
Klopt, maar ging over Nightmare ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/5324/itemsrz.png

Uploaded with ImageShack.us

wat toffe items gevonden :P waaronder paar coole amulets en een 1 handed 504 DPS bow
als iemand interesse heeft graag via PM of in game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:13

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:02:
[afbeelding]

Uploaded with ImageShack.us

wat toffe items gevonden :P waaronder paar coole amulets en een 1 handed 504 DPS bow
als iemand interesse heeft graag via PM of in game
Doe eens een plaatje op tinypic aub ofzo de stats zijn vrijwel onleesbaar ;) Trouwens bekende gear ? Wezen farmen gisteravond :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:02:
[...]

Als je daar van spec moet wisselen voor resistances doe je iets niet goed. Daar zijn ze praktisch niet merkbaar. Zelfs op Hell merk ik er nog praktisch niks van.
Nou als ik alles op Frost of / Fire heb, en vervolgens hebben ze bescherming van Fire ofzo.
Dan is het soms best lastig :P..teminste vondt ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Creqaw schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:06:
Zo net level 40 geworden en ik draag nog steeds een level 14 rare armor, lol
Zijn die drops nou zo shit of heb ik geen geluk? Ik heb echt maar 1x een rare armor gevonden en dat is het armor dat ik draag,
Staar je ook niet blind op rare. Blauwe spullen (evt. met sockets) kunnen vaak veel beter zijn dan een geel armor van 5lvls lager !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:32
Heb gisteren normal solo uitgespeeld met mijn wizard, 23 uur en 38 minuten erover gedaan. Lekker rustig het verhaal meegekregen, explored etc. Ik vond het einde niet helemaal bevredigend, maar zal ook te maken hebben met een expansion wat zal komen.

Daarna meteen es in Nightmare ingestapt voor de multiplayer, maar dit speelt toch totaal anders.
Waar ik in singleplayer aoe cast en grote groepen afmaak, moet ik nu meer op mijn eigen mannetje letten (geen follower voor extra heals/bescherming) en de aoe damage is wat minder. Vermaak me er wel mee ;)

Kreeg alleen een vraag van een mede-wizard hoe ik aan mijn vette outfit kom, maar wist niet hoe ik dat kon showen (chat openen en dan shift+click op item? Werkte ieg niet.) Wordt wel betere loot gedropt op NM, is toch wel nice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Je medespeler kan gewoon rechtsklikken op je plaatje in-game en dan "inspect" kiezen :). Krijgt hij je gear te zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

190% Gold find gear... 1uurtje farmen

resultaat: 200K gold :) (god i love MF/GF)

gisteren ook men 1.3k dps bow gevonden.
vanavond nog een beetje voort gold grinden.
Gisteren eindelijk Belial / Siegebreaker / Azmodan op inferno gedaan. echt een kakloot zucht. Achja azmodan farmen vanaf nu met 5 stacks ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Laatst online: 19-08 17:02
Weet iemand al iets, of is er iets bekend over de eerste expansions van DIII? Wat kunnen we daar in verwachten? nieuwe storyline die na act IV inferno verder gaat oid?
Had al wel gelezen dat ze niet van plan waren om lvl cap van 60 te verhogen, maar kan het zo 1-2-3 niet vinden.

Weet iemand hier meer van? of is er gewoon nog niks bekend.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mauro101 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:12:
Weet iemand al iets, of is er iets bekend over de eerste expansions van DIII? Wat kunnen we daar in verwachten? nieuwe storyline die na act IV inferno verder gaat oid?
Had al wel gelezen dat ze niet van plan waren om lvl cap van 60 te verhogen, maar kan het zo 1-2-3 niet vinden.

Weet iemand hier meer van? of is er gewoon nog niks bekend.
we zijn nog geen 2 weken verder, ik denk dat je daar over een jaar of 2 terug op mag komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:05:
[...]

Doe eens een plaatje op tinypic aub ofzo de stats zijn vrijwel onleesbaar ;) Trouwens bekende gear ? Wezen farmen gisteravond :+
aub en ja idd gisteren wezen farmen

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2m81mbl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:14:
[...]

aub en ja idd gisteren wezen farmen

[afbeelding]
Toch niet veel speciaals? (Op de bow na)

[ Voor 5% gewijzigd door mouzetc op 30-05-2012 12:17 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:10:
190% Gold find gear... 1uurtje farmen

resultaat: 200K gold :) (god i love MF/GF)

gisteren ook men 1.3k dps bow gevonden.
vanavond nog een beetje voort gold grinden.
Gisteren eindelijk Belial / Siegebreaker / Azmodan op inferno gedaan. echt een kakloot zucht. Achja azmodan farmen vanaf nu met 5 stacks ^^
1.3k dps bow, en blij zijn met 200k gold? LOL.
Die bow is tussen de 25 en 70 miljoen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou zitten best wat items bij waarvan ik zeg doe mij die maar...
Ik ben level 53 en mijn Staff is zeker de helft kwa stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remsporus schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:16:
[...]

1.3k dps bow, en blij zijn met 200k gold? LOL.
Die bow is tussen de 25 en 70 miljoen waard!
dikke upgrade ten opzichte van mijn toen nog 600 dps bow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mouzetc schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:15:
[...]

Toch niet veel speciaals? (Op de bow na)
nou ja die 1 handed bow is echt wel paar ton waard en die amulets gaan (1 van die iig) ook voor een ton voor de een is dat niet veel speciaals voor de ander is het een dik item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Laatst online: 19-08 17:02
Mektheb schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:16:
Nou zitten best wat items bij waarvan ik zeg doe mij die maar...
Ik ben level 53 en mijn Staff is zeker de helft kwa stats
Ik heb een soort gelijke staff afgl. weekend voor 15k op de market gezet. Kreeg em vrolijk weer terug.
Die kun je beter salvage'n!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Omdat mijn vorige post is ondergesneeuwd nog maar even de vraag:

Wat klopt er van het 30% resistance verhaal voor de monk/barb?
En wat is de strekking/reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Heb gister nog wat mooie dealtjes op de AH gemaakt.
Ring gekocht 30k, verkocht 500k.
Shield gevonden, min. verkopen 450k
Ring gekocht 40k, min. verkopen 300k
Ring gekocht 70k, min. verkopen 250k
Spear gekocht 50k, min. verkopen 500k

Zat vaak zonder geld, maar op deze manier gaat het toch een stuk beter!

Signature

Pagina: 1 ... 10 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic