Ziet er eigenlijk iemand toekomst in dat RMAH? Er zullen altijd wel mensen zijn die er geld aan geven, maar aangezien items nauwelijks uit de circulatie verdwijnen. Is het toch maar wachten, en er is opeens een overaanbod. Tenzij blizzard er geregeld nieuwe content bij gooit.
EnigmaNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:24:
[...]
Tja leuke post maar ik kan me niet herinneren dat mensen gevraagd hebben om volledig zonder uniques te lopen. En dat áls je al uniques (legendaries) vindt, ze eigenlijk slechter zijn dan de blues of rares die je al hebt.
En dat Inferno moeilijk is, hebben mensen inderdaad om gevraagd. Het probleem echter is dat normal en nightmare eigenlijk veel te makkelijk zijn. Normal met 0 deaths doorgekomen en nightmare welgeteld 1 keer gestorven bij Belial met mijn wizard. Ik zeg niet dat het aantal deaths aangeeft hoe moeilijk het is maar het was gewoon facerollend er doorheen rennen.
Ik zal vast veel geflame ontvangen hiervoor
Oh en om een antwoord te geven aan de vraag in dat topic, ja ik heb Diablo 2 gespeeld vóór LoD. Lvl 86 Barbarian op HC gehad (voordat ie dood ging).
Ik geef je gelijk op dat punt hoor. Normal mocht wat moeilijker zijn. Act1 is nog goed, maar de daarop volgende acts mochten toch al geleidelijk aan wat meer denkwerk vereisen. Ik ben in normal 1 keer gestorven door de baas vlak voor diablo.
En dan krijg ik altijd te horen, ja maar, normal is nog maar de tutorial. Maar ik heb dus geen zin om voor ieder karakter terug een 10-15 uren durende tutorial te volgen. Alvorens het wat leuker en uitdagender is. Normal moest er niet zijn, nightmare -> normal, enz, en voeg er dan nog maar een extra moeilijkere difficulty bij.
Ik ben ze nog niet tegen gekomen, mensen die zeggen dat inferno te moeilijk is. Ben tevreden dat het moeilijk is, ik ben zelfs teleurgesteld dat inferno al zo snel gecleared was. Dat ze na de skill balancing er nog maar een extra difficulty bovenop zwieren.
De skill builds vind ik persoonlijk wel een pak leuker dan bij D2, niet perfect, maar het is toch leuk om op hogere difficulties je skills aan te passen om een pack neer te krijgen. Of gewoon eens wat anders te proberen. Enige probleem is dat eens je een goede combo hebt, je niets meer hoeft te veranderen voor een laaaange tijd. Maar dat kan met wat balancing aangepast worden, zodat bepaalde skills terug interessant worden.
[
Voor 6% gewijzigd door
4bit op 30-05-2012 11:42
]
I'll do what I can, but expect very little.