Show Off !mauro101 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:19:
[...]
Ik heb een soort gelijke staff afgl. weekend voor 15k op de market gezet. Kreeg em vrolijk weer terug.
Die kun je beter salvage'n!
Handmatige AH inflatie en marktcontrole is slecht voor de markt. Ik snap ook niet waarom mensen zich uberhaupt bezig houden met zulke dingen.mouzetc schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:22:
Heb gister nog wat mooie dealtjes op de AH gemaakt.
Ring gekocht 30k, verkocht 500k.
Shield gevonden, min. verkopen 450k
Ring gekocht 40k, min. verkopen 300k
Ring gekocht 70k, min. verkopen 250k
Spear gekocht 50k, min. verkopen 500k
Zat vaak zonder geld, maar op deze manier gaat het toch een stuk beter!
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Verwijderd
Kijk hier even. Kan het niet bekijken op mijn stage, maar je vraag wordt daar wel (gedeeltelijk) in beantwoord.Sneezzer schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:20:
Omdat mijn vorige post is ondergesneeuwd nog maar even de vraag:
Wat klopt er van het 30% resistance verhaal voor de monk/barb?
En wat is de strekking/reden?
Ik mag het hier ook niet lezenVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:24:
[...]
Kijk hier even. Kan het niet bekijken op mijn stage, maar je vraag wordt daar wel (gedeeltelijk) in beantwoord.
Vanavond maar eens kijken dan.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Is de lootverdeling over een bepaalde difficulty in iedere act het zelfde? Dus ik in inferno in act 1 heb je evenveel kans op goeie loot als in act 4?
Wat ik zelf vaak meemaakte dat was dan in hell en nm dat je in act4 veel betere drops krijgt, voornamelijk blauwe met "hoge" dps.
Iemand die dit kan bevestigen? Anders krijg je als nog alleen maar "Act-runs" natuurlijk..
Wat ik zelf vaak meemaakte dat was dan in hell en nm dat je in act4 veel betere drops krijgt, voornamelijk blauwe met "hoge" dps.
Iemand die dit kan bevestigen? Anders krijg je als nog alleen maar "Act-runs" natuurlijk..
Wordt niet helemaal duidelijk uit die link helaas. Het lijkt erop dat deze buff al actief geworden is als ik het topic mag geloven, maar ik heb er verder niemand over gehoord en niets over gelezen. Voor zover ik wist was die buff juist nog niet actief en was dat een van de redenen dat Barbs/Monks het vrij lastig hebben in hogere moeilijkheidsgraden.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:24:
[...]
Kijk hier even. Kan het niet bekijken op mijn stage, maar je vraag wordt daar wel (gedeeltelijk) in beantwoord.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Nu we het over buffs hebben doet me dat denken aan een klein ergenisje.
Veel buffs krijg je geen icoontje van en weet je dus niet wat de status is. Bijvoorbeeld Hysteria van je Scoundrel, als die proc'd zie je dat niet en ik wil dat toch graag weten. Of die enchant weapon skill van de Wizard, je krijgt daar geen icoontje van met resterende duur erop.
Toch iets klein wat voor mij wel een ergenis is want voor sommige onbenullige dingen krijg je wél een buff icoontje te zien (als je in town bent bijv.).
Veel buffs krijg je geen icoontje van en weet je dus niet wat de status is. Bijvoorbeeld Hysteria van je Scoundrel, als die proc'd zie je dat niet en ik wil dat toch graag weten. Of die enchant weapon skill van de Wizard, je krijgt daar geen icoontje van met resterende duur erop.
Toch iets klein wat voor mij wel een ergenis is want voor sommige onbenullige dingen krijg je wél een buff icoontje te zien (als je in town bent bijv.).
buff is al actief hoor, sinds die tijd is het helemaal eitje met me barb XD
Paar ton voor de 1H xbow? Lijkt me sterk. Ik heb een 750 DPS 1H xbow van de AH geplukt voor 50K een paar dagen geleden. Voor 2 ton zit je op 900 DPS. Ok, zijn wel blauwe items en geen rares, maar voor wapens is de DPS veel belangrijker dan de stats.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:18:
[...]
nou ja die 1 handed bow is echt wel paar ton waard en die amulets gaan (1 van die iig) ook voor een ton voor de een is dat niet veel speciaals voor de ander is het een dik item
De amulets zijn ok, vooral de bovenste is wel aardig. Verder is de blauwe quiver wel geinig, veel Dex, redelijke Vit en een relatief hoge IAS voor een blauw item. De rest van de items is vrijwel waardeloos.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Zo, toch maar de Secret Pony Level vrijgespeeld. Wel de Normal versie dus er zaten voor mij geen interessante drops tussen. Binnenkort maar upgraden naar NM.
Liquid Rainbow heeft mij het meeste tijd gekost aangezien zelfs als die vendor er staat het nog geen garantie geeft dat dat ding dropt.
Liquid Rainbow heeft mij het meeste tijd gekost aangezien zelfs als die vendor er staat het nog geen garantie geeft dat dat ding dropt.
Heeft iemand enig idee hoe ik wat beter gold kan farmen. Ik ben nu level 47 op NM (Barbarian), en Act 3 bijna klaar, maar ik heb het idee dat ik met mijn $230k Gold ver beneden Jan Modaal zit 
Ik heb natuurlijk wel wat gear-upgrades gekocht, maar deze waren juist gefiltered met een max buy-out van 10k. Dus ik denk dat ik niet meer dan 50-60k in totaal aan upgrades heb uitgegeven.
Ik weet ook niet in hoe verre ik mij moet voor bereiden op Hell, maar ik ben eigenlijk nergens nog een goede manier om rares of gold farming tegen gekomen.
Ik heb natuurlijk wel wat gear-upgrades gekocht, maar deze waren juist gefiltered met een max buy-out van 10k. Dus ik denk dat ik niet meer dan 50-60k in totaal aan upgrades heb uitgegeven.
Ik weet ook niet in hoe verre ik mij moet voor bereiden op Hell, maar ik ben eigenlijk nergens nog een goede manier om rares of gold farming tegen gekomen.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
iemand een prijscheck voor mij?
Heel veel armor, goede str/vit/all res rating. Maar hoeveel zal ik ervoor vragen?

Als ik op de AH een filter instel van 120 str. 70 vit. 50 all res en sorteer op armor zitten vergelijkbare boots met 100 armor minder rond de 4-5 mil!
Heel veel armor, goede str/vit/all res rating. Maar hoeveel zal ik ervoor vragen?

Als ik op de AH een filter instel van 120 str. 70 vit. 50 all res en sorteer op armor zitten vergelijkbare boots met 100 armor minder rond de 4-5 mil!
Op die manier heb je toch binnen no time al je gear zodat je door inferno loopt zonder dat je ook maar even moeite moet doen om gear te farmen?mouzetc schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:22:
Netjes!mouzetc schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:22:
ik heb vaak nog geen idee dat sommige items zo hard over kop gaan. waar let jij vooral op? en vergelijk je nog met andere items voordat je handelswaar aankoopt?
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
Zelf Inferno al redelijk ver doorgelopen.. dus daar doe ik het niet voor (nee niet rennend, maar clearen).Wimploo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:41:
[...]
Op die manier heb je toch binnen no time al je gear zodat je door inferno loopt zonder dat je ook maar even moeite moet doen om gear te farmen?
Ik ben gewoon altijd low on gold om te craften e.d. en wil ook sparen voor een mooi stafje. Lijkt me niets verkeerds aan toch?
Ja 't is echt een beetje weten wat goed verkoopt en natuurlijk kijken naar hoelang een item er al op staat! Vooral snel beslissen, want vaak en lang staan ze er niet op. Stonden er nog 3 op 2d.predacore schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:44:
[...]
Netjes!
ik heb vaak nog geen idee dat sommige items zo hard over kop gaan. waar let jij vooral op? en vergelijk je nog met andere items voordat je handelswaar aankoopt?
[ Voor 32% gewijzigd door mouzetc op 30-05-2012 12:46 ]
Signature
Ik heb 2 guestpasses beschikbaar.
De eerste 2 dm'ers krijgen ze, 1 per persoon.
De eerste 2 dm'ers krijgen ze, 1 per persoon.
-
Das echt onzin hoor, goeie pieces die op inferno droppen en ook juiste stats hebben 100+ dps stat 100+ vit en minimaal 70% all ress kosten echt ontzettend veel geld.Wimploo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:41:
[...]
Op die manier heb je toch binnen no time al je gear zodat je door inferno loopt zonder dat je ook maar even moeite moet doen om gear te farmen?
En who cares, de ene steekt moeite in de AH en de ander in het farmen. Resultaat is hetzelfde, zolang je maar plezier hebt in wat je doet.
Ik snap de afgunst niet zo, en marktwerking voor inflatie op ah om er zelf rijker van te worden is gewoon smart thinking. Van stil zitten wordt je niet rijk.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Wow, die mag je ook aan mij gevenremsporus schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:41:
[afbeelding]
Nehoor je doet het best goed. Ik ben level 49 volgens mij in act 3 NM. Heb nu 120K volgens mij. Ik heb op dit moment zoiets als ik die stats van andere voorbij zie komen dat wat ik ook vind toch niet zo veel waard zal zijn, pas aan het einde in inferno wordt het interessant volgens mij.EricNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:40:
Heeft iemand enig idee hoe ik wat beter gold kan farmen. Ik ben nu level 47 op NM (Barbarian), en Act 3 bijna klaar, maar ik heb het idee dat ik met mijn $230k Gold ver beneden Jan Modaal zit
Ook raad ik aan om verschillende setjes van gear op te bouwen. 1 met veel magic find, 1 met veel gold find enzo. Als je dan een treasure goblin, replenished chest, elite/champion, boss tegen komt voordat je opent/uitschakeld even wisselen en vinden maar. Zelf nog niet de luxe gehad om te focussen op verschillende builds, ben nog aan het wachten tot ik rommel vind die mijn primaire gear wat sterker maakt. Maar zit nu ondertussen op 800 DPS in plaats van de 300 waarmee ik nightmare begon
Voor Barb alleen wel jammer van de hoge int. Was nog mooier geweest als Int en Vit waren omgedraait.Jerry schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:46:
[...]
Wow, die mag je ook aan mij geven. Perfecte barbarian boots.
Hoe krijg je een mens gauw gek? Als je keer op keer diablo niet kan verslaan op Nightmare als barbarian zijnde. Helemaal om gek van te worden.
hoe komen jullie tot een prijs van een item? gewoon kijken op ah of er al iets soortgelijks opstaat?
It's dangerous to go alone,PcManiaxx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:47:
Hoe krijg je een mens gauw gek? Als je keer op keer diablo niet kan verslaan op Nightmare als barbarian zijnde. Helemaal om gek van te worden.
take a monk with you.
Strategie/build aanpassen denk ik. Op mijn barb was Diablo op nightmare heel makkelijk. De hoeveelheid self-healing die ik via mijn build kreeg zorgde ervoor dat ik vrijwel de hele tijd voor Diablo kon staan en hem rammen met frenzy. Alleen rennen voor de bone cage was nodig.PcManiaxx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:47:
Bedankt voor de info! Ik heb toevallig de mazzel gehad dat een maatje van me gister een 2 Handed Mace lootte met 127 DPS (give or take 1 DPSRyan1981 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:46:
[...]
Nehoor je doet het best goed. Ik ben level 49 volgens mij in act 3 NM. Heb nu 120K volgens mij. Ik heb op dit moment zoiets als ik die stats van andere voorbij zie komen dat wat ik ook vind toch niet zo veel waard zal zijn, pas aan het einde in inferno wordt het interessant volgens mij.
Ook raad ik aan om verschillende setjes van gear op te bouwen. 1 met veel magic find, 1 met veel gold find enzo. Als je dan een treasure goblin, replenished chest, elite/champion, boss tegen komt voordat je opent/uitschakeld even wisselen en vinden maar. Zelf nog niet de luxe gehad om te focussen op verschillende builds, ben nog aan het wachten tot ik rommel vind die mijn primaire gear wat sterker maakt. Maar zit nu ondertussen op 800 DPS in plaats van de 300 waarmee ik nightmare begon
Zoltan Kulle vond ik overigens echt een b*tch, en kreeg ik maar met moeite neer.
Ik moet misschien maar eens een systeem voor mijzelf gaan bedenken om verschillende gearsets te kunnen bewaren, want ik heb tot noch toe maar 1 tab in m'n stash tot de beschikking, en heb er nogal een handje van om alles uit m'n inventory heel snel te verkopen als er geen groene cijfertjes bij staan
Ik vond die bone-cage juist vrijwel niets uithalen! Als ik als Wizard op Hell werd gepakt dan verloor ik max 30% life ongeveer. Met meerdere kan je er juist goed gebruik van maken, gezien ie een tijdje stil staat.EnigmaNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:48:
[...]
Strategie/build aanpassen denk ik. Op mijn barb was Diablo op nightmare heel makkelijk. De hoeveelheid self-healing die ik via mijn build kreeg zorgde ervoor dat ik vrijwel de hele tijd voor Diablo kon staan en hem rammen met frenzy. Alleen rennen voor de bone cage was nodig.
Signature
Jup, maar int geeft ieder geval nog wat resistanceEricNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:47:
[...]
Voor Barb alleen wel jammer van de hoge int. Was nog mooier geweest als Int en Vit waren omgedraait.
Exact hetzelfde dus voor mij als wizard: op Diablo werkt wellicht de build die je had ingesteld voor mass AoE clearen gewoon niet/veel minder. Dus inderdaad build aanpassen helpt waarschijnlijk al een hoop.EnigmaNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:48:
[...]
Strategie/build aanpassen denk ik. Op mijn barb was Diablo op nightmare heel makkelijk. De hoeveelheid self-healing die ik via mijn build kreeg zorgde ervoor dat ik vrijwel de hele tijd voor Diablo kon staan en hem rammen met frenzy. Alleen rennen voor de bone cage was nodig.
Alles gecleared tot Inferno met mijn Monk, en ik moet zeggen dat het telkens bij Act IV gewoon ineens zoveel moeilijker word met de samenstelling van mobs en uniques, ik heb gelukkig niks hoeven te skippen qua groepjes en Diablo is vergeleken met sommige groepjes unique een eitje.
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
Dan is je barb er toch niet helemaal klaar voor (gear wise).PcManiaxx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:47:
Toe ik em in co-op neer had gehaald, hielden we als groep even een pauze ( waren aan het lannen, gingen er een paar eten) Heb em toen stuk of 10 keer solo achter elkaar neergehaald, zonder ook maar onder de 50% HP te komen.
Welke build gebruik je? mischien niet helemaal de juiste!
Nee hoor geen afgunst, maar als je inferno heb uitgespeeld ben je eigenlijk toch klaar met de game. Gear farmen heeft dan weinig zin meer omdat je al door alle difficulties heen bent gegaan. Misschien voor pvp of hardcore maar volgens mij ben je dan nog binnen 2-3 maandjes klaar.Dakreal schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:45:
[...]
Das echt onzin hoor, goeie pieces die op inferno droppen en ook juiste stats hebben 100+ dps stat 100+ vit en minimaal 70% all ress kosten echt ontzettend veel geld.
En who cares, de ene steekt moeite in de AH en de ander in het farmen. Resultaat is hetzelfde, zolang je maar plezier hebt in wat je doet.
Ik snap de afgunst niet zo, en marktwerking voor inflatie op ah om er zelf rijker van te worden is gewoon smart thinking. Van stil zitten wordt je niet rijk.
Maar begrijp me niet verkeerd, iedereen moet het voor zichzelf weten
Verwijderd
Uhm, niet echt. Elke punt DEX voegt voor mijn Monk bijvoorbeeld 1% damage + 1 Armor toe. Een wapen met 300DPS en 90 DEX is in dit geval dus beter dan een wapen met 325 DPS zonder DEX.Rannasha schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:30:
[...]
Paar ton voor de 1H xbow? Lijkt me sterk. Ik heb een 750 DPS 1H xbow van de AH geplukt voor 50K een paar dagen geleden. Voor 2 ton zit je op 900 DPS. Ok, zijn wel blauwe items en geen rares, maar voor wapens is de DPS veel belangrijker dan de stats.
als je een tab koopt krijg je dan meteen het hele blad vol?
of moet je net als eerste keer 14 slots er weer bij kopen enzo?
Dat laatsteDenniz0229 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:53:
Dus 200k (1 rij) + 6x10k extra.
Signature
Yup dit zijn werkelijk gouden boots met echt perfecte item optimalisationremsporus schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:41:
[afbeelding]
+str / +vit / +armor en nog een all resist erop, das een gouden combo voor barbs, intellect is een meevals treffer in de hoek van restiance in dit geval )
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Je krijgt dan de eerst volgende 14 slots, en daarna moet je inderdaad weer 14 slots per keer kopen voor 20k.Denniz0229 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:53:
[ Voor 52% gewijzigd door robvanderaart op 30-05-2012 12:54 ]
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
Je moet elke keer weer rijen erbij kopen ja!Denniz0229 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:53:
double u T F
moet ik nog gaan farmen voor een extra tab.
wel een nadeel als je meerdere classes wilt spelen hoor...
maar wat zijn ze waard?ShadowBumble schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:53:
[...]
Yup dit zijn werkelijk gouden boots met echt perfecte item optimalisation
+str / +vit / +armor en nog een all resist erop, das een gouden combo voor barbs, intellect is een meevals treffer in de hoek van restiance in dit geval )
Ik zou ze persoonlijk houden tenzij je de gold nodig heb.remsporus schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:41:
[afbeelding]
Ach, gold gaat met een beetje gefarm verschrikkelijk snel moet ik zeggen. En het voelt niet eens echt zo als je gewoon een aantal bossruns doet, omdat je gelijktijdig ook nog op de itemhunt bent.Denniz0229 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:54:
[...]
double u T F
moet ik nog gaan farmen voor een extra tab.
wel een nadeel als je meerdere classes wilt spelen hoor...
In dit geval, zou ik rond de 2 a 3 mil gaan zitten. Wat zeer rieel is als ik de huidige AH markt momenteel zie, is er een schreeuwend tekort aan lv60 gear met jouw class stats + resists.
Ik weet niet hoe ver jij bent in inferno, maar er zitten op dit forum een aantal dik gegearde gasten die ontzettend veel moeite hebben op inferno act 2 en 3 ;-) Dus zo snel inferno uitspelen gaat echt niet lukken. Daarnaast is het handig om nu alvast fatsoenlijke pvp gear aan te schaffen zodat je daarmee straks direct aan de slag kunt.Wimploo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:52:
[...]
Nee hoor geen afgunst, maar als je inferno heb uitgespeeld ben je eigenlijk toch klaar met de game. Gear farmen heeft dan weinig zin meer omdat je al door alle difficulties heen bent gegaan. Misschien voor pvp of hardcore maar volgens mij ben je dan nog binnen 2-3 maandjes klaar.
Maar begrijp me niet verkeerd, iedereen moet het voor zichzelf weten
Na act 1 ( ja ik trek mijn woorden terug
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ben een demon hunter, strength en int zijn niet echt mijn ding!robvanderaart schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:55:
[...]
Ik zou ze persoonlijk houden tenzij je de gold nodig heb.
Ik wil ze wel kopen voor 200k!remsporus schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:41:
[afbeelding]
ja maar ik speel inmiddels 3 classes SC en 1 HC.rodie83 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:56:
[...]
Ach, gold gaat met een beetje gefarm verschrikkelijk snel moet ik zeggen. En het voelt niet eens echt zo als je gewoon een aantal bossruns doet, omdat je gelijktijdig ook nog op de itemhunt bent.
gelukkig is die HC wel appart.
maar om voor 3 classes alles op een rij te houden wordt lastig met maar 1 tab bank.
Hoe langer je wacht met verkopen hoe meer kans er is dat iemand anders hetzelfde vind. Maar volgens mij is er ook veel inflatie, dus als je nu iets koopt is het volgende week twee keer zo veel waard 
Veel succes met een prijs bepalen
er komt denk ik eerder deflatie als inflatie, gezien er geen items het spel uit gaan en er alleen maar bij komtRyan1981 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:59:
Hoe langer je wacht met verkopen hoe meer kans er is dat iemand anders hetzelfde vind. Maar volgens mij is er ook veel inflatie, dus als je nu iets koopt is het volgende week twee keer zo veel waard
geld komt er sneller bij dan de items, dus inflatie.Denniz0229 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:00:
[...]
er komt denk ik eerder deflatie als inflatie, gezien er geen items het spel uit gaan en er alleen maar bij komt
en zeker gezien er maar 2% v.d. spelers bij inferno is (hoorde ik volgens mij in een podcast die het weer van blizzard hadden)
Ja dat is wel zo, maaar, gold blijft er bij komen, en niet zo'n klein beetje ook!Denniz0229 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:00:
[...]
er komt denk ik eerder deflatie als inflatie, gezien er geen items het spel uit gaan en er alleen maar bij komt
jullie hebben gelijk, ik was iets te enthousiast
Hetzelfde kun je van gold zeggen.Denniz0229 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:00:
[...]
Reken maar op een inflatie zodra de payed AH komt.
Het gaat pas stabiel worden als 85% op 60 inferno zit denk ik en lagere spullen niet meer verkopen en lvl 60 spullen in extreme overvloed aanwezig zijn.
true storySneezzer schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:02:
[...]
Hetzelfde kun je van gold zeggen.
Reken maar op een inflatie zodra de payed AH komt.
Het gaat pas stabiel worden als 85% op 60 inferno zit denk ik en lagere spullen niet meer verkopen en lvl 60 spullen in extreme overvloed aanwezig zijn.
haha ik nzit nog pas op nightmare, maar er zijn al meerdere mensen die inferno hebben uitgespeeld en dat vind ik jammer. Ik had gedacht en gehoopt dat dit echt maanden/jaar zou gaan duren. Maar dat is dus helaas niet zo.Dakreal schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:57:
[...]
Ik weet niet hoe ver jij bent in inferno, maar er zitten op dit forum een aantal dik gegearde gasten die ontzettend veel moeite hebben op inferno act 2 en 3 ;-) Dus zo snel inferno uitspelen gaat echt niet lukken. Daarnaast is het handig om nu alvast fatsoenlijke pvp gear aan te schaffen zodat je daarmee straks direct aan de slag kunt.
Na act 1 ( ja ik trek mijn woorden terug) is Inferno echt een totaal ander verhaal!
Die ben je zo kwijt voor 2 mil.remsporus schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:41:
[afbeelding]
Ik ken zelfs een medetweaker die hier misschien wel 1 mil voor over heeft
Verwijderd
So what?Wimploo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:05:
[...]
haha ik nzit nog pas op nightmare, maar er zijn al meerdere mensen die inferno hebben uitgespeeld en dat vind ik jammer. Ik had gedacht en gehoopt dat dit echt maanden/jaar zou gaan duren. Maar dat is dus helaas niet zo.
Gaat er toch om hoe jij het vind spelen niet wat de rest van de wereld er van vind?
Probeer eerst maar eens door hell te komen ;-) Die dudes die inferno hebben uitgespeeld hebben ability's gebruikt die nu generft zijn.Wimploo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:05:
[...]
haha ik nzit nog pas op nightmare, maar er zijn al meerdere mensen die inferno hebben uitgespeeld en dat vind ik jammer. Ik had gedacht en gehoopt dat dit echt maanden/jaar zou gaan duren. Maar dat is dus helaas niet zo.
Je moet je niet focussen op wat andere doen, maar wat de uitdaging voor jou is. En geloof me, inferno is op dit moment wat mij betreft qua difficulty aardig op niveau.
Zijn maar weinig games die hetzelfde bieden op het moment.
Ik vind het moeilijk om inflatie of deflatie te voorspellen.
Aan de ene kant verwacht je dat er goeie items bijkomen (omdat ze droppen, en waarschijnlijk niet veel gesalvaged worden), dat zou de waarde van bestaande items devalueren (incl. gold)
Aan de andere kant is er straks een RMAH waardoor er een stuk meer gekocht kan gaan worden (items die mensen eerst niet konden/wilden betalen met hun gold, kunnen ze straks gewoon met RM aanschaffen), dat zou de waarde van goeie items juist opwaarderen.
Dan zijn er ook nog andere factoren:
- De legendary buff (voor toekomstige items), waardoor minder mensne geneigd zijn om die aan te schaffen
- De onstabiliteit/buggedheid van de AH zelf
- Veranderingen in de meta-game (als er een uber-build word gevonden wat heel veel stat X nodig heeft)
Al met al, zou ik adviseren om niet teveel dure items op voorraad te houden, dan loop je minder risico als de markt voor die items ineens veranderd (ook minder risico op absurde winsten natuurlijk
)
Aan de ene kant verwacht je dat er goeie items bijkomen (omdat ze droppen, en waarschijnlijk niet veel gesalvaged worden), dat zou de waarde van bestaande items devalueren (incl. gold)
Aan de andere kant is er straks een RMAH waardoor er een stuk meer gekocht kan gaan worden (items die mensen eerst niet konden/wilden betalen met hun gold, kunnen ze straks gewoon met RM aanschaffen), dat zou de waarde van goeie items juist opwaarderen.
Dan zijn er ook nog andere factoren:
- De legendary buff (voor toekomstige items), waardoor minder mensne geneigd zijn om die aan te schaffen
- De onstabiliteit/buggedheid van de AH zelf
- Veranderingen in de meta-game (als er een uber-build word gevonden wat heel veel stat X nodig heeft)
Al met al, zou ik adviseren om niet teveel dure items op voorraad te houden, dan loop je minder risico als de markt voor die items ineens veranderd (ook minder risico op absurde winsten natuurlijk
-niks-
Sterker nog, ómdat mensen inferno nu al hebben gehaald zijn ability's generfed. Voor 'de rest' van ons zal het dus moeilijker zijn om Inferno te halen.Dakreal schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:07:
[...]
Probeer eerst maar eens door hell te komen ;-) Die dudes die inferno hebben uitgespeeld hebben ability's gebruikt die nu generft zijn.
Je moet je niet focussen op wat andere doen, maar wat de uitdaging voor jou is. En geloof me, inferno is op dit moment wat mij betreft qua difficulty aardig op niveau.
Zijn maar weinig games die hetzelfde bieden op het moment.
Is dit niet een idee voor ons Nederlanders, dat wij spullen aan elkaar verkopen.
Ik bied alle spullen ver onder andermans prijs aan als ik al omhoog ben gegaan, als voorbeeld; rare boots naam X wordt verkocht voor 70.000 - 100.000, ik gooi ze met buyout voor 15.000 in AH. Voordat ik dit dan doe meld ik het hier inclusief naam en stats en dan kan iemand ernaar gaan zoeken en koopt hij of zij het van mij, maak ik iig een GoT gebruiker ermee blij.
Maar een idee hoor, mensen hoeven niet mijn prijzen te hanteren maar iig het melden van, zodat een mede GoTer het van jou dan kan kopen en er blij mee zal zijn, of jullie spreken een prijs af.
Desnoods een nieuwe thread hiervoor, Diablo III marktplaats
Ik bied alle spullen ver onder andermans prijs aan als ik al omhoog ben gegaan, als voorbeeld; rare boots naam X wordt verkocht voor 70.000 - 100.000, ik gooi ze met buyout voor 15.000 in AH. Voordat ik dit dan doe meld ik het hier inclusief naam en stats en dan kan iemand ernaar gaan zoeken en koopt hij of zij het van mij, maak ik iig een GoT gebruiker ermee blij.
Maar een idee hoor, mensen hoeven niet mijn prijzen te hanteren maar iig het melden van, zodat een mede GoTer het van jou dan kan kopen en er blij mee zal zijn, of jullie spreken een prijs af.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Maar om nou iets van 2 mil voor 1 mil te verkopen..PromWarMachine schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:06:
[...]
Die ben je zo kwijt voor 2 mil.
Ik ken zelfs een medetweaker die hier misschien wel 1 mil voor over heeft

Ik heb nog wel een 820 dps ~ 1 handed nodig.. Iemand aanbieding?
Up
Nee, die ability's zijn generft omdat ze te ver vooruit waren op ability's van andere classes. Dat staat los van inferno.Myrdreon schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:10:
[...]
Sterker nog, ómdat mensen inferno nu al hebben gehaald zijn ability's generfed. Voor 'de rest' van ons zal het dus moeilijker zijn om Inferno te halen.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 10-09 08:45
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Helaas, heb er alleen eentje van 821 dps.Mikromanic schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:12:
Goed bedoeld, maar doe maar niet.... het is hier al zo'n vloed aan pagina'sSm0k3r schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:11:
Is dit niet een idee voor ons Nederlanders, dat wij spullen aan elkaar verkopen.
Heh, wat vervelend nou toch!
Up
Iemand interesse in een 986 dps one handed crossbow met 23% attack speed?
(weet niet of je dit hier mag aanbieden, maar wellicht kan ik hiermee een medetweaker voorzien van een goed wapen)
Ik zal even in mijn mules kijkenMikromanic schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:12:
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Om thread een beetje te besparen; http://www.gotd3.nl/Forum/viewforum.php?f=30Sm0k3r schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:11:
Mikromanic#2319
:)!
Up
Hier heb ik wel interesse in, wat kost dieLabsTipJr schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:14:
[...]
Iemand interesse in een 986 dps one handed crossbow met 23% attack speed?
(weet niet of je dit hier mag aanbieden, maar wellicht kan ik hiermee een medetweaker voorzien van een goed wapen)
Ik wilde je een berichtje sturen, maar je hebt die optie uit staan.
Wat mij betreft mag ie voor 1,3kk weg.
Thanks, heb het bij deze aangezet, dan handelen we het verder wel af via DM.LabsTipJr schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:21:
[...]
Ik wilde je een berichtje sturen, maar je hebt die optie uit staan.
Wat mij betreft mag ie voor 1,3kk weg.
Dat hangt heel erg sterk af van hoeveel Dex je momenteel hebt. 90 Dex op een 300 DPS wapen levert je een totaal van 270 DPS op. Een 325 DPS wapen zonder Dex, terwijl je al 1000 Dex hebt, levert 275 DPS meer op dan een 300 DPS wapen zonder Dex. Conclusie: vanaf 1000 Dex is het gunstiger om voor 25 extra DPS te gaan dan 90 extra Dex.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:52:
[...]
Uhm, niet echt. Elke punt DEX voegt voor mijn Monk bijvoorbeeld 1% damage + 1 Armor toe. Een wapen met 300DPS en 90 DEX is in dit geval dus beter dan een wapen met 325 DPS zonder DEX.
Natuurlijk zijn er wat dingen die de berekening iets wijzigen en de bonus voor defensieve stats, maar het basisidee blijft hetzelfde.
Dit is wat ik bedoel maar het loopt nog niet storm, mensen zijn te gierig of te hebberig hahahahahaFeralio schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:15:
[...]
Om thread een beetje te besparen; http://www.gotd3.nl/Forum/viewforum.php?f=30
Of hoe noem je zoiets toch alweer...oh ja verzamelwoede hahahahaha
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
"Meerdere mensen" .... je weet wat je zegt? Hoeveel procent zal dat zijn?Wimploo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:05:
[...]
Dit zul je altijd hebben, mensen die full pull gaan, geen baan hebben en ook geen leven verder
En strenght geeft armor voor een wizard, het lijkt nutteloos maar het is het nietJerry schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:50:
[...]
Jup, maar int geeft ieder geval nog wat resistance.
Die boots zijn redelijk priceless, je hebt maar 1 gek nodig, hoog inzetten dus.
Ik begrijp nu waarom sommige mensen AH een beetje cheaten vinden. Ik koop wapen en het verdubbelde mijn DPS naar 3400ish. Aan de andere kant, ik weet ook niet wat normaal is om te hebben op een 46 wizard.
Nee sorry, heb er geen meer liggen
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ik krijg zelden iets verkocht op AH en ik zet bijna niets van prijs boven 30K ! Vreemd, want het zijn soms ook lvl 60 items ! Als ik hier mensen dingen zie verkopen voor miljoenen, dan moet ik snel eens kijken wat er gegeerd is op AH !
Ik vind het enorm moeilijk inschatten wat de juiste prijs voor een item is, er komt wat extra werk bij kijken
En dan ben je nog niet zeker dat het verkocht geraakt
Zijn er mensen die iets terug op AH zetten als het de eerste keer niet verkocht geraakt? Ik verkoop alles dan direct bij vendors.
Zijn er mensen die iets terug op AH zetten als het de eerste keer niet verkocht geraakt? Ik verkoop alles dan direct bij vendors.
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Het is ook nodig als je in Inferno zit. M'n 5K DPS was al niet hard genoeg meer, nu zit ik op 9K. Als je zelf moet farmen op items, ben je effe bezig. Het versneld dus wel de mogelijkheid om verder te gaan in difficultiesCreqaw schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:31:
Ik begrijp nu waarom sommige mensen AH een beetje cheaten vinden. Ik koop wapen en het verdubbelde mijn DPS naar 3400ish. Aan de andere kant, ik weet ook niet wat normaal is om te hebben op een 46 wizard.
Ik kijk tegenwoordig echt of het item wel bruikbaar is, anders mik ik het vanwege de 10 auction limiet gewoon meteen weg via de merchant. Verkoopt het de eerste keer niet, dan ga ik een stuk lager zitten in prijs en probeer ik het nogmaals. Lukt het dan nog niet, dan verkoop ik het alsnog aan de merchant.Blackminister schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:37:
[...]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
On average players have created 3 characters eachrobvanderaart schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:34:
Blizzard heeft wat interessante informatie online gezet over met name statistieken sinds de release en dingen die ze nog willen toevoegen of wijzigen.
80% of characters are between levels 1 and 30
1.9% of characters have unlocked Inferno difficulty
54% of Hardcore players chose a female character
The majority of Hardcore deaths (35%) occur in Act I Normal
The most common level 60 build in the game is only used by 0.7% of level 60 characters of that class (not including Passive diversity)
The most used runes for each class at level 60 are Barbarian: Best Served Cold, Demon Hunter: Lingering Fog, Wizard: Mirror Skin, Monk: Peaceful Repose, Witch Doctor: Numbing Dart
1.9% zit dus maar in Inferno na twee weken.
En patch 1.03 zal alvast al nieuwe items toevoegen (+lvl60) en aanpassingen doen aan blacksmithing en kosten hiervan.
Dat is het leuke aan Blizzard, continuïteit van aanpassingen
[ Voor 8% gewijzigd door Blackminister op 30-05-2012 13:43 ]
Verwijderd
Zo doe ik het wel. Is alleen een beetje lastig als je een item hebt dan niet class specific is. Een betere zoekfunctie zou ik wel fijn vinden.Locks schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:47:
hoe komen jullie tot een prijs van een item? gewoon kijken op ah of er al iets soortgelijks opstaat?
Het AH in WoW was véél beter, jammer dat ze een super kale versie hiervan hebben gepakt met functionaliteiten die imo nu gewoon ontbreken.
Dat is wel jammer hoor.The majority of Hardcore deaths (35%) occur in Act I Normal
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 13:45 ]
1.9% van de *characters*, niet van de spelers. De gemiddelde speler heeft 3 characters volgens Blizzard. Het percentage spelers dat in Inferno zit zal waarschijnlijk hoger liggen dus.Blackminister schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:39:
[...]
Kleinigheidje, maar gaat wel over 1.9% van de characters. Met gemiddeld 3chars/player, dus wel al een kleine 6 procent van de spelers.Blackminister schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:39:
[...]
Tenzij er mensen zijn die meerdere chars hebben die in Inferno zitten, dan is het dus weer minder..Rudi schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:44:
[...]
Kleinigheidje, maar gaat wel over 1.9% van de characters. Met gemiddeld 3chars/player, dus wel al een kleine 6 procent van de spelers.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 10-09 08:45
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Zeker, zo had ik bij toeval best een hoop items met dex op mijn WD, naast int. Had ik wel ineens 20% dodge chance ofzo wat best merkbaar was!Vandread schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:29:
[...]
En strenght geeft armor voor een wizard, het lijkt nutteloos maar het is het niet
Die boots zijn redelijk priceless, je hebt maar 1 gek nodig, hoog inzetten dus.
Volgens mij zie ik het verkeerd maar :
Als je dan aangeeft dat dat ongeveer 6% van de playerbase is lijkt het mij een onlogische berekening aangezien je 3 characters per gemiddelde speler hebt maar dit is nog wel 1 speler.
Dus als je puur personen zou rekenen zou dit veel kleiner moeten zijn dan 1.9% en niet de zojuist bovengenoemde 6% van de spelerbase.
als er dus blijkbaar maar 20% hoger als 30 is is er een nog kleiner percentage wat werkelijk lv60 is, namelijk van dit percentage is maar 1.9% in Inferno ( Requirement Inferno = lv60 + Cleared Hell).80% of characters are between levels 1 and 30
1.9% of characters have unlocked Inferno difficulty
Als je dan aangeeft dat dat ongeveer 6% van de playerbase is lijkt het mij een onlogische berekening aangezien je 3 characters per gemiddelde speler hebt maar dit is nog wel 1 speler.
Dus als je puur personen zou rekenen zou dit veel kleiner moeten zijn dan 1.9% en niet de zojuist bovengenoemde 6% van de spelerbase.
[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 30-05-2012 13:51 ]
Heeft iemand voor mij een starters-edition code over ?
If so , PM please :-)
Eeuwige dankbaarheid is de beloning.
If so , PM please :-)
Eeuwige dankbaarheid is de beloning.
Verwijderd
Ik heb er nog 2 guestpasses over vanavond als ik thuis ben zal ik ze eens er op gooien
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 13:54 ]
Verwijderd
Beetje loze polls als je het mij vraagt. Wil je dat over een week en over 2 weken dan weer gaan doen omdat het dan waarschijnlijk weer heel anders is?
Top!Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:54:
Ik heb er nog 2 guestpasses over vanavond als ik thuis ben zal ik ze eens er op gooien
Krijg vanmiddag mijn nieuwe laptop, kan ik hem gelijk even testen :-)
Hmm, ben nu bezig op een guest pass, ben alleen al bij de Skeleton King. Moet je nu overnieuw beginnen als je de volledige versie aanschaft? Spel zelf speelt lekker weg, ben Wizard. Alleen jammer dat ie overal online is uitverkocht. Behalve de 60 euro versie van Blizzard zelf natuurlijk
.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Beetje loos misschien, maar wel interessant om te zien waar t.net staat ten opzichte van de gegevens van blizzard.
Nee Upgrade van Starter naar retail behoud je gewoon je characterMaximusTG schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:58:
Hmm, ben nu bezig op een guest pass, ben alleen al bij de Skeleton King. Moet je nu overnieuw beginnen als je de volledige versie aanschaft? Spel zelf speelt lekker weg, ben Wizard. Alleen jammer dat ie overal online is uitverkocht. Behalve de 60 euro versie van Blizzard zelf natuurlijk.
Zijn er hier andere mensen die last hebben van lag sinds de laatste patch is geinstalleerd?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic