Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

kevz schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 02:10:
^ What he said :)

Juist om deze reden zou ik de game nooit hoger dan een 7.5 kunnen geven. Ik bedoel de hele game draait om items, en nog krijgen ze het 10 jaar later voor mekaar om Legendaries zo neer te zetten :')

D2 vond ik best lastig om in te komen maar met D3 hebben ze het veel te simpel gemaakt imho!
Op zich hebben ze iets met de stat verdeling wel goed gedaan: Magic heeft het minste affixes, maar wel hogere getallen, rare heeft wat meer maar lagere maxima. Legendaries hebben een aantal vaste stats (helaas laag) + wat random spul en gewoon méér op sommige modellen.

Maar inderdaad, het is natuurlijk belachelijk, want dit maakt sommige magics en de meeste rares het meest begeerlijk.

Wat ik net zo erg vind is dat de mobs óf simpel kanonnenvoer zijn, of onoverwinnelijke uberbazen. En dan zijn de echte bosses daarnaast ook nog eens matig en soort van wél in balans... Maar over het algemeen zijn ze trager en "eerlijker" opgezet als de Champions, welke wel gewoon schandalige bonussen krijgen.

Er was trouwens volgens mij een wit (normaal crappy) item gevonden met de hoogste DPS. Iets van een 2100 dps staff oid, maar dus zonder bonus stats.

Eigenlijk best een grappig idee, niemand pakt ooit witte spullen op laat staan grijs. Ze kunnen daar prima magische super dingen tussen steken, niemand die het ooit ziet.

Ondanks al het commentaar vind ik het wel gewoon een leuk spelletje, zeker een 8 waard, maar nee, niet hoger. Er zijn gewoon teveel dingen net niet goed uitgewerkt. Hopelijk komt dat allemaal nog, momenteel is voor mijn gevoel zo ongeveer alles IMBA. (van mobs, skills, servers tot spelers en hun bezittingen aan toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Blizzard zou eens moeten kijken naar de Blacksmith en deze items geven die kostbaar zijn, maar net genoeg resist hebben om de speler een eindje verder te kunnen helpen in Inferno. Mocht de speler na x uur grinden nog niet het geluk hebben gehad van goeie drops, dan heeft hij in ieder geval genoeg materials om één item te maken bij de BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

uqrax schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:53:
[...]

Ik zou je maar niet verheugen op de legendaries, de meesten zijn slecht en zo te zien zijn ze allemaal doodsaai: http://diablo3markets.inc...emization-opinion-article

Om de verrassing erin te houden heb ik bewust de legendaries en set items niet online opgezocht, maar als deze post klopt, en op basis van de AH items die ik ben tegengekomen lijkt dat zo, zijn de legendaries en sets in Diablo 3 doodsaai. 5% mf/gf, mana per kill of life per spirit spent voor het voltooien van een volledige set?! Wtf! Vergelijk dat eens met Diablo 2 waar equivalente items uniek en sterk genoeg waren om een volledig personage op te baseren. In Diablo 2 was het gewoon kippenvel wanneer bepaalde items dropten. Zou het die ene zijn...?

Eigenlijk was ik hier al bang voor. Toen ik ooit WoW vanilla speelde ergerde ik me er ook al zo aan dat items zo saai opgebouwd waren. Steeds wat hoge stats, leuk en lekker makkelijk te designen voor dat incrementele verslavingsgevoel maar zonder enige vorm van creativiteit. Hopelijk doet Blizzard in de volgende patch veel meer dan wat ik verwacht (namelijk domweg ophogen van de stats van legendaries en sets en hopsakee klaar is kees!) maar voegen ze er echt iets aan toe. Als zeldzame items binnenkort niet effecten kunnen bevatten die vergelijkbaar in effect en creativiteit kunnen zijn als passive en active skills, is dit slecht gedaan.
Ze wouden ze wel beter maken zeggen ze, maar ze willen niet dat legendaries "overheersen", maar 't is nu iets van magic > legendaries > redelijke rares > perfect rares, 't lijkt me niet zo moeilijk om legendaries beter te maken dan de gemiddelde rare, maar perfecte rares nog altijd een stuk beter dan de legendaries.
Maar goed, we zullen wel zien wat ze doen.

Ik moet trouwens wel enorm lachen om die rageposts op de forums steeds, en dan soms die superdroge reacties van die blues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 12:31
Het valt mij toch wel erg op dat players op battle.net forum enorm aan het zaniken zijn over het spel. Ik bedoel die bashiok wordt dagelijks voor rotte vis uitgemaakt. Ik vind het echt ronduit zielig worden.

Ik zit nu een tijdje in inferno met een WD en het is heerlijk om builds te proberen om the fly en dan gewoon ingemaakt te worden. De enige conclusie is dan stapje terug en gear grinden of gold. Ik vind het geweldig. Niet meer van die boss runs en door monsters knallen, maar nadenken over de strategieën.

De Ah is daarentegen wel crappy opgezet, maar ik verwacht dat dit wordt gepatched. Ze hebben zich daar echt in verslikt. Maar jeez de commentaar daarover gaat soms wel heel erg ver.

Just my 2 cents. :-)

Dan nog een vraag: die ponylvl op hell. Is dit wat waard? Want man het is duur! Dropt daar nu ook act 1 inferno gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

DjCoke schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 07:57:
Het valt mij toch wel erg op dat players op battle.net forum enorm aan het zaniken zijn over het spel. Ik bedoel die bashiok wordt dagelijks voor rotte vis uitgemaakt. Ik vind het echt ronduit zielig worden.
Beter is om af te wachten. Diablo 2 op release was ook nauwelijks te vergelijken met LoD 1.13c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:19
Btw heeft iemand Wirts cowbell al gekocht? en zo ja wat kan je er mee?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Nu dat ik Inferno act 1 met de monk op farm had dacht ik, laat ik naar act 2 gaan. Met 64% damage reduction van armor en all resists. Eerste elite pack wat ik tegen kom, one shot mij. Echt, moet ik act 1 blijven farmen voor geld en de gear daar verkopen zodat ik gear uit act 2 of hoger kan kopen om dit aan te kunnen? :S Het slaat echt nergens op de gear check die je nodig hebt :s

Gezien de gear van act1 blijkbaar niet voldoende is om te overleven in act2.

Oh en weet iemand of die permanente 30% DR van monks/barbs al is gefixed?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjCoke schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 07:57:

Dan nog een vraag: die ponylvl op hell. Is dit wat waard? Want man het is duur! Dropt daar nu ook act 1 inferno gear?
Dat vraag ik me ook af.

Zitten we straks met zijn allen het pony lvl op inferno te farmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:06:
Is dat de bel van 100K? Zoja, dan heb ik hem gekocht, is voor de staff of herding dacht ik zo.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:02
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:08:
[...]

Dat vraag ik me ook af.

wat ik zo kan zien dropped er in de ponylvl dezelfde loot als in act4 van dezelfde difficulty

imo, het is grappig om er rond te lopen, maar het is wel duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:08:
[...]

Dat vraag ik me ook af.

Maar wat ik begrijp is dat er op nightmare gear voor act one hell dropt... dus lijkt me niet anders te zijn met hell > inferno toch? maargoed dat weet ik niet zeker

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 12:31
Ik vind act 4 niet een briljante plek om te grinden. Of ligt dat aan mij? Op forums worden wel spots aangegeven, maar die zitten allemaal in act 1/2/3 hell en dus niet in de inferno drop gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Deze had ik gisteren ook al gepost, maar volgens mij heeft iedereen hem gemist.

Gevonden op het US barbarian forum, een video tutorial voor high-end barbarians op Inferno:

http://tinyurl.com/d6v833m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
yinx84 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:27:
Deze had ik gisteren ook al gepost, maar volgens mij heeft iedereen hem gemist.

Gevonden op het US barbarian forum, een video tutorial voor high-end barbarians op Inferno:

http://tinyurl.com/d6v833m
little boy chased by angry chickens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ricmaniac schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:28:
[...]

little boy chased by angry chickens?
Barbarians op Inferno zullen hier het één en ander in herkennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Oaquasis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:41:
Effe uitgerekent wat het cost om van alleen Chipped Gems een Radiant Star te maken atm:

VersieNodig Per LevelNodig per versieCost per stukCost Cummulatief
Chipped 1.594.323  
Flawed3531.441500265.720.500
Normal3177.147750132.860.250
Flawless359.0491.25073.811.250
Perfect319.6832.00039.366.000
Radiant36.5613.50022.963.500
Square32.1877.50016.402.500
Flawless Square372920.00014.580.000
Perfect Square324330.0007.290.000
Radiant Square38150.0004.050.000
Star32780.0002.160.000
Flawless Star39100.000900.000
Perfect Star33200.000600.000
Radiant Star 1400.0000

Totaal nodig 1.594.323 chipped gems en 580.704.000 gold

Auch! 8)7 Gelukkig begin je meestal iets hoger :D
Je cost cumulatief klopt niet, dit zijn namelijk de kosten om voldoende gems om UITEINDELIJK een radiant star te worden 1 stapje omhoog te laten gaan in waarde. Voor de werkelijke cumulatieve waarde moet je alle cumulatieve waarden nog eens optellen. Uitgaande van flawless squares kom je dan op 15K oid uit.

[ Voor 6% gewijzigd door M_V op 30-05-2012 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:13
M_V schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:33:
[...]

Je cost cumulatief klopt niet, dit zijn namelijk de kosten om voldoende gems om UITEINDELIJK een radiant star te worden 1 stapje omhoog te laten gaan in waarde. Voor de werkelijke cumulatieve waarde moet je alle cumulatieve waarden nog eens optellen. Uitgaande van flawless squares kom je dan op 15K oid uit.
Foutje indd...pas het wel effe aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:02
Ben nu lvl 44 met m'n hardcore Wiz. Hij doet 2200 DPS en heeft nu 12000 HP. Was in act 2 soms een beetje bang dat bepaalde stukken misschien wat te intens worden. Vooral bij Maghda had ik twijvels of ik naar binnen zou gaan of nog even wachten. Achteraf blijkt steeds dat het allemaal appeltje eitje is. Maghda ging super snel dood. Sommige elite packs zijn soms een beetje tricky maar gaan ook wel makkelijk dood. In andere woorden, ik moet me minder zorgen maken :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
-AzErTy- schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:28:
[...]

Kijk eens naar wrath of the berserker/insanity ipv seismic slam? Imo echt een godmode skill _/-\o_
Ipv juggernaut misschien superstition?
Die extra 20% reductie is veel waard
Praten we niet over 2 verschillende skills ?
seismic slam is een secundary attack terwijl wrath of the berserker onder een special attack valt

* dagboek *
Gisteren eindelijk hell af kunnen ronden in co-op, ik als barbarian en mijn coop was een whichdoctor.
Moeilijkheidsgraat hell act 3 & 4 vallen vies tegen in verhouding met act 2 eindbaas.
Act 2 was na 4 uur whipen voor mij de reden om AH voor het eerst te bezoeken, 3 items en 2 levels hoger waren voldoende om hem eindelijk neer te krijgen.

Als barbarian was ik verantwoordelijk voor de cc, en gaat als een speer.
Groundslam met stun + pull, revenge met extra life + rage, attackbuff voor extra health globes drop, berserker voor chamionpacks/bosses, met als basisattacks frenzy en seismetic slam.
Heeft mijn coop meerdere malen gered. Ben benieuwd in inferno. Veel meer rennen en cc nodig maar we raken wel steeds beter op elkaar ingespeeld. Zal ellen wat betere items noeten gaan kopen op de AH.

Wizard HC is nu level 20, in het midden van act 2. Wat voelt een wizard overpowered aan in verhouding met een barbarian. HC geeft zo een leuke toevoeging aan het geheel, niet blind rushen want dan is het heel gauw RIP. Nog geen problemen met chamionspacks maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik HC solo speel aangezien ik geen HC-character wil verliezen door een medespeler :p Vooraf wel even SC wizard gespeeld, die is nu voor diablo en in totaal 1 keer doodgegaan dus dat was een goede trial voor het echte werk (door rushen)
* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
sabriel schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:45:
[...]

Praten we niet over 2 verschillende skills ?
seismic slam is een secundary attack terwijl wrath of the berserker onder een special attack valt
Zet Elective mode eens aan in options. Er gaat een wereld voor je open :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Gisteren een paar aardige aankopen kunnen doen op de AH, onder andere 2 maces met 396 DPS en allebei meer dan +120 dexterity, dat tikt gigantisch aan op mijn lvl 48 monk :) Eigenlijk is het nu gewoon een kwestie van Act 3 en 4 nog even doorwandelen want one hit bijna alles. Heb nu al zin in Hell :)

Overigens nu 4123 Damage en 21345 HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:06:
dat is 1 van de materials die je nodig heb om de staff of herding te maken (pony level)

ben een paar keer pony`s wezen slachten in hell en de drops worden er niet echt beter op
we vonden 2 legendary`s en die waren level 30 :S WTF ik bedoel komop ik ren daar rond om spullen te vinden waar ik wat aan heb wat moet ik in godsnaam met lvl 30 troep (zaten nog bar slechte stats op ook)

[ Voor 35% gewijzigd door Freakiebeakie op 30-05-2012 08:51 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wat zijn ongeveer de items in hell mode Pony land?
Heb NM versie staff maar de items die daar droppen zijn niet al te denderend!
Richting level 48 +/-

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:51
Iemand hier ook Maintenance code 33? Lekker bezig Blizzard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
ThinClientQ schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:54:
Want? Maintenance loopt tot 11 zoals aangekondigd?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
er staat rechtonderin ook maintenance vanaf 3:00 AM tot 11:00 AM

stond er gisteravond al. is toch logisch dat ze af en toe is maintenance moeten doen. Is met alle online games toch

[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 30-05-2012 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Slimmerd stond overal op! Ook hier! Ze zijn bezig tot 11:00 met onderhoud en patch update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
Puc van S. schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:54:
[...]

Want? Maintenance loopt tot 11 zoals aangekondigd?
Omdat ik gisteravond ook al de hele avond niet kon spelen door hun patch bug. :'(
(Bedankt voor de mededeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Xtr3me4me schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:52:
Wat zijn ongeveer de items in hell mode Pony land?
Heb NM versie staff maar de items die daar droppen zijn niet al te denderend!
Richting level 48 +/-
zoals ik al zei er valt troep, 90% gaat meteen naar de vendor ,denk dat de ponys pas leuke dingen droppen op inferno

[ Voor 7% gewijzigd door Freakiebeakie op 30-05-2012 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ThinClientQ schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:55:
[...]

Omdat ik gisteravond ook al de hele avond niet kon spelen door hun patch bug. :'(
Je kon dit omzeilen door alleen diablo 3.exe te starten! Door gewoon dus de launcher te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Freakiebeakie schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:57:
[...]

zoals ik al zei er valt troep, 90% gaat meteen naar de vendor
Maar welk level? Als ik hell farm dropt er wel level 59 rare items! Is dat ook in pony land in hell mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

ye-roon schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:07:
Oh en weet iemand of die permanente 30% DR van monks/barbs al is gefixed?
Behalve wat vaag gewine van mensen die het te moeilijk vinden, vind ik nergens ook maar 1 onderbouwde post, of blauwe post waaruit blijkt dat het niet zou werken "als intended"

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:59:
[...]

Behalve wat vaag gewine van mensen die het te moeilijk vinden, vind ik nergens ook maar 1 onderbouwde post, of blauwe post waaruit blijkt dat het niet zou werken "als intended"
Ik meen ook te herinneren dat die 30% nerfed is. Kan helaas ook geen bevestiging vinden of er nou echt iets aan veranderd is (minder of helemaal weg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag mensen , wat is de fun om telkens dezelfde handeling uit te voeren maar dan steeds met iets andere stats en iets mooiere skills?( leuk nu killen met 30 dps inplaats van 20 dps, nu killen met 40 dps inplaats van 30 dps maar feitelijk blijft het dom slachten )

Ik ben tot Hell gekomen maar toen had ik echt zoiets van wat is hier nu leuk aan?Nu heb ik het wel gezien niet weer die cathedral.

Hebben dat niet meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:01:
Wat ik me afvraag mensen , wat is de fun om telkens dezelfde handeling uit te voeren maar dan steeds met iets andere stats en iets mooiere skills?( leuk nu killen met 30 dps inplaats van 20 dps, nu killen met 40 dps inplaats van 30 dps maar feitelijk blijft het dom slachten )

Ik ben tot Hell gekomen maar toen had ik echt zoiets van wat is hier nu leuk aan?Nu heb ik het wel gezien niet weer die cathedral.

Ik denk niet dat dit het juiste adres is voor die vraag. Meeste mensen hier zitten hier omdat ze zich zo vermaken met de game dat ze daar dus geen last van hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Koopje op de AH gevonden :D

Lvl 46 rare 1 hand axe
- ~100dps
- 190 dex
- 55 vitality
- 2% of hits converted to life
- Nog iets maar die ben ik vergeten :P

20k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39

ik moet zeggen dat ik na het uitspelen van normal niet heel veel behoefte had om NM te gaan spelen. Ook wel omdat je in korte tijd het spel uitspeeld en vervolgens weer "opnieuw" begint. Herhaling dus.
Het leuke is wel dat je nog steeds nieuwe skills krijgt en de fights lastiger worden.
Ik vind de opbouw echter raar. Had liever meer acts gezien en minder moeilijkheidsniveau's.
Ik snap je frustratie dus wel

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Flowmo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:07:
Koopje op de AH gevonden :D

Lvl 46 rare 1 hand axe
- ~100dps
- 190 dex
- 55 vitality
- 2% of hits converted to life
- Nog iets maar die ben ik vergeten :P

20k.
Koopje? 20k is gewoon de standaard prijs voor zo'n wapen. Ik neem aan dat de DPS rond de 140 ligt? Ik vind dan tientallen wapens voor 20k met vergelijkbare stats.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
Waarom vindt iemand iets leuk? Dat kan je je bij alles afvragen... In ieder geval is het jezelf verbeteren en daarvoor beloond worden ingeprogrammeerd om leuk te vinden. Zeker met de relatief weinig tijd die het kost in een spelletje vs lreal life. Al lijken steeds meer mensen nog sneller beloond te willen worden.

Wb het pony level, ergens heb ik gelezen dat het devteam niet wilde dat het een farmspot ala cow level werd. De drops zouden dus niet beter zijn dan a4 van het zelfde nivo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Na tot half weg actII gespeeld te hebben met een barbarian, heb gister een nieuwe toon aangemaakt. De nieuwe toon is een monk, daarmee ben ik binnnen no-time tot de skeleton king geraakt. Tot nu vind ik monk toch een stuk fijner spelen dan barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Tsurany schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:10:
[...]

Koopje? 20k is gewoon de standaard prijs voor zo'n wapen. Ik neem aan dat de DPS rond de 140 ligt? Ik vind dan tientallen wapens voor 20k met vergelijkbare stats.
Pardon? Vergelijkbare wapens stonden voor 50k+ in de AH, toevallig had deze de hoogste +dex wat er voor lvl 46 in de AH zat.

Ben een monk en loop nu met 2 wapens rond van 65-80 dps, dan is een upgrade naar 100dps en een shitload aan dex erbij voor mij wel waardevol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Laatst online: 12:26
Gister een party gehad in Act 3 nightmare, toch genoten. Ik speel als WD lvl 46 met ongeveer 11k hp en 1800 DPS. Samen met een Wizard en Barbarian maar het werd soms toch echt lastig. Voor het eerst echt het idee dat er een uitdaging in zat. Andere skillset genomen en dat werkte toch wel verdomd goed, ik vind het alleen jammer dat je niet snel naar een andere skill kan switchen en al helemaal niet als je in je cooldown fase zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Flowmo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:13:
[...]

Pardon? Vergelijkbare wapens stonden voor 50k+ in de AH, toevallig had deze de hoogste +dex wat er voor lvl 46 in de AH zat.

Ben een monk en loop nu met 2 wapens rond van 65-80 dps, dan is een upgrade naar 100dps en een shitload aan dex erbij voor mij wel waardevol.
Dan zal ik wel beter kunnen zoeken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
Gisteren weer een klein beetje progressie geboekt in Act II Inferno, ben nu bijna bij Zultan Kulle. Beloofd wat :')

Afgelopen weekend mijn Staff of Herding afgemaakt. Die Liquid Rainbow was inderdaad voor mij het moeilijkste om te krijgen. Na 30-40 runs spawnde de dungeon en had ik hem meteen. Overigens als die alchemist spawned en je komt in die dungeon dan heb je Liquid Rainbow al zeker. Je moet gewoon de juiste chest vinden. Want in die dungeon is het een 100% drop.

Glibbering Gemstone (of zoiets dergelijks) is een compleet ander verhaal dat zijn 2 randoms spawns.

[ Voor 66% gewijzigd door A efx op 30-05-2012 09:20 ]

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:27
Flowmo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:13:
[...]

Tsurany heeft gelijk :), en misschien heb je gelijk dat het een "koopje" was met een shitload aan dex erop. Maar voor iedereen, DPS >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Stats op wapens.
Focus alleen op DPS bij wapens, meestal zijn blauwe wapens beter (lees goedkoper / meer DPS) dan de rare items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Wimploo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:15:
...
Ik vind het alleen jammer dat je niet snel naar een andere skill kan switchen en al helemaal niet als je in je cooldown fase zit.
Mja dat is natuurlijk om abuse tegen te gaan, vind ik niet onlogisch. Had wel iets vervelend voor gisteren tijdens bossfight met Diablo op NM (solo), ik weet niet waar ik juist geklikt had maar ineens was m'n primary geswitched van linker naar rechter muisknop en linker was leeg, dus m'n main high DPS secondary waarmee ik kite niet meer equipped :X

Toch effe gevloekt maar heb 'm down gekregen met m'n overige skills uiteindelijk, want tijd om te switchen had ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Tsurany schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:18:
[...]

Dan zal ik wel beter kunnen zoeken.
je bent zo goed |:(

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Xtr3me4me schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:59:
[...]

Maar welk level? Als ik hell farm dropt er wel level 59 rare items! Is dat ook in pony land in hell mode?
ja dan vind je ook items van dat level , maar de legendarys die wij vonden op hell pony`s waren alle 2 lvl 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
sbmuc schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:19:
[...]

Tsurany heeft gelijk :), en misschien heb je gelijk dat het een "koopje" was met een shitload aan dex erop. Maar voor iedereen, DPS >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Stats op wapens.
Focus alleen op DPS bij wapens, meestal zijn blauwe wapens beter (lees goedkoper / meer DPS) dan de rare items.
Dus, advies is dus focus op wapens met een shitload aan dps en haal je stats verder van je armor e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat is ook een manier om te reageren als je het niet meer aan kan. Ik kan voor 20k vergelijkbare en soms zelfs betere wapens vinden. Dan kan je dat gaan ontkennen en kinderachtig gaan reageren of je kan het gewoon accepteren. Het is leuk als iemand iets als koopje beschouwt maar het is gewoon een standaard prijs voor zo'n item. Toegegeven, dexterity is hoger dan bij vergelijkbare wapens maar die andere wapens hebben wel weer meer vitality en een hogere DPS waardoor ze meer damage doen en meer life toevoegen.
Flowmo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:26:
[...]

Dus, advies is dus focus op wapens met een shitload aan dps en haal je stats verder van je armor e.d.?
Hangt wel een beetje van de situatie af. Ik heb nu een wapen met 320 vitality en 840 dps. Dan kan ik wel voor meer DPS gaan en dat richting de 1100 smijten maar dan verlies ik 12.000 life en dat is het lang niet altijd waard omdat ik dan een stuk minder lang kan overleven.

[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 30-05-2012 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023
ThinClientQ schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:55:
[...]

*kuch* hun patch bug? Ik denk dat jij de US versie had geinstalleerd, niet hun ;) *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

A efx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:18:
Gisteren weer een klein beetje progressie geboekt in Act II Inferno, ben nu bijna bij Zultan Kulle. Beloofd wat :')

Afgelopen weekend mijn Staff of Herding afgemaakt. Die Liquid Rainbow was inderdaad voor mij het moeilijkste om te krijgen. Na 30-40 runs spawnde de dungeon en had ik hem meteen. Overigens als die alchemist spawned en je komt in die dungeon dan heb je Liquid Rainbow al zeker. Je moet gewoon de juiste chest vinden. Want in die dungeon is het een 100% drop.

Glibbering Gemstone (of zoiets dergelijks) is een compleet ander verhaal dat zijn 2 randoms spawns.
dat is gelul want ik heb 3 keer gehad dat de npc er stond en ik de cave in kon maar de kist stond er niet
die spawned namelijk ook random

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Freakiebeakie schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:26:
[...]

ja dan vind je ook items van dat level , maar de legendarys die wij vonden op hell pony`s waren alle 2 lvl 30
Ohh dat is ook crap dan! Maar ik ga toch eens proberen! Vind het wel een grappige level :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023

Vannaf laatste stuk in hell moet je op eens met tactiekjes gaan spelen ipv gewoon alle hits te nemen en in de vuurpatches te kunnen staan. In Infernal moet je zelfs van te voren weten of er vuur op de grond komt omdat je er niet eens meer uit kunt ontsnappen door de hoeveelheid damage.

Het gaat dus wel ietsjes verder dan dom slachten, maar de 3 moeilijkheids graden er voor bereiden je hier niet echt goed op voor ;). Ik kan me dus ook voorstellen als je nog in een van die drie zit dat het allemaal wat simpel lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Freakiebeakie schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:30:
[...]

dat is gelul want ik heb 3 keer gehad dat de npc er stond en ik de cave in kon maar de kist stond er niet
die spawned namelijk ook random
+1 de chest is echt niet 100%! Koste mij tig runs voordat die klote chest er eindelijk was!
Dus 100% klopt dus echt niet! Je moet echt mazzel hebben gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
Xtr3me4me schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:57:
[...]

Je kon dit omzeilen door alleen diablo 3.exe te starten! Door gewoon dus de launcher te omzeilen.
Werkte niet, uiteindelijk kreeg ik een ingame notificatie 'Must update to play game' oid...
Darkangle schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:27:
[...]

*kuch* hun patch bug? Ik denk dat jij de US versie had geinstalleerd, niet hun ;) *kuch*
De updater van Blizzard, ik deed niks? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Tsurany schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:27:
[...]

Dat is ook een manier om te reageren als je het niet meer aan kan. Ik kan voor 20k vergelijkbare en soms zelfs betere wapens vinden. Dan kan je dat gaan ontkennen en kinderachtig gaan reageren of je kan het gewoon accepteren. Het is leuk als iemand iets als koopje beschouwt maar het is gewoon een standaard prijs voor zo'n item. Toegegeven, dexterity is hoger dan bij vergelijkbare wapens maar die andere wapens hebben wel weer meer vitality en een hogere DPS waardoor ze meer damage doen en meer life toevoegen.
Oh die item doet er niet toe. Maar bij een spel wat gebaseerd is op RNG kun je niet goed zijn in zoeken just saying.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Xenomorphh schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:36:
Oh die item doet er niet toe. Maar bij een spel wat gebaseerd is op RNG kun je niet goed zijn in zoeken just saying.
Nee? Je kan niet goed zijn in het zoeken van items in de AH? Waarom lukt het sommigen dan beter dan anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:37:
[...]

Nee? Je kan niet goed zijn in het zoeken van items in de AH? Waarom lukt het sommigen dan beter dan anderen?
Tsurany, let eens een beetje op je toon, het is niet de bedoeling mensen te denigeren, maar om ze te helpen waar nodig. Op deze manier zit je mensen meer af te zeiken en dat zal er alleen maar toe leiden dat er niemand naar je luisterd.

Geef dan maar aan hoe je beter kan zoeken als je denkt het beter te weten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Tsurany schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:37:
[...]

Een filter toepassen heeft niks met goed te maken. Het geluk dat er net 1 opgezet is voor een lage prijs of het 24/7 op de AH zitten heeft niks met goed te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 20:29

is dus niet waar, want ik moest 3x door die dungeon voordat die mysterious chest er was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:53
Ik had alle items in één keer voor de Staff of Herding, behalve die ene in de Ice Cave. Die mob was er pas de 2e keer.. :o En de plans had ik al van story line questing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:39:
Tsurany, let eens een beetje op je toon, het is niet de bedoeling mensen te denigeren, maar om ze te helpen waar nodig. Op deze manier zit je mensen meer af te zeiken en dat zal er alleen maar toe leiden dat er niemand naar je luisterd.
Dat is dan hun gemis.
Geef dan maar aan hoe je beter kan zoeken als je denkt het beter te weten.
Het simpele feit is dat ik vele vergelijkbare wapens kan vinden voor 20k terwijl die er niet zouden zijn. Dan vraag ik me af waarom iemand anders dat niet kan, is dat een onvermogen de filters goed in te stellen of is dat gewoon een kwestie van geen moeite doen?
Iedereen mag op zijn eigen manier spelen maar ik ga niet met dat onzinnige gejubel mee doen waarbij bepaalde items onterecht over gewaardeerd worden alleen maar omdat je niet kritisch mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c1ZED.png

_O-

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
dont get it?

[ Voor 13% gewijzigd door Denniz0229 op 30-05-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20
Gister weer lekker gespeeld Zit nu in Act3 Hell level 60 DH.
Gister naar level 60 gegaan. Max level en nu een beetje aan het uitproberen met skills en items fine tunen om door te kunnen gaan.
Gaat wel maar dan weer soms niet. Lastig.

Doe 11 K damage en heb denk 20 K levenspunten.

Moet een beter Item zien te nemen. Zit te sparen voor een Windforce.
Iemand hier al een en doe die veel meer damage.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Tsurany schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:45:

Iedereen mag op zijn eigen manier spelen maar ik ga niet met dat onzinnige gejubel mee doen waarbij bepaalde items onterecht over gewaardeerd worden alleen maar omdat je niet kritisch mag zijn.
Goeiemorgen zeg, reageer dan lekker niet. Laat iemand blij zijn met zijn item ipv zo stom te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Wat vinden jullie eigenlijk van de droprate van Legendary items / Sets?

Ik speel met een party van 3 personen en zit inmiddels op Nightmare - Heaven en ben level 51.
Wij hebben tot dusver geen van de drie een Legendary- of Set-item gevonden.
Hebben we pech of zijn de items daadwerkelijk zo schaars?

Wat zijn jullie ervaringen?

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Tsurany schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:45:
Het simpele feit is dat ik vele vergelijkbare wapens kan vinden voor 20k terwijl die er niet zouden zijn. Dan vraag ik me af waarom iemand anders dat niet kan, is dat een onvermogen de filters goed in te stellen of is dat gewoon een kwestie van geen moeite doen?
Dat bedoelt ie dus. En dat was een heel terechte opmerking. Pas je toon aan aub, doe niet zo elitair en uit de hoogte door mensen te denigreren die minder weten dan jij claimt dat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:21
Ja gistere eindelijk weer is een goeie drop :D.

+2000 Life kreeg ik ervan
En + 1300 DPS
En nog wat Protection.

Zit nu op Buffed ongeveer 4000. iets meer iets minder ( zo uit me hoofd )
Nu is hell een stuk makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik kreeg echt teveel slaag van blue packs in act 2 - hell op men DH, dus het was tijd om men gear nog eens onder de loep te nemen.
Ik gebruikte al Shadow Power met de Blood Moon glyph (30% damage done as life for 3 seconds) en Preparation met Battle Scars glyph (gain 60% life on preparation), maar die zijn eenvoudigweg niet genoeg om overeind te blijven. Ik had een 2H boog + quiver equipped, met in de boog een lifesteal gem. Nu heb ik 2 1H crossbows van het AH gehaald met op ieder een hele hoop lifesteal en degelijke DPS: Wat een verademing: Niet alleen is de hoeveelheid life stolen per hit aanzienlijk omhoog gegaan, men attack speed is ook enorm gestegen, wat betekent dat ik consistent men HP bol zie bijvullen terwijl ik aan het vechten ben :).

Ben niet onsterfelijk echter, daar wist een invulnerable minions molten walling pack me wel even aan te herinneren :X

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23

Geinig, ik had Liquid Rainbow opeens in mn inventory zitten, had niet eens door dat het een belangrijk item was.

Ik ben trouwens inmiddels bezig met Act 2 van hell als Demon Hunter. Mijn DPS begint nu wel de pan uit te reizen (16.000!).

Nu al een beetje voorbereiden op Inferno, mijn overall resistances verbeteren, armor verbeteren... Ik vermaak me voorlopig nog wel...

Iemand die straks een beetje wel co-oppen op hell act2 (vanaf een uur of 11)? Naam: Lootman#2167

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Molten + Shields = Annoying :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Molten + Vortex + Fire Chains + Extra life? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
troyk schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:50:
Wat vinden jullie eigenlijk van de droprate van Legendary items / Sets?

Ik speel met een party van 3 personen en zit inmiddels op Nightmare - Heaven en ben level 51.
Wij hebben tot dusver geen van de drie een Legendary- of Set-item gevonden.
Hebben we pech of zijn de items daadwerkelijk zo schaars?

Wat zijn jullie ervaringen?
Heb alleen Legendary Pijltjes quivers gevonden level 41 .
Dacht dat was in Hell speelde act 3 dacht ik met een Barb.
Voor de rest niets.
Denk in Inferno misschien meer

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Flowmo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:52:
[...]

Dat is op inferno right ?.

./shiffer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Boeboe schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:51:
Ik kreeg echt teveel slaag van blue packs in act 2 - hell op men DH, dus het was tijd om men gear nog eens onder de loep te nemen.
Ik gebruikte al Shadow Power met de Blood Moon glyph (30% damage done as life for 3 seconds) en Preparation met Battle Scars glyph (gain 60% life on preparation), maar die zijn eenvoudigweg niet genoeg om overeind te blijven. Ik had een 2H boog + quiver equipped, met in de boog een lifesteal gem. Nu heb ik 2 1H crossbows van het AH gehaald met op ieder een hele hoop lifesteal en degelijke DPS: Wat een verademing: Niet alleen is de hoeveelheid life stolen per hit aanzienlijk omhoog gegaan, men attack speed is ook enorm gestegen, wat betekent dat ik consistent men HP bol zie bijvullen terwijl ik aan het vechten ben :).

Ben niet onsterfelijk echter, daar wist een invulnerable minions molten walling pack me wel even aan te herinneren :X
Ik speel ook DH en ik gebruik altijd caltrops met die immobilize rune. Op deze manier kun je die blues een beetje van je af houden:) voor 3 seconden health gebruik ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Mektheb schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:54:
[...]

Dat is op inferno right ?.

./shiffer....
Dat zou zomaar een samenstelling kunnen zijn, zo zijn er nog meer combinaties te maken op inferno die echt praktisch onmogelijk zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Op Nightmare loop ik met een groot boog om molten/lighting + vampirc packs. Als het niet anders kan. Charge, Stun, EarthQuake en weg rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
[...]

In plaats van Extra Life iets van Reflect Damage. Echt afschuwelijk :/ :9~ tegen de tijd dat ik het door heb ben ik al dood van m'n eigen damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Mmore schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:56:
[...]

In plaats van Extra Life iets van Reflect Damage. Echt afschuwelijk :/ :9~ tegen de tijd dat ik het door heb ben ik al dood van m'n eigen damage.
Of dat juist weer vervangen door Plagued of Desecrator xD IMPOSSIBRU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

Raoul.TLS schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:53:
[...]

Heb alleen Legendary Pijltjes quivers gevonden level 41 .
Dacht dat was in Hell speelde act 3 dacht ik met een Barb.
Voor de rest niets.
Denk in Inferno misschien meer
Hmm, dus in jouw geval ook nog weinig van relevantie gevonden.
Misschien moet ik geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Wat doe plagued eigenlijk precies? (Van die groene zooi op de grond) Merk er niet echt veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kijk er al naar uit :D, ./slik,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:31
Loev schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:58:
Wat doe plagued eigenlijk precies? (Van die groene zooi op de grond) Merk er niet echt veel van.
Plagued doet auw

Gewoon van die groene poison poelen waar je niet te lang in wilt blijven staan. Beetje zoals de vloer van de Butcher.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
/ninja-edit zie nu dat ik niet mag vragen om een guest pass :X

[ Voor 82% gewijzigd door Thrilled op 30-05-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Invulnerable minions Horde Vortex Fire chain/mortar en gaan met die banaan :P

mja, sommige packs op inferno zijn gewoon belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Loev schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:56:
Op Nightmare loop ik met een groot boog om molten/lighting + vampirc packs. Als het niet anders kan. Charge, Stun, EarthQuake en weg rennen.
dan doe je iets fout, met mijn barb spring ik er juist in en knallen met die hap.
earthquake en dan revenge spammen.
had laatst 6 blauwe en een gele achter me aan, omdat ik te lang achter een treasure goblin aan zat.
en opzich was het niet eens heel lastig.

dus wat zijn je stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 21:36

UTADDICT

NERF

Ik kan juist echt niet wachten op de moeilijkere combinaties bij packs. Normal was echt veel te makkelijk. Nu in Nightmare, en ik vind het nu al grappig als ik elites met molten tegenkom waarbij ik niet langer alleen stil kan staan en lasers op ze kan afvuren.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Invulnerable Minions heb ik verdrongen :P Irritante @!#@!$#!@#$@!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Pfff eitje.... betrekkelijk dan ;)

Ik had gisteren een elite pack met: invulnerable minions + shielding + fire chains + illusionist (of hoe dat ook heet)

Kort samen gevat als monk: bashing the elite totdat ze allemaal die kopietjes maken en dan ben je gewoon insta-gibbed door al die fire chains die je de nek omdraaien :(

En op Hell vind ik de treasure Goblins ook al best vervelend, immuun voor stuns en knockbacks dus als je dps net niet genoeg is dan gaat hij net weg voordat je hem afmaakt :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
Of Meer magic Find in de Party of bij jezelf doen.
maar tja gaat tenkoste van damage live etc.
troyk schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:58:
[...]

Hmm, dus in jouw geval ook nog weinig van relevantie gevonden.
Misschien moet ik geduld hebben :)

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 13:03
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:07:
[...]

En op Hell vind ik de treasure Goblins ook al best vervelend, immuun voor stuns en knockbacks dus als je dps net niet genoeg is dan gaat hij net weg voordat je hem afmaakt :'(
Dat heb ik op Nightmare al. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
Amras schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:10:
[...]

Dat heb ik op Nightmare al. :-(
Herkenbaar, of ze lopen een blauwe pack in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:24
ReQuiem83 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:13:
[...]

Herkenbaar, of ze lopen een blauwe pack in...
keer 3 idd :x

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:07:
[...]

Pfff eitje.... betrekkelijk dan ;)

Ik had gisteren een elite pack met: invulnerable minions + shielding + fire chains + illusionist (of hoe dat ook heet)

Kort samen gevat als monk: bashing the elite totdat ze allemaal die kopietjes maken en dan ben je gewoon insta-gibbed door al die fire chains die je de nek omdraaien :(

Jailer / Fire Chains / Arcane sentry.

*ouch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Goblins zijn eigenlijk heel simpel in een hoekje te drijven zodra je de mechanics doorhebt:

- Ze zullen in eerste instantie niet gaan wegrennen als je geen enkele vorm van aanval doet
- Je kunt er rustig heenlopen en je positioneren
- De goblin zal na een aanval altijd van je weglopen in een hoek van 180° (kortgezegd: meest snelle manier om van je weg te lopen, een rechte lijn dus).
- Dit wetende kun je je opstellen zodat hij óf de kant oploopt die jij net gecleared hebt óf vastgezet kan worden in een hoekje.

[ Voor 8% gewijzigd door Joarie op 30-05-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
+ Zorg dat je je follower wegstuurd en zorg dat een skill hem niet aanvalt....
- Doe vervolgens je MF gear aan en hakken maar, zorg wel dat je DPS niet te laag is
- Vooral corneren
- Roep eerst wat vrienden erbij: iedereen blij :)
Pagina: 1 ... 9 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic