Op zich hebben ze iets met de stat verdeling wel goed gedaan: Magic heeft het minste affixes, maar wel hogere getallen, rare heeft wat meer maar lagere maxima. Legendaries hebben een aantal vaste stats (helaas laag) + wat random spul en gewoon méér op sommige modellen.kevz schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 02:10:
^ What he said
Juist om deze reden zou ik de game nooit hoger dan een 7.5 kunnen geven. Ik bedoel de hele game draait om items, en nog krijgen ze het 10 jaar later voor mekaar om Legendaries zo neer te zetten
D2 vond ik best lastig om in te komen maar met D3 hebben ze het veel te simpel gemaakt imho!
Maar inderdaad, het is natuurlijk belachelijk, want dit maakt sommige magics en de meeste rares het meest begeerlijk.
Wat ik net zo erg vind is dat de mobs óf simpel kanonnenvoer zijn, of onoverwinnelijke uberbazen. En dan zijn de echte bosses daarnaast ook nog eens matig en soort van wél in balans... Maar over het algemeen zijn ze trager en "eerlijker" opgezet als de Champions, welke wel gewoon schandalige bonussen krijgen.
Er was trouwens volgens mij een wit (normaal crappy) item gevonden met de hoogste DPS. Iets van een 2100 dps staff oid, maar dus zonder bonus stats.
Eigenlijk best een grappig idee, niemand pakt ooit witte spullen op laat staan grijs. Ze kunnen daar prima magische super dingen tussen steken, niemand die het ooit ziet.
Ondanks al het commentaar vind ik het wel gewoon een leuk spelletje, zeker een 8 waard, maar nee, niet hoger. Er zijn gewoon teveel dingen net niet goed uitgewerkt. Hopelijk komt dat allemaal nog, momenteel is voor mijn gevoel zo ongeveer alles IMBA. (van mobs, skills, servers tot spelers en hun bezittingen aan toe)