Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Man
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 12:18
Vraagje, als je een character op een US server gestart hebt (er daar dus mee speelt), kan je die dan op een of andere manier ook op een Europe server spelen? Of zijn die character ´server bound´ zogezegd? Ik ben namelijk min of meer per ongeluk op een amerikaanse server gaan spelen met mijn chars...
Alvast bedankt!

[ Voor 17% gewijzigd door Tha Man op 29-05-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Tha Man schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:18:
Vraagje, als je een character op een US server gestart hebt (er daar dus mee speelt), kan je die dan op een of andere manier ook op een Europe server spelen? Of zijn die character ´server bound´ zogezegd? Alvast bedankt!
Dan zit je character vast op US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Tha Man schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:18:
Vraagje, als je een character op een US server gestart hebt (er daar dus mee speelt), kan je die dan op een of andere manier ook op een Europe server spelen? Of zijn die character ´server bound´ zogezegd? Ik ben namelijk min of meer per ongeluk op een amerikaanse server gaan spelen met mijn chars...
Alvast bedankt!
Server bound, zo raakte ik mijn WD lvl 16 kwijt en kon ik opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Man
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 12:18
Booth schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:19:
[...]

Server bound, zo raakte ik mijn WD lvl 16 kwijt en kon ik opnieuw beginnen.
Ja pcs, daar zit ik nu ook tegenaan te hikken...ga ik alsnog naar EU over, of blijf ik op USA... Ben pas level 18 WD, dus zo dramatisch is het nog niet allemaal :) maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is de vraag al eerder gesteld, maar ik kan het niet vinden.. ik speel sinds gister en heb nu een lvl 30 barbarian. Moet nog steeds even mn weg vinden, want de gamplay is veel anders dan diablo2. Is er een goede guide die wat inside information geeft over hoe ik mijn char kan optimaliseren met een bepaalde build/gameplay? Ik speel nu met een dagger en een shield en dit heeft een hogere dps dan een aantal zwaarden die ik heb, maar het lijkt mij dat een zwaard/axe etc. toch wel een meer toegevoegde waarde heeft? Etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malt007 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:04:
[...]

Thx. Wel weer balen, nu al 2 dagen achter elkaar dat ik geen gems kan halen. Terwijl ik juist gisteren een hele mf set heb aangeschaft. Heb alleen nog 6 sockets te vullen :-)
ik kan je wel 6 flawless squared topaz verkopen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 07:46
Iemand enig idee hoe die patch loop te omzeilen is? Ik zie wel mensen klagen op de battle.net forums maar geen oplossing.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:51
Kan door die patch niet meer spelen... :/

Staat heel leuk 'n nederlands telefoonnummer op de website, niet bereikbaar . O-)

Heb de installer al 'n keer opnieuw gedraaid, functioneert nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
blouweKip schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:36:
Iemand enig idee hoe die patch loop te omzeilen is? Ik zie wel mensen klagen op de battle.net forums maar geen oplossing.
Un-install
Re-install EU client

Net zelf ook gedaan en werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
Creqaw schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:37:
[...]

Un-install
Re-install EU client

Moet je dan alles opnieuw downloaden? Ik zit hier op een 3 Mbit vebinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Un-install
Re-install EU client

Ik hoop dat je een geintje maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
blouweKip schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:39:
[...]

Ik hoop dat je een geintje maakt...
Nope
ThinClientQ schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:38:
[...]

Of je doet je disc erin als je die hebt en als je opnieuw download, dubbel check dan wel dat je EU download en anders kan je waarschijnlijk wel tot morgen wachten.

[ Voor 18% gewijzigd door Xufuja op 29-05-2012 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
ThinClientQ schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:38:
[...]

Ik heb dat wel gedaan want bij mij bleef hij unexpected error weergeven toen ik alles er nog had staan dus heb het helemaal opnieuw gedownload.

Overigens worden je instellingen zoals welke knop je waar voor gebruikt e.d. ook server side opgeslagen want dat stond na de download toch allemaal weer goed. Nu kan ik weer spelen. Blijft toch slordig van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
Creqaw schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:40:
[...]

Nope

[...]

Of je doet je disc erin als je die hebt en als je opnieuw download, dubbel check dan wel dat je EU download en anders kan je waarschijnlijk wel tot morgen wachten.
Online key, heb geen CD's.... :'(

Blizzard 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja... maar die is niet op de helft van Act IV... dat is net voor Diablo. Dus ik vraag me af wie hij bedoeld :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Iemand enig idee hoe ik dit oplos. Continu als ik inlog te horen krijg dat er een update is. Moet ik serieus alles opnieuw downloaden? :( Speel onder Mac OSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Nope
Ik ben er inmiddels ook achter....misschien zijn dit soort slordige fouten toch een teken dat activision teveel invloed op blizzard aan het krijgen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
ThinClientQ schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:47:
[...]

Online key, heb geen CD's.... :'(

Blizzard 8)7
Dan maar tot morgen wachten en voortaan Diablo.exe execute met -launch argument zoals iemand al zei om launcher (en dus de patch) te dodgen rond US patch tijden. paar posts hieronder word gezegt dat -launch niet werkt. Of redownload.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:47:
[...]

Ja... maar die is niet op de helft van Act IV... dat is net voor Diablo. Dus ik vraag me af wie hij bedoeld :s
Secret random event hidden boss.

[ Voor 4% gewijzigd door Xufuja op 29-05-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
blouweKip schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:36:
Als je nog niet gepatched bent kun je een snelkoppeling naar diablo III.exe maken en dan editen zodat hij met de parameter -launch gestart wordt. Dan start hij de launcher niet maar meteen het spel. Dit lijkt voor mij te werken, maar volgens mij heb ik sowieso al een EU client. Heb iig het spel geïnstalleerd met een installer waarin enGB staat en niet enUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
Xerion404 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:51:
[...]

Als je nog niet gepatched bent kun je een snelkoppeling naar diablo III.exe maken en dan editen zodat hij met de parameter -launch gestart wordt. Dan start hij de launcher niet maar meteen het spel. Dit lijkt voor mij te werken, maar volgens mij heb ik sowieso al een EU client. Heb iig het spel geïnstalleerd met een installer waarin enGB staat en niet enUS.
Er staat hier op mijn andere machine ook Diablo 3, met -launch functioneert hij ook niet. Gaat automatisch updaten, anders kun je niet spelen.

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Blijkt dat op eu.battle.net idd standaard een US client wordt aangeboden, ik vrees dat dit bij de komende patches ook een probleem gaat worden (aangezien ik nog geen reacties van blizzard over dit probleem heb kunnen vinden), ik installeer alvast de enGB client iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
Act 2 staat echt totaal niet in verhouding met Act 1 Inferno zeg. 2 klappen van zo een Lacuni beest en meteen de pijp uit _O- en dan nog met schild. Ik kan wel gaan AH shoppen maar dat vind ik toch wel een vorm van cheaten aangezien je zo wel heel makkelijk aan betere gear komt.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Tr!gger schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:57:
Act 2 staat echt totaal niet in verhouding met Act 1 Inferno zeg. 2 klappen van zo een Lacuni beest en meteen de pijp uit _O- en dan nog met schild. Ik kan wel gaan AH shoppen maar dat vind ik toch wel een vorm van cheaten aangezien je zo wel heel makkelijk aan betere gear komt.
valt wel mee, of je hebt heel veel gold tot je beschikking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Maar over het spel zelf ipv patch fail. Ik vind het een heel leuk spel maar als iemand die nooit DI en DII heeft gespeeld en dit dus redelijk objectief kan bekijken zonder hype, het is niet de meest epic game ooit zoals sommige het noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:34
Vraagje over armor; hoe telt dit precies op? stel ik heb 3300 armor en ik ga mijn belt vervangen. De oude had armor =141, en de nieuwe heeft armor 253 (met een affix +91 armor, dit zit wss al in de 'main' vermelding van de item's armor). Nu zou je zeggen dat het verschil in armor 253 - 141 = 112 is, dus moet mijn chars armor rating 3300+112= 3412 worden. Echter ik zie maar een verhoging naar 3363?? Karakter is een Monk en de andere item eigenschappen verschillen alleen maar in dexterity (-50 voor nieuwe belt).
Wie heeft hier wat meer informatie over? dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Wie heeft dit probleem nog meer?

Wanneer ik diablo III heb gepatched en wil inloggen blijft hij maar zeggen dat er een nieuwe patch uit is !

nu kan ik niet spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Zo Diablo in 1x dood op NM en tegelijk level 50 geworden dus kan meteen weer door :P Champion packs zijn veel moeilijker dan de echte bosses; je vraagt je af waarom die nooit de macht hebben overgenomen in hell ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:53
mprkooij schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:06:
Wie heeft dit probleem nog meer?

Wanneer ik diablo III heb gepatched en wil inloggen blijft hij maar zeggen dat er een nieuwe patch uit is !

nu kan ik niet spelen :(
Verkeerde client ( us) gedownload. Moet je even terug lezen over wat je moet doen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
Muta schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:59:
[...]

valt wel mee, of je hebt heel veel gold tot je beschikking
Mwa valt wel mee denk ik. Zit op de 1.2 miljoen maar en blacksmith + Jewelcrafting op lvl 8 geloof ik. Maar zelfs de templar en summons overleven nog geen 2 klappen nu. En dan kan ik gaan rennen voor mn leven als die liggen (paar seconde naar iedere summon) :p

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

BodyHammeR schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:06:
Vraagje over armor; hoe telt dit precies op? stel ik heb 3300 armor en ik ga mijn belt vervangen. De oude had armor =141, en de nieuwe heeft armor 253 (met een affix +91 armor, dit zit wss al in de 'main' vermelding van de item's armor). Nu zou je zeggen dat het verschil in armor 253 - 141 = 112 is, dus moet mijn chars armor rating 3300+112= 3412 worden. Echter ik zie maar een verhoging naar 3363?? Karakter is een Monk en de andere item eigenschappen verschillen alleen maar in dexterity (-50 voor nieuwe belt).
Wie heeft hier wat meer informatie over? dank!
Heeft een monk geen passive die dexterity als armor in zet?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
Patch oplossing! Nu lekker 2,5 GB downloaden...

De volgende items verwijderen:
  • Diablo 3 launcher and Diablo3.exe
  • Deleted (in Diablo3\data_D3\PC\MPQs and Diablo3\data_D3\PC\MPQs\caceh) enUS folder
Vervolgens even opnieuw de EU installer draaien.

[ Voor 28% gewijzigd door ThinClientQ op 29-05-2012 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Klopt het dat je niet op damage kan zoeken in de AH? Heel irritant trouwens dat nu alle sold items blijven staan. Per pagina 1 of 2 items die te koop staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Creqaw schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:00:
Maar over het spel zelf ipv patch fail. Ik vind het een heel leuk spel maar als iemand die nooit DI en DII heeft gespeeld en dit dus redelijk objectief kan bekijken zonder hype, het is niet de meest epic game ooit zoals sommige het noemen.
Dit inderdaad. Bepaalde aspecten van D3 zitten enorm goed in elkaar en het spel is vermakelijk, maar heeft ook zeker zijn beperkingen en problemen. Wat natuurlijk helemaal niet erg is en velen onderkennen dit ook, maar het is toch opvallend hoe ver mensen vaak gaan in het aanprijzen van deze game.

Het is en blijft een voor moderne maatstaven erg simpel spelconcept die maar voor een hele kleine groep echt leuk blijft. Je moet willen blijven doorgaan in exact dezelfde wereld / quests, met hooguit een hogere moeilijkheidsgraad of een andere class. Om juist dat item of die achievement te halen. Ik zelf heb het spel met veel plezier gespeeld zo'n twee weekjes en zal er hier en daar nog wel wat uurtjes insteken, maar ik denk dat ik en de meeste casual-spelers met mij er vrij snel klaar mee zijn.

Positief: Prachtige sfeer en visuele stijl; mooie animaties; goed gekozen classes en skills; aardig verhaal; magnifieke tussenfilmpjes; hack & slash gameplay voelt goed aan; mogelijkheid tot "respeccen" biedt keuzevrijheid en nodigt uit tot experimenteren; prima coöp-gameplay, AH geeft leuke mogelijkheden (handel).

Negatief: Moeilijkheidsgraad van normal modus is aan de lage kant en wordt verder verlaagd door de goedkope items via de AH; replay-waarde bestaat alleen uit het opnieuw spelen van dezelfde content; itemisation iets teveel versimpeld (slechts enkele stats interessant per class), technisch gezien geen hoogstaande graphics.

Dit even ter compensatie van de vaak zo ongenuanceerde fans en haters die het spel alleen maar 10-en en 1-en willen toedichten. Mijn score: 7.5 (na verbetering van de huidige problemen kan het een 8 worden).

[ Voor 19% gewijzigd door geert1 op 29-05-2012 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Laatst online: 03-09 08:34
Heej ja bedankt! Seize the Initiative stond idd aan :S, nu klopt het weer
Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:11:
[...]

Heeft een monk geen passive die dexterity als armor in zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 10-09 15:53
Malt007 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:14:
Klopt het dat je niet op damage kan zoeken in de AH? Heel irritant trouwens dat nu alle sold items blijven staan. Per pagina 1 of 2 items die te koop staan...
Hier zit inderdaad één van de beperkingen in de huidige AH. En dat terwijl simpele +dmg misschien wel de beste stat is voor je totale dps. Voor nu wordt het dus gewoon door de lijsten ploeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
geert1 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:20:
[...]

Hier zit inderdaad één van de beperkingen in de huidige AH. En dat terwijl simpele +dmg misschien wel de beste stat is voor je totale dps. Voor nu wordt het dus gewoon door de lijsten ploeteren.
Ach ja, ik zweerde de 1e 30 levels weg te blijven van de AH, maar vind het nu bijna net zo leuk als om daar naar koopjes te speuren als gewoon gewoon spelen :-)

Enig idee wanneer de AH weer fully operational is? Heb echt gems nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door Malt007 op 29-05-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ik weet niet of het hier gepost mag worden, maar anyone up voor Kulle Power leveling (boosten)?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
EricNL schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:27:
Ik weet niet of het hier gepost mag worden, maar anyone up voor Kulle Power leveling (boosten)?
Elaborate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

After chasing him through 3 packs of elites

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9l5kX.jpg

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Kan ik van iemand 4 flawless square topaz's en 1 flawless ruby kopen?

[ Voor 15% gewijzigd door Malt007 op 29-05-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
spoiler:
Cycle for a 3-person rush

Highbie creates game 1 at ‘Soulstone Chamber’
Highbie kills Zoltun,
Lowbie and helper join game 1
Highbie clicks Black Soulstone, and leaves game
Highbie creates game 4 (pre-emptively starting steps 1 and 2 in the next cycle)
Lowbie leaves game, and hits ‘Resume Game’ to create game 2
Lowbie talks to Adria, and gets EXP
Lowbie leaves game 2 and joins game 1
Helper leaves game 1 ASAP
Helper creates game 3 via ‘Resume Game’
Lowbie leaves game 1 and joins game 3
Lowbie and helper leave game 3, and join game 4 (joining the second cycle)
Bron: http://diablo.incgamers.com/blog/comments/really-kulle-power-leveling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

EricNL schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:34:
[...]

spoiler:

Highbie kills Zoltun,
Zoveel meer werk dan uber tristen :'(.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Flapmo schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:51:
[...]

Zoveel meer werk dan uber tristen :'(.
Uber tristen? Ik ben level 45 nu... Weet jij wat de snelste manier is om te power levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
EricNL schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:34:
[...]

spoiler:

Highbie kills Zoltun,
Dat klinkt als zeer efficiënt exp halen alleen het coördineren lijjkt me niet heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:18

Rannasha

Does not compute.

Ik zie het nut van dit soort XP farm methodes niet echt. Normal en Nightmare zijn makkelijk genoeg als je gewoon een degelijk wapen van de AH haalt en in Hell ben je al bijna L60 als je bij Kulle bent. En je moet toch alles doorspelen om Inferno te unlocken.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:43
spoiler:
Die regenboog in een flesje, die komt toch uit de "Resplendent" chest?
Ben nu al 150x door die portal gegaan en heb die knakker die de deur opent 5x gevonden. Maar niks nakko nada..

Uit veel guides staat "magic" chest namelijk en ik wordt er gek van.

edit: n.m. (Look for the Mysterious Chest -- This is NOT the Resplendent Chest found at the end of the dungeon,)

[ Voor 17% gewijzigd door Bad Brains op 29-05-2012 22:15 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag zit nu in inferno kan act 1 wel farmen maar het blijft hard,maar ik heb geld nodig wat kan ik het beste doen om wat geld bij elkaar te krijgen heb nog maar 1 mil :(

Daarnet mijn eerste legendary maar die was dus 3x niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
Bad Brains schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:11:
spoiler:
Die regenboog in een flesje, die komt toch uit de "Resplendent" chest?
Ben nu al 150x door die portal gegaan en heb die knakker die de deur opent 5x gevonden. Maar niks nakko nada..

Uit veel guides staat "magic" chest namelijk en ik wordt er gek van.

edit: n.m. (Look for the Mysterious Chest -- This is NOT the Resplendent Chest found at the end of the dungeon,)
Het is de Mysterious Chest, ik was er +/- zo'n 6uur mee bezig. Had n stuk of 8x die knakker gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:43
ThinClientQ schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:15:
[...]

Het is de Mysterious Chest, ik was er +/- zo'n 6uur mee bezig. Had n stuk of 8x die knakker gevonden.
Zie het net staan op diablowiki, dan morgen maar weer een keer proberen. *bah*

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:45
ThinClientQ schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:11:

• Deleted (in Diablo3\data_D3\PC\MPQs and Diablo3\data_D3\PC\MPQs\caceh) enUS folder
Heh, krijg enkel een unexpected error en download helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
_H_G_ schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:17:
[...]

Heh, krijg enkel een unexpected error en download helemaal niks.
Even je update folder leeggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:45
ThinClientQ schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:19:
Even je update folder leeggooien.
Ah, mooi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
Ik heb echt zin om morgen Blizzard te bellen wat ik hiervan denk. :X Belachelijk dit soort fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 14:33

Mikromanic

Onder de titel

Heel vervelend, 1-4 pagina's vol met 'Sold' :|

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
wat zou de waarde hiervan zijn? Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/AuFxnCICQAAtNOT.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBlokkertje
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 22:23
followers doen slechte schade. +resist all en vit is wat je nodig hebt,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
CBlokkertje schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:41:
followers doen slechte schade. +resist all en vit is wat je nodig hebt,.
voor je followers? of voor jezelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee. Rare fouten bij restart na patchmelding (ook na wissen van aantal files/folders)? Alles weggemikt en dan mag ie nu lekker 8GB opnieuw downloaden met de EU-variant. Als Blizzard het zo wil dan moet het maar zo. (Wel even peer-to-peer uitzetten, dat gaat hier sneller).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

glennox schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:43:
[...]

voor je followers? of voor jezelf?
Followers. Ze doen vrijwel geen schade op hogere levels, dus hun enige doel is om vijanden af te leiden en klappen te vangen. Vit en res zijn dus nuttig. Daarnaast zou je Magic Find of Gold Find op je follower kunnen gooien. Je krijgt slechts 20% van deze 2 stats, maar het is toch weer een beetje extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Momenteel loop ik rustig door Act 1 van Nightmare heen met mijn Barb. Nu vraag ik me eigenlijk toch af wat ik moet doen met al die blues en yellows waar ik zelf geen fluit aan heb. Het verkopen van deze items lijkt me een beetje overbodig want voor deze levels vindt iedereen zelf wel wat of transferen ze onderling wel zodat hun alts ook al wel wat gear hebben.

Maar ga je dan voor salvage of dump je ze gewoon bij de vendor of doen we er toch wat anders mee?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet ook tot de vaststelling gekomen dat ik al een maand de US versie zit te gebruiken.
Net ff 7.60 Gb opnieuw afgehaald en opnieuw aan het installeren nu .... bleh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn templar heeft iets van 60.000 hp en 3.6% kans op fear.

Mss dat ik fear op een andere follower ga gooien aangezien zo'n templar er eerst achter aan moet hollen om iets te kunnen raken.

Zou een scoundrel wat zijn? Weinig cc volgens mij.
Of anders toch maar de enchantress. Gebruikt zij een normal attack die on hit effects heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Net Belial verslagen op NM@Hardcore, was een fluitje van een cent 8)

Begin me ondertussen wel serieus vragen te stellen bij mijn geluk en de RNG goden,
na 106.5u gamen nog 0.0 legendary items, noch blacksmith plans.
Zelfs die staff of herding zut dropt voor mij niet na 30+dedicated farm runs in MF gear :/

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:43

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Thanks! Deze oplossing werkt bij mij. Hier nog een linkje naar een thread op de EU forums waarin het wat uitgebreider wordt uitgelegd: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4309705839

Edit: En met P2P uitgeschakeld gaat hij inderdaad sneller. Bij mij zo'n 50%.

[ Voor 6% gewijzigd door Dricus op 29-05-2012 23:11 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 14:26
ThinClientQ schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:15:
[...]

misschien een belangrijk tipje: de mysterious chest is niet de vervanger voor de resplendent chest op level 2. Deze kan dus ook op level 1 spawnen. Loop dus ook level 1 helemaal door (wij vonden hem op lvl 1).

makkelijkste is met paar vrienden allemaal eigen game, zodra een iemand hem heeft gevonden rest laten joinen en dan pas kist openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:35

MetalPool

Boe!

Ik zit op de US server en heb net de nieuwe patch gedownload en ze hebben volgens mij het powerlevelen extreem generfd. Het Azmodan trucje wat iedereen inmiddels wel weet is generfd.....het deel bij de armory na het verslaan van Azmodan krijg je geen XP meer want de cutscene levert geen xp meer op....en de moeite is het ook niet om daarna die andere baas te doen....erg jammer dit :S

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Azmodan is toch allang generfd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:05:
Mijn templar heeft iets van 60.000 hp en 3.6% kans op fear.

Mss dat ik fear op een andere follower ga gooien aangezien zo'n templar er eerst achter aan moet hollen om iets te kunnen raken.

Zou een scoundrel wat zijn? Weinig cc volgens mij.
Of anders toch maar de enchantress. Gebruikt zij een normal attack die on hit effects heeft.
Enchantress geeft 15% extra armor als één van haar buffs. En één van haar attacks zorgt ervoor dat jij meer damage op een mob/groep doet :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zo juist aangekomen in ACT II op Inferno... The Butcher was toch wel even goed pittig met z`n 2en zeg... Zijn toch wel een goed aantal keer dood gegaan :P Wel leuk dat het nu eindelijk echt moeilijk begint te worden, maakt het spel wel wat leuker.

@Hieronder: Ik speel zelf Wizard en maat van me speelt Monk.

[ Voor 11% gewijzigd door Brummetje op 29-05-2012 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 14:33

Mikromanic

Onder de titel

Brummetje schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:39:
Zo juist aangekomen in ACT II op Inferno... The Butcher was toch wel even goed pittig met z`n 2en zeg... Zijn toch wel een goed aantal keer dood gegaan :P Wel leuk dat het nu eindelijk echt moeilijk begint te worden, maakt het spel wel wat leuker.
Welke ras spel je? Ik kom niet verder dan het begin ACT II op Inferno.. Shit is hard.

Edit @hierboven: Cool, ik speel barb btw (-:

[ Voor 5% gewijzigd door Mikromanic op 29-05-2012 23:44 ]

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Iemand tips om geld te verdienen? Zit in Nightmare Act 3 begin en... ik word een keertje aangetikt en ben dood. Ik heb zo'n vermoeden dat het te maken heeft met het feit dat ik niet zo veel aan gear doe wat ook moeilijk gaat met <200k gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Laatst online: 29-06 00:29

Ik dacht ook even Diablo te gaan spelen, maar nee hoor. Dan maar weer de XBOX aanslingeren... en morgen kijken of wij EU burgers zonder gedoe kunnen spelen.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Mikromanic schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:41:
[...]

Welke ras spel je? Ik kom niet verder dan het begin ACT II op Inferno.. Shit is hard.

Edit @hierboven: Cool, ik speel barb btw (-:
Haha dat heb ik nu dus ook, vandaag bezig geweest om wat gold te farmen om nieuwe gear te kopen voor act 2.
Ik ga daar te snel dood helaas :(
Wiz btw =)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
-AzErTy- schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:05:

Begin me ondertussen wel serieus vragen te stellen bij mijn geluk en de RNG goden,
na 106.5u gamen nog 0.0 legendary items, noch blacksmith plans.
(...)
Ik zou je maar niet verheugen op de legendaries, de meesten zijn slecht en zo te zien zijn ze allemaal doodsaai: http://diablo3markets.inc...emization-opinion-article

Om de verrassing erin te houden heb ik bewust de legendaries en set items niet online opgezocht, maar als deze post klopt, en op basis van de AH items die ik ben tegengekomen lijkt dat zo, zijn de legendaries en sets in Diablo 3 doodsaai. 5% mf/gf, mana per kill of life per spirit spent voor het voltooien van een volledige set?! Wtf! Vergelijk dat eens met Diablo 2 waar equivalente items uniek en sterk genoeg waren om een volledig personage op te baseren. In Diablo 2 was het gewoon kippenvel wanneer bepaalde items dropten. Zou het die ene zijn...?

Eigenlijk was ik hier al bang voor. Toen ik ooit WoW vanilla speelde ergerde ik me er ook al zo aan dat items zo saai opgebouwd waren. Steeds wat hoge stats, leuk en lekker makkelijk te designen voor dat incrementele verslavingsgevoel maar zonder enige vorm van creativiteit. Hopelijk doet Blizzard in de volgende patch veel meer dan wat ik verwacht (namelijk domweg ophogen van de stats van legendaries en sets en hopsakee klaar is kees!) maar voegen ze er echt iets aan toe. Als zeldzame items binnenkort niet effecten kunnen bevatten die vergelijkbaar in effect en creativiteit kunnen zijn als passive en active skills, is dit slecht gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Act II Inferno :X

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 29-05-2012 23:56 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb ik een legendary, is hij crap :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
Thinclientq, wat zegt je avatar? Ik word er krankjorum van, dat ik het niet kan "liplezen"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo, net met een maatje eindelijk lvl 60 gehaald.
Beginnen we op inferno en komen we nieteens voorbij een yellow in een dungeon van act 1 :+ , zelf speel ik een barbarian ik begon ooit met 1h+shield maar heb sinds het vinden van een 2h het idee daar mee te gaan spelen.
Iemand enige tips?

Net met de online calculator deze build bedacht.

http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WeXYVk!bTV!aYaZcc

Het idee is om in een pack te leapen > een ravage aan te richten met frenzy/revenge (+healen daarmee naturlijk) > te stunnen > nog meer ravage aan richten en als ik het niet meer red weer weg leapen (cooldown zou tegen die tijd afgelopen moeten zijn) waarna ik de mobs op afstand houd met seismic slam.

Ook ben ik begonnen met lvl 60 gear bij elkaar te sprokkelen in de AH, ik loop alleen nog een beetje te klooien met hoeveel van een bepaalde stat ik in zou willen leveren tegenover een bepaald aantal resist all elements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
pluisman schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:10:
Thinclientq, wat zegt je avatar? Ik word er krankjorum van, dat ik het niet kan "liplezen"!
Het is Noors dus zelfs al zou je kunnen liplezen dan snap je het nog niet :P
(ps. Het is Emelie Nering/Voe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Laatst online: 03-06 13:45
K03N schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:17:
[...]

Dankje, ik kan het nu loslaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
K03N schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:17:
[...]

Haha je kunt het zelf invullen zoals je het wilt, zou ook kunnen denken aan ouch.. :+

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

uqrax schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:53:
[...]

Ik zou je maar niet verheugen op de legendaries, de meesten zijn slecht en zo te zien zijn ze allemaal doodsaai: http://diablo3markets.inc...emization-opinion-article

Om de verrassing erin te houden heb ik bewust de legendaries en set items niet online opgezocht, maar als deze post klopt, en op basis van de AH items die ik ben tegengekomen lijkt dat zo, zijn de legendaries en sets in Diablo 3 doodsaai. 5% mf/gf, mana per kill of life per spirit spent voor het voltooien van een volledige set?! Wtf! Vergelijk dat eens met Diablo 2 waar equivalente items uniek en sterk genoeg waren om een volledig personage op te baseren. In Diablo 2 was het gewoon kippenvel wanneer bepaalde items dropten. Zou het die ene zijn...?

Eigenlijk was ik hier al bang voor. Toen ik ooit WoW vanilla speelde ergerde ik me er ook al zo aan dat items zo saai opgebouwd waren. Steeds wat hoge stats, leuk en lekker makkelijk te designen voor dat incrementele verslavingsgevoel maar zonder enige vorm van creativiteit. Hopelijk doet Blizzard in de volgende patch veel meer dan wat ik verwacht (namelijk domweg ophogen van de stats van legendaries en sets en hopsakee klaar is kees!) maar voegen ze er echt iets aan toe. Als zeldzame items binnenkort niet effecten kunnen bevatten die vergelijkbaar in effect en creativiteit kunnen zijn als passive en active skills, is dit slecht gedaan.
Als ze maar niet kant van +teleport en dergelijk op gaan zoals in D2. Maar unieke effecten toevoegen aan legedaries zou wel leuk zijn. Al waren het maar cosmetische effecten of iets van een cursed sword wat op je inpraat af en toe. :)

En zijn trouwens wel goede legendaries als je geluk hebt met de random stats, maar dan zijn ze ook gelijk vele miljoenen waard. Verschil tussen een crappy versie en een 'perfecte' versie kan zo 250k vs 10mil+ zjin.
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:16:
Beginnen we op inferno en komen we nieteens voorbij een yellow in een dungeon van act 1 :+ , zelf speel ik een barbarian ik begon ooit met 1h+shield maar heb sinds het vinden van een 2h het idee daar mee te gaan spelen.
Iemand enige tips?

Het idee is om in een pack te leapen > een ravage aan te richten met frenzy/revenge (+healen daarmee naturlijk) > te stunnen > nog meer ravage aan richten en als ik het niet meer red weer weg leapen (cooldown zou tegen die tijd afgelopen moeten zijn) waarna ik de mobs op afstand houd met seismic slam.

Ook ben ik begonnen met lvl 60 gear bij elkaar te sprokkelen in de AH, ik loop alleen nog een beetje te klooien met hoeveel van een bepaalde stat ik in zou willen leveren tegenover een bepaald aantal resist all elements.
1h + schild werkt een stuk beter op inferno dan een 2hander. Spec van het filmpje 2 posts boven je gebruiken (zoiets dus). Voor de rest +res gear met redelijk wat armor, str en vit nemen en ook wat % melee damage reduction hier en daar. Veel +life on hit op je wapen en een schild met een hoge block % en amount.

[ Voor 26% gewijzigd door Gundogan op 30-05-2012 00:28 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
Iemand enige tips?

Probeer Seismic Slam weg te doen en neem Rend met Blood Lust , zo heb je nog meer health regen in combat en het werkt heel leuk met Ground Stomp en Revenge.
Als je dan nog steeds snel dood gaat kan je ook nog Furious Charge nemen met Dreadnought voor nog meer healt regen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:11
Ik zie allemaal oplossingen voor die update bug maar dan voor windows, is er ook een oplossing voor mac users ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:58:
Heb je er nog één, is die nog meer useless. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Rikkiz0r schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:26:
[...]

Heb je er nog één, is die nog meer useless. :+
En helaas is useless x useless niet usefull :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Iemand enige tips?

Kijk eens naar wrath of the berserker/insanity ipv seismic slam? Imo echt een godmode skill _/-\o_
Ipv juggernaut misschien superstition?
Die extra 20% reductie is veel waard

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels wat inferno zitten doen. Solo ging maar moeizaam (logisch, 7k DPS en geen + resistgear)
Toen het geluk gehad een goede skeleton groep te krijgen, en hem meteen 4-5x achter elkaar gedood met valor stacks. Erg leuke drops gehad, meteen m'n BS naar max getild en alle slots gekocht!

Nu hopen dat de items die ik gevonden heb een beetje goed verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K03N schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:22:
[...]

Probeer Seismic Slam weg te doen en neem Rend met Blood Lust , zo heb je nog meer health regen in combat en het werkt heel leuk met Ground Stomp en Revenge.
Als je dan nog steeds snel dood gaat kan je ook nog Furious Charge nemen met Dreadnought voor nog meer healt regen
-AzErTy- schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:28:
[...]

Kijk eens naar wrath of the berserker/insanity ipv seismic slam? Imo echt een godmode skill _/-\o_
Ipv juggernaut misschien superstition?
Die extra 20% reductie is veel waard
Thanks, zal morgen nog even het een en ander aan de build gaan sleutelen.
Net wat items op AH gezet dus met een beetje mazzel ook weer wat gold om nieuwe gear te halen :+

Jammer vind ik trouwens dat shield + 1h zo word gepromoot overal, ik speel een barbarian om overal in te rossen en met een gigantische hamer schedels te verpulveren, niet om riddertje te spelen :9
Ga nu maar mijn schoonheidsslaapje houden, zal morgen rapporteren of het wat is geworden met mijn 2h build. (misschien act 4 hell anders nog een paar keer farmen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:46:
[...]

[...]

Thanks, zal morgen nog even het een en ander aan de build gaan sleutelen.
Net wat items op AH gezet dus met een beetje mazzel ook weer wat gold om nieuwe gear te halen :+

Jammer vind ik trouwens dat shield + 1h zo word gepromoot overal, ik speel een barbarian om overal in te rossen en met een gigantische hamer schedels te verpulveren, niet om riddertje te spelen :9
Ga nu maar mijn schoonheidsslaapje houden, zal morgen rapporteren of het wat is geworden met mijn 2h build. (misschien act 4 hell anders nog een paar keer farmen?).
Niet echt gepromoot, maar Blizzard geeft ons geen andere optie op het moment. Als melee moet je in melee range blijven om uberhaupt damage te kunnen doen. Ik zou ook graag met een 2H zwaaien, maar met een 1H+shield blijf ik tenminste leven. Het is mogelijk met 2H, maar je moet perfecte gear hebben en dat gaat je miljoenen kosten ;).
PsyStarcraft op youtube heeft Diablo Inferno met een 2H afgemaakt, maar hij had 800 resist minimaal, 29k dps, 9k armor, 56k hp... aka decked out :P.

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 30-05-2012 00:56 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Ik ook weer 1, total crap. Sell value: 25K.
Vond ook weer een mooi rare boek -> level 10. EDIT: Level 10 plan, smart!

Kan al heel de dag geen Gems / books / tomes e.d. vinden, dat klopt neem ik aan?

[ Voor 19% gewijzigd door mouzetc op 30-05-2012 00:58 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Ik heb nu al de neiging om een schild te gaan pakken door sommige unique packs en yellow named mobs maar de rest is toch weer vrij makkelijk. Speel momenteel act3 van hell en nog 2 leveltjes tot de max. Kan ik eindelijk eens waardige items gaan aanschaffen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

mouzetc schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:55:
[...]

Ik ook weer 1, total crap. Sell value: 25K.
Vond ook weer een mooi rare boek -> level 10. EDIT: Level 10 plan, smart!

Kan al heel de dag geen Gems / books / tomes e.d. vinden, dat klopt neem ik aan?
Heb beiden voor 500k in de auction gegooid. Verkopen ze voor die prijs ben ik happy, verkopen ze niet dan houd ik ze wel en geef ik ze weg ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Hmm, ik had niet moeten uitloggen net. Zit ook met een US client en kan er nu dus niet in zonder een gedeelte opnieuw te downloaden. Hopelijk gaat dat goed, anders moet ik de hele enGB client opnieuw neerhalen.
Eigenlijk bijzonder belabberd van Blizzard. "global play" is een leuke term, maar wanneer je character is gebonden aan een nieuwe/oude client vanuit een ander regio? Ik had het niet kunnen bedenken :F

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Ik laat het prutsen met files voorlopig voor wat het is, ik denk dat als US geupdate is we ook terug met onze enUS client op enGB kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gefeliciteerd u heeft een common legendary gevonden :+ als in de meeste legendaries zijn totaal crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Volgens mij kunnen ze beter de kleur van legendaries veranderen in paars, en nieuwe legendaries maken.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Laatst online: 05:05
^ What he said :)

Juist om deze reden zou ik de game nooit hoger dan een 7.5 kunnen geven. Ik bedoel de hele game draait om items, en nog krijgen ze het 10 jaar later voor mekaar om Legendaries zo neer te zetten :')

D2 vond ik best lastig om in te komen maar met D3 hebben ze het veel te simpel gemaakt imho!

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

kevz schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 02:10:
^ What he said :)

Juist om deze reden zou ik de game nooit hoger dan een 7.5 kunnen geven. Ik bedoel de hele game draait om items, en nog krijgen ze het 10 jaar later voor mekaar om Legendaries zo neer te zetten :')

D2 vond ik best lastig om in te komen maar met D3 hebben ze het veel te simpel gemaakt imho!
Volgens mij is het probleem met de legendaries niet dat ze slecht zijn, maar dat er simpelweg te weinig zijn met goede stat-rolls. Per legendary die je loot, raap je gemiddeld honderden blues op. De kans dat daar goede rolls tussen zitten is erg groot. Daarom zie je ook veel blues op de AH die beter zijn dan veel legendaries: Alle crappy blues worden gevendored/salvaged, alleen de goede rolls belanden op de AH. Daarentegen drops vrijwel iedereen een legendary die hij vindt op de AH in de hoop er wat uit te halen.

Zelf heb ik momenteel pas 1 legendary gevonden, maar dat was meteen een flinke upgrade. En het was niet eens een perfecte roll.

Pagina: 1 ... 8 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic