Idd! Ik als barb zijnde had buffed 72K HP met 30 resist all en was zo dood in act 2 inferno. Nu met 300-400 resist met 57K HP gaat het stukken beter!Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:44:
[...]
Zoals ik elke keer zeg, je Life zegt zo enorm weinig over het spel. Reken je EHP uit, daar heb je veel meer aan. Je kan 30k life hebben maar als je resistance 10% is kan je niet veel meer dan 30k damage hebben. Is je resistance een stukje hoger kan je 300k damage hebben. Je life blijft hetzelfde maar door alle resistances te verhogen kan je opeens een tienvoud aan damage incasseren voor je dood gaat.
En niet klikken maar knop ingedrukt houden, scheelt een hoop.
Hmm, niet over nagedacht ga ik proberen. Dank.StarLite schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:40:
[...]
Qua lopen kan je een key aan 'move' binden, dan loop je richting je mousecursor. Is even wennen, maar zou wel goed kunnen helpen.
Zo uit mijn hoofd:Brian schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:40:
[...]
Ik ben ook wizard, level 60, 20k life, 20k dps maar ik heb geen problemen met act 1, 2 is een stukje lastiger maar niet onmogelijk. Geen idee waarom jij zoveel problemen met act 1 hebt. Wat is je build?
Primair attack: Magic Missle
Sec. attack: Disentegrate
1: Diamond skin - met rune dat het verdubbeld (weet de naam niet)
2: Hydra ( rune: Poison)
3: Blizzard
4: Magic weapon
Maar zelfs met diamond skin waardoor ik 20K life erbij krijg, wordt er doorheen geslagen en dood ben ik.
Waar ik de rune niet heb bij staan weet ik zo niet welke ik gebruik, nou moet ik zeggen dat ik erg aan het experimenteren ben qua de juist build.
Passive skills durf ik zo niet te zeggen, kan het niet nakijken ben op mijn werk
Hoe kan ik mijn EHP uitrekenen?Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:44:
[...]
Zoals ik elke keer zeg, je Life zegt zo enorm weinig over het spel. Reken je EHP uit, daar heb je veel meer aan. Je kan 30k life hebben maar als je resistance 10% is kan je niet veel meer dan 30k damage hebben. Is je resistance een stukje hoger kan je 300k damage hebben. Je life blijft hetzelfde maar door alle resistances te verhogen kan je opeens een tienvoud aan damage incasseren voor je dood gaat.
En niet klikken maar knop ingedrukt houden, scheelt een hoop.

[ Voor 3% gewijzigd door Madstorm op 29-05-2012 15:57 ]
I'm an Ironman!
Nee, niet per definitie zwak, maar het kan beter. En alles dat je gear beter is merk je direct ingame.CobyBE schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:51:
[...]
Nu voel ik mij toch ineens zwaar onder-poweredIk ben nu ook juist act 1 van inferno met mijn wizard maar ik heb maar 20k levens en 6.9k dmg? Wel 3000 armor (met energy armor) en +- 200 op resistances (ook met energy armor).
Is dit dan werkelijk veel te zwak? Moet ik nu echt de AH in?
Trouwens, wat ik nog niet heb voorbij zien komen, waarom farmt er niemand de secret level op hell?Ik neem aan dat er dan toch wel goeie items moeten droppen, vooral met de Nephalem Valor buff.
Ik heb overigens 29K hp, 272 all resist, 2300 armor, 11% dodge en 12K dps (na force weapon). Ik loop zonder armors rond, ik gooi alleen nova's (frost / force stun) en dan lekker de cookie cutter - boss killer - Venom Hydra erbij.
Persoonlijk vind ik Inferno nog maar taai gaan, maar nog niet echt tijd voor gehad. Naar mijn idee is nu ik nog "meh" gear heb gold farmen op Hell sneller, als ik gewoon even Act 1 en 2 doorloop (vlieg er doorheen) dan pak je zo 80K mee. Nu kan je zeggen "dat is niet veel", maar inmiddels is de AH al een beetje verziekt met goede items. Week één woekerprijzen zijn er niet meer, top-items van 5 milj. kan ik gewoon niet kopen. De economie van D3 is simpel: degene die als eerste lvl 60 werden hebben gigantisch kunnen profiteren van verkopen op de AH. Inmiddels zijn dat de rijken die onderling met groot geld handelen, maar de "oprapers" die niet eens een keer een goed plan vinden oid zijn nu gewoon de sjaak. Blacksmith plans en gemstones zijn inmiddels al niet meer echt iets om rijk van te worden.
Verwijderd
Top lvl gems wel, die zie ik ook echt niet op de AH liggen. Ze kosten dan ook wel dik 80K om te maken (en een zooi tomes).djunicron schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:02:
[...]
Nee, niet per definitie zwak, maar het kan beter. En alles dat je gear beter is merk je direct ingame.
Ik heb overigens 29K hp, 272 all resist, 2300 armor, 11% dodge en 12K dps (na force weapon). Ik loop zonder armors rond, ik gooi alleen nova's (frost / force stun) en dan lekker de cookie cutter - boss killer - Venom Hydra erbij.
Persoonlijk vind ik Inferno nog maar taai gaan, maar nog niet echt tijd voor gehad. Naar mijn idee is nu ik nog "meh" gear heb gold farmen op Hell sneller, als ik gewoon even Act 1 en 2 doorloop (vlieg er doorheen) dan pak je zo 80K mee. Nu kan je zeggen "dat is niet veel", maar inmiddels is de AH al een beetje verziekt met goede items. Week één woekerprijzen zijn er niet meer, top-items van 5 milj. kan ik gewoon niet kopen. De economie van D3 is simpel: degene die als eerste lvl 60 werden hebben gigantisch kunnen profiteren van verkopen op de AH. Inmiddels zijn dat de rijken die onderling met groot geld handelen, maar de "oprapers" die niet eens een keer een goed plan vinden oid zijn nu gewoon de sjaak. Blacksmith plans en gemstones zijn inmiddels al niet meer echt iets om rijk van te worden.
Verwijderd
Heb je nog wat aan perfect gems richting hell/inferno? Die stats zijn nou niet bepaald indrukwekkend op die (perfect) gems?Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:06:
[...]
Top lvl gems wel, die zie ik ook echt niet op de AH liggen. Ze kosten dan ook wel dik 80K om te maken (en een zooi tomes).
Verwijderd
+ life % is niet slecht en de jump tussen de laatste 2 soorten gems is een stuk groter dan de rest waar steeds maar een kloterig beetje bij komt.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:09:
[...]
Heb je nog wat aan perfect gems richting hell/inferno? Die stats zijn nou niet bepaald indrukwekkend op die (perfect) gems?
Op zich wel denk ik als je zo'n mooie radiant star in je helm hebt zitten, scheelt weer een paar procent health (18%), alleen die dingen zijn nog wel een tandje meer dan 80K per stuk...de vraag is uiteindelijk of het het waard is....Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:09:
[...]
Heb je nog wat aan perfect gems richting hell/inferno? Die stats zijn nou niet bepaald indrukwekkend op die (perfect) gems?
Ja, het is veel te zwak. Die DPS is zeker veel te laag. Als Wizard in een groep moet je damage kunnen doen en als je alleen speelt moet je meer damage dan dat doen om mobs uit te kunnen schakelen. Je kan de gear farmen en je kan de gear kopen, met het laatste krijg je betere kwaliteit in minder tijd.CobyBE schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:51:
Is dit dan werkelijk veel te zwak? Moet ik nu echt de AH in?
EHP: = Life / ((1 - DR from Armor) × (1 - DR from Resistance) × (1 - 0.30 if monk or barbarian) × (1 - DR from other source))
Dat is de simpele variant, die moet boven de 200k komen op Inferno Act I te kunnen doen en ver boven de 300k voor Act II.
Ja, zeker de moeite waard. Als je (ver) boven de 20k health zit moet je zo enorm veel vitality stacken om echt goed vooruit te gaan. Voor die 18% extra life heb je soms wel 200 extra vitality nodig.Oaquasis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:15:
Op zich wel denk ik als je zo'n mooie radiant star in je helm hebt zitten, scheelt weer een paar procent health (18%), alleen die dingen zijn nog wel een tandje meer dan 80K per stuk...de vraag is uiteindelijk of het het waard is....
[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 29-05-2012 16:17 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
80K is voor het craften he, heb het niet over de AH. Heb er 1 keer eentje zien staan voor 3 mil.Oaquasis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:15:
[...]
Op zich wel denk ik als je zo'n mooie radiant star in je helm hebt zitten, scheelt weer een paar procent health (18%), alleen die dingen zijn nog wel een tandje meer dan 80K per stuk...de vraag is uiteindelijk of het het waard is....
Act 3 Inferno waar ik met mijn barb ben, is dan nog weer een stap moeilijker. Zit nu op ongeveer 850 res all op mijn barb, 7500 armor en 45k hp ofzo. Nu weer issues met melee.. misschien nog wat extra damage reduction voor physical stackensbmuc schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:52:
[...]
Idd! Ik als barb zijnde had buffed 72K HP met 30 resist all en was zo dood in act 2 inferno. Nu met 300-400 resist met 57K HP gaat het stukken beter!
Ondertussen ook bezig met mijn pimp Demon Hunter, lvl 52 en zit atm aan 23k hp en 16k dps en act 2 hell. Vanavond eens kijken of ik met multishot alles weer kan rofl pwnen. Wat is DH sterk in AoE zeg... pff.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Zie:Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:16:
[...]
80K is voor het craften he, heb het niet over de AH. Heb er 1 keer eentje zien staan voor 3 mil.
flawed: 500
normal: 750
flawless: 1250
perfect: 2000 + 1 Pages of Jewelcrafting
radiant: 3500 + 2x Pages of Jewelcrafting
square: 7500 + 1x Tome of Jewelcrafting
flawless square: 20k + Tome of Jewelcrafting
perfect square: 30k + 3x Tome of Secrets
radiant square: 50k + 6x Tome of Secrets
star: 80k + 9x Tome of Secrets
flawless star: 100k + 12x Tome of Secrets
perfect star: 200k + 15x Tome of Secrets
radiant star: 400k + 20x Tome of Secrets
Damn man 400k voor 1 gem...hoewel je die natuurlijk altijd houd blijft het een idioot bedrag....
Edit: leuk weetje...je hebt 1.594.323 chipped gems nodig om 1 Radiant Star te maken....
[ Voor 9% gewijzigd door Oaquasis op 29-05-2012 16:24 ]
Je kunt alles onder perfect square sowieso haast wel laten liggen. Normale squares kosten iets van 200 gold op de AH, ik vraag me eigenlijk af of ze verkopen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:09:
[...]
Alle maten erboven die je kunt maken zijn voor minder dan de crafting kosten te krijgen op de AH. Alleen de klassen boven square zijn wel erg duur, maar of het gaat opwegen tegen de kosten om ze te maken? Het scheelt dat de artisan "maar" 140.000 kost, maar verbouwen van de gems kost wel 80.000 voor één perfect square.
Daarnaast heeft Blizzard recentelijk aangegeven dat ze het gaan aanpassen naar 2 gems ipv 3 per craft in patch 1.03 (een maandje weg?). Sindsdien zijn de prijzen van een aantal dingen behoorlijk getankt. Daarnaast gaan ze crafting verbeteren en legendaries op den duur boosten, maar niet met terugwerkende kracht... Voorlopig zit je dus nog wel even met de zooi.
Lol ok dan straks maar eens gaan item huntenTsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:15:
[...]
Ja, het is veel te zwak. Die DPS is zeker veel te laag. Als Wizard in een groep moet je damage kunnen doen en als je alleen speelt moet je meer damage dan dat doen om mobs uit te kunnen schakelen. Je kan de gear farmen en je kan de gear kopen, met het laatste krijg je betere kwaliteit in minder tijd.
En ik had op hell genoeg dps leek mij tot nu toe, maar ik ga sowieso een beter wapen + off-hand zoeken.
Wat is volgens jou het minimum voor inferno act 1?
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Nog niks nuttigs daar gevonden. Allemaal cheap spul dat ik op Hell niet zou hoeven.CobyBE schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:22:
Lol ok dan straks maar eens gaan item huntenIk was aan het denken om op hell de secret level te doen. Ik neem aan dat daar inferno-waardig spul dropt?
Je wilt een wapen die minimaal 600 dps doet. Mijn Wizard doet met een two hander een magere 830 dps maar wel met 320 Vit en 220 Strenght (220 armor dus). Zonder die extra's zou ik minimaal 1100 dps willen.En ik had op hell genoeg dps leek mij tot nu toe, maar ik ga sowieso een beter wapen + off-hand zoeken.
Wat is volgens jou het minimum voor inferno act 1?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ok bedankt voor de tipTsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:23:
[...]
Nog niks nuttigs daar gevonden. Allemaal cheap spul dat ik op Hell niet zou hoeven.
[...]
Je wilt een wapen die minimaal 600 dps doet. Mijn Wizard doet met een two hander een magere 830 dps maar wel met 320 Vit en 220 Strenght (220 armor dus). Zonder die extra's zou ik minimaal 1100 dps willen.
Nog een vraag: ik had gelezen dat voor een barb het heel belangrijk is om resistance te stacken (in inferno), maar omdat wij glass canons zijn lijkt me dat minder belangrijk? Gewoon VIT, INT, STR en DMG stacken om armor en res hoog genoeg te krijgen maar niet per sé res to all stacken omdat dit ten koste kan gaan van meer DPS?
Heb je trouwens ook een manier om snel HP terug te krijgen? Met life on hit of lifesteal o.i.d.?
Edit: Straks thuis ook maar eens mijn EHP uittellen
[ Voor 3% gewijzigd door CobyBE op 29-05-2012 16:28 ]
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Glass canon is een manier om te spelen maar ik wil zelf altijd nog wel iets van damage kunnen ontvangen. je kan nooit alle mobs ontlopen dus je hebt defense nodig, je doet geen damage als je dood bent. Ik stack Vit, Int en resist all en elk item moet een goede armor rating hebben. De rest is mooi meegenomen en als het even kan wil ik het graag als extra hebben maar nooit ten koste van die eerste drie.
HP terugkrijgen doe ik niet aan eigenlijk. Ik heb wel wat life regen maar life on hit gaat erg traag en life per second is zo enorm weinig. Als ik niet binnen een minuut mijn health vol kan hebben is het niet echt de moeite waard.
Voor 200k koop je een two hander tegen de 1100 dps met aardige attack speed, dat is wat je minimaal wilt.
HP terugkrijgen doe ik niet aan eigenlijk. Ik heb wel wat life regen maar life on hit gaat erg traag en life per second is zo enorm weinig. Als ik niet binnen een minuut mijn health vol kan hebben is het niet echt de moeite waard.
Voor 200k koop je een two hander tegen de 1100 dps met aardige attack speed, dat is wat je minimaal wilt.
[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 29-05-2012 16:32 ]
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 10-09 08:45
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Vandaag thuiswerken dus niet spelen, maar had wel de mogelijkheid even af en toe wat rond te neuzen op de AH op mn Macbookje ernaast.
Toch voor ongeveer 70K gold van 3400 dps en 11K health naar 6000 dps en 14K health gegaan door wat koopjes eruit te vissen (wat items voor 5-20K).
AH'en hoeft niet duur te zijn
(level 51 WD op hell)
Toch voor ongeveer 70K gold van 3400 dps en 11K health naar 6000 dps en 14K health gegaan door wat koopjes eruit te vissen (wat items voor 5-20K).
AH'en hoeft niet duur te zijn
(level 51 WD op hell)
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 29-05-2012 16:44 ]
Effe uitgerekent wat het cost om van alleen Chipped Gems een Radiant Star te maken atm:
Totaal nodig 1.594.323 chipped gems en 580.704.000 gold
Auch!
Gelukkig begin je meestal iets hoger
Versie | Nodig Per Level | Nodig per versie | Cost per stuk | Cost per versie |
Chipped | 1.594.323 | |||
Flawed | 3 | 531.441 | 500 | 265.720.500 |
Normal | 3 | 177.147 | 750 | 132.860.250 |
Flawless | 3 | 59.049 | 1.250 | 73.811.250 |
Perfect | 3 | 19.683 | 2.000 | 39.366.000 |
Radiant | 3 | 6.561 | 3.500 | 22.963.500 |
Square | 3 | 2.187 | 7.500 | 16.402.500 |
Flawless Square | 3 | 729 | 20.000 | 14.580.000 |
Perfect Square | 3 | 243 | 30.000 | 7.290.000 |
Radiant Square | 3 | 81 | 50.000 | 4.050.000 |
Star | 3 | 27 | 80.000 | 2.160.000 |
Flawless Star | 3 | 9 | 100.000 | 900.000 |
Perfect Star | 3 | 3 | 200.000 | 600.000 |
Radiant Star | 1 | 400.000 | 0 |
Totaal nodig 1.594.323 chipped gems en 580.704.000 gold
Auch!

Ik zit te wachten to de auction house kan sorteren op time dps en dat ze je verkochte rommel nog de stats weergeven.
Daarnaast heb ik besloten de AH te ontwijken tot ik inferno single player uitgespeeld heb
Gaat mij vast nog veel tijd kosten (A)
Daarnaast heb ik besloten de AH te ontwijken tot ik inferno single player uitgespeeld heb
Gelukkig vind je de flawless squares redelijk in inferno. In de latere Acts moet wat beter spul ook nog wel droppen
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 13-09 15:49
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Wat wij doen is Act 1 inferno spelen vanaf quest 9, dan heb je 2 bosses (Warden en Butcher), en zat Champions om al bij de Warden 4-5 stacks te hebben. Dan loop je dus helemaal door tot de Butcher, en daarna begin je weer opnieuw.Astratuner schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:40:
[...]
Mmm, dus als je een gebied wil farmen loop je alsnog tegen grenzen aan want als er niet meer dan 6 elite packs zijn, of je alles gekilled hebt dan houd het op daar want als je iets doed ben je de buff kwijt?
Hoe kan je best dan optimaal gebruik maken van die buff? Bepaald gebied farmen? Gewoon een act uitdoen zeker?
Verder als je een party join met mensen en 1-2 daarvan hebben veel MF gear aan, heb ik daar ook voordeel aan of is de loot steeds persoonlijk gebaseerd op mijn character en MF?
Nope, Flawless Squares zijn de hoogste gems die droppen.Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:44:
Gelukkig vind je de flawless squares redelijk in inferno. In de latere Acts moet wat beter spul ook nog wel droppen
[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 29-05-2012 16:46 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dat is wel een leuke run ja. Helaas zijn er maar heel weinig drops die ook echt een upgrade zijn of goed te verkopen op de AH zijn. Ik ben nu chests in act3 aan het farmen en daar dropt geregeld iets wat voor een leuk bedrag te verkopen valt!Angeloonie schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:45:
[...]
Wat wij doen is Act 1 inferno spelen vanaf quest 9, dan heb je 2 bosses (Warden en Butcher), en zat Champions om al bij de Warden 4-5 stacks te hebben. Dan loop je dus helemaal door tot de Butcher, en daarna begin je weer opnieuw.
[...]
Nope, Flawless Squares zijn de hoogste gems die droppen.
MF wordt berekent en gedeeld over de hele groep, dus als 2 man 200% MF hebben en 2 man hebben niets. Dan is dat hetzelfde als 4 man met 100% MF gear.Astratuner schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:40:
[...]
Verder als je een party join met mensen en 1-2 daarvan hebben veel MF gear aan, heb ik daar ook voordeel aan of is de loot steeds persoonlijk gebaseerd op mijn character en MF?
Als jij geen MF gear aanhebt en zij wel, worden zij 'gestraft' en jij 'gebuffed'
Als je alleen flawless squares gebruikt, de goedkoopste methode (als je grind tijd neit meerekend), kost zo'n radiant star 25,530,000gold, ervanuitgaande dat de berekeningen boven ^^ kloppenAngeloonie schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:45:
Nope, Flawless Squares zijn de hoogste gems die droppen.
Blub
Hmm, ik doe precies dezelfde chest denk, act 3, vervolgens op de brug een deur binnen gaan, daar kan soms een replenced (ofzoremsporus schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:48:
[...]
Dat is wel een leuke run ja. Helaas zijn er maar heel weinig drops die ook echt een upgrade zijn of goed te verkopen op de AH zijn. Ik ben nu chests in act3 aan het farmen en daar dropt geregeld iets wat voor een leuk bedrag te verkopen valt!
I'm an Ironman!
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Force doet dit ook, video: YouTube: Diablo 3 - Act 1 Inferno Gear Farming: Warden & Butcher (Route Guide/Gameplay)remsporus schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:48:
[...]
Dat is wel een leuke run ja. Helaas zijn er maar heel weinig drops die ook echt een upgrade zijn of goed te verkopen op de AH zijn. Ik ben nu chests in act3 aan het farmen en daar dropt geregeld iets wat voor een leuk bedrag te verkopen valt!
Maar hij heeft z'n hele stash vol met verkoopbare rares.
Klopt niet, het is exact 15mil - je moet de kost van de flawless squares er niet bijtellen hebstard schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:54:
[...]
Als je alleen flawless squares gebruikt, de goedkoopste methode (als je grind tijd neit meerekend), kost zo'n radiant star 25,530,000gold, ervanuitgaande dat de berekeningen boven ^^ kloppenPrijzig dingetje.
Niks als je gewoon de items salvaged. Tot ze introduceren dat je dan ook gems kwijt bent en de patchnotes een dag later pas laten zien, dan baal je eventjes
Misschien heb ik dan wel gewoon slechte drops gehad, RNG!Bosmonster schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:00:
[...]
Force doet dit ook, video: YouTube: Diablo 3 - Act 1 Inferno Gear Farming: Warden & Butcher (Route Guide/Gameplay)
Maar hij heeft z'n hele stash vol met verkoopbare rares.
Mijn ervaring is dat er in deze runs heel veel items droppen die niet eens lvl60 only zijn (Dus lager ilvl), in A3 heb je dat eigenlijk nooit.
Maar salvage is wel tegelijkertijd unsocket.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:11:
Unsocket is geen salvage denk ik
Dat zegt hij toch ook niet.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:11:
Unsocket is geen salvage denk ik
Hij bedoelt dat je misschien beter het item kan salvagen (Item dus kwijt) omdat je dan niet hoeft te betalen om te unsocketen. Dat zal namelijk een hele hoop poen kosten!
Verwijderd
Ja, Maar dat je een item hebt wat je een gem geeft van 15 mil... Dat salvage je niet snel gok ik
Verwijderd
socketed ringVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:14:
[...]
Ja, Maar dat je een item hebt wat je een gem geeft van 15 mil... Dat salvage je niet snel gok ik
Meh, als het unsocketen 5 mil kost dan moet het item wel minimaal 5 mil waard zijn!Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:14:
[...]
Op DPS kan gewoon? Je kunt er alleen niet op zoeken.Ryan1981 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:43:
Ik zit te wachten to de auction house kan sorteren op time dps en dat ze je verkochte rommel nog de stats weergeven.
Daarnaast heb ik besloten de AH te ontwijken tot ik inferno single player uitgespeeld hebGaat mij vast nog veel tijd kosten (A)
Verkochte rommel nog stats is echt zeer wenselijk. Dat is de grootste flaw imo.
Maar ik mis nog wel wat meer, in volgorde van prioriteit:
• Mogelijkheid tot annuleren, desnoods ten koste van een percentage van de prijs. Wat mij betreft 20%. Dat slot is me meer waard als het gewoon niet verkoopt.
• Mogelijkheid tot tijdsduur instellen
• Ingame notificatie (op z'n MINST van verkochte items)
• Zoeken op DPS
• Presets zodat ik niet bij iedere escape opnieuw alle parameters moet invullen
• Ingame auctioneer, die bijvoorbeeld alleen in town beschikbaar is, zodat je niet je Valor buffs verliest als je even wilt AH'en
• Zoeken op +X-Y damage
• Een app voor Android / iOS waarmee je de status van je items kunt zien. Liefst ook waarmee je items er op kunt zetten, maar dan heb je binnen no-time hackers en bots --> ongewenst.
• In één zoekopdracht kunnen aangeven dat er op een armor in ieder geval Vitality moet zitten en daarnaast ook (INT of attack speed)
Zoeken op "time left" kan ik wel wensen, maar dat gaat sowieso niet gebeuren. Dan gaat iedereen koopjes jagen en dat is precies de reden waarom het niet kan.
@Hieronder:
Volgens mij is dat gefixed. Dat merkte ik gisteravond laat voor het eerst eigenlijk, nadat het offline was geweest.
[ Voor 4% gewijzigd door PromWarMachine op 29-05-2012 17:21 ]
Ik mis vooral de optie 'has empty sockets' op de AH. Ik word een beetje moe van die gasten die er gems inproppen om de DPS beter te laten lijken.
We do what we must because we can.
extra dps van gems zie je niet verrekend op de AHResuCigam schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:20:
Ik mis vooral de optie 'has empty sockets' op de AH. Ik word een beetje moe van die gasten die er gems inproppen om de DPS beter te laten lijken.
je ziet de base dps/damage zonder gems op de AH
Ja er zit wel een sorteer optie voor dps maar die werkt niet, tenminste niet bij mij. In mijn specifieke geval zocht ik op uskang (een legendary die ik gevonden had, verkocht maar er later achter kwam dat ik hem misschien toch iets te goedkoop verkocht had en ik dus wilde kijken welke stats mijn verkochte item had en wat nu de hoogste dps is)PromWarMachine schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:15:
[...]
Op DPS kan gewoon? Je kunt er alleen niet op zoeken.
Verkochte rommel nog stats is echt zeer wenselijk. Dat is de grootste flaw imo.
Maar ik mis nog wel wat meer, in volgorde van prioriteit:
• Mogelijkheid tot annuleren, desnoods ten koste van een percentage van de prijs. Wat mij betreft 20%. Dat slot is me meer waard als het gewoon niet verkoopt.
• Mogelijkheid tot tijdsduur instellen
• Ingame notificatie (op z'n MINST van verkochte items)
• Zoeken op DPS
• Presets zodat ik niet bij iedere escape opnieuw alle parameters moet invullen
• Ingame auctioneer, die bijvoorbeeld alleen in town beschikbaar is, zodat je niet je Valor buffs verliest als je even wilt AH'en
• Zoeken op +X-Y damage
• Een app voor Android / iOS waarmee je de status van je items kunt zien. Liefst ook waarmee je items er op kunt zetten, maar dan heb je binnen no-time hackers en bots --> ongewenst.
• In één zoekopdracht kunnen aangeven dat er op een armor in ieder geval Vitality moet zitten en daarnaast ook (INT of attack speed)
Zoeken op "time left" kan ik wel wensen, maar dat gaat sowieso niet gebeuren. Dan gaat iedereen koopjes jagen en dat is precies de reden waarom het niet kan.
Als ik in de AH op naam zoek (Uskang) werkt de sorteer op dps functionaliteit niet. Is dit bij jou niet zo?
De sorteer op time optie snap ik precies wat je bedoeld, maarja, koopjes zijn koopjes. Jij ben als verkoper verantwoordelijk voor de prijs en ik denk namelijk dat die optie juist de prijs omhoog brengt omdat er dan meer mensen gaan bieden. Misschien moeten ze er dan wel een tijdslot op zetten dat na elk bod de eindtijd met 5 minuten verlengt wordt ofzo.
Als je sorteer op DPS staan de wapens met lagere dps met een rode gem erin hoger in de ranking als waar ze horen te staan.dynosu schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:21:
[...]
extra dps van gems zie je niet verrekend op de AH
je ziet de base dps/damage zonder gems op de AH
Ah zo zit dat, dank je voor dat even te verduidelijken.Oaquasis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:49:
[...]
MF wordt berekent en gedeeld over de hele groep, dus als 2 man 200% MF hebben en 2 man hebben niets. Dan is dat hetzelfde als 4 man met 100% MF gear.
Als jij geen MF gear aanhebt en zij wel, worden zij 'gestraft' en jij 'gebuffed'
in de ranking mischien, maar dps die je ziet is de base damage zonder gem volgens mijremsporus schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:23:
[...]
Als je sorteer op DPS staan de wapens met lagere dps met een rode gem erin hoger in de ranking als waar ze horen te staan.
Anderhalve week geen tijd gehad om te spelen... eindelijk een uurtje: "Battle.net is down for maintenance...."
"zucht"
Edit: mm blijken alleen Amerikaanse servers te zijn... fijn dat het spel me daar standaard op zet. (als ik wil spelen mag ik dus overnieuw beginnen..)
"zucht"
Edit: mm blijken alleen Amerikaanse servers te zijn... fijn dat het spel me daar standaard op zet. (als ik wil spelen mag ik dus overnieuw beginnen..)
[ Voor 38% gewijzigd door kever678 op 29-05-2012 17:38 ]
Ik heb nog een 40 tal items waar ik niet mee doe (heb nog 20 andere items voor AH) met de volgende levels:
Pants: 51, 51, 54, 59
Helm: 44, 51, 54
Chest Armor: 46, 55, 57
Bow: 39, 44, 48, 51, 51, 55, 57, 58
Boots: 36, 46, 54, 54
Swords e.d.: 35, 38, 39, 55, 58, 58
Source: 38, 38
Gloves: 57
Braces: 57, 59
Fist weapon: 40
Shield: 45
Voodoo Master: 55
Belt: 40, 45, 51

De echt slechte items zijn er al uitgehaald en verkocht.
Alles mag weg voor 125000, wat neer komt op ongeveer 3200 per stuk!
DM me even als je interesse hebt, wie het eerst komt wie het eerst maalt (vorige keer was er genoeg animo).
Pants: 51, 51, 54, 59
Helm: 44, 51, 54
Chest Armor: 46, 55, 57
Bow: 39, 44, 48, 51, 51, 55, 57, 58
Boots: 36, 46, 54, 54
Swords e.d.: 35, 38, 39, 55, 58, 58
Source: 38, 38
Gloves: 57
Braces: 57, 59
Fist weapon: 40
Shield: 45
Voodoo Master: 55
Belt: 40, 45, 51

De echt slechte items zijn er al uitgehaald en verkocht.
Alles mag weg voor 125000, wat neer komt op ongeveer 3200 per stuk!
DM me even als je interesse hebt, wie het eerst komt wie het eerst maalt (vorige keer was er genoeg animo).
Signature
Wat moet je doen met 3 mil gold als elke upgrade al 1 mil kost? Na drie upgrades ben ik dan weer alles kwijt en ik ga er nog geen 10 procent op vooruit.
Inderdaad. Zelfde is met stats en zoek-criteria. Als ik zoek op Dex & Vit, vind ik ook items met enkel Dex, een paar crappy stats en een socket met een cheapo Vit gem.ResuCigam schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:20:
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ik moest gister tegen 2 Tyreals vechten (full life). Kreeg al een goede smash direct na het filmpje, wat normaal wel 1 of 2 seconden duurt. Gelukkig speel ik geen HC!Goron schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:48:
Lol, ik heb nu twee archangel vriendjes:
[afbeelding]
Is maar goed ook, want ondanks al zijn grootspraak is tyreal in battle niet echt indrukwekkend.
Signature
Hij is anders wel onsterfelijk, en op inferno hit hij voor 45K!Goron schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:48:
Lol, ik heb nu twee archangel vriendjes:
[afbeelding]
Is maar goed ook, want ondanks al zijn grootspraak is tyreal in battle niet echt indrukwekkend.
Verwijderd
In welke Act vecht je tegen Tyrael? Heb het spel nu al een paar keer doorlopen...mouzetc schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:51:
[...]
Ik moest gister tegen 2 Tyreals vechten (full life). Kreeg al een goede smash direct na het filmpje, wat normaal wel 1 of 2 seconden duurt. Gelukkig speel ik geen HC!
Halverwege ACT IV!Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:54:
[...]
In welke Act vecht je tegen Tyrael? Heb het spel nu al een paar keer doorlopen...
Signature
Verwijderd
Tyrael? Die donkere man, Angel of Justice. Die is je ally man. Volgens mij bedoel je een ander
Pfff en dan heb jij al 3 miljoen, ik moet het doen met een schamele 900k. Het jammere is dat mensen met veel gold dus sneller progress hebben en dus voordeel, de simpele zielen als ik moet tergend langzaam gaan farmen cq gold verzamelen. Ach is net het echte levenTsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:43:
Wat moet je doen met 3 mil gold als elke upgrade al 1 mil kost? Na drie upgrades ben ik dan weer alles kwijt en ik ga er nog geen 10 procent op vooruit.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Na 2 weken al zeuren over 3 upgrades en 10% verbetering? Lijkt me heel wat juist.Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:43:
Dit is toch juist het hele Diablo-gevoel? Eindeloos grinden voor dat net betere item.
Daarnaast.. wees blij, ik ben nog niet boven de 100K uitgekomen en ben ook nog geen level 60. Jij hebt iig de tijd om te spelen
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 29-05-2012 18:04 ]
Nee, grinden betekende vroeger zelf met mf items vinden, nu betekend het veel gold=progress.Bosmonster schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:03:
[...]
Na 2 weken al zeuren over 3 upgrades en 10% verbetering? Lijkt me heel wat juist.
Dit is toch juist het hele Diablo-gevoel? Eindeloos grinden voor dat net betere item.
IzualVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:56:
[...]
Tyrael? Die donkere man, Angel of Justice. Die is je ally man. Volgens mij bedoel je een ander
Zo heb 73% armor resistance en 9K dps en 57K HP en 200 resistance all elements.
En nog bagger zooi ga ik dood in inferno act 2
Denk dat me dps naar de 11K moet brengen! Me 1 handed is nogal laag! 470dps
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Je resistance is er laag, je mainhand moet veel betere dps hebben.Xtr3me4me schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:09:
Meer mensen last van lag op het moment ? kom net thuis, login en de lag is niet normaal..
Zeker. Voor 200K heb je al een 750 DPS 1H wapen. Een 700 DPS wapen kost de helft daarvan. da's een 50% verhoging van je totale DPS.Xtr3me4me schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:09:
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Servers zijn/gaan downBrummetje schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:10:
Meer mensen last van lag op het moment ? kom net thuis, login en de lag is niet normaal..
Dus dat zal niet lang meer duren.
Ah, ik zag al wel iets van maintenance aan de rechterkant maar niet de tijd genomen om het te lezenBosmonster schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:16:
[...]
Servers zijn/gaan down
Dus dat zal niet lang meer duren.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Want vroeger werd er niet getrade? Nu zit er alleen een logische factor tussen, namelijk gold. In D2 waren dat weer andere items die de community zelf had bedacht.Mistymo schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:05:
[...]
Nee, grinden betekende vroeger zelf met mf items vinden, nu betekend het veel gold=progress.
Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Veel grinden/mazzel maakt je rijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 29-05-2012 18:18 ]
Dan zijn alleen degene zonder stats. Dus alleen de rauwe dps zit erop.Rannasha schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:11:
[...]
Zeker. Voor 200K heb je al een 750 DPS 1H wapen. Een 700 DPS wapen kost de helft daarvan. da's een 50% verhoging van je totale DPS.
Jammer genoeg zijn degene met 1 of 2 stats (meestal vit+str) het duurst
[ Voor 36% gewijzigd door Jerry op 29-05-2012 18:22 ]
Bijna al je skills zijn gebaseerd op weapon damage, dus doe jezelf een lol en koop gewoon een wapen met een zo hoog mogelijk DPS!Jerry schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:19:
[...]
Dan zijn alleen degene zonder stats. Dus alleen de rauwe dps zit erop.
Jammer genoeg zijn degene met 1 of 2 stats (meestal vit+str) het duurst.
Gaan de servers down? En ik ben nu juist onderweg naar huis van werk om te gamen ;-(
Vannacht om 3 uur pasXtr3me4me schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:25:
Gaan de servers down? En ik ben nu juist onderweg naar huis van werk om te gamen ;-(
Offensief yep, helaas probeer ik het te balanceren met defensief, want als barbarian wil ik niet de 100 vitality dat op mijn wapen zit verliezen voor 100 meer dps.remsporus schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:23:
[...]
Bijna al je skills zijn gebaseerd op weapon damage, dus doe jezelf een lol en koop gewoon een wapen met een zo hoog mogelijk DPS!
Al mijn gear is rare! Ik koop nooit blue items! Sowieso ben ik meer van de vita/str enz.. Ja liefst met een hoog mogelijk dps erop, maar ja de prijzen zijn belachelijk hoog!
Vanavond eens wat gear erop zette. En me epic 2-handed wapen! Skorn. 800K moet wel
Goed zijn
Edit: klein vraagje, las iets over dat er een patch komt vanavond? Klopt dat?
Vanavond eens wat gear erop zette. En me epic 2-handed wapen! Skorn. 800K moet wel
Goed zijn
[ Voor 13% gewijzigd door Xtr3me4me op 29-05-2012 18:29 ]
Wissel dan wat offensieve stats op je armor in voor defensieve stats. De DPS op een wapen wordt gigantisch vermenigvuldigd, waardoor het een groot effect heeft op je uiteindelijke DPS. Ik (60 DH) heb momenteel een 750 DPS crossbow, en 1450 Dex. Als ik mijn crossbow vervang door een wapen dat 800 DPS heeft, een kleine upgrade voor een enkel item, dan gaat mijn DPS omhoog van 21120 naar 22530. Als ik een item met 100 Dex upgrade naar iets van 150 Dex, een vrij forse upgrade voor een enkel item, althans, zo lijkt het, dan verhoogt dit mijn DPS naar 21800.Jerry schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:26:
[...]
Offensief yep, helaas probeer ik het te balanceren met defensief, want als barbarian wil ik niet de 100 vitality dat op mijn wapen zit verliezen voor 100 meer dps.
Conclusie: Kleine upgrades van de raw DPS van een wapen hebben een veel groter effect dan upgrades van armor-pieces.
Kijk daarom bij wapens vooral naar DPS. De extra stats erop zijn leuk, maar die kun je eventueel ook elders halen.
Een eerste stability patch ja, versie 1.02. En dan over 1-4 weken patch 1.03 voor wat balance spul. En met wat geluk de RMAH.Xtr3me4me schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:28:
Al mijn gear is rare! Ik koop nooit blue items! Sowieso ben ik meer van de vita/str enz.. Ja liefst met een hoog mogelijk dps erop, maar ja de prijzen zijn belachelijk hoog!
Goed zijn
Verder zal asap daarna patch 1.1 PvP toevoegen.
waar vinden jullie 700 dps wapens voor 200k. ik heb er 600k voor betaald en dat was de goedkoopste
de AH vind ik super irritant. ik wil vaak 4 modifiers zoeken maar je kan er maar 3...
de AH vind ik super irritant. ik wil vaak 4 modifiers zoeken maar je kan er maar 3...
[ Voor 31% gewijzigd door Dalyxia op 29-05-2012 19:00 ]
The heck? Launcher zegt "game fully updated". Login screen zegt "there is a new patch available, the game will automatically close and start patching" dit repeat de hele tijd want de launcher zegt gewoon dat het updated is. Ik zit nu op versie 1.0.2.9749.
In de Auction House. Gewoon 200.000 als maximum invullen en dan sorteren op DPS. Begint rond de 740 DPS en loopt dan omlaag.
Same here. Zal wel komen doordat ze nu aan het patchen zijn.Creqaw schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:58:
The heck? Launcher zegt "game fully updated". Login screen zegt "there is a new patch available, the game will automatically close and start patching" dit repeat de hele tijd want de launcher zegt gewoon dat het updated is. Ik zit nu op versie 1.0.2.9749.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Je zou toch denken dat ze dan wel een special message hebben voor zulke dingen. De EU server zelf is gewoon online.Dricus schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:59:
[...]
Same here. Zal wel komen doordat ze nu aan het patchen zijn.
In het login scherm staat aan de rechterkant ook vermeld dat ze tot 11.00 PDT bezig zijn met het uitrollen van patch 1.02. Dus nog een uurtje geduldCreqaw schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:01:
Je zou toch denken dat ze dan wel een special message hebben voor zulke dingen. De EU server zelf is gewoon online.
Maar dit: http://us.battle.net/d3/en/status spreekt het tegen >_>Dricus schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:02:
[...]
In het login scherm staat aan de rechterkant ook vermeld dat ze tot 11.00 PDT bezig zijn met het uitrollen van patch 1.02. Dus nog een uurtje geduld.
PDT? Je weet zeker dat dat niet over de US gaat?Dricus schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:02:
[...]
In het login scherm staat aan de rechterkant ook vermeld dat ze tot 11.00 PDT bezig zijn met het uitrollen van patch 1.02. Dus nog een uurtje geduld.
@BlizzardCSEU_EN
Scheduled #Bnet maintenance: Wed 30th May - 03:00 CEST - 11:00 CEST. All games & account services will be unavailable during this downtime.
Ik weet wat PDT is, alleen gebruikt Blizz voor EU tijden altijd CET/CEST
[ Voor 43% gewijzigd door Puc van S. op 29-05-2012 19:20 ]
http://www.timeanddate.co...ons/timezones/na/pdt.htmlPuc van S. schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:18:
PDT? Je weet zeker dat dat niet over de US gaat?
Dat is de Amerikaanse server! Eu gaat om 3 uur vannacht down voor update en maintenance!Puc van S. schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:18:
[...]
PDT? Je weet zeker dat dat niet over de US gaat?
Dus vannacht gaat de server offline om te updaten maar de client update tegelijk met US en nu is de client overpatched en kunnen we niet spelen, correct?Xtr3me4me schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:20:
[...]
Dat is de Amerikaanse server! Eu gaat om 3 uur vannacht down voor update en maintenance!
Zojuist heeft mijn game client zichzelf geüpdatet met de nieuwe patch voor de Amerikaanse server.
Groot feest, nu kan ik geen verbinding maken met de oude versie op de Europese servers.
Groot feest, nu kan ik geen verbinding maken met de oude versie op de Europese servers.
Note to self: Niet uitloggen
.
Net trouwens Maghda op Inferno afgemaakt. Het lastigste is om er te komen. Het gevecht is een eitje
.
Even kijken of ik bij Belial kan komen kwa questline, want mijn gear is nog te slecht om hem daadwerkelijk aan te kunnen.
Net trouwens Maghda op Inferno afgemaakt. Het lastigste is om er te komen. Het gevecht is een eitje

Even kijken of ik bij Belial kan komen kwa questline, want mijn gear is nog te slecht om hem daadwerkelijk aan te kunnen.
Als de forums weer online komen kun je een ragefest verwachten van europeanen.
Thx voor de waarschuwing. Heb nu "diablo III.exe" gestart met de "-launch" parameter, lekker de patcher omzeilen
Iemand op EU forum van Battle.net zegt:
Dat even proberen.. Weer 7 gig downloaden.. Opnieuw installeren, had het eerst gedownload.It's probable that you have the same problem as me, we downloaded the US client and that has problems now since the US server are down.
Go to https://eu.battle.net/account/download/#d3, change the region to English (Europe), download the installer and run it. It will update your install to the EU install, and start working.
[ Voor 6% gewijzigd door Booth op 29-05-2012 19:55 ]
Even m'n installatie disc maar pakken dan, nog nooit aangeraakt maar is wel handig nu.
Eindelijk de butcher down op Inferno op mijn WD met 41k hp en 10k dps. Eerst hele tijd met schild geprobeerd met 8k dps maar dat haalde ik niet daarna 1x met een mojo in offhand en meteen down. Zal tijd worden zeg
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Ligt de AH er weer uit? Kan niet naar gems zoeken.
De commodities trading in AH was disabled en gems vallen door ook onder.Malt007 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:55:
Ligt de AH er weer uit? Kan niet naar gems zoeken.
Thx. Wel weer balen, nu al 2 dagen achter elkaar dat ik geen gems kan halen. Terwijl ik juist gisteren een hele mf set heb aangeschaft. Heb alleen nog 6 sockets te vullen :-)Creqaw schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:56:
[...]
De commodities trading in AH was disabled en gems vallen door ook onder.
Mijn probleem was ook een "English US" client.
English US slaat dus niet op de taal / locale, maar op de client regio versie. Wij moeten "English EU" hebben, welke standaard niet zichtbaar is / was.
Ook erg handig dat Blizzard voor mij standaard English US selecteert, toen ik de client ging pre-downloaden bij mijn WoW annual pass.
English US slaat dus niet op de taal / locale, maar op de client regio versie. Wij moeten "English EU" hebben, welke standaard niet zichtbaar is / was.
Ook erg handig dat Blizzard voor mij standaard English US selecteert, toen ik de client ging pre-downloaden bij mijn WoW annual pass.
Lukt bij mij niet. Installer quit met unexpected error.Booth schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:49:
Iemand op EU forum van Battle.net zegt:
[...]
Dat even proberen.. Weer 7 gig downloaden.. Opnieuw installeren, had het eerst gedownload.
Lekker dan

[ Voor 26% gewijzigd door Kaasje123 op 29-05-2012 20:09 ]
Inderdaad, Blizzard kan ook wel bedenken dat mensen die een EU Battle.net account hebben en in euros betalen ook wel een EU client nodig hebben. Gelukkig staat op de doos duidelijk EU dus dat kan niet fout gaan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic