TgR_KILLER schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:36:
Die T82 blijft wel leuk net weer wat kills gehaald

.. heb wel een arty erbij gekocht voor de afwisseling xD
heb nu USA heavy / TD en Arti tree's waar ik in bezig ben.. lijkt me handig niet in meer te starten dan is het qua geld helemaal neit meer bij te houden

Mja, ik ben eigenlijk TD's meer dan zat. TD's kunnen niets meer dan tanks kunnen, behalve dat ze minder hitpoints hebben en food voor mediums en arty zijn (zelfs de turreted TD's zijn food voor meds, turret traverse is 3 keer niets). Zelfs de oude aanname dat ze betere guns voor hun tier hebben geldt niet meer, uizonderingen daargelaten, ze worden wel nog steeds als tier+1 geclassificeerd in de MM. Maar neem de T25/2. Minder hitpoints dan een t7 tank, een turret waarvan de draaisnelheid in meters per uur word gerekend, minder pen dan welke t7 tank dan ook, en een alpha van 240, 20 meer dan de Tiger die een hogere RoF heeft. En dan nog arty food ook. Daar sta je dan standaard als laagste tier in een tier 10 match tegen tanks die je zelfs van de zijkant of zelfs van achteren niet kunt pennen.
(8 hits in KV-4 z'n zij, 0 damage, 6 hits vs E-75 zijde, 2 pen, rest bounce, 2 hits vs E-75 z'n achterkant, geen enkele pen, 7 hits op IS-3 zij en achterkant, geen enkele pen. Alles in ranges van +- 100-150m. Accuracy laat het niet toe op specifieke weakpoints te richten, officieel 0.35 acc, in werkelijkheid gaand e schoten alle kanten op)
TD's waren ooit leuk om te spelen, totdat de snelle scouts en frenchies kwamen. Tegenwoordig ben je sneller gespot en geartied dan dat je "start" kunt zeggen.
Skip TD's helemaal, ga lekker mediums spelen. TD's zijn passé, uitzonderingen daargelaten. (T30 en T95 misschien)
Mediums kunnen een match utikomst beslissen door goed spelen en inspelen op de situatie, TD's gewoon niet tenzij de tegenstander slaapt.
Edit: Gaa je het langer uithouden dan in NavyField? Je was fan van subs toch, dan is arty wel jouw ding.