[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.243 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Het gaat weer goed........ Ik dacht dat het weekend voorbij was? Blijkbaar niet gezien de hoeveelheid retards die weer online zijn. Zelfs in tier 10 battles zitten hersenloze idioten die gewoon als een lemmingtrain weer naar één zijde optrekken.

Ik werd net trouwens geraakt door een tegenstander die achter een vernietigde tank stond... ik kon hem op geen enkele manier raken, maar hij mij wel continu? Bug ofzo dat als je kanon door de tank steekt dat je dan wel kunt schieten zonder zelf geraakt te kunnen worden?

Victories: 943 (49,11%) 1 (-0,10%)
Defeats: 943 (49,11%) 5 (+0,11%)

[ Voor 69% gewijzigd door wsLy op 12-06-2012 14:15 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mogelijk een 2e Duitse medium lijn:
Q (Elarius):
Why aren't you giving Germans Leo-1? It'll look better as MT-10 than same but overupped E-50.
A (SerB):
We will give you your cardboard dream, don't worry. But later.

Q (Victor_Grigoryev_Minsk):
1. <Wall of text and guesses about Leo and it's in-game development tree>
2. Will it be before Brits of after?
A (SerB):
1. Porsche worked on the predecessor of Leo-1, "Indien Panzer", with Daimler-Benz, so it is easy to guess from which tank Leo will go. No problems with the start of the branches. :-)
2. Probably after.

Q (Victor_Grigoryev_Minsk):
As it is not heavy, development tree don't have other choice: VK DB (7 lvl) => tank X (8 lvl) :D => Indien Panzer 1954 (9 lvl) => Leopard 1 (10 lvl). Am I right?
A (SerB):
Almost. Just Indien isn't better than 8. And Leo-1 had prototypes. :-)

Q (MrNazar):
Were you talking about this prototype?
A (SerB):
Not only. There were at least 2. But on Daimler branch will be this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 02:23
Het 24 uurs overzicht van de app werk weer. Acht potjes met de Patton gedaan en slecht eentje gewonnen :'(

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

dat de T-29 OP is, weet ik al even. Dat is echt een hell als je in je IS zit. De IS vind ik sowieso vrij UP, je moet 'm echt gebruiken als een medium, want duelleren met een KV-3, T-29 of Tiger is vaak je dood. Het is verder wel een fijne tank om te spelen, maar serieus winst maken kan vrij moeilijk zijn.

Jammer genoeg is de weg naar de T-29 via de geweldige T1 heavy, en de M6....

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
VasZaitsev schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:24:
dat de T-29 OP is, weet ik al even. Dat is echt een hell als je in je IS zit. De IS vind ik sowieso vrij UP, je moet 'm echt gebruiken als een medium, want duelleren met een KV-3, T-29 of Tiger is vaak je dood. Het is verder wel een fijne tank om te spelen, maar serieus winst maken kan vrij moeilijk zijn.

Het is al wel een tijdje geleden dat ik met deze tanks heb gespeeld, maar ik kan me niet herinneren dat de IS minder was dan de Tiger of T29. De stats op mijn IS zijn zelfs beter dan op genoemde tanks. Je speelt 'm dus gewoon niet optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
VasZaitsev schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:24:

IS is een van de betere tanks van zijn tier. Niet DE beste, dat is de T29 maar absoluut niet slecht. Die gun schiet bijna overal doorheen (als je het raakt...) is snel en mobiel genoeg en heeft nog redelijk armour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Mijn stats op de IS zijn prima, maar, dat komt omdat ik heel dapper wegrij als ik een T-29 zie staan, en ik niet kan gaan peek-a-boo'en. Ik maak voornamelijk mediums ermee af. Ook gebruik ik de idiotgun, in plaats van het tier 8 122mm kanon, puur omdat dat ding redelijk veel mis schiet. De idiot is een stuk nauwkeuriger, schiet sneller en ook belangrijk: veel goedkoper in gebruik.

Ik vind het echt wel een fijne tank om te spelen, maar, gewoon niet als echte heavy, daarvoor heb ik de KV-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb alle exp op m'n patton al lang geleden omgezet en crew training aangezet, want er is/komt toch geen medium Tier 10. Aargh, anders had ik makkelijk die nieuwe Tier 10 US Patton III kunnen hebben zodra die uitkomt. Hopelijk krijgt die nieuwe Patton III wel weer de mondingssnelheid van de Patton zoals die eerst was, lekker rijdend en toch redelijk precies kunnen schieten EN damagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-10 06:32

TweakJerommeke

Stay a while and listen

w-dev schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:10:
AMX40, prima tank :+

[afbeelding]
7 kills zowaar.
Leuke tank in zelfde tier matches maar een rijdende grafkist als je T5 tegenkomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
VasZaitsev schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:35:
Mijn stats op de IS zijn prima, maar, dat komt omdat ik heel dapper wegrij als ik een T-29 zie staan, en ik niet kan gaan peek-a-boo'en. Ik maak voornamelijk mediums ermee af. Ook gebruik ik de idiotgun, in plaats van het tier 8 122mm kanon, puur omdat dat ding redelijk veel mis schiet. De idiot is een stuk nauwkeuriger, schiet sneller en ook belangrijk: veel goedkoper in gebruik.

Ik vind het echt wel een fijne tank om te spelen, maar, gewoon niet als echte heavy, daarvoor heb ik de KV-3.
Een T29 kan je prima 1 op 1 aan hoor. Zo lang hij maar niet hull down staat. De 122 is wel de beste gun voor deze tank. Omdat je snelheid en mobiliteit kan gebruiken om op korte afstand te komen, probeer zo'n T29 de volgende keer gewoon te flanken.

Met de idiot gun schiet je alleen maar jezelf in de voet, minder damage = minder credits. Maar ik was 'm al redelijk zat omdat ik die gun van de T-34-85 t/m de T-54 heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik doe niet minder schade met een idiotgun. Hij schiet sneller, en ik schiet gewoon vaker. Met de 122mm speelde ik veel voorzichtiger, puur omdat shells 5x zo duur zijn. Dit past gewoon prima bij mij. Misschien als ik premium neem, dat ik weer de 122mm erop schroef, dan is het betaalbaarder.

Wat is trouwens wijsheid? Richting de Tiger gaan, of richting de VK3002DB? Ik heb dus al 2 tier 7 heavies, en ik hou wel van de speelstijl van de VK3601: dik pantser, goed kanon, redelijk snel. Zelf lijkt de VK3002DB mij het intressants, maar hou ik ook de VK3601, puur vanwege de funfactor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Ik verbaas me iedere keer weer over het feit dat er zoveel mensen lopen te klagen hoe slecht sommige tanks wel niet zijn. En op het moment dat ze dan advies krijgen van toch wel gerespecteerde en goede spelers, ze deze adviezen in de wind slaan en lekker eigenwijs blijven.

Maar blijf vooral klagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:30
Nemean schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:44:
Mogelijk een 2e Duitse medium lijn:

[...]
Oftewel: tweede medium line vanaf DB: Indien Panzer (Tier 8), Leo prototype (Tier 9), Leopard 1 (Tier 10).

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:17

ZenTex

Doet maar wat.

Fest schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:01:
Ik verbaas me iedere keer weer over het feit dat er zoveel mensen lopen te klagen hoe slecht sommige tanks wel niet zijn. En op het moment dat ze dan advies krijgen van toch wel gerespecteerde en goede spelers, ze deze adviezen in de wind slaan en lekker eigenwijs blijven.

Maar blijf vooral klagen...
Omdat iedereen er een andere speelwijze op na houdt, die misschien wel niet de beste is, maar hen wel het meeste liggen.

Het doet me denken aan de WoT forums. In threads over bepaalde tanks, juist die die over het algemeen als slecht worden bevonden, dat er altijd wel een paar spelers zijn die om het hardst roepen: "je moet gewoon met de tank leren omgaan", en dan roepen dat er niets mis is met die tank.
Mar ja, dat geldt voor iedere tank natuurlijk.

Als iemand de idiot gebruikt op zijn IS moet hij dat zelf weten. Dat iets als de beste setup word gezien wil niet zeggen dat dat ook de beste setup is voor die tank.
Doet me een beetje denken aan de oude KV. De ene zwoer bij de 107, de andere bij de derp, en weer anderen bij de 122mm. Het hangt gewoon af van je speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
7 wins 13 loss, ik laat het er maar weer even bij. Niveau is weer diep en diep triest. Zoveel moeite gedaan om een positief te komen met wins tegenover defeats en dat wordt weer volledig naar de klote geholpen door achterlijke random teams waar je continu in terecht komt. Tier 8-9-10 spelers met een efficiency van 500-700 en een win % van 41 is niet echt leuk om mee te spelen -,-

Laatste potje dat ik speelde toen ik ineens alleen met mijn Tiger tegenover 7 tegenstanders... begin er maar eens aan als je van alle kanten geraped wordt omdat je team al driekwart dood is...

En ja ik speel soms ook klote, maar dit slaat weer werkelijk alles...

[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 12-06-2012 18:36 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
ZenTex schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:28:
[...]

Omdat iedereen er een andere speelwijze op na houdt, die misschien wel niet de beste is, maar hen wel het meeste liggen.

Het doet me denken aan de WoT forums. In threads over bepaalde tanks, juist die die over het algemeen als slecht worden bevonden, dat er altijd wel een paar spelers zijn die om het hardst roepen: "je moet gewoon met de tank leren omgaan", en dan roepen dat er niets mis is met die tank.
Mar ja, dat geldt voor iedere tank natuurlijk.

Als iemand de idiot gebruikt op zijn IS moet hij dat zelf weten. Dat iets als de beste setup word gezien wil niet zeggen dat dat ook de beste setup is voor die tank.
Doet me een beetje denken aan de oude KV. De ene zwoer bij de 107, de andere bij de derp, en weer anderen bij de 122mm. Het hangt gewoon af van je speelstijl.
Mensen mogen spelen hoe ze willen, alhoewel.., maar dan moeten ze hier niet komen klagen dat het ruk gaat als ze gewoon zelf de skills en/of de juiste set-up niet hebben. Veel mensen zullen wel op hun teentjes getrapt zijn nu, maar de ergste klagers in dit topic zijn op zijn best middelmatige spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Laatst online: 05-10 12:33

Poekie McPurrr

Mreoww~

Hmm.. Heb nu de T-50 en dat scouten is toch wel even goed wennen zeg.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Fest schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:44:
[...]

Mensen mogen spelen hoe ze willen, alhoewel.., maar dan moeten ze hier niet komen klagen dat het ruk gaat als ze gewoon zelf de skills en/of de juiste set-up niet hebben. Veel mensen zullen wel op hun teentjes getrapt zijn nu, maar de ergste klagers in dit topic zijn op zijn best middelmatige spelers.
ik pretendeer ook nooit een goede speler te zijn. Ik heb soms potjes waar ik het halve vijandelijke team uitmoord, maar ik heb ook zat potjes met 0 kills moeten afsluiten. Ik ben niet op mijn teentjes getrapt hoor, ik erken het alleen :+

En iedereen heeft zijn eigen speelstijl, en daar horen ook andere tanks bij. Ik kon bijv. prima overweg met de M3 Lee, wat ongeveer iedereen een klote tank vind. Ik kan ook echt lol hebben met een AMX40. Maar de T1 heavy ligt mij bijv. absoluut niet. In de Sherman kan ik ook niet echt mijn draai vinden, over het algemeen met de Amerikaanse tanks. Vind de Duitsers en Russen gewoon fijner. Weet niet echt waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Wat zijn voor de T1 Heavy nu nuttige crewskills om te leren.. ook met oog op de latere heavies?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekie McPurrr schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:30:
Wat zijn voor de T1 Heavy nu nuttige crewskills om te leren.. ook met oog op de latere heavies?
Voor de heavy's altijd repair sommige mensen doen daarna BIA persoonlijk doe ik na repair crew lid specifieke skills .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ah ok, is het trouwens max 3 skills? Of kun je gewoon blijven doorgaan zodra ze weer iets op 100% hebben?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:24
Zijn er nog wat mensen die savonds wat spelen met wat lagere tanks :P ik zit pas op de tier 4 nu :(

Maar het samen spelen was toch wel altijd het leukste in WoT :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-10 10:29

rimpeldinky

nani?

er zijn genoeg mensen met vanalles online hoor, wij zijn nu toevallig net tiers 5,4 en nu 2 aan het doen :P omdat het kan

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ik ben nu bezig met de amerikaanse TD's, nu tier 4.

En ik speel nog heel veel tier 5 medium, omdat het totale fun is, en ook nog lekker verdient. De T-34 met 57mm is echt lachen. Elke 2 seconden zo'n 90hp van een tank afsnoepen, altijd leuk. De panzer 4 met lange 75mm is ook altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Recklezz_NL <- voor als iemand mij wil toevoegen :P sinds de beta al niet meer gespeeld dus moet nog beetje inkomen ;)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekie McPurrr schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:42:
Ah ok, is het trouwens max 3 skills? Of kun je gewoon blijven doorgaan zodra ze weer iets op 100% hebben?
Je kan alles trainen wat er maar te trainen valt op je crew of het lukt om ze allemaal vol te krijgen deze eeuw ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Hehe, denk dat we tegen die tijd al ergens bij world of gundams zitten :P

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
filipy23 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:37:
superbabs84321eu (22:36:15) Victory! Battle: Siegfried Line maandag 11 juni 2012 22:27:26 Vehicle: T-43 Experience received: 3.678 (x2 for the first victory each day) Credits received: 36.918 Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker
Doe je netjes!
Appel schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:13:
Donderdag gaan we de finale(s) in! :D
Netjes man! Welk tournament is dit? Of is dat het grote ESL tournament?

Zit er toch stiekem aan te denken om weer een ESL Cup team op te zetten en er dan ook goed voor te zitten. Met REGEN één keer 100 euro verdiend maar dat kan toch stukken beter!
Appel schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:57:
[...]

T32 voornamelijk. GW Panther staat in reserve. Mocht er echt nood aan de man zijn kan ik mijn Pershing nog gebruiken. Lorraine mag niet meedoen omdat deze nog stock is :P T34, Tiger II en VK A worden niet gebruikt en de IS-3 + T-44 heb ik verkocht.
Opvallend, de VKA wordt namelijk heel veel gebruikt (samen met de T32) door RED in de ESL Cups :)
Fest schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:29:
[...]

Het is al wel een tijdje geleden dat ik met deze tanks heb gespeeld, maar ik kan me niet herinneren dat de IS minder was dan de Tiger of T29. De stats op mijn IS zijn zelfs beter dan op genoemde tanks. Je speelt 'm dus gewoon niet optimaal.
Inderdaad, in feite is elke tank gewoon heel goed als je goed weet wat je voor en nadelen zijn en met name de voordelen weet uit te buiten! :)
VasZaitsev schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:11:
[...]

ik pretendeer ook nooit een goede speler te zijn. Ik heb soms potjes waar ik het halve vijandelijke team uitmoord, maar ik heb ook zat potjes met 0 kills moeten afsluiten. Ik ben niet op mijn teentjes getrapt hoor, ik erken het alleen :+

En iedereen heeft zijn eigen speelstijl, en daar horen ook andere tanks bij. Ik kon bijv. prima overweg met de M3 Lee, wat ongeveer iedereen een klote tank vind. Ik kan ook echt lol hebben met een AMX40. Maar de T1 heavy ligt mij bijv. absoluut niet. In de Sherman kan ik ook niet echt mijn draai vinden, over het algemeen met de Amerikaanse tanks. Vind de Duitsers en Russen gewoon fijner. Weet niet echt waarom.
Ach hoewel Haast gelijk heeft zul je ook ervaring moeten opbouwen, geloof maar niet dat ik meteen in het begin de sterren van de hemel speelde. Daarnaast zal de een het sneller oppikken dan de ander en zich sneller ontwikkelen. Eenmaal op een bepaald punt kun je zeggen, nu snap ik het helemaal en kun je (vrijwel) elke tank tot zijn uiterste benutten. Echter kun je heel veel leren van deze spelers, al probeer je het eens een paar potjes wellicht lukt het dan wel en bevalt je je oude speelstijl wel helemaal niet meer :)

Deze heb ik hier nog niet gezien:

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb wel het idee dat geld verdienen een stuk lastiger is nu.. of dat kan aan mij liggen.. qua Exp kan ik bijna de T1 in nu maar mis nog ff 2 ton xD

wel even 10 euro geinvesteerd zodat ik de exp van mijn premium kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
TgR_KILLER schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:28:
Ik heb wel het idee dat geld verdienen een stuk lastiger is nu.. of dat kan aan mij liggen.. qua Exp kan ik bijna de T1 in nu maar mis nog ff 2 ton xD

wel even 10 euro geinvesteerd zodat ik de exp van mijn premium kan gebruiken...
Dan doe je er beter aan door een premium account te activeren. Dan verdien je ook dubbel de credits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Appel schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:36:
[...]

Dan doe je er beter aan door een premium account te activeren. Dan verdien je ook dubbel de credits :)
Dat is natuurlijk wel zo.. maar ja ik kan de 1e dag zeg 6 uur spelen en dan 4 dagen niet.. helaas zijn er ook andere dingen in het leven tegenwoordig als WoT haha :P dus een Premium account wat ik misschien maar 10% van de tijd effectief kan gebruiken vind ik ook beetje zonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:16
Net begonnen, maar wat verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nog wat leuke info:
Tier 10 mediums and TDs will be implemented in stages or all/most in the same patch?

All at once. In patch 0.7.5.
How will the E50 Ausf. M be different from E50? Just the gun?

[A player answers.]
This modification will have a rear-mounted transmission.

[SerB follows up.]
Precisely. Note the turret is shifted forward.
Why aren't the Germans getting the Leo-1? It would have looked better at Tier 10 than the same E-50 but with parameters stretched out even further, IMO.

We'll give you your cardboard dream tank, don't you worry.
But later.
If you put in the second German TD line, will the Germans have two Tier 10 TDs in the future?

Up to 4. If we can manage it.
[SerB has previously stated that they have enough materials for potentially 4 German TD branches.]

[Storm - a.k.a. the good cop - jumps into the thread.]
4 Duitse TD lijnen. :?
After introducing Tier 10 mediums and TDs, will the prior tier tanks be rebalanced (as was the case when Tier 8 SPGs were introduced)?

Yes. Most Tier 9 and 10 vehicles will be rebalanced.
Since you're introducing Tier 10 mediums and TDs, will we ever see SPGs above Tier 8?

There are no plans for SPGs more brutal than the current Tier 8 for the moment.
So the British Tier 10 medium will be the third, late modification of the Centurion? Or something else? And I won't even ask about TDs, since you haven't disclosed anything about those...

Most likely the "demi-Chieftain" FV4202 as the medium; as for the TD, we've talked about this - the FV215b or Conway 183mm.
Since this isn't a heavy, then the only variant for the Leo-1 tree branch is: VK DB at Tier 7 => Tank X at Tier 8 => Indien Panzer 1954 at Tier 9 => Leopard 1 at Tier 10. Am I right?

Almost. Just that Indien can't really be pushed past Tier 8. Whereas Leo-1 did have prototypes...
Will JagdPz E-100 have mobility and armor of roughtly the E-100? Especially the lower front plate...

Mobility will, of course, be poor.
Armor as on the historical E-100 and JagdTiger.
Will the patch come out in June-July? [I think the meaning is for the patch with the new Tier 10s.]

More likely July.
Will the rebalancing of the E-100 heavy include the penetration stat on its gun?

You mean lowering it? Well, we didn't really want to do it, I mean, we had actually raised it to balance the tank, but if you really want us to...
http://forum.worldoftanks...s-from-the-past-24-hours/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:14

wontcachme

You catch me? No you wont

Heb gelukkig al 200k xp op de Patton staan om gelijk de Tier X te halen :). Heb de credits ook al :P. En de pen of de E100 gun omhoog zou heerlijk zijn. Damn wat een bounce gun :P

Hoe moet ik dit lezen:

Will the Tier 10 TDs and mediums have researchable modules?
M48 and Batchat - 100%. The others - testing will show.

Dat ze compleet klaar zijn bij aankoop of is hij 100% zeker dat er nog onderzocht moet worden daarna?

[ Voor 41% gewijzigd door wontcachme op 12-06-2012 23:13 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Net de T1 HT gehaald.. helemaal stock nog.. denk wel dat het verstandig is deze wat te upgraden voor te grinden naar de volgende tank of niet?

Heb tot deze tank nooit iets geinvesteerd in betere guns/ turrets of wat dan ook :P enkel aan het sparen voor de volgende tank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
100% procent zeker dat de M48 en batchat modules hebt die je kunt researchen. Lijkt me niet zo gek want de hele franse light/mediumt tree gaat vanaf tier 5 een tier hoger en er komt een nieuwe tier 5 light tank.

Nog maar even snel de AMX 13 90 researchen en kopen, gratis tier 8 straks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Gleighton schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:16:
100% procent zeker dat de M48 en batchat modules hebt die je kunt researchen. Lijkt me niet zo gek want de hele franse light/mediumt tree gaat vanaf tier 5 een tier hoger en er komt een nieuwe tier 5 light tank.

Nog maar even snel de AMX 13 90 researchen en kopen, gratis tier 8 straks :D
Maar ff CW gold sparen dan :P. Wil hem wel gelijk compleet hebben. Maar dan zal het denk ik een gun zijn. Want als ze dezelfde grind geven als bij de heavy's dan kunnen ze moeilijk daarna nog een gun, turret, tracks, engine laten researchen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

I know :P. Ik mis één avond en gelijk stoppen ze met CW en geven ze de Tier X mediums/TD's vrij. Heb nu 6.5k gold klaarstaan (hoewel ik daar mijn premium uit wilde halen :P) en 105k echte free XP dus zal een eind komen :P. Alleen nog bedenken wat ik met de T30 zal gaan doen (doorgrinden naar de Tier X of vergeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

OK. Ik word gillend gek hier. de laatste 10 potjes doen AL mijn penetrating hits 0 dmg op 3 schoten na. De meeste hiervan vanaf de zij natuurlijk. Oja, en 1 0 dmg detrack. Joepie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
psychoclown schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:10:

Netjes man! Welk tournament is dit? Of is dat het grote ESL tournament?

Zit er toch stiekem aan te denken om weer een ESL Cup team op te zetten en er dan ook goed voor te zitten. Met REGEN één keer 100 euro verdiend maar dat kan toch stukken beter!
Ik doe meej Kyozu!

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Je staat lekker hull down als T29 achter een flinke heuvel, waar je een tiger, IS-8 en IS-3 aan het afslachten bent zonder schade te nemen, heuvel op, schieten, weer naar achteren, als de vijand over de heuvel wil gaan wat naar achteren, en ze kunnen niets anders dan m'n turret raken.
Na weer een schot gelost te hebben, en snel terugtrekkend merk je dat je niet verder naar achteren kunt, je hoort het gerammel van blik tegen blik. Er staan een IS-4 achter je. De IS-4 blijft naar voren rijden en je kunt geen kant meer op, de tegenstanders grijpen hun kans en rushen. In luttele seconden ga je van 100% naar 0 terwijl de IS-4 maar tegen je aan blijft rijden, al is er plek zat om langs je heen te gaan.
Als je in vlammen opgaat kijk je een goed in de team lijst. De IS-4 heeft een winrate van 45%. Diezelfde IS-4 gaat niet veel later in vlammen op.

Tsja. Het valt wel op soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja super lelijk, hadden we eindelijk weer veel battles (in het weekend) krijgen we dit :/
Nouja veel TC's doen dan maar.
wontcachme schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:33:
[...]

I know :P. Ik mis één avond en gelijk stoppen ze met CW en geven ze de Tier X mediums/TD's vrij. Heb nu 6.5k gold klaarstaan (hoewel ik daar mijn premium uit wilde halen :P) en 105k echte free XP dus zal een eind komen :P. Alleen nog bedenken wat ik met de T30 zal gaan doen (doorgrinden naar de Tier X of vergeten)
Hier ook 100k free exp klaar staan van enkel spelen (en stijgt ook nog mooi). Ook maar even accelerate crew training van mijn E50 en T30 afhalen. De E50 speel ik graag dus dat vind ik niet zo'n probleem maar de T30 vind ik toch wel iets minder geworden dus doe ik eigenlijk enkel de dubbels op.
filipy23 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 07:11:
[...]

Ik doe meej Kyozu!

Babs out!
Gaan we van het weekend eventjes kijken wie er nog meer mee wilt doen zodat we een goed team neer kunnen zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
T30 heb ik verkocht :P Op de Patton en T-54 staat de crew training uit, lekker grinden!

Dan zullen wellicht de crews ook wat omhoog gaan, T-54 heeft 3e skill 92% en de Patton 3e 75% :)
Denk alleen dat ik eerder 300k exp binnen heb voor ik de skills op 100% heb... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

TgR_KILLER schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:14:
Net de T1 HT gehaald.. helemaal stock nog.. denk wel dat het verstandig is deze wat te upgraden voor te grinden naar de volgende tank of niet?

Heb tot deze tank nooit iets geinvesteerd in betere guns/ turrets of wat dan ook :P enkel aan het sparen voor de volgende tank..
Het is een waardeloze veredelde schuur in mijn ogen. De KV vind ik een stuk beter als tier 5 heavy [ja, ook de nieuwe, ik moord vaak het halve vijandelijke team uit ermee]

In ieder geval betere turret en de beste gun. Dat doet echt al wonderen. Gebruik ook erg veel HE shells, kom je er na 2 schoten niet door? HE spammen maar!

Daarna grinden naar de eerste engine, kan zijn dat je ook tracks nodig hebt. En daarna M6. En daarna heel snel de T1 verkopen!

Mocht je nog een echte fun-line willen: Duitse medium lijn via de Panzer III A, Panzer III, Panzer III/IV, VK3601H. Dan heb je geen last van een tier 4 light (die altijd in klote matches komt als "scout"). Aan de Panzer driekwart moet je wel wennen, hij is niet heel stevig, maar heel goed om tankdestroyers en heavies door te draaien. Lekker wendbaar en erg snel. Ik ging er ook altijd mee op T-50 jacht, je kan ze prima bijhouden namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 02:23
Kan wel zien dat er geen CW meer is, heb aan het begin van de avond nog nooit zoveel platoons gezien in random battles.

De crew van mijn Patton weer op 100% en de tracks geresearched zodat ik teminste modules en een iets betere gun kan gebruiken.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm met die nieuwe tanks gan we toch de jaren 60-70 in vraag me af hoe je dat nog kunt balancen
ten opzichte van de WWII tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:55

ShockWave

Lost it somewhere

Balans was er al nooit aangezien de Tiger met zijn Gun alles doormidden zou moeten schieten maar dat dus niet doet....
Het is ook niet een reallife sim maar meer een arcade gerichte game de T-54 is namelijk ook al geen WWII tank meer.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-10 11:16
Wel grappig, net even in mijn WOT app gekeken op mijn android phone. De stats die erin staan van de afgelopen week en overall bevestigen mijn "gevoelens" bij een bepaalde tank wel aardig.

Med Tanks:
KV13 50% winrate, klopt wel want dat ding speel ik puur voor de fun en super agressief.
T-43 46%, af en toe behoorlijk frustrerend, ding fikt ook lekker.
Panther 46%, begin dat ding nu eindelijk wat beter te leren kennen, max pen maar belabberde damage.
Tiger 51%, tsja gewoon niet goed van mezelf.
KT 49%, kom inderdaad vaak in erg zware games terecht, kan mij geen enkele Toptier game herinneren
IS 57%, heerlijk ding! Vooral die top gun.
KV 45%, noodzakelijk kwaad ivm S51, wel leuk om te derpen.
AMX M4 58%, gevoelsmatig is dat ding van plastic, speel hem daarom best voorzichtig, toch nog een redelijke score.
M10 60%, ding is heerlijk om mee te spelen en doet het vaak best lekker qua matchmaking
Jagdpanther 58%, ding is top!
GW Panther, 46%, vaak lekkere potjes maar meestal laat mijn team het toe dat ze me afschieten. Nu heb ik sinds gisteren sixt sense, dus dat gaat wel helpen. Ben benieuwd...

Hellcat heb ik gisteren uit verveling maar even gekocht als opvolger van de M10. Draaiende turret is toch wel lekker. En die T95 lijkt mij helemaal niets.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Als je de turret van de Hellcat leuk vindt, dan ga je de snelheid al helemaal waarderen. Top tankje dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Appie Heijn schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:20:
Wel grappig, net even in mijn WOT app gekeken op mijn android phone. De stats die erin staan van de afgelopen week en overall bevestigen mijn "gevoelens" bij een bepaalde tank wel aardig.

Med Tanks:
KV13 50% winrate, klopt wel want dat ding speel ik puur voor de fun en super agressief.
T-43 46%, af en toe behoorlijk frustrerend, ding fikt ook lekker.
Panther 46%, begin dat ding nu eindelijk wat beter te leren kennen, max pen maar belabberde damage.
Tiger 51%, tsja gewoon niet goed van mezelf.
KT 49%, kom inderdaad vaak in erg zware games terecht, kan mij geen enkele Toptier game herinneren
IS 57%, heerlijk ding! Vooral die top gun.
KV 45%, noodzakelijk kwaad ivm S51, wel leuk om te derpen.
AMX M4 58%, gevoelsmatig is dat ding van plastic, speel hem daarom best voorzichtig, toch nog een redelijke score.
M10 60%, ding is heerlijk om mee te spelen en doet het vaak best lekker qua matchmaking
Jagdpanther 58%, ding is top!
GW Panther, 46%, vaak lekkere potjes maar meestal laat mijn team het toe dat ze me afschieten. Nu heb ik sinds gisteren sixt sense, dus dat gaat wel helpen. Ben benieuwd...

Hellcat heb ik gisteren uit verveling maar even gekocht als opvolger van de M10. Draaiende turret is toch wel lekker. En die T95 lijkt mij helemaal niets.
ik heb die t95. geweldige tank, maar makkelijk uit te schakelen, met name als je team het laat afweten. net als met arty. heb je eenmaal geschoten, dan duurt de reload redelijk lang, alle tijd voor een ander om naast je te komen staan en je te blokkeren.... verder af en toe een bounce, maar je schiet overal dwars doorheen.

oh ja.... in vergelijking met andere td's: neem een andere :P de object is super. lekker vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Een T95 die ondersteuning krijgt en door blijft rollen is best wel lelijk om in het andere team te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shockwae schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:39:
Balans was er al nooit aangezien de Tiger met zijn Gun alles doormidden zou moeten schieten maar dat dus niet doet....
Het is ook niet een reallife sim maar meer een arcade gerichte game de T-54 is namelijk ook al geen WWII tank meer.
Klopt maar dit is toch wel echt stretching it and het reallife sim /arcade verhaal houdt WG zich ook niet echt aan.

De ene keer wordt een tank generft want arcade de andere keer gaat de transmissie in je tank naar voren want realisme.

Het spel begint naar mijn gevoel richting en focus te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

psychoclown schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:33:
Een T95 die ondersteuning krijgt en door blijft rollen is best wel lelijk om in het andere team te hebben.
zeg ik, je hebt je team heel hard nodig. dwz meer nog dan in andere tanks.

3,28 rounds p/min is niet heel veel....
ik heb hier dus een rammer op zitten :+

door blijven rollen is leuk in steden of langs een berg. in het open veld is ie food for arty of je wordt in je flank geknald, eventueel na een de-track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Door blijven rollen in een T95 is een absolute must. Ik heb er gister nog een gesloopt op heavy street in mijn T110. Hij bleef lekker in een hoekje staat terwijl in in mijn tracks bleef schieten.

Misschien 3x gebounced, maar hij was redelijk vlot weg. De T30 die ik als backup had ving uiteindelijk de meeste klappen op, bij mij kwamen ze er niet doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De t110 is dan ook een uitermate irritante T10 heavy, de voorkant bounced echt veel. Heb er zelf dan wel een maar een andere t110 tegenkomen vind ik nog wel het meest irritante :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
psychoclown schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:12:
De t110 is dan ook een uitermate irritante T10 heavy, de voorkant bounced echt veel. Heb er zelf dan wel een maar een andere t110 tegenkomen vind ik nog wel het meest irritante :P
Dat beleef ik toch anders! Mensen zijn zo enorm gefocussed op die copula, het is gewoon makkelijk.

Ze vergeten lower hull, turret zijkant en de flanken. Al is frontaal de copula toch wel het makkelijkste om te raken. Upper hull wilt ook nog wel eens leuk zijn, de shell kan dan de turret ring in stuiteren, maar dit is geen betrouwbare manier om een T110 te damagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-10 11:16
Heb je helemaal gelijk in, echter kom ik die teams maar erg weinig tegen ;) Moet eerlijk toegeven dat ik in mijn medium ook niet erg nadenk bij mijn eigen arties. Ik probeer altijd wel aan de zij-achterkant te komen van een vijand zodat eigen arty mij niet aan de kant hoeft te schieten.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appel schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:21:
[...]

Dat beleef ik toch anders! Mensen zijn zo enorm gefocussed op die copula, het is gewoon makkelijk.

Ze vergeten lower hull, turret zijkant en de flanken. Al is frontaal de copula toch wel het makkelijkste om te raken. Upper hull wilt ook nog wel eens leuk zijn, de shell kan dan de turret ring in stuiteren, maar dit is een betrouwbare manier om een T110 te damagen.
Moet je mij maar eens een training geven ;)
Ben er niet slecht in maar ik kan hem nog niet altijd optimaal gebruiken merk ik.

Als je tanks kon verkopen of cadeau doen had ik een 50b in de aanbieding want dat is mijn 'slechste' tier X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
psychoclown schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:54:
[...]

Moet je mij maar eens een training geven ;)
Ben er niet slecht in maar ik kan hem nog niet altijd optimaal gebruiken merk ik.

Als je tanks kon verkopen of cadeau doen had ik een 50b in de aanbieding want dat is mijn 'slechste' tier X.
Heb mijn post wel geedit, stond 'een' in plaats van 'geen'. Maar wij moeten sowieso nog een keer platoonen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Snapte wel dat het geen moest zijn ;)
Ja moeten we zeker gaan doen en dan pakken we wel een goed aantal keer de t110 mee, dan pikken we dat gelijk mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

best leuk om tijdens een potje eens een complimentje te krijgen :)

Victory!
Battle: Cliff woensdag 13 juni 2012 14:15:36
Vehicle: IS-4
Experience received: 3.054 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 66.093
Battle Achievements: Mastery Badge: I Class, Steel Wall, Sniper

e100 m103 tig2 ferdy en nog wat omgelegd

http://worldoftanks.eu/news/2742-maintenance-server-june-14/

update?

[ Voor 10% gewijzigd door TRX op 13-06-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 03-10 16:21
Updates duren meestal een halve dag, en zijn voor zover ik weet nooit 's nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 05-10 10:21

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Appie Heijn schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:44:
[...]

Heb je helemaal gelijk in, echter kom ik die teams maar erg weinig tegen ;) Moet eerlijk toegeven dat ik in mijn medium ook niet erg nadenk bij mijn eigen arties. Ik probeer altijd wel aan de zij-achterkant te komen van een vijand zodat eigen arty mij niet aan de kant hoeft te schieten.
T95 met een T30 erachter. Als je met je t30 op voldoende afstand staat en de t95 staat net voor je. (de t95 moet wel cammo researched hebben) kan je hebben dat de t30 gespot word en de T95 niet. Hilarisch om te zien hoe mensen blijven schieten naar de hull van de T30 en hem totaal niet damagen omdat een T95 ervoor verscholen staat. Lukt op redelijk wat maps met ietwat artycover en wat struikjes dit trucje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wou gisteren me een kudde bat.s het veld in samen met die nieuwe gasten van -tgr- zijn de elite van nld die samen zijn opgestapt ,en een hard core clan zijn gestart
De vijand had het niet meer werden van alle kanten gereapt (32 shells achter elkaar de lucht in wat een lol)
alleen rokende branden wrakken achter latend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:50:
wou gisteren me een kudde bat.s het veld in samen met die nieuwe gasten van -tgr- zijn de elite van nld die samen zijn opgestapt ,en een hard core clan zijn gestart
De vijand had het niet meer werden van alle kanten gereapt (32 shells achter elkaar de lucht in wat een lol)
alleen rokende branden wrakken achter latend
Sorry, maar nu in het Nederlands? Ik begrijp het niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Goed nieuws voor degene die een Bat Chat hebben wanneer de T10 meds komen. Gratis tier 10 voor jou.

Zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
GwPanther.. eerst voor de gun gaan?

edit// domme vraag eigenlijk :p

[ Voor 33% gewijzigd door wsLy op 13-06-2012 18:35 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
wsLy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:29:
GwPanther.. eerst voor de gun gaan?

edit// domme vraag eigenlijk :p
Ja. Is het belangrijkste ding van een arty :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Appel schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:40:
[...]

Ja. Is het belangrijkste ding van een arty :P
Had niet gekeken naar de load limit. Soms heb je het nog weleens dat een gun bijv. niet gedragen kan worden. Maar das geen probleem nu haha, dus ff sparen voor de gun.

Nog 500xp met de kv-3 tot kv-4 :D

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

User.tmp schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:11:
Goed nieuws voor degene die een Bat Chat hebben wanneer de T10 meds komen. Gratis tier 10 voor jou.

Zie hier.
nog 1 mil aan credits en ik heb hem! :*)

die hele lijn schuift trouwens 1 tier omhoog
met een 1390 scheelt dat dus 1 tier in tc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... KV-4 is ook geresearched :)! Nu alleen nog even dat S-31 kanon en dan is de KV-3 ook elite en kan ik de bemanning nog wat trainen voordat ik de KV-4 heb hehe :p. Mijn eerste Tier 8 tank :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

wsLy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:11:
Zo... KV-4 is ook geresearched :)! Nu alleen nog even dat S-31 kanon en dan is de KV-3 ook elite en kan ik de bemanning nog wat trainen voordat ik de KV-4 heb hehe :p. Mijn eerste Tier 8 tank :)
feli

krijg je wat meer hogere tier games mee :)

jullie ook moeite met connecten?

maintenance was toch vannacht pas?

website ook plat.....

[ Voor 6% gewijzigd door TRX op 13-06-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Bah wilde net even wat potjes spelen voor de EK wedstrijd zo begint en ligt het plat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 17:37
Game direct starten met de worldoftanks.exe die in de map staat, niet de launcher gebruiken.
WErkt voor mijn in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Dennis_k schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 20:00:
Game direct starten met de worldoftanks.exe die in de map staat, niet de launcher gebruiken.
WErkt voor mijn in ieder geval
Zal het onthouden voor de volgende keer :P nu me maar alvast voor de TV gesetteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 17:37
Kan nog een paar rondjes spelen... De vrouw heeft eerst GTST tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Dat kijkt de mijne gelukkig niet :P had daar vroeger al een hekel aan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

jullie kunnen weer..... feest is voorbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
<- ingame =) nog ff wat potjes doen voor ik ga pitten..

Edit* meteen mijn eerste potje gewonnen.. met 1 HP het overleefd :P

[ Voor 39% gewijzigd door TgR_KILLER op 13-06-2012 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Will the AMX 13 series get new guns or just the Bat?
The 12t will get the Panther gun, just like it was supposed to be.
The higher AMX 13 will get the short 105.

[Long question about AMX-13-75 gun at Tier 7.]
Probably won't give it the 75mm L100, but we'll think of something.

Why not just create the AMX-13-105 at Tier 8 and leave the 13-75 and 13-90 where they are? Or is it bad to have three idential tanks at three consecutive tiers?
Because we'll probably give the 105 to the existing 13-90.

So the AMX 13-90 - 13-105? - will become a Tier 8 LIGHT TANK?
Yes.

Will the French Tier 5 light be completely analagous to the 12t but without the drum?
Not completely. We'll tell you in due course.

So all the French tanks being moved up a tier will get a new gun?
Not a fact. For example, the Lorraine will probably just have its existing 100mm improved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

NEEEE!!!!

'restarting game server'

wilde net de bat kopen -O-

[ Voor 4% gewijzigd door TRX op 14-06-2012 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:59
verklaard, iemand een idee hoelang dit gaat duren?

edit hieronder

dan maar een andere game

[ Voor 31% gewijzigd door Floks op 14-06-2012 01:06 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Floks schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 01:05:
verklaard, iemand een idee hoelang dit gaat duren?
ze zouden maintenance doen vannacht..... uurtje of vier geloof ik

http://worldoftanks.eu/news/2742-maintenance-server-june-14/

[ Voor 13% gewijzigd door TRX op 14-06-2012 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:37
User.tmp schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:11:

Zie hier.
Ronduit belachelijk dat ik als T-54 eigenaar nog even 200K exp mag gaan farmen en die fucktard Batchat wordt gewoon gratis.

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Kaap schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:08:
[...]

Ronduit belachelijk dat ik als T-54 eigenaar nog even 200K exp mag gaan farmen en die fucktard Batchat wordt gewoon gratis.

Heel veel mensen hebben al T-54's, E50's en Pattons. Wellicht zijn er gewoon minder Batchats en willen ze dat mensen daar voor gaan grinden. Want hoe meer mensen grinden voor die gratis tier 10 hoe meer mensen toch nog even een extra tijd premium pakken.

Levert gewoon geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Heb er geen moeite mee dat ik moet gaan grinden op de E50 maar ik snap Kaap zijn punt zeer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

het draait gewoon om geld, veel geld.

aan de andere kant... ik heb net de bat in de garage gezet, dus kom maar op met die update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 05-10 10:21

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Wanneer zou die update komen? want ik moet nog wel 100k met de lorraine :S

De e50 is ook nog 130k verwijderd. Krijgt dit nu nog voorrang op de duitse TD lijn? want dit ding is best belachelijk aant worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Het staat in de planning voor 7.5, dus met dailies kom je al een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Joindry schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:13:
Wanneer zou die update komen? want ik moet nog wel 100k met de lorraine :S

De e50 is ook nog 130k verwijderd. Krijgt dit nu nog voorrang op de duitse TD lijn? want dit ding is best belachelijk aant worden.
7.5 komen ze en de ETA is in Juli (wat wel augustus/september zal worden)

Overigens benieuwd wanneer 7.4 komt. Die wordt vandaag bij de russen uitgerold al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik verwacht wel dat de Tier X heavies wel zwaar gebuffed gaan worden, al dan niet na de patch als het blijkt dat de tier X meds en TD's overpowered zijn. Daarna kun je nog minder doen tegen tier X tanks met je tier 7 tanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:08:
[...]

Ja, wat moeten ze dan? Tegen batchat drivers zeggen dat ze 'm kwijt zijn en of ze even opnieuw willen sparen voor het ding? Dat kan niet als je 't mij vraagt. Batchat eigenaars hebben mazzel, net als de IS-4 rijders eerder ook hadden, en de eigenaars van... dat ding dat t9 TD(?) werd. Heb niet veel mensen horen klagen over de IS-4 in ieder geval...

[ Voor 7% gewijzigd door Bundin op 14-06-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
Gleighton schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:23:
Ik verwacht wel dat de Tier X heavies wel zwaar gebuffed gaan worden, al dan niet na de patch als het blijkt dat de tier X meds en TD's overpowered zijn. Daarna kun je nog minder doen tegen tier X tanks met je tier 7 tanks...
Waarom zou je tier 10 heavy's gaan buffen? De buffs op de tier 10 meds zullen niet schokkend zijn, waardoor het speelveld gelijk blijft.

de Heavy's zullen nog steeds winnen in situaties waar ze goed gedekt staan en support hebben, de meds zullen winnen als ze kunnen flanken.

Enigste verschil is dat je meer verschil zal kunnen maken met de mediums, maar ik durf niet te wedden op een battle met alleen mediums tegenover alleen heavy's.

Maar het is allemaal koffiedik kijken totdat we stats te zien krijgen en een PTR hebben .

EDIT: Hoewel ik me wel een beetje zorgen maak over de amerikaans en duitse TD, dat zullen qua armor en gun monsters worden. Maar waarschijnlijk super traag en slecht wendbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door defiler1974 op 14-06-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Simpelweg gaan de Tier 9 mediums nu wat generfd worden omdat dit eigenlijk tier 9.5 zijn. De Tier X mediums zullen wat krachtiger zijn (iets betere gun misschien, sneller, meer armor/HP), maar ook komen er nieuwe shells voor die tanks met waarschijnlijk hogere penetration. Bijvoorbeeld APCR shells voor credits ipv gold.

@defiler
De Amerikaanse TD's worden gebaseerd op de T110 dus komen niet aan T95 armor waarschijnlijk. De Duitse TD is gebaseerd op de hull van een E100, dus grote weakspot op de lower plate

[ Voor 23% gewijzigd door wontcachme op 14-06-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Al zal de extra pen van 'credit gold shells' vast lager liggen dan die van de gold shells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wontcachme schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:39:
De Amerikaanse TD's worden gebaseerd op de T110 dus komen niet aan T95 armor waarschijnlijk. De Duitse TD is gebaseerd op de hull van een E100, dus grote weakspot op de lower plate
Er is ook al een petitie gaande om de T95 naar T10 te krijgen. Waar ik heb overigen helemaal mee eens ben, die T110 mogen ze van mij in een plek drukken waar de zon niet schijnt. Hun plek that is.

De T95 was de reden dat ik de US TD's gepakt heb, dat was voor velen de ultieme TD, die nu dus niet meer zo ultiem is. Zal ook nog wel weer generfed worden om hem te balanceren. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

bat heeft zelfde guns als lorraine lol :')

1 potje gedaan

Victory!
Battle: Abbey donderdag 14 juni 2012 13:09:39
Vehicle: Bat Chatillon 25 t
Experience received: 2.000 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 31.276
Battle Achievements: Sharpshooter

was met de 2e gun.... top komt er zo op :)

[ Voor 77% gewijzigd door TRX op 14-06-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Bundin schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:28:
[...]

Ja, wat moeten ze dan? Tegen batchat drivers zeggen dat ze 'm kwijt zijn en of ze even opnieuw willen sparen voor het ding? Dat kan niet als je 't mij vraagt. Batchat eigenaars hebben mazzel, net als de IS-4 rijders eerder ook hadden, en de eigenaars van... dat ding dat t9 TD(?) werd. Heb niet veel mensen horen klagen over de IS-4 in ieder geval...
Het verschil tussen de eerdere free upgrades en de batchat is dat je bij andere een tank kreeg waarin anderen al soortgelijke tanks hadden. Bij de Batchat zullen alle batchatspelers de eerste met de Tier X medium zijn. Dat voelt wel wat oneerlijk aan. Maar ik ben het met je eens dat wargaming weinig andere keus heeft; i.e. dit is de meest voor de hand liggende.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:37
Zo jammer dat mijn favoriete tank van dat moment de t23 medium destijds is afgepakt bijna zonder compensatie en de bat chats krijgen even een gratis tier 10. Maak die t23 dan binnenkort premium en geef die aan degenen die hem destijds hadden.

erutangiS

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.