Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 20 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 29.795 views

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
Gisteren voor het eerst een battle boven de 2K xp beëindigd (zonder bonus ofcourse), gehaald met mijn AMX 13-90. Ik moet zeggen dat de AMX 13-90 wel een nasty little bugger is, als ik geen stomme dingen doe haal ik nu meestal voor een overwinnen rond de 1k3 xp.

Nog iets van 10K voor de Lorraine en dan kan de grind voor de Bat beginnen, ga wel eerst voor de tracks/guns/1e engine, hoorde dat dat wel nodig was om de Lorraine een beetje leuk te laten spelen.

M'n Patton is op 8k na bijna elite, alleen nog de 90mm gun researchen (gebruikt iemand die wel eens?). Vond dat de laatste engine niet echt heel veel toevoegde aan de Patton, maar blijft een lekker tankje.

Shuttle st20g5

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-05 22:20
Vivaladen schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:22:
[...]

Hij is ook niet superslecht, alleen een beetje een hoog profiel,weakspots en zichtbaar....
als ik moest kiezen in een 1vs1 gevecht tussen een ferdi en een JT dan spring ik in mn Ferdinand hoor ;)

maar dat kan aan mij liggen, matchmaking gooit me in veelal dezelfde matches als een JT en ik presteer kwa stats gewoon veel beter op mn ferdi.
ik heb al gemerkt dat de speelstijl eigenlijk 90% hetzelfde is als de ferdi, terug hangen en achter de linie met heavies blijven. ben dan meestal verzekerd van 3-5 kills als het team een beetje weet wat het doet, ik ben bang dat ik toch (voor nu) in een 1v1 gevecht kies voor de jagdtiger.

echter als ik eenmaal gespot ben is het rennen voor mn leven want alles en dan bedoel ik ook alles is "bang" van een jagdtiger en begint er op te hameren :P

[Voor 4% gewijzigd door rimpeldinky op 25-06-2012 14:10]

*burp*

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-04 23:10
Sorry voor de misschien wel domme vraag,

zijn GoT 1 en GoT 2 clans of tank company's?
Volgens mij zit daar een verschil tussen?

En waar vind ik het chatkanaal precies?

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
GoT (en GoT2) is een clan, ontstaan vanuit tweakers.
Tank companies is een game mode, waarbij je van te voren een groep spelers verzameld (meestal vanuit een clan, maar dit hoeft niet) en dan speel je tegen andere companies. Voordeel boven random (standaard) battles is dat je meer communicatie hebt en op een gegeven moment weet je wat je van elkaar kan verwachten. Het is tactisch ook veel uitdagender. GoT(1 en 2) organiseert regelmatig een tank company, meestal op level van tier 8 max, enige "verplichting" cq voorkeur is dat je dan op teamspeak aanwezig bent.

Platoons (om dat maar even mee te nemen) is een groepje van max 2 (3 als de organisator premium heeft) spelers die samen in een random battle spelen.

Informatie over ons teamspeak kanaal krijg je als je lid bent (GoT2 heeft nog wat ruimte voor nieuwe leden).
Ingame kun je zoeken op (textchat) kanaal Gathering of Tanks, daar kan iedereen in en daar kun je ook mensen vragen voor een platoon.

Speelt padel!

MuFFIN 007 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:26:
Sorry voor de misschien wel domme vraag,

zijn GoT 1 en GoT 2 clans of tank company's?
Volgens mij zit daar een verschil tussen?

En waar vind ik het chatkanaal precies?
Dat zijn clans. Tank compagnies maak je in het spel om een avond/middag samen te spelen en hoeven niet allemaal van dezelfde clan te zijn.

Het chatkanaal vind je door in het spel (garage) bij het chatscherm te zoeken op gathering, er is meestal maar 1 kanaal die dan naar boven komt.

[removed]

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 13:02
GoT is een Clan in WoT

Het ingame channel is "Gathering of Tanks" waar alle nederlandse WoT spelers welkom zijn maar wat bedoelt is voor de communicatie tussen GoT1 en 2. Als je dit wilt joinen klik dan onderin je scherm (in de garage) op channels, kies dan join en vul in "gathering of tanks", klik op search, selecteer het kanaal dat word gevonden en klik dan op join. Helaas moet dit elke keer dat de WoT server word herstart want dan verdwijnen alle ingestelde chant channels

De reden dat er meer dan 1 clan is komt omdat wargaming een limiet van 100 spelers per clan heeft bedacht anders hadden we er 1 grote clan van gemaakt. Helaas brengt dit met zich mee dat als je tank companies en clan wars wil spelen dat je nogal wat moet shuffelen tussen de clans om te zorgen dat je genoeg spelers met de juiste types tanks in de juiste clan hebt zitten.

Ashrah

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-05 22:27
Ik heb mij afgelopen week ingame (nou ja via de website) "gejoint" voor GoT2 en mij ook ingeschreven op het Gathering of Tanks forum maar heb totaal nog niks terug gehoord.

Nou ja voorlopig speel ik nog wel lekker door :P zit overigens standaard wel in het GoT ingame chatkanaal.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dan heb je nu geluk, Ashrah (van de reply boven die van jou) is van de GoT organisatie, die zal waarschijnlijk wel even voor je kijken :)

Speelt padel!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:18
TgR_KILLER schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:24:
Ik heb mij afgelopen week ingame (nou ja via de website) "gejoint" voor GoT2 en mij ook ingeschreven op het Gathering of Tanks forum maar heb totaal nog niks terug gehoord.

Nou ja voorlopig speel ik nog wel lekker door :P zit overigens standaard wel in het GoT ingame chatkanaal.
Blijkbaar hebben de recruitmentofficieren zitten slapen. Maargoed, je zit als het goed is vanaf nu in GoT. :)

Welkom. :)

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-04 23:10
Ah, ik weet nu waar ik het chatkanaal kan vinden inderdaad.
Is er nog een niveau-eis om toe te treden tot de GoT clan?

Of moet je bepaalde voertuigen hebben (omdat die nodig zijn)?

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Woker dan een wekkerradio

Niet dat ik weet hoor.

Eventuelle spelings fautem zijn hornderd prosent ironies bedoeldt.

• TgR_KILLER
User.tmp schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:56:
[...]

Blijkbaar hebben de recruitmentofficieren zitten slapen. Maargoed, je zit als het goed is vanaf nu in GoT. :)

Welkom. :)
Thanks! =) vanavond is kijken of ik ook op het forum kan komen :p

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
de is8 blijft nog even :)

Victory!
Battle: Himmelsdorf maandag 25 juni 2012 19:12:16
Vehicle: IS-8
Experience received: 5.742 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 73.291
Battle Achievements: Steel Wall, Sniper, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
KV-4... 122mm D-25T heb ik al erop zitten. Wat zal ik eerst doen.. sparen voor de Zis-24 (44000xp) of engine en tracks eerst?

Stichting Hobbyserver

• TgR_KILLER
btw even FYI. op het GoT forum is mijn account nog altijd niet geactiveerd :p

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee