|
[Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 25-05-2012 18:04]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 25-05-2012 18:04]
Joindry schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:33:
Provence vind ik niet leuk, maar campinova toch een stuk erger.
Gisteren, mijn laatste potje van de dag, nog een bewezen waarom. Artyloos potje, tier 6-10 game, ik in VK B. Wat een campfestijn. De eerste 6min helemaal niks, dan kwam de vijand over de heuvel met een stuk of 4, werden ingemaakt door massaal campende tanks aan mijn kant. paar minuten later, stuk of 4 aanvallende tanks door het dorpje, zelfde scenario. Dan nog eens hetzelfde langs de de waterkant, same scenario.
Dan 2,5min voor het einde al onze tanks naar de overkant om de resterende 3 tanks in te maken. De camper wint. een mooie 1300 XP (zonder premium), confederate.
hexta schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:58:
http://wot-news.com/index.php/stat/calc/en/
Efficiency rating
1234.01
Ik hoor bij de Good players.
rapture schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:58:
Het was gisterenavond wel leuk toen mijn E-75 op een TD-positie parkeerde, een Chaffee in spotting positie spotte, helft van zijn hp eraf blies en hij maar lopen.
Knowuse schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:24:
De Is-4 is binnenHet eerste potje van de avond was gelijk meer dan 3k xp, daarna nog veel echt goede potjes. Op een gegeven moment had ik genoeg xp, maar kwam nog 500K credits tekort. Toen maar met de KV en de sherman M8 credits binnen geharkt, MM was goed en haalde daardoor 20-30k credits per potje binnen. Hetzer verkocht voor de laatste 50K en toen was het natuurlijk veel te laat, maar toch nog 1 potje met de IS 4 gespeeld.
Ben benieuwd hoe deze tank het gaat doen, merkte wel dat je tegenstanders voorzichter zijn. Weet ook nog niet of ik de crew van de Is-3 zal over zetten of deze eerst elite zal maken.
[...]
Ik heb dat ook op mijn game bak, maar op een netbook waar ik het spel later op installeerde heb ik die keuze vakjes wel. Volgens mij is het advies in dit geval de client opnieuw installeren.
[...]
hexta schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:34:
Is het mogelijk om een potje T34's tegen Löwe's te organiseren met GoT?
Na al die discussies over welke beter is begin ik steeds benieuwder te worden.
Mooi want die map vond ik niet echt geschikt voor hogere tiers, was de map groter geweest dan was het al helemaal el halluf 2.0.Nemean schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:40:
Province wordt verwijderd! Alleen tier 1 en 2 gaat er in spelen.
http://overlord-wot.blogs...4736#c1402570728734723600
BroekieAppel schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:51:
[...]
Edit: 3e Maus trap binnen! En Fedains medaille
De Tiger vond ik ook altijd wel erg leuk om te spelen. De franse AMX M4 speelt heel vergelijkbaar en daar heb ik toch aardig goede potjes mee gehad1shot1kill schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:28:
Ik vind de Tiger best meevallen, ik heb hem sinds anderhalf/2 weken en ik heb er geen problemen mee, in het begin even aftasten wat je wel en niet kan en gewoon vanaf het begin gaan snipen van achter je linies en het komt goed zolang je team niet een gezamelijk IQ van 20 heeft.
Ik merk zelfs dat ik door de ervaring met de Tiger nu beter speel met de VK3601 en de PZIV.
De map is gewoon te klein, als je slim bent rush je met het halve team naar de andere kant tegen de berg maar spelen beide teams vergelijkbaar dan is het gewoon uithouden tot 1 van de 2 nog de meeste tanks in de geul heeft staan (en die wint)..Ryack schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:06:
[...]
Ben ik dan de enige die Province een leuke map vind? Het is een veel betere map dan Campinovka en Swamp. Scouts zijn heel erg belangrijk op de map, als je niet goed scout dan ga je verliezen omdat je genadeloos wordt afgemaakt.
En toch vond ik het juist wel een leuke map om op te spelen. Zeker in mijn IS-4 wel leuke potjes erop gehad. Zowel bovenop met snipen als van onder met het 1 voor 1 uitschakelen van tegenstanders. En als de geul leeg is dan weet je eigenlijk al dat je gewonnen hebt, tenzij je echt in een rot team zit.psychoclown schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:50:
Mooi want die map vond ik niet echt geschikt voor hogere tiers, was de map groter geweest dan was het al helemaal el halluf 2.0.
De map is gewoon te klein, als je slim bent rush je met het halve team naar de andere kant tegen de berg maar spelen beide teams vergelijkbaar dan is het gewoon uithouden tot 1 van de 2 nog de meeste tanks in de geul heeft staan (en die wint)..
Malinovka daarentegen vind ik niet zo erg tenzij ik in een dikke tank a la Maus zit. Met een medium of in tank company is het een prima map
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Uhm, dan doe je iets niet goed. Als je de tank goed wegzet, is het een fort.Zertaxka schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:57:
[...]
Maar goed, IS-4 is elite. Nu nog even 6 miljoen credits zien te versieren om de IS-7 in de garage te krijgen
. Hoop alleen wel dat ze de voorkant van de IS-4 gaan buffen als ie tier 10 wordt, zelfs tier 7 tanks knallen er met gemak doorheen nu.
Het is juist het tegenovergestelde van El Halluf.psychoclown schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:50:
Mooi want die map vond ik niet echt geschikt voor hogere tiers, was de map groter geweest dan was het al helemaal el halluf 2.0.
Hmm dat klinkt helemaal niet als een camp map.De map is gewoon te klein, als je slim bent rush je met het halve team naar de andere kant tegen de berg maar spelen beide teams vergelijkbaar dan is het gewoon uithouden tot 1 van de 2 nog de meeste tanks in de geul heeft staan (en die wint)..
Als ik Malinovka zie laden dan zet ik het liefste mijn computer uit. Het is een vreselijke klote map.Malinovka daarentegen vind ik niet zo erg tenzij ik in een dikke tank a la Maus zit. Met een medium of in tank company is het een prima map
Shuttle st20g5
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Stats for date 2012-04-24 Name Value Victory ratio: 37.84% Battles: 37 Experience gained: 17982 Damage per battle: 663 Average experience: 486 Capture per battle: 0 Defense per battle: 0.08 |
Inderdaad, met mijn IS-3 kom ik bijna nooit tot penetratie, staan altijd onder een hoek voor mijn neusFest schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:10:
[...]
Uhm, dan doe je iets niet goed. Als je de tank goed wegzet, is het een fort.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Le Meow
[Voor 3% gewijzigd door Bundin op 25-04-2012 22:51]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik kan je niet zo zeggen of wij nog verder kunnen oprukken want wij zullen ook bezig moeten met de Duitse clans maar ik zou graag zien dat wij daar morgen nog even mee helpenwontcachme schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:05:
Van je alliance moet je het hebben. Wij hebben elke dag minimaal één encounter, een verdediging en een aanval door BTC/PRT en mogelijke aanvallen in de rug (Alles wat land op Tromps) en nog verliezen de alliance partners alles en wij winnen alles. Dan begin je je een beetje pissig te voelen
Gelukkig heeft HARDS vandaag ons geholpen met AOS. Vrees alleen dat 1STLT een groter probleem wordt......
Alleen wtf zij jullie aan het doen met BeerpanzerKojoottii schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:53:
Nu we in het noorden zijn geland met PTS eindelijk weer wars waar ik maus kan spelen , gisteren ook tank ace op de maus binnegehaald in een warOhja en ik sta nog steeds op 0 tank freezes \o/
[Voor 25% gewijzigd door wontcachme op 26-04-2012 00:21]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Stream kan niet echtDivineNL schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:24:
Streamen jullie die wars ook? Ben wel eens nieuwsgierig om het te zien
Foei, jij matige eula breakert!psychoclown schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:28:
Toch leuk om met je tweede account....
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
De TS nu net even bijgewerkt, de patchnotes zal ik later vandaag nog even updatenLector schreef op donderdag 26 april 2012 @ 07:57:
@Psychoclown - Het Patchnotes deel van de TS moet nog worden bijgewerkt.
Het knopje om 'm over te slaan is al makkelijk, maar is het mogelijk om de TS in en uit te klappen? Het is een prachtding om te zien, maar hij is zooo enorm!psychoclown schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:50:
[...]
De TS nu net even bijgewerkt, de patchnotes zal ik later vandaag nog even updaten
*burp*
Geen idee, was er toen nog niet, vast technical ofzowontcachme schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:18:
[...]
Alleen wtf zij jullie aan het doen met Beerpanzer. Zat met mijn mond open te kijken dat jullie daarvan verloren gisteren
Ongeveerwontcachme schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:18:
[...]
Overigens Wapper, was dit het grote plan van de Blues waar je het een tijd geleden over had? Aantal clans van de map afgaan en in de rug aanvallen (1STLT, TAC)
TAC is geland bij SLF daar beneden. En de reden waarom ze eraf zijn gegaan is vermoedelijk omdat ze compleet weggespeeld werden door 1PADX, HARD, JNA, SLF, ODV op een moment.oosterhofjf schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:31:
[...]
OngeveerHet idee was om met een minimaal aantal clans te verdedigen en de rest land overal zoveel mogelijk. Vervolgens zoveel mogelijk aanvallen en de clanwars map op zijn kop zetten. Geen idee hoe dit plan verder is uitgewerkt aangezien ik al een tijdje weg ben uit TAC
maar zo te zien ehhh faal?
![]()
TAC heeft volgens mij zijn eigen plan getrokken en ik gewoon overal en nergens bezig met landings. Voorlopig zijn ze nog niet geland dacht ik, maar dat is met opzet. Ze willen gewoon een hoop battles doen. Op zich een beetje vreemd want op de dag dat ik daar wegging was er met een meerderheid gestemd dat TAC bleef zitten om gold te farmendie beslissing heeft ook meegespeeld in mijn reden tot vertrek daar.
Als je actie wilt zien op de clanwars map kan je het beste bij AX zijn zo te zienlekker druk daar met verdedigen en aanvallen. Veel plezier!
Ah dat had ik nog niet gezien. Ik ben benieuwd hoe ze daar presteren in die regio. Afgelopen tijd konden ze geen potten breken, maar onderschat ze niet. TAC heeft erg goede spelers en met de juiste samenstelling zijn ze erg moeilijk te verslaan. maar aan de andere kant hechten ze ook veel waarde aan falende tactieken in city maps waardoor ze keer op keer worden verslagenwontcachme schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:35:
[...]
TAC is geland bij SLF daar beneden. En de reden waarom ze eraf zijn gegaan is vermoedelijk omdat ze compleet weggespeeld werden door 1PADX, HARD, JNA, SLF, ODV op een moment.
Lijkt erop dat BTC, FILO, FTC hetzelfde gaan doenoosterhofjf schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:39:
[...]
Ah dat had ik nog niet gezien. Ik ben benieuwd hoe ze daar presteren in die regio. Afgelopen tijd konden ze geen potten breken, maar onderschat ze niet. TAC heeft erg goede spelers en met de juiste samenstelling zijn ze erg moeilijk te verslaan. maar aan de andere kant hechten ze ook veel waarde aan falende tactieken in city maps waardoor ze keer op keer worden verslagenmag hopen dat ze dat hebben veranderd.
Welke clan zit(ten) jij/jullie dan?wontcachme schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:19:
[...]
Lijkt erop dat BTC, FILO, FTC hetzelfde gaan doen. Hopelijk kunnen we ze lang genoeg weren zodat we bovenin één front hebben en dan de achterdeur kunnen dichtgooien.
[Voor 17% gewijzigd door hopiconjo op 26-04-2012 13:42]
Nee dat kan niet maar je kan hem dus overslaanAppel schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:55:
[...]
Het knopje om 'm over te slaan is al makkelijk, maar is het mogelijk om de TS in en uit te klappen? Het is een prachtding om te zien, maar hij is zooo enorm!
Misschien poging 2 met FILO, TAC en 1STLT die van de map af zijn gespeeldoosterhofjf schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:31:
[...]
OngeveerHet idee was om met een minimaal aantal clans te verdedigen en de rest land overal zoveel mogelijk. Vervolgens zoveel mogelijk aanvallen en de clanwars map op zijn kop zetten. Geen idee hoe dit plan verder is uitgewerkt aangezien ik al een tijdje weg ben uit TAC
maar zo te zien ehhh faal?
Dat is een aardig correcte inschattinghopiconjo schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:41:
zover ik hierop forum zie en ken heb je leden in:
AX
HARD
HARDS
PTS
GOT
Wij (TAC) wilde ook van de map af gaan,om landingen gaan doen.wontcachme schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:35:
[...]
TAC is geland bij SLF daar beneden. En de reden waarom ze eraf zijn gegaan is vermoedelijk omdat ze compleet weggespeeld werden door 1PADX, HARD, JNA, SLF, ODV op een moment.
[Voor 7% gewijzigd door Dark Angel op 26-04-2012 13:58]
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Landingen zijn ook leuker dan elke dag Arctic en Karelia mapsDark Angel schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:55:
[...]
Wij (TAC) wilde ook van de map af gaan,om landingen gaan doen.
Maar we konden in eens tegen SLF spelen in de owners battle en Drunken heeft zo een schurft hekel aan die lui dat hij moest en zou gaan landen. Terwijl er was afgesproken om lekker landingen te blijven doen. Hopenlijk gaan we daar weer naar terug. Landingen zijn zoveel leuker dan weken achter elkaar de zelfde match spelen.
@hopiconjo en nog een paar uit TAC
BTW hoorde dat KAAP weg is uit AX? speelde gisteren met een AX lid in een platoon
[Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 26-04-2012 14:03]
Ik heb geen idee. Het zal één van de twee zijnoosterhofjf schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:03:
vertrokken of gekickt lijkt me toch een subtiel verschil. Anyway, weer terug naar GOT kaap?
Eventuelle spelings fautem zijn hornderd prosent ironies bedoeldt.
Vind ik soms ook wel erg fijn. Ben je tenminste echt een avondje bezig met clan warswontcachme schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:02:
[...]
Landingen zijn ook leuker dan elke dag Arctic en Karelia maps. Zou zelf ook graag landingen doen omdat je dat XP oplevert. Teams meer samenspelen en je bent een avond bezig, niet elk uur/anderhalf uur iets
Hmm een (oud)-diplomat kicken wegens activiteit lijkt me nietKaap is blijkbaar vertrokken/gekickt vanwege inactiviteit. Heeft hij niks van gezegd op het forum in elk geval.
@hopiconjo
Er zullen hier ook nog wel wat verdwaalde NLD, DREC etc.... rondlopen
Zonder premium en 26 hits receivedVictory!
Battle: Province donderdag 26 april 2012 15:24:40
Vehicle: T-127
Experience received: 1.734 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 14.053
Battle Achievements: Mastery Badge: I Class, Confederate
Een knopje onderaan zal denk ik ook wel volstaan. Als je eenmaal op de 2de pagina zit dan kijk je (bijna) niet meer op de eerste en heb je dus ook geen last meer van de TS.Appel schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:55:
[...]
Het knopje om 'm over te slaan is al makkelijk, maar is het mogelijk om de TS in en uit te klappen? Het is een prachtding om te zien, maar hij is zooo enorm!
[Voor 47% gewijzigd door thijsco19 op 26-04-2012 16:08]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Hoogstwaarschijnlijk volgende week maandag.VasZaitsev schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:34:
kutkutkut
Publieke test van 7,3.
Hoelang dus nog totdat 7,3 uitkomt? Weekje?
Dat wordt dus heel hard grinden naar de KV3. En wss wat mindere tankjes verkopen.
In de TS staan de volledige tank trees waarin ook de komende updates zijn verwerkt.thijsco19 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:05:
Met de splitsing van de russische heavy lijn komt de kv-1 en kv-2 in plaats van de KV, maar de kv-2 die is een aftakking naar arty, klopt dat?
Als dat zo is wil ik liever de kv-1 kan ik makkelijk door in de heavy lijn. Al lijkt mij een arty ook wel leuk...
kut in het kwadraatUser.tmp schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:21:
[...]
Hoogstwaarschijnlijk volgende week maandag.
ow bedanktpsychoclown schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:24:
[...]
In de TS staan de volledige tank trees waarin ook de komende updates zijn verwerkt.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
[Voor 32% gewijzigd door filipy23 op 26-04-2012 17:51]
Dat gaat WG geld kosten.filipy23 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:50:
Lekker dagje gisteren.
Victory ratio: 78.95%
Battles: 19
Experience gained: 20083
Damage per battle: 2008
Average experience: 1057
Public test 2 is trouwens aangekondigd voor a.s. vrijdag. Dat betekent op zijn vroegst 7.3 volgende week vrijdag.
Babs out!
[Voor 40% gewijzigd door wsLy op 26-04-2012 18:21]
Ziet eruit als een prima dag!filipy23 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:50:
Lekker dagje gisteren.
Victory ratio: 78.95%
Battles: 19
Experience gained: 20083
Damage per battle: 2008
Average experience: 1057
Geeft sommige mensen toch weer wat extra tijd, kijk wel uit naar de patch ook al is de changelog niet zo heel denderend.Public test 2 is trouwens aangekondigd voor a.s. vrijdag. Dat betekent op zijn vroegst 7.3 volgende week vrijdag.
[Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 26-04-2012 18:45]
Le Meow
Toen ik schoot zat ik al iets van 2 min vast tussen die 2 idioten dus ik kon het niet laten.Poekie McPurrr schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:19:
Tis een "gratis" spel dus helaas.. wen er maar aanIkzelf negeer standaard elke zin met n00b erin, je kan wel gaan kibbelen tijdens een match maar dat werkt enkel de tegenstander in de hand.
Expres gaan schieten op een teamlid doe ik ook niet.. kost me teveel en wil niet dat diegene door z'n gedrag extra cash krijgt.
Le Meow
Koste me dan weer wel 10k and geen xp dat rondje.Poekie McPurrr schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:27:
hehe, dan was mijn mijn vinger ook plots uitgeschoten en spontaan op het vuur knopje beland
Ik had het mis! In ieder geval verkeerd gelezen. Volgens mij komt de 7.3 patch gelijk al morgen. De russen hebben hem net vandaag gekregen, en de EU special voor dit weekend is 2 dagen uitgesteld (begint nu pas zondag).Geeft sommige mensen toch weer wat extra tijd, kijk wel uit naar de patch ook al is de changelog niet zo heel denderend.
Patchnotes gedeelte up-to-date gebracht
Morgen kan niet. Deadline voor de vertaling is morgen, 4 uur 's middags, Minsk tijd.filipy23 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:00:
[...]
Ik had het mis! In ieder geval verkeerd gelezen. Volgens mij komt de 7.3 patch gelijk al morgen. De russen hebben hem net vandaag gekregen, en de EU special voor dit weekend is 2 dagen uitgesteld (begint nu pas zondag).
Babs out!
Je hebt gelijk. Mijn Russisch is ook niet zo goed. Google translate had het over test server stop ipv 7.3 release.User.tmp schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:06:
[...]
Morgen kan niet. Deadline voor de vertaling is morgen, 4 uur 's middags, Minsk tijd.
Zeker de VK3601H. 1 van de leukste tanks die ik gehad heb.VasZaitsev schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:33:
wat is de betere tank? de VK3001 H of de VK3601H?
Ik speel het liefst meer als een heavy, maar, snel zijn en flanken vind ik ook leuk.
Ze zijn alledrie goed. Althans, dat vond ik. Vk3001P is groot, snel, met een goede ROF (10% sneller dan de andere twee). VK3601 is langzaam, maar meer HP en armor, en VK3001H speelt als een Pz IV on steroids.
Jah, dat is helaas nog steeds erg aanwezig in het spel en zal alleen nog maar erger worden naarmate het bekender wordt. Wat trouwens altijd leuk is om te zeggen en waardoor ze nog kwaaier worden is: Are your jimmies rustled? Of "I smell rustled jimmies". In princiepe scheld je ze dan niet uit maar maak je ze wel belachelijk. Beetje triest volk, maar ja wat doe je er aan. In elk spel heb je ze wel zitten. In jou geval kan ik het me wel voorstellen dat het je pret bederft inderdaad, uitgescholden worden voor noob is niet zo boeiend en gaat bij mij het ene oor in en het andere er weer uit. Maar zodra ze je tank gaan blocken of voor je gaan rijden wordt het wel erg irritant inderdaad.Deadsy schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:09:
Zit net even wat geld bij elkaar te spelen met mijn moneymakers.
Beide zaten nog in Battle dus besloot ik even een rondje met mijn Tiger P te doen (leuke tank).
Top was t7 dus ik blij. Direct aan het begin gaat een Panzer3/4 naar links en rijd voor me, ik wacht even en laat hem langs in plaats van gewoon op hem in te rijden.
Hij blijft opeens voor me staan dus ga ik naar rechts waarop hij achteruit rijd, ik denk ach toeval dus ik ga naar links en hij gaat dus vooruit. Ik blijf gewoon staan waarop hij gewoon direct voor me gaat zitten en me blocked.
Ik wil achteruit waarop een IS tegen me aanrijd en ik zit dus gewoon klem tegen die 2 waarna ze iets in Tsjechies ofzo in chat zeggen.
Ik zeg iets tegen ze in chat waarop niet gereageerd word en schiet dus 1x op de Panzer om hem te laten zien dat ik niet gediend ben van deze onzin waarop de Panzer dus kapot gaat en ik blauw ben![]()
De IS probeert daarna mij te doden maar zag daar al snel vanaf en probeerde weg te lopen.
Ik had het toen wel zon beetje gehad en liet me gewoon afslachten door de vijandelijke arty.
WoT is best een leuk spel maar langzamerhand begin ik me echt aan die idioten te ergeren die direct beginnen over Noob dit en Noob dat. Meestal van die figuren die solo met top speed op de vijand af racen terwijl de rest hun niet kan bijhouden. Dan worden zo in een 5vs1 situatie aan flarden geschoten en direct is het NOOBS.
Begin ik nog niet over de Kurwa idioten.
Ik speel WoT al enkele maanden maar dit is echt de eerste keer dat me zoiets is gebeurt. Zijn er veel van zulke idioten of is het iets wat bijna nooit gebeurt. Want zulke onzin maakt echt de pret in het spel kapot.
[Voor 3% gewijzigd door Annihilism op 27-04-2012 00:01]
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Die grind valt nog mee. Tenminste een leuke grind om te doenMarvin- schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:15:
BL-9 voor is-3 gekocht en ontwikkeld. Nu voor de monster grind van de IS-4, nu maar hopen dat de test ná de vakantie voorbij is zodat ik toch in een weekje mijn is-4 kan hebben
Als je een beetje goed speelt, heb je 10k winst per potje. Bij een heel goed potje kun je 20/30k binnen harken, moet je wel 5+ kills hebben van tier 4 of hoger en winnen. Maar dat is mogelijk met de KV met 107mm kanon. Prik je overal mee doorheen, als je het heel goed doet, is zelfs een E-100 niet veilig, kun je wat HP vanaf snoepen, ik heb er al eens eentje uitgeschakeld met de 107mm, wel met hulp natuurlijk, maar toch.Gleighton schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 00:39:
Heb op een paar k na de KV-3 unlocked, maar moet nog wel ergens 450k silver vandaan halen voordat ik dat geval ook in mijn garage kan zetten. Dat wordt nog even doorgrinden voor 7.3...
Anoniem: 131162
Ik moet zeggen het pad naar de s70 is een echte grindMarvin- schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:15:
BL-9 voor is-3 gekocht en ontwikkeld. Nu voor de monster grind van de IS-4, nu maar hopen dat de test ná de vakantie voorbij is zodat ik toch in een weekje mijn is-4 kan hebben
[Voor 5% gewijzigd door Knowuse op 27-04-2012 10:24]
Shuttle st20g5
Ik heb toevallig allebei op het zelfde moment gehaald tijdens een tank korting special.VasZaitsev schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:33:
wat is de betere tank? de VK3001 H of de VK3601H?
Ik speel het liefst meer als een heavy, maar, snel zijn en flanken vind ik ook leuk.
De VK3002(DB) heeft toch dezelfde topgun als de VK3601H? Neem dan te PantherAarge schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:22:
[...]
Ik heb toevallig allebei op het zelfde moment gehaald tijdens een tank korting special.
Met beide tanks heb ik bijna 100 battles gespeeld en zijn bijna elite op de tanks na, die ik nog moet researchen. VK3601H vind ik net iets leuker, vanwege de iets meer HP-pool en betere armor. VK3001H is misschien sneller op lange stukken, maar heeft naar mijn mening geen zin als de rest van team niet meegaan.
Ik zit nu te dubben welke tanks ik moet researchen met me VK3001H. De VK3002(DB) of Panther? Wie o wie kan mij adviseren?
Surfin' paradise!
Kijk hier eens http://tweakers.net/ext/f/tk10dWTdLMCZla3dQUAKgmen/full.jpg?Snappie88 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:28:
Zou iemand kort en bondig kunnen vertellen welke tanks nu gesplitst worden bij de volgende update? Ik geloof de KV en KV3, maar zijn er verder nog tanks waarvan het slim is ze in je garage te parkeren?
Bedankthopiconjo schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:31:
Gewoon voor volgende zorgen:
KV (met kv-2 turret researched)
KV-3
IS4
Bekeken... En nu? Staat niet in welke tanks er nu allemaal bij komen en bij welke je een 'gratis' tank krijgt.
Surfin' paradise!
Dan zoek je even iets verder in de TS, staat er al een half jaar. maar Snappie heeft het ook al opgesomd:)Snappie88 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:37:
[...]
BedanktDie KV met turret heb ik al, denk niet dat ik die KV3 ga redden als de patch dit weekend al komt
[...]
Bekeken... En nu? Staat niet in welke tanks er nu allemaal bij komen en bij welke je een 'gratis' tank krijgt.
Ik zou via de t1 gaan dat scheelt tog 1 tank researchen en kopen.DivineNL schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 00:32:
Ben nu ook eens met de amerikanen begonnen, zal ik gelijk naar de t1 gaan of via de tier 6 medium naar de tier 6 heavy en zo verder?
Ik zou via de Easy 2 gaan. Scheelt niks qua hoeveelheid tanks afaik.thijsco19 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:12:
[...]
Ik zou via de t1 gaan dat scheelt tog 1 tank researchen en kopen.
Zit je nu soms bij M3 Lee en heb net genoeg exp. voor T1 of M4 Sherman?thijsco19 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:12:
[...]
Ik zou via de t1 gaan dat scheelt tog 1 tank researchen en kopen.
Viel mij ook al op. Zit dus te overwegen die 8,8 erop te gooien. Iets meer penetratie, minder damage maar hogere RoF.Terran schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:38:
ff een vraagje, is er een specifieke reden waarom de 10,5 cm K 18 L/52 van de jagdphanter en ferdinand van die extreem dure ammo heeft ? Zijn gewoon 4x zo duur als de shells van de 8,8 cm PaK 43 L/71.
Surfin' paradise!
[Voor 11% gewijzigd door Ashrah op 27-04-2012 13:35]
Zelf ben ook naar de jumbo gegaan omdat ik nog niet wist welke kant ik op wilde gaan.User.tmp schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:28:
[...]
Ik zou via de Easy 2 gaan. Scheelt niks qua hoeveelheid tanks afaik.
De m3 lee is inderdaad een aparte tank, ik heb er van genoten maar ik heb hem ook vaak gehaten.Aarge schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:43:
[...]
Zit je nu soms bij M3 Lee en heb net genoeg exp. voor T1 of M4 Sherman?
Ik speel nu ook de US line. Wil later de heavy en medium kant op. Heb bij de M3 Lee de knoop doorgehakt om via M4 E2 Jumbo heavy en medium te gaan. Heb ook gelijk de M3 Lee verkocht. Vind het prima om eentje tegen te komen, maar erin rijden is voor mij een nachtmerrie.
Het eerste potje met de laatste gun op de Tiger II heb ik ook verlies gedraaid dankzij die hoge ammokosten, ik wist nog niet dat het zoveel was en schoot best wat mis.Ashrah schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:04:
Is bij elke natie zo, Rond de Tier 8 veranderd de prijs per shell naar 1000+ credits
Meer penetration, meer alpha, over het algemeen is het wel aan te raden toch het grote caliber te gebruiken, damage = credits, groter caliber is meer damage dus meer verdienen.
Ashrah schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:53:
Easy 2 bestaat niet, enige "easy" tank was de M4A3E8
de M4A3E2 heet "jumbo" of "cobra king"
Foei User dat zou jij toch zeker moeten weten.
[Voor 27% gewijzigd door thijsco19 op 27-04-2012 14:08]
[Voor 21% gewijzigd door Ashrah op 27-04-2012 13:54]
Veel tanks moet je eerst leren spelen voordat je er winst mee gaat maken. Zeker als je nog niet met hogere tiers gespeeld hebt begin je met veel te vaak te schieten. Ach, dat leer je vanzelf wel afthijsco19 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:46:
[...]
Het eerste potje met de laatste gun op de Tiger II heb ik ook verlies gedraaid dankzij die hoge ammokosten, ik wist nog niet dat het zoveel was en schoot best wat mis.
Maar dankzij de hogere damage heb je best vaak wel winstgevende potjes als je goed speelt.
[removed]
[Voor 37% gewijzigd door BramSd op 27-04-2012 13:59]
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
[Voor 5% gewijzigd door Ashrah op 27-04-2012 14:04]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details