GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Als ik in een van die 13 90's zat, zou ik me te pletter lachen. Geef toe, is toch gewoon briljant.wontcachme schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 21:41:
Ffs. Net een CW battle waar we verloren op Karelia omdat we werden gerushed recht door het midden met 15x AMX13 90![]()
![]()
Naai tactics zijn dat. Ook omdat we bij twee battles ervoor teams hadden met 1x Loltracktor en eentje met 2x T50. That was all. Dat waren beide dubbels voor mij met 200xp
Rushes vind ik non tactics in CW. Doe gewoon een normale tactiek en speel dan om wie er beter is. Niet met speedcappen. Cappen mag, maar alleen na een normale battle.Fest schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:04:
[...]
Als ik in een van die 13 90's zat, zou ik me te pletter lachen. Geef toe, is toch gewoon briljant.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
We verveelden ons vanavond dus we dachten: Weet je wat, we gaan Enigma trollen
Nederland is weer in semi hollandse handen. We hebben de Duitsers verdroven uit de steden

Nederland is weer in semi hollandse handen. We hebben de Duitsers verdroven uit de steden

Welkom op het europese continent..
, heb zelf niet echt gespeeld de afgelopen dagen, geen Clanwars voor ons, een hele vervelende Teamspeak die niet mee wilde werken en mooi weer natuurlijk
.
Elke keer connection time out, niet kunnen switchen van channel of geen rechten in de server.
Clanmates zagen mij wel in het kanaal zitten maar ik bleef hangen in de Lobby (naar wat ik zag).
Probleem is waarschijnlijk mijn Firewall die denkt dat TS door de vele traffic 1 of andere DOS aanval doet ofzo en dan werkt hij de boel tegen.
De GOT server werkt wel goed, heel vaag allemaal, daar kan ik gewoon mijn ding doen.
Even alle regels en uitzonderingen uit mijn Firewall gehaald en toen ging het overdag wel goed, nu alleen s'avonds als het druk is nog even testen en dan kan ik weer door voor de T110...nog 3K XP en 3Mill voor alweer een tier X.
Daarna maar door voor de Patton denk ik de Franse heavylijn twijfel ik nog over, zit nu op de 50 100......

Elke keer connection time out, niet kunnen switchen van channel of geen rechten in de server.
Clanmates zagen mij wel in het kanaal zitten maar ik bleef hangen in de Lobby (naar wat ik zag).
Probleem is waarschijnlijk mijn Firewall die denkt dat TS door de vele traffic 1 of andere DOS aanval doet ofzo en dan werkt hij de boel tegen.
De GOT server werkt wel goed, heel vaag allemaal, daar kan ik gewoon mijn ding doen.
Even alle regels en uitzonderingen uit mijn Firewall gehaald en toen ging het overdag wel goed, nu alleen s'avonds als het druk is nog even testen en dan kan ik weer door voor de T110...nog 3K XP en 3Mill voor alweer een tier X.
Daarna maar door voor de Patton denk ik de Franse heavylijn twijfel ik nog over, zit nu op de 50 100......
[Voor 0% gewijzigd door ShockWave op 27-05-2012 07:16. Reden: Typo]
Hms, het zal wel aan mij liggen, maar het lijkt bij mij in ieder geval vaker voor te komen dat een vijand een killing blow overleefd.... Dan heeft iemand nog 200 HP, schiet je met een 300 DMG gun denk je voila kill.... Blijft hij in leven met slechts 5 hp ofzo. Zelfs ook al een paar keer 1 HP gezien.... 
En dan zul je natuurlijk altijd zien dat zijn laatste schot mij afmaakt... QQ

En dan zul je natuurlijk altijd zien dat zijn laatste schot mij afmaakt... QQ

http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Ken er nog 1....:"That one bounced" op de zijkant van een arty onder een hoek van 90 graden met een tier X gun.
Of je complete clip leegschieten op een tank die je met 1 shell kan killen maar geen damage doen...."That 1 went right trough", "Critical hit", "that one bounced", detrack, "critical hit", "we hit them hard" maar 0,0 damage.......run piggie run!!!!
Of je complete clip leegschieten op een tank die je met 1 shell kan killen maar geen damage doen...."That 1 went right trough", "Critical hit", "that one bounced", detrack, "critical hit", "we hit them hard" maar 0,0 damage.......run piggie run!!!!
Zeker! Komt helaas nog te vaak voor. Een keer was t echt te gek. Met de batchat een clip geleegd op een gw type e. 2 hits en nog een paar hp over. Rest wel raak, maar zonder schade. Verder geen ammo meer en daarom t potje verloren.
De franse tds lijken me erg leuk
ga ik zeker grinden. Arty ook misschien omdat ik de gehele franse boom wil hebben.
De franse tds lijken me erg leuk

Schaam je niet. Wij zijn gisteren in een HARDS champion company gerushed door een boel AMX'en van GOT company. Ook gecappedwontcachme schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 21:41:
Ffs. Net een CW battle waar we verloren op Karelia omdat we werden gerushed recht door het midden met 15x AMX13 90![]()
![]()
Naai tactics zijn dat. Ook omdat we bij twee battles ervoor teams hadden met 1x Loltracktor en eentje met 2x T50. That was all. Dat waren beide dubbels voor mij met 200xp

Gisteren sowieso voor het eerst een company gespeeld waarin ik de Lorraine was. Da's wel pittig. Lorraine is een exploit tank die schitterd als je tegenstander een fout maakt. In companies schittert ie veel minder dan in random's. Het was voor mij sowieso even de balans zoeken tussen offensief en defensief spelen met dat ding. Vind hem in companies echt een stuk minder sterk dan in randoms. Je bent te groot om goed te scouten en te squishy om goed te vechten.
Babs out!
Toen ik met de Lorraine dezelfde tacktiek ging hanteren als met de Tiger, beetje afstand snipen met bino's, begon ik het een hele leuke tank te vinden.
Je kan redelijk snel naar een plekkie maar je bent idd te groot voor een scout en niet snel genoeg om damage te doen en weer snel weg te wezen.
Je moet dan altijd wat hulp hebben van een aantal mediums, Hill op Mines is dan altijd leuk..
Heb het idee dat als er een splitsing komt in de french medium tree de lorraine wordt gesplitst naar een andere kant, hij past gewoon niet in het rijtje AMX 13 75/13 90/BatChat.
Je kan redelijk snel naar een plekkie maar je bent idd te groot voor een scout en niet snel genoeg om damage te doen en weer snel weg te wezen.
Je moet dan altijd wat hulp hebben van een aantal mediums, Hill op Mines is dan altijd leuk..
Heb het idee dat als er een splitsing komt in de french medium tree de lorraine wordt gesplitst naar een andere kant, hij past gewoon niet in het rijtje AMX 13 75/13 90/BatChat.
Ik heb nog geen Tiger gespeeld, maar in publics speel ik hem puur als support tank. En dat gaat goed. Echter, in companies gaat dat een stuk minder want daar kom ik gewoon met een andere medium op een flank alleen te staan (je staat dus vaak vooraan). Je maakt daardoor veel sneller een fout en dan ben je dood. Sowieso vind ik de autoloader redelijk waardeloos in companies. Je schiet niet echt sneller dan een tank zonder autoloader (niet genoeg opportunities), maar je hebt na 6 schoten wel die herlaadtijd. In companie schiet ik gemiddeld maar 6 keer, in publics schiet ik denk ik gemiddeld 12 keer.shockwae schreef op zondag 27 mei 2012 @ 09:57:
Toen ik met de Lorraine dezelfde tacktiek ging hanteren als met de Tiger, beetje afstand snipen met bino's, begon ik het een hele leuke tank te vinden.
Babs out!
Gister voor het eerst in tijden een bounce gehad terwijl ik in mijn gw_panther zat. Op een king tiger nog wel.shockwae schreef op zondag 27 mei 2012 @ 09:06:
Ken er nog 1....:"That one bounced" op de zijkant van een arty onder een hoek van 90 graden met een tier X gun.
Hahahaha, ja die ken ik ook..met de S-51 kan een T34 met 100% oneshotten maar een Kingtiger heb ik ook wel eens een bounce op gehad...
Als je dat in een TC doet ben je gewoon een lamer. No honor, no glory...Fest schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:04:
[...]
Als ik in een van die 13 90's zat, zou ik me te pletter lachen. Geef toe, is toch gewoon briljant.
"Oooh Jeroen!"
Een win is toch een win nietwaar?
Ok de manier waarop is voor moraalridders mss een punt.
Het ondermijnt gewoon het concept oorlog en vechten. De Duitsers gaven zich toch ook niet over toen de Amerikanen anderhalve dag in Berlijn stonden?Astratuner schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:58:
Een win is toch een win nietwaar?

Appel schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:08:
[...]
Het ondermijnt gewoon het concept oorlog en vechten. De Duitsers gaven zich toch ook niet over toen de Amerikanen Russen anderhalve dag in Berlijn stonden?
In clanwars zou het mij niet uitmaken hoe je wint. Daar gaat het om het resultaat.
Companies zijn voor de fun, dat is wat anders.
Companies zijn voor de fun, dat is wat anders.
Dat is de melding die ik de afgelopen paar dagen krijg als ik een account probeer aan te maken op wordoftanks.eu (.com ook trouwens).Server temporarily unavailable. Please try again later.
Is een stop op nieuwe account oid?
Vandaag lekker kunnen arty'en met een aantal van de oude GOT gang en wat HARDS aanhang 
Being er toch steeds handiger in te worden! Zelfs een T-50-2 op volle snelheid kunnen raken, paar arties gecountered en flink wat damage kunnen doen
Maar gisteravond had ik wel een redelijk epische pot. Was een draw van 1.6k exp, helaas niet kunnen winnen.
Geluid is wel super zacht, maar heb geen zin om 'm opnieuw op te nemen

Being er toch steeds handiger in te worden! Zelfs een T-50-2 op volle snelheid kunnen raken, paar arties gecountered en flink wat damage kunnen doen

Maar gisteravond had ik wel een redelijk epische pot. Was een draw van 1.6k exp, helaas niet kunnen winnen.

Er is geen stop want ik heb toevallig net vandaag een accountje aangemaakt.InflatableMouse schreef op zondag 27 mei 2012 @ 15:05:
[...]
Dat is de melding die ik de afgelopen paar dagen krijg als ik een account probeer aan te maken op wordoftanks.eu (.com ook trouwens).
Is een stop op nieuwe account oid?
Zo een soort potje ook gehad met de KV-3. 8 kills gemaakt, 1299xp en een draw. Steel wall, top gun, invader en defender als medals.Appel schreef op zondag 27 mei 2012 @ 16:40:
[video]
Draw kwam doordat ik in principe dom ben geweest en niet op de laatste vijand heb gewacht... die kwam namelijk naar onze base, ondertussen was ik onderweg naar hun base en begonnen we ongeveer gelijk met cappen

Toch een leuke special geweest, in 48 uur van de T2 medium tank naar de Easy 8 geleveled en dus M4 en Easy 8 voor half geld. 

Nog een invite code nodig?rilla schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:50:
[...]
Er is geen stop want ik heb toevallig net vandaag een accountje aangemaakt.
flickr - WOT Profile - Game PC
We gaan verder in: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 20
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.