GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Maar ff wat free xp grinden en wat dingen unlocken zoals gun/motor...
dank,
Dit hebben we dan even geprobeerd:
(ter info geen premium)

[Voor 3% gewijzigd door Joindry op 20-05-2012 10:29]
OPwontcachme schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:17:
Vandaag veel potjes gedaan met de T110. Dat ding is echt geweldig. Accuraat, lekkere gun, bounced, ziet er goed uit, bewegelijk. Precies de tank waar ik van hou. Damage gaat omhoog en omhoog nog steeds. Ga per 15/20 potjes 100dmg omhoog en zit nu op de 2600+.

UPwontcachme schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:17:
Ook vandaag wat gespeeld met de E100 icm Big Gun. Ben nog geen fan van die gun. Doe minder damage gemiddeld dan met de Maus gun erop
.

"Oooh Jeroen!"
Gaan we onze Fransen discussie nu over deze tanks uitvoeren

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Hey laat mij ook eens klote spelen ja.... Normaal kom ik altijd gasten tegen die niet kunnen spelen

En nu zelfs speel ik goed roflmao....
wsLy schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:58:
[...]
Hey laat mij ook eens klote spelen ja.... Normaal kom ik altijd gasten tegen die niet kunnen spelen
En nu zelfs speel ik goed roflmao....

Trouwens, gister even de Stug gekocht met korting. Leuk dingetje, moet wel even dat tier 6 kanon researchen.
Eventuelle spelings fautem zijn hornderd prosent ironies bedoeldt.
Als men nu recruit kijkt men naar hoeveelheid tanks, damage enz... Denk dat daar binnenkort bij komt of iemand een Diablo 3 installatie heeft

Gisteren bij GoT een FC training gegeven. Volgens mij heb ik wel wat goede punten belicht en hebben de mensen er zeker wat aan gehad. De company liep ook wel lekker behalve op het eind waarna we opeens 2x verloren. Wel hadden sommige geïnteresseerden maar weinig tijd en dus ook niet heel veel animo om ook echt te FC'en met al dan niet ondersteuning van mij. Desalniettemin een leuke middag gehad

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
In die laatste battle op Mountian Pass hadden we gewoon pech dat we net de verkeerde 2 flanken kozen. Plus erbij dat hun net wat sneller waren met de tanks en de gasten beneden op konden sluiten.psychoclown schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:47:
Om als Diablo 3 speler de stilte even te doorbreken..
Gisteren bij GoT een FC training gegeven. Volgens mij heb ik wel wat goede punten belicht en hebben de mensen er zeker wat aan gehad. De company liep ook wel lekker behalve op het eind waarna we opeens 2x verloren. Wel hadden sommige geïnteresseerden maar weinig tijd en dus ook niet heel veel animo om ook echt te FC'en met al dan niet ondersteuning van mij. Desalniettemin een leuke middag gehad
Volgende keer de gletsjer lekker negeren, hoeft maar 1 tank naar toe om de boel dicht te houden

Idd, diablo3 aan het spelen. Zal wel afkoelen na een weekje of 3, dan ga ik weer wat WOT spelen.VasZaitsev schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:24:
is iedereen de ibood hunt aan het volgen, of Diablo aan het spelen? Tis zo stil hier.
Trouwens, gister even de Stug gekocht met korting. Leuk dingetje, moet wel even dat tier 6 kanon researchen.
Gisteren vanwege de problemen met D3 weer even een middagje gespeeld. Ik begin mijn nieuwe IS7 ook steeds meer te waarderen. Erg veelzijdige tank, vooral de snelheid en wendbaarheid is erg prettig om een blokje rond de tegenstander te rijden.
Meestal kan ik ook goed verdienen met deze tank, bij verliespotjes meestal quitte of 5-10k winst. Bij winst kan ik er makkelijk 20-30k uit halen. (premium)
Ik ga nu verder in medium, TD en arty lijn van de russen. De IS4 en IS7 heb ik nu.
Is dat me even een anti climax als je de GWpanther gewend ben....
Je drukt het gaspedaal in, niets... je kijkt naar je lag lampje.. hm toch echtt wel groen @ 50ms.. en dan uiteindelijk kom je in beweging....
Word nog een hele klus om counter arty te voorkomen

Om over de stock gun nog maar niet te praten.

De GWtiger is toch gebaseerd op de Tiger II? Ik heb toch echt het idee dat hij een stuk groter/langer is.

http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Klopt, hij is een whopping 70cm langer, 49cm smaller en 7cm hoger.GJP80 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:08:
De GWtiger is toch gebaseerd op de Tiger II? Ik heb toch echt het idee dat hij een stuk groter/langer is.

Misschien weer eens een uitstapje doen naar de oude GoT tijdperk en op naar Spanje

Vertel, wat heb ik gemist?wontcachme schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:06:
Eens kijken waar we met AreaX gaan landen komende dagen/weken. Las zojust dat we uit de Hydra alliance stappen (vanwege een andere clan) dus we zijn vrij als een vogel om te gaan rondspelen![]()
.
Misschien weer eens een uitstapje doen naar de oude GoT tijdperk en op naar Spanje

leg uit?wsLy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:49:
Applications voor GoT2 gesloten tot de 24ste?
Never mind, ligt blijkbaar aan mijn account... vandaag uit mijn clan (HobbyServer) gegaan, en blijkbaar kun je je dan niet direct aanmelden voor een andere clan -,- lame.
'Clan actions are blocked till 24.05.2012 11:31'
Weet niet of dit ook blocked is als iemand mij vanuit GOT2 een invite zou sturen?
[Voor 11% gewijzigd door wsLy op 22-05-2012 14:27]

Kan op zich niet zoveel kwaad toch? anders zou er gewoon teveel gehopped worden denk ik.
Ik heb sinds gisteren de Panther 2 staan. Door het feit dat ik de maus lijn al gedaan heb (en wat free xp staan heb) kon ik direct 2 engines, beste gun en turret, radio laden. Enkel even de equip load enhancer moeten mounten. Maar tot nu toe, wat een drama is die tank. Momenteel rijdt hij even vlot als mijn maus (crew 90%) En het lijkt me alsof de repairtijden spectaculair omhoog zijn gegaan bij een detrack (ivm tier 7 panther)
Ik heb de panther wel kunnen afsluiten met een 55% winrate en 551 Xp gemiddeld (non premium) Best tevreden over dat tankje. Hoewel zijn mobiliteit ook niet de van het was.
Victory!
Battle: Mines dinsdag 22 mei 2012 17:42:47
Vehicle: RenaultFT
Experience received: 930 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 6.238
Battle Achievements: Mastery Badge: I Class, Master Gunner
Dat is om misbruik te voorkomen met 'mercs', waarbij clans allianties aan gaan en elkaars beste mensen gebruiken, wat mogelijk zou zijn als je te pas en te onpas zou kunnen switchen.wsLy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:26:
[...]
Never mind, ligt blijkbaar aan mijn account... vandaag uit mijn clan (HobbyServer) gegaan, en blijkbaar kun je je dan niet direct aanmelden voor een andere clan -,- lame.
'Clan actions are blocked till 24.05.2012 11:31'
Weet niet of dit ook blocked is als iemand mij vanuit GOT2 een invite zou sturen?
Heerlijke tank! Niet zo wendbaar als de gemiddelde medium, maar je kan goed mee komen. Daarnaast is de 88/l71 zeer fijn!Joindry schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:33:
Ja een freeze hebje altijd.
Kan op zich niet zoveel kwaad toch? anders zou er gewoon teveel gehopped worden denk ik.
Ik heb sinds gisteren de Panther 2 staan. Door het feit dat ik de maus lijn al gedaan heb (en wat free xp staan heb) kon ik direct 2 engines, beste gun en turret, radio laden. Enkel even de equip load enhancer moeten mounten. Maar tot nu toe, wat een drama is die tank. Momenteel rijdt hij even vlot als mijn maus (crew 90%) En het lijkt me alsof de repairtijden spectaculair omhoog zijn gegaan bij een detrack (ivm tier 7 panther)
Ik heb de panther wel kunnen afsluiten met een 55% winrate en 551 Xp gemiddeld (non premium) Best tevreden over dat tankje. Hoewel zijn mobiliteit ook niet de van het was.
edit: bah, net himmelsdorf. Beide teams racen via andere routes naar CP. Hebben wij zo een die ipv in de cirkel er net buiten blijft staan.. loss >.<
[Voor 72% gewijzigd door Poekie McPurrr op 22-05-2012 22:13]
Le Meow
Pff avg xp van 650 eindelijk gehaald

Gewoon lekker free-exp grinden en mochten er nieuwe trees uitkomen direct de top-tier pakken.Marvin- schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:49:
Geen last van lag btw.
Pff avg xp van 650 eindelijk gehaaldIk zit een beetje grindloos, na een stuk of 4 tier 10's heb ik de grind wel gezien ... Companies en CW zijn alleen nog leuk
Ik ben nu bij de tier 8'en van de duitsers aangekomen. VK A moet ik alleen nog de laatste motor en de Tiger II nog de tier 9 gun en de tracks. VK A is op zich wel leuk! Heeft een fijne matchmaking waardoor je vaak top-tier bent. Het geklaag over dat ie underpowered is snap ik niet echt, ik kom met gemak door de andere tier 8'en heen. Je weet dat ie geen klap kan hebben dus de boel lekker verstoppen.
Maar de Tiger II vind ik nu nog een apart gevalletje. Er stond een T34 gewoon vrolijk mijn turret te pennen

Know the feeling. Laatste weken voornamelijk aan het genieten van de tanks die ik nu heb (ook die tier X tanks). Maar het leukste blijft nog platoons met 3x Patton. Dat is een assrape platoon op wielenMarvin- schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:49:
Ik zit een beetje grindloos, na een stuk of 4 tier 10's heb ik de grind wel gezien ... Companies en CW zijn alleen nog leuk

Denk dat ik langzaam mbv dailies nu naar de 261 zal gaan via de KV2. Maus is me te langzaam voor mijn playstyle en de rest heb ik al

Best leuk. T30, T34, T-150, een T150, een IS-8, een IS-4, en plots 9 vrije slots. T110 ofzo ook nieuw ?
Allemaal nieuwe tanks.
Meteen een avond teveel gespeeld, en 100k exp totaal weggetikt in 1 avond. Stom !
Hoe kom ik in vredesnaam aan 40 slots ofzo van alles volgen vroeger....
Lang geleden dit.
Tis wel een moddervet spel.
En je moet er niet teveel tijd aan besteden, gewoon lekker snel doen, dan heb je der later makkelijker wat aan.
Lang gelee dit.
Is die Super Pershing ook gratis ? Ik zie ook dat al mijn crews gereset zijn. Zo'n gratis premium tank gaat ook nergens over.
10 potjes en je hebt 600-800k. Okay..... En de t34 was al zo'n totale ruktank. Nu dus mad fun.
Tis wel echt een ontzettend leuk spel.
Leukste is panther qua spel en die hele lage franse tankies.
Dat jullie dit allemaal nog steeds spelen. Wow. Tof.
Anoniem: 444472
VK A of Tiger II? Met de Tiger P zit ik op 30k xp richting de VK A, maar kan ook nog switchen naar de VK A. Speelt die VK A een beetje als een jumbo sherman (zware medium)?Appel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:59:
[...]
Ik ben nu bij de tier 8'en van de duitsers aangekomen. VK A moet ik alleen nog de laatste motor en de Tiger II nog de tier 9 gun en de tracks. VK A is op zich wel leuk! Heeft een fijne matchmaking waardoor je vaak top-tier bent. Het geklaag over dat ie underpowered is snap ik niet echt, ik kom met gemak door de andere tier 8'en heen. Je weet dat ie geen klap kan hebben dus de boel lekker verstoppen.
Maar de Tiger II vind ik nu nog een apart gevalletje. Er stond een T34 gewoon vrolijk mijn turret te pennenMaar ik denk dat ik gewoon nog even moet wennen, hij voelt wel lekker aan tot nu toe!
En Tiger II is toch prima te pennen op z'n turret? Dat doe ik ook geregeld met m'n T34. Schoot ie op je commanders hatch of naast je gun?
Het is een mobiele heavy tot nu toe. Ik heb de beste engine nog niet. En hij schoot helaas op naast mijn gun dwars door mijn turret heenAnoniem: 444472 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 22:38:
[...]
VK A of Tiger II? Met de Tiger P zit ik op 30k xp richting de VK A, maar kan ook nog switchen naar de VK A. Speelt die VK A een beetje als een jumbo sherman (zware medium)?
En Tiger II is toch prima te pennen op z'n turret? Dat doe ik ook geregeld met m'n T34. Schoot ie op je commanders hatch of naast je gun?

Misschien toch iets teveel T32 gespeeld dat ik het raar vind op tier 8 om in mijn turret gepenetreerd te worden!

Gezellig, nog iemand die met de duitse medium lijn bezig is. Beetje jammer om te horen dat deel 2 van de panther tegenvalt. 551 exp non premium is een mooie score met die tank. Als voorzichtige conclusie kan ik zeggen dat het ongeveer een tiger 1 is met een hogere top snelheid en verder alles slechterJoindry schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:33:

Afgelopen tijd een aantal epic games gezien met een E 50. Die wil ik snel in mijn garage hebben staan

KLAP!Anoniem: 420503 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 00:03:
Na jaar weer ingelogged voor keertje.
Best leuk. T30, T34, T-150, een T150, een IS-8, een IS-4, en plots 9 vrije slots. T110 ofzo ook nieuw ?
Allemaal nieuwe tanks.
Meteen een avond teveel gespeeld, en 100k exp totaal weggetikt in 1 avond. Stom !
Hoe kom ik in vredesnaam aan 40 slots ofzo van alles volgen vroeger....
Lang geleden dit.
Tis wel een moddervet spel.
En je moet er niet teveel tijd aan besteden, gewoon lekker snel doen, dan heb je der later makkelijker wat aan.
Lang gelee dit.
Is die Super Pershing ook gratis ? Ik zie ook dat al mijn crews gereset zijn. Zo'n gratis premium tank gaat ook nergens over.
10 potjes en je hebt 600-800k. Okay..... En de t34 was al zo'n totale ruktank. Nu dus mad fun.
Tis wel echt een ontzettend leuk spel.
Leukste is panther qua spel en die hele lage franse tankies.
Dat jullie dit allemaal nog steeds spelen. Wow. Tof.
Ik had het toch goed onthouden (na voor de zekerheid nog eens je posts door te lezen).
Broertje van iemand anders hier meen ik, en je speelde altijd suicide rush/scout toch?
Crizyz op Steam
KLAP !crizyz schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:15:
[...]
KLAP!
Ik had het toch goed onthouden (na voor de zekerheid nog eens je posts door te lezen).
en je speelde altijd suicide rush/scout toch?
Klopt

Ik gedraag me tegenwoordig

[Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 420503 op 24-05-2012 01:38]
Ik geloof er geen bal van

Maarre inderdaad heb je verschillende sloten/tanks gratis gekregen aangezien je de goede trees aan het volgen was. Maar al het gratis spul heb je nu wel gehad, er staat volgens mij verder niets meer op de planning behalve echt nieuwe tanks.
En inderdaad zijn de mediums het leukste om te spelen, helaas kan ik dat momenteel niet omdat 5-600 ping vooral voor mediums/lights slecht utpakt

[removed]
Inderdaad, door gewoon te spelen heb ik inmiddels al 79-80k free exp, maar sowieso beleef ik nog plezier in heel WoTAppel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:59:
[...]
Gewoon lekker free-exp grinden en mochten er nieuwe trees uitkomen direct de top-tier pakken.

De KT heeft niet echt een heel sterke turret maar daarnaast heeft de T34 ook wel veel penetrationMaar de Tiger II vind ik nu nog een apart gevalletje. Er stond een T34 gewoon vrolijk mijn turret te pennenMaar ik denk dat ik gewoon nog even moet wennen, hij voelt wel lekker aan tot nu toe!

Ja tot nu toe valt ie tegen, crew staat nog niet op 100%... En de MM is al zwaar, tot soms heel zwaar (ivm panther deel I )oosterhofjf schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:25:
[...]
Gezellig, nog iemand die met de duitse medium lijn bezig is. Beetje jammer om te horen dat deel 2 van de panther tegenvalt. 551 exp non premium is een mooie score met die tank. Als voorzichtige conclusie kan ik zeggen dat het ongeveer een tiger 1 is met een hogere top snelheid en verder alles slechter
Afgelopen tijd een aantal epic games gezien met een E 50. Die wil ik snel in mijn garage hebben staan
Ammorack, loader en engine worden héél vaak geraakt en de aimtime is heel lang (voor een medium), als ook repairtime bij detrack. Alsook brandjes door vooraan neergeknald te worden zijn geen uitzondering...
Dat terzijde, gisteren een t110 zien geoneshot worden op redshite. Was weer een schitterend potje, ik in de maus de vijand 3 tier 8 en 2 tier 7 arty. Dat was campen in het stadje tot de vijand de balls had om me op te zoeken.

De special is niet zo bijzonder:
"The Medium Tank Melee special starts on Friday, May 25th at 07:30 CEST (05:30 GMT) and ends on Monday, May 28th at 07:00 CEST (05:00 GMT). During this period, everyone will be able to take advantage of the following bonuses:
50% off the price of the following medium tanks and camouflage patterns for them:
Tier V Т-34
Tier VI Т-34-85
Tier V PzKpfw IV
Tier V PzKpfw III/IV
Tier VI VK 3601 (H)
Tier VI VK 3001 (H)
Tier VI VK 3001 (P)
Tier V M4 Sherman
Tier V M7
Tier VI M4A3E8 Sherman
Tier VI M4A3E2
50% discount on crew skill resets.
In addition, the experience rate for crew members has been doubled for the duration of the special!"
[Voor 70% gewijzigd door Fest op 24-05-2012 13:44]
Ja de keuze is op dit moment enigszins beperkthopiconjo schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:33:
Kyozu, is weer zover....weer 550K aan free xp. Denk dat ik maar wacht op franse arty. .Zonder free xp kan ik de Object 212 researchen maar grind nog door naar 261. E100 trekt me niet en de andere T10's heb ik al. Voor de afwisseling maar Diablo3 spelen

Gewoon genieten en trainen van je huidige tanks, hoe meer je ermee speelt hoe beter je erin wordt

Hmm damn, de Panther is een fijne sniper tank en hoop dat de Panther II hetzelfde is met betere acceleratie en armor. Hoef nog maar 20k xp voor de Panther II. Ben ook bezig met de Duitse heavy lijn (Tiger II). Ook nog zo'n 20k xp voor de beste gun.oosterhofjf schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:25:
[...]
Gezellig, nog iemand die met de duitse medium lijn bezig is. Beetje jammer om te horen dat deel 2 van de panther tegenvalt. 551 exp non premium is een mooie score met die tank. Als voorzichtige conclusie kan ik zeggen dat het ongeveer een tiger 1 is met een hogere top snelheid en verder alles slechter
[Voor 9% gewijzigd door TweakJerommeke op 24-05-2012 16:37]
Dan heb je geluk, zowel de gun als de engines zijn dezelfde of die twee tanks. Redelijk wat XP gespaard in research.TweakJerommeke schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:37:
[...]
Hmm damn, de Panther is een fijne sniper tank en hoop dat de Panther II hetzelfde is met betere acceleratie en armor. Hoef nog maar 20k xp voor de Panther II. Ben ook bezig met de Duitse heavy lijn (Tiger II). Ook nog zo'n 20k xp voor de beste gun.
Waarvan op een gegeven moment 6 v 1 waarvan de meeste met auto cannons.
Al met al redelijk wat rage bij het andere team toen ik ze 1 voor 1 aan het weg tikken was....

Die extra armor ga je niet echt merken aangezien je constant bij tier X terecht komt.TweakJerommeke schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:37:
[...]
Hmm damn, de Panther is een fijne sniper tank en hoop dat de Panther II hetzelfde is met betere acceleratie en armor. Hoef nog maar 20k xp voor de Panther II. Ben ook bezig met de Duitse heavy lijn (Tiger II). Ook nog zo'n 20k xp voor de beste gun.
Alleen het laatste (experience rate for crew) is interessant. Waarom geen Pershings, T-44s of panther IIs voor 50%? Denk dat meer mensen daar op zitten te wachten...Fest schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:37:
T110 rampage:
[afbeelding]
De special is niet zo bijzonder:
"The Medium Tank Melee special starts on Friday, May 25th at 07:30 CEST (05:30 GMT) and ends on Monday, May 28th at 07:00 CEST (05:00 GMT). During this period, everyone will be able to take advantage of the following bonuses:
50% off the price of the following medium tanks and camouflage patterns for them:
Tier V Т-34
Tier VI Т-34-85
Tier V PzKpfw IV
Tier V PzKpfw III/IV
Tier VI VK 3601 (H)
Tier VI VK 3001 (H)
Tier VI VK 3001 (P)
Tier V M4 Sherman
Tier V M7
Tier VI M4A3E8 Sherman
Tier VI M4A3E2
50% discount on crew skill resets.
In addition, the experience rate for crew members has been doubled for the duration of the special!"
Zolang als ik me kan herinneren zijn er nooit tier 8 voor 50% verkocht (speel ruim een jaar)Anoniem: 444472 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 18:09:
[...]
Alleen het laatste (experience rate for crew) is interessant. Waarom geen Pershings, T-44s of panther IIs voor 50%? Denk dat meer mensen daar op zitten te wachten...
Ik heb wel ergens gelezen dat de Ferdi ooit voor 50% is verkocht maar dat weet ik dus niet uit eigen bron.
Ik denk dat ik de vk3601 maar eens terug ga kopen aangezien ik daar (na de marder en bt-2) het meeste plezier aan heb beleefd.
[Voor 11% gewijzigd door eL_Jay op 24-05-2012 18:17]
VK3601 is leuk, alleen jammer dat die duitse kanonnen zo een lage penetratie hebben... gem. 130/132mm penetratie met de 88mm van de VK.eL_Jay schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 18:16:
[...]
Zolang als ik me kan herinneren zijn er nooit tier 8 voor 50% verkocht (speel ruim een jaar)
Ik heb wel ergens gelezen dat de Ferdi ooit voor 50% is verkocht maar dat weet ik dus niet uit eigen bron.
Ik denk dat ik de vk3601 maar eens terug ga kopen aangezien ik daar (na de marder en bt-2) het meeste plezier aan heb beleefd.
Heb me aangemeld voor GOT2 btw.
Mss dat ik m'n Easy 8 maar 's terug koop...of een Pz.4 of de VK3601. De Easy 8 is een van de leukste mediums. De andere twee leiden naar de Duitste heavies die ik eigenlijk ook wel wil hebben. Maar ja, ik moet ook nog de Russische en US heavies grinden. Choices, choises.....

Ga ik grinden naar de Sherman [nog iets van 7k xp] en die kopen, of ga ik gewoon credits grinden [dus overuren maken in mijn panzer 4 en de T-34] en een VK3001 kopen?
En welke 3001 is het beste? De H of de P?
Edit: Oh, oeps, ik heb alleen maar de 3001P geresearched. En de 3601 natuurlijk.
Maar, dus, Sherman of 3001P
ik moet eerlijk zeggen dat ik tier 5 medium vaak wel het leukst vind. Brengt ook lekker veel op.
[Voor 31% gewijzigd door RobinHood op 24-05-2012 20:36]
Oke, Sherman of VK 3001P. Dat is een heel ander verhaal. Ik zou voor de Sherman gaan. Verdient zo uit m'n hoofd meer credits en je kan afwisselen tussen de 76mm of de 105mm mini-Derp
Ik heb echter wel een voorkeur voor US meds dus ik ben wellicht iets bevooroordeeld.
[Voor 37% gewijzigd door Teh_Waggel op 24-05-2012 20:55]
Ik heb nu 2 tier 7 tanks, en ik speel er amper mee. Ik heb er geen fun mee, je moet nadenken, je kan niet als je in een kut potje zit rambo doen met je IS, omdat je dan 10k verlies hebt. Zelfs al ben je in een T-34 binnen 20 seconden dood, je hebt 5k winst, ongeveer.
Ik denk dat ik wel voor de P ga, meer omdat ik weinig zin heb in de M3 Lee grinden, je kan zo weinig met dat ding...
Ik schiet er met de meeste tanks vrij makkelijk doorheen. Was helemaal leuk met de oude KV met 107mm, oh, de goede oude tijd...
Wordt nog een lange, lange grind....
Ik heb free exp gebruikt om te skippen naar de M4. Ook de enige tank die mij dwingt om mijn free exp te gebruiken.VasZaitsev schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:32:
ik haal maar zo'n 400xp gem. met de M3 Lee
Wordt nog een lange, lange grind....
Eerste paar potjes gingen erg moeizaam, waaronder een paar verloren battles. Toen is de TL even flink gaan ragen. Daarna ging het ineens weer soepel

Ook nog een HARDS company tegengekomen! Jammer dat ik op de andere flank zat... had graag was shells uitgewisseld

Ik zag Kaap, Marvin en nog een paar die allemaal heel enthousiast hallo zeiden!

Niet zo gek goed gedaan, maar houd de average exp lekker hoog!

20:54 IS-7 lose XP: 276 Dmg: 3031 Killed: 0 Spotted: 0
21:01 IS-7 win XP: 1012 Dmg: 0 Killed: 0 Spotted: 0
21:14 IS-4 lose XP: 217 Dmg: 936 Killed: 0 Spotted: 4
21:20 IS-4 win XP: 1003 Dmg: 1796 Killed: 0 Spotted: 1
21:26 T110 win XP: 1135 Dmg: 1735 Killed: 2 Spotted: 0
21:34 T110 win XP: 1038 Dmg: 381 Killed: 0 Spotted: 1
21:40 T110 win XP: 1075 Dmg: 1388 Killed: 1 Spotted: 0
21:47 T110 win XP: 1185 Dmg: 1097 Killed: 1 Spotted: 0
21:55 T110 win XP: 1066 Dmg: 2327 Killed: 1 Spotted: 0
Zijn jullie niet tegengekomen jammer genoeg:Appel schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:28:
Vandaag eindelijk weer met tier 10 companies bezig geweest! Helaas niet de hele avond want we hadden ook training.
Eerste paar potjes gingen erg moeizaam, waaronder een paar verloren battles. Toen is de TL even flink gaan ragen. Daarna ging het ineens weer soepel
Ook nog een HARDS company tegengekomen! Jammer dat ik op de andere flank zat... had graag was shells uitgewisseld
Niet zo gek goed gedaan, maar houd de average exp lekker hoog!
[...]
Absolute TC gisteravond
Name Value
Victory ratio: 100%
Battles: 7
Experience gained: 7981
Damage per battle: 1189
Average experience: 1140.14
Moet alleen mijn wat minder begaafde collega's nog leren dat als de FC zegt "push" dat je dan met zijn allen gaat en niet blijft snipen zodat je teamgenoten worden afgeslacht. 4 companies achter elkaar FC roept PUSH en van de 5 tanks in "mijn" groep gaan er 2 en blijven er 3 achter "want anders worden we geraakt"...... sommige mensen.
Wel gisteren mijn 50-100 alles unlocked behalve 50-120 en Lorraine gekocht.
Wij wonnen vrijwel alles. Meen dat we er 3 verloren hebben, o.a. die tegen jullie. Ook 1 potje verloren doordat zon n44b team een rush deed met 15 tanks, onze Maus in base killed en capped. potje was na 3 minuten klaar zonder bijna schoten gelost te hebben. Lame...Appel schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:28:
Vandaag eindelijk weer met tier 10 companies bezig geweest! Helaas niet de hele avond want we hadden ook training.
"Oooh Jeroen!"
Sowieso, hoor steeds meer mensen klagen over het feit dat specials altijd maar ongeveer t/m tier 7 zijn. Behalve x3, x5 en ammo/consumable discounts krijgen tier 9/10 nooit specials.Anoniem: 444472 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 18:09:
[...]
Alleen het laatste (experience rate for crew) is interessant. Waarom geen Pershings, T-44s of panther IIs voor 50%? Denk dat meer mensen daar op zitten te wachten...
"Oooh Jeroen!"

@Ashrah - Was dat een HARD only company? Ach, dat zie je in HARDS ook wel veel en dan heb ik na een paar potjes als FC wel zoiets van, ga jij maar wieberen als je nog steeds niet goed luistert.
Inderdaad, had het leuk gevonden om tegen wat meer betere clans te spelen. Dat maakt het toch een heel stuk leuker. En op het moment hebben bij ons de meeste van de members problemen met luisteren... Wordt er gezegd: "Stay Safe" en begint iedereen te pushen 8)7**Ashrah schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:57:
[...]
Zijn jullie niet tegengekomen jammer genoeg:
Absolute TC gisteravond
Name Value
Victory ratio: 100%
Battles: 7
Experience gained: 7981
Damage per battle: 1189
Average experience: 1140.14
Moet alleen mijn wat minder begaafde collega's nog leren dat als de FC zegt "push" dat je dan met zijn allen gaat en niet blijft snipen zodat je teamgenoten worden afgeslacht. 4 companies achter elkaar FC roept PUSH en van de 5 tanks in "mijn" groep gaan er 2 en blijven er 3 achter "want anders worden we geraakt"...... sommige mensen.
Wel gisteren mijn 50-100 alles unlocked behalve 50-120 en Lorraine gekocht.
Hoe maak jij btw die overzichten?
Zulke potjes zijn inderdaad idioot. Waarom probeer je het dan uberhaupt nog?Kaap schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:04:
[...]
Wij wonnen vrijwel alles. Meen dat we er 3 verloren hebben, o.a. die tegen jullie. Ook 1 potje verloren doordat zon n44b team een rush deed met 15 tanks, onze Maus in base killed en capped. potje was na 3 minuten klaar zonder bijna schoten gelost te hebben. Lame...
**Wij hebben van MUMMY verloren omdat 90% van ons team op de verkeerde plaats stond, onze 100% Batchat het tegen een 50% Batchat aflegde en onze arties weren gecountered. Daarna nog een potje omdat we gewoon als een stelletje kippen zonder koppen speelde.
Alleen het 'probleem' van PTS is dat de individuele skill van de spelers fouten in de tactiek kan opvangen. Daardoor lijkt het dat het gewoon goed gaat omdat we winnen, echter zal dat in het honderd lopen zodra we tegen betere clans moeten gaan vechten.
Daar baal ik wel redelijk van zeg maar. Maar wanneer het dan weer normaal gaat, zoals in de battle tegen HARDS is het wel vet om te horen. Ik kan gewoon zonder op de minimap te kijken horen hoe het aan de andere kant van het veld gaat, of ik een bepaalde order kan verwachten of dat ik gewoon even moet holden op mijn positie.
Mijn nick op de PTS ts is tegenwoordig wel LazyApple

Krijg je met veel van die op stats beluste spelersAppel schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:57:
[...]
Inderdaad, had het leuk gevonden om tegen wat meer betere clans te spelen. Dat maakt het toch een heel stuk leuker. En op het moment hebben bij ons de meeste van de members problemen met luisteren... Wordt er gezegd: "Stay Safe" en begint iedereen te pushen 8)7**
Hoe maak jij btw die overzichten?

Planetwot.com, PTS heeft misschien wel de meeste leden die een account hebben op die site

Kun je dat niet gewoon zelf aanpassen in de bookmark in TS?Mijn nick op de PTS ts is tegenwoordig wel LazyAppleDenk dat ik maar eens ga kijken of ik een nick-change kan aanvragen...
Natuurlijk, maar dan wil ik het ook graag in-gamepsychoclown schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:13:
[...]
Krijg je met veel van die op stats beluste spelers
Planetwot.com, PTS heeft misschien wel de meeste leden die een account hebben op die site
[...]
Kun je dat niet gewoon zelf aanpassen in de bookmark in TS?

En thanks! Zal wel even kijken, volgens mij heb ik daar al een account

http://forum.worldoftanks...w-french-tank-parameters/
[Voor 19% gewijzigd door wontcachme op 25-05-2012 14:57]
"Arty plz scout here"wontcachme schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:57:
Die nieuwe franse arty kan een beest worden. Minder damage, maar snel schieten en 62km/h
[afbeelding]
http://forum.worldoftanks...w-french-tank-parameters/
"Attention to sector A4!"
Trouwens, wat me is opgevallen:
Waarom is de IS zoveel beter met de 100mm dan met de 122mm? Omdat ik het zat was om telkens verlies te draaien, heb ik weer de idiotgun eropgeschroefd, en nu speel ik gewoon stukken beter. Meer XP, veel meer credits. Raar ding...
Pantser is als arty ook overrated. Zeker als je snel bent kun je goed counteren/splash vermijden. Daarom heeft de GWE ook betere armor dan de snelle 261VasZaitsev schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:21:
Wel echt gewoon geen pantser. Ik denk dat het wel meevalt met hoe goed ie is.
Specials voor de beginners, de rest heeft maar pech/is toch al binnenKaap schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:07:
[...]
Sowieso, hoor steeds meer mensen klagen over het feit dat specials altijd maar ongeveer t/m tier 7 zijn. Behalve x3, x5 en ammo/consumable discounts krijgen tier 9/10 nooit specials.

Die franse tier 7 TD heeft wel prima armor dan: 120 mm sloped

Hmm, ga binnenkort ook eens met de IS D10T combo aan de gang, persoonlijk vind ik de KV-3 toch wat traag en die 122 mm shells zijn echt schreeuwend duur zonder premium.VasZaitsev schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:21:
Waarom is de IS zoveel beter met de 100mm dan met de 122mm? Omdat ik het zat was om telkens verlies te draaien, heb ik weer de idiotgun eropgeschroefd, en nu speel ik gewoon stukken beter. Meer XP, veel meer credits. Raar ding...
Trouwens, sinds kort ook per keer meegedaan met TCs met GoT(2), dat ging echt prima

Ik wil je niet uit je droom helpen maar Ace potjes bestaan niet. Die krijg je aan de hand van een gemiddeld XP per potje.wesley1980 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:44:
Omdat ik toch vrijwel alle tanks heb onderzocht ben ik nu maar met lage tier tanks wat ace badges aan het halen. Moet zeggen dat ik in tijden niet zoveel lol heb gehad.
hier wat ace potjes [afbeelding]
ace met een draw lol
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, vaak als je op het randje zit en je pakt een lekkere pot krijg je dan nét Ace, maar een Ace krijgen aan de hand van een loss met 900xp is ook mogleijk.
EDIT
Is er al iemand hier die zijn bestelling van Zavvi heeft ontvangen? Mijn premium raakt op en ik denk dat ik de bestelling van Zavvi maar annuleer. Duurt dan al 2 maanden..
[Voor 6% gewijzigd door Nox op 25-05-2012 16:52]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Sorry, maar dat is dus niet juist. Als jij een potje (ongeacht resultaat) draait met 1k XP, en 99% van de potjes in de voorgaande week zitten daar onder, dan krijg jij gewoon je ace badge. Niks gemiddelde, individuele potjes...NoxiuZ schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:51:
[...]
Ik wil je niet uit je droom helpen maar Ace potjes bestaan niet. Die krijg je aan de hand van een gemiddeld XP per potje.
Uit de WoT Wiki: "Mastery Badge: Ace Tanker - Earn more experience in a single battle than 99% of all players in the same tank within the last seven days."
lijkt me toch niet zo moeilijk.
Ik schoot ook meer raak met de D10T dan de 122 mm gun. De 122 mm heeft 20% meer tijd nodig om te stabiliseren en heeft 10% minder accuratie. Ik was de D10T van mijn mediums gewend en met een bepaald ritme dat met een D10T werkt. Goedkopere ammo houdt de kosten laag.VasZaitsev schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:21:
122mm vond ik stukken beter
Wat dat maar aan de hand van het gemiddelde dan had ik op bijna al mijn tanks wel een mastery badgeNoxiuZ schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:51:
[...]
Ik wil je niet uit je droom helpen maar Ace potjes bestaan niet. Die krijg je aan de hand van een gemiddeld XP per potje.
Ja, vaak als je op het randje zit en je pakt een lekkere pot krijg je dan nét Ace, maar een Ace krijgen aan de hand van een loss met 900xp is ook mogleijk.

Mijn ervaring met Zavvi is dat het onwijs lang duurt voordat je je spul binnen krijgt.Is er al iemand hier die zijn bestelling van Zavvi heeft ontvangen? Mijn premium raakt op en ik denk dat ik de bestelling van Zavvi maar annuleer. Duurt dan al 2 maanden..
Ik hou het dus maar lekker bij de 100mm bij de IS, en de 107mm [die ernstig generfd lijkt te zijn] op de KV-3.
Ja, 122mm komt wel hard aan ja, maar, ik schiet liever iets zachter raak, dan keihard mis.
Het eerste potje was ik met m'n Tiger II in 2 minuten uitgeschakeld zonder een goed schot te kunnen lossen. Het tweede potje leek mijn tank wel bedekt met teflon:
Overwinning!
Gevecht: Ruinberg vrijdag 25 mei 2012 23:25:31
Voertuig: PzKpfw VIB Tiger II
ervaring ontvangen: 2.416 (x2 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 36.856
Gevechtsprestaties: Meesterschapsbadge: 1e Klasse, Muur van Staal, Sluipschutter, Top Gun
8.8 cm KwK 46 L/100 of 10.5 cm KwK 45 L/52 Ausf. B
de 10.5 doet meer dmg p/m
Je moet afwegen of je speelstijl een hogere ROF of DPS nodig heeft.B-BRAIN schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 00:07:
heb nu bijna de e-50 maar wel kanon is nu het beste ?
8.8 cm KwK 46 L/100 of 10.5 cm KwK 45 L/52 Ausf. B
de 10.5 doet meer dmg p/m
"Oooh Jeroen!"
Die franse TDs gaan het helemaal worden denk ik. Tier VI TD heeft 212mm penetration, Tier VII TD 232 TD, en Tier VIII en IX hebben 250+ penetration. Vooral die Tier VI heeft fors meer penetration dan dezelfde Tier TDs van andere landen (132 mm, 160 mm, of 175mm)Anoniem: 444472 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:37:
Die franse tier 7 TD heeft wel prima armor dan: 120 mm sloped. Op papier zou dat een mooie TD kunnen worden (ware het niet dat ik echt belabberd ben met TDs...).
Jammer, nog meer no skill required point click pen gunsDie franse TDs gaan het helemaal worden denk ik. Tier VI TD heeft 212mm penetration, Tier VII TD 232 TD, en Tier VIII en IX hebben 250+ penetration. Vooral die Tier VI heeft fors meer penetration dan dezelfde Tier TDs van andere landen (132 mm, 160 mm, of 175mm)

Vraag me af hoeveel nagels die doodskist van m'n E75 nog kan kan hebben...

Zelfs mijn gun mantlet is al niet meer veilig....
Euhm jawel, maar...filipy23 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:14:
[...]
Die franse TDs gaan het helemaal worden denk ik. Tier VI TD heeft 212mm penetration, Tier VII TD 232 TD, en Tier VIII en IX hebben 250+ penetration. Vooral die Tier VI heeft fors meer penetration dan dezelfde Tier TDs van andere landen (132 mm, 160 mm, of 175mm)
heb je de screenshots van de tier 7, 8 en 9 gezien? Je kan die dingen zoveel armor geven als je wil maar met een rangefinder ter grootte van een olifant houdt zelfs een T110 voortaan zijn mond over zijn weakspot.
[Voor 23% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-05-2012 11:06]
"Oooh Jeroen!"
Je realiseert je toch wel dat de Obyect 704, de T95 en de T30 stuk voor stuk meer pen hebben? (270-280)GJP80 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:28:
[...]
Jammer, nog meer no skill required point click pen guns
Vraag me af hoeveel nagels die doodskist van m'n E75 nog kan kan hebben...![]()
Zelfs mijn gun mantlet is al niet meer veilig....
Het spel rammelt aan alle kanten wat dat betreft. Zelfs vaak op point blank range heb je zo'n taferelen, net of zo'n shell opeens door een vortex de grond in word gezogen en de vijand je daardoor helemaal kapot kan schieten.VasZaitsev schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 18:56:
Ik schiet ook verbazend vaak mis met de 122mm kanonnen van de IS. 90% van je richtcirkel bedekt de vijand, en toch mis je nog
Wat ik ook vaak heb in mijn Panther I als ik op een medium tank schiet (VK3006 bijv) eerste 4 schoten doen gewoon schade en de laatste shell die hem af zou moeten maken doet geen schade. Soms denk ik dat het spel rigged is om de andere team een voordeel te geven.

Vervelender vind ik de penetrating-0-damage hits.
[Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 26-05-2012 21:35]
Dit topic is gesloten.