Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 19 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 31.041 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 19:13
Kaap schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:45:
[...]

Vervolgens ragequitte Ashrah uit ons platoon :+
Zou ik ook doen :P Maar blij dat ik die IS-8 heb verkocht, kon de credits goed gebruiken :)

[Voor 16% gewijzigd door Appel op 15-05-2012 10:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 13:02
Moet nog even zien wat ik doe, ST-1 lijkt me zoveel beter dan de IS-8 maar om nu de KV-lijn te gaan researchen ...., bewaar de IS8 wel totdat ik de credits nodig heb denk ik maar die gaat niet veel speeltijd krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 08:45

Roeligan

Feyenoord

Ik speel de IS-8 omdat ik de top gun moet researchen, de IS-4 is niet speelbaar zonder de M62-T2. Had hem net, was in een race tegen de klok voor de IS-4 aan het gaan ivm 7.3 dus onderweg bijna niets researched. (wel na 1200 potjes/2.5 mnd al een tier X :+)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-05 14:29
wsLy schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:57:
Weet alleen niet of ik dit met de JagdPanther ook zal kunnen doen.. hij is wel iets sneller maar draait iets langzamer helaas.
De Jagdpanther is misschien wel de beste TD om aggressief mee te spelen. Natuurlijk niet als je alleen tier IX+ tegenover je hebt, maar als toptier met de beste gun, kan je alles aan. Je schiet snel, accuraat en voor leuke damage.

Ik denk dat je alleen met de T95 aggressiever kunt spelen.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0Henk 'm!
BramSd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:06:
[...]

De Jagdpanther is misschien wel de beste TD om aggressief mee te spelen. Natuurlijk niet als je alleen tier IX+ tegenover je hebt, maar als toptier met de beste gun, kan je alles aan. Je schiet snel, accuraat en voor leuke damage.

Ik denk dat je alleen met de T95 aggressiever kunt spelen.
Ah dat kan dus leuk worden :p
Vanavond die JagdPanther behalen moet lukken, 10k xp is niet zoveel als je ziet hoeveel XP ik de laatste tijd behaal.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-05 21:10
Wat houdt ace tanker precies in eigenlijk? :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

Mastery Badge: Ace Tanker - earn more experience in a single battle than the highest experience gain of 99% of the players in the same tank within the last seven days.

http://wiki.worldoftanks.com/Achievements

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Oke bedankt :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Ah, ik vergeet daar altijd te kijken als ik een vraag heb :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 458770

hoe kan ik tanks verkopen
als ik er een wil verkopen krijg ik een fout melding mijn barakken zijn vol

[Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 458770 op 15-05-2012 16:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-05 22:44
miss moet je dan je barakken leegmaken, of je tank verkopen met de crew.

[Voor 57% gewijzigd door Mas-ih op 15-05-2012 16:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Gaat weer goed -,- 6 losses op rij alweer... Stuk of 3 lemmingtrains en heel slecht verdedigen.. Gewoon een complete helft van een stad open laten...

edit//

iedere zin om te spelen is zojuist vergaan. Met een JagdPanzer 4 ben ik op Lakeville maar opgerukt om door te breken. 3 vijanden gekilled en andere flink damage gedaan en was aan het cappen. De vijand was ook al aan het cappen en de 2 heavies van mijn team durfden de tiger II NIET aan te vallen van achteren, resultaat: ik wordt gekilled en timer gereset. F*** YOU! Heb de schijt aan al die rot noobs die online zijn, zelfs teams met de helft van de spelers die 1200-1500 efficiency hebben worden compleet opgerold door continu idioot gedoe. Ben je net lekker je victories aan het opkrikken krijg je dit gedoe weer.

[Voor 67% gewijzigd door wsLy op 15-05-2012 16:57]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-05 21:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Onderschat nooit een lol traktor:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 458770

bedankt moest eerst bemanning eruit gooien

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
wsLy schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:48:
Gaat weer goed -,- 6 losses op rij alweer... Stuk of 3 lemmingtrains en heel slecht verdedigen.. Gewoon een complete helft van een stad open laten...

edit//

iedere zin om te spelen is zojuist vergaan. Met een JagdPanzer 4 ben ik op Lakeville maar opgerukt om door te breken. 3 vijanden gekilled en andere flink damage gedaan en was aan het cappen. De vijand was ook al aan het cappen en de 2 heavies van mijn team durfden de tiger II NIET aan te vallen van achteren, resultaat: ik wordt gekilled en timer gereset. F*** YOU! Heb de schijt aan al die rot noobs die online zijn, zelfs teams met de helft van de spelers die 1200-1500 efficiency hebben worden compleet opgerold door continu idioot gedoe. Ben je net lekker je victories aan het opkrikken krijg je dit gedoe weer.
erg herkenbaar :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

http://overlord-wot.blogs...in-wot-digest-part-2.html
N13. Sturmtiger

The vehicle is somewhat special for several reasons. First of, it fires rockets (which means special effects are required), then goes caliber (380mm is more than any of SPGs currently has) - it causes some balance issues related to amount of damage per round, huge reloading times, and extremely limited ammo (6 rounds). Raise KV-2 with 152mm to the X power and you will get the approx gameplay for Sturmtiger. :) The priority for the vehicle is currently set somewhere between medium and low.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TRX
is8 is best een leuke tank, maar kwetsbaar :X

Acties:
  • 0Henk 'm!
Tijd om Team Fortress 2 te spelen.

5 wins en 15-20 defeats? Nah ik stop ermee.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 444472

wsLy schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:56:
Tijd om Team Fortress 2 te spelen.

5 wins en 15-20 defeats? Nah ik stop ermee.
Je moet je wel een beetje over defeats waar je niks aan kunt doen heen zetten ;). Vaak ga ik gewoon paar potjes arty spelen dan, lekker mensen afknallen (en $ maken). Bovendien, als ik mezelf op zit te vreten als ik aan 't spelen ben, word ik zelf ook onrustig en ga ik verkeerde beslissingen nemen. Als je gaat rushen (zonder dat je 't doorhebt) ben je 't haasje :P.

En inderdaad, af en toe een WoT break kan ook geen kwaad.

Acties:
  • 0Henk 'm!
wsLy schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:48:
Soms is het inderdaad om te huilen, net ook op mijn 2e account voor wat dubbels..
Man o man wat een stomme lemming trains en campers. In sommige potjes waren een paar slimme spelers aanwezig maar die werden vaak op de keypoints zo overwelmt omdat de rest stond te campen of de verkeerde kant op ging dat het niks uithaalde. In één potje ook 2k damage gedaan in arty maar alsnog verloren..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dacht na al die verhalen en in-game verhalen van mensen dat die E-100 gun (de 2e) echt zo kapot slecht was.

Net even een IS-4 en IS-7 een paar tikkies verkocht en vervolgens een ARL en T20 geoneshot:

Victory!
Battle: Westfield dinsdag 15 mei 2012 22:31:41
Vehicle: E-100
Experience received: 2.816 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 65.095
Battle Achievements: Top Gun

Acties:
  • 0Henk 'm!
Anoniem: 444472 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:59:
[...]

Je moet je wel een beetje over defeats waar je niks aan kunt doen heen zetten ;). Vaak ga ik gewoon paar potjes arty spelen dan, lekker mensen afknallen (en $ maken). Bovendien, als ik mezelf op zit te vreten als ik aan 't spelen ben, word ik zelf ook onrustig en ga ik verkeerde beslissingen nemen. Als je gaat rushen (zonder dat je 't doorhebt) ben je 't haasje :P.

En inderdaad, af en toe een WoT break kan ook geen kwaad.
Potjes in de arty hielpen ook niks.. omdat er iedere keer een complete flank werd opengelaten waardoor ik weer eens als TD moest fungeren...
Meerdere keren 1500-2000 damage gedaan, niet alleen met arty, en een aantal kills maar keer op keer verloren we...

Morgen maar weer eens proberen. Hopen dat er dan mensen met meer hersenen online zijn. Zal wel niet, maarja... ik neem de gok.

[Voor 6% gewijzigd door wsLy op 15-05-2012 23:09]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-07-2022
Heb nu voldoende exp om de tracks van IS-8 te researchen. Wil weten of de 2e beter is dan de 1e, aangezien deze even zwaar weegt. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Aarge schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:16:
Heb nu voldoende exp om de tracks van IS-8 te researchen. Wil weten of de 2e beter is dan de 1e, aangezien deze even zwaar weegt. Iemand enig idee?
Specs van de eerste:
50,9 Load limit (t)
28 Traverse speed (deg/sec)
10000 Weight (kg)

En de tweede:
58,9 Load limit (t)
30 Traverse speed (deg/sec)
10000 Weight (kg)

Dus ja. 2° sneller draaien en je hebt hem nodig om andere dingen op je tank te monteren... aangezien je met de standaard tracks al bijna aan het load limit zit (50,06 / 50,9), met de nieuwe gaat dit omhoog.

De 122mm BL-9 kun je op de tank leggen zonder nieuwe tracks te hoeven kopen, en de 122 M26-T2 ook met geluk.

Hmm...
Volgens mij hoef je niet eens de tracks te vervangen als ik het zo bereken... Turret blijft zelfde gewicht, radio wordt 110 en dan 80, gun haalt het net, motor blijft zelfde gewicht.

[Voor 20% gewijzigd door wsLy op 15-05-2012 23:26]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05 11:18
meer mensen opgevallen dat er steeds meer bots ingame zitten ?

kom ze nog wel geregelt tegen. elke keer maar de replay opsturen naar support team.

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:45

ShockWave

Lost it somewhere

Iemand die weet hoe je kan switchen van first aid kit naar repair kit als je per ongeluk de verkeerde knop hebt ingedrukt? Ik kan dan wel op de repair kit knop drukken maar dat menu van first aid gaat dan niet weg....
Gebruik zelf de knoppen nauwelijks...soms 2x5 om de tracks snel te repareren (mits je repair als 2e hebt staan).
Normaal houdt ik ctrl ingedrukt en klik met de lmb op 1 van de betreffende icoontjes linksonder in het scherm om iets te repairen of de medikit te gebruiken.

Star Citizen referralcode

• Aarge
wsLy schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:19:
[...]

Specs van de eerste:
50,9 Load limit (t)
28 Traverse speed (deg/sec)
10000 Weight (kg)

En de tweede:
58,9 Load limit (t)
30 Traverse speed (deg/sec)
10000 Weight (kg)

Dus ja. 2° sneller draaien en je hebt hem nodig om andere dingen op je tank te monteren... aangezien je met de standaard tracks al bijna aan het load limit zit (50,06 / 50,9), met de nieuwe gaat dit omhoog.

De 122mm BL-9 kun je op de tank leggen zonder nieuwe tracks te hoeven kopen, en de 122 M26-T2 ook met geluk.

Hmm...
Volgens mij hoef je niet eens de tracks te vervangen als ik het zo bereken... Turret blijft zelfde gewicht, radio wordt 110 en dan 80, gun haalt het net, motor blijft zelfde gewicht.
Bedankt voor de reactie. Ik zie nu dat ik iets heb gevraagd wat ik niet hoef te weten. Ik bedoel eigenlijk of ik met die exp voor de 2e Turret moet gaan of iets anders. Wat krijg je bij de 2e turret naast een beetje HP, misschien een bounce of is die nog slechter dan de eerste turret?

• Appel
Aarge schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:06:
[...]

Bedankt voor de reactie. Ik zie nu dat ik iets heb gevraagd wat ik niet hoef te weten. Ik bedoel eigenlijk of ik met die exp voor de 2e Turret moet gaan of iets anders. Wat krijg je bij de 2e turret naast een beetje HP, misschien een bounce of is die nog slechter dan de eerste turret?
Upgrades noemen ze niet voor niks upgrades. Een turret voegt meestal toe: HP, Armour, traverse en RoF. Ik zou elke tank gewoon Elite maken voordat je naar de volgende gaat, vooral de IS-8.

Elke module in de tank heeft namelijk ook zijn eigen HP-pool. Upgraded tracks zijn daarom soms minder makkelijk te tracken als stock tracks.

• Aarge
Appel schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:27:
[...]

Upgrades noemen ze niet voor niks upgrades. Een turret voegt meestal toe: HP, Armour, traverse en RoF. Ik zou elke tank gewoon Elite maken voordat je naar de volgende gaat, vooral de IS-8.

Elke module in de tank heeft namelijk ook zijn eigen HP-pool. Upgraded tracks zijn daarom soms minder makkelijk te tracken als stock tracks.
En als ik nu moet kiezen tussen 2e tracks of 2e turret. Welke kunnen jullie mij aanraden?
Eerst turret en dan tracks denk ik.

Stichting Hobbyserver

• Appel
Aarge schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:29:
[...]

En als ik nu moet kiezen tussen 2e tracks of 2e turret. Welke kunnen jullie mij aanraden?
Turret.

Een ezelsbruggetje:

Heavy: Gun, Turret, rest
Medium: Motor, tracks, gun, turret, rest
Light: Motor, radio, turret, rest
Arty: Gun
TD: Gun

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Als de stock tracks de upgrade turret kunnen dragen :P

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

En als de top gun kan gemonteerd worden zonder de top turret,

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
Je kan ook altijd nog equipment kopen die je load verhogen, dan kun je eerst de gun en/of motor researchen. Als je dan eenmaal de tracks heb geresearched kun je de equipment weer vervangen voor iets nuttigers.

Shuttle st20g5

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

kost wel 5 ton

RatPack #814

• Appel
250k als je een beetje anticipeert met de specials. Daarna gewoon unmounten met gold.

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

True that :)

RatPack #814

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:38

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Er wordt bij de Wargaming community manager door 1 van de Wargaming forum mods een request ingedient om nederlandstalige wot forums te maken. Hiervoor is het wel zaak dat we stemmen binnenhalen want die drukken goed door.

Als jullie willen dan heel graag :$

"Oooh Jeroen!"

Kaap schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:25:
Er wordt bij de Wargaming community manager door 1 van de Wargaming forum mods een request ingedient om nederlandstalige wot forums te maken. Hiervoor is het wel zaak dat we stemmen binnenhalen want die drukken goed door.

Done en +1. :)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

• TRX
84 voor
3 tegen ?

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 20:48

solique

Music Maniac

Gestemd :)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• w-dev
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:27
89 voor ;)

Nu alleen nog Nederlandse tanks (dat worden waarschijnlijk paarden omdat Nederland nooit tanks gemaakt heeft)...

[Voor 29% gewijzigd door w-dev op 16-05-2012 20:04]

Dit potje verdiende het niet om in een draw te eindigen:

Draw! Map: South Coast
woensdag 16 mei 2012 20:42:43
KV-3 Exp.: 1.299 Credits: 48.561
Battle Achievements: Boelter's Medal, Steel Wall, Defender, Invader, Top Gun

Iemand die weet hoeveel XP dit ongeveer zou zijn bij een win?

Moet ik de replay op youtube knallen :p?

[Voor 12% gewijzigd door wsLy op 16-05-2012 20:59]

Stichting Hobbyserver

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
wsLy schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 20:57:
Dit potje verdiende het niet om in een draw te eindigen:

Draw! Map: South Coast
woensdag 16 mei 2012 20:42:43
KV-3 Exp.: 1.299 Credits: 48.561
Battle Achievements: Boelter's Medal, Steel Wall, Defender, Invader, Top Gun

Iemand die weet hoeveel XP dit ongeveer zou zijn bij een win?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Moet ik de replay op youtube knallen :p?
+50%

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05:19

dafuq? ik stond langs de jp geparkeerd tot ik ineens in zijn tank stond. Bam! wapper dood. gevolg team verliest... had een mega dikke score kunnen halen als die stomme bug er niet was.

Vandaag ook al 2 keer vast gezeten met mijn t44 en mijn maus stond ook ergens vast. Normaal nooit last van bugs, zullen het vandaag maar houden op ongeluk.

Btw heeft hier iemand al 5 crew skills? :P Begin binnenkort met mijn 4e skill op de bat chat. Vraag me af hoe lang het zal duren voordat ik bij de 5e crew skill ben

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik zit op 77% van de 3e skill op 2 tanks.

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:22
Vanaaf arti avondje. En jawel.. allemaal arti "onvriendelijke" maps haha :P

Le Meow

oosterhofjf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:27:

dafuq? ik stond langs de jp geparkeerd tot ik ineens in zijn tank stond. Bam! wapper dood. gevolg team verliest... had een mega dikke score kunnen halen als die stomme bug er niet was.

Vandaag ook al 2 keer vast gezeten met mijn t44 en mijn maus stond ook ergens vast. Normaal nooit last van bugs, zullen het vandaag maar houden op ongeluk.
Was tig patches terug al mogelijk, als je te strak tegen elkaar aanstaat en beide teveel bewegen kan het zijn dat je door elkaar schiet en bijv. gaat draaien of aan de andere kant van de tank komt te staan. Heel stom maar zeker niet nieuw :)
Btw heeft hier iemand al 5 crew skills? :P Begin binnenkort met mijn 4e skill op de bat chat. Vraag me af hoe lang het zal duren voordat ik bij de 5e crew skill ben
Nope, zelfs op mijn Maus nog niet zoveel crew skills maar jij hebt dan ook absurd veel potjes in je batchat met een absurde score, chapeau :)

• oosterhofjf
psychoclown schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 02:13:
[...]

Nope, zelfs op mijn Maus nog niet zoveel crew skills maar jij hebt dan ook absurd veel potjes in je batchat met een absurde score, chapeau :)
merci!

Sinds de nerf is de tank niet meer zo leuk als voorheen, maar toch fijne medium. Het grootste gemis is de gun depression op de bat chat. Benieuwd welke ik leuker ga vinden de t54 of de bat chat.

Vraag me af hoeveel actieve members we kwijt zijn geraakt aan diablo :P

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:21

wontcachme

You catch me? No you wont

oosterhofjf schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 02:26:
[...]

merci!

Sinds de nerf is de tank niet meer zo leuk als voorheen, maar toch fijne medium. Het grootste gemis is de gun depression op de bat chat. Benieuwd welke ik leuker ga vinden de t54 of de bat chat.

Niet veel aangezien de game na 7 uur uitgespeeld kan zijn :P :P :P

Ben eerlijk gezegt ook benieuwd bij ons :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:45

ShockWave

Lost it somewhere

oosterhofjf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:27:
[afbeelding]

Dit komt idd wel eens voor, heb het gehad met mijn Maus.
Stond zjkant aan zijkant tegen een IS-7 en klemgezet aan de achterkant door een E75. ineens ben ik de IS-7 kwijt en kijk ik de andere kant op??
Blijk ik een draai gemaakt te hebben van 180 GR. en headon met de E75 te staan, IS-7 nu aan de andere zijde....
Heb de recording na moeten kijken om te snappen wat er nou daadwerkelijk gebeurde.
Bleek in een fractie van een seconde door de IS-7 gedraaid te zijn..... :?

Star Citizen referralcode

• filipy23
  • Laatst online: 22:11
Victory!
Battle: Mines donderdag 17 mei 2012 10:44:45
Vehicle: T30
Experience received: 5.118 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 97.755
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Boelter's Medal, Top Gun

8 kills, 17 shots, 14 hits, 13 penetrated

7.852 damage

5.275 efficiency
2.559 new xp record

Babs out!

[Voor 6% gewijzigd door filipy23 op 17-05-2012 11:16]

oosterhofjf schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 02:26:
[...]

merci!

Ben benieuwd hoe jij de E50 zou vinden ;)

Hoewel ik een ongelooflijke Diablo fan bent zal ik nog gewoon CW'en en spelen wanneer ik kan!
wontcachme schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 09:36:
[...]

Niet veel aangezien de game na 7 uur uitgespeeld kan zijn :P :P :P

Ben eerlijk gezegt ook benieuwd bij ons :P
Dan zit je pas door Normal en dat is verre van uitgespeeld :)
filipy23 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:00:
Victory!
Battle: Mines donderdag 17 mei 2012 10:44:45
Vehicle: T30
Experience received: 5.118 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 97.755
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Boelter's Medal, Top Gun
Netjes Super! :)

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Dat verzoek is al tig keer ingediend door Freubel (mod) en mij in de afgelopen 10 maanden. Management in Parijs (dus 1-2 niveaus boven CMs) weet dat een NL-forum een veelgevraagde toevoeging is maar er lijkt voorlopig geen ruimte te zijn om dat in te richten.

De vermoedelijke reden (maar nu ben ik aan het speculeren, pin me hier niet op vast!) is dat een eigen forum meestal samenvalt met full support in die taal. Behalve moderators (die niet zoveel kosten) hebben ze dan ook support-crew nodig om tickets in het Nederlands te behandelen, een Nederlandstalige Community Manager en Community Contributor (assistent-CM). Dat zijn minstens drie FTE (waarschijnlijk meer omdat support meer dan 8 uur/dag draait) die wél het een en ander kosten. Parijs lijkt op het moment redelijk overbelast qua werk en geld dus ik zie dit niet snel gebeuren.

Wel zal ik de petitie meenemen in mijn volgende moderator-report richting office zodat ze 'm zeker zien. Misschien dat heel veel stemmen ze van gedachten laat veranderen :) *bookmarks*

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

http://worldoftanks.eu/news/2409-monte-cassino-special/
Tankees,

This weekend is the anniversary of one of the most important battle series during World War II, the Monte Cassino Battle. The fourth and final assault of the series May 18th 1944 ended in victory for the Polish troops on the Cassino Mountain on May 18th 1944. The result was that the road to Rome was opened up to the Allied Forces.

From Friday, May 18th at 07:30 CEST until Tuesday, May 22nd at 07:00 CEST (05:30 and 05:00 GMT), you will be able to benefit from the following offers:
50% discount on following vehicles:

M4 Sherman, American tier V medium tank;
M10 Wolverine, American tier V tank destroyer;
M5 Stuart, American tier IV light tank;
M7 Priest, American tier IV self-propelled gun;
PzKpfw IV, German tier V medium tank;
StuG III, German tier V tank destroyer;
JagdPz IV, German tier VI tank destroyer;
Grille, German tier IV self-propelled gun.

50% discount on camouflage patterns
50% discounts on garage slots
50% discount on the premium tank Churchill, a Soviet tier V heavy tank.

Enjoy this special offer and honour the anniversary of the Monte Cassino Battle with your brand new vehicles!
http://worldoftanks.eu/news/2420-new-offers-gift-shop/

Package 1

Gold: 1000
Premium: 3 days
Large Repair Kit: 3

EUR: 3.70

Package 2

Gold: 1850
Premium: 7 days
Large Repair Kit: 5

EUR: 7.41

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:12
Bah al die Duitse tanks ben ik allang voorbij en ik heb (nog) geen amerikanen. :P

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Morgen maar even 2 garageslots in slaan. Nu nog verzinnen welke tankjes ik er parkeer.

• filipy23
1shot1kill schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:49:
Bah al die Duitse tanks ben ik allang voorbij en ik heb (nog) geen amerikanen. :P
Ik kan er 4 kopen uit die lijst. Allemaal tankdestroyers en 1 artillery. Inmiddels heb ik alle tanks t/m tier 7 al dankzij die specials. Op naar een complete inventory.

Babs out!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

4e tier 10 binnen, de T110:

Purchased:'T110E5' purchased successfully. You have spent credits: 6.000.000.

[Voor 109% gewijzigd door Nemean op 17-05-2012 22:25]

• wontcachme

wontcachme

T110 is fun :Y :Y :Y

Zit zelf momenteel een beetje in een WoT dip. Heb nu voorlopig zat tanks om te gebruiken in randoms en CW (IS7, IS4, T110, E100, Patton, T92, T30, T50-2) en heb nu geen flauw idee wat meer te doen in de game :P. Waarschijnlijk dus wat minder spelen tot 7.4 en de nieuwe game type's

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:25:
[...]

T110 is fun :Y :Y :Y

Zit zelf momenteel een beetje in een WoT dip. Heb nu voorlopig zat tanks om te gebruiken in randoms en CW (T110, IS7, IS4, T110, E100, Patton, T92, T30, T50-2) en heb nu geen flauw idee wat meer te doen in de game :P. Waarschijnlijk dus wat minder spelen tot 7.4 en de nieuwe game type's
2 T110s?

Haha, ik heb nog de T95 te halen en straks misschien de T30 nog en de T-54.

• wontcachme

wontcachme

Weet niet waar je het over hebt :P :P :P

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:29:
[...]

Weet niet waar je het over hebt :P :P :P

Eerste match is gelijk goed:

Victory!
Battle: Lakeville donderdag 17 mei 2012 22:27:37
Vehicle: T110E5
Experience received: 3.272 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 71.197
Battle Achievements: Mastery Badge: II Class, Master Gunner, Sharpshooter

• oosterhofjf
psychoclown schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:26:
[...]

Ben benieuwd hoe jij de E50 zou vinden ;)
Ga ik ook de e50 proberen. Nu aanbeland bij de panther... maar daar ben ik nog niet erg fan van. Langzaam en absoluut geen camo! crew heb ik al op 100% staan. Wordt ik vanaf 400 meter nog gespot als ik naar een bosje rij :F

Achja.. kan pas een goed oordeel vellen na een potje of 20

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Appel

[Voor 24% gewijzigd door Appel op 18-05-2012 02:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Victory!
Battle: Murovanka vrijdag 18 mei 2012 1:13:21
Experience received: 1.909
Credits received: 109.882
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Sharpshooter, Sniper

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TRX
paar aardige potjes gehad, ook al was het soms met random idiots.... :P

nu ff bbq vlees halen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joindry

Joindry

oosterhofjf schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 23:30:
[...]

Ga ik ook de e50 proberen. Nu aanbeland bij de panther... maar daar ben ik nog niet erg fan van. Langzaam en absoluut geen camo! crew heb ik al op 100% staan. Wordt ik vanaf 400 meter nog gespot als ik naar een bosje rij :F

Hoe kan je nu de Panther niet zo goed vinden. Ok, de cammowaarden zijn niet schitterend, zijn mobiliteit ook niet echt. Zijn engine vat meer vuur dan de tireyard bij The Simpsons. Maar hij bounced redelijk wat langs voor en die korte 88 heeft een zeer hoge rof, hoge dpm. Ik speel er liever mee dan met mijn lorraine.

Gisteren heb ik er nog een mooi recordje mee gevestigd, mijn meeste kills, 11.
En eigenlijk ook XP, 1706, zonder premium. En 10sec te effectief geweest voor een Kolabonav (of zoiets...)
Een man of 4 bleef kijken en wisten, net zoals ik, niet wat er gebeurde toen ik kills bleef maken.

Replay hebbik ook, maar heb geen plek om em te uploaden. Bij interesse wil ik wel wat moeite doen.

[Voor 4% gewijzigd door Joindry op 18-05-2012 11:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Joindry schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:19:
[...]

Hoe kan je nu de Panther niet zo goed vinden. Ok, de cammowaarden zijn niet schitterend, zijn mobiliteit ook niet echt. Zijn engine vat meer vuur dan de tireyard bij The Simpsons. Maar hij bounced redelijk wat langs voor en die korte 88 heeft een zeer hoge rof, hoge dpm. Ik speel er liever mee dan met mijn lorraine.

Gisteren heb ik er nog een mooi recordje mee gevestigd, mijn meeste kills, 11.
En eigenlijk ook XP, 1706, zonder premium. En 10sec te effectief geweest voor een Kolabonav (of zoiets...)
Een man of 4 bleef kijken en wisten, net zoals ik, niet wat er gebeurde toen ik kills bleef maken.

[afbeelding]

Replay hebbik ook, maar heb geen plek om em te uploaden. Bij interesse wil ik wel wat moeite doen.
Als je top tier bent, is ieder potje leuk. Ik vind de Panther tot nu toe ook drama, maar ja. Je moet 'm toch spelen wil je de E50 halen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Fest schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:45:
[...]

Als je top tier bent, is ieder potje leuk. Ik vind de Panther tot nu toe ook drama, maar ja. Je moet 'm toch spelen wil je de E50 halen...
De mm valt vaak mee vind ik. En top tier zijn vind ik eigenlijk nooit leuk met een TD, dan ben je altijd priority nummer één en word je geswarmed omdat jouw team denkt dat je het wel alleen red.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
Gisteren een bad streak en premium afgelopen, dan verdien je dus echt niks meer met hogere tier tanks.

Laatste tijd veel verschillende tanks gespeeld door de toevoeging van de nieuwe russiche tank en kom er steeds meer achter dat ik het toch het beste doe met mediums. Ga dus maar focussen op het verkrijgen van de Patton ( maar ook sparen voor de ferdi).

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EpOorklep
  • Laatst online: 21-03-2022
Wat een ruk spel heb dit voor een maand of wat gespeeld todat ik met 3 facties een tier 6 tank had wat een soft man. van de 20 shoten die je raakt hoor je er bij 19 "That one bounced" of de befaamde "That one went straight trough" (en nog geen damage doen)

Ik ben me bewust van de sloped angles die de tanks hanteren maar bij dit spel is het completely fucked.......
Als je in een hoek van 90' op de wielkast schiet (threadweelbox) dan bounced ie al compleet gestoordt.
Wat een aanfluiting........

*edit* haastige typo's eruit ;-)

[Voor 14% gewijzigd door EpOorklep op 18-05-2012 12:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
EpOorklep schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:10:
Wat een ruk spel heb dit voor een maand of wat gespeeld todat ik met 3 facties een tier 6 tank had wat een soft man. van de 20 shoten die je raakt hoor je er bij 19 "That one bounced" of de befaamde "That one went straight trough" (en nog geen damage doen)

Ik ben me bewust van de sloped angles die de tanks hanteren maar bij dit spel is het completely fucked.......
Als je in een hoek van 90' op de wielkast schiet (threadweelbox) dan bounced ie al compleet gestoordt.

Dit klinkt meer als een zeurende prutser dan dat het spel fucked up is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Klinkt alsof je moet leren wat je met welke tanks wel/niet kunt doen en waar je precies moet schieten :)

[removed]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Er is veel aan te merken op het spel dat klopt, maar om te zeggen dat het een ruk spel is. Ik denk gewoon dat het niet in je speelstijl ligt of dat het in de categorie ligt in welke jij het zoekt. Spel heeft een moeilijke learning curve. Ga wat replays na kijken op YouTube en leer er wat van.

Acties:
  • 0Henk 'm!
oosterhofjf schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 23:30:
[...]

Moet je nagaan hoe het geweest moet zijn als tier 8.
Hij stond om de haverklap in de fik..

De E50 is gewoon echt koel :D binnenkort sowieso maar even een medium platoontje samen.
Met een paar goede potjes moet ik hem wel naar de 1k average kunnen krijgen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• oosterhofjf
Joindry schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:52:
[...]

De mm valt vaak mee vind ik. En top tier zijn vind ik eigenlijk nooit leuk met een TD, dan ben je altijd priority nummer één en word je geswarmed omdat jouw team denkt dat je het wel alleen red.
Dan heb ik een tikje ongeluk gehad :P van de 5 of 6 potjes had ik maar 1 potje waarbij tier 8 max was. De rest was allemaal tier X potjes. Hoeft niet erg te zijn, maar je invloed in een potje is niet erg groot.

Dacht ik, prima ga ik op een afstandje liggen snipen, maar het voelt net als een jagdtiger met een erwtenschieter. Geen camo en geen armour.

Zie het als een leuke uitdaging :) Elke tank kan goed zijn, moet er alleen wel goed mee leren spelen.

- knip -

Vind de tank nog steeds niet geweldig, maar als sniper werkt het wel.

Waarschijnlijk omdat ik de tank als sniper gebruik haal ik met regelmatig hogere scores met losses dan met wins 8)7

matchmaking is ook wat beter nu :)

[Voor 16% gewijzigd door oosterhofjf op 18-05-2012 19:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wat irritant dat een friendly arty nog net even voor het einde van de ronde een shell in je achterkant schiet en dat je daar geen XP of credits voor krijgt. :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Joindry schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:19:
[...]

www.mwreplays.com

RatPack #814

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Voor de lief hebbers die niet op het Gathering of Tankers forum kan:
Van de bovenstaande:
http://mwreplays.com/replayimg/e8b8ab01eb6fae1b2560fa5f05aaf812.png

Van:
Victory!
Battle: Ensk
vrijdag 18 mei 2012 1:51:43
Experience received: 1.764
Credits received: 99.061
Battle Achievements: Top Gun

http://mwreplays.com/replayimg/232cabac2d1b8c367ac9b93fe31360a4.png

Van:
Victory!
Battle: Dragon Ridge
vrijdag 18 mei 2012 0:25:15
Experience received: 1.711
Credits received: 82.158
Battle Achievements: Mastery Badge: I Class, Boelter's Medal, Top Gun

http://mwreplays.com/replayimg/c616d7a842b060b7e18e7925f3a0b22b.png

En een M103 Match:
http://mwreplays.com/replayimg/76f5f65ec393396f3cec706c673e4b7b.png
:Y

Iemand een idee voor:

0:46 - "T26E4 Super Pershing" ?

[Voor 25% gewijzigd door Nemean op 18-05-2012 23:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Appel
Nemean schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 22:53:
0:46 - "T26E4 Super Pershing" ?
Nieuwe tier 8 premium medium :)

Anoniem: 444472

Nice :), en (eindelijk) nieuwe battle modes!

• oosterhofjf

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik speel nu net even samen met DynoZ beide in een T110.

Een SU-14 van ons team, schiet in eens op mij waarbij ik van 83% HP naar 50% HP ga.

Vervolgens schiet een andere SU-14 DynoZ van 100% naar 0%.

En wat zeggen ze vervolgens? We moeten niet in hun line of fire rijden. En het droge is nog wel, DynoZ krijgt een compesatie van 6000 credits.. w00h00 covert lekker die 27k aan repair kosten. En ik? Geen compesatie.

• Appel
Nemean schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 02:24:
Ik speel nu net even samen met DynoZ beide in een T110.

Een SU-14 van ons team, schiet in eens op mij waarbij ik van 83% HP naar 50% HP ga.

Vervolgens schiet een andere SU-14 DynoZ van 100% naar 0%.

En wat zeggen ze vervolgens? We moeten niet in hun line of fire rijden. En het droge is nog wel, DynoZ krijgt een compesatie van 6000 credits.. w00h00 covert lekker die 27k aan repair kosten. En ik? Geen compesatie.
Splash is niet op de ally schieten :P Daarom plofde de andere T110 direct en jij niet.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Appel schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 02:27:
[...]

Splash is niet op de ally schieten :P Daarom plofde de andere T110 direct en jij niet.
Is wel redelijk belachelijk, heb ze beide in ieder geval een report gegeven.
Zoals ik het lees schoten ze ondanks dat ze wisten dat ze hun teamgenoten konden raken.
Ik was er niet bij maar waarom een risico schot nemen in de buurt van een T10.

Gisteren wat CWs gedaan, eerst een klote dubbel op mijn 50b door een trollteam van 6 scouts..
Daarna een mooie op de t110, de daarop volgende absolute companies waren weer prut.
Vervolgens maar een champion company gestart met een mix van GoT/HARDS/HARD. Ging weer als vanouds goed enkel een tweetal beschamende losses tegen random teams, beide door cap.

Enne.. Guess what, 61% winrate en meer dan 2/3 van mijn battles in publics gespeeld ;)

• oosterhofjf
WHAHAHA wat mensen toch posten op het forum :D

http://forum.worldoftanks...share-with-you-my-skills/

Ik denk ik een nieuwe leerschool heb gevonden voor wot :F

Ik hoop voor hem dat dit een grap is. :+

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Troll.. ;)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:58:
Zoals ik het lees schoten ze ondanks dat ze wisten dat ze hun teamgenoten konden raken.
Ja het leuke is nog wel dat ze niet eens de enemy raakte.

• filipy23
oosterhofjf schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:22:

Obvious troll attempt is obvious.

Babs out!
oosterhofjf schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:22:

Obvious troll is obvious.

[Voor 13% gewijzigd door wsLy op 19-05-2012 16:41]

Stichting Hobbyserver

• oosterhofjf
psychoclown schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:58:

Gisteren wat CWs gedaan, eerst een klote dubbel op mijn 50b door een trollteam van 6 scouts..
Daarna een mooie op de t110, de daarop volgende absolute companies waren weer prut.
Vervolgens maar een champion company gestart met een mix van GoT/HARDS/HARD. Ging weer als vanouds goed enkel een tweetal beschamende losses tegen random teams, beide door cap.

Enne.. Guess what, 61% winrate en meer dan 2/3 van mijn battles in publics gespeeld ;)
Ging gisteren wel lekker ja :)

Wederom mijn complimenten voor je kwaliteiten als fieldcommander. Je legt alles zo goed uit en zo snel. Dat doe ik je toch niet na :P

Je had gisteren ook wel een hoge verwachting van mij :P regelmatig als enige medium tegenover meerdere mediums gestaan. Met een beetje hulp van arty kon ik elk gevecht vs de andere mediums winnen 8)

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-05 12:45
psychoclown schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:16:
[...]

Moet je nagaan hoe het geweest moet zijn als tier 8.
Hij stond om de haverklap in de fik..

De E50 is gewoon echt koel :D binnenkort sowieso maar even een medium platoontje samen.
Met een paar goede potjes moet ik hem wel naar de 1k average kunnen krijgen :)
Ben nu ook voor de E50 aan het sparen, misschien mag ik ook meedoen aan jullie platoontje?

flickr - WOT Profile - Game PC

oosterhofjf schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:33:
[...]

Ging gisteren wel lekker ja :)

Wederom mijn complimenten voor je kwaliteiten als fieldcommander. Je legt alles zo goed uit en zo snel. Dat doe ik je toch niet na :P

Je had gisteren ook wel een hoge verwachting van mij :P regelmatig als enige medium tegenover meerdere mediums gestaan. Met een beetje hulp van arty kon ik elk gevecht vs de andere mediums winnen 8)
Ervaring en dat heb ik verkregen door veel doen ;)

Ja tuurlijk had ik hoge verwachting van jou! Sowieso ga ik er altijd vanuit dat een ieder weet wat hij moet doen wanneer ze op hun positie aangekomen zijn. Daarnaast weet ik heel goed wat ik van jou kan verwachten, soms was het misschien wat tricky maar je weet dan ook hoe je moet spelen :)
Gizzy schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 20:16:
[...]

Ben nu ook voor de E50 aan het sparen, misschien mag ik ook meedoen aan jullie platoontje?
Tuurlijk Gizzer, al heb ik enkel de E50 als medium :P

Anoniem: 312441

Recruiting/werving is niet toegestaan op tweakers :)

[Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 19-05-2012 21:00]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Psycho! Ninja Editor! :+

[Voor 87% gewijzigd door Nemean op 19-05-2012 21:00]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee