The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Voor jou is het misschien wat makkelijker dan voor anderenpsychoclown schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:16:
Als je gewoon zorgt dat elk schot telt dan is er niks aan het handje en kun je vrijwel altijd winst draaien
Ik sta nog steeds met verbazing te kijken hoe je met elke tank van die geweldige scores kan halen. Heb je ook een tank waar je compleet in faalt?
Anoniem: 444472
Heb zelf ook met beiden gespeeld en vind persoonlijk de E2 een stuk fijner. Die speelt vergelijkbaar als een VK36 (redelijk wat armour voor z'n tier) maar wel wat traag. De E8 ben je toch wat vlotter, dus als je meer houdt van agility tov armour is dit je tank.BramSd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:57:
Nav die discussie over M4A3E2 vs E8 heb ik ook wel een vraag: welke speelt lekkerder? Ik heb net de E8 vrijgespeeld omdat ik de USA meds wil spelen, maar ik had wel even moeite met het kiezen tussen de E2 en E8. Heb ik de juiste keuze gemaakt?
Edit: met de E8 kan ik misschien ook de oversteek maken naar de TD's, alhoewel ik al wel bij de T49 ben om de turreted TD's te grinden. Ik was van plan om bij de T28 prototype over te stappen naar de gewone T28, maar na alle rampverhalen over de T25/2 en de T28 Prot. weet ik het niet meer.
Sta je daar met je t8 tegen een t5 krijg je "Penetration" of "That went right through". Of nog erger sta je de hele tijd te mikken op het driver luikje en als je dan schiet een bounce of geen damage. Zo gaat in ieder geval mijn gemiddelde avond.psychoclown schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:16:
Als je gewoon zorgt dat elk schot telt dan is er niks aan het handje en kun je vrijwel altijd winst draaien
Niet van mijn hand maar verteld imo het verhaal wel goed.
[ Voor 15% gewijzigd door Ashrah op 27-04-2012 14:37 ]
Accuracy is niet zo belangrijk. Je kan beter kijken of je damage per game omhoog gaat. Mijn accuracy op de T92 is bedroevend, maar wel ruim 2600 damage per game. Splash for the win!psychoclown schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:13:
Ik begin arty zowaar lache te vinden, met de m7 priest tanks TD'en als ze doorgebroken zijn en met gemak winnen. Over lange afstand doe ik het ook niet slecht, al zeg ik het zelf, mijn accuracy begint naar de 40 te lopen, afgelopen 10-12 potjes al een average accuracy van 45+
Faaltanks zoals AMX40 bestaan. Gun met te weinig penetratie om iets te damagen, te weinig accuratie om vanop afstand iets te doen, te weinig snelheid om iets te flanken,...oosterhofjf schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:18:
Ik sta nog steeds met verbazing te kijken hoe je met elke tank van die geweldige scores kan halen. Heb je ook een tank waar je compleet in faalt?
Het blinkt niet uit in een eigenschap dat je voor iets kan gebruiken. Je kan het niet zoals een A-20 achter een struik zetten voor het spotten (tegen dat je in positie bent, heb je al door TDs en arties ingehaald) of laten rondracen. Je kan het niet als een Marder II achter struiken in beyond visual range laten snipen.
Agreed. Afhankelijk van de Arty is splash ook handiger. Zo probeer ik met de T92 eerst op plekken te mikken waar veel tanks langskomen. Als daar dan een groep langskomt mik ik niet op één tanks, maar ertussen in zodat de boel op volle snelheid detracked, op elkaar knalt en de andere Arty/tanks vrij kan knallen.Fest schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:48:
[...]
Accuracy is niet zo belangrijk. Je kan beter kijken of je damage per game omhoog gaat. Mijn accuracy op de T92 is bedroevend, maar wel ruim 2600 damage per game. Splash for the win!
T92 is best wel een "cruel" arty. Ene game raak je alles en doe je veel schade, andere game alleen maar splash schade en de volgende game vliegt alles tegen bergen aan
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
De easy 8 aka "The Needler", met vent en rammer kun je zo snel schieten. Je zal niet alles raak schieten, maar door de snelle rolf, raak je uiteindelijk wel de zwakker plekken.
Binnenkort ook met een arty beginnen, heb de S-51 unlocked
Shuttle st20g5
Jumbo gebruikt dezelfde guns en met zelfde RPM dus dat is exact hetzelfde.Knowuse schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:07:
Speel de easy 8 als money maker, wil de jumbo binnerkort nog wel een keer proberen.
De easy 8 aka "The Needler", met vent en rammer kun je zo snel schieten. Je zal niet alles raak schieten, maar door de snelle rolf, raak je uiteindelijk wel de zwakker plekken.
Ik ben nu met de Hummel op weg naar de GW Panther. En ik heb een nieuwe favoriete hobby! JagdPanzers one-shottenKnowuse schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:07:
Speel de easy 8 als money maker, wil de jumbo binnerkort nog wel een keer proberen.
Weet je dat zeker? Soms is the rolf verschillend voor verschillende tank of zelfs turrets.Ashrah schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:18:
[...]
Jumbo gebruikt dezelfde guns en met zelfde RPM dus dat is exact hetzelfde.
Shuttle st20g5
Daar zou ik even over na moeten denkenoosterhofjf schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:18:
[...]
Voor jou is het misschien wat makkelijker dan voor anderen
Kun je in ieder geval niet zeggen dat je niet kunt mikken, stap 1 is dus behaaldRyack schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:33:
[...]
Sta je daar met je t8 tegen een t5 krijg je "Penetration" of "That went right through". Of nog erger sta je de hele tijd te mikken op het driver luikje en als je dan schiet een bounce of geen damage. Zo gaat in ieder geval mijn gemiddelde avond.
I know maar ik vind het gewoon leuk om te zien, daarnaast als ik veel raak schiet doe ik ook meer damage (in de meeste gevallen). Average damage stijgt ook met de m7 en mijn crew is pas 85% dus het kan nog iets beter worden.Fest schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:48:
[...]
Accuracy is niet zo belangrijk. Je kan beter kijken of je damage per game omhoog gaat. Mijn accuracy op de T92 is bedroevend, maar wel ruim 2600 damage per game. Splash for the win!
Shuttle st20g5
Leuk, al beginnen die specials wel allemaal hetzelfde te worden zo. Hopelijk verzinnen ze weer snel iets origineelsKnowuse schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:26:
Vanaf morgen tot/m 4 mei, 3x xp en T34 tanks 50% goedkoper.
[removed]
Je bedoelt de T-34, die is iets anders.Knowuse schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:26:
Dan ga ik die T34-85 toch maar eens kopen. Tot nu toe net te weinig geld en als ik in de buurt kom, is er weer één die ik liever wil.This month we would like to direct your attention to the T-34 medium tank. The T-34 was one of the main workhorses of the victory during World War II. It's dedicated special offer starts from 07:30 CEST (5:30am GMT) April 28th, and lasts until 07:00 CEST (5:00am GMT) May 4th.
You will receive x3 experience for the first victory of the day.
This month's special also includes the following discounts:
50% off on the T-34, a USSR tier 5 medium tank
50% off on the T-34-85, a USSR tier 6 medium tank
50% off on garage slots for your brand new tanks
[ Voor 8% gewijzigd door Solvinkor op 27-04-2012 16:55 ]
De M1A2 geeft bij mijn Jumbo een ROF van 18,42Knowuse schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:49:
[...]
Weet je dat zeker? Soms is the rolf verschillend voor verschillende tank of zelfs turrets.
special is niet echt heel echt speciaal meer als ze deze ideeën blijven uitpoepen.Knowuse schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:26:
Ze moeten toch iets beters kunnen verzinnen
een semi-mobiel fort vs een klein mobiel kanon zonder armor

[ Voor 18% gewijzigd door rimpeldinky op 27-04-2012 18:02 ]
*burp*
Mijn inziens zouden ze specials max 2x per maand moeten houden want het is steeds minder 'special'redwing schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:42:
[...]
Leuk, al beginnen die specials wel allemaal hetzelfde te worden zo. Hopelijk verzinnen ze weer snel iets origineels
Een enemy BT-2: "We are going to win"
Ik reageer er op met: "Are you sure?"
Resultaat:

Anoniem: 444472
Die Mini-maus zijn de eerste die ik pak met mijn tetrarch, de rest van je team zit er altijd zo op te bouncen...Nemean schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:17:
Daarnet een leuk potje op de mini-maus.
Een enemy BT-2: "We are going to win"
Ik reageer er op met: "Are you sure?"
Resultaat:
Desalniettemin, mooi potje
Dark Angel schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:55:
BTW hoorde dat KAAP weg is uit AX? speelde gisteren met een AX lid in een platoon
wontcachme schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:02:
Kaap is blijkbaar vertrokken/gekickt vanwege inactiviteit. Heeft hij niks van gezegd op het forum in elk geval.
oosterhofjf schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:03:
vertrokken of gekickt lijkt me toch een subtiel verschil. Anyway, weer terug naar GOT kaap?
wontcachme schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:07:
[...]
Ik heb geen idee. Het zal één van de twee zijn. We hebben de laatste tijd erg veel nieuwe mensen die applyen en eerst moeten nu inactieve spelers eruit. Dus misschien daarom dacht ik
Kwam zojuist op GoT teamspeak en daar vroeg paar man ook al hoe en wat, en dat het hier besproken was. Vind het grappig dat veel mensen het nogal interessant vindenpsychoclown schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:40:
Hmm een (oud)-diplomat kicken wegens activiteit lijkt me niet
Maaaaar ik heb AX verlaten omdat ondanks dat ze heel graag mij als diplomat binnenhaalden een paar maanden geleden, ik me eigenlijk nooit echt betrokken voelde bij het clan management. De laatste tijd vond ik AX ook steeds meer onpersoonlijker worden toen prestige steeds hoger werd. Toen een aantal weken geleden diegene die mij binnenhaalde, en waar ik het altijd super mee kon vinden en mee samenwerkte, ermee kapte als officer was bij mij de zin eigenlijk helemaal weg.
Begrijp me goed, AreaX is een hele goede nieuwe clan met een geweldige clanleader die goede prestaties neerzetten in scandinavie. Maar het was mijn tijd...
En ik had doordat ik me niet zo thuis en betrokken voelde ook niet echt zoiets van ik zal een post maken.
-edit: SMURFS??
[ Voor 14% gewijzigd door Marvin- op 27-04-2012 21:49 ]
Ik maak me nergens druk om, zie wel wat er op mijn pad komt.Marvin- schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:42:
waar liggen je ambities nu dan kaap? of hou je het ff lekker rustig?

Ik kan niet wachten tot mijn T44 alle upgrades heeft
nog een replay voor de liefhebber
http://wot-replays.org/do...-27042012211241.wotreplay
Deze geweldige reeks aan battles is mede mogelijk gemaakt door edme
Ferdinand is pas goed met de topgun, daarna worden de matches wel makkelijk. Heb net de JT ge-elite met clutch braking en speelt ongeveer hetzelfde als de Ferdinand. Kan niet wachten totdat de nieuwe duitse TDs erin komen.rimpeldinky schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:50:
vandaag de ferdi unnlocked.. man man wat is dat anders spelen als met de jagdpthr LOL
een semi-mobiel fort vs een klein mobiel kanon zonder armorik draai echt veel verlies nu deze eerste potjes.. zeker nu ik met mn standaard engine nergens op tijd bij ben als ik met 15 kmpu rond cruise

EDIT:
En als ik gewoon 700xp binnen hark mag ik ook wel zeggen dat het niet aan mij ligt. Maar het zijn alleen maar lemmings. En niemand die verdedigt ook. Met zijn allen een voor een onszelf de dood in jagen. (en dan ga ik uiteraard mee want "Een voor een werkt zeker niet"). En dan wordt het 2 voor 1 voor 1 voor 1...
[ Voor 67% gewijzigd door Nox op 28-04-2012 00:18 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Begrijpelijke frustraties! Ik probeer mijn teamgenoten te waarschuwen als het fout gaat. Maar vaak genoeg heeft dat geen enkel nut. Vandaag een potje gedaan waar ik precies vertelde hoe de lemming train ging falen en dat ze beter een andere positie konden opzoeken. Niemand die luistert natuurlijk. Hup 1 voor 1 reden ze voor de loop van een T95 en die had de dag van zijn leven. Echt een baksteen heeft nog meer hersencellen.NoxiuZ schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 00:08:
Wat is er de laatste dagen aan de hand? 8 van de tien potjes is een loss...
EDIT:
En als ik gewoon 700xp binnen hark mag ik ook wel zeggen dat het niet aan mij ligt. Maar het zijn alleen maar lemmings. En niemand die verdedigt ook. Met zijn allen een voor een onszelf de dood in jagen. (en dan ga ik uiteraard mee want "Een voor een werkt zeker niet"). En dan wordt het 2 voor 1 voor 1 voor 1...
Ook een potje verloren (zag het met Edme al aankomen) Uiteindelijk samen 10 kills en een hoop damage gedaan. Wat ons team gedaan heeft? geen flauw benul want elke tank die we tegenkwamen was 100%
shit happens. Snel vergeten en doorgaan. Het is wel fijn als je via teamspeak je frustraties kan uiten, maar blijf er niet in hangen.
Clangenoten (ik speelde daily's, doe ik liever alleen want anders ga ik achter clangenoten aan die heel gezellig zijn maar ook de lemming trein in gaan) hebben inderdaad mijn scheld-tirade's mogen aanschouwen. Ik schold dan ook alles uit wat los en vast zit.oosterhofjf schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 00:31:
[...]
Begrijpelijke frustraties! Ik probeer mijn teamgenoten te waarschuwen als het fout gaat. Maar vaak genoeg heeft dat geen enkel nut. Vandaag een potje gedaan waar ik precies vertelde hoe de lemming train ging falen en dat ze beter een andere positie konden opzoeken. Niemand die luistert natuurlijk. Hup 1 voor 1 reden ze voor de loop van een T95 en die had de dag van zijn leven. Echt een baksteen heeft nog meer hersencellen.
Ook een potje verloren (zag het met Edme al aankomen) Uiteindelijk samen 10 kills en een hoop damage gedaan. Wat ons team gedaan heeft? geen flauw benul want elke tank die we tegenkwamen was 100%
shit happens. Snel vergeten en doorgaan. Het is wel fijn als je via teamspeak je frustraties kan uiten, maar blijf er niet in hangen.
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Daar heb ik met mijn T34 premium dus niet normaal vaak last vansolique schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 00:50:
Weer veel losses maar blijf ook geregeld ghost shells schieten soms echt niet leuk meer.
Morgen weer een dag om te kijken of het dan beter gaat.
Ik ben al weer een redelijk eind op weg naar de USA tier 10 met mijn M103. Daarna wordt mijn volgende missie de Object 704 vrijspelen (de T95 trekt me niet, te sloom en zelfs op mijn Type 59 penetreer ik die dingen nog op de voorkant).
Net trouwens even de AMX12t vrijgespeeld, wat een leuke tank! Speelt echt heel bijzonder die autoloader. Kun je leuk vijanden mee naar beneden bursten.
[ Voor 8% gewijzigd door Annihilism op 28-04-2012 11:47 ]
Klinkt erg bekend, vooral bij de KV schakel ik nog wel eens over naar HE omdat ie weer eens bounced. Terwijl ik bij de meeste andere tanks nergens last van heb.Annihilism schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 09:02:
[...]
Daar heb ik met mijn T34 premium dus niet normaal vaak last van. Iets wat mij ook opvalt bij deze tank (misschien gewoon puur toeval) is dat ik bij de KV en KV3 echt ongewoon veel bounces heb op hun armor. Dan mik ik bij een E-75 of VK4502 op de onderplaat en penetreert hij 7 van de 10 keer, maar bij de KV/KV3 bounced hij dan weer 6/7 van de 10x (hebben deze tanks bugged armor of zo?).
[removed]
Het was inderdaad een geweldige reeks, ik heb met de IS3 een gemiddelde van 1091 xp die avond gehaald.oosterhofjf schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:05:
Tijd dat ik nog even mijn WOT piemol laat zien
[afbeelding]
Ik kan niet wachten tot mijn T44 alle upgrades heeftDamm wat een geweldige tank!
http://wot-replays.org/do...-27042012211241.wotreplay
Het was inderdaad een tikkeltje zuur dat we die verloren, maar verder waren we wel briljant bezig in dat potje. We werden ook nog voor cheaters uitgemaakt in het begin, Wapper stond boven op de hill in karelia met de T44 en ik beneden met de IS3. Een jagdpz van de tegenpartij wilde de hill op en kreeg van mij een shell in de zijkant en kort erop het genadeschot van Wapper.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
OEH dus het wordt nog leuker?TweakJerommeke schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:45:
[...]
Ferdinand is pas goed met de topgun, daarna worden de matches wel makkelijk. Heb net de JT ge-elite met clutch braking en speelt ongeveer hetzelfde als de Ferdinand. Kan niet wachten totdat de nieuwe duitse TDs erin komen.
*burp*
Dat is ook lastig om op te krikken. Ik heb giga veel op lage tiers lopen kloten, Psychoclown had het spelletje gewoon een stuk sneller doorhopiconjo schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:45:
Eindelijk mijn avarage xp boven de 600. Tering wat duurt dat lang van 590 naar 601. Pas maar op kyozu:)
Ben trouwens wel met een projectje bezig geweest om mijn WoT Logger resultaten live het Internet op te streamen. Dat is gewoon gelukt!
hopiconjo schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:45:
Eindelijk mijn avarage xp boven de 600. Tering wat duurt dat lang van 590 naar 601. Pas maar op kyozu:)
Nice terror!Appel schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:46:
[...]
Dat is ook lastig om op te krikken. Ik heb giga veel op lage tiers lopen kloten, Psychoclown had het spelletje gewoon een stuk sneller doorMaar ik begin in te lopen!
Ben trouwens wel met een projectje bezig geweest om mijn WoT Logger resultaten live het Internet op te streamen. Dat is gewoon gelukt!
Ik zit ook niet stil, gaat gewoon veel langzamer als je als zo ver bent
Winratio is eindelijk ook weer klimmende (naar wat het was 2 weken geleden).
Hij herlaad supertraag maar met HE shells doe ik andere Tier5 gewoon oneshotten. Vanaf een range haalde ook 28% van een ferdi (van voren !) af.
Ik moet hem ook maar weer eens uit mijn garage pakken. Was toch altijd leuk om mensen te trollen met de KV.Pirate-Bozz schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:13:
Haha, ik heb nu de 152mm gun op de K-V.
Hij herlaad supertraag maar met HE shells doe ik andere Tier5 gewoon oneshotten. Vanaf een range haalde ook 28% van een ferdi (van voren !) af.
Hoort het trouwens dat de AMX12t zulke hoge matchmaking krijgt? Ik wordt steeds tussen de Tier 9's gezet. Zou natuurlijk wel goed kunnen omdat hij tier 5 is en die vaak als scout worden gezien, toch vind ik de AMX12t niet echt een capabele scout (lage camo waarde, trage draaicircle etc.). Verder wel erg leuke tank vs tier 7 en lager.
[ Voor 3% gewijzigd door Annihilism op 29-04-2012 00:22 ]
Sweet hoor, ben benieuwd of je hem zo hoog kunt houden, is toch altijd lastiger dan verwachtoosterhofjf schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:05:
Tijd dat ik nog even mijn WOT piemol laat zien
Ik kan niet wachten tot mijn T44 alle upgrades heeftDamm wat een geweldige tank!
Gisteren was wel weer lachen, eerst CW's die we gewonnen hebben maar wel met teveel hectiek en stomme copy paste tactic. Daarna lekker platoons gedaan en er kwamen steeds meer mensen bij dus multiklikken.
Helaas een paar keer tegenover elkaar en hoewel ons team er veel degelijker uitzag toch nog verloren. Daarentegen weer veel lol gehad en altijd leuk als er dronken polen mee gaan doen in andere platoons
Daarnaast gewoon een leuke reeks, als we niet tegenover elkaar waren gekomen had ik 90% gewonnen
Victory ratio: 76.92%
Battles: 26
Experience gained: 30683
Damage per battle: 2936
Average experience: 1180.12
Capture per battle: 5.5
Defense per battle: 0

Gister een potje op Abby waar ik samen met een M103 de geul in ging. Wij kwamen daar tegen: Tiger2, IS4, T34, AusfA, IS, IS4. Ik kwam eruit zonder schade (21 hits ontvangen en gele tracks
Ook nog een potje waar alles tier 5/6 was en aan mijn zijde ik een T34 had en aan de andere kant was een Tiger2. Die tier 5/6 gingen neer als bosjes en toen kwam ik bij de Tiger2:
Ik schoot ---> 400 Schade + Brand
Hij schoot ---> Ding
Zijn brand was uit inmiddels....
Ik schoot ---> 400 schade + wederom fik
Bye Bye Tiger2
Kreeg daarna wel om mijn oren dat ik een gold user was en speelde als een Noob en hij met zijn 550 efficiency mij zou inmaken als ik geen goud schoot. Jammer genoeg heb ik een gold shells voor die tank
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Dacht dat dit met arty niet mogelijk was.
[ Voor 19% gewijzigd door wsLy op 29-04-2012 15:51 ]
hopiconjo is terror btw?
Yep, terrordoomcrizyz schreef op zondag 29 april 2012 @ 15:53:
Jawel hoor, ga je nog we;l vakler meemaken.
hopiconjo is terror btw?
Vanmiddag even een paar potjes gedaan met Haast en Moogan. Later nog met Ashrah en Kaap wezen multiklikken en dat ging wel lekker. Op 1-2 na alles gewonnen dus dat liep lekker door. Triples heerlijk gehaald en nog hier en daar mooie potjes gehad
Ik moet nog iets van 1M credits voordat ik hem kan kopenrimpeldinky schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:50:
vandaag de ferdi unnlocked.. man man wat is dat anders spelen als met de jagdpthr LOL
een semi-mobiel fort vs een klein mobiel kanon zonder armorik draai echt veel verlies nu deze eerste potjes.. zeker nu ik met mn standaard engine nergens op tijd bij ben als ik met 15 kmpu rond cruise
Mijn E-75 begon met joerisan's T110 en spiderwolf's IS-3 in het zuiden van Steppes met slechts 1 arty per team en ging naar de rechterflank. De T110 stond beneden de vijand tegen te houden, mijn E-75 stond boven een Tiger II, T34,... bang te maken zodat ze naar beneden vluchten. Een Ferdi werd door mij volledig gesloopt terwijl ik alles bounced. Hop naar beneden om een T34 te finishen, dan nog een shell door een IS-3 gooien. Zo werd een halve team afgeslacht door 2 tanks + spiderwolf als spectator erachter.
Stats for date 2012-04-29
Name Value
Victory ratio: 71.05%
Battles: 38
Experience gained: 38150
Damage per battle: 1936
Average experience: 1003.95
Nu nog zo'n 80k voor de is-4, hij komt eraan
btw avg xp al weer naar de 638, hij schiet omhoog
[ Voor 10% gewijzigd door Marvin- op 30-04-2012 10:04 ]
Even de grind voor de top gun voor de IS-4 op een laag pitje gezet om even wat credits voor modules te verzamellen. Hier door heb ik nog wel de KV elite gemaakt en de Sherman m2 unlocked
Probeer nog even de T-34 te unlocken, naar dat is niet makkelijk met de A20. Dit was m'n een van mijn eerste tankjes en ik begrijp nu waarom het eerst zo moeilijk was. Een newbie in een tier 4 die tegen tier 9's vecht

Shuttle st20g5
Werkte bij mij niet ben een uurtje D3 beta gaan spelen en daarna kon ik wel inloggen ..... geen idee wat er was maar flushdns en static ips in host file werkten beiden niet.Knowuse schreef op maandag 30 april 2012 @ 12:52:
Probeerde net in te loggen maar het werkte niet, kreeg een scheduled maintance melding. Na ening zoek blijkt dat "ipconfig /flushdns" as admin in de command prompt moet uitvoeren en dat het daarna weer werkt.
Zou wel proberen die gun te unlocken anders moet je straks een Tier 10 IS4 met tier 7 IS gun (D25-T top gun van de IS) spelen.Knowuse schreef op maandag 30 april 2012 @ 12:52:
Even de grind voor de top gun voor de IS-4 op een laag pitje gezet om even wat credits voor modules te verzamellen. Hier door heb ik nog wel de KV elite gemaakt en de Sherman m2 unlocked
[ Voor 30% gewijzigd door Ashrah op 30-04-2012 13:18 ]
Totdat je leert scouten en spotten met dat ding. Ik heb meer dan 100k xp teveel op mijn elite A-20.Knowuse schreef op maandag 30 april 2012 @ 12:52:
Probeer nog even de T-34 te unlocken, naar dat is niet makkelijk met de A20. Dit was m'n een van mijn eerste tankjes en ik begrijp nu waarom het eerst zo moeilijk was. Een newbie in een tier 4 die tegen tier 9's vecht
Anoniem: 456863
bvd
Als ik de berichten van WG goed herinner wordt de nieuwe topgun van de IS-4 ook op de IS-8 gebruikt en zou je in het ergste geval je nieuwe tier 10 een paar dagen / weken / maanden (doorhalen wat niet van toepassing is) in de garage moeten laten staan totdat je de nieuwe gun bij elkaar gegrind hebt op de IS-8. Andere optie is na de patch de topgun met "free" experience te kopen.Ashrah schreef op maandag 30 april 2012 @ 13:17:
[...]
Zou wel proberen die gun te unlocken anders moet je straks een Tier 10 IS4 met tier 7 IS gun (D25-T top gun van de IS) spelen.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Battle: Abbey maandag 30 april 2012 19:25:59
Vehicle: VK 3001 (H)
Experience received: 881
Credits received: 30.092
Battle Achievements: Master Gunner
gedverdikke en al. Dan sloop je met je tier 6 2x t20 en een ferdi volledig, nog ee ISU 152 voor 90%...
sommige potjes, aargh
Ken het. Had een potje met de Lowe en was top tier. Op het eind was ik bij de andere basis en was onder vuur door een IS3, Tiger en Slugger op full health en ik op 50%. Blijft een VK4502A in onze basis campen om een stilstaande scout kapot te schieten. Daar deed hij 15 schoten over en toen was ik al dood. Hij bleeft gewoon staan en daarna met zijn zijkant naar de IS3/Tiger/Slugger toe blijvenJoindry schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:39:
Defeat
Battle: Abbey maandag 30 april 2012 19:25:59
Vehicle: VK 3001 (H)
Experience received: 881
Credits received: 30.092
Battle Achievements: Master Gunner
gedverdikke en al. Dan sloop je met je tier 6 2x t20 en een ferdi volledig, nog ee ISU 152 voor 90%...
sommige potjes, aargh

Nu nog 80k xp tot de E100. Credits zal goedkomen met de 7.3 patch (KV's weer verkopen) en kan nog een AMX50 120 weg doen. Speel hem toch nooit meer. E75 ga ik gewoon bewaren. In elk geval tot ik besloten heb of ik de IS8 hou en voor de ST1 zal gaan.
Maar wel een beest van een ding.
Dat wordt denk ik de volgende. En gezien je met de E100 of Maus al veel guns hebt vrijgespeeld zal de volgende wel sneller gaan (hoop ikJoindry schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:19:
Ik heb sinds gisteren de Maus, eindelijk. Moet wel zeggen ik heb geen vliegende start genomen, 22% winrate![]()
Maar wel een beest van een ding.
Top tier tanks is net zoals Pokemon: "Gotta catch 'em all"
Ik heb ook een t-50 en daar kan ik gewoon lekker mee rijden, heb de laatste 6k voor de unlock maar met free xp gedaan.rapture schreef op maandag 30 april 2012 @ 13:36:
[...]
Totdat je leert scouten en spotten met dat ding. Ik heb meer dan 100k xp teveel op mijn elite A-20.
Je kan de gun van de tier 10 IS-4 idd met de nieuw IS-8 unlcoken.
Shuttle st20g5
Onder dat motto zijn we onderweg naar de E-50, tier 6 atm. en heel gezapig ook de duitse artylijn aan het volgen. Zo eens tussendoor. Door zit ik bijna aan de GW panther.wontcachme schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:22:
[...]
Dat wordt denk ik de volgende. En gezien je met de E100 of Maus al veel guns hebt vrijgespeeld zal de volgende wel sneller gaan (hoop ik)
Top tier tanks is net zoals Pokemon: "Gotta catch 'em all"
gotta catch all the germans...
ik heb nog geen enkele USA tank gespeeld en ben dat ook ni van plan eigenlijk.
De duitse lijn is mijn laatste (heavy) lijn. Daarna eens kijken of ik een medium lijn ga doen of nog een arty.Joindry schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:26:
[...]
Onder dat motto zijn we onderweg naar de E-50, tier 6 atm. en heel gezapig ook de duitse artylijn aan het volgen. Zo eens tussendoor. Door zit ik bijna aan de GW panther.
gotta catch all the germans...
ik heb nog geen enkele USA tank gespeeld en ben dat ook ni van plan eigenlijk.
USA tanks zijn erg zacht, maar goed gebruikt zo geweldig lekker
Ik zweer ook nog steeds bij de USA line, lees alleen maar gezeur dat ze gebuffed moeten worden op de WoT forum (aan de andere kant, over welke tank zeuren ze niet). Ik vind de M107 echt een fijne tank ook de T20 blijf ik veel kills mee maken.wontcachme schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:34:
[...]
De duitse lijn is mijn laatste (heavy) lijn. Daarna eens kijken of ik een medium lijn ga doen of nog een arty.
USA tanks zijn erg zacht, maar goed gebruikt zo geweldig lekker. Patton is awesome, T30 is meer awesome, T110 is Awesom^2, T92 is een beetje "meh" voor randoms
Helaas als je echt een pauperteam hebt (wat ik heel vaak heb) dan is het wel jammer dat je weinig armor hebt om peekaboo te spelen. De truuk is gewoon om zoveel mogelijk vijanden op te zoeken die singled out zijn en geen support bij zich hebben. Als ze wel support hebben proberen geen peekaboo te spelen (daar zijn USA tanks niet goed in vanwege hun armor) maar gewoon zorgen dat ze op andere beter ge-armorde tanks aan het schieten zijn. Met name de T20 moet je erg voorzichtig mee zijn, dat is echt een "Glass canon" met de 90mm. Veel damage maar kan niets hebben qua schoten
Mijn Premium T34 vind ik ook een heerlijke tank, koepel draait misschien wat traag en RoF is vrij laag maar de damage is echt geweldig van de gun. Ook is er vrijwel niets wat ik niet kan penetreren met deze tank (aan de andere kant is er ook vrijwel niets wat mij niet kan penetreren
Anoniem: 456863 schreef op maandag 30 april 2012 @ 13:54:
ik heb de laatste dagen dat ik alleen mijn loop en voorkant van mijn tank zie...hoe kan ik dat weer normaal krijgen ,,,heb alles geprobeerd ,,,zelfs spel opnieuw gedownload.....
bvd
Anoniem: 456863 schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:09:
Bedankt dat was het ......pffff kon dat echt niet vinden
Made my day hahaha.
People as things, that’s where it starts.
40k XP tot de E100 en gisteren mijn E75 verkocht, beest van een tank maar de E100 trekt me absoluut niet. Ben zelf met de Franse Med/Heavy lines bezig, 13-90 > Lorraine op de helft ARL44 > M4 ..... gaat nog wel even duren, rare tank de Ariel sommige battles voel ik me "king of the hill" en kans niets me deren volgende battle ben ik cannon fodder ...... zullen wel zien waar dat strand.wontcachme schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:18:
[...]Nu nog 80k xp tot de E100. Credits zal goedkomen met de 7.3 patch (KV's weer verkopen) en kan nog een AMX50 120 weg doen. Speel hem toch nooit meer. E75 ga ik gewoon bewaren. In elk geval tot ik besloten heb of ik de IS8 hou en voor de ST1 zal gaan.
Zo win je achter elkaar, zo verlies je.
Zo raak je alles, zo bounced alles.
Ben ondertussen goed op weg naar de is-4 en hoop deze toch nog voor de patch in mijn garage te hebben.
Kan ook bijna de Panther 2 en T-44 aan mijn garage toevoegen, daarna op naar de Ferdinand.
Le Meow

33 shots waarvan 30 raak, 8967xp (x3), wat neerkomt op 2989xp normaal (met premium) of 1922xp (zonder premium). Rukm 180.000 credits... oh yeah!
Top Gun, Sniper, Steel Wall (32 keer geraakt) en Boelters Medal (8 kills).
Was tof.
[ Voor 5% gewijzigd door BramSd op 01-05-2012 10:50 ]
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
sommige potjes blijven ze stug bouncen op mn front plate maar af en toe zie je ze "ff omrijden"
*burp*
Ik ga binnenkort als de splitsing geweest is voor de russische tree een TD kopen. Wat kan ik verwachten met de russische TD's? Firepower? Armor? mobility? Kan je gewoon een straatje inrijden en alles afknallen als je toptier bent?
Als je kijkt naar de hoogste tier TD van de russische tree? Hoe speel je die? Sniper, of kan je met goed support ook in de frontlinie zitten?
[ Voor 16% gewijzigd door defiler1974 op 01-05-2012 11:07 ]
zover ik weet (tijd terug op de test-server de russische td tree getest):defiler1974 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:06:
Ik ben bezig de hele russische tree elite te krijgen, ben nu bij de IS-4, al op weg naar de IS-7. Heb de t34-85, een t-50-2 en een su-26.
Ik ga binnenkort als de splitsing geweest is voor de russische tree een TD kopen. Wat kan ik verwachten met de russische TD's? Firepower? Armor? mobility? Kan je gewoon een straatje inrijden en alles afknallen als je toptier bent?
- veel dmg
- trage reload
- redelijk armor
dus je vraag of je een straat in kunt racen, ik zou et niet doen
edit: heuj, ninja edit!
de obj 704 bounced bijna alles op de front geloof ik (iig met mijn ferdi bounced alles), dat is de vorige td met armor upgrade dus 152MM kanon er op, dus enorm traag schieten maar wel erg bruut
@hieronder, dat dus, td vs td is altijd op een afstandje idd
[ Voor 15% gewijzigd door rimpeldinky op 01-05-2012 14:49 ]
*burp*
Zondag was inderdaad een goede dag:Marvin- schreef op maandag 30 april 2012 @ 10:02:
Gisteren weer een mooi dagje;
Name Value
Victory ratio: 71.05%
Battles: 38
Experience gained: 38150
Damage per battle: 1936
Average experience: 1003.95
Na het studeren even lekker wat potjes gedaan zoals ik zondag al had gezegd.
Opvallend veel gewonnen en dat speelt natuurlijk altijd lekker weg
Victory ratio: 84.62%
Battles: 13
Experience gained: 14863
Damage per battle: 3118
Average experience: 1143.31
Capture per battle: 3.31
Defense per battle: 4.54
Wow zieke pot zegBramSd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:49:
33 shots waarvan 30 raak, 8967xp (x3), wat neerkomt op 2989xp normaal (met premium) of 1922xp (zonder premium). Rukm 180.000 credits... oh yeah!
Top Gun, Sniper, Steel Wall (32 keer geraakt) en Boelters Medal (8 kills).
Was tof.
Battle: Erlenberg dinsdag 1 mei 2012 13:37:54
Vehicle: IS-3
Experience received: 2.245
Credits received: 76.326
Battle Achievements: Confederate, Defender
Leuke pot
avg xp op mn is-3 naar de 1000
http://www.wot-replays.or...-01052012103020.wotreplay
Victory!
Battle: Province dinsdag 1 mei 2012 10:30:14
Vehicle: Löwe
Experience received: 8.967 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 180.915
Battle Achievements: Boelter's Medal, Steel Wall, Sniper, Top Gun
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
BramSd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:04:
Naar aanleiding van mijn vorige post hier nog de replay:
http://www.wot-replays.or...-01052012103020.wotreplay
[...]
*burp*
Ik heb hem na een paar goede potjes in de M103 gehaald maar nu ik met randoms weer enorm brakke potten doe zit ik weer lager met mijn gem. XP.
Nope, wat je hebt houd jeNoxiuZ schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:08:
Kan je je Mastery-Badge: Ace ook kwijt raken?
Ik heb hem na een paar goede potjes in de M103 gehaald maar nu ik met randoms weer enorm brakke potten doe zit ik weer lager met mijn gem. XP.
Dat heeft echt met algemeen mikken te maken. De IS-serie heeft onder elke hoek wel een plek waar je een tier 9/10 shell doorheen moet krijgen. Zorg gewoon dat je altijd (of zo goed mogelijk) een shell onder een hoek van 90 graden tegen de tank aan kan krijgen. Dan is de kans op succes het grootst.NoxiuZ schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:20:
Ik vraag me toch echt af wat ik fout doe. Met mijn M103 kom ik niet eens door de zijkant van een IS-4 heen?! En heel de tijd brakke potten. Vooral het vertrouwen in teamgenoten heb ik maar opgegeven. IS-3 die echt iets van 200 damage doet op een IS-4 voor hij mol gaat. (pleuristank ook die IS-4. Megapantser overal en als ik frontaal schiet ga ik er dwars doorheen)
En wat vanaf de zijkant en om/bij hoekjes altijd wel goed werkt is om op de voorwielen te mikken. Vaak doe je 100% damage, plus staat de andere tank getracked
Rij anders even een tijdje rond met een hit-zone mod, daar leer je het meeste van!
Overigens, het kan dus wel!
Victory!
Battle: Murovanka dinsdag 1 mei 2012 16:20:22
Vehicle: M103
Experience received: 4.620 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 54.112
Battle Achievements: Sniper, Top Gun
Nu hopen dat de rest ook zo gaat. Mocht de laatste artillery hebben van het team omdat ik op 5 kills stond.
Ik ben van 300hp naar 0 geschoten door een "vriendelijke" Tiger II die het niet leuk vond dat ik aan het cappen was, en ik krijg dus geen punten voor het cappen, maar ook geen punten voor de teamschade....
Laatste keer een teamgenoot geraakt is een maand geleden ofzo.
Le Meow
Bij de splitsing van KV naar KV 1/2 krijg je dus 1 gratis slot extra
En bij KV3 nog 1 als je die ook hebt.
[ Voor 50% gewijzigd door themaxter op 01-05-2012 20:20 ]
Die Su-8 arti blijft wel leuke moneymaker, bijna elite maar denk dat ik 'm nog aanhou voor ik overga op de Su-14
[ Voor 65% gewijzigd door Poekie McPurrr op 01-05-2012 21:12 ]
Le Meow
Ik zit in een community en die is nu ook begonnen WoT te spelen, alleen omdat we eens met een groepje samen willen spelen vraag ik me af hoe het met tank compagnies werkt?
Komen we dan alleen tegen hogere tiers of is dit ook gebalanceerd?
EDIT:
We snappen het al
[ Voor 5% gewijzigd door DivineNL op 01-05-2012 22:33 ]
En de IS-4 geeft er ook nog 1themaxter schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:18:
Die blijven vacant, nieuwe tanks krijgen een extra slot
Bij de splitsing van KV naar KV 1/2 krijg je dus 1 gratis slot extra
En bij KV3 nog 1 als je die ook hebt.
[ Voor 61% gewijzigd door Roeligan op 01-05-2012 22:45 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
[ Voor 98% gewijzigd door Roeligan op 01-05-2012 22:45 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Dit topic is gesloten.