[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 32.085 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik ben nu iig redelijk voorbereid op de patch, KV en KV-3 staan klaar in mijn garage. Was wel even een farm, maar er dadelijk twee gratis tankjes er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

ik heb bijna 50k xp voor de KV, vraag me af wat ik er ooit mee moet doen, ja, heel langzaam naar de S-51 gaan, maar, ik speel toch geen arty, ben er namelijk vreselijk slecht in.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:13

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ik als arty vermijd de "bekende" bosjes, vooral in begin van match sta ik liever ver achter een bekende struik. En als de kans er is (of je bent gespot door een scout) move! En ken de limitaties van je stuk geschut, de ene arty kan verder schieten of via een hogere baan waardoor je shells meer verticaal droppen.
En bovenal, kies een area en ga niet als een malle van target naar target switchen waardoor je focus weg is. Heb even geduld en leid je crosshair over de map zodat deze niet ineens weer vol moet inzoomen. En negeer de schreeuwerds in je team ;)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:21

Nox

Noxiuz

Jeej, ik mag me nu ook bij de Tier-X personen voegen. Heb de T110E05 binnen. Maar ik zie dat ik maar 4 crewleden nodig heb en hij erg klein is. Kan wel leuke voordelen opleveren. Op papier nog best vlot ook. Ik moet alleen even de crew van mijn M103 overzetten en die van de T34 naar de M103 stoppen en dan ben ik al een aardig eind :)

Nu nog wachten op een 'equipment' special. Heb nog 4 ton ergens staan maar dat is niet voldoende, heb er zo'n 2 miljoen nodig voor crew, modules, ammo etc. etc.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-03 08:42
zucht, het is diep in de nacht en eindelijk is-4 vrijgespeeld, nu de tracks gegrind, even een paar daagjes geen WOT voor mij meer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:37
VasZaitsev schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:35:
Waarom moet iemand die willens en wetens mij onder vuur neemt van mijn eigen team, niet betalen, maar waarom moet ik wel betalen als ik per ongeluk tegen iemand bots en 5hp eraf haal?

Ik ben van 300hp naar 0 geschoten door een "vriendelijke" Tiger II die het niet leuk vond dat ik aan het cappen was, en ik krijg dus geen punten voor het cappen, maar ook geen punten voor de teamschade....
Enige troost is nog wel dat hij een aardige penalty krijgt hiervoor en hij dus de komende potjes iig blauw is, maar ook heel makkelijk tegen een 24 uurs ban op kan lopen (zeker als jij hem ook nog report). Iemand neer schieten in de cap wordt nl. als grote overtreding gezien en levert je heel snel grotere penalties op (helaas voor jou geldt dat niet voor de compensatie)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

redwing schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 07:30:
[...]

Enige troost is nog wel dat hij een aardige penalty krijgt hiervoor en hij dus de komende potjes iig blauw is, maar ook heel makkelijk tegen een 24 uurs ban op kan lopen (zeker als jij hem ook nog report). Iemand neer schieten in de cap wordt nl. als grote overtreding gezien en levert je heel snel grotere penalties op (helaas voor jou geldt dat niet voor de compensatie)
Was in de laatste paar seconden, had geen tijd meer voor een report.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Laatst online: 18:47
Heb even flink geinvesteerd in converten freexp en toch maar de keuze gemaakt om in een keer de Maus te researchen ipv E100. Als ik de extra tanks van de patch krijg ga ik even kijken wat ik allemaal in de verkoop gooi om die Maus te kopen. Grote doelstelling gehaald en dat is van elk land de tier X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Aarge schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:26:
[...]

De M1A2 geeft bij mijn Jumbo een ROF van 18,42
M1A2 op Easy 8 is ook 18.21, daar staat wel tegenover dat als je op de Jumbo de M1A2 gebruikt je niet handig bezig bent, hiervoor moet je namelijk de turret upgraden wat betekend dat je hetgene dat de Jumbo zo goed maakt weggooit namelijk de belachelijk dikke turret armor voor zijn tier, de upgrade turret heeft namelijk zo goed als geen armor.

Stock turret, 177.8/152.4/152.4 mm
Upg. turret, 177.8/50.8/50.8 mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:52
Gisteren eindelijk mijn Ace tanker badge gehaald op mijn SU-26. Dat is zo'n geweldig leuke tank!
Ik heb er een 100% crew in, 100% camoskill en ben nu individuele skills aan het onderzoeken.

Als ik maar één tank zou mogen houden zou dat deze zijn. 62,5% wins en stijgend :)

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-05 00:23
Marvin- schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 02:32:
zucht, het is diep in de nacht en eindelijk is-4 vrijgespeeld, nu de tracks gegrind, even een paar daagjes geen WOT voor mij meer ...
Als je genoeg credits hebt kun je ook de Enhanced Torsion Bars erop gooien, dan kun je eerder beginnen met de het grinden van de S70, de verbeterde turret erop (Niet dat iemand op je turret schiet met die grote bulls-eye er gelijk onder) en je kan er een rammer opzetten.

Had idd ook gezien dat de Easy 8 dezelf rolf had as de E2, ga na de update de E2 proberen :)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Sinds kort ook begonnen met WoT, zat eerst met Medium USA tanks te klooien, maar vermaak me inmiddels kostelijk met Duitse Tank Destroyers. Marder II & Hetzer speel ik mee op het moment. Eerst maar eens de crews daarvan naar 100% sleuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:37
VasZaitsev schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 08:16:
[...]
Was in de laatste paar seconden, had geen tijd meer voor een report.
Via de website kan het evt ook nog alhoewel dat waarschijnlijk geen verschil meer maakt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
3 mei wordt update 7.3 gereleased op de russische server, eind deze een update voor ons?

Tijd om de de KV-3 nog even te kopen :P

Wat zou in 7.3 de betere money maker zijn, de KV-1, de KV-2 of de T-150?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
hopiconjo schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 08:42:
Heb even flink geinvesteerd in converten freexp en toch maar de keuze gemaakt om in een keer de Maus te researchen ipv E100. Als ik de extra tanks van de patch krijg ga ik even kijken wat ik allemaal in de verkoop gooi om die Maus te kopen. Grote doelstelling gehaald en dat is van elk land de tier X
Gefeliciteerd Terror :)
Maus moet je leren spelen maar is wel een erg leuke tank vind ik!
A-Tray schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:40:
Gisteren eindelijk mijn Ace tanker badge gehaald op mijn SU-26. Dat is zo'n geweldig leuke tank!
Ik heb er een 100% crew in, 100% camoskill en ben nu individuele skills aan het onderzoeken.

Als ik maar één tank zou mogen houden zou dat deze zijn. 62,5% wins en stijgend :)
Zojuist toevallig de master tanker om de M7 Priest. Vind dat toch ook wel een grappige arty. De stats van dat dingen blijven maar ook stijgen en mijn crew is nog pas op 87% (tevens mis ik een GLD). Kwam er daarnet alleen wel achter dat ik zo stom was geweest de 2e radio niet te equippen.. vond mijn signal range al zeer mager... 8)7

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-04 10:37
Begin van elke tank die ik houd zolangzamerhand weer mijn average XP van omhoog te krijgen, zon beetje elke tank heeft nu wel een mastery badge.

Alleen jammer dat je soms van die hopeloze potjes vol met idioten hebt wat je XP dan weer omlaag haalt. Ze moeten echt eens een keer leagues gaan introduceren in dit spel net als Starcraft 2.

Lekker matchmaking ook weer de afgelopen potjes, ga ik met mijn T34 queun en natuurlijk krijg ik de desert level met een en al open vlaktes en 5 artys.. kan net zo goed gelijk op alt + f4 drukken...

[ Voor 22% gewijzigd door Annihilism op 02-05-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Annihilism schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:58:
Begin van elke tank die ik houd zolangzamerhand weer mijn average XP van omhoog te krijgen, zon beetje elke tank heeft nu wel een mastery badge.
Je weet dat je de badges krijgt voor >X exp in een battle en niet de average ;)
Lekker matchmaking ook weer de afgelopen potjes, ga ik met mijn T34 queun en natuurlijk krijg ik de desert level met een en al open vlaktes en 5 artys.. kan net zo goed gelijk op alt + f4 drukken...
Steppes? Is natuurlijk ook sterk afhankelijk van welke tier arty. Steppes vond ik in het begin vrij weinig aan maar ik moet zeggen ik vind het een erg leuke map om te spelen ongeacht welke tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
psychoclown schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 18:11:
[...]

Je weet dat je de badges krijgt voor >X exp in een battle en niet de average ;)

[...]

Steppes? Is natuurlijk ook sterk afhankelijk van welke tier arty. Steppes vond ik in het begin vrij weinig aan maar ik moet zeggen ik vind het een erg leuke map om te spelen ongeacht welke tank :)
Dat wist ik niet, wel handig om te weten :P. Het is al weer een poosje geleden dat ik het spel gespeeld heb (ben sinds paar weken weer begonnen. Ben alleen wel weer clanloos omdat ik wss te lang inactief ben geweest in GoT.

Wat dat laatste betreft, ik heb heel vaak dat ik al doodga zodra ik van de basis wegrij omdat een t 50 mij spot :P. Meer pech natuurlijk maar goed, niets aan te doen. Steppes is geen verschrikkelijke map, maar na dat je 3x heb gequeud en constant binnen 3 minuten door arty wordt gebombardeerd dan voel je wel een beetje genaait XD (ligt natuurlijk niet aan het spel gewoon domme pech).

Dit potje ging wel weer lekker, jammer dat het een loss was maar goed...

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=529073

[ Voor 5% gewijzigd door Annihilism op 02-05-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Nog meer mensen die er last van hebben dat de XVM stats niet werken?

edit//
Meerdere mensen hebben er last van nadat ze geupdate hebben naar 2.1.1. Misschien toch maar even terug naar oude versie.

[ Voor 49% gewijzigd door wsLy op 02-05-2012 18:28 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Op de 2.1.1 versie kreeg ik ook geen stats te zien maar op mijn andere pc en laptop met 2.0 heb ik wel stats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 18:34:
Op de 2.1.1 versie kreeg ik ook geen stats te zien maar op mijn andere pc en laptop met 2.0 heb ik wel stats :)
Nja 2.1.1 eraf gegooid en heb inderdaad weer stats :). Hoop dat ze snel het probleem oplossen ermee.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Hoe snel van te voren wordt er bekend gemaakt dat er een special komt met korting op - graag - modules zoals rammer, camo net, spall liners etc. ? :P

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Loss na loss na loss na loss na loss... Heb tot nu toe welgeteld 2 keer gewonnen en een keer of 15 verloren. What the f... is er in godsnaam aan de hand ffs. Teams worden iedere snel afgeslacht alsof het niks is :@

Ben echt eens toe aan wat goede platoons...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:17

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Franse tanks in Patch 7.4
This update is planned:

Addition to the French branch of tanks:
ACS:

Renault BS
Lorraine 39 L AM
AMX 105 AM
AMX-13 F3 AM
Lorraine 155 (50)
Lorraine 155 (51)
Bat. Chatillon 155

PT-ACS:

Renault FT AC
Renault UE 57
Somua Sau 40
S 35 CA
ARL V 39
AMX AC de 100
AMX AC de 120
AMX 50 Foch

Medium Tank:

Renault G1R

Add premiunyh machines:

Soviet heavy tanks of the 8th-level object 252/IS-6
German PT-ACS Level 8 JagdTiger mit 8.8cm KwK 43 L/71

Introduction of new cards:

"Wajda Park"
"Aerodrome"
http://translate.google.c...st%2F05022012%2F2&act=url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 19:43:
Loss na loss na loss na loss na loss... Heb tot nu toe welgeteld 2 keer gewonnen en een keer of 15 verloren. What the f... is er in godsnaam aan de hand ffs. Teams worden iedere snel afgeslacht alsof het niks is :@

Ben echt eens toe aan wat goede platoons...
Ik had het niet verwacht maar in lage tiers met arty spelen in uitsluitend publics en hooguit een platoon met 2 man levert me alsnog een winrate van 62+% op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
NoxiuZ schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 19:39:
Hoe snel van te voren wordt er bekend gemaakt dat er een special komt met korting op - graag - modules zoals rammer, camo net, spall liners etc. ? :P
Die is net geweest dus het zal wel weer even duren, gevoelsmatig gok ik op 1x per twee maanden. Maar de special details zijn pas 1 dag van te voren bekend.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Zou fijn zijn als je zelf je maps kon kiezen.. al is het maar dat je bv 5-10 maps pre-select welke je dan ook echt moet afspelen voor je nieuwe selectie kan maken.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat heb ik ook eerst altijd gedacht maar ik moet zeggen dat ik de variatie die publics met zich mee brengt toch wel erg leuk vind. De frustaties van random spelers en soms de matchmaking hoort er nu eenmaal bij en netto heb ik toch altijd erg veel plezier van een avondje platoonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Als arty zou het wel fijn zijn om bepaalde maps weg te laten.. andere kant.. je leert dan wel hoe je moet spelen op die maps natuurlijk.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 20:06:
[...]

Ik had het niet verwacht maar in lage tiers met arty spelen in uitsluitend publics en hooguit een platoon met 2 man levert me alsnog een winrate van 62+% op :P
Nu ik weer met een platoon speel wordt er nog wat gewonnen omdat er nog een beetje teamwork is, maar ervoor omfg...
Maarja je ziet ook weer genoeg lemmingtrains of teams die alleen maar campen...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ze zouden een global vote moeten houden met de vraag: Welke map wil jij nooit meer spelen? en dan de map die hier het meeste uit naar voren komt uit het spel halen. (campinovka)
Hou om het half jaar/jaar een re-vote en het spel wordt weer beter.

Helaas is mijn game-rig dood dus de komende maand geen WoT meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Campinovka vind ik anders wel leuke map hoor, juist omdat bijna iedereen (public) gaat campen schept het mogelijkheden :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Na heel wat credit gegrined te hebben:

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/123245231-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Grats man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Het is weer erg bagger vanavond, lemming trains overal en verder overall bad teams, zit momenteel op een 11 game loss streak, geen een waar het team meer dan 4 tanks heeft gekilled, behalve toen ik er zelf 4 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Weet iemand nog een leuk racemonster anders dan de bekende T-50-2, Vk2801 en Chaffee en Leopard? Leuke tier 3-4 tank die enorm snel en irritant is.

EDIT:

Al gevonden :)

Victory!
Battle: Abbey donderdag 3 mei 2012 1:40:16
Vehicle: M3 Stuart
Experience received: 963
Credits received: 15.931
Battle Achievements: Mastery Badge: I Class, Steel Wall

Victory!
Battle: Province donderdag 3 mei 2012 1:48:58
Vehicle: M3 Stuart
Experience received: 1.350 (fine for causing damage to allies: 18)
Credits received: 20.392 (fine for causing damage to allies: 1.260)
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Master Gunner

Ding is geweldig!!!

EDIT:

Ja, je leest het goed. Steel wall op een tin can...

[ Voor 67% gewijzigd door Nox op 03-05-2012 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Na 3lines tot onderaan te hebben researched en nu opnieuw begonnen te zijn in 2 andere lines heb ik eigenlijk toch moeten besluiten dat mensen, in pubs, veel te veel vertrouwen en verwachten van toptier tanks. Ik heb nu net de vk 3001H afgewerkt en man wat was dit ding leuk. Heb er een 66% winrate aan overgehouden. De lotingen waren soms heel moeilijk, maar daarbij heb je als voordeel dat niemand maar ook echt niemand op jou let... De Rof en damage liggen heel hoog voor tier 6: 8,91X220 (1960dpm, dit is eigenlijk meer dan de lorraine...) nadeel de pen is slecht 128 ofzo... Tiger reapen, TD's in alle klasses detracken en circlen. Man wat was dat leuk.
In tegenstelling tot met de maus soms, Sand river, 5 arty potje. Voor ik in het stadje was werd ik gespot door een amx 90 en kreeg al 2000 damage door arty... (dat was dan mét spall liner) Dan komen de verwijten ook snel en de fun is zeker weg. Neen, geef mij dan maar tier 6 fun :)
Ook de lorraine vind ik maar weinig meer aan, 3.5seconden tussen schoten is echt lang en de reload van 49.8 seconden is gewoon belachelijk. Ook de accuracy lijkt nergens meer op al rijdend. Enige waarvoor dit nog kan gebruiken is een TD, beyond visual serious sniping.

[ Voor 15% gewijzigd door Joindry op 03-05-2012 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:38

rapture

Zelfs daar netwerken?

1shot1kill schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:25:
Het is weer erg bagger vanavond, lemming trains overal en verder overall bad teams, zit momenteel op een 11 game loss streak, geen een waar het team meer dan 4 tanks heeft gekilled, behalve toen ik er zelf 4 had.
Het ging gisterenavond goed in een platoon met 70% winrate. Eerst de Hummel, Lorraine en E-75 dubbelen. Dan wat oude elite tanks dubbelen. Toen de platoons aan de overkant lastig begonnen te doen, greep ik naar de vertrouwde IS-4 (meeste speeluren/potjes in de voorbije maanden) om wat platoons lastig te vallen. E-100 en Maus frontaal penetreren in de heavy street van Himmelsdorf zonder een schot op te vangen.
Joindry schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 07:50:
Ook de lorraine vind ik maar weinig meer aan, 3.5seconden tussen schoten is echt lang en de reload van 49.8 seconden is gewoon belachelijk. Ook de accuracy lijkt nergens meer op al rijdend. Enige waarvoor dit nog kan gebruiken is een TD, beyond visual serious sniping.
Het is inderdaad kapot generfd en schiet nauwelijks sneller dan een JagdPanther met de lange 8,8 cm. Ik speel het als een JagdPanther en kan achter een struik static spotting doen. De gun mikt zo traag als een Russische gun en schiet inaccurater dan de Duitse guns.

[ Voor 30% gewijzigd door rapture op 03-05-2012 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 22:37:
Na heel wat credit gegrined te hebben:
Gefeliciteerd :)
Joindry schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 07:50:
De reload tussen de drums is toch maar iets van 5s langer geworden?
De 50 100 is heel vergelijkbaar maar die vond ik voor de nerf al totaal niet bij mij passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Kyozu eerdags cursus Maus spelen. Vind het een machtig ding maar moet mee leren spelen. Heb nu de rammer, vent en spall liner. Moet goed leren dat ding te anglen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Is er trouwens ook iemand die me in de GoT2 clan kan inviten? Ik zoek gewoon een beetje wat mensen om mee te platoonen. Wie moet ik hier voor aanspreken :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
hopiconjo schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:01:
Kyozu eerdags cursus Maus spelen. Vind het een machtig ding maar moet mee leren spelen. Heb nu de rammer, vent en spall liner. Moet goed leren dat ding te anglen
Dat kan geregeld worden ;)
Annihilism schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:04:
Is er trouwens ook iemand die me in de GoT2 clan kan inviten? Ik zoek gewoon een beetje wat mensen om mee te platoonen. Wie moet ik hier voor aanspreken :P?
Winters1 moet je daarover even aanspreken of gewoon vragen op het "GoT" forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

Bij deze cursus zou ik me dan nog wel willen aansluiten. Een public met drie maussen, in team, Zieje zelden denk ik :) 8400HP of platoon :P

[ Voor 18% gewijzigd door Joindry op 03-05-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:45

wontcachme

You catch me? No you wont

Joindry schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:00:
[...]

Bij deze cursus zou ik me dan nog wel willen aansluiten. Een public met drie maussen in, in team, Zieje zelden denk ik :)
Lach me kapot als je elke keer Campinovka, Komarin en Province krijgt dan :P :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

wontcachme schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:05:
[...]

Je vergeet sand river :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Vanmorgen idd province gehad met Maus :X sandriver is aardig te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

Tenzij je mijn klein verhaaltje leest hierboven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
wontcachme schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:05:
[...]

Province wordt gelukkig waarschijnlijk verwijdert of beperkt tot low tier. Wat een baggermap is dat, voor tier 1 tot 5 battles is het leuk. Maar als je randoms speelt dan is het gewoon 15 minuten campen en wachten tot mensen op ALT F4 drukken of eindelijk besluiten te suiciden.

Campinovka vind ik nog meevallen, zolang er niet te veel arty is dan is deze map nog wel te doen. Komarin is alleen leuk als je een tank met een precieze gun hebt (dan kun je nog wat snipen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-05 15:48
Hebben jullie ook van die lage framerates?
Ik heb zelfs alles op low staan maar dan haal ik net zo goed nog 20fps.
met een AMD x4
12gb gehuegen
en een Nvidia 460GT videokaart.
Terwijl ik andere games gewoon op high met 100fps makkelijk draai...

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Clavat schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:21:
Hebben jullie ook van die lage framerates?
Ik heb zelfs alles op low staan maar dan haal ik net zo goed nog 20fps.
met een AMD x4
12gb gehuegen
en een Nvidia 460GT videokaart.
Terwijl ik andere games gewoon op high met 100fps makkelijk draai...
Komt door de smoke effects, die zijn bugged op de tanks. Ik heb hier heel soms ook last van met mijn ATI kaart. Ergens op het forum (weet zo niet meer waar ik op zocht) van WoT staat wel hoe je het kunt minimaliseren zodat je vrijwel geen lag hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05 19:27
Annihilism schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:19:
[...]

Province wordt gelukkig waarschijnlijk verwijdert of beperkt tot low tier. Wat een baggermap is dat, voor tier 1 tot 5 battles is het leuk. Maar als je randoms speelt dan is het gewoon 15 minuten campen en wachten tot mensen op ALT F4 drukken of eindelijk besluiten te suiciden.

Campinovka vind ik nog meevallen, zolang er niet te veel arty is dan is deze map nog wel te doen. Komarin is alleen leuk als je een tank met een precieze gun hebt (dan kun je nog wat snipen)
Af en toe zijn ze wel leuk hoor. Ik had laatst in mijn Patton dat mijn ammo bijna op was :D 45 shots met 25 hits (gunner had PMS denk ik). Maar Province is over het algemeen gewoon niet te genieten. In Companies is ie wel leuk, clans zoeken heel veel het midden op. Dan is het leuk om met een snelle tank bovenlangs te spotten :)

Maar ik ben even met een WoT-break bezig. Kijken of ik het daarna weer leuk vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Appel schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:23:
[...]

Af en toe zijn ze wel leuk hoor. Ik had laatst in mijn Patton dat mijn ammo bijna op was :D 45 shots met 25 hits (gunner had PMS denk ik). Maar Province is over het algemeen gewoon niet te genieten. In Companies is ie wel leuk, clans zoeken heel veel het midden op. Dan is het leuk om met een snelle tank bovenlangs te spotten :)

Maar ik ben even met een WoT-break bezig. Kijken of ik het daarna weer leuk vind :P
Helemaal mee eens. Het is maar net wat voor team je treft :P. En helaas gaan de meeste vrijwel altijd over op de 15minuten campen of alt f4 strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vanavond de laatste 150000 voor de kv-3 bij elkaar zien te krijgen. Misschien nog even weer met de kv spelen voor de 107mm te unlocken, maar damn wat een ellende altijd met de kv. 76mm doet weinig damage, heeft lagepenetratie, is inaccuraat... Trage koepel en draaisnelheid van de rank zelf. Maarja met 1-2 vrienden erbij is het wel te doen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 20:31

rimpeldinky

nani?

KV met de 107 (of de 122? de top gun iig) er op op province is eeeerg leuk... je turret is een relatief klein doel en je steekt zelf vaak net boven een rots uit om te kunnen schieten, de KV-3 vind ik (als eigenlijk TD speler) minder leuk..

[ Voor 7% gewijzigd door rimpeldinky op 03-05-2012 14:04 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Juist de 107mm maakt de KV een betere tank en kun je nog best gemeen damage mee doen aan tier 8 tanks en met goede tactics zelfs hogere tanks.
Ik kan de M103 unlocken, maar credits blijven een probleem zonder money maker als een Lowe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appel schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:23:
[...]

Mwah, zo heel leuk vond ik hem niet in companies :P

Zonde, dacht dat je leuk bezig was met je hummel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
psychoclown schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:33:
[...]

Mwah, zo heel leuk vond ik hem niet in companies :P

Zonde, dacht dat je leuk bezig was met je hummel :)
Ik vind het ook nog steeds leuk. Alleen het 'moeten' spelen wordt mij even teveel. Plus daarbij heb ik op het moment IRL flink wat (leuke) dingen waar ik me even op wil focussen. Maar daar ga ik verder niet teveel over off-topic.

Ik ben absoluut niet gestopt, even een pauze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
het moeten bedoel je CW of gewoon de drang om te moeten spelen?. Bij HARDS is er op dit moment (te) ruime selectie. Op zich goed want iedereen is online maar of je speelt is een tweede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat is inderdaad een keerzijde maar wanneer we actie zien hebben we ook genoeg teams online staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
Dat HARDS niet eens van de map gaat ofzo en ergens gaat landen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Marvin- schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:21:
Dat HARDS niet eens van de map gaat ofzo en ergens gaat landen...
Dat is een discussie op zich en eentje die hier niet gevoerd hoeft te worden als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
Sinds wanneer is EFE een smurf clan geworden? Het is toch wel een aardig goede clan, dus nieuwe problemen voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Marvin- schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:15:
Sinds wanneer is EFE een smurf clan geworden? Het is toch wel een aardig goede clan, dus nieuwe problemen voor ons.
Ze zitten niet bij jullie in de buurt :P. Wij krijgen het moeilijker. Hun spammen gewoon clans ipv tanks op ons nu. En EFE is vanmiddag blauw geworden

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mja goed misschien wel maar daarentegen krijg ik er altijd zo'n popi jopi gevoel bij. De Hydra alliance zal het niet echt makkelijker krijgen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
hopiconjo schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:20:
het moeten bedoel je CW of gewoon de drang om te moeten spelen?. Bij HARDS is er op dit moment (te) ruime selectie. Op zich goed want iedereen is online maar of je speelt is een tweede
Het moeten spelen. De dubbels halen, toch nog even die tanks dubbelen omdat ik die aan het grinden ben of omdat er een x3 event is. Ben nu wel even companies en CW aan het spelen, dat vind ik nog steeds wel leuk :D

Maar even geen randoms meer voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[WoT] In Development: Vol. 5
With the "soviet" 7.3 update fast approaching live EU and US servers (RU release has just taken place while you still have some time to grin IS-4 :)),

the development team is now switching its focus to the next step, namely 7.4 update. The upcoming update is supposed to be more than just a content patch.

While the exact content and features for the next update, which is 7.4, is still to be finalized and extended.

Extension of French tech tree
SPGs:
Renault BS
Lorraine 39 L AM
AMX 105 AM
AMX-13 F3 AM
Lorraine 155 (50)
Lorraine 155 (51)
Bat. Chatillon 155 (features cassette reloading)
TDs:
Renault FT AC
Renault UE 57
Somua Sau 40
S 35 CA
ARL V 39
AMX AC de 100
AMX AC de 120
AMX 50 Foch
MT:
Renault G1R
New premium vehicles previously available only to supertesters:
Soviet premium heavy tank of tier 8 Object 252/IS-6
German TD of tier 8 JagdTiger mit 8.8cm KwK 43 L/71
Two new maps:
Wide Park. This map is based on Munich landscape and contains a large city part.
Airport/Airfield. The map features airport located in the desert.

In addition to that we can expect a bunch of new premiums available for supertesters only until 7.5.

Also at this stage a lot of work is being done on the following sttuff:

multiple UI improvements, especially the design of tank trees
new camo patterns
new game modes - Assault and Counter battles, both entered the final production stage
new sound effects
improvements to the current team damage reimbursement mechanics

The updates of the 7.4 current status will be provided closer to its release date.
http://overlord-wot.blogs...in-development-vol-5.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:26:
Mja goed misschien wel maar daarentegen krijg ik er altijd zo'n popi jopi gevoel bij. De Hydra alliance zal het niet echt makkelijker krijgen in ieder geval.
Nope. LTU is wisselvallig, PLK wint maar niet, BR1 kan ook niet alles aan en wij hebben zoveel nieuwe mensen dat we puur blijven verliezen op het niet ingespeeld zijn en het missen van basiskennis (zwakkee tanks naar achteren, niet piekaboe doen, corner fighting etc.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nieuwe giftshop offers!

http://worldoftanks.eu/news/2236-giftshop-offers/

En special:

http://worldoftanks.eu/ne...alter-christies-birthday/

[ Voor 36% gewijzigd door Nemean op 03-05-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
KV-3 ook in de garage staan nu. Maar uit ellende maar weer gestopt met spelen. Wilde met de KV nog even gaan voor de 107mm maar als je continu in schijt teams en klote matchmaking terecht komt dan gaat dat niet echt snel lukken... Alle tanks de x3 behaald behalve de KV en KV-3 (1 match maar gespeeld).

Met de Pz4, VK3601 en JgPz4 de x3 in 1x behaald. Bij de Hummel eerst 3 battles verloren (waar ik een gemiddelde van 1220dmg per battle had), T-34-85 ook pas bij de 2e battle de x3 en met de KV 5 battles gespeeld en niks gewonnen.

Ik zie wel wat morgen brengt. Hoop dat het eens wat beter gaat worden.

Had trouwens wel een speler van MUMMY gekilled :P 'roopa'
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NbNj8.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
wontcachme schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:32:
[...]

Nope. LTU is wisselvallig, PLK wint maar niet, BR1 kan ook niet alles aan en wij hebben zoveel nieuwe mensen dat we puur blijven verliezen op het niet ingespeeld zijn en het missen van basiskennis (zwakkee tanks naar achteren, niet piekaboe doen, corner fighting etc.....)
Wel weer tof dat MUMMY de landing van EFE heeft gewonnen, PTS en Mummy kunnen nu lekker pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Marvin- schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 00:06:
[...]

Wel weer tof dat MUMMY de landing van EFE heeft gewonnen, PTS en Mummy kunnen nu lekker pushen.
Jep. CPC was alweer door hun tanks heen en daarom hebben ze EFE gerecruit :P. Hopelijk gaat Mummy idd wat druk in de rug aanleggen, want nu is het kantje boord.

Overigens had LTU een fuck up gemaakt met de chips en in de encounter vanavond hadden ze 8 chips voor de aanval. Ze wonnen de encounter ook nog ermee 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Overigens voor de mensen die dit nog willen weten:

Als je 11 maal de T-127 koopt:

11 x €2,96 = €32,56

En dan heb je:
1 x T-127
11 x Large Repair kit. (50 gold each = 550 gold)
10 x Vrije garage slot. (300 gold each = 3000 gold)

10 x 850 gold = 8500 gold
11 x 400 gold = 4400 gold

Totaal aantal gold: 12900 gold.

Totaal aantal gold inclusief gratis dingen: 850 gold (T-127) + 550 gold (Repair kit) + 3000 gold (garage sloten) + 12900 gold = 17300 gold.

En dan heb je voor €32,56 een Lowe of T34 .. not bad right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 00:36:
Overigens voor de mensen die dit nog willen weten:

Als je 11 maal de T-127 koopt:

11 x €2,96 = €32,56

En dan heb je:
1 x T-127
11 x Large Repair kit. (50 gold each = 550 gold)
10 x Vrije garage slot. (300 gold each = 3000 gold)

10 x 850 gold = 8500 gold
11 x 400 gold = 4400 gold

Totaal aantal gold: 12900 gold.

Totaal aantal gold inclusief gratis dingen: 850 gold (T-127) + 550 gold (Repair kit) + 3000 gold (garage sloten) + 12900 gold = 17300 gold.

En dan heb je voor €32,56 een Lowe of T34 .. not bad right?
Voor de T14 geld dat ook ongeveer.

1ste aankoop = T14+1000GLD+GarageSlot = €5.93
2e aankoop = 1500GLD+1000GLD+GarageSlot = €5.93 (wel de T14 bewaren)
3e aankoop = 1500GLD+1000GLD+GarageSlot = €5.93
enz...

Dus voor €35.57 euro krijg je: 1x T14 + 5x Slot + 13500 GLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Zo, gaat lekker met de T34. Toch imho de beste premium tank. Zit nu in een Tier-8 battle en lager. Maar het is prijsschieten, iedere keer 1000+ XP en 70k+ credits.

Ik merk wel een enorm verschil met BiA + Airco in de tank. Zo'n 121% crew is toch een stuk sneller met aimen, meer accuracy, betere loading times en het voelt allemaal een stuk beter aan.

EDIT:

Ik moet dit niet meer zeggen... :/ gelijk een loss :?

[ Voor 45% gewijzigd door Nox op 04-05-2012 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

NoxiuZ schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 01:40:

EDIT:

Ik moet dit niet meer zeggen... :/ gelijk een loss :?
jinxed it :)

Maar ik moet je wel gelijk geven, rondrijden zonder vents en BiA maakt je echt bijna half gehandicapt.
En de combo van vents, rammer en BiA geeft je RoF toch al een serieuze boost, kleine 15%, Voor mij is dit eigenlijk ook een nobrainer.
En euhm volgens mij presteert een 95%crew+vents+BiA toch niet hetzelfde als een 100% crew+vents. Hoewel ze beiden op 116% spelen. Ik heb het gevoel dat je crew echt 100% moet zijn eer het wat deftig wordt.

Gisteren enkel wat gedubbeld, wel de beste engine voor lorraine en panther eindelijk kunnen unlocken en kopen. Hurray for horsepower

[ Voor 15% gewijzigd door Joindry op 04-05-2012 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Gisteren eindelijk het S-70 kanon voor de IS-4 unlocked en dus helemaal klaar voor 7.3.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appel schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:30:
[...]

Het moeten spelen. De dubbels halen, toch nog even die tanks dubbelen omdat ik die aan het grinden ben of omdat er een x3 event is. Ben nu wel even companies en CW aan het spelen, dat vind ik nog steeds wel leuk :D

Maar even geen randoms meer voor mij :)
Moet zeggen dat ik nog altijd veel plezier beleef aan randoms en dat ik enkel de tanks dubbel die ik wil dubbelen. Veelal zijn dat wel alle tanks die ik in mijn garage hebt (exclusief KV/KV-3/retailbox premium) maar die heb ik nog omdat ik het leuke tanks vind ;)
Sweet, klinkt erg goed in ieder geval. Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe gamemodes :)
wontcachme schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:32:
[...]

Mja dat ken ik wel, sommigen in HARDS hebben precies hetzelfde. Ze luisteren niet of denken het beter te weten, hebben geen basiskennis, geen inzicht. Inzicht is voornamelijk belangrijk voor de FC maar als FC zijnde ga ik er wel vanuit dat een ieder die ik een 'order' geef ze dit op een juiste manier doen :)
Kijk dat is nog eens leuk, niet van die hele dikke packages. Vraag me wel gelijk af, als je de T-127 in je garage hebt staan, krijg je dan 850 gold in plaats van de tank? :D
Voor 3 euro kan ik dat best eens proberen! :)
Joindry schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:02:
[...]

En euhm volgens mij presteert een 95%crew+vents+BiA toch niet hetzelfde als een 100% crew+vents. Hoewel ze beiden op 116% spelen. Ik heb het gevoel dat je crew echt 100% moet zijn eer het wat deftig wordt.
Je crew moet eerst 100% zijn wil je secondary skill(s) in werking gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:25:

[...]

Kijk dat is nog eens leuk, niet van die hele dikke packages. Vraag me wel gelijk af, als je de T-127 in je garage hebt staan, krijg je dan 850 gold in plaats van de tank? :D
Voor 3 euro kan ik dat best eens proberen! :)
Een maat van mij heeft 11 pakketjes besteld

Nemean in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 19"

Leverde hem een mooie Lowe op voor maar 32 euro, en dat voor 17,600 gold aan waarde. :D

[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 04-05-2012 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-05 21:41

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik vind 't een beetje tegenstrijdig... 'één tank voor 32 euro'. Kan je bijna een compleet spel van kopen :X

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Snappie88 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:29:
Ik vind 't een beetje tegenstrijdig... 'één tank voor 32 euro'. Kan je bijna een compleet spel van kopen :X
Als je na gaat dat het je anders 47+ kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja las het net ja ;)
Sweet misschien een paar van die pakketjes halen!
Snappie88 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:29:
Hoeveel mensen spelen er wel niet WoW en betalen 10-12 euro per maand? Ik speel dit spel sinds begin November 2010 (closed beta), we zijn nu anderhalf jaar verder en ik heb in totaal misschien 200 eu aan het spel uitgegeven. Ok deze vergelijking gaat in dit specifieke geval niet op maar je geeft gewoon uit wat je voor het spel over hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:34:
Ja las het net ja ;)
Sweet misschien een paar van die pakketjes halen!

[...]

Hoeveel mensen spelen er wel niet WoW en betalen 10-12 euro per maand? Ik speel dit spel sinds begin November 2010 (closed beta), we zijn nu anderhalf jaar verder en ik heb in totaal misschien 200 eu aan het spel uitgegeven. Ok deze vergelijking gaat in dit specifieke geval niet op maar je geeft gewoon uit wat je voor het spel over hebt :)
Inderdaad, ik speel nu sinds de beta en heb nu misschien 30-40 euro in het spel gestoken, nog niet denderend veel maar het is het meer dan waard geweest en waarom? Omdat je normaal voor een game wel 50 euro zou betalen en nu voor dit niet? Lijkt me vreemde redenatie, en ik zie het ook als een "kleine bijdrage" als ondersteuning van WarGaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-05 21:41

Snappie88

Mr. Hollywood

psychoclown schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:34:

[...]

Begrijp me niet verkeerd, als 't spel goed is wil ik er met plezier geld aan uitgeven. Ik heb ondertussen € 20,- in WoT gestoken, en ook in LoL (ook free to play) ondertussen € 50,- gestoken. Ik zou persoonlijk alleen echt niet zo veel geld uitgeven voor één tank (ook al levert deze veel zilver op).

Het is wat de idioot ervoor geeft, en blijkbaar zijn er genoeg 'idioten' te vinden :)

Overigens wens ik nu ook wel dat ik een Löwe heb hoor, ik heb dringend wat zilver nodig :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

psychoclown schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:25:
[...]

Je crew moet eerst 100% zijn wil je secondary skill(s) in werking gaan ;)
Wel, ik heb daar zo mijn twijfels over bij BiA. Mijn reload time werd niet plots een stuk beter toen mijn crew 100% bereikte. Ergens denk ik dat BiA werkt als je crew geen 100% is. Kijk maar naar je skills zelf in de garage. Als je crew geen 100% is staat je skill, niet verlicht, met uitzondering van BiA... Die staat verlicht wanneer alle crewleden de BiA op 100% hebben. Onafhankelijk of je crew op 100% staat f niet.

Ik ben toch blij dat ik mijn Lowe nog had voor 25euro.

[ Voor 27% gewijzigd door Joindry op 04-05-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Joindry schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:40:
[...]
Dat kan ik zeker begrijpen.

Ik heb nu een T34 een Lowe en een Type59, maar ik kan zeggen dat de Lowe zeker de beste moneymaker is van het stel. De T34 word je heel loom van en na verloop heb ik zoiets van, man man man gaat dit ding nog een keer geaimed zijn. Terwijl dit bij de Lowe niet het geval is. De Type 59 is een wandelende ammorack geworden daar heb ik 600+/- matches mee gedaan maar is niet leuk meer.

Overigens de Premium JagdTiger zijn details in jawel het Russisch:
Afbeeldingslocatie: http://wot-news.com/uploads/img/052012/yag_tth.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wot-news.com/uploads/img/052012/yag1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wot-news.com/uploads/img/052012/yag2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wot-news.com/uploads/img/052012/yag3.jpg

Dit ziet er echt zielig uit. :/

[ Voor 24% gewijzigd door Nemean op 04-05-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joindry schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:40:
[...]

Wel, ik heb daar zo mijn twijfels over bij BiA. Mijn reload time werd niet plots een stuk beter toen mijn crew 100% bereikte. Ergens denk ik dat BiA werkt als je crew geen 100% is. Kijk maar naar je skills zelf in de garage. Als je crew geen 100% is staat je skill, niet verlicht, met uitzondering van BiA... Die staat verlicht wanneer alle crewleden de BiA op 100% hebben. Onafhankelijk of je crew op 100% staat f niet.

Kan me niet voorstellen dat de perks intreden wanneer je primairy skill nog <100%.
Wellicht hebben ze dit wel expres zo gedaan, iemand anders die het weet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Hele andere vraag :p zijn die tanks nog wat om mee te spelen?, de T14 lijkt me zwaar undergunned voor een Tier5 Heavy maar de T-25 lijkt wel aardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Nemean schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:43:
[...]

Dat kan ik zeker begrijpen.

Ik heb nu een T34 een Lowe en een Type59, maar ik kan zeggen dat de Lowe zeker de beste moneymaker is van het stel. De T34 word je heel loom van en na verloop heb ik zoiets van, man man man gaat dit ding nog een keer geaimed zijn. Terwijl dit bij de Lowe niet het geval is. De Type 59 is een wandelende ammorack geworden daar heb ik 600+/- matches mee gedaan maar is niet leuk meer.
Heb zelf een Lowe en T59 en toch heb ik de leukere potjes in T59. Lowe kan hoog scoren, maar ik heb ook wel eens potjes met 100k silver in de T59.

Vooral als top tier kan je erg leuke potjes spelen, hard racen van de ene naar de andere knt. One-shots terwijl je aan het rijden bent (tier 5-6 tanks dan wel). T59 is gemaakt om snel te bewegen, als je stilstaat en je teveel van je hull zijwaarts presenteert, dan ben je de sjaak.

Ik vind zelf de prijzen van de premium tanks ook een beetje hoog, voornamelijk ook omdat je bijna geen gold kan verdienen in dit spel zonder CW te spelen. Alles boven 10 euro voor een in-game item vind ik te veel. Helaas ben ik er wel ingetrapt.

Ik zie het zelf zo doorgaans: De studentjes met veel tijd hebben geen gold nodig, mensen met een baan wel, maar die hebben ook het geld er makkelijk voor. tijd=geld in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ashrah schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:51:
Hele andere vraag :p zijn die tanks nog wat om mee te spelen?, de T14 lijkt me zwaar undergunned voor een Tier5 Heavy maar de T-25 lijkt wel aardig?
De T-15 heeft een max matchmaking van tier 5 heb ik gemerkt (blijkt een goeie scout te zijn, met hele goeie radio).

De T-25 heeft een redelijke gun, je kan makkelijk alles onder tier 5 aan, tier 5 en daar boven wordt al lastiger.

De T-14 heeft sinds 7.1 een betere matchmaking gekregen, je komt niet meer in tier 6+ uit. Ook hoorde ik van PanzerPunisher dat hij hem heeeeel gauw weg gaat doen.

En de T-127 is gewoon OP als tier 3 zijnde. :P
defiler1974 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:52:
[...]

Heb zelf een Lowe en T59 en toch heb ik de leukere potjes in T59. Lowe kan hoog scoren, maar ik heb ook wel eens potjes met 100k silver in de T59.

Vooral als top tier kan je erg leuke potjes spelen, hard racen van de ene naar de andere knt. One-shots terwijl je aan het rijden bent (tier 5-6 tanks dan wel). T59 is gemaakt om snel te bewegen, als je stilstaat en je teveel van je hull zijwaarts presenteert, dan ben je de sjaak.

Ik vind zelf de prijzen van de premium tanks ook een beetje hoog, voornamelijk ook omdat je bijna geen gold kan verdienen in dit spel zonder CW te spelen. Alles boven 10 euro voor een in-game item vind ik te veel. Helaas ben ik er wel ingetrapt.

Ik zie het zelf zo doorgaans: De studentjes met veel tijd hebben geen gold nodig, mensen met een baan wel, maar die hebben ook het geld er makkelijk voor. tijd=geld in dit geval.
T59 heeft gewoon te veel nerfs mee gemaakt om nog behoorlijk te kunnen presteren naar mijn mening, en als ik hem weg kon geven had ik het al gedaan. Verkopen doe ik niet.

De prijzen zijn ook zeer over dreven, maar ze moeten ergens mee verdienen, en wat je er voor terug krijgt is gewoon makkelijk. Je hoeft je niet meer druk te maken om credits.

Ik ben zelf student (HBO opleiding) maar dat betekend niet dat wij het lui lekker leventje hebben ;). En naar mijn mening is gold af en toe wel gemakkelijk, ongeacht of je nu werkt of student ben.

[ Voor 55% gewijzigd door Nemean op 04-05-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

psychoclown schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:50:
[...]

Kan me niet voorstellen dat de perks intreden wanneer je primairy skill nog <100%.
Wellicht hebben ze dit wel expres zo gedaan, iemand anders die het weet? :)
Ik zal even wat data bijhouden de volgende week. Mijn Panther zn crew staat nog maar op 95%. Ik kan wat reloadtimes noteren bij de evolutie van de stats van de loader. Ik heb tot op heden gemerkt dat er per % 0.06 a 0.07 seconden afgaan per % skill die erbij komt. (atm staat de reload op 5,66sec voor de short 88)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ik zou juist de premium tanks ALTIJD bewaren. Je ziet nu bv dat als je een tank al hebt, je de gold waarde ervoor krijgt. En ruimte nemen ze niet in sinds je er een slot bij krijgt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Overigens nog eventjes gekeken op de Russische website:

De Franse premium SPG gaat 750 gold kosten waarschijnlijk:
http://worldoftanks.ru/en...nks/france/_105_lefh18b2/

En de Franse premium TD gaat 850 gold kosten waarschijnlijk:
http://worldoftanks.ru/en...tanks/france/fcm_36pak40/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:54:
[...]

En de T-127 is gewoon OP als tier 3 zijnde. :P
OP weet ik niet maar het is wel een zeer fijne tank in de lage tier levels :)
De prijzen zijn ook zeer over dreven, maar ze moeten ergens mee verdienen, en wat je er voor terug krijgt is gewoon makkelijk. Je hoeft je niet meer druk te maken om credits.

Ik ben zelf student (HBO opleiding) maar dat betekend niet dat wij het lui lekker leventje hebben ;). En naar mijn mening is gold af en toe wel gemakkelijk, ongeacht of je nu werkt of student ben.
Mee eens, de prijzen van de top premium tanks zijn wel erg hoog maar aan de andere kant misschien maar beter ook zodat niet iedereen er mee rijdt. Kijk alleen al naar de type 59, die was in kortere tijd bijna even vaak als de Löwe verkocht.

Zelf ben ik ook student maar moet ik gewoon werken voor mij studie en leuke dingen en dit vind ik leuk dus dan geef ik er wel wat aan uit. Daarnaast moet ik er wel bij zeggen dat ik meestal maar één online multiplayer spel tegelijkertijd speel voor langere tijd, vind het competitieve dan ook altijd wel erg een pre in games :)
Joindry schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:57:
[...]

Ik zal even wat data bijhouden de volgende week. Mijn Panther zn crew staat nog maar op 95%. Ik kan wat reloadtimes noteren bij de evolutie van de stats van de loader. Ik heb tot op heden gemerkt dat er per % 0.06 a 0.07 seconden afgaan per % skill die erbij komt. (atm staat de reload op 5,66sec voor de short 88)
Ik ben benieuwd Joindry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Heb even een spreadsheet gemaakt: JagdTiger vergelijking

Edit: eventjes de Ferdi toegevoegd.

[ Voor 12% gewijzigd door Nemean op 04-05-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Dat zijn opzich geen eens zulke slechte stats, Rof is best hoog, alleen de alpha damage is een stuk lager dan een ferdie of gewone jagdtiger...

DPM is zelfs hoger dan de ferdi....

[ Voor 12% gewijzigd door themaxter op 04-05-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

themaxter schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:12:
Dat zijn opzich geen eens zulke slechte stats, Rof is best hoog, alleen de alpha damage is een stuk lager dan een ferdie of gewone jagdtiger...

DPM is zelfs hoger dan de ferdi....
Die rof is rete hoog, om de 5.4 seconde een shell schieten die 200+ damage doet... je bent binnen 6 minuten out of ammo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
goede alternatief voor mijn 50B :P . Schiet bijna net zo snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Alleen heeft jouw 50B wat meer pen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
is idd zo maar JT heeft denk ik beter camo waarde. Op mijn 50B staat "pls arty, shoot me first"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380171

JT
camo

Pick one :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.