Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 20 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 29.794 views

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Knowuse schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:43:
Tiers en type tank zit in mm verwerkt.
Hebben wij het over hetzelfde spel? In minstens de helft van de potjes vind ik in ieder geval dat de matchmaker gefaald heeft.
Fest schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:33:
[...]

Hebben wij het over hetzelfde spel? In minstens de helft van de potjes vind ik in ieder geval dat de matchmaker gefaald heeft.
En toch als je er daarna eens goed over nadenkt kom je er achter dat het in veel gevallen toch nog redelijk logisch/goed is. Daarnaast moet je ook niet vergeten dat het nooit 100% goed zal zijn en dat de MM inderdaad gewoon bagger is op het moment (begin eens met b.v. mee te nemen wat de tank gefit heeft, een stock tank v.s. een elite tank is nogal verschil). Maar ze zijn er nog steeds mee bezig om het te verbeteren. Ik snap alleen niet waarom dat zo lang moet duren, het lijkt me een van de belangrijkste problemen die nu in het spel zitten en daar hoef je toch geen maanden over te doen om op te lossen als je je er een beetje op focust.

[removed]

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
hebben we al een downloadlink :?

• TRX
gevonden, met dank aan wontcatchme :)

dit zouden de links moeten zijn, ze werken nu nog niet :P

Patch

normal - http://cdn1.worldoftanks....to/WoT_0.7.4_eu_patch.exe
torrent - http://cdn1.worldoftanks.....7.4_eu_patch.exe.torrent

Full game

Normal - http://cdn1.worldoftanks....to/WoT_0.7.4_eu_setup.exe
Torrent - http://cdn1.worldoftanks.....7.4_eu_setup.exe.torrent

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05 20:57
Mijn god, gisteren toch echt pissig geworden op mijn team..Ik in mijn T32 op Prokhorovka. Er was geen arty, dus ik had gelijk het idee om rechts van de map (bij de doorgaande weg) hull down te staan achter de heuvels. Helaas merkte ik al snel dat een paar meds echt ver achter bleven staan. Ik al roepen/vragen of ze komen helpen, maar mag niet baten.

Ondertussen sta ik op mijn plekje en word ik beschoten door een Lowe, T34, Tiger 2, T29 en nog wat grut. De T34 wist wat hij deed en schoot constant op de koepel op mijn turret. Ik weer hulp vragen, want ik was de enige die op het midden van de map stond aan de rechterkant. Komt een KV5 die suicide door de groep vijanden in de rijden :F

Dat gaf mij adempauze en ik kon wat dmg doen, maar dat was relatief snel voorbij.

Op den duur hebben de tegenstanders door dat ik voornamelijk alleen sta, dus ze gaan de heuvel over en rapen mij met zijn 3en. En uiteraard stonden de meds nog veilig op hun plaatsje waar normaal gesproken arty staat...

Constant hulp vragen en gewoonweg niet reageren. Op dat moment schoot ik echt wel even uit mijn slof.

tl;dr - team genoten die campen op plek van arty en mij niet komen helpen. :(

• TRX
patrickos85 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 07:26:
Mijn god, gisteren toch echt pissig geworden op mijn team..Ik in mijn T32 op Prokhorovka. Er was geen arty, dus ik had gelijk het idee om rechts van de map (bij de doorgaande weg) hull down te staan achter de heuvels. Helaas merkte ik al snel dat een paar meds echt ver achter bleven staan. Ik al roepen/vragen of ze komen helpen, maar mag niet baten.

Ondertussen sta ik op mijn plekje en word ik beschoten door een Lowe, T34, Tiger 2, T29 en nog wat grut. De T34 wist wat hij deed en schoot constant op de koepel op mijn turret. Ik weer hulp vragen, want ik was de enige die op het midden van de map stond aan de rechterkant. Komt een KV5 die suicide door de groep vijanden in de rijden :F

Dat gaf mij adempauze en ik kon wat dmg doen, maar dat was relatief snel voorbij.

Op den duur hebben de tegenstanders door dat ik voornamelijk alleen sta, dus ze gaan de heuvel over en rapen mij met zijn 3en. En uiteraard stonden de meds nog veilig op hun plaatsje waar normaal gesproken arty staat...

Constant hulp vragen en gewoonweg niet reageren. Op dat moment schoot ik echt wel even uit mijn slof.

tl;dr - team genoten die campen op plek van arty en mij niet komen helpen. :(
als ik wat zeg van zo'n situatie dan krijg ik altijd te horen dat ik daar niet alleen had moeten gaan staan.....

dat moet dan hun campgedrag goedpraten :?

:/

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-05 07:37
en toch maken de potjes met idioten het toch weer leuker.

Als je steeds tegenover een pro team komt te staan, dan zal je meer dezelfde gevechten gaan krijgen en zal je moeten sprokkelen voor puntjes. Ook leuk, maar als je dat alleen maar hebt.

De potjes met idioten geven jou de kans om juiste een wanhopige sitautie te redden of als je ze tegenover je hebt ze lekker allemaal af te knallen.

Geef toe, niks leukers als een lading tanks die midden het veld op rijden, daar stoppen en proberen te schieten.

Las laatst een leuk artikel die iemand hier eerder neerzette, artikel gaat over een theorie dat je als goede speler minder damage doet en meer mist. Je hebt altijd je minimum/maximum damage en je hit chance (bounce). De schrijver zegt dat als je veel matches wint en persoonlijk goede stats hebt, dat je automatisch meer 'pech' zal hebben. Dit is de manier waarop WOT gebalanceerd wordt.

Hoog alu hoedje gehalte, maar je gaat er toch serieus over nadenken......

• patrickos85
TRX schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 07:33:
[...]

als ik wat zeg van zo'n situatie dan krijg ik altijd te horen dat ik daar niet alleen had moeten gaan staan.....

dat moet dan hun campgedrag goedpraten :?

:/
Om te gaan campen waar arty normaal staat is zelfs voor campgedrag overdreven :/ Daar heb ik nieteens het geduld voor :+

Gelukkig had ik erna wel een redelijk potje met mijn T110. 5 kills, lekker actief bezig geweest met spotten en een spottende T54 zijn ass gered :P
defiler1974 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:40:
en toch maken de potjes met idioten het toch weer leuker.

Als je steeds tegenover een pro team komt te staan, dan zal je meer dezelfde gevechten gaan krijgen en zal je moeten sprokkelen voor puntjes. Ook leuk, maar als je dat alleen maar hebt.

De potjes met idioten geven jou de kans om juiste een wanhopige sitautie te redden of als je ze tegenover je hebt ze lekker allemaal af te knallen.

Geef toe, niks leukers als een lading tanks die midden het veld op rijden, daar stoppen en proberen te schieten.

Las laatst een leuk artikel die iemand hier eerder neerzette, artikel gaat over een theorie dat je als goede speler minder damage doet en meer mist. Je hebt altijd je minimum/maximum damage en je hit chance (bounce). De schrijver zegt dat als je veel matches wint en persoonlijk goede stats hebt, dat je automatisch meer 'pech' zal hebben. Dit is de manier waarop WOT gebalanceerd wordt.

Hoog alu hoedje gehalte, maar je gaat er toch serieus over nadenken......
Als je als goede speler goede stats hebt, dan zal dat sneller kelderen wanneer je een keer aan het begin van een battle afgeknalt wordt zonder iets te hebben gedaan. Als een gemiddelde speler zoiets overkomt, dan zal dat minder invloed hebben op zijn persoonlijke stats. Pech is dan te definieren als je in een slecht team zit.

Dat is gewone logica in mijn ogen :)

[Voor 58% gewijzigd door patrickos85 op 21-06-2012 09:06]

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02 22:42
Zijn de servers down?

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ja, 7.4 wordt vandaag uitgerold.

• Fest
  • Niet online
De genoemde links met de update werken inmiddels.

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

de normale patch downloads werken :9 .

All that matters has no mass

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:21

wontcachme

You catch me? No you wont

De eerste in onze clan kappen er voorlopig al mee tot 7.5 nu ze met de HE hebben gekloot. Blijkbaar is het nu gebruikelijk dat in één schot dire crewmembers eraan gaan of zelf iedereen :X :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• defiler1974
wontcachme schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:51:
De eerste in onze clan kappen er voorlopig al mee tot 7.5 nu ze met de HE hebben gekloot. Blijkbaar is het nu gebruikelijk dat in één schot dire crewmembers eraan gaan of zelf iedereen :X :X
Tijd om met mijn KV-1 DERP gun rond te gaan rijden!

Maar even serieus, beetje drastisch statement natuurlijk.
Het kan niet de bedoeling zijn dat je blind met HE een volledige crew kan uitschakelen, dus ik verwacht wel een hotfix.

• patrickos85
Niks nieuws onder de zon voor USA bestuurders :+

Als het echt zo extreem is, waarom hebben ze het uberhaubt uitgerold? Dit zou toch zo overduidelijk te merken zijn tijdens het testen?
Er zou een hotfix voor komen meen ik te hebben gelezen.

Stichting Hobbyserver

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is de server alweer up voor jullie?

• Blue Boon

Blue Boon

tanks for the fish

geen idee.
ik heb net de update gedaan, en als ik het spel start geeft hij de melding "please update" of iets in die trant.

edit: en ik moest inderdaad nog een update, zat op 7.4 #212 en de huidige is 7.4 #220.

[Voor 26% gewijzigd door Blue Boon op 21-06-2012 12:03]

• Fest
  • Niet online
En spelen maar! Alles is up and running.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:50

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

wontcachme schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:51:
HE en nog veel meer random gamemode (geen mogelijkheid om gamemode te kiezen) zijn ook voor mij dooddoeners.

Misschien volgende patch weer eens komen kijken :/

"Oooh Jeroen!"

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 08:45

Roeligan

Feyenoord

wtf.... dus normal, attack en encounter kun je neit tussen kiezen?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• TRX
downloading.... :9

....en binnen. duurde wel ff..... mobiele verbinding :P

[Voor 62% gewijzigd door TRX op 21-06-2012 13:17]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:50

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Roeligan schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:38:
wtf.... dus normal, attack en encounter kun je neit tussen kiezen?
In Mother Russia game decides what mode you play

"Oooh Jeroen!"

• TRX
bases op een andere plek..... :/

wel leuk een eerste potje met een nieuwe tier 4 :)

Victory!
Battle: Sand River donderdag 21 juni 2012 13:30:34
Vehicle: AMX 105AM
Experience received: 1.590 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 21.612
Battle Achievements: Master Gunner, Lavrinenko's Medal II Class, Mastery Badge: "III Class"

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 13:53

TweakJerommeke

Stay a while and listen

De nieuwe gamemodes zijn wel leuk, alleen moeten de maps wat aangepast worden zodat je van alle kanten kan aanvallen en niet met 2 of 3 chokepoints. Ook jammer als er apen in je team zitten dat het een kort potje kan worden.

Ik heb trouwens geen ping of aftel geluidjes meer sinds 7.4. Kan je niet op een of andere manier de launcher alle files laten checken?

• Gleighton
  • Niet online
Je kunt de installer volgens mij je installatie laten repairen. Weet niet of dat ook met alleen de uninstaller kan.

• TRX
net batchat arty in actie gezien :X

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-05 19:54
Die nieuwe gamemodes gaan nergens over... :(

Net op prokhorovka moesten we een assault doen. Defenders starten op de heuvel, capzone ligt in het dorpje aan hun kant van de rails. Waar starten wij? Aan de overkant van het veld. En op die heuvel staan uiteraard jagdtigers en nog veel meer ellende.

Nu is dat nog niet zo'n probleem, maar als de tijd op is dan winnen de verdedigers. Wat gebeurd er?
Met echt heel veel pijn en moeite weten we de vijand te verslaan, tijd is bijna op en het is 4 v 1.
Wat blijkt? Hun laatste speler is een scout die afk gegaan is ergens in een bosje, je raad het al, tijd op... verdedigende tank nog in leven, loss!

Ja hallo! :(

Dat is gewoon zwaar niet eerlijk, als de tijd op is en er van beide kanten nog tanks in leven zijn dan moet het gewoon een draw worden.

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

TRX schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:44:
net batchat arty in actie gezien :X
Blijkbaar iemand die heel veel Free XP had dan :p.

Stichting Hobbyserver

• TRX
wsLy schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:46:
[...]

yep :)

ik heb nu de tier 4 arty amx-nogwat
flitsend snel is ie trouwens niet met z'n max speed van 60. dat haalt ie alleen met de wind mee.

maar die bat arty heeft een revolver, net als de bat, lorraine, etc. na een hit kan ie gelijk weer schieten.... boem boem boem weg tier 10

• User
  • Laatst online: 09:24
TRX schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:15:
[...]

yep :)

ik heb nu de tier 4 arty amx-nogwat
flitsend snel is ie trouwens niet met z'n max speed van 60. dat haalt ie alleen met de wind mee.

maar die bat arty heeft een revolver, net als de bat, lorraine, etc. na een hit kan ie gelijk weer schieten.... boem boem boem weg tier 10
En na 2 schoten issie gecounterd :w

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-05 22:27
Ik ga de download maar eens aanzetten.. maar hoor niet al te positieve geluiden zo :(

En ik moet nog zo lang grinden met de T1 xD

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• TRX
User.tmp schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:23:
[...]

En na 2 schoten issie gecounterd :w
nee, niet echt....

5 kills.... bijna 6. omdat ze zo nodig moeten cappen :/

Victory!
Battle: Ensk donderdag 21 juni 2012 19:26:56
Vehicle: AMX 105AM
Experience received: 1.032
Credits received: 30.918
Battle Achievements: Reaper, Mastery Badge: "II Class"

[Voor 42% gewijzigd door TRX op 21-06-2012 19:34]

Pff ik ben echt blij met de update. Game client heeft zich al een paar keer opgehangen...

Stichting Hobbyserver

• wontcachme

wontcachme

TRX schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:15:
Zegt niks. Er is een 4sec reload, maar aimen duurt al langer dan dat. Teven als je zou blijven schieten sta je minimaal 16 sec stil = dood. Ook kan je amper counter arty doen omdat je shells zo weinig damage doen dat je een arty niet kunt oneshotten. Daarnaast sta je 1 minuut te reloaden voor misschien 2000dmg (in een gelukkig geval)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• TimS81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-11-2022
wontcachme schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:44:
[...]

Ook kan je amper counter arty doen omdat je shells zo weinig damage doen dat je een arty niet kunt oneshotten.
Om diezelfde reden zal "boem boem boem weg tier 10" ook niet/sporadisch voorkomen, en heb je voor die enkele keer dat het eens gebeurt geluk nodig om een ammo-rack te raken.

Sowieso valt het me tegen dat er zo veel doemverhalen de ronde doen over hoe slecht de update wel niet is. Ik ben tot nu toe nog niets tegen gekomen wat me niet bevalt, en dat is inclusief een rondje assault op Prokhorovka. Verloren, maar meer omdat we als team slecht dekking zochten dan doordat de plaatsing van de cap en spawn zo slecht was.

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-05 22:20
ligt de boel plat ofzo? Toen ik een battle wilde starten bleef het scherm zwart en nu kom ik er helemaal niet meer in. Meer mensen die hier last van hebben?

• Blue Boon

Blue Boon

tanks for the fish

't is wel druk op de server (lees 80.000+ mensen online), maar ik had net geen probleem met inloggen.

• TRX
ik heb geen bat arty, maar heb voor het eerts eentje aan het werk gezien. misschien had hij heel veel geluk :)
Blijkbaar kan 0.7.4 het niet aan om je in een server te krijgen als je mods hebt...Spel loopt continu vast als ik een server probeer te joinen, FIJN!

Stichting Hobbyserver

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 19:13
wsLy schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:28:
Blijkbaar kan 0.7.4 het niet aan om je in een server te krijgen als je mods hebt...Spel loopt continu vast als ik een server probeer te joinen, FIJN!
Heb je wel de nieuwe versie(s) geinstalleerd?
Appel schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:31:
[...]

Ja, alle nieuwe versies van de mods die ik gebruik. Maar om de een of andere reden kan ik een battle niet joinen ermee... Ik ga ze eens 1 voor 1 proberen...

Stichting Hobbyserver

• Altijdgriep
Appel schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:31:
[...]

Dit heeft bij mij het probleem verholpen, dan maar even zonder mods, bedankt!

• patrickos85
Het aimen voelt veel trager aan in de T110. Lijkt net alsof ik 0,2 seconde vertraging heb met aimen

• TRX
ben er even klaar mee.... wat een gekken online
Ik ben benieuwd, van het maar proberen! Hoe zijn de nieuwe maps?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• TgR_KILLER
Ik heb nog geen 1 nieuwe map gehad of een nieuwe game mode in 10 potjes ofzo xD

maar of de T1 is sterker geworden OF de patch heeft nogal wat n00bs naar buiten gebracht maar al verschillende potjes gewonnen met 3/4 kills

en net deze.. 6 kills en nog 3 voor meer dan 50% afgeknalt =)

Victory!
Battle: Sand River donderdag 21 juni 2012 21:06:57
Vehicle: T1 heavy
Experience received: 831
Credits received: 22.802
Battle Achievements: Top Gun, Kay's Medal III Class

*edit* waar ik wel een hekel aan begin te krijgen is van die noobs die express tegen mij oprijden en dat ik dan uiteindelijk een fine krijg omdat ik mijn teamgenoten heb beschadigd.. like wtf :/

[Voor 17% gewijzigd door TgR_KILLER op 21-06-2012 21:32]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05 22:11
Ik heb twee keer encounter gehad en twee keer assault vanavond.

Encounter El Halluf en nog een andere map. Maar twee keer net zo leuk als een gewone standard battle. Zelfs nog wat spannender omdat het allemaal nieuw was.

Assault ben ik wat minder over te spreken. Ik was twee keer assault team en dat is moeilijk. De eerste op Karelia is te doen, want wij starten bij de hill en de verdediging zit aan de overkant. Vanaf de hill kun je makkelijk snipen. De andere map was Prokhorovoka en daar is assault gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Ze verdedigen het dorpje naast de hill en starten op de hill. Je moet dus vanaf de andere kant met zijn alle de rails over en dat kan moeilijk gesupport worden (alleen arties kunnen als ze goed gepositioneerd staan over de rail schieten). Oftewel was een dikke los aan onze zijde.

Babs out!

• rgras
  • Niet online
In mijn eentje heb ik continue nieuwe game modes terwijl ik in een platoon alleen de standaard game mode krijg.

• Altijdgriep
De master gunner en sharpshooter achievements schieten wel enorm omhoog met die nieuwe t2 french TD. Tof ook dat er nu bij je achievements staat hoeveel je nog moet tot de volgende.

(record combo 46 ><)

[Voor 6% gewijzigd door Altijdgriep op 21-06-2012 22:22]

Ik heb Airport gehad daarstraks, grote map met redelijke open vlaktes en sneaky heuveltjes met rotsen waar je achter kunt verschuilen. Jammer is wel dat de muur bij de ruïnes ofzo op de berg niet kapot kan... nogal een goede plek om achter te schuilen...

XVM zorgde niet voor problemen en j1mbo's crosshair ook niet. Verder nog eventjes niet geprobeerd, dat komt morgen. Vraag me af wat ervoor zorgde dat mijn cliënt vastliep zodra een battle begon...

Kan misschien de custom HUD panel zijn... Morgen eens proberen.

Daarstraks wat lekkere credits binnengehaald met de GwPanther :p En had een lekkere kill op 25m afstand hehe, was een beetje luck maar toch een kill ;) AMX 13 90 met nog 770hp was bij onze base en een GwTiger en ik waren helemaal alleen... Nja hij had mij 1 keer geraakt en durfde eigenlijk niet naar ons toe te komen.. hij probeerde toen te flanken maar de GwTiger en ik gingen op hem af en toen killde ik hem op 25m :p

Zal morgen eens kijken voor replay en misschien te recorden.

[Voor 3% gewijzigd door wsLy op 21-06-2012 23:21]

Stichting Hobbyserver

• TimS81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-11-2022
wsLy schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 23:21:
XVM zorgde niet voor problemen en j1mbo's crosshair ook niet. Verder nog eventjes niet geprobeerd, dat komt morgen. Vraag me af wat ervoor zorgde dat mijn cliënt vastliep zodra een battle begon...

Kan misschien de custom HUD panel zijn... Morgen eens proberen.
Clanmate had problemen met z'n serverside crosshairs, als ie alleen die niet installeerde en de rest wel, dan werkte het wel, maar zodra die mod erbij kwam was het allemaal kaduuk.

Daarnaast ook van meerdere kanten gehoord dat de damage panels voor problemen hebben gezorgd. Een probleem dat ik zelf had gemerkt, is dat ze de nieuwe chat-functie uitschakelen, en je er daardoor helemaal geen gebruik meer van kunt maken. Betreft dus oude, niet voor 0.7.4 geupdate damage panels. Locastan heeft er een geupdate (ziet redelijk uit zoals de standaard panel, maar transparant en met een damage log) die wel werkt.

• patrickos85
Ik heb server side crosshair aangezet in de opties, maar alsnog zie ik deze niet. Buiten dat heb ik het idee dat ik last heb van lag tijdens aimen. Het lijkt net of mijn turret door stroop heen beweegt, terwijl mijn FPS en ping gewoon goed zijn.

De nieuwe spelopties irriteren mij niet, het geeft afwisseling en dat je op andere posities begint vind ik niet storend, maar wel grappig. Sommige spelers weten niet wat ze moeten doen en gaan maar naar de enemies base toe terwijl dat nieteens de bedoeling is in sommige gevallen :+

• filipy23
patrickos85 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 07:16:
Ik heb server side crosshair aangezet in de opties, maar alsnog zie ik deze niet. Buiten dat heb ik het idee dat ik last heb van lag tijdens aimen. Het lijkt net of mijn turret door stroop heen beweegt, terwijl mijn FPS en ping gewoon goed zijn.

De nieuwe spelopties irriteren mij niet, het geeft afwisseling en dat je op andere posities begint vind ik niet storend, maar wel grappig. Sommige spelers weten niet wat ze moeten doen en gaan maar naar de enemies base toe terwijl dat nieteens de bedoeling is in sommige gevallen :+
Wat ik heb opgepikt is dat in 7.4 de serverside crosshair je gewone crosshair vervangt. Dat kan misschien die lag tijdens het aimen verklaren: je zit gewoon naar de serverside crosshair te kijken.

Babs out!

• patrickos85
filipy23 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 07:32:
[...]

Wat ik heb opgepikt is dat in 7.4 de serverside crosshair je gewone crosshair vervangt. Dat kan misschien die lag tijdens het aimen verklaren: je zit gewoon naar de serverside crosshair te kijken.

Babs out!
Daar was ik al bang voor. Mocht dit echt waar zijn dan zeg ik de SSC maar uit. Het is meer een irritatie dan een toevoeging op de nieuwe manier. De oude manier was perfect. een 2e crosshair die liet zien waar je aim op de server was.

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
Iemand had wat free xp gebruikt en gisterenmiddag al de eerste tier 7 franse arti gezien.

De nieuwe game modes zijn opzich wel aardig, weet niet of ze leuk blijven of dat het een eenzijdig campfest wordt.

Airfield 1 keer gespeeld en pas een klein stukje van de map gezien.

Wildpark 3 keer gespeeld en dat lijkt een leuke map, overal hoekjes, hoogte verschillen en gebouwen.

Shuttle st20g5

Ah ja.. Server side crosshair is al ingebouwd natuurlijk. Even wachten ook met demole's hud te installeren totdat er een nieuwe versie van is.

Stichting Hobbyserver

• defiler1974
gisteren leuke potjes gehad.
3x airfield, op zich leuke map, goed gebalanceerd. Je hebt duidelijke sniper spots bij je eigen base, maar ook een zwakte dat je vanuit het noorden geflanked en gesniped kan worden.

Hoop obstakels op open terrein in het zuiden met een soort hill in het midden en een aantal hull down posities, maar niet teveel.In het noorden heb je de airstrip en daar is het een lang stuk open veld met een paar plekjes om te verbergen, leuk voor flankers, snipers en arty.

De nieuwe modes heb ik gemixte ervaring mee, af en toe zit je met 5 TD's in een assault op een map waar je dan flink in het nadeel bent zowel in tank type als terrein. Die maps zijn moeilijk om te winnen.

Denk dat er nog wel wat tweaking kan gebeuren, maar tot nu toe heb ik wel een hoop plezier.

EDIT: op zich wel leuk die franse arty, nog niet geprobeerd, maar je komt ze op de vreemdste plekken tegen door hun snelheid.

[Voor 7% gewijzigd door defiler1974 op 22-06-2012 09:22]

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-05 11:31
.

Yep, Had 750K aan free xp staan en heb de Batchat arty T6 gekocht aangezien we vaak in companies met deze tier spelen. Ondertussen ook de Tier 8 arty geresearched maar wacht even op cash om deze te kopen. Ieder geval als CW weer begint :P

[Voor 6% gewijzigd door hopiconjo op 22-06-2012 09:36]

• wontcachme

wontcachme

hopiconjo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:34:
[...]
.

Yep, Had 750K aan free xp staan en heb de Batchat arty T6 gekocht aangezien we vaak in companies met deze tier spelen. Ondertussen ook de Tier 8 arty geresearched maar wacht even op cash om deze te kopen. Ieder geval als CW weer begint :P
Ik zit zelf te twijfelen of ik voor de franse arty wil gaan. Ik zie dat ding niet echt gebruikt worden in CW.

- Lage shells arc = gebouwen kan je niet over schieten
- Je kan geen eens arty oneshotten (200 tot 500dmg)
- Je doet amper tot geen splash
- Je kan niet 4 schoten achter elkaar doen ivm counteren, dus verplaats je en moet je weer reaimen
- Erg lange reload voor de lage damage output

+- Snelheid, maar je kan wel ergens heen rijden maar als er geen backup is is het een slecht idee :P

+ Scouts hunten/scout spelen

• Gleighton
  • Niet online
Scouts hunten/scout spelen zal tegenvallen, de arties draaien niet zo snel en accelereren niet super snel. Heb je ze al in de test geprobeerd? Ben daar tot tier 6 gekomen
wontcachme schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:13:
[...]

+- Snelheid, maar je kan wel ergens heen rijden maar als er geen backup is is het een slecht idee :P
Daarmee kun je de arty wel op leuke plekken zetten relatief vroeg in de battle.

• hopiconjo
  • Laatst online: 25-05 11:31
De tier 6 arty vind ik al supersnel. Ieder geval tot andere arties. Aiming is vrij snel en reload zit ik rond de 13 sec. Omdat aiming vrij snel is kan ik idd mijn arty snel verplaatsen en weer re-aimen. Tot op heden ben ik er dus tevreden over.

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-05 19:54
hopiconjo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:26:
De tier 6 arty vind ik al supersnel. Ieder geval tot andere arties. Aiming is vrij snel en reload zit ik rond de 13 sec. Omdat aiming vrij snel is kan ik idd mijn arty snel verplaatsen en weer re-aimen. Tot op heden ben ik er dus tevreden over.
Aimen en laden en mobiliteit zijn inderdaad goed te doen. De dmg vind ik echter wel persoonlijk tegevallen. Ik weet dat dat de drawback is van franse arty's, maar daarnaast zou je mogen verwachten dat je als arty een heavy gun bent, die vooral op de heavys moet hameren.

Nu kwam ik gisteren met mijn T6 franse arty echter een e75 tegen en ik moest er wel heel veel shells op gooien voordat hij weg was, dit in tegenstelling tot de GW panther waar ik normaal mee speel.

Op city maps kun je wel leuk TD mode gaan... >:)

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• wontcachme

wontcachme

Gleighton schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:18:
Scouts hunten/scout spelen zal tegenvallen, de arties draaien niet zo snel en accelereren niet super snel. Heb je ze al in de test geprobeerd? Ben daar tot tier 6 gekomen
Heb daar tot de tier 7 elite gespeeld. Was een fijne arty, ook snel draaien en accelereren. Dus een T50-2 kon ik bijhouden en redelijk meedraaien. Alleen die damage is zo slecht......

• Gleighton
  • Niet online
De tier 4 er van had tenminste nog een hoge rpm. Maar ik moet zeggen dat ik met arty weinig referentiemateriaal heb, behalve de franse tree.
Nieuwe special vanaf morgen tot dinsdag
50% discount on the purchase of the following vehicles:

Soviet Medium Tank Tier VI: T-34-85
Soviet Tank Destroyer Tier V: SU-85
German Tank Destroyer Tier VI: JagdPz IV
German Medium Tank Tier V PzKpfw III/IV

x3 experience for the first victory of the day
x2 credits when using the following vehicles:

Soviet Medium Tank Tier VI: T-34-85
Soviet Tank Destroyer Tier V: SU-85
German Tank Destroyer Tier VI: JagdPz IV
German Medium Tank Tier V PzKpfw III/IV
Handig want ik wilde de SU-85 gaan pakken :p

Stichting Hobbyserver

• filipy23
wsLy schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:00:
Nieuwe special vanaf morgen tot dinsdag

[...]

Handig want ik wilde de SU-85 gaan pakken :p
Wow! Eindelijk weer eens een double credit weekend! Beetje balen dat ik dit weekend een bedrijfsfeestje aan het strand heb en daar blijf kamperen...

Babs out!

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Eindelijk m'n ace tanker badge gehaald. Had al meerdere I class badges, maar deze nog niet :*)

Had een super potje met 3 kills, 4 damaged, 6 spotted en bijna een base capture.
Alleen een beetje een domper dat ik door de enige overgebleven panther werd afgeknald terwijl er nog acht tanks van mijn team over waren die dus aan het klooien waren..... Mijn korte 10,5cm werkt super, maar tegen een panther leg je het frontaal echt af.....

Victory!
Battle: Arctic Region vrijdag 22 juni 2012 16:59:05
Vehicle: VK 2801
Experience received: 3.818 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 32.626
Battle Achievements: Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

• TgR_KILLER
Hmm.. Gisteren avond op advies (ingame.. weet ff niet meer wie :P) me voor GoT2 opgegeven. op de website een join request gestuurd. Mijzelf op het forum ingeschreven etc.

Maar zie dat mijn forum request ding nog niet is geaccepteerd, ingame nog niet gekeken :P

Is dat gewoon een kwestie van lang genoeg wachten? =)

filipy23 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:04:
[...]

Wow! Eindelijk weer eens een double credit weekend! Beetje balen dat ik dit weekend een bedrijfsfeestje aan het strand heb en daar blijf kamperen...

Babs out!
Ik moet morgen overdag werken en zondag ben ik de hele dag afwezig... Laatste concert van het seizoen en in de middag en avond barbecueën met de drumband...

Dus alleen morgen naar het werk tijd ervoor, grrrrr :(

Stichting Hobbyserver

• wontcachme

wontcachme

Voor de mensen die nu op 7.4.1 wachten (http://worldoftanks.com/n...e-and-server-down-time/): Overlord heeft bevestigd dat deze al bij ons is geupdate tegelijk met 7.4. Dus dat je crew nu eerder dood is dan je tank zal zo blijven tot minimaal 7.5 omdat er geen plannen zijn dit voorlopig te veranderen

Daarnet een lekkere pot gehad nadat ik een aantal potjes had met echte schijt teams... Denk je 'ah we gaan dit winnen' en ineens ben je nog met 2 of 3 man over tegenover 6-8 anderen :')

http://mwreplays.com/replayimg/fc03c071d06698f8ce738879e8cd93c3.png

Tanks die ik had vernietigd: KV-1S, Pzkpfw III, KV-2, Stug III, T1 Heavy, S-35 CA, VK 3601H, Hetzer, M3 Lee

[Voor 14% gewijzigd door wsLy op 22-06-2012 19:28]

Stichting Hobbyserver

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

"YOUR WORLD OF TANKS CODE: NDG6TD-8RT4HF-87F6MY"

Gift: Unkn0wn

Veel plezier! :)

An  a day keeps the doctor away.

heb ook een code gekregen maar waar moet die geactiveerd worden? Bij activate bonus code? Want daar lukte het niet...

Stichting Hobbyserver

• Appel
HardCoreGamer schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:04:
"YOUR WORLD OF TANKS CODE: NDG6TD-8RT4HF-87F6MY"

Gift: Unkn0wn

Veel plezier! :)
Code cannot be applied for the current service.

Wellicht voor nieuwe accounts?

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Appel schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:23:
[...]

Code cannot be applied for the current service.

Wellicht voor nieuwe accounts?
Ik heh de code via Nvidia verkregen, op hun site staat:

Follow this link to register.
Click Play for Free button to register the new account.
Fill in all the necessary information, type the code above.
Validate your account by replying to the confirmation letter sent to your e-mail.
Download and install the game client.
Launch World of Tanks and enjoy your bonus content!

Waarschijnlijk dus.. :(

In ieder geval, voor de nieuwe spelers onder ons, gebruik deze code hieronder en verkrijg een extra in-game item! (Ik weet bij god niet wat het is :P)

YOUR WORLD OF TANKS CODE: NDG6TD-8RT4HF-87F6MY

An  a day keeps the doctor away.

• Nox
  • Laatst online: 09:52

Nox

Noxiuz

GJP80 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:33:
Die nieuwe gamemodes gaan nergens over... :(

Net op prokhorovka moesten we een assault doen. Defenders starten op de heuvel, capzone ligt in het dorpje aan hun kant van de rails. Waar starten wij? Aan de overkant van het veld. En op die heuvel staan uiteraard jagdtigers en nog veel meer ellende.

Nu is dat nog niet zo'n probleem, maar als de tijd op is dan winnen de verdedigers. Wat gebeurd er?
Met echt heel veel pijn en moeite weten we de vijand te verslaan, tijd is bijna op en het is 4 v 1.
Wat blijkt? Hun laatste speler is een scout die afk gegaan is ergens in een bosje, je raad het al, tijd op... verdedigende tank nog in leven, loss!

Ja hallo! :(

Dat is gewoon zwaar niet eerlijk, als de tijd op is en er van beide kanten nog tanks in leven zijn dan moet het gewoon een draw worden.
Ja idd dat is gewoon zwaar triest. Ik rush met mijn hele team in zo'n situatie maar de pleuris in en: DOEI! Op naar de volgende battle.

EDIT:

Gewoon de tweede keer op rij. :/ Ik kap er ff mee...

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• filipy23
NoxiuZ schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 00:03:
[...]
Ja idd dat is gewoon zwaar triest. Ik rush met mijn hele team in zo'n situatie maar de pleuris in en: DOEI! Op naar de volgende battle.

EDIT:

Gewoon de tweede keer op rij. :/ Ik kap er ff mee...
Ik vind de meeste assault nog wel leuk. Die op Prokhorovka alleen is veelste moeilijk. Er zijn geen plekken om support fire te geen en je moet gewoon met zijn allen de tracks over om aan te vallen, waar te makkelijk tegen te verdedigen is. Ook vind ik die 10 minuten op alle maps aan de korte kant.

Het idee is dus leuk, maar de uitvoering wat minder. Ik verwacht wel dat er de komende tijd nog wel wat aangeslueuteld wordt om die assaults te verbeteren, dus heel somber zie ik het ook niet weer in.

Babs out!

• filipy23
Volgens Overlord:

XP nodig voor Tier 10 medium/TD: "Same as heavy" (~180-200k dus)
Cost: "~6 million"

Babs out!
Ligt het aan mij of verdwijnen vijandelijke tanks sinds de invoering van 7.4 veel sneller uit het zicht? Gisteren had ik dat op Cliff.. ineens 3-4 vijanden die op 40-70 meter ineens uit het zicht verdwenen. Ook als ze schoten waren ze niet zichtbaar. Net ook weer een vijand op een korte afstand die schiet maar niet wordt weergegeven op de minimap.. Lijkt net alsof camouflage een gigantische boost heeft gekregen ofzo..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0Henk 'm!
filipy23 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:43:
Volgens Overlord:

XP nodig voor Tier 10 medium/TD: "Same as heavy" (~180-200k dus)
Cost: "~6 million"

Babs out!
Nice, ik had nog 98k op mijn E50 staan om te kunnen converten naar free exp mocht ik dat nodig hebben. Inmiddels alweer 30k erbij gegrind en de 10 mil credits gepasseerd dus ik ben al goed voorbereid :D

Acties:
  • 0Henk 'm!
Matchmaking moet echt eens drastisch gaan veranderen... Met een Panzer 4 (en soort gelijke tier 5's) heb je niks te zoeken bij tier 8 tanks die je met 1 of 2 schoten finaal van de kaart vegen... en zelf penetreer je niks.

En man man man... Malinovka moeten ze echt eruit knikkeren met assault!!!!! Als je daar moet aanvallen dan ben je al dood ver voordat je iemand hebt gezien op de heuvel... Sowieso is die hele gamemodus gewoon poep...

[Voor 5% gewijzigd door wsLy op 24-06-2012 11:10]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

wsLy schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:59:
Ligt het aan mij of verdwijnen vijandelijke tanks sinds de invoering van 7.4 veel sneller uit het zicht? Gisteren had ik dat op Cliff.. ineens 3-4 vijanden die op 40-70 meter ineens uit het zicht verdwenen. Ook als ze schoten waren ze niet zichtbaar. Net ook weer een vijand op een korte afstand die schiet maar niet wordt weergegeven op de minimap.. Lijkt net alsof camouflage een gigantische boost heeft gekregen ofzo..
Yup hier ook.. een AMX 90 was op mij aan het schieten van 20m afstand en kon hem niet zien... wtf.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Altijdgriep
Ik heb door die matchmaking wel beter leren spelen, je leert erdoor veel beter cover te nemen en dat helpt enorm in de hogere tier potjes. Het kan met lagere tiers inderdaad wel eens frustrerend zijn, maar aan de andere kant ben jezelf ook vaak top-tier en vermaak je jezelf ook lagere tiers af te knallen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TgR_KILLER
Vraagje,

ik heb nu de M6 en zit mij af te vragen of ik door grind met de m6 naar de 90mm.. die 90mm komt op de T29 natuurlijk ook weer van pas.

en weet iemand of je de nieuwe tracks ook nodig hebt om die koepel+90mm te kunnen gebruiken?

oh en nog een noob vraagje, kan je je crew altijd meenemen naar je volgende tank? viel mij pas op dat toen ik van de T1 naar de M6 ging dat ik toen op de oude crew de optie kreeg om de M6 te leren. Enige probleem dan nog is dat de M6 2 gunners heeft en de T29 straks 2 loaders xD dus ergens moet ik toch nieuwe crew gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-05 14:19
Amx12t net unlockt, hij is fijn :) Heb ook de long 44 erop nu.Genieten, zeker vergeleken met amx40.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrickos85
TweakJerommeke schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:33:
[...]

Yup hier ook.. een AMX 90 was op mij aan het schieten van 20m afstand en kon hem niet zien... wtf.
Lijkt me sterk aangezien alles binnen +/- 50m zichtbaar is, ookal zit er een huis, berg of iets anders tussen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Appel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TgR_KILLER
Iemand antwoord op mijn vraag ? :) dan weet ik in welke volghoorde ik mijn gear moet kopen voor de M6

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

patrickos85 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:23:
[...]

Lijkt me sterk aangezien alles binnen +/- 50m zichtbaar is, ookal zit er een huis, berg of iets anders tussen.
Ik zal de replay eens zoeken, het kan ook lag zijn geweest maar hij had 2x geschoten voordat hij achter een boom zichtbaar werd.

En in het weekend is dit spel echt niet leuk om te spelen... het niveau in randoms zakt echt ver weg in de stront. Tier X tanks met 43% winrate. Of gewoon je hele team die speelt alsof ze voor het eerst achter het stuur zitten, holy shit zeg. 8)7

Dan maar ff een tier 2/3 arty pakken en halve teams wegvegen, altijd leuk. :o

@Killer

Je kan altijd je crew meenemen naar andere tanks je moet ze alleen re-trainen voor 20k credits.

En of je eerst de tracks moet kopen weet ik zo niet meer, als je op vehicles details klikt kan je de load limit zien.

[Voor 14% gewijzigd door TweakJerommeke op 24-06-2012 22:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zal eens kijken of ik dat van die load limit kan vinden. krijg met die andere tracks er iets van 3 ton bij ofzo maar hoeveel ik nu in gebruik heb weet ik dus niet :P

en ik had mijn crew van de T1 mee naar de M6 genomen.. gewoon free gedaan xD verloor wel wat exp maar ja 65% is beter dan 50% starten..

*edit* weight / load limit van de M6 = 57,55/57,6

dus ja.. nieuwe tracks zijn nodig xD

[Voor 42% gewijzigd door TgR_KILLER op 24-06-2012 22:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-04 23:10
Ha, sinds anderhalve week speel ik ook WoT. Tot nu toe bevalt het prima, heb er al behoorlijk wat uurtjes achtergezeten. In principe speel ik nu alleen met Duitsland, dus ik heb de StPz II, Hetzer, PzKpfw III, en wat modellen die daarvoor kwamen. Ik zit nu echter op een punt waar ik meer dan 10000 xp moet hebben voor de volgende tank (volgende tier), maar ik krijg maar ongeveer 200 a 300 xp per match (als ik win) dus dat duurt nog even. Ik vroeg me af of dit het goeie moment was om wat goud te kopen en ervaring om te zetten? Of had ik dit eerder moeten doen / kan ik dit beter later doen?

In principe level ik al mn modellen gelijk, vind het leuk om ook van arty en antitank van gelijk niveau te hebben als de normale tanks...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Appel
MuFFIN 007 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:14:
Ha, sinds anderhalve week speel ik ook WoT. Tot nu toe bevalt het prima, heb er al behoorlijk wat uurtjes achtergezeten. In principe speel ik nu alleen met Duitsland, dus ik heb de StPz II, Hetzer, PzKpfw III, en wat modellen die daarvoor kwamen. Ik zit nu echter op een punt waar ik meer dan 10000 xp moet hebben voor de volgende tank (volgende tier), maar ik krijg maar ongeveer 200 a 300 xp per match (als ik win) dus dat duurt nog even. Ik vroeg me af of dit het goeie moment was om wat goud te kopen en ervaring om te zetten? Of had ik dit eerder moeten doen / kan ik dit beter later doen?

In principe level ik al mn modellen gelijk, vind het leuk om ook van arty en antitank van gelijk niveau te hebben als de normale tanks...
Als je goud koopt, dan hangt het er een beetje van af wat slim is. Als je regelmatig speelt (dus elke dag een paar uur) dan is het voordeliger om met het gold een premium account te halen. Dan krijg je dubbele exp en credits.

Nog een paar beginners tips.

Zet crew over vanaf tier 6/7, daarvoor is het gewoon zonde.
Zodra je de credits/exp hebt om de volgende tier te kopen, verkoop de oude tank.
Zet de AP indicator aan in je recticle settings.

Exp omzetten kan eigenlijk alleen vanaf een elite tank (alles researched). De enige manier waarop het (in mijn ogen) het echt waard is als je de eerste 6 of 7 trees (tanks! Geen arty) over kan slaan. Dat raad ik je voorlopig niet aan om te doen, je moet het spel nog leren.

De beste manier om snel te levelen is door in een platoon te springen. Dan heb je 2 mensen bij je die weten hoe het spel werkt en je kan snel en goed communiceren via TeamSpeak. Kijk of je een plekje in GOT2 kan bemachtigen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-04 23:10
Bedankt voor je tips!

Een aantal dingen wist ik al, zo verkoop ik eigenlijk altijd mijn oude tank, maar tot nu toe pas als ik elite status bereikt had. Tot nu toe zijn dus bijna al mijn tanks elite, want ik onderzoek pas de volgende als ik (bijna) alle upgrades gedaan heb. Daardoor gaat het wat minder snel, maar ik vind het leuk om met volledig upgegrade tanks te rijden ;)

Crew overzetten heb ik nog nooit gedaan, dus heb aardig wat crews staan in kazerne inmiddels. Mijn beste tank is een Tier IV tank.

Wat is de AP indicator??

Ben ook niet van plan dingen over te slaan, vind het juist leuk om de hele tree stap voor stap te doorlopen! Heb nu alleen wel al wat XP (ca. 5000) staan op elite tanks waar ik wat mee zou kunnen doen, vandaar..

Over premium moet ik dan nog even nadenken, ik zou het natuurlijk ook eerst voor 3 dagen of een week kunnen doen om te zien of het rendabel is ;)

Verder wist ik niets over platoons, wat is GOT2?

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

Gathering of Tanks 2. GoT is zo ongeveer op tweakers onstaan (vandaar de naam). Toen waren er wat veel leden aangezien een clan een max van 100 spelers heeft. Dus voor de meer beginnelingen/nog levelende spelers/meer casual spelers, is GoT2 toen opgericht. Al is GoT (1) nu ook meer op casual gericht. Maar deze zit geloof ik wel zo ongeveer vol op het moment. :)

Je kan ook ingame in het gathering of tanks kanaal ingame (ff op zoeken) vragen voor platoonplekje.

Edit: Oh en over dat gelijk levelen. Misschien was je al opgevallen dat arty maar tot level 8 gaat. Komt er dus op neer dat je als arty hoger ingedeeld wordt. Je kan dus hogere tier tanks tegenkomen in je tier 5 arty, dan in je tier 5 medium/heavy.

[Voor 21% gewijzigd door crizyz op 25-06-2012 02:32]

Crizyz op Steam

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 14:34
jagdtiger.get :D meteen mn free XP gebruikt voor de ge-upgrade gun maar man man wat is dat een beest :D tis net een nog grotere ferdi, met wat weakspots in front armor... maar dat de JGDtiger enorm slecht is kan ik in ieder geval zeker niet onderschrijven

en nu eens 200k xp en 6 miljoen zien te grinden voor eind aug. (7.5) dan de Stug. E100 :9~ :9~

[Voor 47% gewijzigd door rimpeldinky op 25-06-2012 10:29]

*burp*

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 08:45

Roeligan

Feyenoord

Appel schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:34:
[...]

Als je goud koopt, dan hangt het er een beetje van af wat slim is. Als je regelmatig speelt (dus elke dag een paar uur) dan is het voordeliger om met het gold een premium account te halen. Dan krijg je dubbele exp en credits.

Nog een paar beginners tips.

Zet crew over vanaf tier 6/7, daarvoor is het gewoon zonde.
Zodra je de credits/exp hebt om de volgende tier te kopen, verkoop de oude tank.
Zet de AP indicator aan in je recticle settings.

Exp omzetten kan eigenlijk alleen vanaf een elite tank (alles researched). De enige manier waarop het (in mijn ogen) het echt waard is als je de eerste 6 of 7 trees (tanks! Geen arty) over kan slaan. Dat raad ik je voorlopig niet aan om te doen, je moet het spel nog leren.

De beste manier om snel te levelen is door in een platoon te springen. Dan heb je 2 mensen bij je die weten hoe het spel werkt en je kan snel en goed communiceren via TeamSpeak. Kijk of je een plekje in GOT2 kan bemachtigen :)
Je krijgt 150% bij premium. Maar dan nog is het een stuk sneller :P

Mocht je premium nemen doe dan direct een maand, dat is qua gold een stuk voordeliger.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Seraphin
  • Laatst online: 00:18
Afgelopen weekend sinds lange tijd WoT weer eens aangeslingerd. Mooi toeval dat de weekend actie extra gold gaf voor de Pz III/IV, dat is namelijk mijn "main" tank :)

En ik moet zeggen; dat tankje bevalt me wel. Lekker mobiel, kanon heeft voldoende "oomph", en je bent niet meteen dood als je wordt gespot. (uiteraard moet je niet head first tegen een heavy oprijden).

Maar goed, het is toch vooral xp sparen zodat ik naar de panther of tiger toe kan werken :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
rimpeldinky schreef op maandag 25 juni 2012 @ 07:30:
jagdtiger.get :D meteen mn free XP gebruikt voor de ge-upgrade gun maar man man wat is dat een beest :D tis net een nog grotere ferdi, met wat weakspots in front armor... maar dat de JGDtiger enorm slecht is kan ik in ieder geval zeker niet onderschrijven

en nu eens 200k xp en 6 miljoen zien te grinden voor eind aug. (7.5) dan de Stug. E100 :9~ :9~
Hij is ook niet superslecht, alleen een beetje een hoog profiel,weakspots en zichtbaar....
als ik moest kiezen in een 1vs1 gevecht tussen een ferdi en een JT dan spring ik in mn Ferdinand hoor ;)

maar dat kan aan mij liggen, matchmaking gooit me in veelal dezelfde matches als een JT en ik presteer kwa stats gewoon veel beter op mn ferdi.

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee