Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
OkkE schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:13:
[...]

Voor mijn gevoel was de hele game, al vanaf het vinden van de crown, lastiger dan de Beta. I like.

Ik denk dat ik toch nog heel even wacht met Hardcore Mode starten. Ben gister al 1x dood gegaan met mijn Monk door dat ik niet met mijn andere hand op het toetsenbord zat en te laat was met een skill; lol. Denk dat ik eerst nog maar even het verhaal volg op "Softcore"...
ik heb vanaf het begint tot ik de crown had in echt een hele korte tijd gedaan, geen 1keer dood gegaan en nooit ook maar problemen gehad.
Normal natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274722

Xenophoben schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:11:
Wat vinden jullie overigens van de cinamatics? Ik vond het intro filmpje erg tof, maar in de game heb ik alleen nog maar een soort tekeningen gezien...:( komen er nog meer 3d cinematics terug?
Haha, de ingame cinematics zijn echt erg goed. Zal niet teveel zeggen ivm spoilers, maar verwacht visueel vuurwerk tussen de acts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-06 21:03

BiLo

PSN: toiletcleaner

Moby Dick schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:30:
[...]

Je kan 1-handed pistool-achtige crossbows dual-wielden. Normale (cross)bows zijn 2-handed.
Ik gebruik nu gewone bows totdat ik 2 1-handers vind die meer damage doen.
Aha, je hoeft daar dus geen bepaald level voor te hebben.. Ik baal overigens wel dat ik de beta aardig veel gespeeld heb, gezien ik dat nu weer overnieuw kan doen 8)7

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Mektheb schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:14:
[...]

ik heb vanaf het begint tot ik de crown had in echt een hele korte tijd gedaan, geen 1keer dood gegaan en nooit ook maar problemen gehad.
Normal natuurlijk :)
Ik ben ook niet dood gegaan tot aan de Skeleton King; ook niet bijna. Maar voor mijn gevoel zijn er grotere en sterkere groepen dan in de Beta het geval was. :) En direct na de SK is het ook al weer iets moeilijker dan er voor.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-06 15:40
Anoniem: 274722 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:14:
[...]

Haha, de ingame cinematics zijn echt erg goed. Zal niet teveel zeggen ivm spoilers, maar verwacht visueel vuurwerk tussen de acts :P
er komen dus 3d cinematics terug ;-)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DylanE schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:14:
[...]

Aha, je hoeft daar dus geen bepaald level voor te hebben.. Ik baal overigens wel dat ik de beta aardig veel gespeeld heb, gezien ik dat nu weer overnieuw kan doen 8)7
Act 1 alleen is al wel echt veel groter dan alleen dat stuk.. Je bent er zo doorheen, zeker als je 't al kent. Denk binnen een uur wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xenophoben schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:18:
[...]

er komen dus 3d cinematics terug ;-)?
Ja, en hoe :9 Ik had kippenvel, iig.

Volgens mij gebruiken ze die getekende stijl alleen voor dingen die in een ver verleden zijn gebeurd.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 274722 op 16-05-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Anoniem: 274722 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:18:
[...]

Act 1 alleen is al wel echt veel groter dan alleen dat stuk.. Je bent er zo doorheen, zeker als je 't al kent. Denk binnen een uur wel?
Ja en het wordt meteen al een stuk leuker ook na dat 'beta-stuk' vind ik. De vijanden zijn gelijk al uitdagender dan die slome zombies en skeletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 09:54

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]

Voor mijn gevoel was de hele game, al vanaf het vinden van de crown, lastiger dan de Beta. I like.
Helemaal mee eens! Ik vond de beta echt een eitje². Nu speel ik nog steeds op Normal, maar ik heb het idee dat het toch wat pittiger is geworden. Ik speel wel Monk dus je pakt sowieso wat meer damage, maar misschien vallen er minder HP globes of zo?

Ik ben nog niet echt bijna dood geweest, maar ik heb al wel hele tijden rond gewandeld met 50%-60% HP, waarbij ik toch wat moest oppassen bij de speciale mobs. Heb nu uiteindelijk een wapen gevonden met lifesteal; dan wordt het direct wel een stuk simpeler. Je mept dan gewoon door alle damage heen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
[...]

Ik denk dat ik toch nog heel even wacht met Hardcore Mode starten. Ben gister al 1x dood gegaan met mijn Monk door dat ik niet met mijn andere hand op het toetsenbord zat en te laat was met een skill; lol. Denk dat ik eerst nog maar even het verhaal volg op "Softcore"...
Heb al mijn skills op mijn muis :D
Speel zonder toetsen bord atm, lig wel op mijn schoot hoor ;)

(speel in een relax stoel met breed genoeg armleuning voor de muis en pc op mijn tv, raids leaden in wow en d3 spelen relaxing mode :) )

Kan niet wennen aan spells in diablo die niet op mijn muis zitten.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 22:16
Vanaf welk level wordt het auction house beschikbaar?
Ik ben nu level 13 en kan het nog steeds niet vinden, gek want in de open beta kon ik er wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rixos schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:25:
Ik ben nu level 13 en kan het nog steeds niet vinden, gek want in de open beta kon ik er wel bij.
Je kunt er gewoon bij vanuit je beginscherm :? in-game heb ik nog geen AH gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-06 21:03

BiLo

PSN: toiletcleaner

Anoniem: 274722 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:18:
[...]

Ik heb de tik dat ik alle fog of war weg wil hebben, en niets wil laten liggen. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe lang ik er over heb gedaan..

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik ga vandaag ook beginnen aan mijn avontuur. Erg veel zin in!
Op dit moment aan het verdiepen welke class ik ga spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

ik ben wel al een paar keer dood gegaan, maar ik ben ook nog niet echt aan het uitkijken. Het is gewoon te leuk om met een Barb midden in een groep te leapen. Ik merk met name dat tegen Act2 monsters wel echt moeilijker beginnen te worden. Iemand die vlinders die die insecten spugen al tegengekomen? Die gaan op Inferno lastig worden denk ik!

Waar ik eerst vrij offensief speelde met een 2-handed mace, ben ik nu overgestapt naar 1hander+shield met deze build http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#beXVg!a!a.a

Ik heb min of meer de tank-rol aangenomen in een groep, dus die extra health globes helpen flink. Revenge procs zijn super trouwens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Rixos schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:25:
Zit in Menu, voordat je een char kies en ingame gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DylanE schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:25:
[...]

Ik heb de tik dat ik alle fog of war weg wil hebben, en niets wil laten liggen. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe lang ik er over heb gedaan..
Ja ik explore ook (bijna) alles hoor.. Veel te leuk, hoef niet te rushen ofzo :) En wie weet wat voor gele item drops of beter ik anders mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 22:16
Anoniem: 274722 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:25:
[...]

Je kunt er gewoon bij vanuit je beginscherm :? in-game heb ik nog geen AH gezien..
Vanuit het beginscherm? Oh daar moet ik eens naar kijken dan.
In de open beta kon je er alleen in-game bij volgensmij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Cloud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:20:
[...]

Helemaal mee eens! Ik vond de beta echt een eitje². Nu speel ik nog steeds op Normal, maar ik heb het idee dat het toch wat pittiger is geworden. Ik speel wel Monk dus je pakt sowieso wat meer damage, maar misschien vallen er minder HP globes of zo?

Ik ben nog niet echt bijna dood geweest, maar ik heb al wel hele tijden rond gewandeld met 50%-60% HP, waarbij ik toch wat moest oppassen bij de speciale mobs. Heb nu uiteindelijk een wapen gevonden met lifesteal; dan wordt het direct wel een stuk simpeler. Je mept dan gewoon door alle damage heen :)
wacht maar, Monk lv. 20+ wordt faceroll :p
Zit zelf ong. lv 40 nu en ik solo vrij veel met groot gemak. Dit door ongelooflijke selfhealing en dmg immunity's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Rixos schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:27:
[...]

Vanuit het beginscherm? Oh daar moet ik eens naar kijken dan.
In de open beta kon je er alleen in-game bij volgensmij
Daarnaast gaat al mijn geld op aan de blacksmith,
AH voor low lvl items vind ik weer zonde aangezien je deze snel vervangt.

lvl 3 is hij nu, alleen is dit SC :)

HC zal ik het zelfde doen allen zal ik meer gaan craften om mijn char zo OP mogelijk te houden.
Merk wel dat je op SC gewoon veel meer risico's neemt, ff alt tabben in het midden van een veld.
Terug in game en je ziet je scherm rood oplichten.

<3 + Experiance items, heb op bijna al mijn items deze stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:09
Poei...gisteren toch een paar keer op mijn muil gegaan met mijn lvl 22 Witch Doctor in Act 2 toen mijn party reduceerde van 4 man naar 2 man (waarbij de ander slechts lvl 8 Monk was). Vanaf toen werd het toch een stukje pittiger en miste we echt de frost nova van 1 van de vertrokken wizards.

Maar, wat een leuke class die WD. Van alles zit er wel in :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:28
Derr_Hans schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:31:
[...]

Merk wel dat je op SC gewoon veel meer risico's neemt, ff alt tabben in het midden van een veld.
Terug in game en je ziet je scherm rood oplichten.
Als je solo speelt gewoon op de ESC toets drukken. Spel wordt dan gepauzeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 00:31
Ik ben bijna level 10 met me barbarian dan ga ik nieuwe char maken en gelijk op hardcore mode. Denk dat ik dan wel Monk ga spelen of Witch docter. Want volgens mij is Monk de meest gespeelde class in D3 nu of ligt dat aan mij?

[ Voor 72% gewijzigd door Ricmaniac op 16-05-2012 10:35 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ricmaniac schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:33:
[...]

wil niet weten waar je je andere hand dan had =p
whahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ricmaniac schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:33:
Ik ben bijna level 10 met me barbarian dan ga ik nieuwe char maken en gelijk op hardcore mode. Denk dat ik dan wel Monk ga spelen of Witch docter. Want volgens mij is Monk de meest gespeelde class in D3 nu of ligt dat aan mij?
edit: had me berricht weggehaald wat hier eerst stond :p
beetje childish haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 22:39

siemenz

Koetje

Xenophoben schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:08:
[...]

owh?!?!? ik speel alles low op mijn imac 21 inch van 2011
Ik heb een Imac 27" late 2009 i5 en speel alles op high op een resolutie van 1920x.... gaat vloeiend

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Laatst online: 13-06 19:00
Is er ergens een site of zo, of informatie over hoe ver mensen al zijn ?

Is Diablo al down op inferno ? Of Nightmare ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:29

Rem

Inferno is zeker nog niet gecleared, ik heb wel gehoord dat er al mensen nightmare hebben gecleared maar heb nog geen bevestiging gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortare
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-03-2024
Mektheb schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:13:
[...]

Op mijn iMac ( zie sig ) Alles op high :).
Hier ook alles op high, imac 2011, 2560 x 1440, knallen !

[ Voor 5% gewijzigd door mortare op 16-05-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

siemenz schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:37:
[...]

Ik heb een Imac 27" late 2009 i5 en speel alles op high op een resolutie van 1920x.... gaat vloeiend
Mijn MBP uit 2010 draait hem slecht. Iemand anders hier ervaringen met MBP uit dezelfde periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
mortare schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:42:
[...]

Hier ook alles op high, imac 2011.
Ik heb het goedkoopste 21,5 inch model.... welliswaar met 12 gb ram. Mischien heb jij een iets sterkere gpu ?

[ Voor 14% gewijzigd door Xenophoben op 16-05-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

remsporus schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:42:
Inferno is zeker nog niet gecleared, ik heb wel gehoord dat er al mensen nightmare hebben gecleared maar heb nog geen bevestiging gezien!
Zat gister avond nog een stream te kijken van een groep die lvl 55/56 waren en Act II Hell zaten. Die zullen nu dus nu ondertussen bij Diablo zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Bijna level 29 :D vraag me af want ben nu richting de laatste Lord. Maar als die afgemaakt is en ik ben 29 wat dan?
Want hell kan ik pas starten vanaf 30

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:01

Rannasha

Does not compute.

remsporus schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:42:
Nightmare is het 2e niveau (direct boven normal), die is zeker al gecleared. Of Hell ook al voltooid is weet ik niet.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 09:36
Xtr3me4me schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:44:
Bijna level 29 :D vraag me af want ben nu richting de laatste Lord. Maar als die afgemaakt is en ik ben 29 wat dan?
Then Grind your way through, lekker veldjes clearen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-06 23:22

roboreaper

Collecting your robots

Xtr3me4me schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:44:
hell op lvl 30... jah... succes...

troll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448578

Pff, hoe meer ik dit topic bij zit te houden hoe meer zin ik krijg en het ergste is nog dat ik nog een week moet wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ihre schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:45:
[...]

Then Grind your way through, lekker veldjes clearen :P
hehehe ken ook! wat ik me afvraag hoe er nu al legendary items in AH staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Rannasha schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:45:
[...]

Nightmare is het 2e niveau (direct boven normal), die is zeker al gecleared. Of Hell ook al voltooid is weet ik niet.
excuses, haalde nightmare en hell door elkaar! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

roboreaper schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:46:
[...]

hell op lvl 30... jah... succes...

troll?
Sorry nightmare 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 09:00

scorpie

Supra Addict

Ik heb trouwens geen clue wat ik doe met die blacksmith :P ik pomp er maar gewoon geld in, ik heb denk ik nu een 8000 gold invested, maar hij is nog steeds level 1. Zijn er al mensen die met een bepaalde tactiek aan het spelen zijn voor wat betreft deze blacksmith? :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortare
  • Laatst online: 13-03-2024
Xenophoben schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:43:
[...]

Ik heb het goedkoopste 21,5 inch model.... welliswaar met 12 gb ram. Mischien heb jij een iets sterkere gpu ?
27 inch, 3.4 I7, 12 gb ram, 2gb op de hd6970m, gaat lekker hier :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Anoniem: 82860 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:43:
[...]

Mijn MBP uit 2010 draait hem slecht. Iemand anders hier ervaringen met MBP uit dezelfde periode?
Mijn MBP uit 2010 draait hem op low settings nog wel acceptabel... maar het is niet om over naar huis te schrijven.. settings al omlaag gegooid?

Even de volgende vraag voor van mij : Ik heb tot de skeleton king gecleared in de starter edition en toen de volledige versie aangeschaft. Begon weer bij het begin maar wel op level 10. Nog maar een keer de SK gekilled en kreeg een achievement, nou vroeg ik me af of ik nog meer achievements of andere dingen mis nu ik tot de SK op starter edition heb afgemaakt..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-01-2023
scorpie schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:49:
Ik heb trouwens geen clue wat ik doe met die blacksmith :P ik pomp er maar gewoon geld in, ik heb denk ik nu een 8000 gold invested, maar hij is nog steeds level 1. Zijn er al mensen die met een bepaalde tactiek aan het spelen zijn voor wat betreft deze blacksmith? :)
Mijn tactiek is gewoon alle geld daarin te investeren, anders gebruik ik het toch nooit :p... Ondertussen kan ik wel armour/weapons maken die niet van mijn niveau zijn >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Heb hem zelf op lv 4 zitten.

Hoe hoger hij wordt, hoe betere spullen hij kan maken. Vooral latere levels ids it handig omdat je dan vaak je hebt die gear nodig. Zo kan je als je lv 35 zit een lv 34 wapen maken. Echter heb je vanaf lv 30 (hell) wél blacksmith pattersn nodig om hem te upgraden. Tot dan kan het met goud. Deze patterns droppen randomly van mobs in Hell en boven difficulty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
kan je er ook echt iets boeiends mee maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088

Xenophoben schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:52:
Nee de blacksmith zit er voor de grap in en kun je helemaal niks mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Doen de server het al weer eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Lvlen :)

Mijne is nu lvl 3, kan wat leuke items maken maar heb nog niet veel gecraft.
Kost nu 8k per keer dat je lvl, kan items maken die voor lvl 25 zijn ben zelf nog lvl 15 en 16.

lvlen Blacksmith is 4k gold lvl 2 6k en nu lvl 3 8k wil de andere prijzen niet weten nog lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088

Ricmaniac schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:53:
Doen de server het al weer eigenlijk?
Ik hoop het niet :+
Ik niet spelen vanwege werk, de rest ook niet! Hahahahah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainuser X
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-03 14:37
mortare schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:49:
[...]

27 inch, 3.4 I7, 12 gb ram, 2gb op de hd6970m, gaat lekker hier :-)
Draai ook alles op High en met resolutie 2560 bij 1600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Laatst online: 07-06 22:39

siemenz

Koetje

mortare schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:42:
[...]

Hier ook alles op high, imac 2011, 2560 x 1440, knallen !
heb em nog niet getest op 2560 x 1440, alleen op 1920*1080

is het de moeite?

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Laatst online: 13-06 19:00
Vraagje over de armor tiers. Ik begrijp niet helemaal goed hoe dit werkt.

Er zijn iets van 17 tiers of zo, maar hoe zie ik nou, behalve van de looks en vergelijken met video's op youtube, in welke tier ik zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainuser X
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-03 14:37
siemenz schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:59:
[...]

heb em nog niet getest op 2560 x 1440, alleen op 1920*1080

is het de moeite?
IK moet eerlijk zeggen dat er een klein stukje veld bij komt of he er wat aan hebt is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Anoniem: 393088 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:55:
[...]

Ik hoop het niet :+
Ik niet spelen vanwege werk, de rest ook niet! Hahahahah!
Wat zijn we weer lief, maar deel je mening ;)

Vanmij mogen ze vandaag zoveel veel maintainment doen dat ze willen zodat het op hemelsvaart voor niemand meer een probleem geeft ;)

BEn vanavond toch aan het raiden met de wow guild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Derr_Hans schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:02:
[...]

Wat zijn we weer lief, maar deel je mening ;)

Vanmij mogen ze vandaag zoveel veel maintainment doen dat ze willen zodat het op hemelsvaart voor niemand meer een probleem geeft ;)

BEn vanavond toch aan het raiden met de wow guild ;)
haha deel die gedachte met je :P zolang het vannacht en morgen maar goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Ik lees ook echt net pas dat als je een 2H bow gebruikt je ook een quiver kan equippen. Ik zag aldoor wel dat ik een slot had voor quiver in mijn Offhand, maar dacht dat dat gewoon 'ter opvulling' zo was gemaakt.

Heb er alleen nog nooit eentje voorbij zien komen. Moet maar eens op zoek! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mainuser X schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:02:
[...]

IK moet eerlijk zeggen dat er een klein stukje veld bij komt of he er wat aan hebt is wat anders.
Mja, het is hoe het hoort op zo'n scherm en het draaid als een zonnetje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-06 10:32
Hoe moet ik de servers nu zien?
Je hebt de US/Asia/EU servers, zijn dit zeg maar je saveslots of iets? Want ik ben begonnen op een US server helaas... Maar kan ik nog wel switchen? Volgens mij niet toch?

Kan ik wel spelen met mensen in de EU? Ik heb zowel vrienden in de states als in NL namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

maniace schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:09:
Je hebt de US/Asia/EU servers, zijn dit zeg maar je saveslots of iets? Want ik ben begonnen op een US server helaas... Maar kan ik nog wel switchen? Volgens mij niet toch?

Kan ik wel spelen met mensen in de EU? Ik heb zowel vrienden in de states als in NL namelijk.
Je chars zijn gescheiden per server. Je kunt met de characters die je op US maakt alleen op US spelen. De werelden/communities zijn compleet gescheiden.

Je kunt zelf kiezen op welke je inlogt (bij account settings).

Als je met US vrienden die alleen op US-server spelen, wilt spelen, kun je alleen met je characters die je gemaakt/gespeelt hebt op de US-server spelen.
Met je NL vrienden speel je dan waarschijnlijk op EU server en dat is dan compleet gescheiden.

Je kunt niks uitwisselen tussen hetgeen op US/EU-server is opgeslagen.

[ Voor 20% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 16-05-2012 11:12 ]

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-06 11:15

Oxigeon

En zo is dat!

Gisterenavond een geprobeerd om met mijn oude pc online te komen. Het begin menu etc loopt wel vrij soepel allemaal. Tot ik moest inloggen kreeg ik allemaal wat problemen. Ik neem aan dat dit is omdat er veel werd ingelogt in de game.

Mijn computer is idd eigenlijk te oud aan het worden. Kreeg toen ik het spel opstarte ook een melding dat mijn computer de system requirements niet haalde.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

maniace schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:09:

Je kan op alle 3 de servers inloggen. Zie het maar net als WoW waar je kan switchen tussen realms.
Je kan op alle servers 8 characters aanmaken, maar deze kan je NIET overhevelen naar een andere server. Je kan niet tussen verschillende servers traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
remsporus schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:11:
[...]

Je kan op alle 3 de servers inloggen. Zie het maar net als WoW waar je kan switchen tussen realms.
Je kan op alle servers 8 characters aanmaken, maar deze kan je NIET overhevelen naar een andere server. Je kan niet tussen verschillende servers traden.
En je kan de $-auctionhouse niet gebruiken op andere servers (dacht ik gelezen te hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniace
remsporus schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:11:
[...]

Wat dus betekend dat ik alleen met US in US kan spelen, en voor EU weer overnieuw moet beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
maniace schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:20:
[...]

Wat dus betekend dat ik alleen met US in US kan spelen, en voor EU weer overnieuw moet beginnen?
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:50
Xenophoben schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:52:
Mijn taktiek is om gewoon quasi alle blues die droppen te salvagen, want bewaren voor mijn 'alts' is echt niet nodig vanwege de hoeveelheid aan drops. Later kan ik dan met de blacksmith items maken voor mijn andere chars terwijl ik die level.

Daarmee hoef ik voorlopig dus nog niets te 'mulen' :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

maniace schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:20:
[...]

Je kunt wel je vrienden in US vragen of ze op de EU-server komen spelen, zodat jij daar steeds kunt blijven spelen. Of andersom, je EU vrienden vragen of ze op US-server komen spelen ;)

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniace
Thanks voor de uitleg erover, jammer dan blijf ik nu mijn eerste run maar gewoon op de US server zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
maniace schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:24:
Thanks voor de uitleg erover, jammer dan blijf ik nu mijn eerste run maar gewoon op de US server zitten.
Wat is je ping dan? Op EU krijg ik al 150-200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Voor de mensen die niet bekend zijn hiermee (bij Diablo 2 was het iig altijd al zo), was het wel zo handig geweest als ze hier een extra info box voor hadden neergezet bij het inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Serieus, waar zijn die verdomde talentbuilds????? Je gaat met toch niet vertellen dat die er niet zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
PcManiaxx schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:27:
Serieus, waar zijn die verdomde talentbuilds????? Je gaat met toch niet vertellen dat die er niet zijn......
Die zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmr schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:50:
[...]

Mijn MBP uit 2010 draait hem op low settings nog wel acceptabel... maar het is niet om over naar huis te schrijven.. settings al omlaag gegooid?

Even de volgende vraag voor van mij : Ik heb tot de skeleton king gecleared in de starter edition en toen de volledige versie aangeschaft. Begon weer bij het begin maar wel op level 10. Nog maar een keer de SK gekilled en kreeg een achievement, nou vroeg ik me af of ik nog meer achievements of andere dingen mis nu ik tot de SK op starter edition heb afgemaakt..
Eens proberen die settings, maar als het zonder poespas al niet lekker loopt...

Je loopt mogelijk wel wat achievments mis ja. Er zijn bijvoorbeeld achievements voor het killen van bepaalde unique monsters die je tegen kunt komen in cathedral bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:04
Oxigeon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:11:
Gisterenavond een geprobeerd om met mijn oude pc online te komen. Het begin menu etc loopt wel vrij soepel allemaal. Tot ik moest inloggen kreeg ik allemaal wat problemen. Ik neem aan dat dit is omdat er veel werd ingelogt in de game.

Mijn computer is idd eigenlijk te oud aan het worden. Kreeg toen ik het spel opstarte ook een melding dat mijn computer de system requirements niet haalde.
Op Can my pc run it gaven ze aan dat ik met mijn laptop net boven de minimum specs zat. Speel het spel nu met alles vol open op 1920x1280, en hij loopt zeer soepel :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-06 23:22

roboreaper

Collecting your robots

Timocos schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:30:
[...]

Op Can my pc run it gaven ze aan dat ik met mijn laptop net boven de minimum specs zat. Speel het spel nu met alles vol open op 1920x1280, en hij loopt zeer soepel :)
can my pc run it.. is crap
is geoptimaliseerd voor specifieke hardware... en is niet onafhankelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:04
roboreaper schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:31:
[...]

can my pc run it.. is crap
is geoptimaliseerd voor specifieke hardware... en is niet onafhankelijk
Mja had voor de zekerheid eerst nog Starcraft 2 getest op mijn laptop, die draaide eigenlijk niet echt geweldig (met paar dingen op medium, rest op low), dus was eigenlijk al bang dat Diablo 3 helemaal niet zou lopen. Maar vreemde is dus dat ik Diablo 3 wel alles op max kan zetten 8)7

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tussen gevechten je skills/runes kunnen switchen en experimenteren met skill/rune-builds vind ik een stuk leuker dan je helemaal vastleggen met een talentbuild eerlijk gezegd. Je kunt je character nu iig ook niet verpesten door domme keuzes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 13:42
serieus man, zoek het toch lekker zelf uit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:33

Flapmo

and back is gigi!

Hardcore players do not have access to the real-world money auction house.
Waarom is deze keuze gemaakt eigenlijk? Ik zie nergens een uitleg. Vind het eigenlijk best wel lame, is toch onze keuze? Ik prefereer hardcore > softcore (pussies! ;)), maar dit is wel een serieus nadeel.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
word je gekilled... weg 200 euro item xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:33

Flapmo

and back is gigi!

Xenophoben schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:34:
word je gekilled... weg 200 euro item xD
Mijn probleem toch? Ik speel hardcore, dat hoort erbij.

@Hieronder
Idem. Mijn keuze, je weet dit. Daarom spelen anderen softcore pussy mode :p. (joking rant, niet serieus nemen).

[ Voor 32% gewijzigd door Flapmo op 16-05-2012 11:35 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Flapmo schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:33:
[...]

Waarom is deze keuze gemaakt eigenlijk? Ik zie nergens een uitleg. Vind het eigenlijk best wel lame, is toch onze keuze? Ik prefereer hardcore > softcore (pussies! ;)), maar dit is wel een serieus nadeel.
Kan me voorstellen dat je bijv. geld steekt in een character en dat deze paar s. later doodgaat, je dus in 1 klap al je geld kwijt bent. Niet echt chill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Is het net zoals in DII 'handig' om een mule te hebben of twee accounts?

Zit namelijk nog met een pre-order van amazon die ik 2 jaar geleden had geplaatst ( wel cheap ! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Locutus-of-Borg schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:34:
[...]

Kan me voorstellen dat je bijv. geld steekt in een character en dat deze paar s. later doodgaat, je dus in 1 klap al je geld kwijt bent. Niet echt chill.
En ook een beetje raar als je met een berg cash je hardcore-character overpowered kunt maken. En daarna pronken dat je hardcore hell hebt uitgespeeld ofzo. Dan pronk je toch voor een deel met je portemonnee.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 274722 op 16-05-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Anoniem: 274722 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:36:
En ook een beetje raar als je met een berg cash je hardcore-character overpowered kunt maken. En daarna pronken dat je hardcore hell hebt uitgespeeld ofzo. Dan pronk je toch voor een deel met je portemonnee.
hahahah tjah, dat doen patsers in een ferrari toch ook... zo gauw ze het circuit op rijden durven ze geen gas te geven... xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncuomo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-03-2024
Rylo schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:35:

Zit namelijk nog met een pre-order van amazon die ik 2 jaar geleden had geplaatst ( wel cheap ! )
Je hebt shared stash en plaats voor 10 characters (uit mijn hoofd) Dus als je meer items hebt dan daar op past dan kan je er over denken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Ik denk dat dat deels is om de speler tegen zichzelf te beschermen maar ook deels om blizzard te beschermen.

Als (sommige) mensen veel geld betalen voor items en vervolgens doodgaan in HC, dan zie ik het al helemaal gebeuren dat mensen gaan klagen om hun items terug te geven o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Laatst online: 13-06 12:51
Rylo schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:35:

Je hebt een shared stash op je account.

ps.

Zijn de meeste mensen te lui om zelf nog wat op te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 22:23
Pfft, toch wel enkele achievements die niet zijn opgeslaan gisteren. Jammer maar het probleem is al bekend bij blizzard blijkbaar

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

tboheeren schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:39:
Pfft, toch wel enkele achievements die niet zijn opgeslaan gisteren. Jammer maar het probleem is al bekend bij blizzard blijkbaar
Het schijnt zelfs al verholpen te zijn. Heb het zelf nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

tboheeren schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:39:
Hoop wel dat dit wordt gefixed. Ben van 790 achievement points teruggegaan naar 430. Mis nu dus ook nog een aantal dingen die ik toevallig tegen ben gekomen die je niet snel doet (doe <random actie> op die boss)
:3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 22:23
Locutus-of-Borg schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:40:
[...]

Het schijnt zelfs al verholpen te zijn. Heb het zelf nog niet kunnen testen.
Betekent dat je dan vanaf nu geen achievements verliest, of komen de achievements die je verloren had er terug bij na de volgende login?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-06 13:42
Wie is nu world first level 60 geworden?

Athene heeft een video geplaatst met bewijs dat hij aan level 60 is, maar kan toch moeilijk geloven dat hij eerste is. Een of andere Aziaat moet toch eerste geweest zijn? Iemand daar iets van gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Lapeno schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:39:
[...]

Je hebt een shared stash op je account.

ps.

Zijn de meeste mensen te lui om zelf nog wat op te zoeken?
meeste mensen zijn ondertussen aan het werk en dan is een vraag hier stellen iets sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:01

Rannasha

Does not compute.

Flapmo schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:33:
[...]

Blizzard heeft geen zin in mensen die gaan zeuren als hun character met RMAH gear in HC doodgaat en de spelers een of ander excuus aanhalen om hun geld terug te krijgen. Zeker als je doodgaat door een DC.

Overigens, met alle verhalen die je hoort over server instabiliteiten en DCs lijkt het me nog niet het juiste moment om een HC character te beginnen. Het moet wel ontzettend frustrerend zijn als je uit het spel gegooid wordt en je daardoor je char verliest zonder dat je er zelf iets aan kunt doen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 11:47

Sorki

world wide wubbish

Asgaro schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:40:
Athene heeft een video geplaatst met bewijs dat hij aan level 60 is, maar kan toch moeilijk geloven dat hij eerste is.
hij woont in Athene.... de kans is groot dat hij heel veel tijd heeft ;)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

tboheeren schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:40:
[...]

Betekent dat je dan vanaf nu geen achievements verliest, of komen de achievements die je verloren had er terug bij na de volgende login?
Je moet ze wel alsnog (opnieuw) halen, maar ze worden nu niet "vergeten" toegekend te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Sorki schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:46:
[...]

hij woont in Athene.... de kans is groot dat hij heel veel tijd heeft ;)
Euuhhm...
Athene is Belgisch. Doe je huiswerk voordat je post? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asgaro schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:40:
Wie is nu world first level 60 geworden?

Athene heeft een video geplaatst met bewijs dat hij aan level 60 is, maar kan toch moeilijk geloven dat hij eerste is. Een of andere Aziaat moet toch eerste geweest zijn? Iemand daar iets van gehoord?
world first met youtube video als bewijs hooguit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Fiole schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:46:
[...]

Euuhhm...
Athene is Belgisch. Doe je huiswerk voordat je post? :)
Wou net zeggen die kerel komt uit België..
Verder is hij zo gek als een koekie en neem ik die kerel alles behalve serieus, al doet hij soms wel leuke dingen voor de community.
Pagina: 1 ... 9 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic