Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-09 13:38

buggienuk

lekker buggie

Hoop dat hij snel weer online gaat, moet over een paar uurtjes weer studeren...

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
ja ik hoop het ook moet nog een klein stukje act 3 en dan act 4 nog.

dat is de doelstelling voor deze sessie daar voor word er niet geslapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:12

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Voor mij timen ze het allemaal prima.
Gisteren vroeg naar bed, terwijl ik aan het slapen was dus maintenance blijkbaar. In de ochtend vroeg op (tadaa) om te werken, in de middag een vergadering en dan mag ik naar huis toe laat in de middag.
Dan zal D3 wel weer werken en kan ik lekker spelen ;)

Misschien iets aan het ritme doen voor degenen die last hebben van het onderhoud?

Enige "doelstelling" die ik heb is lol hebben in de game.
Zou wel graag wat meer maten willen die de game hebben. Veel hebben de beta gedaan en toen is er veel samen gespeeld, maar nu is het wat minder. Iedereen is druk met iets... :X

[ Voor 23% gewijzigd door Ultraman op 16-05-2012 06:31 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 09:42

Magic666

No one's neighbour!

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 03:31:
[...]

Held!

Trouwens wat is dit voor onzin? user score van 3,4 door allemaal mensen die alleen maar de bèta hebben gespeeld... Vind dit heel erg sneu. Tref ook heel veel mensen aan op de Blizzard forums die de game volledig uitkotsen vanwege de server issues (die nu al opgelost zijn als ik me niet vergis). Kan er niet zo goed tegen, begrijp dat kinderlijke ongeduld niet... Maar goed, alles draait nu en hopelijk komen er wat mensen met verstand met goede reviews op metacritic :).
Dat ongeduld is wel te verklaren (met het bijbehorende gezeik): jaren lang ervaring met WoW, dagelijks weetikhoeveel miljoen mensen die online zijn/inloggen, stresstest hier en stresstest daar. En dan op launchday dit soort server issues? Dat is, op zijn zachts gezegd, zeer zeer slordig.

Ik kan de mensen die zeiken wel begrijpen, dit is niet des Blizzards (of juist wel natuurlijk :+ ), en getuigd van incompetentie.

Dat gezegd hebbende: D3 blijft natuurlijk gewoon een prima spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Server is nu online. Ben op pad met mijn eerste char. Ik moet er weer een jaar of 10 mee doen dus heb absoluut geen haast. Geen "marathon"sessies voor mij, maar lekker alles helemaal uitkammen.

Ik twijfel of ik op lvl10 meteen HC ga spelen of eerst eens Normal uit ga spelen. Wat doen mijn oude D2 maatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 07:19:
Server is nu online. Ben op pad met mijn eerste char. Ik moet er weer een jaar of 10 mee doen dus heb absoluut geen haast. Geen "marathon"sessies voor mij, maar lekker alles helemaal uitkammen.

Ik twijfel of ik op lvl10 meteen HC ga spelen of eerst eens Normal uit ga spelen. Wat doen mijn oude D2 maatjes?
wat denk je zelf ???

Soft core blijft toch maar Softcore hé! ;)

Ondertussen lvl 17 HC baba... wordt wel moelijker nu in act II dus dnek dat ik terug naar act I ga om wat te levelen.

Tot online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
De game is echt geniaaal! nog niet heel veel gespeeld though. Monk level 6 en Barb level 8 maar vind het erg goed werken en ook het joinen en gejoined worden werkt goed

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-09 18:13
Ben ik een kneus als ik op level 5 niet echt meer verder kom met mijn mage? Ik ga constant dood. :X

spoiler: level 5 content en al beschikbaar in beta dus zo'n grote spoiler is het niet, maar goed:
Heb die vrouw van Headrig omgelegd en toen de brug over gegaan richting de crown, maar daar word ik constant belaagd door groepen van die snelle scavengers en die zijn lastig te kiten plus ze rammen mij binnen no-time dood.

De beta was extreem simpel als mage, maar dit lijkt het andere uiterste. Of ik doe iets grandioos verkeerd natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik ben, na veel inlogproblemen en error messages, gisteravond lekker bezig geweest, 2 uur lang of zo.

Veel te weinig natuurlijk, maar mijn barb levelt prima, en ik heb al veel leuke items opgepikt, met name qua wapens. Redelijk wat damage, snel, en uiteraard, dual wielding. ;)

De Skeleton King was een eitje. In tegenstelling tot hoe lastig ik het had in de open bèta. Fatsoenlijke wapens en items schelen dan wel.

Ik ben maar meteen een open game in gegaan, en dat spelt best leuk, een beetje zien wat andere characters doen, zoals een demon hunter. Die 'mitrailleur' zag er heftig uit, ook zo'n straalwapen (sorceress?), lekker op afstand blijven...

Ik ging uiteraard vol de melee in. :P

[ Voor 43% gewijzigd door Ramzzz op 16-05-2012 07:56 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

heeft iemand nog gemerkt dat er achievements missen? na ong.19 uur zit ik met mn monk op 40, maar ik logde gisteru it met 790 achievement points...nu heb ik er nog 420?! Zit Act II Nightmare, maar ik mis zelfs boss achievements van normal...echt raar dit.Ook een aantal "rare" achievements die je niet snelhaalt zijn weg,is zeker klote...hopelijk komen die nog terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Heeft iemand al een degelijke review gezien van het spel of wordt dit nog enkele dagen wachten? Heb het spel natuurlijk al en vind het zelf super vlot spelend. Gameplay voelt zo soepel aan dat je je volledig kan focussen op het gevechten. Alleen jammer tot nu toe vind ik dat ik men classe moet spelen zoals blizzard het wil, mis een beetje de talent tree in diablo 2. Hoewel ik de skills die je onderaan kan kiezen (weet de naam niet meer) wel goed vind ze voegen geen basis dingen zoals extra dmg toe maar echt nuttige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper1987vd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 00:13
JA!
Ik ben er weer in op de EU region na 20 uur!

Uitstekend werk van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:56
Blij dat ik de beta niet meer dan 5 minuten gespeeld heb, alles voelt helemaal nieuw aan. Heb pas net de Skeleton King verslagen met mijn Barb en het is echt awesome!

Moet zeggen dat ik de art style perfect vind, de kerkers zijn ook echt luguber en hebben hele mooie belichting.

Kan niet wachten om weer verder te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Fiole schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:00:
heeft iemand nog gemerkt dat er achievements missen? na ong.19 uur zit ik met mn monk op 40, maar ik logde gisteru it met 790 achievement points...nu heb ik er nog 420?! Zit Act II Nightmare, maar ik mis zelfs boss achievements van normal...echt raar dit.Ook een aantal "rare" achievements die je niet snelhaalt zijn weg,is zeker klote...hopelijk komen die nog terug!
Gisteren toen ik van mijn barbarian afging had ik ook nog maar 20 achievement points over. En in 17 levels had ik er toch echt wel iets meer gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Fiole schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:00:
heeft iemand nog gemerkt dat er achievements missen? [...]
Is bekend:
Bashiok: We're investigating lost/missing achievements. Nothing certain yet. (bron)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wordt je progressie pas opgeslagen wanneer je een checkpoint haalt? Ik was namelijk net met een quest bezig en had wat mini dungeons gecleared toen een vriend van me mij uitnodigde in zijn game. Nadat ik had geaccepteerd en wat dingen had gecleared ging ik terug naar mijn eigen game maar ik stond weer in Tristan en als ik de teleporter gebruikte naar het stuk dat ik had gecleared was alles weer donker :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Hoe kom je aan je starter edition code voor iemand anders. als je diablo door die annual pass hebt gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Amras schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 07:51:
Ben ik een kneus als ik op level 5 niet echt meer verder kom met mijn mage? Ik ga constant dood. :X

spoiler: level 5 content en al beschikbaar in beta dus zo'n grote spoiler is het niet, maar goed:
Heb die vrouw van Headrig omgelegd en toen de brug over gegaan richting de crown, maar daar word ik constant belaagd door groepen van die snelle scavengers en die zijn lastig te kiten plus ze rammen mij binnen no-time dood.

De beta was extreem simpel als mage, maar dit lijkt het andere uiterste. Of ik doe iets grandioos verkeerd natuurlijk. :+
Mage is volgens mij ook wel 1 van de lastigere classes (solo dan). Ik heb nu wizzard en monk gedaan en monk is toch wel véél gemakkelijker. (Dat zegt natuurlijk niet hoe het later in het spel is :P).

Wat ik iig doe is blijven bij de Ray of Frost, gewoon je arcane power opmaken > magic missle > indien mobs dichtbij frost nova en daarna weer ray of frost. Dat kan je een best tijdje volhouden :) succes ;)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Ben nu lvl 25 monk en ik vind het een leuke interessante class alleen soms is het vrij lastig om mobs te doden die een goede aoe spell hebben. Dan krijg je wel pijn als monk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Ikke_Niels schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:22:
[...]

Mage is volgens mij ook wel 1 van de lastigere classes (solo dan). Ik heb nu wizzard en monk gedaan en monk is toch wel véél gemakkelijker. (Dat zegt natuurlijk niet hoe het later in het spel is :P).

Wat ik iig doe is blijven bij de Ray of Frost, gewoon je arcane power opmaken > magic missle > indien mobs dichtbij frost nova en daarna weer ray of frost. Dat kan je een best tijdje volhouden :) succes ;)
Thanks, die tactiek gebruik ik momenteel ook en dat gaat inderdaad vrij aardig. Totdat ik dus die snellere Scavengers tegenkom, dan is het lastig wegrennen. Maar ik las ergens dat m'n wand upgraden ook flink zou kunnen helpen, want ik gebruik nog dat 3atk geval dat ik aan het begin heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:35
Ricmaniac schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:20:
Hoe kom je aan je starter edition code voor iemand anders. als je diablo door die annual pass hebt gekregen
Simpel, niet.
Ik had de CE gekocht. En ik had 2 keer wow guest pass en niet 1 voor diablo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
MrVegeta schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:18:
Wordt je progressie pas opgeslagen wanneer je een checkpoint haalt? Ik was namelijk net met een quest bezig en had wat mini dungeons gecleared toen een vriend van me mij uitnodigde in zijn game. Nadat ik had geaccepteerd en wat dingen had gecleared ging ik terug naar mijn eigen game maar ik stond weer in Tristan en als ik de teleporter gebruikte naar het stuk dat ik had gecleared was alles weer donker :/
Idd progressie in maps wordt enkel opgeslagen wanneer je een checkpoint haalt. Je verkregen items/experience/level wordt wel opslagen wanneer je het spel verlaat zonder dat je een checkpoint hoeft te halen. Als ik me niet vergis krijg je wel een andere random map voorgeschoteld indien dit het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Wow... kende Diablo uiteraard van naam, en van klasgenoten vroeger die met knalrode ogen (dat gebeurde wel vaker, maar nu door slaapgebrek) aan kwamen kakken na een nachtje doorspelen.

Gister last-minute de retail versie gehaald en kon na wat inlogproblemen rond een uur of 22.30 toch nog eventjes spelen. Heb maar een kleine anderhalf uur gespeeld, maar damn wat is dit vet zeg. Ben helemaal benieuwd naar de coop.

Nu maar even wat guides lezen over hoe ik mijn Monk het best kan gaan levelen :-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grompie schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:34:
[...]

Idd progressie in maps wordt enkel opgeslagen wanneer je een checkpoint haalt. Je verkregen items/experience/level wordt wel opslagen wanneer je het spel verlaat zonder dat je een checkpoint hoeft te halen. Als ik me niet vergis krijg je wel een andere random map voorgeschoteld indien dit het geval is.
Dat is toch gewoon zoals het altijd in Diablo is geweest :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Amras schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:29:
[...]
Maar ik las ergens dat m'n wand upgraden ook flink zou kunnen helpen, want ik gebruik nog dat 3atk geval dat ik aan het begin heb gekregen.
Idd heb nog niet het geluk gehad een leuke mage wand te droppen, maar zo een lelijke 8 dps knots was allesinds al een stevige upgrade in damage :)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Amras schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:29:
[...]

Thanks, die tactiek gebruik ik momenteel ook en dat gaat inderdaad vrij aardig. Totdat ik dus die snellere Scavengers tegenkom, dan is het lastig wegrennen. Maar ik las ergens dat m'n wand upgraden ook flink zou kunnen helpen, want ik gebruik nog dat 3atk geval dat ik aan het begin heb gekregen.
Let erop dat je als wizard niet per se een wand nodig hebt. Volgens mij scalen je skills met attack damage (kun je zien door in options bij gameplay de advanced tooltips aan te zetten). In dat geval zou je met een zwaard met 9dps al 3 keer zo veel damage doen met je spells.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Ik heb gisteren diablo 3 gekocht en na wat serverproblemen toch nog een paar uur kunnen spelen.
Diablo 3 is mijn eerste Diablo spel en tot nu toe vermaak ik me prima.

Alleen heb ik het gevoel alsof ik wat underlevelt ben.
Ik ben momenteel level 12 en bij de highlands, en als ik mobs niet kite dan ben ik zo dood.
Weet iemand waar ik kan vinden bij welke quest ik welk level moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Awaken1 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:38:
Ik heb gisteren diablo 3 gekocht en na wat serverproblemen toch nog een paar uur kunnen spelen.
Diablo 3 is mijn eerste Diablo spel en tot nu toe vermaak ik me prima.

Alleen heb ik het gevoel alsof ik wat underlevelt ben.
Ik ben momenteel level 12 en bij de highlands, en als ik mobs niet kite dan ben ik zo dood.
Weet iemand waar ik kan vinden bij welke quest ik welk level moet zijn?
Daar zijn geen harde richtlijnen voor. Als je je zelf te zwak vindt kan het een goed idee zijn om gewoon wat exp te farmen in een gebied waar je net bent geweest. De latere gebieden zullen je dan ook weer iets makkelijker af gaan.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 10:23

Maduth

Probeersel

Nou ... gisteren eindelijk kunnen spelen maar ik kwam er achter nadat ik de Skeleton King had verslagen, dat ik geen achievement kreeg. Kan dit kloppen?

Speelde trouwens wel in multi player dus we waren met zijn 2-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Maduth schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:41:
Nou ... gisteren eindelijk kunnen spelen maar ik kwam er achter nadat ik de Skeleton King had verslagen, dat ik geen achievement kreeg. Kan dit kloppen?

Speelde trouwens wel in multi player dus we waren met zijn 2-en :)
Er is iets mis met de achievements momenteel, ik heb er inmiddels nog steeds maar 2 terwijl ik level 17 ben. Blizz is er mee bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Azaruc schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:37:
[...]

Let erop dat je als wizard niet per se een wand nodig hebt. Volgens mij scalen je skills met attack damage (kun je zien door in options bij gameplay de advanced tooltips aan te zetten). In dat geval zou je met een zwaard met 9dps al 3 keer zo veel damage doen met je spells.
Dat is waar inderdaad, daar had ik nog niet aan gedacht. Volgens mij heb ik wel een blauw zwaardje of bijl in m'n inventory. Vanavond nog maar eens een poging wagen.

Bedankt voor de tips iedereen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:40
Iemand zin om vanavond een nieuw char te beginnen en met mij te gaan lvle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Xenophoben schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:46:
Iemand zin om vanavond een nieuw char te beginnen en met mij te gaan lvle?
kan je al hardcore mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ja maar helaas waag ik me daar nog niet aan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Laatst online: 13-09 12:49
Wat ik me trouwens afvraag: als je je NPC templar meeneemt als sidekick, worden de mobs dan ook sterker?
Of is dat niet zo? :)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Ikke_Niels schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:54:
Wat ik me trouwens afvraag: als je je NPC templar meeneemt als sidekick, worden de mobs dan ook sterker?
Of is dat niet zo? :)
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou uiteindelijk na gisteravond heel m'n avond te spenderen aan League of Legends kreeg ik om 00.30 toen ik van plan was mijn nest in te duiken een key binnen. Wat een timing weer.. ze doen het er gewoon om hoor!

Dus maar gelijk gaan spelen en een paar leveltjes in mijn Monk gestopt, maar wat blijft die Monk heerlijk spelen.
Toch speel ik het spel net als in de beta liever met meerdere gasten als helemaal solo, blijf dat toch leuker vinden.Vanavond maar eens ziek hard gaan levelen, morgen toch vrij dus wat houd me tegen :>

Het blijft wel een gruwelijk spel, ondanks dat ik het gisteren even helemaal gehad had met Blizzard. Vind de manier waarop dit nu weer gegaan is voor zo'n bedrijf toch wel belachelijk slecht te noemen. Problemen kunnen zich altijd voordoen, maar niet per release dezelfde meuk. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ideal aankopen op hun eigen website wel heel erg veel vertraging hebben gehad, wel afschrijven maar niks geven, moet niet gekker worden.

Gisteren in de installer natuurlijk ook nog eens Error 108 gekregen terwijl ik hem gewoon uit heb laten downloaden, niks eerder weggeklikt heb (met de laatste installer), hop plakte m'n PC er nog een random blue screen aan vast, wat volgens de forums dus ook door de installer kon komen. Het was nou niet bepaald een succes.

Maar al met al weet je na al het gezeik wel waar je het voor doet, en is de game wederom geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Xenophoben schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:49:
[...]

Ja maar helaas waag ik me daar nog niet aan ;-)
o helaas. gewoon gelijk deihard gaan man :)
ik ben zelf pas net level 10 maar gewoon gelijk hardcore doen. level 41 en ga je dood. Jammer gewoon weer opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Wat ik wel jammer vind als je je game public gooit krijg je vaak iemand die er door gaat rushen. solo play kan je tenminste je tijd nemen en gewoon de dialoges lezen. Dus met random mensen zal ik minder snel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Even een korte vraag, kan het antwoord niet direct vinden. Maakt het gekozen wapen voor mijn Wizard veel uit qua DPS? Normaal zou je een Wizard een wand geven, maar stel je hebt een wand met 3 DPS en een bow met 11 DPS. Als ik die bow equip zie ik bij de stats mijn DPS enorm omhoog gaan, echter lijkt me dat de wizard het moet hebben van intelligence en spellpower (sorry, WoW termen) en is het gekozen wapen enkel van belang voor melee.

De vraag is dus: is het DPS aantal bij de stats overall gezien en moet dit zo hoog mogelijk zijn of gelden voor een wizard de buffs/extra stats die op een wapen zitten? (bijvoorbeeld +2 magic damage)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:07
Zo mijn account is geactiveerd. Als ik thuis kom van werk kan ik hopelijk inloggen en lekker spelen. Werd is tijd, wat een gedoe vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Aghanim schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:06:
Even een korte vraag, kan het antwoord niet direct vinden. Maakt het gekozen wapen voor mijn Wizard veel uit qua DPS? Normaal zou je een Wizard een wand geven, maar stel je hebt een wand met 3 DPS en een bow met 11 DPS. Als ik die bow equip zie ik bij de stats mijn DPS enorm omhoog gaan, echter lijkt me dat de wizard het moet hebben van intelligence en spellpower (sorry, WoW termen) en is het gekozen wapen enkel van belang voor melee.

De vraag is dus: is het DPS aantal bij de stats overall gezien en moet dit zo hoog mogelijk zijn of gelden voor een wizard de buffs/extra stats die op een wapen zitten? (bijvoorbeeld +2 magic damage)?
>>
Azaruc schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:37:
[...]

[ Voor 49% gewijzigd door Ricmaniac op 16-05-2012 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Dat je dat nog vraagt :P

HC de wereld uitkammen is des te spannender :) had met SC op lvl 10 al een aantal rips dat ik dacht: "he, kunnen ze dat bij mij doen dan?!?" :X dus dat kan nog lachen worden op HC. Ben nu op het punt aangekomen waar ik op SC ben gestopt, dus vanaf hier is her onontgonnen terrein _/-\o_

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Crap, dat is wel ver gezocht (en jammer vind ik). Loop ik met mijn wizard met een dikke 2 hander ipv een mooie wand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik ga pas in NM met andere spelen, wil eerst ff Normal normaal uitspelen, zonder rush etc

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Cthulhu schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:09:
Ik ga pas in NM met andere spelen, wil eerst ff Normal normaal uitspelen, zonder rush etc
same here,

Monk is ideaal ervoor vind ik :)
Is de pala van d2 daarmee speelde ik ook liefste solo het game :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ja, speel ook Monk ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Aghanim schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:08:
Crap, dat is wel ver gezocht (en jammer vind ik). Loop ik met mijn wizard met een dikke 2 hander ipv een mooie wand :(
Dat hoeft natuurlijk niet. ;) Ze hebben het zo gemaakt dat elke class vrijwel elk weapon kan gebruiken (paar class-specific uitzonderingen), maar dat het kan betekend niet dat het moet.

Ik heb op mijn Monk nu ook een 2 Hand Axe gevonden die beter is dan de Spear die ik nu heb, maar ik equip 'm niet omdat ik het er niet uit vind zien. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
kwakke01 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:08:
[...]

HC de wereld uitkammen is des te spannender :) had met SC op lvl 10 al een aantal rips dat ik dacht: "he, kunnen ze dat bij mij doen dan?!?" :X dus dat kan nog lachen worden op HC. Ben nu op het punt aangekomen waar ik op SC ben gestopt, dus vanaf hier is her onontgonnen terrein _/-\o_
kan leuk worden, daarstraks een secret challange unlocked, kwame gigantisch veel monsters op me af, als je da op HC voor hebt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Je wizard is nog jong en kan nog niet zo goed toveren... Een grote two-hander geeft hem wat zelfvertrouwen wat een heel verschil maakt.

Later zal hij een mooie focus vinden en zijn two-hander moeten inruilen voor een one-hander en weer later als hij flink geoefend heeft in tovenarij krijgt hij misschien wel de kans een mooi toverstokje te gebruiken met stats die aansluiten bij zijn talenten.

In het kort: geduld.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Lekker bezig geweest gisteren, level je tot 12 en ben je bij act 2, kom je erachter dat je op de US servers speelde..nu dus maar opnieuw begonnen op de EU servers en gelijk maar een Witchdoctor geprobeerd (wat overigens wel cool is :) ) i.p.v een Demon Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salmon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:14:
Lekker bezig geweest gisteren, level je tot 12 en ben je bij act 2, kom je erachter dat je op de US servers speelde..nu dus maar opnieuw begonnen op de EU servers en gelijk maar een Witchdoctor geprobeerd (wat overigens wel cool is :) ) i.p.v een Demon Hunter.
Hier ben ik dus ook nog bang voor hé.
Heb zo'n idee dat ik er gisteren ook mee gestart ben op de US servers. Straks thuis maar gelijk controleren :p
Spijtig genoeg eerst een hele dag te gaan .. 17u Y U NO HURRY?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:15:
[...]

Heb zo'n idee dat ik er gisteren ook mee gestart ben op de US servers. Straks thuis maar gelijk controleren :p
Hoe kan je dat controleren? Via Battle.net of in Diablo 3 zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

[...]

Ja precies, maar ik heb hem via de DVD gewoon geïnstalleerd en hij staat Default op US lol 8)7

@ hieronder, heb hem ook gewoon in de winkel gehaald met stond op US

[ Voor 7% gewijzigd door Salmon op 16-05-2012 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
[...]

Hehe, dat probleem had ik gelukkig al gelezen voordat ik gestart was, dus ik heb het eerst even gecontroleerd. Aangezien ik de game in de winkel had gekocht, stond mijn region standaard op EU. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Heb express even gewacht met HC, had toch al wel wat DC's en wou dat toch niet riskeren om meer RIPs te krijgen dan onze grote vriend Kwakke.

Ik speel met een kamaraad (die overgens geen HC speler is) rustig door SC en heb een Wizard op SC vanwege de DC's. Mijn HC char is een Monk lvl 1 nog, ga daar donderdag mee beginnen, the Butcher zal een leuke worden vooral als je ook voor de achievement gaat :D

Wat overigens lastiger is dan het lijkt.

Al met al op de server problemen na (wat opgelost zou zijn begrijp ik) is mijn speel ervaring positief.
Vind hem erg lekker weg spelen, de masacare bonussen en mini events zijn erg leuk. DH begint (nu lvl 16) erg leuke damage te doen nog niet veel problemen gehad ook omdat ik samen met een monk speel.

Mijn Wizard, DH is toch leuker (rapid fire ftw) en hoe verder je kom hoe lastiger deze wizard het krijgt.

Beide staan nu aan het begin van act 2 :)

Nu de server issues lijken te zijn opgelost, ga ik lekker HC in duiken met mijn monk..
DM anders je Battle tag, ben de mijn alweer vergeten :/ (numerieke gedeelte)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
kwakke01 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:08:
[...]

Mee eens :D gewoon juist als je nog niet weet hoe de wereld in elkaar steekt op hardcore mode. zodat het spannender is en je beter je best moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:01

heuveltje

KoelkastFilosoof

Kun je wel 2 handers hebben als mage ?
Dual wielden had ik al geprobeerd, dat ging niet :)
Dan moet ik ff op zoek naar een grote 2h hamer ofzo.

Persoonlijk vind ik dat er ook enorm storend en zelfs een beetje spelbrekend.
Gooit mijn "suspension of disbelief" een beetje door de war.

Wel opletten dat als je een knots gebruikt, hij probeert mensen te meppen als je zonder mana zit.
Vrij iritant, en af en toe zelfs zeer gevaarlijk :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
embee schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:12:
[...]

Je wizard is nog jong en kan nog niet zo goed toveren... Een grote two-hander geeft hem wat zelfvertrouwen wat een heel verschil maakt.

Later zal hij een mooie focus vinden en zijn two-hander moeten inruilen voor een one-hander en weer later als hij flink geoefend heeft in tovenarij krijgt hij misschien wel de kans een mooi toverstokje te gebruiken met stats die aansluiten bij zijn talenten.

In het kort: geduld.
Geduld heb ik wel, maar het gaat me er meer om dat ik het leuker zou vinden als er restrictions op wapens per class zouden zitten zoals in WoW. Daar kan naast de Hunter bijna geen enkele class met een bow overweg. Bij een wizard hoort in mijn ogen een wand, staff of eventueel een dagger, maar geen mace, 2 handed sword of axe. Wat mij betreft kun je geen spells gebruiken zonder wand/staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
heuveltje schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:20:
[...]

Kun je wel 2 handers hebben als mage ?
Dual wielden had ik al geprobeerd, dat ging niet :)
Dan moet ik ff op zoek naar een grote 2h hamer ofzo.

Persoonlijk vind ik dat er ook enorm storend en zelfs een beetje spelbrekend.
Gooit mijn "suspension of disbelief" een beetje door de war.

Wel opletten dat als je een knots selecteerd, hij probeert mensen te meppen als je zonder mana zit.
Vrij iritant, en af en toe zelfs zeer gevaarlijk :)
Dat heeft mij de Butcher Achievement gekost net voordat hij dood ging :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

BitchCrew schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:12:
[...]

kan leuk worden, daarstraks een secret challange unlocked, kwame gigantisch veel monsters op me af, als je da op HC voor hebt :-)
die had ik op SC al, dus op HC was ik gewaarschuwd toen mijn mede-partygenoten dachten dat je alles zo kon aanklikken ^^ was net op tijd weg; mijn wizard is (nog) niet gemaakt voor close combat :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:04
Ha erg cool die Monk. Flink wat hak en breek werk =)

Was aan 't twijfelen om een Wizard te nemen maar dat is ook weer zo straight forward :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 15:56
Mijn handen jeuken om vanavond de installer op mijn Imac aan te klikken en de hele nacht door te spelen.
Helaas moet ik nog even hard werken, maar daarna komt de beloning.
Ben benieuwd hoe makkelijk je teams kan vormen en hoe de auction house werkt. Tevens hoe de performance is op mijn 2 jaar oude iMac.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:36

BiLo

PSN: toiletcleaner

heeft iemand enig idee hoe je kan dual wielden met de hunter? 2x crosbow?

Is dat iets wat ik gaandeweg kan vrij spelen? Net zoals dat ik geen zwaard kan gebruiken?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Eindelijk iets goeds gevonden
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kkkY6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby Dick
  • Laatst online: 09-07 16:46

Moby Dick

Ik wil alleen maar zwemmen

Klinkt alsof de halve userbase van Tweakers.net vandaag af zit te tellen tot 5 uur.
Ik kan je vast vertellen dat party's vormen extreem makkelijk is - je joined gewoon elkaars game vanuit het character screen.
Het AH heb ik nog niet gebruikt.
Op een 2 1/2 jaar oude custom-built gaming-PC draait het vlekkeloos met medium-high settings, dus op jouw iMac moet het zeker ook goed gaan, zij het niet op de hoogste stand.
Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

Aghanim schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:20:
[...]

Geduld heb ik wel, maar het gaat me er meer om dat ik het leuker zou vinden als er restrictions op wapens per class zouden zitten zoals in WoW. Daar kan naast de Hunter bijna geen enkele class met een bow overweg. Bij een wizard hoort in mijn ogen een wand, staff of eventueel een dagger, maar geen mace, 2 handed sword of axe. Wat mij betreft kun je geen spells gebruiken zonder wand/staff.
Ehm... niemand houd jou tegen om géén two-hander te gebruiken? Genoeg andere mogelijkheden en aangezien je in dit spel niet competetief bezig hoeft te zijn maken de paar dps die je mist op laag level in normal mode ook echt niet uit.

Ik vind niet dat als jij een restrictie wil, dat anderen dat dan ook maar moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
DylanE schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:27:

Is dat iets wat ik gaandeweg kan vrij spelen? Net zoals dat ik geen zwaard kan gebruiken?
Kan alleen als je 2x een Hand Crossbow heb (1 handers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby Dick
  • Laatst online: 09-07 16:46

Moby Dick

Ik wil alleen maar zwemmen

DylanE schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:27:

Je kan 1-handed pistool-achtige crossbows dual-wielden. Normale (cross)bows zijn 2-handed.
Ik gebruik nu gewone bows totdat ik 2 1-handers vind die meer damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caneezy schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:18:
[...]

Hoe kan je dat controleren? Via Battle.net of in Diablo 3 zelf?
Als je Diablo 3 opstart, inlogscherm, links op Options klikken geloof ik. Staat er gelijk welke Region je op zit.
Ik heb echter de game gisteren geïnstalleerd, de game region veranderd naar Europe, en toen kwam ik er ofcourse niet in omdat ik mijn licentie nog mistte. Nou vraag ik me gewoon puur af toen ik om 00.30 mijn key eindelijk in ontvangst mocht nemen of m'n region toen nog op EU stond, aangezien ik niet ingelogt ben geweest toen ik m'n region changede.

Ik denk dat er inderdaad een hoop mensen tot 17u zitten af te tellen hahaha. Ik in ieder geval.
Bestel m'n eten hier 10 voor 5, heb ik kwart op 5 gelijk mijn eten thuis als ik ook thuis kom. En dan instant spielie! no problemo!

Monk.. roundhouse kicking the undead before it was cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
embee schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:29:
[...]

Ehm... niemand houd jou tegen om géén two-hander te gebruiken? Genoeg andere mogelijkheden en aangezien je in dit spel niet competetief bezig hoeft te zijn maken de paar dps die je mist op laag level in normal mode ook echt niet uit.

Ik vind niet dat als jij een restrictie wil, dat anderen dat dan ook maar moeten.
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat ik het niet doordacht vind dat een wizard 2handers kan dragen. Dat maakt het spel minder class afhankelijk en biedt het imo minder uitdaging om een 2e of 3e char te gaan levelen. Als ik als wizard een enorm dikke boog vind en daar 10 uur mee rond blijf lopen had ik net zo goed een Demon Hunter kunnen rollen. Of ja, eigenlijk niet, want het maakt dus niet zoveel uit wat je rollt qua stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:37:
[...]

Als je Diablo 3 opstart, inlogscherm, links op Options klikken geloof ik. Staat er gelijk welke Region je op zit.
Ik heb echter de game gisteren geïnstalleerd, de game region veranderd naar Europe, en toen kwam ik er ofcourse niet in omdat ik mijn licentie nog mistte. Nou vraag ik me gewoon puur af toen ik om 00.30 mijn key eindelijk in ontvangst mocht nemen of m'n region toen nog op EU stond, aangezien ik niet ingelogt ben geweest toen ik m'n region changede.

Ik denk dat er inderdaad een hoop mensen tot 17u zitten af te tellen hahaha. Ik in ieder geval.
Bestel m'n eten hier 10 voor 5, heb ik kwart op 5 gelijk mijn eten thuis als ik ook thuis kom. En dan instant spielie! no problemo!

Monk.. roundhouse kicking the undead before it was cool.
Heb je hem ook via Battle.net besteld? Vannacht is mijn licentie geactiveerd. Ik moet even goed mijn regio nakijken dan als ik thuis ben. Can not wait to play, 1e keer dat ik Diablo speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn-Vince
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-08-2024
Vannacht weer even een flink stuk gespeeld. Sommige dingen in het verhaal of de dialogen denk ik, c'mon doe niet zo raar, maar goed niet heel erg storend verder.

Qua gameplay erg fijn om te spelen, nu heb ik een demon hunter level 23 en ik vind het zo cool dat je kunt wisselen van skillz en hun runes, nu speel ik bijvoorbeeld met hungering arrow en chakram.

chakram heeft een rune met twee blades die je voor je uit gooit een mixer beweging maken, erg leuk allemaal -maar je kunt het ook zo veranderen naar rapid fire of grenades.

Verder gebruik ik tactical advantage, evasive fire en vault, vaak kun je monster schieten met evasive fire en dan een paar blades loslaten die kabap maken van alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Aghanim schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:37:
[...]

Daar gaat het niet om, het gaat er om dat ik het niet doordacht vind dat een wizard 2handers kan dragen. Dat maakt het spel minder class afhankelijk en biedt het imo minder uitdaging om een 2e of 3e char te gaan levelen. Als ik als wizard een enorm dikke boog vind en daar 10 uur mee rond blijf lopen had ik net zo goed een Demon Hunter kunnen rollen. Of ja, eigenlijk niet, want het maakt dus niet zoveel uit wat je rollt qua stats.
Tja is nooit anders geweest, er waren ook geen class restricties op (de meeste) D2 wapens.
Als je als sorc een melee sorc wou zijn dan deed dat gewoon, of je het nou doet met een 2hander Great Maul of een dagger keuze is aan jouw.

Er waren ook geen restricties in D1 btw

[ Voor 0% gewijzigd door Derr_Hans op 16-05-2012 09:43 . Reden: waren een paar class restrictie items ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caneezy schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:40:
[...]

Heb je hem ook via Battle.net besteld? Vannacht is mijn licentie geactiveerd. Ik moet even goed mijn regio nakijken dan als ik thuis ben. Can not wait to play, 1e keer dat ik Diablo speel
Jup via ideal @ battle.net, eerste en laatste keer overigens. Denk doe het lekker makkelijk, betaal het volle pond wel, kan ik tenminste gelijk spelen, geen gezeik, doosje boeit me toch niks. En ofcourse heb je er dan alleen maar meer gezeik mee, obviously.

Ik zou het inderdaad even nakijken, ga ik dus ook doen. En anders moet ik opnieuw beginnen maar dat is op level 6 nog niet zo'n drama. Zoveel speciaals heb ik ook nog niet gedaan :>

Andere diablo's ook gespeeld, dit haalt eer helemaal het gevoel naar boven. Prachtige game wederom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Damn dit topic gaat te snel :P ondertussen op me werk.. kan het niet bijhouden XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Aghanim schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:37:
[...]

Je snapt het niet denk ik. In het begin kan alles beter zijn wat je opraapt, echter gaandeweg het spel zullen de wand je meer brengen als een 2-hander. Die 2-hander heeft veel +strength bijvoorbeeld, terwijl jij op zoek bent naar extra Mana. Stats op een Wand zullen straks dus beter aansluiten als stats op een 2-hander.

Bij D2 heb ik ook eens een melee sorc gemaakt, het is leuk dat het kan, maar er zijn betere opties :)

Op een wat hoger level zul je stats-wise dus toch met een Wand rond willen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Derr_Hans schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:18:
[...]

Heb express even gewacht met HC, had toch al wel wat DC's en wou dat toch niet riskeren om meer RIPs te krijgen dan onze grote vriend Kwakke.

Ik speel met een kamaraad (die overgens geen HC speler is) rustig door SC en heb een Wizard op SC vanwege de DC's. Mijn HC char is een Monk lvl 1 nog, ga daar donderdag mee beginnen, the Butcher zal een leuke worden vooral als je ook voor de achievement gaat :D

Wat overigens lastiger is dan het lijkt.

Al met al op de server problemen na (wat opgelost zou zijn begrijp ik) is mijn speel ervaring positief.
Vind hem erg lekker weg spelen, de masacare bonussen en mini events zijn erg leuk. DH begint (nu lvl 16) erg leuke damage te doen nog niet veel problemen gehad ook omdat ik samen met een monk speel.

Mijn Wizard, DH is toch leuker (rapid fire ftw) en hoe verder je kom hoe lastiger deze wizard het krijgt.

Beide staan nu aan het begin van act 2 :)

Nu de server issues lijken te zijn opgelost, ga ik lekker HC in duiken met mijn monk..
DM anders je Battle tag, ben de mijn alweer vergeten :/ (numerieke gedeelte)
De mijne staat in mn sig, dus feel free to add :) mijn char is (hoe kan het ook anders) een wizard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexikola
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 15:13
Heerlijk spel Diablo gister lekker kunnen spelen lekker rustig de wereld verkennen.

Alleen hoop ik dat ik niet op us sta. Heb hem ook in de winkel gekocht maar hou toch graag me barbarian. Zou die misschien kijken naar je windows regional settings en dat overnemen?

Wat ik me afvroeg is over die artasians die je kan trainen en items/gems kan laten maken. Trainen jullie die? en zijn de items die ze kunnen maken de moeite waard? Of gewoon beter links laten liggen?

Alleen balen dat ik vnaaf pas 22:30 thuis ben en morgen naar festifal ga. :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:43:
[...]

Jup via ideal @ battle.net, eerste en laatste keer overigens. Denk doe het lekker makkelijk, betaal het volle pond wel, kan ik tenminste gelijk spelen, geen gezeik, doosje boeit me toch niks. En ofcourse heb je er dan alleen maar meer gezeik mee, obviously.

Ik zou het inderdaad even nakijken, ga ik dus ook doen. En anders moet ik opnieuw beginnen maar dat is op level 6 nog niet zo'n drama. Zoveel speciaals heb ik ook nog niet gedaan :>

Andere diablo's ook gespeeld, dit haalt eer helemaal het gevoel naar boven. Prachtige game wederom.
Zelfde gedachte! Denk lekker simpel en snel meteen spelen maar ho maar.. Gelukkig komende 2 dagen vrij dus kan ik bezig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:44:
Damn dit topic gaat te snel :P ondertussen op me werk.. kan het niet bijhouden XD
haha! Ik heb precies hetzelfde probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Mexikola schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:45:
Heerlijk spel Diablo gister lekker kunnen spelen lekker rustig de wereld verkennen.

Alleen hoop ik dat ik niet op us sta. Heb hem ook in de winkel gekocht maar hou toch graag me barbarian. Zou die misschien kijken naar je windows regional settings en dat overnemen?

Wat ik me afvroeg is over die artasians die je kan trainen en items/gems kan laten maken. Trainen jullie die? en zijn de items die ze kunnen maken de moeite waard? Of gewoon beter links laten liggen?

Alleen balen dat ik vnaaf pas 22:30 thuis ben en morgen naar festifal ga. :-P
Hij gebruikt de taalinstelling van je b.net account iirc. Als je die op EN-US hebt staan, dan zit je ook op US servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

Derr_Hans schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:42:
[...]

Tja is nooit anders geweest, er waren ook geen class restricties op (de meeste) D2 wapens.
Als je als sorc een melee sorc wou zijn dan deed dat gewoon, of je het nou doet met een 2hander Great Maul of een dagger keuze is aan jouw.

Er waren ook geen restricties in D1 btw
En niemand houd je tegen om je enorm dikke boog te ruilen voor een enorm dikke wand. Waarschijnlijk is er wel een Demon Hunter die zoiets gevonden heeft.

Demon Hunter heeft twouwens wel een voordeel bij die boog wat de wizard niet heeft; de Demon Hunter kan een off-hand gebruiken (quiver) bij een two-handed boog.

In Diablo mag je je karakter spelen zoals je wil. Er is geen reden om 10 uur met een boog rond te lopen als je dat niet leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Buayakeren schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:25:
Mijn handen jeuken om vanavond de installer op mijn Imac aan te klikken en de hele nacht door te spelen.
Ben benieuwd hoe makkelijk je teams kan vormen en hoe de auction house werkt. Tevens hoe de performance is op mijn 2 jaar oude iMac.
De beta liep niet goed op onze oude laptop van 3,5 jaar oud, maar de retail versie loopt een stuk beter. Waar hij eerst onspeelbaar was, is het nu redelijk te doen op low settings. Als het op een oude laptop werkt, dan moet het bijna overal wel speelbaar op zijn.

Helemaal blij nu, dan kunnen we coopen (ikzelf ga natuurlijk achter een echte PC zitten :P ) zonder een nieuwe PC of laptop te hoeven kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 13:10

aapelite

Do the kirby!

BitchCrew schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:12:
[...]

So awesome :D Speel wizard en met die blades aanval sta je vaak vrij dichtbij de vijanden. Bij ditsoort situaties is het wel heel spannend op HC. Ik speel ook veel league of legends en probeer elke keer uit de mobs te flashen. Hopelijk kan ik snel teleport, dan kan ik dat waarmaken :P

Ik vind de pots gebruiken ook wel wennen. Als ik wat dmg vreet dan slik ik er al snel een, maar dan kan je lange tijd niets meer gebruiken. Moet daar wel echt aan wennen wanneer ik die pots slik en leren vertrouwen op die globes die droppen. Maja, HC he, daar ging je in d2 altijd voor het zekere voor zover je kon en was het pots pots pots :P

Ik had overigens last van wat fps drops in de spinnengrot. Andere grotten gingen prima tot nu toe. Mijn systeme is verder high end, dus daar verwacht ik eigenlijk niet de oorzaak. Mijn party members hadden het echter niet. Kan dat niet gebruiken natuurlijk op HC....

[ Voor 13% gewijzigd door aapelite op 16-05-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 09:42

Magic666

No one's neighbour!

Salmon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:14:
das een goeie.... ga dat vanmiddag gelijk ff checken. Ben nu nog lvl9 en vind het dan niet erg om ff opnieuw te moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Jorn-Vince schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:41:
Vannacht weer even een flink stuk gespeeld. Sommige dingen in het verhaal of de dialogen denk ik, c'mon doe niet zo raar, maar goed niet heel erg storend verder.

Qua gameplay erg fijn om te spelen, nu heb ik een demon hunter level 23 en ik vind het zo cool dat je kunt wisselen van skillz en hun runes, nu speel ik bijvoorbeeld met hungering arrow en chakram.

chakram heeft een rune met twee blades die je voor je uit gooit een mixer beweging maken, erg leuk allemaal -maar je kunt het ook zo veranderen naar rapid fire of grenades.

Verder gebruik ik tactical advantage, evasive fire en vault, vaak kun je monster schieten met evasive fire en dan een paar blades loslaten die kabap maken van alles
Ik gebruik Bola Shot en Entangling Shot.
Chakram en Rapid Fire en voor saftey Evasive Fire.

Alle maal damage skills.

Afstand Snaren > Chakram > Rapid Fire > Bola/Entangling voor Hatred en Safety if needed > Chakram >Rapid Fire.

Als het die vervelende Jailers of Vortex Rare spawns zijn, evasive fire is ercht geniaal :D

DH is erg leuk om te spelen atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 18:55
Ik was net even op hardcore aan het spelen. Dat ging erg lekker tot na de skeleton king. Toen was ik even in town wat shit aan het kopen en wilde ik spawnen naar een team mate werd ik bijna instantly gekilled door een grote stier dus ik weg rennen maar helaas... als nog dood GAME OVER !! whaha... andere keer opnieuw. Nu weer even verder op normal :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:58:
Ik was net even op hardcore aan het spelen. Dat ging erg lekker tot na de skeleton king. Toen was ik even in town wat shit aan het kopen en wilde ik spawnen naar een team mate werd ik bijna instantly gekilled door een grote stier dus ik weg rennen maar helaas... als nog dood GAME OVER !! whaha... andere keer opnieuw. Nu weer even verder op normal :)
Hehe, die banner is erg handig om gauw naar je medespeler te teleporten, maar als die net bezig is met een lekkere groep, sta je er gelijk tussen >:).

Ik ga vanavond aan m'n HC avontuur beginnen. Heb in D2 altijd HC gespeeld en mis sindsdien de spanning bij SC.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Die charge range van die stieren is erg groot inderdaad, ik heb in de regel een monk bij me die de klap wel op vangt. Wat een tanks zijn die monks zeg, hebben een skill die alle mobs naar hem pulled en damage doet en dan die grote Bel ding op hun bakkes en door naar de volgende pack.

Hopen dat mijn HC Monk het langer vol houd en door een waardige Mob gekilled word ipv een stier ;)

Aaaah the good ol HC times !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Is het overigens mogelijk om characters te bekijken ergens op internet ofso? Zoiets als de WoWarmory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 07:21
Buayakeren schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:25:
De nieuwere iMacs pakken alles op high lijkt me voor een 2 jaar oude iMac dat medium-high moet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
RSD1982 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:05:
[...]

De nieuwere iMacs pakken alles op high lijkt me voor een 2 jaar oude iMac dat medium-high moet lukken
owh?!?!? ik speel alles low op mijn imac 21 inch van 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
kaluro2 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 03:16:
[...]

46 nu! Ik doe momenteel een 48 uur marathon met kleine rustpauzes vandaar :) Ik heb nu denk ik zo een 20 uur achter de kiezen met mijn barbarian. ik stream het op www.twitch.tv/kaluroo.

Maar unique items zijn wel echt.. unique, 20 uur spelen en er maar een enkele tegenkomen.
Hoe laat begin je vandaag weer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
tjah..... doe je weinig aan he xD.
Ik vind sowieso de game ineens veeeeeeel lastiger na de SK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
wildcardxl schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:09:
[...]

Hoe laat begin je vandaag weer??
ik denk dat die inmiddels wel even in slaap gevallen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Wat vinden jullie overigens van de cinamatics? Ik vond het intro filmpje erg tof, maar in de game heb ik alleen nog maar een soort tekeningen gezien...:( komen er nog meer 3d cinematics terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Xenophoben schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:08:
[...]

owh?!?!? ik speel alles low op mijn imac 21 inch van 2011
Op mijn iMac ( zie sig ) Alles op high :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piot
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-09 16:23
Ero-Sensei schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:05:
Is het overigens mogelijk om characters te bekijken ergens op internet ofso? Zoiets als de WoWarmory?
Blizzard heeft al gezegd dat ze bezig met character profiles. Wordt net zoiets als de WoW Armory. Geen idee wanneer het beschikbaar komt alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Xenophoben schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:09:
[...]

tjah..... doe je weinig aan he xD.
Ik vind sowieso de game ineens veeeeeeel lastiger na de SK
Voor mijn gevoel was de hele game, al vanaf het vinden van de crown, lastiger dan de Beta. I like.

Ik denk dat ik toch nog heel even wacht met Hardcore Mode starten. Ben gister al 1x dood gegaan met mijn Monk door dat ik niet met mijn andere hand op het toetsenbord zat en te laat was met een skill; lol. Denk dat ik eerst nog maar even het verhaal volg op "Softcore"...

Pagina: 1 ... 8 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic