Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 388445

Volgens mij was de opmerking over Athene en veel tijd hebben sarcastisch ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-05 13:47
Sorki schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:46:
[...]

hij woont in Athene.... de kans is groot dat hij heel veel tijd heeft ;)
Idd, buiten nogmaals verkiezingen waarschijnlijk, is er niet veel te doen... :>

But just so you know: Athene is een Belg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-05 13:47
Mektheb schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:47:
[...]

Wou net zeggen die kerel komt uit België..
Verder is hij zo gek als een koekie en neem ik die kerel alles behalve serieus, al doet hij soms wel leuke dingen voor de community.
Dat is allemaal fake. Ik volg hem pas sinds een dikke maand. Hij is zo niet IRL en doet dit allemaal voor meer views te krijgen (wat duidelijk werkt).
Op zijn livestreams zie je hoe hij echt is. Maar op zijn Youtube video's is het allemaal gefaked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Athene (the best paladin of the world) speeld idd een rolletje in zijn filmpjes...

shwoesh... around the corner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Flapmo schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:34:
[...]

Mijn probleem toch? Ik speel hardcore, dat hoort erbij.

@Hieronder
Idem. Mijn keuze, je weet dit. Daarom spelen anderen softcore pussy mode :p. (joking rant, niet serieus nemen).
Denk dat het meer is om ook Blizzard te beschermen, mocht er serverwise iets gebeuren en je gaat dood buiten je schuld en je heb idd 50 euro's op je HC char gespendeerd dan kan je best wat klachten richting blizzard zien gaan met eis dat ze geld willen of andere compensatie.

Ondanks dat het aangegeven wordt als je HC start dat het je eigen risico is zelfs als de server eruit gaat en je dood gaat. We weten allemaal hoe zuur het is als je door lagspike dood gaat op HC in D2, extra zuur is het als je echt geld op die char heb gezet. Iets wat ik toch niet zal doen, want gold farmen en traden met gold/items hoort gewoon bij diablo echt geld spenderen is niet voor mij.

Zal wel items er op zetten wat je kan met die gratis zoveel per week limit aangezien ik iig vast zit aan SC met mijn DH omdat mijn kamaraad geen HC speel.

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 16-05-2012 11:54 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 16:09
Net voor het eerst dood gegaan met mijn Barb bij de The Butcher Act I. Wat speelt beter met een barb, Dual wielded of weapon/shield combo?

Het diablo gevoel is weer helemaal terug :9 In het verre verleden Diablo 1,2 en LOD gespeeld en daarna vanwege de diablo leegte nog Titan's Quest + exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surr1e
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-04 23:13
Verste atm wat ik heb gezien zijn Method (wow pve guild). Die hebben normal, nightmare en hell geraced en hebben ongeveer een uur geleden de SK op inferno (na zeker 10+ wipes) down gekregen.

Hun progress is te volgen op http://nl.twitch.tv/justw8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274722

falconxp schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:56:
Net voor het eerst dood gegaan met mijn Barb bij de The Butcher Act I. Wat speelt beter met een barb, Dual wielded of weapon/shield combo?

Het diablo gevoel is weer helemaal terug :9 In het verre verleden Diablo 1,2 en LOD gespeeld en daarna vanwege de diablo leegte nog Titan's Quest + exp.
Titan Quest heb ik idd ook gespeeld, maar idd meer bij gebrek aan beter. Vond 't wel vermakelijk, maar niet echt 'OMG gaaf!!'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

ik vond dual wield sowieso geen optie. Of 2 handed of sword en board. Maar hangt denk ik ook erg van je wapens en build af. 2handed kun je hele leuke damage doen met seismic slam, maar ik kies toch voor suvivability en leap gewoon overal tussen monsters in en af en toe wat revenge proccen en seismic slammen. Rend is op mijn level (19) een beetje matig qua damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:19
Asgaro schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:50:
[...]

Dat is allemaal fake. Ik volg hem pas sinds een dikke maand. Hij is zo niet IRL en doet dit allemaal voor meer views te krijgen (wat duidelijk werkt).
Op zijn livestreams zie je hoe hij echt is. Maar op zijn Youtube video's is het allemaal gefaked.
ik volg hem al 4 jaar ruim. in het begin heel onserieus en was die voor de fun. maar sinds lange tijd doet die nu al heel veel serieuse shit voor de community. je moet die filmpjes niet te serieus nemen. van games dan

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
surr1e schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:57:
Verste atm wat ik heb gezien zijn Method (wow pve guild). Die hebben normal, nightmare en hell geraced en hebben ongeveer een uur geleden de SK op inferno (na zeker 10+ wipes) down gekregen.

Mmmmm zitten nu op spider boss op Inferno zie ik.
Das wel ff andere koek dan op normal, ik ben nu al bang op HC voor deze inferno mode O+

P.S. Ze gaan nu net met een break, ze geven aan dat ze 48 uur niet hebben geslapen :D
heb dan maar een paar uur gespeeld maar zelf heb ik ook maar 6 uurtjes geslapen sinds release.

Gelukkig is er Koffie op het werk.

[ Voor 18% gewijzigd door Derr_Hans op 16-05-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 23:32
Asgaro schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:50:
[...]

Klopt maar ik kan alleen naar hem kijken met het geluid uit :P.
Maar weet wel wat je bedoeld ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
is er iemand me guest key hier voor mij :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 12:49

Rannasha

Does not compute.

surr1e schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:57:

Ze zijn zojuist naar bed gegaan. Er waren nog maar 2 spelers over van het groepje van 4 waar ze mee begonnen. Ze spelen als sinds de launch en nu was blijkbaar de accu helemaal leeg.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 04-03 07:18
Rannasha schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:08:
[...]

Ze zijn zojuist naar bed gegaan. Er waren nog maar 2 spelers over van het groepje van 4 waar ze mee begonnen. Ze spelen als sinds de launch en nu was blijkbaar de accu helemaal leeg.
Mietjes! :-) Nee hoor, wel straf. Zijn zij ook al allemaal lvl 60?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
tboheeren schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:08:
[...]

Anders kun je inferno niet in dacht ik

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Laatst online: 20-05 15:27
tboheeren schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:08:
[...]

Dat moet wel toch voor inferno ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surr1e
  • Laatst online: 24-04 23:13
Klopt derr_hans en bovendien was het ook op andere elite mobs veelvuldig wipen. Ze gaan een lange break houden en dan verder. Dikke kans dat ze dan nog steeds bovenaan staan. Ik geloof dat Kripp (ook een wow figuur) en zijn team eerst hell aan het farmen zijn voor gear. Twee verschillende manieren van aanpak dus, ben benieuwd.

edit: ze zijn inderdaad lvl 60

[ Voor 4% gewijzigd door surr1e op 16-05-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Volgens mij is er geen harde limiet op welk level je moet zijn om aan inferno te beginnen, maar omdat je eerst alle eerdere niveaus moet voltooien lijkt het me erg lastig om nog geen L60 te zijn als je hell hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-03 06:08
Zitten er eigenlijk nog nadelen aan het gebruik van companions (scoundrel, warrior etc)? Als in, pikken ze een klein beetje XP/Gold? Ik ga er vanuit van niet, maar heb tot op heden ook nog geen gebruik gemaakt van deze NPC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:54

Rem

Ik kan me herinneren dat ik in een vrij early video gezien had dat een character een companion bij zich had, beetje zoals de vanity pets in wow. Deze raapte echter alle gold om hem heen op. Is dit eruit gehaald of bestaat zoiets nog?

Ik word kriegel van het heen en weer lopen als ik een stapeltje heb gemist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
remsporus schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:19:
Ik kan me herinneren dat ik in een vrij early video gezien had dat een character een companion bij zich had, beetje zoals de vanity pets in wow. Deze raapte echter alle gold om hem heen op. Is dit eruit gehaald of bestaat zoiets nog?

Ik word kriegel van het heen en weer lopen als ik een stapeltje heb gemist!
Ik pak niet eens meer alle gold op, quests + events geven veel gold.
Als ik in de buurt ben loop ik er naar toe, als ik op range wat kill dat achter me loop dan ligt daar een leuk hoopje goud te wachten tot sint juttemus voordat het opgepakt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Hebben jullie ook zo'n hekel aan die wespen/hornets? als je even niet oplet ben je zo dood door die dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
remsporus schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:19:
"Scroll of Companion" is er uitgehaald. De Demon Hunter heeft nog wel een companion, die met een rune gold drops kan increasen & oppakken.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Angeloonie schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:25:
[...]

"Scroll of Companion" is er uitgehaald. De Demon Hunter heeft nog wel een companion, die met een rune gold drops kan increasen & oppakken.
Dankje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-05 09:45

Pykow

Angelo OTR

Mensen die nu al level 60 zijn, hebben echt geen leven.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-10-2024
Ben level 14 na 4 uurtjes, ik geniet heerlijk van het spel, het verhaal en de omgeving. Rushen is echt zonde van je spel als het gaat om Diablo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 04-03 07:18
Pykow schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:28:
Sja ieder zijn ding natuurlijk. Vind het alleen beetje jammer dat ze het verhaal van D3 zo snel voorbij geraced zijn. Ze zullen nog wel veel spelen in de komende tijden maar toch. Ik taffel rustig verder met men monk en bekijk het allemaal op men gemakje :-)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

2 dagen vrij nemen om fanatiek een computerspel te spelen vind ik niet per se gelijk aan "echt geen leven". Level 60 bereiken is relatief eenvoudig als dat je doel is en je dus cinematics, dialogen, crafting, enz.. overslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-05 09:14

hmr

Mag ik jou bedanken voor je gewaardeerde input hier op het forum...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Zo'n uitspraak als "die hebben geen leven" getuigt van kortzichtigheid en weinig inlevingsvermogen. Geeft niks, lekker laten doen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ach heb de 1e comments al gezien dat Normal te moeilijk is in Act2 >.<.
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:21

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ieder zijn stijl toch? Voor die spelers is het vast wat waard om snel lvl60 te zijn; maar misschien gaan ze daarna wel heel rustig door de game heen om alsnog in het verhaal te duiken. Dat maakt niet per se dat ze geen leven hebben, maar meer gewoon dat ze een andere manier van spelen hebben dan jij :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik heb helaas nog maar even kunnen spelen i.v.m werk en een etentje gister avond.. vanavond maar eens verder met mijn level 10 wizard! Was begonnen met een DH maar beviel me toch niet zo heel goed.. Wizard / sorcerer was oude liefde uit d2 dus dit is erg leuk! Vanavond verder waar ik gebleven ben, het stukje na de SK!

*mektheb welke class ben je aan het spelen/ :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:39
Anoniem: 99190 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:24:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die wespen/hornets? als je even niet oplet ben je zo dood door die dingen
Ja, die leverden mij ook mijn eerste death op.
Tezamen met die Enten die een spoor van poison neerleggen zijn ze toch wel vervelend te noemen. Zelfs nu al op Normal.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

hmr schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:45:
Ik heb helaas nog maar even kunnen spelen i.v.m werk en een etentje gister avond.. vanavond maar eens verder met mijn level 10 wizard! Was begonnen met een DH maar beviel me toch niet zo heel goed.. Wizard / sorcerer was oude liefde uit d2 dus dit is erg leuk! Vanavond verder waar ik gebleven ben, het stukje na de SK!

*mektheb welke class ben je aan het spelen/ :D
Was ook altijd sorcered in d2, maar kan nog ff niet wennen aan de d3 versie
Ik voel me nog steeds net cyclops met zijn disintegrator ray als ik frost ding cast.

Afbeeldingslocatie: http://sauniellnicole.com/saunshine/wp-content/uploads/2011/03/X-MenCyclops.jpg

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

heuveltje schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:51:
[...]

Ik voel me nog steeds net cyclops met zijn disintegrator ray als ik frost ding cast.

[afbeelding]
Ik heb in de stream van Method gezien dat de Wizard daar een rode disintegrator ray had, dus een echte Cyclops build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-05 17:32

Fab1Man

Live life to the fullest

heuveltje schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:51:
[...]

[afbeelding]
Ik vind het meer een kamehameha. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Speel zelf nu met een build van Arcane ( orb was het volgens mij ) en de lightning bolts toen ik in de dungeon was van de SK.. voor de goede aoe :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457756

is bij iedereen somige mappen anders of zijn alle mappen het zelfde in diablo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-05 10:30
Vraagje: wordt je singleplayer voortgang door de verhaallijn gescheiden bijgehouden van de voortgang die je maakt in een pub match? Was gisteren zelf tot verkrijgen van de crown gekomen en ben daarna verder in het verhaal ingestapt in een pub match. Daarin heb ik gespeeld tot begin van Act 2, maar ik wil straks dus wel verder kunnen waar ik met singleplayer was. (pub match ging echt retesnel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Anoniem: 457756 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:00:
is bij iedereen somige mappen anders of zijn alle mappen het zelfde in diablo 3.
Elke map is elke speelsessie weer anders. Er zijn natuurlijk altijd hoofdpunten, die er hetzelfde uitzien en zo, maar het is random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457756

ok bedankt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-05 11:36
tvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Ik speel tot nu toe dual wield en zolang ik overal moeiteloos doorheen kom blijf ik dat doen. Wellicht dat ik op Nightmare overstap op een schildje maar een 2H komt er sowieso nooit. Ik heb die Butcher overleeft alleen had ik liever Frenzy in plaats van Cleave gehad want nu had ik te weinig damage. Mogelijk dat ik Frenzy in plaats van Rend ga zetten want met die corps explosian rune gaat het snel genoeg.
Ik ga trouwens makkelijk overal doorheen maar dat komt volgens mij omdat ik achter lig. Ben nu na negen uur pas lvl 16 en dat is merkbaar aan het gemak waarmee ik alles mep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Unomomentodado schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:00:
Vraagje: wordt je singleplayer voortgang door de verhaallijn gescheiden bijgehouden van de voortgang die je maakt in een pub match? Was gisteren zelf tot verkrijgen van de crown gekomen en ben daarna verder in het verhaal ingestapt in een pub match. Daarin heb ik gespeeld tot begin van Act 2, maar ik wil straks dus wel verder kunnen waar ik met singleplayer was. (pub match ging echt retesnel)
Gewoon bij je Hero selectie de quest aangeven waar je wilt beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 15:47
Ik heb moeite met het kiezen van gear. Ik ben een Barb en dus ik moet strength nemen, dat is vrij logisch. Maar ik wil ook een hoge magic find hebben, zowel strength als magic find op een item heb ik nog niet zo veel gezien, al zou die er vast wel zijn. Hoe doen jullie dat? Volledig focussen op dps? magic find? Of een mooie midden weg?

Verder dacht ik slim te zijn om de bosses te gaan farmen op normal. Maar helaas komen ze niet terug nadat je ze gedood hebt. Gebeurd dit wel op Hell/Inferno?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-05 17:01

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Locutus-of-Borg schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:40:
[...]

Het schijnt zelfs al verholpen te zijn. Heb het zelf nog niet kunnen testen.
Alleen ben ik nu wel "Acquire the Smithy" kwijt en die krijg ik niet opnieuw met een andere hero omdat de smith er al staat.
Maar ik heb tot nu toe nog geen andere achievements met de smithy, dus misschien komt hij dan wel mee.
Want het zou vreemd zijn als je de smith levelup achievement zou halen zonder die acquire achievement. :P

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ultraman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:14:
[...]

Alleen ben ik nu wel "Acquire the Smithy" kwijt en die krijg ik niet opnieuw met een andere hero omdat de smith er al staat.
Maar ik heb tot nu toe nog geen andere achievements met de smithy, dus misschien komt hij dan wel mee.
Want het zou vreemd zijn als je de smith levelup achievement zou halen zonder die acquire achievement. :P
Wellicht als je een HC char start dat je dan je Acquire the Smithy wel krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwacht ik wel, zodra je in een andere moeilijkheidsgraad bezig gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-04 16:53

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

Need some help,
heb zojuist diablo 3 aangeschaft, geinstalleerd en verder geen problemen die naar voren komen.
Maar op het moment dat ik de game Launch, en ik kom in het inlogscherm van diablo loopt mijn muis vast en kan ik niets meer doen. Kan nog wel met mijn toetsenbord inloggen maar daarna moet ik de voorwaarde accepteren en daar heb ik weer de muis voor nodig.

Heb al meerdere muizen geprobeerd draadloos en met draad maar dit mocht ook niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 16:07
Loev schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:07:
Ik heb moeite met het kiezen van gear. Ik ben een Barb en dus ik moet strength nemen, dat is vrij logisch. Maar ik wil ook een hoge magic find hebben, zowel strength als magic find op een item heb ik nog niet zo veel gezien, al zou die er vast wel zijn. Hoe doen jullie dat? Volledig focussen op dps? magic find? Of een mooie midden weg?
Je zult altijd een afweging moeten maken tussen stats. Er zijn wel items met zowel magic find als strength, maar dan zijn beide stats natuurlijk lager dan bij een item met alleen strength of alleen magic find. Kwestie van balanceren dus en vooral ook zoeken tot je een mooie mix hebt gevonden. Je kunt natuurlijk ook verschillende sets opbouwen en dan wisselen wanneer je items gaat farmen.
Verder dacht ik slim te zijn om de bosses te gaan farmen op normal. Maar helaas komen ze niet terug nadat je ze gedood hebt. Gebeurd dit wel op Hell/Inferno?
Bosses farmen is niet heel profitabel nu de champion packs de loot voor een deel bepalen. Bosses komen niet terug, tenzij je de verhaallijn reset. Dus op het scherm van je hero kun je kiezen bij welke quest je wilt beginnen. Als je daar dan de quest voor de Skeleton King selecteerd dan staat die er weer gewoon (werkt idem bij de andere moeilijkheidsgraden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu 39% magic find op mijn gear en heb een combinatie van +strength en +mf. Het werkt goed en alles wat na mijn barbarian komt gaat overal moeiteloos doorheen omdat ik veel goed spul loot.
Ik denk dat als je straks een jeweler er bij hebt het sowieso wat makkelijker wordt. Je kunt dan via de gems aanvullen wat je tekort hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 11:47

Sorki

world wide wubbish

Anoniem: 230001 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:25:
Ik heb nu 39% magic find op mijn gear en heb een combinatie van +strength en +mf. Het werkt goed en alles wat na mijn barbarian komt gaat overal moeiteloos doorheen omdat ik veel goed spul loot.
Ik denk dat als je straks een jeweler er bij hebt het sowieso wat makkelijker wordt. Je kunt dan via de gems aanvullen wat je tekort hebt.
Is het verschil echt merkbaar? Stel dat een mob 2% heeft een item te droppen wordt dat met jouw 39% magic find geboost naar 2,78% of vergis ik me?

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:06

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb al jaaaaaren geen geld meer betaald voor een Pc game... wees gerust kheb ook geen illegale pc games gespeeld ;) want ik game vooral op de Ps3 waar ik dus wel veel games voor gekocht heb.

Ik ben wel dermate nieuwsgierig naar D3 dat ik de game wil proberen, ook om te kijken of het een beetje op mijn 5 jaar oude pc draait :P

dus als iemand nog een guest pass over heeft? DM pls.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Sorki schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:27:
[...]

Is het verschil echt merkbaar? Stel dat een mob 2% heeft een item te droppen wordt dat met jouw 39% magic find geboost naar 2,78% of vergis ik me?
Dat is volgens mij wel hoe het werkte in Diablo 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ben nu op werk, dus kan niet checken, maar... Kan je niet die Quest opnieuw starten? Zoals hier onder voor de SK wordt voorgesteld. En zo die (en andere) Achievement 'opnieuw' halen?
Morrar schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:19:
Bosses farmen is niet heel profitabel nu de champion packs de loot voor een deel bepalen. Bosses komen niet terug, tenzij je de verhaallijn reset. Dus op het scherm van je hero kun je kiezen bij welke quest je wilt beginnen. Als je daar dan de quest voor de Skeleton King selecteerd dan staat die er weer gewoon (werkt idem bij de andere moeilijkheidsgraden).

Zoiets verwacht ik ook inderdaad. Of is er misschien al een officieel statement van Blizzard over wat er gebeurd met de behaalde Achievements die er toch niet tussen staan? Ik heb niets voorbij zien komen op Twitter, maar wie weet op 't forum?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
[...]

Klopt! Hier staat het verder uitgelegd, ook voor groepen:

http://www.diablowiki.net/Magic_find

Let wel dat het op gaat voor alle drops van alle monsters en dat het dus een vrij grote impact heeft. Of er iets superior / magic / rare dropt, hangt af van monstertype, level, difficulty, etc. Maar de kans op een beter item neemt dus over het geheel toe.

[ Voor 26% gewijzigd door Morrar op 16-05-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-01-2024
Het werkt!

Had me twijfels bij me i52430m en gt555m, maar het loopt als een zonnetje! Wat een heerlijk spel blijft het toch.

Iemand die weet waar je loot kan identify ? Na skeletten koning heb ik iets wat gedaan moet worden.

Ben, ik ook me loot kwijt als ik bijv. de skeletten koning opnieuw als quest selecteer?

grtz

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik weet niet of het werkt want ik heb geen andere gear om het uit te proberen. Maar als het inderdaad maar een fractie hoger wordt is het zinloos om daar je tijd in te steken en kun je beter voor extra damage gaan. Ik heb in ieder geval geen gebrek aan magic items, ik verzuip er bijna in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86

Dutchhaze86

BUMMER, waarom werkt hij bij iedereen maar niet bij mij!
snap er niets meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-05 10:45

Multensor

wtf

Sylver84 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:32:
Het werkt!

Had me twijfels bij me i52430m en gt555m, maar het loopt als een zonnetje! Wat een heerlijk spel blijft het toch.

Iemand die weet waar je loot kan identify ? Na skeletten koning heb ik iets wat gedaan moet worden.

Ben, ik ook me loot kwijt als ik bijv. de skeletten koning opnieuw als quest selecteer?

grtz
rechts op item klikken =]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274722

Sylver84 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:32:
Iemand die weet waar je loot kan identify ?
Rechtermuisklik op 't item in je inventory :P

Edit: ah, te laat -O-

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 274722 op 16-05-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Laatst online: 02-01-2024
Anoniem: 274722 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:33:
[...]

Rechtermuisklik op 't item in je inventory :P

Edit: ah, te laat -O-
Facepalm momentje!

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-05 14:54
Anoniem: 230001 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:32:
[...]

Ik weet niet of het werkt want ik heb geen andere gear om het uit te proberen. Maar als het inderdaad maar een fractie hoger wordt is het zinloos om daar je tijd in te steken en kun je beter voor extra damage gaan. Ik heb in ieder geval geen gebrek aan magic items, ik verzuip er bijna in.
Een fractie hoger? Het wordt 39% hoger! Ik wil morgen 39% salarisverhoging hoor. Het is juist heel erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniace
  • Laatst online: 15-05 04:40
Dutchhaze86 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:17:
Need some help,
heb zojuist diablo 3 aangeschaft, geinstalleerd en verder geen problemen die naar voren komen.
Maar op het moment dat ik de game Launch, en ik kom in het inlogscherm van diablo loopt mijn muis vast en kan ik niets meer doen. Kan nog wel met mijn toetsenbord inloggen maar daarna moet ik de voorwaarde accepteren en daar heb ik weer de muis voor nodig.

Heb al meerdere muizen geprobeerd draadloos en met draad maar dit mocht ook niet helpen.
Deze al geprobeerd: http://eu.battle.net/supp...e-pointer-incompatibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:58
Wat is het maximum level eigenlijk van Diablo3? Ik kon het niet vinden in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:11
Ero-Sensei schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:34:
[...]

Een fractie hoger? Het wordt 39% hoger! Ik wil morgen 39% salarisverhoging hoor. Het is juist heel erg veel.
Volgens mij wordt de 2% in totaal met 39% verhoogd. Dus 39% van 2% krijg je erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

onok schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:35:
Wat is het maximum level eigenlijk van Diablo3? Ik kon het niet vinden in de TS.
60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 11:47

Sorki

world wide wubbish

Ero-Sensei schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:34:
[...]

Nee :) je hebt 2% kan op salarisverhoging. En die 2% gaan we met 39% verhogen. -> 2.78% niet 41%

Bedankt voor de bevestiging Morrar!

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Laatst online: 20-05 13:38
shees geen diablo 3 game meer te vinden in de winkel, 2 steden bezocht maar niet te krijgen lol

behalve dan bij blizzard zelf maar kan er niet bij dat een digitale versie 59 euro moet kosten en dat bij sommige winkels voor 40 en dan heb je een doosje en install dvd erbij :(

nou ja maar gedult hebben tot de volgende lading dan maar :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86

Dutchhaze86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniace
  • Laatst online: 15-05 04:40
tntkiller schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:37:
shees geen diablo 3 game meer te vinden in de winkel, 2 steden bezocht maar niet te krijgen lol

behalve dan bij blizzard zelf maar kan er niet bij dat een digitale versie 59 euro moet kosten en dat bij sommige winkels voor 40 en dan heb je een doosje en install dvd erbij :(

Hier in Eindhoven was ie nog steeds te koop zowel bij de Bart Smit/MediaMarkt als Freerecord Shop en Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Hmm dit is vreemd. Ik heb toen straks de skeleton king verslagen, ben daarna uitgelogd. En nu logde ik weer terug in en stond helemaal in het begin waar het spel start en richting het stadje kreeg ik weer dezelfde quest van die npc enzo. Komt dit door de trial ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Laatst online: 20-05 13:38
maniace schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:39:
[...]

Hier in Eindhoven was ie nog steeds te koop zowel bij de Bart Smit/MediaMarkt als Freerecord Shop en Dixons.
bij alle 3 geweest hier behalve MM die zit in rotterdam en daar had ik even geen zin in naartoe te rijden :)

steel nu guest pass maar ja die limiet gaat snel 1 uurtje spelen en je zit er al aan

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 08:49

Smurf

Detri

Topskilled schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:43:
Hmm dit is vreemd. Ik heb toen straks de skeleton king verslagen, ben daarna uitgelogd. En nu logde ik weer terug in en stond helemaal in het begin waar het spel start en richting het stadje kreeg ik weer dezelfde quest van die npc enzo. Komt dit door de trial ofzo?
Ben je niet per ongeluk een nieuwe game begonnen in plaats van door te gaan met je oude?
Dan begin je namelijk weer helemaal aan het begin bij de eerste quest.

Probeer de game eens op te starten met de knop continue vanuit het characterscreen.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Sorki schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:35:
[...]

Nee :) je hebt 2% kan op salarisverhoging. En die 2% gaan we met 39% verhogen. -> 2.78% niet 41%

Bedankt voor de bevestiging Morrar!
Klopt helemaal. Het ging er mij om dat het verschil verwaarloosbaar is en je daarom beter voor DPS kan gaan. Ik zeg niet dat je 39% kans heb op een Magic Item, ik zeg dat het verschil niet verwaarloosbaar is wanneer het 39% verschil is.

Wanneer je echt wilt kijken zul je een rekensommetje moeten loslaten van het verschil in DPS: hoeveel monster kill je per uur met beide gears. Vervolgens kijk je hoeveel monster moet ik killen voor 1 Magic Item, en dan bekijk je het verschil.

Waarschijnlijk heb je een iets hogere kans met wat meer MF, mits goed gebalanceerd, anders zou het hele MF stukje in Diablo onzin zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:41

aapelite

Do the kirby!

tntkiller schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:37:

Lokale mediamakarkt moet hem nog wel hebben hoor. Hier in Breda lagen er gisteravond nog wel een stuk of 100 op een tafel ofzo. Ook maar voor 44 euro overigens.

Spuit 2 zie ik overigen. Sorry. Ik zou er toch maar voor gaan als ik jou was anyhoe ;)

[ Voor 6% gewijzigd door aapelite op 16-05-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Smurf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:48:
[...]

Ben je niet per ongeluk een nieuwe game begonnen in plaats van door te gaan met je oude?
Dan begin je namelijk weer helemaal aan het begin bij de eerste quest.

Probeer de game eens op te starten met de knop continue vanuit het characterscreen.
Geen idee? Ik was nog wel gewoon mn zelfde lvl en had alle items enzo nog. Ik heb nu via het begin menu de laatste quest geslecteerd, die dat je de skeleton king moet killen. Nu doet de portal enzo het ook weer, moet denk alleen nu weer die skeleton king opnieuw verslaan. Ik kreeg na het verslaan van die skeleton king wel een bericht met de vraag of ik de game wou activeren om verder te spelen. Dat heb ik niet gedaan omdat ik mn key nog niet binnen heb. Hopelijk wordt hij vandaag bezorgt met de post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 15:47
Morrar schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:19:
Champion packs? In Diablo 2 ging je op Hell niveau steeds dezelfde boss farmen op zoek naar betere items maar ik begrijp dat dit niet meer kan? Of moet je de verhaal steeds terug zetten zodat je de boss weer kan doden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Het is simpelweg niet interessant om de bosses te runnen omdat ze na de 1e kill een veel lagere kans hebben op goede drop. Tevens kunnen champion mobpacks nu ook alle items droppen waardoor het interessanter wordt om op die manier exp en loot te verzamelen

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-05 11:43
vind het wel wat hebben, had in de cemetary ook een event van een spook wiens botten ik weer moest terugleggen :D erg leuke en creatief.
lvl 10 geworden gisteren, leoric dood, nu maar dat zwaard van de geitjes weghalen als ik thuiskom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Loev schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:56:
[...]

Champion packs? In Diablo 2 ging je op Hell niveau steeds dezelfde boss farmen op zoek naar betere items maar ik begrijp dat dit niet meer kan? Of moet je de verhaal steeds terug zetten zodat je de boss weer kan doden?
Het idee in D3 is dat champion packs ook erg goede loot droppen, zodat simpelweg naar een boss rushen niet meer de enige manier is om items te farmen. Daarnaast zou er een systeem moeten zijn dat een boss betere loot dropt als je eerst een aantal champions hebt gekilled. Werkt volgens een buff als ik me niet vergis (weet niet of en hoe het uiteindelijk geïmplementeerd is door Blizzard). Dan zou het dus ook beter zijn om eerst champion packs te zoeken en dan pas naar de boss door te lopen.

Verder zul je inderdaad het verhaal terug moeten zetten als je een boss voor de tweede keer wilt doden, maar dat kan prima (op het scherm met je hero voordat je het spel start).

Edit@Joarie: Thanks die term zocht ik :) Na level 60 dus pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Morrar schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:05:
[...]

Het idee in D3 is dat champion packs ook erg goede loot droppen, zodat simpelweg naar een boss rushen niet meer de enige manier is om items te farmen. Daarnaast zou er een systeem moeten zijn dat een boss betere loot dropt als je eerst een aantal champions hebt gekilled. Werkt volgens een buff als ik me niet vergis (weet niet of en hoe het uiteindelijk geïmplementeerd is door Blizzard). Dan zou het dus ook beter zijn om eerst champion packs te zoeken en dan pas naar de boss door te lopen.
Valor buff

[ Voor 4% gewijzigd door Joarie op 16-05-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gisteren toch al wel een paar "oeps" momentjes gehad met m'n barb.
Leap een groep met een elite in, mob gooit een muurtje achter me zodat ik niet meer kan vluchten, elite slaat verrekte hard, dooie Tool :D

Die seismic slam heeft trouwens wel een gigantische range zeg, al meerdere keren mobs uit andere kamers mee gepulled. Denk dat ik die op hc maar niet al te vaak ga gebruiken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt het aan mij of meppen de mobs in Act II inderdaad een stuk harder terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Anoniem: 230001 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:09:
Ligt niet aan jouw, ligt aan die mobs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Anoniem: 230001 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:09:
Ik had ook al het idee dat het eigenlijk na se SK wel een stukje moeilijker word allemaal. Nog niks schokkends, maar niet meer een walk in the park.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
toolkist schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:08:
Gisteren toch al wel een paar "oeps" momentjes gehad met m'n barb.
Leap een groep met een elite in, mob gooit een muurtje achter me zodat ik niet meer kan vluchten, elite slaat verrekte hard, dooie Tool :D

Die seismic slam heeft trouwens wel een gigantische range zeg, al meerdere keren mobs uit andere kamers mee gepulled. Denk dat ik die op hc maar niet al te vaak ga gebruiken 8)
Heh ja wallers en jailers zijn altijd lachen :D Zelf bewaar ik m'n leap nu om uit een mob pack te springen :P Heb verder een build waarin ik eerst alles naar me toe trek en stun, dan eventueel earth quake eronder en dan cleave en whirlwind spam. Echt super om door trash heen te grasmaaien :) Ben wel benieuwd of bosses er ook mee te doen zijn...

Ben op m'n level 24 Barb nu 1x doodgegaan /shame... Gelukkig is het maar op softcore :) Grootste probleem waren echter mobs met knockdown / stuns en dan een championpack met een stuk of 4-5 van die beesten; chained CC zuigt.

[ Voor 11% gewijzigd door Morrar op 16-05-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Hmmm komt er geen NLD-1 chat room waar je ieder z'n character kan zien? :D

Beetje lastig om zo goeie speelmaatjes te vinden... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
DeepR schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:10:
Hmmm komt er geen NLD-1 chat room waar je ieder z'n character kan zien? :D

Beetje lastig om zo goeie speelmaatjes te vinden... !
Hoezo je kan toch ook met polen spelen ? Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Topskilled schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:43:
had ik ook! ik denk dat het te maken heeft met de upgrade naar de orignele versie!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ero-Sensei schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:09:
[...]

Ligt niet aan jouw, ligt aan die mobs :)
Misschien toch maar eens een schildje gaan overwegen dan. Ben twee gele jongens (niet die met een schuimkraag) tegen gekomen en dat werden dus ook twee wipes. Het moet wel leuk blijven natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Ben zeer benieuwd naar het spel.
Maar weet nog niet of het me ligt, dus nog niet aangeschaft.
Iemand een guest key over toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Blizzard gaat ervan uit dat je al een netwerk met game buddies hebt waar je samen Diablo 3 mee gaat spelen... Ik heb dat dus niet en daarom vind ik het ontbreken van goeie chat rooms waar je dezelfde mensen tegenkomt een groot gemis. Hetzelfde gold voor SC-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Maar daar heb je toch gewoon REAL ID voor voor je echte vrienden ?, en dan kan je zo een chatroom maken ?.

Ik vindt het echt niet erg er geen chat rooms meer zijn waar mensen de hele middag dirge en *n*l spammen.
En als niemand die je kent D3 speeld dan begrijp ik dat wel..

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 16-05-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Morrar schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:10:
[...]

Heh ja wallers en jailers zijn altijd lachen :D Zelf bewaar ik m'n leap nu om uit een mob pack te springen :P Heb verder een build waarin ik eerst alles naar me toe trek en stun, dan eventueel earth quake eronder en dan cleave en whirlwind spam. Echt super om door trash heen te grasmaaien :) Ben wel benieuwd of bosses er ook mee te doen zijn...
Ik blijf em zo lang mogelijk gebruiken om de packs in te springen ;)
Ben lvl 16 ofzo dus heb nog geen whirlwind, al duurt dat niet lang meer. Tot nu toe is het bij mij leap->stun->cleave tot genoeg rage voor seismic slam en een healing templar erbij (die me volgens mij al meerdere keren gered heeft). Zelfs meneer (of mevrouw?) Butcher ging ermee neer, al ging dat niet helemaal soepel.
Had vantevoren ook geen idee dat ik bij The Butcher zou komen, anders was ik wel even geswitcht naar een single target spec..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-01 11:34
DeepR schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:16:
Blizzard gaat ervan uit dat je al een netwerk met game buddies hebt waar je samen Diablo 3 mee gaat spelen... Ik heb dat dus niet en daarom vind ik het ontbreken van goeie chat rooms waar je dezelfde mensen tegenkomt een groot gemis. Hetzelfde gold voor SC-2.
Me neither. Elkaar dan meer hier leren kennen hé haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Coevering schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:18:
[...]

Me neither. Elkaar dan meer hier leren kennen hé haha
Same :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:21

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zou dat niet komen? Ik meen dat ze dat probleem bij SC2 onderkent hebben en dat het aangepast wordt. Het lijkt me stug dat ze dat voor D3 niet ook gaan doen. Zou het niet meekomen met de PvP-patch?

Want het is inderdaad een groot gemis :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1 ... 10 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic