Mijn geduld is nu op.
Nog steeds problemen met BBC.
Het opname pakket dat nu werkt is erg beperkt. Voor/achteruit spoelen gaat niet of moeizaam, geen mogelijkheid om series op te nemen.
Afgelopen nacht heb ik de F1 practice sessions opgenomen, vandaag wilde ik deze gaan kijken maar de opnames van BBC hebben de zelfde problemen als het live kijken naar BBC. Elke paar minuten stoppen het beeld en geluid en stopt meteen op de opname, die vervolgens weer vanaf het begin afgespeeld kan worden.
Nog steeds geen Dolby Digital op kanalen die dit gewoon horen te hebben. (Ik woon in Almere, dus wel Tweaks eigen streams).
Ik heb helemaal geen zin om over te stappen en weer een jaar vast te zitten aan een product wat ik niet ken, maar de frustratie die Tweak bij mij veroorzaakt doet me ongetwijfeld ook geen goed.
-edit-
Wellicht toch nog maar even mijn geduld op de proef laten stellen. Van de alternatieven word ik ook niet echt vrolijk.
Ik mis soms de tijd waarin televisie en internet gescheiden waren. Die alles in één pakketten hebben allemaal wel iets wat ik niet gebruik, of juist iets niet wat ik wél gebruik.
Dat Tweak 'gratis' HBO levert klonk wel leuk, maar ik gebruik het eigenlijk zelden. KPN doet er dan weer Spotify bij, wat ik ook niet gebruik.
Vodafone kon leuk zijn, maar die vragen 20 euro voor een pakket met HD zenders waarvan ik er 3 kijk.
UPC even bekeken maar dat kost me ook 71 euro per maand als ik bepaalde HD kanalen niet wil missen, en ik ben nog niet overtuigd van het hele Horizon gebeuren.
[/zeik-mode]
[
Voor 30% gewijzigd door
Kipcorn op 03-10-2014 13:09
]